• 54.

    כן אם ישראל והיהודים יהגרו ורק מוסלמים ישארו

    יובל, 20/12/07 09:55

    כך באמת אפשר להגיע לשלום תוך 10 דקות

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    סוריה הבליגה כי היא ידעה שמתקפת טילים על ישראל

    ב, 19/12/07 22:10

    תשמיד את סוריה

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    רמת הגולן ישאר לעולמי עולמים של ישראל אם הם יפנימו יהיה שלום אם לא

    ג'ינג'י, 19/12/07 21:22

    אז שילכו לעזאזל!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    באמת מה הבעיה בכלל להחזיר את רמת הגולן?!

    Avi Ecuador, 19/12/07 18:52

    לומר לו שזה בסדר, אין בעיה מצידנו, רק שישלם 80,000 מיליארד דולר על הניסיון שלהם להשמידנו, על ההרס התוצאות ופיצויים חלקיים.
    יוכל לקבל את רמת הגולן מחר, אם אין לו כסף שייתנו לו הרוסים, האירופאים הערבים בעולם והאמריקאים.
    עם קבלת הכסף יוכל לקבל את השטחים ואם לא אז שיגיד שלום לשטחים ויגיד תודה שאנו משאירים לו את דמשק.
    ובקשר לתגובה שלו ''שלא הגיב'' על ההתקפה של ישראל?!
    הוא מזמן הפעיל את חיזבאללה ושיגיד תודה שארצו עדיין קיימת.תודה שאנו משאירים לו את דמשק.

    הגב לתגובה זו

    • WOW - Racisats

      Fadi, 20/12/07 05:01

      Israelis becoming a disgusting nation - as bad as its enemies

      הגב לתגובה זו

      • זה לא רסיסטים

        Avi Ecuador, 20/12/07 15:18

        זה לשרוד.
        אתה חושב שאם הם היו מנצחים היו בונים למדינה יהודים?
        אתה באמת חושב שהם רוצים שלום?
        ראה במדינות ערב כמה יהודים חיים או אפילו יכולים לטייל.
        מספיק להיות עיוור ולהשריש את הטמטום.
        ככל שתדבר איתם יותר יפה תצטרך לשלם יותר.
        אם לפחות יבינו שגם הם עומדים להפסיד ומדובר בשטחים שכואבים להם ולא אנשים, הם קרוב לוודאי ילמדו לכבד.

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל עם שהיו רוצחים בו יותר ממאה שנה, היה שונא את הרוצחים ולא ''מבין''

    זיגי אמסלם, 19/12/07 18:29

    אותם... בטח לא היה מייחל ל''שלום''...
    האם יש לנו בעיה נפשית?

    הגב לתגובה זו

    • כן. ועוד איך.... (ל''ת)

      שלום עכשיו!, 19/12/07 18:34

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מראה מראה שעל הקיר-מי הכי טיפש בעיר? (ל''ת)

    גולנה, 19/12/07 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אתה לא רמבו אסד - אתה מריונטה! (ל''ת)

    אור, 19/12/07 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אולי תנו את וושיגטון תמורת שלום בבקשה (ל''ת)

    יהודי, 19/12/07 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אפשר תוך כמה דקות עם טיל גדוווול (ל''ת)

    יהודי, 19/12/07 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הסדר הוגן לרמת הגולן

    משה מ,,,, 19/12/07 16:51

    הסדר הוגן לרמת הגולן
    א, הסורים לא מקדשים את הגבול הבין לאומי (שנקבע בין הבריטים והצרפתים) מה שמקל על הסגת ההסדר
    ב, עניין הכבוד מאוד חשוב בעיני הערבים לכן אם ישראל זוכה בשינוי גבול לטובתה צריך שגם הם יקבלו תמורה
    ג,חלק גדול מרמת הגולן חשוב מאוד לביטחון ישראל לכן ההסדר מחייב פשרה על הגולן . ובתמורה יקבלו את החוף הצפון מזרחי של הכינרת לשימוש תיירותי . ובעזרת מימון בין לאומי יפתחו פרויקט תיירותי גדול ומכניס דבר שלא היה לסורים קודם לכן , ותהיה לסורים גישה חופשית מהגבול החדש שיקבע בהסכמה אל הפרויקט באמצעות גשר עילי או מנהרה
    כך יצאו שני הצדדים נשכרים . ושלום על הגולן !

    הגב לתגובה זו

    • ythe gulan

      uri, 19/12/07 17:39

      and than what are going about the watter of the kinerret fight again?

      הגב לתגובה זו

      • Kuni Lemel

        Big nose, 19/12/07 19:23

        By Low Sell High

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    נכון. רק עם חזק יכול לעשות שלום. (ל''ת)

    רחל הטפשונת, 19/12/07 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הכל זה או הגולן או לא יהיה שלום מי שרוצה למכור לוקשים שימכור. (ל''ת)

    עודד יערי, 19/12/07 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פשרה-לחתוך את הגולן לאורך .......

    הבעת דעה, 19/12/07 16:36

    כדיי שלישראל תשאר רצועת יישוב בגולןושליטה אסטרטגית שם
    והסורים יקבלו גם חךק מכך כך שיגידו שהחזירו להם

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני לא רוצה שלום עם סוריה

    דני, 19/12/07 16:32

    גרגר חול מהגולן הוא לא יקבל.
    ואם יעז לתקוף- יש להחריב את דמשק בלי חוכמות

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הוא הוריד את השפם הסקסי שלו

    המחתרת הסגולה, 19/12/07 16:23

    עכשיו הוא כבר מתורבת ומלומד. הצעד הבא: משקפיים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל קקה מאיים עלינו בטילים, לאן הגענו? (ל''ת)

    חננות, 19/12/07 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תיקון לאדוני הנשיא אסאד - אפסים הם אפסים (ל''ת)

    הנדסת אנוש, 19/12/07 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חוצפן!

    ירון, 19/12/07 15:47

    לא תקבל אפילו גרגיר מרמת הגולן.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לדעתי צריך לדבר גם עם האופוזיציה בסוריה (ל''ת)

    למה רק חמאס, 19/12/07 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אסד מתגעגע לביבי ובצדק,ביבי כבר נתן לאביו את הכל מזמן.

    יגאל כהן, 19/12/07 15:43

    היידה שרה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. הליכוד זאת לא מפלגה ימנית.

      יניב, 19/12/07 15:52

      היחידי בליכוד שאני מפרגן לו זה יובל שטייניץ, אבל הוא לא ראש המפלגה.
      ביבי באמת היה מוכן לוותר על משהו שקשור לגולן. אולי פשוט על חלק מהגולן.
      צריך לבחור במפלגה שהיא באמת ימנית ולא רק עושה את עצמה ימנית.
      הליכוד זאת לא מפלגה ימנית. ! ! ! ! !

      הגב לתגובה זו

      • ביבי שמאלה מאולמרט

        No, 19/12/07 16:17

        חבל שהבבונים לא מצליחים להבין את זה... ביבי נתן יותר שטחים מרבין

        הגב לתגובה זו

    • יגעל, אם אתה היית חבר הליכוד, אז באמת אתם מפלגה שמאלנית... (ל''ת)

      מקרוב, 19/12/07 17:27

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אסד סובל מפחצול אישיות קשה!

    ד''ר שטרסקונצרפג, 19/12/07 15:37

    מצד אחד אסד תומך רוצה שלום עם ישראל- ומצד שני מפעיל נגדה טרור.

    מצד אחד אסד רוצה להתפשר על רמת הגולן- ומצד שני הוא לא מוכן לוותר על כל רמת הגולן.

    מצד אחד אסד בונה כור אטומי (זה שחיל האוויר תקף) ומצד שני אסד אומר שאין ולא היה לו עניין בגרעין.

    אסד מטורלל על כל הראש!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ולמרט חלש--וואלה גילית את אמריקה,כל עם ישראל יודע את זה (ל''ת)

    בוב, 19/12/07 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פתאום עניין השלום בוער בעצמותיו של הצורר מדמשק.... (ל''ת)

    אסאד יקירי, 19/12/07 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אסד רכש אדמות ליד קונייטרה רוצה שהישראלים יפתחו בשבילו יקבים חחח

    תנובה, 19/12/07 15:25

    אסד יודע שבקרוב הוא יצטרך לפנות את הכיסא בסוריה לטובת פרלמנט דמוקרטי לכן הוא כבר עכשיו דואג מבעוד מועד לרכוש אדמות . הוא מתכנן להיות חקלאי

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בשביל מה צריך לעשות איתו שלום ?

    פחדן שמזהה פחדן, 19/12/07 15:21

    מה נרוויח מזה ?
    הוא הרי לא יעיז לתקוף את ישראל.
    הוא פוחד מישראל.
    עזבו את התקיפה האחרונה.
    לפני כמה שנים חיל האוויר הפציץ להם בסיס בלבנון ושלושה חיילים סורים נהרגו והם לא הגיבו.
    אני בעצמי פחדן אז אני יודע לזהות פחדנים אחרים.
    אסד מאוד פוחד ואין שום סיכוי שהוא יעיז לתקוף את ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • והוא גם מצוטט בכתבה הזאת :

      פחדן שמזהה פחדן, 19/12/07 15:41

      ''מה הייתי משיג בתקיפת ישראל ?''
      ''לאן תוביל מלחמה עם ישראל ?'' כלומר הוא יודע שמלחה עם ישראל לא תיתן לו כלום, אז גם אין לו שום אינטרס לתקוף .

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    החלטנו להבליג??????? תגיד על מי אתה צוחק ילד?

    ישראלי מת מצחוק, 19/12/07 15:17

    אתה יודע מצוין למה לא ירית אפילו כדור מאדח אז מה אתה ממציא עכשיו שטויות לעיתון אוסטרי . אם היית יודע שאתה מסוגל לגוע בישראל ולא לקבל על כך מכה שתשאיר לך את המדינה ''שטוחה מהרגיל'' אז היית שולח אלינו את כל מה שרק יש לך. אבל אתה יודע מצוין שכל תנועה קלה שלך לכיוון שלנו היתה נגמרת באסון גדול מצידך, יש לך צבא גרוע וחיילים ברמה הנמוכה ביותר . חיל האויר שלך לא מתאים אפילו למפגן יום העצמאות עקב חוסר כישרון מוחלט. אז כדאי לך מאוד לשבת בשקט ולא להתגרות בנו כי זה יעלה לך ביוקר , ואני בטוח שאחרי שתראה מה ייקרה לבת בריתך - איראן , זה ירגיע אותך מאוד. ואל תסיק ממלחמת לבנון שום מסקנה שנכונה גם לגבייך, אנחנו לא צבא שמפגיז ריכוזיי אוכלוסיה רק כדי להרוג איזה מחבל . אבל כשעומד מולנו צבא אז הכל מותר. אם אתה באמת רוצה לעשות שלום עם ישראל אז יש כמה צעדים בוניי אמון שאתה חייב לעשות בטרם , כמו למשל הוצאת ראשי חמאס מדמשק שמשמשת להם מקלט. העיתון האוסטרי כמו העם האוסטרי ועוד כמה שכנות שלהם לא מעורים במזרח התיכון , לא מעניין אותם כמה נהרגו כאן ב 50 שנה האחרונות. אז הראיון הזה אולי מוציא אותך טוב באוסטריה אבל בינינו את מי האוסטרים מעניינים?????
    ודבר אחרון בקשר לסיפור המצחיק שלך על הטלפון שקיבלת מאיזה פקיסטני... תגיד לי אתה באמת חושב שכולם מפגרים כמוך או כמו העם שלך? אם היתה לך הזדמנות להשיג נשק גרעיני היית קופץ על זה כמוצא שלל רב, ולראייה הכור הקוריאני שהופצץ בספטמבר , חשבת שאף אחד ל רואה את המדבר הסורי נכון? אבל אנחנו רואים הכל ויודעים הכל , תאמין לי כשייחשפו את מה שבאמת קרה שם באותו לילה אתה תיכנס למקלט שלך מרוב בושה . איך קומנדו ישראלי טייל לך במדינה בלי הפרעה , איך נכנסו לך לתוך מתקנים מאובטחים ביותר כשאתה ישנת לך בארמון . א עצה ממני אלייך ...שתוק !!!!

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי והוא היה קורא את מה שכתבת לו, אחלה תגובה (ל''ת)

      מאיר, יפו, 19/12/07 15:28

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    יש לדבר עם סוריה ....אבל .....

    יקי, 19/12/07 14:56

    ...זה לא אומר שלום תמורת הגולן . ............שלום תמורת שלום ותמורת פשרה הוגנת בגולן.משמע חלק יועבר ויוכר סורי . חלק ישאר ויוכר ישראלי .חלק יוכר סורי ויוחכר לישראל למשך 49 שנים . השלום יכלול מניעת פעילות טרור בשטח המדינות ,אי מתן דריסת רגל לאירגוני טרור מכל סוג . גבולות פתוחים ,יחסי מסחר תרבות ותנועה חופשית בין המדינות בהדרגה . יחסים דיפלומטיים וכיבוד הדדי בכל מובן . איסור תעמולה בכלי התיקשורת.כן יש לדבר עם הסורים על יחסי שכנות טובה .

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אסד השקרן, עוד יגדל לך אף של פינוקיו (ל''ת)

    שחל, 19/12/07 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יכלנו גם למחוק את דמשק תוך 15 דקות

    סתם כי בא לי, 19/12/07 14:52

    אם היית משגר טילים !!!

    אסד עשה טובה בלי איומים כי אנחנו יודעים שאתה בסך הכל בובה של מפעיל איראני .

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הגולן ישראלי ויהודי לנצח. חבל על הזמן. (ל''ת)

    לשרוף את דמשק !, 19/12/07 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מוכן לחתום איתך על הסכם שלום מחר, תוותר על הגולן. (ל''ת)

    ניר, 19/12/07 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רמת הגולן.

    אפרים, 19/12/07 14:32

    אסד מדבר כאילו רמת הגולן בכיסו!
    יש לומר ולהזכיר לאסד וסוריה שרמת הגולן והבשן היו בידי עם ישראל יותר מ1200 שנים.
    יש להזכיר לו שלפי החוק הבילאומי בגלל שסוריה תקפה את ישראל ב67
    הרי היא הפסידה את רמת הגולן.
    יש להזכיר לעצמנו שאם ברצון עם ישראל לחיות בבטחון עלינו לשמור את רמת הגולן כמו בבת עיננו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זהו! חד משמעית-אסד סובל מפיצול אישיות במצב קשה מאוד (ל''ת)

    נחש עם 2 ראשים, 19/12/07 14:09

    הגב לתגובה זו

    • ואולמרט לא סובל מאותה בעיה?

      יאיר, 19/12/07 14:24

      כשהוא מדבר עם בוש, עם הפלשתינים ועם האיחוד האירופאי הוא אומר שהוא מוכן לויתורים כואבים, בלה בלה בלה.
      כשהוא מדבר עם אלי ישי ואביגדור ליברמן הוא מבהיר להם שהמו''מ תקוע ואין התקדמות ולא תהיה התקדמות בזמן הקרוב, כדי שיישארו בממשלה (אל תדאג אולמרט, בכל מקרה הם יישארו, אלי ישי זוכר מה קורה כשש''ס באופוזיציה, וליברמן - טוב נו, גם ככה המפלגה שלו תתרסק בבחירות הבאות, אז בנתיים הוא נהנה מתפקידו ה''בכיר'')

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    פסיכי (ל''ת)

    חיפאי, 19/12/07 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הוא צודק

    עלי בבה, 19/12/07 14:02

    מה הוא היה משיג בשיגור טיל?הרס מוחלט של דמשק?נשאר לו קצת שכל בקודקוד לדביל,מסתבר שההרתעה של מדינת ישראל עדיין עובדת על אף כל הדיבורים והלעג.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ט-ר-ו-ר-י-ס-ט (ל''ת)

    אאא, 19/12/07 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מבחינת ישראל אפשר בחצי שעה. גם סוריה גם איראן וכל אחד אחר

    זה מאוד פשוט, 19/12/07 13:58

    -- עולה להגיד את זה בדיוק כמו שעולה לאסאד !

    ועוד לצאת יותר לארג'ים-חצי שעה במקום כמה שבועות!
    מה רע?
    (הצרה שאם ישראלי יגיד את זה יקשו עליו עם תנאים ותוכן וכו'..).

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לעשות שלום עם סוריה

    No, 19/12/07 13:56

    לא הייתי שולח לשם את אולמרט וברק האפסים, אבל בגדול צריך לזנוח את הנתיב הפלסטיני שלא מוביל לשום דבר ולפעול בכיוון סוריה-לבנון, מהטעמים הבאים:

    א. האדמה ה''פלסטינית'' שייכת כדת וכדין לעם היהודי, והיושבים בה הם בחזקת ילידים במקרה הטוב ופולשים במקרה הרע. אדמת רמת הגולן לא שייכת מבחינה היסטורית לישראל, בעוד אדמות יהודה ושומרון הן ישראל התנ''כית האמיתית.

    ב. הסורים הם אלה שמנהלים בפועל את כל הסכסוכים האחרונים שלנו - בעזה ובלבנון. החיבור שלהם לאיראן הוא מה שמסכן אותנו, לא הקסאמים משדרות.

    ג. אין תקדים לעשיית שלום עם ארגון טרור. לעומת זאת, כבר עשינו שלום עם 2 שכנותינו מצרים וירדן, ולמרות שהוא קר הוא אפקטיבי ומאז שעשינו שלום ירדה האלימות לאפס. כשמנסים לעשות שלום עם ארגון טרור הוא מופר שוב ושוב, כי לארגון טרור אין אחריות.

    ד. שלום עם סוריה יחבר אותנו לאירופה ויכול להיות משתלם מאוד כלכלית. הוא גם פותח לנו את הדלת להצטרף לאיחוד האירופאי. שלום עם הפלסטינים פותח לנו מקסימום דלת לקזינו ביריחו.

    ה. את מתיישבי רמה''ג יהיה הרבה יותר קל לפנות מאשר מתיישבי יו''ש

    הגב לתגובה זו

    • תפנים: הבחירה הסורית באיראן היא בחירה אסטרטגית.

      C-cyclist, 19/12/07 14:11

      הרעיון שאסד יזנח את הצירוף איראן-חיזבאללה-ארגוני סרוב הוא - לפי הצהרותיו של אסד עצמו - חלום באספמיה.

      השליטה בלבנון חשובה יותר לסוריה מאשר הגולן, והיא עושה זאת באמצעות החיזבאללה. אם סוריה תקבל את הגולן בעודה ממשיכה לתמוך בחיזבאללה ובחמאס - מה בדיוק הרווחנו? סוריה תוכל לנהל את אותן מלחמות מסעיף ב' שלך.

      הגב לתגובה זו

      • אולי צריך להבהיר מהו שלום עם סוריה

        No, 19/12/07 15:20

        שלום עם סוריה פירושו הבטחת בטחונה של ישראל. זה אומר ניתוק של סוריה מאיראן ומחיזבאללה, ופירוז רמת הגולן בשמירת כוח בינ''ל. אם אנחנו נתן את הגולן והסורים יתנו הבטחות - אז אתה בהחלט צודק. הקשר בין סוריה ואיראן הוא אינטרסנטי ולא אידיאולוגי - אלו לאומים שונים לגמרי, דתות שונות לגמרי. אם אסד יקבל מספיק תופינים מארה''ב יכול להיות שהוא יוותר על החיבור לאיראן, בדיוק כפי שלוב וויתרה על תוכנית הגרעין שלה. כשאני הייתי בצבא לוב הייתה האיום העיקרי, הרבה לפני איראן וסוריה.

        הגב לתגובה זו

      • הוא גם עיגן את הבחירה האסטרטגית הזאת (ל''ת)

        בתלות כספית, 19/12/07 15:22

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא יודע לקרוא? אסאד עצמו מחשק את עצמו (ל''ת)

      עם חמאס איראן, 19/12/07 15:21

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הוא רוצה להיות שועל כמו סאדאת לקבל הכל תמורת פיסת נייר

    אריה, 19/12/07 13:55

    בטחון לישראל גם לדורות הבאים היא שליטה מוחלטת על הרמה לדורות כדי לא לאפשר מתקפת פתע כשהסורים ישבו על חופי הכנרת.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    טילים??

    יניב, 19/12/07 13:54

    אם היית משגר טילים לא היית זוכה להתראיין היום
    למתים קצת קשה להתראיין חמוד.
    היזהר בלשונך,אתה לא חמאס אותך הרבה יותר פשוט להוריד,אנחנו יודעים איפה אתה גר חביבי.עשינו לך בום על קולי מעל הבית זוכר??

    הגב לתגובה זו

    • כמו נסראללה ? (ל''ת)

      גיא, 19/12/07 14:06

      הגב לתגובה זו

      • אף סוכן ביטוח לא היה מבטח אותו.

        דניאל, 19/12/07 16:23

        עד 2010 , נסארלה לא יהיה בחיים.
        אלא אם כן הוא יתחבא ממש טוב.

        הגב לתגובה זו

    • זה היה ברקים ירד גשם (ל''ת)

      עו''ד של אסד, 19/12/07 20:54

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הוא צודק, ברק ואולמרט חלשים מאוד!!!!!! (ל''ת)

    א, 19/12/07 13:44

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת. אומרים את זה עליו פה,בכל מיני ניתוחים (ל''ת)

      אז הוא ''מחזיר'', 19/12/07 14:01

      הגב לתגובה זו

    • הוא טועה-ברק ואולמרט טיפשים (ל''ת)

      דוני, 19/12/07 14:06

      הגב לתגובה זו

    • ברק זה לא פרץ חביבי !! מזל שיש לנו את ברק ולא את ביבי !!! (ל''ת)

      אזרח, 19/12/07 14:09

      הגב לתגובה זו

      • ברק ואולמרט אולי חלשים אך ביבי הוא סתם אידיוט ומסוכן.

        הקול הצף., 19/12/07 16:40

        אז כבר עדיף את אולמרט וברק למרות שהם לא הבחירה שלי מרצון
        הם אולי יהיה הבחירה שלי בבחירות בגלל נתניהו שהוא הגרוע והמסוכן מי כולם.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    למי שלא שם לב- סוריה הפכה להיות (ל''ת)

    תלויה באיראן, 19/12/07 13:44

    הגב לתגובה זו

    • צודק, יש אנשים שעיוורים מרצון לברית האסטרטגית של ה''שותף'' ואיראן (ל''ת)

      C-cyclist, 19/12/07 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אין שלום עם כנופיית אסד!!!

    שלמה, 19/12/07 13:42

    אסור לנהל שיג ושיח עם ציר הרשע אסד,נסראאלה והגמד מאירן! מדובר במדינות עם אופי הנהגתי מטורף! רמת הגולן צריכה להמשיך ולהישאר בריבונות מדינת ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • צודק, בן בריתם של אחמדינג'ד ונסראללה אינו שותף לשלום (ל''ת)

      C-cyclist, 19/12/07 14:06

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    יש לפנות את כל היהודים הכובשים מהארץ

    גדעון לוי, 19/12/07 13:41

    יהיה שלום כשלא ישארו יהודים , אפילו שמאלנים במדינה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ישראל ???????.

    בועז, 19/12/07 13:34

    המנהיגות הישראלית ידעה ותדע תמיד איך לנהל מילחמה ולשכנע כי מילחמה היא נחוצה לנו
    כמו מילחמת ''אין ברירה''
    ואו שם יפה למילחמה '' שלג'' או שלום הגליל
    אבל לנהל שיחה לשלום לו ידעו

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שלום יהיה לאחר שנהרוס את סוריה (ל''ת)

    אחד העם, 19/12/07 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הוא צודק. להחזיר את כל צפון הארץ ואז יהיה שלום על ישראל. (ל''ת)

    הבנתם ?, 19/12/07 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שמאל יקר:נא להסביר לי למה אסד תקוע בפשיזם טריטוריאלי?או לא מבין

    ירון אפרתי, 19/12/07 13:25

    שלא שווה לזרוק את החיים ואת הקדמה תמורת אדמה

    הוא לא מבין?

    ''נשיא סוריה הבהיר בנוסף כי ארצו לא תוכל לפתח אמון בישראל כל עוד זו ''ממשיכה לכבוש את האדמה''

    או שמא רק אנחנו צריכים להבין את זה הוא סתם פרימטיבי שמחובר לאדמה ולכן צריך לתת לו כאוות נפשו(דרך אגב הייתם אומרים אותו דבר על חמשה דונם בסביון - כי הייתי שמח לקבלם אם אפשר תוך שישה חודשים)

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא רוצים חומוס בדמשק

    א, 19/12/07 13:22

    רוצים רמת הגולן
    אסד לך תשחק עם עצמך......

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עם ממשלת רבין הגענו ל-80% מהדרך לשלום, ואת ה-20% הנותרים אפשר לפתור

    JDH, 19/12/07 13:21

    מה הבנתם בשמונים אחוז ועשרים אחוז?

    יפה תלמידי היקרים לסוריה יש דרישות צודקות כמובן

    רמת הגולן + שכשוך רגליים בכינרת.

    ישראל הסכימה רק ל-80 אחוז אז מה נשאר? 20 אחוז. ואז יהיה שלום

    שלום = ממוש כל התביעות הערביות וחוסר מוכנות לקחת אחריות על התוקפנות שלהם ומחירה.

    הוא לא דיבר על יחסים , על חוסר לחימה(יש היום כי אנו יותר חזקים) ללחוץ ידיים כצעדים בוני אמון וכד'.

    אכפת לו מדבר אחד. להשיב את הגולם ולבטל (UNDO) את ההפסד הערבי וכך להשיב את כבוד משפחתו. זהו. וכמובן לתרום לריסוק ישראל.

    תכניסו את זה טוב טוב לראש שלכם שלום=צדק=מימוש כל הזכויות הצודקות הערביות וכמובן אפס זכויות ישראליות או יהודיות.

    עכשיו תקרא שוב את הכתבה ואימרו לי בבקשה, האם היא מובנת יותר?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הפילו היום ובתנאי 1 רמת הגולן מיחוץ לעסק (ל''ת)

    פקק תנועה, 19/12/07 13:18

    הגב לתגובה זו

    • הפילו ?? או אפילו (ל''ת)

      תנועה שוטפת, 19/12/07 14:04

      הגב לתגובה זו

      • זו באמת טעות איומה לעומת כול הטעיות של ניבחרי המדינה (ל''ת)

        פקק תנועה, 19/12/07 14:08

        הגב לתגובה זו

        • למה להפיל, רוצים הרבה ילדים.

          עוגב תנוחה, 19/12/07 15:46

          החברה הישראלית זקוקה לילודה גבוהה. אים יהיו הרבה ילדים במערכת התינוך המיתפרקת אולי יאיו שיפורים מיבחינה מדינית גאוגרפית וחינוכית.

          הגב לתגובה זו

          • אתה צודק במאה אחוז דבריך נאמרו פעם

            פקק תנועה, 20/12/07 08:45

            בסיגנון שונה על ידי מנחם בגין .הוא אמר שהעם עייף מיכול הבחינות .כתוצאה ממשאות ההשמדה שעברו עליו במהלכי ההיסטוריה שלו .

            הגב לתגובה זו

  • 3.

    לך תעשה שלום עם עצמך- אתה הרי דו-פרצופי (ל''ת)

    רונן, 19/12/07 13:10

    הגב לתגובה זו

    • צודק. רוצח חרירי, בן בריתה של איראן - אינו שותף לשלום (ל''ת)

      C-cyclist, 19/12/07 14:05

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה שנכון , נכון !! אסד צודק . אולמרט וברק חלשים מאוד (ל''ת)

    יורם, 19/12/07 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כן-אפשר להפסיק את הטרור החמאסי של משעל בדקות

    גדעון לוי, 19/12/07 13:08

    כן-אפשר להפסיק את הטרור החמאסי של משעל בדקות

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק. מי שנותן מקלט למשעל אינו שותף לשלום. (ל''ת)

      C-cyclist, 19/12/07 14:04

      הגב לתגובה זו