• 142.

    פטרון לאזחים שבדרך לאיתנזיה.

    נתין ללא אזרחות, 21/01/08 12:54

    תתנצרו , ותשמיצו את מדינת ישראל(בע''מ) בתקשרת הזרה.
    העם היושב בציון התמחה בלשנוא את עצמו. יותר נכון אחד נגד השני.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    מה זה פה דיקקטורה צבאית?

    סרבנית גאה!!!, 09/01/08 18:58

    הצבא הזה חוצה כל גבול.אין לו שום זכות להכריח אנשים לעבוד בשבילו בעבודות מלוכלכות ולא מוסריות. הוא כ''כ צמא לדם שלא אכפת לו אפילו לסכן אנשים עם בעיות נפשיות שעלולים לשים קץ לחייהם,או להקשות על בעליי מיגבלויות.הכל בגלל אינטרסים של פוליטיקאים צמאים לכוח,לא שלנו,האנשים הפשוטים.

    הגב לתגובה זו

    • מדינת ישראל(בע''מ) הופכת לשילוב.

      נתין ללא אזרחות, 21/01/08 12:52

      של דקטורה רקובה בסגנון דרום אמרקאי טיפוסי.
      ושנאה לאזרחים המוחלשים בסגנון הגרמני.
      אתנזיה לבלתי ראויים לחיים לפי השקפת הגזענות הפנימית של היהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    איכס פשוט מגעיל מה שנהיה מצבא הטרור הזה (ל''ת)

    סרבנית גיוס, 09/01/08 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    מישהיא שמאוכזבת מאמיר

    קיראה, 30/12/07 03:20

    אני אפילו לא אנסה לקרוא את הכתבה מפני שהגאון שרשם אותה ציין אתיופים ואירנים. ולפי דעתי אחוז האתיופים המתגייסים לצבא הוא גבוה.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    רוה''מ כתב במחנה

    קצין מיל. חרד, 25/12/07 23:37

    זה מה שמתקבל כאשר:
    ראש הממשלה כתב במחנה
    שר המלחמה מנהיג פועלים
    ס. ר הממשלה ח.רמון עסקן מנשק
    שרי ש''ס דואגים לשמיטה
    פקידי האוצר צוחקים על המדינאים
    ומארגן הימורי פיס נקרא כאן מפעל
    שר הביטחון הנוכחי הוא עובד זמני שמתאמץ לבנות קריירה שניה לקראת בחירות

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    משתמטים הרימו ראש!!

    ירון, 20/12/07 12:15

    המשתמטים הכי גדולים בחברה הם אנשי הקבע העורפיים שרובם מיותרים לגמרי. הם יוצאים לפנסיה בגיל 45 ומשתמטים מעבודה למעלה מעשרים שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    גבירותי ורבותי! כנסו! כנסו!

    Phoenix150, 19/12/07 11:32

    מרגש לראות כאן את כולם, ארץ ישראל האמיתית! אנונימים, בלי פוליטיקלי קורקט, בלי גבולות, בלי פרות קדושות. כולנו בני- אדם עם דיעה:
    הורים דואגים
    ילדים שהמוטיבצייה נלקחה מהם
    מילואימניקים שמרגישים פראיירים
    הרימו ראש כולכם! לא יגידו לנו מה נכון ואיך לחשוב!
    ארץ ישראל האמיתית!

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    המדינה משתמטת מספר אחד ופוגעת באזרחים גונבת את כספם

    הרשליי, 17/12/07 13:58

    המדינה בעצמה היא המשטמת הגדולה והצבועה ביותר בחוק ההסדרים היא מסדרת את כולנו תרתי משמע מאז ביבי שקרניהו ועד היום הפכה המדינה להיות נחלת 18 משפחות וככזות יש ירידה חזקה מאוד במוטיבציה מה פתאום להיות חיילים למען 18 משפחות שצוחקות כל הדרך אל הבנק .

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    חבל לכם על המאמץ - עוד 10 שנים כולם יברחו מהמדינה (ל''ת)

    בני, 17/12/07 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    Projek Kaka

    ephi, 17/12/07 12:49

    Sipurey Pugi, techapsu schirey herev be ukraina

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אם ליושבת ראש הכנסת מותר

    ציון חי, 17/12/07 07:38

    לכהן בתפקידה כמשתמטת זוהי מצצה וחובה להשתמט.
    להשתמטות ולמשתמטים נותנים כאן כבוד.
    ולקצינים החלודים של צה''ל - אתם לא מפחידים אף אחד. ראינו אתכם בזמן המלחמה בלבנון ואנחנו כבר לא מאמינים לכם ולא מאמינים בכם כל כך.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    יש לטהר את מנהיגות העם מעבריינים, ואת צה''ל מפרוטקציונרים

    Metziuty, 17/12/07 03:49

    ללא טוהר המידות זו עבודה לבטלה.
    כאשר ירוצו ללא מטרה בשטחים, חיילים ללא מוטיבציה.

    אלטרנטיבה, להרחיב את גיוס הערבים והשמאלנים, השוחים בזרם השחיתות כמו דגים.
    וימסרו בסוף את המדינה לערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    מצד אחד המדינה פוגעת ביהודים ולא מגינה עליהם.מצד שני רוצים לגייסם..

    מארץ הלמה מקווה, 17/12/07 02:46

    מצד אחד המדינה פוגעת ביהודים ולא מגינה עליהם.מצד שני רוצים לגייסם...
    למה שמישהו שגירשו אותו יתגייס?

    אם לא היו מבצעים את הגירוש של היהודים מארץ ישראל ע''י צה''ל !!!

    היו מחזורי גיוס גבוהים !

    גם העובדה שלא מנחיתים ומוחקים אזורים בעזה שמשם יוצאים הקאסמים - מבזה את מדינת ישראל, אזרחיה היהודים ואת צה''ל. למה שיתגייסו ?

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    להקים את צבא יהודה, שם לא יהיו

    גור אריה, 17/12/07 00:26

    משתמטים, יהיה מורכב אך ורק ממאמיני ארץ ישראל השלמה והאהבת
    הארץ הקדושה. צבא ניפרד מדים אחרים, חיל אויר יבשה וים.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    להקים את צבא יהודה, שם לא יהיו

    גור אריה, 17/12/07 00:25

    משתמטים, יהיה מורכב אך ורק ממאמיני ארץ ישראל השלמה והאהבת
    הארץ הקדושה. צבא ניפרד מדים אחרים, חיל אויר יבשה וים.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מגייסים הכל-חוץ מיהודים לא הייתי לוקחת סיכון ומגייסת!!!! (ל''ת)

    כלנית, 17/12/07 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    90% מקרב האתיופים מתגיסים לעומת 72% מקרב הצברים והרוסים (ל''ת)

    אסף, 16/12/07 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    שהצבא יתחיל להתייחס כמו שצריך למתגייסים אז שיעור ההשתמטות ירד

    אלי קופטר, 16/12/07 22:45

    אם בצבא יתחילו להבין שאפחד לא חייב להם שום דבר ושהם יתחילו להתייחס כמו שצריך למתגייסים ולא יורידו להם את המוטיבציה עוד לפני שהם הגיעו ליום הגיוס
    ואחר כך הם מתפלאים למה יש שיעור משתמטים גבוה
    ביזיון

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מגיב 122 בוגר הפקולטה ''כוכב נולד''+דיפלומה (ל''ת)

    ספק אם תזכה, 16/12/07 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    זאת לא מלחמה בהשתמטות.

    בלופרים, 16/12/07 19:59

    זאת סחיתת המיץ של הלימון עד הסוף של המתגייסים.
    מדינת השקר והכזב,מעניין שאין רצון אמיתי לגרום למשתמטים לשרת את המדינה.
    צריך להחזיר דברים לקדמותם,מי שלא עושה צבא הולך לכלא,מי שמשתחרר על סעיף נפשי לא יכול להתקבל לעבודות שלא יכל להתקבל אליהם בעבר.
    רוצים מדינה מתוקנת?צריך להחזיר את ההתנהלות של העבר,כאשר היא היתה מתוקנת.
    צריך גם לבדוק אם הילדים של המחוקקים(שלא מחוקקים את החוקים הנכונים)באמת משרתים את המדינה,כי יכול להיות שזה מצביע על הסיבה שלא מחוקקים החוקים שיפטרו את הבעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    צה''ליסטים נמאסתם!

    דוד, 16/12/07 19:49

    אני ''משתמט'' גאה!
    לא שם קצוץ על כל מי שמעז לומר לי משהו.
    הגיע הזמן שנרים את הראש ''נצא מהארון'' ונעמוד מול כולם ונאמר: צבא זה לא בשביל כולם!

    תכירו בעובדה שלא כל אחד מסוגל לעשות צבא גם אם הוא כלפי חוץ נראה לכם נורמלי.

    אני אישית שירתתי שש חודש, ישבתי 56 יום והשתחררתי. עכשיו אני רק שונא את הצבא פי מאה וכל כשלון שלו משמח אותי.
    אם לא היו מגייסים אותי, כמו שרציתי וביקשתי, לא הייתי מתעב את הצבא.

    ישבתי באגף כלא 4 עם בן אדם ששבת רעב יותר מחודש, ולא אכפת להם מכלום!
    יש לצבא פנים מכוערות שהוא מסתיר מכם! ורק מי שחטף מכות בכלא והצבא התנכל לו מכיר.

    היום אני בן 22. כשיהיו לי ילדים, אני אאסור עליהם ''לשרת'' ויהי מה.

    הגב לתגובה זו

    • הצבא זה לא קייטנה,אף אחד לא אוהב את הצבא,אבל כולם צריכים לשרת

      את המדינה, 16/12/07 22:37

      אין אחד בארץ שלא יעדיף לעשות לביתו את השלוש שנים האלה,אבל חוק זה חוק,ומי שלא מעוניין לשרת את המדינה לא צריך לקבל אזרחות ישראלית.
      אזרחות ישראלית צריכים לקבל רק בגיל 21 אחרי שרות המדינה,אפשר לשרת 4 שנים שרות לאומי למי שלא אוהב צבא במקום 3 שנים צבא.
      אסור לתת לאנשים נצלנים את אותם זכויות של אנשים שמקריבים את עצמם וחייהם למען המדינה.
      אדם שמשתמט משרות המדינה(שיכול להיות גם שרות לאומי)הוא אדם נצלן,מנצל אחרים ואין לו מקום במדינה.

      הגב לתגובה זו

    • צה''ליסטים נמאסתם! vol.2

      Poenix150, 19/12/07 10:55

      מס.122- אתה לא לבד. סופסוף מישו עם שכל! מעוד אחד ש''יוצא המהארון''
      כל מילה בסלע, גבר. החברה מציגה אותנו באור שלילי צורה לא רציונלית.
      שופטים אותנו על מה שאנחנו. כיסוי-תחת ציוני למדיניות והנהגה כושלים! והאם ראיתם את הפרסומות על האוטובוסים נגד ההשתמטות? מזכיר את הפרסומות של החזרה בתשובה! אל דאגה, כולם, המדינה לפני נקודת מפנה קיצונית ראו ערך ''מלחמת אזרחים ארצות הברית''.
      מלאו את שורותכם בעובדים זרים! זה לא ישנה דבר עד שלא יטופל הד(ז)רג הניהולי המסואב!

      הגב לתגובה זו

      • גם אם נצתרך להגיע למלחמת אזרחים

        לוחם ציוני, 04/01/08 22:33

        אני אהיה מוכן להרים יד וגם נשק כנגד משתמטים עלובים מסוגכם. בניגוד אליכם,אני גם יודע לתפעל את הנשק וברמת דיוק לא רעה בכלל. אתם הגייס החמישי המסוכן אשר כמו סרטן אוכל את המדינה מבפנים. וכמו הטיפול בסרטן,כך צריך להתיחס לטיפול בתופעת ההשתמטות המבוזה.
        די להשתמטות!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • למה שלא ניישם איתנזיה לבלתח ראויים לחיים.

          נתין ללא אזרחות, 21/01/08 12:50

          אתם הגברים על חלשים.(כול הכבוד לצבא שגורם לשנאה לאזרחי המדינה ורוצה שישתמש בנשק נגדם.)
          איפה מתנצרים ונהפכים לאנטישמיים.
          ולצפות את מדינת היהודים הזאת נחרבת עד היסוד. זה פשוט לצחוק לאדיכם. תודה שאתם דוחפים אנשים לזרועות האויב.

          הגב לתגובה זו

  • 121.

    כמו שמביאים פועלי ביניין מסין אפשר גם חיילים

    נמאסתם, 16/12/07 19:44

    ולמה הצעירים חביר הכנסת פטורים מילואים .
    אם התפקיד לשהם כ''כ חשוב אז שלא יצאו לפגרה ארוכה יותר מכל שכיר במשק.
    וגם ....שיסעו בתחבורה ציבורית וכך יהיה להם קשר עם הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    ושוב הדתיים ימלאו את מקומם של השמאלנים

    דתיה מתנחלת, 16/12/07 19:06

    מתי יבינו הדתיים שהם יכולים להחליף את החילונים השמאלנים גם בהנהגת המדינה, האקדמיה, התקשורת והכלכלה?

    ושימו לב, עד עכשיו אי אפשר היה לסדר מסגרות שיתאימו למתגייסים הדתיים. פתאום, כשאין ברירה, מתברר שזה לא כל כך מסובך כמו שאמרו שזה... מעניין....

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    לא מיתגייס.נקודה שהילדים של ביבי ודנקנר יתגייסו

    א מ, 16/12/07 19:01

    לא מוכן למות למען מדינה של עבדים ועשירים.
    שיהיה על מה למות ניתגייס.
    תפנימו נער שרואה את ההורים שלו קורעים תחת הנטל.ונישארים בתחתית.אז אין לו מוטיוציה
    להיתגייס.שהילדים של ביבי יתגייסו.
    אני הולך לעשות לביתי

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    הפתרון פשוט יותר מפשוט

    משה, 16/12/07 18:48

    פשוט לא לשחרר. אם צבא לא מתאים אז יש שירות לאומי. עבודה בבתי חולים,בתי אבות, משטרה, עיריה... ועוד הרבה.
    וראו זה פלא.. תופעת ההשתמטות תיבלם

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    לאמהות שכותבות שלא ישלחו את בניהם בכדי להסתכן למתנחלים...

    Avi Ecuador, 16/12/07 18:39

    ''אל תדאגו כל כך'', השמאל הצליח להביא את החזית לעורף כך שבמלחמה הבאה יהיה פחות מסוכן ''בחזית'' לבנכם...

    הגב לתגובה זו

    • צודק ! (ל''ת)

      kobi, 16/12/07 18:51

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    ה כ ל ד ב ו ר י ם ! ! ! צבא הסטרי רמטכל הסטרי...

    אשכנזי בלחץ, 16/12/07 18:21

    כל יום תכנית חדשה אבל כלום באמת לא משתנה...

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    צבא של מבוהלים

    דניאל לוחם במיל, 16/12/07 18:03

    במקום להלחם בתופעות החמורות בהתאם, השתמטות המגזר החרדי והיציאה הקלה על קבן, בוחר צהל בדרך הקלה שתנציח את המצב. אפסים

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    השמאל מצליח לעשות מישראל ארץ אוכלת יושביה (ל''ת)

    Avi Ecuador, 16/12/07 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    די לפארסה! צבא שכיר עכשיו!

    אחד שחושב!, 16/12/07 16:40

    די למצוץ לנו את הדם עם מיסים ולילדינו את השנים הכי טובות מחייהם בשביל לפרנס אלפי אוכלי חינם בקריה שיוכלו לפרסם דוחות מדאיגים שחסרים להם נהגי בוס...
    כל מי שהיה בצבא יודע שחצי מהחיילים רק מהווים עליו נטל. חייבים רפורמה.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    ההשתמטות מצה''ל

    סיגלית, 16/12/07 15:51

    למה שאני אשלח את הבנים שלי להלחם ולשמור על התנחלויות לא חוקיות שלא תורמות כלום לבטחון מדינת ישראל הילד שלי יחטוף קללות מהמתנחלים ואני מדברת למשל על חברון.. למה שאשלח את הילד שלי לסכן את החיים שלו על קבר יוסף , מערת המכפילה כולה אבנים אין בהם שום קדושה בטח לא יותר מחיי אדם ההשתמטות הגדולה היא של החרדים ושל ישיבות ההסדר שמצאו עכשיו תירוץ עם למה אני אתגיס לצבא שמגרש אני לא אשלח ילדים לצבא כיבוש!!! לצבא שעסוק בלשמור על המתנחלים ולא על בעיות קיומיות אמיתיות של מדינת ישראל !!!

    הגב לתגובה זו

    • ולא יראו?

      עיניים להם, 16/12/07 16:28

      גברת יקרה!

      אולי לא שמת לב, אך בפינוי גוש קטיף קיבלנו טרור הרבה יותר גדול, לתוך חלקים נרחבים יותר של הארץ.

      בארץ ישראל אין מצב של וואקום. כל מקום בו אנו יושבים, מונע מטרוריסטים להגיע אליו. אם לא יהיו מתנחלים ''מלח הארץ'' שמוכנים לסכן נפשם עבור ארץ ישראל ולעצור את הטרור ביהודה ושומרון, הבן שלך חס וחלילה עלול למצוא את עצמו מגן על משפחתו מפתח הבית.

      גם אם יש כמה ''מתנחלים'' לא מנומסים, זה כלום לעומת הפלסטינאים שיגיעו לשם. הם לא מקללים, הם יורים פצצות וטילים.

      אני מניח שאת גרה באיזור המרכז, המקום שקט ורגוע. אני גם מניח שמימיך לא שמעת אזעקה. הגיע הזמן לצאת מהבועה ויפה שעה אחת קודם.

      ודי לחכימא ברמיזא.

      הגב לתגובה זו

    • כי את לא יכולה לבחור איזה משימות יש לבצע!

      חיים כהן, 16/12/07 16:29

      למה שאני ישלם מס הכנסה שהולך לחרדים שלא משרתים ?
      למה שאני יממן תרבות של שמאלנים שלא מתגייסים לצבא ונלחמים בו ?
      כל אחד יכול למצוא סיבה למה לא לשרת ולמה לא לשלם מס הכנסה כי זה לא נראה לו.

      הגב לתגובה זו

    • לא חייבים ללכת לקרבי. (ל''ת)

      תיכוניסט, 16/12/07 16:30

      הגב לתגובה זו

    • אמא יקרה לי

      Phoenix150, 19/12/07 11:08

      הם לא מבינים ולא יבינו. תיכוניסטים מנהלים קבוצות דיון.
      אנשים שעברו חוויות מכוננות והורים שדואגים לצאצאייהם נשפטים בחומרה! תשמרו על עצמכם כי אלוהים לא.

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    מישתמטים יש לי רעיון

    חיים, 16/12/07 15:50

    צריך לשים מיסוי במס הכנסה על מישתמטים יותר גדול ל 10 שנים וכך
    זה לפחות ייממן את הצבא וירתיע צעירים מפני הישתמטות

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    זו לא מלחמה בהשתמטות

    שניר, 16/12/07 15:44

    זו מלחמה במשרתים
    המצב שיקרה זה אנשים שלא אמורים להיו ביחידות קרביות אלא עורפיות יגיעו ליחידות קרביות
    אנשים שלא אמורים לשרת בצבא ישרתו בצבא ויהיו התאבדויו רציחות ושאר טירופים בצבא
    ישיבות ההסדר ימותו וכל אלפי הדתיים שהולכים לקרבי ולקצונה ייעלמו מהשטח ומה הרווחנו? עוד חודש שירות במקום אלפי קרביים
    באמת אחלה של פיתרון מצא הצבא

    הגב לתגובה זו

    • נו, מה חשבת?

      Phoenix150, 19/12/07 11:16

      שצבא שהפסיד לאירגון גרילה יצליח למצוא פתרון יצירתי?
      צה''ל צריך לשכור קופירייטרים שיכתבו את הסלוגנים של הגיוס הבא!
      ואולי הטירוף שאתה חוזה יקרה, ואולי שוק כללי למערכת יהיה רק לטובה.

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    העשירון העליון מכתיב את הטון !!לסחוט את המדינה עד העצם ולתרום ''אפס''

    העשירון העליון, 16/12/07 15:39

    העשירון העליון מביא את המדינה
    לתחתית תפוס כפי יכולך
    הילדים שלהם בחו''ל

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מה זה משתמט?

    רס''ן במי''ל, 16/12/07 15:38

    צה''ל משחרר אנשים ואחר כך משתלח בהם
    פשוט מאוד אל תשחררו ואם שחררתם אל תשתלחו בהם ,הם שוחררו כחוק ועל ידי צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    להזכירכם שחוק ההטבות לחיילי מילואים

    אבנר, 16/12/07 15:37

    הוסר מסדר היום בכנסת.
    אין הטבות לפראיירים.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    השמאל מחסל את עתיד הצבא-דתיים וחרדים

    ששון גבאי, 16/12/07 15:33

    ממשלות ישראל עושות לאחרונה כל מאמץ לדכא את האוכלוסיות שמתוכן יבוא עתיד הצבא.
    גם עתיד הבוחרים יבוא משכבות אלו והשמאל היסטרי מזה

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    להשים דגש על בעיית ההשתמטות האמיתית

    דתי, 16/12/07 15:29

    פונים לדתיים שממילא משרתים ותורמים ולא פונים לחילונים שאחוז ההשתמטות בעליה תלולה

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    צה''ל צה''ל כנסו כנסו

    קופיפון, 16/12/07 15:28

    ואני, רציתי להתגייס לצה''ל. צעקתי, בכיתי, התחננתי, דפקתי על שולחנות וכלום לא עזר. על מה ? על זה שנתפסתי עם ג'וינט בגיל 16. אין צדק בעולם !! היום לא הייתי מתגייס גם אם הייתי יכול, נעלבתי ממכם.

    הגב לתגובה זו

    • אל תתבאס, גבר

      Phoenix150, 19/12/07 11:21

      לא הפסדת כלום.
      עזוב אותך, שים פס על כולם. לך תנצל 3 שנים בצורה יותר מועילה (בשבילך). לך, צא, טייל, תעשה כסף, תבזבז, תהנה, תלמד, וואטאבר. תן לכולם לשבור ת'ראש מה לעשות עם המדינה. אנחנו האזרחים, ארצישראל האמיתית, לא נשנה כלום.

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    ''אם לא משלמים...לא מתגייסים''

    יוסי, 16/12/07 15:20

    אבותינו היו פריארים של השיטה הצהלית
    ''סחוט את הלימון עד הטיפה האחרונה..''
    לא עוד!!
    לא תשלמו עבור עבודה של שלוש שנים...תחפשו אותנו בסיבוב!

    הגב לתגובה זו

    • כן להשתמטות!

      שלו, 16/12/07 17:54

      המדינה משתמטת מזקניה ועניה...
      למה שצעיריה לא ישתמטו ממנה?

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    אפשר להקים אוגדה מהחרדים שלא מתגייסים

    קצין מילואים, 16/12/07 15:20

    משהו מוכן להסביר לי מדוע הרשויות מתעוררות רק כשיש כבר משבר?

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    צה''ל בעט בחברה הדתית ציונית ועכשיו הוא מצטער על זה... (ל''ת)

    הגירוש היה פשע, 16/12/07 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    יחס לחייל

    מילואימניק, 16/12/07 15:11

    כמילואימניק שסיים 25 ימי תעסוקה יש לי לומר דבר אחד. תתחילו להתייחס אלינו כבני אדם ולא כעבדים בשוק. זה נראה מובן מאליו שאנחנו נתנו 3 שנים ועוד 30 יום מדי שנה היכן הכרת התודה??? מדוע לא עוזרים לצעירים אשר שירתו ומשרתים ואם כבר יש הטבות אזי הם לא מורגשות כלל. אני מרגיש שאין מוטיבציה והצבא מתעלם מהמציאות

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מה שקורה עים השרות בצהל זו למעשה שביתה בחברה הישראלית (ל''ת)

    פקק תנועה, 16/12/07 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אני סא''ל כבר לא במי''ל... עם אות

    אלעזר שטרומף, 16/12/07 15:02

    אחרי הגירוש ובעיקר התיחסות הצבא אחרי הגירוש... אני לא מעודד גיום לצה''ל, אולי בצורה זו הצבא יחזור להיות צבא העם ויתרחק מפוליטיזציה.. לכל דבר יש מחיר. הגיע זמן הפירעון. כל תושבי המדינה עצמו עין מול עוולה, שלא תכופר . שנשלם כולנו את המחיר גם אם הוא כרוך באובדן הביזיון הזה... הנקרה מדינת ישראל.לא חיכינו 2000 שנה לראות קסמים נופלים כמו גשם על ערי ישראל ולא נוקפים אצבע.. המדינה התנתקה מאוהביה , הגיע העת שנתנתק ממנה.
    ממילא ... אין לסמוך אבל באמת לסמוך על ''מגיניה'' אלה רק על אבינו שבשמים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לסא'ל שלא ממליץ להתגייס לצהל

      קצין בעבר שכועס, 16/12/07 18:44

      אני סה'כ רס'ן בדימוס שלחם בחמש מלחמות ישראל ונפצע פעמיים ,,,,הצרה הגדולה של צהל גם בעבר וגם כיום היא קיום וגיוס לומדי ישיבות ההסדר שכניראה אתה אחד מיוצאיהם ,גיוסם למחצית תקופת השרות הנהוגה לכל החייבים האחרים בגיוס. ובעיקר הישמעותם של חיילים דתיים אלה לרבנים הזויים מהישיבות במקום להוראות הצבא, גורמת לזילזול בדמות הצבא בעיני חלק גדול מחייבי הגיוס החילונים לצבא, התגודדותם במסגרות סגורות בתוך החברה האנושית הרב גונית בצבא ,התיחסותם הקנאית האנכרוניסטית לחיילות,הידבדלותם וזילזולם בחיילים החילונים, גורמת לחוסר אפשרות של אחוות לוחמים אצל כל מי שלא שייך לחברתם הדתית הסגורה .לדעתי חייבים מידית להפסיק שרותם כיחידות דתיות ניפרדות ולפזרם בהתאם לצורכי הצבא בכל יחידות צהל מבלי להתיחס לצורת חייהם כקבוצות בישיבות.ומי שמסרב לגיוס כזה יש להתיחס אליו כמסרב גיוס ולטפל בו כמו בסרבן גיוס חילוני מצוי .---ולגבך אישית סגן אלוף שלא ממליץ להתגיס לצהל .! בושה לצהל שיש לו מפקדים עלובי נפש שכמותך. ואם בכלל אתה באמת משרת כקצין בצבא או במילואים ,חייבים מיידית לסלקך מפיקוד בשורות צהל !!!! ליבי ליבי לחיילים חילונים שעלולים להיות תחת פיקודך .

      הגב לתגובה זו

      • לקצין הרס''ן שכועס - להרגיעך - הוא לא

        בס''ה רבטית, 16/12/07 20:51

        סא''ל . אין מצב שקצין בדרגת פיקוד בכירה כלכך ושיהיה א מ י ת י , ידבר כך . יכתוב בשגיאות כתיב ויטיף במכתב רווי רמה אישית ירודה .
        לדעתי ,מס' 98 - אתה סא''ל - כמו שאני צינצנת....

        הגב לתגובה זו

      • לקצין הכועס

        הסדרניק, 16/12/07 22:12

        אני מודה לך על כל ההכפשות. אני באופן אישי כמי ששירת בהסדר יחד עם חברי ומשרת גם היום יחד עם אותם חברים כבר למעלה מעשור במילואים בשיתוף פעולה מלא עם כל החיילים האחרים בגדוד וביחסים מעולים עם כל חברינו לשירות, לא נתקלתי בתופעות אותן אתה מתאר. אבל אם זה מרגיע אותך להכפיש, שיבושם לך.

        הגב לתגובה זו

    • צודק. לכל מעשה יש מחיר, והגיע הזמן לשלם אותו. (ל''ת)

      אסתר, 16/12/07 19:08

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    אלה לא הבעיות

    יוסי, 16/12/07 15:01

    האתיופים מתגייסים, מאיראן אין עולים והבנות הדתיות עושות בשרות לאומי עבודה מדהימה. הבעיה היא באוכלוסית השפע במרכז- שם הגיוס נמוך, ונמוך במיוחד לקרבי. אם יאסרו לימודים אקדמיים למי שלא שרת, ויקשו על קבלה לעבודה למי ששירותו לא היה קרבי- אולי זה יעזור ( אלא אם כן נוער זה ירד מהארץ כתוצאה מכך).

    הגב לתגובה זו

    • Bravo!!! (ל''ת)

      Israel, 16/12/07 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אתם מבינים? יש תוכנית למלחמה במשתמטים אבל אין תוכנית למלחמה בחמאס (ל''ת)

    י, 16/12/07 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    תפנו לאנשים שרק דורשים ומתנים את גיוסם בקבלת קורסים שווים, ילידי הא

    רץ, הם אלה שנות, 16/12/07 15:00

    נים את הטון והם אלה שמראים דוגמא והם אלה שמדריכים את דור העתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    תגייסו אותי!!!

    אם כולם יכולים, 16/12/07 14:58

    התכתבתי עם כל העולם ואישתו ולא עזר.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    בדיוק כמו שהממשלות מתיחסות לאזרחים כך הם משתמטים

    אלעד, 16/12/07 14:54

    המדינה זורקת את אזרחיה לכלבים בכל מערכות החיים צעירים מחוסרי עבודה או עובדים דרך קבלנים המשלמים להם פרוטות, המדינה לוקחת מהגימלאים מהחולים עושקת את המורים מפקירה את החינוך אז למה מצפים שאנשים יחזירו תודה , המחוייבות של הממשלה זו ואחרות לפניה כלפי האזרחים שואפת לאפס , התגובות לא מאחרות לבוא , ההשתמטות רק תלך ותגבר ''הפיקחון'' של הציבור בא כתוצאה מהתנהגות הממסד וזה בכל מערכות החיים.
    הכאוס הציבורי גדול מנשוא אם לא יהיה שינוי ויסלקו את רגלי האוליגרכים המנוולים מהשליטה במדינה לא יהיה פה לא רק לא טוב לא תהיה לנו מדינה .

    הגב לתגובה זו

    • תרוצים עלובים של משתמטים !

      חיים כהן, 16/12/07 15:02

      אז אולי גם אל תשלם מס הכנסה ?
      אולי גם לא תיסע לפי חוקי התנועה כי הממשלה לא משקיעה בכבישים ?
      ואולי גם תפרוץ לבתים כי הממשלה לא משקיעה במשטרה ?

      הגב לתגובה זו

      • חיים כל כך הרבה שטויות בשלוש שורות

        נטלי, 16/12/07 15:47

        מה הקשר בין מה שהבחור כתב
        לתגובה שלך.

        הגב לתגובה זו

    • יישר כוחך.. קצר ומאוד לעיניין (ל''ת)

      אלעזר שטרומף, 16/12/07 15:06

      הגב לתגובה זו

    • אמרת את זה הכי נכון ....

      איציק, 16/12/07 15:20

      ללא מילים...יחס גורר יחס...

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      קוקו, 16/12/07 16:02

      כתבת את הדברים כל כך טוב
      אבל מה הפתרון

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    Swiss Army

    David Perets, 16/12/07 14:53

    Here, if don't do military service, you have to pay extra taxes and belive me, it hurts

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    העם לא טיפש כמו שהאליטה נוטה לחשוב

    רק פראייר, 16/12/07 14:51

    מדינה שלא דאגה לתעסוקה,ושהביאה
    מאות אלפי פועלים זרים כדי להוזיל
    את כח העבודה במשך עשור וחצי.
    כדאי שתשכח משירות חובה של בניה

    אני שרתתי ואבא שלי שירת,ילדי לא
    ישרתו בצה''ל,כי מדינה שהפריטה את הכל בחצי מחיר כדאי מאוד שתביא עובדים זרים לצה''ל

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך לחלוטין !!!!

      אבי, 16/12/07 15:26

      גם אבי שהיה בסיירת צנחנים כ-15 שנה לאחר קום המדינה,וגם אני שששירתתי נאמנה בחיל האוויר בשנות ה-90 תרמנו את חלקנו...ולילדיי מה אני אומר :
      רק אם זה יועיל לאינטרס הצר שלכם תלכו לשרת,אם לא אתם לא חייבים ,תתחמקו ולכו תעבדו בחו''ל או כל מקום אחר על הגלובוס העיקר תדאגו לבנות את העתיד שלכם כמה שיותר מהר,לא לתת את מיטב שנותיכם למדינה המקוללת הזו.

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    לחוקק חוק הגנה ופיצוי למושמטים

    מושמט, 16/12/07 14:37

    המושמטים סובלים מדעה קדומה ומאפליה, המדינה שיצרה מצב זה חייבת להכיר בכך ולספק להם הגנה ופיצוי.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    היה הרוג אחד מתל אביב במלחמה האחרונה..

    שומר, 16/12/07 14:32

    מעיר בת 500.000 תושבים .

    אומר דרשני ..אההההה ?

    לעומת ישובים קטנים וזעירים..שהיו בהם 3 הרוגים

    מעניין היכן משרתים החיילים תושבי תל אביב..כולם בגל''צ ?

    הגב לתגובה זו

    • הם לא רוצים להתגייס.עוד יותר לא רוצים בירושלים.מקנא בהם?אל תתגייס!.

      לא שמים קצוץ, 16/12/07 15:12

      המוח שלהם עובד שונה משלך.
      מה שאתה חושב כטוב הם חושבים כגרוע.
      הם לא ישכנעו אותך שאתה טועה.
      גם אתה לא תשכנע אותם שהם טועים.

      יש רבים כאן שמוכנים לקבל אזרחות במדינות אחרות ולעוף. אם היה להם כיכוי לכך.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    שחיתות מובילה להישתמטות. (ל''ת)

    זאבר, 16/12/07 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לא משרתים בצבא הזימה

    לא פרייר, 16/12/07 14:31

    עם 50 הפלות הריון בממוצע בצה''ל לחודש, מה יש לבנות ישרות דרך לחפש בצבא הזה ? איחס !!!

    הגב לתגובה זו

    • אם הצבא היה מספק גלולות לא היו הפלות!

      בת ישרה, 16/12/07 15:27

      היות והצבא מתיחס רע לנשים, גרוע כמעט כמו הרבנים שלך, יש המון הפלות וסיכון חיילות.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    ככה תלחמו בהשתמטות!

    אבי, 16/12/07 14:27

    תטרטרו פחות את המועמדים לגיוס ואל תורידו להם את המוטיבציה.תגייסו כל מי שכשר לגיוס גם אם הוא לא מראה רצון להתגייס.
    תמנו למפקדים אנשים טובים ולא אטומים ותקשיבו לצרכי החיילים!
    זה חשוב וזה יתרום המון לצה''ל!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    גרשתם אותנו מהבית . למה שנתגייס?

    כתומה ציונית, 16/12/07 14:26

    הצחקתם אותי! סחבתם אותנו מהבית באוטובוסים מצחינים, הרסתם את חיינו ועכשיו תבקשו שגם נתגייס? למה לתוכנית נסיגה נוספת? להגנה על תל אביב אחרי שתצאו מאריאל?

    הגב לתגובה זו

    • גם כה שירתתם רק שנה וחצי, עשיתם טובה למדינה

      עמרם, 16/12/07 14:39

      מבחינתי אתם צריכים לשבת בכלא - בלי פיצויים ובלי בטיח. תבינו, באמת שלאף אחד לא אכפת מכם.

      הגב לתגובה זו

      • עמירם ?? (ל''ת)

        עמירם ??, 16/12/07 15:03

        הגב לתגובה זו

  • 84.

    להתחיל מבני ברק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    !!!!!!!!!!!!!!!, 16/12/07 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מתחייב לשרת עד....

    מתגיס בקרוב, 16/12/07 14:19

    הגרוש הבא של יהודים - לא יותר.
    לעולם לא יותר

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    תרומתי הצנועה - לא מקבל לעבודה משתמטים!

    אבא של חיילים, 16/12/07 14:17

    אני קורא לכל מי שבוחר עובדים לחברה בה הוא עובד לעשות חרם ''בלתי רשמי'' (כדי שבג''צ המומר''צ לא יתערב), ולא לקבל לעבודה מי שלא שרת בצה''ל.
    אני כבר עושה זאת שנים רבות.

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש

      דודי, 16/12/07 14:21

      אנשים כמוך הם מה שהופך את מדינתנו למדינת משטרה שכל מי שרוצה לוקח את החוק ליידים. הלוואי ותפשוט רגל!

      הגב לתגובה זו

      • אמן!

        מושמט, 16/12/07 14:31

        ואם המעסיק גבר - שיתן את שם העסק שלו, כדי שיצביע הציבור ברגליים.

        הגב לתגובה זו

        • תתביישו אתם - משתמטים עלובי נפש!

          אבא של חיילים, 16/12/07 14:45

          למה שהילדים שלי ישקיעו שלש שנים מחייהם כדי להגן על פרזיטים כמוכם ובינתיים אתם תעשו כסף ?
          זה המעט שאני יכול לעשות וכמוני עוד רבים בתעשיית ההי-טק מחרימים לא רשמית פרזיטים כמוכם.

          הגב לתגובה זו

          • אתה סתם מקשקש..

            זו שלא, 16/12/07 15:29

            אם אתה באמת עומד מאחורי התגובות שלך,תן את שם החברה שלך.

            הגב לתגובה זו

            • תן את שם החברה וכולנו נקנה ממך. יישר כח! (ל''ת)

              אסתר, 16/12/07 19:09

              הגב לתגובה זו

            • תן את שם החברה שלך אם יש לך אומץ. אבל אתה מפחד ויודע ממה (ל''ת)

              אחד, 17/12/07 00:24

              הגב לתגובה זו

          • אתה לא חבר של אף אחד

            אלמקייס, 16/12/07 15:39

            זו, אולי, תרומתך האישית לשנאה העיוורת שהעם הזה כל כך נגוע בה.
            אם המחשבה שלך חשוכה ומרובעת, ככה בסופו של דבר יראה העסק שלך.
            ''אבא לחיילים'' - שים לב שאתה רק מפרנס את מעגל השנאה, יש מספיק שיעשו את זה גם בלי תרומתך לעניין.

            הגב לתגובה זו

            • אכן אני שונא פרזיטים ומשתמטים !

              אבא של חיילים, 16/12/07 16:06

              עדיין לא ענית על שאלתי:
              למה שילדי יקרעו את התחת שלש שנים כדי להגן על פריזטים כמוך שיושבים בבתי הקפה של תל-אביב והרצליה, כי ''לא מתאים להם'' לשרת בצבא ''הכיבוש'' ?

              הגב לתגובה זו

            • אתה וילדיך מתבקשים בזאת להפסיק להגן עלי (ל''ת)

              בני, 17/12/07 10:28

              הגב לתגובה זו

    • יישר כוחך ..זאת בדיוק צריכה להיות הדרך

      אמא לקרבית, 16/12/07 14:42

      לצערי המשתמטים למיניהם עושים קופה על חשבון אלה שמתגייסים .בזמן אותו הם מקדישים להתפתחות אישית עושה ביתי ושכמותה לילות בלהגן על המדינה , וכן, גם על הנמושות .מה שהחברה שלנו היום מבינה זהו כ ס ף . ואולי אם יינתנו הקלות משמעותיות ממש לחיילים לאחר הגיוס ויילקחו זכויות מהמשתמטים - רק כשירגישו בכיסם - יעשו את השיקול אם זה כדאי להם. ואבא שלי היה אומר - אם לא הולך במוח - יילך בכוח !!!

      הגב לתגובה זו

      • גם אני מצטרף ליוזמה ! (ל''ת)

        אבא של גולני, 16/12/07 15:00

        הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד יישר כוח

      עו בעל עסק, 16/12/07 14:56

      צודק מאה אחוז ואל תקשיב לכל המשתמטים למינהם שנהנים מכוחה של מקלדת להרוס מדינה יפה וכל מה שחשוב להם הוא עצמם....אני כבר מזמן נוקט באותה שיטה מי שלא שרד בצבא ומסגרות אומר משהו חוץ מזה כך אני מסנן כל מיני בני דודים למינהם.

      הגב לתגובה זו

    • למה הכנסת את מרץ

      ממורמרץ, 16/12/07 15:03

      אבא של חייל היקר.
      לידיעתך ,אחוז מצביעי מרץ שמשרתים את המדינה (בכל תחום ותחום שתבחר ) הוא הגבוה ביותר מקרב מצביעי המפלגות האחרות . כדאי שתבדוק ותתעדכן בעובדה זו.
      הסיבה לכך היא כנראה שמצביעי מרץ הם אנשים חושבים ואנשים אכפתיים הן לעצמם והן לסביבתם .
      לא כל מצביעי מרץ הם זהבה גלאון , יש גם אחרים . חוץ מזה יישר כוחך באי קבלת משטמטים לעבודה אצלך.

      הגב לתגובה זו

    • אבא של חיילים...

      אבי, 16/12/07 15:31

      רצונך ,כבודך.אני לחלוטין לא מסכים עם הגישה שלך ,למראית עין היא מקוממת אבל לא מפתיעה,מגמה כזו תמיד היתה ותמיד תהיה בקרב מעסיקים,הכל עניין של היצע וביקוש...כרגע יש לך את מי לסנן...אולם עם הזמן כבר לא יישאר לך את מי לסנן.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    הסוד הוא בחינוך ולא בשיטות כוחניות

    צבא גדול וחכם, 16/12/07 14:17

    במקום לנקוט בשיטת סנקציות ופרסים, כדאי לחזור לשיטה הישנה של חינוך לערכים אמיתיים של אהבת הארץ כבר מגיל הגן ועד לסיום התיכון. בלי ציניות - זו השיטה הכי טובה והטיפול הכי עמוק ואמיתי לתופעה.
    וגם לתת לחיילים את ההרגשה שלכל אחד בצה''ל יש מקום.
    האמת - לצערי, זה נראה כמו חלום בהקיץ.

    הגב לתגובה זו

    • אני מחזקת את -הסוד הוא בחינוך- ל 81

      אמא לחיילת, 16/12/07 14:48

      אלא מה ? - מעבר לחינוך הבסיסי לערכים כמו נתינה ,הגנה , אין לנו את הפריבילגיה שנקראת ' זמן ' לכך וכשאין ברירה צריך לשנס מותנים . פשוט אין לנו ברירה . המטומטמים המשתמטים אם לא מבינים - יבינו בדרך פחות נעימה .
      לפגוע היכן שכואב . בכיס.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    ל 75 מה נבטל כלום?

    שימי, 16/12/07 14:16

    למי שעוה צבא אין זכויות אין בית אין עבודה ועוד שחברי שלא התגיסו עבדו עשו כסף טילו בעולם וקנו דירה אני השתחררתי בלי גרוש על הכיס ללא עבודה וללא בית
    אז לפי מה שראו עיני מה יותר שווה?

    הגב לתגובה זו

    • סליחה אבל משנתיים -שלוש שרות בצבא

      אמא לחיילת, 16/12/07 14:55

      אין בית ונסיעות בעולם ..יש מקסימום כרטיס טיסה .. הזמן הזה שנתת למדינה לחברה ולעצמך כאזרח במדינה - לטעמי - זה שווה . בכל מקרה בגיל 23 - 22 כל החיים לפניך ללמוד להתפתח למצוא עבודה ודירה בדיוק כמו אחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    הבעיה אינה במשתמטים, הבעיה בפיקוד העליון

    חנן וייס,סא''ל מ, 16/12/07 14:13

    שממית עלינו בושה וקלון.

    בגלל שיטת החבר מביא חבר שהולידה ערב רב של גנרלים לא ראויים בצמרת.

    כולל שיטת משטר בעייתית שהולידה את פרץ כשר ביטחון.

    לא קבע לשעבר

    הגב לתגובה זו

    • נכון נכון נכון (ל''ת)

      אחד שמבין, 16/12/07 15:00

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    שכינה שלי חילונית למהדרין עם מיני ונוסעת בשבת עשתה שירות לאומי ליד

    הבית. נו באמת., 16/12/07 14:12

    קודם שיאכפו את חוק גיוס חובה הקיים ולא ישחררו ללא חקירה מעמיקה. או יתבעו את מי שהונה אותם וטען להיותו דתי או משוגע או חולה כשאינו כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ומה עם יחידות ליכודניקים ?

    שאלה, 16/12/07 14:07

    זורקי חזיזים, יורי טילי לאו, סכינאי מועדונים, משתמטי ומסורבי מצה''ל, אלימי הכבישים, מתפרעי הכדורגל, מחריבי עם ישראל...

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    השמאלנים והחרדים הם המשתמטים העיקרי ו

    חגית שרון, 16/12/07 14:06

    רוב המשתמטים הם חרדים,שמאלנים ומעט מהדתיים/יות חובשי כיפות סרוגות. לא יתכן כי אלה שאינם משרתים בצה''ל ילמדו ויעבדו במקומות עבודה . ישתכרו ויעשו תארים ע''ח המשרתים את המדינה. לקבוע בחוק כי מי שלא שירת בצה''ל לא יוכל לזכות בהטבות, לא יעבוד במשרות ציבוריות ומקומות עבודה הסתדרותיים וממשלתיים, הזמרים והאומנים לא יוזמנו להופעות ותשלל זכותם להופיע בערי המדינה וארועים.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לבטל זכויות אזרח למשתמטים

    רוחמה לוי, 16/12/07 14:01

    יש לפגוע במשתמטים בזכויות כגון בריאות ממלכתית, ביטוח לאומי, מענקים שונים. לחוקק חוקים בהם אותם משתמטים יחויבו בכדי ללמוד באוניברסיטאות בניקוד ושכר לימוד גבוהה יותר מפאת אי תרומתם למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    והכי חשוב היתיחסות אישית לכול חיל וחייל (ל''ת)

    פקק תנועה, 16/12/07 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מקום ראשון בהשתמטות : גבעתיים ! (ל''ת)

    לא שכחנו, 16/12/07 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    קודם כל דוגמא של מנהיגים

    ירושלמי בנשמה, 16/12/07 13:51

    המפנה יכול כשמנהיגנו יצליחו להשפיע על ילדהם לא להשתמט ולרדת לארה''ב. אז אולי העם יראה וילך אחרי המנהיגים

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מי שלא עושה צבא או שרות לאומי לא צריך לקבל שום הטבות מהמדינה !

    הפתרון הנכון, 16/12/07 13:51

    אין משכנתא
    אין הקלות במסים,
    אין מענקים,סל בריאות, הנחות,הטבות,מכרזים וכו'
    מי שנותן מינימום למדינה יקבל מינימום מהמדינה !
    רק דברים הומניטרים בסיסיים ולא יותר !

    הגב לתגובה זו

    • אין שום בעיה - גם המדינה לא תקבל אלפי שקלים מס הכנסה שלי (ל''ת)

      בני, 17/12/07 13:02

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    ומה עם עשרות אלפי החיילים ש''משרתים'' אבל בפועל רק בשקם ומעשנים ליד ה

    תה''ש,צריפין, 16/12/07 13:50

    ליד המשרד ?!

    הגב לתגובה זו

    • אלו האנשים שכותבים כתבות או מגיבים נגד מושמטים כדי להגן על עצמם (ל''ת)

      קרבי, 16/12/07 14:19

      הגב לתגובה זו

      • מזה מבינים שבטח גם אתה כזה (ל''ת)

        דנידגכנמסבנמ, 16/12/07 15:27

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    הבנים שלי ברחו לחו''ל ולא עשו צבא !

    אהוד אולמרט, 16/12/07 13:47

    חחחחחחחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש אתה ובנייך ( אגב מה עם דנה ?? ).

      א.ב.ס.ט, 16/12/07 14:00

      חחחחחחחחחחחחחחח

      הגב לתגובה זו

      • היום יש להתבייש שאתה עושה צבא (ל''ת)

        חחח, 16/12/07 18:10

        הגב לתגובה זו

    • שלי סתם מנגנים מוזיקה (ל''ת)

      פרי, 16/12/07 14:01

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מי צריך צבא כזה גדול?!

    השייך קאסם, 16/12/07 13:42

    הלוחמה המודרנית היא לוחמת טילים ארוכי טווח או לחימת גרילה.
    בשביל להתמודד עם זה אנחנו צריכים כמה יחידות גרילה בסדר גודל של החיזבאללה + חיל אוויר/נ''מ משופר.
    במקום זה ראשי צה''ל ומערכת הבטחון דואגים לכסאות שלהם ומחזיקים צבא מנופח באופן חסר-פרופורציות.
    את מלחמת לבנון השנייה היה אפשר לגמור ביומיים אם היינו מפגיזים את צור וצידון ויישובי דרום לבנון השיעיים.
    במקום זה, שיחקנו איתם במשחקי ''עצור את המחבל לפי נוהל עצירת חשוד'' ושילמנו ביוקר.

    הגב לתגובה זו

    • אם היו מקבלים את ההצעה שלך

      מנשה, 16/12/07 14:06

      ישובי ישראל היו נראים כמו רובע הדאחיה.

      הגב לתגובה זו

      • הם כבר נראים כמו הדאחיה...

        השייך, 16/12/07 19:23

        חיפה, נהריה, קרית שמונה ועשרות ישובים בצפון הופגזו ע''י חיזבאללה.
        הם עשו מישראל אפס.
        וכשישראל הפגיזה שני בניינים ריקים בדאחיה, התעמולה השקרית של החיזבאללה הציגה את זה כאילו הפגזנו את ברלין...
        בשורה התחתונה, אנחנו שילמנו מחיר כבד יותר מהחיזבאללה.

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    רוצים עוד שיטה? תשלחו את אלעזר שטרן הביתה (ל''ת)

    יונתן, 16/12/07 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שטרן ומה עם התייעלות ??

    אחד שיודע, 16/12/07 13:42

    אלפי חיילים מבזבזים את זמנם בצבא, ואתה מדבר להגדיל את הכוח? תתחיל לחסוך.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הגיע הזמן (ל''ת)

    נילי, 16/12/07 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כלום לא יעזור

    אבי, 16/12/07 13:40

    כל זמן שאולמרט שולח חיילים למוות כדי להשיג תמונה,אין אמון לא בו ולא במערכת הצבאית.
    משום כך,כל ה''צ'ופרים'', שחלקם הגדול ייתקל בהתנגדות תקיפה של אוכלי החנם יושבי תקן המנכ''ל/חוזה הבכירים שלא בצדק באוצר,לא יועילו.

    כשנראה את בניו של אולמרט,ביילין ושאר חלאות משרתים ביחידות קרביות, אז יוכלו הללו לבוא ולדרוש ממני לשרת ביחידה קרבית ולהקריב חיי,אחרת המדינה ומנהיגיה אינם ראויים לכך.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      אחד שמבין, 03/01/08 10:18

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הצבא אוכל מה שהוא בישל!

    סטודנט ב.א, 16/12/07 13:36

    היו עשרות ומאות אנשים ובעיקר קצינים לפני עשור ויותר שצפו את המהלכים שנעשו והתריעו על כך.
    על הבריחה מצה''ל
    ירידת איכות הקצינים
    תנאים טובים יותר באזרחות
    ושינוי שיטת סיווג הפרופיל.
    צה''ל זרק את רוב האנשים הללו והרבה קצינים טובים נוספים.
    גם אומרים בצ''ל שמחפשים אנשים טובים אבל במקום לתת להם להישאר ולחפש תפקיד שיפיקו ויתנו יותר הם מחפשים את הדרך הפשוטה (בעיקר המפקדים - איך לטפל במטרד שנקרא חיילים).
    אז צר לי להגיד - בעיקר בתור אחד שעושה מילואים שהצבא אוכל את מה שבישל והאחים הקטנים שלנו והילדים שלנו (לא משנה המגזר, האוכלוסייה או המין עליו מדובר) יסבלו מזה בעתיד כי לא מכשירים מפקדים (קצינים ונגדים) לטפל כמו שצריך ובאכפתיות וכשאני רציתי (בתור מפקד) לטפל בחייל, המפקדים שלי עשו לי בעיות גדולות.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    6) אין רשיון נהיגה 7) טיפול רפואי כמו לתייר 8) אין ביטוח לאומי. (ל''ת)

    :-( מי שלא משרת, 16/12/07 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    2 עולים מאיראן יקימו את חטיבת טהרן (ל''ת)

    יאללה סיפורימפו, 16/12/07 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה עם הבנים של אולמרט ? יגייסו אותם עכשיו ??

    אוי ואבוי, 16/12/07 13:29

    לא לדאוג.
    ההשתמטות שלהם מובטחת.

    באישורו של ראש הממשלה

    הגב לתגובה זו

    • מה ???? הילדים של אולמרט השתמטו ???? (ל''ת)

      לא ידעתי., 16/12/07 14:15

      הגב לתגובה זו

    • למה הילדים שלו צריכים להתגייס ? עדיף שיחליט על מלחמות בקור רוח. (ל''ת)

      שישלח ילדים של, 16/12/07 14:46

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    מה עם הבועה????

    מתנדב לצבא, 16/12/07 13:26

    לא ראיתי התיחסות לנוער החילוני אשר יושב בבתי הקפה בתל אביב מבלי לשרת בצבא.
    הדו''ח עוסק בבני ישיבות אשר נקראים למילואים מגיעים ב 100%.
    למה חרדי אשר לא התכוון ללכת לצבא יתנתן לו מסלול הכשרה אשר יוכר באזרחות וחייל ששירת בחי''ר וקרע את עצמו, יצא לחיים ויתחיל לקרוע את עצמו בלימודים.
    נקודה אחת אשר מאוד כואבת לי זה חילים מתנדבים - בשביל להתנדב המלש''ב צריך לעבור הרבה כאב ראש. הצבא ממש לא רוצה לגייס אותו ועשה לו חיים קשים אם חייל רוצה להתגייס זה לא בסדר ולא אנושי שצה''ל יתעלל בו עד כדי כך., הוא בסך הכל רוצה לשרת בצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    המדינה הזו רק לוקחת ולא נוותנת. היום לא הייתי מתגייסת. בזבוז זמן (ל''ת)

    בעלת תואר שני, 16/12/07 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    למה שמישהו יתגייס?

    גילה, 16/12/07 13:24

    ולא יכול לסמוך על המדינה שתציל אותו בשעת צרה?
    איך חייל ילך להסתכן כשהוא יודע שאם יפול בשבי הוא ירקב שם ויסבול שנים על שנים ואף אחד לא יעזור לו?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    רוב הבנות הדתיות משרתות בשירות לאומי

    דתית-לאומית, 16/12/07 13:22

    ותורמות למדינה לא פחות מחיילות (ולפעמים יותר)!
    השירות אצל הבנות הדתיות הוא ערך חשוב מאוד הבא מאהבת העם והארץ.
    כמעט ואין בנות דתיות שלא משרתות.

    אם הצבא רוצה למנוע השתמטות שיתחיל בחינוך בני הנוער לערכים, מסורת ואהבת הארץ.

    הגב לתגובה זו

    • כן, אבל למה לחילוניות לא מגיעה זכות לבחור כמו לדתיות? (ל''ת)

      שויון מביא שירו, 16/12/07 14:03

      הגב לתגובה זו

      • לכל חילונית יש את הזכות לחזור בתשובה ולשרת שרות לאומי (ל''ת)

        זוכמיר המטיף, 16/12/07 23:15

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    שביתי גיוס עד החזרת השבויים

    גבר גבר, 16/12/07 13:18

    המדינה לא נותנת כלום לאזרחים שלה.
    מדינה מושחטת
    ראש ממשלה שקרן רמאי
    נשיא לשעבר אנס
    חיילים טובים שנתנו מעצמם למדינה נירקבים בכלא ולא עושים כלום להחזרתם.
    למה שהאזרח הקטן יתן משהו למדינה?
    אף אחד לא מתגייס עד שאודי אלדד וגלעד יהיו בבית!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ההשתמטות שולית וזניחה ביחס ל-1 מכל 3 עני (ל''ת)

    מי ילך למילואים, 16/12/07 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ל - 42 - כי השמאלנים לא משתמטיים אלא תורמים יותר.

    שמוליק, 16/12/07 13:16

    השמאלניים עושים שנת שרות ואז משרתיים שלוש שנים וארבע חודשים ( כאימרת השיר)
    השמאלניים תורמים למדינה בהתנדבות במסגרות כגון פנימיות לילדי מצוקה,
    השמאלניים משרתיים במילואים,
    ואם אתה חושב שאני מבלבל את השכל , אני ממליץ לך לבוא לעשות איתי מילואים ולראות שחצי מהמשרתים הינם שמאלניים ( יותר ממה שאנו באכלוסיה)
    ומה שמוזר יותר הוא שאני עושה מילואים בפלוגה המורכבת ברובה מיוצאי גבעתי שממש לא מזוהיים עם השמאל.
    בנוסף בחשבון הרוגי סוף המלחמה - מי שלצערי הוכיחו שוב שהם הרבים ביותר ביחידות השדה היו הקיבוצניקים והמושבניקים השמאלניים ( תפו עליהם ).
    בנוסף אני מוכרך להגיד כי הזויהו ההזוי של אנרכיסטים משתמטים ומסוממים שחושבים שהם בדור הפרחים עם השמאל - מקומם אותי, אנרכיה איננה סוציאליסים ושיוויון - וכך כל אותם רוחניקים, שבכלל מצביעים עלה ירוק אם הם כבר מגיעים לקלפי.

    הגב לתגובה זו

    • כ-45% מהקרביים הם דתיים-לאומיים! זו עובדה!

      בלבול מוח!, 16/12/07 13:47

      וחוץ מזה, העובדה שגם שמאלנים משרתים בקרבי, איננה מפחיתה מחומרת המצב, שרוב השמאלנים משתמטים! לא המדובר בקיבוצניקים או מושבניקים אלא בעירוניים!

      הגב לתגובה זו

      • זו עובדה אולי בדמיונך הפורה (ל''ת)

        אייל, 16/12/07 13:58

        הגב לתגובה זו

    • שטרן בעצמו אומר שתל אביב מקום ראשון המשתמטים

      בירו, 16/12/07 14:08

      רק לפני שבועים או שלושה התפרסם סקר שמראה שבגוש דן רוב השמיניסתים הולכים להשתמט.
      שטרן בעצמו אמר שלא היתה הלוויה של חייל בתל אביב כבר שנים
      ואיפה רוב השמאלנים אם לא בתל אביב?

      הגב לתגובה זו

    • יש דמיון מזרח-תיכוני פורה ויש דמיון מזרח-אירופי פורה (ל''ת)

      עלי באבאשטיין, 16/12/07 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    שיפור תנאים

    מג, 16/12/07 13:15

    אולי במקום להלחם נגד האנשים אפשר לנסות לגרום לצעירים לרצות לשרת בצה''ל ע''י שיפור התנאים התפקידים ובעיקר המשכורות. יש הרבה שרוצים לתרום אבל לא רוצים להיות פראיירים . להיות חייל היום זה לא גאווה בעיני רבים כשהצבא מתייחס בזלזול לחייליו והוגה תכנית איך להכריח אותם לשרת.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    התוכנית נשמעת טובה אבל למה להכריח בנות לעשות צבא הם לא תורמות כלום! (ל''ת)

    תעשו קפה לבד, 16/12/07 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    זו מורשת רבין. קריסה, השתמטות בריחה מהערבים, שמאלנות, רקב (ל''ת)

    תודה לרבין ופרס, 16/12/07 13:10

    הגב לתגובה זו

    • מורשת רבין זו חטיבת הראל

      דוד, 16/12/07 13:58

      שחרור ירושלים ועשייה בטחונית במשך כל ימי חייו.

      מי היה המורה שלך להסטוריה או אזרחות? תבקש את הכסף שלך בחזרה.

      הגב לתגובה זו

      • אז מדוע רבין פיקד על חטיבת הראל זמן כל כך קצר

        יוסי בכינור, 16/12/07 23:16

        את האמת אסור לומר בקול, אבל התשובה היא כאובה.

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    חשוב לקרוא: ''ירידה בילודה''? מוזר

    אלי, 16/12/07 13:09

    הפרש הלידות בין יהודים לערבים במדינת ישראל הפך כבר לשולי, והמגמה הזו רק מתגברת. נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ''ס) לשנת 2007 מאשרים את הממצאים שוברי המוסכמות של ''צוות המחקר האמריקאי- ישראלי למחקרים דמוגרפים'' (צמ''ד) דווקא על מומנטום דמוגרפי יהודי ולא ערבי:


    הגב לתגובה זו

    • ומה היה לפני 18 שנים? מה שאתה מתאר יעזור ב- 2025 (ל''ת)

      יוספוס, 16/12/07 21:29

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    יש לצהל תכנית להלחם באוייב ?? או רק תכניות הפקרה בשדרות בצפון (ל''ת)

    ומול האיראנים, 16/12/07 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה עם גיוס ערבים וחרדים למשטרה?

    דניאל, 16/12/07 13:06

    אין מניעה שישרתו כך את מדינת ישראל בצורה ובה, מועילה ומכובדת. כנ''ל גם לגבי נשים דתיות וכאלה העושים ככל שניתן כדי שלא להתגייס לצבא (כולל פציפיסטים מסוגים שונים)

    הגב לתגובה זו

    • ערבים מתגייסים למשטרה

      אייל, 16/12/07 13:56

      אפילו למשמר האזרחי יש פי 8 מתנדבים ערבים מאשר חרדים

      הגב לתגובה זו

      • גם חרדים מתגייסים למשטרת הצניעות (ל''ת)

        דגנדגכעדגכעדגכנ, 16/12/07 15:29

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    כל המאמץ - להגברת גיוס הנוער הציוני הדתי

    על תל אביב, 16/12/07 13:04

    בנות דתיות, בני ישיבות הסדר, חרדים, ומה עם השאר?
    מה עם הנוער בתיכונים של תל אביב שהשרות הצבאי לא מסתדר לו עם בניית הקריירה?

    הגב לתגובה זו

    • שיקולי יעילות

      ישראל, 16/12/07 13:55

      הנוער בתיכונים של הערים ושל הקיבוצים הוא נוער שמתגייס.
      נכון שגם שם אפשר לשפר אבל כבר לא נשאר הרבה.

      לעומת זאת החרדים הדתיים והדתיות זו כמעט קרקע בתולה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה ומטעה ואולי מתעלם מהמציאות

        מוטי, 16/12/07 14:24

        אולי אצל החרדים אכן יש בעיה של גיוס לצה''ל.
        אבל הדתיים שאינם מוגדרים חרדים הם הבסיס הנוכחי של כל יחידות השדה.
        אולי אתה חושב כי בוגרי התיכוניים בערים מתגייסים לצה''ל. הסטטיסטיקה, לעומת זאת, מצביעה על כך שגם באופן יחסי וגם באופן נומינלי אחוז מזערי מהנפגעים במלחמת לבנון השניה הגיע מהערים הגדולות בעוד שאחוז בלתי נתפס (גם באופן יחסי לחלקם באוכלוסיה וגם במספר הנומינלי) מהנפגעים היו חובשי כיפה.
        הסטטיסטיקה אולי משקרת (כשלא אוהבים את התוצאה) אבל היא כנראה מצביעה על כך שיש בעיה קשה בלגייס בוגרי תיכון מתל אביב בכדי להגן על מטולה וקריית שמונה. אלו שרואים בבחירות לכנסת בדיחה ומצביעים לגימלאים גם לא כל כך רואים צורך ''לבזבז'' זמן בשרות צבאי ובודאי שלא בשרות קרבי שלא יתרום ל''פיתוח האינדיוידואלי'' שלהם.

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    בסוף יגייסו פועלים סינים (ל''ת)

    רא''ל צ'ינג, 16/12/07 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תכניות עלובות לכיסוי חרפת הגירוש (ל''ת)

    קאפו שטרן, 16/12/07 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יפה - סוף סוף מטפלים בדתיות המשטמטות

    ע, 16/12/07 13:00

    אם כך הכבוד לשרות לאומי ( ויכול ליהיות ששם הן תורמות יותר מאשר בצה''ל) עדין צריך שיתגייסו לצה''ל

    הגב לתגובה זו

    • בשביל מה? כדי להכין קפה

      דתית לאומית, 16/12/07 14:12

      בשביל מה? כדי שיגישו קפה לאלופים וישעשעו אותם.
      בנות השירות הלאומי עובדות בבתי חולים, מוסדות לילדים הסובלים עם מוגבלויות שונות וכד'.
      תאמין לי שהן תורמות שם יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    שמתם לב שלא מדברים על השתמטות של השמאלנים ??

    מומו, 16/12/07 12:58

    את השמאלנים לא מחפשים איך לגרום להם להפסיר להשתמט

    הגב לתגובה זו

    • כי השמאלנים משרתים בצבא בקרבי

      אבי, 16/12/07 13:10

      רוב החברה שאינם דתיים בסיירת מטכ''ל מצביעים לשמאל המתון. גם הדתיים במטכ''ל מתונים בדעותיהם.

      איתי בפלס''ר גבעתי רוב החברה היו שמאלנים.

      אתה בטח היית טבח בקרייה.

      הגב לתגובה זו

      • קשקוש.כל הקרביים שרואים הם דתיים או רוסים או מרוקאים (ל''ת)

        אין שמאלן אחד, 16/12/07 15:31

        הגב לתגובה זו

    • כי אין כזו

      מנחם, 16/12/07 13:54

      האמת כואב, נכון?

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    השטרן הדפוק הזה מחריב את צה''ל

    לריסה, 16/12/07 12:55

    האדון שטרן מנצל כל הזדמנות כדי להתקוטט ולהציק למגזר הציוני דתי שמהווה את עמוד השידרה של הכוחות
    הלוחמים,וכעת הוא מתלונן על ירידה בכמות המתגייסים.
    אם רוצים להציל את צה''ל יש ליזום פיוס עם הציונות הדתית ובתור שלב ראשון של הליך הפיוס לשלוח את האלוף שטרן לועדה להתרת חוזים ומשם ישר הביתה ללא תנאים ופנסיה.

    הגב לתגובה זו

    • לא נעים לשמוע את האמת, נכון?

      גיל, 16/12/07 13:53

      רגילים לספר לעצמכם כמה אתה נהדרים בלי קשר לעובדות, כאילו שאתה משכנעים מישהו חוץ מעצמכם.

      לא צריך כאלה שמשרתים פחות משנה וחצי וגם אז בעיקר מתפנקים.

      יאללה תשבו יחד עם החרדים ובמקום להפריע תנו למי שבנהה עד היום את המדינה להמשיך במלאכה.

      הגב לתגובה זו

      • לבנות פאב ולעשות עסקי אוויר בנסדק זה לא מדינה

        לך לגדל תפוזים, 16/12/07 15:33

        מי שבונה את המדינה זה ערבים

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולי האלופים שהפסידו כל מלחמה ב40 שנים האחרונות יגרשו את עצמם? (ל''ת)

    לכו הביתה, 16/12/07 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שיביאו את הפלשים בהמוניהם. הם מחכים.

    מדינה עלובה., 16/12/07 12:51

    אין להם מושג בשביל מה אנחנו צריכים אותם פה.

    הגב לתגובה זו

    • צבא שלא רוצה לנצח זה לא צבא אלא עסק כושל מי רוצה להצטרף לעסק כושל? (ל''ת)

      JDH, 16/12/07 13:01

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    השמאל הרס וקעקע את הצבא. וכך הגענו עד הלום

    מ.ל., 16/12/07 12:50

    אפשר וצריך לכתוב על זה ספר, אולי ספרים.

    הגב לתגובה זו

    • אולי ספרי מדע בדיוני

      גיל, 16/12/07 13:51

      השמאל הוא חוט השדרה עליו נבנתה ונבנית המדינה, כולל צה''ל

      הגב לתגובה זו

      • חוט שדרה רפה למדי יש לאמור. קור עכביש. (ל''ת)

        חסן נסראללה, 16/12/07 15:37

        הגב לתגובה זו

    • שמאלנים מעדיפים שלא לפגוע בערבים ! (ל''ת)

      שונא שמאלנים, 16/12/07 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הנה עסק פשוט יותר: מי שלא מתגייס משכורתו במשך 3 שנים תתרם כולה לצהל (ל''ת)

    או שישב בכלא, 16/12/07 12:49

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם בחורי ישיבות שמקבלים כסף על השתמטות???? (ל''ת)

      הכל הבל הבלים, 16/12/07 13:10

      הגב לתגובה זו

      • אולי להעביר משכורתם של הח''כ גם (ל''ת)

        יהודי, 16/12/07 13:31

        הגב לתגובה זו

    • כרגע מקבלים פרס

      דוד, 16/12/07 13:50

      חרדים מקבלים הקצבות כדי לא לשרת.
      חוץ מזה איזה משכורת תעקל להם? אין להם כזו.

      ומעבר לכך. אני כבר עכשיו מוכן לשלם 36 משכורות מינימום כדי לפדות את ילדי מצה''ל. מתאים לך צבא רק של עניים?

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    חינוך יהודי.וחוץ מזה לא להשתמש בצה''ל לגרוש יהודים. (ל''ת)

    30 שנה במיל', 16/12/07 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    המדינה פוגעת בעצמה בילודה במדינה!!ו80% שנולדו גזר דינם עוני מחפיר!! (ל''ת)

    אטימות תהרוג, 16/12/07 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צבא הגרוש רוצה מגרשים? שיילך לצפון תל אביב (ל''ת)

    דובי, 16/12/07 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אז צה''ל יהיה: מבנות אירנים(?) ואתיופים.

    נהדר נפלא, 16/12/07 12:46

    הלכה המדינה כבר אמרנו?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איזו טיפשות? כל התכנונים מדברים על הורדת הרף..

    יאיר, 16/12/07 12:45

    אולי נכון יותר לבחון תפיסות צבאיות מחדש? האם באמת אנו זקוקים לצבא גדול כ''כ? לא צריך לענות מייד כן, אלא כדאי לבחון זאת ובאומץ. ובכלל, אולי כדאי ללכת לארכיונים ולברר כיצד הסתדר הצבא הסדיר כשאוכלוסיית ישראל מנתה משהו כמו 2 מיליון בלבד ובכל זאת העמידה צבא יעיל (שנות ה- 60). יש היום כ''כ הרבה יחידות קרביות חדשות שלא היו אף לפני 15 שנה - האם הן באמת נחוצות? זה נכון שמכל אחד ניתן לעשות חייל טוב (ועשינו את זה לא פעם בשיריון), אבל עדיין צריך להיות איזה שהוא רף של רצון + מחוייבות + כישרון לתפקוד חייל בהתמחותו, בין אם היא קרבית או תומכת קרב או אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אם סלקום מעסיקה משתמט במנהל תוכן מוסקלי..אז מה רע בהלשתמט? (ל''ת)

    גיא, 16/12/07 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה צריך מתגייסים אם אתם לא נלחמים באוייב ???? (ל''ת)

    בזבוז כסף, 16/12/07 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בנות דתיות משרתות בשרות לאומי

    אוריה, 16/12/07 12:42

    לידיעתכם הרבה בנות דתיות לאומיות אינן משתמטות אלא משרתות בשרות לאומי.
    אני למשל עבדתי עם ילד הסובל עם פיגור שכלי.
    אני בטוחה שתרמתי לא מעט.
    הבנות הדתיות הלאומיות איכותיות מאוד. רובן הגדול ממשיכות אח''כ ללימודים גבוהים. צריך להבין שבנות שמשרתות בשירות לאומי הן חיילות לכל דבר ועניין.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה את הזכות לבחור בטיפול במקום בקרב. למה לך מגיע ולי לא?? (ל''ת)

      שויון או חורבן, 16/12/07 13:11

      הגב לתגובה זו

      • שום אישה לא מחוייבת לתפקיד קרבי. אל תתנדבי. (ל''ת)

        דגלךחנידגכלץחני, 16/12/07 15:40

        הגב לתגובה זו

    • איך טיפול בילד עם לקויות

      רוית, 16/12/07 13:47

      מבחינתך הופך בחורה לחיילת לכל דבר?

      חוסר הבנה שכזה. אם זו יכולת ההבנה אולי בנות השירות הלאומי לא כל כך איכותיות?

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי שהן חיילות

        דתית, 16/12/07 14:18

        הן עובדות ללא תמורה עבור החברה.
        תאמיני לי שבשירות לאומי הן תורמות יותר. זה לא סוד שיש עודף של בנות בצבא. כידוע, לא כל הבנות הן טייסות, מד''סיות, תצפיתניות וכד'. למרבה הצער, לעיתים הבנות משמשות כפקידות, כמגישות קפה או סתם נמצאות שם כדי לשעשע את האלופים.
        עבודה עם ילדים עם לקויות היא עבודת קודש ובוודאי עדיפה על הגשת קפה...

        הגב לתגובה זו

      • זה הרבה יותר מאשר להכין קפה בקריה

        לא לקשקש, 16/12/07 15:34

        הלוואי שכולם היו תורמים ברמה הזו. גם מעט הערבים שעושים שירות לאומי בבתי חולים תורמים יותר מפקידות צהל.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    שוב השמאל שלא משרת רוצה שאחרים יהרגו במקומם (ל''ת)

    שאהוד ישרת, 16/12/07 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    פרס אולמרט (ומשפחתו)ודליה איציק לא בדיוק היו בקרבי (ל''ת)

    למה שאני אשרת?, 16/12/07 12:41

    הגב לתגובה זו

    • זאת אחת הסיבות לזרוק אותם ולהחליפם במנהיגות ראויה למדינה (ל''ת)

      יאל, 16/12/07 13:20

      הגב לתגובה זו

    • במיוחד הבן של פרס

      רביב, 16/12/07 14:02

      שהתבלבל ובמקום להשתמט הלך והיה טייס.

      נחה דעתך? אתה הולך להתנדב למגלן?
      או שאתה שייך לפחנדנים האלו שאלופים בלמצוא תירוצים?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    נשיא משתמט יור כנסת משתמטת אטש ממשלה ששירת חודשיים ככתב צבאי (ל''ת)

    דוגמא אישית, 16/12/07 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צבא ששולח חיילים לגרש את בני עמו לא ראוי שיתנדבו אליו

    אחד, 16/12/07 12:40

    כל הסיפורים על עידוד הגיוס מהעליה האיראנית ועוד כמה תוכניות הזויות שאף אחד לא מבין לא יצליחו לכסות על הבעיה המרכזית של הצבא - הוא הפך מצבא הלוחם באויבים לכח גירוש של אזרחים.
    כולנו ראינו את היעילות של הצבא במלחמתו ההירואית במתיישבי חבל עזה, ואת רפיסותו במלחמה מול החיזבאללה.
    כולנו ראינו את גדודי הג'ובניקם שטופי המח מגרשים אזרחים מבתיהם שבנו בעמל רב ותוך הקרבה אינסופית למען המדינה, כולנו ראינו את המוני קציני הצבא נלחמים בעקשנות על תוספות השכר שלהם, וכולנו ראינו את עליבות אותם קצינים ביום פקודה, כשעד היום הזה ממש הם עסוקים בכאילו מלחמות כדי שחלילה לא יצטרכו לעבוד קשה מדי או הדאגה שלהם לחיי החיילים, שבאה על חשבון חיי האזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פראייר מי שמתגייס

    גדעון, 16/12/07 12:40

    כי אותו מתגייס יאלץ לצערי לעמוד מול מחבלי הפת''ח, המשתמשים בנשק שאנו מסרנו לידיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תגרשו עוד 8000 ילדים יהודים לקרטונים ותראו מה תקבלו (ל''ת)

    העם לא מגרש, 16/12/07 12:40

    הגב לתגובה זו

    • אל תעשו טובות

      גיל, 16/12/07 13:44

      לא צריך כאלה שמשרתים פחות משנה וחצי וגם אז בעיקר מתפנקים.

      יאללה תשבו יחד עם החרדים ובמקום להפריע תנו למי שבנהה עד היום את המדינה להמשיך במלאכה

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    צהל הבזוי הפקיר את מדינת ישראל לכנופיית אולמרט (ל''ת)

    אסור להתגייס, 16/12/07 12:38

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מציע? הפיכה צבאית? (ל''ת)

      דלית, 16/12/07 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    השתמטות אינה בעיה צהלית בלבד

    דניאל, 16/12/07 12:38

    ההשתמטות מן הצבא אינה בעיה צהלית בלבד.היא בעיה פוליטית כבדה אך גם בעיה אזרחית חינוכית.דרוש מאמץ משולב ולא הסדר שיניח את הדעת כמו...הרפורמה בחינוך.היום זה אלעזר שטרן שבאמת איכפת לו מחר יהיה זה ראש אכ''א אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    משכר של 3000 ש''ח להגביר ילודה???מאמללים תינוקות שאין מה לתת להם לאכ

    לפתוח עיניים, 16/12/07 12:37

    משכר 3000 ש''ח אי אפשר להקים
    משפחה !!!!!!!!!!!!!
    ואלה שמישתכרים 500000 ש''ח
    לחודש מגדלים כלב!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כדי לשכנע אותי להתגייס שידרשו מהפוליטיקאים מקדימה לגייס את ילדיהם (ל''ת)

    תיכוניסט, 16/12/07 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ההתנתקות פוררה את הצבא הבפנים, ידרש הרבה יותר מזה כדי לשקם אותו (ל''ת)

    יעל, 16/12/07 12:35

    הגב לתגובה זו

    • מה פוררה איזה פוררה?

      אייל, 16/12/07 13:40

      למה מה קרה?
      החרדים החליטו להפסיק לשרת?
      קובץ הסדרניקים החליט לשרת 14 חודשים במקום 16?
      מה כבר קרה?

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה בישובי יש''ע יש יותר מתגייסים

    יעקב, 16/12/07 12:33

    תבדקו מדוע יש יותר חיילים הן בסדיר והן במילואים ביש''ע,לעומת יחסם המספרי באוכלוסיה.

    הגב לתגובה זו

    • תבדוק, אין יותר

      רוית, 16/12/07 13:39

      אם אתה מכליל בסטטיסטיקה את בני ברק תתכבד ותכללי גם את קריית ספר וביתר עילית.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הפיתרון: צבא מקצועי

    אורן, 16/12/07 12:33

    רבע מתקציב מדינת ישראל הולך לצבא ועדיין אין מספיק חיילים? די לבזבוז.
    הגיע הזמן לגייס חיילים שזה היעוד שלהם ולשחרר את אזרחי המדינה מן הטמטום הזה

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה לקנות פועלים זרים?

      דוד, 16/12/07 13:37

      בתור חיילים?

      מה הקשר בין תקציב למספר החיילים?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי רוצה לשרת בצבא שמגרש יהודים ????????? (ל''ת)

    רק עמלקים, 16/12/07 12:33

    הגב לתגובה זו

    • משיב אחים לגבולם (ל''ת)

      חיים, 16/12/07 13:38

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה עם גיוס החרדים הבריאים בגופם ובנפשם בגיל 18? (ל''ת)

    קטוע רגליים, 16/12/07 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ההפרטות והפערים באים לידי ביטוי !!אלו שמשתכרים 400000 ילדיהם מיתגיס

    ללהקות צבאיות, 16/12/07 12:32

    ההפרטות והפערים בחברה
    כולם טומנים ראשם בחול
    הילדים של אלו שמישתכרים
    400000 ש''ח לחודש הולכים ללהקות צבאיות ולחלטורות
    להתחיל להבין !!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • שמות בבקשה

      דוד, 16/12/07 13:36

      אתה מכיר הרבה כאלה שמרוויחים כל כך הרבה כסף?

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    צבא קטן ומגרש. כל הכבוד לצה''ל (ל''ת)

    שלי, 16/12/07 12:31

    הגב לתגובה זו

    • מגיע לכם! =] אני מאוד שמח שזה מה שקרה לכם אחרי מה שעשיתם לחיילים (ל''ת)

      שלי, 16/12/07 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מברך על השיתוף פעולה עם הדתיים

    ינון, 16/12/07 12:29

    בתור דתי אני מברך על העניין ומבקש בכל לשון של בקשה לא לפגוע באורח החיים הדתי שלנו.
    זה הצבא שייחלנו לו.
    תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תרדו מהבנות,תשקיעו בתיכונים!!!

    יעקב, 16/12/07 12:28

    כמילואימניק וותיק תקשיבו.
    בנות זה לכאילו.צבא מקצועי ,יהודי ערכי לא מגייס בנות כלל.
    הצבא הוא צבא המילואים בו אין מקום לבנות.כי הם טובות ומחכות לבעליהן הנושאים בנטל.

    הגב לתגובה זו

    • יהודי ערכי לא רואה בבנות

      דוד, 16/12/07 13:35

      בני אדם מסוג ב''

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין הצבא להיבנות על בנות בלבד יש גיוס חובה וכולם חייבים להתגייס

    אריה, 16/12/07 12:27

    די עם ההשתמטויות כולם חייבים להתגייס ולשרת את המדינה כולל הערבים שיחויבו בשירות אזרחי כמו בתי חולים, בתי אבות וכו...הם אזרחים וחייבים לתת גם למדינה את וחבתם לא יתכן שהם ייהנו מכל ההטבות הסוציאליות כמו ביטוח לאומי,חינוך, טיפול רפואי, בתי ספר אונברסיטאות וכל זה ניתן להם חינם..זה צריך להיפסק ולא רק היהודים נוטלים בעול .

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא מוכן לצאת למלחמה עם פרחי טייס שגירשו יהודים (ל''ת)

    עד שיסלקו אותם, 16/12/07 12:26

    הגב לתגובה זו

    • תתגייס לגדודי אל אקצא

      אייל, 16/12/07 13:34

      יאללה לך לעזה, אל תעשה טובות

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הפסקת אפליית הנשים

    beetle, 16/12/07 12:23

    שירות מלא של שלוש שנים לנשים כמו גברים.
    שירות משמעותי- מי שבעלת פרופיל קרבי תלך לקרבי ולא למשרד.
    שירות לבעלות פרופיל נמוך יותר בתפקידי שטח כתומכות לחימה.
    אי מתן פטור לבנות דתיות.
    אי מתן פטור לבנות נשואות- רק בהריון (כך נמנע נישואים פקטיביים).
    שירות מילואים מלא של 30 יום בשנה כמו גברים (הגבר יכול לשמור על הילדים ולקחת אותם לגן).

    כך תמנע השתמטות של 50% מהאוכלוסיה משירות צבאי משמעותי.

    הגב לתגובה זו

    • שירות מילואים הוא לא רק 30 יום...

      צביצב, 17/12/07 11:44

      במצב חירום, מלחמה, כש כ ו ל ם מקבלים צו 8. מי ישאר בבית ?

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אין הצבא להיבנות על בנות בלבד יש גיוס חובה וכולם חייבים להתגייס

    אריה, 16/12/07 12:23

    די עם ההשתמטויות כולם חייבים להתגייס ולשרת את המדינה כולל הערבים שיחויבו בשירות אזרחי כמו בתי חולים, בתי אבות וכו...הם אזרחים וחייבים לתת גם למדינה את וחבתם לא יתכן שהם ייהנו מכל ההטבות הסוציאליות כמו ביטוח לאומי,חינוך, טיפול רפואי, בתי ספר אונברסיטאות וכל זה ניתן להם חינם..זה צריך להיפסק ולא רק היהודים נוטלים בעול .

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    רגע האמת של היהדות החרדית

    חייל ותיק, 16/12/07 12:19

    כעת אתם חייבים להחליט, אחת מהשתיים:
    הלנו אתם, אם לצרינו?

    הגב לתגובה זו

    • הם כבר מזמן החליטו (ל''ת)

      חיים, 16/12/07 13:32

      הגב לתגובה זו

    • אכן,רגע האמת.....

      קצין וותיק, 16/12/07 13:55

      כעת,על מנהיגי המדינה להחליט,האם מתפקידו של צה''ל לשמש כמשטרה - ראה דוגמת הגירוש מגוש קטיף ועמונה - או שתפקידו לעסוק בבטחון המדינה ואזרחיה... לא נסכים לשרת במסגרת שתשמש פעולות לא בטחוניות,לא יוכלו לגייס אותנו בכח לדבר כזה,ספקות והרהורים רבים עולים בראשינו מאז גורשו יהודים מביתם ונזרקו ללא מקורות פרנסה וללא תקווה ע''י חיילי וקציני צה''ל... צה''ל נועד לאבטח ולהגן על העם ולא לפעול נגדו,למשטרה-שאין חובת גיוס אליה- נועדו תפקידים המוגדרים כ''עשיית סדר'' ובטחון פנים.......

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    רוצים יותר מתגיסים ...אני מציע הצעה פשוטה....

    כפיר, 16/12/07 12:18

    במלחמה הבאה במקום להכניס חיילים לצאן ולטבח....נא לתת מכות אש מהאוויר על ידי אף 15 אי ..ואף 16 אי על לבנון מעוז החיזבלה והסורי עם צריך על קווי חשמל נפט גשרים מיבנים בונקרים ומה לו.......ורק שהכול נקי מיתושים להכניס כוחות קרקע אולי זה יגביר את האמינות של המתגיסים כי אף אחד לו סופר אותנו פה לו אנשי צבא ולא הקברנטים מירושלים .....רבותי עזה תחילה קודם כרוזים ומכות אש מהאוויר על כול אוחז נשק אחר כך חייר פנימה וטנקים . הצעה פשוטה להתחיל לשכוח מאירופה וארהב גם במחיר סנקציות על ישראל בשלב מסויים לו יעזור כלום רק מאזן אימה חדש.ברק רוצה צבא גדול עוד אוגדות בין רצון ומציאות ........לכו תגיסו את ערביי ישראל גייס חמישי למען ישראל שיתרמו גם ואנשי שס ..חוק טל עלק חוק מטורף למדינה מטורפת.

    הגב לתגובה זו

    • תחזור לכיתה א' ללמוד איך כותבים בלי שגיאות!!! (ל''ת)

      *, 16/12/07 12:50

      הגב לתגובה זו

      • וזה יפתור את הבעיות שהוא מעלה, נכון??? (ל''ת)

        לך אתה קנה שכל!, 16/12/07 13:14

        הגב לתגובה זו

      • בעברית נכונה כותבים ''ללא שגיאות''

        נביל, 16/12/07 15:05

        תמיד יהיו כאלה ש''ירדו'' על טכניקת הכתיבה ולא יגיבו כראוי על התוכן.

        כפיר כתב תגובה אשר משקפת את הלך הרוח בקרב רבים מהיהודים בישראל. אני מסכים עם קביעתו.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    התעוררו וצ'פרו את החיילים (ל''ת)

    שיר, 16/12/07 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש יותר חילונים שלא מתגייסים מחרדים ובנות דתיות שלא מתגייסות !!!

    אבי, 16/12/07 12:17

    וכל זה מנתוני הצבא עצמו מידי שנה בשנים האחרונות

    הגב לתגובה זו

    • כן, אבל לא באחוזים. (ל''ת)

      א, 16/12/07 12:39

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון- שירות לאומי

        גילה, 16/12/07 13:08

        לא נכון 99% מהדתיות הלאומיות מרשתות בשירות לאומי במקום להיות פקידות של איזה אלוף.
        תאמין לי שזה הרבה יותר תורם.

        הגב לתגובה זו

        • אז הן פקידות של רבנית

          דוד, 16/12/07 13:33

          הן יכולות להתגייס לצה''ל לתפקידים קצת יותר מאתגרים מפקידות

          הגב לתגובה זו

    • ברור. בלי שויון לא יהיה צבא.

      אאאא, 16/12/07 13:16

      כל עוד חרדי משוחרר, בגלל פולחן ותו לא, וכל עוד הוא גם מקבל כסף, ואחר כך מקבל עוד ועוד תנאים אין לחילוני שום סיבה להלחם. על מה?????? על להיות אזרח סוג ב?? בשביל מה הוא נלחם???

      הגב לתגובה זו

      • והשמאלנים שמשוחררים בגלל פולחן ה''אני'',זה יותר טוב? (ל''ת)

        דעדעדכעדכע, 16/12/07 15:36

        הגב לתגובה זו

    • ויש הרבה יותר חילונים שמתגייסים

      דוד, 16/12/07 13:32

      בישיבה לא לימדו אותך מה ההבדל בין מדגם וגודל אוכלוסיה לבין מספרים נומינליים, נכון?

      לא רק שאתה צריך להתגייס, אתה גם צריך לדרוש חינוך טוב יותר

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    חרדי מאוכזב

    חרדי30, 16/12/07 12:15

    הלוואי והיו מגייסים אותי ואת רוב חבריי בישיבה(ברחוב) היה יוצא מאיתנו משהו נורמלי. השאירו אותנו ללא מקצוע ללא עתיד לחיים.

    הגב לתגובה זו