• 49.

    מי זאת הילדה היפה הזאת עם הירוק?! (ל''ת)

    לידור, 13/12/07 21:54

  • 48.

    גם החינוך נגמר....... (ל''ת)

    חנה, 13/12/07 12:43

  • 47.

    חינוך חינוך

    עמית נגלר, 13/12/07 12:17

    צריך לבחון את ההסכם הזה לאורך זמן כי חינוך, שהוא כל הזמן, נמדד בתוצאות. ואם לא יהיו תוצאות משמעותיות לא שווה כל ההסכם.

  • 46.

    מין הראוי שמורה ירוויח בין 6.5 ל 7 אלף

    מורה שעזבהלהיטק, 13/12/07 10:47

    בלי להכנס לאחוזי העלאה

  • 45.

    ומה עכשיו?

    סטודנטית, 13/12/07 10:40

    אף פעם לא הבנתי למה תמיד מודיעים על סיום שביתות ברגע האחרון...
    טוב שנגמר, חבל שככה.
    ליבי עם תלמידי כיתות י''ב שיצטרכו להתמודד עכשיו עם ההשלכות של שביתה כל כך ארוכה ולא יזכו לראות את הדברים החיוביים שעתידים (אני מקווה) לצאת ממנה.

    ומה באמת יקרה עכשיו? כל מערכת החינוך תתגייס כדי לתת לצעירים האלה את מה שנלקח מהם והיה שלהם בזכות - הזכות לחיים מחוץ ללימודים, הזכות לקצת זמן לפני הגיוס לצה''ל, הזכות ללמוד בכבוד. את העוול שנגרם להם אי אפשר באמת לתקן ורק העתיד יגיד אם הדורות הבאים לא יחשפו לעוולות של כיתות צפופות, מורים מתוסכלים ומחסור בתקציב.
    לצערי הרב אין שום דרך להשיג משהו במדינה שלא על גבם של החלשים ואנחנו - הצמאים לידע, השכבה החלשה התורנית.
    אני מאחלת לכל תלמידי ישראל בהצלחה. קל זה לא הולך להיות, אבל כולי תקווה שתצליחו במשימה.

    בשבילי אני יכולה רק לקוות שעכשיו מישהו באוצר יטרח גם לדבר עם המרצים כדי שגם אני אוכל לחזור ללמוד.

    • כתבת יפהפה (ל''ת)

      נוגע ללב ולראש, 13/12/07 11:00

  • 44.

    ארז יכל לחתום על הסכם כזה גם לפני 60 יום

    שירה, 13/12/07 10:20

    חבל שמשך את זה עד לתוצאות הרסניות כלכך

    • לא נכון!!!!!!!!

      מקווה לטוב, 13/12/07 11:52

      רז לא היה יכול לחתום על הסכם כזה כי ראש הממשלה לא היה מעורב! אסור לשכוח זאת! מתי חלה התקדמות? רק כשראש הממשלה נאות להיפגש עם יו''ר הארגון! אם זה היה תלוי במורים, זה היה מסתיים, אך האוצר החליט לשבוא אותם וכנראה שלא כל כך הצליח!!!!!

  • 43.

    זה היה ברור כשמש שארז לא יסתכן בלהפר את הצווים

    אולטרסול, 13/12/07 10:19

    הוא היה חייב להחזיר את המורים לפני שיפרו את החוק.

    • לא נכון!!!!!!!!!!

      לא התבזנו!, 13/12/07 11:53

      לא נכון! הצווים חלים על הארגון ולא על המורים! 200 בתי ספר הודיעו שלא יחזרו ללמד והמדינה לא רצתה ביזיון נוסף!!!!!!!!

      • די כבר עם השטות הזאת. אולי תבואו כולכם לבית הדין

        במקום לשלוח, 13/12/07 12:28

        או שהממשלה תטען שהתחייבויותיה רק לאירגון ולא למורים..

        נראה לך?

  • 42.

    זה הכל?

    יחיאל, בית קמה, 13/12/07 10:13

    יופי מורים. הרסתם לנו את הבגרויות בשביל כמה שקלים. כל מה שרציתם זה כסף ושום דבר אחר

  • 41.

    לא להאמין שזאת התוצאה

    ארנון, פרדס חנה, 13/12/07 09:48

    אחרי שביתה שכזו נדמה היה שנעשה מהפך. בסוף רן ארז התפשר על תוספת של 200 שקל בחודש למורה וחיסל לתלמידים את השנה. בושה!

    • גם כך הם לא לומדים כלום. שימשיכו לצפות באידיוט נולד (ל''ת)

      דגכדגכדגכ, 13/12/07 10:23

  • 40.

    מאבק חברתי כולל

    דינה, 13/12/07 09:15

    ניצחונם של המורים הוא האות למאבקם של מגזרים מקופחים אחרים: שביתת מלצרים, שביתת רופאים, שביתת נשים עד שיוכנסו לסל הבריאות החיסון לסרטן צוואר הרחם וטיפולים לסרטן השד. ישר כוח!

  • 39.

    התחיבות שלטונית? הצחקתם! (ל''ת)

    מירי, 13/12/07 09:10

  • 38.

    penny wise pound idiot

    gideon, 13/12/07 09:05

    למשרד האוצר יותר חשוב לא לפרוץ תקציב ולהראות בגאווה את מאזן הכספים החיובי אשר לדאוג לעתיד המדינה. יום שחור לישראל.

  • 37.

    בקיצור שביתה כ''כ ארוכה ללא תוצאות (ל''ת)

    אורית, 13/12/07 08:59

  • 36.

    וסרמן הובס !!!!

    יקי, 13/12/07 08:59

    שהרי כעת כל מורי הארגון יקבלו תוספת אבל מורי ההסתדרות לא אמורים לקבל גרוש
    מלבד 313 בתי הספר שברפורמה

    זאת אומרת וסרמן הפקיר 90 אחוז מהמורים שלו !!

    • אידיוט...את התוספת הזאת קיבל וסרמן לכולם בלי יום של שביתה

      מי שמבין, 13/12/07 09:23

      מדובר על תוספת של ההסתדרות הכללית אותה קיבלו כולם + תוספת השחיקה........

      • רפורמה מזויפת!

        לא נכון!, 13/12/07 11:54

        לא נכון! בתי הספר שלא הצטרפו לרפורמה לא קיבלו אגורה שחוקה אחת!!!!!! וכנראה שרפורמה זאת תלך ותתפורר לה ובצדק!!!!!!

  • 35.

    הפסדנו, ההפרטה בדרך

    הורה מודאג, 13/12/07 08:56

    הצלחת ממשלת ישראל להונות את המורים, התלמידים, ההורים וכל שאר האזרחים. הכוונה האמיתית של הממשלה ומשרד האוצר מאז ומתמיד הינה הפרטת מערכת החינוך באותה שיטה כפי שהדבר מתרחש בימים אלו במערכת הבריאות. השיטה פשוטה, ייבוש תקציבי מוכוון ויצירת פתח באמצעות ועדות מומחים (שהם מטעם ובקישוט אנשי מקצוע - ראו ועדת דוברת, ועדת סל התרופות) וראה זה פלא הן ממליצות על רפורמות. מה משמעות המושג רפורמה - תיקון יסודי והכנסת שינוי במבנה מסויים. עפ''י התפיסה המקובלת על נערי האוצר אנחנו חיים בכפר גלובלי ומה שטוב לארה''ב נכון גם למדינת ישראל כי אחרת לא נשרוד. השאלה הנשאלת היא האם יש לנו את אותם משאבים, התשובה היא לא מוחלט (לא גודל האוכלוסיה, לא משאבי טבע). המשאב היחידי הוא האדם ואותו צריך לטפח ולגדל. ''נערי האוצר'' סוחרים במשאב היחידי כאחרון ''ברוני ההון'' ולא כמשאב טבע הנחוץ כאויר לנשימה. הסיבה ידועה וברורה, הג'וב הבא ואף שיכיחשו שהם הפטריוטים האחרונים וחוסמים בגופם את התמוטטות המערכת, צריך רק להסתכל איפה נמצאים אותם ''נערים אידיאליסטים'' (והמבין יבין).

    • אתה טועה,כל השבחה ממשלתית של המערכת-זה אנטי הפרטה

      תיקון יסודי, 13/12/07 09:52

      כרוך גם בשינויים שנוגעים למורים עצמם.

      כדי שתלמיד יקבל את המקסימום מבחינה מקצועית ופדגוגית- צריך מורים טובים, תוכנית לימוד טובה, וצורה טובה להעביר את הנ''ל.
      גם שזה יהיה קיים בכל הארץ, בקרב כל האוכלוסיות.

      איך מגיעים לזה-צריך להיות דיון מקצועי , לשם שמיים, מה שנקרא.

  • 34.

    התלבטות קשה, האם לשלוח את בני למורה שאיים להפר צו בית משפט ? (ל''ת)

    איציק, 13/12/07 08:50

    • עזוב אותך, אל תשלח...

      סטודנט, 13/12/07 10:08

      תשאיר אותו בבית ללמוד מאבא איך כותבים טוקבקים...

      • :) (ל''ת)

        יעל, 13/12/07 10:36

  • 33.

    במדינה דמוקראטית יש זכות לשבות, אך משלמים באי קבלת שכר על ימים אלה. (ל''ת)

    מאיר, 13/12/07 08:48

  • 32.

    ביזיון. לא היה צריך לשלם למורים עבור ימי השביתה. תקדים רע. (ל''ת)

    איציק, 13/12/07 08:44

    • המורים לא פראירים!

      גאה!, 13/12/07 11:55

      ונראה לך שהיינו מוכנים ללמד מצאת החמה עד צאת הנשמה עכשיו במרוץ הבגרויות ללא ההחזר??????? המורים כבר לא פראירים! אין אחד שמוכן לעבוד בחינם וגם אנחנו לא!

  • 31.

    רן ארז לא השיג כלום - כנסו

    מורה מאוכזבת, 13/12/07 08:40

    אם הבנתי נכון, על בסיס משרה של 24 ש''ש אם נוסיף שעת לימוד (לבסיס 25 ש''ש) בכל מקרה תהיה תוספת של 4.16% למשכורת עבור השעה הנוספת. אז מה הוא השיג כאן?

    • ביקשת תגובה-הנה תגובה!

      איילת, 13/12/07 09:41

      אפילו לא התביישת לציין ,על בסיס משרה של 24 ש'ש,
      תעבדי 40 שעות שבועיות ואז תבקשי תוספת שכר!!!

      • את טועה ומטעה

        יוסי, 13/12/07 10:12

        אלה 25 שעות *לימוד* שבועיות.
        מורה עושה הרבה יותר מלעמוד מול כיתה.
        הוא מכין את השיעור, בודק מבחנים ועבודות, משתתף בישיבות, מחוייב להגיע להשתלמויות וכו'.
        יש גם טקסים, טיולים שנתיים, עזרה לתלמידים על ליקויי למידה שעליה עד כה לא שילמו וכו'.

        להגיד שמורה עובד25 ש''ש זה כמו לדרוש לשלם לצבי יחזקאלי רק על החצי שעה שהוא מופיע על המרקע.

        • אז תזכרו את זה גם כשאתם מחשבים אחוזים..

          10 שעות מתוך 24, 13/12/07 10:35

          זה לא אותו אחוז כמו 10 מתוך 40 או 50 .

          • האוצר מחשב את השכר רק לפי 24 שעות

            מורה בתיכון, 13/12/07 12:24

            לכן החישוב הנכון לא יכול לקחת בחשבון את השעות מעבר לשעות הפרונטליות.

            הרי המורים ממשיכים לעבוד מעבר לשעות הפרונטליות.

            • האוצר מתייחס רק לאחוזי ההעלאה יחסית למשכורת שהיתה!

              אתם התחלתם עם, 13/12/07 12:53

              השוואה-
              אחוז העלאת שכר ביחס לאחוז תוספת השעות שדרש משרד החינוך.

              זה חישוב שלכם לא של האוצר!

              אתם לא יכולים לטעון באותה נשימה אנחנו עובדים 40 שעות ותוספת של 12 שעות זה 50% !

              בכלל-אתם לא עובדים לפי שעות אלא לפי משרה מלאה/חלקית.
              חישוב שעות-שגיאה מניפולטיבית שלכם.

              באיזה שהוא שלב החלטתם שמשלמים לכם רק על העבודה בביה''ס ולא משלמים לכם על היתר.
              זה לא נכון.
              משלמים על הסה''כ.
              זכותכם להחליט שזה מעט וכו'- אבל זה לא שהיה חוזה העסקה על עבודה בבי''ס ,ופתאום נוצר נטל של בדיקת מבחנים בבית וכו'- זה היה אופי עבודת המורה הידוע מראש והמקובל.
              לא פתאום הפילו על מורים עבודה שקודם מישהו אחר היה עושה (בדיקת מבחנים וכו').
              ___________________
              לא מתוגמלים מספיק-עניין אחר.
              הגיע הזמן שתדברו על משכורת חודשית כללית הולמת ולא ''שעות'' כמו איזה שיפוצניקים עובדי קבלן שיום אחד עובדים שעה ויום אחרי זה 6 שעות.

              תתייחסו לכלל המישרה שלכם-יותר מכובד.
              ראוי ש 2 האירגונים ידרשו בעתיד משכורת יותר גבוהה כמישרה מלאה בתוך (!) ביה''ס.

      • לקוית הבנה!

        תוספת!, 13/12/07 11:57

        בר הוסבר עשרות אלפי פעמים שהמורים עובדים 40 שעות ויותר, אך מסתכלים רק על הנוכחות בבית הספר ולא על כל העבודה!!!!! את מסוג האנשים שבגללם צריכים המורים לקבל תוספת משמעותית כדי שלקויי ההבנה יקבלו הסברים נוספים, לאט יותר!

        • אם אתם עובדים 40 שעות ויותר

          אז תוספת השעות, 13/12/07 12:32

          מאוד קטנה באחוזים

    • אולי תעברו לחישוב משרה מלאה ומשכורת חודשית?

      חישוב שעות, 13/12/07 10:17

      לעובדי קבלן..

      רק עובדים יומיים לא קבועים מחשבים שעות.

  • 30.

    לכול התלמידם\\ת נגמרה החגיגה יאלה לכיתות ומיד

    ,lol, 13/12/07 08:35

    הממשלה החליטה לשלם לשמרטפים שלכם עוד קצת כסף יעני תוספת שכר של 8,5% בשביל שישמרו עליכם ,ולחיילים ששומרים על כולם לא משלמים שום דבר ממש לא פייר

  • 29.

    אני קורא לתלמידים לא להגיע היום

    משה, 13/12/07 08:31

    אני בתור תלמיד אין סיכוי שאני ילך היום לבית ספר,מסיבה פשוטה שמודיעים רבע שעה לפני תחילת הלימודים שלומדים גועל נפש אין טיפת התחשבות בתלמידים

    • תירוצים

      אסתר, 13/12/07 08:43

      תירוץ עלוב. אתה לא עושה טובה לאף אחדאם תלך ללמוד נראה שיש לך הרבה מה ללמוד

      • זה לא תירוץ, הוא צודק

        דני, 13/12/07 09:59

        אני גם נשארתי היום בבית.
        5 דקות לפי הצלצול מודיעים שיש לימודים?? מה עם מערכת, להתארגן, אוטובוס? זה לא לוקח זמן?

        • תגיע במשך היום או מחר (ל''ת)

          לא קרה כלום, 13/12/07 10:20

          • איך אתם מצפיםשהוא ילמד אם אין חינוך במדינה! (ל''ת)

            שקד, 13/12/07 12:18

        • אתם ממש עלובים. לא רוצים ללמוד, עצלנים. (ל''ת)

          יאללה צאו לבי''ס, 13/12/07 11:10

    • לפי העברית שלך, אתה הכי זקוק ללימודים. אולי אפילו לרדת כיתה. (ל''ת)

      ואתה,עוד קורא?, 13/12/07 11:09

    • צודק! (ל''ת)

      אני!, 13/12/07 11:57

  • 28.

    יאלללה עוד שבועיייייים פליייייייז :'(

    אלסי, 13/12/07 08:25

    סתם בעצם יאללה ללמוד למה אחר כך נצטרך ללמוד בקייץ וזה הכי לא בא בטוב

  • 27.

    אוףף מאיפה אני אמורה לדעת?!?

    רינת, 13/12/07 08:20

    מה זה הם אומרים בדקה ה-90 אני כבר נישארתי בבית דפוקים הם מזה לא מתחשבים בנו.....

  • 26.

    מה עם משכורות המורים ששבתו?יקבלו? (ל''ת)

    שרה, 13/12/07 08:20

    • מה עם ההוצאות של התלמידים וההורים במהלך השביתה? (ל''ת)

      שהמורים ישלמו, 13/12/07 08:46

      • טיב החינוך

        ביביסיטר, 13/12/07 11:59

        אלה בדיוק הוצאות הביביסטר שלך!!!!!!!!!!!!!!!! הרי זה מה שאתם רוצים מהמורים, לא? הרי זה מה שמפריע לכם!!!! לא מעניין אתכם באמת מהו טיב החינוך אותו מקבלים ילדיכם!!!!!!!

        • טיב החינוך זה לא רק גודל כיתות

          לפי התוצאות, 13/12/07 12:36

          מה שהיה עד עכשיו זה רק בייביסיטינג

    • מקבלים (ל''ת)

      מקבלים, 13/12/07 09:56

  • 25.

    סוף סוף מישהו לימד לקח את נערי האוצר (ל''ת)

    לכל העובדים, 13/12/07 08:19

  • 24.

    עכשיו הולכים בכול זאת

    תלמיד, 13/12/07 08:17

    אין צווי מניעה כי המורים חמתו על הסכם ככה שכולם הולכים

  • 23.

    לרן ארז למען הצדק עוד 26% עבור רפורמה (ל''ת)

    הם ישלמו כי אין, 13/12/07 08:16

  • 22.

    רן ארז עשה בי''ס לממשלה והשפילה עד עפר (ל''ת)

    כך מטפלים, 13/12/07 08:14

    • צודק. אחד הסימנים הוא שהם מלכלכים אותו אישית (ל''ת)

      מעצבן אותם, 13/12/07 11:46

  • 21.

    כרגיל הצדדים הכיחו את קטנותם

    אגריפס, 13/12/07 08:10

    הסיבה היחידה שהם הגיעו להסכם זה הצווים של בית הדין, לאף אחד לא אכפת מהתלמידים.

  • 20.

    המרתון הזה היה צריך להתקיים ביום הראשון

    אמאלתלמיד כתה ח, 13/12/07 08:08

    של השביתה ולא לאפשר כזו מריחה של הזמן ..כל הנוגעים לשביתה היו נפגשים ב 6 בערב וב - 7 כבר היו מפוצצים את הישיבה אחלה יום עבודה ואחלה התחשבות בחינוך בלימודים בתלמידים ..חוצפה ..יש לי כזו בטן מלאה על השביתה הזו ...הכל שטויות יכלו להשיג את מה שהשיגו ב 24 השעות הראשונות לה ..
    זו המראה החברתית שלנו כמדינה . ואחרי כן מתפלאים על מבחנים ' פיזה ' ואחרים ?? צביעות ..

    • מסכימה עם כל מילה. המורים גרמו לנזק חמור לחינוך ולתלמידים (ל''ת)

      אמא לתלמידת י''א, 13/12/07 08:48

    • מגדל פיזה

      מגדל פיזה, 13/12/07 10:49

      כעת את יודעת למה קוראים למבחנים, מבחני פיזה. ממש כמו רן ארז, המורים, ורשויות השלטון. רק ששם, בפיזה, המגדל, עושה כסף ואנשים נהנים ממנו ומנופו. כאן, במבחנים, המגדל נוטה על צידו כולם קופצים כדי להציל את נפשם.
      זה לא המראה החברתית. יש לנו חברה נהדרת: נוער שלא משתמט, אנשים טובים שתורמים לזולת לכל הלב ועוד. זאת מראה לכל מי שגונב, מרמה, מטרח משתמט

  • 19.

    אינעל המורים

    אבי, 13/12/07 08:07

    למה ללמוד לא יכלו למשוך עוד קצת עכשיו תהיה שנה משעממת וחופרת

    • לך לבית הספר תלמד משהו שלא תצא עבריין ,יש מספיק עבריינים בחיפה (ל''ת)

      מישהי, 13/12/07 10:40

  • 18.

    האליטה מצליחה לשבור את החינוך מגזר אחר מגזר...................... (ל''ת)

    יואב, 13/12/07 08:05

  • 17.

    אני בא מחר לבית ספר לא היום

    אני, 13/12/07 08:04

    מה זה השטויות האלו נו באמת אין אפילו טיפה של התחשבות בתלמידים ?
    אם חבר שלי לא היה מתקשר אליי ב7 וחצי לא הייתי יודע בכלל שהם חתמו על ההסכם, מה אנחנו אמורים להיתעורר 20 דקות לפני הצלצול ולהיתארגן לבית ספר ??

    • כן (ל''ת)

      טל, 13/12/07 08:09

    • כן אה גמני לא הולכת היום פ'חח (ל''ת)

      תלמידה, 13/12/07 08:17

  • 16.

    לא להגיע לבתי הספר. המורים לא יהיו שם ! (ל''ת)

    מורה, 13/12/07 08:02

    • שב בשקט יאללה לא מספיק לכם?פשוט בושה!!!!!!! (ל''ת)

      שקט, 13/12/07 08:18

      • התגובה הזו היא של תלמיד מתחזה....

        הצחקתני, 13/12/07 09:34

        המורים כבר בביה''ס, כותב
        התגובה הוא תלמיד מתוסכל
        בככל רוב התגובות בטוקבקים
        היו של תלמידים שליבו את האש כדי להרוויח עוד חופש.
        מורים הגיבו בבלוגים שלהם שם
        הרמה היתה גבוהה יותר

  • 15.

    באוצר התקפלו ושיקשקו בצדק. מי היה חוזר ללמד בכלל. (ל''ת)

    מורה, 13/12/07 08:02

  • 14.

    יייישששש תוספת של 26% ללא רפורמה (ל''ת)

    מישהי, 13/12/07 07:57

    • עם רפורמה

      חיה, 13/12/07 08:18

      דהיינו תוספת שעות למורים.

  • 13.

    יום חדש לתלמידי ישראל

    פקק תנועה, 13/12/07 07:54

    השאלה היא מה תעשה החברה הישראלית. עים המושג חינוך וכמובן. אן לדעת איזה נזקים גרמה שביתה זו למערכת זו .

    • השאלה איזו שטות יכתוב עכשיו פקק תנועה. (ל''ת)

      מזהה אהבלים, 13/12/07 08:05

      • הרבה פחות משלך (ל''ת)

        פקק תנועה, 13/12/07 09:01

        • פקקה, עשה לפחות הגהה שלא יחשבו אותך ליותר דביל מכפי שאתה. (ל''ת)

          נמ, 13/12/07 11:13

          • אתה מגיב חסר חינוך בעליל (ל''ת)

            פקק תנועה, 13/12/07 11:38

  • 12.

    אין לימודים עד שאין הודעה רשמית של ארגון המורים ! (ל''ת)

    עמי, 13/12/07 07:53

  • 11.

    ''גדר עד יום א' ומשם עיצומים ושביתה איטלקית (ל''ת)

    מורה, 13/12/07 07:53

  • 10.

    זה לא ההסכם שיציל את החינוך בארץ. 400 שקל - זה הכל11111111111111111 (ל''ת)

    חיים זקן, 13/12/07 07:51

    • למה יש חינוך בישראל?מצאת איפה להגיד שיש חינוך!!!

      אמא, 13/12/07 08:22

      מזה הילדים מדרדריםם למוות!

  • 9.

    על כל המורים, כאיש אחד, להתפטר . אין סיבה להיות מורה. (ל''ת)

    ממש אין., 13/12/07 07:32

  • 8.

    אין לימודים, אין הסכם!!!

    מורה, 13/12/07 07:23

    סתם מטעים את התלמידים. אם אין הסכם רוב בתי הספר בארץ החליטו המורים לא לבוא היום.
    יש רשימות שימו לב!!! התקשרות יוצרת את הבלגן. אף אחד מהמורים לא מפר חוק מכיון שלא קיבלנו שום צו מניעה. מקבלי הצו הם רק ראשי הארגון.

    • אתה אחד המורים שלא מגיע להם כלום !! (ל''ת)

      בושה, 13/12/07 07:52

      • את כ''כ צודקת איזה מן מורה אתה לך תתפטר !!! (ל''ת)

        שקד, 13/12/07 08:21

        • כמויות התלמידים המתחזים אדירות

          רואה אמת, 13/12/07 09:37

          ברגעים אלו מורים הפסיקו להגיב.
          הם בכיתות .המגיבים הם התלמידים
          שנשארו בבית וכועסים שהחופשה הסתיימה.

  • 7.

    למרות וסרמן, גם מורי ההסתדרות אומרים לא לצווים

    לא לצווים, 13/12/07 07:06

    בוז לוסרמן שגילה שמחה לאיד כשהוצאו הצווים.
    גם למראית עין לא הביע סלידה וחלחלה מהצווים.
    אנו מורים רבים החלטנו לאמר לא לצווים כאות הזדהות עם עמיתנו מהארגון, ולא נגיע היום ומחר לעבודה.

    זהו יום אבל לאומי , שממשלה שרבים מחביריה, לרבות העומד בראשה, פליליסטים או בחקירות במשטרה .

    ממשלה בחקירה לא תמיט עלינו אסון נוסף בצווים לא חוקיים, בחתימת הסכמים במחשכים (אופל), כמו למשל עם וסרמן, שגם הוא בחקירה.....

    • אני מקווה שתפוטרו - לא מכבד צווים? (ל''ת)

      מדינה קקמאיקה, 13/12/07 07:26

      • ובטח את תלכי ללמד נכון ? פטפטנית מדופלמת. (ל''ת)

        יואב, 13/12/07 07:54

        • יואבי - החוקים צריך לכבד, לא שמעת (ל''ת)

          על זה???????, 13/12/07 08:14

  • 6.

    העיקר החינוך

    ילד, 13/12/07 07:05

    לישראל יש את החינוך הכי טוב בכל העולם.
    מתקרב לרמה של החינוך בהודו.
    אומרים שהחינוך בישראל נמוך בדירוגו מזה של הודו.

    בעצם התוצאות מוכרות לכולנו.
    גם מבחן פיזה.

    בעצם אפשר לסכם שבכל נושא שישראל נוגעת, מתפתח כאוס, ביזבוז, שוד הקופה הציבורית וממנים אנשים לפי קשרים ויחוס.

    לא חשוב איך תסתיים השביתה.
    כל עוד לא יקחו ממשלת העסקנים את סמכותם לסחור באדם ובצדק, לעשוק את החלשים, למנות אנשים עם מעט כישורים והרבה כשרים, ליצור מנגנונים בירוקרטים עבור מקורבים, לשלב מקורבים כספקים של המערכת, להמציא מילים כדי להסיח את דעת דיירי ישראל, להתנשא ולשרת את עצמם במקום את המטרה, אז מערכת החינוך תראה כמו המינהל הציבורי, כמו הצדק, כמו ניתולי השואה, כמו עובדי הציבור המתנשאים שמתקשים להבין מה שמדברים איתם.

  • 5.

    בתי הספר השובתים-הפרטים!

    צוות ''מי שובת?'', 13/12/07 06:42

    מוקד המידע הארצי ''מי שובת היום?'' מספק את רשימת בתי הספר ברחבי הארץ בהם המורים הודיעו שלא ישובו לעבודתם: 1-900-50-3000 מכל טלפון!

  • 4.

    דחוף! לשלם תוספת שכר עבור הכשל בהיישגי התלמידים (ל''ת)

    יו''ר המכון, 13/12/07 06:41

  • 3.

    רן ארז- אל תישבר!!!!!!!!!

    מורה, 13/12/07 06:34

    אל תמכור אותנו בזול כמו שעשה וסרמן למורי ההסתדרות!!!!!!!!!

    • בואנה מה הקשר השגתם את כל משאתם רוצים לא מספיק לככם? (ל''ת)

      תלמידה, 13/12/07 07:40

  • 2.

    אני את הבן שלי לא שולחת היום לבית הספר

    אמא, 13/12/07 06:14

    כשהנוער לא יודע עד שעה זו אם לחזור או לא מוטב שישאר עוד יום בבית ושהלימודים יתחילו בצורה מסודרת ביום ראשון.

    • לא שלחתי גם ,בגלל פאראזיטים כמוך

      לא לסחיטה, 13/12/07 07:30

      באזה זכות אתם עושים את זה?
      לא רוצה ללמוד - לא צריך!

      תשברו לעצכם את הראש - רק תעזבו אותנו בשקט

  • 1.

    לא הבנתי,

    שואלת שאלה, 13/12/07 05:55

    אם אמרו שאצלי בבית הספר לא חוזרים תחת צווי מניעה, אז בטוח אין לי בית ספר?
    כאילו, מאה אחוז שאין הסכם?

    • מקסימום לא תלכי היום כי גמאצלי אמרו ככה

      תלמידה, 13/12/07 07:18

      בבצפר שאנחנו לא לומדים תחת צווי מניעה..
      משבטוח שהיום אפחד כמעט ולא יגיע לבצפר ז''א הילדים כימי ישמע חדשות עכשיוו?!
      רק אלה שחזרו מבחוץ הרגע אז מקסימום יחתם הסכם תלכי מחר ולא היום!