• 45.

    עם הספר לא יכול להרשות לעצמו להפוך לעם המספר.

    מרצה אונ העברית, 20/12/07 11:01

    עם הספר לא יכול להרשות לעצמו להפוך לעם המספר. משהו שכנראה בראון לא מבין ותמיר שכחה.

    חשוב להבין שהואצר מנסה לזרות חול בעיניים, על פניו נראה שהוא מציע תוספת שכר תמורת רפורמה אך המשמעות האמיתית של הסכמה לרפורמת שוחט היא למעשה ההפרטה של מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל והכפפתה לשיקולים של תועלת כלכלית.

    במילים אחרות מחלקות או תחומי לימוד יעמדו בסכנה או יבוטלו אם ימצא שלא טמון בהם מרכיב רווח כזה או אחר.

    לגופו של סכסוך העבודה חשוב להבין שהמרצים לא רוצים תוספת שכר. אנחנו מבקשים פיצוי על שחיקת השכר שלנו מאז 1997 ומציאת מנגנון שימנע שחיקת שכר עתידית. לכל המגזרים האחרים במשק יש מנגנון שמבטיח ששכרם לא ישחק. לנו אין ובגלל האחריות למצב הכלכלי הסכמנו ב 2001 להקפיא את השיחות למציאת מנגנו שכזה. כעת הגיע הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יולי היקרה, לידיעתך

    אני, 19/12/07 22:46

    לא כל התחומים נלמדים במכללות. מה יהא על כל אותם אלה שחפצים ללמוד ספרות, הסטוריה,שפות,חינוך מיוחד , רפואה ועוד?.הרי את הדברים הללו לא מלמדים במכללות!!!!!!!!. שם רק מלמדים משפטים, כלכלה ודומיהם.
    חוץ מזה, לא לכולם יש כסף לממן את המכללות. אז תפסיקי כבררררררררר.
    איכזבת אותי קשות- מישהי שתמכה בך ובממשלה הרופסת שבה את יושבת.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא לבחור ביולי תמיר לשום תפקיד לעולם. נמאסת הביתה. (ל''ת)

    לכל מצביעי העבו, 19/12/07 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פתרונות יצירתיים

    מליסנדה, 19/12/07 20:01

    כנראה לא מספיק להיות פרופסור צריך גם להיות אדם יצירתי. משני עברי המתרס כולל השרה הנ''ל יושבים אנשים אטומי מחשבה ומתנשאים,. משחקים בלכופף ידים אחד לשני על חשבון הציבור שנחשב לאפס גדול. נזכור אתכם בבחירות מנהיגים חסרי גמישות. וגם נזכור שהאוניברסיטאות הם לא בית חרושת לתארים שנציגי המרצים כנראה תוצרים שלהם. ככל שימעיטו בחשיבות החינוך ההומניסטי, האמנותי והיצירתי ורק אנשי כלכלה וחשבונאות החושבים במשבצות ולא יכולים לזוז זו תמשיך להיות התוצאה. - חיים ללא חזון בתוך בועות ההון.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בצד הלא נכון

    אורן, 19/12/07 16:43

    נראה שלגברת יולי תמיר, שרת החינוך, שאמורה לפעול למענו ולמען עתיד ילדינו, יותר אכפת ממשרד האוצר מאשר משרדה שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אקסטרני במקום תיכון, מיכללה במקום אוניברסיטה, האוצר מפריט המדינה

    דה-דה, 19/12/07 15:29

    אם כך מתי נזכה לראות גם את משרד האוצר עצמו מופרט?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    האוצר מוכן למגשר, אך לא מתחייב לקבל את פסיקתו (ל''ת)

    אחיזת עיניים, 19/12/07 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ל-33 אולי רק שניכם בחרתם בתמיר

    יודעים הכל!, 19/12/07 15:11

    כאמת ידועה תמיר ''נבחרה'' ללא בחירה ובחירתה מעוגנת בערכים

    שבלשון ההמעטה רחוקים להיות דוגמא ומודל לחינוך.

    במחשבה שניה , ערכיה של תמיר הבאו לידי ביטוי כנורמות.
    הדוגמאות הן למכביר: גניבות, ביזות והחמור ביותר וכאנלוגיה לביצתיות המסד הוא, הפגיעה בקשישים ,יסוד הבאת החיים המסד לחיים , כמה אירוני הדבר וכמה המקבילה בין יסודות ההשחת למעשים הקשים.

    כל אלה לצערנו כאמור נתנו את ביטויים הלכה למעשה במציאות העגומה והאיומה שחיים בה אזרחי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    להקים מרכזי לימוד משולבים של מיכללות ואוניברסיטאות (ל''ת)

    פקק תנועה, 19/12/07 14:35

    הגב לתגובה זו

    • ומה זה יתן ? (ל''ת)

      החברה, 19/12/07 20:45

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    למה מחזיקים מכל המכללות כמכללות פרטיות?

    סטודנט, 19/12/07 12:39

    ברוב המכללות בארץ שכר הלימוד זהה לאוניברסיטאי.

    וצאו מהסרט שהרמה האקדמית באוניברסיטאות הרבה יותר גבוהה, אולי כך היה לפני 10 שנים, אבל היום יש תחרות מאוד רצינית, והדברים בשטח משתנים. היום כבר יש לא מעט חברות וארגונים שמעדיפים בוגרי מכללות מסויימות על בוגרי אוניברסיטאות, עובדה.

    הגב לתגובה זו

    • אם כותבים ''עובדה'' בסוף זה לא הופך את דבריך לעובדות!!! (ל''ת)

      א, 19/12/07 12:59

      הגב לתגובה זו

      • אם במקום להתחכם היית הולך ובודק את העניין,

        סטודנט, 19/12/07 16:11

        היית מתווכח לדעת שאלה פני הדברים. לי אין שום אינטרס להוכיח לך או למישהו אחר שזה אכן כך. במיוחד לא כאן.

        הגב לתגובה זו

    • אתה באמת מאמין במה שאתה כותב?!

      דן, 19/12/07 14:06

      אין כמעט מכללות (אם בכלל) שבהן הרמה האקדמית זהה לזו של האוניבסיטאות. שאל את המרצים עצמם, שנאלצים לעשות חלטורות במכללות ונדרשים שם ללמד ברמה הרבה יותר נמוכה ולא להכשיל סטודנטים גרועים.

      הגב לתגובה זו

      • חביבי,

        סטודנט, 19/12/07 16:04

        אם תשים לב, לא אמרתי שיש ולו מכללה אחת שבה הרמה אקדמית שווה לרמה האוניברסיטאית. אמרתי שההבדל ברמה (בין המכללות הבכירות כמובן לבין האוניברסיטאות) הוא ממש לא כזה גדול כמו שרבים כאן טוענים. והפער הזה מצטמצם מדי סמסטר.

        הגב לתגובה זו

    • יש פער משמעותי בית מכללות לאוניברסיטאות

      מיכל, 19/12/07 14:28

      מעבר לשכר המרקיע שחקים במכללות הפרטיות, כמובן שיש גם הבדל באופן העברת חומר הלימודים וכו'.
      המכללות שאינן פרטיות ונצאות תחת המדינה ושכ''ל שלהן הוא שכ''ל אוניברסיטאי נמצאות בפריפריות שקשה להגיע אליהן (אריאל? שדרות?, מכללות נהדרות אבל לא מאוד סימפטיות מבחינת מיקום), המכללות הפרטיות שנמצאות במרכזי הערים, גובות עשרות אלפי שקלים לשנה. מה שלא מאפשר לכל סטודנט לשקול אפילו את האפשרות הזו.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    יולי, כשתחזרי לאוניברסיטה תסכימי לעבוד בחוזה אישי?

    קובי, 19/12/07 11:43

    את פשוט צבועה, צריך לשלול לך את הפרופסורה ולהשוות את מעמדך למעמד המתרגלים~

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה עם חוזים אישיים? הגיע הזמן! (ל''ת)

      ?, 19/12/07 12:50

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה! צודק לגמרי. (ל''ת)

      מיכל, 19/12/07 14:29

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אל דאגה

    רטרו, 19/12/07 11:39

    יולי יקרתי,
    אל תדאגי,אף סטודנט לא'' יברח'',כי בשביל לברוח אתה צריך שמישהו ירדוף אחריך,אז אולי אם המרצים ירדפו אז ''נברח''.
    אופס,הם שובתים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חכו לי ביולי:עוד אשליית שמאל שהתנפצה!

    יוסי, 19/12/07 11:28

    כמו מפרק השעונים הדגול אהוד ברח,
    כך גם היפיפיה הנרדמת תמיר.
    חסרת אונים-מבולבלת-חסרת עמוד שדרה.

    מצבביעי עבודה-תתביישו!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק. כמו טמבלית הצבעתי להם. אני מתביישת!!

      יהודית אלרן, 19/12/07 11:39

      הושלייתי מהדיבור השקט , מהעמדת הפנים. והתאכזבתי בגדול. כן אני מתביישת

      הגב לתגובה זו

    • אני לא מתבייש

      חבר מפלגה, 19/12/07 14:09

      הצבעתי ליולי תמיר בזכות כל ההבטחות שהיא הציגה לאורך זמן רב (ולא רק לפני הפריימריס והבחירות הכלליות), כאשר רוממות החינוך בגרונה. תמיר התגלתה כאשת כזב בוגדנית, שממניעים לא ברורים בחרה לשמש (דווקא לאחר שמונתה לשרת החינוך- ''חלום חיי'') דוברת בפועל של משרד האוצר.
      יולי תמיר היא זו שצריכה להתבייש!!!

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    יולי תמיר- שרת החינוך הגרועה בתולדות המדינה

    רן, 19/12/07 11:22

    יותר מלימור לבנת!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תמיר צודקת ב מאה אחוז.

    מרצה לשעבר בארץ, 19/12/07 11:21

    רמת ההוראה (לא המחקר) באונ נמוכה מאוד. המרצים רואים בהוראה רע הכרחי. לא משקיעים ולא נמדדים על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יולי תמיר היא פרופסור אבל מטומטמת כמו נעל. (ל''ת)

    ////, 19/12/07 11:17

    הגב לתגובה זו

    • טרטרינה וקסמן כבר עדיפה (ל''ת)

      כיכעיכעיכעי, 19/12/07 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    התהגות השרה-כמו התנהגות המרצים הבכירים

    מרצה מן החוץ, 19/12/07 11:15

    אני ואפסי עוד. הרי את באה מן האוניברסיטה, אבל בכיסא השרה פתאום האוצר נשמע מבטיח יותר כשהוא נחוש לחסל את המוסד שהקנה לך את שמך, את מעמדך המקצועי והבין לאומי. אני סיימתי דוקטורט לפני שנה וחצי ועובדת בתת נאים כמרצה מהחוץ, כן, גם במכללות, גם באוניברסיטה, גם באילת כשיש צורך. איך את לא מתביישת? למה את לא דואגת לעתידי? את השרה שלי...תחזירי לנו את התקנים, פתחי לדור חדש של מרצים צעירים את הדלת או לפחות בואי להיפרד בשדה התעופה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ''מהרסיך ומחריביך ממך יצאו''

    אוהד, 19/12/07 11:05

    יולי תמיר מסיתה נגד המרצים, במקום לפתור את הבעיה, ועמ''נ לכסות על ערוותה-שלה. בושה וכלימה, שאדם שבא מהאקדמיה ועלה לשלטון על טיקט חברתי, מדבר כך. היא צריכה להתפטר מיד ולקחת אחריות על מחדליה שלה, ויפה שעה אחת קודם. כמובן שיותר נוח להסית נגד המרצים; נראה אותה מחפשת פרנסה באקדמיה אחרי שתעוף מהממשלה.....

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כה שקוף שיולי תומכת באוצר לשמר את כסאה! יש פה יחסים של תן וקח.

    גד, 19/12/07 10:55

    צריך לדאוג לפיטוריה. זה פשוט שערוריה האופן שבו משרד החינוך מתנהל.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יעדיפו ללמוד בחו''ל בגלל יולי תמיר!!!!

    אלון, 19/12/07 10:32

    יולי,

    את תירוץ פתטי של שרת חינוך וגידול ממאיר אל המדינה הזאת. הגיע הזמן להתפטר!

    נא לעלות על טיסה לאנטארקטיקה ואל תשכחי לקנות כרטיס רק לכיוון אחד!

    נמעס לנו מהפרצוף שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איזה שטויות ~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רון, 19/12/07 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    האסיסטנטית של נערי האוצר ! (ל''ת)

    אבי, 19/12/07 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא ביגלל המרצים, ביגלל שפשוט הרבה יותר קל שם (ל''ת)

    סטודנטית, 19/12/07 10:22

    הגב לתגובה זו

    • בגלל, בלי ''י''. אני מניח שאת לא מוטרדת מהשביתה (ל''ת)

      ילד, 19/12/07 10:55

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא רק את האוניברסיטאות יעזבו, גם את ישראל עצמה

    יוני, 19/12/07 10:20

    ישראל מדינה בסכנת השמדה גם פנימית וגם חיצונית

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שנתת יד לועדת שוחט לא חשבת על זה?

    פתאום אכפת לך?, 19/12/07 10:19

    לא חשבת ששכר לימוד בשמיים ירחיק הרבה מאוד צעירים?!
    לא חשבת שסגירת חוגים לא רווחים (כמו היסטוריה יהודית, יהדות, לימודי דתות ואומנויות שונות) ירחיק סטודנטים??? לא הקדשת בדיל של מחשבה הרי מה תהיה התוצאה העגומה של הרפורמה הזאת עבור סטודנטים וסטודנטים לעתיד.
    יולי תמשיכי לשתוק כל פעם שאת פותחת את הפה את מסבכת את עצמך עוד יותר והרי כולם יודעים שאת כבר גמורה פוליטית. אפילו במפלגה שלך מתנערים ממך, הצרה הגדולה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יולי הרסה את החינוך (ל''ת)

    ------------, 19/12/07 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    להצמיד את כל המשכורות לשכר שרים וחברי כנסת (ל''ת)

    פנינה, 19/12/07 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יולי תמיר לא נשכח לך איך הרסת לנו את החינוך

    צרת החינוך, 19/12/07 10:13

    אופק שחור
    ועדת שוחט
    המחטף בשיתוף רן ארז
    לא נשכח לך - לכי הביתה
    את מפוטרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    המרצים חייבים להצמיד לדרישותיהם את הסרת ההקפאה משכר המינימום (ל''ת)

    *************, 19/12/07 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מזל שתמיר לא מלמדת באיזה מכללה, הצעירים היו בורחים בגלל התת רמה (ל''ת)

    יוסי, 19/12/07 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יקוצץ תקציב המחקר האנטי ציוני!

    דוד, 19/12/07 09:55

    ברור שאי אפשר להמשיך באופן שחוקרים שממציאים מכשור רפואי מציל חיים, יקבלו אותם תקציבים כמו פרופסוליטיקאים שמכפישים את שמנו בבריטניה ובשאר העולם. אני מציע לעבור למכללות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מציע מדע בלי רוח? אנ'לא מבין. (ל''ת)

      הרוח היא הכל., 19/12/07 10:06

      הגב לתגובה זו

      • הרוח בישראל היא עשיית רוח. אין ולא פילוסוף אחד. (ל''ת)

        ----, 19/12/07 10:19

        הגב לתגובה זו

        • ולו... תלמד עברית. (ל''ת)

          אני, 19/12/07 20:26

          הגב לתגובה זו

    • צודק ב100% (ל''ת)

      אפרים, 19/12/07 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ומה בדיוק רע בזה שהרבה סטודנטים ילכו ללמוד במכללות???

    בוגרת מכללה, 19/12/07 09:50

    האם שרת החינוך ממעיטה בערכן של המכללות? אז מה אם סטודנטים יעדיפו ללמוד במכללות, מה הבעיה עם זה??? האם היא בעצם אומרת שאוניברסיטה טובה יותר ממכללה?

    הגב לתגובה זו

    • חחח כן

      אני, 19/12/07 10:02

      ובהרבהההההה

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה במכללות שהן מייצרות רק עו''דים וכלכלנים מרירים

      עוד עו''ד?, 19/12/07 10:06

      בסופו של דבר מכללות מייצרות בייחוד את מקצועות האופטימלים לישראלי הרקוב והעצלן. עורכי דין, רואי חשבון, כלכלנים מרירים שיגדלו להיות נערוני אוצר וכמובן מנהלי עסקים שהישראלי המצוי יוכל לשבת המשרד לא להזיז את התחת ולתת פקודות לכולם. מקצועות שמניעים כלכלה וחברה קדימה כמעט ולא נלמדות במכללות. אין רופאים, אין מהנדסים ברמה, אין ביולוגים ואין כימאים וכמעט ו אין מחקר.
      חברה שבה המחקר נרמס ומדוכא היא חברה שמאבדת את עצמה לדעת. מדהים איך נערוני האוצר ושליחיהם ממשיכים להעלים את העובדה שמרצים רוב הזמן חוקרים ובכך תרומתם הגדולה (לפחות במדעי הטבע והרפואה)

      הגב לתגובה זו

      • דברי הבל מטופשים

        סטודנט בשביתה, 19/12/07 11:25

        אני לא מבין מ איך ולמה הגעת למסקנה המטופשת משהו כי מכללות מייצרות רק עו''ד וכלכלנים? על סמך מה? ועל בסיס מה היתה מקיימת חברה מודרנית ומערבית? על סמך פועלי בניין ומחוקרים? כנראה שאתה לא מעריך את חופש הדיבור המאפשר לך ללהג שטויות בטוקבקים...ולמה בדיוק אתה חושב שבעלי מקצועות אלו מרירים? כי אתה מריר וממורמר?
        ואיך שונה רופא של קופ''ח במשרדו? בכך שהוא יושב כל היום על התחת ומקבל ''חולים'' בשיטת סרט נע, דוחף חיסונים שלא לצורך, ומתמרמר על שנות ההשכלה הלא ממומשות... איך הוא מקדם את החברה? הרי רובוט יכול לאבחן באותה יעילות בדיוק...

        בדבר אחד הצלחת לומר אמת למרות זאת, חשיבות המחקר ותרומתו לחברה. אין ספק שבתחום זה נעשה עוול, אבל כאן עליך לומר תודה לכלכלנים שנואי נפשך... הרי ללא אנשי עסקים וסטרט-אפים ביו-טכנולוגיים, המשפיעים גלובלית יותר מכל ממשלה מקומית על התפתחות הידע והמחקר, גם לך לא היתה עבודה באופק...

        הגב לתגובה זו

      • יש לך כמה טעויות

        סטודנט, 19/12/07 20:25

        1. צריך את האונברסיטה בשביל מחקר יסודי ודיון מעמיק שפשוט לא יכול להיות במכללה שהיא תמיד יותר קטנה והומוגנית.

        2. רוב נערי האוצר הם מהאוניברסיטאות ובעלי תואר שני או שלישי, זה מה שעצוב.

        דבר נוסף אי אפשר שכולם יהיו עו''ד או מתכנתים או מנהלים בכירים צריך איזון. אבל אין מדיניות כלכלית לאף אחד חוץ מלביבי הוא מאד קפיטליסט ולכן מי שמחליט על האג'נדה הכלכלית במדינה הם נערי האוצר. במיוחד עם שרי אוצר כמו בר און וראשי ממשלה כמו אהוד ברק הם פשוט יסובבו כל מי שלידם שהוא לא ספץ בכלכלה וביבי -- יותר קפיטליסט מהם. הוא התחיל בפירוק החינוך כשקיצץ 400 מיליון ש''ח.

        הבעיה חברה עם סדר עדיפויות מאד מעוות. אבל יש תהליך של שינוי.

        הגב לתגובה זו

    • אמממ, לא לימדו אותך מה ההבדל? (ל''ת)

      ?, 19/12/07 12:49

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    קודם הצעירים יברחו מהאוניברסיטה שבה תמיר כאילו שייכת לה (ל''ת)

    ורד, 19/12/07 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    wow that was a brain fart....תמיר את כישלון (ל''ת)

    just me, 19/12/07 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה לתקוף את הגב' תמיר

    ילד, 19/12/07 09:43

    כל המדינה הזאת שורצת רשויות שלטון כושלות.

    אז למה כולם יורדים דווקא על שרת החינוך ?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כמה את מטונטנת

    מיואש, 19/12/07 09:37

    איך הגעת להיות שרת חינוך?
    למי יש כסף לשלם היום למכללות? מה שכר הלימוד שם? 30000 ש''ח?
    כולם יעזבו את האוניברסיטה שעולה פחות ועולה לאין שיעור ברמה האקדמית על המכללות ויעברו למכללות?
    לרגע שמחתי כשנבחרת להיות שרת חינוך, לא זוכר למה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אחרי הצלחתה המרהיבה בעניין המורים...

    א, 19/12/07 09:35

    השרה תמיר באה להרוס את האקדמיה.

    הגב לתגובה זו

    • השרה תמיר הרסה את החינוך מזמן ....

      תתחילו להתעורר, 19/12/07 09:57

      אני כבר אומר שליבנת היתה טובה יותר, יולי תמיר שוכחת שמחר היא תחזור לאוניברסיטה ודווקא היא לא דואגת למרצים.
      יולי תמיר לא לעולם חוסן, היום את בממשלה ושרה בבחירות הבאות לאור השגייך בתור שרה בטוח שלא תבחרי שוב לשמש כשרת החינוך את ובראון הבאתם נזקים ניכרים והאמיני לי שביום הבחירות הציבור יזכור זאת.
      מפלגת קדימה לא תהיה בראשות הממשלה והעבודה תגסוס עם אנשים כברק וכמוך.

      הגב לתגובה זו

      • עם פנסיה כמו שלה

        זועמת, 19/12/07 22:51

        היא יכולה להמשיך לעבוד באקדמיה גם בהתנדבות.אין לה דאגות לחיים שאחרי הפוליטיקה.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    יולי תמיר בחינוך כמו עמיר פרץ בביטחון (ל''ת)

    ב.ק., 19/12/07 09:34

    הגב לתגובה זו

    • כמו אולמרט בממשלה (ל''ת)

      אופיר, 19/12/07 09:42

      הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת. (ל''ת)

      -, 19/12/07 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ''כבוד'' השרה - זה אותם מרצים!

    דני, 19/12/07 09:33

    למכללות אין מאגר מרצים אחר מלאוניברסיטאות .יש חפיפה די גדולה בין השניים , במיוחד בסגל הבכיר . הרבה מרצים מלמדים גם במכללות כי שם משלמים טוב יותר .
    אם כבר יעדיפו את המכללות רק מי שיוכלו לשלם עליהן , וכי הן עובדות בניגוד למערכת שאת ממונה עליה שמושבתת כבר חודשיים .
    יולי תמיר היא האדם המאוד לא נכון במקום המאוד לא נכון בזמן הלא נכון , הביתה ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איזה מרצים, שנהיים פוליטיקאים ואחר כך יורקים לבאר ממנה שתו?

    תאכלו עוגות!!, 19/12/07 09:26

    השלטון הנוכחי רוצה להרוס את כל ההשכלה הגבוהה. שאנשים ילמדו במכללות, יקבלו חתיכת נייר עם שם של תואר וזהו.
    הם רוצחים כאן את המחקר!!!
    זה שלב מתקדם בהרס הדמוקרטיה שלנו.
    האם נאפשר זאת לשלטון קלוקל כזה??

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ושוב יולי תמיר בוחרת להגן על משרד האוצר במקום על אלו שעוסקים בחינוך

    יהופיץ, 19/12/07 09:24

    כמה לא מפתיע.

    כן, סטודנטים יעזבו, ומרצים יעזבו - והמדינה תישאר שוממה ממיטב מוחותיה. אבל, איכשהוא, נראה שגם ליולי תמיר ולמשרד האוצר יש רגל בדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ואולמרט שותק...

    יואב, 19/12/07 09:22

    מה צריך לקרות כדי שמר ראש ממשלה יתערב?
    האם ביטול הסמסטר יתרון לרזומה של אולמרט?
    האם הוא ויתר מראש על ריצה לקדנציה נוספת בתור ראש ממשלה?

    הגב לתגובה זו

    • הוא ויתר מראש על קדנציה נוספת, הוא יודע שאיןו לו סיכוי

      מוני, 19/12/07 09:45

      ולכן הוא משקיע את זמנו בקידום ענייניו האישיים כמו עיסקאות נדל''ן משובחות ו''קידום'' חבריו הקרובים...
      זה ראש הממשלה שלנו.

      ותודה למצביעי כנופיית קדימה שהעלו את הירשנזון ואולמרט לשלטון.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    צעירים לא עוזבים את בית ההורים

    אפיק, 19/12/07 09:15

    אל דאגה
    לא תהיה ירידה המונית מהארץ.

    הגב לתגובה זו

    • בתור מה אתה אומר את זה?? בתור חוקר??

      ברור שתהיה!!!, 19/12/07 09:25

      יש גבול לטמטום המדינה! לבזיון! למה שאנחנו לא מקבלים תמורת מלוא כספנו.
      ירידה המונית - ברור שכן!

      הגב לתגובה זו

      • מגיע לע מזל טוב

        סטודנט, 19/12/07 17:56

        קיבלתי ויזת לימודים בארה''ב+מילגה
        תמשיכו לילמוד עם יולי תמיר אני הולך לילמוד בארה''ב

        ביי-ביי מדינה מטומטמת

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    חבל, אבל אולי אין ברירה

    אזרחית, 19/12/07 09:11

    אלא לנטוש את האוניברסיטה, מגדל השן המשתמש לרעה בכוחו.
    להשאיר את המרצים עם הבניינים התוארים, ותחושת החשיבות העצמית המנופחת שלהם!
    עד כא!

    הגב לתגובה זו

    • אזרחית לא חכמה-במי תפגעי? רק בתעשיה?,בהייטק,הכשרת רופאים, מהנדסים,

      אזרחית אחרת, 19/12/07 16:02

      מורים וכו וכו, מה תעשי אז? תהפכי למדינת עולם שלישי מפגרת ונחשלת? ממש עתיד ורוד, הפתרון לכן הוא כן להקשיב למרציםת ''מגדל השן'' שלהם חיוני לשגשוג המדינה

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    יעזבו את הארץ בגלל שרים כמוך חסרי חוט שדרה (ל''ת)

    שדבוקים לכסא, 19/12/07 09:08

    הגב לתגובה זו