• 127.

    הצעה מבזה של הממשלה,

    מוימוי, 05/12/07 12:02

    תוספת שאפילו לא מפצה על גידול האוכלוסיה, ללא הקטנת כיתות, אל תשכחו אותם בבחירות (כל המפלגות הגדולות אשר פוגעות מזה שנים בחינוך והביאו אותו למצבו כיום)

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מצא את ההבדלים:

    מרי, 03/12/07 13:44

    שכר חודשי של בחור ישיבה שלא עובד כבן 26 3800 ש''ח.

    שכר חודשי של מורה בעל תואר ראשון ב-5 שנים הראשונות בהוראה בין 2500 ל-3000 ש''ח.

    מה קורה במדינה הזאות?

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    שם רפורמה: שכר מורה כפול שתיים, כיתות לחלק לשתיים (ל''ת)

    מהפכה, 03/12/07 08:51

    הגב לתגובה זו

    • רפורמה זה שינויים בתוך השיטה (ל''ת)

      הצורך לכך, 03/12/07 09:34

      הגב לתגובה זו

      • אתה מבין את מה שאתה כותב?

        למפריחי, 03/12/07 12:25

        שינויים בתוך השיטה?
        ומהם?
        וכיצד הם יועילו לשיפור מערכת החינוך ולשיפור שכרם ומעמדם של המורים?

        הגב לתגובה זו

  • 124.

    איזו תוספת?

    רונן, 03/12/07 04:17

    בואו נראה: משרה של מורה בתיכון היא 24 שעות בשבוע. 3 שעות עבודה נוספת הם 12 אחוז לערך. אז למה מציעים תוספת של 8 וחצי אחוז בלבד?

    הגב לתגובה זו

    • 124- ''פת''- זה קיצור של פסיכופת?

      העובד לפרנסתו, 03/12/07 06:45

      לך לך לישון במקום לטחון לנו את המוח בשטויות שלך!!!

      הגב לתגובה זו

      • ''עובד לפרנסתו'' אך חמור

        לפסיכופת האמיתי, 03/12/07 08:35

        פת זה קיצור כנראה של פתח תקוה.

        הגב לתגובה זו

  • 123.

    אחרי קיצוץ של 4 מיליארד

    סטודנט, 02/12/07 23:54

    ''משקיעים'' בחינוך 1.5 מיליארד?

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    המורים רק טוחנים וטוחנים 95 אחוז

    אהובה בורכוב, 02/12/07 23:46

    מהם לא היו צרכים בכלל להתקבל להוראה זה פשוט פשע לשלוח את הילדים למורים כאלו.

    הגב לתגובה זו

    • 122- אז אל תשלחי!!!!!!!!!!!!

      דווקא כן שולחת, 03/12/07 06:49

      שבי את ללמד את הילדים שלך, לפי מה שאת כותבת את מ מ ש ראויה להורות... (כמו איך להיות טוקבקיסטית אטומה!!!!!!!!)

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    מחכה לעידכון !

    איאד, 02/12/07 23:45

    מי יודע מה קרה הערב בבית הדין לעבודה ?
    מחכה לעידכון !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מורים לחיים ואו לשקרים?

    עובדיה אבא של מ, 02/12/07 23:34

    יקבלו צוו ומחר ''יקבלו שילשול'', בה לי כבר להקיא ממכם, פלא שאנו בסוף דירוג רמת הלימודים בעולם, מדוע לדרוש כסף בטרם הוכחתם עליה ברמת הלימודים, אני גם לא משלם ללבעל מקצוע בטרם אראה תוצאות

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    שר אוצר שקרן כמו הירשזון.................. (ל''ת)

    עדת גנבים, 02/12/07 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    להפר את הצו, זהו צו השעה!! אם השופט אדלר שוב יפעל כמשת''פ של

    דרור מרמת גן, 02/12/07 23:17

    המעסיקים והממסד הקאפיטליסטי, ויפעל באופן בלתי חוקי, נגד שביתה חוקית, הפרת הצו תהייה מעשה הכרחי, צודק, דמוקרטי ומוסרי.
    אל תתקפל רן ארז, אל תתקפל!!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    צר לי לומר זאת אבל יש לנו ראש ממשלה מעורער בנפשו !!!!!!!! (ל''ת)

    אנרכיה, 02/12/07 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מחר נפגשים כולם בקופת חולים!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    השפעת הגועל נפש, 02/12/07 22:51

    הגב לתגובה זו

    • מקווה רק שארז לא יישבר

      mary, 02/12/07 22:58

      נראה שהמורים ובצדק רוצים להמשיך בשביתה אפילו בסגנון איטלקי

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    עד חנוכה המורים חולים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מורה מהשורה, 02/12/07 22:45

    הגב לתגובה זו

    • דיי!

      שמן מאוד, 03/12/07 01:36

      וואי כמה אפשר לחפור! סבבה אל תבואי יא אללה..

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    גם לי יש בחילה מהמצב........ (ל''ת)

    זאן פול, 02/12/07 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    יש לי בחילה איומה........... (ל''ת)

    רגיש לשלטון, 02/12/07 22:39

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הממשלה מפרה את החלטותיה כל הזמן

    יצחק, 02/12/07 22:39

    ממשלת ישראל מבטלת החלטות בהינף יד או לא מבצעת אותן לכן אין כל משמעות להחלטה של היום .בסיכומו של דבר לא מכניסים בתקציב את הסכומים לקיום ההחלטה וקוברים את הענין.
    הממשלה החליטה להקציב לנגב 17 מיליארד שקל ב10 שנים ראש הממשלה שר האוצר ונשיא המדינה דהיום מר פרס שהיה השר לפיתוח הנגב והגליל עמדו מעל הבמה בועידת הנגב והבטיחו שהפעם יהיה אחרת
    בפועל לא קיימו את ההחלטה ,בשנת 2007 בגלל המלחמה כביכול אך גם ב2008 לא הכניסו לתקציב והפעם כבר אין מלחמה.
    כל ההבטחות לגבי החינוך שלא יממשו מיידית יבוטלו או ימרחו בשנים הבאות ולכן אין ללכת לשום הסדר שלא יתן לגבי כלל הנושאים הבטחה שלטונית בלתי חוזרת הניתנת למימוש בבית משפט כולל יעדים ברורים של הפחתת מספר התלמידים בכיתה.
    ללא אלה אין להפסיק את השביתה

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    עד חנוכה המורים חולים!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מורה מהשורה, 02/12/07 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מה עם המחוות לפלשתינאים (ל''ת)

    דודי, 02/12/07 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    שמעתם את כתב ערוץ 1(שחר)? שום התחייבות

    קונקרטית., 02/12/07 22:25

    מאיפה עזות הפנים של שרי האוצר והחינוך לעבוד על בית המשפט?

    בית המשפט הנכבד - עושים ממכם צחוק. אל תאפשרו את זה לממשלה!

    הגב לתגובה זו

    • שמעתי, כל הכבוד שיש עוד אנשים ישרים במדינה הזו. (ל''ת)

      מני, 02/12/07 22:59

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    עד חנוכה המורים חולים!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מורה מהשורה, 02/12/07 22:23

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ~?~

    שובתים או לא?, 02/12/07 22:22

    אז אנחנו לומדים או לא-?

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    עד חנוכה המורים חולים!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מורה מהשורה, 02/12/07 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    עד חנוכה המורים חולים!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מורה מהשורה, 02/12/07 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ממשלת אולמרט - תמיר מ כ ס ח ת את החינוך (ל''ת)

    אין חשוב מהחינו, 02/12/07 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    תמיר ובראון - כיצד אתם מעיזים?

    ריטה, 02/12/07 22:09

    להחזיר את המורים עם צווי מניעה, זו פגיעה אנושה ברוחם ובמעמדם בכיתה. אתם הוופכים אותם ללעג בעיני כל.

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן להיכנס למו''מ רציני. לרדת מעץ האולטימטום-

      מו''מ הגון, 02/12/07 22:27

      תוך לקיחת עמדות כל צד:
      צד המורים- שכר. כיתות.החזר שעות.

      צד משרד החינוך- רפורמה.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    יש שביתה מחר או לא? (ל''ת)

    מישו, 02/12/07 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    יש שביתה מחר או לא? (ל''ת)

    מישו, 02/12/07 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    יש שביתה מחר או לא? (ל''ת)

    מישו, 02/12/07 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    יש שביתה מחר או לא? (ל''ת)

    מישו, 02/12/07 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    קונספירציה ממשלתית נגד החינוך בושה וחרפה

    רגע לפני תתביש, 02/12/07 21:56

    זה מה שיודע האיש ההוא מחברון רוני לעשות והטיפשה הפודלה של אולמארט צרת חינוך 2 וגרועה מהראשונה. עכשיו הם בדקה התשעים מעלים כמה הצעות מטומטמות וריקות עאלק מזכר של הממשלה להשקעה (שקיעת) החינוך.
    אם לא יבואו עם חוזה חתום בלתי חוזר עם מספרים מוחלטים זה לא יהיה חוזה זה מאחז עיניים.
    אולמארט לא מבין הזמן לא עובד לטובת הממשלה המושחתת שלו , המדינה שלנו כבר נמצאת מכל הבחינות על פי התהום רק דחיפה קטנה וכולם למטה , למה מחכים חברי הכנסת או חברי הממשלה המפוקחים מה אתם פוחדים מהאולמארט המניפולטור הזה מה אתה מופז פוחד ממנו הוא נזף בך תנזוב בו בחזרה אל תפחד מה הוא יפטר אותך שילך לכל הרוחות האולמארט הזה וכל ממשלת המוקיונים שלו .

    הגב לתגובה זו

    • שכחתם שבמו''מ יש 2 צדים (ל''ת)

      לא מאוחר להיזכר, 02/12/07 22:09

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    די לקטר!

    כמה אפשר?, 02/12/07 21:55

    די. המורים הם לא היחידים שמשכורתם מתחת לכל ביקורת,
    עכשיו התעוררתם? אי אפשר לתגמל את כל מי שלא מרוצה.
    אני יושבת חודש וחצי בבית, הלכו הבגרויות. אחר''כ מתלוננים פה על הנוער האלים, מה הפלא?
    אם זאת הדוגמא שהמורים נותנים לנו,
    מה הטעם לתמוך בהם?

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    להתנתקות היה 10 מיליארד ללא בעיות

    וכן לגדר הפרדה, 02/12/07 21:51

    אבל לחינוך אין?

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    להתנתקות היה 10 מיליארד ללא בעיות

    וכן לגדר הפרדה, 02/12/07 21:50

    אבל לחינוך אין?

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    להתנתקות היה 10 מיליארד ללא בעיות

    וכן לגדר הפרדה, 02/12/07 21:50

    אבל לחינוך אין?

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הממשלה החליטה לתת למורים כלום!! (ל''ת)

    גורנישט, 02/12/07 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לא לעבוד בעבור שעות שלא משלמים עבורן

    מורה, 02/12/07 21:34

    להגיע לכיתות, ללמד נטו עבור כל שעה שמקבלים, לבדוק בחנים, מבחנים בכיתה, לשוחח עם הורים, תלמידים על חשבון השיעורים, לא לעבוד יותר שעות
    ולזכור כל שעה = 40 ש''ח במקרה הטוב
    בייביסיטר זהו התפקיד

    הגב לתגובה זו

    • כמה מכם עובדים בכלל במשרה מלאה ''נטו''?? (ל''ת)

      פנים רבות לנטו, 02/12/07 22:14

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    ממשל=מכשלת ישראל

    מגי, 02/12/07 21:16

    האם מפתיעה שיטת העבודה של רוני בראון חברון? הלא כבר נאמר לא לחינם הלך זרזיר אל עורב....- כל עוף למינהו ישכון.... מדובר פה על אומנות התככים המניפולציות והרמאויות. לאורך חודשיים ימים הממשלה הזו מסובבת בכחש את נציגי אירגון המורים. יותר עצוב מכל דבר- זו ההוכחה להצלחת שיטות התכסיסים המכוערות. יותר גרוע מהכל- ההצלחה המדהימה להכניס עם שלם לתרדמת. בבזר השקרים- הכל מוכרים, ויש קונים טפשים. עם ישראל- העתיד שלנו הולך לאבדון- ואתם אומרים שירה להסכם איום- שכולו- רגרסיה??? היכן הדאגה האמיתית לתלמידים? כל הורה ששולח את ילדו ללמורד בקבוצה קטנה יודע איזו יעילות יש בלמידה. לקראת חג האורים- אני מתפללת שיתעשתו אותם הורים טפשים שלא קולטים ששום שינוי אמיתי לא יצמח כשמורים יכנסו לתהליך צשחיקה מואץ מעודף שעות עבודה. המון יפרשו- וקריסת החינוך שכבר החלה- תהיה לדראון עולם- כשם הנרדף של ממשלת הספינים והשקרים הזו. אור=אוריינות= דעת= עתיד. תחשבו על זה. ותפעלו לבטל את רוע הגזירה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הממשלה אישרה את ביזוי המורים! (ל''ת)

    ממשלה בלי ציבור, 02/12/07 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אם יוצאו צווים התלמידים ישבתו במקום המורים הממשלה הזו צריכה וחייבת

    אם יוצאו צווים, 02/12/07 21:04

    אם יוצאו צווים התלמידים ישבתו במקום המורים הממשלה הזו צריכה וחייבת לשלם מחיר על הבעיזיון של העסקת מורים בשכר רעב

    הגב לתגובה זו

    • מורים באים לעבודה ל 24 שעות שבועיות (ל''ת)

      לא לשכוח, 02/12/07 21:19

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    אין סיכוי לפני שהמורים יעיפו את רן ארז (ל''ת)

    מיכאל, 02/12/07 20:52

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    וסרמן מכרת אותנו בזול- לך הביתה (ל''ת)

    מורה מהסתדרות, 02/12/07 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    עד הקצה עד שנתרצה עד שזה יצא (ל''ת)

    הממשלה, 02/12/07 20:41

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אולמרט מוציא את כל העצבים על הכשלונות האישיים שלו על המורים. (ל''ת)

    אזרח, 02/12/07 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    השביתה

    דין, 02/12/07 20:21

    באיזה יום הלימודים יתחילו????

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    פוליטיקאים עליך ישראל

    לא פוליטי, 02/12/07 20:16

    אם ממשלת ישראל החליטה להקצות כסף לרפורמה אז מדוע שלא יחתמו על הסכם מול ארגון המורים?
    ומה הקישקוש על 8.5% שיוחזר לאוצר במידה שלא תהיה רפורמה ? אם המורים רוצים הלוואה אנו יכולים לקבלה בבנק .
    במידה שבית המשפט יוציא צווי מניעה,ברור יהיה לנו שבית המשפט משרת את אנטרס הממשלה ואינו אובייקטיבי!!
    כל המורים ימלאו טפסי הצהרה ליומים ועוד יום מחלה. כך לא נכבד באופן חוקי את הצווים וגם ישלמו לנו את ימי ההצהרה ואת ימי החנוכה!
    חוץ מזה אולמרט ורוני בראון וגם יולי תמיר מקבלים היום החלטה לתקצב וכו' את החינוך,היכן היתם עד היום מנהיגים עוורים שכמותכם?ברור לכם שההחלטה שלכם היא רק אחיזת עיניים ועיבור בית הדין לעבודה.
    רק חבל שלנו אין נמל תעופה לסגור,או שאלטר של חברת חשמל.
    ההתאגדות שלנו מפחידה את בעלי ההון והממון שתורמים לפוליטיקאים מחד ומקבלים מהם חוזים ופרסומות מאידך,לכן לא נוח שנקבל תוספות מעבר למוסכם במשק! אולי נשבור מסגרות וכולם ירצו תוספות כמונו,אז רבותי השרים וחברי הכנסת, נא לחוקק חוק קטן שמייחד את סקטור המורים וזהו.

    הגב לתגובה זו

    • הרפורמה היא שינוי בתוך מערכת ההוראה. המורים מתנגדים לשינוי

      ודורשים רק, 02/12/07 20:32

      הרפורמה פירושה גם שינויים בתוך המערכת וגם העלאת שכר.

      הממשלה תיקצבה בהרבה כסף את החינוך-אבל רק אם חלק יוקדש לישום הרפורמה (שינויים בתוך מערך ההוראה כדי לשפרו).

      שמעת פעם שאירגון הרופאים יחליט לאן ילך כל תקציב הבריאות?
      שמעת פעם רופאים מכתיבים למשרד הבריאות איך יתנהלו שירותי הרפואה??

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    רן ארז מנהיג העם...מנהיג כולם..אל תכנע

    מורד ההסתדרות, 02/12/07 20:15

    העם עם ארגון המורים

    הגב לתגובה זו

    • זה לא טוב משאתה אומר :| , ישלנו בגרויות וזה עתיד של המדינה (ל''ת)

      תלמידה, 02/12/07 21:02

      הגב לתגובה זו

      • אל תדאגי

        מורה לשעבר, 02/12/07 21:24

        ''יתחשבו'' בך ויעשו לך ''בחינות'' בדיחה. אז תפסיקי לאיים. התעודה הזאת כבר מזמן אינה שווה את הנייר שהיא מודפסת עליו.

        הגב לתגובה זו

        • נכון מאוד תעודת הבגרות לא שווה כלום (ל''ת)

          מורד מהסתדרות.., 02/12/07 21:49

          הגב לתגובה זו

  • 81.

    חרדת המורים מרפורמה נובעת מאי יכולת פדגוגית לעמוד ברמה (ל''ת)

    בוש במורים, 02/12/07 20:07

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אבל...

      מורה לשעבר, 02/12/07 21:28

      באמת . מורה בתיכון אינו מסוגל ''פדגוגית'' ללמד אלגברה תלמידים שלא יודעים את לוח הכפל ולא אנגלית לכאלה שטרם תפסו את הא''ב האנגלי.
      אם אתה חושב שהאשמה במורי היסודיים, גם אז טעות בידך. עדיין אף אחד לא הצליח ללמד חיות קרוא וכתוב, ואפילו לא לדבר. ומספיק חיה אחת להרוס כיתה ואפילו בי''ס שלם.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    ללמוד מהו מנהיג?

    מ, 02/12/07 20:05

    ראש הממשלה, שרת החינוך ושר אוצר נכבדים!!!
    רן ארז הוא דוגמא ומופת למנהיג, שלא בוחל בשום אמצעי בכדי להגן על ציבור שאותו הוא מייצג נכון שהוא קשה להבדיל מכם רכרוכים.

    הגב לתגובה זו

    • רן ארז הוא בושה למורים !

      חבר ארגון, 02/12/07 21:07

      ככה נראה מורה ? נו באמת .

      הגב לתגובה זו

      • רן ארז גאווה למורים!!!

        מוטי, 02/12/07 23:54

        הוא לא צריך להתנהג כמו מורה, הוא צריך להתנהג כמו מנהיג ארגון עובדים שאיכפת לו באמת.

        הלוואי שווסרמן היה לפחות 20% מרן ארז! או אז לא היינו נקלעים למצב שכזה.

        בעל של מורה בהסתדרות המורים.

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    עד מתי נסבול

    שלום בז'ה, 02/12/07 20:01

    אחרי חודש וחצי בבית אירגון המורים הצליח להשיג רפורמה נחותה מזו שהשיגה ההסתדרות. יש מציאות בישראל ואי אפשר לחלק כסף לכל מי שלא נראה לו. במגזר הפרטי המצב הרבה יותר קשה. עד שמקבלים העלאה הנשמה יוצאת אז מה, לא הולכים לעבודה?

    הגב לתגובה זו

    • יש כסף - אבל לא רוצים לתת אותו למורים!! (ל''ת)

      מוטי, 02/12/07 23:55

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    הרפורמה היא שם קוד לאיך לתת למורים תוספת מצד אחד...

    אבי געזונט, 02/12/07 19:55

    ולקחת מהם מצד שני.
    ממשכורת של מורה אי אפשר לפרנס משפחה. לכן יש רק נשים במקצוע זה ומעט הגברים שנשארו במערכת זה בגלל שהסתדרו איכשהו ע''י שתי משרות ודווקא בהם הרפורמה פוגעת הכי הרבה.
    הרפורמה המוצעת לא רק שאינה משפרת את מצב המורים, היא מרעה את מצבם בהרבה. מורים ותיקים נשארים( במקרה הטוב) עם אותה משכורת אך עם שעות שהייה ושעות פרונטאליות רבות יותר. ומכיוון שאין תשתית לחדר לכל מורה, את עבודות ההכנה ובדיקת עבודות ובחינות יצטרכו לעשות בבית בלאו הכי.
    רק אצל המורים החדשים תהיה העלאה בשכר שהיא אולי גדולה באחוזים, אבל קטנה בשקלים, בגלל השכר הנמוך להחריד של מורה מתחיל .
    כל מי שבא בטרוניות לרמת המורים היום צריך להבין שהבעיה נוצרה לפני 15 או 20 שנה ואם לא יעשה משהו דרסטי היום, לתיקון המצב, בעוד 10 יגיעו להוראה מורים ישירות מלשכת האבטלה. כבר היום מקצוע ההוראה נמצא ברמת ביקוש הנמוכה ביותר מבין מהמקצועות הדורשים תעודה ובסמינרים למורים כמעט ואין מועמדים.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    רפורמה, אבל לא ככה

    ניר שמעיה, 02/12/07 19:54

    עם כל הכבוד למורים שמגיע להם הכל מכל צריך להבין שהתלמידים הם לא מצע למלחמות. יש רפורמה שהוסכמה על ההסתדרות, למה אירגון המורים לא יכול להשתלב בה

    הגב לתגובה זו

    • כי הם לא פריירים ושפוטים.

      מורה מהסתדרות, 02/12/07 20:40

      וסרמן יו''ר הסתדרות המורים מכר את המורים בהסתדרות .

      רן ארז יודע למה המורה זקוק .

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    אז מה יש מחר בצפר? (ל''ת)

    תלמידה, 02/12/07 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הסכם קיבוצי כעת,מספיק שבענו שקרים

    ליאור, 02/12/07 19:52

    אנו מבינים שהיישום לשיפור מערכת החינוך יהיה ארוך, ולכן ניתן לסכם את כל הנושאים כעת:
    28 תלמידים בכיתה, החזרת השעות שנגזלו מהמערכת, מעמד המורה, ושכר המורה.
    כל הצדדים (הארגון, משרד החינוך, משרד האוצר) יחתמו כעת על הסכם קיבוצי שיכיל את כל הנושאים הנ''ל.
    היישום יתחיל כעת ויימשך חמש שנים (תוכנית חומש).
    המורים לא יהיו תלויים בממשלה זו או אחרת, המורים לא יהיו תלויים בנערי אוצר אלה ואחרים.
    ולכן המשוואה צריכה להיות, הסכם קיבוצי כעת יישום במשך חמש שנים.
    למורים יהיה הסכם סגור ,ברור, מוסכם, וחתום למשך השנים הבאות.
    למורים ולתלמידים תהיה מעתה והלאה תקווה, ניתן לראות את האור בקצה המנהרה.
    אין כל ספק שהמורים יסכימו לחזור ללמד כאשר יש בידם הסכם קיבוצי חתום, ומצד שני האוצר לא יצטרך להשקיע מיליארדי שקלים ברגע זה.
    ניתן להתגבר על מכשולים כאשר יש תקווה, מערכת החינוך והתלמידים רק ירוויחו מרעיון זה.
    רק בשביל להזכיר לכולנו...
    אני מצטט ממכתבו של רה''מ מעיתון ידיעות אחרונות:
    ...לחברי ארגון המורים העל-יסודיים. אני מתחייב להקטין את מספר התלמידים בכיתות למספר מקסימאלי שיוסכם בינינו במשא ומתן שיחודש מיידית, בהנחיית שרי האוצר והחינוך.''
    האם זה רק היה ספין של רה''מ? האם רה''מ כלל לא התכוון לכך? האם שיקר את הציבור???
    אם לכולם ברור, כולל לרה''מ, שיש חשיבות לצמצום הכיתות, אז מה הבעיה להתחייב בהסכם?
    רה''מ יוצא לדרך קשה לשלום עם הפלסטינאים, האם הוא יהיה מוכן להסתמך רק על הבטחות??
    (אני מקווה שלא). בנוסף יש לזכור את מקצועו של רה''מ, עו''ד, הסכם חתום הוא הקובע!!
    וזאת במיוחד כאשר נראה שאין למורים אמון בהבטחות הממשלה.
    נראה שיש כוונה ''למרוח'' את ביה''ד ואת הציבור במשך מספר חודשים.
    על איזה כספים מדברת הממשלה איפה הם בתקציב של 2008?
    החלטת הממשלה מהיום היא סתם מילים כי יש סעיף קטן ומשמעותי שאומר ''בכפוף לאילוצי התקציב'' הכוונה ברורה לכולם, פשוט מורחים את המורים, ולכן המורים דורשים, בצדק, הסכם
    קיבוצי שלא ניתן לשנותו אלא בהסכמת שני הצדדים.
    כאשר אין תקווה, לא ניתן לראות את האור בקצה המנהרה. וברגע זה, עובדים על הציבור ועל המורים בעיניים. וחבל שכך.

    הגב לתגובה זו

    • מתי שיקרו אותך???

      בעל של מורה, 02/12/07 21:21

      בינתיים, אתם הולכים אחרי השיכור כסומא בארובה. ניהלו בשמכם מו''מ שנה וחצי והשיגו אפס מאופס. אתם אלו שבגדתם בהסתדרות המורים ולא להיפך. אילו מנהיגיכם לא היו שיכורי כוח (וכמו שהוא נראה גם יין), היו משלבים ידים עם וסרמן ומגיעים לרפורמה מקיפה בהרבה. רשימת הקניות שלך, נראית פתטית, על רקע חוסר האמון שלך, במערכות השלטון. תקציבים לחינוך משיגים בבחירות ולא בשביתות. שהשיכור יקים מפלגה וכולכם ובני משפחותיכם תתמכו בו, תגיעו לכנסת כמו הגימלאים, ותשיגו מה שתוכלו.
      בינתיים, תחזרו ללמד. צר לי על הדמעות, אבל אתם אנשים בוגרים ומקווה שתסיקו מזה את המסקנות הנכונות.

      הגב לתגובה זו

      • לא אומרים-מתי שיקרו אותך- אלא מתי שיקרו לך

        מגי, 03/12/07 22:07

        לבעל של המורה
        קשה לי להאמין שאתה בעל של מורה. לפי דעתי - אתה לפי הגישה שלך עלול להפוך, לשעבר.
        אם הינך מבין באמת את טיב המאבק- לא היית כותב דברי בלע. מסכנה המורה שאיתך...
        לעצם העיניין -טול קורה מבין עיניך- וראה אתר בשם: ענת שניידר. אולי תשכיל סוף סוף להבין את החטא - ועונשו. קאפיש?????

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    מה 6מילירד שאמרו שנתנו זה היתקבץ ל-100 מיליון איזה בדיחה!!!! (ל''ת)

    מורה שובת, 02/12/07 19:49

    הגב לתגובה זו

    • מורה? ''היתקבץ''? או התכווץ? ''מיליון'' או מליון (ל''ת)

      בשם אבשלום קור, 02/12/07 20:03

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני מיתהפך בשמיים על ענן

    יאנוש קורצק, 02/12/07 19:49

    בראותי את מורי בית הספר והמחנכים היהודים המסורים שגדלו בארץ הקודש. חשבתי שאני מופת להם . שאני שמסרתי נפשי על ההוראה והפדגוגיה ולא על הכסף אראה משהו מכך אצל המורים בישראל אבל ניכזבתי . לדרישה לעוד כסף הם קוראים רפורמה . אנא אוליך את בושתי.. ???

    הגב לתגובה זו

    • מי שם אותך

      לדבר בשם קורצ'ק, 02/12/07 22:04

      גדול המחנכים העבריים, ועוד לשים בפיו דברי הבל שכאלה.
      צא ולמד מהן דרישות המורים ועל איזו רפורמה הם מדברים ואח''כ תוכל לומר (בשמך בלבד) שאתה מתבייש. ואני מתביישת שאני שולחת את ילדיי ללמוד דעת אצל בני אדם שמעסיקיהם, קרי אנחנו, לא מכבדים אותם אפילו בשכר הולם (שלא לדבר על חוסר הכבוד, או תת -התנאים) שאיתו יוכלו לחזור אל משפחתם ובני ביתם ולפרנסם בכבוד.
      כמי ששלחה את ילדיה לבית ספר בארה''ב עד לפני זמן לא רב וחזרה ארצה מתוך ציונות, אני בושה ונכלמת שעל ילדיי ללמוד, לדידם של אנשים שכמותך, שמורי הארץ הזו בלתי ראויים לשכר שהולם את הורי תלמידיהם. מהמקום שאני באתי ממנו, היו אלו ראויים לא רק לשכר גבוה, אלא גם לכבוד הגדול ביותר אליו ראויים בני האדם בעלי ההשפעה הגדולה ביותר על ילדים, אחרי הוריהם.

      הגב לתגובה זו

      • המורים לא מדברים על רפורמה

        אלא משרד החינוך, 02/12/07 22:42

        כיתות קטנות והחזר שעות זה לא רפורמה (התלבשתם על המילה כדי לבלבל את האוזן הציבורית).
        רפורמה פירושה שינוי מהותי ממשי בתוך המערכת.

        הגב לתגובה זו

        • ארגון המורים מדבר על רפורמה..

          מוטי, 03/12/07 00:04

          וגם התחילו ניסוי שהצליח מהבחינה החינוכית וההשגית, אבל באוצר החליטו שזה יקר מדי...

          אז עכשיו האוצר מציע הסכם העסקה חדש שהם מכנים ''רפורמה'', שאין בו יותר מאשר תוספת עבודה, בתשלום מופחת לשעה. הסכם זה הופך את המורים ל''עובדי קבלן''. הסכם זה בסופו של דבר אמור לחסוך עלויות לאוצר.

          שעות הוראה אפשר להוסיף כבר כיום תמורת תגמול טוב יותר למורה.

          הגב לתגובה זו

        • שינוי במערכת -זה בדיוק הקטנת כיתות והחזרת שעות .

          אחגד, 03/12/07 00:40

          זהו בדיוק רפורמה לא דווקא הוספת עוד ועוד שעות עבודה למורים בלי שום שיפור תנאים .

          הגב לתגובה זו

          • זה לא.

            נודניקים, 03/12/07 09:37

            שינוי בתוך המערכת, בתוך (בתוך)-זה רפורמה

            הגב לתגובה זו

      • ברצינות הרב עובדיה צודק

        אמא של ניר, 02/12/07 23:38

        חבורה של אוכלי חינם ומטומטמים עם פסימומטרי 400 חלק גדול מהמורים, נמאססססססססססס

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    זה אומר 0% תוספת בלתי תלויה?

    רון, 02/12/07 19:49

    זה אומר שאין שום שקל תוספת בלי תוספת שעות?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הערה ממורה פגוע-לכנופיה של אולמרט

    דרור, 02/12/07 19:48

    אתם בממשלה חבורה של תולעים אשר מענין אותם יחצי ציבור,טיסות לחו''ל,ההטבות המופלגות,-.ההיסטוריה תשפוט אתכם שאתם גרמתם לחורבן הבית השלישי.אני עם דרכון גרמני+אזרחות עם משפחתי יורד לגרמניה,שם אחייה הרבה יותר טוב. והעיקר-להתרחק מחבורת התולעים שהשתלטה על קופת המדינה,ורובצת בחוסר מעש באורוות הכנסת.ברוך שפטרנו-ממילואים.שהתולעים יילכו.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    עופר עיני?????

    מאוכזבי עופר, 02/12/07 19:45

    עופר אתה פוליטיקאי אמיתי במשמעות הרעה של המילה...

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שלא ימכרו אתכם כמו שוסרמן מכר אותנו (ל''ת)

    יאיר, 02/12/07 19:45

    הגב לתגובה זו

    • אתה מבלבל את המוח

      סימה, 02/12/07 21:08

      לך לישון

      הגב לתגובה זו

    • גם את סימה

      ישנוני, 02/12/07 22:04

      איך שילמו לך להגיד את המשפט הזה לפי מילה?
      ומי שילם לך אלו ששילמו לוסרמן ?
      רק שאותו סידרו לכל החיים והוא סידר אותך

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    את צוי המניעה היה צריך

    אבא של תלמידה, 02/12/07 19:43

    להוציא כבר אחר היום ה10 של הש/ביתה ולא ביום ה47 . כמו שאולמרט וממשלתו לא יודעים לגמור מילחמות כך הם לא יודעים לגמור שביתות במערכת חשובה כמו החינוך . כל הממשלה הביתה מייד . כישלון טוטלי. החינוך הוא כמו ביטחון כמו בריאות !!!!הטמבלולים בממשלה לא מבינים את זה .

    הגב לתגובה זו

    • החינוך במתכונתו כיום דורש רפורמה!

      הרפורמה לטובת, 02/12/07 20:11

      היא לא נולדה כדי להציק למורים!
      היא כדי לשפר את מה שמקבל התלמיד!

      אגב, כך גם דו''ח דוברת לפניה.

      רק עיוור לא יבחין שדרושים שינויים.

      במקום שהמורים יכנסו למו''מ איך הם יכולים ל''חיות'' (כוונתי להיות מתוגמלים כראוי)עם הרפורמה- הם זורקים אותה לפח , דוחים על הסף, כמו שעשו לדוח דוברת.

      דרושים שינויים פנימיים-לא רק חיצונים כמו הקטנת כיתות וכו'.

      המורים לא מוכנים לשום שינוי שקשור גם אליהם עצמם.
      ואי אפשר לשנות, בלי שזה יהיה קשור גם למורים עצמם..
      זה אבסורד בלתי נסבל.

      הגב לתגובה זו

    • אכן

      מיטל, 03/12/07 02:05

      מאבק המורים חשוב מאין כמוהו, עם זה אני מסכימה בהחלט
      אבל לבצע אותו על גבם של תלמידים שצריכים ללמוד לבגרות? זה לא כמו בארה''ב- ''מקסימום נלמד שנה הבאה''- בארץ רגע אחרי סיום הלימודים המדינה חוטפת אותך לצבא ונגמר...

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא לוותר

    רחל, 02/12/07 19:35

    עדיף שנחזור תחת צווי מניעה ונעבוד בהתאם לשכר. וזה אומר: ללא ישיבות, ללא מבחנים, ללא טיולים וכ''ו.
    לא להסכים לתנאים של הממשלה. זו עבודה בעיניים. אני בכל אופן מתכוונת להוריד הילוך ולעבוד בהתאם לשעות המשולמות לי. ללמד בכיתה ולחזור הביתה לנוח. זה מה שהם רוצים? זה מה שהם יקבלו.

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה?למה לאיים?גם ככה לא עושים כלום (ל''ת)

      עבודה בעיניים, 02/12/07 19:44

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ארז חזק ואמץ

    rufos, 02/12/07 19:32

    אם יש שכל בקדקד אל תחתום התמורה זה לעג לרש תן לממשלה להשיג מורים כדי להפעיל את התיכונים נראה אותם גיבורים המורים של היום הם יציר משרד החינוך והמערכת האקדמית בישראל פרוטות שיתן אולמרט ובראון לילדים שלו

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ארז חזק ואמץ

    rufos, 02/12/07 19:31

    אם יש שכל בקדקד אל תחתום התמורה זה לעג לרש תן לממשלה להשיג מורים כדי להפעיל את התיכונים נראה אותם גיבורים המורים של היום הם יציר משרד החינוך והמערכת האקדמית בישראל פרוטות שיתן אולמרט ובראון לילדים שלו

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אמנם הממשלה נענית אבל לא מתכוונת לעזור למורים (ל''ת)

    ארטתיק, 02/12/07 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כל היום תשאירו אותנו בחוסר וודאות?

    חטיבת ביניים, 02/12/07 19:23

    יש מחר לימודים או לא???

    הגב לתגובה זו

    • לא אחי יוצאים כרגיל (ל''ת)

      pubcrawler, 02/12/07 19:56

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    הרפורמה זה אסון אל תחתום רן ארז !!!!!!! (ל''ת)

    אתה תותח רן, 02/12/07 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ממשלה של נוכלים עובדים על המורים ..להמשיך בשביתה ולא לוותר . (ל''ת)

    ניצן, 02/12/07 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    איך מערכת ''מעריב'' יודעת שביה''ד ייענה לבקשת הממשלה? האם הם יודעים

    דרור מרמת גן, 02/12/07 19:01

    משהו שאנחנו לא יודעים?
    ''רגע לפני צווי מניעה: אושרו כספים לרפורמה'', זועקת הכותרת, ואני שואל: איך אתם יודעים?

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אם זו רמת המורים בישראל..בושה .

    יקי, 02/12/07 19:00

    לפי תגובות המורים שמגיבים אני לא מתפלא שרמת החינוך כל כך נמוכה . השאלה היא אך זה שהאוניברסיטאות והמכללות מסמיכות רמה כזו נמוכה של מורים. הגיע הזמן להעלות את רמת סגל ההוראה במקביל לרפורמה מקיפה במערכת החינוך .כולל הקטנת מספר התלמידים הוספת שעות הוראה העלאת שכר המורים לפחות לפעמים משכורת ממוצעת במשק . והכי חשוב להעלות את רמת המורים . כי המצב הקיים רק ינציח בינוניות ומטה המצב ממש בכי רע. אם יעשו בחינה למורים בנושאים שכל אזרח סביר צריך לדעת . לצערי הרבה מורים יכשלו .במסגרת הרפורמה לדעתי יש לחייב מנהלים מעקב קרוב על איכות הסגל והתאמתו למקצוע ההוראה . מתחת למינימום מסויים יש לפטר את המורה או שיעמוד במיבחנים מתאימים אם ירצה להמשיך בהוראה .

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מקבלת את הרושם הזה

      אמא, 02/12/07 19:16

      מהתגובות המתלהמות של המורים באתר, מהנכונות לצלוב כל הורה שמתנגד לשביתה ממושכת כל כך ומהחזרה על הקלישאות, גם אני קיבלתי את הרושם שיש ציבור לא קטן של מורים שכדאי מאד שלא יהיו חלק ממערכת החינוך.
      נקווה שאלוהים ירחם גם על ילדי בית הספר.

      הגב לתגובה זו

      • ההורים לא מרחמים על ילדיהם, אז מה

        מה אפשר, 02/12/07 19:43

        את רוצה מאלוהים?

        הורים כמוך מעדיפים שילדיהם יחנקו עם 100 תלמידים בכיתה, בלי מזגנים ובלי ארוחה חמה, עד 18.00 במקרה הגרוע,.....
        העיקר שהמורים ישהו בביה''ס.

        הגב לתגובה זו

        • די כבר עם הכיתות (ל''ת)

          שמענו, 02/12/07 20:13

          הגב לתגובה זו

          • האמת, זה לא רק הכיתות הצפופות

            חברה אלימה, 02/12/07 21:38

            לא פחות חמור מכך, הורים בורים כמוך, שנותנים גיבוי לילדיהם האלימים.

            הגב לתגובה זו

      • אלוהים לא ירחם עליך כי המורים זכאים לשכר ולא לרחמים

        כבר לא מורה, 02/12/07 19:52

        מי שזקוק לרחמים אלה ההורים שאינם מצליחים לחנך את הילדים הפרטיים שלהם, הורים שמתבכיינים בתקשורת שהילדים עושים כל שנפשם חפצה ולא יכולים לעצור, הם מבקשים שהמורים יתקנו את כישלונם כהורים , לאור מעמד ההורה במדינה ויכולתם להכין ילדיהם לחיים צריך לפתוח ומהר מערכת חינוך להורות ויהיה שם הרבה עבודה.

        הגב לתגובה זו

    • מי אתה

      מורה גאה, 02/12/07 19:43

      בכלל שמעז לבקר את רמתם של המורים. גדולים ממך החליטו שאני ראויה להיות מורה. אתה מגיב כאילו שבחנת את כל המורים. מה דעתך שיהיו מבחנים גם לנבחרי הציבור שלנו? שממשיכים לפרסם עובדות שיקריות וחושבים שכל העם מטומטם. מהתגובה שלך נראה שזה מצליח להם.

      הגב לתגובה זו

      • מה את מתנפלת?

        אתם תוקעים כל, 02/12/07 20:13

        תגידו כמה כן נראה לכם סביר עם רפורמה.
        עם!!

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    עם כבר אז כבר...

    @@, 02/12/07 18:58

    מוטב שנחזור ללמוד אחרי חופשת חנוכה-עם כבר אז כבר....
    לא חושבים?????
    יומיים לא יעזרו........

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    המורים רוצים לקבל

    תלמידה מבולבלת, 02/12/07 18:56

    שכר בחנוכה! אם המורים ישבתו בחנוכה הם מאבדים תוספת שכר!!
    רן ארז רוצה להרשם בדפי ההיסטוריה!!
    ותמיר ובר און רוצים לשמור על הכיסאות שלהם!!

    אז בקיצור:
    רן ארז בריון!
    בר און אידיוט!
    תמיר פוליטיקאית!
    (למה נראה לכם שמשהו טוב יכול לצאת מהשילוב של השלושה?!)

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם אולמרט?

      מוטי, 02/12/07 18:59

      שכחת את המנצח על הדיסהרמוניה הזאת?

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט צדק במה שהוא אמר:

        תומר, 02/12/07 22:05

        המשבר הזה צריך להשאר בידי משרדי האוצר והחינוך וארגון המורים! זה שארז בטוח שהוא חשוב מספיק כדי להחליט שהוא מדבר רק עם ראש הממשלה זאת טיפשות וילדותי מצידו!!

        בסופו של יום זה לא משנה אם אולמרט התערב או לא! ההחלטות נעשות בידי בר און ותמיר!

        הגב לתגובה זו

    • ואת שמדברת ברמה כזו?? (ל''ת)

      יוסי, 02/12/07 19:22

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    חוזרים שוב ושוב על המספרים...

    מוטי, 02/12/07 18:54

    מיליארד ו 300 מליון - מתוכם רק 300 מליון ל''רפורמה'' הבזויה שכבר סוכמה עם ווסרמן, והשאר זה הפרשי שחיקה שחייבים למורים לתקופה מ 1997 והלאה (ועדיין לא כל ההפרשים).

    אין חדש תחת האופל!

    בעל של מורה

    הגב לתגובה זו

    • הרפורמה לא בזויה. היא דרושה כדי להבריא את כשלי המערכת.

      יש לה תוכן, 02/12/07 19:00

      אם התגמול לא מספיק, אם השכר נמוך-שיגידו את זה.

      שלא ימשיכו להתנכל לחינוך-שידרשו יותר תגמול.
      זה הכל.

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה היא לא רק בתגמול..

        מוטי, 03/12/07 00:15

        מה שקרוי רפורמה במשרד החינוך אינו אלא רפורמה במבנה השכר (הסכם תעסוקה חדש וגרוע), והגדלת היקף משרת המורה.

        שיעשו רפורמה בתבנית שרוצה ארגון המורים, כזאת שנוסתה והצליחה, רק עולה יותר, ופחות מוסיפה שחיקה למורים. הארגון יקח בשתי ידים.

        והקטנת כיתות והחזרת שעות זה גם חלק שצריך להתחייב עליו.

        הגב לתגובה זו

        • להגדלת היקף המישרה יש תוכן!תוכן שקשור למערך ההוראה!

          אוטיסטים, 03/12/07 09:40

          נשאר התגמול.

          הגב לתגובה זו

      • ''הרפורמה''-המחופשת- בזויה.

        מגי, 03/12/07 23:34

        כמו מציעי הרפורמה- זוהי רפורמה בזויה.
        1. שום שיפור אמיתי לשכר הריאלי של המורים. . להיפך. השכר לשעה יורד
        2. התלמידים זקוקים לתיגבור לימודים ולחיזוק הנלמד. אינו דומה השונה משנתו מאה פעם לשונה משנתו מאה ואחת פעם. תירגול. את זה יודע כל ספורטאי. גם למוח נחוץ אימון קבוע.
        3. התלמידים זקוקים לסביבה רגועה ותומכת. בכיתות עמוסות- זוהי משימה בלתי אפשרית.
        ועל זה הדרך- צא ולמד מה מסר לחינוך- צנשמה, שכבר מזמן אנסו אותה- כן- א נ ס ו . עם התודעה- יתחיל גם השינוי.

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    חשבון משכורת!

    מורה, 02/12/07 18:54

    תוספת 8.5% משכר בסיסי של כ- 4500 ש''ח (עבור 20 שנות וותק)= כ- 400 ש''ח תוספת לחודש.
    נניח שעל שכר היסוד תהיה תוספת אחוזית= 100 ש''ח תוספת.
    סה''כ מקסימום תוספת: כ- 550 ש''ח.
    האוצר דורש 3 שעות שבועיות תוספת * 4.3 שבועות בחודש = כ- 13 שעות.
    השכר לשעה המוצע: 13 / 550 = כ- 40 ש''ח תוספת לשעה. זאת המציאה הגדולה??? ומה באשר לתוספת השכר למשכורת שכבר עובדים???
    חוצפה מאין כמותה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    100 מליון זה 150 שקל לכתה לחודש. אולי תוספת של שעתיים

    מלי, 02/12/07 18:48

    הבלוף שקוף
    100 מליון לכמעט שני מליון תלמידים הם 50 שקל לתלמיד בכיתה ממוצעת של 30 ילד זה 1500 שקל לשנה שהם 125 שקל לחודש שהם שעתים נוספות לשבוע
    ולזה קוראים מהפכה?
    גם תוספת השכר לא מפצה על ירידה השכר ביחס לכוחה הכלכלי של ישראל פי 3

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הצעת ייעול

    רונן, 02/12/07 18:48

    יש לי הצעת ייעול:
    שר הממשלה יקבלו תוספת של 7 אחוז במשכורתם, רק בתנאי שיפגינו שיפור בביצוע משרדיהם. בידה ולא יראו זאת, יושקע הכסף בשיפוץ בנין הממשלה...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הכל עבודה בעיניים, ''סיפורי פוגי''

    פיני, 02/12/07 18:47

    הממשלה ''חמה '' לשחוק את שכר המורים ברכיבים שהם אחוזים משכר ,אלו תוספות שלא ניתן לשחוק.הכספים הללו מהווים את הבסיס לרפורמה . דהינו, למי שלא מבין, המורים יממנו מכיסם את הרפורמה ,יעבדו יותר יקבלו פחות . את זה רו ארז לא ''אכל'' כמו וסרמן .

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שילך יאיר לפיד להיות מורה שישלחו את בניהם ובנותיהם להיות מורות ומו

    שילך יאיר לפיד, 02/12/07 18:34

    שילך יאיר לפיד להיות מורה שישלחו את בניהם ובנותיהם להיות מורות ומורים אולי אז ישלמו להם משכורת של שדרן רדיו בגובה של 360000 אלף שקל לחודש בעולמם של מושחתים
    צריך לעצור את העולם מללכת כדי שהממשלה הזאת תבין את גודל האבל שהיא עושה למורים

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    דרישות וסרמן מולאו כמעט במלואן היכן הכבוד למערכת החינוך

    אילנה סילמן, 02/12/07 18:30

    דרישות וסרמן ואירגוני המורים מולאו ברובן אולם וסרמן הטווס המנופח נותן ידו לכך שחופשות המורים שהנן מעבר ל1/2 שנה בשנה יוערכו ומעשיו הנן שערוריה שיש למחוקק לתת דעתו על כך. יחד עם זאת לא הגיוני שילמדו 35-40 תלמידים בכיתה ורמת ההוראה בארץ תגיע לשפל שאנו חשים בתוצאותיה ביום יום . רמת הלמידה והחינוך בארץ הנה גרוע אלף מונים המעולם הרביעי והחמישי ועוד דורשים תוספות שכר על הריסת חינוכו של דור שלם של ילדינו והביאם לרמת למידה משפילה.וסרמן תתעורר והכשר את המורים ללמידה נכונה וטובה ולט ע''פ התוצאות הנוכחיות.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולמרט ובראון חשבתם שאתם תחמנים ? אנחנו נלמד אותכם שיעור בתחמנות... (ל''ת)

    בג'ונגל כמו, 02/12/07 18:29

    הגב לתגובה זו

    • אוי למורים באם יאמינו לאולמרט ולבראון שקרנים פתלוגים

      לא להאמין, 02/12/07 18:57

      רן ארז הממשלה מרמה אתכם, תעמדו על כך שהכל יהיה בהסכם קיבוצי שטיפוס כמו בראון לא יוכל להכניס אתכם לחוק ההסדרים.
      זו ממשלה מושחתת ושקרנית מצד אחד מחוקקים חוקים ומצד שני מבטלים ואו דוחים את ההחלטות בחוק ההסדרים הארור שהורס כל חלקה טובה במדינה, עליכם להזהר מכך שמחר ביבי יעלה לשלטון והוא מאוהב בחוק ההסדרים וגוזל מהציבור את המגיע להם.
      ממשלה מושחתת שאינה משלמת שכר מינימום כפי שנקבע, אינה מחזירה לקשישים את אשר גזלו מהם, אינה דואגת לחולם ולחלשים ובקצב הזה אתם תהיו מחר בתור לגזל הממשלה בחוק ההסדרים

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    קדימה ממשלת עולם שלישי

    עולם שלישי, 02/12/07 18:27

    להפר את צווי המניעה בגדול רבתי
    בית הדין לעבודה הזרוע המבצעת של ממשלת החלם של קדימה והמערך חבורת המושחתים לא תצליח לשבור את השביתה הצודקת ביותר המורים לא יצייתו לתרגיל מלוכלך של הממשלה ובית הדין

    הגב לתגובה זו

    • עולם שלישי זה תוצאות ההשגים. כנ''ל גם לא לאפשר למשרד חינוך (ל''ת)

      להתוות מדיניות, 02/12/07 18:40

      הגב לתגובה זו

      • תמיד הינו מדינת עולם שלישי!!!!!!!!!! (ל''ת)

        הירשזון$$$$$$$$, 02/12/07 21:55

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    אירגון המורים טועה בגדול

    צחוק מהחלטורה, 02/12/07 18:25

    חבל שארגון המורים לא לומד מהסתדרות המורים שהצליחה להביא השגים משמעותיים בעוד שהארגון שובת כבר חודשיים וכלום

    הגב לתגובה זו

    • נמאס מיחצ''ני האוצר/ משה''ח ודומיהם (ל''ת)

      המגיב, 02/12/07 18:58

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    עופר עיני שרלטן בושה העמד המורים במקומם

    דינה בר עם, 02/12/07 18:24

    עופר עיני שדרש מהממשלה והאוצר דרישות מרחיקות לכת יושב כרגע בצד כמו בת יענה וטומן ראשו בחול בושה וחרפה . היו''ר ההסתדרות עליו להפעיל לחץ על המורים ולהתיצב לימין הממשלה שהסכימה לתנאיו . אנו למדים מכל כי מר עיני הנו שרלטן מהפוליטבירו הנאחז בקרנות המזבח ואינו פועל ו/או עושה דבר להשבת המורים מסורם.

    הגב לתגובה זו

    • דינה בר עם - את פשוט מטומטמת ולא מבינה כלום

      הורה לנער, 02/12/07 20:11

      עופר עיני הוא מזכ''ל ההסתדרות.המורים השובתים אינם חברים בהסתדרות אלא בארגון המורים שבראשו עומד ארז.
      אז.........למה את מדברת על דברים שאינך מבינה????

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ועכשיו נעבור לתוצאות המבחן בהבנת הנקרא

    איזה אחד, 02/12/07 18:18

    ילדים יקרים, האם יקטן מספר התלמידים בכתה? האם יוחזרו שעות לימוד שקוצצו באוויליות?
    מי שקרא את הידיעה מבין שהתשובה על כך היא אחת ויחידה - לא.
    הממשלה החליטה לעשות לכונו מבחן משולב של הבנת הנקרא ומתמטיקה למתקדמים.
    ב-2013 הם יגדילו את התקציב שיבוא מחשבון השעות שקוצצו ב-2007, שיכסה את הגירעון שייגרם ב-2009 והכל כפוף להחלטת הממשלה שתהיה, הכנסת, ועדת הכספים ומי שעוד שישרוד במדינה המטורללת הזאת.
    אבל זאת שיטת אולמרט - מה שאפשר לעשות ישר חייבים לעשות עקום, ומה שאפשר לבנות כדאי להרוס.
    ולא שיש לנו ציפיות. כאשר המשנה הוא עבריין מין מורשע, שר האוצר הוא רוני בר און, שר החינוך חושבת שמלמדים פה יותר מדי וראש הממשלה הוא אהוד אולמרט - הציפיות שלנו באדמה.

    הגב לתגובה זו

    • האם תקבלו את הרפורמה? (ל''ת)

      2 צדים למטבע, 02/12/07 18:35

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מצפה מאולמרט ? הוא קיבל החלטה קלת דעת על שליחת חיילים למותם

      המחנך, 02/12/07 18:38

      אז אתה מצפה שכאן יהיה לו פתאום אכפת ???????
      לאדם המתנשא הזה ??

      זה בסדר, אנחנו נחנך אותו יפה יפה...

      הגב לתגובה זו

      • למחנך - ממש תשובה מחונכת... (ל''ת)

        רואה נכוחה, 02/12/07 18:55

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    מענין אם המורים יפלו בפח

    הורה לא מודאג, 02/12/07 18:16

    הודעת שר האוצר כל כך חיוורת שיש חשש ממשי לבריאותה. ידה, ידה, ידה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    קדימה והמערך יחלפו מהעולם שתי מפלגות זבל

    קדימה מפלגת הזב, 02/12/07 18:12

    עם ממשלה כזאת לא צריך לחתום על כלום בין כה קדימה והמערך יחלפו במהרה מהעולם

    הגב לתגובה זו

    • גם לדו''ח דוברת התנגדתם

      לא קשור למפלגות, 02/12/07 18:22

      קשור לקיבוע שלכם את המערכת (מערכת די כושלת).
      לא נותנים להכניס שום שינוי שמומחי חינוך ממליצים כמחוייב המציאות (העגומה).

      הגב לתגובה זו

      • מומחי חינוך???????

        מוטי, 03/12/07 00:27

        גם דוברת וגם האופק נעשו ללא מומחי חינוך. הרי כל מהותן של ''רפורמות'' אלה הינה כלכלית גרידא, מתוך רצון לחסוך לאוצר (גם אם ברגע הראשון נראה שזה עולה יותר).

        ארגון המורים הציע וביצע כניסוי את עוז לתמורה בהצלחה. כאן באמת היתה השפעה של מומחי חינוך. והאוצר ירד מזה בגלל העלות הכספית האמיתית.

        הגב לתגובה זו

    • צורת התבטאות מופלאה-אכן בעיה בחינוך (ל''ת)

      רואה נכוחה, 02/12/07 18:38

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא לשכוח את מעמד המנהלים

    שוש, 02/12/07 18:10

    לאפשר להם לגייס ולפטר על פי הצורך. לתת למנהלים לנהל.

    הגב לתגובה זו

    • קודם שיסננו גם את המנהלים!

      מוטי, 03/12/07 00:23

      יש לא מעט מנהלים שכבר כיום מתעללים במורים, שפוחדים מהם. הסתדרות המורים, לדוגמא, ומשרד החינוך, לא עושים מספיק כדי למגר תופעות של ניצול מורים טובים.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני יראה לכם מזה ללמד מחר בכפייה !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    !!!!!!!!!!!!!!!, 02/12/07 17:59

    הגב לתגובה זו

    • זה עוד מוכיח שאתם אפסים- לפטר מייד (ל''ת)

      כן לרפורמה!!!, 02/12/07 18:23

      הגב לתגובה זו

      • רפורמה = כישלון מתי בכר תפנימו????? (ל''ת)

        הלו אטימות חלמא, 02/12/07 21:54

        הגב לתגובה זו

        • למה רפורמה כשלון? כי כל שינוי שמצריך שינוי מהמורים זה ''כשלון''?

          הרפורמה תחילת, 02/12/07 22:21

          להבראת כשל מתמשך בתוך מערכת ההוראה.

          אתם יכולים (אולי) לטעון שהשינוי מחייב יותר שכר עבורכם.

          לא מ''מ מעבר לזה!

          הגב לתגובה זו

          • כי המושחתים חוגגגם כל גב הצביור והמורים!!!!!! (ל''ת)

            @@@@@@@@@@, 02/12/07 22:27

            הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה העיתון הוא דובר של הממשלה?? מי אמר שיהיו צווים בכלל????

    פראייר, 02/12/07 17:58

    זו עיתונות?
    זו הרי דוברות פרופר.
    בושה!!

    הגב לתגובה זו

    • נכנסתם לפרנויה צווחנית (ל''ת)

      אולי לא כל הצדק, 02/12/07 18:33

      הגב לתגובה זו

      • כמה אתה מקבל לשעה מהמשרד יחצנות של אולמרטי? (ל''ת)

        שמיניסט מושבת, 02/12/07 18:57

        הגב לתגובה זו

        • ''כמה אתה מקבל'' (ל''ת)

          תגובת גורנישט, 02/12/07 19:04

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    מכל ההחלטות של הממשלה הזאת, מהקמתה, לא יצא דבר חיובי, טוב

    יאל, 02/12/07 17:58

    סיפנים, ספינים ועוד ספינים, ומלחמה כושלת ומערכת חינוך ממוטטת וזקנים שמקבלים שווה ערך של מנת פלאפל. אם יש מישהו שיודע על משהו טוב שיצא מהממשלה הזאת, בבקשה שיאיר את עינינו.

    הגב לתגובה זו

    • באמת?? נעבור משרד משרד תראה איך עובדים כמו שצריך

      רואה נכוחה, 02/12/07 18:58

      משרד הבטחון-לאחר הקשיים שהתגלו במלחמת לבנון פרי תקופות ביבי וברק החל הצבא להתנהג כצבא , מוחזרים תקציבים מוחזרים אימונים.
      משרד החוץ- מהלכי בכל העולם. קשרים מצוינים עם מדינות שמעולם לא תמכו בנו. שיפור היחסים עם האיחוד הארופי במקביל שלמריה על הקשר עם ארה''ב.
      משרד האוצר- שמירה על מסגרת התקציב תוך הפגנת הבנה לצרכי החינוך
      פנים ואוצר מנוי חשבים וועדות קראות מלוים לרשויות כושלות שמעולם לא טיפלו בהן ועוד
      נקבעו תמיכות בניצולי שואה אחרי התעלמות של 60 שנים.
      מוחזרות שעות לתקציב החינוך אחרי קיצוצי ביבי.
      האבטלה ירדה פלאים
      התל''ג עולה.
      ועוד ועוד
      שנמשיך?

      הגב לתגובה זו

      • באמת?

        יאל, 02/12/07 19:11

        הכל דיבורים: הקסאמים והפצמ''רים ממשיכים ליפול כל יום, השבויים שבויים, היחסים עם העולם מותנים בויתורים ובנסיגות, התמיכות לניצולי השואה ולקשישים הן לעג לרש, עד מערכת החינוך מקבלת שעות, היא קורסת, לא הייתה שום רפורמה משמעותית בכלכלה שניתן ליחס לממשלה הנוכחית. מה שקורה הוא תוצר של ממשלות קודמות.העם לא מאמין לממשלה ולעומד בראשה, 70% מעורכי הדין חושבים שרוה''מ מושחת (בפרשת ''מכרז לאומי''). הציבור מיואש ואדיש.
        שנמשיך?
        נכון, הלילה ירד הרבה גשם.

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    בגלל וסרמן אין הסכם!!!

    הורה מודאג, 02/12/07 17:58

    וסרמן מכר את המורים בזול בגלל אינטרסים אישיים ועכשיו הוא מחשק את ההסכם. השרה תמיר לא יכולה להרשות לעצמה לפגוע בו ולחתום הסכם טוב יותר עם ארגון המורים.
    וסרמן והרפורמה שלו ייזכרו לדראון עולם!!!

    הגב לתגובה זו

    • שטויות

      חכם מימון, 02/12/07 21:11

      וסרמן נתן עתיד למורים אופק קידום ושכר משמעותי....מה רן ארז הביא? חודשיים בלי משכורת וילדים ברחובות

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני חושש שהמורים יתנקמו בתלמידים. מורים מתוסכלים זה מתכון לאסון. (ל''ת)

    אם מודאגת, 02/12/07 17:54

    הגב לתגובה זו

    • את יכולה

      מורה מדוכאת, 02/12/07 19:53

      להיות רגועה. לא נתנקם כי אנחנו עדיין מחנכים. אבל לא נשקיע יותר ממה שצריך. שום שעה לא תהיה בהתנדבות. ונגמרו השיחות הטלפוניות מהבית, שאתם בחוצפתכם התרגלתם לנהל איתנו בכל שעה.

      הגב לתגובה זו

    • התגלגלתי מצחוק.

      נקמת הטרקטור, 02/12/07 20:03

      איזו אמא מטורללת.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ממשלת הספין מדברת בלשון מעורפלת ונמנעת מכל התחייבות על מספרים בפועל (ל''ת)

    כבשה מתריעה, 02/12/07 17:51

    הגב לתגובה זו

    • עופר עיני לא מבין עניין? (ל''ת)

      בית דין לעבודה, 02/12/07 18:34

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מערכת החינוך צריכה כסף עכשיו, ברגע זה,

    Walla, 02/12/07 17:47

    לא בתקציב של שנה הבאה, מה, זה לא ברור?!
    אולמרט: ''ליבי ליבי למורים, כול כך אכפת לי מהם, שאני מוכן לתת להם תוספת רק שנה הבאה''. רק בישראל נותנים לבן אדם כזה להיות ראש ממשלה. מיליארד נקודה שלוש?! מה, אתם עושים צחוק? מערכת החינוך במצבה, צריכה לפחות פי 3 מזה, מישהו פעם עשה סיור במוסדות חינוך וראה איך המבנים נראים? הסכום הזה מספיק רק בשביל לשפץ לרמה סבירה את רוב מוסדות החינוך. ומה עם השאר? ומה עם המשכורות למורים? ומתערבים שבלי לשים לב, האוצר יגנוב את התקציב לחינוך מתקציב של משרד אחר?
    מעניין מה חושבים תלמידי ישראל ששובתים עכשיו ונמצאים על סף גיוס לצה''ל. מעניין מה הם חושבים שמגיע למדינה לקבל מהם על היחס שלקרוא לו מזלזל מתחת לכול ביקורת זה מחמאה. החינוך שנותן מר אולמרט לתלמידים זה שאם הוא מצפצף עליהם, אין שום סיבה שהם לא יעשו את זה בחזרה למדינה. הנה, קיבלתם עוד סיבה להשתמטות מצה''ל. והפרחים לאולמרט. כול הכבוד, אהוד, הרסת את המדינה!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ממשלה של יחצנים וספינולוגים

    מישהו, 02/12/07 17:46

    במקום לטפל במשבר החינוך, ואפשר להתווכח איך עושים את זה, ממשלת אולמרט עושה את מה שהיא יודעת הכי טוב - יחסי ציבור.
    ראש הממשלה מנהל מאבק דבילי עם יושב ראש ארגון המורים סביב השאלה האם הוא יתערב במשבר או לא.
    לג'רי סיינפלד יש לו זמן, וגם יש המון זמן לתכנן איך הוא לא ייפגש עם רן ארז.
    ועכשיו הוא יוצא ביוזמה חדשה - איך להגיד שמקטינים את מספר התלמידים בכיתות מבלי להקטין את מספר התלמידים בכיתות.
    אז מעבירים החלטת ממשלה חסרת תוכן (ילדים, תקציב המדינה צריך לעבור עכשיו וכל מה שלא ייכנס לתקציב לא יהיה) ויוצאים לעיתונות.
    מה שעצוב זה שבית הדין לעבודה רוצה לאכול את הלוקש הזה כדיו שיוכל לחתום על צווי המניעה.
    ומה יהיה עם החינוך וההשכלה? שום דבר, בשנה הבאה נראה שוב איך מדינת ישראל יורדת מטה מטה ומתחברת לה בטבעיות למדינות אפריקה או העולם הערבי.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    29 - אלה צריכות להיות הדרישות לא יותר ולא פחות ! (ל''ת)

    כרמלה, 02/12/07 17:44

    הגב לתגובה זו

    • לא כדאי! עם פחות ימי הוראה צריך לעבוד יותר שעות כל יום

      ומה תעשו עם עוד, 02/12/07 18:16

      יש לכם מחסור בחופשות?

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולמרט לא תנצח. אני מבטיח לפורר את מערכת החינוך מבפנים. זה לא ישתלם

    יוני, 02/12/07 17:42

    לאף צד !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רן ארז והנהלתו לא להישב

    אזרח, 02/12/07 17:41

    אל תשברו

    הגב לתגובה זו

    • שישברו אותם לרסיסים: נמאס מ (ל''ת)

      מחבלים, 02/12/07 17:44

      הגב לתגובה זו

      • לעם עלוב כזה לא מגיע שום דבר (ל''ת)

        לחלק הבור שבעם, 02/12/07 17:55

        הגב לתגובה זו

    • לא להישבר (ל''ת)

      לכ, 02/12/07 18:00

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    רן ארז והנהלתו לא להישב

    אזרח, 02/12/07 17:41

    אל תשברו

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    קודם תשווה את מצב החינוך בישראל לזה הנהוג בעולם המערבי :

    חשוב !!!!!!!!!!, 02/12/07 17:38

    ממוצע שנות הלימוד בישראל לתלמיד מעל גיל חמש ועד אוניברסיטה הוא מהנמוכים בעולם המערבי, הכיתות - מהצפופות בעולם, ההשקעה באקדמיה - מהנמוכות בעולם.

    ישראל ממוקמת 7 מהסוף מבין 32 מדינות שנבחנו. בעוד שבישראל ממוצע שנות הלימוד הוא כ-15.9 שנות לימוד (כולל גן ילדים). הממוצע במדינות המובילות הוא יותר מ-20 שנות לימוד - בריטניה ואוסטרליה
    (21.3), שבדיה (21) ופינלנד (20). מתחת לישראל מדורגות סלובקיה, רוסיה, צ'ילה, לוכסמבורג, מקסיקו וטורקיה - האחרונה בטבלה.

    ממוצע המשכורות במדינות המפותחות (OECD), עומד על כמעט 52 אלף דולר. בראש טבלת השכר עומדים המורים מלוקסמבורג, שמשתכרים יותר מ-123 אלף דולר. באוסטרליה 45 אלף דולר בשנה. בשבדיה מרוויח מורה 31 אלף דולר בשנה . מורה בתיכון בישראל מרוויח לאחר 15 שנות ותק כ -25 אלף דולר בשנה. רק בטורקיה משתכרים המורים פחות מבישראל.

    מספר ימי ההוראה בישראל הוא מהגבוהים ביותר בעולם (220 ימים ביסודי, 210 בחטיבת הביניים ובתיכון) לעומת רוב מדינות המערב (180 עד 190 יום).

    הגב לתגובה זו

    • בטח, לנו יש ראש ממשלה שרק נדל''ן יש לו בראש..... (ל''ת)

      עמיר, 02/12/07 17:43

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי על ישראל תנאים כאלה !!!! (ל''ת)

      איפה......, 02/12/07 17:43

      הגב לתגובה זו

    • אתה יודע ש 365 (שנה)פחות 170 יום זה 195 יום?

      כלומר יותר מחצי, 02/12/07 18:15

      יותר ימי חופש מלימודים!
      זה הנתונים שאתה מציג מחו''ל.

      לגבי ישראל-אתה מציג נתון של כ 5 חודשי חופש בשנה...(365 פחות 215 =150 יום).

      בקיצור,אתה די מבלבל את המח.

      הגב לתגובה זו

      • לך תלמד חשבון לפני שאתה תוקף את המורים. (ל''ת)

        עמי, 02/12/07 18:35

        הגב לתגובה זו

        • איפה הטעות בחשבון?

          ?????, 02/12/07 18:52

          אלה נתוני לקט בלי לדעת מה פירושם.

          בטח שלא ניתנים להשוואה(כי לא יודעים מה משווים ומה בעצם משמעות הנתונים- למשל מה זה בדיוק ''ימי הוראה'' מה הם מכילים/כוללים).

          מה זה 20 שנות לימוד ?
          מה עושים ב5 השנים הנוספות (לישראל)-זה אוניברסיטה?
          זה הכנה לאוניברסיטה(כמו התיכון אצלנו)?

          נחזור לעניין--איפה הטעות בחשבון??

          הגב לתגובה זו

          • הטעות שלך היא

            אורן, 03/12/07 00:48

            כל עובד במשק המקבל 30 ימי חופש, מקבל עוד 50 שבתות בשנה ועוד 15 ימי חג כחופשה. כלומר יש לו כ 270 ימי עבודה בשנה ומכיון שרוב המשק עובד בשבוע עבודה מקוצר - 220 ימי עבודה.
            אופס
            זה בדיוק מספר הימים שמורים עובדים.....

            הגב לתגובה זו

    • הנתונים נכונים וניתן למצוא אותם בחיפוש קל מאוד בגוגל. שום ספין אחר (ל''ת)

      לא יעזור !!!!!!, 02/12/07 18:34

      הגב לתגובה זו

      • אם אתם מורים (ל''ת)

        המצב באמת קשה, 02/12/07 18:53

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    איפה למשל ברק וכל חברי מפלגת העבודה? גם הם שותפים למחדל בחינוך (ל''ת)

    נתחשבן בבחירות!, 02/12/07 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מתביישת שיש בממשלה אנשים כמו בראון, תמיר ואלמרט!!! (ל''ת)

    סבתא ל-10 נכדים, 02/12/07 17:37

    הגב לתגובה זו

    • ומופז וברק ואילון וישי ואטיאס וליברמן וליבני והקשישים ופרס הנשיא

      יאל, 02/12/07 18:12

      הם וכל חבריהם לממשלה חדלי אישים מועדים. יתנו הכל בשביל הכסא. לא יזיז אותם דו''ח וינוגרד, מבקר המדינה או התמוטטות החינוך (שכחנו את השביתה באוניברסיטאות?). הגיע זמן לצאת לרחובות.

      הגב לתגובה זו

      • אין כמו ביבי המקצץ הגדול- אותו אתם רוצים (ל''ת)

        רואה נכוחה, 02/12/07 18:40

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    אחיזת עיינים של ראש ממשלה נוכל ונכלולי. (ל''ת)

    אלי, 02/12/07 17:37

    הגב לתגובה זו

    • אלי כדי שנבין מאין הגעת במי אתה תומך כרא''מ (ל''ת)

      רואה נכוחה, 02/12/07 18:59

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    נטישת מורים המונית עכשיו !!

    אהוד, 02/12/07 17:36

    צוחקים לנו בפנים !

    הגב לתגובה זו

    • מי יקבל אותכם לעבודה אחרי ההשגים שלכם בחינוך? (ל''ת)

      מצויין תתפטרו!!, 02/12/07 18:23

      הגב לתגובה זו

      • אותם אלו שקיבלו הורים כושלים.... (ל''ת)

        נטע, 02/12/07 18:56

        הגב לתגובה זו

    • אני בעד - שילכו כל המסואבים

      רונית, 02/12/07 20:06

      אני בעד! ואז לגייס את כל העומדים לסיים מסמינר קיבוצים, אילו שסיימו לימודי תואר ראשון ורוצים לעסוק בחינוך והוראה, ומורות חיילות. מורה שירצה את תפקידו בחזרה יאלץ לבדוק האם המערכת רוצה אותו בחזרה !!!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש לי הרגשה שרן ארז מעוניין בשביתה של 10 חודשים

    מוטי, 02/12/07 17:34

    הביאו את עדי אלדר לפשר והוא אמר שאי אפשר לעבוד עם ארז.
    הביאו את יו''ר ההסתדרות לפשר והוא אומר את אותו הדבר.
    עכשיו בית הדין לעבודה נתקל באותה בעייה.

    רן ארז כנראה לא מעוניים בהסדר שישים סוף לשביתה.

    חבל כי למורים באמת מגיע יותר וכנראה שהם צריכים מישהו יותר נורמלי שייצג אותם.

    הגב לתגובה זו

    • עם הייתה עוקב אחרי המאבק בשנים האחרונות הייתה למד שעדי אלדר משת''פ!! (ל''ת)

      לא תעבדו עלינו, 02/12/07 17:57

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא להאמין! שברו את בראון פטה מורגנה ממש (ל''ת)

    חזי מורה, 02/12/07 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    למורים לא מגיע גרוש! (ל''ת)

    אמא מודאגת, 02/12/07 17:29

    הגב לתגובה זו

    • מחזקת ! (ל''ת)

      מחזקת, 02/12/07 18:19

      הגב לתגובה זו

      • שתיכן נצלניות וברבריות (ל''ת)

        אושרת, 02/12/07 18:58

        הגב לתגובה זו

    • לא מגיע למורים כלום

      אחד העם, 02/12/07 20:28

      אכן. ''לא מגיע למורים שכר'' הם חייבים ללמד את ילדיך ללא שכר. את כל כך צודקת בדרישתך, מה דעתך שמורה שתלמידו נכשל במקצוע שאותו הוא מלמד יקבל עונש של 10 מלקות , המלקים לפי המלצתך יהיו ההורים של התלמיד שנכשל בבחינה.
      מאחר ומספר התלמידים הנכשלים יהיה מרובה מה דעתכם לגייס לצורך ביצוע ההלקאה את נערי האוצר ,

      הגב לתגובה זו

    • צודקת ב - 100% (ל''ת)

      כל הכבוד, 02/12/07 21:12

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם את רומא לא בנו ביום אחד

    אלי, 02/12/07 17:29

    האם מישהו מהמורים משלה את עצמו שביום אחד ניתן לתקן בעיה של שנים
    רק תוכנית חומש \\ תוכנית ארוכת טווח, שבה תוספות השכר יחולקו למספר שנים ובמקביל יבוצעו שאר הרפורמות של הוספת שעות לימוד וצמצום מספר התלמידים בכיתות יש לה סיכוי להתממש.
    מורים,אל תשלו את עצמכם שפתאום שכרכם יקפוץ פי שתיים בבת אחת ואל תתנו למנהיגכם שקיבל שכרון כח
    להוליך אתכם ואת כולנו לאבדון!!!

    הגב לתגובה זו

    • נא למנות תוכנית חומש אחת שבוצעה כאן בהגינות-!-!-!- (ל''ת)

      לא מאמין לאף, 02/12/07 17:55

      הגב לתגובה זו

    • לאלי .מכיוון שאת החוכמות שלך נאמרו כבר מתש''ח אזי המורים בשוקת שבורה (ל''ת)

      פקק, תנועה, 02/12/07 18:15

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    להודיע ברגע זה שצווים אם יוצאו - יופרו !!!

    עמי, 02/12/07 17:28

    יש להוציא צווים שיורו לממשלה לקבל את הצעות המורים.

    אם לא יוצאו צווים כנגד הממשלה, סימן הוא שגם בית המשפט הוא משת''פ של הממשלה ותורם את חלקו להרס הדמוקרטיה.

    בכל מקרה חובתם של המורים, להגן גם על הדמוקרטיה ולהפר כל צו אם יוצא - גם במחיר ישיבה בכלא.

    באשר לתגובותיהם של חלק מהמורים כי יתפטרו וכד'. אלה תגובות תבוסתניות ואינן במקומם.

    יש להביא לפיטוריהם של יולי תמיר, בראון ושות'.

    המורים לא יתפטרו, לא יחזרו לעבודה (גם אם יוצאו צווים) ויעמדו על מילוי מלא דרישותיהם (ללא פשרה נוספת) כתנאי לחזרתם לעבודה. אם הדבר אומר שהשנה לא יתקיימו לימודים - יש לבוא בטענות כנגד המעסיק בלבד - הלא היא ממשלת ישראל !!!

    הציבור ברובו המוחלט, תומך במילוי מלא דרישותיהם הצודקות של המורים ונותן את הגב המוסרי הרחב ביותר.

    רק קומץ אנשים, היושב בממשלת ישראל, חושב אחרת - אך מובן שאין להתחשב בקומץ זניח זה !!!

    * * *

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לרן ארז - עם מושחתים אסור להתפשר הם יפרו כל הסכם (ל''ת)

    מורה, 02/12/07 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמה שילם ההון לעיני עבור ניטרול המורים? (ל''ת)

    אמרכ''ל בכיר, 02/12/07 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לעולם לא נסכים לרפורמה ההזוייה הזו!!

    מורה, 02/12/07 17:24

    עדיף צווים ולא רפורמה
    כי הציבור אינו יודע אבל
    הרפורמה פוגעת במורים
    ב 30% משכרם!!!!
    יהיו צווים הגמולים יישמרו
    תהיה רפורמה לא יהיו גמולים!!
    הציבור הרחב כלל לא קלט
    את רשעותם של אנשי האוצר שגזלו
    ברפורמה את הגמולים לצורך מימון
    השעות הנוספת שאינן לפנסיה

    הגב לתגובה זו

    • המורים יעבדו יותר ויקבלו הרבה פחות

      תעלולי אוצר, 02/12/07 18:52

      נמאס

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הבריונות של שר האוצר תנצח אותנו

    מורה, 02/12/07 17:23

    אין להסכים להוסיף שעות על עבודת הפרך שלנו.
    מוותרת על התוספת המצחיקה
    מתכננת פרישה מההוראה.
    אותי המערכת שברה , אם לזה יקרה שהם ניצחו מסופקתני.
    הממשלה ''ניצחה''

    הגב לתגובה זו

    • במקום לתכננן פרישה מהעבודה, תדאגי שיולי/בראון יפרשו

      עמי, 02/12/07 17:40

      אני לא יודע מאיפה התבוסתנות שלך.

      אם תעמדי על שלך, כולל הפרת צווים שחורים - אם יוצאו, תעמוד הממשלה כנועה בפני שוקת שבורה.

      המורים לא מוותרים, לא חוזרים לעבודה - גם אם יוצאו צווים, לא נסוגים במילימטר ממלא הדרישות
      (שלמעשה אלה דרישות מינימליות), גם אם שנת הלימודים הנוכחית - תאבד. האחריות לכך היא על ממשלת ישראל !

      הצוות אולמרט-בראון-תמיר, עומדים על סף שבירה כיוון שלמורים תמיכה גורפת בציבור ונחישותם היא אין סופית.

      רן ארז - יישר כח (אני לא קורא לך ''לא להשבר'' כי אני בטוח שאתה אפילו לא חושב בכיוון).

      הגב לתגובה זו

      • רן ארז חזק ואמץ.

        אחד העם, 02/12/07 20:33

        למרות שנרדמת בשמירה כל השנים, ישר כוח - חזק ואמץ.
        אל תשכח את הגמלאים.

        הגב לתגובה זו

    • יקרא זה ב-א ולא ב-ה (ל''ת)

      רצוי שמורה ידע, 02/12/07 17:58

      הגב לתגובה זו

      • דווקא בה' במקרה דנן- כנראה שאתה תוצר שביתה (ל''ת)

        אהוד, 02/12/07 18:28

        הגב לתגובה זו

    • חברה, זה ב-א'!!! (ל''ת)

      ארי זיו, 02/12/07 18:48

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שיעור בחינוך מאלף לעיני כיצד מנהלים מאבק עובדים (ל''ת)

    ביה''ס לאומנות, 02/12/07 17:23

    הגב לתגובה זו

    • תרגמתם הכל ל''מאבק עובדים'' ושכחתם (ל''ת)

      טובת המערכת, 02/12/07 17:26

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אל תישברו, עד שיהיו 20 תלמידים בכיתה

    נועם, 02/12/07 17:21

    זה ייתן חינוך טוב לילדינו

    זה ימנף את הכלכלה כיוון שיהיו עוד משרות פתוחות וכל המשק ירוויח

    חברים לא להישבר עכשיו.....

    כולנו מאחוריכם

    הגב לתגובה זו

    • למה לא 20 כיתות לילד?

      בכל כיתה יהיה, 02/12/07 17:42

      שעתיים ביום-
      הילד (רצוי גאון קטן, סתם ילדים קשה למורים..), הילד יסתובב בכיתות וישאל את המורים אם נח להם.

      ויותר ברצינות-שיפור מערכת החינוך קשור גם למורים עצמם ולעבודתם עצמה-לא רק מה שמסביב ולא קשור אליהם.
      המורים מאוד חזקים בהצעות שיפור שלא דורשות כלום מעצמם.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ההבדל בין מנהיג ועסקן

    ילד, 02/12/07 17:20

    מנהיג, רואה בחינוך כלי לחיזוק החברה, לקידום המדע וליצירת כוח אדם מתאים להתעצמות בכל התחומים.

    עסקן רואה בחינוך, הוצאה כספית שיש לצמצמה ככל האפשר, בכל דרך.

    את התוצאות אין צורך להסביר.

    היחס לחינוך מאפיין עסקנים שהשליכו את הזקנים להיות תלוים במוסדות סעד ושדדו את כספי ניצולי השואה.

    נפוליאון אמר שצבא צועד על קיבתו.
    אבל לא היה לו זמן לפרט את כל שאר המאפיינים.

    צבא נלחם על ביתו, על משפחתו, על ארצו שאיפשרה לו השכלה ואיכות חיים.

    חסר בית, גם חסר מוטיבציה להלחם, שכן אולי נפילתו בשבי, ישפר את מצבו, ולא אוסיף.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני עזבתי

    משועבד לשעבר, 02/12/07 17:16

    ועכשיו מרצה באוניברסיטה... כל מי שיכול עוזב את המקצוע הנורא הזה. רק מי שהיה בפנים יכול להעריך את הקושי וההשפלה הכרוכים בעבודה זו. אני מאחל לכל מורה באשר הוא - שיזכה לעזוב את המערכת הזו במהרה בימינו. ולהורים המיללים ומקטרים על המורים, איכותם והאחריות שלהם למצב התלמידים- לכם אני מאחלת שתתיקעו בבית עם האוצרות שלכם ותלמדו אותם בעצמכם. הרי אתם יודעים יותר טוב, אז יאללה, למה אתם מחכים?
    בברכה,
    אחד שלא מוכן ללמד את הילדים שלכם יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אבל גם המרצים מתלוננים, אז מה הרווחת? (ל''ת)

      מהפח אל הפחת, 02/12/07 17:29

      הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      מורה מדוכא, 02/12/07 17:54

      הגב לתגובה זו

    • לאחר 31 שנות עבודה פרשתי

      חיה, 02/12/07 18:19

      במצב של שחיקה לא פשוטה עם פנסיה חודשית מגוחכת (תואר ראשון+מקסימום גמולי ההשתלמות).
      אך יותר מהקיפוח הפיננסי הפריעו לי הזלזול והגיבוי האנטי חינוכי שנתנו ההורים לילדיהם\\תלמידינו. ההורים שנאלצים להתמודד היום בגלל השביתה עם ילדיהם המתבגרים בבית מרגישים שכוחותיהם אוזלים בהתמודדות איתם, וזה רק רק חודש וחצי בלבד מאז ש''הם מסתובבים להם בבית''. שלא לדבר על ידיהם העמוסות של שוטרי ישראל במאבקם בוונדליזם ובהשחתה של הנוער המתבטל. מורה המתקשה לטפל לבדו בתלמיד שסרח זוכה לקיתונות של בקורת וזלזול שכן ''תפקידו להטיל משמעת וכמובן ללמד, להורות ומה לא''.
      לדעתי, הבעיה העיקרית אינה כסף אלא הצבת גבולות, השקעה של ההורים בילדים והקנית ערכים לפני הכל. עד שהדבר הזה לא יובן אין סיכוי שהחינוך ישתפר. כמובן שתוספת שכר למורים עשויה להעלות את דימויים בחברה ואולי למשוך כוחות שאפתנים לחנוך. אבל זה לא עיקר העניין!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא להשבר..אלו הפרפורים האחרונים של האוצר (ל''ת)

    לופ, 02/12/07 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    באמת כדאי שתעזוב

    תגובה ל-1, 02/12/07 17:04

    אתה וכל אלה שבוכים על כך שהוראה היא עסק לא כלכלי, מוזמנים לחפש את מזלכם בתחום אחר. אולי בהייטק, שם תראה עבדות אמיתית מהי.

    הגב לתגובה זו

    • סייג לחוכמה שתיקה. (ל''ת)

      אידיוט ורשע, 02/12/07 17:12

      הגב לתגובה זו

      • תפסיקו לסתום את הפה

        לכל מה שזז, 02/12/07 17:22

        ולא מדקלם מה שהמורים מדקלמים

        הגב לתגובה זו

    • אתם רוצים שכולם יהיו עבדים?

      להיגיון מעוות, 02/12/07 17:44

      בהנחה שבהיי טק העובדים הם אכן עבדים, אין סיבה שתנסו לגרור את כולנו למטה.

      לא כדאי שתצאו להילחם על זכויותיכם?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בקיצור: הממשלה מרמה אותנו!!!!!!!!!!

    מורה מהשורה, 02/12/07 17:02

    כל ההחלטות היום הם עבודה בעיניים: ניתן מפה ניקח משם: נפרוס, נדחה - נדרוש תמורה. משחק במספרים. במדינה מטורפת כמו שלנו שהמנהיגים שלה הם מושחתים ומסואבים מי יכול כלל לעקוב על אחרי חשבנויות של שנים. אולי חמישה מליארד בתוספת של גדילה טבעית של המערכת משמעותה תהיה הקטנת התקציב?!? אנחנו רוצים כסף עכשיו הראוי למעמדנו ויכולתנו - בלי רפורמה!!!!!!!! אנחנו הרי יודעים לעשות היטב את עבודתנו - רוצים הכפלת משכורת והקטנת כיתות - עכשיו!!!!!!!!! אנחנו רוצים חמישה מליארד תוספת - עכשיו ומותרים לכם על התוספת בשנים הבאות. חברים: אסור בשום פנים ואופן להכנע לעדר הצבועים האלה. יש להמשיך במאבק בכל הכוח ובכל מחיר. זה מאבק על עצם קיומה של המדינה הזו - לא פחות. אני לא מוכן שהמדינה תתפורר כדי שהפוליטיקאים וחבריהם יגדילו בשנים הבאות את רוחיהם ללא פרופורציה. אני לא יודע מה אתם הולכים לעשות אבל אני מתכוון לעורר הרבה רעש - ובכל מחיר!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    או שהם מטומטמים שם למעלה, או שהם עושים את עצמם

    חוני המרבע, 02/12/07 17:00

    או שהם מטומטמים שם למעלה, או שהם עושים את עצמם.
    אם רפורמה, או בלעדיה, יש להחזיר למורים את השחיקה בשכרם (כך גם למרצים). לאחר מכן, יש לבדוק את הרפורמה, ולראות שהמורים יקבלו תוספת שכר הולמת.
    לא הבנתי את הרעיון של תוספת שכר של 8.5 אחוז על תוספת של 12.5 אחוז בהיקף השעות.
    חוני המרבע

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא עבור זה שבתנו

    מורה, 02/12/07 17:00

    מאןד מקווה שיסרקבו לא עבור זה שבתנו ימים כה רבים אל על מנת להשיג השגים מהותתים הן למערכת החינוך והן לשיפור מעמדו של המורה

    הגב לתגובה זו

    • השגים מהותיים לחינוך זה ישום הרפורמה

      גם שכר למורה, 02/12/07 17:20

      נסחפתם קצת עם ''מעמד המורה''.

      מעמד המורה צריך להיות משוקם יחד עם שיקום המערכת כולה.
      גם פונקציה של איכות המורה.
      גם פונקציה של קרייה אמיתית במשרה מלאה.
      איך אתם באים בידיים נקיות עם תוצאות כל כך דלות??

      יש גם את ''מעמד'' מה מקבל התלמיד !!

      תנו יד לשיקום כל המערכת--- גם שכר המורה, אבל לא רק!

      תסכימו (ותבינו, בעיקר) שדרושה רפורמה, ותקבלו שכר גבוה מכל המשק (מילים של עופר עיני)!

      הגב לתגובה זו

      • עופר עיני, זה ההוא מה-5% ?

        עכשיו אכן הבנתי, 02/12/07 17:47

        שינתנו בכמה מנות במשך עשרות שנים?
        אתה אומר, לא עשרות שנים,
        ר ק שלוש שנים?

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    ארגון המורים-אל תאמינו להם הם שקרנים מועדים כל מילה שלהם כתובה על

    מורה ותיק, 02/12/07 16:55

    קרח,אל תתנו להם להובילכם בכחש,הם רואים שהציבור עמנו לכם הם ניבהלו הפוליטיקאים הקטנים והשקרנים האלה

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ארגון המורים-אל תאמינו להם הם שקרנים מועדים כל מילה שלהם כתובה על

    מורה ותיק, 02/12/07 16:54

    קרח,אל תתנו להם להובילכם בכחש,הם רואים שהציבור עמנו לכם הם ניבהלו הפוליטיקאים הקטנים והשקרנים האלה

    הגב לתגובה זו

    • מי חולה בראש ויסכים לכזה הסכם

      סטודנט, 02/12/07 17:07

      זה הסכם זהה כימעט לחלוטין להסכם שנידחה כבר כמה פעמים ע''י המורים
      הממשלה חייבת למורים 8.5% בלי קשר לשביתה
      זה מה שהאוצר תמיד עושה מיג שוב ושוב אותו הסכם כדי להטיש ולמסמס כל מחאה

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בדילמה מאוד קשה!!!

    רוני, 02/12/07 16:50

    מורים יקרים האם שאלתם את עצמכם מדוע אף אחד לא סופר אתכם?
    מדוע אין ההורים ובכלל מתקוממים על כך שאתם שובתים?
    אפה אתם לא בסדר?
    האם אין לכם חלק ניכר, עיקרי ומשמעותי למראה דמותה של מערכת החינוך כפי שנראת כיום?
    אז תספרו לי כי מדובר בכיתות גדולות ועוד ועוד, אבל איפה החלק שלכם?
    מתיי תעשו חשבון נפש?

    מבחינתי לתת לכם כסף זה להשתיק את המערכת! שום דבר, אבל שום דבר לא יקרה!!! לא שמעתי אפילו ציוץ בכיוון של ביקורת עצמית, תהיות לגבי חלקכם ובכלל!!!
    אז כנראה תמשיכו להיות מערכת כושלת גם להבא רק עם יותר כסף בבנק.

    הגב לתגובה זו

    • אין דילמה!!! כולנו עובדים בתנאים בלתי אפשריים. (ל''ת)

      אל תבלבל את, 02/12/07 17:14

      הגב לתגובה זו

      • התנאים ל''עבודה בבית'' לא נוחים? (ל''ת)

        איזה תנאים, 02/12/07 17:23

        הגב לתגובה זו

      • אתה בתגובתך רק מוכיח את אשר אמרתי!!!

        רוני, 02/12/07 17:33

        שום התבוננות עצמית!!!
        האמת כולה מונחת אצלכם!!!
        שום יכולת לאינטרוספקציה!!!
        מבחינתך כולם מבלבלים את המוח!!!

        רק לקרוא את התגובה הזו שלך אני חש בושה וגועל !!!
        אם את/ה מורה/מחנך, אתה ושכמותך, אז עדיף לנו בלעדכם!!!

        הגב לתגובה זו

      • מה שתגידו...

        רוחמה, 02/12/07 18:19

        המורים של היום פשוט אשפה שאי אפשר להשמיד.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    הגיע הזמן שהמורים יבינו שבלי רפורמה

    מבין ויודע, 02/12/07 16:46

    הם לא יקבלו כלום.
    טוב עושה רוני בראון וגם שרת החינוך שמעמידים את המורים בפני עובדה זו.
    הרי הבעיה האמיתית היא באיכות המורים וברמת הלימוד שלהם ולווא דווקא בשכר שלהם ושלא יספרו לי שזה תלויי פונקציה של שכר ורמת מורים כי מי שרוצה ללמד עושה את זה מכל הלב.

    הגב לתגובה זו

    • מי שקורא להורדת שכר רפורמה הוא או אידיוט או שקרן!!!!!!! (ל''ת)

      נמאס מהשקרים, 02/12/07 16:54

      הגב לתגובה זו

      • מי שקורא להורדת שכר, רפורמה ,הוא גם

        יש קשר בין, 02/12/07 17:49

        שקרן גם רשע וגם אידיוט.

        הגב לתגובה זו

    • הם לא נאבקים על שכר-אלא על אי ביצוע הרפורמה

      חצופים, 02/12/07 17:01

      אם הם היו מציגים דרישה כספית יותר גבוהה בגין השינויים-הייתי מבין.

      אם הויכוח היה תגמול גבוה יותר -הייתי מבין.

      אבל הם מוציאים את כל האנרגיה שלהם על אי ישום הרפורמה

      הגב לתגובה זו

    • ''מכל הלב ...'' מה אתה דפוק לא קטן אה ?

      eran, 02/12/07 17:36

      סגור את הטלוויזיה אתה צופה בה יותר מידי ילד .

      הגב לתגובה זו

    • למבין ויודע ,שלא יודע כלום , לא כל רפורמה בהכרח היא לטובה ולקידום ! (ל''ת)

      מרטין לותר, 02/12/07 18:05

      הגב לתגובה זו

    • אתה תעבוד ברפורמה זו ,קשקשן (ל''ת)

      פיני, 02/12/07 18:48

      הגב לתגובה זו

    • האוצר בכלל לא מציע רפורמה

      אורן, 03/12/07 00:51

      את הרפורמה מציע ארגון המורים (שגם הביא לניסוי מוצלח בעבר).

      האוצר בכלל לא מציע רפורמה. רק שחיקה מוגברת של המורים (שיעבדו יותר ויקבלו פחות. כן ! פחות. הוא מציע 8.5% תוספת שכר ו11% תוספת עבודה - תעשו חשבון לבד) והבטחות שווא.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    למדו הכל הפוך!

    Joe Anaaref, 02/12/07 16:43

    אם מחייבים אתכם להופיע וללמד אתם צריכים ללמד הכל הפוך.
    פשוט ויעיל.
    אין כסף - אין תורה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עוזב את ההוראה.

    עדיין מורה, 02/12/07 16:35

    יולי תמיר ורוני בראון,
    שברתם אותי!
    למדתי 5 שנים מקצוע ותעודת הוראה כדי להתפרנס בכבוד.
    זו השנה האחרונה בהוראה!!!
    עוד 400 ש''ח בברוטו תמורת 12 שעות לימוד חודשיות נוספות - השתעגתם?
    כמה אפשר להשפיל את המורה?
    אמשיך להגיע לכיתה לכשהצווים יוצאו, אחרי הכל - ביביסיטר על התלמידים - זה מה שאתם מעוניינים בו....
    הצלחתם!

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה בוכה

      איש עם משכורת, 02/12/07 16:47

      400 ש''ח בברוטו = 400 ש''ח בנטו.

      זה לא כמו במשכורות אמיתיות שגם צריך לשלם מיסים :-\\

      הגב לתגובה זו

      • די להשפלה מה זה מדברים באחוזים

        איש עם שכל, 02/12/07 16:54

        ניראה אותך מרויח כל כך מעט כסף לעזוב את ההוראה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

      • לאוויל המשריש .גם המורים היו מסכימים לקבל 30,000 לחדש ולשלם המיסים! (ל''ת)

        פקק, תנועה, 02/12/07 18:01

        הגב לתגובה זו