• 22.

    יואב - אתה גדול

    רפי, 04/12/07 07:05

    טענתך, כי ילד נכה בבית מאפשר להוריו לקבל פרספקטיבה חדשה ויפה - אין נכונה ממנה.
    כאדם בעל נכות (בעקבות תאונת דרכים) אני יכול לקבל מימד של - לפני ואחרי - ולהבין אילו יתרונות רבים ניתנו לי בזכות אותה נכות.
    המשך כך!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תפסיק לבכות......

    ניר מרמת ישי, 04/12/07 03:42

    ולך לעבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זו לא המדינה - זה עם הסגולה הזה

    ארז, 04/12/07 02:05

    המדינה, הממשלה משקפים ב-100% את הפרצוף של החברה הישראלית.
    כוחנות, מרפקנות - חכמים על חלשים יהיו אשר יהיו: נכים, זקנים, ניצולי שואה או סתם עניים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מסכים עם כל מילה

    פרובוקטור, 03/12/07 21:34

    בדבר אחד אני מסתייג - לא צריך לתת קצבאות הרבה. הקצבאות הן אלה שגורמות למדינה לבזבז כספים ולהתייחס אל מוגבלים, קשישים, נכי צה''ל ואמהות חד הוריות כאל נטל.
    צריך לשנות מהתחלה את היחס לאותם אלה שמהווים ''נטל'' ולהתייחס אליהם באופן שווה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא לתת לערבים ולדרוזים קיצבאות!!!!!!! (ל''ת)

    רוני, 03/12/07 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יש כסף אך המדינה בחרה לבזבז אותו על החרדים והמנחלים וכל מיליארדים

    איפה הכסף, 03/12/07 18:37

    יורדים לטימיון במקום שיושקעו בנכים,בחולים,בקשישים,בכבישים,בעיירות הפיתוח,בשכונות,בחנוך ובעתיד המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • החרדים במיוחד והמתנחלים הם שני מפעלים כושלים שכל מי ששם את

      מפעלים כושלים, 03/12/07 18:57

      יהבו וכספו עליהם שם אותם על קרן הצבי.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה האיש!!!

    נתן זהבי, 03/12/07 18:27

    יואב קריים הוא האדם שצריך למלא את תפקיד שר הרווחה.הוא פגוע מוח,עיוור בעין אחת,משותק בגפיו,דיסלקט ולמרות זאת הוא עולה בכל פרמטר על השר הנוכחי שמדבר קילומטרים ועושה סנטימטרים.
    קריים אינטלגנט,אמיץ,בעל חשיבה אנליטית וכושר ביצוע למרות המוגבלויות הפיזיות. אנשים כמוהו מפחידים את להקת המריונטות המגעילה שמנהלת את המדינה.אז הם ינטרלו אותו.דרעאק'ס.

    הגב לתגובה זו

    • נתן, כרגיל צודק. (ל''ת)

      בני, 03/12/07 21:52

      הגב לתגובה זו

    • אח''כ מתפלאים שמקבלים צוררים כמו אחמדיניג'ד? זה מה שמגיע לנו. (ל''ת)

      שלמה, 03/12/07 23:27

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הנכים בניגוד לחרדים רוצים לעבוד,להשתכר בכבוד ולא להיות קבצני

    לזכותם של הנכים, 03/12/07 17:39

    קיצבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מזכיר למישהו מדינה באירופה שהובסה ב-1945 ? (ל''ת)

    דוד, 03/12/07 17:14

    הגב לתגובה זו

    • לאט לך מטיף בשער שגר בגרמניה טול קורה מבין עינך (ל''ת)

      נכה, 04/12/07 02:25

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל הכבוד, צודק באלף אחוזים! (ל''ת)

    מיכל, עדיין, 03/12/07 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עול ? עול!

    בן-ששון, 03/12/07 17:04

    צם לימודים לתואר שני עוד לא עושה בן-אדם פרודוקטיבי ומועיל לחברה. צריך לזכור שהמדינה שלנו נאלצת להתמודד עם איומים אסטרטגיים כל יום ואינה יכולה להרשות לעצמנו לבזבז הון כספים על תמיכה בלתי מוגבלת בשכבות חלשות כולל נכים. כדאי להזכיר שנטל הטיפול חייב להיות גם על המשפחות ולא רק לחלוב את המדינה. מי מהנכים שאכן מסוגל לתרום ולעבוד - צריך לתת לו הזדמנות לעשות זאת, ואלה שלא מסוגלים לתרום יצטרכו להסתדר עם המעט שנותנת להם המדינה! לא חייבים לנסוע בוואן אמריקאי מפואר מותאם שעולה 300000 ש''ח.

    הגב לתגובה זו

    • טיפשות? טיפשות!

      עם בני ששון, 04/12/07 00:01

      מה שהמדינה נותנת בקושי מספיק לתרופות וקיום בסיסי. מי שלא יכול לעבוד, זכותו גם הוא להתקיים בכבוד. להגיד שנכים רוצים ואן מפואר היא דמגוגיה לשמה וטיפשות לא קטנה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    חמוד המדינה רואה בכל אזרח חלש שזקוק לשירותים כלשהם - נטל!

    90% מהאזרחים, 03/12/07 16:50

    והיא דואגת להמנע מלעזור כמה שרק החוק והמציאות מאפשרים

    יש דברים הרבה יותר חשובים לעשות עם כסף מאשר לבזבז אותו על דפוקים - ככה חושבים הקברניטים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ליואב קריים, עמך במאבקיך.

    ז'ק, 03/12/07 15:24

    אבל כדאי שתדע שהמדינה - היינו הנהלת האוצר- רואה לא רק בך עול.
    ההמדינה רואה בפועלים בנמלים ובחברת החשמל וברשויות המקומיות עול.
    המדינה רואה בזקנים ובחולים עול.
    המדינה רואה בילדים ובמתבגרים עול.
    המדינה רואה בנכי צה''ל עול.
    המדינה רואה במשפחות חללי צה''ל עול.
    המדינה רואה באנשים מעל גיל 45 עול (אא''כ הם מכניסים לקרופת האוצר הון)
    המדינה רואה בעולים חדשים עול.
    המדינה רואה בכל מי שאינו מקורב לצלחת עול.
    המדינה = נערי האוצר ימח שמם וזכרם מעל פני האדמה רואים בכל מי שאינו מקורב להם או מסוגל לפרנס אותם בשכר עתק -עול.
    שילכו כולם או לעזאזל או קיבנימאט -איפה שיותר קרוב ושלא יחזרו ושלא יבואו לנו אפילו בחלום.

    הגב לתגובה זו

    • המדינה מתנהגת כחברה מסחרת

      עידן, 03/12/07 16:49

      רוצה לצמצם את ההוצאות כמה שניתן, ולא חשוב ממה. והכי קל לקצץ ממי שקשה לו להתנגד.

      ואחר כך להוריד מיסים כדי שלעשירים יהיה עוד יותר כסף...

      אריסון צוחקת וכולנו בוכים.

      הגב לתגובה זו

      • המדינה מתנהגת כמכון ליווי הסוחר בנשים (ל''ת)

        ליתר דיוק, 03/12/07 16:55

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי שמצביע מר''ץ , תורם לפלסטינים ולא לישראל , גם אם אינו מבין זאת... (ל''ת)

    רחל, 03/12/07 14:53

    הגב לתגובה זו

    • ל-9, רחל! לא מבין את הקטע הפוליטי!!!

      עמרן א., 03/12/07 18:13

      אז מה אם יואב קריים משתייך למרץ וברשימתה?!
      הנכות אינה יודעת גבולות ואינה מבחינה בין אדם לאדם ובוודאי לשייכות הפוליטית שלו.
      אני מזוהה כאיש ימין, אני נכה והמדינה מתעמרת בי עוד לפני שהיתה לי בכלל זכות הצבעה.
      תחשבי שוב על תשובתך ותגיבי לעניין ולא מהבטן.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    Kol Hakavod

    Dori, 03/12/07 13:26

    bravo yoav, you are wise and definitely deserve to be heard!!!
    re the ''one menahelet'', Ruti was an amazing woman, wasnt she?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ליואב-איתך בלב ובנפש במלחמתיך ובפיעילויך

    ורד, 03/12/07 13:19

    ישר כוחך!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל הכבוד לדבריך,יואב.כואב שאנחנו חיים בחברה כזו (ל''ת)

    שלי, 03/12/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מר קריים - אתה גאווה לכולנו!

    חיים וינטראוב, 03/12/07 12:37

    במדינה בה החזקים רומסים את הפחות חזקים, העשירים דורכים על העניים, מקבלי השירותים הרפואיים חינם יורקים על אלו הנאלצים למות כי אין להם כסף לרופאים. במדינה כזו אתה מקור לגאווה.
    מדינה שלא רחוקה מהאידיאולוגיות הכי גזעניות בפרקטיקה היומיומית שלה ושמנסה לסלק מהדרך כל מי שאינו ''חזק'' (נכים, חולים, קשישים, מובטלים, עניים, שמנים, בעלי לקויות למידה, מיעוטים עדתיים ודתיים, וכיו'ב).
    במדינה כזו אתה גיבור!!!! המשך להראות למדכאים ה''כל יכולים'' שגם לפחות חזקים יש כוח, וחיוניות, ורצון להצליח ולהיות מאושרים!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יואב קריים אתה גיבור

    מצביעת מרצ לשעב, 03/12/07 10:25

    אבל אתה צריך להכיר גם במי שדופק את מאבק הנכים בארץ כבר שנים ארוכות. וזה השמאל. זכור לי שהיית מועמד מס 11 (נדמה לי) ברשימת מרצ עד שנדחקת למקום לא ריאלי כי ביילין ודיין צורפו בכוח ובאותו היום מרצ איבדה את קולי לעד. הרם את קולך בנושא גניבת האג'נדה החברתית ע''י גנרלי וקומיסרי השלום. שבדיוק כמו שרי המלחמה מקריבים את חיינו וחינוך ילדינו על מזבח ה''שלום''. שמבטיחים לנו שהכל יקרה אחרי שיגיע ה''שלום'' ושום דבר לא יכול להשתפר לפני זה. שום דבר לא מעניין אותם מלבד יוזמות בינלאומיות. שמחזקים את ידי רה''מ בטרם יצא לאנאפוליס אבל דוממים כקבר כשאין הוא מזכה את המורים בביקור. אג'נדת ה''שלום'' התבררה כדרך נוספת לדכא את המודרים. עד שמרצ לא תחזור לשפיות לא אתן לה את קולי.

    הגב לתגובה זו

    • קשקשנית ומבינה קטנה מאד בפוליטיקה (ל''ת)

      g.l, 03/12/07 21:51

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    החברה לא מקבלת

    יואל, 03/12/07 10:07

    אם החברה לא מקבלת את הנכה מדוע אתה מתעקש ומוכר את הנכים עבור דו''ח לרון? מי יעסיק אותם אם לא רוצים אותם?
    לא עדיף להשקיע הכח בנגישות ובשויון זכויות מאשר ואחר כך יציאה לעבודה?
    מהכתבה שכתבת איזה נכה ימצא עבודה?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    דיי לבכות (ל''ת)

    אחד שיודע, 03/12/07 08:48

    הגב לתגובה זו

    • ל-2 הידען! מה אתה יודע בכלל או מבין?!

      עמרן א., 03/12/07 18:16

      אשמח אם תיידע אותי, וכותבים, ''די'' ולא ''דיי''.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מסכים עם כל מילה.

    moson, 03/12/07 08:45

    יחד עם זאת אני בעד להילחם על שיוויון הזמניות ולא על קיצבאות.
    באופן אישי נפצעתי בצבא(התיקלות עם מחבלים) למזלי הפגיעה שלי כמעט ולא ניכרת ואין לי בעיה של נגישות כיום אני עובד יותר שעות ומרוויח יותר מרוב אזרחי המדינה.
    אם רק יתנו לנכים הזדמנות במקום לראות בהם עול נכים יהפכו לאנשים תורמים ומובילים בחברה.

    הגב לתגובה זו

    • הקיצבאות אינן משכורת

      מרותקת לכ''ג, 03/12/07 09:22

      הקיצבאות באו לכסות ולו במעט את הוצאותיו של הנכה וזאת על מנת שיהיה מסוגל לצאת לעבודה.
      לכן יש להלחם על ביטול הקשר בין קיצבה לשכר.
      איך יוכל עו''ד להגיע למשרדו אם לא יוכל לשלם למטפל כדי שיקים אותו ממיטתו, ירחץ ילביש ויאכיל אותו.
      איך יוכל אותו עו''ד להגיע למשרדו אם לא יהיה בכוחו לשלם את הדלק למכוניתו = רגליו. ועוד כהנה וכהנה.
      מבלי להתיחס לעובדה שתפוקתו של עו''ד נכה אינה כתפוקתו של עו''ד בריא ולכן גם משכורתו נמוכה יותר.
      עכשיו נסו להעביר את הנכתב מעלה לא לעו''ד אלא לשכיר בעל משכורת מתחת למינימום, אם תישלל לו קיצבאתו?

      הגב לתגובה זו

      • נכון קיצבאות הם לא משכורת והם מוצדקות.

        moson, 03/12/07 11:32

        מה שבאתי להגיד זה עדיפיות בקידום יעדים.
        לדעתי השיח של קיצבאות גורם להתיחסות של מה שיואב כתב - כאילו נכים זה עול.
        לכן לדעתי במקום להילחם על קיצבאות יש להילחם על הזדמנות.
        כמו שכתבת עו''ד נכה לא יהיה עו''ד אם לא תהיה לו נגישות לאוניברסיטה ולמשרד.
        כמו כן נכה עובד אפשר להמיר לו חלק מהקיצבה בהטבות מס - דבר שמעודד אותו ואת המעסיקים ומוריד את הרגשת העול.

        הגב לתגובה זו

        • אין הזדמנויות, אלא רק ל-פונקצונרים

          שרת בצבא, 03/12/07 12:25

          גם בריאים בני 25 לא מוצאים עבודה.
          ודוח לרון יחסל אותנו עד לסוף המר.
          חובה להפריד בין השתכרות לבין קצבה.
          רק פיזיוטרפיה עולה לחודש לפעם אחת 150 ש''ח שלא מוחזר מקופח. אז א לקבל פזיוטרפיה? זה כמו למות.
          לעשות חשבון, דלק לניידות 350 ש''ח, טיפולים לרכב???
          כל אלו על לחם בלבד. כי אין עבודה.
          איש לא מחפש נדבות אלא חיים בכבוד
          ובכנסת בניגוד לחוק משלמים 2000 ש''ח לחודש? מדוע? זה דוח לרון
          ניצול ועבדות לחלשים?
          מה עם פרוטזות? כיסאות גלגלים?
          מה שמספקים לציבור זה בררה שלא נמכרת בעולם. אין פיקוח ,אין חוק, אין אפוטרופוס,
          מחריגים אותנו מכל זוית.
          אנחנו לא מסכנים,אנחנו בני אדם,שלמנו במיטב כספנו לביטוח ואחרים. כמו כל אזרח יש לנו זכויות.
          במדינת ישראל
          אין זכויות,
          מי שלא לוקח בכוח,
          לא מקבל אלא נמק.
          יש מקום רק ל''יפי נפש'' בירושלים שלא רואים ממטר.
          עוד דוגמא ניצולי שואה.
          מליונים קבורים במרתפים של הבנקים
          ובממשלה.
          יש עודפים. במקום להציל את המדינה
          הורסים אותה .

          הגב לתגובה זו