• 85.

    החרם הערבי ישראלי זה .

    פקק תנועה, 09/01/08 08:22

    הוא המשך ישיר לענין השירטוטים של הקו הירוק בתוך סיפרי הלימוד .ואיזכור אסון הנכבה .בנתיים כאן אצלנו יותר טוב להם אילו היו חיים במדינה פלסטנאית

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הם כבר חגגו במוקטעה עם אבו מאזן על קיברו של (ל''ת)

    ערפאת, 07/12/07 06:43

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    שיפוצו עיני השונאים החוצה! אנחנו מוותרים עליהם לגמרי הם יכולים

    ג'ינג'י, 06/12/07 21:07

    ללכת מבחינתי לכל הרוחות!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    גם אנחנו לא נחגוג את מדינת הפלסטינים (ל''ת)

    שלא תקום, 06/12/07 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    להחרים ערבים לא לקנות מהם לא להעסיק אותם. הם אויבנו.

    להחרים ערבים לא, 06/12/07 19:01

    להחרים ערבים לא לקנות מהם לא להעסיק אותם. הם אויבנו.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא חוגגים את יום העצמאות-ערביי ישראל

    יהודה מימון, 06/12/07 18:47

    כבודכם , הייתי מופתע אם הייתם חוגגים .זו היתה צביעות מצידכם .אתם רואים בהקמת מדינת ישראל ''אסון'' .אתם דורשים ובצדק שוויון זכויות ,אבל במקביל אתם גם נגד שוויון חובות !! אתם מקבלים ולא רוצים לתת !מנהיגיכם אומרים כך !אישית , הפגין למענכם ביום בו אתם תעלו הצעת חוק לשרות אזרחי בו תהיו מוכנים לשרת את המדינה על פי קביעתה לא דווקא בשרות צבאי !אתם לא מכירים במדינת ישראל כמדינת העם היהודי לכן יצאתם למלחמה והפסדתם !! בכל אחת ממדינות ערב היו מוציאים כל מיעוט כוללכמובן יהודים ,אל מחוץ לחוק במקרה הטוב ,במקרה גרוע יותר מיותר לומר...מנהיגיכם דואגים לשכנים ולא לכם כאזרחי המדינה היהודית !גם באם זה לא מוצא חן בעיניכם !אגב גם בעיני לא הכל מוצא חן , אבל אני אזרח שיכול ורשאי להביע עמדתי !!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    שתקום אוטונומיה פלסטינת חילופי שטחים שיחגגו שם (ל''ת)

    האליל, 06/12/07 17:42

    הגב לתגובה זו

    • שתקום בארצות ערב לא אצלנו - אנחנו מדינת ישראל בלבד (ל''ת)

      לעם היהודי, 06/12/07 19:40

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    המדינה מתייחסת אליהם כבעיה בגלל התנהגותם

    ישראל, 06/12/07 15:25

    של ערביי ישראל.
    אם הם היו מגלים הזדהות ונאמנות אז הם לא היו הופכים לבעיה.
    הבעיה היא קודם כל אצלם אח''כ אצלנו!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ערבים ב-100% צודקים, לא מתאימה להם מדינת היהודים, וגם ליהודים הם לא

    Metziuty, 06/12/07 15:22

    מתאימים.
    כל שיטות פרס ונוכלי השמאל נכשלו בכל,
    הם רצו למזג בין שני עמים שאינם מתאימים ואין להם שום דבר משותף, פרט לעתיד רצחני, ואלפי קרבנות שלום חפים.

    יש לבטל את כל הסכמי אוסלו הנלוזים, שחתמי השמאלנים ע''מ לסבך את מדינת היהודים, ולפעול למען גירושין...

    שתי מדינות נטו לשני עמים...
    פלסטין נטו רק לערבים ללא כניסת יהודים.
    וישראל מדינה נטו רק ליהודים, ללא כניסת ערבים, פירושו הפרדה מחלטת של תושבים ע''פ מתווה קפריסין, וערביי ישראל לפלסטין.

    יש לבטל כל קשר או תלות בין יהודים וערבים, ואז כולם יהיו מרוצים.

    הדבר פשוט, תושבים כמעט לא זזים, המשולש יעבור לרשות הפלסטינית על התשתיות האדמות והתושבים.

    וכנ''ל התנחלויות יעברו לישראל על התשתיות האדמות והתושבים.

    ישארו כמה תושבים יהודים וערבים שימצאו עבורם את הדרך ליישבם עם בני עמם...

    חוק פינוי פיצוי יופעל בניפרד ע''י כל רשות שתצטרך לתגמל את העוברים..

    אם פרס או שמאלנים אחרים ירצו לחיות צמודים לערבים, אהלן וסהלן.
    רק לא במדינת היהודים.
    לא הם ולא אנחנו רוצים.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אולי בצדק ... (ל''ת)

    אחד העם, 06/12/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אם הם יתרמו הם לא יהיו ''הם'' יותר - תתגייסו לצהל

    או לשירות לאומי, 06/12/07 14:46

    איך לא נביט בהם כ''הם'' ?
    אם הם ( וזה כולל חרדים יהודים)
    לא מוכנים לתרום למדינה איך ''הם'' רוצים שאנחנו נביט בהם?
    תתגייסו או תעשו שירות לאומי - תתרמו ותיהייו חלק מאיתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ואולי כהנא צדק ? מקווה מאוד שלא... (ל''ת)

    אבל זה מפחיד, 06/12/07 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אולמרט ולבני היקרים, יש עוד תקווה לעם שלנו - תתפטרו !!! (ל''ת)

    רוצים את ביבי, 06/12/07 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פעם היינו חברים. חשבתי שכהנא מעופף! היום יש לי בעיה עמכם! ממש בעיה! (ל''ת)

    דני לשאוקי, 06/12/07 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מדינת ישראל לא קמה על חורבותיו של העם הפלסטיני

    בן ימין, 06/12/07 13:05

    העם הפלסטיני החריב עצמו במלחמות עם ישראל. אין להתנצל ואין להצטער על כך. להפך- אני מצטער רק על כך שלא נלחמנו באמת לרשת את הארץ אלא רק נגררנו למלחמות שכפו עלינו הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מה ציפתם?? זה ידוע שהם חיים פה אבל לא מכירים בנו כמדינה (ל''ת)

    אבסורד, 06/12/07 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שלא יחגגו אף יהודי לא יצטער

    יוסף סגל יוסקה, 06/12/07 12:36

    טוב מאוד שלא יחגגו את חגיגות ה60יהיה יותר שמח.
    אף יהודי, לא בארץ ולא בעולם לא יצטער על כך ההיפך הוא הנכון
    הם יכולים לחגוג עם החמאס,זה מתאים להם יותר אני יכול להבטיח לכם שיהיה יותר שמח בלעדיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מעוז צור ישועתי

    מוטי קליפורניה, 06/12/07 11:52

    רק עבודת האלוהים לבדו היא התשובה:

    מָעוֹז צוּר יְשׁוּעָתִי לְךָ נָאֶה לְשַׁבֵּח
    תִּכּוֹן בֵּית תְּפִלָּתִי וְשָׁם תּוֹדָה נְזַבֵּחַ
    לְעֵת תָּכִין מַטְבֵּחַ מִצָּר הַמְנַבֵּחַ
    אָז אֶגְמוֹר בְּשִׁיר מִזְמוֹר
    חֲנֻכַּת הַמִּזְבֵּחַ

    רָעוֹת שָׂבְעָה נַפְשִׁי בְּיָגוֹן כֹּחִי כָּלָה
    חַיַּי מֵרְרוּ בְקֹשִׁי בְּשִׁעְבּוּד מַלְכוּת עֶגְלָה
    וּבְיָדוֹ הַגְּדוֹלָה הוֹצִיא אֶת הַסְּגֻלָּה
    חֵיל פַּרְעֹה וְכָל זַרְעוֹ יָרְדוּ כְּאֶבֶן בִּמְצוּלָה

    דְּבִיר קָדְשׁוֹ הֱבִיאַנִי וְגַם שָׁם לֹא שָׁקַטְתִּי
    וּבָא נוֹגֵשׂ וְהִגְלַנִי כִּי זָרִים עָבַדְתִּי
    וְיֵין רַעַל מָסַכְתִּי כִּמְעַט שֶׁעָבַרְתִּי
    קֵץ בָּבֶל זְרֻבָּבֶל לְקֵץ שִׁבְעִים נוֹשַׁעְתִּי

    כְּרוֹת קוֹמַת בְּרוֹשׁ בִּקֵּשׁ אֲגָגִי בֶּן הַמְּדָתָא
    וְנִהְיָיתָה לוֹ לְפַח וּלְמוֹקֵשׁ וְגַאֲוָתוֹ נִשְׁבָּתָה
    רֹאשׁ יְמִינִי נִשֵּׂאתָ וְאוֹיֵב שְׁמוֹ מָחִיתָ
    רֹב בָּנָיו וְקִנְיָינָיו עַל הָעֵץ תָּלִיתָ

    יְוָנִים נִקְבְּצוּ עָלַי אֲזַי בִּימֵי חַשְׁמַנִּים
    וּפָרְצוּ חוֹמוֹת מִגְדָּלַי וְטִמְּאוּ כָּל הַשְּׁמָנִים
    וּמִנּוֹתַר קַנְקַנִּים נַעֲשָׂה נֵס לַשּׁוֹשַׁנִּים
    בְּנֵי בִינָה יְמֵי שְׁמוֹנָה קָבְעוּ שִׁיר וּרְנָנִים

    חֲשׂוֹף זְרוֹעַ קָודְשֶׁךָ וְקָרֵב קֵץ הַיְשׁוּעָה
    נְקֹם נִקְמַת עֲבָדֶיךָ מֵאֻמָּה הָרְשָׁעָה
    כִּי אָרְכָה הַשָּׁעָה וְאֵין קֵץ לִימֵי הָרָעָה
    דְּחֵה אַדְמוֹן בְּצֵל צַלְמוֹן הָקֵם לָנוּ רוֹעִים שִׁבְעָה

    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • ענק!!! חיפשתי בכל מקום כל מילות השיר! אבי ז''ל אהב לזמרו! אני בוש! (ל''ת)

      דניאל, 06/12/07 13:27

      הגב לתגובה זו

      • מילות השיר - בכל סידור תפילה (ל''ת)

        לא הבישן למד, 09/01/08 08:18

        הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב! (ל''ת)

      אני איתך!, 06/12/07 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    לכל הערבים באשר הם שם: אנחנו בני ישראל לא מתביישים לאהוב את המולדת

    שלנו ולהגן עליה, 06/12/07 11:19

    כמו בכל מלחמה - נפעל להגן על האוצר שלנו = מדינת ישראל, בכל דרך אפשרית הקיימת בכדור הארץ ומחוץ לכדור הארץ!

    אנחנו לא מתחייבים לקיים דו שיח או כל הידברות כפי שמקובל באולם המערבי, מאחר ואנחנו חיים במזרח התיכון שכאלה ואנו פועלים לפי הקודים הנהוגים כאן = כנות, ישירות ובכל הכח!

    המסר הינו לכל מי שמעוניין להתעסק עם מדינת ישראל ולהתגרות בה.
    ראו הוזהרתם!

    עם ישראל יגן על המולדת שלו בכל הכח והנחישות, ללא מורה ופחד וללא חשש מדעת קהל זו או אחרת של העולם המערבי!

    על אחריותכם!
    תנסו לפגוע = תחטפו! בכל הכח עד חורמה!

    על החתום:
    בניה האוהבים של מדינת ישראל
    הגאים בה ומוכנים לעשות כל שנדרש על מנת להגן עליה.

    לעולמים!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    חילופי שטחים, וואדי-ערה תמורת גוש אריאל! (ל''ת)

    אביגדור, 06/12/07 11:07

    הגב לתגובה זו

    • לאביגדור חדרה

      מוטי קליפורניה, 06/12/07 11:37

      תחזור לישון אתה מדבר מתוך שינה.
      ומדבר שטויות.
      הם צודקים למה לחגוג עצמאות כאשר אתה עדיין לא עצמאי,והחרב מונחת עדיין על ראשי אנשים ומשפחות
      חפות מפשע?!
      אכן אין מה לחגוג,יש לקרוע את הבגדים לשים שק ואפר ולהתאבל על אלפי הבחורים שנקטלו פה כאשר יש עדיין כאלו שטורחים ללבות שנאה.
      וכשאין אלוהים אין חיים,לפיכך שבו יחדיו ופתרו את כל הבעיות בדיון מרתוני אל תוך הלילה ובמשך כל חג החנוכה.
      וכשתבואו לידי עבודת האלוהים יחדיו
      אז יבנה המקדש והכהן יעלה במנורת המקדש את הנרות והקורבן היחיד שיוקרב שם הוא ''קורבן - תודה''.וכל העם עובדי האלוהים מוסלמים נוצרים ויהודים יעלו אליו.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

      • מוטי ! הפסק עם הקשקושים של אמונה תפלה וטפלה ,אף פעם לא היה אלוהים!! (ל''ת)

        ברוך שפינוזה, 06/12/07 13:28

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    מי מלמד אותם על יום הנכבע?

    שאלת השאלות, 06/12/07 11:01

    מדינת לשראל !
    מלמדים שזה יום אסון !
    והקמת המדינה היתה אסון לאומי !

    הגב לתגובה זו

    • על יום הנכבע מלמדים בבתי הספר בעידוד משרד החינוך בישראל. (ל''ת)

      רק בישראל, 06/12/07 12:29

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    למי אכפת (ל''ת)

    תיכוניסט, 06/12/07 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    גם השמאל הקיצוני לא חוגג !

    יום הנקבעא, 06/12/07 10:54

    והמבין יבין !

    הגב לתגובה זו

    • וואלה, כמה שאתה צודק. (ל''ת)

      פטינה, 06/12/07 12:29

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    לא להעביר להם הקצבות

    משלם מיסים, 06/12/07 10:51

    כל הישובים הערביים חיים על המיסים שמשלמים יהודים. לא חוגגים לא מעבירים כסף.
    פשוט לא?

    הגב לתגובה זו

    • אם לא יעבירו להם קצבאות יהיה כסף עבור ניצולי השואה ואת זה הממשלה לא (ל''ת)

      רוצה ביקרה., 06/12/07 12:30

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    צודקים! שיתחילו לעשות שירות לאומי ורק אחר כך

    אמת, 06/12/07 10:51

    יקבלו כספים מהמדינה. שיפסיקו להתבטא ולצאת נגד המדינה באוניברסיטת חיפה. מי שיוצא נגד ישראל- שילך ללמוד באוניבריטאות בשטחים. או בחו''ל. אם סטודנט יהודי היה מתנהג כך- היו עוצרים או מגרשים אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בעזרת השם בשנה הבאה תחגגו יום עצמאות 1 של המדינה הפלסטינאית

    יעקב כהן ילל, 06/12/07 10:47

    שתהיו תושביה ותגורו בגבולותיה

    הגב לתגובה זו

    • כשכולכם עברתם לשם (ל''ת)

      עזרא, 06/12/07 10:55

      הגב לתגובה זו

      • שיקחו איתם את השמאלנים לחגיגות שלהם. (ל''ת)

        איידה עליזה, 06/12/07 12:31

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    אנשים מתים ואלו חוגגים.

    מוטי קליפורניה, 06/12/07 10:39

    אנשים מופצצים ואלו חוגגים אנשים רעבים ואלו חוגגים.
    אוי יואי יואי במקום לעשות מרתון דחוף לשלום-אמת עם אלוהים.הם מבזבזים את זמנינו בחגיגות שוא שמאורגנות ע''י שלום-אך-שוא.
    אוי יואי יואי-כבר אמרתי.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    חבל, אבל תוכלו לחגוג עם אחיכם בפלסתין (ל''ת)

    pini, 06/12/07 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ל-40 ו- 52 ביטוח לאומי

    גל, 06/12/07 10:39

    לחלק מהם, לפחות, מנכים גם דמי ביטוח לאומי, אז מגיע להם גם לקבל .....

    הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר על 1% אשר במקביל לא משלמים מים, חשמל, ארנונה וכד'? (ל''ת)

      תקציב המדינה, 06/12/07 12:33

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    יולי תמיר תשתתף בעצרות האבל שיערכו במגזר (ל''ת)

    איך לא?, 06/12/07 10:35

    הגב לתגובה זו

    • יולי תמיר ונכונותה עבור המגזר הערבי

      הבוחן, 06/12/07 10:48

      ללא ספק זה יותר חשוב מהחינוך!

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    זה בסדר, גם השמאלנים מחרימים את יום העצמאות (ל''ת)

    אייל, 06/12/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    המנהגים האלו לא משקפים! (ל''ת)

    גורג, 06/12/07 10:20

    הגב לתגובה זו

    • כי אתה נוצרי ג'ורג',כשהיהודים לא יהיו,יבוא תורך!ע''פ האיסלאם! (ל''ת)

      מלחמת דתות, 06/12/07 10:38

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    צודקים במאת האחוזים

    ערבי, 06/12/07 10:19

    ישראל מתייחסת אלינו כאל איום אסטרטגי ולא כאל אזרחים שווי זכויות

    הגב לתגובה זו

    • אתם באמת איום אסטרטגי, אבל כשאתם לוקחים את הביטוח הלאומי אתם גם (ל''ת)

      מרגישים מקופחים, 06/12/07 10:38

      הגב לתגובה זו

    • לערבי, גם אלינו ליהודים.

      מוטי קליפורניה, 06/12/07 10:42

      מה לעשות?,זה מה יש!-חיוך
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

    • ל-53

      הבוחן, 06/12/07 10:44

      יתכן ואתה איש הגון,אך לאור העבר העשיר של שנאה מקרב המגזר בשפע מקרים ,אנשים טובים כמוך סובלים-צר לי.

      הגב לתגובה זו

    • אכן אתם מוכיחים שאתם איום לקיומה של מדינת ישראל. אין טעם בהתחסדות

      זכותה של המדינה, 06/12/07 10:57

      לכן אין טעם לכל ההצהרות בדבר קיפוח והתיחסות לא הוגנת כלפי הערבים בישראל. אתם הערבים פועלים בכל השטחים - אם בחינוך, ובפוליטקה נגד קיומה של מדינת ישראל. אתם אומרים בפה מלא שקיומה של מדינת ישראל מהווה חורבנכם! שאתם לא בניה של המדינה!

      ואם כל זה אתם מתפלאים שמדינת ישראל מתגוננת ומחזירה לפועלים נגדה!

      מה אתם מצפים שאתם תחריבו את מדינת ישראל והיא תספוג מבלי להגיב?

      אתם, הערבים לא רוצים דו קיום!

      זו זכותכם!

      רק תפסיקו להסתיר זאת ולהתנהג כאילו אתם מסכנים!
      אתם לא מסכנים אתם פועלים באופן מסוכן לקיומה של מדינת ישראל!
      בפועלכם ובשאיפות שלכם אתם מסכנים קיומה!

      ולא יעלה על הדעת שאנו היהודים בניה של מדינת ישראל- לא נקום לשמור על המולדת ונפעל ביד חזקה כלפי כל פעולה שתסכן את קיומינו כעם ומדינה!

      היגיע הזמן לקרוא לילד בשמו!

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ואת דמי הביטוח הלאומי הם גם מחרימים?

    שרוני, 06/12/07 10:18

    אהה כן.. ואת התקציבים לבתי הספר וביטוחי בריאות?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לערבים באמת אתם צודקים

    מוטי קליפורניה, 06/12/07 10:17

    מדוע לתת פרנסה לאומנים יהודים
    אשר יופיעו בחגיגות ואפילו לתת מאוול אחד לא יודעים.
    יה חביבי יה עיני....-חיוך
    טוב מאד, אל תשתתפו. קח כוס צ'אי
    עם ביסקוויטים ותראה זאת בטלויזיה.
    -אשרי יושבי ביתך עוד יהללוך סלה.
    -אין עוד מלבדו המשיח בדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    במימון ממשלת השמאל (ל''ת)

    האויב הערבי, 06/12/07 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא מרגישים חלק מישראל

    אולגה, 06/12/07 10:11

    מה שמעניין, שכאשר הם מקבלים משכורת לא נמוכה הם לא מדברים על הרגשות שלהם........

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אכסן מינו ראחו ועל הטיזי טאחו...!!!!!! (ל''ת)

    הילה, 06/12/07 10:07

    הגב לתגובה זו

    • הילה.....יפה מאוד !!!! (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 06/12/07 13:35

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    תגידו להם שכל משתתף בחגיגה יקבל כספי מדינה, תראו איך משתתפים ועוד (ל''ת)

    מביאים כבשים, 06/12/07 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רוחמה אברהם - בלילא?? חכם בלילה! (ל''ת)

    חיים, 06/12/07 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כאילו שבשנים הקודמות השתתפנו בחגיגות

    ערבי טוב פלסטין, 06/12/07 10:04

    בחגיגות פלשתין
    יהודים מקומם באירופה תחת שלטון הנצרות
    או כאן תחת שלטון האסלם
    יהודים מהטבע שלהם עם חלש
    נחגוג כשתהיה ירושליים כולה עיר בירה פלשתין

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה יום העצמאות של מי?

    דוגרי, 06/12/07 10:03

    על מה צריכים לחגוג?

    הגב לתגובה זו

    • העצמאות של עם ישראל והמולדת שלו! וכל מי שמתנגד ופועל נגד המדינה שלא (ל''ת)

      יתפלא שמתיחסים, 06/12/07 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    תפסיקו עם התרוצים!אתם שונאים את היהודים. (ל''ת)

    יעקב, 06/12/07 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    משהו שלא הבנתי: גם בחגיגות ההשתתפות חובה? (ל''ת)

    לא חוגגת, 06/12/07 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הפוליטיקאים שלכם הם באמת בעיה למדינה

    איתי, 06/12/07 09:53

    הם מתעסקים יותר בנושא הפלסטיני מאשר בדאגה לציבור שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    קיצבאות ביטוח לאומי אין להם בעיה לקבל

    דפנה מוס, 06/12/07 09:52

    הם 20% מהאוכלוסיה ומקבלים 64% מהקצבאות (היהודים ממנים אותם)

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אל תחגגו איתנו ואנחנו לא נחגוג איתכם את הנקבע (ל''ת)

    טלי, 06/12/07 09:48

    הגב לתגובה זו

    • את מתכוונת לנקבע או לנקבה של האריה= לביאה (ל''ת)

      אבשלום מפשיר, 06/12/07 13:21

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ההחלטה האמיצה שקיבלו הפלשתינים לשאת תעודת זהות ישראלית'' ???!!!

    אזרח, 06/12/07 09:45

    החלטה אמיצה ?! אנחנו מוחלים על הכבוד המפוקפק!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לתת להם כסף ולגרש אותם מאיפו שבאו! (ל''ת)

    שמאל=אסון, 06/12/07 09:40

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק צריך להחזיר אותנו מאיפה שבאנו..אבל מעניין מי נמצא שם..

      וסאם, 06/12/07 10:56

      אם אתה לא יודע ..אני אגיד לך..מאיפה שבאנו זה אומר..תל אביב חיפה יפו נהריה אשדוד נתניה..מבחינתי שיחזירו אותי לחיפה .אשמח מאוד

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    נו... אולמרט.. אנאפוליס אה?

    אזרח, 06/12/07 09:39

    אזרחות אוסטרלית ועכשיו! לכל נפגעי אנאפוליס היהודים!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    דווקא בחגיגות העצמאות ????

    גל, 06/12/07 09:33

    לערביי ישראל ודאי שאין הזדהות מלאה עם חג שבמובן מסוים מסמל עבורם חורבן וגלות. לא ברור למה צריך להתחיל את השיתוף אתם דווקא ביום כזה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לערבים - תפסיקו להתנהג כבעיה! (ל''ת)

    אלעד, 06/12/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שלו יחשבו שמשנה לנו

    חיים, 06/12/07 09:24

    מי צריך אותם בחגיגות שלנו איתם ובילעדיהם אנחנו נחגוג כך תמיד היה וכך ישאר לנו זה לו משנה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה ההתרגשות

    jbi, 06/12/07 09:14

    בס''ד
    ממילא החגגיות השם שלנו ובלי צביעות מיותרת ,ברגעה שהם יוכלו לכסל אותנו זה יבוא .אז מה להצתער שלא ישתתפו ממש אני לא פגוע .

    הגב לתגובה זו

    • jbi כדאי ללמוד עברית לפני שמגדפים

      עברית, עברית, 06/12/07 09:57

      עילגות לשון כל כך מחפירה, בעזרת השם?

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אין בעיה תחגגו בעזה

    גידי, 06/12/07 09:13

    אם יש להם בעיה אולי צריך לאפשר להם לחגוג בעזה שלשם הם לבטח קשורים נפשית

    הגב לתגובה זו

    • כמה אתה צודק (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחח, 06/12/07 09:44

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יחוקק חוק בכנסת מיידית. ובקריאה ראשונה וסופית.

    שאולי ס, 06/12/07 09:13

    שמגזר כל שהוא, מכפר, מושב או עיר, שלא יקחו חלק בחגיגות ששים השנה למדינתנו. מתוך כך - שתושביהם אינם מרגישים חלק מישראל, יעברו לאחת מעשרים ושתיים מדינות ערב לפי בחירתם.
    או לאחת מארצות אירופה - ואחר. במדינתנו יהיו אזרחים, אלה הרואים עצמם חלק מהמדינה. ומקבלים עליהם את חוקיה.

    הגב לתגובה זו

    • שהטוקבקים יותר חכמים

      כמה חבל, 06/12/07 09:43

      ממובילי המדינה
      בתי משפט, ממשלה, תקשורת
      אקדמיה ועוד ועוד עוד

      הגב לתגובה זו

      • ומה אם אני לא אחגוג? תגרש גם אותי? (ל''ת)

        מוישה גרויס, 06/12/07 09:58

        הגב לתגובה זו

      • מר כמה חבל: את תשכח שגם אתה טוקבק, אז כדאי שתחשוב לפני שאתה פולט (ל''ת)

        שטויות כתגובה, 06/12/07 10:01

        הגב לתגובה זו

    • איו כפייה לחגוג! רק נקווה שעריית ת''א יפו תפסיק לפחד ותתלה דגלים (ל''ת)

      ברחובות יפו, 06/12/07 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    רוצים הוכחה לאפליה? תשוו את מצבינו ביחס לשאר מדינות ערב

    עבדל עזיז, 06/12/07 09:09

    ותגלו שאנחנו סתם בכינים...
    כי אנחנו רק חולבים מהמדינה...ומה תורמים לה? איזה חובות יש לנו???
    ארנונה היא בגדר המלצה..
    צבא אל רלבנטי..
    בתים אפשר לבנות איפה שבא לנו... והיהודים? הם יש להם עוד שיגעונות שהביאו מאירופה דמוקרטיה שוויון ... ואעלק איזה פריארים....זה הכלי הכי טוב להשיג את מה שאנחנו רוצים במינימום השקעה...

    הגב לתגובה זו

    • ליהודי המתחזה...... כנס

      ערבו אמיתי, 06/12/07 09:39

      המדינה (ורוב המפלגות הציוניות) בדעה שיש להעביר לפחות חלק מהערבים אזרחי המדינה לרשות הפלסטינית ....

      איך אתה מצפה שאחגוג ואשמח ואזדהה עם מדינה שלא רוצה אותי (על אדמתי ... כאשר המדינה עצמה היגרה לכאן... וקמה על חורבות עמי)

      הבנת את זה ?

      אני בטוח שלא

      הגב לתגובה זו

      • לערבי הלא מתחזה, מה תרמת למדינה? (ל''ת)

        קרן אור, 06/12/07 10:01

        הגב לתגובה זו

        • אני חי על אדמתי, עובד, זו תרומתי

          ערבי אמיתי, 06/12/07 10:41

          מה רצית ?

          שאתגייס לצבא וארצח פלסטינים בשטחים הכבושים ?

          אגב.. אני משלם מיסים וארנונה (בניגוד למה שאת חושבת)

          והמדינה לא עושה לי טובה... אני קיים כאן לפני המדינה

          תפנימי..... אני הוא מלח הארץ

          הגב לתגובה זו

          • הלווו, גם אני ועוד 599000 יהודים היינו כאן.

            PINI, 06/12/07 11:06

            והורי הורינו נולדו כאן, ואתם הייתם נוודים רועי צאן ברובכם שעברו בשדות. האשמה היא במנהיגכם הטיפשים שסרבו למדינה שהציעו להם באותו מעמד, היה להם רעב גדול ומוגזם לקבל את כל הארץ, כאשר לכם עשרים ושתיים מדינות. ולנו לא מדינה אחת. האם לפני החלוקה בכ''ט בנובמבר, חשבתם להקים כאן מדינה? לא ולא! אז למה לא הלכתם לאחת מעשרים ושתיים המדינות המוסלמיות, עם מתן הארץ הזאת ליהודים? האם הם לא מצאו חן בעינכם? אתם ''מאוהבים'' כל כך בנו?
            לכו לכם חברו לאחיכם בארצות הנ''ל.
            כאן לא תמצאו את מנוחתכם ולא תשתלבו גם בעוד ששים שנה, כי השינאה והקינאה שלכם כלפינו מעוורת אותכם וממיסה את מוחכם.
            ראו את המציאות לנו מדינה אחת
            ועליה נשמור מכל משמר. כי אין לעם היהודי ברירה אחרת. זיכרו זאת היטב היטב. כמו במילות השיר,
            (אין לנו ארץ אחרת). על כן ערבים יקרים, לא נוותר עליה.

            הגב לתגובה זו

          • לערבי האמיתי,אתה כנראה אוהב את ישראל.

            ארז, 06/12/07 15:57

            המדינה ורוב המפלגות הציוניות לא ''בדעה שיש להעביר לפחות חלק מהערבים אזרחי המדינה לרשות הפלסטינית'' ,כדבריך,אז באמת ,למה השקרים המגוחכים הללו???יש כאלה כגון ליברמן שתומכים בחילופי שטחים שבמסגרתם לא יגורשו ערבים אלא בשמסגרת הסכם שלום יכללו אזורים ערביים במדינה הפלסטינית.זה אמור היה להיות התגשמות חלומך,לחיות על אדמתך ולהיות חלק ממדינה פלסטינית,אבל במציאות זה הסיוט שלך,כי למרות כל הבעיות אתה מעדיף את השלטון הישראלי על פני שלטון ערבי...ואני לא מאשים אותך.
            אפרופו אקטואליה חינוכית בנושא-רעש גדול נשמע על ההבדלים העצומים ברמת הלימוד בין יהודים לערבים בישראל,אבל אם רק תתאמץ לעיין בדוח הבינלאומי האמור תגלה שרמת החינוך שערבי מקבל בישראל עולה על רמת החינוך שערבי מקבל בארצות ערב העשירות ביותר(ועשירות מישראל).ערבי בישראל ילמד ערבית יותר טוב מבארצות ערב...נשמע אבסורדי אבל זאת פשוט עובדה!
            בנושא מיסים וארנונה,נחמד לשמוע שאתה משלם,ואם גם תשכנע את החברים והשכנים,יהיה בכלל סבבה.
            בנוגע לצבא ו''רצח פלסטיניים'',תפסיק עם הצביעות,אם האומה הערבית לא היתה בוחרת בדרך הרצח והמלחמה,במקום לבחור בדרך של שלום,לא הינו חיים בשפיכות דמים הדדית במשך 60 השנים האחרונות.
            וכאשר שומעים כיום את ממשלת ישראל מדברת על הצורך בשלום ובפתרון שתי מדינות,ומצד שני את ממשלת החמאס מדברת על הצורך בחיסול ישראל, אז ברור גם שבני עמך למדו מעט מאוד במהלך השנים מהתנהלותם ההרסנית.תפנים...הגיע באמת הזמן שתאהבו את ילדיכם יותר משתשנאו את היהודים!!!

            הגב לתגובה זו

            • תשובתך לערבי השקרן פשוט מעולה

              אברהם, 06/12/07 19:09

              אין להתפלא שהוא מכנה את עצמו 'ערבי אמיתי',תגובתו מכילה את הסממנים המאפינים הבאים:
              שקרים בוטים
              חוסר ביקורת עצמית
              דמגוגיה זולה

              הגב לתגובה זו

  • 28.

    המדינה הפכה אותם לבעיה ברגע שהחלה לתת להם עודף זכויות. ראיתם שוטר (ל''ת)

    מעז לעצור ערבי?, 06/12/07 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא מרגישים ישראלים.שורש הניכור .ובצדק (ל''ת)

    אורי, 06/12/07 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צודקים, במדינת היהודים רק יהודים חוגגים. (ל''ת)

    פיני, 06/12/07 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה שנכון נכון - וזה איך שצריך להתייחס אליכם!

    שני, 06/12/07 09:03

    איך אתם מצפים שנתייחס אליכם כשאתם תומכים באוייבים שלנו?!
    תתחילו לחזור לעשתונות , לנסות להיות נייטרלים , או לחלופין להיות הגונים ולהגיד ''אנחנו רוצים להיות פלסטינים'' , ואז פשוט נעשה חילופי שטחים ואלכלוסיות - ושלום על ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם המורים לא יחגגו ,לא רק ערבים

    אייל הדרומי, 06/12/07 09:02

    רק ערבים ,מה יש למורים לחגוג ,60 שנות השפלה?החזרת המורים בצווים?זלזולז מתמשך של אלי כהן מהאוצר ברן ארז במורים בתלמידים?
    על מה נחגוג על שכר עבדים?על 40 תלמידים בכיתה?על קיצוץ שעות?על התנשאות של הבר מהאוצר?על החיוך המטומטם של רוני בר הון יחד עם השרה האימפוטנטית שלו שהיא נגד המורים?
    על התעללות בילדנו ?על הרצוןלהפריט את מערכת החינוך?אל כך שבתי הספר נראים כמו חורבות?
    על כך שלא נבנו מבנים חדשים בפריריה זה עשור או שניים?
    על כך שאין מורים לאנגלית בירוחם דימונה שדרות מצפה רמון אילת?
    על ביטול תמריצים למורים בעיירות פיתוח?על משכורת של 3000 ש''ח למורה מתחיל עם השלמת שכר מנימום?על מורים המקבלים אוכל מאורגני חסד?על מורים העובדים אחר הצהרים בנקיון או בעבודות אחרות בכדי להביא אוכל הביתה,
    החינוך קרס וראש הממשלה לא מתערב למי נחגוג למען תנועת קדימה??

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נגבה

    ישראלי, 06/12/07 08:58

    אתם רוצים זכויות,אבל איפו החובות שלכם.?? אתם עושים הכל, כדי להזיק!!בכל מדינה נורמלית לא היו עוברים על התנגות כזאות לסדר היום!!תחשבו על זה,אולי אז תבינו!!!

    הגב לתגובה זו

    • ישראלי? למד לכתוב עברית לפני שאתה מתלהם! (ל''ת)

      מורה שובתת, 06/12/07 09:59

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ההפרדה בין העמים קרבה. ערבים לעזה יהודים לישראל.

    יהודי, 06/12/07 08:56

    רק שהבג''ץ יחלש והכל יפתר.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני לא מבין דבר אחד???????????

    אילן, 06/12/07 08:55

    איך פלסטינאי גאה הולך עם תעודת
    זהות ישראלית עם סמל המנורה
    עליה?????????
    קצת כבוד עצמי?

    הגב לתגובה זו

    • קצת כבוד עצמי? להם יש עודף כבוד, לנו היהודים לקחו את המעט שנשאר. (ל''ת)

      דניאל, 06/12/07 09:07

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    רוחמה, את המשותף לא תמצאי בחגיגות מזויפות אלא בשינוי תפישה הגון.

    חוגי, 06/12/07 08:54

    אלק ''ילדי ישראל''. עוד סיסמא כדי לעקוף את העובדה שלא מסכימים על כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הם אכן בעיה

    יוסי, 06/12/07 08:53

    הם אינם חוסכים במאמץ לגרום לנו לשנא אותם.
    הם אינם מוכנים לתרום דבר (גם לא לעצמם). אבל באים בתביעות.
    הם מזדהים בגלוי עם הגרועים שבאויבי ישראל.
    ואז הם מתפלאים כאשר רואים בהם בעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צודקים 100%

    עידו, 06/12/07 08:51

    כבר 60 שנה שמזניחים את המגזר.
    למה שירגישו חלק מהמדינה??

    הגב לתגובה זו

    • עידו נכון שאתה אשכנזי?ונכון שאתה מתל אביב?

      משה, 06/12/07 09:13

      ןאאן איך ידעתי שאתה כזה?.
      ניחוש??

      הגב לתגובה זו

      • תגיד בחור חכם , מכפר תבור,,,,

        המראה, 06/12/07 09:23

        נכון העידו הזה הוא טמבל, ויכול להיות שהוא אולי ערבי, אבל מה הקשר לאשכנזי?, ומה הקשר לתל אביב, אני אשכנזי ולא חושב כמוהו, ולא חושב גם כמוך, ,
        ועכשיו , נכון שאתה מטומטמם, סתם ניחוש, שאתה לא יכול לענות עליו , כאמור מטומטם.

        הגב לתגובה זו

      • עדיו - אתה טועה

        רון, 06/12/07 09:50

        הוא מצפון ת''א

        ואבא שלו שופט בג''ץ

        או כן אם הוא שירת בצבא זה היה כפקיד בקריה

        תדייק - פעם הבאה

        הגב לתגובה זו

      • משה, נכון שאתה טמבל?

        בני, 06/12/07 09:52

        קודם כל, הכיתוב ''עידו, ת''א (ובשבילך תל אביב)'' רומז על המיקום הגאוגרפי של המגיב. חוץ מזה, תתבגר.
        שא ברכה

        הגב לתגובה זו

        • בני, הטיפש יצאת אתה ולא משה, כדאי שתקרא טוב לפני שאתה מגיב. (ל''ת)

          דן, חיפה, 06/12/07 10:04

          הגב לתגובה זו

      • שמאלני

        יוסי, 06/12/07 10:06

        אני מזרחי וגר בעירת פיתוח
        ואני תומך במרץ
        דרך אגב בדרום תל אביב יש די הרבה מזרחיים ימניים
        (אפילו בצפון תל אביבי יש מזרחיים ואפילו ימנים)

        הגב לתגובה זו

      • למשה מכפר תבור.....

        אלי מעוז, 06/12/07 15:35

        גזען שכמוך !! מי הקים ובנה את כפר תבור??
        אנשי העליה הראשונה!
        כולם יוצאי רוסיה ורומניה, אבל אתה בטח לא יודע זאת נכון???

        הגב לתגובה זו

    • צודק 100%, לכל הגזעניים : שקט נמאס לשמוע את הגועל שלכם, חסרי תרבות! (ל''ת)

      george, 06/12/07 10:09

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אהה למי אכפת? כולם יודעים שבבוא היום תחסלו את כולנו בלי להניד עפעף (ל''ת)

    just me, 06/12/07 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לכו תיקחו כמה שיעורים מפוטין - שילמד אותכם שאיתם חיים (ל''ת)

    בלי ליקוקים, 06/12/07 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    או.. הה..אני מה זה מתרגש.....

    אזרח מאושר, 06/12/07 08:41

    אז הם לא יחגגו.. ככה ממש הם שמחים ביום העצמאות שלנו....ממש מאושרים...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל ראש עיריה שמתנגד שיחליפו אותו ביהודי (ל''ת)

    פואד, 06/12/07 08:40

    הגב לתגובה זו

    • צבוע

      אקס, 06/12/07 11:06

      צבוע

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הם תמיד מזכירם לי את דובן לא לא - שהכל אומר לא

    ורק על 48, 06/12/07 08:39

    רוצים לאכול אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא נעים - אבל ביננו ה לא נורא זה לא (ל''ת)

    נורא, 06/12/07 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ברוך שפטרנו (ל''ת)

    נועם, 06/12/07 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חגיגות 60 למדינה יהודית!!!

    חיה, 06/12/07 08:34

    ממש יהיה לנו קשה עם זה.
    לא ציפינו מהם שיחגגו.
    הם יחגגו כשאנחנו נמות, ובגדול.
    הם יחגגו כשלנו יהיה רע.
    הם יחגגו כשאנחנו נסתלק מפה.
    זאת תהיה חגיגה חגיגה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה אנחנו תמיד צרכים להחשב בהם בכלל - לא יחגגו

    לא יכירו, 06/12/07 08:31

    להתייחס אליהם בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה בין כה וכה החגיגה של מדינת ישראל ויהודים (ל''ת)

    שלא יחגגו, 06/12/07 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כרגיל יורים לעצמם ברגליים! רוב הערבים פלסטינים ומקומם שם (ל''ת)

    שיחגגו שם, 06/12/07 08:29

    הגב לתגובה זו

    • מה זה שם?? שם זה עדיין כאן מבחינתם הסובייקטיבית (ל''ת)

      נ.ג.ה.פ ש, 06/12/07 13:09

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שוב ושוב הערבים מסרבים להיות חלק מהמדינה היהודית (ל''ת)

    הכל בידיים שלהם, 06/12/07 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אברהם-בלילא???? (ל''ת)

    י, 06/12/07 08:25

    הגב לתגובה זו

    • התחתנה מתברר (ל''ת)

      החתול, 06/12/07 10:02

      הגב לתגובה זו

      • לחתול האוויל משריש! היא חזרה לשם נעוריה וילדותה (ל''ת)

        מיאו מיאו, 06/12/07 13:06

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    עכשיו ממש ביאסתם לי את היום! (ל''ת)

    שרון, 06/12/07 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רציתם מלחמה , הפסדתם, אז שקט!!! (ל''ת)

    אברהם, 06/12/07 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הם בהחלט בעיה, וזאת בלשון המעטה

    אמת ברורה, 06/12/07 08:16

    הם רואים בהקמת המדינה היהודית את אסונם, נאכבה,!
    הם לא מוכנים להכיר במדינה היהודית, ומשתפים פעולה עם אויביה, הם לא חלק מהמדינה, הם רק מחוברים לעטיניה, ועושים ככל יכולתם לפגוע בה,!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין ספק אתם בעיה גדולה !!! (ל''ת)

    משה, 06/12/07 08:16

    הגב לתגובה זו

    • השאלה היא: מה הערבים חוגגים בנכבה? את טיפשות מנהיגיהם?

      שם, 06/12/07 14:31

      את טיפשות מנהיגיהם, מלחמתם, ורדיפת הבצע ובדרכם לכבוש את רכוש היהודים דרסו אותם?
      שלא נתנו להם מדינה כאשר היו תחת כיבושם של מדינות ערב?

      הגב לתגובה זו