• 37.

    להרים את הכלה על הכתפיים

    יחיאל כהן, 18/02/10 15:27

    כבוד הרב ישאל את הנשים מי מהן מוכנה שגבר ירים אותה על הכתפיים בזמן החתונה כפי שהיה עושה ''רב''. ניתן להניח שאף אחת לא תסכים.
    כלומר העניין נתון לרחשי ליבו ומוחו של המתפלל. לצערנו או לא, עד כה ידוע כי רוב האנשים משיחים דעתם מהתפילה כשרואים תמונה וק''ו כשרואים תמונה של אישה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    סתם עם הארץ (ל''ת)

    בן עם הארץ, 18/12/07 06:52

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    איזו רדידות, פשוט עצוב עד כמה טיעוניו נבובים (ל''ת)

    גדעון, 16/12/07 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הלוואי שהחיילות היום היו מגיעות לרמה הרוחנית של יהודית או יעל. (ל''ת)

    Yo, 12/12/07 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה הקשר בין התגובות לכתבה?

    שואל ומשתאה, 12/12/07 14:11

    כנראה שרוב הקופצים בראש פה אינם קשורים כהוא זה לתפילה בבית הכנסת. אם הייתם באים להתפלל הייתם מסתכלים בפרספקטיבה שונה לגמרי.
    קטונתי מלהגיד שהרב צודק..ברור שהוא צודק.
    תפילה בבית הכנסת דורשת ריכוז, לא ידעתי שזה כזה חידוש...
    זה שכבר יש עלונים בבית הכנסת זה לא אומר שהם מיועדים לעיון בשעת התפילה וקריאת התורה, ולכן מאין המסקנה שהרב כן משלים עם קריאה בעלונים ולא עם תמונות שנמצאות בהן?
    חבל שהרבה מהמגיבים לא חושבים לפני שהם שולחים את תגובותיהם.
    צריך נורא להזהר בכבוד תלמידי חכמים, איך זה שאנשים מחרפים רב בכזו קלות? בכל יום ויום יוצאת בת קול ומכרזת אוי להם לבריות מעלבונה של תורה''...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עם כל הכבוד הרב החמיץ

    תוהה, 12/12/07 12:31

    הרב החמיץ את עיקר העניין ונתן לנו דוגמה מצוינת של פחד תהומי מנשים.

    יהודית הייתה לוחמת.
    גבורתה לא הייתה בפנים.
    היא קמה ועשתה מעשה וחצתה את הגבולות ופיתתה את שר הצבא ורצחה אותו בחכמה ובאמצעות זה הושג הניצחון.
    שמא הרב לא קרא לאחרונה את הסיפור?

    גבר בריא הוא זה שיודע להתמודד עם התשוקות שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    סליחה, הרב חושש להסחת הדעת בגלל תמונת נשים ולא בגלל העלונים עצמם?

    גבי, 12/12/07 10:32

    משהו על גבול הלא שפוי מתקבל מחוות דעתו של הרב שמואל אליהו, זה ממש לעשות צחוק מהדברים והיות ומדובר ברב, זה גובל בחילול שם שמיים.
    אנא חזור בך

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    רק גברים חולניים דעתם מוסחת

    הפוך על הפוך, 12/12/07 10:16

    בזמן התפילה מתמונות נשים.
    ומזה שנשים יושבות לידם.
    כי רק אנשים חולים חושבים על מין במובן סקס כל היום. כל דבר מזכיר להם מין.
    הם פשוט כמו מוישלה מהבדיחה
    ובגלל זה הנשים מוסתרות, מוחבאות, מדוכאות בקיצור ליגה ד

    הגב לתגובה זו

    • למהאתה מדבר על עיוור? (ל''ת)

      תבוא פעם להתפלל, 12/12/07 13:55

      הגב לתגובה זו

      • אני דוקא כן מתפללת

        הפוך על הפוך, 12/12/07 21:32

        בבית כנסת שחבריו מכבדים אותי
        ולכן אני לא מדברת על עוור

        הגב לתגובה זו

        • כנראה כל העולם חולה...

          ארי, 17/12/07 09:22

          מכיוון שכל ההומור בארץ. בנוי על מין.
          וכל הסרטים בנויים על מין.
          והפרסום....

          פשוט מלאכים מתיממים ... ממש ימות המשיח.

          הגב לתגובה זו

    • את טועה ולא מכירה גברים, מה לעשות

      יושב בתוך עמי, 13/12/07 18:22

      את מתעלמת מהמציאות מה לעשות.
      1. בית הכנסת נועד לכוללם , גם לאלו שפחות טהורים וקדושים ופרושים. גם לבני נוער מלאי הורמונים...
      2. גם הבוגרים - לא כל הגברים , וממש לא כל הזמן, אבל כן. זה יכול להפריע לפעמים. לא שחושבים מחשבות זימה, אבל ההתנהגות שונה, זה נכנס למודעות שיש מי שמסתכל. וכולנו יודעים שככה זה, כשיש בני אותו המין או בני שני המינים האנשים מתנהגים אחרת.
      מי שמכחיש - או שקרן, או שהוא יחיד במינו אבל במציאות זה ככה.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    סוף סוף רב סרוג שלא מפחד מהדתיים לייט (ל''ת)

    קובי, 11/12/07 23:19

    הגב לתגובה זו

    • אתה רואה סרוג? אני רואה חרדי למהדרין !!!

      דביר, 12/12/07 07:37

      הוא לא משלנו הוא חריידי או חרד''לי

      הגב לתגובה זו

      • אז אתה פשוט לא יודע! הוא 'סרוג' ברמ''ח איבריו. אל תשפוט לפי המראה

        אבי, פ''ת, 13/12/07 11:43

        ראה ערך הרב צבי יהודה זצ''ל,
        הרב יעקב אריאל, הרב דב ליאור ועוד רבים.
        אתה ממש לא מבין אז אל תגיד סתם

        הגב לתגובה זו

      • מי זה שלנו?

        שיר, 17/12/07 09:24

        דתיים לייט.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא נשארה בי טיפת הערכה לרב זה

    ציוני-דתי, 11/12/07 22:14

    אנא, פרוש אתה וחבריך מהציבור הציוני דתי ולכו והקימו את הציבור החרד''לי הנפרד.
    היפרדו מאיתנו בבקשה, קחו את מוסדות החינוך ה''אליטיסטיים -תורניים'' שלכם, ביחד עם החומרות שלכם ורגוני החסד/התשובה והצדקה שלכם ועיזבו אותנו הדתיים ה''רגילים'' בשקט.

    הגב לתגובה זו

    • גם אצל החרד''לים הוא לא מייצג (ל''ת)

      גד, 12/12/07 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אוי ואבוי. תראה השם יתברך את עונינו הרוצות לעבוד אותך ומה שעושים

    יראת שמים, 11/12/07 21:32

    מאתנו, רק פיתוי ללא פנים וללא זכות קיום. בושיענו השם יתברך מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אז למה תמונות של גברים ?

    אמיר, 11/12/07 21:31

    הרי העלון מגיע גם לעזרת נשים, לא ?

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק מה שחשבתי! לא מבינה את ההתממות הזו!

      רבותי, היו כנים, 11/12/07 21:45

      אתם חייבים לנו תשובות כנות אם אתם מדברים כברי סמכות בתורה, וזו פשוט לא תשובה כנה. אם היתה כנה, אז אכן אפשר היה לעשות את העלון ללא תמונות כלל.

      האמת היא שיש מגמה של מחיקת הנשים בכל תחום, אפילו בתחומי עבודת השם כפתךרון לכל שאלה של צניעות או הפרדה בין המינים. הצניעות היא מידה שיש לעבוד עליה באדם כדי לטהר אותו, בדיוק כמו המנעות מלשון הרע, או משא ומתן באמונה ועוד ועוד. ואתם לא רק חוטאים לנשים ומדירים את רגליהן אפילו מאספקטים של עבודת השם כשאתם מעלימים אותן מכל מקום שיש בו גברים עבדי השם, גם אם זה בית הכנסת או תלמוד תורה, אלא אתם חוטאים גם לגברים וגם לנשים כשאתם פוטרים אותם מההזדככות שבעבודה על הצניעות, בכך שאתם פשוט מעלימים את הנשים כפתרון לכל דבר.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מעייני הישועה

    מיכאל בן יעקב, 11/12/07 21:24

    סיפור יהודית לא אירע בתקופת היוונים, אלא בתקופת הפרסים ששלטו בארץ ואחד ממצביאי הפרסים יצא למלחמה נגד מצריים ובאותה תקופה רצה להילחם בעם ישראל שחזר מגלותו בבבל. המעשה בבתו של מתיתיהו החשמונאי, שהיא גרמה לאחיה יהודה המכבי לצאת למרד נגד היוונים, בגלל שהיוונים טימאו את בנות ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    סוף סוף רב שמתיר לקרוא עלונים בזמן התפילה (ל''ת)

    רפי, 11/12/07 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צדיק בן צדיק - יישר כח

    בתיה, 11/12/07 19:20

    המשך בדרכי הצניעות וראה הצלחה

    הגב לתגובה זו

    • עבד כי ימלוך

      שחר, 11/12/07 21:43

      לא יותר ולא פחות

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כרגיל הרב שרלו הצדיק הישר

    יונת, 11/12/07 18:01

    הרב שרלו אינו חביבו של הרב אליהו, והרב אליהו כתב עליו דברים מכוערים מאוד באתר מוריה. יש גם שם איזה רב עמיאל שבחוסר אחריות ובחירוף תלמידי חכמים כותב דברים מגעילים.

    אבל כל כך כדאי לקרוא את הרב שרלו על התמונות:
    http://www.moreshet.co.il/web/shut/shut2.asp?id=97028

    צדיק אמיתי

    הגב לתגובה זו

    • זה שהוא צדיק זה וודאי נכון אבל כאן רואים

      אלי, 11/12/07 19:04

      בעיקר איך הוא איש אמת שבוחן כל דבר לפני שהוא מוציא מהפה.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ומה עם העלונים שמחולקים בעזרת נשים?

    נעמה, 11/12/07 16:45

    שם מטשטשים את התמונות של הגברים ? או שאולי לא מחלקים בכלל את העלונים הללו בעזרת נשים ? די לדמגוגיה הזו. כבוד הרב, אנא הודה באמת, החברה הדתית מפלה נשים. הרעיון כאילו תמונה של אשה מיד מעוררת מחשבות זימה רק מחזקת את הסברה שהציבור הנ''ל מתייחס לנשים כאל אובייקט מיני ותו לא. ודי לחכימא ברמיזא.

    הגב לתגובה זו

    • את ממש מצחיקה....

      .., 11/12/07 17:06

      האם ההלכה שאומרת שאישה צריכה ללכת צנוע זה בגלל שמפלים את הנשים??

      הגב לתגובה זו

      • את מצחיקה בבורות שלך. התורה לא מחייבת את הנשים בצנעות נוספת על זו ש

        בה מחויבים הגבר, 12/12/07 02:05

        כל התוספות על הנשים זה קלקול של רבנים שהתעצלו בכלל להתעסק עם זה, וממש לא דבר השם.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    ממש לא ברור לי מדוע אליהו זה אינו מתייעץ בגדולי תורה אמיתיים !!! (ל''ת)

    יואל, 11/12/07 16:41

    הגב לתגובה זו

    • עפר לפיך,  (ל''ת)

      כתום עצבני מאד, 11/12/07 17:42

      הגב לתגובה זו

    • כי הוא לא יצא עדיין מהמקלט בו התחבא בזמן המלחמה (ל''ת)

      מטילדה, 11/12/07 20:36

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    למס' 9-לאדגר דייויס

    אבנר, 11/12/07 16:07

    מה הפאנטיות הזו?ובכלל סגנון ההפחדה?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם תפילה דורשת את כל הריכוז

    צביעות, 11/12/07 16:00

    כפי שצויין. לא צריכים להפיץ בכלל עלונים בביהכנ''ס ובודאי שלא עם פרסומות.
    אבל אז ממה יתפרנסו מפיקי העלונים....

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בנות!בלי להתבלבל.

    אבי רם, 11/12/07 15:56

    שוב אנחנו הדתיים מתבלבלים.
    מה יותר פשוט מלומר את ההלכה בלי לעשות סללומים בשביל לצאת ''יפה'' מול תקשורת מבלבלת.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אצל החילונים לא מפריע שאישה לידם! בשביל זה תביטו באחוזי הגירושין.

    מני, 11/12/07 15:32

    כך זה היה מדורי דורות עזרת נשים ומחיצה. מה הבעיה בזה אני לא מבין? זה סה''כ מביא לדברים לא רצויים. אצל הרפורמים אין בעיה. אז תלכו אליהם! הם מחתנים לסביות וגם הומואים. מגירים מכל הבא ליד. אם זה טוב לכם אז קדימה.

    הגב לתגובה זו

    • תבדוק במקורות למה בכלל עשו מחיצה

      דודו, 11/12/07 17:48

      זה לא קשור למה שהקצינו את זה בימינו

      הגב לתגובה זו

      • דודו שלום לך! אני מקוה ששאלתך היא באמת לדעת? היכנס.

        מני, 11/12/07 21:36

        בזמן בית המקדש היתה עזרה ומאז ועד היום אנו קוראים למקום שהנשים מתפללות עזרת נשים. כי בזמן ביהמ''ק האישה היתה חייבת להביא קורבנות. אך היום שאין לנו את ביהמ''ק ואנו מתפללים בבית הכנסת והאישה לא חייבת בכלל להתפלל משום טרדות הזמן וטרדות עבודות הבית. אבל אם יש נשים שרוצות בכל זאת להתפלל עם הציבור אז תיקנו להם עזרת נשים. אני מקוה שאני מדבר עם אדם חכם ומבין שלהיות ביחד עם נשים זה מועד לפורענות.

        הגב לתגובה זו

        • מטרת המחיצה לא היתה בגלל בעיות צניעות

          דודו, 12/12/07 00:43

          אלא הסחת דעת של המתפללים ע''י בנות המין היפה. כלומר אין ללמוד מהמחיצה לגבי יחס לחברה מעורבת אלא רק לגבי היחס לערבוב גברים ונשים בזמן התפילה.

          הגב לתגובה זו

          • דודו בוקר טוב! כנראה שאתה צודק. אני לא שולל דעה זו. (ל''ת)

            מני, 12/12/07 08:12

            הגב לתגובה זו

        • מני אתה נשוי? זה מועד לפורענות (ל''ת)

          נשוי, 12/12/07 06:53

          הגב לתגובה זו

          • לאיש המשונה! עדיף פורענות עם האישה שלך. מאשר עם האישה של החבר!היכנס

            מני, 12/12/07 08:16

            כתוב בגמרא שטוב שיש לאדם פת בסלו. כלומר: שיש לאדם אישה טובה. אישה יפה. אישה שמפרגנת. אז לא צריך להסתכל על אישה אחרת על מנת להסתכל ולהינות!

            הגב לתגובה זו

  • 15.

    הרב והיצר

    דוד, 11/12/07 14:53

    נראה לי שהרב שכח שיצר הוא לא יצור קיים בעל עמדה משלו אלא תופעה והיא תלויה בתקופה ובזמן (ואני מתכוון גם לנו ההורתודוכסים) ולכן תמונה של שני ילדות לבושות כמו אולפניסטיות - ז''א הרבה מעבר לדרישה ההלכתית. לא יכולות לגרום לאדם בן אנוש סביר לקלות ראש בתפילה. את זה הוא יכול לעשות לבד בלי עזרה של תמונות אם הוא ממש רוצה. ואני מקווה שרב ברי הדעת יודעים להבדיל בין אישה שמתפללת איתם לתמונה על גיליון ומי שאינו יודע להבחין צריך להתפלל לרחמי שמיים. אולי זה יעזור לו:-)

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    היהדות הופכת להיות חושך לגויים מאשר אור לגויים ואחת האינדיקציות

    מעייני החשכה, 11/12/07 14:52

    היא יחסה לנשים,לאתיופים,נכרים ואחרים.

    הגב לתגובה זו

    • ידוע הפיתגם שהמפגר חושב שכולם לידו משוגעים. המבין יבין אמר קהלת.

      מני, 11/12/07 21:38

      בזמן בית המקדש היתה עזרה ומאז ועד היום אנו קוראים למקום שהנשים מתפללות עזרת נשים. כי בזמן ביהמ''ק האישה היתה חייבת להביא קורבנות. אך היום שאין לנו את ביהמ''ק ואנו מתפללים בבית הכנסת והאישה לא חייבת בכלל להתפלל משום טרדות הזמן וטרדות עבודות הבית. אבל אם יש נשים שרוצות בכל זאת להתפלל עם הציבור אז תיקנו להם עזרת נשים. אני מקוה שאני מדבר עם אדם חכם ומבין שלהיות ביחד עם נשים זה מועד לפורענות.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בגלל זה צריך להפסיק את העלונים כולם!

    נבי, 11/12/07 14:50

    כי הם מחטיאים את המתפללים שמעיינים בהם במקום להתפלל.
    (ובדר''כ מעיינים בפרסומות ואפילו לא בדברי התורה)

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    באת לברך ויצאת מקלל

    חבצלת העמקים, 11/12/07 14:31

    ההסבר העלוב להחבאת הנשים והסתרתם בצירוף עיוות ההסטוריה בגמלוניות עלובה שמזכירה את העליבות של ''הרב'' מנהל ביה''ס ''למרחב'', לא מוסיפים למעייני הישועה כבוד גדול. החרד''ליות מוכיחה בימים אלו כמה רוע טיפשות ואפליה יכולה להעשות בשם ה'. כל כך חבל...

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אימאל'ה אדגר דיויס, ממש נבהלתי

    אברי, 11/12/07 14:23

    חלק מהחרדים כבר בעולם הזה חיים בתוך גהנום בגלל הטמטום שלהם. פרזיטים שמקבצים נדבות מעם ישראל, וחייהם אינם חיים, כי רק שונא מתנות יחיה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חבריי החילונים

    אוהד גבאי, 11/12/07 14:22

    אתם לא אוהבים שנכנסים לכם לצלחת או למה מותר או אסור לכם לעשות בשבת . אז מה לכם ולעלוני השבת שלנו ? אתם רוצים לשתול לנו תמונות של נשים בעלוני השבת? או את נינט בתור חזן ? המשיכו בדרככם המטשטשת את הייחוד ואת התפקיד המיוחד והשונה של כל אחד מהמינים , והניחו לנו .
    ''שוויון בין שונים זהו עוול לא קטן ''

    הגב לתגובה זו

    • אויש תתבגר כבר! זה לא חילוניים שנפגעים מזה, זה אנחנו (ל''ת)

      דתציה וגם באר ש, 12/12/07 02:09

      הגב לתגובה זו

      • זו את שנפגעת?

        א., 12/12/07 03:08

        מעניין, לך מפריע שאין תמונות של נשים?
        את רוצה שהפרצוף שלך ימרח על דפי כרומו לפני אלפי קוראים? תפתחי לעצמך עלון חדש, אבל זה לא מה שיעשה כבוד לנשים. הרבה יותר מכבד זה לשמוע את דעתן המחכימה שגם נלמד מהן ולא רק ''נהנה'' מ''זיו'' תמונותיהן.

        הגב לתגובה זו

    • ''שוויון בין שונים'' - תלוי מה השונות.

      נורית, 12/12/07 08:26

      תאר לך שאני אגיד לך שבגלל שגבר ואישה שונים, אז לגבר אסור להצביע בבחירות. למה? כובע.
      האם ההבדל הביולוגי בין נשים וגברים משפיע על ההצבעה בבחירות? לא חושבת.
      האם ההבדל הביולוגי בין נשים וגברים משפיע על אופן שטיפת הכלים או הזכות להיות קיים בזכות עצמך? לא.
      i rest my case

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הדתיים לאומים ילכו בסוף לגהנום בגלל הבוז לתורה ולהלכה (ל''ת)

    אדגר דיויס, 11/12/07 14:12

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם אותם המתקראים ''רבנים'' שגורמים לנו לחוש את אותו בוז ולעג?

      דוד, 11/12/07 14:23

      דוגמת שמואל אליהו או אביו,זה הנביא מ''היו לא תהיה''?

      הגב לתגובה זו

    • למספר 9

      אהרון, 11/12/07 15:50

      צדיק הרב שלך מרשה לך לגלוש באינטרנט? תאמין לי שאתה תלך לגהינם הרבה יותר מהר מאיתנו משום שאנו עושים בפרהסיה מה שאתם עושים בשקט בשקט כאילו שאף אחד לא יודע הרי אתם הנואפים הכי גדולים בעולפ את לפני שאתה מדבר תחשוב טוב דוס קומבינה

      הגב לתגובה זו

      • גועל נפש אני יודע מה אתם עושים במחנות של בני עקיבא!!!

        אדם, 11/12/07 17:19

        בנים ובנות בתוך השק שינה...מציצים אחד לשני..קיצור אתם תנועה של חולנים!!!
        ובעז''ה לא תהיה לכם תקומה

        הגב לתגובה זו

    • עם חרדים כמוך מי רוצה לחלוק את גן עדן? (ל''ת)

      עמי, 11/12/07 16:02

      הגב לתגובה זו

    • הוא צודק אתם באמת חבורה של מסכנים נואפים (ל''ת)

      א.ב יהושע, 11/12/07 17:20

      הגב לתגובה זו

    • בינתיים אצלכם רבנים אונסים ילדים

      אהרון, 12/12/07 18:59

      תתביישו לכם ארורים תהיו אתם וכל מי שמעז לומר מילה רעה על הרב אליהו ועל אביו לפני שאתם מדברים עליהם עליכם לנשק את האדמה שעליהם הם פוסעים .
      חצופים וחרדים נואפים אם היתם מוצאים החוצה את הלכלוך שיש בחברה שלכם העולם היה רועש אצלכם אונסים ילדים וילדות , אבות מתעסקים עם הבנות ולא מזמן אמא מאלעד שהתעסקה עם התינוק שלה.
      אין לכם זכות דיבור . אתם מסכנים בטח גם בכם התעללו בישיבה נכון?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אחרון ןדי

    יהודית, 11/12/07 14:01

    הרב לא מבין כמה מבילך כשהוא מספר שהגברים נותנים שעורים לנשים ועונים לנשים על שאלותיהם ושנשים מותנות ביום העיון שיעורים גם כן
    אני לא מבינה באמת מדוע אתם מרשים לעצמכם לתת שיעורים לנשים ןלענות לשאלותיהן? אין כאן בעיות של צניעות? והבדיחה אודות שיעורי הנשים- הנששים מלמדות נשים. חלילה לאפשר להן ללמד גברים אפילו לא כשהן עומדותמאחורי הסטנדר. הן יכולות ללמד רק נשים. וכאן ראו זה פלא אין בעיה לגברים- הם יכולים ללמד נשים, הםם יכולים חעשות הכל כדי לזכות בהערצתן, הם משום מה מוגנים, אין להם גאוה, ואין להם יצר הרע למצוא חן בעיני נשים...
    אינני מבקשת לומר שגברים לא ילמדו נשים, לכולנו יש קשיים מכל סוג שיש להתמודד אתם בעבודת ה' . אני מבקשת לומר שזה צבוע ונטול מידות של צניעות אמיתית לא לאפשר לנשים ללמד גם גברים. האמינוני יש לגברים מה לשמוע...דברים שלא שמעתן אוזנכם מעולם.

    הגב לתגובה זו

    • ל8

      נתנאל, 11/12/07 15:26

      טעות רצינית כי נשים כן מעבירות שיחות דברי עם נחמה לייבוביץ'.
      לי אישית ולחברי העבירה שיחה אשתו של הרב נריה זצ''ל

      הגב לתגובה זו

      • תמימות נוגעת ללב

        לייב, 11/12/07 17:29

        אתה חושב שהיא התכוונה לרבנית נריה ולנחמה לייבוביץ? היא מתכוונת בכנס מעייני הישועה קרוב...

        הגב לתגובה זו

    • את כל כך צודקת. מתי השם ישמע את תפילותינו ויתקן את העוות הזה? (ל''ת)

      גם כואבת, 12/12/07 02:11

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מעשה יהודית לא היה בסתר

    ושוב יהודית, 11/12/07 13:54

    היא הקהילה את המנהיגים, היא הטיפה להם מוסר על קטנות אמונה, היא השתמשה ביופיה כדי לנצח- ואת כל זה היא לא הסתירה. היא פעלה קבל עם היהודים לשם שמיים. מזל שהרבנים דאז לא סתמו לה את הפה ונתנו לה להטיף להם מוסר. רק את המעשה עם הולופורנב היא עשתה בתחכום אבל לא בסתר...
    ואגב, האם הרב יודע שכלל לא ברור שסיפור גבורת יהודית קשור בחנוכה?

    הגב לתגובה זו

    • אל תבלבלי את משפ' אליהו עם עובדות

      היה לא תהיה, 11/12/07 14:37

      עובדות הן רק הפרשנויות שמשפ' אליהו ממציאה. כל השאר הוא או טיפשות או יוכרז עליו חרם או שקר.

      הגב לתגובה זו

      • תן כבוד לגדולי ישראל גם אם הינך חלוק עליהם (ל''ת)

        סתם, 11/12/07 20:41

        הגב לתגובה זו

    • נא לא לבלבל את כבוד הרב עם עובדות (ל''ת)

      היה לא תהיה, 11/12/07 16:41

      הגב לתגובה זו

      • מכיוון שאתה לא מכיר את העובדות אעזור לך

        ארי, 17/12/07 09:35

        יהודית קבלה על כך שמבחינה הלכתית אישה שנאנסת מותרת לבעלה. ובגלל זה לא יצאו למלחמה על היוונים.

        היא (וחברותיה שהרגו עצמם) נלחמה על הצניעות של עם ישראל ... בדיוק כמו שהרב שמואל עושה.

        אני לא יודע מה סיפרו לך בגן ... אבל לא גדלת מאז.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה מה שחרד''לים עושים בתפילה? מעיינים בעלונים?

    מיכל, 11/12/07 13:54

    חשבתי לתומי שמתפללים כדי להתפלל ורק אח''כ מעיינים בעלונים.
    ככה זה אצלנו הלייטים החפיפניקים.
    מסתבר שהתפילה שלנו שונה מאוד משל החרד''ליות המתוארת כאן.

    כל יום לומדים משהו חדש.

    הגב לתגובה זו

    • הלייטים החפיפניקים

      נתן הבבלי, 11/12/07 14:47

      כל יהודי והתפילה שלו. אם האלטרנטיבה היא בין עיון בעלון ובין ניתוח תוצאות הבורסה (בשבת) ודיון על החדשות שהביא לבית הכנסת זה שהטלויזיה שלו פועלת על שעון שבת (או שהוא מדליק אותה ''דרך שינוי'') - אז עדיף לקרוא עלון. עדיף גןם לקרוא עלון בזמן התפילה - מלקרוא עיתון חילוני אחרי סעודת שבת.

      הגב לתגובה זו

      • הלכתית אסור להפעיל טלויזיה גם בשעון שבת

        מגיב סדרתי, 11/12/07 17:50

        היות ומדובר בחילול שבת שנעשה ע''י יהודים ושאתה נהנה ממנו שלא כמו בחו''ל שניתן להגיד שהרוב גויים (אם כי היות ובתעשיית הטלויזיה ישנם הרבה יהודים כך שזה מעניין האם התעשייה נחשבת כמונח בפני עצמו שמוציא את ''עיר שרובה גויים'' מהכלל) ואשז אין חשש לחילול שבת של יהודים שאתה נהנה ממנו....

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    ''אנשים בריאים לא יכולים להתרכז בתפילה כשאשה לידם''???מה זו השטות הזו

    דוד, 11/12/07 13:43

    אתה זה שחולה.
    אם כל שערה,מרפק,או תמונה של אשה (בין אם היא ילדה בת שלוש או סבתא בת 80) גורמת לך לא להיות מרוכז-אתה זה שחולה.החינוך שלך חולה.
    החינוך שלך,זה שמתייחס לאישה כיצור נחות וכמכונת לידה,ולא כאדם שווה לך,הוא זה שחולה.
    מה שווים כל האיסורים בחינוך שלך אם תמונה של אישה מיד מסיחה את דעתך והכל נפרץ אצלך?
    ואתה עוד מכנה את עצמך ''בריא''...

    הגב לתגובה זו

    • קצת כבוד

      דוד, 11/12/07 14:33

      אשמח שתדבר קצת בכבוד אל הרב הוא בטוח יותר מבוגר אם לא הרבה יותר חכם וגדול בתורה!!!!!
      חוצמזה על מי אתה עובד???אם היתה נעמדת לפניך אשה בלבוש חלקי בטוח לא היית מתרכז בתפילה!
      א אולי אתה משה רבנו-אז סליחה.....

      הגב לתגובה זו

      • דוד! תכניס לך טוב טוב לראש שיש הבדל בין גבר לאישה. אולי אתה לא רואה

        מני, 11/12/07 21:42

        בזמן בית המקדש היתה עזרה ומאז ועד היום אנו קוראים למקום שהנשים מתפללות עזרת נשים. כי בזמן ביהמ''ק האישה היתה חייבת להביא קורבנות. אך היום שאין לנו את ביהמ''ק ואנו מתפללים בבית הכנסת והאישה לא חייבת בכלל להתפלל משום טרדות הזמן וטרדות עבודות הבית. אבל אם יש נשים שרוצות בכל זאת להתפלל עם הציבור אז תיקנו להם עזרת נשים. אני מקוה שאני מדבר עם אדם חכם ומבין שלהיות ביחד עם נשים זה מועד לפורענות.

        הגב לתגובה זו

        • לפחות אתה מודה ''בגלל טרדות הבית''

          איריס, 12/12/07 08:31

          באמת, הרי אם נדרוש ממשרתת לעשות מצוות, מי ינקה? מי יבשל? מי יכבס? מי יחליף חיתולים צואים, באמת!!
          מני יקירי, אתה מוכן להסביר איך ה''שוני'' שאתה טוען שקיים בין המינים, גורם לזה שדווקא האישה תהיה המשרתת? האם יש לה יד בצורת יעה? האם יש לה רגל בצורת דלי? איפה אתה רואה שהיא בנויה לעבודות המשרתת?
          אם כבר, לגברים יש יותר כוח פיזי, כך שלהם קל יותר לשטוף רצפות, להזיז רהיטים כבדים, להגיע גבוה יותר כדי לנקות אבק וכו', ויש להם גם יותר סיבולת לקום מליון פעם בלילה לילדים, בעוד האישה החלושה צריכה לנוח, לא?

          הגב לתגובה זו

      • פנים של אשה- לבוש חלקי?

        ., 12/12/07 08:37

        מדובר פה על עיניים אף ואוזניים ולא על ביקיני.

        העיניים מפריעות לך להתפלל?
        בורקה תעזור.

        הגב לתגובה זו

    • מדבריך ניכר שאין לך מושג על רמת

      שי, 11/12/07 23:08

      הריכוז הנדרשת בתפילה. כל אדם, באופן טבעי, מוסח ע''י הסובב אותו. נסה על עצמך!

      הגב לתגובה זו

    • דבריך חכמים מאוד. וצר לי שהיית צריך לקבל את התגובות הטיפשיות האלה (ל''ת)

      כאן, 12/12/07 02:13

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מקריאת המאמר על מעמד האשה בהלכה באתר דעת אמת ניפקחו עיני

    שורש הרעה, 11/12/07 13:41

    לדעת היכן שורש הרעה של הפליית ופסילת נשים ביהדות.

    הגב לתגובה זו

    • מצחיק שאלה שמאשימים את החרדים בבטלנות יושבים כל היום ומטקבקים... (ל''ת)

      דעת הצביעות, 11/12/07 13:51

      הגב לתגובה זו

      • ומה אתה עושה עכשיו, צדיק

        לקצבאות אין ריח, 11/12/07 14:50

        וכמו שאמרו חזלי''נו קשוט עצמך ואחרכך קשוט אחרים

        הגב לתגובה זו

      • 'דעת הצביעות'- קשוט עצמך (ל''ת)

        עמי, 11/12/07 16:03

        הגב לתגובה זו

    • יאללה כבר עם האתר הזה. דעת אמת - אתר של מיסיונרים אתאיסטים (ל''ת)

      מה אתם עושים, 11/12/07 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מגבלות הדת כמו מלכים ורודנים עברו וחלפו מן

    העולם הממשיך, 11/12/07 13:37

    הבחירה חופשית, להיות או לא להיות מוגבל!

    הגב לתגובה זו

    • נכון. ואני בוחר להיות מוגבל ע''י קיום

      ., 11/12/07 23:04

      האיסורים . גם להיות דתי- זו בחירה!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אפשר לבטל את התפילה??

    חוני המעגל, 11/12/07 13:24

    איזו הצהרה! עלוני פרשת שבוע נועדו לשעשע את המתפללים בזמן התפילה ולכן לר ראוי שגם תמונות של נשים יראו. אולי נקצץ את התפילה ואנשים יוכלו להתפלל יותר מדויק?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא הבנתי-הרב טוען שבשעת התפילה מעיינים בעלונים?

    מוטי, 11/12/07 13:21

    נראה לי הסבר טיפה מעושה.
    כאילו שהמתפללים מעיינים בעלונים המופצים בבית הכנסת בזמן שהם מתפללים.

    הגב לתגובה זו

    • דמגוגיה בגרוש

      יהודית, 11/12/07 13:51

      1. האם מותר לגברים להסתכל בעלונים בזמן תפילה? האם מותר להם לחשוב מחשבות על העסקים המוצעים להם שם בפרסומות? האם מותר להם בזמן התפילה לדמיין על הנופש המוצע להם שם בצמירי סוף עונה, בזמן התפילה? האם מותר להם לקרוא בזמן התפילה מי ומי יהיו המרצים והמרצות בימי העיון ולמה כדאי להם לבוא? האם מה שמפריע לריכוז בזמן התפילה יהיו פניה של יהודית שילת או מלכה בינה. או שרה אליאש או חנה הנקין? האם התשובות שלך בדבריך הנ''ל עונות על השאלות הללו? -נא עשה ברור פנימי כן וישר עם עצמך ואם תשובתך תהיה שלא ענית על השאלות הללו אז תתנצל על המסיון לטשטש את הדעת של כל הקוראים. אין יותר נשים טפשות כבוד הרב. גברים טפשים כידוע לא היו אף פעם.

      הגב לתגובה זו

      • דוקא ה4 נשים שציינת לא היו מפריעות לריכוז

        אורן, 11/12/07 14:49

        יש אחרות שכן.
        אנג'לינה ג'ולי למשל.

        השאלה היא מה ה 4 האלו יכולות לתרום לנו?

        עוד כנס של נעמת?
        עוד בכי על למה נשים מופלות?
        עוד קיטורים?

        יש לנו את הכל בבית,אנחנו לא צריכים גם לקרוא על זה.

        הגב לתגובה זו

        • וואלה צודק!!! (ל''ת)

          שגיא, 12/12/07 08:12

          הגב לתגובה זו

    • למוטי! עוד איש עם ראש קטן!?!?! (ל''ת)

      יציק, 12/12/07 13:33

      הגב לתגובה זו