• 35.

    ביזיון ששבעת המחבלים האלה עדיין בחיים .. (ל''ת)

    בס, 15/12/07 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    רק מדינה מזוכיסטית שומרת את הפליטים הללו 40 שנה

    תעיפו אותם, 15/12/07 07:40

    לירדן ומצרים עם כל החלקים הכבושים לילכו לעזאזל כבר מאיתנו ומהזיבולים שאתם רקמתם והם רוקמים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תרחיש הגיוני- להחזיר אותם לירדן ומצרים - ובלי זיבולי מוח (ל''ת)

    חכם ביותר, 15/12/07 07:37

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תרחיש האימים

    המחתרת הסגולה, 15/12/07 00:08

    ישראל מתפוררת.
    ארצות ערב הקיצוניות והפלסטינים מתחילים בהפצצה מאסיבית של ישראל. ישראל מופתעת מהעוצמה. ישראל מגייסת מילואים באיטיות משוועת וחיל האוויר מתחיל לפעול.
    ההפצצות גוברות על חיפה ופוגעות במפעלים כימיים. ישראל מחליטה על הפצצות מאסיביות על בירות ודמשק ללא הפסקה. דמשק מתחילה לדמם.
    מצרים וערב הסעודית מחליטות על שיתוף פעולה עם אירן ומפתיעות את ישראל מדרום. ירדן בלית ברירה מצטרפת... לא, זה לא עובד. זה תרחיש לא הגיוני. אם אין לאירן פצצת אטום אזי גם אם ישראל אינה כבר ציונית, עדיין ידה תהיה על העליונה.
    תרחיש אחר: החמאס מבין שדברים לא זזים. קצת שדרות, קצת אשקלון אבל העם בעזה רעב ללחם ועבודה. הרחוב הפלסטיני מחליט על שיתוף פעולה עם הפת''ח ומייצר מחתרת חכמה --שנתמכת ע''י ישראל--שמתנקשת בראשי החמאס ברצועה. מצד שני הפת''ח מנקה את הגדה המערבית מסממנים חמאסניקים. בעזה, ראשי החמאס מתחלפים מהר והפראנויה שולטת. עד מהרה הם מחסלים אחד את השני ורחובות עזה הופכים לשדה קרב בין פלגי החמאס השונים. לאחר שהחמאס מאבד עשתונות, פונים רופאים ומשכילים מעזה בבקשה להתערבות בינלאומית. ארה''ב מתנה התערבות שכזו רק אם גם לה יש חלק בכוח הרב-לאומי. עזה נכנעת. כוחות מרינס חודרים לעזה ומשתלטים עד מהרה על מוקדי השלטון. אבו-מאזן חוזר לעזה כגיבור הדור ומהמרפסות בעזה זורקים אורז וסוכריות. פיצוץ עז נשמע בעזה--אבו מאזן נהרג. את מקומו תופס ראש המחתרת הפלסטינית שקורא לפלסטינים להתעורר ולהתאחד ולהדבר עם ישראל אחת ולתמיד. שיחות השלום המואצות מתקיימות במזרח ירושלים. נחתם הסכם קבע ונערך טקס מפואר במשכן הכנסת. שבועיים אח''כ פיצוץ עז נשמע בעזה...וחוזר חלילה.

    הגב לתגובה זו

    • ואולי תרחיש סביר יותר הוא ש''שני קוני למל''האפורים אבו מאזן ואולמרט..

      Ehad Haam-Zioni, 15/12/07 03:24

      מצליחים תוך שנה להגיע להסכם ביניים על הקמת מדינה פלשתינאית זמנית על בסיס הגדר(כפי שהאמריקאים אישרוה-ובירתה בחלק של מזרח ירושלים הערבית שמחוץ לעיר העתיקה והאגן הקדוש.

      הפגנות השימחה מקיפות את כל הציבור הפלשתינאי-כולל בעזה-והפגנות התמיכה במצרים ירדן וסעודיה משכנעות את החאמס להניח את נשקו ולעבור לפעילות סיעודית-חברתית במסגדים.

      ארהב ואירופה מזרימות כספים והשקעות זרות-ומסייעות לממשל החדש בעבודתו האירגונית-ורוב המתנחלים ממזרח לגדר מתפנים מרצון לקליטה מאורגנת.....ובמקביל מתנהלים דיונים אינטנסיביים על שלום מלא על בסיס הקו הירוק ותיקונים הדדיים-וריבונות בינלאומית על העיר העתיקה והאגן הקדוש......ומשא ומתן זה מוכתר בהצלחה בשנת 2011 ומתבצע בשלבים במהלך השנתים הקרובות...

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתייחס לעזה כאל מעצמה

      ד, 15/12/07 08:22

      כל מה שיש בעזה זה מספר ברברים, שניתן למחוק אותם במספר שעות. העובדה שמדינת ישראל החליטה לעצום עין ממצבה של שדרות כל עוד הפגזים לא מגיעים לתל אביב אינה עושה את הברברים מעזה לגורם צבאי בעל משמעות. הם בסך הכל חבורה של ברברים שעצם קיומם הוא פועל יוצא של הזלזול של הממשלה בפריפריה.

      הגב לתגובה זו

    • נא להתקשר לרופא

      רועי, 15/12/07 14:02

      זה נראה כאילו אתה עובר התקף פסיכותי, תתקשר מיד לרופא תגיד לו שאתה עובר עוד פעם את ההתקף הזה, שבו אתה חושב שאתה מצביא או מדינאי ורוקם כל מיני תוכניות, אני הייתי ממליץ עלטיפול משולב של זריקות בגזע המוח והרחקה ממחשבים.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    נראה שחמאס לא משמידים את הסמים שמוברחים לרצועה ממצרים

    ב.ק., 14/12/07 23:56

    האיש פשוט על סמים וסובל מבעיות קשות של תפיסת המציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הוא צודק חלקית, אני מציע לחסל אותו כדי לסמל את המפנה

    יואב, 14/12/07 23:53

    יא עיסא דיר באלאק מהאבאצ'י אה...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם הוא טועה או צודק זה תלוי בנו

    ש.בש, 14/12/07 23:52

    מה שהבחור מהחמס אומר יכול להיות נכון, והוא עדיין יכול לטעות ובגדול. עכשיו לעניין: אם ישראל תדע ליצור מדינה עם טריטוריה שבה הרוב לדורות, יהיה יהודי, אשר גבולותיה יבוצרו באופן יסודי ומקצועי, ומאחורי הגבולות הללו יעמוד צבא איכותי מצוייד במיטב הכלים של צבאות מודרניים, ובחיפוי הכוח הצבאי תתנהל כאן אותה דינמיקה כלכלית תעשייתית יוצרת, כפי שיש לנו היום, אין כוח בעולם שיכניע את העם היהודי שישב בארצו, האיסלם הקיצוני יאבד גובה עם הזמן, ישנן בעולם מדינות איסלמיות שהפרידו דת ממדינה והאיסלם שם הוא בהחלט דת ידידודית, הפלשתינים נמצאים כרגע בשפל חברתי, כלכלי, ולאומי, ולכן כל הרוע והקיצוניות יוצאות החוצה ומשחקות כנור ראשון, אולם, עם הזמן גם הם ירצו חיים טובים יותר לילדיהם ויבינו שהחיים לצדה של מדינה בעלת עוצמות כלכליות ודמוקרטיות כמו ישראל היא יתרון להם ומנוף לקדמה עבורם. זה לא יקרה מחר, גם לא בימי חייו של הבחור מהחמס, אם הוא בכלל ימות מזקנה,... מה שלא נראה לי כרגע כאפשרות ריאלית. הכל אבל הכל תלוי במה אנחנו נעשה ופחות במה הם אומרים יגידו או ילהגוץ

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כואב להודות אך הוא צודק. דין קטיף כדין תל-אביב... (ל''ת)

    כבשה פועה, 14/12/07 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יום הדין של השטן האיסלמי קרב ובא...

    אריאל, 14/12/07 23:41

    העולם לא ישתוק לעד כנגד מכונת ההשמדה האיסלמית. שינאתכם לחיים באשר הם תביא עליכם את סופכם הכה מיתבקש בתפילותינו וחלומותינו...שיעזור לנו אלוהים ואני בכלל לא דתי.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לדבר ישירות רק עם איראן וכעת. זו הדרך.

    חכם פרסי זקן, 14/12/07 23:26

    תחשבו על זה. לנו ולאיראן יש יותר משותף מאשר שונה: שינאה כלל עולמית, בעיה של אגו וכבוד מנופח שדופק לשני הצדדים את ההגיון, התבססות על מניעים דתיים (הסטוריים) בטענות לשייכות על הארץ הזאת, יכולת גרעינית... אם ניתן לאיראן את הכבוד להיות הדוברת והמחליטה עבור הפלסטינים - הם יקבלו את ההכרה של מעצמת על(שהם כל כך רוצים) וגם יזכו להכרה בינלאומית כגורם מתווך וגם יעשו כאן סדר. הפתרון יהיה אז: שתי מדינות לשני עמים אבל דיר-באלאק למי שיעשה בעיות בענין... או ינסה שלא לכבד החלטה של האיראנים....

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    העובדה שהוא אימפוטנט לא עושה אותה מכוערת

    ד, 14/12/07 23:19

    או אם נאמר זאת במילים אחרות, העובדה שיש לנו הנהגה אימפוטנטית זה לא אומר שהחמאס חזק. את החמאס ואיתו את כל הברברים הפלשתינים ניתן לגמור בתוך מספר שעות. המלך חוסיין כבר עשה זאת, ומאז יש אצלו שקט, ואולי יום אחד יפול גם לנו האסימון ונפעל בדרכו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בקרוב נוריד אותו... חחח... (ל''ת)

    שב''כ, 14/12/07 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    u will never be there.... (ל''ת)

    d, 14/12/07 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יתרון האיסלאם בכמות המאמינים

    דן גשש, 14/12/07 23:04

    מיליונים של מתפללים אחוזי שטנה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תבינו מנהיגים מהסוג של שרון ואולמרט שכל חייהם הפוליטים עשו גם לביתם

    אחד מהעם, 14/12/07 22:42

    על חשבון האינטרס והקופה הציבורית לא מסוגלים להוביל עם בשעות קשות ועכשיו הכל מתפוצץ בפנים.

    הגב לתגובה זו

    • שרון הוציא את עם ישראל מעזה

      משה, 14/12/07 23:03

      מנהיג ברמה של משה רבנו שהוציא את עם ישראל ממצרים ושרון הוציא אותנו סוף סוף מעזה.
      ההתנתקות מעזה היתה הדבר הכי טוב לעם ישראל ועכשיו הגיע הזמן להתנתק מיהודה ושומרון זהו!

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    האיסלאם הוא זה שגמור

    רוני ערמוני, 14/12/07 22:40

    כרגע הוא קיים רק המחנות פליטים פלשתינאיים בארצות ערב או לאיפה שהם יגיע. הנוער הערבי נהיה יותר ויותר חילוני - ערבים מוסלמים ביפו רוצים להגתגייס לצה''ל, בלבנון יש סצנת טראנס ענקית, אפילו המרוקאים בצרפת חילונים גמורים בעיקר, מה שיוצר אצלם משבר זהות כשאלכוהול ועישונים נכנסים לתמונה. עוד דור ויסתדר להם הראש, ואז החמאס (שכנראה יוסיף להתגבר) ג-מ-ו-ר.

    נצטרך לסבול קצת פשוט מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • לא מדוייק:

      דני, 14/12/07 23:04

      אתה טועה: א. אם היום היו בחירות דמוקרטיות באמת בירדן ובמצרים, האחים המוסלמים היו מנצחים, והית מקבל ליד הבית שתי מדינות סוניות קיצוניות דמויות הטליבאן. לפני דור אחד זה לא היה קורה. ב. תראה מה קורה בתורכיה, הצבא מונע בכוח השתלטות איסלמית. ג. תתעניין במה שקורה במדינות האיסלמיות במזרח ובמחוזות האיסלמיים של סין: הצעירים חוזרים בתשובה אפילו במקומות שכבר שני דורות אף אחד לא הלך למסגד.... על טרור איסלמי בסין שמעת?

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה, העולם כנראה הולך לכיון איסלם (ל''ת)

      צפוי עידן חשוך, 14/12/07 23:28

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    למה אללה לא היה איתכם במלחמות?

    שגיב, 14/12/07 22:40

    רק דרך ג'יאהד אתם מנסים להוכיח שאללה איתכם אבל שהפסדתם לישראל בכל המלחמות זאת הייתה מכה קשה לאיסלם, איך מסבירים את זה בתפילות יום השישי במסגד? ישראל גם הייתה חלשה יותר צבאית, נלחמה מול צבאות סוריה, ירדן, לבנון, מצרים, וחיילים מסעודיה ועיראק ועדין לא ניצחתם. מכאן נובעת השנאה לישראל, הפחד שלכם והרצון ''להוכיח'' שדרכו של מוחמד היא הצודקת.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לצערי הוא צודק

    רועי, 14/12/07 22:20

    לצערי הוא צודק. אין כאן אף אחד שנלחם על המדינה הזאת, מעט מאוד אנשים אכפט להם בכלל. בעוד שהחלאות האלה מנועים משינאה, שינאה בוערת ליהודים שיוצרת אצל הציבור שלהם מוטיבציה ורצון להחזיר לעצמם את הכל, פה כולם רוצים לראות טלויזיה, שחס ושלום לא יפסידו כוכב נולד.

    לא אתפלא עם בעוד כמה שנים את המגן דוד בדגל יחליף הפרצוף של מיקל לואיס או מירי בוהדנה.

    מעניין למה הצבא שלנו נראה כמו שהוא נראה והמדינה שלנו הפכה לפירסומת לקרלוס

    הגב לתגובה זו

    • גם מה שמניע את הפוליטיקאים שלנו זה שינאה ליהודים

      צחי, 14/12/07 22:37

      והם ירסקו את המדינה הזאת.
      כי רדיפת הבצע שלהם גוברת על הכל והם עסוקים בלדכא את העם שלהם.

      למשל דיכוי הילודה זה גם יהרוס את המדינה

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אין לאיסלם שום עתיד

    אמיל, 14/12/07 22:13

    איסלם מחזיק מעמד אך ורק בזכות הנפט.

    תוך 10 עד 20 שנה תהיה טכנולוגיה אלטרנטיבית והעולם יפסיק לספור את הערבים. עלינו רק להחזיק מעמד.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      דני, 14/12/07 22:25

      יש להם נשק נוסף, והוא נשק אדיר: הדמוגרפיה. בעשור הבא יותר ממחצית האנושות תהיה מוסלמית בפעם הראשונה בהיסטוריה. קשה לנבא למה זה יגרום. תראה מה קורה באירופה: האוכלוסיה האירופאית מזדקנת, והמהגרים המוסלמים הופכים לרוב אט-אט, גם בגלל ההגירה וגם בגלל הריבוי הטבעי. העסק לא פשוט כל-כך....

      הגב לתגובה זו

      • מסכים, אבל...

        רועי, 14/12/07 22:57

        מסכים עם כל מילה, אבל יש לזכור שהאוכלוסיה המוסלמית מבודדת את עצמה, זו אוכלוסיה עניה, לא משכילה ואלימה אשר בסופו של דבר תביא על עצמה כליה.

        מדינות המערב הן אכן מדינות מתורבתות, אבל יגיע הרגע שבו הם יבינו מה גדל בחצר האחורית, כמו שבצרפת מתחילים להבין. העימות הוא בלתי נמנע.

        הגב לתגובה זו

      • פצצה קטנה גדולה משנה דמוגרפיות (ל''ת)

        מימן, 14/12/07 23:04

        הגב לתגובה זו

      • בדיוק להפך: הדמוגרפיה הורסת אותם

        קומפורטי, 14/12/07 23:58

        תראה למשל בארץ: משפחות יהודיות או ערביות שהביאו 2 או 3 ילדים, הילדים התקדמו והפכו למובילים, בעוד שמשפחות עם הרבה ילדים (ברוכות ילדים, עלק) נמצאות בפיגור כרוני. כל זמן שהערבים מביאים צאצאים בלי חשבון- עתידנו מובטח.

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    אז אמר...

    ליאור, 14/12/07 22:13

    אז מה אם אמר?
    ממש לא מבין את התגובות המטופשות. מה יש להתייחס אליו? אז אמר, נו אז מה?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הוא גם מבין שזה תלוי בנו,ורק בנו!!!! (ל''ת)

    רן, 14/12/07 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ישראל ממשיכה את משאיות השקלים לחמאס

    בנק הדואר, 14/12/07 21:56

    אני יודע, זה נשמע הזוי - אבל תקלידו בגוגל שלוש מילים:

    עזה משאיות שקלים

    תראו לבד.

    הגב לתגובה זו

    • צודק - זה די מדהים

      מיכל, 15/12/07 00:02

      עזה משאיות שקלים - נשמע הזוי אבל זו המציאות

      הגב לתגובה זו

    • מתאם הפעולות בשטחים לשעבר - מספק את השירות.

      ד.ר, 15/12/07 00:42

      עוד אלוף במילואים שסידר לעצמו הכנסה

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה לעשות, הוא צודק

    א, 14/12/07 21:53

    אלא אם כן העולם הלא-איסלאמי יתפקח ויבין שאם לא יעשה משהו בנידון, אז בעוד כמה עשרות שנים האנושות תיכנס שוב לתקופת ימי ביניים אפלה.

    הפתרון היחידי הוא מיגור הקיצוניות האיסלאמית בכל מחיר. מה שהרוסים עשו בצצניה צריך לעשות בעירק, איראן, ערב הסעודית, טורקיה, וכו'.

    זה יכאב אבל אם לא נעשה את זה, הנכדים שלנו ישלמו מחיר הרבה הרבה יותר נורא.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צודק. ישראל במתכונתה הנוכחית תיעלם. מהחורבן תצמח הישועה! (ל''ת)

    ישראל, 14/12/07 21:46

    הגב לתגובה זו

    • חמוד, אתה תחרב הרבה לפני המדינה (ל''ת)

      יאללה, 14/12/07 21:59

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    המעז - מנצח

    Joe Anaaref, 14/12/07 21:36

    פעם, כשהיתה פה מדינה, זה היה המוטו של אחת הסיירות שלה. היום, על חורבות אותה מדינה, אני מהמר על זה שהבחור צודק.
    המעז - מנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הם אומרים,הם צודקים והם עושים... (ל''ת)

    אלעד, 14/12/07 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הוא צודק אבל זה בגלל השחיתות אצלנו ולא בגללם (ל''ת)

    האיסלאם=מוות, 14/12/07 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האם מרצ חוגגת גם את האירוע הנל? (ל''ת)

    מישהו יודע?, 14/12/07 21:19

    הגב לתגובה זו

    • כן. היכנס וקרא את ההזמנה.

      תום. שפוי., 14/12/07 21:33

      אנחנו נחגוג אבל בצורה מיוחדת: נארגן כנס שלום אולטימטיבי, עם נציגים פלסטינאים, והכל. כמובן שנשיר שירי שלום וכאלה! אבל הכי חשוב: נצא בהפגנתיות אל מול הגדר שמול רצועת עזה עם שלטים בעברית ובערבית עם סיסמאות של שלום, ועם רמקולים ענקיים. נשדר לכיוון הפלסטיני שירי שלום של אביב גפן וכאלה, בזמן שקבוצה של מודטים (כאלה שמתרגלים מדיטציה טרנסנדנטלית) כולל מתנדבים ופעילי שלום מאירופה ימדטו וישדרו אנרגיות חיוביות לכיוון הפלסטיני. החלום שלי הוא שיוסי ביילין יסכים לבוא!!! מקווה שהימנים ההזויים האלה לא יפריעו!

      הגב לתגובה זו

      • תגיד מה לקחת אקסטזי?. (ל''ת)

        רפי, 14/12/07 22:25

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    אתה צודק - אבל תכין צוואה

    לילי הכושית, 14/12/07 21:16

    וולאה אתה צודק, גם לשיטתי תוך 15 שנה אנחנו יוצאים מכאן בשחיה לכוון קפריסין

    נראה לי שבקרוב מתוכננת לך אורגיה עם 72 בתולות

    אל תאמין לאף אחד כל ה - 72 - פולניות

    הגב לתגובה זו

    • לקחת לי את המילים מהפה. (ל''ת)

      רפי, 14/12/07 22:27

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הרגשת דז-ווה

    אורי, 14/12/07 21:15

    הוא מצטרף להרבה אנשים שאמרו וטעו.
    קודם שיצליח לתדלק את הרכב ואחכ ימשיך להזות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הבורסה והרדיפה אחרי משכורת של 200000 ש''ח לחודש זה יגמור את המדינה

    ולא החמאס, 14/12/07 21:06

    הרדיפה אחרי הכסף
    כסף מתמטם את המדינה
    הבורסה הכל זה הבורסה
    הרדיפה אחרי שכר של מיליונים
    לבודדים ואותם בודדים מזניחים
    את בטחון המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    האמינו לו! (ל''ת)

    ריאליסט, 14/12/07 20:55

    הגב לתגובה זו

    • במקומך

      לא ייאמן, 14/12/07 21:12

      הייתי עובר לשוויץ. למה לך להישאר פה ? ממילא נעלם ותהיה פה מדינת חמאס. מזל שהורינו לא היו ''ריאלים'' כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ובוא לא נשכח את רנטיסי הבזוי

    יאיר, 14/12/07 20:50

    שאשתו אמרה שהיא לא מוכנה לשלוח את הילדים שלה להתאבד.
    מילא חסן נסראללה, שאיבד ילד שהיה חבר בחיזבאללה בקרב מול צה''ל.
    אבל רנטיסי הטיף להתאבדות בזמן שעל ילדיו הוא שמר! רק מראה את הצביעות וגועל הנפש המוסרי של התנועה הזו.
    ובנוסף, בואו לא נשכח שפלשתינים (שהם מוסלמים סונים ברובם) משרתים את איראן השיעית בחברותם בחמאס ועוזרת לשיעים להתקומם נגד ההגמוניה של הסונים באיסלאם.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מחובר למציאות

    לא ייאמן, 14/12/07 20:42

    למעלה ממאה שנה אתם מנסים. איפה אתם ואיפה אנחנו ?
    סביר יותר להניח שתהיה פגישת איחוד שלך עם השייח יאסין ושחאדה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    על כל הציונים להתאחד כעת! (ל''ת)

    השמאל מביא אסון, 14/12/07 20:30

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים יותר שמולאנים נהרגו על הגנת המדינה הזו כדי לאפשר לאפס כמוך (ל''ת)

      להגיב ., 14/12/07 20:45

      הגב לתגובה זו

      • אין כמעט שמאלנים בצבא,זה בדוק

        בדוק את העובדות, 14/12/07 21:19

        בבחירות האחרונות מרצ קיבלה בקרב חיילי צהל פחות קולות משס

        ישראל ביתנו קיבלה יותר קולות מהעבודה מרצ וחדש גם יחד
        לידיעתך

        נתנו להם אדמה כסף חשמל הכרה בינלאומית אזרחות

        תראה לאן הובלתם אותנו

        הגב לתגובה זו

        • מה שמצחיק בתגובות של הימנים (הקיצוניים) האלה:

          קול הצדק, 14/12/07 22:24

          שאין בכלל ימנים אמיתיים. הם קיימים רק בתאוריה. לספר לכם כמה ממשלות ימין קמו מאז 1977? ומה כולן עשו? החזירו עוד ועוד שטחים. את סיני (בגין), את חברון והנפה (ביבי), את רצועת עזה (שרון). כשכבר הם יכלו להגיב על תקיפת ישראל, הם ישבו מפוחדים ומכונסים בתוך ארצם (שמיר, במלחמת המפרץ הראשונה), ולא הגיבו כמו אחרון המשאלנים הקיצונים ביותר. חברים, להיות ימני זה בתיאוריה. אין במעשה אף אחד ימני. כולם מתיישרים עם המרכז והשמאל המתון. המשמעות היא אחת - הצבא כולו מלא רק באנשי מרכז ושמאל (למעט אותם קיצוניים מעטים מהימין שאותם דבר לא יבלבל, לכאורה). מי שימני, הוא כאמור ימני בפנטזיות שלו, חי בחלום רטוב ממנו הוא מתנער עם עלייתה של ממשלת ימין חדשה. העובדות כל כך פשוטות. הלא כך?

          הגב לתגובה זו

          • אכן כך.. (ל''ת)

            Heat-Man, 14/12/07 23:39

            הגב לתגובה זו

          • אם כך, אין לך וודאי כל בעיה שפייגלין יהיה רוה''מ, נכון?

            כבשה סרקסטית, 15/12/07 00:03

            אדרבה, אם סופסוף יגיע איש ימין אמיתי לתפקיד הנכסף ויישם את אג'נדות השמאל-תוכח טענתך אחד ולתמיד, אבל אם לאו... אגב, מעניין ממה פחד כבוד השופט חשין כשפסל את פייגלין בבחירות האחרונות (בעודו מאשר את בשארה בניגוד להחלטת ועדת הבחירות ) ? האמת הפשוטה היא כי מערכת המשפט רודפת אנשי ימין אמיתי כפייגלין בעודה מגלה נדיבות לב מפתיעה כלפי מנהיגי ימין לכאורה שהתפקרו כהנגבי, שרון או אולמרט. מנהיגים מושחתים המספקים ת'סחורה ומפצלים את הימין או אף מצטרפים בפועל לשמאל. לא לחינם נטבע הביטוי ''כעומק החקירה כך עומק הנסיגה''. שרון שדיבר בערוב ימיו על ''כיבוש'' איננו ימין ה''נאלץ לכוף את ראשו למול פני המציאות'' כאם שמאלן שקרן וצבוע שגנב קולות של מיליונים על מנת ליישם מדיניות שבה הוא האמין באמת ובתמים (ולא שחקירות משטרה לא סיעו לו לגבש ת'דעה..).

            הגב לתגובה זו

      • הכל בראש שלך חבר. חוכמה לקבוע עובדות.

        קופץ בראש, 14/12/07 21:48

        הוא התכוון להשקפת העולם הפוליטית של השמאל ולא לשמאל כאנשים, כאינדיבידואלים.

        הגב לתגובה זו

    • השמאל הקים את המדינה. כל השאר- פנטזיות. (ל''ת)

      בן-גוריון, 15/12/07 00:00

      הגב לתגובה זו