• 158.

    חוק פינוי פיצוי

    חני, 02/01/08 21:19

    להיכן ניתן לפנות, טלפון, כתובת אינטרנט, בכדי לקבל פרטים יותר רלוונטיים ומעשיים, על הצעת החוק הזו ובעיקר על יישומה ?
    תושבת מעלה אפריים, המעוניינת לחזור למרכז בעבור תמורה הולמת

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    מה זאת המחלה הזאת לתת ולתת ולתת (ל''ת)

    מה קרה לכם, 03/12/07 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    הנה חזר לנו הברדק במדינה עם ברק (ל''ת)

    מוטי, 03/12/07 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    ושבו בנים לגבולם ! וזה אומר. פינוי ופיצוי. וזה מה שיהיה ! (ל''ת)

    ישראלי שפוי, 03/12/07 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    וק פינוי פיצוי לכל תושבי הישובים המופגזים, שצה''ל הפסיק לתת הגנה. (ל''ת)

    חוקפינוי פיצוי, 03/12/07 03:33

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    ההצעה בחסות הבישוף עובדיה ומתנצרי ש'ס תמורת אתנן (ל''ת)

    והם לא משלמים, 02/12/07 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    בלי חוק יש לפנות את ברק בכוח אל אחיו בעזה (ל''ת)

    לפני שיפנה אתכם, 02/12/07 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    צבא לשמירת מעמד ההון שלטון (ל''ת)

    קרבנות שלום, 02/12/07 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    ברק אי אפשר להגיד למתנחלים אחרי 40 שנה עבר זמנכם (ל''ת)

    פנו דרך, 02/12/07 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    איך שמאלני הולך לשוק

    Avi Ecuador, 02/12/07 21:34

    הוא מכריז על מכירת חיסול של הסחורה שלו, מוריד אותה מראש ל0 כך שיוכלו כולם להבין שהכול בזול.
    השמאל מזכיר לי את המערכון של הגשש, הגשש ''במקרה'' אשכנזי הולך לשוק לקנות מתנה לילד ליום הולדת, הולך לשוק ואומר לרוכל שהוא רוצה לקנות מתנה לילד, אומר לו הרוכל; יש ספר, אומר לו אחד הגששים, כמה עולה... 5 מלירות... כל כך זול 5 לירות... בשבילך 10.
    האשכנזי מבסוט... קנה מציאה לא כל כך זולה.
    האידיוט צריך ללכת לערבים והוא מצא איך להלחם בעתיד ביהודים.
    מפוררים את העם ומסבירים לו שאין בשביל מה ומי להלחם, בטח לא בשביל אידיוטים שמאלנים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מצ'עמם מצ'עמם - חוזר על עצמך (ל''ת)

      ללא הפסק, 02/12/07 22:02

      הגב לתגובה זו

      • כן, מה התגובה של אידיוט כמוך מסבירה

        Avi Ecuador, 02/12/07 22:33

        שאתה לא מדלג וחוזר וקורא את התגובות שלי.
        מה זה עוד אומר? שחזרות שלי ממשיכות לעמוד כאמת.
        מה זה עוד אומר?
        שבכדי להתמודד על האמת לא צריך להיות חכם גדול.
        מה זה עוד אומר?
        שבכדי להיות שקרן צריך להיות הרבה יותר ''חכם'' מכיוון שכשיש שקר ותופסים אותך בשקר אז אתה צריך להמציא שקר חדש שיתמוך בשקר... ובסופו של דבר אתה בנוי על שקרים וצריך להסביר ולהצדיק את השקרים שלך וזה הרבה יותר מסובך מלהסביר ולתמוך באמת אחת או מספר אמיתות שבעצם עומדות בכוחות עצמם.
        זה שהשמאל לא השכיל להסביר את הדברים שלי שחוזרים על עצמם אומר דרשני.
        לא מצפה כבר מאידיוטים שיבינו אבל אולי יקיאו את עצמם מהעם היהודי וילכו לאלף עזאזל ולכל הרוחות ושיימח שמם וזכרם של רשעים ואידיוטים מן הארץ!

        הגב לתגובה זו

    • כן, ו''צחוק'' הגורל

      Avi Ecuador, 02/12/07 22:23

      שהשמאלנים האלה כבר מכרו וחישקו את עם ישראל בעתיד ''רק'' שהבעיה היא שהערבים מפריעים להם ו''הימנים'' לא יאפשרו להם, כמו שאמרתי לכם השמאל מביא למלחמות גדולות ומחר הרבה שכול והעם יעיף אותם כמו שעשו לממשלת גולדה...
      אז מה ההמשך?
      ''הימין'' יעלה והשמאל ישלוט בו עם משפטים ובג''ץ ויהפוך את הימין כמו ביבי לאתרוג שלהם כך שהם יוכלו לעשות להם את שהתחייבו וחישקו אותם.
      חברה, פרייר החייל שהולך להלחם בעזה בעזרת השמאל, בעצם פריירים ההורים שעומדים להיות שכולים לשווא.
      שיכניסו לעזה רק חיילים מוסלמים, סליחה, שמאלנים, להם יש לפחות עגל זהב שהם מאמינים בו...

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    ברק תגיד יש לך חוק נגד רעידות יותר חשוב (ל''ת)

    ממפות וקיפאון, 02/12/07 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    ברק עוד רעידה אחת ותשכח מכל הדרכים והמפה (ל''ת)

    כל רעד, 02/12/07 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    המתנחלים האלה בהדרכת רבניהם הם הופכים לאוייבי המדינה

    benzi. a, 02/12/07 20:25

    המכה הקשה של המדינה מאז תקומתה . הם המתנחלים האלה ומוריהם ורבניהם המטורפים.
    עם צבאות ערב נלחמנו ולצערנו עוד נצטרך להלחם בעתיד ועם הפלשתינאים עוד יהיו לנו ימים ומלחמות לא קלות. אותם אנחנו עוד ננצח ואיתם עוד נסתדר. אך אלוהים ישמור את עם ישראל מהמטורפים המתנחלים האלה ורבניהם תואמי האיטולות שבאירן.

    הגב לתגובה זו

    • בנצי - המתנחלים הם יהודים אל תתבלבל הפלסטינים ערבים

      שיחזרו לירדן, 02/12/07 20:35

      בכל המקומות המסוכנים הם התיישבו כדי לשמור על המדינה. אז אל תשמיץ אותם. הממשלה נתנה להם אור ירוק להתיישב שם. ועכשו אומרים להם די.
      באמת די להפקרות ושישארו בבית.
      ואת הפליטים הפלסטינים שנכבשו יחזירו לירדן ומצרים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון למדינת ישרפלסטין בקו הירוק

      Avi Ecuador, 02/12/07 20:41

      והמדינה הפלסטינית שאידיוטים כמוך ניקו אותה אתנית מיהודים שלא יכולים להיבחר אפילו למוקטעה?
      כשתגמור את היהודים פה ישלחו את צבא הכנה לפלסטין לעשות ניקוי אתני ליהודים באירופה, אמריקה ומדינות ערב, המממ, שכחתי, במדינות ערב אין יהודים?!
      איך אתה חושב שיהיו בישרפלסטין בהמשך?
      כן, אתה לא חושב, אתה ''מאמין''.
      כת השמאל שיש לה אמונה בעגל הזהב סדום עמלק.
      כן, מדובר בשמאל ''יהודים'', מי צריך מדינה בשבילם, כל מקום אחר בעולם יספיק, אפילו ישתכנעו במקלחות ''טובות''.
      לך תסביר לאידיוט קניבל אוכל ''כשר'' (יהודים) ועוד עז מצח...

      הגב לתגובה זו

      • הוא מתכוון אבי - שתצא לפרסומות קצת

        ואל תקפוץ, 02/12/07 21:07

        די כל תגובה שניה שלך. אין לך תעסוקה בחיים. אתה מפוטר צא לפרסומות.

        הגב לתגובה זו

        • אני חותם שאתה מחפש תגובות שלי ולא מדלג

          Avi Ecuador, 02/12/07 21:38

          מזוכיסט אידיוט

          הגב לתגובה זו

          • לא צריך לחפש כל שורה שניה העקבות שלך שם - תגיד

            אין חיים, 02/12/07 21:58

            ללא הפסק ללא הפסק. גש לפסיכטר המחוזי לבדיקה. כי כבר ירדת מהפסים ופספסת את המשבצות.
            וזה כבר לא שייך לימין ושמאל. פשוט אתה כבר באיבוד שליטה.
            גם בטלויזיה יוצאים לפרסומות.

            הגב לתגובה זו

            • תרגע, בכדי לעשות לך טוב על ''הלב''

              Avi Ecuador, 02/12/07 22:44

              אומר לך שבזמני הפנוי אני סופר את הכסף.
              בטח ''תשמח'' בשבילי.
              כמו אנטישמי ''יהודי'' לפחות תוכל להנות.
              כן, ואני דורש ממך להמשיך לקרוא את התגובות שלי!!!

              הגב לתגובה זו

            • חולה נפש לך לטיפול - צריך לצנזר אותך כליל (ל''ת)

              ממעריב, 02/12/07 22:54

              הגב לתגובה זו

      • צא לפרסומות כבררררררררררררררר (ל''ת)

        מיד, 02/12/07 21:18

        הגב לתגובה זו

        • לפחות אני מכאיב לשמאלנים

          חחח, 02/12/07 21:40

          האידיוטיות לפחות כואבת, ואני חשבתי לתומי שצריך להקיא אותה?!

          הגב לתגובה זו

  • 145.

    אפרוש מהממשלה רק שאהיה בטוח בנצחוני-טובת הכיסא קודמת למדינה (ל''ת)

    איש ימיני, 02/12/07 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    רק! בפינוי יו''ש יתאפשר קסאם על גוש דן (ל''ת)

    עשו זאת מתנחלים, 02/12/07 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    מדינת הגלות ישרפלסטין

    Avi Ecuador, 02/12/07 19:57

    השמאל הזר בשלטון לא יאפשר מדינת יהודים בכל מקרה.
    להילחם בצבא הכנה לפלסטין לבניית סדום עמלק, לפתור להם אנרכיה ורשע דבר שהם לא יכולים לעשות לעצמם, לספר לכם שנלחמים בחיזבאללה וחמאס כשלמעשה רוצים לתת לאבו מאזן את עזה.
    להקריב חיילים יהודים ושמאלנים לבניית סדום עמלק.
    אמהות שאמורות בעתיד מאוד קרוב להיות שכולות לשווא; עובדים עליכן, אלה לא קרבנות השלום, אלה קרבנות עגל הזהב ויש לכן זכות לדרוש צ'לשים מהפלסטינים, אולי גם משואות מכיוון שלפלסטינים לא מגיע והם לא יכולים לבד לבנות מדינה.
    את הרשע והרוח הגבית לרשע מביאים ונותנים השמאל!
    מי שנכנס כחייל לעזה מחר הוא פרייר, אולי שייקחו כנוהל שכן את ברק אולמרט פרס ועוד שוטים שקמו על עמנו.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    ברק - אל נא תעקור נטוע (ל''ת)

    נעמי שמר, 02/12/07 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    ברק גר במגדלי עקירוב - מה בעיה בשבילו להחליט עבור אחרים (ל''ת)

    לא על הבשר, 02/12/07 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    שתלך הממשלה עם כל המפה שצמחה לה בראש (ל''ת)

    לעזאזל, 02/12/07 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    אל תאמינו לממשלה יזרקו אותכם לכלבים כמו בפינוי שעשה (ל''ת)

    שרון בחבל, 02/12/07 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    למעשה מספיק שיספק אזרחות אמריקאית

    Avi Ecuador, 02/12/07 18:28

    יותר טוב שיספחו את ישרפלסטין לארצות הברית.
    נסתדר כבר...

    הגב לתגובה זו

    • כן, יוכלו לספח עם הערבים, אין בעיה...

      Avi Ecuador, 02/12/07 19:14

      שהאמריקאים יטפלו ''באנדיאנים''.

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    ברק ומאיפה תביא את הכסף לפיצויים?

    גידי, 02/12/07 18:17

    מהכסף של הפיצויים שקבלו מגורשי גוש קטיף? הטנקים שלנו חשופים לפגיעת טילי הנ''ט של האויב ללא מערכת הגנה- ונחשו מה הסיבה? מחסור בתקציב. מעניין. לפנות יהודים מארץ ישראל יש כסף אבל למגן את הטנקים ולרכוש מטוסי אף 35 אין כסף. עם כזו הנהגה שמשקיעה כספים בגירוש יהודים וקירוב החמאס לשרון ולירושלים במקום להשקיע בחימוש הצבא ומילוי הימחי''ם הסוף שלנו קרוב.

    הגב לתגובה זו

    • הכסף יבוא מעמלות הגז שקנו את ברק

      מרטין שלאף, 02/12/07 18:24

      בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

      אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

      דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

      הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

      השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

      הגב לתגובה זו

    • מה דעתך שישלמו הפלסטינים 80000 מיליארד דולר?

      Avi Ecuador, 02/12/07 19:34

      יוכלו לקבל אשראי מהערבים הרוסים, האירופעים והאמריקאים.

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    כל יהודי חייב לפעול להרוס את מפלגת האבודה (ל''ת)

    בכל בכוח, 02/12/07 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    המבקר לפני פרסום הממצאים

    בוגי יעלון, 02/12/07 17:59

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    חולה כלבת צריך לשים בהסגר

    בוגדנות גנטית, 02/12/07 17:58

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    בגד בנאווה בחייליו בצאלים בצד'ל במאדחת יוסף ובמדינת ישראל תמורת

    עמלות הגז, 02/12/07 17:57

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    למה לא פינוי פיצוי לערבים ?

    אהוד ברוג, 02/12/07 17:41

    שיסבירו סמאלננו, מדוע זה מותר והשני מילה גסה?

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    אני מוכן לעזוב את התנחלות שייח מוניס , תמורת וילה וויזה בקנדה (ל''ת)

    יריב אופנהמייר, 02/12/07 17:38

    הגב לתגובה זו

    • עדיף לספח לארצות הברית

      Avi Ecuador, 02/12/07 19:12

      למה להיות הגואיסט ורק שלך יהיה טוב?!
      אזרחות אמריקאית, נוכל לוותר על האזרחות השמאלנית.

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    אצל נתניהו לא יהיה חוק פיצוי . יהיה חוק פינוי בלבד !

    benzi. a, 02/12/07 17:27

    ואולי גם לא יהיה גם חוק פינוי נתניהו יעיף את כל המתיישבים ללא פיצוי כל שהוא וללא חמלה.
    ואת זה ימים יגידו ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    לא תודה, אנחנו נשארים

    ירון, 02/12/07 17:01

    למה מי מת?

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    אני מריח

    עם ישראל, 02/12/07 16:43

    שגם נגד ברק נפתחת חקירת משטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    ^^האמת כל כך מפחידה שאי אפשר להתמודד איתה^^-פסוקיי השטן ח-

    נאו קונסרבטיב, 02/12/07 16:38

    לק 1:
    סיפור המעשה כך היה:שבעה אקדמאים חילוניים מערביים אולטרה שמאלנים באירופה וארה''ב החליטו להענות לאתגר!לחקור באמצעות הכלים המצויים בידם את ה''קוראן'' לעומק!הם השתמשו בכל המתודות האקדמיות הקיימות ושימוש בנתונים אמפיריים ומתודולוגיית מחקר קיימות!תוצאות המחקר היו מפלצתיות:4 מהם אושפזו במוסד לחוליי נפש!!!..2 אחרים ביקשו מהFBI,האמריקאי את סיועם מהמחלקה להגנת עדים(שמשמשת בד''כ כנגד המאפיה)לעזרה להחלפת זהות ומציאת מקום מסתור,ומאז ''נעלמו''!...והאחרון הפך למרצה קונטרוברסלי כנגד האיום של האיסלם הרדיקלי והטוטאליטרי ברחביי קמפוסים באירופה וארה''ב ודעותיו השתנו מהקצה לקצה!בין היתר תמך במלחמה של בוש בעירק,בישראל כנגד החיזבאללה(לבנון2)ומציע כעת לתקוף צבאית את מתקניי הגרעין של אירן! הצד האפל של הכוח....

    הגב לתגובה זו

    • מסדרים לשטן דמו-חארטה, אידיוטים מהשמאל שלא מתעוררים

      Avi Ecuador, 02/12/07 19:10

      אפילו לא יכולים להקיא את עצמם.

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    אמת! דרוש יזם פינוי מהארץ 10,000$ למשפחה (ל''ת)

    קבוצת משפחות, 02/12/07 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    את תוצאות הבריחה שלך טעמנו

    אבי, 02/12/07 16:34

    עם כל הכבוד לעברך הצבאי נראה שעדיין לא הסרת את התחפושת של הבחורה מהמבצע ההוא .זו לא הפעם הראשונה שאתה שם את העגלה לפני הסוסים.
    נכשלת בניהול משפחתך ואתה רוצה להנהיג עם?
    אתה מוצלח בהרצאות אז לך תרצה ותעזוב אותנו מהשטויות שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    חתיכת אפס!

    עידו, 02/12/07 16:33

    10000 מתנחלים עדיין זרוקים בקרוואנים שננתם להם!
    קודם תטפלו בהם, אח''כ תמשיכו בתוכניתכם השטנית.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אתם זוכרים מה ברק אמר פעם בריאיון ?

    עמנואל, 02/12/07 16:31

    הוא אמר שאם הוא היה נולד פלשתיני, אז הוא מניח שהוא היה מצתרף לתנועת ההתנגדות.
    אפילו שמאלנים כעסו על הדברים שלו.

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שברק נולד פלשתיני. (ל''ת)

      עידו, 02/12/07 16:42

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    תכנית פצוי פנוי

    הלוי, 02/12/07 16:30

    האם השר ברק מתכנן לכל הממשלה את תוכנתו פנוי פצוי לפי אנשי מפלגתו הוא רוצה פנוי חבריו מהכנסת והממשלה במגביל וגם המאחזים למה ?כי הוא השתנה

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    שרת החוץ הוסיפה כי מהמסמך, ובעיקר ממה שלא נכנס למסמך, עולה כי למעשה (ל''ת)

    ג'וק, 02/12/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    למוברק - קח דירה במרכז תן דירה בפרברי מצרים (ל''ת)

    באמת ובשבועה, 02/12/07 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    יש להעביר את השר ברק סידרת לימודים

    אדם מישראל, 02/12/07 16:20

    מה זה עם ישראל,
    מה זה ארץ ישראל,
    למה אנחנו כאן,
    למה אנחנו מדברים עברית,
    למה אנחנו צריכים להפסיק למכור נשק לכל העולם,
    מי היו אבותיו,
    מה באמת חשוב בחיים,
    ועוד!
    ה' עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן, ה' יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם. תהלים כט,יא

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    למלך סעודיה רבים מוכנים להתפנות מישראל אנא פעל (ל''ת)

    לא מתנחל, 02/12/07 16:19

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו מעודדים הגירת שמאלנים מן הארץ

      הגר, 02/12/07 17:50

      לפנות:http://smallmind@yahoo.com

      יתקבלו רק בעלי פנקס חבר במר''ץ ובעבודה.

      הגב לתגובה זו

      • את צודקת נעשה חוק פינוי פיצוי

        דדי, 02/12/07 22:50

        לשמאלנים האנטי ציונים שירדו מהארץ. הרי אין להם שום תחושה של שייכות לארץ הזאת ולמולדת. הם מוכנים למכור הכל לאויב ולגרש יהודים בשבילם זו הנאה. הם מחמשים את הטרור ותומכים באויב, ואח''כ עוד מעיזים להשוות את הציונים האמיתייים לחמאס. הרי גם החמאס וגם הם טוענים שאין לנו זכות על הארץ. גם הם וגם החמאס חגגו את ההתנתקות ואת הבריחה מלבנון. גם הם וגם החמאס רוצים לסיים את ה''כיבוש'' ולהרוס את המדינה היהודית.

        הגב לתגובה זו

  • 117.

    כתומים כנסו

    יהודי כתום, 02/12/07 16:15

    מה עוד אנחנו צריכים כדי להבין שהמדינה הזו לא שלנו
    שיחנקו כולם בואו נקים מדינה משלנו והישראלים ישתו את המים של הים של עזה

    הגב לתגובה זו

    • לא יחנקו,

      אליה, 02/12/07 16:41

      המדינה הזאת שלנו,ולא ניתן לאף חד לקחת לו אותה!!!
      מטרתם היא שנתנתק ונוותר על חלומה של מדינה יהודית לעם ישראל. אנחנו ל נפסיק לחלום את זה,לרצות את זה ולפעול למען זה.
      בע''ה נעשה ונצליח.

      הגב לתגובה זו

    • ליהודי הכתום! אתה לא מבין, אנחנו בעדכם, רק התקשורת לא משמיעה אותנו (ל''ת)

      יהודי ירוק, 02/12/07 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    מה גרמנו לעצמנו בבחירות??? (ל''ת)

    מודאג, 02/12/07 16:11

    הגב לתגובה זו

    • טעינו ועל טעויות משלמים.

      מולי, 02/12/07 16:38

      אני מקווה שנשלם על הטעות הזאת כמה שפחות.
      בבחירות הבאות נתקן את הטעות.

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    שאלת היום:כתות קטנות או להתנקם במתנחלים? (ל''ת)

    JDH, 02/12/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    גלות בארצנו

    צבי, 02/12/07 16:03

    כדאי לבדוק מתי אהוד ברק ישב עם שגריר ארה''ב.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    חוק פינוי פצוי לכל השמאל במדינה

    כתום כהה., 02/12/07 15:50

    שיחיו באירופה.(גם משם הערבים יעיפו אותם. מה רע?)

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    קודם כל תדאג שאלו שגרשתם והחרבתם את ביתם בגוש קטיף

    רננה, 02/12/07 15:48

    יבואו אל המנוחה ואל הנחלה.
    עד אז אין לך זכות דיבור,
    איזה רשע הברק הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ביבי, אל תתאמץ. עם טמבלים כמו אולמרט-ברק-לבני אתה לוקח בהליכה. (ל''ת)

    נעם, 02/12/07 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    ומה עם תושבי שדרות? (ל''ת)

    למה מפלים?, 02/12/07 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    גם נגד ברק יש חקירה? מתי הספיק? (ל''ת)

    האתרוג, 02/12/07 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אם ממשלת אולמרט תמשיך למשול - אנחנו נושמד

    יהודים תתעוררו, 02/12/07 15:43

    אנחנו חוזרים על הטעויות שנעשו בתקופת השואה, כשהרבנים-מנהיגים הוליכו שולל, שיקרו והרגיעו את חסידיהם השוטים, ובסופו של דבר כולם הושמדו.
    בהבדל אחד - הפעם אולמרט וחבורת הזבל שלו לא יושמדו. הם יברחו לחו''ל לפני הקטסטרופה.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ואת אנשי גוש קטיף כבר פיצית? (ל''ת)

    פעולה אנטי, 02/12/07 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    לשמוע את הטיפוס הזה ולבכות (ל''ת)

    פרופ' יגאל כהן, 02/12/07 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לכל הימנים שמתרגזים על הצעת החוק

    יאיר, 02/12/07 15:40

    למה אתם מתרגזים?
    הרי אתם אומרים ש100% מהמתנחלים הם אידאולוגים ולא יעזבו תמורת אף סכום של כסף.
    בואו נעביר את הצעת החוק, ונעמיד במבחן את האידאולוגיה.
    אם האידאולוגיה תנצח, ואחרי שנתיים אף משפחה לא תעזוב, ברק יחטןף סטירת לחי מצלצלת - שזה דבר שרוב הציבור , בלי קשר לשייכות פוליטית, ישמח לראות.
    אם האידאולוגיה תפסיד - סימן שקצת טעיתם בבטחון העצמי שלכם.
    מה דעתכם?

    הגב לתגובה זו

    • כי אז גירוש בטוח ינסו לבצע.

      עידו, 02/12/07 17:03

      ופיצוי?
      איפה הפיצוי של מגורשי גוש קטיף?

      הגב לתגובה זו

    • אני מוכן לעזוב

      רובין הוד, 02/12/07 17:12

      בלי פיצוי,רק תמורת גרין קארד
      מתנחל אזור

      הגב לתגובה זו

    • יאיר החכם, מה דעתך שנעביר חוק כזה עבור ערבים

      מפרק שעונים, 02/12/07 17:56

      יקחו, טוב, לא יקחו, נאכוף את החוק כך או אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    אהוד חביבי תמשיך לישון כי כשאתה מתעורר לפעמים אתה רק מזיק (ל''ת)

    אזרח, 02/12/07 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לכל החיילים היהודים:לעזוב את צה''ל אנחנו נקים צבא יהודי חדש!!!!!!

    יהודי בדם, 02/12/07 15:34

    שישארו רק שמאלנים בצבא הגנה למושחתים!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אומללמרט-''התקשורת נגדי!'' ??-דנקנר ולפיד חבריו!-הקוזאק הנגזל!!! (ל''ת)

    לוק סקייווקר, 02/12/07 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אם ליברמן וש''ס לא יביאו לפירוקה של ממשלת אולמרט, תתחולל מלחמת אחים (ל''ת)

    ודם יהודים יהיה, 02/12/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    סופה של עזה קרב ובא וכל דומיה

    יגאל, 02/12/07 15:25

    צריך פשוט להודות באמת המרה שתבוא בסוף על עזה וכל דומיה, היא בסוף תמחק מהמפה על כל תושביה,
    כמו שהמצב כרגע, והיה מאז ומתמיד הם לא רוצים שלום, במקום להשקיע בתשתיות, בתי חולים בתי ספר (חינוך) כלכלה, הם מתעסקים בלהתחמש מכף רגל ועד ראש, סופה של עזה קרב ובא, השאלה היא מתי ?מתי הם ייעשו את הטעות הגורלית שלהם, שמדינת ישראל לא תוכל לשתוק יותר,
    אתה צודק משטר צבאי יהיה אבל יהיה בעזה לזמן קצר מאוד, יינתן זמן לכל תושביה לטרנספר עצמם לכל מדינה ערבית שתקבל אותם עד תאריך שייקבע, לאחר התאריך מי שיישאר ייחשב כפעיל טרור שדינו מוות !

    נשמע הזוי אולי אבל היום הזה קרב ובא. (עזה כבר מוגדרת כרשות עוינת אם שכחת...) לצה''ל יהיה את כל הלגיטימציה לתקוף ולהשמיד כל ארגון טרור שפוגע במדינה ואזרחיה.
    ואנחנו נקבל את התמיכה מכל מדינה שפוייה במהלך הזה , ואלא שיגנו את המהלך יכולים להשאר בבית ולהמשיך להתייפיף במדיניות ''השלום'' עלק שברור שהם לא רוצים בה.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    המתנחלים הם הבעייה של ישראל! חלומם ההזוי פוגע ישירות באינטרס של העם

    ניב יציב, 02/12/07 15:24

    האינטרס של עם ישראל ומדינתו הוא לחיות בשלום בשיגשוג בחלק מארץ ישראל.
    ההתנחלויות מונעות זאת מאיתנו.

    הגב לתגובה זו

    • כל כך פשוט?!? (ל''ת)

      נאיבי ומסוכן, 02/12/07 15:32

      הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה לחיות בשגשוג ובשפע?תמכור את הטימטום שלך! (ל''ת)

      אי אפשר יותר, 02/12/07 15:33

      הגב לתגובה זו

      • ענק! (ל''ת)

        ל, 02/12/07 16:34

        הגב לתגובה זו

    • צודק.עד 67 לא היו טרור ומלחמות

      ניב המתנדנד, 02/12/07 15:36

      לולא ההפיכה הצבאית של בגין והיציאה למלחמה לצורך כיבוש השטחים, היה שורר כאן השלום ששרר עד אז.

      הגב לתגובה זו

      • ניב המתנדנד חחח לך תלמד היסטוריה, (ל''ת)

        ימי תט, 02/12/07 15:52

        הגב לתגובה זו

    • ניב, לפני 60 שנה מישהו אמר את זה על היהודים באירופה (ל''ת)

      היסטוריון, 02/12/07 16:45

      הגב לתגובה זו

    • טיפש, ללא המתנחלים כבר מזמן הקסאמים

      גידי, 02/12/07 17:59

      היו מורידים לך את הבית, וגם על נתב''ג היו נופלים קסאמים כך שלא היה לך איך לברוח. איך בדיוק הגבולות שאבא אבן כינה ''גבולות אוושויץ'' יביאו לשגשוג? האינטרס של עם ישראל הוא לחיות בשלום ובשגשוג בכל חלקי הארץ כולל יהודה ושומרון. ומי שרוצה למנוע זאת מאיתנו ולגזול את אדמתנו [הערבים שמכנים עצמם ''פלסטינים''] הם אויב שיש למגר.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    יחוקק חוק פינוי פיצוי לערבים ולחברי הקיבוצים (ל''ת)

    מושיקו, 02/12/07 15:24

    הגב לתגובה זו

    • אני מצביעה בכל האצבעות שלי

      קום תקום האגודה, 02/12/07 15:45

      אני גם בעד להוסיף כרטיס ONE WAY לחו''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    תן ביטחון לא פיצוי (ל''ת)

    ישראל ביתי, 02/12/07 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    טפל בבטחון ובצבא, טמבל. יש לנו מלחמה בפתח. (ל''ת)

    ספינולוג, 02/12/07 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    האיש הזה מדבר על חוק?

    אישיהודי, 02/12/07 15:19

    קודם כל שיחזיר את מאות אלפי הדולרים שגנב ביחד עם יצחק הרצוג (הכסף שהוא גנב בשביל לגנוב את המדינה) ואחר כך ידבר על חוק
    המתיישבים יושבים ויישבו ביהודה ושומרון בצורה הכי חוקית שאפשר, הם ימשיכו לשבת שם גם כאשר הטיפוס הזה יילך לביתו ולא ישוב

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ליברמן כבר הפסיד 50% במנדטים ישי 30% ,תמשיכו כך !

    מצוין, 02/12/07 15:18

    ובסוף לליכוד יהיו 50 מנדטים

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    לשר הביטחון האים הרעיון שלך כולל

    פקק תנועה, 02/12/07 15:17

    את רמת הגולן ביקעת הירדן וירושליים ?הניסיון שלנו כעם ופרשת ישובי רצועת עזה .לא הוכיחה את עצמה כמטופלת ומסוימת. למרות כספי הפיצוייים שהם קיבלו .אך תעמוד מדינת ישראל והחברה הישראלית .במשבר הומניטרי נוסף והרבה יותר גדול ומסיבי .??????

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ברק שר ביטחון תותח אך לא בטוח שארצה אותו כראש ממשלה

    גבעון, 02/12/07 15:16

    יחד עם אשכנזי שיקם את הצבא ובעיקר את כושר ההרתעה של ישראל מול אויבינו.

    עם זאת אני לא מרגיש בטוח כשהוא הקברניט שלי. אני מעדיף אותו כשר הצבא ולא כמלך

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ממשלת הזדון מפנה ומכשירה למחבלים את השטח ממנו יירו קסאמים על גוש דן (ל''ת)

    האם כולנו, 02/12/07 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לכל מתהוללי הימין: ראו הסקרים: לעבודה+קדימה יש יותר מנדטים מלליכוד

    מרכזן, 02/12/07 15:13

    והן יכולות להקים את אותה ממשלה שקיימת כעת

    הגב לתגובה זו

    • כן,וגם אם יצרפו את המפלגות הערביות מקסימום יגיעו 48-50 מנדטים. (ל''ת)

      מוטי, 02/12/07 15:55

      הגב לתגובה זו

    • זה לא מדויק

      אז מה ?, 02/12/07 15:58

      כי השאלה איננה למי יש יותר מנדטים, אלא מי יכול להקים ממשלה.
      ואפילו אם הם יקימו ממשלה, זה לא אומר שמותר להם לחתור תחת אושיות הציונות.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    האם מתקרבת מלחמת אחים??? נסיגה ללא תמורה (ל''ת)

    חני, 02/12/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מאז שחזר הציל ברק ההרתעה הישראלית, אז שבו בשקט כל הג'ובניקים מימין (ל''ת)

    איש אמת, 02/12/07 15:10

    הגב לתגובה זו

    • זה כל כך נכון (ל''ת)

      ניר, 02/12/07 16:30

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    ברק= אחמדינגאד

    דדי, 02/12/07 15:08

    אחמדינגאד הציע לנו להגר לאלסקה ולעזוב את ארץ ישראלתמורת פיצויים- וברק מציע למתיישבים לנטוש את לב ארץ ישראל תמורת פיצויים. יהודה ושומרון זה לב המדינה- גם מבחינה גיאוגרפית וגם מבחינה היסטורית. בלי הלב המדינה תשבוק חיים. אחרי שברח מצאלים ומלבנון ברק רוצה גם לברוח מיהודה ושומרון ולהביא להרס המדינה. אחיי המתנחלים- אל תתפתו לקחת את הפיצויים, יזרקו אתכם לכלבים כמו את מגורשי גוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    למה רק אהוד ברח?

    עוזי, 02/12/07 15:07

    הוא מתורגל בזה ומכיר את זה מקרוב. כל החיים שלו הוא בורח. במקביל צריך להציע פינוי פיצוי לערביי ישראל

    הגב לתגובה זו

    • ערביי ישראל מציעים לך ריבוי- ריבוי (ל''ת)

      אחמד, 02/12/07 15:25

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    המתנחלים פוגעים באינטרס העיקרי של המדינה ורוב תושביה!!

    מנחם, 02/12/07 15:07

    קבוצה קטנה יחסית באוכלוסיה גוררת מדינה שלמה ו7 מיליון תושבים למלחמה מתמדת ושפיכות דמים רק בגלל רצונם להגשים את מאווי אמונתם הפרועה.

    כל אדם בר דעת, ישראלי או לא, מבין את האבסורד בהתנחלויות. קבוצה הזויה ומשיחית שמסכנת את עתיד תושבי ישראל

    הגב לתגובה זו

    • צודק.עד 67 לא היה טרור ושרר שלום

      ניב המתנדנד, 02/12/07 15:37

      לולא ההפיכה הצבאית של בגין והיציאה שלו למלחמה לצורך כיבוש שטחים, השלום ששרר כאן עד אז היה נמשך.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    רשימת העיתונאים שמבזה את התקשורת הישראלית

    דוד, 02/12/07 15:05

    את הרשימה מובילה כמובן כתבת החצר איילה חסון
    עפר שלח ,גאולה אבן ברנע,חסון,כספית,וורטר,מרקוס, ,אברמוביץ,רוזן,שיפר,קדמון,לפיד,אודי סגל , אלוף בן, אהוד אושרי , שמואל רוזנר,אמנון דנקנר,טומי לפיד,יאיר לפיד כרמלה מנשה
    את מי שכחתי?
    והתחקיר של אילנה דיין שבא להוציא את אומרט נקי בפרשת בנק לאומי
    לונדון וקירקנבאום שמחרימים את נציגי הימין בתוכנית
    מדובר בחבורה שתומכת בפושע אולמרט,הם בזיון לתקשורת הישראלית

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מתנחלים יקרים, למה אתם מפחדים מהחוק? אתם לא מאמינים בנחישותכם? (ל''ת)

    גילה, 02/12/07 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    פינוי פיצוי לכל המדינה

    שמעון שדה, 02/12/07 15:02

    אני מניח שאם תבוא הצעה של פינוי פיצוי לאירופה/ארה''ב/קנדה/
    אוסטרליה עם אישורי עבודה - המדינה תתרוקן.
    מדינות ערב תשמחנה לממן את זה.
    אז למה לא ללכת במכה אחת עד הסוף?
    זה הרי מה שאהוב על ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אפשר מקדמה לעבור לשדרות או אשקלון (ל''ת)

    יעקב, 02/12/07 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ברק - אם אתה גבר בוא מכות

    נוער גבעוני גאה, 02/12/07 15:00

    מחכים לך בעמונה, במקום הקבוע.
    פחדן.
    בוא כבר!
    קר לנו!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    חולה נפש . (ל''ת)

    משה, 02/12/07 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הגנראל ישיג את הכסף

    ארי, 02/12/07 14:58

    נשלח את המרצה הדגול (30 מיליון מהרצאות) למסע הרצאות שבו ישיג את הכסף הדרוש. סליחה ! נשלח אותו למכור נשק.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לעולם לא ניקח כסף. לעולם לא נעזוב

    שלומי, 02/12/07 14:56

    וכדאי שברק יבין עוד דבר, לא יהיו יותר חיבוקים עם חיילים.
    ועוד דבר, עוד כמה מילים כאלה, ושברק יקח את הבנים של אולמרט כחיילים.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אתם מפחדים מהחוק? מדוע אתם חושששים? אולי יהיה מישהו שיסכים? (ל''ת)

      גילה, 02/12/07 15:09

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    שביתה כללית נגד ה''תוכנית עקירה'' (ל''ת)

    לאו, 02/12/07 14:49

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מעניין. שביתה של כול הימנים,

      מולי, 02/12/07 15:05

      שזה יותר מחצי מהעם.
      או שלפחות נחכה לבחירות והפעם נצביע יותר בתבונה.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    סוף סוף מתחילים לפעול לשחרור בני הערובה בהתנחלויות, תינוקות שנישבו!

    ציונה, 02/12/07 14:48

    פדיון שבויים הוא מצווה דאורייתא.
    צריך לפדות את הישראלים התמימים שעברו להתנחלויות כי הבטיחו להם ווילות ואיכות חיים, ומצאו את עצמם מנותקים וממולכדים במלכודת מוות.

    ושבו בנים לגבולם.
    תשועת השם כהרף עין!

    הגב לתגובה זו

    • עוד לא התחלתם לפתור בעיית יושבי החרהווילות בניצן

      צליל, 02/12/07 15:55

      ואתה בא להוסיף עוד צרות?
      ותודה לך, סר הביטחון, על שהצלחת לחסל את ירי הטילים והמרגמות מעזה.
      שמן נפוח-זה מה שאתה אהוד ברק.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    ברק נכנס ע''ב קוי יסוד.לא מתאים לו להונות כמו2003-6שרון/נתניהו/לפיד+ (ל''ת)

    קוי-יסוד=מיתווה, 02/12/07 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    תשתוק יותר טוב

    זאב גלמן, 02/12/07 14:47

    תגיד לי עוד לא הבנת שאתה ממפלגה שלא שווה כלום , שמעתי שאתה רוצה לצרף את זהבה גלאון , אפילו אישתי כבר לא תצביע עבורכם. לך למגדלי אקירוב לבריכה אתה כישלון מהדהד , מנהל את הצבא באימפוטנטיות ראה המצב בחבל עזה. צועק זאב , זאב כל הזמן תעשה ותשתוק. אל תדבר על הגדה בכלל לך תראה את איתי אנגל במסגד ברמאללהותשמע את ההטפה של האימם והוא לא היחיד ואחרי זה תלך לפסיכולוג שיסביר לך מה דפוק לנו זה ברור לך עדיין לא.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    חוק פינו ופיצוי לאהוד ברק-תעוף כבר (ל''ת)

    אזרח, 02/12/07 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בחרת קדימה? (ל''ת)

    , 02/12/07 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אחד פחות

    זאב, 02/12/07 14:45

    חברים,
    כקצין במילואים - אל תספרו אותי בחייל מרגע ההחלטה על גירוש נוסף.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    עם יקבל,בדיוק,מה שהוא רוצה. (ל''ת)

    LUBER, 02/12/07 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    פינוי פיצוי תעשה למי שתוקף אותנו, לערבים, לא לאחינו הישראלים

    תל אביבית, 02/12/07 14:43

    המתנחלים מגנים עלינו בגופם. הערבים תוקפים אותנו. אז מה עושה אהוד ברק החכם באדם? מסלק את אלו שמגנים עלינו בעצם נוכחותם, במקום את התוקפים. יופי ברק, ממש חכם גדול אתה.

    אגב, מה עם תושבי גוש קטיף שחיים בקרוואנים דולפים בשכונות עלובות של פליטים? אותם כבר פיצית?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הסעודים והאירנים רוצים ומסוגלים לשלם ''פינוי פיצוי'' לכולנו. למה לא?

    הגיון ''ברקי'', 02/12/07 14:42

    מכל הארץ ''ששיכת לאומה הערבית''.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ברק,אתה יודע שמתפוצצים טילים על העיר שדרות?

    תתעורר סמרטוט, 02/12/07 14:39

    אנשים מתים בשדרות

    הגב לתגובה זו

    • גם תושבי השרון רוצים קאסמים ! ?

      ברוכים הבאים, 02/12/07 14:48

      בקרוב.......
      מודיעין,ירושלים,השרון, נתב''ג ,יהוד ,ראש העין ופתח תקווה !
      תכינו ממדים ודרכונים !

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    ברק והסמול הצבוע מציעים הצעות גירוש גזעניות בנוסח תנועת כך

    זאב, 02/12/07 14:25

    ברק והסמול הצבוע מציעים הצעות גירוש גזעניות בנוסח תנועת כך

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    רעיון מצוין, בתנאי

    אורן, 02/12/07 14:24

    שבמקביל יוסרו המגבלות על ההתישבות ובניה תותר כמקובל בכל המדינה.
    ואז נראה לאן באמת מעדיפים אנשים לעבור.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חוק פינוי פיצוי הוא חוק טפשי

    ע, 02/12/07 14:22

    בוא נניח שמאיזה מאחז או התנחלות יעזבו אפילו 90 אחוז . הבעיה שצה''ל מחוייב לשמור על היתר אז מה יצא לנו מזה

    הגב לתגובה זו

    • וכמה גדודים שומרים היום על קיבוצי עוטף עזה ?

      שונא שמאלנים, 02/12/07 14:36

      וכמה גדודים ישמרו בקרוב על מודיעין, פתח תקווה , וכפר סבא ?
      שחמאסטן תהיה 2 -5 ק''מ מישם ?

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    פנוי ופיצוי. זה משאת נפשנו של רוב מתיישבי יו''ש !

    מתיישב הממתין, 02/12/07 14:19

    ורבים מצפים לכך כמו שמחכים למלך המשיח . והלוואי וזה יתגשם בקרוב. חבל שאין באפשרותי לציין את שמי וכתובתי כי יבולע לי ולמשפחתי .

    הגב לתגובה זו

    • אתה פיקטיבי. ע''פ כל הפרמטרים. (ל''ת)

      מתישבת גאה, 02/12/07 15:52

      הגב לתגובה זו

    • טמבל! תראה מה חוק פינוי-פיצוי עשה למגורשי גוש קטיף.

      צ'רלי, 02/12/07 15:58

      כולם החרהווילות מקרטון.
      נוטף מים בחורף, ומזיע אימים בקיץ.

      הגב לתגובה זו

    • צודק.

      יסמין, 02/12/07 16:33

      גם אני רוצה פיצוי ולעוף מפה. גם השכנים שלי רוצים פיצוי ולעוף מפה. אמן סלה שיתגשם

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    הבנת את זה ליברמן?

    ארקדי בלומין, 02/12/07 14:18

    עד מתי ימשיך ליברמן לשבת בממשלה השמאלנית הזו שעושה הכל כדי להמשיך לגרש יהודים מביתם.פרשת גרוש היהודים מגוש קטיף לא הספיק אז צריך להוסיף עוד פליטים.

    מענין אם ברק שאל את עצמו למי היתה שעכת הדמה עליו בנויה דירתו במגדלי ''אקירוב''.

    ליברמן (וישי) צריכים לקצר ימיה של הממשלה הכושלת הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מי שפעל בנושא

    צדק צדק תרדוף, 02/12/07 14:18

    עמותות שונות ומשונות מדבר על שלטון ה(צ)חוק

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הגיוני,! ברור! מתבקש,!

    אלפונסו, 02/12/07 14:17

    לאור ( יותר נכון לחושך) תוצאות ההנתקות ( הגירוש) של חבל קטיף, ההישג הכביר שהוביל את הישתלטות החאמס על עזה, המשך ירי הקאסמים, הפיכת שדרות וישובי עוטף עזה לבני ערובה בידי החאמס, ולנוכח ה'' טיפול'' במפוני ( מגורשי ) חבל קטיף, שחלקם הפכו לחולים, נכים, מובטלים, פגועי נפש, מרוששים כלכלית,! פגועי נפש,! מושפלים, לנוכח כל אלו , ברק האיש '' המנהיג'' ה'' אסטרטג'' הרואה למרחוק , ברור, ומתבקש , הצעתו הזאת, רק צריך מומחה מתחום הנפש, או מתחום הפלילים, כדי להסביר את מקורה, ומטרתה,!!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    יש לי דה ז'ה וו !!!

    מישהו, 02/12/07 14:14

    עוד פעם ברק ממהר ישר אחרי איזה ועידה לפנות להעביר ישר ''לדפוק'' עבודה. ממש כמו הבריחה מלבנות ב 1999.

    ומקורבם אומרים שהוא הישתנה המממממ......

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    קיבוצים

    אלי, 02/12/07 14:13

    אני מציע פינוי לקיבוצים ללא פיצוי ניראה איך הם ירגישו בעינין הזה של חוק פינוי אני מפונה ועדין אין לי בית אז למה לפנות כא ניראה איך הקיבוצים ירגישו אים יחליטו אים יפנו אותם ללא דיון

    הגב לתגובה זו

    • הוא הדין לגבי רמת אביב, רמלה, לוד, חיפה , יפו וכו' (ל''ת)

      שמאל=אסון!, 02/12/07 14:27

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    את הגחמה הפוליטית של ברק ספגנו

    גד, 02/12/07 14:07

    ישנו פתגם האומר אם מרמים אותך פעם ראשונה, המרה טיפש. אם מרמים אותך פעמיים אתה הטיפש.

    ברק הצליח לרמות את המדינה פעם אחת בבריחתו מלבנון וזאת כדי להצדיק את הבטחותיו הפוליטיות. אז הוא הצליח והתוצאות ידועות לכולנו במלחמת לבנון השניה.
    אל לנו להיות טפשים שוב ולתת לו להוליך אותנו שולל שנית. הפעם ניה אנו הטפשים ונוכל רק להאשים את עצמנו כאשר תפרוץ המלחמה הבאה. כי שלום בהגדרתו הנו תקופה בין שתי מלחמות. ומי שעושה שלום שיתחיל לחשוב גם מה יהיה במלחמה הבאה ולא רק בקדנציה הבאה.

    הגב לתגובה זו

    • מצחיק..

      אחמד, 02/12/07 15:30

      רבל אם תיתן לאולמרט הרי גם הוא נכשל פעם ונתניהו אותו הדבר וכבר אמר שהוא השתנה- מה שלא תבחר- טיפש !

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מתי יפונו המאחזים הבלתי חוקיים?

    רון, 02/12/07 14:05

    מתי?

    הגב לתגובה זו

    • הלו''ז המדוייק

      מעין, 02/12/07 14:39

      כמה שבועות לפני שאתה ובני משפחתך תתחילו לחטוף פצמ''רים, שומר חוק יקר.
      וההתנתקות היתה הצלחה, כמובן...

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לימין,תציעו חוק פינוי פיצוי של קיבוצים ליש''ע,כהצעת נגד לברק!

    הצעה לליכוד, 02/12/07 14:03

    נראה איך הקיבוצים יצעקו

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אז על מה אנחנו ''דנים'' עם הפשיסטינאים, אם כבר הסכמנו לכל??

    גל, 02/12/07 14:01

    מה העמדת הפנים של דיונים? ואם קוי 48 לא מספיק להם, מה צעד הכניעה הבא?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אדוני שר הביטחון לאיזה ישובים יהודים

    פקק תנועה, 02/12/07 14:01

    אתה מיתכון? נא פרט בעזרת שמות כדי שנוכל להבין יותר טוב למה הכוונה .ישנם ישובים יהודים שאמורים ביהודה ושומרון להישאר תחת ריבונות ישראלית .

    הגב לתגובה זו

    • חי בסרט

      זאב, 02/12/07 14:41

      שלא יגמר לך הפופקורן באמצע הסרט ותצטרך לצאת ולגלות את המציאות, פקק יקר.
      עד הסנטימטר האחרון, זו התוכנית.

      הגב לתגובה זו

      • אים זה באמת יקרה אזי זה איום ונורא

        פקק תנועה, 02/12/07 15:22

        מבחינה דתית יהודית גאוגרפית ביטחות פוליטית ומדינית וכלכלית .

        הגב לתגובה זו

        • וגם פסיכית (ל''ת)

          רן ארז, 02/12/07 19:50

          הגב לתגובה זו

  • 51.

    אולמרט מוליך אותנו שולל מדינות ערב לא רוצות נורמליזציה.

    עודד יערי, 02/12/07 13:59

    אולמרט מוליך אותנו שולל מדינות ערב לא רוצות נורמליזציה.
    אם זה באמת היה הצורך שלהם אז מזמן וללא שום קשר לשטחים זה היה הערך העליון נורמליזציה...
    שקר וכזב אפילו מדינות שחתמו עם ישראל על שלום מראות בברור שנורמליזיה זה הדבר האחרון שמעניין אותם...
    ירדן ובמיוחד מצריים משתמשים בעניין הנורמליזיה כקלף סחיטה,רק לכשתגיעו עם הפלשתינאים להסכם רק אז...מי יודע מה יהיה אז...מה עוד שאין שום סיכוי להסדר עם הפלשתינאים ואבו מאזן אכן לא מייצג אותם.הוא יחשב כמייצגם רק בהתמלאותם של שני תנאים בסיסיים האחד שיזכה בבחירות מחודשות אחרי תפיסת עזה ואיבוד שליטתו שם והשני שיתפוס את עזה אין לו שום שליטה על מחצית מהעם שלו ואני כבר לא מתייחס לעובדות שהוא לא רק לא שולט בטרור ולא נלחם בו ואלא שברור כשמש שהוא ממשיך את המשחק המתועב של עראפת שהפעיל את המחבלים מתוך מנגנוני הרשות ואף הסתיר אותם וכמובן שלא נלחם בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    פינוי גם ליהודים מנצרת עילית שנהייתה ערבית

    נצרתי עליתי, 02/12/07 13:57

    ברק עזור לנו לעזוב את נצרת עילית שכבר נהייתה עיר ערבית

    הגב לתגובה זו

    • בשביל זה ברק מעדיף יהודים בקו הירוק (ל''ת)

      רן, 02/12/07 14:26

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אהוד ברק

    אייל, 02/12/07 13:56

    מאיפה בדיוק יהיה למדינה כסף לפינוי פיצוי.
    זה יעלה עשרות מילארדים רק לפנות את אלה שגרים מעבר לגדר.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    להעביר חוק: טיפול - פיצוי לברק

    .., 02/12/07 13:54

    הבן אדם חולה נפש.

    הגב לתגובה זו

    • בסלע!לפנות אותו מהממשלה! (ל''ת)

      בסלע, 02/12/07 14:12

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    תכלס אין להם רוב בכנסת לכלום,רק לנבוח הם יודעים!

    רק לנבוח, 02/12/07 13:51

    ראו איך הליכוד העביר את חוק ירושלים למרות התנגדות הסמול

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    התוצאה של תבוסתנות ארגון הפשע של ברק-אולמרט תהיה חורבן המדינה

    גדי, 02/12/07 13:50

    התוצאה של תבוסתנות ארגון הפשע של ברק-אולמרט תהיה חורבן המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ממשלה אנטישמית, נגד עם היהודי (ל''ת)

    תעבור מן הארץ!!, 02/12/07 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הסמולנים הגזענים תומכים באותה אדיאולוגיה של תנועת כך נגד יהודים

    זאב, 02/12/07 13:49

    הסמולנים הגזענים תומכים באותה אדיאולוגיה של תנועת כך רק נגד יהודים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פינו פיצוי לשדרות!

    אבשי, 02/12/07 13:48

    מכל מקום שקשה נתקפל.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תושבי השרון והמרכז תכינו ממדים ודרכונים ! חמאסטן בקרוב בגדה !

    מיקו22, 02/12/07 13:48

    איזה מסכנים תושבי השרון,גוש דן, מודיעין וירושלים ,מה מחכה לכם !
    אל תשלו את עצמכם !
    אבובה מאזן החלשלוש יברח כמו שפן ,ואתם תחיו 5 ק''מ מחמאסטן !
    ממש כמו בעזה ממש כמו בהתנתקות אתם הולכים לאכול XXXX גדול !
    אמרנו לכם !
    תגורו שבוע בנתיב העשרה ותבינו איזה חיים אתם הולכים לקבל !
    המדינה תפקיר אותכם ,תעבוד אליכם,לא תוכל לפנות או למגן 2.5 מליון תושבים !
    צהל מסכן וקשור ידיים לא יוכל לטפל ביו''ש ממש כמו שבעזה הקטנה הוא חסר אונים מול החמאס !

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ימני או שמאלני? אני שובר את הראש ולא מבין (ל''ת)

    כולם צבועים, 02/12/07 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ובכתבה מתחת:''חולי נפש שיתקפו ישלמו פצויים '' (ל''ת)

    לא מאמין במקרה, 02/12/07 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אומרט מוליך אותנו שולל למדינות ערב אין שום צורך בנורמליזציה איתנו.

    עודד יערי, 02/12/07 13:46

    אם זה באמת היה הצורך שלהם אז מזמן וללא שום קשר לשטחים זה היה הערך העליון נורמליזציה...
    שקר וכזב אפילו מדינות שחתמו עם ישראל על שלום מראות בברור שנורמליזיה זה הדבר האחרון שמעניין אותם...
    ירדן ובמיוחד מצריים משתמשים בעניין הנורמליזיה כקלף סחיטה,רק לכשתגיעו עם הפלשתינאים להסכם רק אז...מי יודע מה יהיה אז...מה עוד שאין שום סיכוי להסדר עם הפלשתינאים ואבו מאזן אכן לא מייצג אותם.הוא יחשב כמייצגם רק בהתמלאותם של שני תנאים בסיסיים האחד שיזכה בבחירות מחודשות אחרי תפיסת עזה ואיבוד שליטתו שם והשני שיתפוס את עזה אין לו שום שליטה על מחצית מהעם שלו ואני כבר לא מתייחס לעובדות שהוא לא רק לא שולט בטרור ולא נלחם בו ואלא שברור כשמש שהוא ממשיך את המשחק המתועב של עראפת שהפעיל את המחבלים מתוך מנגנוני הרשות ואף הסתיר אותם וכמובן שלא נלחם בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לפנות את ההתנחלויות וצהל ! רוצים חמאסטן גם בגדה ?!

    אבובה מאזן, 02/12/07 13:42

    כולנו מחכים שביהודה ושומרון יקום חמאסטן ! אבובה מאזן יברח לירדן ולבנון ותושבי המרכז יקבלו טילים לסלון !
    תושבי השרון תכינו ממדים ,קסדות, ודרכונים !
    צהל יצא החמאס יכנס ואתם תצתרפו למועדון הקאסמים של עוטף עזה !

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יש_פתרון לכל_מתישב, אמר האיש מהחווה לפני שנתיים וחצי, והלך לנוח.... (ל''ת)

    ואף אחד לא זז.., 02/12/07 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה עם פינוי פיצוי לערבים? הס מלהזכיר, רק ביהודים מותר להתעלל. (ל''ת)

    ניר, 02/12/07 13:40

    הגב לתגובה זו

    • זאת גיזענות ! אסור טרנספר לערבים !!

      זוועה גלאון, 02/12/07 13:54

      בחסות בגץ !
      ניראה עוד מי יעשה למי טרנספר !

      הגב לתגובה זו

      • פינוי פיצוי ל-ע-ר-ב-י-ם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        מפנה ומפצה, 02/12/07 15:55

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    אולמרט כלי! (ל''ת)

    אורן, 02/12/07 13:36

    הגב לתגובה זו

    • כלי חד פעמי של התיקשורת (ל''ת)

      חנות למוצרי, 02/12/07 14:01

      הגב לתגובה זו

    • בקרוב חמאסטן 11 ק''מ מרמת גן !

      דמיקולו, 02/12/07 14:33

      ניראה את כול השמאלנים בורחים לחו''ל כמו עכברים !
      5 ק''מ מפתח תקווה יהיה בסיס חמאס !
      ומי שחושב שצהל יגיב ''קשה'' אם יתקפו את המרכז שילמד מימה שהבטיחו לעוטף עזה !

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אולמרט כלי! (ל''ת)

    אורן, 02/12/07 13:35

    הגב לתגובה זו

    • אך אורן , חכה שחמאסטן תהיה 10 ק''מ מהבית שלך !

      אכלת אותה, 02/12/07 14:45

      זה ממש לא נעים .....
      איפה אתה גר?
      ירושלים ?[2 ק''מ מחמאסטן ]
      מודיעין 2 ק''מ
      כפר סבא 2 ק''מ
      פתח תקווה 5 ק''מ
      תל אביב 15-18 ק''מ
      רמת גן 11 ק''מ
      הרצליה 12 ק''מ
      נתניה 10 ק''מ
      .......אכלתה אותה !

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    marina (ל''ת)

    marina, 02/12/07 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יופי! הגיע הזמן. (ל''ת)

    שי, 02/12/07 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    marina (ל''ת)

    marina, 02/12/07 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ברק חושב שכולם כמוהו

    יצחק, 02/12/07 13:28

    בונים בית במקום מסויים ובשלב מאוחר יותר נוטשים אותו תמורת הנאות אישיות במקום אחר.

    מר ברק יש אנשים במדינה הזאת עם עקרונות, דבר שאין לך.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אני תושב שדרות ,מתפוצצים עלי טילים כל יום,תפנה אותי!

    תושב שדרות, 02/12/07 13:25

    אתה שר הבטחון אז למה אני צריך לסבול?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עד לאן נוליך את החרפה

    מנשה, 02/12/07 13:24

    בעוד מספר ימים נחוג את חג הגבורה בו קובץ גיבורים לא הלך בתלם של הפחדנות והוביל את העם היהודי לנצחון גדול על הייונים.
    גם כיום לא יעזור למתיונים החשמונאים ינצחו וברק יעלם בבושת פנים מדפי ההיסטוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תנו לי מאה אלף דולר ואני על המטוס הראשון לאמריקה!!!!!!!!! (ל''ת)

    מגדלי אקירוב, 02/12/07 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ככלב השב אל קיאו, כך הכסיל שונה באיוולתו !!! (ל''ת)

    שייקה, 02/12/07 13:15

    הגב לתגובה זו

    • ממש כך!!! (ל''ת)

      אהוד ברח, 02/12/07 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    יעול

    מוטי, 02/12/07 13:15

    אם כבר אז על כל הארץ זה הרי עינין של זמן
    למדו מהניסיון

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כהנא אמר בדיוק את זה על הערבים והוצא אל מחוץ לחוק

    רק כך, 02/12/07 13:15

    אין פה דמוקרטיה, המדינה תושמד בסוף

    הגב לתגובה זו

    • זה טרנספר ! לא הומאני ! נמנע בכח את ביצועו ! (ל''ת)

      שויון ביחס בין, 02/12/07 13:36

      הגב לתגובה זו

    • הוא הוצא מחוץ לחוק בגלל דברים אחרים (ל''ת)

      עובדות, 02/12/07 14:03

      הגב לתגובה זו

    • ימים אילו

      סתם אדם, 02/12/07 14:22

      חברה יליד ישראל.. אינני מאמין כבר היגעתי לגיל 65 בצעירותי הייתי מיסתובב עם החברה מחפשים צרות. בקיצור שובב שבשובבים. בבית הספר למדתי תנך בעל כורחי.זכרונות שיעורי התנך הם בתוך תוכי. אינני אדם דתי אבל לעת זיקנה למדתי את התנך בכוחות עצמי והיגעתי למסקנה שכל דבר שנעשה אינו אלא רצון בורא עולם.הזכות לקרוא לי מטורף או חולה נפש בידכם הוא אבל אנו מיתקרבים לישועה .ומה שברק יאמר או אולמרט אינם אלא באים מלמעלה. לכן הבה נחשה וניתן לבורא עולם לעשות מלאכתו

      הגב לתגובה זו

    • האנטישמים הכי גדולים היו יהודים ! (ל''ת)

      ברח אהוד!, 02/12/07 14:23

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לפי סקר,אולמרט מתחזק ע''ח ברק,אז הוא שובר שמאלה (ל''ת)

    תורת המשחקים, 02/12/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אהוד ברק - ראש הממשלה הבא! (ל''ת)

    ליכודניק לשעבר, 02/12/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה עם אפשרות לתושבי שדרות

    אמיר, 02/12/07 13:12

    וכל הישובים המופצצים באזור עוטף עזה לקבל פיצוי תמורת ביתם ?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גם אני רוצה פיצוי ולעזוב את המדינה הזו

    אהוד יהלום מר''ג, 02/12/07 13:11

    מה זה האפליה הזו?
    גם אני רוצה פיצוי ולעזוב את המדינה הזו - קוסומו על ברק

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ליברמן טוען שהוא יפרוש אם יפונו מאחזים

    אלי כהן, 02/12/07 13:10

    בקרוב נראה מה הוא שווה

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן שקרן פתולוגי. שמאלן מהסוג הנחות ביותר (ל''ת)

      שגדש, 02/12/07 13:22

      הגב לתגובה זו

      • צודק!!! (ל''ת)

        ליב-ארץ-ישראל, 02/12/07 14:25

        הגב לתגובה זו

    • ידוע מזמן מה הוא שווה= כלום

      פיתגורס, 02/12/07 13:26

      ליברמן הוא עוד דמגוג זול, שעבד ועדיין עובד על אנשים ( כמוך) ליברמן חושב שכולנו כאן מטומטמים, בגדול הוא צודק, עובדה הוא עושה ככל העולה על רוחו, יושב במשרת שר תקציבים נסיעות לחו''ל, כיבודים, טווה קשרים ששוי הרבה מאוד כסף, אבל שלא שלא תהיה טעות, הוא לא היחיד, רוב אלה המכונים שרים, ורוב אלו המכונים חברי כנסת הם שרלטנים ברמת שחיתות כזו או אחרת, ו''מעשיהם'' דומים.

      הגב לתגובה זו

    • ברק לא יפנה שום מאחז

      ע, 02/12/07 14:23

      מה עם הבית בחברון שאמרו שתוך יומיים יפנו אותו

      הגב לתגובה זו

    • הידה ליברמן ! ניכנסתה אריה יצאתה שפן !

      דמיקולו, 02/12/07 14:52

      צא כבר מהממשלה השמאלנית הזאת !
      ותציל את תושבי המרכז המסכנים שהולכים להקריב את חייהם למען מורשת רבין/אוסלו/ אנאפוליס !

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    חוק פינוי / פיצוי לתושבי שדרות ועוטף עזה, דחוף ! מיידי ! (ל''ת)

    הצעת ח''כ אלדד, 02/12/07 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בשורה התחתונה- ברק תותח על.

    שי, 02/12/07 13:09

    וחבל לכולם על הזמן.
    לכו לישון על האף.

    הגב לתגובה זו

    • שי ידידי שמכבר. גש למטבח ותכין ממרח כבד { פאטה }......!!!

      ג'פרי בר גיג, 02/12/07 14:18

      מה לך ולהבנת הניקרא...???
      מה הקשר לתותחניי צה''ל ?????
      הוא מדבר על פינוי פיצויי ולא על חיל התותחנים.... !

      הגב לתגובה זו

      • ...להחזיר את פרץ....להחזיר את נאווה....

        רעיה תמוז, 02/12/07 14:49

        .

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    ועדת אור - היא ההוכחה כי אתה לא ראוי להנהיג אותנו

    יוספוס, 02/12/07 13:07

    באוקטובר 2000, הערבים בעלי התעודות הכחולות הצטרפו למלחמתם של אחיהם מעבר לגדר, בניגוד לירדן ספט 1970 המרד דוכא בכפפות של משי, משנוכחת כי אתה מרוסק פוליטית בגין פשיטת רגל של כל מדיניות שהובלת יזמת את ועדת אור על מנת לקבל את קולות הערבים.

    לדעתי, לאור התנהלותך במנוי וועדת אור, אי מתן גב לשוטרים שנשלחו להציל את הישוב היהודי בגליל, והשלחתם לכלבים בתרתי משמע וראיית טובתך האישית לפני טובת המדינה - אתה לא ראוי להנהיג אותנו.

    האם אתה מצפה מכל היהודים לסגת מהיו''ש? מכל יו''ש? מה בדבר ישובים גדולים ומבוססים? אריאל? ביתר עלית? מודיעין עלית? מעלה אדומים?

    לדעתי, אתה אשף בלהרוס בניה שלקחה עשרות שנים לאחרים.

    הגב לתגובה זו

    • עוד הוכחה שקראתי בסוף השבוע

      אזרח מודאג, 02/12/07 13:24

      על נפלאות המשא ומתן בקמפ דויד:
      http://tinyurl.com/34moww

      הגב לתגובה זו

      • אכן שווה קריאה, תודה. (ל''ת)

        יוספוס, 02/12/07 13:52

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    אהוד + אהוד

    משה, 02/12/07 13:07

    אחי המתנחלים; אל תאמינו לאף מילה של הצמד חמד הנ''ל. הסיקו מסקנות מפשע העם שבוצע בגוש קטיף, והיכונו לגרוע מכל.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רק מטורף עוזב חבלי מולדת!!! מה יהיה השלב הבא - חזרה לאירופה??? (ל''ת)

    עיוורון פוליטי, 02/12/07 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איזה חוסר רגישות,מי מהערבים הסכים לעשות איתך שלום עד היום?

    שעון מעורר, 02/12/07 13:00

    וכבר אתה מתנפל על היהודים?אתה יודע מה אמרת עכשיו לערבים?בערך מה שאמרת אז,(אתה זוכר?)שאילו היית פלסטינאי היית מצטרף לאחד מאירגוני הטרור?מה קרה לך אדוני שר הביטחון!העם לא מעוניין בכשלונך !הוא מוכן ללכת איתך עד הסוף למגר את אויביו,וזה מה שיש לך להגיד לו עכשיו?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אהבל ופחדן - ממש מגיע ליהודים

    אמירה, 02/12/07 12:53

    תראו איזה עם של אידיוטים אתם, צוחקים עלינו, שאנחנו לא התקדמנו. תראו איה אפסים אתם. אפילו לחמור הכי טיפש בכפר, יש יותר שכל. איזה ממשלה יש לכם. כל העולם צוחק עליכם. אל תעשו טובות, עוד מעט יפול עליכם גשם, של אש, וכדוריות ברזל, מלבנון, איראן, עזה, סוריה, נראה לאן תברחו.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת

      יוספוס, 02/12/07 13:12

      עוד לא השתחררנו בתסביך היהודי הגלותי, זה שמחפש לרצות את הפריץ.

      קם דור של מנהיגים שבהחלט מגיע לנו, אכלנו את מה שהאכילו אותנו בתקשורת והמליכו עלינו (בשם השמוש בשפה מכובדת לא אכתוב).

      אנחנו זורקים אחים לכלבים, פעם בעזה, בעתיד כנראה 5 דקות מכפר סבא.

      התגובה שלך נכונה ומדויקת.

      הגב לתגובה זו

    • כדאי מאוד שתתחילי לדאוג...

      יגאל, 02/12/07 13:25

      ברגע שיפול פה משהו מהמדינות שהזכרת, הם יחדלו מלהתקיים.
      ואחרי זה יבוא גירושכם שלכם !

      הגב לתגובה זו

      • שחמאסטן יהיה 5 ק''מ מפתח תקווה ,אתה תברח לחו''ל !

        בקרוב אצלכם !, 02/12/07 13:52

        לחיות 5 ק''מ מחמאסטן זה אומר :
        קאסמים, פצמרים, חדירות מחבלים, מטעני צד ליד הבית .כול יום !!!
        חדירת מחבלים פירושה שאסור לצאת מהבית עד לאישור הצבא והמשטרה !
        תבוא לפה לעוטף עזה ותראה !
        הממשלה לא תעשה הרבה !
        השמאלנים יברחו לחו''ל ,בתקווה שנתב''ג לא יופגז מרנתיס עד אז !

        הגב לתגובה זו

        • תהיה בטוח שאני לא יברח אלא יהיה הראשון

          יגאל, 02/12/07 15:09

          שיקום ויילחם, אתה מתבלבל לחשוב שאני שמאלני או משהו בסגנון...
          אתה צריך פשוט להודות באמת המרה שתבוא בסוף על עזה, היא בסוף תמחק מהפה עך כל תושביה,
          כמו שהמצב כרגע והיה מאז ומתמיד הם לא רוצים שלום, במקום להשקיע בתשתיות, בתי חולים בתי ספר (חינוך) כלכלה, הם מתעסקים בלהתחמש מכף רגל ועד ראש, סופה של עזה קרב ובא, השאלה היא מתי ?מתי הם ייעשו את הטעות הגורלית שלהם, שמדינת ישראל לא תוכל לשתוק יותר,
          אתה צודק משטר צבאי יהיה אבל יהיה בעזה לזמן קצר מאוד, יינתן זמן לכל תושביה לטרנספר עצמם לכל מדינה ערבית שתקבל אותם עד תאריך שייקבע, לאחר התאריך מי שיישאר ייחשב כפעיל טרור שדינו מוות !

          נשמע הזוי אולי אבל היום הזה קרב ובא. (עזה כבר מוגדרת כרשות עוינת אם שכחת...) לצה''ל יהיה את כל הלגיטימציה לתקוף ולהשמיד כל ארגון טרור שפוגע במדינה ואזרחיה.
          ואנחנו נקבל את התמיכה מכל מדינה שפוייה במהלך הזה , ואלא שיגנו את המהלך יכולים להשאר בבית ולהמשיך להתייפיף במדיניות ''השלום'' עלק שברור שהם לא רוצים בה.

          הגב לתגובה זו

  • 11.

    אסון עם מנהיגים האלו.אהוד את אהוד (ל''ת)

    יהודי, 02/12/07 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד לברק! סוףסוף הפרדה בין שני העמים כדי שנהיה מדינה יהודית!

    יעל לוי, 02/12/07 12:52

    אם לא נפרד מהפלסטינים נהפוך בתוך 10 שנים למדינת כל אזרחיה!
    ואז יחיו במדינת ישראל/פלסטין מהנהר ועד הים 6 מיליון יהודים + 6 מיליון פלסטינים...ואז, בתוך 10 שנים הם יהיו הרוב...

    זה מה שהמתנחלים רוצים?
    הרי למתנחלים אין פתרון אמיתי לבעיה, חוץ מהשטויות של טרנספר...לשלם פיצויים ושיהגרו..
    ועוד מעשיות אלף לילה שכאלה...רק לא להתאמת עם המציאות!

    הגב לתגובה זו

    • רוב עם ישראל בדעה שלך וזה מה שיהיה-הם שם ורוב יהודי כאן!! (ל''ת)

      דותן, 02/12/07 13:04

      הגב לתגובה זו

      • מי זה ''רוב עם ישראל''?! אתה ויעל לוי מירושלים? (ל''ת)

        שי, 02/12/07 13:47

        הגב לתגובה זו

        • גם מחמוד מרפיח בדעה שלהם. (ל''ת)

          .., 02/12/07 14:30

          הגב לתגובה זו

    • איך בדיוק נהיה מדינת כל אזרחיה

      גידי, 02/12/07 13:11

      אם הערבים ביו''ש לא יכולים לצאת משם לשאר הארץ? הם לא מאיימים על הרוב היהודי כי הם לא אזרחים. כבר 40 שנה שאנחנו שולטים ביו''ש וישראל עדיין מדינה יהודית. למה ליהודים אפשר להציע פינוי פיצוי ולערבים לא? הקשר של הערבים לאדמה כביכול זו המצאה- עובדה שהם ברחו מפה ב48. ואם הם לא יתפנו מרצון צריך לחכות לשעת כושר לטרנספר בכפייה. עד אז צריך לשמור על המצב שהיה קיים משששת הימים עד אוסלו. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. ומה השמאל מציע? לסגת מיו''ש, ולהקים מדינה פלסטינית פלוס מדינה דו לאומית בקו הירוק.

      הגב לתגובה זו

      • נהעביר את השמאלנים לחמאסטן ! זה הפיתרון האמיתי ! (ל''ת)

        יש פתרון, 02/12/07 14:54

        הגב לתגובה זו

    • טיפשה תלמדי קודם לכתוב

      יאיר, 02/12/07 13:29

      אני מבין שעיברית את לא יודעת אז אל תלמדי אותנו את השטויות שלך
      להתאמת כותבים עם ע

      הגב לתגובה זו

    • טיפשה את הערבים השאירו בארץ

      יהודייה, 02/12/07 14:25

      ורק את יש''ע, מנהיגנו הפושעים הופכים ליודנריין. אף ערבי לא יזוז מגבולות מדינת ישראל ויש כבר מיליון וחצי כאלו כולל מאות אלפים שהתחתנו עם פלשתינאים מן הגדה וגרים בישראל. הם מתחתנים עם 4 נשים שכל אחת יולדת 10 ילדים.

      טיפשה כבר אמרתי?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם ליהודים, אז למה לא להציע זאת גם לערבים?!?

    יאיר, 02/12/07 12:50

    תנו להם זכות בחירה: להישאר תחת ''כיבוש'' או לקבל מיליון דולר ולטוס לכל מקום בו הם יחפצו.

    אם ליהודים מותר להציע - אז גם לערבים מותר!

    הגב לתגובה זו

    • ממתי יש שויייון בין ערבים יהודים ביו''ש

      נועם, 02/12/07 13:29

      מה נעשית חסיד השוייון ?

      קודם נדבר על חופש תנועה וזכויות בסיסיות אחרות שיש למתנחלים ביו''ש ולא לערבים.

      הגב לתגובה זו

      • חופש תנועה- הצחקת אותי

        גידי, 02/12/07 15:03

        אם היה למתישבים חופש תנועה לא היו מונעים מהם לעלות לחומש. ואם הערבים רוצים חופש תנועה שליכו למדינות ערב ויוכלו לנוע כמה שהם רוצים מריאד לבגדד ולדמשק.

        הגב לתגובה זו

    • הגלה לך סוד : השמאל תומך בערבים לא ביהודים !

      סוד כמוס, 02/12/07 13:38

      אם רק עכשיו גילתה אז אתה הזוי או מעופף !

      הגב לתגובה זו

      • ציניות - משעת פעם על המושג?

        יאיר, 02/12/07 13:51

        אנחנו באותו צד..

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    ברק זה לא הנוכל שהבטיח לפרוש ממשלת אולמרט? וזה שצונח בסקרים?

    שאלת תם, 02/12/07 12:49

    יש תשובות?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פינוי פיצוי למתישבי תל אביב (ל''ת)

    בא רק, 02/12/07 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עוד לא גמרנו עם הפינוי הראשון

    דוד, 02/12/07 12:46

    שלמה המלך אמר'' ככלב השב על כיאו'' כל כך טוב יצא למפונים מגוש קטיף ולתושבי עוטף עזה ושדרות שאהוד ברח רוצה לחזור על ההצלחה?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    פרעה לא הצליח. ואתה, נפוליאון קטן, תצליח?

    יואב, 02/12/07 12:46

    ככל שלוחצים על עם ישראל יותר, כך הוא מצליח יותר. אתה חושב שכולם ירוצו אחרי הכסף. תבדוק את הסטטיסטיקות: הישוב רק יגדל.

    האמונה תנצח!

    הגב לתגובה זו

    • ברק בטחוניסט מעולה.לא היה נותן לשלומאליות שרון/נתניהו/לפיד.קאסם אחר (ל''ת)

      ההנתקות שה3תמכו, 02/12/07 18:48

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ככה זה - כשמטומטמים אז לא לומדים. (ל''ת)

    נרדף, 02/12/07 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רוץ, ברק, רוץ! (ל''ת)

    עזרא, 02/12/07 12:39

    הגב לתגובה זו

    • רוץ להתרסק, נפולאון (ל''ת)

      האומלל, 02/12/07 13:53

      הגב לתגובה זו

      • לברק לא כדאי לחזור לשגיאות חוסר אמינות של שרון/נתניהו/לפיד שהפרו את (ל''ת)

        ק-יסוד2003ממשלה, 02/12/07 18:44

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אחיי היהודים. אנא הפסיקו לשרת בקרבי. שימרו על חייכם. (ל''ת)

    רמי.יהודי, 02/12/07 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עם מנהיגים כאלו מי צריך אוייבים (ל''ת)

    ', 02/12/07 12:35

    הגב לתגובה זו

    • מאחזים לא חוקים.מבחינת אויבי היהודים כל מדינת ישראל לא חוקית,עד?לאן (ל''ת)

      למה לפצות?!, 02/12/07 14:28

      הגב לתגובה זו

    • וזה בגלל ועדת וינוגרד שהחליטה שלא להחליט (ל''ת)

      ועדת בית בושת, 02/12/07 14:28

      הגב לתגובה זו

    • על ברק+פרץ+כל העבודה ללמוד מנתניהו איך מפנים ישובים יהודים.רק ליכוד (ל''ת)

      ''שלום-אכשיו'' !!, 02/12/07 14:38

      הגב לתגובה זו