• 23.

    אז למה הפרענקים מעוניינים ללמוד בישיבות ובמינרים של אשכנזים? (ל''ת)

    טולי, 17/12/07 11:23

    הגב לתגובה זו

    • כי עבדו עליהם שזאת מדינה שוויונית (ל''ת)

      מ, 05/03/08 00:53

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מספר 21, אתה צודק, אני מכיר את בנצי בר שלום, זה הוא במאה אחוז! (ל''ת)

    יגאל אשר, 17/12/07 06:17

    הגב לתגובה זו

    • זה יעקב ששון ולא בנצי בר שלום

      צ.חקק, 17/12/07 15:19

      ואין קשר לכול זה עים בית הרב

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכותב הוא בנצי בר שלום, אני מכיר את הסגנון, זה הוא 100%

    איתמר צדוק, 16/12/07 21:16

    בנצי, בשבוע של החתונה שלך אתה מוציא קונטרס כזה, לא מתאים.
    אבל כמו תמיד, הסגנון שלך חריף, אתה גדול - אוהבים אותך!

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש מוחלט זה לא הוא

      אברם הנהג, 16/12/07 22:42

      וזה לא בדיוק מה שמעניין אותו כיום

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    'והיו עיניך רואות את מוריך'

    עמית כהן, 16/12/07 15:54

    בס''ד

    עלינו לאמץ את דרכו של אהרון הכהן ע''ה(עליו השלום) ולהשכין שלום בין בני אדם ולפייסם. גדול הוא השלום,שכן אחד מכינוייו של בוראנו הוא:'אדון השלום'. אשכנזים,ספרדים,דתיים חילונים,ימנים,שמאלנים,כדאי לזכור את 'לא תשנא את אחיך בלבבך'(ספר ויקרא פרשת 'קדושים'). זכרו שבשנאת חינם נחרבנו ובאהבת חינם נבנה.
    גלו סבלנות וסובלנות איש לרעהו ותדונו לכף זכות כל אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל הכבוד (ל''ת)

    מזרחי, 16/12/07 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הקיפוח העצמי הבלתי מוסבר של הספרדים

    ברני, 16/12/07 12:50

    הציבור החרדי - ספרדי (ש''ס) הוא ציבור גדול יותר, חזק יותר מבחינה פוליטית, פתוח יותר ומודרני יותר מהציבור האשכנזי - חרדי, הליטאי בעיקר. לפוליטיקאים הספרדים יש הרבה יותר מה להציע לציבור הבוחרים שלהם מאשר לפוליטיקאים האשכנזים - ליטאיים. למעשה - הפוליטיקאים החרדים - אשכנזים באופן שיטתי לא מספקים את הסחורה לבוחריהם, אבל העדר ממשיך להצביע ברגליים. אם כך, למה לעזאזל הספרדים ממשכים להשתרך אחרי האשכנזים? למה להתעקש ללמוד בישיבות ובסמינרים האשכזים שלא רוצים אותם מסיבות גזעניות טהורות? למה שהספרדים החרדים לא ירימו את הראש ויפסיקו ללקק ולהתחנף לחרדים האשכנזים? אחיי הספרדים: אין לכם למי לבוא בטענות אלא לעצמכם! רבכם עובדיה יוסף שליט''א הנו גדול דור של ממש, ביננ ו: האשכנזים לא מגיעים לכרסוליים שלו בידע בתורה, אז תפסיקו להתבכיין! תתחילו להוביל!!!

    הגב לתגובה זו

    • סחתיין על החידוש הלשוני ! ''כרסוליים'' זה סוג של כרס כפולה נפולה? (ל''ת)

      אבשלום חום, 16/12/07 14:06

      הגב לתגובה זו

    • והרי הרבובדיה עעצמו פסק ''לכו לאשכנזים שאצלם תורה'' (ל''ת)

      אז מה, 17/12/07 04:39

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם הספרדים כ''כ שונאים את האשכנזים

    סויסי, 16/12/07 12:30

    למה הם מנסים בכל הכוח להכנס לישיבות של האשכנזים? בלי כבוד,לעיתים אפילו משנים את שמות המשפחה שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ההקפדה על אתרוג היא צביעות,כפי שעושה החזיר (ל''ת)

    איש סטמאר לשעבר, 16/12/07 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    90% מהאשכנזים החרדים הם ערב רב

    יעקב אבינו, 16/12/07 12:09

    על גאוניהם ורבניהם,וראשי ישיבותיהם.
    לכן הם הם לא צאצאי ולא צאצאי צאיצאי,אלא ערלים שנטמעו בקהל ה'
    עד שיבוא המשיח ויפזרם לארבע רוחות השמים.
    טובים בני ישמעאל הערבים,על בני עשיו האדומים אחיהם של גרמנים ואוסטרים,רוסים, ופולנים,הונגרים, ואוקראינים.
    עת צרה היא לבני יעקב,וממנה יוושע.

    הגב לתגובה זו

    • הרבנות האשכנזית

      אחד העם, 16/12/07 14:44

      לא ברור לי מה היא ההתלהמות של נכדו של הרב עובדיה יוסף.
      שהרי ידוע כי מי שנכח במעמד הר סיני היו אלה יהודים מזרחיים. את תורתנו קבלנו במעמד הר סיני.
      תורתם של אלה הנקראים יהדות אשכנז נתקבלה קרוב לוודאי ביערות גליציה ואוקראינה.

      הגב לתגובה זו

      • בגלל זה אתם נוהרים לישיבות אשכנזיות

        קרן, 16/12/07 16:57

        ובורחים מישיבות ספרדיות כמו מאש, בגלל זה בציבור הדתי בחור אשכנזי שווה בשידוכים פי אלף מספרדי

        הגב לתגובה זו

        • קרן איך זה להיות פוסטמה?

          חד קרן, 16/12/07 21:09

          אני בטוח שאת לא שווה אפילו חצי שקל ב'שוק השידוכין'

          הגב לתגובה זו

          • עדיין לא התיחסת לגופו של עניין....

            אמיר, 17/12/07 11:21

            העובדה היא שאתם כמהים,משתוקקים ,חפצים-ללמוד ולשלוח רק למוסדות אשכנזים.

            וכי למה זה?

            הגב לתגובה זו

            • זאת תוצאה של נזק הגזענות אבל תיעלם בקרוב (ל''ת)

              א, 05/03/08 00:57

              הגב לתגובה זו

        • קרן בדיבורך הנלוז את רק מראה כמה את גיזענית

          עלובת נפש, 17/12/07 10:49

          מי רוצה ללמוד אצל ערב רב עובדי אלילים שאיבדו דרכם ומיתנהגים כמו כת???
          אפילו עברית הם לא מדברים שלא נדבר על השאר

          הגב לתגובה זו

        • קרן, חמודה, בשביל מי אשכנזי פי 100 על מזרחי?

          אור, 18/12/07 12:35

          בשביל האשכנזי.
          הנה, את מודה פה קבל עם ועדה שאתם גזענים.
          לא הספיק לכם ששני בתי מקדש נחרבו בגלל שנאת חינם?
          דווקא אתם, החרדים, צריכים לבין זאת.
          בכלל, כל החסידים, האשכנזים, עושים צחוק מהתורה. העיקר ללבוש שחור לבן, וגרביים מסריחות ושטריימל מעפן, אבל הלב.. הלב? מה עם כל הבגידות שיש בבתים האשכנזיים החרדים, כל האונס, כל הזימה? מי מחביא שם טלוויזיה ואיטרנט? מי?
          ומדברת אחת מסורתית שמכירה את העולם הזה מקרוב בזכות בת דודה שלי שגרה בקהילה ''חרדית'' איי שם. וב''ה בדרך לצאת מכל המקום המגעיל, המלא שנאה, שם הצביעות חוגגת.

          הגב לתגובה זו

    • נראה כאילו לך ולחמאס יש מכנה משותף (ל''ת)

      ועל כך נאמר ומל, 17/12/07 04:42

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק צודק צודק וחבל שלא מבינים את זה כולם (ל''ת)

      יפה אמרת, 17/12/07 10:47

      הגב לתגובה זו

    • יו, הוא כזה צודק, זה מה שהסרתי לחברות שלי

      אור, 18/12/07 12:30

      אבל הן לקחו זאת כגזענות נטו.
      הם אכן ערב רב, והעם ספרדי שמר על התורה יותר טוב משאיי פעם הסבות שלהם עשו.
      בגללם נחלקה הארץ, בגללם משיח לא בא.
      בגלל שהם התחילו עם הגזענות, השנאה, וכל הכופרים הארורים שיוצאים מהם.

      הגב לתגובה זו

    • האשכנזים - כוזרים????

      יהודי לא כוזרי, 27/12/07 01:52

      מומלץ לקרוא את הספר ''השבט השלושה עשר'' שמוכיח שבני דודינו האשכנזים הינם צאצאיהם של הכוזרים ולא של אברהם יצחק ויעקב

      נפק''מ לקיום מצות ''ואהבתם את הגר...''

      הגב לתגובה זו

    • אמת לאמיתה !!!!!!!!!

      רונן, 09/04/08 17:04

      אוי כמה שאתה צודק!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    שלום לבן דודי אוהב הזמר המזרחי.

    יונתן, 16/12/07 04:12

    אוהב אותך עד יום מותי,
    שונא את שונאי סבי,
    אחלה חוברת אהובי....
    הרעיון של מי?
    והאפרוחים ממי?
    ובזכות זה יחנך ה' בזכר ,שלך יקרא ''אבי''........

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה אתם מתלבשים כמו השכנטזים (ל''ת)

    פרנק פארח, 16/12/07 01:19

    הגב לתגובה זו

    • ולמה אתם משנים את השמות משפחה שלכם כדי להתקבל למוסדות אשכנזים? (ל''ת)

      דפנה יוסי, 16/12/07 12:35

      הגב לתגובה זו

      • כולכם עובדיי אלילים שאיבדו דרכם!! (ל''ת)

        כולכם, 17/12/07 10:50

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    מאיר קציר מה אתה רוצה ממנו? הוא כתב יפה מאוד! (ל''ת)

    בנצי בר שלום, 16/12/07 00:19

    הגב לתגובה זו

    • טעיתם חברה

      מאיר קציר, 16/12/07 11:00

      טעיתם חברה בנצי עבר דירה הוא כבר לא מתגורר ברמות 06

      הגב לתגובה זו

      • תעזבו את בנצי לנפשו-שיהיה לו במזל טוב (ל''ת)

        משה נימני, 16/12/07 22:50

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    הכל כסף

    גד, 15/12/07 23:05

    רוב הרבנים מולכים שולל את הציבור (לדעתי מטעמים כספיים או אידיולוגים)
    1. לכל הדעות משחרב בית המקדש מצוות השמיטה היא מדרבנן
    (מיד אנו נכנסים לתוך מערכת שונה של קביעת הלכה כי כאשר חכמים קבעו לקיים מצווה המחקה מצוה ממצוות התורה, הם עושים זאת ללא כל פגיעה בציבור)

    2.לכל הדעות אין לנו היום מסורת לגבי מהי שנת השמיטה, השנה, שנה הבאה או השנה שאחריה, וישנו ספק במניית שנת השמיטה.

    התוצאה : שנת שמיטה היום היא ספק דרבנן, וידוע הכלל ספק דרבנן לקולא
    המשמעות של ספק דרבנן לקולא היא איננה שישנו חיוב קל יותר במצווה אלא שיש פטור לגמרי מן המצווה.

    ועל כן אנו פטורים לגמרי ממצוות שביעית בימינו.

    אע''פ כן אני מעוניין שאחרי אלפיים שנות גלות יהיה איזה שהוא היכר לשנת השמיטה וחכן אני מעדיף שתקבע שנת שמיטה לצורך ההיכר (כמו שנת השמיטה הזו) וההיכר יהיה על ידי היתר מכירה או כל היכר אחר.

    נ.ב מחר אני אביא גם מקורות.
    ולכל החרדים שלא מקשיבים לקול רבניהם וגולשים באינטרנט
    קפצו לי, אתם ורבניכם אוהבי הבצע והשוחד (ואם אתם לא חושבים שהם רודפי בצע עיינו בחלק השני בכתבה זו)

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה שח??!!

      דוד, 16/12/07 09:41

      מנין השמיטות הוא מדוייק כל שנה מצחילת בריאת העולם המתחלקת במספר 7 היא שנת שמיטה. נסה לחלק את המספר של שנה זו תשס''ח -5768 ל-7 תקבל מספר מדוייק 824. כלומר, השנה היא ללא ספק שנהת שמיטה.

      ומי אתה נבזה ןנלוז לפתוח יה ולזלזל בגדולי ישראל. כבר הוטכחת את בורותך בענייני יהדות בתגובתך המטופשתץ השתיקה יפב לכשמותך.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כתבה מעניינת מאד (ל''ת)

    כרגיל, 15/12/07 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יעקב ששון מייצג את עצמו בלבד

    ציקי וויצמן, 15/12/07 21:04

    ולא את סבו הרב שליטא
    וברור שגם לא את הרב דויד יוסף רבה של הר נוף וראש בית המידרש יחווה דעת ששם הוא לומד

    הגב לתגובה זו

    • והוא גם בור ועם הרץ (ל''ת)

      הרב בריח, 16/12/07 01:47

      הגב לתגובה זו

      • בכלל לא הוא כתב את זה (ל''ת)

        אחד שיודע, 16/12/07 09:34

        הגב לתגובה זו

        • הגזמתם

          חזון עובדיה, 16/12/07 10:58

          נראה לי שיעקב ששון הולך עם חזה נפוח על הפירגון!!!!! אל תגזימו הבחור מגמגם ולא יודע לכתוב אני זוכר אותו הרמה שם כבדה עליו

          הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שהוא מייצג רק את עצמו אחרת זו עוד בושה לספרדים...

      דוד, 16/12/07 09:43

      לא נראה לי שהרב עובדיה יתבטא כנגד הרב אליישיב. הוא יודע בדיוק מי הוא ומי הרב אליישיב. וזה מבלי לפגוע בגדלותו. רק מה מסכן הנכד, יש לו רגשי נחיתות. אולי תשנה את שמך לשם אשכנזי כמו הרבה ספרדים שהנחיותות הציקה להם. אולי ששונוביץ או צחוקונוביץ, טפשונוביץ יש הרבה אפשרויות

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עובדיה יוסף יודע לכתוב? (ל''ת)

    פחחח, 15/12/07 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עובדיה

    יהודי אמיתי, 15/12/07 20:49

    האיש הזה מוכן למכור את תורתו ונאמנותו לאלוהים עבור חופן $ .
    האיש הזה שמקלל , מנבל את הפה ומתנהג כמו כל תגרן בשוק לא יכול להיקרא '' רב''
    אפשר לקרוא לו ''איש מדון וריב''.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני לא מצליחה להזכר מתי הרגשתי שכתבה מחכימה אותי ותורמת לי כמו כאן (ל''ת)

    אבישי, אתה גדול, 15/12/07 20:23

    הגב לתגובה זו

    • רוצה ומעוניינת שנחכים אותך באמת מותק?!

      חכם ומחכים עולם, 15/12/07 21:13

       צרי קשר יש לי הרבה חומר מהזן הזה שבוודאי יחכים אותך ביייי מאמי

      הגב לתגובה זו

    • לא סתם גדול - גם יפה וגם סא''ל במילואים

      אלכסנדרוני, 15/12/07 21:23

      שהוא לא כל כך עושה......

      הגב לתגובה זו

      • לאלכסנדרוני

        אלכסנדרוני אחר, 15/12/07 22:24

        לא יפה. לא שמעת על הפריצת דיסק שגמרה את הגב?

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה יפה בזה שמעדיפים אתרוג על אישה? (ל''ת)

    צילה, 15/12/07 19:57

    הגב לתגובה זו

    • לא מעדיפים - אלא מקפידים יותר בבחירה

      צ'לו, 15/12/07 21:27

      הסדר הנכון הוא:
      לקרוא, להבין ורק אז להגיב.(!)

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אלה נבלה ואלה טרפה וכולם רודפי ממון ובועלי תלמידים. (ל''ת)

    אלו הם, 15/12/07 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רבים מבניו ותלמידי של הרב יוסף למדו ולומדים בישיבת חברון

    אלכס, 15/12/07 19:30

    ישיבת חברון ישיבה ליטאית מוצהרת... אז להגיד שנכדו של הרב יוסף אמר את זה?
    אני מתנגד לחוברת אך יש הרבה מין המת בחוברת זו.
    הציבור האשכנזי מתנשא רבות על הספרדי ומחשיב ציבור זה לאיכותי פחות

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איזה מין דתיים אלה?איפה הם ואיפה דת ישראל

    כולכם כופרים, 15/12/07 19:28

    נגועים בגזענות כלפיי בני עמם
    לא מקיימים את המצווה הכי חשובה
    ''ואהבת לרעך כמוך''
    זה ערב רב כולם כאחד איבדו את הדרך

    הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק (ל''ת)

      לצערי, 16/12/07 11:43

      הגב לתגובה זו

    • הגזענים הכי גדולים הם הספרדים

      עמי תור, 16/12/07 12:31

      רצים לישבות האשכנזיות תוך כדי השפלה עצמית שלהם,תוך כדי שינוי שם משפחה, רוצים כלות אשכנזיות ועוד

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל מה שנכתב בקונטרס הוא אמת לאמיתו ללא כחל וסרק !!!

    יוסף י. אפרתי, 15/12/07 19:24

    אני הצלחתי להשתלט על הבית ברחוב חנן ובמקום שהוא ישאר במתכונתו כבוגר ''היכל שלמה'' כפי שהסיקריקים נוהגים לקרוא לו הצלחתי אני בעשר אצבעותיי לשדרג את מעמדו ל'מרן' פוייסק הדור רשכבה''ג אשר על פיו ישק דבר וכמובן שאני מנצל את זה לנגח את המרן האמיתי הגרע''י שליט''א וההכשר שלי פורץ גבולות ומראה לכולם מי הבעה''ב האמיתי על עויילם התיירה ואכמ''ל...

    הגב לתגובה זו

    • הבנו אותך-ששון אתה מיסכן (ל''ת)

      מאיר קציר, 15/12/07 20:45

      הגב לתגובה זו

      • מאיר קציר -תענה לגופם של דברים (ל''ת)

        יעקב .ש, 15/12/07 21:13

        הגב לתגובה זו

    • אז מדוע אתם נאבקים להיכנס לישיבות שלהם? (ל''ת)

      שחור מקופח, 15/12/07 23:13

      הגב לתגובה זו

    • אז למה הספרדים משנים שמות משפחה כדי

      גלי, 16/12/07 12:32

      להדמות לאשכנזים וכדי להכנס לישיבות שלהם וכדי למצוא כלה אשכנזיה?

      הגב לתגובה זו

      • כי לא השאירו להם דרך אחרת להשתלב כדי לשרוד טמבל (ל''ת)

        גיא, 05/03/08 01:00

        הגב לתגובה זו