• 69.

    תשובה

    ד, 22/03/13 09:48

    אין פלא ששוטרים עוזבים את המשטרה הרי מי דואג לנו ,מי אכפת לו מאיתנו ? גופים בממשלה פוגעים בנו ולאף אחד לא אכפת במשטרה בטח שזה נוגע לתקציב שלהם אז מה אכפת להם לפגוע לנו במשכורת

    IP: 109.186.18.26 דווח על תגובה זו

  • 68.

    עוזבים/ כי סוף סוף יש קצת ביקורת והשוטרים מפחדים

    אסתי החוקרת, 23/04/11 23:11

    מספיק לבקר קצת
    בתחנות משטרה
    למשל בתחנת כפר סבא
    בכדי לגלות את הבעיות במשטרה
    אין חוקים/אין נוהלים/שוטרים /נגדים /קצינים
    מסויימים עושים בתחנה כבשלהם
    ושאר השוטרים משקשקים לדבר
    כל הקצונה הבכירה יודעת
    גם מבקר המדינה יודע ו...........כלום
    רק קצת לאחונה התחילו לבדוק מה קורה בתחנת כפר סבא והשלוחות שלה
    מעניין איך יגמר........

    IP: 79.181.24.241 דווח על תגובה זו

  • 67.

    רע מאוד!!! קטסטרופה!!

    ארז, 27/12/09 20:04

    המשטרה מתפרקת לגמרי!!!
    הפשע חוגג . פה ושם יש הישגים,
    אבל רוב הזמן האזרח מופקר.
    מצד שני- אם השוטרים מופקרים על
    ידי הממונים שלהם- למה אפשר לצפות?
    אין לי אמון במשטרה, אבל אני מאשים את הבכירים- לא את השוטר
    שבשטח!!!
    אימפריות קורסות מבפנים- לא מבחוץ!!!

    IP: 79.179.29.105 דווח על תגובה זו

  • 66.

    שכר

    ירון, 13/11/09 10:54

    מה קורה הבטיחו להעלות את השכר לשוטרים שבשטח בעשרות אחוזים מישהו נירדם בעמידה.....נ.ב ליפני 6 שנים אנשי קבע בצבא קיבלו תוספת עד היום מישהו למעלה מעלים את זה מהשוטרים.רק הקצונה הבחירה קיבלה תוספת.מיכנים אין להם איך לגמור את החודש........................................

    IP: 77.126.47.210 דווח על תגובה זו

    • עובדים עלינו בעיניים

      שיר, 15/11/09 10:50

      השוטר בשטח לא יקבל שום תוספת רק הקצינים יקבלו '' כי הם עובדים יותר קשה''........

      IP: 85.64.56.79 דווח על תגובה זו

  • 65.

    משכורות

    ירון, 13/11/09 10:47

    בימקום שהקצינים לעלה ידאגו לשוטר הקטן ויעלו את השכר.הם דואגים רק לעצמם וכך אנחנו ניראים.....

    IP: 77.126.47.210 דווח על תגובה זו

  • 64.

    פיטורים

    בת אל, 26/10/09 19:04

    זה לא הדימוי שהם נשארים מחוץ למשטרה מרווחים אותו דבר אבל נכון גל פיטורים קיים ואין גיוסים

    IP: 79.179.252.116 דווח על תגובה זו

  • 63.

    שוטר ותיק בשטח

    רמי, 17/06/09 11:44

    אני משרת זה 23 שנה במשטרת ישראל.היום אם היו שואלים אותי להתגייס .אז הייתי עונה בשלילה.כל יום אני נמצא מול האזרחים והעבריינים.ממש סביב השעון (סייר)ומי שלא יודע זה שישי שבת ימים ולילות. כמובן חגים ושבתות.לאומת זו חברים שלי שגם הם שוטרים בוותק שלי שלא עובדים סביב השעון (מנהלה)מקבלים את אותה משכורת.אני עד עכשיו לא הבנתי את זה. גיסתי אחות על כל משמרת לילה שהיא עובדת יש לה תוספת . אנחנו לא .לציין שאנחנו הסיירים לא פעם מופעים בבתי משפט על חשבון הזמן החופשי שלנו. או אחר ולפני משמרת .ולא מקבלים שכר.
    כל מי שעזב עשה בשכל ובהצלחה. אני ממתין רק לפנסיה .ולא מציע לשום בן של חבר בטח לא לילדים שלי להתגייס . עצוב שאנחנו חושבים ככה על המערכת שאנחנו עובדים בה.לצערי זה נכון.

    IP: 82.81.54.128 דווח על תגובה זו

    • אין ערך לשוטרים ותיקים

      חיים, 15/11/09 10:47

      אני מסכים איתך אין ערך לשוטרי השטח והשוטרים הותיקים אנו שכל המשטרה מונחת על כתפינו לא מוערכים מספיק וגם אני מחכה ליום שאצא לפנסייה דיי עייפתי מהשחיתות במינויים פוליטיים ממכרזים מדומים ומכורים מראש המשטרה פשטה את הרגל וחבל כי יש לי עוד הרבה מה לתת...

      IP: 85.64.56.79 דווח על תגובה זו

    • תיתפטר ונראה מה אתה שווה בחוץ. (ל''ת)

      אסתי החוקרת, 23/04/11 23:12


      IP: 79.181.24.241 דווח על תגובה זו

  • 62.

    למה נוטשים

    אופיר, 21/04/09 15:37

    אני יגיד לכם למה עוזבים אם יש מפקד שמציק לכם יורד לחיים ויש לו סגן שלא עושה דבר רק מלקק לו עבד לא מתאים להם שיש שוטרים שרוצים לעבוד ועובדים ואין מי שיבדוק אותם זה אחד מי רבים שיש ושכר בכלל אין מילים שוטר ושוטרת יום לילה גשם שמש זה בושה כמה שקלים לא יזיקו

    IP: 87.70.150.253 דווח על תגובה זו

  • 61.

    למה נוטשים

    אופיר, 21/04/09 15:30

    אני יגיד לכם למה עוזבים אם יש מפקד שמציק לכם יורד לחיים ויש לו סגן שלא עושה דבר רק מלקק לו עבד לא מתאים להם שיש שוטרים שרוצים לעבוד ועובדים ואין מי שיבדוק אותם זה אחד מי רבים שיש ושכר בכלל אין מילים שוטר ושוטרת יום לילה גשם שמש זה בושה כמה שקלים לא יזיקו

    IP: 87.70.150.253 דווח על תגובה זו

  • 60.

    פיטורים

    מיכאל, 06/04/09 16:06

    מי שלא מתאים לו שיעזוב בכיינים

    IP: 132.66.237.209 דווח על תגובה זו

  • 59.

    שוטר בישראל

    m, 02/04/09 21:34

    מתי כבר יתעוררו כל הזיינים בממשלה ובפיקוד המשטרה ויבינו מה זה באמת להיות שוטר במדינה מזדיינת עם אנשים מזדיינים כמו בישראל

    IP: 79.180.153.225 דווח על תגובה זו

  • 58.

    שכר

    אופיר, 09/02/09 17:17

    איך אתם רוצים שלא יעזבו שוטרים ואיך נלך למקולת איך נשלם דלק איךנאכיל את הילדים שלנו זה לא חושבים מי שמקבל 15 ומעלה לחודש על זה הם לא חושבים אנחנו בחוץ בחום קור לילה יום הם ממש ממש לאגם לשרים שם לא יודעים מה איתנו

    IP: 84.228.149.193 דווח על תגובה זו

  • 57.

    שכר

    אופיר, 09/02/09 17:12

    איך אתם רוצים שלא יעזבו שוטרים ואיך נלך למקולת איך נשלם דלק איךנאכיל את הילדים שלנו זה לא חושבים מי שמקבל 15 ומעלה לחודש על זה הם לא חושבים אנחנו בחוץ בחום קור לילה יום הם ממש ממש לאגם לשרים שם לא יודעים מה איתנו

    IP: 84.228.149.193 דווח על תגובה זו

  • 56.

    מעניין אם משהו מתעורר ? (ל''ת)

    יוסי, 08/02/09 23:24


    IP: 79.183.127.119 דווח על תגובה זו

  • 55.

    למה לא מתגייסים והסיבות כנסו מעניין

    ממי, 23/01/09 10:43

    אף אחד לא יתגייס כל עוד המשכורת נמוכה שב בבית תקבל אבטלה סכום יותר גבוה מהמשטרה. מי שדופק שהשוטרים בפועל לא יקבלו משכורת טובה זה בכירי המשטרה. ואני מצטט בכיר באוצר שאמר זאת שהבכירים במשטרה יחשפו את משכורתם וחלקם עם תארים כמו של לטבייה ולא ניכנס לנושא הזה כל השוטרים מכירים איך שם קיבלו תארים.משכורת ממוצעת של בכיר במשטרה 20.000 ש''ח שהוא לא רץ להפגנות ןלאירועים כמו הבילוש הסיירים ושוטרי התנועה . האוצר מוכן להעלות משכורות לשוטרים אלה אך לא לבכירים .ובגלל זה הבכירים תוקעים את השאר .בל נישכח שעדיין הבכירים חייבים כסף לשוטרים מ1999 כשהאוצר העביר כסף לשוטרים הבכירים התחלקו בכסף השוטרים לא קיבלו. נשות השוטרים עלו על זה ואז נאמר להם שהשוטרים יפוצו עד היום שוטרים לא פןצו. כמו כן אני לא גזעני ןיש לי מלא חברים ערבים דרוזים צרקסים בדווים הם מוכנים לעבוד בכל סכום.באים מהצפון למרכז ירושלים נגב ישנים כל השבוע באזור העבודה מספיק להם פעם בשבוע להיות בבית. מי שרוצה להרגיש בזה ןלשמוע מוזמן למיתקן יהודאי בירושלים ישמע את זה השפה הרשמית שם ערבית קשה מאוד לשמוע עברית זה מה שמצליח עמיחי לגייס הנ''ל יושב בבנין השן בירושלים לא מעניין אותו השוטר הבודד אלא הקצינים הבכירים תנסו לקבוע איתו פגישה אישית אם תצליחו אני אוכל את הכובע.

    IP: 79.176.227.139 דווח על תגובה זו

    • תדמיד בעייתית שהשוטרים יוצרים לעצמם

      אסתי החוקרת, 23/04/11 23:15

      השוטרים חייבים להבין
      אתם יוצרים תדמית בעייתית
      משקרים לאזרחים ובבתי משפט
      מתנהגים כמו עבריינים במדים

      אז למה שיפרגנו לכם

      תתחילו לחשוב/ הביטו במראה וראו איך נראת המשטרה

      IP: 79.181.24.241 דווח על תגובה זו

  • 54.

    מענין

    מיכל, 16/12/08 00:15

    אני מאשים את עמיחי שי

    IP: 79.177.255.54 דווח על תגובה זו

  • 53.

    אני מאשים את עמיחי שי

    אבי ענב, 09/12/08 17:20

    לך תתפור שוטרים ימנייאק מושחט רמאי ונוכל

    IP: 89.138.111.194 דווח על תגובה זו

  • 52.

    ברור

    א, 08/12/08 14:55

    גם אני הייתי פורש אם יש קצינים שדורכים על הפקודים שלא מוכנים לבצע פקודות בלתי חוקיות בעליל כמו בתחנת חדרה למשל אין גב גם למי שנתן גב לשוטרים בתחנה ויש עוד מלא בבטן אבל נישמור קצת לממ''ז אם ירצה לדעת.

    IP: 79.179.136.17 דווח על תגובה זו

  • 51.

    נראה לכם שאכפת להם מהשוטרים בשטח ...

    ייי, 01/11/08 19:31

    אתם באמת מאמינים לראשי האגפים או למפכ''ל שאכפת להם ממצב השוטרים.כל אחד מהם מקבל שכר של 20 אלף {נטו}והם אף פעם לא היו בשטח {לפחות חצי מהם}הם באירגון של תדאג לי ואני אדאג לך למה הם צרכים לדאוג לשוטר בשטח?
    לדעתי אף אחד מהם לא יודע מה השכר של שוטר ממוצע {10 שנים במערכת ואקדמאי}אז ככה אדוני המפכל השכר שלי הוא7500 נטו{ כולל גני ילדים} שמעתי כבר המון שנים אותכם מפזרים הבטחות על כך שאתם נילחמים אם העוצר לשנות את הנצב ,האמת אני כבר לא מאמין לכם ולא לדרך הניהול של כל הניצבים איי שם במט''אר. עד שלא יחליפו את כל צמרת המישטרה באנשים מנהלים מהסקטור הציבורי שום דבר כאן לא השתנה הם ימשכו כל היום לדבר ואנחנו לעבוד קשה

    IP: 217.132.177.254 דווח על תגובה זו

  • 50.

    גם אני בדרך

    גם אני בדרך, 18/10/08 23:26

    גם אני אחרי 16 שנה אא החוצה במקום לקבל התקף לב בגיל 37.

    IP: 84.108.196.174 דווח על תגובה זו

  • 49.

    פגיעה וחוסר אנושיות לשוטר

    השורדת, 15/09/08 22:27

    אם מישהו רוצה לשמוע איך מתייחסים קצינים בכירים במחוז ת''א לשוטרים שלהם, שוטרים מקצועיים ותיקים ואיכותיים ביום שהם במשבר, ידבר איתי, אני אסביר לכם כמה המשטרה והקצינים בראשה מושחתים

    IP: 89.139.44.201 דווח על תגובה זו

  • 48.

    קצינים בכירים

    שי, 07/09/08 02:03

    אני שוטר המשרת במשטרה 17 שנה מעניין רק את הקצונה הבכירה משכורת ותפקיד ולא מעניין אותם מה צריך השוטר מה מציק לו יש לא מעט קצונה בכירה שלא ראויה להנהיג ולפקד הם כל חצי שנה שנה מתחלפים בתפקידם והעיקר הבטחות
    ממשלה/מדינה צריכה לבצע חריש עמוק בצמרת הקצונה הזאת ולא? יהיה יותר גרוע כי כל המנויים האלו רק קשרים 100% ראו את צמרת יש ניצבים שלא היו בנידת מבצעית ולו יום אחד ולא שרתו בתפקידי שטח ולא הפעילו סירנה ונהגו בנסיעה מבצעית אפילו ''בפורים'' יום נעים לכולם....... אני עוד ממשיך לשרת אך ורק לפרנסתי ועושה את תפקידי נאמנה יום נעים עם כל הצער והכאב

    IP: 217.132.194.61 דווח על תגובה זו

  • 47.

    לקצינים הבכירם (ל''ת)

    שי, 07/09/08 01:56


    IP: 217.132.194.61 דווח על תגובה זו

  • 46.

    ראש אגף משאבי אנוש

    ג'ו, 05/08/08 17:40

    הוא כנראה זה המדליף לעתונות את הפרטים מתוך המחקרים הפנימיים, ולא לשם שמיים ולא למען הארגון. עם זאת, יש לציין כי המספרים שנמסרו תואמים למספרים שמדווחים בדיונים הפנימיים.

    IP: 217.132.240.212 דווח על תגובה זו

  • 45.

    לפטר את כל הפיקוד הבכיר

    קו קדמי, 05/08/08 17:31

    ולהביא מפכ''ל מבחוץ. זה הדבר היחידי שעשוי להציל ארגון שהתרבות הארגונית שלו בנויה מ''שמור לי ואשמור לך'' (במשטרה קוראים לזה ''לויאליות''), אי לקיחת אחריות, זריקת סיסמאות נבובות, ניצול של השוטר ע''י הקצונה תאבת הקידום, מינוי חברים ומקורבים, הערכה לפי סטטיסטיקה במובנים השטחיים ביותר (מספר דוחות), תרגילים מטופשים שעולים הון למשלם המיסים (קו קדמי) ועוד ועוד...
    אפילו יגויסו עוד אלפיים שוטרים - זה לא יעזור לארגון מסואב שהמובילים אותו פועלים לקידום האינטרסים שלהם כאילו הארגון שייך להם.

    IP: 217.132.240.212 דווח על תגובה זו

  • 44.

    לא רחוק היום ומ''י תשאר ללא שוטרים בכלל ותשאל את עצמה למה? (ל''ת)

    מתנדב מתמי''ד, 02/08/08 23:11


    IP: 79.179.127.207 דווח על תגובה זו

  • 43.

    שוטרים כמיקצוע

    א.ט., 14/07/08 18:49

    בכל העולם שוטר הוא מקצוע אשר הממשלה מכירה בו . זאת אומרת שלימודי המשטרה הם מקצוע כמו טכנאי , הנדסאי וכדומה ואז מגיע מהממשלה גמול א' ו ב' .לכן משכורת של שוטר מתחיל היא מכובדת . בנוסף יודעים כולם שכדי להימנע ממישטרה מושחטת צריך לתגמל שוטר במשכורת ולתת משכורת מכובדת לכן כאשר שאלתי מכרים שגדלו בארצות אחרות הם סיפרו שמשכורת השוטרים תמיד מעל הממוצע במשק . כמובן שבתנאים אלו דורשים יותר מהשוטרים אבל כמו שעובד הייטק משקיע בעבודתו ומקבל בונוסים כך גם שוטר טוב מקבל משכורת מכובדת ולכן צריך לשמור על האינטרס הציבורי . עד שגם אצלנו זה יקרה אני כבר יצא לפנסיה ( בעוד 14 שנים )

    IP: 77.127.221.34 דווח על תגובה זו

  • 42.

    משכורת רעב ללא גיבוי מהפיקוד

    אלי, 25/06/08 20:48

    אני משרת במשטרה משנת 94 בתפקידי שטח קשים (בילוש) אני נותן את כל כולי למשטרה . מגיע בכל בוקר לעבודה כאילו אני משרת ביום הראשון. מוטיבציית שיא . מסכן את חיי תוך גילוי אומץ לב. השקעה . עבודה ללא שעות. ולמרות זאת אין שום הערכה כלפינו השוטרים. לא במישור הכספי ובטח ובטח שלא בעת שישנו מעצר הדורש שימוש בכוח (אפילו בגדר הסביר). בכל פעם ששוטר מוזמן לחקירה במח''ש במקרה שהשתמש בכוח (כדין) בהתאם לנסיבות המקרה מסתכלים עליו כאילו הוא איזה עבריין מהרחוב . ובמידה ושוטר מורשע בימוש בכוח שמעט עלה על גבול הסביר פשוט ראש אמ''ש מבצע בו לינץ ואף מזהיר אותו שיפטרו מהמשטרה . אז לכל יפה הנפש המשרתים בתפקידי פיקוד כאלה ואחרים במטה הארצי שאין להם מושג מהם תפקידי שטח ולא היו מעולם בשטח ולא יודעים כמה קשים חייהם של השוטרים ביחידות השטח גוזרים את דינם של השוטרים ובמקרה הטוב מעכבים אותם בקבלת דרגה וכמובן שדבר זה פוגע מאוד בתגמול הכספי שלהם. שמימילא השכר הוא נמוך. אז לידיעתך ראש אמ''ש. אתה פשוט אדם לא אנושי. המאיים על שוטרים כי תפטר אותם. למה ? במקום שתגבה את השוטרים אתה בוחר לבצע בהם לינצים. ברור לי שבמידה ששוטר סורח אין לו שום מקום בשורות המשטרה . אבל לא כל שוטר שביצע מעצר שהצדיק שימוש בכוח אתה מתעלל בו. לידיעתך ניצב עמיחי שי יש לבצע הפרדה מוחלטת בין שוטרים שסרחו לבין שוטרים שמכורח תפקידם מבצעים טעויות כאלו ואחרות. ובמקום להתעלל בשוטרים אלו שנה גישה ודאג לתגמל את השוטרים בשכר נאות בהתאם לשעות. למאמץ. לסבל היום יומי שהם עוברים. אני לא מכיר נשוטר אחד שחי טוב מבחינה כלכלית. בושה וחרפה .
    לידיעתך ראש אמ''ש הנכבד !
    אני מיואש מכל הדבר הזה שנקרא משטרה אני בקושי גומר את החודש ומשתכר משכורת רעב. אבל את מי זה מעניין בכלל ? בטח שלא אותך אדוני ששכרך הוא בטח פי כמה וכמה משכרם של שוטרי השטח המסכנים.

    IP: 77.127.5.172 דווח על תגובה זו

  • 41.

    השכר לא מתאים לגודל העבודה ולאחריות ולסיכון

    יוסי, 18/03/08 22:07

    לשוטר יש עומס גדול מאוד בגלל חוסר בשוטרים יוצא שעליו לבצע משימה של שני שוטרים
    ולקחת בחשבון השוטר משלם בבריאותו מבלי להרגיש עקב השירות

    IP: 79.179.99.181 דווח על תגובה זו

  • 40.

    ברגע האמת

    שוטר לשעבר, 17/03/08 20:25

    עזבתי את המשטרה לאחר כ-15 שנה לפני מספר חודשים עקב כך שאת הקצינים והפיקוד לא היה מעניין שהייתי בשנת אבל וביקשתי לשמור את השנה וכל מה שכרוך בדת ,בשמירת השבת ובאמירת קדיש עלהנפטר. מדובר בקירבה ראשונה אציין שלא הסכימו לחל''ת.
    בעקבות המקרה היום אני בן אדם רוחני לא כועס לא שומר טינה ומעריך את הדת והערכים שלנו.לציין שבמשך 15 עבדתי שבתות חגים ולילות ולא היה תגמול בהתאם. לקצינים ולפיקוד המשטרה אני יכול להגיד שהם אנשים ללא יחסי אנוש כפוי טובה שאין להם טיפת מוסר וערכים לגבי דת ושהם נמצאים בעולם השקר הם לא יודעים להעריך שוטרים טובים ו-וותיקים עם נסיון.אותם מעניין ששוטרים יקריבו מעצמם וברגע האמת אין תגמול- גיבוי או עזרה. לחבריי השוטריים אני אומר שיש חיים אחרי המשטרה והכל נתון בידי''השם''ברגע שיש אמונה אין מה לפחד.אציין שהגעתי למפקד המרחב לפני שעזבתי ונמסר לי שאין כזה דבר ששוטר במשטרת ישראל לא יעבוד בשבת במשך שנה ואל תחפש צדק במשטרה.

    IP: 79.176.179.131 דווח על תגובה זו

    • יש ויש

      אג, 12/11/08 11:42

      במשטרת ישראל יש ויש שוטרים שלא עובדים שבת וחג ששוטרים שאלו למה דאגו להעביר אותם לתחנה אחרת.

      IP: 89.0.2.150 דווח על תגובה זו

  • 39.

    שוטר שעבר לשב''ס

    eldad, 08/03/08 17:17

    אני שירתתי 14 שנה במערכת קיבלתי תעודות הצטינות מרחבי ומחוזי ועוד ועוד אך מסתבר שלקצינים שבאו מצה''ל וקיבלו ישר דרגות זה לא מזיז ומחליטים לעשות בשוטר כמוני ועוד כמה שוטרים מעולים עוול ולהציק להם מכל הבחינות כי הם מאיימים על אופן וצורת הפיקוד שלוקה בחסר ואינה שקולה שמזכירה לי את הבנים שלי כשהם רבים בנייהם ועושים פתאום דווקא כדי להראות שהם תמיד ינצחו אך עד היום לא ראיתי הרבה קצינים שיורידו את הראש ויגידו השוטר צודק והקצין טועה אז בקיצור עברתי לשרת בשב''ס אילת וכל יום אני רואה את הקצינים ששמחו שעזבתי אך עדין הם אכולי לב כי נישארתי באילת ולא רק כי קודמתי בדרגה ובשכר ולכל קציני מרחב אילת אני מקווה שיום אחד כשאתם תיהיו במצב שבו אני הייתי לא תיהיה לכם הרבה ברירות אלא לעוף מהמערכת בע''ה כי לא רק שלא נתנתם גב לשוטרים שלכם שעבדו ונתנו מעצמם למערכת אלא גם שלא פירגנתם אז לכל השוטרים שקוראים תאמינו לי ותנסו לעבור לשב''ס כי אולי שם הקצינים נותנים מעט גב לסוהרים אבל הם מתיחסים בצורה הוגנת לכל הסוהרים ולא כמו למניקים כפי שזה במשטרה וכל מה שאמרתי זה לא בגלל שאני מאוכזב שעזבתי אלא זה בגלל שאני עצוב שהמשטרה הגיעה לרמה ולמצב הזה חבל ותחשבו

    IP: 77.126.197.126 דווח על תגובה זו

  • 38.

    שוטר שעזב ת'מישטרה אחרי 16 שנים.

    oren, 11/02/08 22:06

    מישטרת ישראל היא גוף כפוית טובה שלא מענין אותה כמה שעות אתה עובד מעבר למישמרת ללא פיצוי.שהפיקוד מזלזל בכך ולא מעריך את עבודתך הקשה .ושהפיקוד בעצמו מושחת וללא תקנה.מיצטער אך זו האמת.

    IP: 79.181.161.160 דווח על תגובה זו

  • 37.

    שאלה טובה....

    שוטר שהתפטר, 10/02/08 13:14

    בתור שוטר שהתפטר יש לי ולחברי הרבה סיבות- המשכורות לא תואמות את רמת הסיכון בשטח,
    הפיקוד לא מגבה,
    אין לך על מי לסמוך כי שתיפול חס וחלילה לא תקבל שום תמיכה...

    עכשיו אני סוהר וטוב לי !!!

    IP: 132.74.37.177 דווח על תגובה זו

  • 36.

    הכל בכלל השכר

    tאא, 16/01/08 04:38

    כיום עומד שכרם של השוטרים הצעירים עד 4900ש''ח . וזה ממש מעליב הכל עולה ביוקר ומשכורת השוטר יורדת

    IP: 217.132.143.242 דווח על תגובה זו

  • 35.

    ממש בדיחה

    ''חלק מהעוזבים י, 15/01/08 19:40

    ''חלק מהעוזבים יצטרכו להשיב את עלות הכשרתם למשטרה'', אומר ניצב שי. גל ההתפטרויות עוד יותר גדול ןמפתיע בדרך

    IP: 89.139.99.27 דווח על תגובה זו

  • 34.

    עכשיו הפיקוד התעורר

    ייעוץ בחינם, 29/12/07 11:41

    עזיבת הספינה כשהיא טובעת זו דרך לגיטימית כאשר אורחי הספינה מבינים כי אין מי שיכול להציל אותם מגלי הים . הקברניט מסתבר ישן ואוי שיכור . צוות האוניה לקח את סירות ההצלה החדשות וקפץ למים כדי להציל את עצמו .
    אז מה עושים האורחים ? מצילים את עצמם .

    IP: 79.179.110.250 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אדוני השר

    שוטר בדימוס, 27/12/07 11:41

    האשם העקרי הוא השר אבי דיכטר זה השר שלא עשה כלום מהיום שנכנס לתפקיד הוא לא דאג לשכר לתדמית רק יצא מידי פעם למסור דווחים יבשים לתקשורת אדוני השר לא מתאים לך בתפקיד זה תמסור את המפתחות לפחות אתה לא תהרוס די הרסת מספיק תמצא לך הובי אחר להתעסק בו בתפקיד שלך יש 28 אלף משפחותבבקשה אל תפגע בהם ר אינו את השר מתפקד במינויהמפכ''ל רמה של שכונה וככה הוא מנהל את המשטרה חבל חבל מאוד

    IP: 84.229.85.120 דווח על תגובה זו

  • 32.

    משטרה בינונית ומטה

    שי, 26/12/07 23:16

    משטרה שמתנהלת ע''י קצינים בכירים ברמה בינונית ומטה וע''י קשרים מגיעים לתפקידים בכירים קצינים בכירים פשוט עב''מים מתקדמים מתפקידי משרד ואינם מכירים את השטח מגיעים למשטרה כבר קצינים וחושבים שהם יודעים הכל לא רדפו מימהם אחרי גנב ולא הפעילו סירנה בחיים במרדף אולי ראו זאת בסרטים וככה הם אלה שמנהלים אותנו פשוט גועל נפש ותופסים מעצמם . בלש ותיק שנמאס לו

    IP: 89.138.169.147 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אם המפכ''ל לא יתערב בנושא לטביה אז יהיו פורשים נוספים

    שוטרים נבגדים, 19/12/07 21:31

    משרד החינוך עדיין פוגע ומעוות את הדין אם בוגרי אוניברסיטת לטביה, אם הפיקוד ובראשו המפכ''ל לא יתערבו לזכות השוטרים הבוגרים, אז יהיו פורשים נוספים

    IP: 84.110.143.177 דווח על תגובה זו

  • 30.

    בפיקוד לא חושבים שאולי השכר הוא הגורם הדיי מכריע לעזיבה??? (ל''ת)

    א.א, 19/12/07 18:01


    IP: 79.182.237.197 דווח על תגובה זו

  • 29.

    כשהציבור לא מקבל תמורה עבור שיתוף פעולה עם המשטרה, או אזרחות טובה,,

    אבי 101, 19/12/07 15:05

     אז זה משליך ישירות על כל המצב הזה.

    IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 28.

    רע מאוד זו בעיה חברתית שיש לתת עליה את הדין בכול הרצינות .

    פקק תנועה, 19/12/07 14:48

    אים סדר העדיפיות בחברה הישראלית היה מישתנה כול זאת לא היה קורה .

    IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 27.

    ההרס עצמו

    כנסו חשוב, 19/12/07 12:31

    מי שהרס את המשטרה היה ראש מחש
    וקארדי שני המושחתים האלו הרסו את הממסד לצערי.

    IP: 84.109.18.164 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אם יביאו שוטרים חדשים, לפחות שיהיו ברמה טיפה יותר גבוה. (ל''ת)

    לדעת קרוא וכתוב, 19/12/07 11:52


    IP: 89.138.220.154 דווח על תגובה זו

    • אולי סוף סוף יביאו טוקבקיסטים ברמה?!

      הסמוראי האחרון, 20/12/07 09:48

      טוקבקיסט 26 המשפט הזה במיוחד בשבילך.אולי כדאי לך לדעת קרוא וכתוב.ואולי יחליפו אותך בטוקבקיסטים ברמה קצת יותר גבוהה!

      IP: 89.139.219.79 דווח על תגובה זו

    • צא מהתפיסה העתיקה

      שוטר אינטלגנטי, 20/12/07 22:08

      מי שלא תהיה, אתה כנראה חי בתפיסה ישנה ועתיקה של השוטר שאינו יודע קרוא וכתוב. הרשה לי לבשר לך, שוטרים ושוטרות רבים במ''י הנם אנשים איכותיים ביותר, יותר ממה שאפשר לומר עליך ועל ההתבטאות העלובה והמטומטמת שלך. אבל כיף לך, אנשים טיפשים לא יודעים שהנם כאלה בד''כ אז נוח להם לבקר ולהעיר.

      IP: 79.176.156.92 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אה בגלל זה הציבו שוטרי קרטון? אולי הם יהיו יותר יעילים. יש בזה טוב. (ל''ת)

    אופטימית, 19/12/07 11:48


    IP: 89.138.220.154 דווח על תגובה זו

  • 24.

    נוטשים? זו ההזדמנות לגייס אנשים איכותיים (ל''ת)

    ישראל שלום, 19/12/07 11:38


    IP: 89.1.194.212 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל 24.

      מיקי, 02/06/08 21:04

      יגייסו שוטרים איכותיים ואחרי שהם יקלטו את המערכת גם הם יעזבו.

      IP: 77.127.146.206 דווח על תגובה זו

  • 23.

    לפקידה יש קביעות ופרוטקציה ולשוטר סיור

    חנן וייס,סא''ל מ, 19/12/07 11:34

    אין.

    אמיל שכטר- ''ההסתדרות מאפיה ברישיון''.


    IP: 217.132.94.96 דווח על תגובה זו

    • משכורות עלובות

      יוסי, 19/12/07 12:15

      שוטרי סיור שזמינים 24 שעות לכל ארוע ונתקלים לא פעם בתקיפת שוטר ועובד 3 משמרות כולל חגים ושבתות מקבל משכורת של אנשי מנהלה שיושבים במשרדים.ומה הפלא שיש להם המון זמן להזמין נופש מבצעי את הכי טובים. שיש עד שאני מגיע אחרי משמרת אפשר לומר נשרארו רק המחסנים של המלונות.לי אין זמן להתקשר בזמן משמרת.העיקר שיש להם הכל. אני לא מבין למה לא משנים את ההזמנות לטובת הסייר .עדיפות לאנשי שטח ואז מינהלה.בטח שלא יעשו את זה.הרי מי שקובע הוא בעצם במנהלה.אז מה לפגוע לו בנופש? כנראה לצערי שזו התשובה.

      IP: 79.177.14.173 דווח על תגובה זו

  • 22.

    שכר שוטר סיור לעומת פקידה -

    שוטר סיור, 19/12/07 11:26

    לידיעת כולם - שוטר סיור שעובד בשלוש משמרות , לילות חגים ושבתות וזמין בכל רגע לקריאה מהתחנה {בלי זכות להגיד שהוא עסוק } מרויח פחות מפקידה במטה המחוז\\המרחב לעיתים אפילו רבע !!! ממשכורתה . שוטר סיור כיום אחרי קורס שוטרים מרויח 4200 ש''ח !! . אפילו מאבטח בבית ספר ושומר בקניון מרויחים יותר ממנו , אז פלא שהצעירים הטובים עוזבים .חייבים מהפכה בשכר !!

    IP: 83.130.136.191 דווח על תגובה זו

  • 21.

    וסגן-ניצב בדימוס שהוגש נגדו כתב אישום בגין הונאה של עובדים זרים (ל''ת)

    מי הם הקצינים, 19/12/07 10:58


    IP: 89.138.224.244 דווח על תגובה זו

  • 20.

    בוז למדינה

    a, 19/12/07 10:45

    כולם תמימים כאשר הממשלה כל שני וחמישי מעלה משכורות לעצמה בגובה משכורת שוטר ולא עושים כלום אלא רק לשמור על הכיסא אז מה אנחנו מתפלאים , תתעוררו הממשלה רוצה משטרה חלשה שלא תנבור בעומק השחיתות ואז שופטים מפחדים ושוטרים מתפטרים והפושעים חוגגים , גן עדן לפשיעה בזכות המדינה , אזרחים יקרים זו רק ההתחלה תתכוננו לגרוע מכל זה כבר בפתח , תמשיכו לישון

    IP: 80.230.178.64 דווח על תגובה זו

  • 19.

    כנסו ותבינו למה?

    אשת קצין, 19/12/07 10:30

    הכתבה מציגה כאילו לפיקוד המשטרה איכפת אבל האמת היא שהם מנותקים והם אלה שיצרו את הבעיה,במיוחד במחוז הצפוני מתעמרים בשוטרים וקצינים הכי טובים וגורמים לפרישתם המוקדמת.לוקחים מפקדי תחנות ומפקדים במטה ומשפילים אותם ע''י שיבוץ בתפקידי זוטר שפוגע במעמדם וע''י כך מראים להם את הדרך החוצה הם לא צריכים ללכת רחוק כדי לבדוק שיגיעו לצפון ויבדקו מה קורה בממלכה הפרטית של ניצב שמעון קורן

    IP: 217.132.112.248 דווח על תגובה זו

  • 18.

    לעת הזאת חובה למנות שר משטרה מקצועי שישקם ויבנה מחדש אמון השוטרים (ל''ת)

    טוביה, 19/12/07 10:19


    IP: 80.230.131.94 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מוטיבציה

    ורד, 19/12/07 10:11

    מוטיבציה חברים להעלות את השכר השוטרים

    IP: 62.219.181.186 דווח על תגובה זו

  • 16.

    הבוז לכחולי המדים-חבורת פושעים אלימה (ל''ת)

    שוש, 19/12/07 10:00


    IP: 81.199.250.245 דווח על תגובה זו

  • 15.

    פיקוד המשטרה מנותק משוטריו

    אזרחית מודאגת, 19/12/07 09:26

    בהעדר אמון בין השניים אין סיבה שהשוטרים לא יעזבו.
    ומי נשאר? הפיקוד שאפילו לא מגבה את שוטריו.
    די בלהכנס לאתר של השוטרים''חשופים בניידת'' כדי להבין את המשבר ותיסכול השוטרים שמשליך על ביטחון הציבור.
    כואבת ומאוכזבת כאזרחית.

    IP: 62.219.237.165 דווח על תגובה זו

    • וזה מתחיל מפיקוד המדינה שמנותק מאזרחיו! (ל''ת)

      הדג מסריח, 19/12/07 09:56


      IP: 81.5.9.27 דווח על תגובה זו

      • וסר המשטרה שמנותק מכולם,אסרונאט גלובאלי (ל''ת)

        טוביה ס, 19/12/07 10:21


        IP: 80.230.131.94 דווח על תגובה זו

  • 14.

    תשאלו את זהבה גלאון למה שוטרים נוטשים את המשטרה.

    מתנדב, 19/12/07 09:19

    מעבר לשכר הנמוך, ''ה''-בעיה היא תחושת הסירוס וה''חשופים בצריח'' שמרגיש השוטר כשהוא מתמודד עם פושעים אלימים, כאשר יפי נפש עלובים כמו זהבה גלאון מפזרים בדרכו את קליפות ביצי ''זכויות הפרט'' ומחזיקים מעל ראשו את נבוט הצדקנות הצבועה, פן ייכשל ויפגע ב''כבוד האדם וחרותו'' של הכסיל שעומד מולם. בסוף זהבל'ה תהיה מרוצה במגדל השן שלה. על הנייר הכל יהיה ''מושלם'', רק שמשטרה לא תהיה קיימת, ולרחוב ניתן יהיה לצאת רק בשעות היום ובליווי שומרי ראש חמושים (שגם הם מסתכנים בפגיעה ממחלת יפות הנפש).

    IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 13.

    הלכו ללמוד לקרוא ולכתוב

    שטיק, 19/12/07 09:15

    ראו שזה חשוב.

    IP: 71.165.128.81 דווח על תגובה זו

  • 12.

    נותנים יד לבינוניות

    שוטר (במיל), 19/12/07 09:13

    לפיקוד המשטרה יש חלק לא מבטול בכך, לעיתים נותנים יד לבינוניים ששומרים להם על שקט תעשייתי, ואילו השוטרים המסורים אלו שלא חוששים לגעת ב''פרות הקדושות'' מושתקים, כנראה שהם אלה שעוזבים.

    IP: 84.229.55.108 דווח על תגובה זו

  • 11.

    אחרי שבמקום בפשיעה הפנו אותי לקרש את בני הדוד שלי מגוש קטיף עזבתי (ל''ת)

    שוטר שעזב, 19/12/07 09:04


    IP: 213.151.51.86 דווח על תגובה זו

  • 10.

    למה מגיע להם משכורת בכלל???

    אייל, 19/12/07 09:01

    על מה? על זה שהם לא עושים את העבודה שלהם?
    הלכתי למשטרה להגיש תלונה והחוקרת ביקשה ממני לברר את השם המלא של הנאשם, את הכתובת שלו ולהביא ראיות בעצמי, שאלתי אותה למה היא לא שולחת ניידת לראו תאת הנזקים שעשה אותו פושע והיא צעקה ישר שאין לה ניידת לשלוח והיא לא מתכוונת לשלוח גם אם היה לה, אז הלכתי וביררתי את השם המלא של הפושע, את הכתובת שלו, צילמתי במצלמה דיגטלית את הנזקים שעשה וצרבתי את התמונות על דיסק, הבאתי את כל המידע הזה לחוקרת ושאלתי אותה מה היא מתכוונת לעשות עכשיו כשיש לה את כל הפרטים ותמונות המוכיחות חד משמעית את הנזקים שהפושע עשה, אז היא אמרה לי שהיא תשלח לו מכתב.
    אמרתי לה שאם הייתי רוצה שיישלחו לו מכתב הייתי הולך לרשות הדואר.
    משטרה לא יכולה לעשות את העבודה שלה בשלט רחוק, חייבים כוחות בשטח שיפגינו נוכחות והרתעה, כמו במלחמת לבנון אי אפשר להשיג את המטרות מהאוויר ומרחוק.
    המשטרה היא גוף חובבן ועצלן!!!
    שקודם ייתנו שירות הולם לאזרח ואז תהיה להם לגיטמציה לבקש עוד כסף.
    כל שוטר צריך לדעת שאם הוא לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך ונתן שירות הולם לאזרח שכספי המסיסם משלמים את המשכורות שלו אז הוא יפוטר כמו בכל חברה שדורת תפוקה מינימלית מהעובדים שלה.

    IP: 79.182.158.163 דווח על תגובה זו

    • אני מצטרף להנ''ל (ל''ת)

      אישון, 19/12/07 11:45


      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • למה מגיע להם?!!!!

      שי, 19/12/07 12:16

      עד כמה הטמטום יכול לחלחל?
      למה מגיעה להם משכורת את שואלת?????
      כדי שישמרו על טיפוסים כמוך.............

      IP: 89.139.219.79 דווח על תגובה זו

    • המשטרה לא מבצעת את עבודתה

      שי מי-רז, 20/12/07 18:08

      אני איש משטרה לשעבר אקדמאי בוגר קורס פיקודי מאוכזב מאוד מהמערכת מסכים עם כל מילה שנכתבה . המערכת חייבת לעבור טלטלה רצינית ושינויים אשר יובילו לשיפור בתנאי השרות , שינויים ביחס אל המתלוננים ( צריך לצאת לשטח ולחקור ולא לעבוד בשלט רחוק) ,ושינוי מיידי בחקיקה והחמרה בענישה אחרת למשטרה אין אפקט מרתיע , והאזרחים יעדיפו שלא להתלונן .

      IP: 85.65.1.135 דווח על תגובה זו

    • אתה דביל גמור

      אזרח, 22/12/07 09:39

      אתה מטומטם מארץ המטומטמים
      עדיף שתעזוב את המדינה אם אתה חושב ככה
      לך לארהב ותראה איזה משאבים יש להם אולי תבין את ההבדלים
      אדיוט

      IP: 79.181.155.236 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל10

      משה, 18/01/08 19:44

      אתה לא משלם לשוטרים את המשכורת יא חוצפן . השוטרים עובדים שעות על גבי שעות לילות חגים שבתות בקור ובחום וצריך להעלות להם את המשכורת.אז כדי שתרגע כי בלי משטרה לא תהייה מדינה ואתה לא משלם לאף שוטר משכורת אתה לא קובע מי יפוטר ומי לא דביל גמור שכמוך בוא תעבוד יום אחד במשטרה ונראה אותך מדבר .ניכר כי אתה איזה צפוני משועמם שחושב שהמשטרה צריכה לעבור להקשב כל פעם שאתה משתעל. לך לחפש לך חיים יא משועמם ותוציא קצת כסף על תביעה אזרחית יא קמצן.

      IP: 79.179.122.168 דווח על תגובה זו

    • אין לך מושג על מה אתה מדבר

      שוטרת, 03/08/08 21:01

      נכון קיבלת שירות לקוי וחבל אבל אני מכירה המון אנשים שנותנים שירות מעולה ובכל זאת השכר נמוך. אתה מדבר על חברה שמודדת תפוקה תראה לי חברה אחת שבכל שני וחמישי ''כופה'' עליך לעבוד שעות נוספות ללא כל שכר קוראים לזה שילדי. שעות העבודה שלנו כוללים חגים שבתות וימים קשים בהם אתה יושב עם משפחתך ואנחנו בעבודה שומרים על משלמי המיסים.
      לידיעה גם אנחנו משלמים מיסים!!!!!

      IP: 84.110.116.157 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל-10 היפה נפש... שישיייה שכמותך

      שוטר סיור..., 04/08/08 01:57

      אהההה זה אתה שמשלם לי את המשכורות אז אתה בוס גרוע ואני לא רוצה לעבוד אצלך...אתה משלם קצת מידי ואני לא תאילנדי.
      תפסיק לבלבל את הביצים ופעם אחת תשב במוקד-100 ותבין כמה אנשים מטרידים יש,וכמה אירועים נפתחים בו זמנית לכל תחנה מרחב ומחוז ואז תדבר.כשאתה בבית מגרד ת'ביצים אנחנו רודפים אחרי גנבים נפגעים,מגיעים לבתי-חולים,יורים בנו דוקרים אותנו,והכל בשביל לשמור לך על התחת.גם לנו יש משפחות וילדים גם אנחנו משלמים מיסים,24 שעות,כל השנה שבתות חגים ימי צום.בלי חופשות או טיולים עם המשפחה.אז תשב בשקט בפינה שלך ואל תתערב,או שתילחם שתהיה משטרה חזקה עם הרבה שוטרים ולא 8 על -4 ערים ביחד.

      IP: 83.130.22.33 דווח על תגובה זו

      • תגובה לתגובה של 10 יפה הנפש והשישיה (ל''ת)

        pshoe, 02/09/08 20:13


        IP: 77.125.167.169 דווח על תגובה זו

    • אייל מ- 10 אתה'' טיפש'' אין כח אדם אין שרות (ל''ת)

      אבי, 19/11/10 12:45


      IP: 82.81.167.129 דווח על תגובה זו

  • 9.

    ניצב ש לא מבין למה השוטרים

    אלעד, 19/12/07 08:58

    עוזבים..חה, חה חה

    IP: 189.25.1.148 דווח על תגובה זו

  • 8.

    צודקים,שום דבר שיעשו בבית.

    איציק החדרתי, 19/12/07 08:55

    חבל שיתר הבטלנים לא עושים את אותו הדבר.כך לפחות יחסכו סכומי עתק.

    IP: 79.178.4.179 דווח על תגובה זו

  • 7.

    לא מסירים. פושטים. (ל''ת)

    מגיהה, 19/12/07 08:47


    IP: 89.1.28.238 דווח על תגובה זו

    • או אפשר גם מתערטלים (ל''ת)

      זוכמיר, 19/12/07 09:02


      IP: 213.151.51.86 דווח על תגובה זו

  • 6.

    בחברת חשמל ובנק ישראל מרוויחים הון עתק את השוטרים דופקים

    דני, 19/12/07 08:45

    בחברת חשמל ובנק ישראל מרוויחים הון עתק, השוטרים, המורים, האחיות והרופאים זוכים למשכורות מגוחכות.

    ברשויות המקומיות מחלקים אלפי גו'בים למקורבים שלא באמת עובדים.

    כל מי שאנו באמת זקוקים לו, נידפק. עובדים מיותרים וביריונים זוכים לתנאים מעולים.

    IP: 89.1.193.143 דווח על תגובה זו

    • רק דופקים? גם גיבוי מהמפקדים העלובים אין. (ל''ת)

      המטיף, 19/12/07 08:54


      IP: 89.139.62.7 דווח על תגובה זו

    • יש קצינים ששכרם 20000 ש''ח אז לא לבכות +רכב צמוד +פאלפון !!!!!!!! (ל''ת)

      דלק חופשי, 19/12/07 09:00


      IP: 89.138.224.244 דווח על תגובה זו

      • נמאסססס

        שוטרת, 03/12/08 23:38

        נמאס נמאס נמאס אפשר לקטר עד מחר לאף אחד לא אכפת מאיתנו ומהמשכורות העלבות שלנו ראש אמ''ש הנחמד יוצא כל הזמן בהצהרות אבל תכלס כלום פשוט כלום.

        IP: 82.166.137.132 דווח על תגובה זו

    • משכורות השוטרים

      שי מי-רז, 20/12/07 18:15

      מי שחושב שבחברת חשמל מרוויחים יותר שירגיע . אני עובד 9 שנים בחברת החשמל אקדמאי ,שוטר לשעבר , שירתתי 10 שנים ואני יכול להעיד ממקור ראשון שהמשכורות במשטרה לאקדמאים עדיפות למי שיש תוספת של 20 אחוז . אז חבר'ה תרגעו, בקטע של משכורת עדיף להשאר במשטרה .

      IP: 85.65.1.135 דווח על תגובה זו

      • למי 20 אחוז?

        איציק, 22/12/07 20:00

        20 אחוז לשוטרי החקירות, כלומר המנהלה. שוטרי הסיור הבילוש ולוחמי מג''ב שעושים את העבודה יגיעו ל-6 אחוז תוספת בעבור תואר כי אין תואר ישים לשוטרי שטח. (אגב גם 20 אחוז וגם 6 אחוז מ4,200 ש''ח זה בדיחה בעבור תואר אקדמי שעולה 40,000 ש''ח)

        IP: 89.1.207.56 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מי שלא רוצה לקבל שוחד מהעולם התחתון - אין לו מה לחפש שם

    פושע או בחוץ!, 19/12/07 08:36

    אלו שהם עבריינים הפועלים מתוך המערכת חוגגים במשטרה..

    אלו שרוצים להלחם בפשע ובשחיתות - נרמסים במשטרה

    זה לענ''ד הסיבה ....

    לא מי שנלחם בפשע מקודם - אלא מי שנוכל ומשוחת ומקובל על העולם התחתון...

    IP: 89.139.128.10 דווח על תגובה זו

  • 4.

    את הדימוי השלילי הם יצרו ויש קצינים שמקומם אחורי סורג ובריח !!!!!!! (ל''ת)

    פושעים במדים, 19/12/07 08:31


    IP: 217.132.100.76 דווח על תגובה זו

  • 3.

    בטח שיעזבו !!!

    לשעבר, 19/12/07 08:30

    אין יחס הולם אין תגמול הולם לשעות העבודה הבילתי סבירות והשכר לא בהתאם אם היו צריכים לשלם לשוטר שעות נוספות לא היו מעבידים אותם כל כך הרבה כל המשטרה סביב הסטטיסטיקה השיקרית ,שבכל בקרה יתפארו בפני מפקד המחוז כמה תיקים נפתחו או לחלופין ירידה באחוזי פשיעה הכל לפי ''יעד'' שניקבע מראש כנ''ל לגבי הדוחו''ת הכל עובד כך במשטרה בגלל זה הערך ממשיך לרדת ול60 אחוז מהשוטרים אין כבר מוטיבציה השחיקה אדירה שוטר לא מקבל רבע מהתנאים לפי העבודה שלו בשטח אז למי שחושב להתגייס שיחכה עד שישפרו את התנאים תמיד יש מקום

    IP: 84.110.228.14 דווח על תגובה זו

  • 2.

    קשור לדוחו''ת של שרות התעסוקה

    ילד, 19/12/07 08:21

    על פי הדוחו?ת של שרות התעסוקה, למדנו שהיה גידול בכ-34% בדרישה לעובדים.

    מדובר בשוטרים שנוספו לשוק העבודה.

    התופעה של התפטרות מהמשטרה והצבא, הוא נושא שמעניין אנשים שלמדו בסטוריה צבאית ומדעי המדינה.

    אינני יודע די כדי לכתוב כאן מה למדנו שתגרום המגמה הזאת.

    IP: 84.94.29.247 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אלה שנשראו כנראה חושבים שהדימוי הולם אותם ולכן אין להם בעיה איתו (ל''ת)

    יעקב, 19/12/07 08:18


    IP: 62.90.151.88 דווח על תגובה זו