• 122.

    הפדופיל איל שמדורה מצוטט בצאט וואלה החדש (ל''ת)

    בתאל, 17/06/12 18:29

  • 121.

    ''אין חמלה לסוטים''

    אלקסי, 31/03/10 01:58

    יש חמלה לרוצחים?
    יש חמלה לסוחר סמים?
    יש חמלה לסחטתנים?
    וואללא
    יצאתם מדעתכם...

  • 120.

    פודפילים

    עח., 01/02/10 20:38

    טוב מאוד שחשפו את האנשים האלה נמאס כבר ממעשה הפודלפליה או אונס חשוב לחשוב על קורבן של ילדות מאשר אנשים מבוגרים. תמשיכו במעשים כאלה ערוץ 10.

  • 119.

    התוכנית הזו מצויינת רק חבל שיש בערוץ 10 ואחרים תוכניות

    פקק תנועה , 01/02/10 15:19

    כמו הישרדות האח הגדול האחות הקטנה והרווק

  • 118.

    פשע תקשורתי מצד ערוץ 10!

    צריך לחוקק חוק נגד זה, 31/01/10 18:51

    לעצור פדופילים לפני ביצוע מעשה והבאתם לחקירה ובירור בבית משפט זה חסד

    אבל לפרסם בפומבי פרטים של אדם בביצוע פשע שלא הוכח שפשע (ועוד כשמדובר במעשה כמו אונס ופדופיליה) זהו פשע בפני עצמו!

    אני משוכנע שיש גם סעיפים נגד זה בחוקי היסוד, אבל מי סופר חוקי יסוד בימינו... המשפחות צריכות לטבוע את ערוץ 10, ושיחוקקו חוק נגד הלבנת פני אדם בתקשורת טרם הואשם בבית משפט

    • אדם שמגיע עם קונדומים לפגישה עם ילדה בת 13 זה לפני ביצוע מעשה?????????

      זה המעשה בכבודו ובעצמו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 01/02/10 19:47

      מה המשטרה אמורה לעשות? לשבת בשקט ולשתות קפה ולחכות שהפדופיל יאנוס את הקטין או הקטינה ואז לעצור אותם לאחר מעשה?

      עצם זה שבוגר מגיע לפגישה עם ממתקים, קונדומים או מגיע בכלל לפגישה עם בן או בת 13 ומטה - זה פשע. משום שיש מטרה לפגישה. זו לא פגישה אקראית וסתמית.
      מדובר על מיפגש יזום עם מטרה (קיום יחסי מין עם קטין).
      לכן עצם ההגעה למיפגש מראה על כוונת הפדופיל. בדיוק כמו שעצם זה שתופשים מחבל עם חגורת נפץ עוצרים אותו כטרוריסט ולא מחכים עד שהוא יתפוצץ ויחסל עשרות אנשים.

      המשפחות צריכות לדעתך לתבוע את ערוץ 10 ??? זה היה מצחיק אם זה לא היה טרגי.
      אם כך כל פושע צריך לתבוע את המשטרה/ השופט/בתי הכלא.


      כל הכבוד לערוץ 10 !!!!!!!!!!!!!!


      ודמעות התנין של המשפחות לא מעניינות.

      • חבל שהטלוויזיה מחליפה את המשטרה חסרת האונים ! (ל''ת)

        אמת ויציב, 04/02/10 19:12

  • 117.

    לא זכור לי מי מינה את אנשי התקשורת לשופטים !

    רום, 31/01/10 18:39

    מפתים בכוונה אנשים. רבים וטובים היו נופלים לפח הזה.

  • 116.

    זה נעשה כדי להציף סכנה וכן הקורבים האלו פושעים

    מי יודע כמה פעמים עשו זאת, 12/02/09 13:39

    וצריך לטפל כך בכל העבריינים:
    אנסים רוצחים פשע מאורגן- הכל
    ואמן שהמשפחות של כולם יתביישו בקרוביהם
    אולי תהיה פה חברה שפויה יותר
    ולא מעריצה של אלפרון ודומיו

  • 115.

    נס, פשוט נס היה כאן

    יששכר, 31/12/07 12:27

    שתפסו אותם בזמן לפני שפגעו בילדה אמיתית.

  • 114.

    המשפחות יכולות להגיש תביעה נגד הערוץ

    דוד, 21/12/07 16:30

    תביעה אזרחית שבה יפרטו כיצד נפגעו חייהן. האמא והאחות והאח והאבא של החשודים לא עשו שום דבר רע אבל סובלים עכשיו. ערוץ 10 לא היה צריך לפרסם תמונות של חשודים לפני שהורשעו. מקווה שהמשפחות יגישו תביעה.

  • 113.

    בושה למשטרה

    יוסף, 21/12/07 06:57

    מסתבר שהמשטרה לא עושה כלום ללא התקשורת. נקודה למחשבה.

  • 112.

    כל הכבוד לערוץ 10 - כנסו:

    משה ג., 20/12/07 22:56

    מי שיוצא מביתו במטרה לפגוע בילדה בת 13 אין לו מחילה ואין לו כפרה, קודם כל, מחבריו ומשפחתו.

  • 111.

    ערוץ 10 סתם עשה סיפור........

    כנסו תקראו, 20/12/07 20:55

    איזה פדופילים
    אתם לא יודעים מה זה פדופיל אמיתי שהולך ואונס ילדים והולך לים ומאונן על ילדים דרך משקפת ומה לא....
    כולם זה פעם ראשונה בשבילם שזה סיקרן אותם כי ''הילדה''
    זרמה איתם ולא היא לא תמימה....
    כל בת 13 שתיתן למבוגר לבוא אליה לבית כשאין אף אחד ועוד כשהוא מדבר על דברים סוטים תבין טוב טוב מה הוא רוצה....
    גם סתם עכשיו הפחדתם תפדופילים
    האחרים שבטח גם היו מכירים דרך הצ'טים,
    סתם תמנו להם מלכודת..והיא בת 18 ולא 13

    • גם אותך צריך לחקור

      שש, 09/07/08 22:24

      בת עדיין לא מבינה מה פרוש יחסי מין
      היא מבינה רק ששוכבים יחד ונהנים
      אבל מה עם התוצאות

  • 110.

    מסכנים המשפחות, ערוץ 10 רוצחים ~!

    מוטא חוזר, 20/12/07 19:43

    מצידי שהיו גם מוציאים להורג את האלה שנפגשו כביכול עם הבת 13, אבל מה אשמים המשפחות? מה אשמים הילדים שאביהם עשו טעות? זה יותר גרוע מרצח !!!

    עכשיו הם יסחבו קופה של שרצים, אני לא מאחל לאף אחד שיהיה לו כזה בושה, אבל אל דאגה, יש מישהו למעלה הוא בטח יסגור חשבון אם למישהו באמת הכוונות שלו היו רק שיקולי רייטינג, ולא באמת דאגה לילדות בנות 13 .

    לילה טוב .

    • הם לא רוצחים, אבל בהחלט פשעו פה בחומרה! (ל''ת)

      חצי מסכים איתך, 31/01/10 18:53

  • 109.

    ערוץ 10 הגזים ומשדר פורנוגרפיה בשידור חי.

    אמא לבנות, 20/12/07 19:13

    ערוץ 10 הגזים, ובגדול!! בין זכות הציבור לדעת לבין הפורנוגרפיה שמשדר ערוץ 10 כבר מספר ימים יש פער גדול ביותר!! אין צורך לפרט לנו כל אמירה של נאשם זה או אחר או לתאר תמונות ששלח. סמכו על הדמיון שלנו, נסתדר גם בלי פורנוגרפיה רכה בפריים טיים, בחדשות, כשגם בני נוער צופים.
    ובנוסף, גם למשפחות יש זכות לפרטיות. מספיק היה להזהיר אותנו ולהרתיע אותם דרך מתן השמות אין צורך לפרט ולשדר את כל מהלך ההתרחשות.

  • 108.

    תמיד מחפשים לדפוק את המזרחים. בגלל מוצאם וגם בגלל שהם מצביעי ליכוד

    מסעוד, 20/12/07 19:05

    אז מה עושים ? מלבישים להם תיק ומשפילים אותם בכול הזדמנות.

    • מגעיל . לך תחפש את החברים שלך בטדי ואת ביבי שיעזור לך. (ל''ת)

      קי. מי. צי., 20/12/07 21:02

  • 107.

    בושה לערוץ 10

    אמא, 20/12/07 19:01

    הצהוב הצהוב הזה מגעיל אותי. יש גבול למה שאנו הצופים מעונינים להכניס לביתנו.

    • זה לא צהוב,זה אור אדום!!!

      יוסף, 21/12/07 20:56

      אדרבה,הכתבות כל כך זיעזעו וגרמו לשוק שהן בהחלט מעוררות ותורמות ליותר מודעות.

  • 106.

    אין צורך להוכיח אשמה!!

    במבי, 20/12/07 18:49

    התחקיר ברור, נקי ומסודר.
    והכל מצולם ומוקלט. אין מה להוכיח אשמה. גם אם יזוכו בבית משפט (בטח בסעיף טכני) אשמתם ברורה ומיידית.
    אין כאן כוונה לביצוע פשע, יש כאן ביצוע פשע.
    עמוד תליה בכיכר העיר, זו המידתיות.
    כנגד הריסת ילדה קטנה, רק עמוד תליה.
    וכן, ברור לי שהילדות הללו לא בהכרח תמימות

  • 105.

    מסתבר שכל הפדופילים טורחים להגיב כאן

    מורן, 20/12/07 17:32

    נקווה שגם אותכם יתפסו בקרוב. מי שראה את הכתבה והזדעזע מהלבנת פניהם של הפדופיליים ולא ממה שיכל לקרות לילדה קטנה ותמימה צריך ללכת דחוף לטיפול.

    • מורן בת כמה את ? 13 ?

      פדו, 20/12/07 18:33

      סת......ם נו באמת את מאמינה למה שאת כותבת ? כולם פדופילים ? אולי הם סתם אנשים דעתנים ?
      להגן על משפחתו של פדופיל לא הופכת איש לפדופיל.
      פדופילים לא יכתבו טוקבק , הם יחפשו ''קורבן''.

  • 104.

    נוהל שכן?

    יהונתן, 20/12/07 17:29

    אולי יתעוררו כבר יפי הנפש וימנעו את הפגיעה בחפים מפשע???.

    • מי זה ''החפים מפשע''?

      חפיף, 20/12/07 18:27

      הפדופילים? פתאום נהיית צדקן מתחסד שצריך החלטה של שופט כדי להבין את מה שראית מתועד אחד לאחד?

  • 103.

    ערוץ 10 עשה למען הציבור, עת לעשות כן לערוץ ''נולד לרקוד'' (ל''ת)

    אם ל-4 בנות, 20/12/07 17:21

  • 102.

    ועכשיו דוגמא לצביעות התקשורת

    רואה נכוחה, 20/12/07 17:21

    נראה אותם עושים outing כזה למשפחת פשע..

  • 101.

    כולם אשמים, רק לא המשפחה, הא?

    ספורט לאומי, 20/12/07 17:19

    קחו אחריות. חשבתם רק על עצמכם, לא עניין אתכם מה עושים שאר בני משפחתכם, עכשיו אתם משלמים. אתם יכולים להאשים את כל העולם ואשתו. זה הכי קל. אבל כשאתם לבד עם עצמכם, חישבו איפה אתם הייתם כשכל זה התרחש. איפה שהזנחתם, שם צמח העשב הרע.

  • 100.

    חובה לפרסם תמונות ושמות מכוח חובת הציבור לדעת (ל''ת)

    יערה, 20/12/07 16:45

  • 99.

    ילדה שנאנסה היא באסון בלתי הפיך לכל חייה (ל''ת)

    בעדות מומחים, 20/12/07 16:41

  • 98.

    עפ''י התגובות ניכרת תמיכה גורפת בפדופילים (ל''ת)

    הרצברג, 20/12/07 16:38

    • לא! לא תומכים הפדופילים !החוק אוסר על פירסום פירטי החשוד עד הרשעתו

      יצחק, 31/01/10 18:56

      על המסך אנו צופים בסרט-אין לציבור יכולת לבקר את שהיתרחש מאחורי הקלעים ולטובת הרייטינג.הבעיה שמרשיעים גם את החשוד וגם את המישפחה,ועדיין לא היה משפט!!! החשיפה הזו בעייתית במיוחד,כי הנזק הוא לכל החיים אות קלון ,גם אם יצא זכאי,פה הבעיה.

  • 97.

    ערוץ 10 הוא ''ערוץ המשפחות מס-1'' כל הכבוד (ל''ת)

    יישר כוח, 20/12/07 16:31

  • 96.

    ואם הדבר היה נגמר באונס?מה אז

    אמא'לה, 20/12/07 16:10

    המשפחות היו אומרות?
    פה לפחות עצרו אותם לפני שהם מעדו לגמרי הרוויחו בגדול!

    מקרים אחרים נגמרים באונס ואם הסוטה נתפס נענש על אונס ולא שידול או בניסיון לביצוע פשע...

    • צודקת בחיי לא חשבתי ככה איזה רווח להם (ל''ת)

      יוסי, 21/12/07 11:55

  • 95.

    זה באמת נורא שהטלויזיה מרשה לעצמה להרוס חיים של אנשים בשביל הרייטיג

    הכסף יענה, 20/12/07 16:09

    כל עוד הצופים בבית לא יצביעו ברגלים ויפסיקו לצפות בתוכניות שבהן נעשות עוולות כאלה- אין לנו מה להתלונן, זבש''ינו.
    לא מהטלוויזיה תבוא המוסריות והאיכפתיות לכבוד האדם. להם אכפת רק מהכסף.
    אולי שתהיה חקיקה קצת יותר נוקשה לגבי ''מחקרים'' כאלה ושידורם?

  • 94.

    ערוץ 10 מתעסק בזוטות (ל''ת)

    אבי, 20/12/07 16:02

    • בשביל מי שנפגע זה לא זוטות. זה עונש (ל''ת)

      מוות בלי שלווה, 20/12/07 16:26

      • למה מה היה פה? לא נגעו אפילו

        אבי, 20/12/07 21:57

        מה כבר אסור לדבר?

  • 93.

    יותר מכולם נפגעו המשפחות! פשוט רצחו אותם בשידור חי! ליבי איתם, אתם

    סוף הדרך, 20/12/07 15:56

    אתם לא אשמים! לא ידעתם מי חי בקירבכם, והעונש שהם מקבלים הוא כפול ,ומכופל!
    רק אלוהים יודע איך יוצאים מהצרה הזואת, אם בכלל.
    שערוץ 10 הנכבד יממן להם עזרה נפשית, הם זקוקים לה במיידית!

    • האנסים נתפסו בזמן! די ללטיגימציה של הפושעים (ל''ת)

      Renata, 20/12/07 17:30

  • 92.

    יפיל אדם עצמו לכבשן האש ואל ילבין פני חברו ברבים

    אורן, 20/12/07 15:43

    ראיתי את הכתבה והתחקיר, זה צודק, זה הדבר הכי מעשי שאפשר לעשות כדי להרחיק את הפדופילים מהילדים, ועדיין כמות האנשים שנפגעה מבלי שנעשתה העבירה היא עצומה, התוצאה היא הפוכה לחלוטין ממה שהתכוונו, ניסו להציל ילדה אחת והפילו עשרות ילדים שמהיום ייזכו לכינויי גנאי ולבידוד חברתי, אין לי על הלב כלפי הנאשמים הם ירצו את עונשם וייברחו מהארץ או משהו, הלב שלי על המעגל שמסביב.
    אף אדם שפשע לא ירצה את העונש הזה של פרסום מעשיהם מול כולם.

  • 91.

    המסתייגים מהתוכנית מזדהים עם סוטים?

    אילי, 20/12/07 15:34

    הרי את המעשים יש להוקיע והמשפחות צריכות להיות ראשונות להוקיעם. הסוטים לא חסו על משפחתם. שנשים יתגרשו מהם, שבניהם יחרימו אותם.
    הם לא ראויים להיות הורים!!!
    זה עונשם על שהם מנצלים ילדות -אולי גם בתוך משפחתם!!!!
    מספיק להגן על פושעים.

    • איזו בורות!! מי מגן על פושעים??!!!

      אסף, 20/12/07 16:05

      על מה אתה מדבר למען השם??!!! מי קבע שהם פדופילים??!! ערוץ 10? וזהו? אז הם פדופילים?? מה עם בית המשפט מה עם החוק? מישהו בכלל ראה אותם שמים יד על קטינה? נכנסו לדירה וראו ילדה בת 18 שערוץ 10 החליט שהיא ''נראית פחות''??!! אבל העובדה היא שהיא בת 18!!!! אז מה העניין????! שהם כתבו גסויות? בסדר אז הם אנשים מגעילים. אבל מכאן ועד להכריז עליהם פדופילים, ומי שלא מסכים עם החשיפה בערוץ 10 אז הוא מגן על פדופילים??!! תגיד אתה בכלל מחובר לעצמך??

      • אתה הבור. אם לא ראית אז אל תגיב

        יעל, 20/12/07 17:30

        בכתבה רואים בבירור אלו מסרים בוטים ופורנוגרפיים הם העבירו לילדות. נאמר להם בפירוש שמדובר בבת 13. אין כאן מקרה של ילדה שנראית בוגרת מגילה וניסתה להטעות אותם הם ידעו מול מה הם עומדים. ידעו שזו עבירה ולא היה בליבם שום רחמים.

  • 90.

    תחשבו על ילדתכם הקטנה והסוטים האלה

    קוקי, 20/12/07 15:28

    לכן, התכנית הזו צריכה להמשיך במתכונת הזו. אולי טיפול בשוק ירתיע את הסוטים.
    איך ניתן לגלות את פרצופם בלי שילדות יפלו ברשת? זה מאד אפקטיבי.
    ומה שמחריד יותר- אלו כל התומכים/מזדהים עם הסוטים....
    ברור שהתגלה רק חלק קטן מהתופעה.

  • 89.

    עונש ראוי

    אברי, 20/12/07 15:00

    אני לא בטוח שאכן מה שעשו ערוץ 10 הוא נכון חוקית. אולם אם תפיסת העונש כיום היא בעיקרה הרתעה ולא נקמה אז אין עונש ראוי יותר. בעיית הפדופילים היא שלא מדובר בעבריינים מוכרים אלא באנשים מן היישוב ובקרובי משפחה, אם ידע כל עבריין מין שתמונתו תפורסם ומשפחתו תתבייש זה ישמש לו כתמרור עצור מול תאוותו המכוערת. אני מציע לכלול עונש זה ברשימת העונשים לעברייני מין. כנראה שזה עונש גדול משהיה בכלא. כל הכבוד לערוץ עשר שהציל כמה נשמות מאובדן חיים ממש.

  • 88.

    להקים במשטרה מחלקה שתעסוק בזה באופן קבוע

    קול העם, 20/12/07 14:28

    כמו שיש סוכנים סמויים שקונים סמים, צריך להעסיק באופן קבוע שוטרים שיסתובבו באתרים ויפתו וילכדו את אותם סוטים מסוכנים. העיקר כאן הוא ההתמדה והנוכחות הקבועה.

  • 87.

    יחי הבושה !!!

    גולשת, 20/12/07 14:26

    פעם, כשהייתי ילדה, היו פושעים אבל ''בשקט'' - הם התביישו. בשנים האחרונות אנו עדים לעליה רצינית ברמת הפשיעה בארץ והבעיה - אנשים כבר לא מתביישים ! זוכרים לפני שבועיים את הכתבה על הבחור שנרצח? אבא שלו אמר בחיוך בטלויזיה ''הבן שלי היה גנב קטן''. המשפחה שלי היתה מעדיפה למות ולא להצטרך להודות בדבר כזה.
    אני לא חושבת שהפרסום יעזור לרמת האלימות אבל, אולי, אם יתחילו לפרסם פנים ושמות של פושעים, חלק מהפושעים הפוטנציאליים יחשבו אם כדאי להם לעבור על החוק...

  • 86.

    אי צדק

    שרון, 20/12/07 14:03

    אני חושבת שזה מצויין אני אמא לילדים בגיל ההתבגרות, אבל למה רק אנשים אנונימיים , למה לא את כל המפורסמים לא עושים להם לינץ' טלויזיוני, אם כבר אז כולם ככולם, ולא כראות עינהם של האנשים ''הקובעים''.

  • 85.

    התחקירנית שהם באו אליה ודיברו איתה היתה מבוגרת. (ל''ת)

    לא ניראה שהיא, 20/12/07 13:53

  • 84.

    ערוץ 10 יצאו בהמות בכך שפירסמו את פניהם!

    אובי1, 20/12/07 13:45

    בלי טיפת התחשבות במשפחות הנאשמים, סיימו לנאשמים את החיים,
    ובמוסף גם למשפחותיהם שלא עשו כל פשע!

  • 83.

    מניפולציה טלויזיונית

    ברונו, 20/12/07 13:39

    גם אם אכן ביצעו האנשים הללו עברה וגם אם לא .המחשבה כי מי מאיתנו ובתוכנו חדשות ערוץ 10 יכולים לדעת את האמת היא ילדותית . בימים בהם יכולת המניפולציה של הטלויזיה היא כל כך גדולה שעצוב לי לראות את חריצת הדין ללא משפט ומבלי ראיית כל הראיות . באמצעות עריכה נכונה ניתן לגרום לכל אחד להיראות אשם... לכן בואו ונשאיר את מתן פסק הדין והעונש לשופטים ולא נתפתה לחרוץ דינם של נאשמים ... בפעם הבאה זה יכול להיות כל אחד מכם.. על כל דבר שהוא

  • 82.

    פרס ישראל לדב גילהר ולצוותו! הציל

    ג'ודי, 20/12/07 13:25

    ילדות והעלה מודעות של ההורים בצורה חדה לסכנות.
    זהו שרות טוב לכל הציבור. שימוש במדיום הטלויזיה לטובת הגנת הציבור.
    מעולה! שאפו!!

  • 81.

    התלהמות תקשורתית חסרת טעם (ל''ת)

    ר.ערמון, 20/12/07 12:33

  • 80.

    יש להלחם בפדופיליה אבל לא כך. זה תקדים מאוד מסוכן.

    רועי, 20/12/07 12:25

    מחר תחקירן ילך ברחוב ויפיל ''בטעות'' שטר של 200 שקל ויצלם אותך מרים ושם בכיס.

    גם אם נסכים שהמעשה שביצעו הפדופילים ראוי לכל גינוי, אסור לבצע את הגינוי ע''י מעשה אחר שראוי לגינוי בפני עצמו.

  • 79.

    מה בפקיעין ישנו פדופיל ? (ל''ת)

    נתן.ש, 20/12/07 12:22

  • 78.

    בכל אדם יש מלחמה מתמדה בין יצר הטוב ויצר הרע

    ברווז במטבח, 20/12/07 12:04

    אף אחד כאן לא אלוהים ולא נקי מפנטזיות. החוכמה היא לגבור על
    יצר הרע וללכת בדרך הישר. וכבר אמרו חז''ל ''איזהו גיבור? - הכובש
    את יצרו''.
    ככל שהפיתוי גדול יותר והסכנה ראית קטנה יותר, גדלים הסיכויים שהאדם ייכנע ליצר הרע וינסה לממש את הפנטזיות שלו.
    מה שעשו כאן ערוץ 10 מכוער להפליא. הם התגרו ביצרם של אנשים
    חלשים והביאו אותם למצב של כניעה, ולאחר מכן שידרו את אסונם
    לעיניי כל האומה על מנת להרוויח אחוזי צפייה גבוהים - או בשפה
    פשוטה - הרבה כסף.
    ולא, אין לי שום הערכה ליוצרי התכנית האומללה שמנסים להצטייר
    כמושיעי העם על ידי היטפלות לאנשים חלשים והתגרות ביצרם.

  • 77.

    פדופילים

    פרקש, 20/12/07 11:53

    אין סליחה ומחילה לשיתוף הפעולה בין המשטרה והתקשורת וכל זה עבור הרייטינג.את אותו הדבר ניתן היה לעשות בשקט וללא המצלמות.

    • חייבים לזהות פדופילים לסמן אותם (ל''ת)

      בטוש זוהר, 20/12/07 16:27

  • 76.

    למה לא מציינים מה הנערה עשתה ?

    אזרחית איכפתית, 20/12/07 11:51

    אין ספק שצודק מאוד לתפוס ואולי אפילו לסרס פדופילים ואנסים אבל מצד שני הם לא הזמינו את ''הילדה'' אילהם אלא ''הילדה'' הזמינה אותם ואפילו מפאת גילה הצעיר היא כנראה נתנה להם את האישור שזה בסדר כי כל ילדה אחרת ברת שכל מכלל לא היתה מתכתבת איתם ובטח לא על דיבורים כמו שתוארו

    • בדיוק. (ל''ת)

      יהודי, 20/12/07 13:25

    • אה, עם הילדה הזמינה אותם אז זה בסדר.

      דניאל, 20/12/07 13:35

      משוגע.

    • אתה צודק..סתם עשו להם מלכודת (ל''ת)

      יאללה, 20/12/07 20:56

  • 75.

    דעה - שווה לקרוא

    רפאל, 20/12/07 11:36

    יש חוק וצריך לכבדו החוק במקרה הנל קובע שילדה בת 13 נקראת קטינה וככזאת לאדם בגיר אסור ''להתעסק'' איתה . לגבי הכתבה יש בה משהו מאוד מועיל בייחוד בפירסום פניהם של הנאשמים אך במקרה פה היה שימוש מוגזם בחשיפה שכן אין לי ספק שיש כאלו העושים מעשים נעין אלו בתדירות גבוהה ולא בטוח שכל אלו בכתבה אכן כאלה . שנית דב גילהר מעמת אותם עם האמת בצורה בוטה מדיי היה נראה שהוא נהנה מהמצב המגה מביך שבו הועמדו האנשים אנ חושב שדיי להראות את תמונתם לא עושה טוב לאף אחד לראות אדם בגיל 38 נשוי ואב לשניים במצב מביך שמעורר בחילה אני הובכתי רק מלראות אותו במצב שכזה , ללא ספק ערוץ 10 במלחמתו על טבלת הרייטינג היה מוכן להקריב כל כבוד אנושי לצורך מטרתו הוא .

  • 74.

    נכון, התחקיר צהוב ובשביל הרייטינג

    No, 20/12/07 11:35

    אבל מבחינתי שיעשו אחד כזה כל חודש אם בגללו יתפסו 10 פדופילים. וכל מי שראה את התחקיר הבין ללא כל ספק שמדובר בפדופילים, וכל ההתחכמויות של בני המשפחה והעו''דים לא ישנו את זה. בגלל זה הם מתביישים - לא שהם צריכים להתבייש, הם בעצמם לא עשו כלום, אבל הם צריכים להתנער מהכבשה השחורה שבמשפחתם, גם אם מדובר בבן שלהם.

  • 73.

    למר משה דורה

    ב, 20/12/07 11:34

    עדיף שתשתוק, התמונות מדברות בעד עצמן.

    • עדיף גם שאתה תשתוק קצת. נשמה טובה וטהורה שכמותך. (ל''ת)

      נ., 20/12/07 12:13

  • 72.

    את הסבל והנזק של הנפגעות לא רואים בפריים טיים

    אני, 20/12/07 11:34

    המשפחות אכן לא אשמות, אבל מהכתבות נראה בסבירות גבוהה שהאנשים עצמם כן. יש כאן חשיפה של ההליך הפלילי על המסך, ונראה שזה כואב בכל מקרה כשבן משפחתך מורשע- משפחת הערבי שרצח את החייל שייחט גם לא קיבלה בטוב את הרשעתו- אז מה, הוא לא אשם? לא צריך לשבת בכלא? יש לתחקירים האלה תפקיד חשוב- הם מראים לכל החארות שהתחבאו מאחורי מקלדות אנונימיות והרסו חיים של אחרים. כנראה שרובם לא היו עושים זאת אם היו יודעים שיתפסו ויחשפו, אבל הם כן היו עושים את זה- גורלם של הקטינים והחלשים הפך לחסר ערך בעיניהם- ודרך אגב, אני מקווה שיוסרו צוי איסור הפרסום בעניין בעלי הממון, למען השוויון.

    • חותמת על כל מילה!!! (ל''ת)

      לי, 20/12/07 14:18

  • 71.

    הם עוד מרגישים שאין חמלה עליהם ???

    טלטלית, 20/12/07 11:28

    כהורים לשני ילדים ישבנו מזועזים !!!! הנאשמים - אב לשתי בנות , סבא וכו... , אנשים שנראים ''מן השורה'' . יושבים בתוכנו סוטים!!! פצצות אנוש מתקתקות, ואם יש ביכולתנו, ולו במעט להרתיע אותם ואת אלו שעדיין לא נחשפו ועלולים לגרום לנזקים בלתי הפוכים זו חובתינו !!!
    וישר כח לערוץ 10 גם אם נק' המוצא שלהם הייתה רייטינג .
    המטרה מקדשת את האמצעים.
    והחשוב מכל חובתינו בתור הורים לבדוק את ההתכתבויות של הילדים ולא להניח שהכל תחת שליטתם וזה בסדר.

  • 70.

    לא היה שם אונס ולא נסיון לאונס

    פרופורציות, 20/12/07 11:16

    הייתה ילדה או מתחזה לילדה שידעה בדיוק למה החאטייר בא אליה ף היא קיבלה תיאורים פלסטיים של מה הוא יעשה לה, והסכימה. רק אתמול פורסמה ידיעה על בגרות מינית מוקדמת של ילדות.

    • יחסי מין בגיל 13= אונס

      מ, 20/12/07 11:35

      יקירי,

      כל קיום יחסי מין עם בת 13 הינו אונס.
      מכיר את המושג בעילה בהסכמה?

      נקודה למחשבה

      • אה כה?

        ליקירי, 20/12/07 20:58

        וכשבני 13 שוכבים אחד עם השני זה גם אונס?
        היא לא תמימה וידעה מה הוא רוצה והזמינה אותו אליה

      • אבגדהוז

        קניבל, 01/02/10 14:52

        טעות!!!! זה ענין תחוקתי מחר יחליטו בכנסת להוריד את הקו האדום בכנרת ומחרתיים יחליטו שמקבלים רישיון בגיל 22 ואחר כך יגידו שקטינים הם עד גיל 12 אין כאן אמת מוחלטת יש כאן הסכמה ציבורית . חוצמזה לפי ההלכה היהודית קטין הוא עד גיל 13 או 12 אני לא זוכר משו כזה בטח לא 18 או16 ולדעתי זה מבדיל מקטין שגם להלכה היהודית הוא קטן ואין בו דעת

    • כשהבת שלך תזמין סוטים אליה הבייתה

      No, 20/12/07 13:58

      תהיה לך הזדמנות מצוינת לבחון את מה שכתבת כאן... העובדה שילדה בת 13 יכולה להיראות כמו בת 17 לא משנה את העובדה שהיא עדיין ילדה, וכל מגע מיני עלול לגרום לה לטראומה לכל החיים !!

      • תשמור על הבנות שלך!

        הגיוני, 20/12/07 14:37

        זה שהיום הורים לא יודעים איך להשתלט על הנוער או שהם פשוט לא מענינים אותם, זה נורא בפני עצמו!
        לתת לילדה לגלוש חופשי בלי פיקוח, זו הפקרות!
        הורים, נולדתם היום??
        אל תאשימו אח''כ אף אחד!
        משפחות הפדופילים הנוראים, לא עשו מאומה! הם מרגישים עכשיו רע, לא פחות מכל ילדה נאנסת אחרת אבל הם חפים מפשע!!
        לערוץ 10 אין רשות לקבוע את צורת הענישה!

  • 69.

    רמיסה של כבוד האדם

    אדי, 20/12/07 11:15

    אמנם ערוץ 10 בשם הרייטינג רמס את כבודם של 'בני אדם', אך דמם של אנסים ופדופילים מותר.
    אם ינצלו ילדים בעקבות החשיפה הזו אז זה שווה הכל, גם את כאבם המוצדק של משפחות הסוטים.

    • י

      ד, 01/02/10 14:56

      הם טרם הוגדרו כאנסים ופדופילים

  • 68.

    נקודה למחשבה לכל המתלהמים

    גבר שמבין, 20/12/07 11:12

    רק תחשבו מה היה קורה לו היה מדובר בילדה בת 13, אמיתית, ששוכנעה בדרכים לא דרכים למפגש עם אחד מהבחורים האלה? האם ברגע שהיה עט עליה הייתה יודעת להתגונן? האם הייתה יודעת להפסיקו? הגברים האלה באו לממש מטרה והחיים שלה היה נהרסים לעולם. אז כל הכבוד לדב גילהר ולערוץ 10. ייש ר כוח!

    • אף אחד לא מתנגד לענישה לפדופיל

      דני, 20/12/07 14:41

      ההתנגדות היא על הצורה בה היא נעשתה.
      לפי דעתך המעשה מצדיק כל עונש שבעולם?

    • נכון, אבל לא מדוייק

      גיא, 20/12/07 14:49

      צריך לזכור שה-''ילדה'' שהביאה אותם לדירה שלה, לא הייתה באמת ילדה. אמנם התחקירנים לא יזמו שיחה, אבל משפניה הגיעה אליהם, לתחקירנים הייתה מטרה אחת ברורה - להביא את הגבר לדירה. לכן, גם אם נקבל את העובדה שמה שאותם גברים עשו הוא חמור ומתועב, צריך לזכור שמישהו גרם להם לבוא לשם. את תוכן השיחות שהיו באינטרנט אנחנו לא יודעים, אנחנו לא יודעים גם את הניואנסים הקטנים שהיו במהלך השיחה. אל תשכחו, מי שפיתה אותם להגיע לא היו ילדות, אלה היו תחקירנים בוגרים שיודעים דבר אחד או שניים במשחקי חיזור של אנשים בוגרים. לכן התחקיר הזה חשוב, אבל לפי דעתי, הוא טומן בחובו גם פן מובהק של שידול לדבר עבירה.

      • י

        דצי, 01/02/10 14:54

        וכבר אמר השופט כדבריך

  • 67.

    איך אף אחד לא מתיחס לכך שלא הראו לצופים מה כתבה הילדה בתגובה למה שכ (ל''ת)

    רון, 20/12/07 11:10

    • הרבה קטעים מההתכתבויות צונזרו ויובאו רק בפני בית משפט וזה הגיוני. (ל''ת)

      דניאל, 20/12/07 11:29

  • 66.

    מה שקובע הוא

    אני מזועזעת, 20/12/07 11:02

    שהייתה כאן כוונה לביצוע עבירה- הם הגיעו לאנוס ילדה בת 13 , נקודה . רק שלבסוף איתרע מזלם וטמנו להם פח וכך הכל סוכל. אענני רוצה לחשוב אפילו מה היהעלול לקרות לולא היה מדובר בתחקיר. חוץ מזה,מה יש לאנשים בגילם להיפגש עם ילדה בת 13?!. ראיתם איך הגבר בן ה-62 (שיש לו נכדים)''נדבק'' אליה ומה כל אחד מהם כתב ''לה''?.אילו הייתה כאן משטרה הם היו עושים את מה שדב גילהר עשה- לא צריך בשביל זה תקציבי עתק- כולה כל דירה שבה אפשר לשכן לכמה שעות נערה ומחשב שבטח יש אחד כזה במשטרה, לא?

  • 65.

    האם כולם באמת בפדופילים ???

    לא מאמין, 20/12/07 11:01

    יתכן שחלק מהחשודים הם אכן פדופילים אבל בטוח שלא כולם.
    ממה שראיתי בתחקיר שניים מהחשודים היו מגיעים לכל מקום שאליו היו מוזמנים גם אם הייתה שם עז.
    בוא לא נשכח שהם בפועל התכתבו עם בגירים ובגירות ולא עם קטינה ואגב כאשר פגשו אותה בדירה הייתה שם בחורה בת 18 ולא ילדה וזה לא הפריע להם.
    ובנוסף לערוץ החביב אם החלטתם לפרסם פרצופים אנא פרסמו את כולם ולא רק את הדפוקים שבינהם.

  • 64.

    הכשלה לדבר עבירה....

    פרננדו, 20/12/07 10:59

    מי יתן דעתו לכך שמדובר בהכשלה לדבר עבירה.
    איזו קבילות משפטית יש לכך?

    • לא היתה הכשלה לדבר עבירה

      קישקוש, 20/12/07 11:25

      א. תקשיב שוב היטב להנחיות שניתנו לתחקירנים: לא ליזום קשר, לא ליזום הזמנה הביתה.
      ב. תלמד משפטים לפני שאתה מקשקש, או לפחותתבין מהי לשון החוק

      • היתה גם היתה הכשלה.

        נ., 20/12/07 12:18

        ''הילדה'' קיבלה מסרים פורנוגרפיים בוטים ומפורשים+תיאורים פלסטיים של אברי גוף ותיפקודם, ואף על פי כן כולנו שמענו את קולה המתחנחן בפינוק ובהזמנה מפורשת ''תבוא, ותביא לי קרמבו''?
        גם הערוץ הנכבד איננו טלית תכלת, והצדקנות שלו פשוט מחליאה באותה מידה.

        • כפי שאמרת - הילדה קיבלה מסרים

          No, 20/12/07 14:00

          היא לא שידרה אותם. היא אמרה קרמבו, הם אמרו ציצי, לא להיפך...

    • בדיוק כמו ששוטר סמוי הולך לסוחר לרכוש סמים. אותה קבילות. (ל''ת)

      משפטנית, 20/12/07 11:29

    • לא היתה הכשלה

      דודו, 20/12/07 11:38

      ה''ילדה'' לא פנתה לאף אחד אלא חיכתה שיפנו אליה.

  • 63.

    ל-51 בת 12 יכולה להיות טפשה בן 40 לא!!!! (ל''ת)

    יש לך ילדים?, 20/12/07 10:52

  • 62.

    ערוץ 10 ביזה כל קוד אתי מקצועי

    אזרח מזועזע, 20/12/07 10:48

    צהובנות לשמה. הערוץ עשה מעשה נבלה שלא יעשה. בתתחקיר חובבני שכלל התחזות נלוזה והמתנה עלך מצלמות, חשף לכל המדינה פנים של אנשים שהמרחק בין מה שעשו לקביעתו כי מדובר בפדופילים - עוד טרם הורשעו בדבר מה - היא מחרידה מזעזעת וירידה לשפל מדרגה בגלל תאוות רייטניג מציצנית ולא מרוסנת. זו סטייה תקשורתית לשמה. אם יעצרו אנשים ויוכח שהם אכן פדופילים מועדים מבחינתי שיכניסו אותם לנצח לכלא ויוקיעו אותם בכיכר העיר, אבל עד להרשעה המעשה שעשה ערוץ 10 הוא מעשה נבלה של ממש.

    • גם מציצנות, גם חשיפת פנים חצופה,גם ''תלייה'' בכיכר השוק (ל''ת)

      למשטרה אסור היה, 20/12/07 11:04

    • יש לך ילדה?

      טובה, 20/12/07 11:37

      זה גם מה שהיית חושב אילו ילדתך היתה מתכתבת באינט' עם אדם כזה? גם בלי התקשורת סביבה?!
      אני יודעת שהתקשורת פוגעת בצורה מסוימת באנשים הללו, אבל אל לך לשכוח שהם אלה שעשו את הדברים האלה. מבחינתם, הם ידעו שהם מתקשרים עם ילדה בת 13! בפעם הבאה שיחשבו 1000 פעם לפני שהם עושים משהו כזה! ושיזכרו שזה המחיר שישלמו הם ובני משפחותיהם!!! בגלל חלאות מהסוג הזה אני לא מרשה לבנות שלי ללכת לשום מקום בלי לווי

      • כן,יש לי ילדה, והערץ איבד דרך. מחליא. (ל''ת)

        נ., 20/12/07 12:20

      • מה זה משנה בכלל אם יש לי ילדה או לא

        אזרח מזועזע, 20/12/07 13:05

        ואם אין לי ילדה אז אני כן בעד פדופילים?? מה הקשר? פדופילים זה עניין אחד, יש להענישם לטפל בהם ומה שאת רוצה, אבל אף אחד מהאנשים האלו עוד לא הוכח או הורשע כפדופיל, ברגע שזה יקרה אז שיעשו מה שהם רוצים, עד שזה לא קרה אין שום הצדקה שבעולם ללכת ולהרוס משפחות שלמות לנצח. גם אם הם יזוכו\\ חייהם כבר הושמדו ונהרסו. ואני רוצה לראות שופט שיש לו אומץ לצאת ולשחרר אותם נגיד למעצר בית, ערוץ 10 הרי ''יקרע'' אותו לחתיכות יקראו לו משחרר הפדופילים הוא יכול לשכוח מלהתקדם בחיים ובמקצוע. אז זה לא משנה אם יש לי או אין לי ילדה. אין לך איזו תובנה נעלה עלי בגלל שיש לך ילדה להיפך את צד בעניין ולכן השיפוט שלך לוקה ומוטה.

      • יש לך ילדה ואת נותנת לה לגלוש חופשי ולהתכתב חופשי? מגיע לך.

        אסתריקה, 20/12/07 16:14

        האחריות על הילדות היא קודם על ההורים.

  • 61.

    הרתעה

    מרב, 20/12/07 10:46

    דווקא פרסום השמות והבושה יכולים להוות הרתעה משמעותית נגד ביצוע מעשים דומים עלך ידי אחרים.
    עונשי בתי המשפט הם קלים מדי בדר''כ ותהליך השיפוט ארוך ומייגע.
    לכן ההרתעה נפגעת. פרסום כנ''ל והתייחסות בחומרה למעשה יכולים למנוע (הלוואי) מכמה אנשים לבצע דבר דומה.

    • לא בצורה כזו (ל''ת)

      11111, 20/12/07 14:43

    • הם לא היו צריכים לפרסם פנים שלהם ולצלם אותם

      רן, 20/12/07 21:02

      עכשיו כל הפדופילים האמיתיים
      לא יכנסו לצ'טים ויהיו זהירים פי כמה.
      אז בעצם ערוץ 10 עשה הפוך

  • 60.

    לא לרחם על הסוטים! לא לכסות פניהם!

    כוכי, 20/12/07 10:44

    החברה זכאית להתגונן מפניהם, והחשיפה היא העונש הכי טוב לסוטה שמנסה להסתתר.
    דווקא יש להרבות ב''מבצעים'' כאלו. שיפחדו ויעצרו את הדחפים הפדופיליים שלהם.

  • 59.

    התחקיר הוכיח מעל לכל ספק את הכוונות

    מיכל, 20/12/07 10:37

    של הסוטים. לא מבינה למה בכלל צריך משפט. בשביל לפרנס עורכי דין פליליים? כדי לאפשר להם ''לנצח את הצדק'' במחיר זיהום הנפגעות? בשביל לסתום את מערכת בתי המשפט?
    ולמשפחות הסוטים - מצוקתכם ממש לא מזיזה לי. תאכלו אותה בשקט.

    • אם היו עושים זאת לאחיך?

      א, 20/12/07 14:44

      את היית נפגעת הרי

  • 58.

    לערוץ 10

    אזרחית, 20/12/07 10:35

    אתם 10 כל הכבוד אבל יש לי שאלה אחת למה יש מאשמים שאת שמם לא מפרסמים אולי כי הם אנשים חשובים ויש להם יותר קשרים בתקשורת אני אשמח אם אקבל תשובה

    • כי יש אשמים שפנו עם עורכי הדין הממולחים שלהם לבית המשפט

      תקשורת, 20/12/07 11:28

      וקיבלו צו איסור פירסום.זה למה.
      ערוץ 10 ( ושאר התקשורת גם כן) רק מילאו את הוראות.

      את שאלתך צריך להפנות לבית המשפט. למה, בית משפט יקר, הוחלט להטיל צו איסור פירסום על כמה מהחשודים במקרה? האם זה כי הם קרובים לכמה צלחות?

  • 57.

    כל הכבוד לערוץ 10 גם ערוץ 2 צריכים כך לבצע (ל''ת)

    זמו מסך, 20/12/07 10:34

  • 56.

    כמו כולבוטק אבל חמור יותר

    אין רחמים, 20/12/07 10:31

    כל מי שמתלונן כאן עכשיו שיענה לי, מה ההבדל בקונספט בין תחקיר ערוץ 10 לכולבוטק? גם שם חושפים פרצופים, גם שם זה לחשודים ולא למורשעים אז מה ההבדל בדיוק? למה אף אחד מכם לא התלונן על כלבוטק עד היום?

    חוץ מזה, מה הגיבובים על זה שלא מפרסמים פרצופים? החשוד ברצח של תאיר ראדה (אנונימי) ומשה קצב (''מפורסם'') הם רק דוגמאות שגם אדם בחזקת נאשם, תמיד פרסמו את פרצופו, וחלאות האדם האלו, הפדופילים, לא שונים...

    למה לתת לפדופילים יחס מועדף על גנבים ורמאים (כלבוטק) או יחס מועדף על רוצחים ומטרידים מינית (רוצח תאיר ראדה ומשה קצב)

    ליבי באמת עם המשפחות אבל אין רחמים לפדופילים אנסים וסוחרי סמים, שלושת אלה הם חלאות המין האנושי ועליהם צריך להכריז מלחמת חורמה, בכל מחיר, וטוב יעשו המשפחות אם ינדו את המגעילים שגדלו בתוכם ולא יגבו אותם, אולי אז הם יקבלו קצת כבוד

    • הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

      שי, 20/12/07 10:40

  • 55.

    להמשיך לחשוף פדופילים בתקשורת למען יראו וייראו! (ל''ת)

    גיא, 20/12/07 10:30

    • עכשיו הם יזהרו בצ'טים ויהיה יותר קשה לתפוס אותם (ל''ת)

      גיא, 20/12/07 21:04

  • 54.

    אם כבר ריאליטי אז שיהיה סיבוב גלגל הצלה

    צהוב עולה, 20/12/07 10:29

    את מי תבחר להחזיר? נפתול או באגסי?

  • 53.

    אין לי רחמים לסוטים ולאוהביהם

    אני, 20/12/07 10:28

    מי שמוצא לנכון לאהוב סוטה שישלם את המחיר שבעצמו בחר. על הפשעים הנוראים שנעשים בילדים וילדות לא אסכים לסלוח.

  • 52.

    בנים אכלו ''בוסר'' ושיני כל קרובי המשפחה

    מיקי, 20/12/07 10:28

    תקהנה. זה בדיוק מה שצריך להיות.
    תפסיקו לקטר.
    הכי מבחיל זה הטיעון שהם לא הספיקו לבצע את הפשע, רק תכננו המסכנים ונתפסו.
    צריך לקעקע להם אות קין על המצח.

    • למה לא מטריד אף אחד שילדים יכולים להגיע לכזה מצב

      ג, 20/12/07 14:47

      בלי שהוריו ידעו?
      עד כדי כך הורים מופקרים?

  • 51.

    אבל מנגד למה הנערה ניהלה איתם שיחה בכלל ..

    כרמיאלי, 20/12/07 10:28

    הרי '' לטגו '' צריך שנים .אז למה הנערה שיתפה פעולה שוחחה איתם
    במקום .לחסום אותם .או לצאת מהחדר במסנגר למה היא בכלל משוחחת עם גברים שהצגו עצמם
    כמבוגרים .הרי הם לא הכריחו אותה
    לשוחח איתם .למרות שהם סוטים.!!!

    • הלו?! יש מישהו?! ילדה בת 13- טיפשעשרה...?! (ל''ת)

      חיים, 20/12/07 11:44

  • 50.

    על זה אבא שלי ז''ל אמר לי רק את אלו שלא יודעים לגנוב תופסים ודי לחכי

    אחד ממש סתם, 20/12/07 10:23

    על זה אבא שלי ז''ל אמר לי רק את אלו שלא יודעים לגנוב תופסים ודי לחכימא ברמיזה דהיינו פדופיל באמת יודע לצערי את כל הטריקים והשטיקים האלה מזמן.
    מצד אחד חובה להזהיר את הילדים ממחלות האינטרנט ומחשיפה לעוד הרבה מאד דברים הפוגעים בנשמות הילדים !!
    ומצד שני למרות שלא ממש ראיתי את הכתבות הטריק הזה של דב גילהר הנו זול ומוכר למעלה מ12 שנים למבינים ברשת וכל מה שהוא עשה זה לפתות בעצמו חרמנים קטנים וחשוד פדופיל אחד שבני משפחתו היו צריכים להסגירו מזמן.
    אני קורא למשטרה לעשות פעולות כאלו במקצועיות תוך ניצול היכולות שלהם לזהות מקרים אמיתיים בזמן אמת ! ולא להשאיר זאת לשיקולי רייטינג של עיתונאים...חובבנים ורודפי סנסציות

  • 49.

    ''לכל שוחרי חופש הפרט''

    יעקב ק, 20/12/07 10:22

    אני מקווה שתוכנית זו הצילה לפחות ילדה אחת בישראל.וכנראה כל החכמים שיש להם מה להגיד על התוכנית הם בעצמם פדופילים

    • הצילה ילדה אחת בישראל

      דניאלה, 20/12/07 14:51

      ורצחה 11 משפחות!
      גאון אתה וגאונים כולם.
      וכל אחד שלא רוצה שמקרים כאלו לא ישנו , שישמור על הילדים שלו.
      אינטרנט יכול להיות מסוכן, שמעת על זה פעם?
      גם ההורים ומערכת החינוך אשמים במקרים האלה!

      • 11 משפחות שלא היו צריכות להתקיים (ל''ת)

        עם כזאת תוצרת, 20/12/07 16:32

  • 48.

    תודה

    דודי, 20/12/07 10:22

     כולנו חייבים תודה לדוב גילהר על העבודה

  • 47.

    רק הקורבנות חשובים כאן

    שירלי, 20/12/07 10:21

    כל הכבוד לערוץ 10 על התחקיר שעשה. היחידים שצריך לחשוב עליהם הם אותם קורבנות שהחולי נפש האלו כמעט והטרידו.
    הפעם תפסו אותם תחשבו על פעמים אחרות שבהם הם לא נתפסו. אני לא מרחמת עליהם. צריך לפרסם את התמונות שלהם כדי שנדע להיזהר.
    לגבי המשפחות - נכון הם לא אשמים אבל במקום להאשים את התקשורת והמשטרה תתנצלו על מה שהקרובים שלכם עשו.

    • נכון, אבל כל הקרבנות. גם המשפחות והילדים שנחשפו בציניות (ל''ת)

      נ., 20/12/07 12:22

  • 46.

    החברה צריכה להודות לערוץ 10!

    מצדיעה לערוץ 10, 20/12/07 10:18

    הלוואי וכולם יקחו יוזמה שכזו. ערוץ 10 עשה לנו טובה ענקית בכך עשה את סדרת התחקיר הזאת. ברור שהתופעה לא תיעלם או תיפסק אך עכשיו תהיה רתיעה גדולה יותר ואולי הסוטים האלה יפחדו ולו בקצת! מגיע להם עונש! כואב אמנם על המשפחות אבל להם מגיע עונש!הם אנשים בזויים ושפלים.איזה אומץ לדבר ככה עם ילדות קטנות בושה וחרפה!
    ערוץ 10 אני מצדיעה לכם!

    • שכחת שהאנשים הללו עדיין חפים מפשע

      אזרח בשוק מוחלט, 20/12/07 10:56

      זה עניין אחד אם הערוץ היה טורח וממתין לראות אם אכן יורשעו האנשים ואז שיעשה מה שהוא רוצה, וזה עניין אחר שהערוץ לא חיכה לשום משפט או קביעה אלא הכריז על האנשים כבר כפדופילים הרס את חייהם - לפני שהוכח שהם בכלל עברו עבירה - אנחנו עדיין מדינת חוק אסור לשכוח, וחרץ גורלות של אנשים ילדים משפחות נכדים וחברים לנצח, כשמיהר להכריז על אדם שבנתיים הוא חף מפשע, כפדופיל. זה שהם לא טרחו לחכות שהם יורשעו ואז לפרסם זו סטייה בפני עצמה ושלא יתממו שהם עשו טובה לחברה. אם זה היה כל כך חשוב להם הם היו משקיעים תחקיריםפ גם בנושאים פחות מציצניים

  • 45.

    חבל על המשפחות, אבל כל הכבוד לערוץ 10. יישר כוח! תמשיכו ככה!

    אייל, 20/12/07 10:14

    שאף אחד לא יעז להיתמם ולהגיד שמדובר באנשים זכאים עד שהוכח אחרת, כי כל אדם סביר עם טיפת שכל בראש מבין שזה פשוט לא נכון. הם תועדו בצורה בלתי ניתנת לערעור באמצע ביצוע הפשע ולמעשה כל מי שרואה את השידור הוא עד לכך אישית, כאילו היה שם בעצמו.

    ערוץ עשר בסך הכל ממחיש שמעבר לכל הפלצנות של מערכת המשפט המסורבלת עם עסקאות הטיעון המגכחות שלה, דרך סופר-יעילה להציל קורבנות נוספים היא להמחיש לכל פושע בפוטנציה שיש מי שמחפש לחשוף אותו לציבור ולבייש אותו מול כבל עם ועדה, ובכך להרוס לו את החיים ולשרוף אותו סופית מבחינה אישית וחברתית. זה בהחלט יכול להיות יותר מפחיד אפילו מישיבה בכלא.

    הטכנולוגיה מאפשרת לתפוס ככה פושעים כפי שקשה היה בעבר. טוב מאוד שעושים בה שימוש כזה!

  • 44.

    טוב שחשפו את הנוולות שכולם יראו שאחד עם משקפיים שנראה ילד טוב (ל''ת)

    יכול להיות מפלצ, 20/12/07 10:12

  • 43.

    אלפי אנשים במדינה שבין משפחתם אסיר סובלים.

    יעל, 20/12/07 10:11

    תמיג המעגל הראשון של העברין נפגע. מחיר כבד. אבל צריך להתמודד איתו. ואת הפדופלים לתפוס ולהרחיק מהחברה.

    • גאונית!

      מה הקשר?, 20/12/07 14:52

      לא ערוץ 10 מוסמך להעניש ולקבוע את צורת הענישה! גם לאף אסיר לא זכור לי שנעשה פשע כזה.

  • 42.

    ככה זה שלא מחנכים את הילדים בדרכי תורה ומצוות -להלחם נגד היצר מה (ל''ת)

    טוב ומה רע!, 20/12/07 10:11

    • אצל הדתיים זה הכי נפוץ

      אלמוני, 20/12/07 11:36

      במגזר החרדתי זה הכי נפוץ רק שזה סגור במערכת הדתית ולא מלבינים חברם ברבים

      • אם זה סגור,

        גיחי, 20/12/07 14:53

        אז איך אתה יודע?
        ואם זה פתוח, על כמה כאלה שמעת?

    • ולכן אין פדופילים דתיים. אופס. (ל''ת)

      מישהו, 20/12/07 11:53

  • 41.

    רייטיג

    יצאק, 20/12/07 10:11

    משחר ימיי ההסטוריה נושאי המין והקשורים אילו זכו למשיכת תשומת לב ולאיזכור יותר מכל נושא אחר
    עם התפתחות הצביליציה ואמצעי התיקשורת נהפך עניין המציצנות לנושא יותר ויותר זמין
    עם התפתחות האינטרנט נפתח צוהר נוסף המאפשר שיחות בין אנשים ממקומות שונים למטרות שונות
    לתוך חלק זה ניכנסו גם אותם סוטים אשר מצלחים בדרכם שלהם לפתות ולנצל את האובייקט שהם מעוניינים בו
    יפה עשה ערוץ 10 בחושפו את מעשיהם ברבים למען יראו ויראו
    אין לבי על המשפחות מכיוון שמקרבם יצא
    אולם ערוץ 10 לעניות דעתי קצת חרג מעניין כתבה בלבד ושם עצמו כמושיע ה צדק המודרני
    אין הבדל בין אותו פדופיל המפתה בגנים בבתי הספר במקומות ציבוריים
    או בכל מקום אחר לבין פידופילי האינטרנט
    רק שאת פידפילי האינטרנט יותר קל לחשוף
    למה בדבר דומה
    אם ערוץ 10 היה לוקח נערה בת 13
    ומציב אותה במקום שבו היו שורצות נערות רחוב האם גם אז אף אחד לא היה פונה לעברה
    עצם הפיתוי הינו דבר שכדאי לתת את הדעת עליו ולעניות דעתי עשה ערוץ 10 שימוש לא נכון בו

    • אמת. (ל''ת)

      יהודי, 20/12/07 10:56

      • יהודי שיצא מבית היוצר של השטרמר

        לא תישא, 20/12/07 16:36

        שלא תישא את שמנו לשוא

  • 40.

    ערוץ 10

    momo, 20/12/07 10:09

    לא היה יורד מערך התחקיר אם היו מטשטשים את הדמויות ומפרסמים כמו כל נאשם אחר שלא תופסים אותו בשעת מעשה אלא רק כשהמשטרה מפרסמת . כך מפרסמים כשחושדים במישהו אבל לא הצגה בככר העיר כמו שערוץ 10 עשה ובזה הוא טעה. אין ספק שהצילומים הם הוכחה מרשיעה ולא צריך לעשות מזה בידור להמונים.

    • כשזכר קובע, אחרי שיחות אירוטיות עם

      מיקי, 20/12/07 10:32

      קטינה, להיפגש אתה, עם קונדומים - הגיע הזמן שבכלל לא יהיה משפט, אלא מיד גזר דין. אבל עורכי הדין הפליליים המבחילים ישמחו להתפרנס מנסיון להכשיל את הצדק ולבלבל את המוח כמה שנים טובות (רעות) וככה מערכת המשפט נסתמת.

      • מיקי זו מדינת חוק - יא ברברי

        יוסי, 20/12/07 11:00

        זהו? זה מספיק לך מה שראית כדי לשפוט אנשים?? אתה בכלל מבין משהו בחרויות אזרח? כל עוד הם לא הורשעו, כל הדרישה שלך היא ברברית כמו דרישה של דם להמונים. מה שמעיד על הערכים המוסריים שלך אם בכלל יש לך כאלו. הלהט וההתלהבות מנקמה משמחה לאיד ומנפילת אחרים מעידה יותר מכל על עליבותך המוסרית ותאוות הנקם שלך באנשים - שתרשה לי להזכיר בכלל עוד לא הוכיחו שהם אשמים במשהו. יש בתי משפט בארץ - אל תשכח .. נראה ששכחת

        • זה לא תחקיר שנעשה ביום אחד

          תהיו בטוחים, 20/12/07 11:29

          במה שערוץ 10 עשה הוא הציל בתקופה הזו כמה בנות 13 שבמיאלה היו קובעות עם מישהו משהו שלא היה נגמר טוב בכל המקרים.
          האנשים האלה, הסוטים, פשוט התכתבו עם בנות בגיל הזה רק שהם נפלו בפח אמיתי ומזל שנתפסו.

  • 39.

    טוב מאוד. למען יראו וייראו (ל''ת)

    ירא שמיים, 20/12/07 10:09

  • 38.

    'כבודם של החשודים'? חחח. הצחקתם (ל''ת)

    עצבנית, 20/12/07 10:07

  • 37.

    בושה למדינה שככה נראות זכויות הפרט שלה (ל''ת)

    דיין אמת, 20/12/07 10:07

  • 36.

    גילהר עושה בצופים מעשה מגונה

    שוש, 20/12/07 10:05

    מה הייתה הכוונה ?? לתפוס כמה נבלות ? סבבה, תפסתם תשחילו אותם כמה שיותר אבל מה זה השידורים החוזרים בלופ.
    הפכתם לערוץ 23 או מה?
    הרי הבעיה הזו לא נפתרה באמצעות התחקיר החיובי הזה.
    אני מברך על החשיפה אבל מתבייש בשפיכת הדם ערב ערב בפריים טיים.

  • 35.

    סוף סוף הרתעה אמיתית!

    רונית, 20/12/07 10:04

    שכל הפושעים ידעו מה יקרה למשפחה שלהם, ויחשבו פעמיים!
    אני בעד לחשוף ככה יותר פושעים!

  • 34.

    חמסכנים המשפחות,אבל מלא ילדים ניצלו

    צ. השרוף, 20/12/07 10:02

    ליבי עם ילדיהם של הפדופילים , שיסבלו בסביבה ובבית הספר, מסכנים שיקהו שיניהם על הבוסר המגעיל שבישלו האבות.
    גם בני הזוג והמשפחה- ליבי איתם.
    אבל התחקיר היה חשוב, ומצויין ששודר-
    כך ניצלו מלא ילדים מניצול-
    גם אלו שניתפסו והיו ממשיכים לעוד ילדים לולא התחקיר,
    וגם אחרים, שחלקם לפחות יירתע מהמעשים לאחר שהוא רואה מה קורה כשתופסים אותך-
    אתה לא סתם הולך לכלא- כל המדינה רואה, והמשפחה שלך מתפרקת.

    • ומלא ילדים נהרסו חייהם (ל''ת)

      לא זו הדרך, 20/12/07 10:24

  • 33.

    נכון המשפחות מסכנות אבל

    אילן, 20/12/07 10:01

    יש למישהו מושג איזה נזק נפשי וגופני
    הם יכולים לעשות לקטינים שהם באים
    איתם במגע???
    ילדות בנות 13?
    איך אפשר ??
    שיא הבשלות של אישה זה בין 30
    ל 40 פחות או מעבר לזה
    חבל על הזמן שאתם משקיעים!

  • 32.

    התנהגות המשטרה וערוץ 10 הם תיסמונת לחברה החולה שלנו

    י, 20/12/07 10:00

    צולבים משפחה שלמה על כלום. אבל הרייטינג נהדר והמשטרה יכולה לתת לעצמה עוד צ'פחה

    • צודק לגמרי בושה לערוץ 10 ולמשטרה

      הגיוני, 20/12/07 11:01

      נגררו אחרי צהובנות לשמה

    • לא צלבו את המשפחה- חשפו פדופיל. כל הכבוד לערוץ 10 ולדוב גילהר! (ל''ת)

      קישקוש, 20/12/07 11:31

  • 31.

    לעו''ד עמירם

    דליה, 20/12/07 09:59

    אם גבר בן 63 היה אונס את הבת שלך בת ה 13 זה היה מרגיע אותך שאין לו עבר פלילי? או שהוא צייר?

  • 30.

    להכניסם לכלוב ולסבב בכיכרות כל הערים וגם

    אני, 20/12/07 09:57

    שבכל עיר יעברו תלמידי כל בתי הספר
    על פניהם ועם כרוז המכריז על מעשיהם.
    כי הכל מתחיל מלמטה כי הכל בחינוך.
    כולל אבות המתעללים מינית בבנותיהם,

    • אולי כדאי גם אותך לחשוף

      גם אני, 20/12/07 11:15

      כי כשיש במדינה דמוקרטית אנשים שמוכנים להתעלל באנשים בכלל בלי קשר לשאלה האם הם הורשעו כדין או לא, רק בגלל הפופליזם, האנשים האלו יותר מסוכנים למדינה מאשר מי שאולי יום אחד יורשע במחשבה על כוונה אולי לבצע מעשה בעל אופי פדופילי. אבל אשמתך כמגיב כבר ברורה אתה בז לשלטון החוק ולבתי המשפט וןלדעתך המערכת הזו מיותרת ואפשר כבר להכפיש אנשים בלי שום קשר לאם הורשעו כדין או לא הורשעו.

  • 29.

    שבתי המשפט לא מתפקדים,זה העונש הראוי!!!!

    יוסי, 20/12/07 09:56

    כל הכבוד לערוץ 10!!!!!!!!!!!

    • בדיוק!!!! אין ברירה אלא להלחם בזה כך! (ל''ת)

      ישר כח, 20/12/07 10:16

  • 28.

    תביעת ענק נגד ערוץ 10

    שי, 20/12/07 09:56

    ושמישהו ירים את הכפפה הזאת.. אדם הוא בגדר חשוד כל עוד לא הוכחה אשמתו, בעיקר כשטומנים לו פח !!!

    • הם לא הואשמו בערוץ 10, הם נחשפו כפדופילים בפוטנציה

      קישקוש, 20/12/07 11:32

      אין עילה לתביעה. והאמן לי שהם מוגנים היטב משפטית

      • האים באמת הם מוגנים??

        מני, 20/12/07 18:16

        מה בדבר תביעת המשפחות על גרימת עוגמת נפש ומה אם אחד החשודים יתאבד האים גם אז הם יהיו מוגנים אני לא חושב שהם מוגנים מהמשפחות
        אולי יש להם חסינות מהנאשמים אבל לא ממשפחותיהם
        ערוץ 10 לא העניש את ה''עבריינים'' אלא את המשפחות והעונש כבד מנשוא !! ערוץ 10 חשוף לתביעה וזו בוא תבוא!!

  • 27.

    יש לקבוע בחקיקה-חוקה: אסור לפרסם שם ופנים של אדם חשוד(לא נאשם/מורשע (ל''ת)

    צדק צדק תרדוף, 20/12/07 09:55

  • 26.

    השידור בטלויזיה בערוץ10 היה פשוט 10

    פקק תנועה, 20/12/07 09:55

    מה היה קורה אים הם היו תופסים כול ילד או ילדה אחרת זה לא מצדיק את ההיתגוננות של מישפחות האנשים הבעיתיעים הללו צריך ליבדוק אים זה תפוס של היתנהגות מינית מודרנית ומטירנית שלא קשורה לפדופיליה .יש כיום דבר שניקרא .תרבות הסקס הסמים ןהרוקנרול בכול מקום. שרק אפשר ומי שדוגל ורוצה בתרבות זו .הבעיה היא שיש לשים גבולות גם במק'ום זה .איזה הוא הגיבור שכובש את יצרו .תרבות זו מקומה בחדרי חדרים ומצומצמת ביותר .

  • 25.

    בני המשפחה לא אשמים - אבל הסוטים כן

    איל, 20/12/07 09:54

    אם הם היו מצידן של ילדות בנות 13 הם היו קורים לסרס את אותם נאשמים. חשוב לחשוף בציבור את הסוטים הללו - אין כאן מקרה של היא פיתתה אותי, היא רצתה אותי - כל אחד ואחד מהכולירות שנתפס בכתבה יזם הגיע בכוונת ביצוע אז שלא יבלבלו את המוח!!! לינץ', עלק! כולם הודו והכל מתועד. חציבור יש זכות לדעת ממה לפחד וממה להרחיק את ילדיו!!

    • אתה נסחף

      יהודי, 20/12/07 11:11

      הוא אמנם יזם אבל היא שיתפה פעולה ויותר מכך אמרה לו איפה היא גרה אחרי שהוא אמר מפורשות מה הוא מתכון לעשות בדרך כלל כולל תמונות קשה לומר שהיא ילדה תמימה לגמרי

      • אתה בור

        יהודי חכם יותר, 20/12/07 11:49

        גם אם היא יזמה וגם אם היתה פותחת לו את הדלת ערומה עדיין הוא אשם - אם ידע שהיא קטינה.
        לכן היא הדגישה כל הזמן את גילה ועובדה שהם הגיעו למרות זאת. ואולי בגלל זאת

        • את החוק אני יודע

          יהודי, 20/12/07 13:40

          וגם את זה שהיה שם כמה סוטים שטוב מאוד שתפסו ועדין נשמע לי מאוד צבוע שחברה שחרתה על דגלה מתירנות מינית פתאום מתירה את דמם של אלו שהלכו עוד צעד אחד ''קדימה'' עם התפיסה הזו

  • 24.

    התקשורת עושה את העבודה שהשופטים כבר שכחו איך עושים

    משלם המיסים, 20/12/07 09:52

    סוף סוף יש מישהו שנותן עונש ראוי לעבריינים

  • 23.

    החוכמה היא לתפוס את הפדופילים באמת לא את אלה שנפלו לרשת ערוץ 10

    לא ניתן להוכיח, 20/12/07 09:51

    איך אפשר להסיק על מי שנפל קורבן לתעלול תקשורתי ולסחיטה של ערוץ 10 שהוא באמת פדופיל??
    נראה לי שיש עילה לתבוע את ערוץ 10 על הפלה בפח של פדופילים את מי שאינם פדופילים
    את זה אני כותבת באופן תיאורטי
    לא ראיתי את התוכנית ובכלל אין לי ערוצים.

    • idiot

      Hila, 20/12/07 13:01

      don't talk if you havn't seen it

  • 22.

    עו''ד אבירם...''כבודם???''

    חן, 20/12/07 09:50

    כבודם של מי? של אלו שניצלו ופגעו בכבודם של קטינים?
    כל הכבוד לערוץ 10 על התחקיר, הגיע הזמן לשים סוף לעבריני המין.

    הלוואי וכל שבוע יחשפו חארות כאלו.

    • עד שיום אחד יחשפו את אחיך,

      שני, 20/12/07 10:09

      ואז לא תאהב כתבות איומות כאלה

      • שיחשפו את אחי אם הוא פדופיל, צערי יהיה רב על המשפחה, לא על אחי מנסי

        קישקוש, 20/12/07 11:35

        מנסיון

    • הם לא ניהלו דבר עם קטינות לפני

      קשקש, 20/12/07 21:09

      ו''הילדה'' בת ה18 שהזמינה אותם לביתה וידעה מה הם רוצים זה בעיות שלה

  • 21.

    כל הכבוד לערוץ 10

    מיטל, 20/12/07 09:49

    הגיע הזמן להרוס את הסוטים האלה.

  • 20.

    מספיק לרחם על הפושעים הללו!!!

    דורון, 20/12/07 09:46

    נקווה שמערכת המשפט תמצתה את הדין עם הפושעים ממסוכנים הללו ושבכלא כבר ידאגו יתר האסירים ''לפנק'' את הפדופילים הללו!! צריך לעקור מהשורש ובמלוא העוצמה את הסטיה הזו.

    • לא מרחמים על הפושעים

      אורן, 20/12/07 10:16

      אף אחד (כמעט) לא מרחם על הפושעים, שאם פשעו - צריכים להיענש בגדול. הבעיה היא עם בני משפחותיהם, שלא פשעו, ובכל זאת נענשים מידי הציבור על זיהויים עם פושע.
      היה מקום לשדר את הכתבות, וטוב שעשו כך, אבל היה ניתן לעשות זאת ללא פרסום כל פרטי החשודים ותמונתם.
      ''אבות אכלו בוסר, ושיני בנים תקהיינה'' ?

      • ואז איך היית מרתיע אחרים?

        יעל, 20/12/07 11:22

        הפרסום זו ההרתעה הכי טובה.

  • 19.

    תפקיד התקשורת

    עדנה, 20/12/07 09:45

    לדווח חדשות או ליצור חדשות ?

  • 18.

    מדינה של חולים.... (ל''ת)

    צחי, 20/12/07 09:43

  • 17.

    סוף סוף יש עונש....

    חיפאית, 20/12/07 09:41

    כאמא לשתי בנות צעירות אני מאוד שמחה שסוף סוף נעשה התחקיר הספציפי הזה. הפחד הכי גדול של הורה הוא מפגיעה בילדיו והבעיה היא שבישראל, לצערי, החוק עושה מהקורבן אשם - העונשים לאנסים הם מגוחכים (במקרה הטוב) ואין פיצוי או עזרה לקורבנות. אולי הבושה תגרום להם לחשוב טוב טוב לפני שהם עושים מעשה ואולי עדיף שכל אותם הסוטים יפחדו מחשיפה טלויזיונית. לפחד מהחוק הם לא מפחדים, כי לחוק אין שיניים!!!

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      לוק, 20/12/07 10:08

    • כאמא לשתי בנות צעירות

      חשבי שוב, 20/12/07 10:13

      את צריכה לשמור עליהן. זה תפקיד חשוב יותר מלעשות קריירה.
      איך הורה שמפקיר את ילדיו בעזה, יכול אח''כ לרצוח את כל המשפחות של אלה שפגעו בילדיו?
      לא זו הצורה להילחם בפשע הנתעב הזה!

      • מצטערת ליידע אותך אבל....

        חיפאית, 20/12/07 10:36

        אני אמא עובדת... מהבית... ואחת הסיבות לכך היא שאני לא רוצה שהן יסתובבו ברחוב (אפילו לא כשהן חוזרות מבית הספר). אני מסיעה אותן לבית הספר ולחוגים ובחזרה. אל תשכחו שלפני כשבועיים שלושה פורסם ש''מפלצת'' חיפאית תקפה ילדות שחזרו מבית הספר.
        אין לי שום דרך להגן עליהן באופן מוחלט. זה יכול לקרות ברחוב, בבית ספר, בחוג, בתנועת הנוער או חו''ח אפילו בבית של חברות...
        העונשים צריכים להיות הרבה יותר קשים, אולי זה מה שירתיע...

    • אין שום קשר כמה ילדים יש לך

      כאבא לשום ילד, 20/12/07 11:28

      את מעלה על דעתך שמי שאין לו ילדים יש לו איזושהיא סימפטיה או הבנת יתר לפדופילים?? התחקיר לא עשה כלום. זה שיש פדופילים אנחנו יודעים זה לא גילה התחקיר. התחריק רק ניצל את הנושא והמציא כתבה מציצנית שלא הועילה בכלום לאף אחד. רק הנזק שיצא מזה שהם פרסמו פרצופים של אנשים שאולי אולי יש סיכוי שמישהו אפילו אחד מהם הוא חף מפשע. והם הרי לא מגנים על הציבור מפניהם הם ממילא מאחורי סורג ובריח. אז יכלו לעצור אותם לשפוט אותם ואם יתגלו כמסוכנים או אז... לךפרסם רק את הכתבה על מי שבאמת יורשעו בסוף!!!! ולא על כולם וזה לא קשור לכמה ילדים יש לך זה קשור לחוק וצדק במדינה דמוקרטית

  • 16.

    כל הכבוד לערוץ 10

    נועה, 20/12/07 09:41

    זה ממש לא לרייטינג, הגיע הזמן שיעשו תחקירים כאלו וירשמו את השמות של האנשים. מה שכן, תפסיקו לתת חסינות לאנשים בעלי מקצועות בכירים, גם להם מגיע שכולם יידעו מה הם עושים. מצטערת בשביל המשפחות של החשודים מאוד - לא מגיע להם להחשף ככה עבור משהו שלא ביצעו.

  • 15.

    צו איסור פרסום שם ותמונה

    עדנה, 20/12/07 09:41

    אם הייתי אם/אשה/אחות/בת/חברה של אחד הנאשמים שנחשפו בשמם ותמונתם, תוך כדי התחקיר, ולמחרת לא הייתי יכולה מהבושה להגיע למקום העבודה שלי או ללכת ברחוב, הייתי תובעת במליונים את עורכי התכנית, המשטרה וכל מי שהיה מעורב, רק בגלל העובדה שלא יידעו את הנאשמים שהם יכולים לבקש צו איסור פרסום.
    וזו גם המלצתי לבני המשפחות שנפגעו. קחו לכם עורך דין פלילי שמתמחה בסוג עבירות זה ותתבעו.

  • 14.

    היו צריכים לתפוס אותם אבל הלינץ התקשורתי מוגזם

    גדי, 20/12/07 09:38

    חיי המשפחות נהרסו - היה ניתן לתפוס את החשודים גם ללא הריסת חיי המשפחת בצורה כל כך גדולה

    • גדי נודנדי אתה איש נחמד מה היה

      GROSSE NIKOLAS, 20/12/07 10:06

      קורא לו אחותך הקטנה הייתה נופלת בפח והיו ''חוגגים'' עליה איך היית מרגיש????? אין דבר כזה לינצ'
      תקשורתי אם מנכ''ל חב'הי טק נסחף לזה יש לו מספיק כסף להזמין נערת טלפון בשביל מה צריך להסתכל
      ב''בלט ורדים''

    • אתה טועה ידידי...תופעה שצריך לעקור במיוחד

      פוזי, 20/12/07 10:08

      היה מדובר בביתך אשר באו להטרידה מחד ולגרום לציבור הפדופילים להבין כי הקלון מתחיל בציבור ומסתיים באונס אכזרי של הפדופיל בכלא.... אז חכו חכו עכשיו טוב לפדופילים.... חכו קצת לכלא... אח''כ תכינו להם בלון לשבת עליו .... הי הי הי

  • 13.

    זה גורל המשפחות של כל חשוד או פושע.

    מממממ, 20/12/07 09:36

    אים מה לעשות נגד זה. בעצם יש, חינוך ואווירה קפדניים ואנושיים (לא סותר) בבית.

  • 12.

    ממתי מינו את ערוץ עשר לימ''ר תל אביב

    גלעד עדין, 20/12/07 09:35

    דברים יוצאים מהקשרם ואין זה תפקידה של העיתונות להיות חוקר שופט ומרשיע

  • 11.

    עד להיכן התדרדרה החברה שלנו?

    לאה, 20/12/07 09:18

    האם כדי להציל מישהו, מותר לעשות זאת על חשבון משפחה שלימה?
    ''כל הכבוד'' ערוץ 10! הצלתם נערות בנות 13 ורצחתם משפחות שלמות!!!
    לא זאת הדרך!!
    הלבנת פנים משולה לרצח!!! כך זה במקום שאין מקום למוסר ולערכים.
    מגיע לפדופילים להענש, בודאי! אבל לא אתם יכולים להענישם! בשביל זה יש את הרשויות המוסמכת לכך!
    בחברה שלנו יש ערכים מעוותים לחלוטין!!
    11 משפחות שלימות!- הורים אחים ואחיות, נשים וילדים חפים מפשע מרגישים עכשיו שטוב מותם מחייהם ואתם בחוקי מוסר מעוותים גרמתם לכך!! המטרה לא מקדשת את האמצעים.
    ואל תחשבו, אני לא קשורה בשום אופן לאחת המשפחות האלה, יש לי ילדים קטנים ובכל זאת רציתי לבכות כשראיתי את הכתבות.
    תתבישו!
    כל הורה שרוצה לזעוק- חובת אחריותכם בשמירה על ילדיכם! אם אתם מפקירים אותם לרחוב, מה אתם באים בטענות אח''כ?

    • לאה היקרה

      גיא, 20/12/07 10:05

      לא ערוץ 10 הרס את המשפחות, הפדופילים הם שהרסו ילדות קטנות ואת המשפחות של הילדות ואת המשפחות של עצמם.

      • גיא עוד פעם אתה

        יוסי, 20/12/07 21:12

        יא טמבל אין להם עבר פלילי וגם לא עם קטינות
        והילדה הזמינה אותם לביתה
        וידעה מה הכוונות שלהם
        ועם אתה כל כך שמח אז אולי תחשוב
        שעכשיו כל הפדופילים האמיתיים
        לא יכנסו לצ'ט ויתחילו עם קטינות
        והם יעשו את זה מחוץ לאינטרנט

  • 10.

    אוי..אוי...אוי...ממש כואב הלב...

    ממש, 20/12/07 09:16

    ממש, אבל ממש כואב הלב על האח של דורה שישן על מזרון מתנפח בסלון, ולא יכול להירדם בלי אחיו.

    בני כמה הם שהם לא יכולים לישון האחד בלי השני? בני 3?

    שיפסיקו לנפח לנו את השכל

    • אוי אוי אוי

      סיני, 20/12/07 09:36

      אתה אידיוט!!!!!!!!!!

    • אתה מדב שטויות

      אליק, 20/12/07 09:50

      כי האח של דורה מרגיש עכשיו יותר גרוע, ממישהי שנאנסה.
      אתה יכול לשער מה עובר עליו עכשיו?

  • 9.

    למה לא המשיכו כנסו כנסו!!!

    רן, 20/12/07 09:14

    אם לערוץ 10 כל כך חשוב טובת ילדינו ולא הריטינג למה לא המשיכו עם הכתבה עד שהיו תופסים את כל הפדופילים באינטרנט אני בטוח שביניהם הינו מגלים גם המון אנשים ''נורמטיבים'' לחלוטין, ברור שעכשיו הפדופילים ירדו למחתרת ויחפשו לעשות את זמם בדרכים הישנות כך שיהיה הרבה יותר קשה לתפוס אותם.
    בכלל לא הרגשתם את לבכם נחמץ למראה האנשים האלה נתפסים כך בשידור חי? היה בזה משהוא לא בסדר למרות החשיבות של זה.

    • האמת שכן!

      מישהי, 20/12/07 11:31

      כל השבוע שמעתי את כולם מדברים על זה אבל עד שלא ראיתי לא הבנתי.
      לפי דעתי ממש גזר דין מוות בשידור חי זה היה מזעזע,זה לא שאני לא תומכת בתפיסת אנשים כאלה אבל אני חושבת שיש דרך אחרת לעשות דברים כאלה ובטח להעביר מסר כזה שיש אנשים לא טובים באיטרנט.
      זה היה לא אנושי.

  • 8.

    אני בד''כ לא תומך בלינץ' תקשורתי אבל הפעם העובדות מדברות בעד עצמם

    א, 20/12/07 09:12

    מה שהם עשו זה גועל נפש אחד גדול שמנסים לנצל ילדה קטנה בשביל סיפוק אישי

    • גועל נפש גדול יותר זה,

      ירון, 20/12/07 09:47

      לרצוח את כל משפחותיהם בשביל זה.
      וזה מה שהם עשו!!

    • חשוב לזכור שהנאשמים הופלו בפח הרי מישהו טמן להם כאן מלכודת דבש.

      אלון, 20/12/07 11:21

      גם בשידור הכתבה הנערה לא התנהגה בתמימות.

  • 7.

    בושה לערוץ 10

    אלי, 20/12/07 09:11

    מה לא עושים בשביל רייטינג, לכל דבר יש גבול ,הפעם עברתם אותו,

  • 6.

    פרס ישראל לערוץ 10 ולדב גילהר שחשפו (ל''ת)

    הרצברג, 20/12/07 09:09

  • 5.

    ד''א ,יש בארה''ב תוכנית בשם דייטליין

    no name, 20/12/07 09:08

    דייטליין אנ..בי.סי קוראים לה וערוץ 10 העתיקו כמו שהם מעתיקים הכל.אבל הם צריכים רייטינג כמובן,אז מה זה מה משנה שהם הורסים חיים של אנשים .העיקר לנצח את חדשות 2 בקרב.

  • 4.

    רחמי למשפחות - אבל לא לפדופילים

    שמוליק, 20/12/07 09:04

    אסונם של המשפחות מתגמד לעומת אסונם של הקטינים/ות ומשפחותיהם שנפגעו.
    כל הכבוד לערוץ 10 שעשה למען חיסול הפדופיליה בארץ - יותר מאשר המשטרה יכולה היתה לעשות במשך שנים.
    כן ירבו מבצעים כאלה.

    • לא נכון!

      אייל, חיפה, 20/12/07 10:00

      יותר מכך, משפחות הקטינים נאשמים בכך שלא שמרו על ילדיהם.
      האם היית זורק את ילדיך באיזור נטוש? האם הם לא היו ערים לסכנה? אתמול נולדו?
      משפחות הנאשמים חפים מפשע!!

  • 3.

    את העונש שלהם הם קיבלו (ל''ת)

    אחד העם, 20/12/07 08:58

  • 2.

    יש אחד ''מכביסט ותיק'' שמו

    ערן, 20/12/07 08:55

    אותו עדיין לא תפסו.

  • 1.

    אני בשוק-איך הם לא מתביישים?

    בושה וחרפה, 20/12/07 08:53

    אין מה לרחם עליהם
    מדובר בסוטים-מחר הם יכולים לפגוע בילדה שלנו...
    הם עשו כזה דבר אז מגיע להם הרבה יותר מ''בושה'' לפחות שישתקו!!!

    • לא מרחמים על הסוטים, מרחמים על המשפחות (ל''ת)

      יעל, 20/12/07 09:07

    • למשפחות, נשים ילדים נכדים לא מגיע

      ליאת, 20/12/07 09:12

      יותר ''מבושה''.

      • שידרשו פיצויים מהסוטה שלהם!!!!! (ל''ת)

        אני, 20/12/07 10:30

        • חשיבה יצירתית ונכונה (ל''ת)

          כל הכבוד, 20/12/07 16:37

    • אבל חשפו את פניהם בתקשורת כשהם עוד חשודים

      סטודנט למשפטים, 20/12/07 09:12

      גם את פרצופו של רוצח ואנס לא חופשים עד לאחר שקיבל את גזר הדין.

      במקרה זה פרסמו אותם עוד לפני שהוגש כתב אישום והם נחפשו, בניגוד לחוק.

      בארה''ב זה היה מסתיים עם תביעה של מליונים נגד הערוץ, וגם אם הפדופיל היה נשלח לכלא הוא היה זוכה.
      המשפחות של הסוטים, אגב, לא אשמות. הילדים שלהם - כאילו לא מספיק גרוע שאבא נשלח לכלא והושפל בטלויזיה גם יקבלו מכות בביתהספר.

      • סטודנט יקר

        גיא, 20/12/07 10:10

        בכל תוכניות התחקירים בטלוויזיה הישראלית חושפים זה זמן רב את פרצופם של נוכלים, רמאים, זייפנים ודי הרבה סוטים.
        מדובר בחשיפת המעשה ואין משפט אלא הטחת העובדות בפני החשוד ושמיעת תגובתו.
        נכון, זה הופך למשפט הציבור בבחינת ''יידע הציבור וייזהר'' ומפה יכול להתחיל הויכוח על מידתיות.

      • ה''חשודים'' נתפסו על חם....

        פוזי, 20/12/07 10:10

        כפי שהמשטרה יכולה לפרסם סרט אבטחה בו נראה ''חשוד'' גונב, פוגע וכו' ונעזרת בציבור למציאתו, כך גם ניתן לפרסם את ה''חשודים'' אשר נפלו במלכודת.... אם כבר להתפלפל ידידי לספסל הלימודים.... אז לגבי המלכודת שהוכנה להם יש דיון שצריך להעשות.....

      • עאלק סטודנט. אולי מטעם עצמו.

        נועם, 20/12/07 14:46

        סטודנט יקר, אנא הצג בפני את החוק האוסר הצגת פרטים אישיים של חשוד בכל עבירה שהיא, החל מחנייה וכלה ברצח. מותר גם מותר להראות פני חשודים.
        קיימת אפשרות נדירה שהחשוד יבקש מביהמש לאסור על פרסום שמו ופרצופו, אך רק אם האינטרס של החשוד הוא גדול בהרבה מהאינטרס הציבורי - יאסרו פרסום.
        אפילו במקרה של אדם שוב (ששוחרר בינתיים) לא נתנו לאסור פרסום.

    • גברת, אם את מפקירה את ילדיך

      אבי, 20/12/07 09:46

      אל תצעקי שפגעו בה!
      לא ידעת שאינטרנט זה לא הדבר התמים ביותר בעולם?
      הענישה שהתבצעה כאן, היא לא הוגנת!