• 37.

    זה חשוב . שדרות לא . (ל''ת)

    פרידמן, 12/02/08 02:32

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מומלץ מאד לסרב לגזירה זו.

    עמי, 11/02/08 04:11

    העליון במתכונתו הנוכחית כורת את הענף שעליו הוא יושב, היינו תמיכת רוב האוכלוסין במדינת ישראל.

    נקעה נפשנו מהפסיקות האידיוטיות של האסטרונאוטים היושבים שם וחיים חיי מותרות על חשבון משלם המיסים.

    לכו לכם ושחררו אותנו מנוכחותכם. אתם באמת מ-י-ו-ת-ר-י-ם.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ביניש לא רעה כמו שכולם חושבים רק דעתה קצת שונה ממה שהעם חושב זה הכל (ל''ת)

    ליאורה, 10/02/08 23:28

    הגב לתגובה זו

    • לרשום למה ו מדוע לא הוגש כתב אשום נגד יחזקאל בייניש ולאזרח הקטן

      משה, 11/02/08 09:07

      תופרים תיקים על ימין ועל שמאל ,
      גב' ביינש הכן הצדק שהבטחת ,
      הכן האמון שהבטחת להחזיר ,
      כמה שמר פרידמן צדק ,
      הפרופסור למשפטים מר דניאל פרידמן ראש הממשלה הבא שלי ,
      צדיק בסדום,

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    דיי לכפיה האנרכיסטית של בית המשפט והשמאל הקיצוני (ל''ת)

    עופר, 10/02/08 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ככה זה שמדינה נוטה שמאלה - הכל גולש (ל''ת)

    שאולה, 10/12/07 07:59

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לזוג היקר,אני מאד מקווה שתיקראו זאת.

    יובל, 09/12/07 22:37

    אינני מכיר אתכן, אך דבר אחד אני מבקש לומר לכן – החיים שלכן הם שלכן,מדינה נורמלית יודעת שהיא נועדה לשרת את טובתו של האזרח.
    במדינה נורמלית זה כל-כך מובן מאליו. מה חבל שאין כך מדינת ישראל הפנימה זאת והיא מבקשת להפלות אתכן,אך בעזרת תושייתו של הבג'ץ שלדאבוני הפך לשריד הדמוקרטי האחרון במדינה שמזמן איבדה את המאזנים והבלמים שלה הדבר נבלם.

    האהבה היא תחום חיים אינטימי, שהמדינה והפוליטיקאים אינם מתערבים בו. היא קיימת כדי לאפשר לו להיות חלק בחברה גדולה יותר, שתומכת בפרטים שבה בשעת צרה. מחוץ לאותן שעות צרה היא נותנת לו את הכלים לממש את עצמו ולהתפתח בדרך שהוא בוחר לעצמו, לא בדרך שהמדינה בוחרת לו.

    אבל לצערנו במדינת ישראל יש עדיין קולות שחושבים שהיוצרות התהפכו. שהחיים הפרטיים שלכן הם נכס של הלאום. כשהם מדברים על טובת ''עמישראל'', הם לא מדברים על טובתם של כל ישראלי וישראלית. הם מדברים על טובתה של לאומנות מהסוג המיושן והנלעג ביותר. כזאת המפרנסת היטב גזענים שרוצים שבכל דבר ועניין נמשיך לחלק את העולם ל''אנחנו'' ו''הם''. ככה תמיד קל יותר להסית, להשניא, לחרחר מלחמה.
    מאיימים עליכן שלילדיכם יהיו בעיות זהות. אתן צריכות לשמוח שהם לא יגדלו לספוג את הזהות שמדביקים לילדי קרית ארבע והיישוב היהודי בחברון. שם מלמדים ילדים בני ארבע שהזהות שלהם נעלה על זו של שכניהם, ולכן מותר להם להתעלל, להרביץ, לחמוס ולחמוד. הזהות המעוותת הזאת היא- היא סכנה הרבה יותר גדולה לעם ישראל, ומביאה עליו פורענות הרבה יותר גדולה מאשר זוג חד-מיני המגדלות את ילדיהן
    בחום,אהבה ומסירות.מכרה שלי, חרשת, ילדה לא מזמן. הילד, סיפר לי הדוד המאושר שלו, הוא אחד מפלאי עולם. עולם ומלואו. איך יתמודד הילד שלה עם העובדה שאמא לא שומעת? התשובה לשאלה הזו מפתיעה בפשטותה. הוא יתמודד. בדיוק כמו שמתמודדים ילדים יהודים בחו''ל, ילדים למשפחות עניות, ילדים שצריכים להסביר שאבא מת בצבא. וכן, ככה יתמודד בבוא היום גם ילדכם, הילד שיידע מרגע היוולדו שיש לו שתי אימהות ובשבילו זה יהיה הדבר הכי טבעי בעולם.

    אני מקווה שתגדלו את ילדיכם בישראל, והם ודאי יספגו תרבות ישראלית ויהודית. לא תהיה להם שום בעית זהות אם'' חס וחלילה'' הם יהיו חשופים לבני זוג מאותו המין. ויידעו שאנו כיהודים חיים בין העמים, ולא כל העמים בינינו. אולי ילדיכם אפילו יעזרו לנו למצוא דרך להשתלב טוב יותר בעולם המתקדם והנאור, ולהתרחק מאלה המנסים בכח למשוך אותנו אלפי שנים אחורה, רק כדי לשמור על החיק החם של הלאומנות שאבד עליה הכלח.
    ישראלים נאורים יחבקו אתכן. הם יחשבו עליכן כעל זוג שמצא את אושרו זו בזרועת
    זו.הם יבינו שהעולם משתנה, ונפתח ושהאהבה חוצה גבולות. משום שאזרחים נאורים מבינים שלפני הכל עומד האדם, והמדינה צריכה לתמוך בו. הם ישמחו בשמחתכן, בין היתר כי נמאס להם לשמוע דמויות סהרוריות שמטיפות לנו איך לנהל את חיינו הפרטיים והלאומיים.
    אני מודע לכך שישנם המוני הילדים שחיים היום במשפחות הומו-לסביות (ילדים מקסימים, חכמים, מאושרים), מוכיחים את זה בעצמם. לילדים האלה יש הרבה יותר פתיחות, נאורות והבנה נכונה של העולם,
    אני יודע שסללתם את הדרך לזוגות אחרים
    המבקשות הכרה בזכויותיהן,ועל כך תבוא עליכן הברכה.

    יובל

    הגב לתגובה זו

    • קורלציה מהממת בין הומולסביות וסייענות אוייב (ל''ת)

      מדהים, 09/12/07 23:01

      הגב לתגובה זו

    • יופי של תגובה. נהנתי והתרשמתי (ל''ת)

      יוסי, 10/12/07 09:40

      הגב לתגובה זו

    • תגובה נפלאה

      פדריוק, 12/01/08 22:42

      תגובה נפלאה. זה ממש ריגש אותי לקרוא אותה - זה אנשים כאלה שגרמו לי לרצות לעלות לארץ לפני שנה, וזה אותם אנשים שגורמים לי להיות מאושר בארץ הזו כל יום...פשוט תודה

      הגב לתגובה זו

    • אכן הדמוקרטיה מאפשרת גם דעות כשלך.

      קין, 11/02/08 05:12

      השורה האחרונה היא שרוב האזרחים במדינת ישראל אינם רוצים להכיר בזוגות חד מיניים.
      אינך אפוטרופוס על הצדק והנאורות,. אילו היית באמת נאור ומתקדם היית מכבד גם את השקפת אלו שאינם סבורים כמוך ובמיוחד כאשר זו דעת הרוב. אתה יכול להביע את דעתך, אך דעת הרוב היא זו שקובעת ואין שום שיקלול יתר להשקפתך והשקפת בייניש שבעיני רוב הציבור היא דקדנטית.

      העליון שוב חורג מסמכויותיו שהן פסיקה על פי דעת הרוב במדינת ישראל.
      פסיקתו של העליון איננה מביעה את דעת הרוב (והם יודעים זאת). זו היא, בפירוש, כפיית דעת מיעוט על הרוב.
      לא אתה, לא בייניש ולא שום גורנישט יקבעו לנו מה נחשב צודק או נאור, מהי אהבה ומהו אושר. להפך, אנחנו טוענים ובצדק שפסיקתו של העליון תגרום אומללות להרבה ילדים שיגיעו לבגרות כמקרים סוציאלים ולקוחות של מוסדות בריאות הנפש ובתי הסוהר.

      הגב לתגובה זו

      • אין זה מתפקידו של בית המשפט ל''חנך'' את הציבור

        הבל, 11/02/08 13:54

        בבקשה למסור לגברת הנכבדה היושבת על כסאו הרם של נשיא בית המשפט העליון, שהגם שהיא, כנראה, סבורה שהשקפתה נעלה על השקפתנו אנו, הפלביים הפרימיטיבים, אין זה מתפקידה ל''חנך'' אותנו.

        תודה

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    מאוס מאסנו בערכים הנוצריים גויים של בייניש (ל''ת)

    עליון עמלקי, 09/12/07 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    רשום בתעודה שיש לך רק שתי אימאות - איפה האבא

    תשובה, 09/12/07 19:15

    איזה מדינה מיוחדת במינה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חבר שלי מעונין לשאת לאשה את אחותו. שניהם בשנות החמישים כך שלא יהיו

    לוליק, 09/12/07 18:55

    ילדים. אני לעומתו רוצה לשאת איה נוספת. מישהו מוכן לייצג אותנו?

    הגב לתגובה זו

    • תיקון: רוצה לשאת אישה נוספת. אשתי עושה בעיות ולא מסכימה. (ל''ת)

      לוליק, 09/12/07 19:51

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד לבגצ (ל''ת)

    איש איש באמונתו, 09/12/07 18:52

    הגב לתגובה זו

    • אומרים צדיק באמונתו יחייה וההמשך קשור לרשעים כמותכם (ל''ת)

      מיכאל, 10/02/08 23:24

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    זוהי סופה של המדינה היהודית !!!!!!!!! (ל''ת)

    חנן, 09/12/07 18:51

    הגב לתגובה זו

    • אמן! והשבתה למייסדיה בני הלאום היהודי

      הלאה ההלכה, 10/12/07 04:56

      ההלכה הביאה את השואה.
      היהדות הציונית את המדינה החילונית.
      בחר.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    תחי טיבט החופשיתתתתתתתתתתתתתתתתת (ל''ת)

    למה, ככה, 09/12/07 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    קורלצינ מהממת בין הומולסביות וסייענות אוייב (ל''ת)

    מדהים, 09/12/07 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מתי יכירו בנישואי לפרה שושנה (ל''ת)

    דני הרפתן ?, 09/12/07 18:23

    הגב לתגובה זו

    • אני הייתי ממליץ לך יותר על החמור בלעם,יש לכם הרבה במשותף

      יובל, 09/12/07 22:43

      אותה רמת אינטלגנציה,למשל.

      הגב לתגובה זו

    • האם אתם שומרים על ''טהרת המשפחה'' (ל''ת)

      הרב שור, 11/02/08 04:15

      הגב לתגובה זו

    • גם אשתי פרה

      זַלְמֶן הַצּולע, 11/02/08 04:20

      מתחילה להגעיל אותי.

      הגב לתגובה זו

    • השור והאריה ישבו במרתף הבירה ושתו לשכרה

      דַגְדֵג, 11/02/08 04:37

      פתאם צלצל הסלולרי של האריה. האריה ענה לצלצול ופניו הרצינו, ''זו אשתי'', אמר, ''אני חייב לברוח הביתה מיד'' כך האריה. ''מה אתה פוחד מאשתך?'' שאל השור. ''לדאבוני כן!'' ענה האריה והוסיף ''מה אתה חושב שאשתי פרה? אשתי לביאה'' ורץ לביתו בחיל ורעדה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    בג''ץ ופרס הביאו על ישראל..הרס! (ל''ת)

    דמר94, 09/12/07 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נשים עוד ידרשו נישואים לחיות מחמד.

    רותי, 09/12/07 17:42

    ''נשים שלא עמדים בקצב החיים הזה '' (שלמה ארצי) עניין של זמן עד שנשים יבואו וידרשו מבייניש שתכיר בחיות המחמד שלהן כבני זוג לכל דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רצוי שבית המשפט יימנע מלהתערב בעניני אמונות ודעות. פשוט: בנושאים

    זיגי אמסלם, 09/12/07 17:38

    אלו אין לביהמ''ש יותר סמכות מאשר לכל קבוצה מקרית של אזרחים. ולא, בייניש. אתם לא תגידו לנו מה ''צודק'', או מה ''ראוי''. תפרשו את החוק בצימצום, וזהו. אתם לא מחוקקים. בשביל זה יש את הכנסת. ועם כל הביקורת על חבריה, הם עדיין עדיפים על החונטה שלך. מכל בחינה.

    הגב לתגובה זו

    • כדי שאתה תתערב בחייהן?

      צמצם, 10/12/07 04:59

      בדיוק עיוני.
      בג''ץ אינו כופה עליך לשאת גבר או אשה.
      הוא קורא לך לצמצם את האף הארוך שלך בדירת השכנים.

      הגב לתגובה זו

      • אף אחד לא מונע מהם לחיות ביחד

        יא, 11/02/08 09:06

        בג''צ רוצה לאלץ את המדינה להתחייחס לזוג כזוג נשואי לכל דבר - אם כל ההטבות שמגיעות לכך על חשבון משלם המיסים.
        שזה אני ואולי גם את/ה

        הגב לתגובה זו

        • אז לממן מהמיסים שלך בחורי ישיבות..

          לנה, 11/02/08 10:31

          זה בסדר? אבל להכיר בתא משפחתי של אזרחים/יות שמשרתים בצבא ונותנים למדינה זה לא טוב?

          ומה עם המיסים שהן משלמות?

          הגב לתגובה זו

  • 20.

    אפס אמון בביניש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אפס אמון, 09/12/07 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נחכה לעליון יהודי שייזרוק את הפסיקות לכל הרוחות (ל''ת)

    בקרוב מאוד, 09/12/07 17:17

    הגב לתגובה זו

    • הוא יגיע יחד עם המשיח שמת (ל''ת)

      ערלת החמור, 10/12/07 05:00

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כלהכבוד בייניש!!! (ל''ת)

    צח, 09/12/07 17:16

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד בייניש (ל''ת)

      רקטום מדמם, 09/12/07 17:26

      הגב לתגובה זו

      • קשה לי לשבת בייניש (ל''ת)

        רקטום? מה גם, 11/02/08 09:07

        הגב לתגובה זו

    • הידד בייניש (ל''ת)

      עמותת ''מאחורה'', 09/12/07 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    רק עליון יהודי !! דיי לערכים הנוצריים של בייניש (ל''ת)

    מדינה יהודית, 09/12/07 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בייניש תתני את הנכדה / הנכד שלך ללסביות או לאומואים תראי לנו דוגמא (ל''ת)

    רפי, 09/12/07 16:40

    הגב לתגובה זו

    • מה קשור מחת לתחת??? (ל''ת)

      רפי, 09/12/07 16:47

      הגב לתגובה זו

      • מחט לא מחת, וזה מאוד קשור לתחת (ל''ת)

        בהקשר ההומואי, 09/12/07 17:03

        הגב לתגובה זו

        • חחח (ל''ת)

          :), 11/02/08 09:08

          הגב לתגובה זו

    • אני מרחם על ילדיך בהם אתה סוחר (ל''ת)

      תן אותם לרבי, 10/12/07 05:01

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    איזה נאורות, למסור תינוק לאימוץ אצל

    זוג הומואים, 09/12/07 16:29

    העיקר שעל ברית מילה, שבניגוד למה שטוענים-כאשר היא נעשית בגיל צעיר, ובמיוחד בגיל של פחות מכמה חודשים, אינה פוגמת במהום בהנאה המינית בעתיד כי ישנו שיקום עצבי מלא (מכיוון שתהליך בניית העצבים באזור ממילא רק התחיל וההתבגרות המינית או בכלל טרם התחיל), מפחיתה את הסיכון לאיידס וממילא לא זוכרים את הכאב שהיה בה (וסביר להניח שהוא היה מועט יחסית-המערכת העצבית של התינוקות היא די לא מפותחת ביחס לבוגר, לילד או לפעוט) טוענים שהיא פרמיטיבית.

    אבל לשלוח ילד לגדול אצל זוג לסביות או אצל זוג הומואים, ולשים אותו בסיכון גבוה יותר מהרגיל להפוך להומו מכיוון שלא זכה לגדול במסגרת טבעית-וטבעית = אבא ואמא, שלא יזמברו את המוח-הומוסקסואליות אינה טבעית, אלא סטיה של הטבע ומהטבע ובכל אופן יש בו שלילת זכות לילדות נורמלית-הכל בשם ה 'נאורות'.

    באנו חושך לגרש, מערכת המשפט המושחתת והחד צדדית של המדינה שמכנה עצמה שלא בצדק ישראלתגווע ותחלש מאליה בקרוב.

    הגב לתגובה זו

    • לא שולחים איש. הוא כבר שם

      איזו דמגוגיה, 10/12/07 05:03

      עם אמו הביולוגית ובת זוגה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מחר יקום שופט יהודי ...

    ד''ר ישראלי, 09/12/07 16:22

    ויזעום על כל הפסקים המוזרים של בייניש, ברק, בג''ץ והפרקליטות.

    ואז ...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בית דין גבוהה לצדק כשמו כן הוא (ל''ת)

    ישראל, 09/12/07 16:18

    הגב לתגובה זו

    • תלמד לאיית לפני שאתה פורס את דברי (ל''ת)

      ההבל בפומבי, 09/12/07 16:25

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בג''צ שם עצמו לאבוטרופס על אלוהים העולם והכנסת (ל''ת)

    הרצברג, 09/12/07 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אחרי זה תתבכייני למה עם ישראל מתעב את בית המשפח העליון (ל''ת)

    מתועבים, 09/12/07 16:11

    הגב לתגובה זו

    • עם ישראל אוהב את הבג''ץ

      הרבה, 10/12/07 05:05

      חולי ההלכה לא.
      שיתפללו.

      הגב לתגובה זו

      • עם ישראל זה אתה? (ל''ת)

        גדה, 11/02/08 09:09

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    ערכי? דת? מי שם? על מה אתם מדברים?

    שלומי, 09/12/07 16:06

    חדלו קשקשת.

    זו לא שאלה ערכית, ולא מוסרית, ולקב''ה אין כל נגיעה לנושא.

    השאלה היא פשוטה: האם רשאי משרד הפנים להתעלם ממצב עובדתי ומשפטי קיים ונתון: לילד/ים יש שתי אמהות. עובדה. השאלה היא האם ניתן, בירוקרטית, לשנות את המציאות הזו.

    והתשובה - לא.

    אם למי מכם יש בעייה עם המציאות - אתם מוזמנים לנסות לשנות אותה (בגרמניה היו להם כמה רעיונות מקוריים, ברוח דבריהם של חלק מהמקטרגים כאן).

    ולכן עזבו את פרידמן ובייניש. הם לא באמת קשורים לזה (למרבה הצער העניין הגיע לבג''צ, כי פקידי משרד הפנים חושבים שהם זרועו הארוכה של הקב''ה).

    ושיהיה חג חנוכה שמח ורווי ניסים..

    הגב לתגובה זו

    • התשובה היא - אין דבר כזה 2 אמהות

      מה לא ברור?, 09/12/07 16:54

      אבא - זה שנותן זרע
      אמא - מגדלת את הזרע ברחם
      גם זה מורכב בשבילכם????

      הגב לתגובה זו

      • מלכתחילה מדובר על ''אימוץ'', ולכן, לא ביצית, לא זרע ולא רחם (ל''ת)

        שלומי, 09/12/07 17:38

        הגב לתגובה זו

      • לידיעתך! ולדעת כולם!

        חכמית, 09/12/07 17:57

        האם יש צורך בזכרים כדי להביא ילדים לעולם?


        מיכל דקל, סטודנטית לתואר שני בגנטיקה מולקולרית מאוניברסיטת תל-אביב:
        בהרצאה שכותרתה ”האם יש צורך בזכרים כדי להביא ילדים לעולם?“, סיפרה דקל את סיפורה של עכברה יפנית, שנולדה (ב-2004) מחיבור החומר הגנטי של שתי ביציות, ולמעשה ללא אב. העכברה היתה בריאה ואפילו הצליחה להעמיד צאצאים.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    זה לא יהודי. מי שם את בייניש לפסוק בעניין ערכי כזה? (ל''ת)

    מה פתאם ??, 09/12/07 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ואתם רוצים שהקב'ה יציל אתכם מהפצצה האיראנית ??? (ל''ת)

    סדום ועמורה, 09/12/07 15:48

    הגב לתגובה זו

    • לא, אנחנו רוצים שצה''ל והמדינה יצילו אותנו

      אדם, 09/12/07 16:40

      אם הקב''ה רוצה לעזור, שיעזור.
      לי נראה שנסתדר גם בלעדיו.

      הגב לתגובה זו

      • כמו שהסתדרת בצפון (ל''ת)

        אהבל גמור, 09/12/07 17:01

        הגב לתגובה זו

      • צהל מציל אותך מצויין בשדרות ?? (ל''ת)

        רק הקב'ה עם, 09/12/07 17:04

        הגב לתגובה זו

    • לא, מקווים שתיפול עליך אחת. (ל''ת)

      הקב''ה מסדום, 10/12/07 05:07

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מאז שאהרון ברק

    קיד וקסידי, 09/12/07 15:44

    מינה עצמו לסגנו של אלוהים, היודע הכל טוב יותר מכל בן תמותה אחר, בית המשפט קובע הכל: מי אמא ומי לא, מי זכאי להיות יהודי, מי ניקרא בעל משקפיים וכו'

    אז על מה מתפלאים כאן ?

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב שהפוך, מבחינת ברק אלוהים

      הוא הסגן שלו, 09/12/07 16:33

      במקרה הטוב.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    פקק תנועה אתה פשוט גאון (ל''ת)

    ג'ו, 09/12/07 15:30

    הגב לתגובה זו

    • ישנם מגיבים שפשוט לא רוצים להבין אותי חוץ ממך (ל''ת)

      פקק תנועה, 10/12/07 09:48

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    דוגמה לנושא שאיננו מעניינו של בית משפט אלא של המחוקק.

    ב.ח., 09/12/07 15:21

    המקרה הזה מהווה דוגמה מאד טובה שקיימים נושאים שלא נידונים בבית משפט אלא בבית המחוקקים. אם בית המחוקקים בגלל סיבה כלשהי לא קובע את הנורמה, אזי על בית המשפט להחריז כי בהעדר חקיקה אין באפשרותה לפסוק. (ולא כמו שנעשה בפסיקה ראשונה שמחייבת את משרד הפנים לרשום שתי אמאות לילד אחד.)
    סביר להניח כי אם וכאשר הנושא הזה יוכרע על ידי בית המחוקקים, דעת הציבור תהיה הפוך ממה שבית המשפט, ללא סמכות מוסרית, רוצה לכפות על הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • ממתי צדק הוא פונקציה של דעת רוב? (ל''ת)

      מלה טובה, 09/12/07 15:52

      הגב לתגובה זו

      • החיפאית צודקת, הצדק הוא רכוש בג''ץ

        אדמוני, 09/12/07 16:53

        המייצג את האדם ה 'סביק'-והאדם הסביר לדעת בג''ץ, הוא ממוצא אשכנזי, רצוי מעורב עם אירופאי לא יהודי או לא יהודי כלשהו, מתגורר ברמת אביב, כפר שמריהו, רחביה וכ''ו-דירה נוספת בעולם המערבי הופכת את האדם הזה לעוד יותר אדם ובטח שליותר סביר. עוד, האדם הסביר הוא חילוני לחלוטין ורצוי בהחלט גם אתאיסט. האדם הסביר אמור להימצא מבחינת דעותיו הפוליטיות ממר''צ ושמאלה והכנסתו החודשית רצוי לה שתהיה איפה שהוא בין שני העשירונים העליונים. האדם הסביר בז ליהדות כלאום וכיוצא בזה ובכלל הוא מותק של בנאדם. האדם הסביר הוא היחיד שיכול להיות צודק, כל השאר לא סבירים, במקרה הנדיר שהם בכלל בני אדם.

        עכשיו הוחלט שהאדם העוד יותר סביר גם יגודל ע''י זוג הורים מאותו המין-זה יהפוך אותו לבכלל יותר סביר.

        הגב לתגובה זו

      • נא לא לבלבל בין משפט וצדק

        ב.ח., 09/12/07 17:01

        גם לפי דעת המשפטנים, מטרת המשפט היא למצוא את ההתאמה בין מציאות לבין חוקים קיימים. תפקידו של המחוקק הוא לעשות חוקים צודקים.
        צדק הינו מוסג של הסכמה חברתית. לכן הסכמה חברתית אמורה לבוא לידי ביטוי בידי נבחרי ציבור ולא בידי שופטים.

        הגב לתגובה זו

        • ב.ח-נא לא לבלבל את המוח

          גילי, 09/12/07 17:18

          מדובר כאן במעבר לפרשנות סבירה של החוק אלא קביעת ערכים. מעבר לכך, כל החוק אמור להישען או על חוקה, ובהיעדרה על המחוקק בלבד-אלא שבג''ץ הפך את עצמו למחוקק שעה שבכל העולם הדמוקרטי, ידידי הבור והנבער, מקובל שבית הנבחרים הוא גם המחוקק. גם בישראל, בתיאוריה, זה ככה.

          הגב לתגובה זו

          • הפרדת רשויות בדמוקרטיה

            ב.ח., 09/12/07 18:44

            נלך לפי אותו היגיון: אם המחוקק מתמהמה לחוקק חוק בנושא מסוים, נניח כי לבית משפט יש סמכות לפסוק פסיקה הממלא את הווקום.
            אז אם בית המשפט מתמהמה לשפוט במשפט מסוים (ראה תיקי משפט הממתינים שנים), לגוף אחר, זה יכול להיות משטרה או אזרח מן השורה או אפילו ממשלה, תהיה הזכות והסמכות להחליט החלטות הממלא את הווקום של שפיטה. הרי זה אבסורד. לכן גם לבית משפט אין סמכות לפסוק בהיעדר חוק.
            כל רשות בדמוקרטיה צריכה לדעת את גבולות הסמכות שלה. כנסת לחקיקה, ממשלה לביצוע ובית משפט לשפיטה בלבד.

            הגב לתגובה זו

    • הכל מותר אלא אם נאסר

      קפיש, 10/12/07 05:13

      בהיעדר חקיקה הכל מותר.
      קפיש.
      המחוקק חייב לנהוג צמצום באיסוריו.
      קפיש.
      את היומרות היהודיות שלך תפתור במישור התרבותי ולא החקיקתי.
      קפיש

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מי זאת ? (ל''ת)

    מתנחל, 09/12/07 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עכשיו אני מצדיעה לפרידמן

    ינוי, 09/12/07 15:13

    עכשיו תתחילו להבין מה טוב אצל פרידמן.
    שהוא עוצר את החוקים המצחיקים של בית המשפט. בשביל זה יש בית מחוקקים ששם מחוקקים חוקים ולא בית משפט במגדל השן

    הגב לתגובה זו

    • מה מצחיק בחוק? הוא דווקא מאוד חשוב ורלוונטי לרבים (ל''ת)

      מלה טובה, 09/12/07 15:52

      הגב לתגובה זו

    • הבנו אותך פשיסטית

      מגדל הטוחנת, 10/12/07 05:11

      בדיוק הסיבה לתעב אותו

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה עניין ערכי זה נתון לשיפוט של בג''ץ?

    ממשלת על, 09/12/07 15:08

    הרי זה עניין של נציגי העם הכנסת,לא של ממשלת העל בג''ץ

    הגב לתגובה זו

    • למה שח''כ מש''ס יחליט אם את אמא או לא

      דני, 09/12/07 15:48

      הלדים גדלים עם שתי האמהות שלהם בפועל, אם תרצי או לא.
      זה אולי לא מוצא חן בעינייך, אבל לילד יש זכות ששני ההורים שמגדלים אותו יהיו רשומים כהוריו.

      הגב לתגובה זו

      • ח''כ מש''ס הוא נבחר ציבור,ביניש היא לא,תקרא על דמוקרטיה

        דמוקרטיה, 09/12/07 16:17

        נסה בגוגל

        הגב לתגובה זו

        • דמוקרטיה כמו אירן...התנ''ך מעל לחופש הפרט (ל''ת)

          רועי, 09/12/07 16:56

          הגב לתגובה זו

      • ילד לא צריך לסבול משגיאות של ההורים שלו (ל''ת)

        דג בשמן, 11/02/08 09:13

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    זהו ענין חברתי מסוים שצריך ליפתורבצורה מסוימת (ל''ת)

    פקק תנועה, 09/12/07 15:01

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אני ממתין להזמנות (ל''ת)

      חבלי תליה בע''מ, 09/12/07 15:48

      הגב לתגובה זו

    • כיוון שזה לא מוכר עשו זאת דרך חו''ל?!האם בג''צ מוטעה ע''י חו''ל?! (ל''ת)

      ''חו''ל-המועד''., 09/12/07 15:52

      הגב לתגובה זו

    • איזה עיניין?..איך לפתור?.באיזה צורה מסויימת? מה בעצם אתה רוצה להביע (ל''ת)

      איך בקריות?, 09/12/07 15:59

      הגב לתגובה זו

      • מדינת ישראל היא מדינה דמוק'רטית

        פקק תנועה, 10/12/07 09:56

        שמאפשרת לאזרחיה לחשוב ולהביע דעות באופן דמוקרטי וחופשי. השאלה היא כיצד כול אחד ואחד .מבין דברים מסוימים בצורה חיובית או שלילית .והאים יש גבול בכול דבר ודבר. ואיזה גבול שמזיק למישהו או שלא מזיק למישהו .בצורות ומובנים שונים .השאלה היא האים החברה ישראלית מובילה את עצמה .למחוזות לא טובים או כן טובים .והאים כול דבר ודבר קשורים אחד בשני. ואים זה ביכלל מזיק למשהו אחר. ולקחת זאת למקום אחר . וליגרום רק נזקים לאחרים .או לנצל זאת לטובה .

        הגב לתגובה זו