• 28.

    הצבעת קדימה - קבלת מאחורה

    מזרחן, 22/12/07 21:59

    וגם קסאמים מלמעלה

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אין לנו ילדים מיותרים למולך הטמטום הצהלי (ל''ת)

    המסורס עי ממשלה, 21/12/07 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    דרוש אסטרטג לתרגום 7 מיליארד $ לאמל''ח (ל''ת)

    סוחר נשק/גז, 21/12/07 06:42

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני לא מבין, מפקדי צה''ל לא קוראים את התגובות שלי?

    אחלמה שלמה, 21/12/07 05:00

    כבר כתבתי בעבר, שלא למדו את ליקחי מלחמת לבנון השניה וממשיכים להסתתר בבתים,
    בית זה מיסתור לא מחסה!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חרטומי הקריה אומרים שגם במחיר השמדת ישראל החאמאס לא ייגרור אותנו (ל''ת)

    להלחם בהם, 20/12/07 22:55

    הגב לתגובה זו

    • יפה תיארת.אפשר להוסיף: ''חרטומי קדימה והקריה'' (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 21/12/07 05:22

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שיריונית אוייב אולמרטית עם מקלע תוריד מטוס אל על בנתב'ג (ל''ת)

    400 נרצחי שלום, 20/12/07 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    7 מיליארד שליבני הביאה להם יירצחו הרבה הרבה יהודים (ל''ת)

    עם מטומטם, 20/12/07 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ייבוש ביצת הטירור במוסר יהודי

    יהודי פשוט, 20/12/07 22:52

    ביצת הטירור מורכבת ממבצעים, מפעילים, מתכננים, אידאולוגים, ואוכלוסיה מסייעת שמקרבה באים כל המרכיבים.

    הכנעת הטירור מחייבת טיפול משולב בכל האלמנטים כאשר המטרה הראשית היא לגרום לאוכלוסיה עצמה למנוע טירור בגלל תג המחיר שהיא תשלם.

    לכן כדי שכל פלסטיני לא יישן בלילה וילך לבדוק במסגד מי הולך להיות שהיד מול היהודים הוא צריך מוטיבציה.

    רק כאשר מי ממרכיבי הטירור יידע שכל הסביבה שלו תשלם, המשפחה, הכפר, והשכונה, הם לא יישנו בלילה וייפעלו למניעת פיגועים ביהודים.

    הכירורגיה האידיוטית שלכם רק גורמת לאלפי קורבנות פלסטינים וישראלים לחינם.

    טוב מאה פלסטינים היום מעשרות אלפים פלסטינים ויהודים מחר.

    אסור לתת לפלסטינים לנהל מולנו מלחמה דלוקס, רוצים שלום כן, רוצים מלחמה הם יקבלו בשיטות שלהם.

    לכל החכמולוגים עם דעת העולם
    1. העולם לא ככ אכפת לו
    2. העולם מסתכל עלינו איך אנחנו מגיבים, אם אנחנו בפאניקה מתנפלים עלינו אם לא הם מתיישרים
    3. משרד החוץ עולה לנו 1.28 מיליארד שקל עם אפס תוצאות וצרת חוץ מתבוסה עכשיו, עם עשירית מהסכום ומשרד יחסי ציבור טוב אפשר לעשות ניסים ונפלאות.

    יאללה תתעוררו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צהל רוצח את חייליו עם מוסר נוצרי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לערוק מצהל, 20/12/07 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא מובן למה משחקים בקקה וע''י זה גם לא מביאים ולא יביאו תוצאות.

    וגם ניפגעים, 20/12/07 22:26

    אין מה להכנס לתוך הבוץ סתם עכשיו.
    עזה היא ישות טרור,ישות טרור שמנוהלת ע''י טרוריסטים.
    אין זכות חיים לאף טרוריסט,ולפי כך צריך מהאויר וע''י צלפים לחסל כל כל חמוש שמסתובב בעזה.
    זאת צריכה להיות עבודה מסודרת ורציפה של חיסול כל החמושים,כל לובש מדים בעזה,שהרי הם לובשים את מדי הטרור.
    חיסול כל המיפקדות וכל הביניינים שמשרתים את החמס וכל אירגון טרור אחר שם.
    רק אחרי עבודה אינטנסיבית ומדוקדקת כזאת לאורך זמן,רק אחרי זה צריך יהיה להיכנס פנימה לתוך הבוץ שיתייבש כבר חלקית.
    חיסול הטרוריסטים הוא יבוש הביצה,לא צריך להכנס לתוך הביצה כדי לייבש את הביצה(זה לא חכם)צריך קודם כל לעשות את העבודה הראשונית מבחוץ,ורק אח''כ לנקות את השאריות מבפנים באופן מסודר.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ברווזים במטווח

    Avi Ecuador, 20/12/07 20:21

    קושרים לצה''ל את ידיו ורגליו ומסבירים לו להלחם בחרבות לבניית פלסטין בעוד שהשיטה הייתה צריכה להיות אולטימטום ואודרוב אודרוב יא סאדם, סליחה, חחח, שמוקמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נפצעו משום שלא שכרו עו''ד לייצג בפני גב' ''נוהל שכן'' (ל''ת)

    הרצברג, 20/12/07 19:54

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גולני הכי טובים!!!!!!!! (ל''ת)

    ליאל, 20/12/07 19:24

    הגב לתגובה זו

    • רציתי לצחוק אבל זה לא המקום

      Avi Ecuador, 20/12/07 20:25

      ממשלת האסון שום חייל לא שווה להקריב בשבילם ובשביל לבנות את סדום עמלק.
      טוב, שיישלחו רק שמאלנים, להם יש את עגל הזהב סדום עמלק לפחות להקים

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    עוד נכה פרי שגעון השמאלנים

    מוטי קליפורניה, 20/12/07 19:09

    תפסיקו לסכן חיי חילים.
    ותפסיקו לשלוח אותם להלחם בשטח בנוי.
    שטח מפורז יוצרים בעזרת הפצצה
    ולא בעזרת סיכון חיי אדם.
    כמה פעמים צריך לחזור ולומר,פיזור כרוזים הקורא לאזרחים לפנות הפצצה ויישור.
    וגם אם אתה נאלץ לפנות אזרחים בצד שלך עדיף הדבר על פני סיכון חיילים.
    תבינו תקלטו חיי החילים היהודים שווים בעיני על פני כל הססמאות הנבובות שלכם.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • למוטי , כמה וולט יש במכות החשמליות שהינך זקוק להם?? (ל''ת)

      רוטנברג פנחס, 20/12/07 19:58

      הגב לתגובה זו

    • הם רוצים להקים את עגל הזהב סדום-עמלק-פלסטין (ל''ת)

      Avi Ecuador, 20/12/07 20:26

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתחיל ללמד ממני

      Avi Ecuador, 20/12/07 20:45

      תמשיך קדימה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מפחדים שיפגעו מחבלים פלסטינאים אז ניכנסים רגלית ?! (ל''ת)

    ארז, 20/12/07 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לומר את האמת,הוא נפצע בגלל בייניש וליבני ,זו האמת!

    למה נפצע, 20/12/07 18:58

    כולם יודעים שבגלל בג''ץ ,ברק,ולבני קושרים ללוחמים את הידים

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תגלו לי את הסוד

    דוד לריאה, 20/12/07 18:55

    מדוע קניתם נשק ובייחוד תותחים וטילים ולא משתמשים בו???????
    אולי רק בכדי לשלם עמלות לאלופים במי''ל ולחברים של ....
    תתחילו לעבוד ובלי לסכן את הילדים שלנו. הם שלנו ולא שלכם!!!!!!!!!!!!!!!.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב

    קלקיליאני, 20/12/07 18:33

    עבאס וחייליו הם בחירה שלכם ולא שלנו ובעצם הם יהודים יותר מכם ועד שלא תבינו זאת לא תהיה רגיעה כאן כי שלום הוא צמד אותיות ריק מתוכ ןלצערי אתם עושים אותו עם החלשים ולא עם החזקים ...אתם לא יוטר טובים מאיתנו כי גם לנו אם הורגים בנפשעות ואכזריות ........ חומר למחשבהן

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק חזרה לגוש קטיף, כיבוש כל עזה וגירוש רוצחים יפתרו הבעיה (ל''ת)

    כתום, 20/12/07 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תא''ל חלמיש,יש כלי נשק שנקרא מרגמה ויורים בו כל פעם שנופל קסאם;לידיע (ל''ת)

    שאול, 20/12/07 18:10

    הגב לתגובה זו

    • ועוד

      מוטי קליפורניה, 20/12/07 19:19

      ניתן גם לייצר 'מקדש' ישראלי טיל שישווה בתכונותיו לקסאם ולירות אותו,זה זול ויעיל.וניתן יהיה לשתף את הצד שמנגד בחוויה שהישובים הישראלים עוברים.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    שאלוהים יברך וישמור על חיילי צה''ל וישלח רפואה שלמה לפצועים, אמן!!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 20/12/07 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    להפגיז מבחוץ!!!! הכולם בגלל השמאל הארור (ל''ת)

    just me, 20/12/07 17:44

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לכל מילה

      מוטי קליפורניה, 20/12/07 18:28

      לא שווה את המחיר שחילינו משלמים על מזבח ההקרבה של השמאל הארור.
      להפיץ כרוזים לפינוי אוכלוסיה אזרחית וליישר את היישובים מהאויר,לפחות את אותם היישובים הגובלים בגדר ויצירת שטח מפורז.
      להחליף שבויים תוך הבטחה שלא יעיזו לירות על יישובים אזרחיים יהודיים.אם יעמדו בהבטחה טוב אם לא גם טוב ומיד להתחיל בהרעשה ארטילרית.
      -אין עוד מלבדו.
      איחולי אחלמה לפצועים.

      הגב לתגובה זו

      • אחלמה זו אבן יקרה!

        אחלמה אה?, 20/12/07 19:25

        בתור דתי היית צריך לדעת שאחלמה זו אחת מ-12 אבני החושן.
        אבל אתה ימני דתי וזה = טמבל.

        איחולי החלמה למוח הקטנטן שלך.

        הגב לתגובה זו

        • ועוד

          מוטי קליפורניה, 20/12/07 20:04

          ראובן =אודם=רובי
          שמעון=פטדה=טופז
          לוי=ברקת=גרנט
          יהודה=נפך=אמרלד=איזמרגד
          יששכר=ספיר=ספייר
          זבולון=יהלום=דיימונד
          דן=לשם=אופל
          נפתלי=שבו=אגת
          גד=אחלמה=אמטיסט
          אשר=תרשיש=אקוומרין(סוג של באריל)
          יוסף=שוהם=אוניקס
          בנימין=ישפה=ג'ספר
          ולא טעיתי בין לוי ויהודה!
          -אין עוד מלבדו.

          הגב לתגובה זו

          • וכיון שיש עוד אבני-חן רבות

            מוטי קליפורניה, 20/12/07 22:57

            מוטל על כתפי האקדמיה ללשון לקרוא בשמות עבריים לאבנים השונות
            ובזאת תושלם המלאכה.
            וכשנקבל טבלה של שם האבן בעברית
            שם באנגלית המציינת אפיונים נוספים כגון:
            משקל סגולי, הרכב-המינרלים, קשיות האבן, ועוד מאפיינים נוספים של צבעים שונים צורות ומחיר נדע כי הגענו אל הנחלה.
            -אין עוד מלבדו.

            הגב לתגובה זו

            • כותבים החלמה מהירה ולא אחלמה (ל''ת)

              תלמד עברית, 21/12/07 00:33

              הגב לתגובה זו

            • ולמאגר המידע הבינלאומי

              מוטי קליפורניה, 21/12/07 00:55

              ניתן להוסיף צילומים,הסברים כגון צילומי אבן גולמית סרטי וידאו,מקור המחצב(מדינה איזור),שיוך משפחתי,צילומי אבן לאחר ביקועה חיתוכה ליטושה עיבודה ואף שיבוצה,בטבעות צמידים עגלים ושרשראות,
              ועוד פרטים רלוונטים לנושא.
              וניתן אף לתרגם לשפות אחרות על מנת שכולם יוכלו להנות לגלוש במאגר מידע זה.
              ניתן אפילו למכור תקליטור WEB
              או אפילו אינציקלופדיה בינלאומית מצולמת בנושא לשימוש ביתי.
              ומאגרי מידע ככלל המתורגמים לשפות רבות מעשירים את הידע האנושי ומעניקים קורת רוח והרחבת
              האינטליגנציה האנושית.
              -אין עוד מלבדו.
              המלאכה עדיין לא החלה: וסוף כל ידע להשכח כשאינו מתועד.
              וכשתבחן עולמו הפיסי של האדם תראה עושרו הרב וגווניו הרבים וחוכמתו הרבה כפי שמשתקפת בכל מלאכה ומלאכה שהוענקה לו ע'י האלוהים.
              מה רבו מעשיך ה' כולם בחוכמה עשית.

              הגב לתגובה זו

        • אכן ניתן לדעת שאתה שמאלני

          מוטי קליפורניה, 20/12/07 20:15

          אכן ניתן לדעת שאתה שמאלני,לפי הקטנוניות שלך וצורת ההתיחסות שלך לאחרים.
          לא השתנית נשארת ''סמול'' קטן ומושתן וזו לא שגיאת כתיב.
          -אין עוד מלבדו.

          הגב לתגובה זו

          • מוטי הקדמתי אותך וכתבתי לו אבל זה צונזר

            Avi Ecuador, 20/12/07 20:50

            הטווסים מהשמאל שכחו שהיינו עבדים לפרעה במצריים ויצאנו לא מזמן מהתנורים, הם מרגישים גזע ''נעלה'' ומספרים לנו על הומניות בתמיכתם ברשעים מגזע עמלק ועוד.

            הגב לתגובה זו

        • ולסכום

          מוטי קליפורניה, 20/12/07 22:31

          המלה במקור היא ''אחלמה'' ולא כצורת השיבוש ''החלמה'' היא נובעת משם האבן הרפואית ''אחלמה''
          מכללת אחלמה-כרטיס ביקור
          מכללת ''אחלמה'' (''אחלמה'' היא אבן רפואית, שהיתה בין אבני החושן של הכהן הגדול בבית המקדש) הוקמה על-ידי הרב אליהו עזרד בשנת 1990, במטרה ללמד ידע רוחני ורפואי המבוסס על חכמת הקבלה.
          הרב עזרד עסק בחקר שיטות הריפוי השונות במשך שנים, ולאחר שנות מחקר רבות יישם את תוצאות המחקר על מטופלים רבים. התוצאות היו מדהימות. לאור הצלחת השיטה, החליט הרב לייסד מכללה שבה ניתן יהיה ללמוד את הידע הרב שהצטבר במרוצת הדורות בנושא הרפואה היהודית.
          ניתן לומר כי רוב השיטות ההוליסטיות לריפוי קיימות מזה שנים רבות במקורות יהודיים: שיטות כמו הילינג קבלי, ריפוי באמצעות סמלים קבליים, ריפוי בצבעים ובצלילים, ראיית הילות, דמיון מודרך, ריפוי מדיטטיבי, ריפוי על-ידי שחזור גלגולים ועוד. בנוסף לכל אלה, פיתח הרב עזרד שיאצו קבלי וטאי-צ'י קבלי. השיטות הללו נלמדות במכללת ''אחלמה'' מזה כ-15 שנה, ותלמידים רבים מטפלים בהצלחה באמצעותן במקביל ללימודי הרפואה הקבלית נלמדים במכללת ''אחלמה'' לימודים רוחניים שונים: תורת הקבלה, אסטרולוגיה ונומרולוגיה קבלית, חכמת הפנים והיד, תקשור, קורס מדריכים רוחניים, מדיטציה קבלית, הכנה רוחנית ללידה ועוד, וכן מושם דגש בהתפתחותם הרוחנית של כל תלמיד ותלמידה. אווירת הלימודים היא אווירה רוחנית, מלאה אהבה ושמחה. למעשה, ''אחלמה'' היא מעין משפחה ובית.
          האתר של מכללת “אחלמה“ מתעדכן על בסיס יומי.

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    צה''ל יכול להתמודד. הבעיה היא הקצינים כמו תא''ל חלמיש שאינם מסוגלים (ל''ת)

    אמנון, 20/12/07 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הסמול הלבן מקריב את חיי החיילים

    אאא, 20/12/07 17:33

    למען דעת הקהל באירופה ובבוסטון.
    למען אדוניו האירופאים שולח הסמול הלבן את צהל להלחם בתוך עזה במקום להפגיז את עזה מבחוץ בעזרת תותחים.

    הגב לתגובה זו

    • סיקריק טיפש

      ישראלי, 20/12/07 17:59

      הצלחת באופן מופלא לכתוב שני דברים מטופשים במשפט אחד קצר.
      א. רק כניסה כוחות לשטח תמגר אויב - עיין ערך מלחמת לבנון 2
      ב. איך עוד פעם האשכנזים אשמים?

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא טפש

        מוטי קליפורניה, 20/12/07 19:15

        אם אתה נכנס לשטח אז כבוש אותו ואל תצא ממנו.
        אבל לסכן שוב ושוב חיי חילים בכניסה ויציאה אינו הגיוני.
        לגבי ההערה שלו שהשמאל הוא בהכרח לבן אני חולק עליו,ונחלת טמטום השמאל חוצה צבעים.-חיוך
        -אין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

      • שלא פוגעים באוכלוסיה הפלסטינית

        התשובה, 20/12/07 19:19

        עושים הכל שהם לא יפגעו למרות שהם פוגעים בריכוזי אוכולסיה ישראלית ע''ע שדרות

        הגב לתגובה זו

      • במלחמת לבנון השניה לא ''הורידו'' בנינים שחובה היה להורידם

        חשוב, 20/12/07 19:23

        אם היו נלחמים כמו שצריך ולא בלחוס על ריכוזי אוכלוסיה לעומת חיילי צהל המצב היה שונה בהרבה. כניסת כוחות בצורה חכמה ולא רשלנית הייתה עושה את העבודה - הוכח כבר שכוח מהאוויר והרתעות אחרות לא מסייעות . כמובן ששמירה על בטחון האוכלוסיה הפלסטינית במקום להפציץ אותם בחזרה מביאה למצב שבו ממשלת ישראל מעדיפה לשמור על האויב ולשלם במחיר אזרחיה.

        הגב לתגובה זו

    • מפצימים את עזה מבחוץ עם מטוסים זה לא עוזר

      השמאל הלבן, 20/12/07 18:54

      ואם את המציע להפציץ הכל ולא מטרה מוגדרת אז אתה גרוע בדיוק כמו החמאסניקים

      הגב לתגובה זו

    • אמת-כל מילה בסלע. (ל''ת)

      מוטי קליפורניה, 20/12/07 19:03

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    צריך טיפול לא-נקודתי. מסכנים חיילים סתם בשביל לגמור מחבל או שניים. (ל''ת)

    די לפינצטות!, 20/12/07 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יום חג לגדעון לוי וב-''הארץ'' ובמר''צ פתחו שמפניה (ל''ת)

    הרצברג, 20/12/07 17:17

    הגב לתגובה זו

    • אותי זה מעציב

      קורא הארץ, 20/12/07 18:59

      ואני לא יודע למה אתה חושב שמצביעי מרצ/קוראי הארץ שמחים שחייל מת. אני קודם כל בדקתי שזה לא הפלוגה של חבר שלי קצין בצהל( וגם קורא הארץ ומצביע שמאל בזכות עצמו)

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה לא פלסטינים זה מחבלים!!!

    ירושלמי, 20/12/07 17:17

    לא לשלוח כוחות קרקעים זה לא מוסרי.
    הצעד המוסרי- להפציץ מהאוויר.

    הגב לתגובה זו

    • נו מה ההבדל??

      ימין, 20/12/07 19:11

      פלסטינים = מחבלים...
      לא??

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא למדו כלום ממלחמת לבנון וממשיכים באלמנות קש

    חיים, 20/12/07 17:12

    במלחמת לבנון נהרגו עשרות (!!!) חיילים באלמנות קש.
    האוייב שחמוש בטילי נ''ט שמגלה שיש חיילים בבניין יכול להפיל אותו עליהם בעזרת טילים ורקטות. בלבנון זכור האירוע שבו נהרגו המילואימניקים בבית שבו פגע טיל סאגר וחומר נפץ שהיה שם התפוצץ.
    בעזה זה קורה שוב ושוב.
    אלמנת קש - ירי נ''ט על הבית - פצועים והרוגים.
    אין הפקת לקחים.

    הגב לתגובה זו

    • צריך להיכנס בהם, וחזק. תוך כדי שלא יהיה סיכון לחיילינו-יש יכולת לזה

      אני רק שאלה, 20/12/07 17:18

      למה אנחנו מנסים להיות צדיקים כל הזמן? בשביל לחסוך חיים של מחבלים? להיכנס בהם עד שיצעקו די, מרחוק-בלי שלאף חייל תישקף סכנה..

      הגב לתגובה זו

    • יש לתפוס בתים מאוכלסים, כמוהם. (ל''ת)

      תשובה, 20/12/07 17:38

      הגב לתגובה זו

    • נכון. אולי עכשיו ילמדו.

      דניאל, 20/12/07 18:03

      פעם לא היו לפלשתינים טילי נ.ט, אז זה היה נכון להתבצר בבתים.
      היום כבר יש להם טילי נ.ט , אז זו טעות גדולה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה שילחמו מחוץ לבתים?

      רמי, 20/12/07 18:10

      מה לעשות בלחימה בשטח בנוי נכנסים לבתים כי זה הכי מוגן

      הגב לתגובה זו

    • לחיים דרום

      מוטי קליפורניה, 20/12/07 19:02

      אכן אתה צודק אין כל סיבה להכניס לוחמים ללחימה בשטח בנוי כאשר יש בידך את כל האמצעים לכתישת השטח מהאויר.
      פיזור כרוזים הקוראים לאוכלוסיה אזרחית לפנות ולאחר מכן יישור ושיטוח לאחר ריכוך מקסימלי.
      זאת הצורה ליצור שטח מפורז.
      אתה צודק והשמאל טועה!
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו