• 114.

    כיבוש עזה - חצי שעה

    רונן קציר, 02/12/07 14:00

    האיומים לא מפחידים

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אם בג''צ ימשיך לשמש כשר הבטחון - נחזיר הרבה ארונות מעזה

    מלואימניק מודאג, 02/12/07 02:41

    התערבות בג''צ בענייני בטחון ולחימה היא פשוט בלתי נסבלת.
    חבורה של אנשים שאין להם שום ניסיון וידע בטחוני מיוחד ''מלמדים'' את צה''ל איך לפעול בשטח.
    ''נוהל שכן''? זה אסור ופסול לפי בג''צ. כנראה שעדיף שחיילים ייהרגו, וחס וחלילה רק שלא ייפגעו פלסטינים מ''אש ידידותית'' של חבריהם.
    גדר בטחון? זה לא דחוף, כי חמולת ________ (השלם את החסר) טוענת שיש לה מטע זיתים על אדמות ליד הגדר, והגדר תגרום לה לטרחה.
    ובשביל ''זכויות אדם'' בשטחים גם לא נורא אם ימותו כמה מילואימניק וכמה סדירים בשנה, בגלל הוראות ירי קפדניות שבאות לכסת''ח את המפקדים מבג''צ גם על חשבון בטחון חייליהם, ובגלל שצה''ל אפילו לא מעיז להעלות בדעתו להשתמש בריכוך ארטילרי לפני הגעה ליעדים מבוצרים של המחבלים. הרי מהירי הזה חפים מפשע עלולים ליפגע.
    אז מה אם חמאס יורה מדי יום על אזרחי ישראל טילים? אנחנו יותר צדיקים מהאפיפיור, מה פתאום שנשיב אש למקום הירי? בואו נבקש יפה שיפסיקו וניתן להם שטחים.
    אבל בעתירות נגד נסיגה משטחי המדינה או בעתירות נגד שחרור מחבלים פלסטינים? לא, זה דבר שהחליטה הממשלה. במקרים כאלו כמובן שבג''צ לא מוצא עילות התערבות אף פעם.
    אחר כך יתפלאו שם למעלה למה אמון העם בבג''צ יורד.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    איעסמעיל האניה וחבריהם

    יוסף סגל יוסקה, 01/12/07 13:20

    עוד מעט יקברו אותך.שם בעזה.
    אתה לא תזכה לחיים ארוכים ימח שמך וזכר ךאמן.
    אינשאללה תתפגר בעינויים קשים אמן. כל מי שמתעסק עם יהודים דינו ללכת לגיהנום לג''יהנאם.אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לא ניראה לי שאלמרט יהרוס את ''השלום'' שהשיג באנפוליס !

    לא יהיה מבצע, 01/12/07 07:39

    כחלק ממנטרות מורשת רבין !
    גם עם מפוצצים אותך אל תגיב ותילחם חזק באוייב זה יהרוס את תהליך השלום !
    עדיף קורבנות שלום מאשר לעצבן את הערבים והעולם !

    הגב לתגובה זו

    • להפך, אבו מאזן ישמח אם ישראל תיכנס, גם אם בכל כלי תקשורת

      Eחד, 02/12/07 04:25

      אפשרי הוא יגנה.

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    אם השמאל ובגץ לא יפריעו עוד ניזרוק אותכם לסיני !

    שונא שמאלנים, 01/12/07 07:22

    חמאסטן מתחזק כול יום ,עדיף עכשיו מאשר מאוחר יותר שטילים יגיעו לאשדוד ושקאסמים יכנסו לשומרון וירו על כפר סבא !
    השיטה :
    מפציצים בארטילריה ומטוסים 100 מטר מהבתים הצפוניים של עזה מי שבורח דרומה בורח מי שלא ניתקל בחיילי צהל והטנקים !
    ממשיכים להפגיז ולישר את השכונה הבאה ככה בתנועה דרומה ...
    עד שהם מגיעים לגבול סיני,רפיח !
    לא להתרגש מימה שהשמאל ובגץ יגידו הם לא גרים פה !
    שיפגיזו אותם ומחבלים יכנסו לתל אביב הם יברחו לחו''ל !
    והם תמיד יצדיקו את האוייב !
    מה העולם יגיד ? מה כול מדינה איתה עושה אם היו מפגיזים כול יום את הישובים והאזרחים שלה ?

    הגב לתגובה זו

    • 24 שעות מספיקות בהחלט, להשתלטות טוטאלית על כל הרצועה.

      חייל וותיק, 02/12/07 01:50

      אוגדת מילואים תעשה את העבודה בקלות במהירות ובכיף.
      כיום, לא מאפשרים לצה''ל לנצח. גם ב67 היו כאלו, (זוכרים את ''ארץ הצבי'') שלא הסכימו עם ''הכיבוש'' רק מכיוון שלא גייסו אותם.

      כשתבוא שעת הכושר, גם השמאלנים ישתתפו בכיבושה של עזה ובהעברת תושביה לעירק, מצריים וירדן, באישור המעצמות ומועצת הבטחון.

      אשרי המצפה.

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    נעשינו כבדים - חסרי תחבולות - ונתנו ל4 אמהות לנהל לנו את המלחמות

    יופיטר, 01/12/07 06:54

    ולכן העזתים צוחקים עלינו - יחד עם נסראללה ושות'

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    עד שצהל ברשות השר - יחליט להכנס - הם באמת כבר יהיו מוכנים פיקס (ל''ת)

    בתחבולות, 01/12/07 06:46

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לפעול לפי שיטת סאדאם זה הפתרון

    צדק, 01/12/07 06:27

    ושקטה הארץ 40 שנה

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אפקקטה עראבר נשאר אותו דבר ,,,,,

    אריאל, 01/12/07 03:55

    ,,,,,פה גדול תמיד היה להם ; נאצר , חוסיין , עראפת , איך לחבוט בהם כמו שצריך תמיד ידענו ,פעם יותר פעם פחות , את שלנו עשינו , ולצערנו עוד נצטרך עוד לעשות ,,, ובהצלחה , רק חייבים להיות חכמים , מתוחכמים , וזהירים , שכן אין הרבה ברירות !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ליכבוש את סוריה ולהעביר את תושביי עזה לסוריה.....!

    מלקולם אסרף, 01/12/07 02:39

    דרך הים במיכליות נפט,שנשכיר בחצי חינם מנשיא וונצואללנה.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אותה כותרת לפני כל מבצע...

    זר, 01/12/07 01:36

    שום חדש. הם מאימים, אנחנו מפוצצים, הם בוכים לאירופאים ואנחנו עוצרים... אחרי חצי שנה זה חוזר על עצמו.
    חבורה של פחדנים ! הם מהללים הרג ורצח, אבל מפחדים לשלם על כך. הם יודעים שהם הולכים לשלם בהרוגים והם מאימים כמו תמיד.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מושרי יא כאלב...''כול כאלב ביאג'י יומו''.... (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 01/12/07 01:31

    הגב לתגובה זו

    • טעות הוא כאלב איבן כאלב

      איתך, 01/12/07 06:30

      ואיבן בולה

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    43is right

    D:, 01/12/07 00:18

    falafel people'', LOL''

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מענין שנסראאלה אמר את אותו דבר ומאז הוא מסתתר בבונקר (ל''ת)

    דש, 30/11/07 23:59

    הגב לתגובה זו

    • רק מה ?שנסראללה טיפה צדק לצערנו... (ל''ת)

      לצערנו, 01/12/07 00:08

      הגב לתגובה זו

    • סליחה לא שמת לב - אבל הוא יצא - ומחרחר מלחמה (ל''ת)

      יופיטר, 01/12/07 06:47

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    להחזיר את עמיר פרץ לביטחון לפני המבצע בעזה!!

    ב.ק., 30/11/07 23:58

    אני מקווה שעמיר פרץ לפחות לא שכח את לקחי לבנון.

    הגב לתגובה זו

    • כן, שיתנו לו משקפת בלי מכסים

      Aהן Eבושגםר, 01/12/07 00:15

      ושיסבירו לו מאיזה צד מסתכלים על המצב...

      הגב לתגובה זו

    • להחזיר אותו למקום הולדתו .

      חזרה, 01/12/07 00:50

      מ מ ר ר ו ו ...

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    הם כאלו מפגרים

    יצחק, 30/11/07 23:35

    הרי השאיפה שלהם זה לירצוח אז למה הם מזהירים אותנו שלא להיכנס?
    יש רק הסבר אחד הם רועדים

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה.....הם ערבים !!! (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 01/12/07 01:37

      הגב לתגובה זו

    • הם לא מפגרים בעניני רצח - הם לא מחויבים לאמנת ג'נאבה (ל''ת)

      יופיטר, 01/12/07 06:48

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    ממשלה זו וקודמתה יזכרו - לרעה תמיד.

    pini, 30/11/07 23:11

    האחת היגישה על מגש הכסף את כל עזה, ופגעה קשה במשפחות המפונות.
    כי עד היום הם לא חזרו לרמת חייהם ולסדר היום שלהם. וירדו מנכסיהם.
    כואבים נפשית ופיזית הם. ואילו הערבים בעזה, היתבצרו והיתחמשו
    היטב, ומכים הם בנו יום יום. וממשלתנו הנוכחית, לא מגיבה כלל.
    ישובים רבים סובלים מיכך ולממשלתנו אין תשובה לזה. חשבו חברי הממשלה שלנהל מדינה במצב כל כך קשה בטחונית, זה משחק ילדים. זה לא!!! ולשבת על יד הגה המדינה צריך נהג מהימן חזק וטוב.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    השמאל הוא הסכין בגב המדינה-די להתעלם מסכנה (ל''ת)

    זאת מלחמת קיום, 30/11/07 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    פחדים כנסו ותבינו למה.

    דניאל, 30/11/07 22:35

    עם באמת זה היה ככה הם לא היו מאיימים .
    ואז הינו ניכנסים ולפי מה שהם חושבים ''הם היו אוכלים אותנו''

    אבל הם פוחדים אז הם מאיימים בישביל שלא ניכנס.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    להתחיל בחיסול תחנות משטרה ,מחנות ומוסדות שלאון. (ל''ת)

    אברום, 30/11/07 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הלא אח''כ הם ירוצו בהיסטריה עם הגופות ברחובות.מגעילים. (ל''ת)

    ש.ש, 30/11/07 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אנחנו לא פוחדים הילדים של אולמרט והשמאלנים ילחמו עברינו (ל''ת)

    רפי, 30/11/07 22:02

    הגב לתגובה זו

    • הם באמריקה אבא נותן כסף......???? (ל''ת)

      הם, 01/12/07 00:51

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    החצמאס בעזה תדעו מה פיסקתי זהבה גלאון לא תאהב זאת

    מיכאל שופט רחוב, 30/11/07 21:48

    תושבי עזה שהם חמאס הייתי נכנס לתוך עזה מטיל עוצר מוחלט על העיר וכל ערבי שהוא חמאס ושונא ישראל .תולה אותו בכיכר העיר וקח יבוא שלום על ישראל
    אבל זהבה גחאון וחבריה יגידו שאנחנו שונאי ישראל

    הגב לתגובה זו

    • ''וקח יבוא שלום'' ? (ל''ת)

      Jehova, 30/11/07 23:27

      הגב לתגובה זו

      • לקחתי לתשומת לב גם חחחחחחחחחח (ל''ת)

        יופיטר, 01/12/07 06:50

        הגב לתגובה זו

    • להגלות את זוועה גלאון וחבריה בבגץ לעזה !

      יש פתרון !, 01/12/07 07:45

      להגלות את השמאל ההזוי לעזה !
      שם הם יחיו בדו קיום ושלום !
      הרי אם בקרוב חמאסטן בגדה יקום כשצהל יצא מישם , וטילים יפלו על מדינת תל אביב ,השרון, וירושלים הם השמאלנים למחרת בנת''בג על המטוסים לחו''ל !
      צבועים ואגואיסטים !
      לא מספיק הקימו את חמאסטן בעזה !
      לא מספיק הביאו את כנופית הטרור מטוניס באוסלו !
      עוד מדברים ?

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    צה''ל מחליף מוד מצבא פינוי מתיישבים למלחמה בתוצאות הפינוי

    אבי, 30/11/07 21:03

    קודם אולמרט ושרון השתמשו בחיילים כדי להשליט את החמאס בעזה ע''י מתן תחושת נצחון לפלשתינאים בעצם פינוי הישובים שהם ראו בכך בריחה.
    היום אולמרט מבקש שאותם חיילים ישלמו שוב את מחיר הנסיונות הכושלים שלו.

    אם אנחנו מתנגדים לניסויים בבעלי חיים, אז אנחנו חייבים להתנגד שאולמרט יעשה ניסויים בחיילים.
    סוף מעשה במחשבה תחילה.

    הגב לתגובה זו

    • עדיין צבא הכנה לפלסטין

      Avi Ecuador, 30/11/07 21:27

      מנסים לתת למעזן את עזה, לעשות לו את שהם לא יכולים לעשות לעצמם

      הגב לתגובה זו

      • אבי,קודם כל תודה על הגיבוי מקודם! חוץ-

        נאו קונסרבטיב, 30/11/07 21:56

        מזה רציתי לדעת אם שמעת על האישה הבריטית האומללה ש10000מוסלמים בסודן מנסים לעשות בה שפטים?איך הם לא מבינים?בקרוב מלחמת עולם3,והסמול-האירופאי האולטרה ליברלי,עם הפוליטיקלי קורקט והמולטי תרבותיות וכל הטרנדים הטיפשיים הללו מתאבד ולא מבין את זה!תראה את פאריז...נשתמע ושוב תודה !

        הגב לתגובה זו

    • לאבי אקוודור

      יצחק, 30/11/07 23:27

      אתה חייב להודות שאודות לחמס אצלנו לא כול כך מפשירים

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    30.11.07 : ''עזה תהיה בית קברות לחיילים''.

    דובר החמאס, 30/11/07 20:45

    7.12.07: '' אנחנו קוראים לעולם לעצור את הטבח שצה''ל מבצע בנו''.

    לא נמאס להם?

    הגב לתגובה זו

    • שמע יורם

      Avi Ecuador, 30/11/07 20:51

      לא מעניין אותנו שנמאס להם.
      מעניין אותנו שיימאס לנו.
      DELETE DELETE DELETE
      את מגורשת, את מגורשת, את מגורשת!
      המוסלמים יבינו וייקחו את הכלה שלהם הביתה או שלא תשאר כלה, הבנת????

      הגב לתגובה זו

    • בגץ קובע כי פעולת צהל אינה חוקית !8.12.07

      הגלגל מסתובב, 01/12/07 07:51

      השמאל והתקשורת קמים לעזרת החמאס !
      אבובה מאזן ואולמרט ניפגשים לעצור את ''הטבח'' שקורה בעזה !
      בגץ מפסיק את פעולת צהל ''האכזרית''!
      האו''ם מגנה את ישראל !
      והחמאס זוכה לעוד שנה של חסד !
      בהצלחה !

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    לעצור את השמאלניזציה אחרת לא תישאר לנו מדינה

    ניר, 30/11/07 20:42

    שמאלנים אנא לכו לעזה תחיו שם עם אחיכם המחבלים ועיזבו אותנו לנפשנו

    הגב לתגובה זו

    • השמאל יעבור לעזה וילמד מהו ''דו קיום'' אמיתי ! (ל''ת)

      דמיקולו, 01/12/07 07:47

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    ''הבעיה'' הפלסטינית

    Avi Ecuador, 30/11/07 20:36

    הרבה יותר פשוטה לפתרון מאשר השמאל מסבך אותה.
    אם יש חזון ומטרה שהם יעופו מכאן כמו שזה גם צודק נכון וצריך להיעשות הדרך כבר הרבה יותר פשוטה ואפילו לא צריך מניפולציה והסברה, הם מסבירים.
    כן, ואם חסר מניפולציה לרשעים למי אכפת?!
    האסלאם במדינות ערב כל הזמן עושה זאת לפלסטינים שבטח לא אכפת להם טובתם אלא השמדתה של ישראל.
    יאללה, תפסיקו לעשות חשבון לעמלקיים ותחשבו בדרך אחת; איך הם נעלמים מפה, איך הם עפים לכל הרוחות לעזאזל או בתולות אם אפשר לתת.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    בייניש ובגץ דואגים להם לדלק, חשמל ומים. לחסל את בוגדי שמאל הקיצוני! (ל''ת)

    מהפיכה עכשיו, 30/11/07 20:19

    הגב לתגובה זו

    • החמאס משלם לבייניש ולהקתה שכר (ל''ת)

      יהודי חרדי, 30/11/07 21:50

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    די לפחדנות שלנו יש להכות בהם בכל הכוח (ל''ת)

    גדי חי, 30/11/07 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    עדיף לפגוע במנהיגים מהאוויר (ל''ת)

    חייל במילואים, 30/11/07 20:12

    הגב לתגובה זו

    • כן, לך חפס צדיקים בסדום-עמלק (ל''ת)

      Avi Ecuador, 30/11/07 20:20

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    רבין הלך לאוסלו כי הבין שעם טיפוסים כמו אוהדי ביתר שלא משרתים......

    יהודי חרד., 30/11/07 20:10

    או מתחמקים מגיוס או כשמתגיסים עושים רק בעיות והופכים לבלתי מתאימים לשרות או שלא תמצא אותם בכלל בחלק הלוחם+החרדים+הג'ובניקים של הליכוד כמו אולמרט+נוער או ילדי המתנחלים שאין להם יכולת להיות חילים רובם דפוקים בשכל+החרדים האשכנזים והספרדים שהם בעיקר חזרזירים מפוטמים עם עם דפוק כזה מוטב ללכת על שלום כי זה עם שאי אפשר לסמוך עליו במלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • באמת תמהתי למה נעדר מקומו של רבין

      ג, 01/12/07 08:22

      והנה בא החכם התורן והסביר לנו... נו, כנראה שכשלא הולכים לצבא לא יודעים שהאחוזים של חובשי הכיפות ביחידות המובחרות גבוה הרבה-הרבה יותר מאשר חלקם באוכלוסיה. כשלעצמי, כבר למדתי שמי שמנפנף בשם של רבין זה אספסוף מוסת...

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    עלק

    אלוהים, 30/11/07 20:09

    אלה לא החיילים של אולמרט..... אלא החיילים של המדינה !!! והחיילים של המדינה יפתחו לכם תתחת ברגע שהם יכנסו וזו לא תיהיה בפעם הראשונה!!!! ודרך אגב מושיר אל מצרי זיינתי אתמול את דודה שלך

    הגב לתגובה זו

    • אלה החיילים של השמאל היום

      Avi Ecuador, 30/11/07 20:23

      ובראש השוטים שהם צריכים ללכת אחריו נמצא אולמרט

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אני אוהב את הניסוחים שלהם...

    יאיר, 30/11/07 20:01

    כמו: ''האדמה תרעד תחת רגליהם..''. ''שדרות תבער בלהבות...''. כשהם משחררים משפטים כאלה, זה אומר שהם ''עושים במכנסיים''.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד ! (ל''ת)

      דן, 30/11/07 20:49

      הגב לתגובה זו

    • יותר נכון שהם מפנטזים

      Avi Ecuador, 01/12/07 00:29

      גם נאצר היו לו פנטזיות וגם להמן מאיראן.
      ב 67 היו מי שיכלו לעצור אותם, היום אין.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    כן, ואם הממשלה הזאת שולחת חיילים פריירים מבית לבית לבנות רשע

    Avi Ecuador, 30/11/07 19:56

    שייקחו את הממשלה הזאת ואולמרט בראשם כנוהל שכן.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לטחון את עזה ולהחזיר אותה לחול (ל''ת)

    עמלק, 30/11/07 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    עזה

    שרון, 30/11/07 19:52

    שום הפתעה F16 אחד יעשה שם סדר חנוכה לקראת הסדר קבע בעזרת השם!!

    הגב לתגובה זו

    • אנו לא רוצים ''סדר''

      Avi Ecuador, 30/11/07 19:59

      להק 100 מטוסים ולהשאיר חורבן!

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אחלה רעיון להפוך את עזה לבית קברות

    חברת קדישא, 30/11/07 19:52

    עם ישראל זקוק למקמות קבורה ע''פ המסורת היהודית ועזה כשטח ששייך למדינת ישראל בהחלט מקום מתאים
    לקבור את המתים.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אחלה רעיון להפוך את עזה לבית קברות

    חברת קדישא, 30/11/07 19:52

    עם ישראל זקוק למקמות קבורה ע''פ המסורת היהודית ועזה כשטח ששייך למדינת ישראל בהחלט מקום מתאים
    לקבור את המתים.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    סמולנים רופפים צ'מברלינים לא מתים רק מתחלפים ובו-

    נאו קונסרבטיב, 30/11/07 19:50

    או נתחיל עם סיפור המחזה:אוי אוי רשע רשעים החמאס הללו את ישראל רוצים.מה יהיה המצב אלה את אחיהם משליכים מבינינים מקומות גבוהות וקופינג'אד ברקע ומחשבותיו אפלות..אוי סמולנים למה לא שמענו לביבי מזמן כאשר הזהיר זה יהיה שם חמאסטאן!אוי סמולנים הקשב הקשבנו לטמבלביזיה ובשבילםביבי הוא אסון,אך מה לעשות ומאז אוסלו וערפאת מה אומר נתניהו יוצא נכון!ועכשיו שוב אותו ספור עם או''ם אנטיסמסטיק,התכמנות והקומבינות על גב היהודים!.צריכים אנו את ביבי למרות האופי!כי צריך לעצור ההתחמשות בפילדלפי!...

    הגב לתגובה זו

    • תלמד כבר לכתוב ואחרי זה גם תתגייס

      תלמד כבר עברית, 30/11/07 20:25

      מדהים איך שתמיד אלו בעלי שגיאות הכתיב הם ימנים. ש-מ-א-ל ולא סמול יא טמבל

      הגב לתגובה זו

      • SMALLזה אנגלית-קטן..הבנת את הקריצה.. (ל''ת)

        נאו קונסרבטיב, 30/11/07 20:41

        הגב לתגובה זו

        • אל תעלב ממנו, אל תתנצל, הבנו אותך ומכירים את בית השימוש

          Avi Ecuador, 30/11/07 20:55

          הבחור סתם פלוץ שמסביר לנו על הבוסם שיוצא ממנו, כמו כל פלוץ מסריח.

          הגב לתגובה זו

          • avi

            arieh, 30/11/07 23:20

            HE MIGHT BE A FLOTZ BUT BOSEM KOTVIM IM SIN LO IM SAMEH...
            INDEED YOU ARE A TEMBEL TOO...

            הגב לתגובה זו

            • כן, לילה טוב (ל''ת)

              Avi Ecuador, 30/11/07 23:53

              הגב לתגובה זו

            • אם תבדוק במלון אפשר לכתוב גם בוסם (בבילון) (ל''ת)

              Avi Ecuador, 01/12/07 00:21

              הגב לתגובה זו

        • As well as the name of the sitra achra (ל''ת)

          yetzer, samech, 30/11/07 21:39

          הגב לתגובה זו

      • דרך אגב, מי שכתב התכוון לסמול מלשון קטן באנגלית

        Avi Ecuador, 30/11/07 20:48

        ודרך אגב את שאתה אומר על ימנים אנטישמים בגולה הסבירו דברים דומים בסגנון על יהודים.
        עוד ''אנטישמי'' שמאלני ''יהודי'' שמסביר לנו שהוא טווס.
        שמע טמבל, עבדים היינו לפרעה במצריים ועברנו אינקוויזיציה פרעות ותנורים וארובות, מי אתה שתרקד לפננו ותסביר לנו על עליונותך?

        הגב לתגובה זו

      • היה נחמד אם היית בודק במקום סתם להעליב ולטעות לא? (ל''ת)

        נאו קונסרבטיב, 30/11/07 21:03

        הגב לתגובה זו

      • דביל שמאלני

        ד, 30/11/07 22:35

        הרי כשכותבים סמול, הכוונה היא ל- SMALL, כלומר מייחסים לכם תכונות של בעלי שכל מנוון. ועם יד על הלב, כל מה שהשמאל עושה מתגלה בסופו של דבר ככישלון, ואין לי הסבר אחר לכך מלבד השכל המנוון שלכם. זה גם מסביר מדוע לא הבנת את המונח ''סמול''...

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    כן, אז בואו נגיד שהם אומנם ינצחו חס וחלילה

    Avi Ecuador, 30/11/07 19:47

    אתם חושבים שאחרי ניצחון ישרוד אבו מעזן?
    אתם חושבים שיבנו לשמאל מדינה בחלם?
    חברה, לא לעשות להם חשבון כשאתם במילואים ונלחמים, לא לעבוד בפינצטה, ותזיזו את הטיל 10 מעלות הצידה ''מהמטרה'' שאולמרט אומר לכם ושיהיו הרבה ''טעויות'' ושתזכו למצוות, מדובר בעמלק שמזנב בעם-הארץ בשנות האלפיים, שלא יספרו לכם סיפורים...
    אין לכם שום ברירה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    החבורת שמאל קיצוני שלטת בגל''צ נותנים במה לחמס ולדומהם

    שלונסקי, 30/11/07 19:43

    החמס ארגון חביב במיוחד על גלי צה''ל נותנים במה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה הדאגה המשתמטים יגנו עלינו ובראשם בניו של אולמרט ''החייל הדגול'' (ל''ת)

    בירן נכה צהל, 30/11/07 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    לתת להם מכה ניצחת

    דן גשש, 30/11/07 19:42

    לישראל יש את היכולת לתת להם מכה ניצחת ובמקביל אבו מאזן יתן להם בראש גם וזה יהיה מבחן בשבילו

    הגב לתגובה זו

    • לא מכה ולא נעליים

      Avi Ecuador, 30/11/07 20:03

      DELETE DELETE DELETE
      כמו שהמוסלמים יודעים להגיד שלוש פעמים את מגורשת ונגמרת החתונה.
      לשים נקודה אחת גדולה ולגמור, מקסימים יתרגזו והאמריקאים יפציצו את איראן וישתלטו על מקורות האנרגיה ויתחלקו עם המערב בשלל...

      הגב לתגובה זו

      • לישראל פשוט אין מוצא אחר

        Avi Ecuador, 30/11/07 20:17

        הדרך של השמאל היא התאבדות בשלבים ואפילו תמות נפשי עם פלישתים לא יישאר לעם-הארץ.
        מצב כזה יביא לשינוי כיוון בצרפת ובכל העולם המערבי, הם פשוט יהיו מוכרחים לטפל בתרבות שהם מפחדים ממנה, הם לא מפחדים מיהודים היום ולא תהיה להם ברירה וגם לנו אין שום ברירה עם עמלק.
        ארצות הברית רק מחכה לאמתלה בכדי להיכנס באיראנים והצרפתים עם הבעיות האתניות שיוחמרו בגלל ההתקפה של ישראל יעשו את שהאירופאים יודעים לצערי, הם לצערי מתמחים בפתרונות סופיים...

        הגב לתגובה זו

      • לישראל פשוט אין מוצא אחר

        Avi Ecuador, 30/11/07 20:19

        הדרך של השמאל היא התאבדות בשלבים ואפילו תמות נפשי עם פלשתים לא יישאר לעם-הארץ.
        מצב כזה יביא לשינוי כיוון בצרפת ובכל העולם המערבי, הם פשוט יהיו מוכרחים לטפל בתרבות שהם מפחדים ממנה, הם לא מפחדים מיהודים היום ולא תהיה להם ברירה וגם לנו אין שום ברירה עם עמלק.
        ארצות הברית רק מחכה לאמתלה בכדי להיכנס באיראנים והצרפתים עם הבעיות האתניות שיוחמרו בגלל ההתקפה של ישראל יעשו את שהאירופאים יודעים לצערי, הם לצערי מתמחים בפתרונות סופיים...

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    אנחנו הולכים לשפוך הרבה דם שלנו שם והכול תודות לאולמרט (ל''ת)

    אריק, 30/11/07 19:39

    הגב לתגובה זו

    • יש לנו אנשים מיותרים? (ל''ת)

      ?, 30/11/07 22:20

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם אני

    עם אדיש, 30/11/07 19:38

    אנחנו עם אדיש ולא נעשה כלום גם עוד מאה שנה. גם אם אולמרט יהיה פי שבעים יותר גרוע הוא עדיין יהיה בשלטון בגלל שלא נזיז את התחת שלנו ונעשה מעשה

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הכל היתחיל מיצחק רבין . (ל''ת)

    מרבין, 30/11/07 19:27

    הגב לתגובה זו

    • מבינים שאתה ימני לפי שגיאות הכתיב

      האקדמיה ללשון, 30/11/07 20:29

      עוד אידיוט. לא היתחיל אלא התחיל. מהשורש הפעיל. תפסיק ללמוד כבר תורה כל היום ותלמד קצת עברית. ואחרי זה תשלח את הילדים שלך לצבא. כי לנו לשמאל כבר נמאס למות על האמונות הדביליות שלכם, הימין.

      הגב לתגובה זו

      • 2. הילדים היו בצבא ואחד ביחידה טובה . (ל''ת)

        שלום רב לך, 30/11/07 20:41

        הגב לתגובה זו

      • עוד מעט אתה ומישפחתך בעזה . (ל''ת)

        לך, 30/11/07 20:43

        הגב לתגובה זו

      • הכל התחיל ביצחק רבין שמיסד את הטרור?

        ימני, 30/11/07 20:47

        יותר טוב?
        במקום לשים לב לשגיאות כתיב, שים לב למציאות - היא מתפוצצת לך בפנים.
        שמאלני אידיוט...

        הגב לתגובה זו

      • Actually, ''hif'il'' is not a ''shoresh'' but a ''binyan''. a (ל''ת)

        Yaniv, 30/11/07 23:14

        הגב לתגובה זו

      • המלחמה בעזה לבניית סדום עמלק של השמאל

        Avi Ecuador, 30/11/07 23:58

        תלכו אתם ותבנו אותם, לכם לפחות יש על מה להלחם, על מה ילחם ימני, לבנות מדינה של אנטישמים ''יהודים'' שמאלנים שגם לא תהיה של יהודים?
        לכו אתם תקריבו בנים לתפארת מדינת פלסטין.
        לך אתה ואולמרט, תיכנסו אתם לעזה.
        דרך אגב גם אם תבנו להם מדינה יש לך עזה בעכו, יפו, המשולש...
        אני בטוח שיהיה לשמאל אידיוט כמוך על מה לוותר בעתיד, אולי כדאי שתתחיל באשה שלך ובילדים, פחות יכאב.

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    אולמרט וקדימה סכנה למדינת ישראל .

    סכנה, 30/11/07 19:26

    שבת שלום .

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כן, ובזמן שמטפלים בחמאס

    Avi Ecuador, 30/11/07 19:24

    שינתקו את החשמל והתשקורת לבג''ץ ולממשלה ושצה''ל יזכה למצוות...

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עזה תהייה קודם כל

    השפוי, 30/11/07 19:20

    מגרש חנייה נאות לאחר שתעבור החלקת שיער ופן.

    ואחרי זה, נשמע מה יש לנבלות האלה לאמר.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שאלה פשוטה לאנשי מערכת הבטחון.

    דרור, 30/11/07 19:19

    איך זה יכול להיות שעשרות מחבלים מתאספים כך (כמו בתמונה) תחת כיפת השמיים שנשלטים ע''י חיל האויר ועדיין איש לא פוגע בהם?

    הגב לתגובה זו

    • ,תשאל את אולמרט ואת השר הבטחון לשעבר שלפני זה היה אינסטלטור (ל''ת)

      אריק, 30/11/07 19:38

      הגב לתגובה זו

    • כי המחבלים האלה הם חפים מפשע.

      מ, 30/11/07 20:54

      תשאל אפילו את שלום עכשיו( או ציפיטפוט לבני כל עוד הם יורים רק על חיילים).

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא עדיף להפגיז שכונות מגורים? לא חבל על הבחורים שלנו? חרה על ''טוהר

    אבא, 30/11/07 19:19

    הנשק''. זאת מלחמה, לא גן ילדים!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ובינתיים הם נופלים כמו זבובים

    דורון, 30/11/07 19:18

    כמה מחבלים נהרגו בימים האחרונים?
    כמה חיילים? כמה אזרחים?

    דיבורי סרק, הדבר היחידי שהמוסלמים באמת טובים בו.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט האומלל מדוע הרוצחים שבתמונה עדיין חיים ? (ל''ת)

    רפי, 30/11/07 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    תדברו אחרת כשישראל תיכנס... על כל קסאם תשלמו ב- 50 הרוגים

    אחד, 30/11/07 19:04

    אולי אז יכנס השכל... (למרות שאני בספק). חיסול צבא החמאס בעזה חיוני ובלתי נמנע.

    הגב לתגובה זו

    • תדבר בשם עצמך

      שריונר במיל', 30/11/07 19:15

      מה אתה שולח אותנו להיהרג שם??
      אתה לא קולט שהצבא לא יכול להיכנס לשם?
      עזה ממוקשת מהגבול ועד הים.
      אי אפשר להיכנס לשם בלי לספוג הרוגים שההורג לא יסכים בחיים לקבל.

      לך תעשה מילואים פעם לפני שאתה שולח אותנו להילחם שם עד המוות.

      הגב לתגובה זו

      • עוד שריונר מפונק... אתה פשוט עלוב.

        מקס., 30/11/07 19:54

        גם אותנו שלחו להילחם במלחמת יום כיפור ...ובמלחמת לבנון הראשונה...

        לחמנו , ונהרגו ...ועוד איך נהרגו...

        ואם צריך , אתה תכנס לעזה , ולאם אמא של עזה....

        כי בגללי , ובגלל אלפים כמוני , והרבה אלפים שנהרגו במלחמה ההיא , אתה יכול להגיב כאן באינטרנט , ולהחליט אם כן צריך או לא צריך...רק בגלל שעזה ממוקשת.

        הגב לתגובה זו

      • בגלל זה צהל צריך לרסס בעזרת חייל האוויר והתותחים במשך שבוע ללא הפסק

        לוחם גיבעתי במי, 30/11/07 19:56

        להכניס D9 לפתוח צירים ואז להכניס כוחות קרקע ושריון הבנת את זה ברוך?

        הגב לתגובה זו

      • אם אתה שריונר - אני צנצנת!

        דוד, 30/11/07 20:15

        שריונרים בצבא ההגנה לישראל לא מדברים כך!
        דיבורי תבוסתנות ופחדנות...
        אם דור המייסדים היו חושבים כמוך - לא הייתה לנו מדינה!
        להפסיק להתבכיין ולהתחיל לעשות! - יש עבודה שם!

        הגב לתגובה זו

      • אתה כזה תבוסתן

        רוני, 30/11/07 20:43

        יכול להיות שאני מחדש לך, אבל במלחמות נהרגים חיילים.

        הגב לתגובה זו

      • אז בשביל מה התגיסת? בשביל לשים סיכה ולהצטלם בפוזה עם מדי ב מאובקים? (ל''ת)

        אח שלו, 30/11/07 23:25

        הגב לתגובה זו

      • מבצע בעזה

        אחד, 01/12/07 00:47

        תראה, המבצע בלתי נמנע. אם תנסה לדחות אותו, המצב רק ילך ויחריף. ישראל לא תשלים עם נוכחות שלוחה של איראן בעזה, עם ירי יומיומי של ארטילריה על עוטף עזה, ועם חסר מוחלט של אופק מדיני. אם אתה חושב שתקיעת הראש באדמה תועיל במשהו... אתה טועה. ואם ההצעה שלך היא ''ליישר את עזה בהפצצות שטח'' אז התבלבלת בין עולם הטוקבק ובין המציאות. ישראל תיכנס ותרסק את צבא החמאס, ועל הדרך גם תעזור לאבו-מאזן. יהיו נפגעים, זה נכון, אבל לא כמו שתארת, ובעיקר שלהם.

        אגב, בנוגע אלי, על סמך מה קפצת למסקנות?

        הגב לתגובה זו

      • אתה שיריונר וזה מ28 רמטכ''ל ומזל שאתם רק כאן!

        רונן, 01/12/07 07:53

        טוב שלא בונים עליכם,לא סופרים אתכם ובטח לא מתייחסים אליכם כאיזה שהוא גורם במשוואה.אני עדיין מוכן למות בכדי שאתה תוכל לזרוק את השטויות שלך אבל הנכונות יורדת קח את זה בחשבון.

        הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר ?

      ההההה, 30/11/07 21:44

      הקאסם הרג מעט אנשים, אם יהרגו יותר עזה תבער.

      הגב לתגובה זו

      • נראה לי שלא הבנת...

        אחד, 01/12/07 00:33

        על כל קסאם שנורה בשנים האחרונות - חמישים הרוגים במבצע. תעשה חשבון. זה הרבה.

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    לכן יש להתנתק מהם סופית,לנתק את החשמל.וכל מעבר סחורה שידאגו לעצמם.כ (ל''ת)

    אריה, 30/11/07 19:04

    הגב לתגובה זו

    • תתנתק סופית. תן להם נמל תעופה ונמל ימי ותראה איך זה חוזר בבומרנג (ל''ת)

      עוד חכמולוג, 30/11/07 21:32

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    קודם יש לפרק את גרורות החמאס בישראל או בשמם העיברי בג''ץ (ל''ת)

    just me, 30/11/07 19:04

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      אילת צפון, 30/11/07 19:35

      אתה צודק

      הגב לתגובה זו

    • הגרורות הם: בגץ,מרץ,שלום-אך שווא,זוועה גלאון,והרשימה עוד ארוכה ...

      שונא שמאלנים, 01/12/07 08:10

      השמאל הקיצוני ששולט בתקשורת,האונברסיטאות,ובבגץ הם גרורות של חמאס בישראל !
      תיקרא כתבות על :
      אברהם בורג, נטע גולן, נשים בשחור, רוני עצמון, חיים בראשית ...ב. מיכאל
      והרשימה עוד ארוכה ........

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    הבא לא נשכח מי הכניס אותם לשם מלכתחילה (ל''ת)

    חבר מה עשית.., 30/11/07 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רק חיסולים ממוקדים של הראשים - ולהתחיל באל-מצרי הנחש (ל''ת)

    חיסולים ממוקדים, 30/11/07 19:00

    הגב לתגובה זו

    • עזוב שטויות, מה ממוקד?

      Avi Ecuador, 30/11/07 19:27

      אתה רוצה להקים לרשעים מדינה.
      הרשעים בראש הם ניסים ומסבירים את ההגיון בסדום של שנות האלפיים...

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא להכנס לעזה. רק להשיב אש למקורות הירי

    לידל הארט, 30/11/07 18:41

    מן הבחינה הצבאית אין טעם להכנס לעזה. יש רק להחליט שרוצים לנצח וכדי לנצח יש פשוט להשיב אש למקורות הירי.
    על כל ירי קאסם או מרגמה יש להשיב במטח אש שיחריב את איזור השיגור. הדבר הוא ע''פ החוק הבינלאומי ויביא מיד לפתרון שהוא הפסקת הירי מצד האויב.

    הגב לתגובה זו

    • למה לא למחוק את עזה???

      D9 עכשיו !!!!, 30/11/07 18:55

      הם ממש מבקשים זאת, הם מתחננים שנעשה זאת, רק אנחנו משום מה מהססים. הם בחרו בחמאס מתוך ידיעה שלישראל לא תהיה ברירה אלא למחוק את עזה. הם משגרים טילים לשדרות מתוך ידיעה שלישראל לא תהיה ברירה אלא למחוק את עזה. רק ישראל מהססת למחוק את עזה. D9 עכשיו !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    טעות תהייה לזלזל בהם

    זמבי, 30/11/07 18:41

    לצערי כיום אנחנו נכנסו לסוג של הלם , אבל מה לעשות משנת 2000 הצבא צעד אחורה לאחר הבריחה הגדולה מלבנון החל המהפך הרע של צה''ל , מפקדים טובים עזבו כי היו בטוחים שנכשלו , הנשארים לא ידעו איך להרים את מורל החילים , .
    אבל אסור בתחלית האיסור לזלזל באויב הפלשתיני האמריקאים זילזלו ביפנים והם ראו עמידה עקשנית על כל שעל .
    באם המדינה תהייה החלטית ותלך על מהלך של כניסה קרקעית לעזה
    אזי יש לתמוך בכוחות הלוחמים , לעצור את בית המשפט העליון מהתערבות במהלכים , לעצור את התערבות ההורים בתוך מהלכי הצבא ולעמוד איתן , העם והצבא שלנו חזקים ומסוגלים לעבור מטלה זאת .
    נראה לאנשי החמאס מה הכוח האמיתי של צה''ל דבר שיחזיר עטרה ליושנה !!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כיצד קורא המואזין במסגד של עזה

    אללה הוא ברבר, 30/11/07 18:34

    אני רוצה לקוות שהפעם לצה''ל יהיה יותר שכל: החייל בן אם הוא רגלי ובין אם הוא מוטס, אינו צריך להיות משגר מדויק של כלי נשק, כי דווקא נשק סטטיסטי, כזה שאינו מדוייק, פועל יותר טוב, שכן הוא מאיים גם על חפים מפשע. לכן יש להפגיז את עזה ללא רחם בארטילריה, וארטילריה, כפי שאנו ידועים, לא תמיד מדייקת.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אל תדאגו שופטי בג''ץ יסתערו ראשונים

    סתם אחד, 30/11/07 18:32

    אל תדאגו שופטי בג''ץ יסתערו ראשונים.

    אפשר לסגור את החשמל את הדלק את האוכל ולתת להם לצאת בידיים מורמות

    הגב לתגובה זו

    • חחח, שינתקו להם את החשמל לשבוע

      Avi Ecuador, 30/11/07 19:25

      יוכלו לטפל אולי בארכיאולוגיה בסדום-עזה.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    לפתוח אותם (ל''ת)

    בן, 30/11/07 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בדבר אחד הברברים צודקים

    ג, 30/11/07 18:26

    אמנם הם ברברים, חרפת המין האנושי, אבל בדבר אחד הם צודקים - בכך שהם אומרים ''חייליו של אולמרט''. לאולמרט מזמן אין מנדט מהעם, והוא יודע את זה (''אני ראש ממשלה לא פופולרי''), ולכן פעולה שהוא נוקט, גם אם היא במסגרת החוק, אינה לגיטימית בעיני הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    go LA- smart guy

    דני, 30/11/07 18:25

    ITS EASY TO SIT IN LA AND ASK US TO GET KILLED IN GAZA

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא צריך להיכנס פשוט....שכל ישר

    יקי, 30/11/07 18:24

    לדלל אותם יום יום בכמויות ,לעשות פעולות איכותיות בעומק השטח בהפתעה ובשכל עם הרבה הרג ואלימות . לא לאפשר להם מנוחה במיגוון אמצעים בים באויר ורגלי . להפיץ מידע שיקרי בכמויות כדי שלא ידעו מאיפה זה מגיע .כאשר לא יהיו בשיוו משכל לכסח בלי חשבון . עד שיבקשו שלום ..

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    השמאל הקיצני בתיקשורת במה במה להפחיד אותנו

    להעמיד, 30/11/07 18:22

    השמאל הקיצני בתיקשורת הם החולירע נותנים במה לאייב להפחיד אותנו

    הגב לתגובה זו

    • הימין הקינוצי מפחד מכל אימרה של איזה ערבי..

      אורן, 30/11/07 19:54

      מי הפחדן פה?

      אל תדאג - לא יצטרכו ש.ג. במבצע בעזה. תוכל לשבת בבית, לדפוק מכות לאשה ולראות את הטייסים הסמולנים מוחקים את עזה מהאויר.

      אני מקוה שלא תחרבן במכנסיים מרוב פחד

      הגב לתגובה זו

      • אולי תלך לבקר בשכם נראה אותך חוזר חיי עלוב נפש (ל''ת)

        רפי, 30/11/07 21:13

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    ובג''ץ דואג לחמאס טוב מאוד!!!

    צדק צדק תרדוף, 30/11/07 18:21

    פסיקת בג''ץ: לא להפסיק את זרם החשמל לעזה.

    מדינת ישראל מספקת חשמל לאויב ולעיר עויינת.

    החמאס משלם חשבון לחברת החשמל שלנו, או שדורית בייניש משלמת בשבילו את חשבון החשמל?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    האתנן של חברת בריטיש גז, מחזק את דבריו ומעשיו.

    טורונטו טורונטו, 30/11/07 18:21

    דבריו הם כישלון של השב''כ

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    HAHAHA THE HAMAS IS SCARED TO DEATH (ל''ת)

    אורן, 30/11/07 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מושיר אל-מצרי ב-82 ההיתי תולה תאוזניים שלך על החגורה שלי

    מאו מאו 81, 30/11/07 18:20

    תסתתר תיסתתר מאחורי בג''ץ ושאר מצנזרים למיניהם. ויפי נפש והזויים אחרים שהפחד מלוחמים יהודים גדול מהפחד ממך

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    Go Tsahal Go

    Mashal, 30/11/07 18:17

    Israel should get in and show these falafel people what the Israeli Army can really do. Didn't we hear that from Saddam Hussein- the mother of all wars. These people shit in their pants the minute they see Israeli soldiers

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כמו שנאמר - רססו על תהססו (ל''ת)

    מעל, 30/11/07 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חבורת אוכלי חומוס

    לקרוא ולצחוק, 30/11/07 18:13

    הבעייה שלנו היא שהירגלנו אותכם לעובדה שאנחנו לא עושים שימוש בכוח האמיתי שלנו.
    הרי אם רק נרצה , אתם החומוס שלכם והזקנים (זקנים = שיער שמגדלים על הפנים) שלכם יתאדו מהרצועה.
    כל ערבי יודע שאפשר למתוח את החבל איתנו (וחבל שכך) אבל כשהוא ימתח יותר מידי אתם לא תבינו איך בגלל דיברתם על קבלת פנים רצחנית - -בדיחה פלשתינאית שכמותכם.

    הגב לתגובה זו

    • איזה חבל איזה נעלים עוד מעט נותנים להם תאפצים והמרכבות והפצצות אטום (ל''ת)

      חומוס פול, 30/11/07 18:37

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    האניה בעזה

    יוסף סגל יוסקה, 30/11/07 18:12

    איסמעיל האניה ימח שמו וזכרו.
    רברבן הוא בקרוב מאוד יעבור מן העולם, אל חברו אחמד יאסין שמחכה לו שם בג''הנאם ( בגיהנום) שם יש לו 72 ב ת ו ל ו ת מה זה חתיכות עלא כיף כיפאק..

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל יום משמיד צהל כמה מחבלים מהחמאס על מה הם מדברים

    הניה בוא לאחמד, 30/11/07 18:11

    הניה חי בהזיות ועל זמן שאול אם לא היה גלעד שליט בשבי בידם הוא כבר מזמן היה מצארף לאחמד יסין ולמהנדס , אם יהיה מבצע בעזה המתחמים שלהם יתפוצצו כמו זיקוקי דינור.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חומר למחשבה

    boar, 30/11/07 18:10

    ראש ממשלת קנדה לשעבר קיבל מיליוני דולרים במזומן במעטפות כשוחד מכל מיני גופים... בזמן היותו ראש ממשלה. עכשיו תארו לעצמכם מה קורה בארץ. יכול להיות שעבור מעטפות כסף גם מאזן וגם אולמרט וברק הולכים בתלם הזה.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא אתפלא

      Avi Ecuador, 30/11/07 18:14

      יש דברים שהשכל הישר פשוט לא יכול לקבל...

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מאורת שרצים

    דרור, 30/11/07 17:59

    הלו חמסניק דפוק,תקשיב-אף חייל לא יכנס,כי מהשמיים תיפול עליכם פצצה עם רוטב חרדל,ו''הוף''-אתה וחבורת האפסים שאיתך פוגשים את מוחמד......או מה שנשאר מימנו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מאורת שרצים

    דרור, 30/11/07 17:59

    הלו חמסניק דפוק,תקשיב-אף חייל לא יכנס,כי מהשמיים תיפול עליכם פצצה עם רוטב חרדל,ו''הוף''-אתה וחבורת האפסים שאיתך פוגשים את מוחמד......או מה שנשאר מימנו.

    הגב לתגובה זו

    • מלך אתה!

      ziko, 30/11/07 18:13

      בדיוק מה שרציתי לכתוב!
      אני מקווה שהתיזמון יהיה נכון,התקשורת לא תדחוף את האף לתוך הלחימה ושנטחן אותם דק דק עד עפר.
      כך גם יראה העולם שאנחנו רוצים שלום ומוכנים לבוא לקראתו ובמקביל מוחקים את הטרור ולא נשארים חייבים לנבלות החיות האלה.
      אולמרט תתעורר ותאשר הפצצה וריסוס מאסיבי על הג'וקים החמאסניקים.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני לעזה לא הולך עם השכר מינימום

    לוחם, מיל', 30/11/07 17:59

    תשכחו אני לא במשחק, שילכו בעלי ההון שביבי טיפיח ועובדי נמל אשדוד ונציגהם ב''ועדת קבלה'' מזוייפת שדחו את בקשתי לעבוד לאחר שלוש בחינות, אם לא מתאים להיות סבל באשדוד לא מתאים להיות ..לוחם

    הגב לתגובה זו

    • חחח, אתה רוצה שכר גבוהה יותר?

      Avi Ecuador, 30/11/07 18:10

      תקבל בתולות...
      שכחתי, לא נותנים בתולות ליהודים או שמאלנים

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לביבי?!

      Avi Ecuador, 30/11/07 19:28

      אתה הולך אחרי שמוקמרט

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם תהיה פעולה אני אשתתף ואני לא מפחד!

    חייל, 30/11/07 17:57

    אנחנו ננצח אתכם

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה השלום שקיבלנו.

    אחד, 30/11/07 17:56

    שכל ארגוני השמאל ילחמו בהם ויראו את המפלצת שהם יצרו.
    שלום

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ערך החיים

    דרור, 30/11/07 17:54

    כקצין בצבא הנני מכריז-אין יותר מילואים עד שחברי הכנסת הפרזיטים+חברי הממשלה האפסים+מנגנון הפקידיםהמנופח בכנסת המיותרת-לא יבואו איתי למילואים.אני מסתכן בתמורה ל-70 ש''ח ליום,וחבורת הזבל הזו מקבלת-200 ש''ח ליום????+וולוו?לאור ההפקרות במדינה,יש לצאת למרי אזרחי לסלק את כל המנגנון הציבורי המיותר,האורווה בבנק ישראל,הנגיד המעופף שכל הזמן נמצא בחו''ל- ולא הביא שום הישג לאזרח הפשוט. לא להתלהב מהמציאות המדומה שהפרסום הממשלתי מפיץ-הכל מכבסת מספרים להכשיר את השרץ.הממשלה צריכה ללכת לגלות בגין חוסר התפקוד,וחוסר היכולת לתת שקט לתושבי שדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הפסקה מלאה של אספקה

    צבריקו, 30/11/07 17:49

    לעזה, תפטור את כל הבעיות בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט חזר אתמול לארץ, מאז אין יותר תקיפות של ח''א נגד אנשי החמאס..

    א, 30/11/07 17:46

    כאן במעריב דיווחו לנו שצה''ל החליט להגיב על כל ירי תלול מסלול לישראל בתקיפת יעדים של החמאס גם אם אינם קשורים לירי, מסתבר שזה היה נכון כל עוד אולמרט לא היה בארץ ,מרגע שחזר הוא כנראה הטיל ווטו על פעולות מסוג זה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא מוכן להקרא למילואים למבצע בעזה כשאולמרט ראש ממשלה (ל''ת)

    שי, 30/11/07 17:46

    הגב לתגובה זו

    • שי

      יורגו, 30/11/07 18:17

      שי.אתה נשמע דביל.מה הקשר בין הגנה על ארצך ומשפחתך לבין מי שמכהן כראש הממשלה.

      הגב לתגובה זו

      • ברגע שביבי ייבחר הוא יתחיל להשתפן

        שפוי שפוף, 30/11/07 19:43

        כמו כל קודמיו. למנהיג, כל מנהיג, הכסא חשוב יותר מהעם. תראו לי יוצא דופן אחד!

        הגב לתגובה זו

    • היום אתה לא מוכן עם אולמרט, מחר מישהו אחר עם ביבי

      אחד, 30/11/07 18:59

      ומחרתיים שלישי עם ברק. בדבריך ובמעשיך אתה תורם לחורבן הדמוקרטיה בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מנהלי בתי הספר!

    אלוף שטרן, 30/11/07 17:45

    אנא הכינו למענינו את בשר התותחים של הדור הבא
    עלינו לצאת למבצע בעזה והצבא מבקש מכ200 צעירים להיות מוכנים להקריב את חייהם
    אומנם אצלנו אין שבעים בתולות ,אך זכרו כי ''טוב למות בעד ארצינו''

    הגב לתגובה זו

    • פראייארים רק מתחלפים!

      אליפלט, 30/11/07 18:27

      אהוד ברק יושב במגדלי תל אביב
      ומתכנן את מותם של נערי הדור .

      צהל מחמם את האוירה,פני שהוא מעוניין למחוק את חרפת לבנון.

      אולמרט חושש מהסתבכות נוספת וממתין.

      הגב לתגובה זו

    • מפתיע איך האידיוטים שלנו לא מתייאשים

      ערן, 01/12/07 07:46

      תמיד יקום איזה חדל אישים חסר אומץ ואמורפי ויאמר את דברי ההבל הללו. מצד שני האידיוט הנ''ל בטוח מהלל בליבו את אומץ ליבם הרב של הנבלות הסרוחות מהצד השני שגיבורים רק על ילדים ותינוקות.
      אני תקווה שבפיגוע הבא שלא ימנע תהיה אתה קורבן השלום ואיתך כל חבר מרעייך.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    תגובה ל13

    נמר, 30/11/07 17:45

    בטח יש לך חיים מסריחים של אנשים גוססים ובא לך לגמור אותם מהר .תהרוג את המנהיגים שלך שהביאו אותך ואת המשפחה שלך והירחיקו אותך ואת המשפחה מהחיים הטובים יה מוחמד השלום עושה טוב בחיים

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הלווווו...למה יש פתח????אבו-בננה??? (ל''ת)

    שמאל=משוגעים, 30/11/07 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    במלחמה להתנהג כמו במלחמה: להרוג את האוייב..לא את החיילים שלך!!!!!!! (ל''ת)

    שמאלני, 30/11/07 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שותפות

    דרור, 30/11/07 17:42

    אולי הגיע הזמן לטחון,עד דק את האורווההנקראתעזה-ולרסק ללא אבחנה עד שיצעקו שם-הצילו,סליחה,יירדו על -4,כדי לסתום את הפיות שלכל האספסוף שם?אחר כך לחייל את אולמרט+הטפילים הרובצים איתו ב''בית-הלורדים''המנותק מהסביבה שיילכו לעשות סריקה כדי לוודא שאף יצור לא שרד.שומע אולמרט???לך לעזה תציל את עצמך,ושחרר אותנו-אתה עולה לנו הרבה-ובתמורה רק נזקים וצרות.ואם תחזור משם אולי,תוכל לומר ששרתה בצהל.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הפיתרון, לסדום, ''סליחה'', עזה

    Avi Ecuador, 30/11/07 17:42

    התרעה ל 48 שעות לצאת מעזה לאזור הים או לחולות באחד מאזורי הריכוז.
    לאחר האולטימטום הפצצה בתותחים ומטוסים ולא להשאיר אבן על אבן ללא להכניס אף חייל לעזה או רק חיילים שמאלנים.
    לאחר ההרעשה של שבוע הפצצה מסיבית 30 שופלים ו 20 טרקטורים שחורשים עד הים.
    בהצלחה...

    הגב לתגובה זו

    • כן, ולא מכניסים תקשורת ולא מצלמות

      Avi Ecuador, 30/11/07 18:26

      אחר כך מסבירים שלא היה בית המקדש פעם, סליחה, עזה.
      לא להשאיר אפילו ארכיאולוגיה.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מתי מגיע תורו של הנייה לבתולות? (ל''ת)

    ואני שואל, 30/11/07 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    15 אני מסכים בהחלט

    נדב, 30/11/07 17:39

    מבצע צבאי בעזה עלול לגרור פתיחת חזית שנייה בצפון, וכך צה''ל יצטרך לתת מענה לשתי חזיתות במקביל. הדבר יגרור גיוס עשרות אלפי חיילי מילואים ופגיעה בתפקודו של המשק. צריך לקחת כל זאת בחשבון, לאגור מספיק תחמושת ולרענן תוכניות פעולה ובמיוחד במיוחד לאמן את כוחות המילואים והסדיר של צה''ל בדגש על כוחות היבשה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה פתאום שחיילים ישראלים יהרגו בשביל אבו-מאזן ? השתגענו ??????? (ל''ת)

    מני, 30/11/07 17:37

    הגב לתגובה זו

    • יש קאסמים בשדרות ואשקלון, שכחת? (ל''ת)

      מעיר רדומים, 30/11/07 17:45

      הגב לתגובה זו

    • אבו מאזן?? ועל שדרות ואשקלון שמעת?? (ל''ת)

      שאול, 30/11/07 17:57

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא להילחם מיבית לבית

    איתיק מ, 30/11/07 17:36

    להכין מאות D9 ולהתחיל ליקבור אותם חיים בתוך המיבנים.
    להתחיל לישר שטח.מהאויר מהים מהיבשה.כל האמצעים כשרים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני אישית לא מוכן לכנס עד שאני לא רואה את ח''א מפציץ אותם nonstop!

    מילואימניק, 30/11/07 17:31

    אחרה זה תדברו איתנו! גם ככה העם מחכה שביבי יהיה ראש הממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • אולטימטום לצאת לנקודות ריכוז 48 שעות

      Avi Ecuador, 30/11/07 17:50

      הפצצת מטוסים ותותחים שבוע ולא משאירים אבן על אבן ונכנסים שופלים וטרקטורים, לא צריכים חיילים שיפתרו להם אנרכיה וייתנו להם מדינה, לא צריכים להקריב חיילים יהודים ואפילו לא שמאלנים לעגל הזהב.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לאולמרט אין חיילים! ועם היו לו....הם גרים בניו יורק/פריס. (ל''ת)

    שמאל=אסון, 30/11/07 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הם מאיימים והם מקיימים במיוחד

    אלעד, 30/11/07 17:23

    כאשר ראו את רפסותם של חיילי צהל במלחמת לבנון 2. גם נסראלה הבטיח וקיים...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בעד מבצע צבאי בעזה, אבל צריך לזכור...

    יאיר, 30/11/07 17:23

    שהחיזבאללה יתערב מדי לטובת חמאס, בירי מאסיבי של הקטיושות. גם אם חיזבאללה לא רוצה עימות עדיין עם ישראל (למרות ההצהרות שלו), החיזבאללה הוא בובה של איראן וחייב לציית לפקודותיה. איראן לא תקריב את ממשלת הבובות שלה בחמאסטן בלי קרב.
    הבעיה היא , שראש ממשלת ישראל, אולמרט, ושר הפנים לשעבר, רוני בלי-און, לא עשו דבר על מנת לשפר את מצב המקלטים בצפון אחרי מלחמת לבנון השניה, ולצערי שוב פעם אזרחי הצפון הולכים לסבול.
    יש להבהיר לחיזבאללה כי במקרה של ירי על ישראל, ממשלת ישראל לא תנהג במידת הרחמנות שנהגה במלחמת לבנון השניה, וכפרי ועיירות השיעים יוחרבו.

    הגב לתגובה זו

    • אז שחיזבאללה יתערב

      NN, 30/11/07 21:40

      גם ככה ההסכם לא עובד.
      ואני גר ומשרת בצפון

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לשמאל - ואחרי עזה ואחרי יו''ש ואחרי י-ם המז' מה??? (ל''ת)

    יועץ אסטרטגי, 30/11/07 17:22

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-13

      דרור, 30/11/07 17:44

      הלו-איזה תרופה אתה משתמש???זה נראה רע.מסכן.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ניראה איתכם יא פחדנים ישראילים ניכנסים לעזה !!!!!!

    חאלד, 30/11/07 17:21

    נעשה לכם לפחות 200 הרוגים אבל אני יודיע שצהל משתינים במיכנסים וממשלת אולמר עכשב מיתחרטת ולא תיהיה לכם בררה אלא לשבת עם חמאס ולצאת מיכול השטחים הכבושים שלנו.

    הסוף של ישראיל מגיע !!!!!!!!!

    פחדנים כולכם אפילו במטוס מפחדים !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר? מי יורה מריכוזי אוכלוסיה קסאמים? (ל''ת)

      @@@, 30/11/07 17:37

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה עונה בכלל לאינפנטיל הזה (ל''ת)

        שאול, 30/11/07 17:53

        הגב לתגובה זו

    • חאלד

      איציק מ, 30/11/07 17:48

      תכין תמיזודות אתה עובר למיצריים
      הפעם לא ניתעה איתכם.צרור לחזה
      לכל מחבל שיצייץ.ניקבור אתכם חיים בתוך הבתים.חושב שאני סתם מדבר
      חכה תיראה מה צהל מכין לכם
      אתם תשלמו את הטעויות של לבנון.

      הגב לתגובה זו

    • חאלד .אני מחרבן על הקוראן שלך.אללה הוא עכבר (ל''ת)

      איציק מ, 30/11/07 17:57

      הגב לתגובה זו

    • חאלד למה מדבר גכה אתה ערפי גם אני ערפי

      zazu, 30/11/07 18:01

      למה נעזה 200 בוא נעשה 3 מיאות ישראלים עוזים במכנזיים הם יעזו לנו שלוש תלפים מתים וואלה הם גם אולמר אמר והוא מיתחרטת שלא עזה לנו זה לפני והם יצאו מיהשטחים עם הראש שלך ושל כל החברים שלך בידיים של הישראילים גם במטוס גכה מיפחדים

      הגב לתגובה זו

    • סתם פרובוקטור מתחזה (ל''ת)

      גלעד, 30/11/07 19:19

      הגב לתגובה זו

    • הנביא מוחמד אוכל בתחת מחזירים! גם אני יודע להיות פרובוקטור... (ל''ת)

      just me, 30/11/07 20:01

      הגב לתגובה זו

    • אתה יודע יא חאלד בן פטמה...

      מקס, 30/11/07 20:02

      השם הוא מדינת ...י ש ר א ל

      במלחמה מתחלף ל ע ז ר א י ל .

      אתה בטח יודע מה משמעות השם עזראיל לערבים...

      =עזראיל = הוא מלאך המוות

      והוא אוהב חמאסניקים .

      הגב לתגובה זו

    • תראו מי שמדבר!!

      @@@@, 30/11/07 20:24

      הערבים פחדנים

      הגב לתגובה זו

    • למאמינים בלבד

      בנימין זאב, 30/11/07 21:25

      בתנך כתוב... אכרית יושב מעזה....האם אני זקוק לעוד מילים ??? יה חלד אכרית ..זאת אומרת גברים נשים וטף..נישחוט אותכם עד האחרון בכם

      הגב לתגובה זו

    • לך חפש כבשה (ל''ת)

      X, 30/11/07 21:38

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אפשר גם לירות עליהם טילים מהקרקע והאויר

    גל, 30/11/07 17:16

    לא חייבים להכניס לשם חיילים ואפשר גם בפעולות איכותיות ולא ענקיות לעשות דברים אז כדאי לו להפסיק לישון בשקט.

    הגב לתגובה זו

    • בואו לא נתלהם.

      ziko, 30/11/07 18:17

      רק תטו את הטיל איזה 8 מעלות ימינה שיוריד גם את הבית ומי שבאיזור כולל החמורים והכבשים של אבו-חרבאנה...חח

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה חיילים קחו את אולמרט בחינם תעשו אתן מה שאתם רוצים (ל''ת)

    בקרוב נעביר, 30/11/07 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולמרט הוא לא רה''מ של משפחת שכול אולי של המשתמטים!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אם שכולה לבנון2, 30/11/07 17:10

    הגב לתגובה זו

    • אז איזה ראש ממשלה כן

      דוד, 30/11/07 17:29

      אני משתתף בצערם של משפחות הנופלים ואלו שלכל אורך קיומה של מדינת ישראל נפלו לפעמים על לא דבר. השאלה היא באמת מי בימים אלו כן יענה על דרישות העם. רבין לא היה בסדר שרון ביבי וברק גם לא והנה עכשיו גם אולמרט לא בסדר אז מי כן? האם אותו ראש ממשלה שעתיד לבוא וילדיו כן ישרתו בצבא הוא ערבון למדיניות נכונה? האם כולם הסכימו עם מדיניות שרון שילדיו כן שרתו בצבא. בקיצור איפוה שיש אנשים יש גם טעויות וכשלונות ככה תמיד היה ככה תמיד יהיה

      הגב לתגובה זו

      • דוד, אתה צודק לחלוטין. אבל חובה להודות שמרגיזה

        יאיר, 30/11/07 17:42

        העובדה שבראש הממשלה עומד אדם שמואשם בכ''כ הרבה שחיתויות, ובניו משתמטים משירות צבאי. לאדם זה אין בסיס מוסרי לנהל את המדינה.

        הגב לתגובה זו

        • דע להבדיל הין האשמות פוליטיות לבין שחיתות אמיתי

          אורן, 30/11/07 19:45

          מינוי ג'ובים למקורבים - כל עוד זה בגבול הסביר והסביל תמיד היה ותמיד יהיה.
          בינתיים כל ''החקירות'' מתגלות כבלוף אחד גדול.
          בנק לאומי - הנה נגמר עם כלום
          רשות לעסקים ומשרד התמת - מינויים? מה חדש פה? איפה ''השחיתות'' הגדולה?
          הבית? נו משהו באמת חושב שאפשר להדיח ראש ממשלה בגלל ששני שמאים לא מסכימים אחד עם השני?

          שרון קיבל מיליונים ישירות לבנק!!!! אף אחד לא צייץ...

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    ניראה מי מיבר שם, את כל החמאס בקבר אחים אחד גדול אמן (ל''ת)

    חמי יוחאי, 30/11/07 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ישראלים נמושות!!!!!!

    דרור, 30/11/07 17:10

    איך זה יכול להיות שאותם ראשי טרור עדיין חיים ובכלל מרימים את הראש??????
    מהי הסיבה לא לחסל אותם????

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ישראלים נמושות!!!!!!

    דרור, 30/11/07 17:10

    איך זה יכול להיות שאותם ראשי טרור עדיין חיים ובכלל מרימים את הראש??????
    מהי הסיבה לא לחסל אותם????

    הגב לתגובה זו

    • כי אתה לא עושה מילואים!

      אורן, 30/11/07 19:42

      בוא גיבור שלי...כנס בהם...הרי רק אתה יודע...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    דנקנר מחק את כל התגובות נגדו היום בכתבת הזבל על אולמרט (ל''ת)

    מהמם, 30/11/07 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שדרות הופקרה תמורת עמלות גז

    יהודי פשוט, 30/11/07 17:00

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

    • חומר מאלף! איפה אנחנו חיים?!! (ל''ת)

      גלעד, 30/11/07 19:52

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כשמפחדים אז מאיימים, נכון חמאסניקים? (ל''ת)

    פסיכולוג, 30/11/07 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תירגעו !! אף אחד לא הולך להפסיד את עמלות הגז

    לא תהיה פעולה, 30/11/07 16:59

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: הראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

    • Thanks for the info. (ל''ת)

      Avnera, 30/11/07 19:56

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה מצחיק כי לאולמרט אין בכלל חיילים. בקושי יש לו מצביעים (ל''ת)

    אבגד, 30/11/07 16:58

    הגב לתגובה זו

    • וזה קשור למה ?

      Z, 30/11/07 21:37

      הצבא עושה מה שאומרים לו, החיילים לא של כלומרט

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מי אמר שיכניסו חיילים ?

    ככ, 30/11/07 16:54

    אפשר להפציץ בתותחים ופצצות ממטוסים ורק אחרי שהפצצה מסיבית להכניס טנקים ובסוף להכניס חיילים, וברגע שיורים עליהם, פשוט לסגת ולהזמין ארטילריה על מקורות הירי

    הגב לתגובה זו

    • זה לא כזה פשוט

      גלעד, 30/11/07 17:10

      המחבלים החמאסיים לא יסתתרו בשטחים פתוחים כמו שעושים חיילים במדינה מתוקנת, הם עומדים להתחפר במחילות שנמצאות בתוך המחנות עצמם.
      כניסה לעזה הולכת להיות מלחמה קשה ועקובה מדם, עם הרבה הרוגים גם לכוחותינו.
      אבל... אין לחשוש מכך משום שבסופו של דבר מבחינה צבאית אין להם שום סיכוי מלבד להסב לנו הרוגים, וזה די ברור שהעימות הזה יתרחש מתישהוא, אז עדיף כמה שיותר מוקדם כשהצבא שלהם מונה 10000 חיילים ולא 50000
      כניסה שלנו פנימה ו''טחינה'' מבוקרת ויסודית של מעוזי המחבלים תוריד את המורל של החמאס לגובה המחילות שלהם, יהיה נחמד לראות איך מפעל הטרור שלהם שעליו הם עובדים במרץ מאז שהשתלטו על עזה יורד לטימיון.
      בכל מקרה אנחנו צריכים להבין שזה לא הולך להיות משחק ילדים ולהיות מוכנים לקורבנות, ולא להיות חנונים כמו שהיינו במלחמת לבנון ה-2, לא מנצחים מלחמות כשעסוקים בלספור הרוגים, מנצחים במלחמות כשמתרכזים במשימת שמירה על המדינה.
      שבת שלום

      הגב לתגובה זו

      • אחרי 1000, 2000 ''חפים מפשע''

        מ, 30/11/07 17:18

        הרוגים, הפלשתינים ידחפו אותם לידי חיילי צה''ל או לשטחים פתוחים שבהם לא יוכלו החמאסניקים להתחבא מאחורי ילדים.

        ואם לא, כנראה שה''חפים מפשע'' לא כל כך חפים מפשע וזה די מגיע להם.

        הגב לתגובה זו

        • ענית כמו שרציתי לענות

          1, 30/11/07 21:36

          אז הם מתחבאים בין אזרחים, זאת הפרה של כללי המלחמה, אז נהרוג להם אזרחים בסופו של דבר האזרחים שלהם יהרגו את החמאס בשבילנו

          הגב לתגובה זו

          • דבר אחד בטוח

            גלעד, 30/11/07 22:36

            הם בטח לא יגרשו בעצמם את החמאס והם גם לא יאשימו אותו במצבם, אחרי שנים של שטיפת מוח שישראל אשמה בכל דבר בחיים שלהם, אין סיכוי שהם יאשימו מישהו אחר במקרה הזה, ובין החמאס לבין כללי מלחמה אין שום קשר.

            הגב לתגובה זו

    • מטוס אחד פצצה אחת ונגמר הסיפור

      אילן, 30/11/07 17:23

      אחרת באמת יעשו לנו שם בית ספר.
      לפני כמה ימים אמר לי אמריקאי אחד
      שעם הפלסטינאים אי אפשר לדבר בדיוק כמו שהיה להם עם האינדיאנים.
      חומר למחשבה.

      הגב לתגובה זו