• 235.

    ואנחנו גזענים???? (ל''ת)

    אבי, 09/12/07 21:11

    הגב לתגובה זו

  • 234.

    במדינה מתוקנת זוהי הסתה!!! (ל''ת)

    סמי, 09/12/07 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 233.

    שמע מר ''ברכה'' איזו ברכה. וכל אותם ''הנואמים.''

    PINI, 09/12/07 13:43

    ארץ ישראל נמסרה ע''י האללה יתברך
    לידי יהושוע בן נון, לאחר שהוציאנו
    ארבעים שנה לפני כן, ממצרים הרעה.
    וכאשר נכנסנו לארץ ישראל אללה
    הגדול קבע את הגבולות של ארץ ישראל לעם ישראל, מהפרת ועד החידקל. שירושלם בירתה. כך שלא אתם הייתם כאן לפנינו. ובנוסף ולמען הצדק והאמת, לכם הערבים עשרים ושתיים מדינות רחבות ידיים, מול מדינה אחת לנו היהודים. ההיגיון אומר, שמאחר ואיננו יודעים לחיות בשלום ואין שום הבנה ואחווה ביננו,
    עדיף להיפרד, אתם לאחת מעשרים ושתיים ארצות ערב, לפי בקשתכם, ואנו נשאר במדינתנו האחת והיחידה.
    אם זה לא צדק, מהו צדק?

    הגב לתגובה זו

  • 232.

    מה הם רוצים שאותר על עצמי כיהודי

    פקק תנועה, 09/12/07 12:03

    וגם על מדינתי כמדינה יהודית זה בלתי אפשרי מבחינה מעשית וחברתית

    הגב לתגובה זו

    • הם לא רוצים שתוותר על יהדותך

      חד''שניק יהודי, 09/12/07 13:42

      וגם לא רוצים שתוותר על זכותך להגדרה עצמית עם שאר הישראלים במדינה הזאת. הם כן רוצים שהמדינה הזאת תהיה שייכת לייהודים ולערבים אזרחי ישראל. הם רק רוצים שיוויון.
      האם אתה מוכן לאתגר הזה?

      הגב לתגובה זו

      • הגדרה עצמית

        סמי, 09/12/07 17:04

        למה שהיהודים יוותרו על זכות ההגדרה העצמית בעוד שהפלשתינאים אינם מוכנים לשום ויתור ?!
        שים לב! ''חדשניק יהודי'', אתה כלי למימוש ''תוכנית השלבים''. בסוף גם אותך יזרקו לים, אני מציע לך לקרוא את הספרים של סמי מיכאל ואלי עמיר
        על הקומוניסטים בעיראק.
        שים לב לציטוט מדברי עריקאת 6205קמ''ר של מדינה פלשתינאית בלבד.
        בעוד שבישראל הם דורשים שהיהודים יוותרו על זכו תההגדרה העצמית.

        הגב לתגובה זו

      • אן לי שום בעיה עים שוויון אבל עליך להקשיב לסיגנון דיבורם ופרוש דרכם

        פקק תנועה, 10/12/07 08:18

        למצב זה במדינה ולדרכם בעתיד

        הגב לתגובה זו

  • 231.

    חידה:מי אמר כשהערבים ינחו את נשקם לא תהיה מלחמה אבל שישראל ........

    ארי, 09/12/07 09:09

    תניח את נשקה לא תהיה ישראל
    ==תשובה=נתניהו!

    הגב לתגובה זו

  • 230.

    שילך ליקנות דונם אדמה על הירח ב350 שקל

    פקק תנועה, 09/12/07 08:45

    ויעבור לגור בירח .אים הוא כול כך סובל במדינת היהודים .

    הגב לתגובה זו

  • 229.

    ברכה קומוניסט-חחחח (ל''ת)

    Zach, 09/12/07 07:19

    הגב לתגובה זו

  • 228.

    נכון מאד ברכה ... אז ??? (ל''ת)

    סמי, 08/12/07 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    חכי''ם הערבים הם הסרטן האלים של הערבים=לסלק אותם מהכסת לאלתר........ (ל''ת)

    עדינה השרון, 08/12/07 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 226.

    התעמולה הערבית בעיצומה ועם ישראל יושב ומחריש.. חייבים ליישב את ....

    עדינה השרון, 08/12/07 22:14

    הגליל במאות אלפי יהודים. זו התגובה הכי נכונה למיגור השתלטות הערבים על הגליל.

    הגב לתגובה זו

  • 225.

    barake is right

    haluka, 08/12/07 21:40

    Israel belongs not to all jews only to the yemaniim not to the smalanim they should join him in gaza

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    אתם יכולים לקבל

    יוסף סגל יוסקה, 08/12/07 21:35

    בהסכם שיבוא תוכלו לקבל את אוםאלפחפם בקה אלגרביה טייבה ועוד במה מקומות יפים שבנינו לבני עמכם הערבים.
    הערבים הפלסתינים. ולהם כבר יש נסיו ןגדול בדיומוקרטיה.הבנתם יא ולאד???

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    ח .כ ברכה

    יוסף סגל יוסקה, 08/12/07 21:29

    ברכה לך לעזה שם מקומך.
    קבלתה יותר מדי חופש דיבור כאן במדינה היהודת והצניונית לכן אתה מתפרע בקישקושים שלך.

    באחת ממדינות ערב אתה היית מעז לדבר כמו שאתה מדבר כאן???
    היו תולים אותך בראש חוצות ובכיכר העיר, למען יראו וייראו.

    מקבל משכורת מהיהודים ומדבר נגד המדינה שמפרנסת אותו
    ואת בני משפחתו תתבייש
    חוצפן שכמוך.לך.

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    ברכה צודק!

    אור, 08/12/07 21:19

    מתי נזכרו קברניטי המדינה ביהדותם?
    זכור הנציג הסעודי בשנות ה-50 שאבא אבן קרא לו הליצן, וכך למה? כי באחד מניאומי אבא אבן על חזקת היהודים על ארץ ישראל בזכות הקושאן והוא התנ''ך, שאלו הנציג הסעודי, יאמר לי כבודו, מה בדיוק אתה מקיים מתוך הקושאן התנ''ך, שבשמו מבקש אתה לנשל את הערבים מאדמתם? ועל זה לא היה בפי אבא אבן מענה, ותגובתו, אתה ליצן!
    כל הכבוד , ממש תשובה ענינית.

    הגב לתגובה זו

    • ולמה אתה וברכה לא מציינים שהערבים ניסו לעשות רצח עם בסודן וישראל (ל''ת)

      Zach, 09/12/07 07:14

      הגב לתגובה זו

  • 221.

    מלח הארץ? ציאניד הארץ !!! (ל''ת)

    ד, 08/12/07 21:16

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    הערבים תושבי המדינה הם קוץ בגרון שלנו

    משה (יאיר שטרן), 08/12/07 21:12

    צריכים לטפל הכוונה לגרש את הערבים האלה ורצוי כמה שיותר מהר הם גיס חמישי ולעולם לא אהיה ניתן לסמוך עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 219.

    כהנא צדק, פשוט צדק. (ל''ת)

    עומרי, 08/12/07 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 218.

    עלינו להמשיך בגירוש הערבים כמו בן גוריון ב48 (ל''ת)

    אכן,אז וגם היום, 08/12/07 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    ילדי ערביי ישראל כולל של ברכה עבריינים, גנבים רוצחים מחבלים קטנים ע

    ג'ינג'י, 08/12/07 17:58

    עונש מוות להם יחד עם אבותיהם!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    ישראל היא מדינה יהודית בצדק ובדין, ואין זו גזענות

    עודד לוין, 08/12/07 17:10

    לתשומת לב ערביי ישראל, הפלשתינים ותומכיהם:

    חלוקת ארץ-ישראל המערבית לשתי מדינות-אחיות, יהודית וערבית, מתבססת על החלטת החלוקה של עצרת האו''ם מנובמבר 1947, ומהווה חלוקה אתנית הוגנת וצודקת של הארץ בין שני העמים המגדירים אותה כמולדתם. כזכור, ישראל קיבלה את עיקרון החלוקה הזה במפורש במגילת הכרזת העצמאות מיום 14.5.1948. דחיית החלטת החלוקה בזמנה ע''י ערביי ארץ-ישראל אינה מבטלת אותה, ועובדה היא שכל מדינות העולם החופשי מקבלות כיום את העיקרון הזה של חלוקת הארץ לשתי מדינות לאום אחיות.

    אשר על-כן, מדינת ישראל אינה מדינה רגילה ככל מדינה אחרת, אלא יש לראות את מכלול העניין של חלוקת ארץ-ישראל לשתי מדינות-אחיות מנקודת ראות כפולה, המתחשבת באופן מקבילי בנעשה בשתי המדינות-האחיות ביחד ולא בכל אחת מהן לחוד, ברוח החלטת החלוקה האמורה. משתמע מהחלוקה הזאת שהמדינה היהודית תהיה תמיד יהודית, כמו שהמדינה הפלשתינית תהיה תמיד ערבית, ואת אף אחת משתי המדינות-האחיות אין להגדיר כ''גזענית ובלתי דמוקרטית'', אלא זו תוצאה בלתי-נמנעת של חלוקה אתנית הגיונית וצודקת של הארץ בין שני העמים המגדירים אותה כמולדתם.

    חשוב מאד לדעת כי החלטת החלוקה האמורה לא רק שניתנה מתוך ידיעה מראש שבכל אחת משתי המדינות-האחיות עלולים תושבי המיעוט שבה להרגיש מקופחים מבחינה לאומית, אלא היא גם הציעה מראש פתרון לבעיה הזאת: בסעיף 3 של ההחלטה נאמר: ''בשתי המדינות שיקומו בארץ-ישראל, המדינה היהודית והמדינה הערבית, כל אחד השייך למיעוט בכל מדינה יוכל לבחור באיזו אזרחות הוא רוצה: של המדינה שבה הוא יושב, או של המדינה השכנה.''

    מוצע שממשלת ישראל תיישם את האמור בסעיף 3 של החלטת החלוקה האמורה באמצעות חקיקה מתאימה, ואז כל אחד ואחד מערביי ישראל יוכל להחליט לאן הוא שייך: למדינת ישראל או למדינת פלשתין. אם הוא יחליט להיות שייך למדינת ישראל – עליו יהיה לקבלה כמדינה יהודית, לקיים את כל חוקיה, להניף את הדגל הלאומי הישראלי, לשיר את ההמנון הישראלי, לחגוג את יום העצמאות הישראלי ולשרת שירות לאומי, ואז יוכל ליהנות גם מזכויותיו הדמוקרטיות, כגון: יצביע וייבחר לכנסת ולממשלה. אם הוא יבחר להשתייך למדינה הפלשתינית – הוא יהיה פטור מלקיים את סממני המדינה היהודיים (יניף את הדגל הפלשתיני וישיר את ההמנון הפלשתיני וכו'), אך ייהנה רק מזכויות סוציאליות שהמדינה תקבע, וכמובן שהוא יצביע וייבחר לפרלמנט הפלשתיני ולא לכנסת.

    כך יש לעשות גם במדינה הפלשתינית לכשתקום, ולאפשר גם ליהודים אשר ירצו להמשיך ולחיות תחת השלטון הפלשתיני לבחור בין אזרחות ישראלית או פלשתינית.

    בכך תבוא הבעיה הזאת על פתרונה המלא, וייעשה צדק לכל.

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    צריך להוציא את המפלגה מחוץ לחוק כי היא מסיתה נגד ''מדינה יהודית''

    גידי, 08/12/07 15:35

    לפי החוק, אם מפלגה מסיתה נגד היותה של המדינה יהודית/ דמוקרטית, עליה להיות מחוץ לחוק.

    בשביל זה הקמנו את המדינה, שתהיה מדינה יהודית אחת בעולם.

    מהרגע שאושרה הקמת מדינת ישראל הם הכריזו עלינו במלחמה וממשיכים להלחם בנו מבפנים ומבחוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    למה חד''ש עדיין בכנסת? זה נוגד את חוק היסוד: הכנסת 7א. מזוז בוגד (ל''ת)

    מוות למושחתים, 08/12/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    מלח הארץ ? חה חה :-) הכנסו לתבינו את מקורותיהם של החורנים.

    קצת היסטוריה, 08/12/07 14:31

    ועדת המנדטים של חבר הלאומים פרסמה ב-‏1934, רשומה מתוך ראיון של מושל אל חורן, בו הוא מציין כי 30 אלף חורנים חדרו לארץ ישראל והתיישבו שם. לא סתם התיישבו, אלא, השתקעו. בדוחות פנימיים בין הרשויות הבריטיות ניתן למצוא רישומים על הגירתם של סורים, לבנונים, עבר ירדנים, חורנים, מצרים, סעודים, לובים, פרסים ועוד.

    מהגרים ערבים אלה, שתפסו את מקומות העבודה המיועדים לעולים יהודים, השתקעו על אדמות אשר היו מיועדות לבנייה צפופה של ישובים יהודים, שולבו בנקל בפעילויות טרור אלימות נגד היהודים. הם שולהבו והוסתו על ידי ראשי המשפחות הערביות החזקות בעבר הירדן, אם על רקע דתי, לאומני או כלכלי.

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    אין הבדל בין השמאל, הפת''ח והחמ''ס !

    דולפין חמוד, 08/12/07 14:18

    חיפשתי במיקרוסקופ אלקטרוני ולא מצאתי. כל המוצא הישר מתבקש להודיע

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    שלושים שנות אומללות של הימין בארץ הביאו את הערבים להרים את האף !

    benzi. a, 08/12/07 14:11

    מאז מהפך 77 הערבים בארץ עושים ערביי הארץ צחוק מהמדינה ומשלטון
    החוק. זה לא השמצה . זה עובדה וכך זה המציאות. מאז המהפך הערבים בפועל כבשו את רוב שטחי הגליל והנגב . הם פרים ורבים ושורצים ועושים כל מה שבא להם ומצפצפים על החוק. ממשלות הימין הוכיחו בפועל עד כמה הם נח'נח'ים מול הכובשים הערבים שעושים כרצונם באדמות המדינה אם זה בבניה בלתי חוקית והשתלטות על אדמות מנהל בנגב ובגליל . יש היום שטחי אימונים של צ. ה. ל. הנשלטים ע''י האוכלוסיה הערבית ולא מאפשרים לצבא להתקרב לשם . וכל זה בשנות
    שלטון הימין בארץ . וביקור וריגול בארצות האוייב כדוגמת עזמי בשארה ושאר החכי''ם זה כבר הפך לנורמה מקובלת שאמנם הימין זועק וזועף על כך אך שלטונות הימין הם הפכו לאימפוטנטים וחסרי שיניים מול פורעי החוק האלה של אוייבנו ערביי ישראל

    הגב לתגובה זו

    • תראו מי שמדברים, השמאלנים בישראל הם התומכים מספר אחת של הטרור הערבי

      וזו עובדה, 08/12/07 14:29

      הדבר ברור כשמש וצלול כמים שאפילו לא צריך להכביר מילים והסברים בעניין

      הגב לתגובה זו

  • 210.

    למה?

    שי, 08/12/07 14:09

    למה ומדוע איננו נוהגים כבני דודינו ושכיננו ? מלבנון השנה שהעלימה כפר שלם. מחנה פליטים השנה וירדן שסילקה את אש''פ בשנות ה-70 איזה רופסים אנו חבל

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    יש פתרון אחד ויחיד לגבי ערבי ישראל ! ! !

    benzi. a, 08/12/07 13:59

    ערבי ישראל הם הבעיה המרכזית והבטחונית של המדינה ואיתם לעולם לא יהיה שום פתרון היו כבר כאלה אהבלים בעבר שחשבו שהם גשר לשלום בבא היום. והמציאות מוכיחה לנו מידי יום שהם בפועל הגייס החמישי והעצם בגרון ומחרחרי המלחמה .
    ויש פתרון: זה מלחמה ואשכרה מלחמה מול ערבי ישראל ולסלקם אחת ולתמיד . אם לא עכשיו זה יהיה בהמשך. הם לא מתאימים לנו ואנחנו לא מתאימים להם. אני נשמע כקיצוני והזוי . אך המציאות תוכיח עד כמה שצדקתי. למען שלום הדור העתידי הגדל בארצנו רצוי כבר ובהקדם לפעול בנושא הזה . כי זה מה שיהיה ויפה שעה אחת קודם. ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    מסכן בראכה- 2 מדינות ל2 עמים נתקע לו פתאום בגרון (ל''ת)

    ככה זה עם, 08/12/07 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    הפלסטינים (בשטחים ובישראל) מתעסקים במה לא(!) יהיה ליהודים- (ל''ת)

    ולא במה יהיה, 08/12/07 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    לחד''ש, חזקו ואמצו!

    תל אביבי, 08/12/07 13:27

    היחידים שמאמינים בזכות שני העמים לחיים!

    הגב לתגובה זו

    • הפכו לגזענים-לפי חד''ש רק לפלסטיני יש זכות (ל''ת)

      לביטוי לאומי, 08/12/07 13:57

      הגב לתגובה זו

  • 205.

    שטחים תמורת שלום!!

    צפצפ, 08/12/07 13:16

    כל השטח בין הירדן לים הוא ישראל, תמורת קבלתם נאפשר הגירת הערבים לירדן, סעודיה לבנון וסוריה ונסכים לא לרדוף אותם יותר. הנכבה עוד תשוב.

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    בסוריה של אסד אין דיכוי והכל טוב

    צפצפ, 08/12/07 13:13

    ותמיד יקבלו בברכה את טיבי וחבריו.

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    את היהדות ואת הארץ קיבלנו מאלקים !!!

    אורן, 08/12/07 13:05

    לברכה ולחבריו הערבים והיהודים השמאלניים. שכחתם לפתוח את ספר הספרים את התורה, שקיים עוד לפני הקוראן.
    אלקים בחר בנו כעם יהודי, הארץ ניתנה לנו, הייתה שלנו, והובטחה להיות שלנו...לא משנה מה יקרה בעתיד הקרוב לבסוף היא תהייה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    הרגע הצלת את ליברמן ונתת לו עוד 5 מנדטים...

    מטומטמים, 08/12/07 12:51

    בחירות הבאות

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן וליבני צודקים. המדינה הפלסטינית היא הביטוי ללאומיות הערבית

      יוש, 08/12/07 13:08

      ערביי ישראל מדגישים ומסבירים לנו חזור והסבר בדרכים שונות, כי הם חלק בלתי נפרד מהעם הפלסטיני. כמו כן, הם מזכירים לנו כי לא יכירו לעולם בישראל כמדינה יהודית אלא ישאפו להפכה למדינה פלסטינית שניה.
      ליברמן צודק בפתרון שלו - העברת שטחים המיושבים על ידי ערביי ישראל, לשטח המדינה הפלסטינית כאשר זו תקום. ליבני משלימה את הפתרון עבור אותם מערביי ישראל אשר לא ניתן להעביר את יישובם למדינה הפלסטינית. אלה ישארו כתושבי קבע במדינה היהודית, אבל יהפכו לאזרחי המדינה הפלסטינית. שני הדברים האלה עולים בקנה אחד עם ההכתוב בסעיפי תוכנית החלוקה של האו''ם 181 מ- 29 בנובמבר 1947. כל מה שצריך לעשות הוא לעדכן את מיקום הגבול על פי המצב החדש בשטח.

      הגב לתגובה זו

  • 201.

    תפקיד שלהם במילחה לפורר אותנו מבפנים

    סולטנה, 08/12/07 12:14

    תפקיד שלהם במילחמה לפורר אותנו מבפנים

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    מחר פינס וחבריו יסנגרו עלהם

    פרידמן, 08/12/07 12:11

    מחר פינס וחבריו יסנגרו עלהם

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    הם יודעים לשחק אותה מחר תראו אותם מחובקים עם חברי כנסת

    סלוין, 08/12/07 12:08

    מחר תראו אותם מחבקים עם חברי כנסת

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    עוד לא הבנת? לנו יש הבטחה אלוהית. לך יש מדינה ירדן (ל''ת)

    אדמה, 08/12/07 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    לא לוותר על כלום עד אשר הפלסטינים יסכימו לקבל את ואד ערה והמשולש

    כחלק מפלסטין, 08/12/07 12:03

    אנו לא רוצים בעם שלהם בתוכנו אם הקמת מדינתם. אין להם מה לחפש כאן. נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    מה זה 20% מהעם? עם כל הכבוד,אתם לא חלק מהעם שלנו.אתם חלק מהעם

    הפלסטיני והגיעה, 08/12/07 12:02

    חלק מהמדינה הפלסטינית שלצד מדינת היהודים ולא בתכונו.

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    בבחירות הבאות כולנו ליברמן. רק כך נסלק את האוייבים האלה מתוכנו! (ל''ת)

    בעד צדק!, 08/12/07 11:59

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן מיצג את מי שאוהב את הVOLVO!!מי נמצא שם אסתרינה !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אחוז החסימה לא, 08/12/07 12:38

      הגב לתגובה זו

    • ליברמן-בלון שהתפוצץ מזמן. הצבעת ליברמן-קיבלת אולמרט. שניהם תאומים (ל''ת)

      סיאמים שלא, 08/12/07 13:17

      הגב לתגובה זו

  • 194.

    לכו תהיו שרים ברשות הפלסטינית!!!ישראל מטומטמת שנותנת לכם שקל לשונאי (ל''ת)

    אתם שונאי ישראל, 08/12/07 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    האוייב מבפנים היה קיים והשמאל מעוור אותנו

    יוש אילת, 08/12/07 11:49

    האוייב היה קיים רק השמאל מעוור עניינו

    הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות ''קטנה'' : השמאל הוא גם אוייב (ל''ת)

      בשם העם היהודי, 08/12/07 12:21

      הגב לתגובה זו

  • 192.

    הערבים בישראל לא מתביישים .

    יקי, 08/12/07 11:45

    לבקש זכויות ותקציבים מקומות עבודה במשרדים ממשלתיים . יש לקצץ ולהפסיק כל שילוב של ערבים בישראל . ככל שישמינו ויקבלו התיאבון שלהם יגדל ויצר ההרס של מדינת היהודים יגדל .תוקם מדינה פלסטינית כל הערבים הפלסטינים לפלסטין וכל היהודים שבמדינה הפלסטינית לישראל . מספיק לנו עם הערבים והשאיפות שלהם לאדמה . חצי עולם שלהם ולא מספיק להם . עדיף שניהיה שכנים משני עברי הגבול וניפרד לשלום . הם לא יכירו ביהדות ישראל אבל בחצי עולם מוסלמי הם מכירים . תתביישו .עמלקים.

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    המדינה מדינתנו

    ערבי, 08/12/07 11:42

    אני גאה שאני ערבי וגם אתם גאים שאתם יהודים וזה דבר טבעי כולנו מרגישים את זה אבל קודם צריך לשאול למה להעביר כל הערבים לשם למה מי בעלי האדמה אנחנו או אתם קודם כל כשתבר עברית טוב אץ תגיד שאני יהודי ואני לא רוצה להמשיך כשאני יודיע שהאדמה שלי אץ איל מה להגיד כלומר אדמתנו שווה דמנו מי רוצה לקחת אתמתי בכוח אני אתרום לה בשרי ודמי

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    הח''כים הערבים מכשול מרכזי לדו קיום - נמאס מהם

    שמאל שפוי, 08/12/07 11:40

    האמת נמאס לגמרי שאת התסכולים האישיםם שלהם הם מוציאם על הסתה ומדון. יש לחייב כל ח''כ להשבע אמונים כמו שצריך למדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    לא לשלם מיסים עד אשר הגזען הזה יסולק מהכנסת. די לממן את השונאים הכי (ל''ת)

    גדולים שלנו!!!, 08/12/07 11:27

    הגב לתגובה זו

    • איך לא משלמים מסים:משלמים במזומן ולא דורשים (ל''ת)

      קבלה, 08/12/07 11:43

      הגב לתגובה זו

  • 188.

    אין מקום לערבים בישראל!להעביר לשטחים (ל''ת)

    יעל, 08/12/07 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    ערביי ישראל חייבים לעבור לפלסטין כשתקום (ל''ת)

    דנה, 08/12/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    קם עלינו אויב חדש והפעם מבפנים ואשם

    יעקב, 08/12/07 11:00

    כל אחד ואחד מאיתנו שהתמכר לאשליית השלום מאוסלו ועד הלום

    הגב לתגובה זו

    • השמאל גרוע מהם (ל''ת)

      מרציפן, 08/12/07 11:14

      הגב לתגובה זו

  • 185.

    מסתבר שהשמאל = אש''פ = חמ''ס (ל''ת)

    יהודי, 08/12/07 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    לערביי ישראל יש 22 מדינות ערביות לעבור אליהן. (ל''ת)

    ישראל היא שלנו, 08/12/07 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    זכויות וחובות

    יהודי נוסף, 08/12/07 10:53

    הערבים לא מבינים כי לא מדובר על זכויות. הגיע הזמן שהם יבינו ויקלטו כי מדובר על חובות למדינה.
    מה הם תורמים בכלל למדינה ?

    הגב לתגובה זו

    • דרוזים ובדווים

      חיפאי, 08/12/07 11:34

      ואתה תבין לבד

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנתי, בוא תסביר (ל''ת)

        ., 08/12/07 14:57

        הגב לתגובה זו

  • 182.

    בארכה, אתה החרב על צווארינו (ל''ת)

    אורית, 08/12/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    מחזק את ידיך, ידידי. מדינת כל אזרחיה המוסלמים. פלשתין בלדנא. (ל''ת)

    י. לונדון, 08/12/07 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    זה בדיוק מה שהשמאל אומר כול הזמן ! לא למדינה יהודית !

    שונא שמאלנים, 08/12/07 10:23

    אז תלכו כולכם ל אחת מ 23 מדינות ערב ותעזבו אותנו בשקט !

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    תסכול

    אבו שאעוב, 08/12/07 10:17

    אני יהודי שמשלם משכורת לחלאת אדם שיטיף נגד מדינת ישראל, בבבווושששההה!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    מדינהיהודית==שוון לכל אזרחיה (ל''ת)

    67, 08/12/07 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    לצאצאי הכובשים והפועלים הזרים, קשה לכם? חיזרו הביתה כמונו. (ל''ת)

    יעל, 08/12/07 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    ברקה קשה לך להיות בן חסות של היהודים

    אנטוני הופקינס, 08/12/07 10:09

    זה דופק לך את האג'נדה.

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    המוסלמים מבריחים מכל האזור את הערבים הנוצרים.כולם שותקים למה?? (ל''ת)

    אפה העיתונות?!, 08/12/07 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    אין ערבי אחד בכל המזרח התיכון שמוכן לקיומה של מדינה יהודית פה

    עדו, 08/12/07 09:54

    זו גם גזענות וגם אנטישמיות. צריך לתבוע את הנהגת ערביי ישראל (וגם הנהגות הפלשתינים, איראן, סוריה) בבית הדין הבינלאומי בהאג. אם איטליה היא מדינה איטלקית לעם האיטלקי וצרפת מדינה צרפתית לעם הצרפתי וכו'-


    אז ישראל היא מדינה י ה ו ד י ת לעם היהודי. אם זו גזענות אז כל העולם גזעני.

    פלשתינים - לפלשתין. יהודים - לישראל

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    אם כל כך רע..

    רון, 08/12/07 09:50

    למה הוא לא מאמץ את דרכי חברו בשארה ונוסע לבהרין שם יכתירו אותו כשייח.

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    הכיצד קבעתם שאתם מלח הארץ? אתם מלח הזבל ! ! ! גזענים ואנטישמים (ל''ת)

    שכמותכם!!!, 08/12/07 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    אתם שם-אנחנו פה.מדינה ליהודים.

    גיס חמישי, 08/12/07 09:44

    אף אחד לא מכריח אתכם לחיות כאן. יש לכם 22 מדינות. אבל גם שם לא רוצים אתכם. ראו מצב הפליטים בארצות ערב.טוב לכם פה יותר מכל מקום אחר,אחרת מזמן הייתם במקום אחר.קשה לכם איתנו,לא ניתן לכם לסבול.תשארו כאן ותצביעו למדינה הפלסטינית שתוקם.

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    צודק . אתה לא צריך לחיות במדינה יהודית. יש 22 ערביות ו40 מוסלמיות (ל''ת)

    בהצלחה, 08/12/07 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    הערבים צודקים

    יעקב, 08/12/07 09:38

    היהודים צודקים
    כל אחד צודק
    מסקנה אין פתרון צודק
    מי שירצה יותר את הארץ המובטחת הוא ישאר בה ומי שלא ?
    שיסתום את הפה וילך מכאן

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    ישראלי גאה

    רמי, 08/12/07 09:38

    הוא מייצג את רק עצמו
    הפחדן הזה אם הוא מדבר כך אז לגרש אותו מהמדינה זה עושה רק רעה לנו

    אני בדואי תרמתי למדינה בתור לוחם ואתרום עוד כפי היכולת שלי באמת
    ידוע מראש שאין כמו ישראל אחלה מדינה בעולם
    אני מקווה שהממשלה תזרוק את המפרעים והבוגדים

    תוגה
    ושבת שלום
    ושישהיה חנוכה שמח

    רמי

    הגב לתגובה זו

    • אני גאה בך

      שכנך היהודי, 08/12/07 10:09

      זכויות רק אחרי שהשלמת את החובות
      ואתה זכאי לזכויות.

      כשאני מסתכל בראי - אני יודע שיש לי זכות על הארץ. אני שלם עם עצמי.
      אני לא צריך להתנצל ולהסביר לאף אחד.
      ה ישראלי חי, בועט, חזק, פורה\\ מפרה בכל התחומים, או שיקבלו את קיומי או שיחנקו.
      אני יודע וגם אתה יודע - אין לו יותר מידי תמיכה אמיתית - כשנעמיד מול האזרח הערבי את הברירה - כאן (עם החובות והלויאליות) או שם עם מה שאתם תקבעו- הוא ישאר כאן כי טוב לו כאן!!!!!
      מאידך - היום (בניגוד לאתמול) אני חזק וקובע... ושכולם יקפצו.. מי שלא יקבל הטיעון הראשון שיקלו בכוח (איני משלה את עצמי שיקבלוהו ואני עושה זאת רק לצאת ידי חובה- אני יודע שרק אני אשתכנע שאני צודק... הערבים וגם באירופה - לא ישתכנעו- חבל על המאמץ. צריך להשקיע בזה מינמום הכרחי)
      לכן איני מתנצל שאני כאן וחזק וצריך לבנות היום (כשאני חזק )את העתיד לעם
      אני חייב לעמוד על הבסיס למערכת היחסים עם הערבים שרוצים לחיות כאן:
      קודם חובות וא''כ זכיות (במיוחד ערבים שיש להם מינוס - הם אינם יהודים ואינם חשודים מלכתחילה כאוהבי ישראל)

      ללא 3 שנות שירות (צבאי/לאומי/בנים/בנות) ותשלומי מס-
      אתם תמשיכו להיות סוג ב' או במדינה שאנחנו מקימים כדי להקיא אתכם שמה.... אין חובות=לא תבחרו, לא תבחרו, אין ביטוח לאומי, אין דמי רחם/מס ילדים, אין חינוך על חשבוני וככל שהפער כאן יגדל זה יעודד אתכם לעבור לפלסטין (מדינה חדשה שאנו מקימים עבורכם רק שתרדו לנו מהווריד ותפסיקו לנצל את תמימותינו וררחמנותינו במיוחד של הנאיבים מהשמאת המעודדים ע''י עשרות ערבים ונוצרים)
      לדעתי - גם במשפחה שלך - מי שתורם למשפחה, מקבל. מי שלא... נשאר רעב.

      הגב לתגובה זו

  • 167.

    מעניין שבאירופה הנוצרית , הם לא פוצים פה. יש להם בעיה עם יהודים ,

    איש, 08/12/07 09:35

    לא עם שום דבר אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    קח את הזמן

    יצאק, 08/12/07 09:35

    שלום לך ח''כ הנכבד
    אולי שכחת
    נבחרת לכנסת על פי יסודות הדמוקרטיה הישראלית
    אתה נואם את נאומך המסיתים על פי עקרונות השיוויון
    קח את הזמן שלך אולי עוד תצליח להחריב את הדמוקרטיה הזו
    ואו אז נראה אותך מעיז לשאת את דבריך האחרים במשטר שונה
    הסוף ידוע מראש

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    אז שיבחר מבין אחת ממדינות שכנינו , הן לא יהודיות. (ל''ת)

    כגדד, 08/12/07 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    אם כך תסתלקו מכאן לאלף עזאזל אם אפשר.... די נמאס כבר מכם! עד מתי

    נסבול מאי הכרה, 08/12/07 09:34

    מספיק כבר!

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    הגזענות הערבית חרב על צוארנו (ל''ת)

    הם חייבים לצאת, 08/12/07 09:33

    הגב לתגובה זו

    • אמרת נכון - גזענות ערבית

      ד, 08/12/07 10:47

      ומה שיש להוסיף זה שלריקים והפוחזים שמנהלים את המדינה (זה ביטוי של הפובליציסט ג'קי לוי) אין את האומץ להתמודד עם הגזענות הערבית. ובנוסף לכך התמיכה של השמאל בערבים כאילו הגזענות אינה חלק מהווית החיים שלהם, היא שמעודדת את הגזענות שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 162.

    קשה להבין את הטימטום של אולמרט

    קובצ'י מוטורס, 08/12/07 09:30

    גדול הפרקליטים בין ראשי הממשלה,
    אנחנו לא צריכים אישור מאף אחד להיות ישראל מדינה יהודית ודמוקרטית. על הממשלה להכריז על כך וזהו. ומי שלא יכול לחיות עם זה,
    הדלת החוצה פתוחה.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט מנה לך יועץ להיסטוריה ויהדות.

      אחד העם, 08/12/07 11:31

      לאולמרט
      סביר להניח כי שכחת כי מדינת ישראל היא אותה פיסת קרקע קטנה - ארצם של היהודים בעונתנו הרבים היינו חלשים וגויים כבשו אותה מאתנו. כי המנהיגות הייתה חלשה וחלולה, לאחר הכיבוש ישבו בה בני עמים שונים ובעיקר מן הארצות הסובבות אותה. אין צורך באישור כי זו ארצם של היהודים והראיה לכך הפולשים צועקים מדי שעה ''אטבחו אל יהוד.''
      לכן אם דעתך זחוחה קח לך יועץ להושאי יהודות והיסטוריה יהודית.
      הורדוס האדומי היו לו יועץ לעניני יהודים. ההבדל בניכם שהוא היה בונה ורשע אתה חלול.

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    יש מקום לשיפורים גם אצלכם, בראכה

    יעל הצפונית, 08/12/07 09:29

    אתם צודקים כשאתם מרגישים מקופחים במדינה שלנו. א. כי המדינה מקפחת אתכם בתקציבים, ביחס כללי, ביחס השוטרים, ביחס בבתי המשפט. ב. כי אם זאת מדינה יהודית זאת כאילו לא מדינה שלכם, כי אתם לא יהודים. ג. ישראל מתייחסת אליכם כאל אויבים, כאל גיס חמישי פוטנציאלי ומה לא? אלא מה? אתם צריכים לעשות כמה דברים למען עצמכם וכל עוד לא תעשו אותם יהיה מאוד קשה לשלב את האוכלוסיה שלכם באופן מעשי עם האוכלוסיה הכללית. 1. שירות לאומי. מדינה שלכם- חובה שלכם ואל תבלבלו את המוח עם סיפורים. 2. לוותר על דיכוי נשים וילדים ולהסתגל לתרבות המערבית ומנהגיה וחוקיה. לא רוצים? תישארו דפוקים בקהילות שלכם ובקהילה הכללית. 3. התחילו לדבוק בחוקי המדינה ולמלא אותם ואני מדברת על הכבישים (תאונות דרכים),
    תיפקוד נקי ברשויות מקומיות, ולהפסיק להיות מדינה בתוך מדינה.
    4. ייפסק לאלתר המנהג של רצח על חילול כבוד המשפחה ומי שיעשה זאת יגונה גם על ידכם. 5. ההשכלה לפני צרכי המשפחה והחמולה וכולם הולכים ללמוד. כוווולם!!!
    אנחנו חייבים לעמוד על זכויותיכם בלי קשר אם תמלאו את כל התנאים הללו, אבל אם לא תמלאו, רבים מכם יבלו בבתי סוהר על אונס, רצח, שחיתויות וכו'. והכי חמור תמיד תישארו כאן דפוקים ואומללים כי תפגרו אחרינו שנים רבות, בהשכלה, בטכנולוגיה וביחסי חברה תקינים ולא מדכאים.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא יהפכו לבריטים. פלסטינים לפלסטין, יהודים בישראל (ל''ת)

      הפתרון היחידי, 08/12/07 11:20

      הגב לתגובה זו

  • 160.

    כל בעם (100 שנה)בא מישו אחר שנחנו חיים עלחשבונו..והורגים אותו (ל''ת)

    ניהד מהחומוס, 08/12/07 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    כל טמבל ערבי יודע שישראל זה גן עדן לערבים במזה'ת . (ל''ת)

    ומי שלא שיצטרף, 08/12/07 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    הפלסטיניזציה של ערביי ישראל -חרב על צוארנו!

    ***************, 08/12/07 09:25

    גם חרב אמיתית וגם חרב האבסורד

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    ''גדר'',חיסולים'',''מצור''.------נגד מעשי טבח של פלסטינים בישראלים!!

    כמה שקרנים, 08/12/07 09:23

    להתלונן על ''הרחבת התנחלויות'' , מצחיק אם לא עצוב-אפשר לחשוב שפינוי כל ההתנחלויות ברצועה עשה עליהם איזה רושם..

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    ערביי ישראל חהכ''ים שלהם הם חרב דמוקלס

    קייזר סוסה, 08/12/07 09:22

    עבורינו. מי שלא רוצה לחיות כמיעוט שווה זכויות במדינה יהודית, יכול תמיד לעבור לסעודיה שם הוא יהיה שייך לרוב המוסלמי.

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    מה הבעיה?? לך למוסלמים בעזה. (ל''ת)

    שאול, 08/12/07 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    לליברמן יש פיתרון הגיוני. (ל''ת)

    אייזיק, 08/12/07 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    ברכה , לא נגרש אותכם , מי יגיש לנו חומוס ? (ל''ת)

    גסטרונום, 08/12/07 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    לא נכון. זו מולדתו של העם היהודי.

    כ, 08/12/07 09:15

    לא נכון. זו מולדתו של העם היהודי. המצב שנוצר בעקבות העדרותנו מביתינו הלאומי דומה למצב שנוצר כאשר בעל הבית יצא לחופשה, ומישהו החליט לנצל את העדרו על מנת לפלוש לביתו. וכשם שהפלישה לבית אינה חוקית, גם המצאותכם כאן אינה חוקית. אז הבה נאמר זאת בגלוי - הציבור הערבי נמצא כאן בחסד ולא כדין, ובתור שכזה כל זכות שמוענקת לו הינה בבחינת צדקה לעני. אז אנא, אל תנצלו את טוב ליבנו, כי יום אחד יבוא מישהו יותר נחוש מליברמן, ויוציא אתכם מהבית שפלשתנם אליו בהעדרנו.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    הערבים

    ד גול, 08/12/07 09:13

    אמר מי שאמר ''הים אותו הים והערבים אותם הערבים'' שום דבק לא השתנה.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    אכיפת החוק והשר דיכטר ? רק ברברת (ל''ת)

    ומה אומרות על, 08/12/07 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    הערבים מתקרבים בצעדי ענק ל-''נכבה'' שניה...!!! (ל''ת)

    גורג, 08/12/07 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    ללעשות חוק שאין זכות לערבים לכהן בכנסת (ל''ת)

    רמי, 08/12/07 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    גיס חמישי

    השמאל הרס את, 08/12/07 09:01

    לא יהיה פה שלום
    ולא יהיה פה ביטחון
    ולא יהיה פה שקט
    ולא יהיו פה חיים
    כל עוד יהיו פה ערבים.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הקים את המדינה - והרס אותה

      במו ידיו, 08/12/07 13:25

      די מצחיק האמת

      הגב לתגובה זו

  • 146.

    גייס חמישי

    משה, 08/12/07 08:57

    ברכה וחבריו הם גייס חמישי שמקומם לא פה.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    רגע, דב חנין וגוזנסקי?

    מיכה, 08/12/07 08:56

    זו לא מפלגתם? מילא ברכה וברגותי, צ'אוז ועריקת תומכים אבל דב חנין? במפלגה הזו?

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    נחותים

    ד, 08/12/07 08:45

    הגיע הזמן להודות - הפלשתינים הם ציבור נחות. היתה להם הזדמנות להקים מדינה ב- 48, והם לא סירבו כי ידעו שאינם מסוגלים להקים מדינה. אהוד ברק נתן להם את הכל, והם סרבו, ומאותה סיבה. המצב היחיד בו פלשתיני יכול להתקיים כיישות מדינית הוא כנתמך סעד. לפיכך כל המאמצים של הפלשתינים מוקדשים להשגת נדבה מהעולם, ועל מנת להסוות את האמת הם מתבלים אותה בטרור. אם מנתחים את התנהגותם של הפלשתינים לאור הדברים שאמרתי לעיל, מגלים הגיון בשגעון. זו הסיבה מדוע ברכה מתנהג כמו ברברי, למרות שגדל במדי נה נאורה, וזו הסיבה מדוע עריקאת שהינו אקדמאי, מעדיף לתמוך בטרור מאשר בהקמת מדינה פלשתינית. קיומה של ישראל, עם או בלי השטחים, אינו ולא היה מעולם הסיבה שמנעה מהפלשתינים להקים מדינה משלהם, אלא התירוץ התורן. הסיבה האמיתית היא, כפי שאמרתי, הנחיתות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    מלח הארץ? אתם יותר מונוסדיום גלוטומט הארץ (ל''ת)

    דוב הקוטב, 08/12/07 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    כולנו מוחמד ברכה

    פאטמה, 08/12/07 08:42

    כולנו מוחמד ברכה

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אזרחי המדינה?????????

    פיינרו אליהו, 08/12/07 08:40

    ברכה !!!!!!!וגם קללה

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    ערבים הם ערבים דוברים אמת (ל''ת)

    גלעד, 08/12/07 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    שהחרב תכרות את מה שיש בין רגליכם

    שרון, 08/12/07 08:34

    לכו לאח שלכם הקופיף הפרסי,נראה אותך מדבר ככה אצלו יא ישמעאלי שפל.למה אתם קיימים בעולם??? למה???

    הגב לתגובה זו

    • גזענות ותת רמה (ל''ת)

      ד, 08/12/07 09:24

      הגב לתגובה זו

      • גזענות אבל צודק (ל''ת)

        just me, 08/12/07 09:42

        הגב לתגובה זו

  • 138.

    להפרד מאבו מאזן לשלום.

    איתן, 08/12/07 08:31

    אני מציע להבין לעומק את חומרת מעשהו של אבו מאזן, שמפורר את זכותנו כעם נרדף ונטבח למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    הם הזמינו-מיש שנותן (שירות למדינה) - מקבל (מעמד של אזרח סוג א)

    אריה, 08/12/07 08:28

    יש להבהיר לכולם שמה שהיה , לא ימשיך.
    ההתאבדות שלנו המונעת ע''י קובץ יהודים (וכל השאר ערבים) בשמאל - חייבת להפסק.
    נכון גם חרדים אינם משרתי כפי שמצפים מהם - אבל הם לא איום קיומי על המדינה והיהודים.... וגם הם אינם זכאים לזכויות אם לא עומדים קטריטריונים
    יש לדרוש דברים בסיסיים והוגנים-
    כדי להיות אזרח סוג א' במדינה זו (כזה שיכול לבחור, יכול להבחר, יקבל ביטוח לאומי, בריאות, הגנה ומקלטים, חינוך חינם....) הוא חייב במספר חובות:
    הצהרת נאמנות למדינה.
    שירות צבאי/לאומי ל 3 שנים (גם בנות)

    הגיע הזמן שיפסיקו להרוג אותנו בכבישים (כנהגים גרועים/ללא רשיון), לתפוס את מקום ילדינו באוניברסיטה (ולא בגג שהם טובים יותר)
    להתפוצץ כפצצה וגם כדמוגרפית (הגיע הזמן שאפסיק לממן את הרחם של הערביות ומאידך לממן את הרחם של היהודיות כוללל החרדיות)
    הסרטן הזה הבנוי מערבים המהוים תאי סרטן ממאיר - עלול לצאת משליטה.
    אם ורק אם נותנים להם מדינה שינהלו אותה בעצמם- יש להעביר לשם את כל הערבים שאינם אזרחים שווי חובות במדינה כוללל העבריין שעמד על הבמה

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    למה המנהיגים שלנו שותקים? (ל''ת)

    fel, 08/12/07 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מדינה יהודית מול סיכסוך קרקעות. והכול נהיה ברור.......

    אור לסומים, 08/12/07 08:19

    מדינת ישראל הוקמה על ידי יהודים עבור יהודים.
    פרי מוח יהודי, כסף יהודי, רוח יהודית.
    ולצורך ההבהרה, היא היתה יכולה להיות מוקמת גם בקוטב הצפוני.
    אתם מבלבלים בין אדמות ארץ ישראל למדינת ישראל.
    במדינת ישראל - אין לכם חלק. נקודה. או כמו שהשבכ מגדיר - סכנה קיומית.
    אנחנו מדינה יהודית בהגדרה ברוח ובמעשה.
    אנחנו פליטים יהודים מכול העולם, אנחנו עם עתיק, בעל משקל סגולי אדיר.
    צורת השלטון הפנימי שלנו הוא, דמוקרטיה.
    מרצוננו, קבלתם זכויות במדינת היהודים, ומרצוננו, ישללו.
    נגיד את האמת בפנים - מבחינתנו, רוב ''דמוקרטי'' שלכם, משמעו כיבוש! חורבן המדינה היהודים! נחזור להיות עם שחי תחת אחרים. ''עם חופשי בארצנו'' ההמנון, הדגל והכנסת, אפשר לשכוח מהם.

    לסיכום:
    אתם ערבים שמתגוררים בארץ וטוענים שזו ארצם, אנחנו יהודים שטוענים שזו ארצנו.
    אבל, בעיניין המדינה, אין מחלוקת - זוהי לנצח תשאר מדינת היהודים, גם אם תעלם חלילה.
    ובנושא זכויות האדמה ומליחותה , נשאיר את זה להסטוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    10,000$ לזה שיכול למלט את משפחתי מישראל (ל''ת)

    ועוד כנ''ל, 08/12/07 08:16

    הגב לתגובה זו

    • אני יכול - תראה את הכסף. (ל''ת)

      קוביישי, 08/12/07 09:24

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    היום, כמו לפני 70 שנה זה

    רן, 08/12/07 08:12

    או אנחנו או הם!
    הם לא מוכנים שמולדת העם היהודי תהיה לו בית לאומי. הם אטומים ומתבוססים במירמור של עצמם.
    הם מבינים רק כח וזאת עובדה שהוכחה כבר פעמים אין ספור. הם לא מתכוונים לוותר, הם רוצים לזרוק אותנו לים. עכשיו אלו ערבי ישראל, שכצפוי, מצטרפים למאבק של אש''ף, מתוך הכנסת, מתוך הדמוקרטיה הישראלית.
    יהודים, התעוררו!

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    ערביי ישראל

    חיים, 08/12/07 08:08

    אל לנו להקל ראש בסוגיית ערביים בתחום המדינה שלנו מרבים לקרוא להם ערביי ישראל לא הם לא ישראלים הם סרטן המתפשט בגופינו משמשים כגייס חמישי להחרים אותם לנתק קשרים עסקיים לטפל בכל החומרה במטיפים שלהם וגם חברי הכנסת הם כפןי טובה חסרי כבוד ורק רודפים אחריו בקיצור ערבים בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    מנהיגות אטומה ומטומטמת

    ינשוף, 08/12/07 07:59

    המנהיגטת הישראלית יהודית מוכיחה לנו פשוטי העם עד כמה היא אינה ראויה הערבים בארץ החלו במרד וזו תחילתה של מלחמה נוספת בהם ואותם זה לא מענין הערבים הם אויב יותר גרוע מהאירנים הם בתוכנו

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    חבל להגיב, גזע שנישואי קרובים דפק לו את המוח לא מבין ומפנטז. (ל''ת)

    ד''ר נו, 08/12/07 07:57

    הגב לתגובה זו

    • גזענות (ל''ת)

      ד, 08/12/07 09:25

      הגב לתגובה זו

      • לד. כשרופא אומר שיש לך סרטן , הוא מקלל או אומר לך אמת? (ל''ת)

        ד''ר נו, נו, נו., 08/12/07 10:13

        הגב לתגובה זו

  • 129.

    בראכה, מלח שמים על בשר שלא יסריח, עליכם שמו מעט. (ל''ת)

    :-(, 08/12/07 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    ככל שנוותר יותר הערבים ירצו יותר. ארץ ישראל שלנו. (ל''ת)

    שמוליק, 08/12/07 07:51

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    חילופי שטחים ואוכלוסין

    אברשה, 08/12/07 07:44

    אביגדור ליברמן, איפה אתה? עכשיו הזמן לחילופי שטחים ואוכלוסין, ניראה את ברכה פותח את הפה תחת שלטון הרש''פ.
    דיי, עד מתי? לא ישלמו מיסים, אבל יקבלו ביטוח לאומי. עד מתי? יעברו על כל חוק, אך אנשי החוק לא יוכלו לאכוף את החוק מולם. נכון על טעיות משלמים, שילמנו כבר מספיק על זה שלא גירשנו אותם ב 48. עכשיו הגיע הזמן לתקן את הטעות, חבל על כל יום שעובר.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    נו, הגיע הזמן למחתרת יהודית, לא? (ל''ת)

    בוגדים, 08/12/07 07:43

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    לא יאומן! מדינת ישראל מבקשת מהערבים שיכירו ביהדותה!! מטורף והזוי לח

    אזרח דואג!, 08/12/07 07:43

    לחלוטין!!!!! זו ההוכחה שיש אלוהים!! זה ההוכחה שהקדב''ה קיים לעולם ועד!!! ולכן ציפי ואולמרט היקרים, הנני לאשר לכם כי ארץ ישראל שייכת לעם היהודי מתוקף החוזה בינינו לבינו בהר סיני!!! ציפי ואולמרט היקרים, אם מישהו פה חושב שארץ ישראל אינה ליהודים, מוטב שיתעופף מפה!!! וזה כולל גם את אלה שמבקשים הכרה וגם את אוייבינו!!! פשוט הזוי, מטורף וחולני לחשוב שאוייבינו המרים שהיו רוצים לראות את גולגולותינו מתגלגלים על האדמה לכיוון חוף עזה, דווקא הם אלו שיכירו בחוזה בינינו לבין הקדב''ה!!! אני לא צריך אישור מהערבים על כך שא''י יהודית!!! לא יאומן, פשוט הזוי! מה בא קודם א''י היהודית? או מדינת ישראל ואח''כ א''י היהודית? גורשנו לפני 2000 ומשהו שנים, הושמדנו, התקוממנו, הקמנו מדינה ועכשיו אנחנו מבקשים הכרה בנו כמדינה יהודית, וממי? מהערבים. לא יאומן.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    KAHANE WAS RIGHT ! (ל''ת)

    amir, 08/12/07 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    ללא מלחמה+10,000 הרוגים השמאל ימשיך בשלו (ל''ת)

    יועץ בכיר ל-, 08/12/07 07:40

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    בוכים בוכים אבל רוצים להשאר בשליטת ישראל. (ל''ת)

    מגעילים!!, 08/12/07 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    הגיע הזמן כבר לעשות סדר אמיתי

    צח, 08/12/07 07:37

    במזרח התיכון.יש להפיל את השלטון הירדני,ולבצע טרנספר בכוח של כלל ערביי ישראל + ערביי השטחים לשם.
    הגיע הזמן שיבינו הם,והעולם,שזוהי ארצנו שלנו,ולעולם,אבל לעולם,לא יהיה כאן עם אחר על אדמתנו.

    הגב לתגובה זו

    • ל121 אתה צודק 1.000.000 % (ל''ת)

      רמי, 08/12/07 08:59

      הגב לתגובה זו

      • צודק במיליארד אחוזים

        טל, 08/12/07 09:38

        והשלטון הירדני גם כה ייפול

        הגב לתגובה זו

  • 120.

    פנייה נירגשת לממשלה

    מודאג, 08/12/07 07:25

    עיצרו את הדהירה המטורפת אל האבדון.
    זו מדינת היהודים - וכדאי שאויבינו ,מפנים ומחוץ ,יפנימו זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    פנייה נירגשת לממשלה

    מודאג, 08/12/07 07:25

    עיצרו את הדהירה המטורפת אל האבדון.
    זו מדינת היהודים - וכדאי שאויבינו ,מפנים ומחוץ ,יפנימו זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אני בעד מדינה פלסטינית.אבל

    צ''טה, 08/12/07 07:15

    במקום שהוא רחוק רחוק מהאנושות

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ציוני גאה

    ציון, 08/12/07 07:15

    אני מציע לכל המנהיגים הערבים
    בישראל לקרוא היסטוריה ולבקר
    בכל התגליות הארכילוגיות ולהיווכח
    מי היה בארץ הזאת עד לחורבן בית
    שני וגירוש לגלות,הערבים בארץ הם
    אספסוף ממדינות ערב השכנות ובחסות הטורקים ששלטו כאן התיישבו
    והשתלטו על ארץ ישראל שהיתה
    ריקה מיהודים ,יהודים הם ורק הם
    העם המקורי, וזאת ארצינו חזרנו
    אליה בזכות ולא בחסד.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אז הגיע זמן שתלך אל אחיך בסוריה ,לבנון

    רונן, 08/12/07 07:11

    אההה נכון שם לא טוב
    אין יהודים שאפשר לשגע

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    בשטח כל כך קטן שתי מדינות לשני עמים זה בלתי אפשרי

    עם ישראל חי, 08/12/07 07:11

    מי שחושב שכאן תוכל לקום גם מדינת פלסתין על שטח כל כך קטן מול ישראל טועה ומטעה זו הייתה השגיאה של האום בהחלטה שלה מאז בעצרת , והיא רודפת אותנו כל הזמן. הדבקות בנושא הזה להקים את מדינת הפתח לאנד עכשיו גם החמאס לנד זה אסון למדינת ישראל. הם רוצים להקים את הישות שלהם כדי להשמיד את ישראל זו תורת השלבים של יאסר בזמנו. ברכה מקטר ומבקש תמיכה משועי העולם המופרע כמו צאווס ושות' הגדר בין הרשות לישראל באה ליצור מעין חיץ אמיתי הם לא יכולים לקיים את עצמם ואת זה הם יודעים אם מדינת ישראל תיצור הפרדה מלאה הם יגוועו מאליהם ואת זה צריך לעשות במרץ אנחנו לא צריכים אותם, ואם ברכה ימשיך לדבר סרה כנגד המדינה צריך לסלק אותו מבית המחוקקים הישראלי , אותו ואת מפלגתו. שיעבור לגדה ויקים שם מפלגה.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    הפתרון לבעיית הערבים בישראל היא

    שמעון, 08/12/07 07:10

    אגד ודן.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אני מבין שגם בשארה הוא' מלח הארץ' (ל''ת)

    אילן, 08/12/07 07:09

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    ברכה, אבו מאזן ועריקאת, תודה לכם

    מיום ליום, 08/12/07 07:05

    גרמתם באחת לאיחוד בלתי צפוי בקרב עם ישראל. אפילו השמאלנים כבר מתחבאים ומתחילים להבין עם מי יש לנו כאן עסק. אין בעיה, עוד כמה נאומים כאלה ותמצאו את עצמכם עפים לכל הרוחות כולל ערביי ישראל החצופים וכפויי הטובה. ''וישמן ישורון ויבעט'' זוהי אימרה שמתאימה בדיוק לערביי ישראל וברכה השמן הוא דוגמא טובה לכך.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה.את השמאלן לא משכנעות עובדות,אפילו

      נתיןמדמנת ישראל, 08/12/07 08:15

      לא סכין על הצוואר. הדרך היעילה ביותר לסתום לאויב את הפה, היא במרי אזרחי כשלב ראשון. אני למשל כבר מזמן משלמת רק במזומן למי שעושה אצלי עבודה, כדי שלא תגיע אגורה אחת מכספי לח''כים (כולל ברכה), לשופטי בגא''צ, לשרים ודומיהם. אילו הייתי צעירה יותר הייתי משתייכת לארגון שישים לו למטרה לפוצץ כל אוטובוס היוצא מהכלא עמוס רוצחים משוחררים על יושביו. בסדום יש לנהוג בראשיה כגמולם.

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    שהחרב הזו גם תחתוך את צווארכם.

    שהחרב הזו גם תח, 08/12/07 07:00

    שהחרב הזו גם תחתוך את צווארכם.

    הגב לתגובה זו

    • ben gurion said--never turn your back on an arab-he will stab u (ל''ת)

      AVI, 08/12/07 08:06

      הגב לתגובה זו

    • אמן! (ל''ת)

      just me, 08/12/07 08:25

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    ברכות לראש ממשלת ישראל

    זמבי, 08/12/07 06:59

    על ההשגים שלו בתחום המדיניות שלו , נסע לאנאפוליס ומחרב את המדינה היהודית בדיוק כמו סוחר נדל''ן שקול הוא מוכר את המדינה לאט לאט , לאט לאט אנחנו רואים את קריסת המערכות בכל התחומים , ממשלת ישראל מתרסקת לקרשים וערביי ישראל מרימים את ראש נחש הצפע שלהם , דיי מר אולמרט מתי תבין כי מקומך לא ליד הגה השילטון ? כאשר המדינה תתרסק ?לחלוטין די נמאסה הנביבות שלך , אתה ושלל שריך , לך אל העם ובקש ממנו אמון במעשיך המביאים לקריסת כל דבר טוב במדינה הזאת .

    ולערבים : הגיע הזמן שתחליפו גם אתם את המנהיגות שלכם כי הם אלו המדרדרים אותכם למצב בו אף יהודי לא יהייה מוכן לעזור לכם ואו לסחור עימכם , כנראה שעדיין אתם לא מבינים כי הפרעות לשכם באוקטובר 2000 עדיין מהדהדות בראשי היהודים .
    כל מסר כזה של המנהיגות שלכם מוסיפה עוד מצביעים פוטנציאלים לאיווט ליברמן שיעביר אתכם לאחים שלכם ברשות .

    הגב לתגובה זו

    • bibi, come back,we need one with balls. (ל''ת)

      AVI, 08/12/07 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    צריכים לתלות את ברכה

    חיפאי ציוני, 08/12/07 06:49

    נציג הגיס החמישי מרשה לעצמו יותר מדי.
    יש גבול לחופש הביטוי.
    מה שאמר בעצרת,הינם דברי הסתה ברורים שאינם מאפשרים כל אפשרות לחיות כאן בדו קיום.
    בכל מקום אחר בעולם,מר ברכה היה כבר מזמן מאחורי הסורגים.
    הפתרון של ערביי ישראל זה להעביר אותם להיות אזרחי פלסטין.

    הגב לתגובה זו

    • מה פתאום הסתה?רק הימין מסית (ל''ת)

      בג''צ, 08/12/07 08:18

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    ברכה תדאג לאזרחי ישראל שבחרו בך - די כבר לקטר

    יופיטר התעצבן, 08/12/07 06:34

    לאחר הגירוש - מגוש קטיף - יכולת להגיד לאחים המפגרים שלך שיפשילו שרוולים ויתחילו לבנות להם ארץ - ולמה אתה לא זוכר שבן גוריון הסכים לחלוקה ושום האחים המפגרים שלך פתחו במילחמה - די כבר תתחיל לראות את המציאות - כי אתה פשוט מאוס כבר - יחד עם הצ'באס- האחדיניג'ד - ושאר הדיקטטורים -

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    נו אולמרט עדיין לא הבנת ?

    אילן, 08/12/07 06:29

    לא הבנת ? שלא משנה כמה ניתן וכמה נעשה ואיך נשתדל ונחפש שלום בכל מחיר בסוף זה יחזור אלינו בפרצוף .
    הרי תמיד אבל תמיד כשישראל גילתה הבנה כלפיהם הם פירשו את זה כחולשה , וכל פעם שקיבלו בראש הם ביקשו מעט , ולכן אמר מי שאמר לא לתת להם כלום עד להסכם שלום כולל.
    והם , עד שלא יזרקו אותנו לים הם לא ירגעו .

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    לנתק להם את ''החשמל'' אלה כולם

    כיסא חשמלי, 08/12/07 06:20

    רשות עוינת.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כבר 100 שנה ויותר אתם הערבים רוצחים בנו.

    נחזיר לכם, 08/12/07 06:20

    אנחנו נהפוך את הקערה על פיה. לא שכחנו את הפידאינים הרצחנים ואת הערבים שמכרו ליהודים במאה ה-19 אדמות, אבל אחר כך באו ורצחו אותם כדי לשדוד את אדמתם שנקנתה בכסף טוב ונרשמה אפילו בטאבו. לא נשכח את שנות הקסאמים שנורו על אזרחים יהודים תמימים לתוך בתיהם וגני הילדים שלהם. העולם יודע בדיוק מי כאן ממרר למי. לא פלא שהמעצמות הן בצד שלנו. העולם מתעב את המוסלמים הרצחנים שזורעים רוע בכל הגלובוס. בנוסף לרצחנות הם עם של שודדים וגנבים מאז תחילת ההיסטוריה שלהם. הם חמסו לנו את ארץ ישראל ולא מוכנים להחזיר אותה אפילו אם הם בנו את מסגד אל-אקצה על בית המקדש שלנו. חוצפה של עם ירוד וחסר ידע ותרבות. אספסוף ברברי ללא ערכי מוסר יסודיים.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ואינשאללה החרב הזו תלחץ עוד יותר. (ל''ת)

    סבתא זפטה, 08/12/07 06:20

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    yehuda veshomron and the israeli arabs together to abu mazem (ל''ת)

    zippy, 08/12/07 06:17

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    עשרים אחוז מהעם? אתם אפילו לא

    פרופ' תחפף מפה, 08/12/07 06:06

    פסיק של אחוז מהעם שלנו, אתם כל הזמן אומרים שאתם פלשתינים, פתאום הם עשרים אחוז,אתם לא רוצים אותנו ואנו לא רוצים אותכם
    אז לכו לנו אין איפה ללכת לכם יש
    תבחרו איזה מדינה ערבית שתקבל
    אותכם, גם הם לא רוצים אותכם
    בגלל שאתם לא שייכים, אז שאנו
    ניתן לכם מקום למה? שתאכלו לרצוח אותנו, לא תודה, לכו לצ'אבס יש לו מקום בשבילכם, תתפסו אותו במילה
    אמר שהוא חבר שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    ברכה - סוכן המוסד (ל''ת)

    זעתר, 08/12/07 05:59

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    לא רק שהם מפגיזים את שדרות, הם עוד מסיתים את העולם נגדנו

    אין גבול לחוצפה, 08/12/07 05:59

    מזעזע

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ערבים לערב מי שנתן להם עבודה

    רוחץ ידיים, 08/12/07 05:57

    היה צריך לדאוג שהם יצאו בחוצה,
    ככה זה תמיד השמאלנים מלכלכים
    והימין אין ברירה מחויבים לנקות, עובדים לא חוקים ופולשים ברברים
    הקיצר כל הערבים קישתא , יש לזה תקדים הם גירשו את היהודים מארצות ערב שלא נחשבת כמקום
    קדוש אז בירושלים וברחבי ישראל
    להשאיר את הטמאים האלה חס וחלילה מצווה לסלקם מקול חור בארץ. רק חולרה ומחלות הם מביאים.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אוהבת ציון

    ציונה, 08/12/07 05:53

    הציונים בנו את ציון,
    הציונות היא לב היהודים
    רק ציונות תחזק אותנו
    רק ציונות תאחד אותנו
    נגד כל ''מלחי הארץ'' הערבים
    המזוייפים. לכל אחד יש בית
    פרטי, כמה מהם חיים בבניינים של
    עמידר? והם לא מפסיקים להתבכיין

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    רוצה להקים בישראל עוד מדינה לערבים? (ל''ת)

    איפה החלוקה?, 08/12/07 05:51

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הגיע הזמן למנוע באופן חוקי התבטאויות מסוג זה

    אפריים, 08/12/07 05:51

    אחרי ההתבטאויות של ח''כ צרצור בראשית השבוע בא בראכה ומוסיף את שלו.

    מדינת ישראל היא מדינה יהודית. אויביה מנסים להשמידה, ע''י טרור ואלימות מחד, וע''י ניסיונות לפגוע בלגיטימיות אופיה היהודי (הפיכתה למדינה לא יהודית) מאידך.

    בין שתי הגישות, אין הבדל בשנאה, ובמוטיבציה להשיג את אותה תוצאה בדיוק - השמדת מדינת ישראל היהודית.

    לכן, התבטאויותיהם של בראכה וצרצור אינן אלא הסתה לשמה כנגד קיומה של מדינת ישראל.

    יש לאסור אותן ואת מי שמביע אותן ומאידך לקבע את אופיה היהודי בחוק יסוד, שכל המפר אותו דינו עונש מרתי כולל שלילת אזרחות.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    תגיד ברכה באיזה ברלמנט בעולם הערבי

    השייח מוג'רים, 08/12/07 05:44

    היו נותנים לך ככה לפתוח את הג'ורה
    רק פה , לא טוב תסתלק מפה ותסתלק מפה, עם חברים כמו הוגו
    צ'אבז אתה לא צריך שונאים

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    שצ'אבס יתן לכם מדינה ברברים מטונפים

    קצר וקולע, 08/12/07 05:43

    אין מקום לערבים ברברים בארץ הקודשה,

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הכותרת מטעה, התוכן הוא מתון ומגן על הסיסמה ''2 מדינות ל2 עמים'' (ל''ת)

    די להתלהמות, 08/12/07 05:21

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    BeEretz Israel Hukma Hamedina HAYEHUDIT Hademocratit

    Abi, 08/12/07 05:19

    veim ze lo motse chen beeinacha Mr Barake- lech tishte ety mei hayam hatichon

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אנחנו חרב על צווארכם ואתם קוץ בתחת שלנו! (ל''ת)

    פינצטה, 08/12/07 04:12

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אני מקווה שהחרב הזו גם תחתוך את צווארכם. (ל''ת)

    גדי, 08/12/07 03:13

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ערביי ישראל - כדאי לכם לצאת מהאשליות

    נדב, 08/12/07 03:08

    מה שעיכב אותכם ב- 60 השנים האחרונות הוא האשלייה שתצליחו לגרש אותנו מכאן. תשלימו עם המצב, בואו תחיו איתנו בשלום. קבלו את העובדה שזו מדינה יהודית-דמוקרטית, נכון, זה סטירה. לא תוכלו לעבוד במשרדי ממשלה בתפקידים אסטרטגיים, לא תקבלו קרקעות כמו קיבוץ או עיר יהודית, לא תוכלו לכהן בתפקידים שדורשים נאמנות עילאית כמו בצבא, במשרדי הממשלה הבכירים ובמוסדות מדינה חשובים. אבל כן תחיו ברמת חיים הכי גבוהה בעולם הערבי, תקבלו חינוך, בריאות, קצבאות ביטוח לאומי. נדרש ממכם לתת שירות לאומי מצידי בתוך הקהילות שלכם ולהשתלב במדינה הישראלית. כלומר, לתלות דגלים, לעמוד בצפירה, לדעת עברית, ולהשתתף בטקסי המדינה. בתהליך של כמה שנים, אם תבואו לקראתנו אנו נבוא לקראתכם, ותקבלו יותר ויותר זכויות. אבל זכרו - בשביל לקבל צריך לתת.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    נטפל בכם כמו שמטפלים בזבל ונעיף אתכם החוצה.

    ניר, 08/12/07 02:56

    אדיוס.

    הגב לתגובה זו

    • אחר כך עוד שאר חבריך בימין יאמרו:

      ., 08/12/07 03:14

      ''זה סתם פרובוקטור של המחלקה היהודית בשב''כ. אנחנו לא כאלו קיצוניים''.

      הגב לתגובה זו

      • לא קיצוני בכלל.

        !, 08/12/07 11:37

        מי שמשרת את האויב הוא הקיצוני.
        ואתה ''ידידי'' משרת את האויב.

        הגב לתגובה זו

      • אז אתה אומר שפינוי פיצוי זה קיצוני?

        ניר, 08/12/07 11:37

        או שזה תופס רק לגבי יהודים?
        אני מבטיח לך שמעולם לא עבדתי בשב''כ, אני לא קשור לשום ארגון לא בימין ולא בכלל, אפילו לא בחברה להגנת הטבע. אני סתם אזרח יהודי חילוני מודאג.
        למטיף תשתמש ברשימות של כל החברות הישראליות שארגוני השמאל ''אבירי זכויות האדם'' מחרימים, מאז שאחמד טיבי הודיע שהוא לא שותה מי עדן אני מקפיד לקנות אך ורק מים מינרלים מתוצרתם.
        סופ''ש נעים.

        הגב לתגובה זו

    • אני משתמש אך ורק בבעלי מלאכה יהודיים, וקונה רק אצל יהודים. (ל''ת)

      המטיף, 08/12/07 06:19

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    גושי ההתיישבות בגדה תמורת מסירת הערים הערביות לפלסטינים..זה הפתרון (ל''ת)

    פותר החלומות, 08/12/07 02:51

    הגב לתגובה זו

    • אחרי נאום שכזה כך באמת צריך לנהוג (ל''ת)

      ניוד מרצון, 08/12/07 06:09

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    ואדי ערה והמשולש לפלסטין, תמורת גוש אריאל לישראל! רק הפרדה! (ל''ת)

    חן, 08/12/07 02:45

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אדון צ'אבז כנס ותקרא

    יורם, 08/12/07 02:40

    תקשיב מגאלומן טיפש,
    אם לא תסתום את פיך המטונף תקבל בעיטה בתחת!

    תזהר שמנצ'יק.

    הגב לתגובה זו

    • יורם,כנס

      הוגו צ'אבז, 08/12/07 03:13

      למה להעליב?עשית לך משהו רע? שתדע לך יורם שנעלבתי קשות. :(

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    ממש בעסה להיות ערבי בישראל

    אופיר, 08/12/07 02:10

    מה עדיף? ירדן? סוריה? לבנון? עיראק? מצרים? לא...
    הכי טוב ישראל...

    הגב לתגובה זו

    • ממש בעסה להיות רוסי בישראל

      שק חבטות, 08/12/07 03:16

      מה עדיף? ברוסיה?
      ממש בעסה להיות אתיופי בישראל.
      מה עדיף? באתיופיה?
      ממש בעסה להיות מרוקאי בישראל.
      מה עדיף? במרוקו?
      ממש בעסה להיות פרסי בישראל.
      מה עדיף? באיראן?
      ממש בעסה להיות עירקי בישראל.
      מה עדיף? בעירק?

      הגב לתגובה זו

      • דווקא ממש טוב לי בישראל בתור יהודי עולה מרוסיה.

        ''רוסי'', 08/12/07 13:31

        מה יש לי לחזור לרוסיה? אני לא אוהב את הרוסים ולא מרגיש שייך לעם הרוסי. אני לא תולה את הדגל הרוסי בחדרי ,לא מזדהה עם ההמנון הרוסי וגם לא ממש מאמין בנצרות פרבוסלבית. חשוב מכל, אני לא נוהג להשתתף בעצרות הקוראות להשמדת מדינת ישראל במתכונתה הנוכחית כי היא נוגדת את האינטרסים של העם הרוסי.
        האמת היא שאני דוקא אוהב את ישראל. אוהב את האדמה, את האנשים ואת המקומות הקדושים והלא קדושים. אוהב את המסורת, התרבות והאווירה. אני משרת הצבא, משלם מיסים, מציית לחוקים, מתנדב ותורם לחברה ומכבד את מוסדות המדינה (אם כי בזמן האחרון קצת פחות...).
        נכון שיש גם דברים רעים בישראל, אבל במקום לפגוע ולהרוס אני דווקא הולך לנסות לשפר ולשקם.
        כן, דווקא טוב לי בישראל.
        יודע מה? אני חושב שאפילו אם יהיה רע יותר אני אשאר פה. זו ארץ אבותיי ואין לי מקום אחר. למרות שלא נולדתי פה, הרווחתי את זכותי להיות אזרח שווה זכויות במדינה הזו.
        לצערי לא ניתן לומר את אותו הדבר על רוב ערביי ישראל. מה הם כבר עשו שמגיע להם להיות אזרחי מדינת ישראל?
        באו לעבוד באיזור לפני 100 שנה כשהיהודים הגיעו להפריח את השממה ומאז טבחו ביהודים במשך 50 שנה. במלחמת השחרור מעשה הגבורה האצילי שהם עשו היה פשוט להשאר במקום לאחר שהפסידו בקרב ונכנעו.

        דווקא עבורם אני חושב שפלשתין היא האלטרנטיבה הטובה יותר (שישארו באותםבישובים ורק ימירו אזרחות).

        עורך בבקשה לא לצנזר, לא כתבתי פה שום דבר שלא נכתב כבר על ידי אחרים

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    חשבתי שהשב''כ מחפש אותו. לא? (ל''ת)

    ציונית, 08/12/07 02:10

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    והחרב הזו תחתוך את גרונכם

    יהודי, 08/12/07 02:09

    צודק!!
    זו מדינה יהודית לנצח
    ועם הזמן מלית ברירה תהפוך להיות מדינה יהודית ימנית
    ואז החרב הזו תחתוך את צווארכם.
    צאו מפה בשלום ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ברכה או אסון

    מלח הארץ, 08/12/07 02:06

    אדון ברכה, נראה שהוריך מעט התבלבלו כשנתנו לך את שמך,
    לא רק שאתה לא ברכה ולא מלח הארץ אתה אסון, צבוע ומלוכלך.
    חי חיי מלכים בארץ מפותחת ומקטר.
    אתה אויב הארץ ופרעה אתה מטביע את כל בכוריכם ביאור....

    הגב לתגובה זו

    • יופי של ארץ ''מפותחת''

      מלח דל נתרן, 08/12/07 03:19

      שגוזלת מהשכבות החלשות ואז מתפארת ב''צמיחה'' שמשפיעה רק על חלק מצומצם ועשיר באוכלוסיה. זאת המדינה ב''מפותחת'' שהימין והשמאל הציוני רוצים.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    דב חנין חבל שאתה שם!! לא מתאים לך!!

    איל, 08/12/07 02:06

    תראה איזו מפלגה אנטישמית דב!!,
    אתה זך וטהור ,יהודי יקר אתה עם המון זכויות בעקר בתחום איכות הסביבה. מה אתה עושה עם אספסוף אנטישמי כזה?!

    לא ברור...צא מהשריטה הזאת דב,
    אך אנא למען איכות הסביבה עזוב אותם!!

    הגב לתגובה זו

    • כל מי שלא ימני קיצוני הוא אנטישמי.

      ., 08/12/07 03:21

      כל מי שהתחביב שלו הוא לא להשתכן על גיבעה במעלה חמציצים ג' וליצלוף ברועים להנאתו עד שיברחו משם ויניחו לו לכבוש את הגיבעה הבאה, כל מי שהוא לא כזה הוא אנטישמי.
      ואם תופסים אותנו, לא נורא. תמיד אפשר לומר שאנחנו פרובוקטורים של המחלקה היהודית בשב''כ.

      הגב לתגובה זו

      • למגיב ל80- אוויל, אתה מבין מה אומר ברקה? (ל''ת)

        לא ימיני, 08/12/07 08:48

        הגב לתגובה זו

      • לא כל מי שימני הוא ימני קיצוני.

        ע, 08/12/07 11:38

        לעומת זאת, רוב השמאלנים הם שמאל קיצוני = הימין של החמאס.

        הגב לתגובה זו

    • גם אני שואל את ח''כ דב חנין

      יוסי, 08/12/07 09:02

      מה הוא עושה במפלגה לאומנית ערבית? אתה הרי אדם אינטליגנטי, אתה לא רואה שהלאומנים האלה שלא רוצים אף יהודי ב-''פלאסטין'' משתמשים בך? פעם היתה מפלגה
      קומוניסטית ''מקי''. אם אתה כל כך קומוניסט תקים מחדש את המפלגה ותשאיר את ''הקומוניסטים'' מ''חדש'' בלעדיך.

      הגב לתגובה זו

    • דב חנין, תעזוב את הלאומנים הערבים האלה

      יוסי, 08/12/07 09:08

      אתה רואה בעצמך שהנך מהוה עלה תאנה במפלגה הלאומנית הערבית הזאת. אם אתה כל כך קומוניסט, תקים את מקי מחדש.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    צאו ממדינת היהודים לכו למדינות ערב שם מקומכם. (ל''ת)

    רפי, 08/12/07 02:06

    הגב לתגובה זו

    • גייס חמישי?

      ., 08/12/07 03:22

      שנה את שמך לרייך שלישי. יותר מתאים.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    מוחמד תתחיל לארוז... (ל''ת)

    חיים, 08/12/07 02:03

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    שלום ולא להתראות

    אילן, 08/12/07 01:58

    אני מציע
    להציעה לערביי ישראל סכום מסוים
    של כסף ושיתחילו חיים חדשיים
    בחול תוך התחיבות על ויתור אזרחות
    תתפלאו כמה יקפצו על המציאה,
    תחשבו כמה כסף הם עולים לנו!
    ביטוח לאומי
    אסיר אחד עולה למדינה 8000שקל
    להחזיק אותו.
    תתפלאו איזה גל של ירידה זה יגרום!!

    הגב לתגובה זו

    • אני מציע לגבות מהם תשלום על

      עושה חשבון, 08/12/07 06:18

      הזמן ששהו פה לא חוקי שכר דירה כפול השנים הצמדה למדד כול קנס ולאחר מכן לגרש אותם,

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מדינה ערבית בתוך ישראל+2 מד' פלסט' 1 בעזה 1 בגדה (ל''ת)

    עפ''י תוצר, 08/12/07 01:54

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    יש לנו פרטנרים. אחד אחד. משהו. (ל''ת)

    זכויות, 08/12/07 01:53

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עולם חד''ש אפשרי (ל''ת)

    יוסי, 08/12/07 01:51

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    באתר הכנת מופיעים חוקי היסוד. איפה מזוז? (ל''ת)

    ממשלת הבוגדים, 08/12/07 01:50

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מדינה יהודית

    עזריאל, 08/12/07 01:50

    כאשר האו''מ חילקו את ארץ ישראל
    הערבים תקפו את היישוב היהודי על מנת לחסל אותנו. הם לא הצליחו. נשאר כאן מיעוט ערבי שטופל בהומניות, למרות שאחיהם רצו להשמידנו. עכשיו ח''כ מוחמד ברכה טוען שהערבים הם הילידים כאן ואנו היהודים הפולשים. אדון ברכה הנכבד, הערבים פלשו לכאן כאלפיים שנה אחרי שאבות אבותי באו לארץ ישראל. אני ועוד מיליוני יהודים חזרנו לקחת את הרכוש של אבות אבותינו. גם השר אביגדור ליברמן.

    הגב לתגובה זו

    • ''אברהם דיבר על אלוהים שנתן לו''

      גבריאל, 08/12/07 03:24

      על זה מבססים אידאולוגיה. ממש מציאותי.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    BEN-GURION, DAYAN, WE NEED YOU (ל''ת)

    avi, 08/12/07 01:49

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חבל שרק חרב על צווארו ולא כדור בראשו. אבל אפשר לסדר משהו (ל''ת)

    kahane chai, 08/12/07 01:45

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אין כזה דבר ''עם פלשתיני''. טרנספר זה הפתרון היחיד

    יהודי, 08/12/07 01:44

    אין מקום למחבלים בארץ ישראל, ארצו של העם היהודי

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שוב הוכחה שערביי ישראל הם סרטן בבשרנו....

    EXTRA-ימין, 08/12/07 01:42

    ותפסיקו עם השקרים!שום פלסטינאי לא גורש!!אתם ברחתם בפקודת כל מדינות ערב כדי שתוכלו להשמיד אותנו במלחמה!!!!ואתם מדברים על כבוד..אין לכם כבוד!הפסדתם במלחמה ובכל זאת אתם רוצים לחיות במדינה הזאת!!!
    ועוד אומרים שהיהדות היא חרב על צווארכם!ההפך הוא הנכון!אתם חרב על צווארנו...ובכלל האסלאם הוא חרב על צוואר האנושות....אני מקווה שהעולם יתעורר מאוד מהר ויראה את האמת

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    על שום מה

    מלכיאל, 08/12/07 01:41

    קראו לערבים ערב גאראב זה הדוגמא
    אין אמונה בהם

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    דמוקרטיה נוסח פרופ' ברק המניע לחיסול בג''צ (ל''ת)

    חורבן בג''צ קודם, 08/12/07 01:39

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 100%

      שי, 08/12/07 14:01

      בעת שבג''צ יפול מדינת היהודים תכלול את דמשק ובירות כחלק בילתי נפרד ממדינת ישראל על זה אני חולם

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    ברכה - לך קרא את מגילת העצמאות

    צא ולמד, 08/12/07 01:38

    ''בארץ ישראל קם העם היהודי''.
    אנחנו לא מהגרים שבאנו לכן במאתיים השנים האחרונות.
    אנחנו חזרנו לארצנו לאחר 2000 שנות גלות ממנה.
    יהדותה של הארץ היתה כאן אלפי שנים לפני שנביאכם מוחמד נולד.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    רפובליקת ויימאר

    ישראלי, 08/12/07 01:38

    אם נמשיך כך ונחשוב שזה דמוקרטיה בסוף יקום פה קיצוני מהימין ויקים מפלגה קיצונית שתעשה דברים שלאחר מכן נצטער 10 דורות. לפעמים ללחוץ ולהגביל את הצד השני יכול להיות לטובתו. גם אם ברכה חושב כמו שהוא חושב לא טוב שיתנו לכך פומביות. זה מזיק מאוד לברכה כי בסוף יהיו לו הרבה יותר שונאים בישראל ממה שהוא היה רוצה מה שיגרום לכך שבאמת יהיה טרנספר. מי שיביא חורבן על העם הפלסטיני זה כל אותה קבוצת בכיינים וקשקשנים שלא יודעים לשבת מול אולמרט ולהגיד לו בדיוק מה שהם חושבים אבל כשהם נואמים ומוקפים בחברים שלהם פתאום יש להם אומץ של אריות. יופי לכם חבורת חתולים יללנים, ביום שיהיה לפלסטינים מנהיג אמיתי יהיה פה שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ליברמן צודק

    אחד 1, 08/12/07 01:33

    חלוקה מחדש של הארץ. שהערבים יחיו במדינה פלסטינאית.
    אום פחם בפלסטין וכך גם טירה וטייבה.
    זה לא טרנספר ולא גזענות. זה שלום או לפחות עידוד לשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הקיצר : השמאלנים = שונאי יהודים (ל''ת)

    יהודי, 08/12/07 01:30

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ההנהגה הערבית רוצה לשחוט אותנו

    קטיה, 08/12/07 01:25

    וכמו תמיד אנחנו טומנים את הראש החול,ולא עושים כלום.
    הם לא ערביי ישראל,אין כזה דבר ערביי ישראל הם פלשתינים.
    את הלינץ שעשו לשני החיילים ברמאלה יעשו בעתיד בלוד וברמלה
    אם לא נתעורר ונגרש את ערביי ישראל לחורבות גוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בוגד,אתה וכל שאר ערביי ישראל,מה נשאר להגיד?תעופו לנו מהמדינה!!! (ל''ת)

    ערבים=חרב על, 08/12/07 01:24

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מלח הארץ

    אלמוג, 08/12/07 01:23

    אדון ברכה הנכבד אנחנו תושבי הארץ המקוריים ואתם הפולשים.
    הדבר משול למי שעזב את ביתו ונסע לחול למשך זמן ושהוא שב בהיתה הוא פוגש זר בבית שהחליף את המנעול ו''זייף'' את הטאבו על מנת לזכות בבית זה.
    אנו גורשנו מפה ולאחר עצמאותנו שבנו הביתה, ואילו אתם חבר פולשים שבאו מכל מיני דינות ערב ומכל מיני סיבות לקחת לנו את הארץ, אל תשכח זאת בן דוד.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    problem

    Eitan, 08/12/07 01:22

    i always said that our problem is not the Palestinians but the Israeli Arabs. Lieberman may be right after all.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הגיהנום משותף לשני העמים

    מנשקה, 08/12/07 00:07

    יש לך פתרון - איןמ לך אם תנסה לפעול תחוסל על ידי מתנגדיך.
    כשתכירו שישנו פה עם יהודי שחי בארצו יהיה על מה לדבר כרגע נראה שהגהינום לשני העמים ימשך.

    הגב לתגובה זו

    • את הגיהנום מייצרים יהודים כמוך. אילו

      מלכיצדק, 08/12/07 08:29

      היית דואג רק לעצמך, כלומר ליהודים ולא לערבים,הם לא היו כאן ולא היה גיהינום. 'אתה'- זה כולל את אולמרט, הצבא הישראלי, בג''צ התקשורת וההון.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מה לעשות. אחרי ששלחת מתאבדים

    שמאלן מפוכח, 07/12/07 23:58

    לפגוע באנשים חפים מפשע והפכת את חיינו לבלתי נסבלים בעקבות 70 בתולות שמחכות למתאבדים מה ציפית?????
    הבאתם את הסבל על עצמכם. אל תשכח את זה ואל תשנה את ההיסטוריה.
    מחבלים, מתאבדים מכם יצאו!!!
    כמו שנאמר, בישלת דייסה-תאכל אותה.
    אני ממש לא מרחם עליכם. אתם עם שרוצח אחד את השני ובין לבין עושים לינץ לשכנים.
    האמת, אין לכם יכולת לנהל מכולת קטנה..בוודאי שלא מדינה.
    תשתלט על אחיך החמסניקים בעזה לפני שאתה מטיף לנו ומתבכיין על המצב שלכם ומאשים אותנו.
    הבנת את זה???

    הגב לתגובה זו

    • suicide bombers

      fed-up, 08/12/07 05:15

      Very well said.

      הגב לתגובה זו

      • אתה חי בסרט

        דניה, 08/12/07 09:29

        בראכה שלח מתאבדים? איפה אתה חי? חדש היא מפלגה חילונית. חוץ מגזענות חשוכה, והתעלמות מוחלטלת מההיסטוריה אין בתגובה שלך כלום.

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    אבו מאזן לא מסוגל לעצור פיגוע או קסם אחד (ל''ת)

    בובה סתמית, 07/12/07 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ישראל הפכה את חיי הפלסטינאים לבדיוק מה שהם הזמינו לעצמם!

    יאסר ערפאת, 07/12/07 23:53

    מה שבישלתם אתם אוכלים עכשיו. כל הרעות הנופלות עליכם, הכל בישלתם במו ידיכם! תזרקו את מנהיגים שלכם לזבל (מקום ראוי להם לכל הדעות) ואז אולי יקום אחד נורמלי שרוצה שלום ולא לזרוק אותנו לים. מה שעזה מקבלים זה אפילו לא מספיק! על כל קסם, צריך להרוס שם שכונה שלמה. נראה כמה קסמים אז הם ייפלו על הנגב.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אבו-מחבל התכוון שמשימתו להשמיד אותנו

    תגובה, 07/12/07 23:52

    לא הצליח לו ,
    אז חייהם של המחבלים הפכו להיות גיהנום

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אתה ערבי

    גגג, 07/12/07 23:30

    אתה נעל ומפגר כמו העם שלך וכל מה שקרה פשוט מגיע לכם

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    צריך להזכיר לערבוש הזה שלפני 48 הם

    מיקי, 07/12/07 23:29

    חיו בזבל, תחת כיבוש בריטי ותחת כיבוש עותומני מאות שנים. לא היתה חיה כזו שקוראים לה ''עם פלשתינאי''.
    כמה שניתן לזבלים האלה - שום דבר לא ישביע את הדרקון צמא הדם הזה. רק הפיכת מדינת ישראל (שאנחנו בנינו ופיתחנו ממזבלה למדינה מודרנית) לעוד מדינה מוסלמית מפגרת, רק זה יביא להם אורגזמה מוסלמית.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    'תוכנית חלוקה' הוגנת ומעשית שאולי תעבוד לשם שינוי:

    עוזי, 07/12/07 23:28

    על ישראל לאפשר לחמס לסלק את עבאס ולרסק את הפתח, גם ביהודה ושומרון, בדרכם לביטולה של הרשות הפלשתינית ולמחיקתה ממפת ותודעת העולם.
    בכך תפתח הדרך לממלכת ירדן להשתלט על הענינים כמדינה היחידה של כל ערביי פלשתינה רבתי.
    משנפטרו מהרשות הפלשתינית, על ישראל וירדן להסכים על הגבול בינהן ביהודה ושומרון ואולי לותר על עזה למצרים שידעו לעשות שם סדר בלי בעיות.
    כל התושבים, יהודים וערבים, ימשיכו לחיות בשלום במקומותיהם ואף אחד לא יצטרך לזוז מביתו או מאדמתו. על ישראלים שיהפכו בכך לתושבי ממלכת ירדן לקבל זכויות ותנאים כמו של הערבים בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לעולם לא תוכל לקום או להתקיים ישות מדינית ערבית נפרדת ממערב לירדן!

    עוזי, 07/12/07 23:25

    ערביי ארץ ישראל המערבית הוכיחו בעקביות שאינם יכולים להתקים ברשות ובכוחות עצמם, במיוחד ברמת הממשל הלאומי.
    הם מעולם לא חתרו ופעלו ברצינות למימוש זכותם הטבעית להגדרה עצמית ותמיד ציפו שאחרים יגדירו ויקימו עבורם את ''מדינת'' המיקי מאוס שלעולם לא תקום.
    כל הזמן הם הורגים אחד את השני וגונבים אחד מהשני, ומשקרים כל אחד לעצמו, אחד לשני ולכל העולם.
    לעולם אינם מחמיצים הזדמנות לבחור ברע ביותר ולעשות שגיאות גסות, ואין ביכולתם לפרנס את עצמם ולספק ולו גם את צרכיהם הבסיסיים ביותר. הם תלוים באחרים בכל דבר וענין.
    איך יצליחו במשהו כיצירה, הקמה וניהול של מדינה עצמאית?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה רציתם גם טרור וגם שקט? (ל''ת)

    א מ רול, 07/12/07 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה הבעיה? הרי הערבים רוצים לעשות ויתורים כואבים מאוד למען השלום.

    עוזי, 07/12/07 23:22

    ערביי ארץ ישראל מוכיחים בעקביות שאינם רוצים, שאינם יכולים לעשות ולא יוכלו לקיים שלום של ממש. לעומת זאת הם כן רוצים להחליש את ישראל על ידי תלישת שטחים ממנה מבלי ש'יתנו' שום דבר של ממש.
    הם מתעלמים מהכלל ש''חזקה היא תשע עשיריות של החוק'' ושדוקא על הערבים להתחיל ולפרט מה הם מציעים לישראל, בתמורה למה שהם מבקשים לקבל.
    כמו כן הם מתיימרים שאינם מבינים שבמקרה זה הכלל ''אדמה תמורת שלום'' אינו מוסרי וגם אינו מעשי.
    הערבים השתמשו ב'שטחים' לאיים, להטריד ולתקוף את ישראל לפני שכבשנו אותם בהגנה עצמית. הם ממשיכים לתכנן, להכין ולבצע ג'נוסייד כנגד ישראל ולהתעלם מכך שתהיה זאת התאבדות עבור ישראל לעשות ויתור כלשהו בתגובה לאיומיהם ולמעשיהם התוקפניים.
    על הערבים להבין שהדרך האחת לשלום היא שעליהם בעצמם להציע, לקבל ולהיות מרוצים באופן משכנע מפשרות 'כואבות'.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    האספסוף הכתום מלבה מלחמה ומונע בגופו את השלום.

    יגאל כהן, 07/12/07 22:57

    הראש שלה בנדל''ן ובחמורו של המשיח שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • אחרי שראיינו אותך לעיתון אתה ממשיך לקשקש שטויות? (ל''ת)

      החתול, 08/12/07 03:41

      הגב לתגובה זו

      • באיזה עיתון ראיינו אותו? במקומון של ג'באלייה? (ל''ת)

        זוזו מוסטקה, 08/12/07 15:48

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא ממש, גיהנום זה איפה שהיית, לולא ישראל היתה מצילה את ראשך

    מיקי, 07/12/07 22:44

    מהחמאס שניסו לחסל אותך כמה פעמים, ד''ר מחמוד עבאס (ד''ר להכחשת השואה)

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    nnממשיכו של קאוקגי לא השתנו או אנחנו או הם (ל''ת)

    האמת של הערבים, 07/12/07 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אבו מאזן, בראגותי וצ'אבס?איך שכחו להקריא את הברכה של אחמדיניג'אד? (ל''ת)

    שלמה, 07/12/07 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כמו שקם כך יפול

    האזרח מיכאל, 07/12/07 22:34

    צריך להעביר מסר תקיף לאבו מאזן שהוא נמצא במקום שהוא נמצא בזכות החלטה של מדינת ישראל וביום שרק נרצה הוא לא יהיה שם. ולכן שיפסיק לקטר ולבוא בטענות שיוצרות התלהמות כי יכול להיות לו מחר אפל יותר. אני מקווה שימצא הגבר הפוליטי שיעביר לו את המסר הזה

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לאבו מאזן זיכרון קצר במיוחד

    דורון, 07/12/07 22:31

    מי שחירב את חיי הפלשתינים, הם הפלשתינים עצמם. שחשבו שהטרור והדחף לרקוד על דם של יהודים יביא להם מדינה.
    הם אפילו לא עומדים בסטנדרטים של עם, אז מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אף פעם לא יהיה שלום

    מוטי כהן, 07/12/07 22:29

    לא היה לא יהיה.

    צריך להבין את זה ולקבל את העובדה הזאת.
    או אנחנו או הם.

    כל מי שמדבר על מו''מ הסכם והבנה ושתי מדינות עם ה''עם'' של גנבי המכוניות הללו משקר לעצמו ומסכן את עתיד ילדיו.

    צריך להביט לאמת בעיניים כמו שהיא.

    שבת שלום וחג שמח.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא הבנתי, רוצים להיות אזרחי ישראל או אזרחי פלשתין ?

    מבט אחר., 07/12/07 22:28

    המסר מעורפל של ח'טיב מעורפל.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הם אשמים בסבלם

    דייב, 07/12/07 22:25

    הם אלופי עולם בשקר ובמניפולציא

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שחרור עוד 429 אסירים

    עידן, 07/12/07 22:24

    אז למה...למה....אולמרט משחרר כל הזמן אסירים כדי לעזור לו אם הוא אפילו לא מנסה להסתיר את שנאתו אלינו???

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חתיכת חלאה פלסטינאית

    דודו קוזניוצוב, 07/12/07 22:23

    עשית עבודת מאסטר על כך שהשואה לא הייתה
    אתה אותה חלאה כמו עראפת שבסוף בא לנו השכל להרעיל אותו
    כמו שהרוסים הרעילו את העיתונאי הבריטי
    אגב עם אותו חומר 210

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    דווקא מנהיגי הערבים מחזקים בעיני את דברי ליברמן

    ליאור, 07/12/07 22:20

    אנו לא רואים בהם חלק ממדינת ישראל. הם אינם רואים עצמם כחלק ממדינת ישראל, אלא חלק מהעם הפלשתיני.
    אז מה המניעה להעביר אותם לחלק הפלשתיני???
    אין טעם בניסיון הפתטי להפוך את הפלשתינים שבאופן אקראי גרים בשטחיה של מדינת ישראל, אבל אינם שונים מאלו המתגוררים בג'נין ועזה, לאוהבי ישראל. כל עם ישב בארצו שלו, ובנפרד מהעם האחר.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מסכן אני רואה כמה גהינום החיים שלו כמה שהוא סובל מסכן (ל''ת)

    אני, 07/12/07 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חיזקנו את אבו מאזן-בבקשה..... (ל''ת)

    חכו חכו..., 07/12/07 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נו כאשר שולחים טרוריסטים משלמים (ל''ת)

    אחד, 07/12/07 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    וואו, שייקראו את הריאיון של ניראל! אותה בכייניות

    והאשמת האחר..., 07/12/07 21:59

    זה כנראה אופי

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נחיתות

    האסימון שנפל, 07/12/07 21:54

    הבה נודה על האמת - גם אם ניתן לפלשתינים מאה מדינות, הם לא ידעו מה לעשות עם זה. הפלשתינים פשוט נחותים, וזה מה שמונע מהם להקים מדינה. היתה להם הזדמנות ב- 48, והם לא ידעו מה לעשות איתה. ברק נתן להם הזשמנות לא מכבר, והם לא ידעו מה לעשות איתה. אנאפוליס היתה הזדמנות נוספת, וגם איתה הם לא יידעו מה לעשות. הסיבה היא שהם נחותים, והדרך שלהם להשוות את זה היא הטרור, והצרה היא שיש בישראל כאלו שמאמינים להם, וקונים את הלוקשים שלהם. אז הבה נאמר זאת בגלוי - לא חוסר שטחים הוא הבעיה שלהם, אלא הנחיתות.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. הם באמת נחותים. וליתר דיוק ברברים (ל''ת)

      ד, 07/12/07 22:13

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    שלום לא יהיה איתם. או אנחנו - או הם. (ל''ת)

    דני האדום, 07/12/07 21:52

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    העיקר שאתה מתנשק עם עליזה בייבי (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 07/12/07 21:50

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אין על מה לדבר! זו לא הצהרה פוליטית! זהו מסר פשוט וכנה בין בני אדם (ל''ת)

    מדינת ישראל, 07/12/07 21:50

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    להפסיק עם כל ציפיות השווא = אין על מה לדבר! מדינת ישראל שייכת לעם

    ישראל. אין, 07/12/07 21:49

    ואם משהו יתקיף אותה את בני עמה - היא תתקיף בחזרה בכל הכח - כי זו זכותה

    וחובתה!


    אבו מאז,
    תפסיקו לרצוח בנו!
    ותפסיקו להציג עצמכם כקרבנות של היהודים....


    לעולם לא תקבלו את מדינת ישראל מידינו!

    לכן אין על מה לדבר!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חשבתי שאתה אחר - אבו מאזן...

    רחל, 07/12/07 21:46

    פתיה שכמותי, חשבתי שסוף סוף, אתה בגילך...כבר חושב ומתנהג אחרת...אבל...חבל....אחד בפה מול העולם ואחד בלב מול הערבים...בדיוק כמן כל קודמך...חבל...!

    הגב לתגובה זו

    • ואת בטח תאמיני גם לזה שיחליף

      עידו, 07/12/07 23:59

      אותו שהוא רוצה שלום ודו קיום.
      את רוצה להתעורר כבר עכשיו או אחרי עוד 1500 הרוגים?

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    קשקשן ערבי זקן ומכחיש שואה מצחין.

    ///, 07/12/07 21:44

    לך לאלף עזעזאל ותשאר שם יחד עם בני עמך הרוצחים והגנבים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חד''ש-מפלגה ישראלית פועלת בשרות מדינת אויב ואף אחד אפילו לא מתאמץ (ל''ת)

    להסתיר..., 07/12/07 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מי שלא יכיר במגילת העצמאות,לא יהיה ישראלי

    אזרח גאה, 07/12/07 21:40

    מי שלא ישבע אמונים למדינה ולדגל יהיה תושב ולא אזרח.
    טועה אבו עלי אם הוא חושב שהפכנו את חיי הערבים ה''פלסטינים'' לגהנום, שיסתכל על עזה, ויזכור כי נגמרו הפתאים . אי אפשר לעבוד עלינו ומי שלא יבין זאת בעצמו יגלה כי יותר קל לייצר בישראל קטיושה מאשר בזנה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    So why then do you insist being a leach. Get your own country while

    poor moron, 07/12/07 21:37

    it is still on the table, soon you won't even evenhave that. Get this down your skull, beggars cannot be choosy. And if you think Iran will help you out, he will be wiped off the map much sooner.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הזהירו אותך כבוד ראש הממשלה מר אולמרט

    זמבי, 07/12/07 21:36

    כי ועידת אנאפוליס תתקע לנו בגרון לא לבלוע ולא להקיא , הנה הגיע זמן פרעון השטר ,
    הרי גם אמרת באוגוסט 2006 כי השגנו הישג מצוין בלחימה , הסכם שונה שירחיק את החיזבולה מהגדר , מה קורה באמת כבוד ראש הממשלה ?
    אמרת לאחר ויעדת אנאפוליס כי ישראל ניצחה ובגדול ! כעת מה קורה ? קונדילסיה רייס צווחת עליך כאחרון הריקים כאילו אתה ראש ממשלת רפובליקת חסות כמו פנמה
    קובעת לך מה לעשות בעינינים המוניציפאלים של העיר ירושלים .
    דיי עם ילקוט הכזבים שלך כבוד ראש הממשלה אולמרט ,
    עם פרטנר כמו אבו מאזן עדיף כבר את החמאס שאיתו יודעים מה מקבלים !!

    דיי כבוד ראש הממשלה עשה טובה עם העם הדווי והמוכה על ידיי הממשלה חידלת האישים שלך
    עשה טובה והתפטר כי אחרת תושבי המדינה יפטרו אותך מהמשרה הרמה שלך .

    דיי מר אולמרט צא מהתפקיד הגדול עליך ב 5 מספרים לפחות בוא והצל את שארית הכבוד שלך ותתפטר !!

    הגב לתגובה זו

    • יופי של תגובה ויופי של ניסוח (ל''ת)

      רמזור אדום, 08/12/07 02:55

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אבו מאזן, החיוכים אליך מסתירים את דעתנו עליך שאתה תואם אחמדניג'אד (ל''ת)

    עיט, 07/12/07 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הנה עוד הוכחה שהערבים לא רוצים שלום

    דובי, 07/12/07 21:27

    אלא לחסל את מדינת ישראל ולרצוח את תושביה היהודיים. מאחר שגם ערביי ישראל שותפים לבוגדנות, לטרור ולרצון ההשמדה האנטישמי אין מקום בארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • הסכם שלום שלא יכלול את ערביי ישראל לא יחזיק. באשר לאבו מכחיש שואה

      המטיף, 07/12/07 21:37

      מאזן- אתם עצמכם הפכתם חייכם לגיהינום, שקרן.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ערבי נשאר ערבי ... (ל''ת)

    יצחק, 07/12/07 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אבו זבל ואבו אולמרט הגנב חוברים יחד להשמדת ישראל (ל''ת)

    רפי, 07/12/07 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מתבכיין

    משה, 07/12/07 21:24

    למה הלכת לאנפוליס טיפש נסיעה חינם?? לציפי לחצת יד? היא אוהבת להילחץ גם ביד עובדה בקשה מערבים. למה לא תלך לארצות ערב שם יהיה לך כייף לא תפחד מחמאס ופחות ערבי אחד פה תאכל חומוס ויהיה לך הרבה מה להפליץ תלכו מכאן אתם לא הייתם פה מעולם אתם חיים בפאנטזייה הכל סיפורים ייאלה בארה .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ככה זה אבו מאזן

    מישהו, 07/12/07 21:21

    כאשר הפלסטינאים במקום לנצל את אוסלו לבניית מדינה פלסטינאית שחייה בשלום עם מדינת ישראל, הם ניצלו זאת כדי לנסות להפוך את חיי הישראלים לגיהנום (אוטוביסים מתפוצצים) הם גילו שזה פועל גם בכיוון השני.

    יצאנו מעזה וחיי תושבי שדרות הפכו לגיהנום .במקום שעזה תשגשג גם שם יש גיהנום.

    הפתרון פשוט. אתם הפלסטינאים צרכים להחליף תקליט. להבין, שאתם צרכים לחדול ממלחמות ושימוש בכוח. רק כך, חיי שני העמים, הישראלים והפלסטינאים יהפכו לגן עדן.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא מבינים את זה. מה תעשה???

      מנוסה, 07/12/07 22:54

      די לתמימות.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אבו מאזזאם והערבים הפכו את המצב

    תלם אהרון, 07/12/07 21:19

    לדורות שלמים לגהיחנום,זה התחיל מלפני מאתיים שנה ונמשך עד היום הזה אבו מאזזאם שכח שלכל דבר שהוצע הם התנגדו נחרצות וזה מה שהביא עליהם את הגיהינום ולא ישראל,אז מה הוא עשה כל הזמן עם אולמרט שיחק איתו בגולות ? או??

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הגדר בגלל הפיגועים, החיסולים בגלל הפיגועים

    א, 07/12/07 21:14

    אם הייתם מתישבים מראש לשולחן הייתם במקום אחר היום , חצי מיליון פליטים מאירופה וארצות ערב הגיעו ב1947 לכאן ואתם ניסיתם להרוג אותם , וככול שאתם מנסים להרוג אותנו יותר , מצבכם הולך ומחמיר, תתפשרו ויוטב לכם..........

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אלפים יא איתמר? ה ג ז מ ת ! רק מאות בודדות

    חאתם, 07/12/07 21:12

    תראה את תמונות הוידיאו באתרים אחרים
    תפסיק להיות לא אוביקטיבי

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אבו מאזן, בראגותי וצ'אבס?איך שכחו להקריא את הברכה של אחמדיניג'אד? (ל''ת)

    שלמה, 07/12/07 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    חחח, אלו השמאלנים ''שהפכו'' את חייכם לגהנום

    Avi Ecuador, 07/12/07 21:06

    ימנים אמיתיים היו שולחים את כולכם לגן עדן עם בתולות.

    הגב לתגובה זו

    • משפט מוזר לומר לאנשי חד''ש האתאיסטים. (ל''ת)

      ., 08/12/07 03:11

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יה חתיכת אבו-מאזן בלתי מאוזן שכמוך

    השפוי, 07/12/07 21:01

    נמאסתם.
    עזבנו את עזה, אתם לא מסוגלים לחיות חיים נורמאללים ולבנות- אתם יודעים רק לזרוע הרס כלפי פנים וכלפי חוץ.
    מה עוד אתה רוצה?!

    לך תמצא חיים כבר. שקרנים פתולוגיים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ואתם הפכתם את חיינו ''לגן עדן'' עם כל הפיגועים, הגזענות, ההסתה והפשע (ל''ת)

    apple, 07/12/07 21:01

    הגב לתגובה זו

    • כן. חד''ש עשתה הרבה פיגועים. אידיוט. (ל''ת)

      ., 08/12/07 03:11

      הגב לתגובה זו

      • רק 30 מליון מתו להם בטעות... (ל''ת)

        י. סטאלין, 08/12/07 07:29

        הגב לתגובה זו

      • אתה בעצמך אידיוט אם כבר.

        איתי, 08/12/07 10:44

        איך הסקת שהוא דיבר ספציפית על חד''ש? מה, לא יכול להיות שהוא דיבר על פלסטינים בכללי, שתומכים ברובם בטרור, למשל?

        אני מקווה שהגבת בצחוק.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    ישראל לא החמיצה הזדמנות להחמיץ הזדמנות !!! (ל''ת)

    ינקול, 07/12/07 20:56

    הגב לתגובה זו

    • כן, שכחנו ללמוד מהמוסלמים איך מנצחים

      Avi Ecuador, 07/12/07 21:07

      אין להם ''בעיות'' אתניות עם יהודים בארצותיהם?!

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט, בהפוכה

      חזון איש, 07/12/07 21:13

      ב 48 ביקש יגאל אלון מבן גוריון לכבוש את הגדה אבל בן גוריון פחד שאין לנו מספיק כח גם לזה וגם לנגב ולא הסכים, בטעות ובכך נמנעה ההזדמנות הנדירה לכבוש את הגדה ולסלק משם את כולם, כמו שסולקו מהגליל (חבל שלא את כולם) מיפו, רמלה ולוד.
      הלכה ההזדמנות.
      גם ב 67 היית התחלה של גירוש והריסת קלקיליה, אבל כאן זה נגמר מהר.
      אולי עוד הזדמנות שאבדה.

      הגב לתגובה זו

    • די כבר עם הבכיינות והשנאה העצמית! אין לך כבוד? באיזו עוד מדינה (ל''ת)

      האזרחים שלה, 07/12/07 21:53

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ישראל היא לא פרטנר. (ל''ת)

    חיים זקן, 07/12/07 20:55

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה חד''ש עדיין בכנסת? זה נוגד את חוק היסוד: הכנסת 7א (ל''ת)

    מזוז בוגד מושחת, 07/12/07 20:53

    הגב לתגובה זו

    • למה? כי היא לא כ''ך והעומד בראשה אינו (ל''ת)

      הרב כהנא, 08/12/07 08:35

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הפלסטינים ינצחו

    אפרים, 07/12/07 20:53

    למה?
    בגלל שהם רוצחים ומתלוננים, בעוד שהיהודים הומנים, מספקים דלק, חשמל, מים וכו' - ואחרי זה הם עוד מתייסרים (כיבוש, שליטה בעם זר וכו').
    הבנתם למה הפלסטינים ינצחו?

    הגב לתגובה זו

    • שיטת החתול; דופק בוכה ומילל (ל''ת)

      Avi Ecuador, 07/12/07 21:09

      הגב לתגובה זו

      • israel was born jewish

        misha, 08/12/07 12:30

        ישראל לא ''קיבלה את יהדותה מגירוש הערבים''. ישראל היתה תמיד יהודית,וכזו תשאר.
        אנשאלה חילופי שטחים ואוכלוסין בקרוב, אחרת תאכלו הרבה יותר מהדייסה שאתם מבשלים לעצמכם, ערביי ארץ ישראל.
        (סליחה לכל הדרוזים, הבדויים והערבים האחרים אשר קיבלו אותנו כאן,אתם אחינו, הכוונה לא אליכם).

        הגב לתגובה זו

      • israel was born jewish

        misha, 08/12/07 12:30

        ישראל לא ''קיבלה את יהדותה מגירוש הערבים''. ישראל היתה תמיד יהודית,וכזו תשאר.
        אנשאלה חילופי שטחים ואוכלוסין בקרוב, אחרת תאכלו הרבה יותר מהדייסה שאתם מבשלים לעצמכם, ערביי ארץ ישראל.
        (סליחה לכל הדרוזים, הבדויים והערבים האחרים אשר קיבלו אותנו כאן,אתם אחינו, הכוונה לא אליכם).

        הגב לתגובה זו

    • השמאל בישראל הוא הימים של מדינה אחרת (ל''ת)

      פלסטין, 07/12/07 21:55

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מלחמת העצמאות!!!

    אילן, 07/12/07 20:49

    אנחנו רצינו לכבד את החלטת
    האום.
    שתי מדינות לשתי עמים,אתם
    תקפתם,וניסיתם לזרוק אותנו לים!!!
    אז על מה תלינו???

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא ירושלים, לא פליטים ולא בטיח. אז כנראה לא יהיה שלום

    מהפיכה עכשיו, 07/12/07 20:45

    חבל על דיבורים נוספים. ליגמור את החמס והפתח.

    הגב לתגובה זו

    • אם לא יתנו להם מעבר חופשי למצרים הם לא יוכלו לעזוב (ל''ת)

      שם, 07/12/07 21:24

      הגב לתגובה זו

    • במדינה אחרת היו מוציאים אותם להורג.

      ערן, 08/12/07 07:14

      לתת להם לעבור לעזה.

      הגב לתגובה זו

      • כנופית פלסטין מתי כבר יגורשו לחמסטן

        דייב, 08/12/07 16:19

        מה היו עושים לכל הבשארות האלה בצצניה

        הגב לתגובה זו