• 45.

    הטימטום=על עבירת רכוש נותנים עונש יותר כבד מאשר על אלימות פיסית!

    התומכים בדיכטר, 06/12/07 16:39

    מתי יבינו השופטים שהחיים ללא אלימות שווים הרבה יותר מכל הכספים שבעולם! מה שווה הדמוקרטיה כשאין מאסר עולם על אלימות ומאסר עולם על רצח זה לא לכל החיים (חוץ מיגאל עמיר כמובן).

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מורה = שוטר

    מורה בישראל, 06/12/07 11:58

    שמתם לב שמצב המורים דומה למצב השוטרים.
    חסרי חוט שדרה, עובדים ללא תמורה, מבוקרים מבוקר עד צאת הנשמה.
    שמתם לב לדמיון בין השר לשרה?-
    בקיצור הולכת לנו המדינה.
    המורים והשוטרים צריכים להתאגד יחד.
    להגיד דברים כהווייתם: - קראו היטב
    הכל מתחיל בחינוך מגיל קטן.
    לא לתת עו''ד לכל עבריין.
    לפתוח תיק לכל תלמיד שרק מצייץ קללה ומרים יד למכה.
    למלא את בתי המעצר במאות קטינים עד שהדבר יהפוך למגוחך.
    כי אי אפשר יותר לעבוד כך.
    המורים נלחמים ולא מלמדים.
    המנהלים רפי כוח ואין כלים.
    ואז המתבגרים שלא שמים קצוץ
    ומגיל צעיר יכו שוטר, זקן, כל אזרח שאת הרחוב חוצה. כי הדם עולה להם לראש
    וצריך בם להתחשב: אימם מסכנה ואביהם איפשהו יושב.
    ממש מסכנים שבא לבכות אך אנו הציבור השפוי הוא המסכן האמיתי.
    בין סורג ובריח ביתי אנו צריכים להיסגר במקום שאת הפושעים האמיתיים שם בכלא צריך לשים. אך שופטי ישראל- רפויי כוח ודין
    שולחים כל עבריין גברתן לחופשי כי על חיי עצמם חסים לבל יפגעו הם ומשפחותיהם.
    וכך ניראית המדינה שעוד מעט חוגגת את עצמאותה. אם זה לא היה כ''כ עצוב הייתי צוחק.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חוץ ממינויי מקורבים,טיולים בחו''ל,פוזה וכותרות לא עשה השר הנכבד דבר (ל''ת)

    רואה נכוחה, 06/12/07 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בנר ראשון נאשים את בתי המשפט,בנר שני את התקשורת,בנר שלישי אני בחו''ל (ל''ת)

    השר הנפוח, 06/12/07 06:40

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    טוב להאשים אחרים ולא את המשטרה,דרך אגב מי המליץ לסגור התיק לאולמרט? (ל''ת)

    הירשזון, 06/12/07 06:17

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שר שכשנתיים לא עשה כלום (רק טייל הרבה בחו''ל) מאשים אחרים בפשלות שלו (ל''ת)

    שטרן, 06/12/07 06:11

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בהעדר ראיות(מחדל המשטרה!!!) נותרת רק עיסקת טיעון (ל''ת)

    ספק האופציות, 06/12/07 05:25

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הנכון יותר מר דיכטר - פשוט אינך מתפקד כלל (ל''ת)

    אזרח מפוחד, 06/12/07 05:21

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בית המשפט חממה לפושעים ! עונשים מגוחכים!

    די נמאס, 06/12/07 00:15

    אם לא נעצור את זה עכשיו זה יהיה גרוע !
    הפשע והשחיתות יעלו עוד יותר !
    ומיצד שני האזרחים יקחו את החוק לידיים מירוב יאוש !
    ככה ממש מתחילה אנרכיה וזה הכי מסוכן למדינה !

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הפתרון : חוק שמתיר 2 עסקות טיעון בחיו של אזרח !

    דמיקולו, 06/12/07 00:12

    ככה יווצר מצב שמי ''שנפל / מעד ופשע בלי כוונה או בתמימות יקבל עסקת טיעון ויצא בקלות ויוכל להשתקם !
    אבל מי שהוא עברין ששם XXX על החוק לא יוכל לעשות עוד שום עסקת טיעון ויקבל עונש יותר רציני !
    נימאס מבתי המשפט שמגנים על הפושעים במקום על האזרחים והשוטרים !
    דיכטר צודק !

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    דיכטר צודק ! תציע חוק שמותר לאדם לעשות 2 עסקות טיעון בחיו ! כנסו

    סדום ועמורה, 06/12/07 00:04

    בית המשפט הפך לחממה לפושעים ומחבלים !
    במקום להגן על זכויות האזרחים שניפגעו הם מגנים ומרחמים על העברינים !
    במקום לשתף פעולה יחד עם המשטרה במלחמה בפשע, בית המשפט הולך נגד המשטרה !
    המצב גורם לאזרחים להיות מופקרים!
    והמצב יכול להיות יותר גרוע אם האזרחים יקחו את החוק לידיים [מרוב יאוש]
    חוץ מיזה העסקות הטיעון המגוחכות האלה מוציאות את העברין בזול !
    יש להגביל בחוק את מספר עסקאות הטיעון המותרות בחיו של האזרח !

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    90% מהפושעים הם ערסים ליכודניקים (ל''ת)

    וציולוג, 06/12/07 00:02

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    השר צודק ב 100%!!!! (ל''ת)

    שמעון, 06/12/07 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דיכטר תתפטר

    קצין בכיר במשטר, 05/12/07 23:48

    מאחר בכהונתך חלה עליה דרסטית באלימות המשתוללת ברחובות - בפשע המאורגן שכבר הרים את ראשו ומאיים על שופטים בישראל - החברה הערבית בזה למשטרה ומצפצפת על החוק - הגיע הזמן ש ת ל ך הביתה בלי לגלגל את האחריות על בתי המשפט שעושים צדק

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    במקום להשקיע בבתי סוהר,להשקיע בחינוך

    כושי, 05/12/07 23:48

    הכל מתחיל בבית ובבתי ספר.להוציא ילדים מגיל קטן מבתים הרוסים ולשקם אותם בפנמיות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מדוע לא מתפרסמות תגובות נגד מוטי השוטה מתגובה-19?

    התומך בשר הפנים, 05/12/07 23:35

    תגובתו כ''כ טיפשית ומקוממת!
    סוף סוף בא שר בישראל ואומר את מה שרוב האזרחים חושבים ואז בא מוטי חסר השכל וההגיון ומתרברב בטיפשותו וכך מצטרף לשופטים הגורמים להתגברות האלימות!
    ובבקשה לפרסם

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    השופםים פוחדים הם גם יודעים שהנאשמים משיגים הנחות בגלל קומבינות (ל''ת)

    הנהגה רקובה, 05/12/07 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למוטי-19-טיפשים כמוך, רק גורמים לאלימות שתפרח!

    מדען, 05/12/07 23:02

    בבקשה לפרסם! נמאס מהשטויות ה''אינטליגנטיות'' והמטופשות האלו שגרמו לאלימות הגדולה בארץ!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לקבוע בחוק עונשי מינימום! (ל''ת)

    ורד, 05/12/07 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למוטי השוטה-19-ענישה חמורה למען יראו ויראו ושטויות=מה שכתבת

    התומכים בשר, 05/12/07 22:47

    מוטי, אתה אידיוט מושלם! יש בכלל לחסל פיסית את תוקפי הקשישים(ות)
    במסגרת ''ובערת הרע מקרבך''
    בבקשה לפרסם!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בזיון של מערכת המשפט

    נועם, 05/12/07 22:38

    דיכטר תפסיק לבכות -לא שאתה מסוגל- אבל צריך סוףסוף לגרום למהפכה תפיסתית של מערכת המשפט שהינה הגורם העיקרי לפשיטת רגל בחברה הישראלית.
    לא לדבר איתה ברמזים אלא לשים את הבעיה על השולחן ולהטיס שופטים ''נאורים''
    תתבישו לכם!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למוטי המטומטם מתגובה-19-רק עונשים חמורים של מאסרי עולם לאלימים(ות)!

    דוקטורנט, 05/12/07 22:37

    יש לבער אותם מקירבינו!
    נא לפרסם בבקשה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    19 צודק

    עמוס, 05/12/07 22:36

    צריך להחמיר בענישה לאנשי ציבור! הרי שחיתות של שר או מישהו במקומות הגבוהים יוצרת מיידית 1000 עבריינים חדשים ,צריך להבין את המשמעות של אנשים לא מקצועיים ומושחתים בשלטון זה דבר חמור מאוד, כל תזוזה שלהם מדרך הישר מביאה לאנדרלמוסיה ברחוב

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מדוע לא מתפרסמות תגובותי נגד סלבה השוטה מתגובה-2?

    קשישים, 05/12/07 22:28

    השר דיכטר צודק! יש לדאוג לבטחון האזרחים(ות) במיוחד הקשישים(ות) מפני אלימות ולא להתחשב ב''זכויות'' האסירים! איזה שטויות סלבה האידיוט מתגובה-2-כותב?להפקיר את חיינו לאלימות כדי לא לפגוע בזכויות האסירים???!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הליצן הזה היה ראש השב'כ !!! כמה מפחיד עם גילון ואיילון (ל''ת)

    ממש אבודים, 05/12/07 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    דיטריך ימלא פקודות אולמרט בציות עיוור !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כמו בוורמכט, 05/12/07 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שטויות ענישה כברירת מחדל@@

    מוטי, 05/12/07 22:18

    אלו שנושאים עינייהם אל הענישה ודורשים ענישה חמורה וממושכת הם אנשים לא מתקדמים שלא מודעים למציאות,המדינות עם הענישה הקשה ביותר הם המדינות שאצלהם צומח הפשע יותר מהר מכל מקום אחר,ראו רוסיה אל סלוודור ארצות הברית כמה שבתי הסוהר מלאים יותר וקשים יותר הפשע רק מתחזק וקמות כנופיות אלימות מאי פעם,צריך קודם כל לשנות שיטת ממשל לשקם את מוסדות מדינה ולבחור בהנהגה צעירה בלי אנשים של קשרים ושחיתות של 30 שנה זה הפתרון ,לדחוף אנשים אל עבר כנופיות בכלא רק יחזור לאזרח כבומרנג

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון וצודק ..לך תסביר את זה למתלהמים.

      אבנר , חיפה, 05/12/07 22:30

      כל פעם ששומעים איזה מקרה חושבים שלשלוח אדם לבית הסוהר לתקופהארוכה מחזירה לנו אותו אח''כ איש טוב. אנשים לא יודעים מה קורה בבתיי סוהר , כמה אנשים מגיעים לעונש של שנה ונשאבים לעולם של פשע בגלל חוסר תקווה להשתקם והידיים של עולם הפשע אוחזות בהם ושואבות אותם אליהם והם בצר להם מוצאים נחמה ו''בית חם'' אצל פושעים גדולים שנותנים להם מה שהממסד לקח מהם . ואני לא חושב שאם איזה חלאה שפל ועלוב תקף קשישה וגרם לה לפציעות בגוף אז אסור לשלוח לכלא כדי שלא יתקלקל ממש לא . אבל לא כל עבירה מצדיקה עשרות שנים בבית סוהר כי אם כך אז הדבר היחיד שיתפתח במדינה שלנו זה בניית בתי סוהר לאכלס בהם את כל הגנבים ואנחנו נשלם את שהייתם שם . חובה להעניש אבל גם לשקם כי האיש הזה יחזור לחברה ואם הוא יחזור כחיית אדם שונא ממסד וכל דבר שמריח מנורמטיביות יהיה שנוא עליו אז הרווחנו רוצח בפוטנציה ולא אסיר משוקם. תחשבו קצת לא להתלהם את זה תשאירו לח''כים ושאר פוליטיקאים בגרוש ...תהיו בריאים

      הגב לתגובה זו

      • לאבנר הטיפש-אבל התוקף הוא כבר חיה רעה, אז צריך להרחיק אותו מהחברה! (ל''ת)

        נמאס מטיפשות, 06/12/07 05:27

        הגב לתגובה זו

    • למוטי חסר השכל וההיגיון-עונש מוות לתוקפי קשישים ומאסר עולם לאלימים

      בני קשישים, 05/12/07 22:40

      מהיכן נובעת טיפשותך והתרברבותך על ''ידיעותיך'' המטופשות?

      הגב לתגובה זו

    • למוטי השוטה-שטויות=למה שאתה כותב!!!

      שוטרת, 05/12/07 22:44

      רק עונשים חמורים על אלימות פיסית! ע''מ שקשישים(ות) יוכלו לחיות בבטחון בזמן שתוקפיהם יהיו בכלא וע''מ שיראו ויראו! אין לך שכל להבין זאת לצערי

      הגב לתגובה זו

    • למוטי-טיפשים כמוך רק גורמים לאלימות שתגדל! מה הקשר לגיל המנהיגים?

      דוקטורנטית, 05/12/07 23:06

      צריך עונש מוות לסאדיסטים התוקפים קשישים(ות)! למען יראו ויראו! צריכים מנהיגים כמו השר דיכטר עם הגיון!

      הגב לתגובה זו

    • לא מסכים עמך! יש להחמיר עם פושעים סדרתיים

      יאיר, 06/12/07 00:39

      ברור שצריך שיהיה איזון מסוים.

      הבעיה היא שאין איזון סביר בין זכות העבריין להשתקם ולחזור לחברה לזכות הציבור לא לקבל אלה בראש כי צפרת למישהו בצומת.

      עבריין החוזר לכלא בפעם השניה ושלישית בהחלט יש מקום לתת לא עונש מצטבר. לדוגמה, אין שום סיבה לא לתת 20 שנות מאסר לאדם שנכנס לכלא בפעם החמישית על עבירות רכוש, או לראש כנופיית פשע.

      במקום זאת, ראשי הפשע בישראל מתראיינים אצל רפי רשף ומשתתפים בכתבות אוהדות.

      כיום, עם חופשות נדיבות לאחר ריצוי רבע מהתקופה, קיצור שליש, ו-'התיחדות' עם נשים שלפעמים לא עושות את זה מתוך אהבה - בסך הכל סבבה בכלא.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אחרי ריצוי רבע מתקופת המאסר - יוצאים לחופשות בצורה קבועה (ל''ת)

    יאיר ח., 05/12/07 22:00

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מערכת המשפט פשטה את הרגל !

    pini, 05/12/07 21:36

    ולכן הפושעים חוגגים. מה כולם שומרים על עצמאותו של בית המשפט העליון שלא מעניק בטחון לתושבי ישראל.
    תנו לפרידמן לנצח - אולי ניוושע.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    קודם תדאג לשמור על השוטרים שלך... (ל''ת)

    אלון, 05/12/07 21:23

    הגב לתגובה זו

    • גב לשוטרים

      ס, 05/12/07 22:28

      קודם תתן גב לשוטרים אחרי תדבר על מערכת המישפט תרפה את מחלתך ואחר כך מחלה של אחרים

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    דיכטר צודק !

    go, 05/12/07 21:21

    המשטרה לבדה לא יכולה להילחם בפשע .
    אין שום דרך אחרת להרתיע פושעים מלבד ענישה מחמירה
    המשפט מלא בשופטי עיסקאות- שמעדיפים פתרונות קלים על ענישה צודקת

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בתי המשפט הם נקודת התורפה

    דני, 05/12/07 21:13

    כל עוד בתי המשפט ממשיכים במדיניות הענישה המגוחכת שלהם, שום דבר לא יעזור, לא יעזרו עוד שוטרים, לא יעזרו עוד תקציבים - כל עוד בתי המשפט לא יכפילו את העונשים הנהוגים כיום (החוק מאפשר זאת בקלות - הרי שום סוחר סמים לא מקבל באמת עשרים או עשרים וחמש שנות מאסר ככתוב בחוק, אולי שנתיים שלוש וזה מפשוט מגוחך!)

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    התעוררת, סוף סוף?...מה קרה, מישהו במשפחה נפגע, או מהחברים?

    קדימה הביתה., 05/12/07 20:58

    התעוררת, סוף סוף?...מה קרה, מישהו במשפחה נפגע, או מהחברים?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תאכל סופגנייה ולך הביתה פוליטקאי בגרוש (ל''ת)

    שגיא, 05/12/07 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    החברה הישראלית-יהודית בסכנה!

    אליהו שמש, 05/12/07 20:44

    ציתות: ""הענישה שאמורה להשלים את עבודת השוטרים חייבת לעבור תהליך של התאמה למציאות בישראל". מפכ"ל המשטרה, דודי כהן, טען בטקס כי עוצמת הפשיעה מהווה סיכון לחברה ולדמוקרטיה הישראלית."

    מדוע לא תתחילו לטפל בפושעים ובמושחתים, בלוקחי השוחד , "טובות הונאה" ואלופי הקומבינות בממשלה ובמערכת הציבורית ?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ראש שבכ לשעבר מחפש אשמים ,תתקן (ל''ת)

    בושה גדולה לנו, 05/12/07 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רק דיבורים..כולם מדברים ולא עושים כלום (ל''ת)

    חבל שאני לא יכו, 05/12/07 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בעניין הזה, אני מאוד מסכים עם דיכטר.

    מולי, 05/12/07 19:56

    השופטים נותנים עונשים מגוחכים.
    שני בחורים שפוצצו במכות בחורים אחרים סתם בשביל הכף, קיבלו 200 ש' קנס.
    חודשיים אחרי זה הם נעצרו על פשע קשה של אונס או שוד או רצח. (לא זוכר איזה פשע זה היה, אבל זה היה פשע קשה).
    8 חודשים על סחיטה ואיומים.
    מעצר בית על גניבה של כסף של בר מצווה.
    עונשים פשוט מגוחכים ולא היגיוניים.

    הגב לתגובה זו

    • אל תגלוש לדמגוגיה של דיכטר

      עמית, 05/12/07 21:13

      מעצר בית לא קשור לענישה. מעצר זה עד שיתחיל המשפט. כשבתי המעצר מפוצצים משחררים גם אנשים מסוכנים למעצר בית. זה כבר אחריות של דיכטר, לא של המערכת המשפטית.

      הגב לתגובה זו

    • גב לשוטר

      ס, 05/12/07 22:30

      אם אין גב לשוטר השוטר בדיוק כמוך אזרח פשות שחסוף לפגיעה

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    דברי השר בהעלאת הנושא מכוונת להטות דעת הקהל מהמפולת ביחסים עם ארהב (ל''ת)

    חץ, 05/12/07 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קודם לשמור על זכויות אדם ובטחון האזרח

    גל, 05/12/07 19:39

    אחר כך לדון בשלב הבא. שאין התמודדות עם מי שצריך על איזו ענישה אפשר לדבר? מי בכלל מעיז להביאו למישור המשפטי?. הבעיה נמצאת במקומות אחרים ואפשר להניח שאותו אחד שנתן את העצה או הביקורת הזו במסגרת תפקידו המכובד מבין היטב במה מדובר.

    הגב לתגובה זו

    • קודם להחמיר את הענישה

      גיא, 05/12/07 21:15

      ואחר כך לבלבל את המוח על זכויות האדם וכדומה - בינתיים נשמרים רק זכויות העבריינים לפגוע באזרחים שומרי חוק.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ראש שב''כ בדימוס - פטור אותנו מהנחלת ''דמוקרטיה'' (ל''ת)

    אורי וייס, 05/12/07 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דיכטר יודע עד כמה הפשיעה שולטת כאן ורק עכשיו נזכר בסיבות.שישאל את (ל''ת)

    החברים באשקלון, 05/12/07 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פטנט העבריינים המנצח - עיסקאות טיעון (ל''ת)

    הפרק' בשביתה, 05/12/07 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    דיכטר לא מתחשב בזכויות האסירים אי אפשר לתת מאסר עולם לכול פושע

    סלבה, 05/12/07 19:28

    אומנם גם לי נמאס מתופעת העבריינות שמטפשטת בעמנו,אך יש להתחשב גם בזכויות האסיר.אי אפשר
    לדרוש עונש יתר רק בגלל שאנשים מהעם,ולדיכטר לא מוצא חן העונש הנוכחי.גם ככה יש צפיפות בבתי הכלא זה יהיה הפרת זכויות האסיר אם יטילו עונשים כבדים,תיהיה יותר צפיפות.

    הגב לתגובה זו

    • זה שערוריה לא פחותה שהמדינה לא

      Walla, 05/12/07 19:58

      מקימה בתי סוהר נוספים. מה תגיד אם יקימו עוד כאלו, שזה בסדר?
      אף אחד לא מצפה שיתנו מאסר עולם לכול עבריין, זה לא צודק, אבל תקרא בעצמך ותראה איזה עונשים מגוכחים המון עבריינים מקבלים על עבירות חמורות ביותר.

      הגב לתגובה זו

    • work in chain gangs

      eli, 05/12/07 20:18

      Career criminals should get far harsher sentences. be made to live in tents in the desert. And work in chain gangs every day for 10 to 12 hours. Not be in held in cells with cell phones, televisions, and have conjugal visits. They forfeit their civil rights when they decide to make crime into a profession. Until we have hard labor as part of jail time we will not deter professional criminals from continuing. Hard labor is what is called for.

      הגב לתגובה זו

      • I agree (ל''ת)

        Moshe, 05/12/07 21:00

        הגב לתגובה זו

    • אפשר וצריך לדרוש יותר מאסר

      גדי, 05/12/07 21:16

      מאסר עולם לכל פושע לא, אבל עונש של לפחות 10 שנות מאסר לכל סוחר סמים - כן (החוק מאפשר אפילו כפול מכך). לגבי פורצים - למה לא לתת את המקסימום בחוק? וכך הלאה.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    נס חנוכה - דיכטר מביע דעתו בנושאים הקשורים למשרדו (ל''ת)

    דני, 05/12/07 19:19

    הגב לתגובה זו

    • הדיטריך הזה מתאים רק להכין סלט חצילים לח'ברה....

      עוגב בתנוחה, 06/12/07 00:03

      לא יותר מזה.

      הגב לתגובה זו