• 87.

    כבר אמרו חז''ל: ''כל הפוסל במומו פוסל''

    , 15/04/15 21:45

    הוא יכל היה פשוט לומר שעדיף ללמוד תורה, וכו'. הרצון לפסול בא ממקום לא טוב שהציבור החרד''לי נקלע אליו.

    IP: 174.6.54.83דווח על תגובה זו

  • 86.

    נועה מקדשת שם שמיים ומאחדת , ואילו הרב אבינר....

    שלומית, 27/12/13 11:59

    הרב אבינר אל תאלץ אותי לומר דברים קשים עלייך... תכבד את היותך רב ואנא ממך , תפסיק לגרום לקרע בעם!!
    אחדות היא הדבר הכי חשוב ביהדות , הכי חשוב!!! על זה נחרב בית המקדש!!! איך אתה לא מתבייש?!!!
    כל דבר שנוגד את עמדתך אתה ישר רץ וקורא לכולם להתרחק!!
    איפה אהבת האחר? אתה יוצא נגד כל דבר שהוא אחר ממך!! אתה גורם לקרע וחוסר אחדות עצום!! הרב אבינר , אתה לא מפחד מאלוהים???

    IP: 85.65.200.131דווח על תגובה זו

  • 85.

    כולכם לא הבנתם את דברי הרב!

    נקודה טובה, 01/07/09 11:12

    הרב כבת בפשטות - כי הוא רדוד לוא צנוע, צריך להבין את כוונתו במשפט הקצר, רדוד מבחינת לא עמוק, מוביל אותך אל השאלות ולא נכנס לעובי הקורה או פותח אותך לכל מיני כיווני תשובה אלא מביא את התשובות שמצאה נועה. תוסיפו לזה לא צנוע (לבנים יותר לבנות פחות..כי מןהסתם מובאים בספר תיאורי לבוש/מראה שבנות מכירות וחוות בעצמן, לבנים זה סתם מעורר דימיונות) ובסופו של דבר, כזה הוא הרב אבינר, נותן תשובות נחרצות וקצרותת מי שיתעניין באמת שינסה לשאול את הרב על תשובה קצת יותר מפורטת .
    ודי עם קטילת הרבנים הזו.. דווקא מחפשים את העוקצים ?! התוקבקים כאן פשוט מלאים שנאה ומלבים את השינאה בעם. על זה דווקא נועה ירון מנסה לגשר בספרה אז אם אתם כ''כ אוהדים אותה כדאי שתתפסיקו לשרוף אחד את השני! יום טוב. ותנסו לפחות לעשות טוב.

    IP: 77.126.145.173דווח על תגובה זו

  • 84.

    אולי הרב אבינר צריך לא לפגום בברית

    תלמידו לשעבר, 23/06/08 02:16

    ב''עולם קטן'' פורסמה תשובתו של שלמה אבינר האם להגיד תיקון הכללי או לא, בתשובתו כתב שאין שום עניין באמירת פרקים אלו דווקה ואפשר לקרא גם סתם 10 פרקים אחרים, ושלא נפסקה הלכה כרבי נחמן בכל מקום.
    בליקוטי עצות אות ''צדיק'' ובאות ''ברית'' כותב רבי נחמן שמי שחולק על צדיקי אמת ביוע שהוא פגום בברית, והנה פה לא רק שהוא חולק על צדיקי אמת הוא אף מורה לרבים לא לתקן את בריתם ולא לומר תיקון הכללי (שנועד לתיקון הברית).

    IP: 212.179.196.11דווח על תגובה זו

  • 83.

    זהרו בגחלתם!!!!!!!!

    שחר, 02/06/08 14:19

    שנשיכתם נשיכת נחש .... אין לדבר או להתערב כנגד רבנים יהיו ככל שיהיו אין לנו אלא מה שענינו רואות כי הרב משתדל בכל דרך להועיל לעם ישראל ויכול להיות שיש מחלוקת בין רבנים אל לנו להתערב בכך נשאיר את המי צודק לכשיבוא תשבי חבל להכפיש את שמה של התורה, וגם אם יש סיפורים לא ידועים מקורם ותכליתם אין לפרסמם שרק מוספים הם שנאה והרס בציבור הדתי ומרחיק את העם ממנו. כל שיש טענות כלפיו שיתאמת עמו ולא עם העיתון או האתר.

    IP: 192.115.95.56דווח על תגובה זו

  • 82.

    אין לקרוא את אבינר...

    שחור כתום, 18/12/07 15:47

    אין לקרוא את אבינר,הוא שטחי ורדוד,אינו מתאים למי שרואה עצמו מאמין באלוקים.
    - - -
    איך זה?
    יאללה!!!

    IP: 84.94.184.151דווח על תגובה זו

    • צודק - כך פסקו הרב יעקב יוסף שליט''א

      אברהם, 24/12/07 12:27

      והרב דב ליאור שליט''א.
      כמו כן אתם מוזמנים לשאול את הרב אליקים לבנון, את הרב איסר קלונסקי, את הרב אביהוא שוורץ, את הרב זלמן מלמד, ועוד רבים רבים מה דעתם על שלמה אבינר

      IP: 79.176.157.160 דווח על תגובה זו

  • 81.

    מישהו מקנא?

    תפארת, 18/12/07 00:02

    משום מה נראה לי שהקוקנים חושבים שרק,אבל רק, הם יכולים לקרב ישראל לאביהם שבשמים, ושמוכח שזה לא בדיוק כך, אז הם מנסים לפסול.

    אני לא קראתי, אבל אנשים קרובים אליי קראו אתהספר, והוא דיבר אליהם מאוד מאוד.

    אם יהודי היהי יודע מה זה הרהור תשובה... אז להפסיד את זה כי זה לא הרב קוק?

    IP: 84.95.108.242דווח על תגובה זו

  • 80.

    כנסו, הסבר פשוט לדברי הרב...לא להתרגש

    יוחאי, 17/12/07 14:10

    העלון מעייני הישועה הינו כתב- עת שבועי שמופץ בעיקר לציבור הדתי! בין קוראיו נמנים אף רבים מבחורי הישיבות של הציבור הדתי-לאומי. העלון מהווה אף קול שופר להשמעת עמדות בציבור הדת''ל. הרב סה''כ רצה להעביר שבני הציבור שאליהם פנה ראויים לתוכן אמוני ומחשבתי יותר עמוק ממה שאפשר למצוא בספר.
    ויקיריי המגיבים- קראתי את הספר, ואכן מצאתי שאדם חושב ובעל ביקורתיות בסיסית, אכן דורש בד''כ מפגש יותר עמוק עם התוכן הרוחני בחייו ממה שיש בספר. אלא שרבים בחברה הישראלית היום, מוצאים שעצם חווית השבר של הריקנות, שמתוארת היטב בספר- מדוייקת להפליא ונוגעת בהם. אלו אינם מחפשים עולם מחשבתי עמוק, אלא מישהו שמזדהה עם השבר הרוחני שלהם. זהו פתח בריא להתקרבות לעולם אמונה יותר מעמיק!מכאן שראוי אולי,כפי שהרב טען, לחברה הכללית לקרוא ולהעמיק בו. אך אין זה אומר שאנשי קומה תורנית מהציבור הדת''ל צריכים להעמיק בספר כאילו שיש בו איזו הילה מיוחדת. הוא לא כ''כ מיועד למי שכבר חווה וחושב על ענייני רוח מתקדמים הרבה יותר.לימדו מהר''ל, הרב קוק, כוזרי,ר' נחמן וכו'. שבוע טוב.

    IP: 217.132.134.47דווח על תגובה זו

    • לי אישית היה המון מה ללמוד מהספר (ל''ת)

      בן ישיבה, 17/12/07 22:45


      IP: 217.194.204.68 דווח על תגובה זו

    • הרב אמר שגם הציבור הכללי לא צריך לקרוא את הספר (ל''ת)

      מקימי, 25/12/07 14:32


      IP: 127.0.0.1 דווח על תגובה זו

  • 79.

    נועה ויובל הם זוג מעורר הערצה

    פוטיומקין, 17/12/07 12:50

    כתבתי את התגובה הזאת כבר במקום אחר וראוי לכתוב אותה שוב.
    בתור מישהו שהכיר את בעלה של נועה, יובל דיין לפני הרבה שנים אני יכול להעיד שהוא אחד האנשים המדהימים ביותר והמוכשרים ביותר שחיים במדינה הזאת. עולם הקולנוע הישראלי התאבל עליו במשך שנים כשהוא חזר בתשובה. הוא יכול היה להיות אחד מאנשי הקולנוע המוצלחים ביותר בארץ. אני לא מכיר את נועה אישית אבל אני רואה כמו כולם את מה שהיא עושה, ואין לי אלא להוריד את הכובע בפניה. הם זוג מדהים ועושים דברים יפים ביחד, כן מתאים לדתיים או לא מתאים לדתיים, את מי זה מעניין. יש כל כך מעט ''חוזרים'' שמעיזים לעשות משהו עם החיים שלהם ומגיע להם על זה כל הכבוד.
    אז די עם הזילזול הזה, קצת פירגון לא יזיק לנו במדינה שלנו, בעיקר לאנשים טובים ומוכשרים כל כך שכל מה שהם נוגעים בו נהפך לזהב. (ורק חבל שהם נוגעים בקצת כל כך...)

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

  • 78.

    עם ישראל לא טיפש

    רינת פונטלמן, 17/12/07 12:35

    לא סתם הספר נמכר בעשרות אלפי עותקים. יש בו משהו מאד מיוחד.
    תקראו ותבינו. בעקבות הרבה מאד חברות שלי קראתי אותו ואותי הוא חיזק מאד ונטע בי הרבה אהבת ישראל ואמונה בחיפוש האמת. (אני לא דתייה)

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

    • אז למה יש לנו כזה ראש ממשלה? (ל''ת)

      Yo, 17/12/07 22:59


      IP: 212.25.70.115 דווח על תגובה זו

    • אני מבינה שלדעתך גם רם אורן סופר ענק,

      שרה, 18/12/07 11:57

      והישרדות בערוץ 10 היא יצירת מופת

      IP: 62.90.84.73 דווח על תגובה זו

  • 77.

    עד עמ' 100 לחילונים אח''כ לדתיים (ל''ת)

    יוסי, 16/12/07 14:56


    IP: 213.151.63.162דווח על תגובה זו

  • 76.

    בגלל ברסלב הדיבורים האלו (ל''ת)

    רועי, 16/12/07 12:22


    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

  • 75.

    קראתי. הרבה שלוחים למקום. אולי בשבילה זה טוב

    עמוס ארליך, 16/12/07 12:00

    אולי בעתיד תוכל היא או ילדיה להשתחרר ממה שמוכל ב-''נ נח נחמ''.
    אין להתיחס אל ספר המתאר מסלול אישי כאל מדריך אוניברסלי לחשיבה נכונה.

    וסלחו לי על הגוון המתנשא. לשמחתי נולדתי להורים דתיים ולא נזקקתי למסלולים כאלה..

    IP: 83.130.60.169דווח על תגובה זו

    • טעות בהנחת יסוד

      אלישבע, 25/12/07 23:33

      גם אדם שנולד לתוך העולם הדתי יכול וצריך לחפש את דרכו בתשובה. תמיד יש לנו לאן להתקדם. היחידים העומדים במקומם הם המלאכים. אם אתה לא מתקדם ועולה, הרי שהנך נופל...

      IP: 79.177.238.199 דווח על תגובה זו

  • 74.

    הסבר לדברי הרב

    רונן, 15/12/07 23:19

    כמי שקרא את הספר נראה לי שהרב מאמין שרמת הטעונים המוצגת מאוד רדודה ולמעשה מרדדת את הדת. נראה לי שהרב מעריך את היהדות קצת יותר מרוב המגיבים.
    ספרותית זה פחות או יותר ברמת הרומן הרומנטי. סיפור מעניין אבל יכולת ספרותית אין.

    IP: 194.90.167.38דווח על תגובה זו

    • אם כך מדוע לאסור

      רן, 16/12/07 17:54

      לא מתפקידו של רב להיות מבקר ספרות.
      אם הספר כתוב גרוע אבל אינו פוגע ברוח הדת - מה מצא לאסור עליו?

      נראה לי שהסיבה היא אחרת

      IP: 212.235.3.234 דווח על תגובה זו

  • 73.

    במקום שבעלי תשובה עומדים

    ס., 15/12/07 20:27

    צדיקים גמורים אינם יכולים לעמוד...
    יש כזה משפט לא???

    IP: 79.177.185.154דווח על תגובה זו

  • 72.

    טעות מרה

    נדב, 15/12/07 19:35

    במחילה מכבוד הרב, אני סבור כי הספר הוא ספר מצויין , מצליח להראות את הדרך הקשה והמיוסרת של חוזרת בתשובה. ספר עם המון אמונה המון ביטחון
    והכי חשוב נותן גם לנו הדתיים לנסות להנות מהדברים היומיומיים שלנו שכבר התרגלנו אליהם ,בעוד שהכותבת נפגשת איתפ בפעם הראשונה. מומלץ בחום!!!

    IP: 213.151.58.155דווח על תגובה זו

  • 71.

    הברסלבים קיצוניים ימנים ''פטריוטים'' אך אין הם משרתים בצה''ל וכן הם

    תכונות הברסלבים, 14/12/07 17:14

    נגועים באפידמיית הטפילות.אני ממליץ לפסיכולוגים ופסיכיאטרים לבצע מחקרים בקרב חברי הכת אני מבטיח להם שהם יגלו מימצאים מעניינים בתחום בריאות הנפש.

    IP: 89.1.111.232דווח על תגובה זו

    • לא גילת את אמריקה - יש מחקרים בתחום המאשרים את אבחנתך

      מאמנת כלכלית, 16/12/07 08:47

      למרות שחלק גדול מהחוזרים בתשובה הם בעלי הפרעות פסיכאטריות - עדין עדיף אישפוז בישיבה ברסלבית על פני בי''ח לחולי נפש
      הורים שאינן רואים בעין יפה את הצעד של בנם או בתם בעלי ההפרעות הנפשיות לכיוון חסידות ברסלב - הם פשוט שוטים!!!
      המשפחות צריכות לשמוח שמטפלים ביקיריהם ללא נזרי-חשמל או תרופות הגורמות נזק כימי בלתי-הפיך למוח

      הנקודה החמורה ביותר בעקורונות של חסידות זאת היא הטפילות הכלכלית!!!
      מלכתחילה עבודה המפרנסת את בעליה היא נקודת תורפה בעייניהם
      חסיד אמיתי כביכול צריך להאמין באל שיתן לו את כל צרכיו הגשמיים באיזה דרך ניסית (רצוי העברה בנקאית דרך חשבון הבנק של החמות)

      IP: 89.138.92.141 דווח על תגובה זו

      • תרגעי... זה טאנגו. ומה איכפת לך מאיפה בא הכסף? יכול להיות שזהו הצלה

        Yo, 17/12/07 23:04

        של החמה לתת קצת...מה יש??
        כמ''ש: ''והיה אור הלבנה כאור החמה ואור החמה שבעתיים כאור שבעת הימים''

        IP: 212.25.70.115 דווח על תגובה זו

  • 70.

    לולא רבינו זלמן עלינו! (ל''ת)

    אין כרב שלמה, 14/12/07 14:50


    IP: 89.1.143.103דווח על תגובה זו

  • 69.

    האם נעה יודעת עד כמה היא נחותה עפ''י ההלכה ואם היא לא יודעת וחיה

    דעת אמת הכנסו, 14/12/07 14:49

    בהכחשה היא מוזמנת לקרוא את המאמר על מעמד האשה בהלכה.נשמח לקבל תגובות ושאלות גם בשו''ת.

    IP: 89.1.111.232דווח על תגובה זו

    • נועה ירון נחותה???????????????

      מירית הפרפרית, 15/12/07 22:36

      אתה לא תעשה כל החיים שלך מה שהיא עושה בשעה. חדל אישים שכמוך.עוף מפה למקומות יותר מתאימים לך.

      IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

      • להקיא על המיסיונרים שמתחזים לדעת ''אמת''

        רויטל, 17/12/07 12:53

        להקיא עליכם''דעת שקר ארורה שכמותכם'' מיסיונרים לא יהודים.

        IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

    • שתוק יא מיסיונר (ל''ת)

      Yo, 17/12/07 23:04


      IP: 212.25.70.115 דווח על תגובה זו

  • 68.

    זו שיטת קידום המכירות טובה ביותר.והרב יודע זאת.

    אבי, 14/12/07 13:53

    משהו שואל שאלה של קיימת בכלל על סדר היום . והרב בתורו תורם את תרומתו הצנועה בכך שהוא אוסר. זה גורם לאנשים להתעניין במשהו שמכתחילה לא היו מעוניינים בו, והרי לכם מתכון מוצלח לרב מכר.

    IP: 85.250.157.220דווח על תגובה זו

    • הספר רב מכר כבר שלושה חודשים

      מירית הפרפרית, 15/12/07 22:33

      תתעורר...

      IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

  • 67.

    הספר מונח על שולחני מזה כמה זמן. כעת אקרא אותו.

    עמוס ארליך, 14/12/07 13:35

    אמנם איני מתחייב לקרוא את כולו.

    IP: 83.130.60.169דווח על תגובה זו

  • 66.

    נו- אז מה? אז מה אם אבינר גינה את הספר.

    so what, 14/12/07 12:22

    יש הרבה אנשים שאינם מרוצים מדברים שונים. אבינר הוא אדם, ככל האדם, זכותו לחשוב כך. אבל זכותינו לסנן את דעותיו. כי הלא ''מותר האדם מן הבהמה''.

    IP: 89.139.225.2דווח על תגובה זו

    • כשגדול הדור פוסק דבר כולם מתייחסים לדבריו, לכן הוכחה שהוא גדול הדור (ל''ת)

      שלום, 17/12/07 18:08


      IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

      • חחחחחחחח... ממילא אלו שמקשיבים לאו , לא מעניין אותם ספרים כאלו. (ל''ת)

        you, 17/12/07 23:06


        IP: 212.25.70.115 דווח על תגובה זו

      • גדול הדור?

        כוכבה, 20/12/07 21:39

        מי שמסייע בעקירת יהודים מביתם- אין ספק שאינו גדול הדור! כבנא שעומד בראש ציבור שהאידיאולוגיה שלו מבוססת על ההתנחלויות- איך הוא יכול פתאום להורות לתלמידיו לשתף פעולה ולגרש יהודים מביתם? להרוס חיים של מאות משפחות ויחידים? בנא כזה לא רק שאינו רב בעיני אלא הוא אינו מוערך כבנא ...

        IP: 79.177.105.254 דווח על תגובה זו

    • על כאלה גולדים כבר אמרו ש''גדויילים יש רק בשירותים...'' (ל''ת)

      יזהר, 26/12/07 23:37


      IP: 89.1.180.223 דווח על תגובה זו

  • 65.

    מקימי זה הספר שלי

    מאיר ידלין, 14/12/07 12:04

    אני מופתע ממה שכתב הרב אבינר, ועדיין חושב שהספר מקימי הוא אחד הספרים הטובים ביותר שקראתי בימי חיי. בפעם הראשונה עשה לי ספר זעזוע פנימי שכזה, והביא אותי לשאול שאלות חשובות באמת על מהות החיים שלי.

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

    • מה אתה מופתע? בדיוק בגלל זה הוא כתב את זה.

      יזהר, 26/12/07 23:39

      אכן הספר מעורר שאלות נוקבות וקיומיות אך אבינר כמו רבים אחרים בציונות הדתית ה''קוית'' לא רוצים שתחשוב כי הם יודעים שהרגע שמישהו יחשוב קצת באמת הוא יבין עד כמה מלעיטים אותו בהבלי-הבלים.
      עכשיו הבנת?

      IP: 89.1.180.223 דווח על תגובה זו

  • 64.

    איך עושים את זה נכון

    ברבי פייט, 14/12/07 11:57

    תגידו, מה אתם עושים כאן?
    זאת הסקציה של היהדות אם אני לא טועה, וכאן אני רואה אתכם מגיבים הכי הרבה, אולי תשתחררו כבר מהמועקה הזאת ותחפשו את האושר שלכם במקום אחר, אולי במדור הספורט או הכלכלה, הרי כבר החלטתם שהיהדות והדת זה לחשוכים ופרימיטיבים וחסרי דעה, עדריים וכו', כל מה שאתם לא... אז קדימה, חפשו את עצמכם במקום נאור, יפה וחופשי ומודרני. ותעזבו אותנו לנפשנו.
    אנא שחררו אותנו מנוכחותכם המעיקה אך הנאורה והמתמודדת
    ולכו לפוצץ את החצ'קונים הנפשיים שלכם במקום אחר .
    זה פשוט מדהים לראות שכל מה שאתם עושים עם החיים שלכם מאז שנפלתם זה לנאץ ולחרף כל מה שיש לו ריח של יהדות, זה מעורר איזה שהוא סוג של שאלה... לא?
    אדם כמוכם, שלקח החלטה אמיצה ומוחלטת, ראוי שידבוק בה וילך איתה עד הסוף (ראו ערך נועה ירון-מקימי) ולא ימשיך להתלקק וללחך את פנכתו הריקה (לדעתו) ולהתחזק על דרך האלימינציה. מיצאו את האושר שלכם במקומות הראויים לכם, מקומות בהם אתם יכולים להשפיע טוב, ללמד חכמה, לקרב ולהתקרב, כאן אתם לא מועילים בכלום.
    אני ממליץ בכל פה, תקראו את מקימי, אולי תבינו איך עושים את זה נכון.

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

    • למי אתה מתכוון? (ל''ת)

      מירית הפרפרית, 15/12/07 22:43


      IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

      • לחוזרים בשאלה האומללים (ל''ת)

        ברבי פייט, 17/12/07 12:54


        IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

  • 63.

    500 נשים באו לאולם הפיס של בית אל

    חגית, 14/12/07 11:40

    בשביל לשמוע את נועה ירון.
    לאף שיעור של הרב אבינר לא באו כל כך הרבה.
    מקימי ספר רדוד?
    טיפשים שכאלה.
    הספר פורט על נימי הנפש החבויים ביותר. בכיתי ממנו המון, התחזקתי והתעוררתי.
    מה אתם מבינים?

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

    • לקרקס יד עוד יותק אנשים מאשר היו בכנס בבית-אל, אזמה ? (ל''ת)

      דוד, 16/12/07 12:28


      IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

    • קלון ליישוב בית אל, מה את מתלהבת?!

      נעם, 02/02/08 21:42

      לשיעור של רב בשיעור קומה כמו של הרב אבינר מגיעים פחות אנשים מלהרצאה של סופרת, ואת עוד גאה בזה?!
      טיפשה, כמו כל ה''אנחנו-דתיים-אבל-זה-לא-מפריע-לנו-ללכלך-על-רבנים''.

      IP: 79.183.163.47 דווח על תגובה זו

  • 62.

    נועה ירון: אין לקרוא את ספרי אבינר (ל''ת)

    אבינר נט, 14/12/07 11:33


    IP: 83.130.103.38דווח על תגובה זו

  • 61.

    מה הוא סה''כ אמר? שזה מיועד רק לחלמאים! אז למה קשה לכם לתפוס? עילגים (ל''ת)

    מני, 14/12/07 11:00


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 60.

    עכשיו הוא גם מבקר ספרות??? חשבתי שרק מומחה לנשים... (ל''ת)

    פתאט, 14/12/07 08:38


    IP: 80.178.45.162דווח על תגובה זו

    • הזהר מלדבר לשון הרע על חכמים!!!!!!!!!!!!!!!!!

      יניב, 14/12/07 11:40

      במיוחד כשאתה ניזון מהתשקורת.

      IP: 132.70.112.118 דווח על תגובה זו

      • הוא לא מדבר לשון הרע על חכמים (ל''ת)

        אלעזר, 16/12/07 08:45


        IP: 213.151.55.33 דווח על תגובה זו

        • אלעזר מלמד, אם אתה מאוד רדוד ובלתי מוכר,לא יפה ללכלך על הגדולים ממך (ל''ת)

          חנוך, 16/12/07 12:33


          IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

  • 59.

    הרב בסך הכל כתב את דעתו בעלון

    מיכל, 14/12/07 01:56

    פרשת שבוע. כל העליהום עליו הוא מכוער ומביש.

    IP: 89.1.186.102דווח על תגובה זו

    • צודקת. ומה דעתך על העליהום שלו על הספר? זה בסדר ככה לקטול? (ל''ת)

      קורא, 14/12/07 07:54


      IP: 89.138.229.27 דווח על תגובה זו

    • איזה רב?

      רז, 28/12/07 06:02

      אבינר הוא לא רב לפי החלטת גדולי הדור. ואת העליהום לא אנחנו עשינו אלא הרבנים: יעקב יוסף, דב ליאור, ועוד רבים. מידע נוסף באתר ''אבינר''.

      IP: 77.125.20.7 דווח על תגובה זו

  • 58.

    אוי יויו הרב אבינר הצדיק ,בעצמו קרא את הספר

    אוהב נשים, 14/12/07 00:36

    http://aviner.net/

    IP: 79.181.251.86דווח על תגובה זו

  • 57.

    איזהו חכם

    עדי, 14/12/07 00:25

    רב חכם הוא כזה שלא משיב באיצטלה של יודע-כל, ושליח האל, אלא מעביר לשואל ביטחון ביכולתו להכריע.
    תלמיד חכם, בוחר לו את הרב, ובוחר גם איזו שאלה לשאול.
    בסיפור הזה אין חכמים.

    IP: 62.128.48.130דווח על תגובה זו

    • עדי יישר כח

      מיכלי, 14/12/07 12:01

      תגובה הולמת וראויה

      IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע - קיראו את תגובתו (ל''ת)

      תודה, 15/12/07 21:37


      IP: 212.199.107.118 דווח על תגובה זו

  • 56.

    אסור לבזות תלמידי חכמים!

    אריאלה, 14/12/07 00:00

    ובטח שלא בשם התורה, זהו חילול ה' גדול מאוד.

    IP: 79.180.247.167דווח על תגובה זו

    • כלומר- צריך לתת להם מקום להגיד כל דבר מבלי לבקר את דעתם? (ל''ת)

      לא צריך, 14/12/07 12:23


      IP: 89.139.225.2 דווח על תגובה זו

    • יש דרך להתיר. ראה פירוט.

      תחבלן, 14/12/07 13:41

      עושים זאת בשלבים.
      תחילה מכריזים שאינו תלמיד חכם אחר כך מבזים אותו.
      במקרה הנוכחי אין צורך לא בזה ולא בזה אבל כדאי להכיר את השיטה.

      IP: 83.130.60.169 דווח על תגובה זו

      • לתחבלן ''יש דרך להתיר'':

        יזהר, 26/12/07 23:42

        אתה כותב בדיוק לפי המציאות שהיתה: הרי איך מתירים איסור תורה של נדה: קודם כל אומרים שזה לא כתם, אחר כך אומרים שזה לא אדום, נכון?
        הוא תלמיד חכם כמו שהלוגו של NRG הוא בצבע מותר...נכון?

        IP: 89.1.180.223 דווח על תגובה זו

    • לא מבזים פה אף תלמיד חכם (ל''ת)

      משה, 16/12/07 08:46


      IP: 213.151.55.33 דווח על תגובה זו

  • 55.

    למה כל הסיפור הזה. מי מתיחס לאבינר. אבינר סתם קשקשן (ל''ת)

    גדי, 13/12/07 19:02


    IP: 90.44.58.172דווח על תגובה זו

    • אל תדבר ככה עלהרב אבינר שהוא אחד מגדולי הזבובים (ל''ת)

      נפתלי, 13/12/07 22:12


      IP: 90.44.58.172 דווח על תגובה זו

  • 54.

    כבוד הרב

    רות, 13/12/07 18:40

    אני בתהליכי התחזקות והספר הזה עורר בי השראה.
    חבל להשמיץ אישה יהודיה שסיפרה בכנות על הדרך שלה להתקרבות לשם.

    IP: 89.139.27.181דווח על תגובה זו

    • תגובה

      בני, 13/12/07 19:20

      לא מצאתי בשום מילה של הרב ולו שמץ של הכפשה אישית כלפיה.הוא דיבר על רדידות הספר בעיניו, וזה לגיטימי, אך לא משהו אישי כלפי מחברת הספר,
      אני מאחל לך הצלחה בהמשך דרכך, עלי והצליחי

      IP: 89.1.198.126 דווח על תגובה זו

    • לרות מחיפה:

      יזהר, 26/12/07 23:45

      הביני חביבה: מזה מפחד הרב, הרבה יותר קל לאנשים שכמותו לשלוט באנשים רדודים ובורים (ראי את כל האולפניסטיות שעדיין קוראות את הספרים שלו ומחזיקות ממנו משהו). הוא יודע שאם אנשים יחשבו קצת יותר מדי הם יהיו יותר חכמים ואז... אוי ואבוי, רח''ל הם יבינו שהמדינה היא לא אתחלתא דגאולה, שהמדינה היא לא קודש קדשים וכו' וכו' ואז מה יקרה? קטסטרופה... נכון?

      IP: 89.1.180.223 דווח על תגובה זו

  • 53.

    התגובות מתחלקות באופן ברור

    אביבי, 13/12/07 18:00

    לאלה שקראו את מקימי ומשבחים ולאלה שסתם שונאים יהדות, נשים, רבנים וכו' וכו'.

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

  • 52.

    הספר לא רדוד, אבל גם לא שיא העומק

    דניאל, 13/12/07 17:58

    קראתי את הספר מעט אחרי שיצאתי בשאלה, בהמלצת כמה אנשים.
    הספר כתוב מצוין, הוא מעניין, מרגש, והצליח אפילו לסחוט ממני כמה דמעות.
    נועה ירון גם עשתה פה עבודה מצוינת בהצגת העולם של הברסלבים שחזרו בתשובה, והיום אני מסתכל עליהם אחרת לגמרי.
    כל זה כבר מפריד את הספר מקבוצת הספרים הרדודים.
    ובכל זאת - הספר לא הצליח לערער את ההחלטה שלי לצאת בשאלה, ולו מהסיבה שנועה ירון מתארת בסך הכול חוויה רוחנית אישית, שבמקרה הייתה קשורה ליהדות בכלל ולברסלב בפרט. באותה מידה היה יכול מישהו לכתוב על הארה שהייתה לו מחוויה בודהיסטית. אם נועה ירון חוותה סוג של התגלות, אשריה, הלוואי שאני הייתי מצליח להרגיש כזה דבר, אבל אני לא מצליח, למרות ניסיונות של שנים.
    במילים אחרות, חסר כאן המימד הרציונלי, שמסביר את הייחוד של החוויה הדתית-יהודית על פני כל דבר אחר.
    לא סתם הספר נעדר את ההיסטוריה היהודית כחלק מהבסיס לאמונה ולדתיות. מדובר על חוויה עכשווית נטו.

    IP: 89.138.123.83דווח על תגובה זו

    • חזקי ואמצי

      דתל''ש, 13/12/07 19:41

      במהרה תלמדי שחיית בחושך זמן רב. תלמדי שגנב שרץ ברחוב וצועק ''גנבים גנבים'' הוא אותו אחד שמריע מראש גבעה ''גיליתי את האור''.

      IP: 89.138.166.10 דווח על תגובה זו

      • לדניאל היקר

        אריאלה, 13/12/07 23:54

        אני מבינה את הרצון שלך למצוא שכל ורציונליזם ביהדות...
        אבל מי אמר שזה לא נמצא? :)
        צריך רק לחפש, ולפעמים זה לוקח זמן.
        בינתיים אני ממליצה על שיעורים של הרב שרקי באתר של מכון מאיר, אם זה מעניין אותך.
        בהצלחה!
        )www.machonmeir.co.il)

        IP: 79.180.247.167 דווח על תגובה זו

    • אם אתה עורך השוואה בין יהדות לבודהאיזם (ל''ת)

      סימן שמעולם לא, 13/12/07 22:02


      IP: 79.177.15.116 דווח על תגובה זו

      • אתה, ככל הנראה, לא מבין יהדות וגם לא בודהיזם. (ל''ת)

        דג מדבר, 14/12/07 11:46


        IP: 85.64.208.247 דווח על תגובה זו

    • ניתוח מבריק, דניאל, ותודה על כך

      Drusilla, 14/12/07 15:17

      משום מה נראה לי שכול הזרמים היותר ''רוחניים'' ביהדות (אלו שמתמקדים ברגשות ובהתגלויות) מנסים לשכנע אנשים חסרי יכולת שיפוט, ובעיקר נשים שמתפתות בקלות, כולל גב' ירון. פיתוי בקלות הוא גם רוחני אבל גם מיני-גשמי: אם אלו לא היו ברסלב/חב''ד היה זה גבר בן 55 עם אמצעים.
      הבחירה בזרם היהדות ''הרוחנית'' ולא בספונסר עם חצי רגל בקבר או בנצרות הקטולית היא שרירותית ומקרית.
      חוזרות בתשובה (לצערי נתקלתי בנשים הללו, מנסות לפתות נערות תמימות לחיות חיים בעיקר נטולי אחריות אישית במסווה של הארה קדושה וכדאי לך כי את תהיי אמא ל-6 ילדים) נשים שמה שמוביל את חייהן זו אימפולסיביות וקרזיונריות.
      דווקא במובן הזה אני מעריכה יותר את הציונות הדתית שמשלבת בין תורה לעבודה, וגם קצת יותר ראציונאלית.

      IP: 132.64.210.80 דווח על תגובה זו

  • 51.

    מקימי ספר גגגגדדדדווווללללל

    רויטל, 13/12/07 17:56

    החזיר אותי בתשובה

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

    • הספר הזה דרדר אותי לפח היקוש הנקרא חרדיות.... (ל''ת)

      אותי דרדר, 13/12/07 18:11


      IP: 147.236.238.4 דווח על תגובה זו

      • כמ''ש דוד המלך, מלך ישראל, מלך המשיח. וכמ''ש -

        yO, 17/12/07 23:08

        בזכות נשים צדקניות נדאלו ובזכות נשים צדקניות עתידים להגאל.

        IP: 212.25.70.115 דווח על תגובה זו

  • 50.

    מקימי מעפר דל הכוונה לדתל''שים ולאשפות העוני,הפיגור,הבערות יוריד

    לאשפות יוריד, 13/12/07 17:49

    הקב''ה את החרדים והמתדרדרים בתשובה שאלמלא חסדי הממשלה החילונית הציונית הם היו מתים ברעב.

    IP: 147.236.238.4דווח על תגובה זו

  • 49.

    הספר חובה למי שמתכנן להתדרדר בתשובה ולדעת איך זה להיות תינוק שנשבה (ל''ת)

    ספר חובה, 13/12/07 17:32


    IP: 147.236.238.4דווח על תגובה זו

  • 48.

    ספר מדהים!!וחובה על כל יהודי בישראל שהגיע לגיל המתאים לקרוא אותו!

    אחת שקראה, 13/12/07 16:55

    וזה כולל את כולם!אני דתייה די חזקה,והספר הזה פשוט נתן לי כוחות,והעלה אצלי הרבה נקודות למחשבה,זה נכון שהשפה והמושגים שכתובים שם מיועדים לחילונים,אבל מה שמקבלים ממנו שווה יותר!!

    IP: 213.151.61.88דווח על תגובה זו

    • כן, כן. הכל כדי להיות דתי סוג ד'

      דתי סוג ד', 13/12/07 19:44

      למי את מוכרת את הלוקשים שלך? הרי החרדים מתייחסים לחוזרים בתשובה כאל דתיים סוג ד'. שידוך עם חוזרת בתשובה לעולם לא נחשב בעיניהם כשידוך מוצלח.

      IP: 89.138.166.10 דווח על תגובה זו

      • גם אני סוג ד'. רוצה להכיר? (ל''ת)

        מישהי, 13/12/07 20:51


        IP: 89.138.229.27 דווח על תגובה זו

      • מי אמר שחרדיות זאת הדרך היחידה לשמור תורה ומצוות

        דתי-לאומי-תורני, 16/12/07 14:07

        אתה מוזמן להכנס לאתר של מכון מאיר ולראות דרך תורה ומצוות מתוך אהבת העם והארץ.
        www.machonmeir.org.il
        תמצא שם חוזרים בתשובה, דתיים מבית וחרדים לשעבר, כולם שווים גם בשידוכים.

        IP: 83.130.108.52 דווח על תגובה זו

  • 47.

    הספר גרם לחברתי להתחרד... (ל''ת)

    ..., 13/12/07 16:47


    IP: 84.110.218.78דווח על תגובה זו

  • 46.

    הרבנים נהיו צנזורים מטעם עצמם ומנסים למנוע מידע מצאן מרעיתם רק שזה

    האח הגדול, 13/12/07 16:47

    לא עולה בידם כמו פעם.בכל זאת העיתים השתנו והם חושבים שאנחנו חיים עדיין בימי הביניים.

    IP: 147.236.238.4דווח על תגובה זו

  • 45.

    ספר מדהים!!וחובה על כל יהודי בישראל שהגיע לגיל המתאים לקרוא אותו!

    אחת שקראה, 13/12/07 16:46

    וזה כולל את כולם!אני דתייה די חזקה,והספר הזה פשוט נתן לי כוחות,והעלה אצלי הרבה נקודות למחשבה,זה נכון שהשפה והמושגים שכתובים שם מיועדים לחילונים,אבל מה שמקבלים ממנו שווה יותר!!

    IP: 213.151.61.88דווח על תגובה זו

  • 44.

    זה נבלה וזה טרפה!

    דג מדבר, 13/12/07 16:42

    הרב אבינר הוא ליגה ב' בכל מה שאינו תדמיתי, ונועה ירון לא מאוד רחוקה מהסטטוס הזה בעצמה.

    IP: 80.179.231.253דווח על תגובה זו

  • 43.

    מה זה הדבר הזה???

    הדר, 13/12/07 16:40

    כבוד הרב
    אני כחילונית גמורה שקראה את הספר הזה מאוד הזדהיתי עם נועה ירון לי אישית זה עזר!!!!! מידע יבש לא היה עוזר לי בחיים אני באה ממקום אחר ממך
    הספר הזה עזר לי להתחזק מה תגיד על זה????
    די כבר!!! להתמקד על דברים של מה בכך!!!!!!
    קרב לבבות הרי כולנו אחד לא????

    IP: 192.117.190.98דווח על תגובה זו

    • אני איתך!!את צודקת בכל מילה,אבל רק שתדעי

      מישהי מהמרכז, 13/12/07 17:35

      שאנחנו הדתיים באמת נחשפים בספר הזה לדברים שאולי אנחנו לא צריכים לקרוא,את כחילונית מפיקה את הטוב ביותר מהספר,גם דתיים אבל זה שונה.כל הכבוד שלא כתבת תגובה מזלזת על הרב אבינר כמו אחרים!בהצלחה בחיים!!

      IP: 213.151.61.88 דווח על תגובה זו

  • 42.

    מקימי מעפר דל

    אמי, 13/12/07 16:30

    הספר שהחזיר לי את הצבע לחיים.
    מי מעיז להגיד עליו רדוד???
    ספר חובה!

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

  • 41.

    אסור בדיקטטורה הדתית לקרוא שום דבר שיכול לחרוג מהדוגמה הנוקשה (ל''ת)

    תישארו עיוורים, 13/12/07 16:30


    IP: 147.236.238.4דווח על תגובה זו

    • זה לא נכון,אני דתייה וקראתי את הספר

      רינת, 13/12/07 16:48

      והוא באמת עם מושגים שאולי לא הייתי מוכנה להיחשף אליהם,אבל רוב הדתיים ובכלל שהאנשים שקראו אותו התחזקו ממנו מאד!ולפעמים צריך להיות נוקשים בקטעים האלה כדי לא להגיע לתכנים כמו בכל מיני ספרים שיש לכם והם פשוט מזוויעים!

      IP: 213.151.61.88 דווח על תגובה זו

  • 40.

    אתה רוצה לשלוט על עדר? תעשה כמו סטאלין ע''י בידוד,בערות,שליטה כלכלית

    בידוד+בורות=, 13/12/07 16:24

    ובורות.המירשם הזה יבטיח את המשך הציות של עדר הרובוטים הדתיים שצר עולמם כעולם תבן ההלכה אותו מלעיטים אותם.

    IP: 147.236.238.4דווח על תגובה זו

  • 39.

    נשים והחשכה

    יאיר, 13/12/07 16:18

    כחלק מהמגמה ''להקטין'' נשים (טשטוש תמונות ולדוגמה) אבינר לא נשאר מאחור. הוא מפחד מנשים.

    IP: 132.77.40.200דווח על תגובה זו

    • נראה לי לצערי, שאתה צודק. (ל''ת)

      דתיה, 13/12/07 18:13


      IP: 89.139.129.187 דווח על תגובה זו

  • 38.

    העם עם נועה ירון

    שירה, 13/12/07 16:18

    אם נאלצנו לבחור בין נועה ירון המקסימה והאינטיליגנטית, מחברת רב המכר מקימי, שעשתה במו ידיה זעיר-מהפכה בהתייחסות לעולם התשובה בכלל ולבעלי תשובה בפרט ולבעלות תשובה בפרטי פרטיות, אישה צעירה המגדלת שישה ילדים ותוך כדי כותבת ספר מדהים ומלא השראה, ונבחרת לאשת השנה של עיתון בשבע, ומוכרת עשרות אלפי ספרים לדתיים וחילוניים כאחד, ועושה קידוש ה' אדיר ותומכת ומחזקת את עם ישראל באשר הוא, בלי לשון הרע והשמצות ועם הרבה ענווה ויראת שמיים.
    וממולה עומד אותו האיש שבמו פיו התיר את דמם של אחינו תושבי הגוש, ושיתף פעולה ב''חוכמתו'' הרבה עם הגרועים שבאוייבי עמנו. שמעיז להטיל רפש וסחי לכל עבר ולהגיד שהספר ''רדוד'' ללא שום צורך אמיתי אלא רק מתוך צרות עין ומצוקה אישית.
    בשבילי הבחירה פשוטה בתכלית.

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

    • שירה תעשי לי ילד

      אביהו, 13/12/07 16:28

      כל מילה ז ה ב.

      IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

      • שירה את הסיבה שאישה פסולה לעדות

        איש, 13/12/07 17:00

        בגלל טימטום כמוך שלא מסוגלת לחשוב לעומק תשובתו של הרב ....

        IP: 89.0.96.248 דווח על תגובה זו

        • אין לתאר ולשער את הרדידות

          שירה, 13/12/07 18:03

          רחמים אביהו ישי ואיש מה אומר ומה אדבר?
          פשוט אין לכם את זה...

          IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

          • הם סתם סוטים אל תתייחסי את צודקת (ל''ת)

            ירון לונדון, 14/12/07 00:40


            IP: 79.181.251.86 דווח על תגובה זו

    • תיזהרי! את לא יודעת כמה זה חמור לדבר כך על רב!

      ישי, 13/12/07 16:51

      את כנראה לא יודעת מי זה הרב אבינר,כל אחד טועה לפעמים ואני מאחל לך מכל הלב להגיע לרמת הידע והיראת שמיים שלו!!

      IP: 213.151.61.88 דווח על תגובה זו

      • יראת השמים שלו כמו הנביא מוחמד (ל''ת)

        ישורון, 14/12/07 00:38


        IP: 79.181.251.86 דווח על תגובה זו

      • כמה זה חמור ?? (ל''ת)

        תמהוני, 14/12/07 13:44


        IP: 83.130.60.169 דווח על תגובה זו

    • כל ההבדל בגישות, זה להבין מה כן מן התורה ומה לא !

      רחמים, 13/12/07 17:09

      מה אכפת לנו ברגשות אמוניות ורגשיות. גם לעובדי העבודה זרה יש להם רגשות אמוניות.
      העיקר, זה להבין אם זה קשור לתורה או לא.
      לא ניתן לחזור בתשובה בטריקים וכד'.
      לכן, לאלף הבדלות אני מעדיף לשמוע את הרב אבינר שהוא ידוע כמי יש לו המסורת מאת הרב קוק, ונחשב על ידי כממשיכו הבלעדי של הרב צבי יהודה קוק.

      IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

    • אין לך טיפת סובלנות למי שחושב קצת אחרת ממך. דעתו של הרב אבינר שונה

      אוהב נצחי, 13/12/07 22:43

      מדעתו של הרב שפירא ז''ל ומדעתך, וכבר הוא ''התיר דמם של תושבי הגוש''? את יודעת איך קוראים לזה? זה נקרא ''שנאת חינם''.

      IP: 79.177.136.144 דווח על תגובה זו

      • ליתר דיוק: מה הוא התיר?

        יזהר, 26/12/07 23:50

        מה שהוא התיר זה לא היה הדם של תושבי הגוש - שכן זה לא היה אדום אלא צבע מותר...

        אגב, כנראה שהוא התיר את דמן - דם וסת - של נשים רבות מבית אל א', נשות אברכים מ''עטרת כהנים'' ועוד ועוד.

        IP: 89.1.180.223 דווח על תגובה זו

    • גם הספרים של הרב אבינר מאד רדודים

      לשון הרע במיטבו, 16/12/07 08:56

      היבול של ספרים שמניב הרב מאד מרשים וגם העטיפות נוצצות ומעוצבות
      אבל המסרים די עלובים
      פגשתי את העורכת העסוקה של ספריו - אשה די מבוגרת הנראת זקנה לגילה, חילונית למהדרין ורחוקה מדוסיות לסוגיה - ולא הצלחתי להבין איזה כלים מעשיים והכשרה בתחום הכללים ההלכתיים יש לה לשכתב את גיבובי דבריו לספרי הלכה מוסר והגות
      נקודת האור - מסתבר שבפועל פוסקת הדור - אשת הצללים של ספריו הבלתי נדלים היא בכלל אישה - קיבוצניקית לשעבר ונצרכת סעד כיום!

      IP: 89.138.92.141 דווח על תגובה זו

  • 37.

    אכן, רדוד. אבל זה לא סיבה לא לקרוא.

    יאיר, 13/12/07 16:09

    הספר באמת רדוד. הקשר שלו ליהדות רופף - כל מיני סיפורי ניסים משונים על מים שיוצאים מתוך קברים וכדומה. הספר נראה כפולחן ר' נחמן ולא כקשור לעבודת ה' באיזה אופן. אבל זאת לא סיבה לא לקרוא את הספר. בצורה הזאת גם אפשר לא לקרוא את התנ''ך, את מסכת קידושין ועוד.

    IP: 217.132.47.58דווח על תגובה זו

    • יאיר ששמו אינו מעיד עליו

      אביתר שעדיין, 13/12/07 16:26

      הדבר האחרון שאפשר להגיד על מקימי זה שהוא רדוד.
      זהו ספר עמוק מיני ים,שיום עוד יבוא וילמדו אותו במכוני המחקר החשובים ביותר.
      כמה ספרים אתה מכיר שאלפי אנשים עוברים בגינם מהפך רגשי-אמוני- נפשי שורשי ביותר?
      כדאי לך לקרוא אותו שוב תוך כדי תהייה מהו הדבר שהפך אותו לספר מחתרת בכל האולפנות בארץ? מהו הדבר שהפך אותו לספר קאלט שקוראים בו שוב ושוב?
      כולנו טפשים?
      רק אתה חכם?
      או אולי לא הצלחת להבין על מה מדובר...

      IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

      • אביתר, אתה לא שם לב שאתה סותר את עצמך?

        יאיר, 14/12/07 10:15

        ''ספר מחתרת בכל האולפנות בארץ'' בהגדרה אינו יכול להיות ''ספר עמוק מני ים''. מקסימום הארי פוטר של הברסלבים.

        IP: 192.115.90.98 דווח על תגובה זו

  • 36.

    www.mekimi.co.il (ל''ת)

    מעריצה של נועה, 13/12/07 16:07


    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

  • 35.

    נועה ירון מעולה

    אחת שתיים, 13/12/07 16:04

    והספר שלה מעולה.
    ומי זה בכלל הרב הזה?

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

  • 34.

    ספר מומלץ לקריאה: www.aviner.net (ל''ת)

    ממליץ בחום, 13/12/07 15:51


    IP: 79.176.177.182דווח על תגובה זו

    • גם הרבנים שלך מלמד וליאור מפרסמים שכל האתר שקרי (ל''ת)

      הקטגור, 13/12/07 17:18


      IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

    • גם הרב מרדכי אליהו הרב הראשי לשעבר פסק שהכל שקרי ! (ל''ת)

      שמואל, 13/12/07 17:45


      IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אחלה ספר (ל''ת)

    אסף, 13/12/07 15:41


    IP: 89.0.131.175דווח על תגובה זו

  • 32.

    קשה לי לקרוא הגידופים של אנשים קטנים על הרב אבינר שמשפיע על מיליון

    רינה אחשווילי, 13/12/07 15:37

    שמתי לב, שכל פעם שיש כתבה על הרב אבינר או של הרב אבינר,
    כמה קיצונים מגדפים את הרב.
    מה הם חושבים לעצמם ?
    יותר שהם מגדפים אותו, יותר אנשים מתעניינים במשנתו.
    אני זוכרת בעת ההתנקות, חשבתי ששרון צודק ושחייבים להתפנות מגוש קטיף. במיוחד כששמעתי אותם רבנים קיצוניים שדיברו על סירוב פקודה, למרות שהרב עובדיה יוסף אמר שאסור.
    אלא שיניתי את דעתי בעניין ההתנקות כשקראתי שהרב אבינר מתנגד לסירוב הפקודה, למרות שהוא בעצמו גר בבית-אל.
    לאט-לאט התחלתי לשמוע אותו ברדיו ולקרוא את משנתו ואת ספריו, עד שהבנתי איזה חכם ענקי מסתתר בו.
    לאט לאט הבנתי שהרב אבינר משפיע רבות בישראל, עד ששמעתי פעם אחת שכמיליון וחצי אנשים שומעים את דעתו ומחשבים אותה.
    מאז, אני מבינה את הציונות הדתית ותומכת בה, ולאט לאט אני חוזרת בתשובה.
    כל השנים נרתעתי מלחזור בתשובה בגלל החרדים ובגלל אותם רבנים ציונים קיצוניים הקוראים לשינאה בוקר ולילה.

    IP: 147.237.70.105דווח על תגובה זו

    • רינה כל מילה זהב. (ל''ת)

      שושי, 13/12/07 17:05


      IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

    • העם עם רינה!! (ל''ת)

      תהילה, 13/12/07 17:37


      IP: 213.151.61.88 דווח על תגובה זו

    • יופי רינה בגלגול הבא שלך תהיי

      Drusilla, 14/12/07 15:34

      ברסלבית עם 6 ילדים כמו נועה ירון
      בקרוב אצלך!!!

      IP: 132.64.210.80 דווח על תגובה זו

      • זו דווקא הגדלות של החזרה בתשובה שלי עם הרב אבינר, זו לא כת חשוכה (ל''ת)

        רינה אחשווילי, 17/12/07 18:14


        IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

        • גרוסילה התכוונה

          יזהר, 26/12/07 23:53

          לרינה: דרוסילה התכוונה שאם לא תנצלי את הגלגול הנכחי כדי לעבוד את ה' כברסלברית עם שישה ילדים - תאלצי לעשות זאת בגלגול אחר, לא חבל רק בשביל זה לחזור בגלגול?

          IP: 89.1.180.223 דווח על תגובה זו

    • אמת דיברת (ל''ת)

      דודי, 16/12/07 08:48


      IP: 213.151.63.36 דווח על תגובה זו

    • מדהים! כל מה שסיפרת, זה בדיוק מה שקרה לי בעקבות

      חיים, 17/12/07 22:41

      זה בדיוק מה שקרה לי בעקבות רצח רבין.

      IP: 80.230.175.203 דווח על תגובה זו

  • 31.

    האם הרב שמע על הלכות לשון הרע?

    אליה שוסטר, 13/12/07 15:37

    לומר על ספר שהוא ''רדוד'' זה איסור מפורש!!!
    מה גם שבנוגע לספר הספציפי הזה זה לא רק לשון הרע אלא גם שקר גס ועזות מצח איומה ונוראית.
    הספר מקימי של נועה ירון הוא יצירת מופת במלוא מובנה של המילה, נמצא כבר עשרים ומשהו שבועות ברשימת רבי המכר וגרם לאלפי יהודים להרהורי תשובה והתחזקות.
    לא מובן לי למה דחק עצמו הרב להיות דעת יחיד, חסרת ביסוס ומטובלת באיסור לשון הרע. ומה הטוב שצמח לעלון מעייני הישועה שפירסמו את הנ''ל. לא מתאים לכם.

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

  • 30.

    האם הרב שמע על הלכות לשון הרע?

    אליה שוסטר, 13/12/07 15:37

    לומר על ספר שהוא ''רדוד'' זה איסור מפורש!!!
    מה גם שבנוגע לספר הספציפי הזה זה לא רק לשון הרע אלא גם שקר גס ועזות מצח איומה ונוראית.
    הספר מקימי של נועה ירון הוא יצירת מופת במלוא מובנה של המילה, נמצא כבר עשרים ומשהו שבועות ברשימת רבי המכר וגרם לאלפי יהודים להרהורי תשובה והתחזקות.
    לא מובן לי למה דחק עצמו הרב להיות דעת יחיד, חסרת ביסוס ומטובלת באיסור לשון הרע. ומה הטוב שצמח לעלון מעייני הישועה שפירסמו את הנ''ל. לא מתאים לכם.

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

  • 29.

    הרב אבינר? זה שתמך בגירוש?

    רחלי, 13/12/07 15:28

    זה לא הרב שהתיר לגרש את מתיישבי הגוש בכוח?

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

    • לא נכון, הוא התנגד לסירוב פקודה והוא צודק עד היום הזה. (ל''ת)

      יוסף, 13/12/07 17:22


      IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

  • 28.

    מקימי ספר גדול מהחיים

    אורי לוין, 13/12/07 15:25

    רדוד? נו באמת.
    הרב אבינר מנותק לגמרי.

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

  • 27.

    תוחשך נועה ירון לאלתר !!!

    דוד, 13/12/07 15:23

    יש להקפיד על החשכת פניה ע''פ המפרט שהוגדר ע''י ''מעייני הישועה'', היות והיא יכולה להסיט את הריכוז בזמן התפילה ולימוד התורה. מומלץ להימנע גם מחשיפת שמה של המחברת וכן גם שמות אחרים שיכולים לגרום לדמיון להיסחף אחר הדימיון המשחית.

    IP: 194.90.98.34דווח על תגובה זו

    • זמנים שחורים הם אלה שתגובה כשלך היא קולעת (ל''ת)

      עצוב, 13/12/07 18:17


      IP: 89.139.129.187 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אבינר

    עידו, 13/12/07 15:19

    אתה אחרון שיכול להטיף מוסר לאנשים מה לעשות

    IP: 213.8.7.51דווח על תגובה זו

    • ולמה בעל לשון הרע ? (ל''ת)

      בנימין, 13/12/07 17:23


      IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

  • 25.

    Close Rabanut forever. This institution is over (ל''ת)

    eddy, 13/12/07 15:10


    IP: 90.44.58.172דווח על תגובה זו

  • 24.

    שאלה לאחי הדתיים

    מוטי, 13/12/07 15:03

    האם למישהו מכם משנה דעתו של הרב על איזה ספר לקרוא או לא?

    האם מישהו מכם קורא ספרים רק לאחר שעברו את ה''צנזורה'' של רב זה או אחר?

    האם זה לא נראה לכם מעליב שאיזשהו רב חושב לומר לכם מה ראוי לקרוא ומה לא?

    IP: 212.25.123.66דווח על תגובה זו

    • תשובות: לא, לא, כן! (ל''ת)

      חיים, 13/12/07 15:17


      IP: 79.180.66.61 דווח על תגובה זו

    • מדוע הוא שונה ממבקר קטלני במגזר אחר?

      לא מבין, 13/12/07 15:19

      היותו רב מאלץ אותו לסתום את פיו?

      IP: 79.176.153.58 דווח על תגובה זו

      • גם אתה לא ממש הבנת אותי

        מוטי, 13/12/07 16:42

        שיבקר בכיף כל דבר.
        אני לא מכיר אף מבקר שקובע לאנשים איזה ספר ראוי שיקראו ואיזה לא.

        IP: 212.25.123.66 דווח על תגובה זו

        • אמר דעתו , לא קבע ולא יכול לקבוע

          שנאה מטורפת, 13/12/07 22:04

          ואם יש בקהל מי שמעוניין בדעתו מה רע בכך?

          IP: 79.177.15.116 דווח על תגובה זו

    • אל תדאג,הם שואלים את הרב שאלות הרבה יותר שטותיות מזה.

      דוד, 13/12/07 15:21

      הם,למשל,הולכים לרב עם התחתונים של הנשים שלהם ושואלים אותו מתי וכמה פעמים לשכב איתן.
      זה יותר נורמלי?

      IP: 192.117.148.66 דווח על תגובה זו

      • שטויות,עדיף ממה שאתם עושים!! (ל''ת)

        תמר, 13/12/07 17:17


        IP: 213.151.61.88 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק, כי הבעל חייב באהבת אשתו !

        יצחק, 13/12/07 17:29

        זו אחת המצוות של הבעל על אשתו.
        ואם קיים ספק שלאשה יש כתמי מחזור או לא הם הולכים לרב.
        אם הם בטוחים שזה דם, הם לא הולכים לרב לבדוק ואכן הזוג מתרחק במשך 12 ימים.
        אבל אם יש ספק שזה דם או סתם הפרשה כלשהי, הם שואלים רב המתמחה במראות אסורות.
        והרי למה הם הולכים לרב ?
        כי הבעל חייב באהבת אשתו ואם יש ספק ויכול להתיר את המראה הם הולכים.
        אתה יכול שלא לשמוע את התורה כי אתה חושב שאתה יותר מתורבת מאיתנו, אבל אנו כן שומעים את התורה גם אם לדוגמא יש לי דוקטורט בפיזיקה ומתמתיקה ואני לא כל כך פשוט עם.

        IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

    • מוטי מוטי

      בן הארץ, 13/12/07 15:41

      כתוב ''עשה לך רב''
      פירוש: מצוה שתהיה לך דמות רוחנית שתנחה אותך בדרכי התורה. לא אומרים לך מי.
      יש רבנים גדולים, שדעתם נחשבת יותר. לציבור שלנו הרב אבינר הוא כזה.
      אני דווקא קראתי את הספר, אבל אני מסכים עם הרב, שיש בו רידוד הדת, על כל העומק, הקושי העוצמה שבה - לחוויה דתית חמודה.
      תנסה ללמוד מסכת בגמרא. תירק דם.
      אז כמו שסרט סוכנות מתאים לעולים חדשים, ונראה קצת מביך למי שרואה חדשות כל יום, ספר כזה הוא בפירוש אמיתי וחמוד כשאתה בדרך פנימה, וחפיף משהו כשאתה בפנים.
      ואגב צנזורה: גם אתה מפעיל כזו: ( אני מקוה ): אינך קורא הנאה מרצח, פדופיליה, הסתה לפשע, אנטישמיות ועוד, ועל אחת כמה וכמה אתה מקפיד על ילדיך.
      לסיכום: דעתו של הרב אומרת לי הרבה, ואני שמח שהביע אותה.

      IP: 213.151.61.162 דווח על תגובה זו

      • בן הארץ, נראה לי שלא הבנת את שאלותי

        מוטי, 13/12/07 16:40

        ברור לי לחלוטין ''עשה לך רב''.
        זה שהרב חושב שספר מסויים רדוד וכדומה, אף זאת ברור.
        הבעייה היא בקביעתו שהספר לא ראוי לקריאה של אדם דתי.

        אני רק תוהה אם בן אדם דתי לא צריך להגיע לביקורת כזו בעצמו ואתה הוכחת לי בדבריך שאכן יכול.
        האם לאחר שמיעת דבריו לא היית מהין לקרוא את הספר?

        את הצנזורה העצמית אתה כבן אדם דתי יכול להפעיל בעצמך.
        בשביל זה אלוהים שם לך ראש בין הכתפיים.

        IP: 212.25.123.66 דווח על תגובה זו

        • למוטי: דיוק

          בן הארץ, 14/12/07 11:14

          הרב אבינר לא כפה עלי.
          אלא פשוט המליץ לי.
          ואגב
          יש הרבה תחומים
          שאני שואל את הרב
          כמו שאני שואל את הרופא
          יש לי ראש על הכתפיים
          אבל לו יש ראש יותר גדול
          וגם
          בנוגע לעצמי אני מוטה, ונוטה לותר
          ולא אובייקטיבי
          בנושאים שאני מבין יותר
          הרבנים שואלים אותי
          ואין בכך שום עבדות או נחיתות.

          IP: 89.138.234.74 דווח על תגובה זו

    • כאשר מדובר ברב שנצמד לנשים ,לא מקבלים (ל''ת)

      חנוכה, 14/12/07 00:45


      IP: 79.181.251.86 דווח על תגובה זו

  • 23.

    בני,טל, עודי אתם אותו איש מבית-אל אביזר-ביב ! (ל''ת)

    הקטגור, 13/12/07 15:00


    IP: 147.237.70.105דווח על תגובה זו

    • אביזר ביב ,חזק מאד ,הצחקתני! (ל''ת)

      שועלית מלמד, 14/12/07 11:09


      IP: 89.1.143.103 דווח על תגובה זו

  • 22.

    מקימי רדוד?????????

    שלומית, 13/12/07 14:57

    אני רואה נכון את מה שכתב הרב אבינר?????
    במשך לילה יום ולילה קראתי ובכיתי כמו תינוקת מהתרגשות וקירבה לה', אני חייבת להגיד לרב אבינר שמקימי טילטל אותי כמו ששום ספר לא טילטל אותי מעולם!!!!!!!
    מייד שסיימתי לקרוא אותו התפללתי תפילה כזאת, אולי הראשונה בחיים שלי שראויה להיקרא בשם תפילה. והרב אומר שמקימי רדוד??????
    הייתי מציעה לרב לקרוא שוב...

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

    • שלומית, ריגשת אותי בתגובתך. (ל''ת)

      קוראת שנהנתה, 13/12/07 21:03


      IP: 89.138.229.27 דווח על תגובה זו

    • הוא פוחד שהעדר שלו ינטוש אותו,וילך לאורם של החרדים (ל''ת)

      ישורון, 14/12/07 00:48


      IP: 79.181.251.86 דווח על תגובה זו

  • 21.

    למי מיועד הספר?

    שרה, 13/12/07 14:56

    אכן, הספר שטחי להחריד, במיוחד עבור מי שמצפה להבין תהליך נפשי דרמטי שעבר על המחברת.

    הספר לא צנוע? תלוי למה משווים.

    הספר לא מיועד למי שרוצה להבין את תהליך התשובה. הוא מיועד לחילונים עם נטיית מציצנות ולדתיים שמחפשים ''ספר טיסה''.

    IP: 62.90.84.73דווח על תגובה זו

    • אוי שרה האומללה מירושלים

      אביתר, 13/12/07 15:41

      ברור שהספר לא מיועד לך, שהרי כבר אמרו חז''ל :''כל הפוסל, במומו פוסל!''
      חפשי את עצמך אצל נעמי רגן..

      IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

      • התגובה שלך פשוט נוטפת אהבת ישראל... (ל''ת)

        סתם אחת, 13/12/07 17:07


        IP: 89.138.160.62 דווח על תגובה זו

  • 20.

    יישר כח לנועה ירון, ירבו כמוך בישראל

    אפרת, 13/12/07 14:49

    אבינר הוא מה שמכנה גמרא ''תלמיד חכם שד יהודאי'' שעליו נאמר שנבלה טובה הימנו.
    ראוי לעיין בליקוטי מוהר''ן א' תורה יב' על מנת להבין את התופעה הנקראת אבינר.
    נועה ירון הרצתה אצלנו בבית אל ורק תשבוחות נקשרו במלאכתה הנעשית בנעימות ובנועם. יישר כוח לנועה ירון, ירבו כמוך בישראל

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

    • אפרת , זה לא נכון ! היא לא הייתה בבית-אל ואת לא גרה שם ! (ל''ת)

      חיים, 13/12/07 18:07


      IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

      • היא היתה!

        אליה, 13/12/07 22:46

        והאולם פיס היה מלא כמו שבחיים הוא לא היה מלא.
        אני מתחברת לדעתו של הרב אבינר,הספר הוא רדוד מציג מלחמות בין אור לחושך ללא חשיבה שכלית ובחינה של מציאות.

        IP: 83.130.37.183 דווח על תגובה זו

  • 19.

    כל האמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אחד שיודע, 13/12/07 14:43

    במקרה לגמרי אני יודע את האמת ואני הולך לספר לכם אותה.
    נועה ירון סירבה להרצות בכנס של מעייני הישועה שנערך אתמול בבנייני האומה, מסיבות שאינן ידועות לי.
    רק אתמול דיברנו כמה חברים על הנקמה שאבינר מתכנן לה, וראו זה פלא, לא עבר אפילו יום אחד וכבר הנואף הידוע מכה בפעם המי יודע כמה. הזהרו והישמרו מאבינר הרשע שכשיפורסמו מעלליו האיומים והנוראים תוכה המדינה בתדהמה.
    תזכרו שאמרתי.

    IP: 83.130.99.248דווח על תגובה זו

    • אין צורך בלשון הרע! (ל''ת)

      חיים, 13/12/07 15:18


      IP: 79.180.66.61 דווח על תגובה זו

    • פשוט שקר.

      אחד שמכיר, 13/12/07 15:20

      הרב אבינר צדיק
      אין פה עניין של נקמה
      הציבור המזרחניקי לא מתיישר עם פסקים של רבנים אוטומטית.
      קראתי את הספר
      והוא חמוד
      אך יש בו סכנה
      כשהדרך היא החוצה, ולא פנימה,
      וגם
      למי שנפשו טהורה.

      IP: 213.151.61.162 דווח על תגובה זו

      • למי שנפשו טהורה??

        אחד שיודע, 13/12/07 15:58

        כמוך לדוגמא?

        IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

    • שקר וכזב!!אסור לדבר כך על רב גדול!!

      ורדית, 13/12/07 16:54

      ולשמועות ששמעת יש כנראה הרבה כנפיים-אם כבר שמעתם את זה!!מי שהמציא את השקר הזה כנראה מוכשר מאד!מאחלת לך רק בריאות!

      IP: 213.151.61.88 דווח על תגובה זו

      • נגד הפרטה. ראה הסבר:

        עמוס, 14/12/07 13:51

        אינני מתלהב מהפרטה של עקרונות\\ כגון ''לא תרצח ראש ממשלה'', ''אסור להכות זקנים'', ''אסור להשמיץ רבנים''.

        IP: 83.130.60.169 דווח על תגובה זו

      • לכנפיים הללו קוראים:

        רז, 28/12/07 07:00

        לידיעתך יקירה לכנפיים של השמועות הללו קוראים: הרב יעקב יוסף, הרב דב ליאור, הרב זלמן מלמד, הרב שלמה פישר, הרב ניסים קרליץ, הרב מרדכי אליהו, הרב גולדברג, הרב אברהם שפירא, הרב יוסף קפאח.

        IP: 77.125.20.7 דווח על תגובה זו

    • לאחד שיודע: אני לא מאמין לך שהוא נואף, אבל האם באמת נועה סירבה ל

      מתעניין, 13/12/07 21:07

      להרצות אצלם?

      IP: 89.138.229.27 דווח על תגובה זו

    • אתה פשוט שקרן

      אחד שבאת יודע, 15/12/07 19:02

      אידיוט, העלון מודפס בתחילת השבוע, כך שהתשובה נדפסה לפני הביטול. אם כבר, היה מקום לטעון שהיא ביטלה בגלל התשובה, מה שגם לא נראה הגיוני, אבל לפחות אפשרי. זאת בניגוד לשקר שכתבת.

      IP: 85.130.130.213 דווח על תגובה זו

      • אני הרבה דברים, אבל שקרן אני לא.

        אחד שיודע, 15/12/07 22:41

        הביטול היה לפני שבוע וחצי.
        עובדה שפירסמו שהיא תבוא ושבוע אחר כך ביטלו...

        IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

    • האמת על הפרשה

      אחת מבפנים, 15/12/07 22:07

      מתוקף היותי מקורבת לעניין- ממקור ראשון, הרי האמת, ורק האמת:

      בכנס מעייני הישועה נמנעו מלהשתתף נועה ירון וכן הזמר חיים דוד, אע''פ ששניהם הוזמנו.
      הסיבה להימנעותם מהשתתפות בכנס היא: השתתפותו של הרב אבינר. מי שרוצה יכול להתקשר אליהם ולוודא את העניין איתם.

      שבוע טוב!

      IP: 79.176.167.152 דווח על תגובה זו

  • 18.

    פחד של המיזרוחניקים!

    מוריה שלום, 13/12/07 14:35

    בתור מיזרוחניקית לשעבר, הפחד פשוט יוצא מבין שורותיו של הרב וחבל! אתם לא יודעים איך לעמוד בגל החיפוש הענק שתקף את כוחותיכם!תתרגלו , אנשים רוצים אמת לאמיתה , לא סתם חארטות!!!!!!!

    IP: 84.228.230.22דווח על תגובה זו

    • צודקת ב 100% (ל''ת)

      רועי, 13/12/07 21:45


      IP: 84.94.21.213 דווח על תגובה זו

    • צודקת! אבוס עינק (ל''ת)

      מרחום, 14/12/07 00:53


      IP: 79.181.251.86 דווח על תגובה זו

    • בוז לאגידעניקעס . בוז לחריידים (ל''ת)

      ציוני דתי, 14/12/07 13:55


      IP: 83.130.60.169 דווח על תגובה זו

  • 17.

    זה גם מה שהיא אמרה למעייני הישועה

    אבי הראל, 13/12/07 14:35

    איני מבין על מה הרעש.
    הרי כאשר נעה התראיינה ל''פנימה'' במעייני הישועה אמרה בצורה ברורה כי הספר אינו מיועד לציבור דתי.
    בכל אופן גם אם כל העדר מדבר על ''האם קראת את הספר...'' אל תהיו פראירים, צאו מהסימפטום,יש הרבה דברים חשובים לקרא לפני בזבוז הזמן על ספר מעין זה.

    IP: 84.108.106.190דווח על תגובה זו

    • בוא נעמיד דברים על דיוקם

      דניאל, 13/12/07 17:46

      בראיון ל''פנימה'' אמרה ירון-דיין, שהיא כיוונה לחילוניים, לא במשמעות שהספר לא מספיק צנוע לדתיים, אלא במשמעות שהיא לא חשבה שזה כל כך ירתק גם את הדתיים.
      היא לא אמרה שום דבר על בעיות בצניעות שקיימות בספר והופכות אותו ללא ראוי לדתיים. זאת מהסיבה הפשוטה שכתיבת תכנים לא צנועים אסורה בדיוק כמו קריאת תכנים לא צנועים, ונועה ירון-דיין יודעת את זה היטב. הספר מצטיין ביכולת לתאר את החיים החילוניים מאוד של תל אביב, מבלי למעוד למלכודות של חוסר צניעות.
      אם הרב אבינר אוסר ספר כזה, כבר באמת נשגב מבינתי מה זו צניעות.

      IP: 89.138.123.83 דווח על תגובה זו

  • 16.

    הרב אבינר - תודה! תודה! תודה! תודה! צדיק גדול גדול גדול!

    הסוכן של נועה, 13/12/07 14:31

    כל כתבות היחס''צ לא שוות עשירית מאיסור של רב לקרוא ספר.

    ע''ע חומייני מול סלמן רושדי - כמו שהוא נהיה מיליונר, ככה גם אני הולך עכשיו לקנות לי איזו דירה בפתח תקווה מהספר הזה.

    תודה, הרב אבינר. תבוא עליך הברכה אחוששלוקי.

    הסוכן של ירון-דיין.

    IP: 192.116.207.179דווח על תגובה זו

  • 15.

    ממה נפשך:אם הוא לא קרא,איך הוא מביע עמדה?ואם כן קרא-הרי זה לא צנוע?

    K, 13/12/07 14:15

    ודרך אגב,קראתי את הספר ואין בו שום קטע לא צנוע.

    IP: 192.117.148.66דווח על תגובה זו

    • קרא, ראה שלא צנוע, הפסיק לקרוא (ל''ת)

      דודו, 13/12/07 15:42


      IP: 89.139.218.56 דווח על תגובה זו

      • הוא קרא,ופחד שתמשוך את הנוער שלו (ל''ת)

        מגלה צפונות, 14/12/07 00:55


        IP: 79.181.251.86 דווח על תגובה זו

  • 14.

    מותר לקרוא כיפה אדומה?

    מיכל, 13/12/07 14:08

    שאלה לרב אבינר:___________
    התשובה:לא
    שאלה נוספת:_________
    התשובה לא

    למה בכלל לטרוח ולשאול.
    כשמדובר בתוכן תרבותי (מוסיקה, ספרות וכד')
    ועוד כשמדובר באישה התשובה כ''כ ברורה שחבל על הזמן והמאמץ.

    יכול להיות שגם התמונה בה נראה גבה של אישה מוסיפה לשלילת הספר.
    הרי זה ממש לא צנוע - לא האישה, לא הגב וגם לא העששית. (עששית בלשון נקבה כידוע. יכולה להביא למחשבות בלתי צנועות במיוחד).

    כיפה אדומה זה כן בסדר?

    IP: 89.0.128.163דווח על תגובה זו

  • 13.

    לא לקרא את הספרים של העם הארץ ואפיקרוס של אבינר. (ל''ת)

    בני, 13/12/07 13:51


    IP: 90.44.58.172דווח על תגובה זו

    • יופי, תמשיכו לגדף, ככה אקבל קידום בישיבה שלי ועם הרב שלי ! (ל''ת)

      אביזר-ביב, 13/12/07 17:40


      IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

  • 12.

    הרב חייב רענון במצוות בין אדם לחברו

    טל, 13/12/07 13:49

    אבל דחוף..לא מאמינה שהוא חי בסרט שהוא עובד את השם

    IP: 212.199.236.254דווח על תגובה זו

  • 11.

    הרב אבינר ענה לשאלה , אם אפשר לקרוא הספר ולא אחר.

    רונן, (מסורתי), 13/12/07 13:44

    דווקא, טוב מאוד שרבנים מביעים את דיעותיהם על ספרים.
    האם שמעתם על הלכות דיעות של הרמב''ם ?
    לא כל דיעה צריכים לשמוע ולנתח אותה.
    גם החוק החילוני לא מאפשר להגות כל דיעה ? פשיזם, נזיזם, הסתה, וכו'.
    כן, אם החוק קבע נתח מסוים ששאסור להשמיע דיעות, מה הבעיה שרבנים יוסיפו נתח משלהם ?
    הרי מי שלא רוצה לשמוע את דעתו של הרב אבינר שלא ישמע, אבל חובתו להזהיר את קהל משמיעיו המגיע ליותר כמיליון מיליון וחצי אנשים לפחות בתוך החרבה הישראלית ובתוך יהדות התפוצות שאיטנם בהכרח דתיים.

    IP: 147.237.70.105דווח על תגובה זו

  • 10.

    בסופו של דבר כל אחד יעשה מה בראש שלו... הרב צודק במקצת (ל''ת)

    אריאל, 13/12/07 13:37


    IP: 217.132.114.151דווח על תגובה זו

  • 9.

    אבינר דפוק ובעל דעות עקומות. לא לקרא את הספרים של אבינר. יש מינות (ל''ת)

    עודי, 13/12/07 13:37


    IP: 90.44.58.172דווח על תגובה זו

    • עוד פעם ? אתה כבר משעמם, תמציא חדשות אחרות. (ל''ת)

      מיכאל, 13/12/07 17:41


      IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אין בעיה...מעניין מתי האנשים שקוראים

    נחמן מברסלב, 13/12/07 13:34

    לעצמם כהולכים בדרך השם יבינו את עניין אהבת העם ואהבת חינם ויחשוב כבוד הרב כאילו הייתה זאת בתו,איך היה מתנהג?בא לי לצרוח לשמיים איפה האהבה בתוכנו???????????איפה הכבוד?

    IP: 212.199.236.254דווח על תגובה זו

    • מה כל זה קשור לאהבת הזולת??? עשית סלט. והרב אבינר צודק. כי מה

      YO, 13/12/07 15:07

      על יהודי לקרא חוץ מתורה. רק שזה לא ממש פשוט.

      IP: 212.25.70.115 דווח על תגובה זו

  • 7.

    לא צנוע? הרב קרא?? כאן נחשפת הפתיחות האמיתית!

    הם מ-פ-ח-ד-י-ם, 13/12/07 13:31

    של הרב אבינר!
    הספר צנוע! ראוי ! נקי! מרגש!
    ו..כן! יסחוף רבים לברסלב ומזה חושש הרב אבינר!!!
    תאתגרו אותנו רוחנית- חוויתית- נשמתית- ושכלית ואז נישאר דתיים לאומיים!

    IP: 213.151.63.233דווח על תגובה זו

  • 6.

    ''שואל אחד מקוראי העלון את הרב''

    נו באמת, 13/12/07 13:30

    הרב אביהר שאל, והרב אבינר ענה. למה שמישהו ישאל רב האם לקרוא ספר מסויים?

    וממילא, הרב אבינר נלחם בטחנות רוח. הספר הפך לשלאגר במגזר. המלחמה אבודה מראש.

    IP: 147.234.2.5דווח על תגובה זו

    • חותמת על כל מילה שכתבת (ל''ת)

      ., 13/12/07 14:54


      IP: 89.138.229.27 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כבוד הרב, הגדר בבקשה ''חילוני'' ו-''דתי''. (ל''ת)

    לכבוד הרב, 13/12/07 13:30


    IP: 79.177.136.144דווח על תגובה זו

  • 4.

    נמאס מאבינר (ל''ת)

    יהודי, 13/12/07 13:30


    IP: 79.176.253.58דווח על תגובה זו

    • אבל הוא פא וגם דיעותיו התורניות, ואתה לא קיים מול גדולתו ! (ל''ת)

      אשר, 13/12/07 17:47


      IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

  • 3.

    יש להשמך ולהזהר ולהציל נפשות מכניסה לכת ברסלב! (ל''ת)

    יהודי, 13/12/07 13:27


    IP: 62.219.72.241דווח על תגובה זו

    • ואתה מכנה את עצמך ''יהודי''??

      חיים, 13/12/07 16:06

      תתבייש לך!!!

      IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

      • אין שום קשר בין ברסלב ליהדות! (ל''ת)

        יהודי, 14/12/07 10:02


        IP: 89.138.173.40 דווח על תגובה זו

  • 2.

    לפני השלילה שיראה מה בני הנוער קוראים היום (ל''ת)

    בטי, 13/12/07 13:23


    IP: 77.124.20.210דווח על תגובה זו

  • 1.

    זה לא התפקיד שלך

    יובל, 13/12/07 13:04

    הרב אבינר,

    תתרגל שלא כל דבר זה התפקיד שלך ואתה לא ממונה על מה שאנשים יקראו ומה שלא.
    אתה יכול לכתוב ביקורת על הספר כמו שכותבים אנשים רציניים ואנשים הגונים ואתה יכול להגיד לשואלים שלך (כמו שעושה הרבה פעמים הרב שרלו לדוגמה ועוד רבנים) שאדם מחליט מהו קורא לבד ולא צריך רבנים שיגידו לו מה לקרוא.

    IP: 192.117.134.205דווח על תגובה זו

    • יובל, תמסור לנעה

      נעמה, 13/12/07 14:04

      שהספר שלה ענק!!
      ושקראתי אותו מלא פעמים וגם קניתי אותו

      יישר כח!

      IP: 212.179.46.161 דווח על תגובה זו

      • קראתי את הספר בראש השנה ונהניתי מאוד! (ל''ת)

        חיים, 13/12/07 15:20


        IP: 79.180.66.61 דווח על תגובה זו

      • נעמה התבלבלת

        יובל, 13/12/07 15:57

        אני מתאר לעצמי שהחלפת אותי עם בעלה של נועה ירון, הרב יובל דיין.
        אז זהו, שאני לא הוא, אני אני.
        לא שהייתי מתנגד להיות בעלה... אבל בגילגול הזה כנראה שזה כבר לא יקרה.

        ולעקרת הבית ממושיבי תקראי את התגובה שלי שוב בבקשה ותביני כמה שאת לא מכוונת.

        IP: 83.130.99.248 דווח על תגובה זו

    • אולי לך הספר מתאים

      עקרת הבית, 13/12/07 14:27

      מי שלא מסוגל לקרוא ולבין כתבה של 2 פסקאות אולי מתאים לו ספר רדוד

      תקרא שוב מהתחלה ותראה שמישהו שאל אותו בענין

      IP: 132.69.226.217 דווח על תגובה זו

    • להעמיד דברים על דיוקם

      בני, 13/12/07 19:28

      יובל, זה לא באשמתך אמנם, אך האמירה של הרב, ואני מקוה שתרשה לו להביע את דעתו, באה במדור השו''ת בס.מ.ס ב''מעייני הישועה'', כך ששאלו אותו שאלה והוא ענה את דעתו.

      IP: 89.1.198.126 דווח על תגובה זו