• 110.

    מחובתינו לא לשלוח את התלמידים לבית הספר

    רון, 01/12/07 21:06

    מחובתי כאם בישראל לא לשלוח מחר את בנותי לבית הספר.
    אין שום דרך אחרת לעורר את הממשלה והעניק למורים את התמכה הזאת.
    מי שאחריות היא זו שמנחה אותו שלא ישלח את ילדיו לבית הספר. כי זהו צו השעה. אין לראות את הדברים במובן הצר ואת הקושי האישי. יש להתייחס לבעיה במלוא החומרה ולצאת עם ציבור המורים למאבק משותף כי זהו עתיד ילדינו ומדינתינו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    על כולנו להמשיך לעודד את המורים הנלחמים על נפשם ללא משכורת

    RENATA, 01/12/07 19:09

    ימים רבים למען ילדינו
    בארצות נאורות בתבל..
    נוהגים לשלם שכר גבוה ושווה
    לשופטים ולמורים!!!
    אצלינו הפכו את המורים
    ללא יעילים ללא רצויים
    במצוות כל ממשלה
    ובמיוחד תחת חסותה
    של כנופיית אולמרט
    וחברו משכבר הימים
    בראון חברון
    ביביהוישקרניהו אשלאיהו
    ולבנת הפודלית שלו..
    דאגו מבעוד מועד להוריד
    את הפורפיל של מחנכי ילדינו לאפס!!!
    מי מסוגל ללמד בכיתות שמאוכלסות
    בכמות של יותר מ30 ילדים?!
    מי מסוגל לקבל משכורת אפסית
    כנגד השעות שעובד בבית ספר
    ובביתו?!
    חייבים לגונן על המורים!!!
    להילחם למען חינוך הוגן וסביר המגיע לילדינו בכל מדינה חוקית המכבדת
    את אזרחיה
    מיטב המוחות בורחים ממערכת החינוך!
    ממש בזיון!!!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    93 - הצליח להרגיז פה רבים (או את אותו אחד בעצם) אבל טוב שסיפר את הא

    אמת, 01/12/07 18:33

    האמת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    כמה דברים שצריך לחשוב עליהם

    קול קורא, 01/12/07 16:36

    לכל מי שאומר ששביתת המורים לא מעניינת אותו או שהגיע הזמן שהמורים יעבדו. צריך להבין כמה דברים. 1. שביתת המורים היא גם על תוספת שעות לתלמידים והקטנת הכיתות. שימו לב ואל תיכנעו לספינים שמפזר האוצר. תוספת שעות למורים אינה תוספת שעות לילדכם. כדי שילדיכם יהנו מהרפורמה צריך תוספת תקציב לשעות שכרגע האוצר מסרב להתחייב לה. המורים נאבקים גם על הקטנת הכיתות (בעייה גדולה גם בכיתות של ביה''ס היסודי וגם בגנים. ורסמן ופקידי האוצר פשוט לא עוסקים בזה.
    2. ישבו מה יקרה אם המורים יחזרו לכיתות מוכים ומושפלים האם תצליחו ''לחנך'' אותם אני ממש לא סבור. הטובים ויש רבים מאוד ימצאו את דרכם מהר מחוץ לבתי הספר לא למקצועות אחרים כפי שאולי חושבים אלא לשיעורים פרטיים ולמכונים לטיפול בלקויות למידה כלומר במקום לקבל את השירות שמגיע לכם בתמורה למיסים שלכם במסגרת בית הספר תצטרכו לשלם עבורו כסף רב. בתנאים המעליבים של הרפורמה הוסרמנית איש לא ירצה להיכנס ולעסוק בהוראה בודאי לא האשים שהייתם רוצים להפקיד את ילדיכם בידיהם.
    3. לפני שאתם מחליטים שלא להביע סולידריות עם המורים בשל כעסכם על כשלונות או על יחס לא מספיק אישי שילדיכם קיבלו חשבו האם אין הדבר נובע מהתנאים הבלתי אפשרים בהם המורים מנסים ללמד ולחנך. בכיתה צפופה ובמעט שעות גם מורה מעולהב מתקשה לתת את המיטב
    אז לפני שבזים למורים כמו הוסתתם לאורך שנים... אנא חשבו גם על הדברים האלו ושקלו אם אתם משתפים פעולה עם פקידי האוצר... כנגדכם זכויותיכם וכנגד ילדכם.

    הגב לתגובה זו

    • 107 - יפה דיברת !!! (ל''ת)

      עמי, 01/12/07 18:31

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    צריך לבטל את החזר השעות שהמורים דורשים

    לפי 93 גם ככה, 01/12/07 16:16

    יותר מדי ימי הוראה בישראל, יחסית למדינות מתוקנות

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא לא עודף שעות אלא חוסר משכורת !!! (ל''ת)

      צא לנו מהוריד, 01/12/07 16:33

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    המורים צודקים. אין בכלל קשר ביניהם ובן השגי התלמידים (ל''ת)

    מה הקשר, 01/12/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    שביתת בתי הספר היסודיים

    זרח, 01/12/07 15:17

    לכל ההורים המתחסדים אתם נותנים יד להרס של עתיד ילדיכם .הורה שלא חושב קדימה וחושב בצורה רגעית וילח את ילדיו ביום ראשון לבית הספר לצערי הרב זה מוכיח כמה הוא בור ואינו דואג לעתיד. אז אין פלא שכך נראים ילדינו שחושבים רק על הרגע לכן הם יהירים ויהירות גורמת אלימות

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    93 - פקחת עייני רבים. תודה. עכשיו אנו יודעים מי צודק. (ל''ת)

    הורים מתוסכלים., 01/12/07 15:14

    הגב לתגובה זו

    • יש פה באמת מעט מדי חופשות לתלמידים ולמורים (ל''ת)

      לפי 93 צריך 4, 01/12/07 15:39

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שאולמרטו ימשיך לנסות למכור לציבור לוקשים. אבל אנחנו לא טיפשים (ל''ת)

      מירה, 01/12/07 15:48

      הגב לתגובה זו

      • 93- מצטרף לתודות. זה היה במקום ! (ל''ת)

        נוסבויים, 01/12/07 15:53

        הגב לתגובה זו

    • אני בהלם מהנתונים. מה בראון מנסה למכור לנו עם ככה ? (ל''ת)

      ''רפורמה'', 01/12/07 16:03

      הגב לתגובה זו

      • אני בשוק אני ה מ ו מ ה . מסתבר שאנחנו (ל''ת)

        נותנים יותר מדי, 01/12/07 16:12

        הגב לתגובה זו

  • 102.

    שעת כושר

    דב הלוי איש חול, 01/12/07 15:13

    בפני הממשלה עומדת הזדמנות היסטורית נדירה לעצב החינוך ולשדרג מעמד המורה בחברה
    עד כה הוחמצה ההזדמנות הן בגלל קוצר רואי של פוליטיקטים כמו יולי תמיר אינטרסנטים כמו בר הון וכן פקידי אוצר שמשתדלים לצמצם הפגיעה בקופלאולמרט אין אומץ וכוח וליטי לבצע השינוי
    אזרחי ישראל
    אם הממשלה לא תנצל הזדמנות זו - כעת - יהיה קשה בעתיד להתמודד בתוצאות
    האזרחים חייבים לומר לממשלה מחר
    עד כאן
    הילדים לא ילכו למערכת החינוך מכיתה א עד יב
    אנו ההורים דורשים לפני כן שיהיו להם תנאים ללימוד ולהצלחה
    מחר שביתה והשבתה כללית

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    יש סיבה טובה מאוד קוראים לה סולידריות , יש ללחוץ על הממשלה לסיים את

    אמא לשלושה, 01/12/07 15:08

    המו''מ ולהחזיר את התיכוניסטים ללמוד . בושה שכל הזמן הזה רק צפינו מהצד. אני את ילדיי לא אשלח מחר . זו הדרך שלי למחות נגד מעללי הממשלה הזו בנו האזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    93- 20 שנות לימוד ,זה כולל תואר ראשון באוניברסיטה? (ל''ת)

    על מה מדברים, 01/12/07 14:54

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך להטריד מורים (ל''ת)

      בשאלות קשות, 01/12/07 16:10

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    93 -ישר כוח !!! אל תיתן לאוצר להתבלבל ולבלבל. (ל''ת)

    יוגב, 01/12/07 13:42

    הגב לתגובה זו

    • אולי אנחנו בכלל לא מהמדינות המפותחות???

      מאיר, 01/12/07 15:11

      כל הנתונים מצביעים על כך שאנחנו מהאחרונים במדינות המפותחות- מה שאולי מעיד שאנחנו בכלל לא מדינה מפותחת....

      אבל משרד החינוך כנראה ינצל זאת לטובה- ויכריז שאנחנו בכלל בין הראשונות מהמדינות הנכשלות..

      הגב לתגובה זו

      • גדול מאיר. אהבתי. (ל''ת)

        :-), 01/12/07 15:45

        הגב לתגובה זו

  • 98.

    אוסף האופורטוניסטים שמנהלים את המדינה מביאים אותה אל עברי פי פחת!!! (ל''ת)

    גוואלד!, 01/12/07 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    כהורה לשלושה ילדים אני אומר - להשבית לאלתר את כל הלימודים במדינה.

    לוק, 01/12/07 12:58

    הגיע הזמן שכולם יתחילו לחשוב על עתיד ילדיהם, היום הם ביסודי עוד כמה שנים הם יגיעו לתיכון!
    צאו מחרגון הראייה הצרה והאינטרסנטית - השביתה הזאת נוגעת לכל הורה שילדיו היום ביסודי.
    רק פגיעה ישירה וכואבת בדבר החשוב ביותר לאולמרט וחבר הפושעים סביבו - הכסף, תביא לשינוי מהיר ולסיום השביתה וכניעה מוחלטת וללא תנאים של פקידי האוצר ששכחו מזמן מה תפקידם.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק זאת - כל אחד מאיתנו גם תלוי באיכותו של כל אחד אחר!!!!!!! (ל''ת)

      נזכור שאנחנו, 01/12/07 13:09

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    93 - צודק וזו התשובה שהאוצר צריך לקבל והטוקבקיסטים בשכר של וסרמן הכ

    נבו, 01/12/07 12:13

    הכושל.

    הגב לתגובה זו

    • הנתונים של 93

      מבולבלים, 01/12/07 13:03

      לפי הנתונים שלו בחו''ל לומדים בביה''ס הממשלתי עד גיל 23 עוד לפני אוניברסיטה

      ויש להם בשנה,חודש חופש שלם בנוסף למה שמקביל פה לחגים והחופש הגדול.

      לא סביר

      הגב לתגובה זו

      • מי שמבולבל זה כנראה אתה - קרא שנית ולאט. (ל''ת)

        נסה אולי תצליח, 01/12/07 13:08

        הגב לתגובה זו

        • לומדים שם עד גיל 23 .כל שנה 4 חודשים חופש בשנה (ל''ת)

          נו באמת, 01/12/07 13:25

          הגב לתגובה זו

        • אל תתן למבולבל להתבלבל עם העובדות של האיחוד האירופאי . (ל''ת)

          בדוק !, 01/12/07 13:37

          הגב לתגובה זו

  • 95.

    ככל שתמעיטו לשלוח הילדים לבית הספר תועילו להם יותר.

    ענת, 01/12/07 11:40

    הגיע הזמן שהורים יבינו כי במקרים רבים הילדים חשופים שם למפגעים קוגניטיביים מסוכנים. ככל שגיל המורים יורד הרמה שלהם ככלל, בלי להתייחס לכמה פרטים יוצאי דופן, מדרדרת לתהומות בלתי נתפסות.

    יש שם ערב רב של בעלי בעיות החל בלקויי למידה שלא פתרו את בעיותיהם שלהם והם בעלי שפה נמוכה, שגיאות כתיב וחוסר יכולת לקרוא ולהבין את הנקרא. דרך אנשים שרמת ההמשגה שלהם (שהיא תהליך חשיבה משמעותי והכרחי) שואפת לאפס, דרך בורים במובן העמוק של המילה וכלה באנשים עם בעיות אישיות והפרעות שונות כולל כאלה שהיו מאושפזים במוסדות.

    מחפשים ביבי סיטר זול ומקבלים צרות לכל החיים.

    הגב לתגובה זו

    • הפסיכיאטר המחוזי מחפש אותך.

      ל''שפויה'', 01/12/07 12:04

      את מתבקשת מיוזמתך, להגיע למחלקה הסגורה ממנה ברחת.

      הגב לתגובה זו

    • האם זה מסביר את הצרות שלך כפי שנחשפים מקריאת תגובתך???? (ל''ת)

      וההורים שלך גם, 01/12/07 12:06

      הגב לתגובה זו

    • למגיבים - המשיכו לטמון הראש בחול

      ענת, 01/12/07 14:13

      שיטת השרדות טובה

      הגב לתגובה זו

      • אם עדיין את חופשייה

        מחפשים אותך, 01/12/07 14:27

        אז שגם משרד הבריאות יעשה סדר בברדק אצלו.

        הגב לתגובה זו

    • אל תלעגו לה היא צודקת.

      מורה בסמינר, 01/12/07 18:57

      יש שם מכל המינים גם מעולים אבל גם כאלה כמו שהיא מתארת. בטח כאם פגשה את החלקים הלא סימפטיים.

      הגב לתגובה זו

      • נת, הפסיקי להתחזות למורה וחזרי

        משרד הבריאות, 02/12/07 00:10

        למחלקה.

        הגב לתגובה זו

  • 94.

    הממשלה הזאת הקציבה סכום ענק לחינוך

    ***************, 01/12/07 11:38

    הממשלה ומשרד החינוך ,לגופו של חינוך,שלמענו הוקצה התקציב-- החליטו לאן ועל מה ואיך יוצאו הסכומים, לטובת מערכת החינוך.

    אירגון המורים החליט שיש לו דעות שונות לגמרי, ורק הוא (בלבד!) יחליט לאן לנתב את כל הכסף הזה.

    אירגון המורים שם אולטימטום למשרד החינוך ולממשלה- או שרק דעתם הבלעדית היא שתהיה, או שביתה אין קץ.

    במקום מו''מ-אולטימטום.
    חודש וחצי של התבצרות מאחרי אולטימטום.

    משרד החינוך אפילו נענה ,מעבר לכוונתו בתחילה, לחלק מדרישות המורים בנוגע להקטנת כיתות והחזר שעות.
    אירגון המורים לא נענה בשום דבר (!),לדרישת משרד החינוך בקשר לרפורמה.

    לכן זה אולטימטום בלתי נסבל, במקום מו''מ.
    *בלתי נסבל גם כהתנהלות בסכסוך(כל סכסוך).
    *בלתי נסבל גם לגופו של עניין- למשרד החינוך מותר (בלשון המעטה..) להחליט כיצד תתנהל מערכת חינוך.

    הגב לתגובה זו

    • קרא את 93 , זה סותא את כל השקרים והספינים שלך. (ל''ת)

      נו באמתתתתת, 01/12/07 11:52

      הגב לתגובה זו

      • 93 לא יודע להשוות נתונים (ל''ת)

        אלה המורים, 01/12/07 13:40

        הגב לתגובה זו

        • תמשיך להשמיץ מה איכפת לך אם המדינה נהרסת מכל השקרים!!!!!!!! (ל''ת)

          לא יאומן איזה, 01/12/07 14:55

          הגב לתגובה זו

    • עוד כמה תגובות נאלץ לסבול כאן ממך?!? (ל''ת)

      שקרן, 01/12/07 12:08

      הגב לתגובה זו

    • הממשלה גם הבטיחה להגדיל את שכר

      האמת, אתה טיפש, 01/12/07 12:08

      המינימום.

      אולי ''במקרה'' שמעת בחדשות שהחליטו לדחות את מתן התוספת- 140 ש''ח- לחודש יולי, במקום לתת אותה מדצמבר.

      ועכשיו, אשאל אותך שאלה ''מכשילה''- האם הממשלה דחתה את תוספת העדכון לעצמה ולשאר ה''בכירים''?

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    רפורמה אמיתית חייבת לכלול את המרכיבים הבאים הנהוגים בעולם המערבי :

    יוחנן, 01/12/07 11:15

    ממוצע שנות הלימוד בישראל לתלמיד מעל גיל חמש ועד אוניברסיטה הוא מהנמוכים בעולם המערבי, הכיתות - מהצפופות בעולם, ההשקעה באקדמיה - מהנמוכות בעולם.

    ישראל ממוקמת 7 מהסוף מבין 32 מדינות שנבחנו. בעוד שבישראל ממוצע שנות הלימוד הוא כ-15.9 שנות לימוד (כולל גן ילדים). הממוצע במדינות המובילות הוא יותר מ-20 שנות לימוד - בריטניה ואוסטרליה
    (21.3), שבדיה (21) ופינלנד (20). מתחת לישראל מדורגות סלובקיה, רוסיה, צ'ילה, לוכסמבורג, מקסיקו וטורקיה - האחרונה בטבלה.

    ממוצע המשכורות במדינות המפותחות (OECD), עומד על כמעט 52 אלף דולר. בראש טבלת השכר עומדים המורים מלוקסמבורג, שמשתכרים יותר מ-123 אלף דולר. באוסטרליה 45 אלף דולר בשנה. בשבדיה מרוויח מורה 31 אלף דולר בשנה . מורה בתיכון בישראל מרוויח לאחר 15 שנות ותק כ -25 אלף דולר בשנה. רק בטורקיה משתכרים המורים פחות מבישראל.

    מספר ימי ההוראה בישראל הוא מהגבוהים ביותר בעולם (220 ימים ביסודי, 210 בחטיבת הביניים ובתיכון) לעומת רוב מדינות המערב (180 עד 190 יום).

    הגב לתגובה זו

    • הייתי מוכן לחתום עכשיו על רפורמה כזו. הבעיה שבאוצר עוסקים בספינים ו

      מורה, 01/12/07 11:42

      ואין בכוונתם להשוות את התנאים בישראל לאלו שבאירופה.

      הגב לתגובה זו

      • נותר רק לקנא. חבל.

        נשארנו עם, 01/12/07 11:54

        לנו יש את ווסרמן השקרן.

        הגב לתגובה זו

    • אין בעולם המערבי אח ורע לשעות העבודה של המורים בארץ.

      אין חיה כזאת, 01/12/07 11:49

      אין חופשים כאלה בשנה.

      יש דרישות מקצועיות שונות וגבוהות הרבה יותר!

      מה שכן-- בהרבה מדינות סכום ההקצבה הממשלתית דומה או נמוך מההשקעה הממשלתית בישראל--ואילו התוצאות (השגי ממוצע תלמידים) גבוהות יותר!!

      זו אבן הנגף!

      **אותה השקעה כללית או אפילו קטנה יותר,אבל התוצאה גבוהה יותר.** !

      כלומר- אפיקי ההשקעה צריכים להשתנות.
      הצורה והאופן בהם מיישמים את התקציבים צריכים להשתנות.

      הגב לתגובה זו

      • שוב, אתה בורח ולא מתמודד עם תוצאות המחקר. אולי כיוון שאינך יכול. (ל''ת)

        יובל, 01/12/07 12:12

        הגב לתגובה זו

        • בקשר לבורח ממחקר

          *, 01/12/07 12:50

          אתה מביא נתונים מבולבלים.

          שנות לימוד בארץ (בלי גן):
          יסודי +תיכון= 12 . (עם גן +3=15)
          כמה בחו''ל?
          נגיד גן עד גיל 6 =3 שנים.
          +17 (כדי להגיע ל20 שנות לימוד)--
          הגענו לגיל 23..
          בחו''ל עד גיל 23 לומדים במערכת רגילה ממשלתית ''לפני אוניברסיטה''??

          וכל זה עם פחות שעות הוראה??

          חוצמזה- כשאתה אומר מקבלים שעות הוראה, זה מה שמקבלים התלמידים.
          תלוי כמה מורים מספקים את זה.
          (דוגמא-אני כתלמיד יכול לקבל 10 שעות הוראה ע''י מורה אחד ,או ע''י 2 מורים - מכ''א 5 ..).

          שכר זה פונקציה של שעות עבודה או משרה מלאה/חלקית בין היתר,השכלה ותעודות וכו'.

          במספר ימי הוראה התייחסת לשנה , אני מניח.
          לא התייחסת לשעות בכל יום!!
          גם איך זה מסתדר עם כל החופשים פה .
          יוצא שבחו''ל, בנוסף להקבלה של חגי ישראל והחופש הגדול--יש להם עוד חודש חופש שלם נוסף !( 220 פחות 190 ).

          הנתונים שלך מבולבלים, אם לאמר בעדינות.

          בקיצור, הנתונים שהבאת מבולבלים, אם לאמר בעדינות.

          הגב לתגובה זו

          • וואי. הצלחתי להוציא את זה ממך. סיקרן אותי מי תוקף כאן את המורים.

            שבת שלום, 01/12/07 13:40

            הנתונים שפרסמתי אמינים מאוד התפרסמו בעיתוני הארץ אצל הכתבים היותר נחשבים.

            אך מה שיותר חשוב הוא הלהט שבו אתה תוקף את המורים זה מצביע רק על דבר אחד אתה אדם בעל אינטרס ברור לא הורה או אדם בלתי מעורב אלא מעורב מאוד מאוד :-)

            הגב לתגובה זו

            • אתה לא יודע להשוות נתונים

              ''ימי הוראה'', 01/12/07 14:44

              כמה שעות יש ב''יום הוראה''(יכול להיות 4 או 6 או 8 ..)

              ''ימי ההוראה'' ע''י 100 מורים 150 או 1000 מורים?(כלומר כמה באמת מורה אחד עובד?)

              אפילו אתה מבין שיום הוראה בן 8 שעות הוא לא כמו יום הוראה בן 4 שעות, נכון?
              ביום הוראה של 4 שעות בכיתה אחת,למשל,עובד מורה אחד או שניים ?

              ''ימי הוראה'' זה מה מקבל התלמיד-לא מה נותן המורה..
              ______________________
              אולי אם נפרק את הנתונים שהבאת תתברר תמונה של מורה שעובד 8 שעות ביום?

              וזה רק על קצה המזלג מ''הנתונים''.

              אני סתם אדם פרטי שהתנהלות המורים לא סבירה בעיניו, כמו גם לא סביר בעיני שבחו''ל לא מגיעים (לפי ''הנתונים'' ) לאוניברסיטה לפני גיל 23..

              הגב לתגובה זו

            • עושה רושם שאתה מומחה במשחקי מספרים - אתה ודאי סטאר באוצר!!!!!!! (ל''ת)

              אחרי שנתפלא, 01/12/07 14:58

              הגב לתגובה זו

            • מה אתה מבלבל את המוח - מדובר בשעות פרונטליות בשבוע!!! שעה היא שעה ! (ל''ת)

              נודניק, 01/12/07 15:05

              הגב לתגובה זו

      • ההבלים שכתבת לא הופכים לעובדה

        למכפישי הכאילו, 01/12/07 12:23

        הנתונים מראים כי המורים בישראל עובדים יותר, משכילים יותר ומשתכרים הרבה פחות בהשוואה למדינות אחרות.

        העבודה איננה רק שעות פרונטליות בכיתה-
        כשאני מדברת עם תלמיד על הישגיו, בעיות משמעת....זה חלק מעבודתי, כשאני מכניסה נתונים למחשב, ממלאת דוחות,כשאני משתתפת בישיבות, בהשתלמויות, בימי הורים, באסיפות הורים, בימי מגמה, בטיולים, סיורים, בהצגות.

        כשאני מסבירה לתלמיד דבר שלא הבין לאחר השיעור, כשאני מאזינה לו, כשאני מבררת מה קרה לו ביום מסוים, כשאני עונה (או מתקשרת בעצמי)לו ו\\או להוריו בטלפון, כשאני מסבירה להם את החומר\\מדריכה אותם\\עונה על שאלות באתר האינטרנט של ביה''ס ...

        כשאני חושבת על נוסח הבחינה, מכינה את המבחן, מדפיסה אותו, משכפלת אותו, בודקת אותו, מכינה מערכי שיעור, מחפשת חומר...

        כל אלה הם חלק מעבודתי, כיצד הם נכנסים ל-24 שעות ההוראה הפרונטלית?

        אתה תציע לי כמובן לעשות את כל אלה בביה''ס- אז חלק אכן נעשה, בתוספת ל-24 המפורסמים (ישיבות, השתלמויות...), חלק מחוץ לביה''ס (הצגות, טיולים..) וחלק נעשה בבית (הכנת מבחנים, בדיקתם...).

        אין אין אין אין למורים משרדים בביה''ס. מי שאומר שיש הוא שקרן.

        הגב לתגובה זו

    • לא יאומן כי יסופר (ל''ת)

      יוחנן, 01/12/07 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    מי שלא יבנה כיתות היום יבנה בתי סוהר ומרכזי גמילה מחר ! (ל''ת)

    גרשון, 01/12/07 10:34

    הגב לתגובה זו

    • כיתות קטנות זה לא מהותי, וגם עם זה באו לקראת המורים.אבל

      המורים, 01/12/07 10:58

      לא באו בכלום (כלום כמו כלום!) לקראת משרד החינוך שדורש (בצדק, מבחינה מקצועית מהותית) ליישם רפורמה.

      מבחינה מקצועית משרד החינוך דורש רפורמה(שזה שינויים פנימיים בתוך מערכת ההוראה) ואילו המורים גורסים שאין צורך ברפורמה, ורק כיתות קטנות יואילו לחינוך.

      מי שחושב שרק כיתות קטנות דרושות כדי לצאת ממצב הביש בחינוך- טועה (ומטעה..).
      גם מגוחך מבחינה מקצועית.
      _______________________
      הממשלה הקציבה כסף גדול מאוד לחינוך-
      על מה ואיך יוצא הכסף,יש בהחלט למשרד החינוך זכות וחובה מה להגיד.

      הגב לתגובה זו

      • במשך יומיים - על פני עשרות תגובות - אתה מקשקש על ''רפורמה'' ?!?!?!!?

        מורה מהשורה, 01/12/07 11:18

        כל אידיוט (חוץ מכזה ששילמו לו לכתוב אחרת...) מבין זה משמעות של הקטנת כיתות\\תוספת שעות\\תוספת שכר - למה אתה טוען שהמורים באו בידיים ריקות??? אתה רציונאלי?? לעומת זאת אתה מקשקש רפורמה רפורמה ולא אומר כלום! מה זו הרפורמה הזו??? לא הסברת רק חזרת וחזרת וחזרת על המנטרה שלך. כדאי שתבין: אזרחי המדינה לא אידיוטים, אין מורים אחרים טובים יותר במדינה, הסתיים עידן הניצול המחפיר. גם עם אדלר יכריח את המורים לחזור לכיתות הממשלה הזו - גמורה! כדאי מאוד שתחליף דיסק כי האסטרטגיה של השפלת רן ארז והמורים אינה עובדת.

        הגב לתגובה זו

        • לא שילמו לי. כן רפורמה. (רן ארז לא מעניין-המורים מעניינים)

          יש לכם בעיית, 01/12/07 12:09

          יש את דרישת משרד החינוך לרפורמה.
          לטובת החינוך-רפורמה.

          אם עד עכשיו לא הבנתם את תוכן הרפורמה- זה או התחכמות מצידכם, או אוטיזם, או פעלול תעמולה, או אל תהיו מורים אם כ''כ קשה לכם להבין, מה יש להגיד.

          העיקר-הרפורמה זו דרישת משרד החינוך (תחלקו, אבל זו הדרישה.לטובת החינוך-למיטב תובנת משרד החינוך).

          במו''מ יש 2 צדים.
          צד 1 -משרד החינוך עם דרישתו לרפורמה.
          צד 2-אירגון המורים עם דרישות השכר שלו,תנאי עבודה,כיתות קטנות והחזר שעות.

          זה שיש לכם הצעות משלכם (כיתות קטנות והחזר שעות) זה לא התיחסות לדרישות צד 1-הרפורמה.

          אתם מציבים את דרישותיכם בלבד, ומתעלמים לחלוטין מדרישות הצד השני (הרפורמה)-זה לא מו''מ!!

          פה נכנסת בעיית הבנת הנקרא המדהימה שלכם(זה חוזר וחוזר על עצמו)--- אם אתם לא מתייחסים לתביעות הצד השני (הרפורמה!) אתם לא מנהלים מו''מ!!

          מו''מ- פירושו לשאת ולתת על תביעות ודרישות 2 הצדים!!

          (למשל משרדי החינוך והאוצר באו לקראתכם בקשר לכיתות קטנות והחזר שעות,זה הועלה מהצד שלכם! במה אתם באתם לקראת דרישות משרד החינוך??כלומר הרפורמה ?)

          הגב לתגובה זו

          • אידיוט - עוד לא פירטת פעם אחת מהי הרפורמה המופלאה שלך??? (ל''ת)

            מי לא מבין, 01/12/07 12:12

            הגב לתגובה זו

            • מורה שלא הבין עד עכשיו מהי הרפורמה (ל''ת)

              לא ראוי, 01/12/07 12:52

              הגב לתגובה זו

            • אז - אמרת. (ל''ת)

              חבל על הזמן, 01/12/07 13:05

              הגב לתגובה זו

            • אתה ממש אינפנטיל. אינך ראוי אפילו לטקבק. (ל''ת)

              כרגיל מנטרות, 01/12/07 13:07

              הגב לתגובה זו

          • לא שילמו לך - אני בספק - האלטרנטיבה היא שאתה חולירה. (ל''ת)

            זכותך לבחור, 01/12/07 12:14

            הגב לתגובה זו

          • אתה כל הזמן מדבר על ''צדים''....

            אכן יש שני, 01/12/07 12:38

            בדקתי, אם מדובר בבעית הקלדה, אבל לא, אתה חוזר על המילה ''צדים'' בכל תגובה שלך כמה פעמים.

            האמת, צריך ''לצוד'' טיפשים כמוך, לנעול אותם בכלוב ולזרוק את המפתח לים.

            הגב לתגובה זו

            • כל הזמן מוזכרים צדים-כי אתם לא נכנסים למו''מ עם הצד השני (ל''ת)

              הצד השני זה, 01/12/07 12:57

              הגב לתגובה זו

        • הוא אמר גם ''מערך הוראה כולל'', ''שינוי

          מורה בתיכון, 01/12/07 12:27

          הוראה כולל''. זה לא יפה מצידך להשמיץ אותו כי הוא יודע רק מילת קסם אחת ''רפורמה''.

          אוצר המילים של מגיבים בורים כמוהו, גדול יותר.

          הבעיה היא שאין לו מושג מה הוא מקשקש, אבל הוא מקשקש ביותר ממילה אחת....

          בינינו, גם זה משהו...

          הגב לתגובה זו

  • 91.

    אנחנו לא נשלח את ילדינו ביום א'! מביעים סולידריות עם המורים! (ל''ת)

    תמי ויוני סלע, 01/12/07 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    המורים מפתחים תפישה שהאשמה בתלמידים שבאים מבתים ''לא חזקים''

    תפישה מסוכנת!, 01/12/07 09:50

    אסור לאנשי רוח לגבות את זה !

    הגב לתגובה זו

    • ללא שיפור דרמטי בתנאים שלהם המורים לא יוכלו לשנות את המציאות הזו!!! (ל''ת)

      האמת חייבת, 01/12/07 10:57

      הגב לתגובה זו

    • נכון. כשאנשי הרוח יקלטו את המסר הזה שנושב מהמורים-הם יגיבו (ל''ת)

      ולא לטובת, 01/12/07 11:01

      הגב לתגובה זו

      • רק אידיוט כמוך בשכר יטען שכל הילדים מגיעים עם מטען שווה לבית הספר (ל''ת)

        קצת שכל, 01/12/07 11:20

        הגב לתגובה זו

        • רק מורה שאיבד כוון

          לא יבין שתפקיד, 01/12/07 12:21

          ותכליתה להביא את התלמידים מכל נקודות המוצא שלהם לרמה גבוהה.

          אם מגיל צעיר יש תלמידים שזוכים לחינוך ירוד (מהמערכת)-תוצאות בהתאם.
          (לא מדובר על מפגרים קלינית, כמובן).

          אלף ואחד פרוייקטים הוכיחו את זה בכל העולם.
          יותר השקעה מצד המערכת,או שיפור ההשקעה-- משנה השגי תלמידים ,ואפילו בזמן קצר יחסית.

          ככל שתעניק מערכת טובה מגיל צעיר- התוצאות בהתאם.

          המערכת חולה---לא התלמידים!!!

          הגב לתגובה זו

          • אין לנו כל בעיה בשיפור המערכת, יש

            צריכים לשלם,, 01/12/07 12:41

            לנו בקשה ''קטנה''.

            רוצים תשלום הוגן עבור זה.

            המורים לא ישלמו עבור הרפורמה, גם אם זו תהייה לטובת המערכת.

            וה''רפורמה'' הנוכחית לא טובה.....

            הגב לתגובה זו

          • נכון! ועל הממשלה לשלם למורים את המגיע להם - רק הם יעשו שינוי! (ל''ת)

            יצא המרצע מהשק, 01/12/07 12:55

            הגב לתגובה זו

  • 89.

    להשבית את בתי הספר היסודים

    עמית, 01/12/07 08:26

    להשבית את בתי הספר היסודים כמו העל יסודים ''כי גם למורים ביסודים מגיעה שכר טוב

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אולמרט מתנהג כמו עורך דין ולא ראש ממשלה. (ל''ת)

    אם היה גבר, 30/11/07 23:01

    הגב לתגובה זו

    • איך אמר גרוסמן: נכלולי, פרקליטי. מאז נוסף גם ערמוני... (ל''ת)

      זה המצב...., 01/12/07 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    שתיקת אנשי הרוח = בושה אחת גדולה!!! (ל''ת)

    להפסיק להזמין, 30/11/07 22:43

    הגב לתגובה זו

    • עמוס עוז? א.ב. יהושוע? מאיר שלו? אסא כשר? דני קרוון? יהושוע סובול? (ל''ת)

      אין לכם מה, 30/11/07 22:55

      הגב לתגובה זו

    • כולם חברים של תמיר מימי שלום עכשיו העליזים... (ל''ת)

      שתיקת הכבשים, 30/11/07 23:21

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    רן ארז - לך עד הסוף! = אנחנו איתך כל הדרך! (ל''ת)

    מורה בישראל, 30/11/07 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    צווים למורים יהיו רוח גבית להפגנה של חצי מיליון איש בכיכר רבין!!!!!

    ממשלה כושלת, 30/11/07 22:24

    שם תועלה בובה ענקית של ראש הממשלה ושל יולי תמיר באש!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • שכל מפגין ידליק נר נשמה לזכר מערכת החינוך ז''ל (ל''ת)

      כיכר האורות, 30/11/07 23:04

      הגב לתגובה זו

    • זו צריכה להיות הפגנת אבל ללא נאומים ןללא שלטים (ל''ת)

      חצי מיליון איש, 30/11/07 23:06

      הגב לתגובה זו

    • לבקש מכולם לבוא בבגדים שחורים (ל''ת)

      דממה, 30/11/07 23:07

      הגב לתגובה זו

    • מורי ישראל כולם צריכים לבקש גרין קארד משגרירות ארה''ב. (ל''ת)

      פיני, 30/11/07 23:08

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    יולי תמיר לא מבינה שהוצאת צווים משמעותה כישלון שלה במשא ומתן!!!!!!! (ל''ת)

    יולי תמיר, 30/11/07 22:03

    הגב לתגובה זו

    • כף רגלה של יולי תמיר לא תעז לדרוך באף בית ספר!!!! (ל''ת)

      איזה מן שרת, 30/11/07 22:28

      הגב לתגובה זו

    • יולי תמיר הפכה לאסון אלקטוראלי למפלגת העבודה........... (ל''ת)

      ברק יבגוד בה, 30/11/07 22:32

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    לא חגים. לא מבחנים. לא ישיבות. לא טיולים. לא שיחות מסדרון.

    צווי ריתוק, 30/11/07 21:52

    אם האוצר נוהג באכזריות גם המורים יכולים!!!!!!!!!!!!11

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מספיק, לאוצר זה לא ישנה...

      שמרטפות נטו, 30/11/07 22:20

      אסור ללמד לבגרות בכלל.

      או לחזור על מה שנלמד בלבד 1000 פעם....

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    יאללה צווים - רק לקרוא נוכחות אפשר למלא חצי שיעור.... (ל''ת)

    חכמים על חלשים, 30/11/07 21:50

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אם ידרשו מאיתנו ללמד - נלמד, ל...א...ט.... (ל''ת)

    מורה מהשורה, 30/11/07 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שביתה איטלקית בחינוך.... לימוד בסלאו מושן..... (ל''ת)

    חצי חומר זה, 30/11/07 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אם יכריחו אותי ללמד אני מכוון לדבר לאט מאוד. לאט... לאט..... מאוד.. (ל''ת)

    מה הם יגידו אז, 30/11/07 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לימוד תחת צווים יהיה לימוד רגוע, נינוח ואיטי... (ל''ת)

    נסו אותנו, 30/11/07 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    להוציא צווים נגד המורים חבל על הזמן

    משרד התברואה, 30/11/07 21:29

    מחר ישבתו כל עובדי הזבל אז ניתן להם לשבות 50 יום לא, מדוע בגלל העכברים, אותו דבר כאן. ממשלה
    של חובבנים.

    הגב לתגובה זו

    • מורים=עכברושים. לא מריח לך קצת אנטישמי?!? (ל''ת)

      חלאה, 30/11/07 21:54

      הגב לתגובה זו

    • ההשוואה העקיפה של המורים לעכברים היא אינטישמיות לשמה! (ל''ת)

      להסיר את התגובה, 30/11/07 21:55

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    להוציא צווים נגד המורים חבל על הזמן

    משרד התברואה, 30/11/07 21:29

    מחר ישבתו כל עובדי הזבל אז ניתן להם לשבות 50 יום לא, מדוע בגלל העכברים, אותו דבר כאן. ממשלה
    של חובבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    להוציא צווים נגד המורים חבל על הזמן

    משרד התברואה, 30/11/07 21:29

    מחר ישבתו כל עובדי הזבל אז ניתן להם לשבות 50 יום לא, מדוע בגלל העכברים, אותו דבר כאן. ממשלה
    של חובבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    יש לחסל ליולי תמיר את הקריירה הפוליטית ע''י התפקדות מורים לעבודה!!!! (ל''ת)

    אסטרטג, 30/11/07 21:24

    הגב לתגובה זו

    • זה לא יעזור, היא בסופו של דבר תדע

      ראו הכל פ''ת, 30/11/07 22:32

      תמיר שוב לרמות ולגזול באין מפריע, תחת האיצטלה של תוארה, פרופסורית ותדע ועוד איך תדע לרשת בחוכמה את הגיבוי הנדרש לה מהחונטות השונות והיא כאילו ...צדיקה...=הזויה לחלוטין וחסרת כל איזון אנטלקטואלי ונפשי כאחת!

      הגב לתגובה זו

      • אגב - יש לה תואר ראשון בביולוגיה ושני במדע המדינה. (ל''ת)

        איך קיבלה, 30/11/07 22:46

        הגב לתגובה זו

        • מזגזגת חופית הפרופסורית הזו.... (ל''ת)

          מה הפלא שהיא, 01/12/07 09:08

          הגב לתגובה זו

    • אגב,תמיר כבר חיסלה את עצמה במו מעשיה

      אין בושה., 30/11/07 22:35

      ויותר מכל חיסלה את עצמה כאדם.

      תשאלו אותה מה היא רואה במראה...?- מסכנה מלא מייק אפ של הכחשות שקר גס!

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    הורים: השביתו אחרת נהרס כולנו

    אסור לשתוק, 30/11/07 19:52

    הורים יקרים ברחבי הארץ,
    משרד האוצר מכוון את פעולתו רק למקום אחד והוא הפרטה של מערכת החינוך כדרך לפרק את ההתאגדות המקצועית של המורים וכדרך להפחית את עלויות מערכת החינוך . ההפרטה הוכיחה את עצמה כאסון בכל מקום בעולם בו יושמה לשרות חברתי. עתיד המדינה תלוי במאבק נגד האוצר. אנא אנא, חסלו חשבונות אחר כך והקפידו לשבות ולצאת לרחובות עד להחזרת הסדר הדמוקרטי על כנו

    הגב לתגובה זו

    • לא מפריטים שום דבר. מערכת כושלת של היום גורמת להפרטה מעשית

      רק מי שיכול, 30/11/07 20:04

      במורים פרטיים מגיע להשגים.

      השגים שמערכת החינוך היתה צריכה לדאוג להם!

      הגב לתגובה זו

      • השיטה של נתניהו - יבוש מערכת החינוך. עכשיו אולמרט קוצר את ההצלחה!!! (ל''ת)

        לא תעבדו, 30/11/07 20:43

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    כי איש מדע יודע שינויים צריכים לבוא טיפין טיפין אחרת כל המערכת קורס

    ללא מליצות, 30/11/07 19:20

    הצעות האוצר הן אסון למערכת החינוך ויגרמו לאלפי מורים טובים להימלט ממנה בהקדם האפשרי. לא יעלה על הדעת שסקטור שמשתכר מעט יקבל הצעה לשינוי במצבו שמשמעותה הקטנת הכסף שהוא מרויח עבור שעת עבודה - זהו אבסורד הצועק לשמיים וזו תמצית הרפורמה של יולי תמיר ומשרד האוצר. רק מטורף יחתום על דבר כזה. יש להבין שאם בית הדין לעבודה יאנוס את המורים לחזור ללמד ללא שיפור במצבם המשמעות היא קריסה מהירה וטוטאלית של מערכת החינוך ואיתה תוך זמן לא רב של החברה הישראלית. המאבק הזה איננו רק על שכר המורים - זהו מאבק על עתיד המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אי אפשר להתעלל במורים לאורך שנים ולא לשלם את המחיר.... (ל''ת)

    שרוני בר-און, 30/11/07 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    להורים המתחסדים

    חזי, 30/11/07 18:52

    לכל ההורים המתחסדים הרפורמה בבתי הספר היסודיים לא תועיל אם לא תהיה רפורמה בחטיבות העליונות , על כך נלחם היום ארגון המורים . התלמידים שלומדים היום בחטיבה עליונה לא יזכו לההנות מהרפורמה אלא רק בינכם הצעירים היות ועד שתגובש יקח פרק זמן .לכם נח כי הילדים בבית הספר ולא מפריעים לכם המורים משמשים כבייבי סיטר במשך הזמן שאתם עובדים. תסתכלו קצת קדימה ותראו מה יהיה בעוד כמה שנים , אם ימך כמו היום אל תבכו היות ולא נתתם יד להצלחה .
    רן ארז אם זו דעתם של ההרוים על השביתה, כדאי שנסיים את השביתה נחזור לבית הספר ונעשה את מה שצריך ולא יותר . אנחנו נפרוש ממהוראה וכך לא יבואו אלינו בטענות על המחדלים.

    הגב לתגובה זו

    • ההורים לא אשמים - הפנה את טענותיך למורי היסודי - בידם לעשות הרבה. (ל''ת)

      כדאי למקד את, 30/11/07 19:00

      הגב לתגובה זו

      • ההורים וכל אזרחי המדינה אשמים

        חיים, 30/11/07 20:18

        - על שבחרו באלה הנמצאים בממשלת הכזב
        - על שהם שותקים ולא מבקשים שדרוג מע' החינוך
        - על שאינם דואגים לנעשה בבתי הספר
        - על שהם שולחים את ילדיהם שלא לומדים דבר, כי לא ניתן ללמוד בכיתות העמוסות ובקיצוץ שעות לימוד
        - על שאינם מפגינים אחריות על כך שילדיהם לומדים 11 או פחות שנות לימוד במקום 12
        - על שהם לא מוכנים לצאת למאבק, וחשוב להם לצאת לעבודתם ולא חשוב מה ילדיהם יעשו, העיקר שמישהו ישמור עליהם בעת העדרותם מהבית
        - על שאינם מתערבים בתוכן ובהיקף הלימודים של ילדיהם
        - על שאינם מבקשים חינוך לערכים, אלא רק תעודת בגרות
        - על התנערותם מחינוך ילדיהם

        הגב לתגובה זו

        • אתה יודע מה - אתה צודק - אני חוזר בי מתגובתי הקודמת. (ל''ת)

          מודה ועוזב, 30/11/07 20:31

          הגב לתגובה זו

  • 69.

    נמאס כבר מכל הולגרים נוסח אתי בנימיני שלוקחים טרמפ על מאבקים צודקים (ל''ת)

    יפה, 30/11/07 18:51

    הגב לתגובה זו

    • בנימין רק בודקת שמצלמים אותה בטלויזיה מהזווית הנכונה. פשוט נלעגת.

      אבישי, 30/11/07 19:18

      יש לה כנראה גם טראומה מבית הספר. רואים שהיא הייתה הילדה המנודה בכיתה.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    שביתה המורים המיותרת מלכתחילה

    יקי, 30/11/07 18:50

    מורים יקרים תתעוררו עליתם על עץ גבוהה מדי . אתם לא יכולים להכתיב למדינה כמה תלמידים יהיו בכיתה .אם בישוב מסויים יהיו מאות ילדים אולי אלפי ילדים באותם גילים אז המדינה תחוייב לפתוח אין סוף כיתות לאותו גיל ...מאיזה תקציב ? האם אין גבול לכסף שהמדינה יכולה להקציב לבניית בתי ספר ... כמובן המדינה מתחייבת לעשות מאמץ להקטין ככל הניתן את מספר התלמידים בכיתה . לא הגיוני שהמורים יחייבו זאת . זה כמו לדרוש מבעל מפעל מספר מכונות מינימום אחרת העובדים לא יעבדו . כמו כן שעות לימוד הכל פונקציה של תקציב והשימוש בו . כמו שהמורים מלמדים היום וההשקעה של רוב המורים בתלמידים ברמה הקיימת .לא הכסף יעזור כי אם איכות המורים והרצון שלהם למצויינות.יכול להיות שחלק מהמורים מגיעים לכיתות רק לפרנסה ולא לשקיע בדור הצעיר על כך ,. המנהלים צריכים לתת את הדעת . אותו דבר לגבי שעות לימוד . קודם למה לבזבז חודש וחצי ולהתבכיין על שעות שקוצצו מפאת חוסר בתקציב . מה לעשות הצרכים רבים והתקציב הגדול לא מספיר .לצערינו אין אהבת מולדת מספיק אצל מורי ישראל עם ישראל ועתידו אינו בראש מעייניהם .

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מתעקש להנציח את ישראל כמדינת עולם שלישי? (ל''ת)

      שאף קצת, 30/11/07 18:55

      הגב לתגובה זו

      • אתם הפכתם את החינוך לתת רמה!

        מי שמדבר, 30/11/07 19:13

        ולא נותנים לבצע שינויים בתוך המערכת !!
        בתוך!!

        הגב לתגובה זו

        • למה אתה אומר אתם - זה היה אני - רק אני! (ל''ת)

          מורה מהשורה, 30/11/07 19:36

          הגב לתגובה זו

        • ההמון רוצה ''רפורמה'', ''מערך הוראה

          לחלק הבור שבעם, 30/11/07 19:43

          כולל'', ''שינוי הוראה כולל''.

          סלוגנים ריקים מתוכן, שמשמעותם: אולמרט, בראון חברון ושאר המושחתים יוכלו לאכול ארוחה ב-30000 ש''ח ולא להסתפק ב''פירורים'' שנאלץ לאכול הירשזון, המסכן נראה מורעב, מה זה 3000 ש''ח לארוחה?

          מורים חמדנים, רודפי בצע, בגללכם הירשזון רזה, זה גם הגורל שאתם מייעדים לאולמרט?

          הגב לתגובה זו

          • זה לא סלוגן. אם לא הבנת את התוכן של הרפורמה- (ל''ת)

            אל תתיימר, 30/11/07 20:07

            הגב לתגובה זו

            • תשפר את הסלוגנים שלך

              למפריחי סיסמאות, 30/11/07 20:38

              אולי אתה תאמין להם.

              תלמידי מצליחים, זה סיבה מספיק ראויה כדי שאהייה בהוראה.

              הגב לתגובה זו

    • ''עץ גבוהה''?

      ליקי מהצפון, 30/11/07 19:02

      ואתה רוצה שמישהו יקרא אח''כ את דברי ההבל שלך?

      הגב לתגובה זו

      • לא הייתי משקיע בבור הזה זמן תגובה.... (ל''ת)

        מיותר, 30/11/07 19:06

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    לכל מי שלא יודע. ככה: רק המורים החדשים יקבלו תוספת שכר משמעותית וגם

    יואל, 30/11/07 18:26

    אז שכרם יוצמד סוף סוף קצת מעל שכר המינימום במשק. 90% משאר המורים לא יקבלו כל תוספת.

    זה מה שאמר נציג האוצר רגב בכנס בואן-ליר השבוע !!!

    הגב לתגובה זו

    • את המורים הטובים והותיקים רוצים לזרוק לכלבים - ממש חכם.... (ל''ת)

      רפורמה כמעשה, 30/11/07 18:39

      הגב לתגובה זו

    • זו הטובה על המסירות לאורך שנים - ממתי צעירים חסרי ניסיון טובים יותר (ל''ת)

      עולם הפוך, 30/11/07 18:40

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    המורים לא מייחסים לעצמם את תוצאות המבחנים הבינלאומים... (ל''ת)

    מעניין, 30/11/07 18:15

    הגב לתגובה זו

    • הבית הוא הקובע את איכות הילדים עוד לפני שהם מגיעים לבית הספר -

      הסכת ושמע, 30/11/07 18:29

      המורים יכולים לכולל שינוי לטובה רק עם נותנים להם את האפשרות לכך. בכיתה של 40 ילד ובמעט שעות (זוכר - קיצוצים...) אי אפשר לחולל פלאים. אז למי אתה בא בטענות? כדאי שתפנה את האיכפתיות שלך לכיוון הממשלה הכושלת והמכשילה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה חצוף שלא יודע מה תפקידו

        אולי רק טיפש, 30/11/07 19:20

        תפקידכם ותפקיד המערכת להוציא את התלמיד עם רמה מסויימת!

        המערכת קובעת עם מה צריך לצאת ממנה התלמיד---ותפקידכם לבצע ולהביאו לשם!!

        אם הבית קובע--אתם, כמערכת, מיותרים!!

        תיישמו את השינויים הנדרשים ע''י שתואילו לקבל רפורמות נדרשות!
        לא מבקשים מכם לחולל פלאים--מבקשים מכם לא להכשיל שינויים נדדרשים!
        זה הכל!

        מומחי חינוך הגיעו למסקנה שלאו דוקא ''כיתות קטנות'' יואילו.

        יש דברים יותר חשובים.

        מי אתם שתחליטו בלעדית איך ייושם מערך ההוראה בישראל?
        יש משרד שלם לשם כך!
        קוראים לו משרד החינוך!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • אתה אידיוט אמיתי - אל תתלהם. לך ללמוד משהו. (ל''ת)

          מיותר, 30/11/07 19:37

          הגב לתגובה זו

        • תפקידי? מי אתה בדיוק חושב שאתה שמנסה לסתום כאן פיות? פאשיסט! (ל''ת)

          כמה שילמו לך, 30/11/07 19:44

          הגב לתגובה זו

        • משרד החינוך לא החליט....אלא האוצר

          ''המומחים''החליטו, 30/11/07 19:49

          הצרה אמרה בעצמה כי היא הבינה מניסיון של שרים אחרים, כי אין טעם לצאת למאבקים נגד האוצר, כי הם כשלו.

          אז היא הסתפקה במה שהם נתנו לה....

          ובאופן עקרוני, ממתי כל החלטה של משרד ממשלתי היא טובה?

          להזכירך, הם הוציאו אותנו למלחמה, לאחר החלטה של חצי שעה בערך, לאחר שסיימו להתנשק עם ה''נכדות'' שלהם, ולאחר שצלצלו לבנק למכור את מניותיהם.

          תשאל יותר ממאה ישראלים, מעל 30 מהם, ''זכו'' ליהנות'' מפירות ההחלטות ה''חכמות'' של הממשלה, ביום אחרון של ''אירוע כלשהו''.

          הגב לתגובה זו

          • משרד החינוך ועוד איך החליט (ל''ת)

            האוצר מיישם, 30/11/07 20:18

            הגב לתגובה זו

            • אם אתה החלטת שהחינוך קבע...., כי

              כדאי ליידע את, 30/11/07 20:40

              הצרה לא יודעת מזה.

              הגב לתגובה זו

            • וגם אם משרד החינוך החליט, החלטתו

              אם יחליטו בממשל, 30/11/07 20:43

              מוצלחת בדיוק כמו ההחלטה לצאת ל''פעולת הצופים'' . פעולה שבעקבותיה יותר ממאה ישראלים לא יזכו ילשמוע על קיסמה של ה''רפורמה''.

              אבל אם ''מומחי'' הממשלה החליטו, אז שלא נתאבד?

              הגב לתגובה זו

  • 65.

    לא חשוב החינוך, העיקר שיש בייביסיטינג (ל''ת)

    אש, 30/11/07 17:50

    הגב לתגובה זו

    • כיום המערכת היא בייביסיטינג !

      המערכת לא, 30/11/07 18:30

      לתלמידים שנמצאים בה.

      מי שבא מבית חזק וגם יכול להיעזר בעזרה פרטית - מגיע להשגים.
      אחרים-השגים דלים.

      כלומר-
      ההשגים לא בזכות המערכת! בזכות מוצא אישי ..

      המערכת כיום היא בייביסיטינג!
      ואתם, המורים השובתים, לא נותנים לשנות את זה.

      מי שמתנגד לשינויים של רפורמת משרד החינוך-מקבע את המערכת כבייביסיטינג.

      הגב לתגובה זו

      • די כבר עם ההכללות המנותקות מהמציאות (ל''ת)

        הגיע הזמן, 30/11/07 18:37

        הגב לתגובה זו

        • דו''ח דוברת ורפורמת משרד החינוך הם דיונים מאוד רציניים.

          זורקים הכל לפח, 30/11/07 19:26

          דו''ח דוברת הוכשל בזמנו, כיום מכשילים את הרפורמה.

          דרושים שינויים מהותים פנימיים בתוך כל מערך ההוראה.

          מומחים מקצועיים ישבו אז על דוברת והיום על הרפורמה--
          אלה תכנים מאוד רציניים!

          באיזה זכות המורים מסרבים בכלל להיכנס לדיון מקצועי (דגש מקצועי/חינוכי)על הרפורמה של משרד החינוך??

          מאיפה זכות הוטו הזאת?

          הגב לתגובה זו

          • טעות. דו''ח דוברת היה דו''ח של כלכלנים. (ל''ת)

            המורים היחידים, 30/11/07 19:39

            הגב לתגובה זו

          • ''שכחו'' להתייעץ עם המורים...

            מומחים, 30/11/07 19:52

            הורידו את שכרם....

            אבל חוץ מזה הכל בסדר...

            הגב לתגובה זו

  • 64.

    על פי כל הנתונים מספר המצטרפים להוראה בשלוש שנים האחרונות רחוק מאוד

    נא לקרוא. בדוק, 30/11/07 17:48

    מלהדביק את קצב הפורשים. אנחנו מדברים על מקצועות כמו היבטוריה שיש ''0'' מצטרפים חדשים, ומקצועות כמו מתמטיקה שיש 100 מצטרפים לכלל המדינה !!!! וכך הלאה...

    האם בעקבות הרפורמה ישתנה משהו בנתונים או שאולמרט פשוט רוצה להעביר את הפצצה המתקתקת לראש הממשלה הבא ?

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט עצמו הוא פצצה מתקתקת... (ל''ת)

      הייתי חייב..., 30/11/07 17:57

      הגב לתגובה זו

    • זה הפך מקצוע ל''מורות'' שמחפשות חצי משרה להשלמת הכנסה משפחתית

      ונח לגידול, 30/11/07 18:24

      ואירגון המורים נעמד על רגליו האחוריות כדי להשאירו מקצוע (לא מכובד!) כזה.

      רק קריירה מקצועית אמיתית תמשוך כוחות חזקים.
      קריירה אמיתית במשרה מלאה !!
      דרישות סף גבוהות, משרה מלאה, תגמול בהתאם (גבוה!).

      במידה ולא- ישאבו למערכת מי שמחפש שעות נוחות וחופשות ארוכות, בעיקר.

      הגב לתגובה זו

      • שקר וכזב - זה מקצוע שדורש כישורים מורכבים שלא לכל אחד .

        תפסיקו להסית, 30/11/07 18:32

        בנוסף - הסיפוק בעבודה זו הוא עצום. הבעיה היא שמסיפוק לא ניתן להאכיל את הילדים. לא כל אחד משכיל מספיק, רגיש וסבלני כמו שנדרש במקצוע הזה. נערי האוצר היו בודאי כושלים מיד עם היו מנסים להיות מורים............

        הגב לתגובה זו

        • נמאסתם.

          ההוראה זה רק, 30/11/07 19:28

          אתם מכשילים כל שינוי נדרש במערכת ההוראה.

          מערכת ההוראה-לא ''מספר תלמידים בכיתה''!

          יש חיה כזאת-מערך ההוראה.

          הגב לתגובה זו

          • האמת קשה לך. לך לטיפול. אני רוצה תנאים סבירים. תתפוצץ. (ל''ת)

            מורה, 30/11/07 19:40

            הגב לתגובה זו

  • 63.

    ב''זכות'' המורים נישאר עמוק ולנצח במערכת כושלת

    צועדים בסך, 30/11/07 17:38

    לא נותנים להכניס שינויים מהותיים.

    כל נסיון נכשל.

    הגב לתגובה זו

    • די עם המנטרות. הכפלת שכר המורים זה לא שינוי?

      לוגיקן, 30/11/07 17:43

      הקטנת הכיתות בחצי - זה לא שינוי? למה אתה מתעקש לבלבל את המוח. די לשטיפת המוח השיקרית הזו.

      הגב לתגובה זו

      • איפה ראית הכפלה בדיוק ??? אם תהיה כזו אהי אישית מסכים !!!!! (ל''ת)

        מורה, 30/11/07 18:24

        הגב לתגובה זו

    • ובא גלה לי מהי הבשורה החדשה ב''רפורמה'' ??? (ל''ת)

      אלכס, 30/11/07 17:44

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    סטיב אדלר לא יכול לירוק למאה אלף מפגינים שתמכו במורים!!!!!!! (ל''ת)

    אין לו, 30/11/07 17:24

    הגב לתגובה זו

    • סטיב אדלר הוא עבד נרצע של השלטון! - אל תבנה עליו! (ל''ת)

      חסר חוליות, 30/11/07 17:36

      הגב לתגובה זו

      • זו ההזדמנות האחרונה של אדלר להראות שיש לו ''ביצים'' !!!!!!!! (ל''ת)

        העם מתבונן, 30/11/07 17:54

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    מדוע רוב החותמים מהסתדרות המורים הם מהמגזר הערבי ???

    מורה, 30/11/07 17:22

    המנהלים והמפקחים , שרובם המכריע גברים, איימו ושיקרו במצח עזה לצוות המורים - שרובו המכריע מורות, שחונכו מלידה לציית. מי שהעזה להתנגד, צפויה להתעללות מצד המנהל והמפקח.

    זה קרה לחברות שלי בייסודי.
    המנהל הזמין איש ההסתדרות שהילל ושיבח את הרפורמה, וכנשאל עניינית לגבי החסרונות, הוא התחמק, ושיקר, והמנהל מיהר לגבות אותו.

    מורה זכר שהצטרףלאחרונה לבצפר ההוא, ושקיבל מיידית את התפקדים הבכירים, גם הוא תמך וניסה לשכנע את המורות לחתום. הסיבה: המנהל שיחד אותו. הוא עובד 12 שעות פרונטליות, וכל שאר השעות הן שעות אוויר (ניהול, וריכוז, בצוותא...ש''ב)

    רוב המורות חתמו (''..תקבלו תוספת של 2000 שקל, ואתן לא תעבדו יותר...אני מבטיח לכן. אני אהפוך את החלונות שלכן לשעות שהיה...'' ). חלק חתם כי הן מפחדות מההתעללות של המנהל, שהוא אדם קטנוני, נוטר טינה, ובעל רגשי נחיתות עד הירח. וגם מנהל כושל ממדרגה ראשונה.

    ומה עשה האדון אחרי שחתמו, והוא טס למשרד החינוך למסור את הטפסים?

    ''תראו, אני כמנהל, הרפורמה לא מיטיבה איתי...כולה 1000 ש''ח תוספת. ולכן אני לא חתמתי עליה'' !!!!!!!

    הוא, מן הסתם, ראה את הסעיפים הדנים בפיטורי מנהלים כושלים.

    מה יעשו המורות עכשיו?
    למי הן יפנו? להסתדרות המורים?

    צריך לתלות את ווסרמן על מה שעשה לציבור המורים בכללותו. לא רק המורים השייכים להסתדרות.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה, תארגנו מרד לפני שיהיה מאוחר מידי!!!!!!!!1 (ל''ת)

      פנו עוד היום, 30/11/07 17:35

      הגב לתגובה זו

    • בתור מורה מהמגזר הערבי רצוי שתתעוררו שם . (ל''ת)

      מיכל, 30/11/07 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    בשורה התחתונה יש לשאול: האם הרפורמה תביא לנהירת כח אדם חדש להוראה ?

    יורם, 30/11/07 17:22

    האם יום למחרת הרפורמה יעמדו בתור מאות סטודנטים להתקבל כמורים בבתי-הספר ?

    זה המבחן, ולצערי הסיכוי להתממשות תקוה זו קלוש ביותר !

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לרפורמה של האוצר או של ארגון המורים??? (ל''ת)

      ה-שאלה, 30/11/07 17:28

      הגב לתגובה זו

      • הרפורמה של האוצר כמובן (ל''ת)

        יורם, 30/11/07 17:39

        הגב לתגובה זו

        • כבר חששתי לרגע שאני צריך לכתוב תגובה נוספת... (ל''ת)

          מורה מהשורה, 30/11/07 17:41

          הגב לתגובה זו

          • לארגון המורים אין ''רפורמה''. רפורמה זה שינויים פנימיים

            בתוך מערך, 30/11/07 18:35

            המורים דורשים הקטנת כיתות והחזר שעות- ומה שהיה הוא שיהיה מבחינת מערך ההוראה.

            זה לא ''רפורמה''..

            הגב לתגובה זו

            • אתה מתכוון רפורמה כמו הבחירה הישירה לראש הממשלה??? (ל''ת)

              אידיוט - לא כל, 30/11/07 18:42

              הגב לתגובה זו

            • נכון. לכן כיתה קטנה זה לא השינוי הנדרש

              אלא דעת מומחים-, 30/11/07 19:30

              הרפורמה שמציע משרד החינוך.

              הגב לתגובה זו

            • זו סתם מכבסת מילים - הם רוצים יותר עבודה בפחות כסף - איפוא הרפורמה (ל''ת)

              דברי הבל, 30/11/07 20:47

              הגב לתגובה זו

  • 59.

    מפלגת העבודה תעלם בבחירות הבאות מהמפה עם לא תתמוך במורים!!!!!!!!! (ל''ת)

    לימדו מה קרה, 30/11/07 17:17

    הגב לתגובה זו

    • ברק מאוהב בתפקידו כשר ביטחון - שום דבר אחר לא ממש מעניין אותו!!!!!! (ל''ת)

      ושכולם יתפוצצו, 30/11/07 18:05

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    תנו לילדי ביה''ס העממי ללמוד

    שמוליק, 30/11/07 17:10

    תנו לילדים ללמוד כל עו אפשרי הדבר

    ותנו למורי התיכון ללמוד לקראת תחילת הלימודים על מנת שיוכלו להפגין רמה סבירה ולא מה שהםיהסיגו עד היום חבורת העצלות.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה עילג, בור וטיפש. אני מרחם על ילדיך. (ל''ת)

      משכיל, 30/11/07 17:18

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לזרוק את כל המורים ולהחליף אותם במורים טובים מהשטחים די לכיבוש (ל''ת)

    ותמאות המורה, 30/11/07 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חינוך של עולם 3 על מה לשלם להם עוד? (ל''ת)

    מורים עצלנים, 30/11/07 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    סטיב אדלר - ברחל בתך הקטנה - אל תרים ידך על מאבק המורים!!!!!!!! (ל''ת)

    זהו מאבק בעל, 30/11/07 16:41

    הגב לתגובה זו

    • זה לא. זה מאבק שמרני על שימור מתכונת עבודה שעבר זמנה (ל''ת)

      במקום להצעיד, 30/11/07 16:47

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון! תפסיק להסית! אפילו רונית תירוש אמרה שהסכם היסודיים גרוע

        די להסתה, 30/11/07 16:52

        ויש ללכת להסכם חדש עם המורים על בסיס תוכניתם!!!!!!!! והיא בודאי לא חייבת למורים דבר אחרי בגידת בעבר עם לימור לבנת!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • כיתות קטנות והחזרת שעות זה לא תוכנית (ל''ת)

          עלובי נפש, 30/11/07 17:40

          הגב לתגובה זו

          • לא?!? למה?!? אין נימוק - העיקר אמרת. לדפוק את המורים! הנה זו תוכנית (ל''ת)

            טמבל, 30/11/07 18:00

            הגב לתגובה זו

            • תוכנית או רפורמה-שינויים הרבה יותר מהותיים פנימיים (ל''ת)

              מה לעשות, 30/11/07 18:36

              הגב לתגובה זו

            • חבל על הבריאות שלך.....

              יריקה בפנים=, 30/11/07 18:44

              האוצר יורק להורים (כמובן גם למורים...) בפנים, ואומר להם שאין לו כסף לכיתות קטנות ולהחזרת שעות והם אומרים שזה גשם מבורך.


              אם המורים ינזקו, אז הורים כמו חלק מהמגיבים כאן, ידחפו בכוח, 100 תלמידים לכיתה (את ילדיהם שלהם...), ינעלו את הדלת, ויזרקו את המפתח לים.

              הגב לתגובה זו

            • כמה שיפריעו פחות למורים ללמד יותר טוב - נמאס כבר מהרפורמות כל שנה

              מורה ודוקטור, 30/11/07 18:44

              שנתיים! די. מספיק לבלבל את המוח. די עם ניסויים עם חשבון המורים והתלמידים. תנו משכורת מכובדת, כיתות קטנות ושעות לימוד - את כל השאר השאירו לנו ותפסיקו להתערב.

              הגב לתגובה זו

            • אתה הבנת את מה שכתבת?

              ל:מה לעשות, 30/11/07 18:52

              אני מזהה שזה בעברית, אבל חוץ מזה?......

              הגב לתגובה זו

            • שבענו מרפורמות - תנו תנאי עבודה סבירים!! (ל''ת)

              מורה מהשורה, 30/11/07 18:54

              הגב לתגובה זו

            • אתה צודק - אבל זה אני מכור...... (ל''ת)

              מורה, 30/11/07 18:57

              הגב לתגובה זו

            • אתה הבנת את מה שכתבת?

              ל:מה לעשות, 30/11/07 19:05

              אני מזהה שזה בעברית, אך חוץ מזה?.....

              הגב לתגובה זו

            • ''שינויים הרבה יותר מהותיים פנימיים''

              ל:מה לעשות, 30/11/07 19:30

              אתה הבנת את מה שכתבת?
              כי אני מזהה שזה בעברית, אבל חוץ מזה?....

              הגב לתגובה זו

  • 54.

    מצב החינוך נובע מאדישות ההורים!! מגיע לכם!!

    הורה שאכפת לו, 30/11/07 16:29

    איך אתם מסכימים להמשיך לשלוח את ילדיכם למערכת כה כושלת על פי כל סטנדרטים בינלאומיים?? מתי תתעוררו?? כשנגיע למקום האחרון בעולם מבחינת הישגים?? אנחנו כבר לא רחוקים!!
    הורים שלא תומכים במאבק המורים חוטאים לילדיהם!!!!
    אל תשלחו את ילדיכם לבית הספר ביום א'!!! הגיע הזמן שהחברה הישראלית תשמיע קול צעקה!!!! עד מתי ממשלות ישראל ירמסו את החינוך ונישאר אדישים????

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את תגובה 51- נראה לי שאתה

      יורם, 30/11/07 16:33

      בסטטיסקה הזאת

      הגב לתגובה זו

      • תגובה 51 היא מוזמנת שיקרית ורשעה - ראו הוזהרתם. (ל''ת)

        ד., 30/11/07 16:35

        הגב לתגובה זו

    • שלא יתפוצץ לך וריד-תרגיע:אסור להעלות להם שכר

      בלי רפורמה, 30/11/07 16:44

      נגיע למקום אחרון בטוח - מערכת כושלת, שוויונית

      הגב לתגובה זו

      • יש לך ילדים? אתה שולח אותם לביה''ס? למה??? (ל''ת)

        שאלת תם, 30/11/07 17:04

        הגב לתגובה זו

    • אוהדי האוצר

      ש זמי, 30/11/07 16:50

      אתה בהחלט צודק. המערכת קרסה כבר מזמן. את המשרד היחידי הקיים במדינה מעניין רק הכסף. המשרד החינוך ללא כסף אין לו כל חשיבות. הרפורמה עליה מדבר משרד האוצר מטרטה לא לשפר את רמת החינוך אלא להואיד את העלויות כמו אצל פועלי התעשייה. התגובה של חלק מהועדים מטרתה לרצות את משרד האוצר.

      הגב לתגובה זו

    • המערכת כושלת בגלל מתכונתה הנוכחית וכח האדם הנוכחי !!

      סרוב המורים, 30/11/07 18:13

      מנציח את המערכת הכושלת וההשגים הדלים.

      הגב לתגובה זו

      • המורים לא מסרבים לשינויים - העובדה הם רוצים יותר כסף ופחות תלמידים! (ל''ת)

        תפסיקו לשקר, 30/11/07 18:35

        הגב לתגובה זו

        • ונניח וזה נכון....מה רע בזה?

          למנדבים את, 30/11/07 18:54

          אתה עובד בחינם?

          הגב לתגובה זו

  • 53.

    נכון - רן ארז אינו הגנרל האידיאלי: הוא לא יפה או רהוט אבל הוא צודק

    רן ארז, 30/11/07 16:25

    ועקשן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מציגים לנו מצג שווא

    יורם, 30/11/07 16:25

    הבעיה הבסיסית נעוצה ברמה הירודה של המורים ולא בשכרם.
    בעיה חמורה נוספת היא הגיבוי בכל מחיר שנותנים הורים לילדיהם אל מול המורים.
    ילדים מרשים לעצמם יותר מידי , לא נותנים ללמד , והמורים שגם בלי הבעיות הללו ברמה ממוצעת נמוכה, לא מסוגלים ללמד.

    הגב לתגובה זו

    • מאיפוא אתה מכיר את המורים? מאיפוא אתה יודע מה המצב ומה סיבותיו? (ל''ת)

      לנבזות אין, 30/11/07 16:36

      הגב לתגובה זו

    • אל תשמיץ סתם אם אתה לא מבין (ל''ת)

      משהי, 30/11/07 16:47

      הגב לתגובה זו

    • זה לא נכון, אבל גם אם כן

      משה, 30/11/07 17:04

      אתה צריך לתמוך פי שתיים בשביתה, אלא אם אתה חושב שמורים מצויינים יבואו לעבוד בשביל משכורות מגוחכות.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אירגון המורים עובד על הציבור-----------------הרפורמה טובה לחינוך!!

    מערכת החינוך, 30/11/07 16:24

    כיתות קטנות והחזר שעות שקוצצו-
    זה קליט ,מבחינת האוזן הציבורית, אבל זה לא השינוי המהותי שנדרש!

    השינוי היה בדו''ח דוברת, והשינוי נמצא כיום ברפורמה של משרד החינוך.

    המורים לא מסוגלים/לא מעוניינים בשינויים הנדרשים.
    אולי זה טוב למורים שהתרגלו לשעות עבודה מסויימות (מגוחכות).

    זה לא טוב לחינוך.

    טובת החינוך דורשת שינויים מעבר ל''כיתות קטנות והחזר שעות''(המקסימום שהוד מעלת המורים מוכנים לתרום כתובנה חינוכית לטובת המערכת,בלי שזה כמובן דורש משהו מהם- אופס..
    כמראה בגלל שזה לא דורש כלום מהם.)

    תובנת המורים בקשר לשינויים הדרושים למערכת-דפוקה.

    תוצאות מערכת החינוך בכל מבחן בינלאומי ומבדקים פנימיים-דפוקות.

    מי לא נותן להכניס שינויים רציניים?
    -המורים!
    ה מ ו ר י ם !!

    הגב לתגובה זו

    • על מי אתה מנסה לעבוד:

      מורה מהשורה, 30/11/07 16:34

      דו''ח דוברת הוא אסון. לא מנהלים בית ספר וחברה אנושית כמו מפעל למוצרי פלסטיק: תפוקת עבודה וכד'. כל המחקרים מראים ששכר גבוהה והקטנת כיתות הוא מתכון בדוק ובטוח להצלחה = ראה מדינות מובילות בעולם = רק אצלינו יש כאלה שחושבים שכולם מטומטמים ואם חוזרים על דבר שקר עוד ועוד בסוף ישכנעו את כולם. מי אתה? אולי תסביר את המניעים שלך לתגובה? אתה באמת חושב שמורי ישראל שרבים בהם (כמוני) בעלי תואר שני ושלישי מאוניברסיטה טובה (לא שלוחה של דרבי כמו חברי כנסת מסוימים...) לא יודעים על מה הם מדברים. זכור: ישראל עדיין מובילה בעולם בהי טק ותחומים רבים - מי לימד אנשים אלו לדעתך? הפסיקו לירוק לבאר שהמדינה הזו שותה ממנה. אתם שופכים את התינוק עם מי האמבט וסוף הדבר יוביל להתפוררותה של המדינה. האם המילה של החברים של הירשנזון - להזכיר: גנב כספי משלחות לפולין בין השאר - שווה יותר משל מאה אלף מורי ישראל???!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה בסלע!!!!!!!!1 (ל''ת)

        לקרוא, 30/11/07 16:41

        הגב לתגובה זו

      • תפסיק לקשקש

        היודע, 30/11/07 16:44

        מוצעות למורים תוספות שכר משמעותיות (כדרוש) אבל המורים רוצים להמשיך לעבוד 24 שעות בשבוע וזה לא סביר. כל עובד במגזרים אחרים עובד לפחות 40 שעות בשבוע. ושלא יספרו שהם בודקים בחינות 20 שעות בשבוע....
        לא סתם כל הנשים רוצות להיות מורות....
        לסיכום מגיע למורים שכר הולם, אך הם צריכים להסכים לעבוד יותר בתמורה.

        הגב לתגובה זו

        • כל התוספות הן מהורדת שכר למורים!!!

          הבקי, 30/11/07 16:52

          אין לך מושג מינמלי על משכורת
          מורה!!!
          כל התוספות שהתייחסת אליהם נלקחות מהמורים ממשכורתם הנוכחית , למה הדבר דומה?
          שאתה מרוויח נניח 5000 ש''ח
          גוזלים לך 2000 ש''ח ומספרים
          לך שאתה מסרב לקבל 1200 ש''ח תוספת לעוד עבודה!!
          האוצר לא מספר בציבור שמורידים
          למורים את הגמולים ששוויים בממוצע
          כ1400 ש''ח למורה (כ20% ממשכורתם המצומקת)
          הרפורמה המוצעת היא תרגיל עוקץ חשבוני על חשבון המורים

          הגב לתגובה זו

          • אכן! כל התורה על רגל אחת! עובדים עלינו בעיניים! (ל''ת)

            מורה, 30/11/07 17:15

            הגב לתגובה זו

        • אי אפשר להתווכח עם מי שלא מבין את העבודה החינוכית או שאינו רוצה להכ

          עייפתי מלהסביר, 30/11/07 17:00

          24 שעות פרונטליות הם רק חלק מהעבודה. משרה של מורה נקבעה כך לא סתם - היה מי שהבין שמשמעותה מישרה הינו 40 שעות. אגב עבודה זו היא אחת הקשות בעולם וגל על מומחיות זו יש לשלם להם. לפני שאתם ממהרים לנדב את המורים לעבודה נוספת שלמו להם את מה שמגיע להם ותנו להם סביבת עבודה סבירה. אחרי זה נתווכח על ''רפורמה''.

          הגב לתגובה זו

      • מסכימה עם מורה מהשורה (ל''ת)

        כל הכבוד לך, 30/11/07 16:46

        הגב לתגובה זו

      • ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה

        יורם, 30/11/07 18:57

        ובכן, תואר לא נותן לך את היכולת ללמד!
        לא ראשון , לא שני ואפילו לא שלישי.
        כדי ללמד צריך לדעת יותר מהחומר הכתוב, אני משוכנע שאתה גם יודע עמוק בפנים כמה מורים יש שלא יודעים להעביר שיעןר.
        כמה אקדמאים דיבילים יש גם, מה אתה מנסה לומר , שמי שיש לו תואר הוא פתאם מורה מדהים?! , אתה יודע שלא כך הדבר.
        מה שאני מנסה לומר, הוא ,שיש יותר מידי מורים שאינם ראויים ואם אתה ''חפץ חיים'' וחרד למקצוע שלך אז כדאי לך לקרוא מעט יותר את דו''ח דברת ולהסכים לו.
        למה אתם נבהלים? בכל המשק ככה זה עובד, ולבחור שנתן את דוגמת הצלחת ההיטק בעולם התשובה.
        ''קללת בלעם'' הוא התכוון שההצלחה שלהם היא תולדה של הלמידה שלכם, נו באמת, הרי ברור לכם שלא כך היא.
        ההצלחה מגיעה הרבה אחרי ובד''כ לצערנו מרבית הסטודנטים עושים מכינה, כי המטען אותו הביאו מכם דל הוא.
        וההצלחה של ההיטק היא בדיוק התורה של דברת שאתה ירא ממנה.
        אולי יש לך סיבה טובה?!

        הגב לתגובה זו

        • אתה כל כך מלא בעצמך:

          מורה מבריק, 30/11/07 20:42

          1. גם פרופסורים ואנשי עסקים יכולים לטעות - לדוגמא דוברת.
          2. יש המון מורים במערכת ולשם כך בשנתיים הראשונות הצמנהלים יכולים לפטר אותם - מי ששרד כנראה שווה משהו.
          3. רק במדינות טוטאליטריות יש אנשים שמחליטים מי ראוי ומי לא - בוא נגיד שאני לא סומך על המנגנון שהממשלה תבחר עבורי.
          4. גם עם חלק מהמורים גרועים לא קרה שום דבר - הראייה בכנסת יש לא מעט אנשים מושחתים ומטומטמים.
          5. היות שמדובר בחיים שלי ולא בשלך הרשה לי להיאבק על תנאים נאותים לעבודה. אני מאמין שאיכות המורים לקבעת ע''י חיזוק חיובי (משכורת טובה) ולא ע''י חיזוק שלילי (ועדה של אינקויזיטורים). בפסיכולוגיה אתה מבין משו?
          שבת שלום.

          הגב לתגובה זו

  • 50.

    יש בוודאי סיבה - ללחוץ על הממשלה לסיים את השביתה בתיכונים

    אמא ל-2, 30/11/07 16:21

    אני את ילדיי לא אשלח ביום א'.

    הגב לתגובה זו

    • ''אמא'' מורל ?? (ל''ת)

      מניפולטורים, 30/11/07 16:31

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    רן ארז - תארגן לכל הורה ביסודי ביביסיטר חינם מבין המורים השובתים!!! (ל''ת)

    בוא נעזור, 30/11/07 16:19

    הגב לתגובה זו

    • רעיון אדיר = הורה לילדים בוגרים יתנדב לשמור על ילדים קטנים ובדרך

      נפלא - ארז, 30/11/07 16:24

      אולי ילמד אותם קצת פרטי...

      הגב לתגובה זו

      • רן ארז - ארגן רשימה - אני מתנדב לשמור על ילדים של מי שהולך לעבודה!! (ל''ת)

        מורה, 30/11/07 16:43

        הגב לתגובה זו

        • מורה שובת מהתיכון טוב ממורה לא שובת בעממי!!!!!!!!! (ל''ת)

          מבריק!, 30/11/07 16:50

          הגב לתגובה זו

          • רן ארז - איפוא נרשמים????????? (ל''ת)

            גם אני בעד, 30/11/07 17:09

            הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא לשלוח את ילדיי היסודיים...לעמוד מאוחרי רן ארז

    NOT FRIER, 30/11/07 16:17

    כל העם עם רן ארז..כל העם בעד מחאה חברתית כוללת...רן ארז אל תיכנע..כולם עימך עד הסוף.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מסכימה עם רן ארז ועם כותב התגובה (ל''ת)

      NFOZ, 30/11/07 22:34

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    הורים! הפניית גב למורים - סוף החברה הישראלית! (ל''ת)

    דוד בן גוריון, 30/11/07 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יולי תמיר בגדה במורים מהרגע הראשון - לא נשכח ולא נסלח!!!!! (ל''ת)

    להעיף הביתה, 30/11/07 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הגיע הזמן לשר חינוך מקצועי ולא פוליטיקאי ליגה ג' שרלתן וצבוע....... (ל''ת)

    יולי - הביתה!!!, 30/11/07 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני אשלח את ילדיי ביום א' כרגיל

    שרון, 30/11/07 16:12

    אומנם המורים צודקים אבל, צריך ברפורמה לפטר מורים חלשים שלא מתאימים למערכת ולהוסיף שעות לימוד גם בבתי ספר היסודיים גם הם כמעט שלא לומדים. צריך לשלוח את הילדים כרגיל כל יום שהם לומדים הוא חשוב וצריך להעריך זאות

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר להחזיק את המקל משני צדדים: או שביתה או הנצחת הבורות - תחליט (ל''ת)

      איפוא ההגיון, 30/11/07 16:17

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני אשלח את ילדיי ביום א' כרגיל

    שרון, 30/11/07 16:12

    אומנם המורים צודקים אבל, צריך ברפורמה לפטר מורים חלשים שלא מתאימים למערכת ולהוסיף שעות לימוד גם בבתי ספר היסודיים גם הם כמעט שלא לומדים. צריך לשלוח את הילדים כרגיל כל יום שהם לומדים הוא חשוב וצריך להעריך זאות

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ארגון המורים צריך לארגן הפגנה שתעמוד רצוף מול משרד ראש הממשלה עד ש

    אוקראינה, 30/11/07 16:01

    ילך הביתה!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני לא אשלח את ילדיי ביום א'-כנסו הורים

    hilla, 30/11/07 16:01

    פעם אחת תעשו משהו עבור ילדכם ותפסיקו
    לחשבו על הקריירה שלכם. יש לי דיון חשוב
    ביום א' (אני עו''ד) ואני אקח בייביסטר לשם השארתם בבית.

    צאו מהאדישות שלכם-רק כך הממשלה תעשה מעשה.

    שלא תבואו אחר כך עוד 10 שנים ותאשימו את המורים....אתם תהיו האשמים אם לא תעשו זאת.

    הגב לתגובה זו

    • נורא קל לא לשלוח ילדים כשבכלל אין ילדים, נכון המורה הילה? (ל''ת)

      איזה אהבלה, 30/11/07 16:20

      הגב לתגובה זו

      • גם אני לא אשלח את ילדיי הגיע הזמן לגלות סולידריות

        אור מהשרון, 30/11/07 16:25

        כדי שהשביתה בתיכונים תסתיים. יש לי ילדה בתיכון בת 16 שאינה לומדת , מוריה מעולים בכפ'ס ואני חושבת שזו בושה שהמחנכת שלה צריכה לעמוד מולם עבור 4000 שח לאחר 20 שנות ותק.

        מספיק להיות אדם לאדם זאב

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    האם יש משמרת מחאה קבועה+משרוקיות מול ביתו של ראש הממשלה??? (ל''ת)

    סקרן, 30/11/07 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא שולחים את הלידים לבית הספר ביום א' - וגם לא ביום ב' !!!!!!! (ל''ת)

    אורנה, 30/11/07 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נתניהו=אולמרט= וברק= 0 בחינוך!!!! (ל''ת)

    לזכור, 30/11/07 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ארגון המורים צריך לארגן בדחיפות אלף מורים גברים למסימות מיוחדות!!!

    אם צריך -, 30/11/07 15:49

    חסימת צירי תנועה מרכזיים, הפרעה לפעילות בשדות התעופה, הפגנות רעשניות באמצע הלילה מול בית ראש הממשלה ושרת החינוך ועוד. כי רק בכוח אפשר להשיג במדינה הזו משהו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    למרות הקושי - לא אשלח את הילד לכיתה א'

    מור, 30/11/07 15:48

    שמשרד האוצר יישב מייד עם המורים על הסכם רציני.

    הגב לתגובה זו

    • לפחות שמורי האירגון לא ישלחו את ילדיהם לביה''ס (ל''ת)

      מורה עם כבוד, 30/11/07 17:41

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הנה הסיבה שבגללה עוד עשרות אלפי ילדים צריכים לשבת בבית:

    נועה, 30/11/07 15:33

    צאו מהסרט שלכם הורים מפונקים ומעצבנים, המאבק כאן הוא על עתיד החינוך בישראל וכולנו צריכים להיות שותפים לו. הדיע הזמן שכל הפלגים יאחדו כוחות ויצאו למאבק משולב: מורים, הורים, מרצים, סטודנטים, סגל זוטר, וכל מי שעיניו בראשו וחרד להמשך קיומה של המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני לא אשלח את בניי לבית-הספר ביום ראשון (ל''ת)

    אם חרדה, 30/11/07 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    להמשיך בשביתה ללא הגסלת זמן לא להישבר (ל''ת)

    רן ארז אוהבים א, 30/11/07 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איפה האחווה והסולידריות שפעם הייתה?

    ליאור, 30/11/07 15:29

    אתם רוצים שהילדים שלכם ימשיכו להתדרדר מול תלמידים ברחבי העולם? רוצים שילמדו עם עוד 40 תלמידים? אין בעיה אל תתמכו בשביתה. אבל אל תתפלאו לאן נגיע מכאן!
    זהו מאבק חברתי ממדרגה ראשונה!
    חייבים להשוות את התנאים של האנשים שיש להם פחות כסף, או שאין להם בכלל עם אלה שיש להם, או שיש להם מליונים.
    8.5 אחוז מגיעים למורים על פי חוק, זו לא טובה של הממשלה.
    הוספת 20 אלף שעות לימוד זאת עבודה בעיניים אחרי שקיצצו יותר מ-100 אלף שעות לימוד. מספר תלמידים בכיתה. וכן גם מעמד המורה, כרי שכרו חייבים להשתפר כדי לחזור להיות עם הספר, עם התרבות ועם המוסר.
    איפה האחווה והסולידריות שפעם הייתה? זה חלק מהחינוך הלקוי!
    הדבר היחיד שמעניין את המדינה זה כסף! אנחנו לא רוצים לחיות במדינה כזאת. יש דברים חשובים יותר!

    הגב לתגובה זו

    • צודק. הריקבון מתחיל מלמעלה

      אחימאיר, 30/11/07 15:39

      צריך להחליט את חינוך תרבות מוסר ועוד מילים ''מפוצצות'' חשובות לנו או לא. נמאס משטחיות! רוצים תרבות, רוצים חשיבה ותכנון לעתיד ולא לעכשיו.
      גברת בנימין לא מייצגת אף אחד עם קודקוד בראש!

      הגב לתגובה זו

      • ממי למדת לעשות הכללות?

        המגיב, 30/11/07 16:06

        ממי למדת לעשות הכללות כל-כך מטומטמות? אתי בנימין? לי יש שני ילדים בני 3 5, אני רוצה שיקבלו את החינוך הטוב ביותר! אתה לא רוצה חינוך טוב יותר? אתה לא רוצה לעשות שינוי כזה שיביא את הטובים ביותר להוראה? נכון, יש מורים פחות טובים, נכון ייקח הרבה שנים עד שזה יסתדר, אבל צריך להתחיל מתי שהוא!
        השביתה מוצדקת. נקודה.

        הגב לתגובה זו

    • הגם אתה, ברוטוס...?

      קול העם, 30/11/07 15:44

      המורים מפונקים!

      שילכו לנקות חדרי מדרגות אם לא מוצא חן בעיניהם המקצוע שבו בחרו. הם ידעו לאן הם נכנסו עוד מימיי הלימודים שלהם באקדמיה.
      מה קרה, פתאום רוצים פחות עבודה ויותר תנאים וכסף?
      שילכו הביתה! גם ככה הם לא מלמדים שום דבר כמו שצריך, ומצב הנוער הים הוא הגרוע מאי פעם. אני עובד מול הבית ספר ורואה את ההתנהגות המגעילה והמזעזעת של הילדים. איכס... סחיטות, איומים, מכות, מתחצפים למבוגרים, ועוד ועוד

      והיפה מכל... המורה עוברת, הילדים רבים על המדרכה מכות, והיא ממשיכה בלי לעשות מאום...

      תמשיכו לשבות ולבכות.

      אתם בכנסת, אל תיכנעו לדרישות של הסחטנים. תעיפו את כולם ותביאו מורים חדשים וראוים יותר.

      בשביל עתיד טוב לכולנו.

      הגב לתגובה זו

      • אני מניח שאתה מתכוון שיביאו מורים חדשים כמוך!!! (ל''ת)

        בוא נראה אותך, 30/11/07 15:54

        הגב לתגובה זו

        • לא הבנתי

          ליאור, 30/11/07 16:11

          אתה באמת לא רואה שהאוצר משקר?
          מה שהאוצר עשה בשנים האחרונות מראה שחינוך ועתיד לא מעניין אותו!
          אני רוצה ואני בעד לשנות את זה. אני בעד חינוך טוב יותר ומורים טובים יותר לילדים שלנו. העלאת מעמדו של המורה, גם ע''י שכר זה חלק מהעניין.
          המדינה לא יכולה להתפלא בציונים נמוכים של הילדים אם הם שמים את החינוך בסוף הרשימה. איך אמר חתן פרס נובל היהודי אומן... אני לא מפחד מהגרעין האיראני, אני מפחד מזה שהילדים שלהם יהיו חכמים ומשכילים יותר מהילדים שלנו. זאת הדרך היחידה לנצח-חינוך. זה ההתחלה של הכל.
          נמאס מתרבות ''הגיידמק'' שאנחנו חיים בה-אם אין לך כסף, אין לך זכות לחיות. זה מטורף! אנחו כורתים לעצמנו את העץ שעליו אנחנו יושבים.
          אחי, אני בעדך אם לא הבנת-שוב שבת שלום.
          (בעד המורים זה בעדינו...)

          הגב לתגובה זו

          • זו הייתה תגובה צינית לקול העם - תבדוק... (ל''ת)

            א, 30/11/07 16:22

            הגב לתגובה זו

            • ואללה. תודה על התמיכה (ל''ת)

              ליאור, 30/11/07 16:39

              הגב לתגובה זו

      • אחי אתה מתלהם! מה קרה?

        ליאור, 30/11/07 15:57

        אם זה מקצוע כל-כך טוב למה אף אחד אחר לא רוצה לעבוד בו?
        זה שהם ידעו למה הם נכנסים אליו לא הופך את זה ללגיטימי!
        אלה לא סתם מילים! אישתי היא מורה. היא משקיעה ימים על גבי שעות עם תמורה ממש מגוכחת. תתיחס בבקשה לדברים שכתבתי למעלה: אם זה לא קשה לך מדי ואתה חזק בהבנת הנקרא...

        הגב לתגובה זו

        • ליאור היקר - מאמציך לשוא - זו תגובה מוזמנת שהוציא רובוט-מחשב.... (ל''ת)

          יפה, 30/11/07 16:04

          הגב לתגובה זו

          • אתה מאשים אותי במשהו?

            ליאור, 30/11/07 16:31

            אתה באמת חושב שאין לי דברים יותר מעניינים לעשות חוץ מלתת תגובות בערב שבת?
            אני מתעקש להגיב לך כי החינוך חשוב לי יותר ממה שהוא חשוב לך כנראה. אם כך נפרד כידידים.
            דרך צלחה אחי

            הגב לתגובה זו

        • אתה מדבר כך בגלל אישתך

          קול העם, 30/11/07 16:16

          תפקח עיניים וצא מהבועה - החינוך גרוע בגלל שהמורים גרועים.

          ואת השאר צא ולמד

          הגב לתגובה זו

          • למה אתה עושה הכללות: יש טובים ויש פחות כמו בכל מקצוע :

            בוא נשוחח, 30/11/07 16:21

            אגב במה אתה עוסק? האם אתה מצליח? מי מחליט על זה? כמה אתה מרויח? עם מי אתה עובד? יש לך משרד? מזגן? קפה? === פרט!

            הגב לתגובה זו

          • גם בגלל אישתי...

            ליאור, 30/11/07 16:37

            אבל בעיקר כי החינוך חשוב לי.
            הנה דוגמא: אתי בנימין אמרה שהשביתה היא רק בגלל כסף.. ומשפט אחד אחרי היא טוענת שיש מורים שממשיכים ללמד בסתר למרות השביתה.
            איך זה מתיישב יחד? אני אענה לעצמי: יש הרבה מאוד מורים שחשוב להם החינוך יותר ממה שחשוב להם הכסף. וזה חבל כי אנחנו חיים בעולם שהכסף מדבר.
            אגב אישתי לא מקבלת משכורות כבר חודשיים... אתה לא תמצא אותי מדבר על כסף. המורים נאבקים על דברים חשובים וחברתיים באמתא.
            חלק מהמאבק הוא על זה שאנחנו מאבדים את הצביון המיוחד של המדינה. מותר להשתמט מצהל חשוב יותר לעשות לביתך ולא חשוב לך מהאחרים. זה לא חבל?
            יותר חבל מזה שהמאבק לא חוצה גבולות ולא מצטרפים אליו גם סטודנטים/אנשי רוח אנשי תרבות אמהות חד הוריות אנשי פריפריה ושאר העם שהאוצר דורך עליו.
            רוני בראון אגב, גר בתל אביב בדירה ששוה מליוני דולארים! יש דברים חשובים מכסף- כמו חינוך!
            תנסה להגיב בצורה מנומקת ארוכה יותר ממשפט אחד. אתה יכול?
            לא! יודע למה? כי האוצר מדבר מגרונך. אין לך מושג מה נעשה סביבך
            שבת שלום

            הגב לתגובה זו

            • ליאור - לא צריך להתבייש זה גם על כסף - מי היא הגברת שתטיף לנו מוסר! (ל''ת)

              מורה שרוצה, 30/11/07 16:48

              הגב לתגובה זו

            • צודק! אני לא מתבייש

              ליאור, 30/11/07 16:57

              האוצר דוחף את המורים לפינה וגורם להם להרגיש כאילו כסף היא מילה גסה! אני אומר לא! היא לא מילה גסה. וכן, זה חלק מהמאבק. תקרא מה שכתבתי על תרבות הגיידמאק שאנחנו חיים בה. צריך שהפקידים הקטנים מהאוצר ירוויחו כמו מורה ומורה תרוויח כמו פקיד אוצר. ככה נגיע לעתיד טוב יותר. אגב, מי מינה אותם להחליט מה חשוב ומה לא? אנשים קטנים וצרי אופקים.

              הגב לתגובה זו

            • ליאור - יפה כתבת. בהצלחה לכולנו! (ל''ת)

              א, 30/11/07 17:12

              הגב לתגובה זו

      • אני נותנת גב למורים

        שלומית-אם, 30/11/07 16:00

        כל הדברים שאתה כותב נכונים. חלק מהשביתה מבקש לענות גם על המצב הזה. אי אפשר לבקש מהמורים לעשות דברים שההורים אמורים לעשות. התלמידים צריכים ללמוד חינוך תרבות וכבוד הדדי. המורים רוצים ללמד אותם, אנחנו צריכים לעזור להם ולהיות לצידם ולא לצד הממשלה. עושה הרושם שלממשלה יש דברים חשובים יותר מהעתיד של הילדים שלנו.
        מורים- לא להתייאש, רוב ההורים השפויים איתכם במאבק!!!!

        הגב לתגובה זו

      • מה ברוטוס שייך לכאן? (ל''ת)

        יוליוס קיסר, 30/11/07 16:17

        הגב לתגובה זו

    • לאור תוצאות המבחנים, דוקם שיתחילו לעבוד

      עופר, 30/11/07 17:18

      קודם שיתחילו המורים לעבוד תמורת הכסף שהם כן מקבלים, אחר כך נדבר על תוספות

      הגב לתגובה זו

      • למה? אתה זה שמשלם להם? אולי נעשה ההפך?!? (ל''ת)

        אידיוט, 30/11/07 17:51

        הגב לתגובה זו

        • כן !!! אני משלם ואני הצרכן !!!

          עופר, 30/11/07 18:39

          אני משלם את המשכורות דרך המיסים שלי.
          אני צרכן של השירות שהמורים נותנים, ואני, ואחרים כמותי, לא מרוצים מהמוצר.

          קאפיש ???

          הגב לתגובה זו

          • והמורים משלמים מהמיסים שלהם את

            למשלם המס היחיד, 30/11/07 18:58

            שאר השירותים הציבוריים...

            ואגלה לך משהו?
            גם הם לא תמיד מרוצים מהשירות שהם מקבלים....

            הגב לתגובה זו

            • רק שבמקום אחר...

              עופר, 30/11/07 20:28

              בכל מקום עבודה אחר, היו מעיפים אותם לכל הרוחות עם כאלה תוצאות.

              הגיע הזמן שיצאו מהבועה.

              חוץ מזה, יקירי, לא טענתי שאני היחיד, יש עוד רבים כמוני שמשלמים מיסים ושואלים למה התוצאות כאלה.

              הגב לתגובה זו

            • ז''א שאין יותר גרועים בשאר המשרדים

              וכל השאר, 30/11/07 20:51

              הממשלתיים כי כולם הועפו?

              אז מדוע אני עושה בזמן האחרון את העבודה של כל מיני פקידים?

              מפקססת להם (לבקשתם) את החוק שהם אמורים לדעת אותו...

              מסבירה להם כיצד יש לעשות בצורה נכונה את החישובים המתאימים כך שאקבל את זכויותי

              קוראת את הנתונים במקומם, כי הם ''לא רואים טוב''..

              בזמן האחרון הייתי צריכה לקבל כמה משכורות, כי אני עושה את העבודה של כמה פקידים כושלים בכמה משרדים ממשלתיים.

              דרך אגב, גם במקומות פרטיים אני נתקלת בלא מעט כאלה....

              וכולם עדיין בתפקידם, אין גם חשש שהם יצטרפו למעגל המובטלים בזמן הקרוב...

              הגב לתגובה זו

        • ועוד דבר...

          עופר, 30/11/07 18:41

          בו נתחלף, נראה אם תצליח לבצע את העבודה שלי.

          רק בשעבודה שלי, אין דבר כזה שעתיים פרונטליות ביום שני ואז הביתה.

          הגב לתגובה זו

          • לקרוא לך טיפש זה עלבון לטיפשים

            ליאור, 30/11/07 19:55

            האם גם פקיד בבנק שעובד רק 4 שעות ביום מקבל מעט כסף? מה עם מגיש ברדיו או בטלויזיה? תתחילו להבין ששעה פרונטלית מול תלמידים דורשת לפחות שעת עבודה בבית, וזה אומר משרה של 48 שעות! איפה יש פקיד ממשלתי שעובד כל-כך הרבה ומקבל כל-כך מעט?
            ועוד לעמוד מול 40 ולא 15 תלמידים כמו בפינלנד.
            ואסיים כהרגלי: הנימוקים שאתה נותן עופר, הם לא שלך, הם של משרד האוצר. צר לי עליך-אתה בור אלים חסר נימוס או השכלה.

            הגב לתגובה זו

  • 31.

    ההורים שמתנגדים חושבים שמורים

    זיו, 30/11/07 15:18

    צריכים להיות הביבייסטר של התלמידים......זה לא ככה הולך ..שובתים למען העתיד .למען פתרונות חברתיים ,אקולוגיים ,ביטחוניים וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הילדים שלי ילכו לבית הספר

    הורה, 30/11/07 15:12

    לא שמעתי מעולם על אירגון ההורים הארצי, אין לי שום זיקה אליו.

    אני לא תומך בשביתת המורים. המורים הם אלו שפוגעים במערכת החינוך כשהם מתנגדים לרפורמות חיוניות. יש להעלות את שכרם אבל מאידך להגדיל את מספר שעות העבודה ולהעניק סמכויות למנהלים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ישר כוח למורים

    רונית, 30/11/07 15:09

    ישר כוח ל מורים על מאבקם הנחוש
    על כי הם לא נותנים לרמוס את כבודם
    עד עפר, יש צורך לתמוך , בדיוק כפי שעושה ארגון ההורים הארצי.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הורים המאבק אינו רק שלנו

    סימה שמואלי, 30/11/07 15:09

    הורים יקרים גם ילדיכם יגיעו לתיכון. אם לא תעזרו לנו עכשיו תחשבו מה יהיה גורל ילדיכם בתיכון. הוכיחו לממשלה שאכפת לכם ממה שקורה במערכת החינוך. למרות הקושי השתתפו בהשבתת המחאה ביום ראשון

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ביום ראשון לא יהיה בית ספר!

    יו''ר ארגון, 30/11/07 15:03

    יו''ר ארגון המורים מחריזה בזאת שלא יהיה בי''ס היא ביקשה ממני למסור זאת כי היא רצתה שnrg ידעו זאת ראשונים

    הגב לתגובה זו

    • שרת הכינוך יולי תמיר צודקת (ל''ת)

      עמית, 01/12/07 08:29

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    יש סיבה- המורים של הילדים שלכם רק שאתם כל כך אגואיסטים שלא רואים

    תמר, 30/11/07 15:01

    יותר ממה שאתם רוצים לראות
    לא יקרה כלום אם תשאירו את הילדים יום בבית
    המורים של הילדים שלכם מרווחיחים שכר מינימום והילדים שלכם 35-40 בכיתה
    אלה לא תנאים.
    אבל הרי אתם לא ממש יודעים איך להתנהל עם הילדים יותר מיום בבית-נכון?
    בשביל זה יש בית ספר
    ואח''כ תבואו בטענות כלפי המורים על השגי ילדכם

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הורים אלה הם ביטוי לחברה בקריסה ובהתפרקות מערכים

    אני, 30/11/07 14:59

    אין שום סולידריות חברתית. עצוב

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אם היו משביתים

    בן גוריון, 30/11/07 14:58

    לאות הזדהות את נמל נתעופה על שמי ליומיים ...
    השביתה הייתה מאחורינו.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ביצוע בחינות מתכונת ללא בחינות בגרות

    ג. ש, 30/11/07 14:57

    צפיה מארגון ההורים הארצי לדאוג שהתלמידים ילכו לבית הספר על מנת ללמוד כמה שניתן יותר.
    צריך לזכור שהילדים לא לומדים כבר חצי שנה.
    במקביל אני מצפה מהארגון שיתחיל לחשוב כיצד ממשיכם את השנה מבלי לפגוע בעיקר בתלמידי כיתות יב.
    לפי דעתי צריך לא לקיים בחינות בגרות והציונים של התלמידים בכיתות יב יהיו ציוני המגן/ מתכונת.
    אין סיבה בעולם שהילדים יכנסו ללחץ מיותר והם ישלמו את המחירים של המורים ומשרד החינוך ומשרד האוצר.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זאת הבושה לכולנו אם בכל זאת יתקיימו לימודים (ל''ת)

    חינוך מצקועי, 30/11/07 14:43

    הגב לתגובה זו

    • צודק שישבו בבית וישחקו יותר טוב (ל''ת)

      ישראבלוף חלם, 30/11/07 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    סליחה מלימור לבנת. יולי תמיר כשלון

    זאב, 30/11/07 14:43

    צריך פשוט לבקש סליחה מלימור לבנת ולשאול: איך משאירים את יולי תמיר בממשלה? איך זה שרן ארז הוציא מיליונים על פירסום נגד לבנת ועל תמיר הוא שומר?..למה כי היא במפלגת העבודה?

    הגב לתגובה זו

    • סליחה באמת

      מוקי, 30/11/07 14:51

      זאת הרסה וזאת לא מצליחה לתקן.
      מי שמגיע לו סליחה זה הציבור.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני מציע למורי היסודי לפרוש מהסתרות המורים ולארגן ארגון מורי היסודי

    מוטי, 30/11/07 14:41

    ארגון זה יוכל לייצג את מורי היסודי בכבוד בלי לחצים של ההסתדרות .
    מורי היסודי יכולים להשיג השגים גדולים יותר ממורי התיכון . נשק השביתה שלהם הוא יותר אפקטיבי .
    אם הסתדרות המורים היתה משביתה לשבוע את היסודי והגננות השביתה מזמן היתה מסתיימת עם השגים טובי.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שלושת ילדי לא ילכו לבית הספר. יש לגלות קולגיליות. היום אלה המורים מ

    נעמה, 30/11/07 14:39

    מחר מגזר אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אנחנו לא יודעים לפרגן לעצמנו.

    מוטי, 30/11/07 14:34

    עצם הסכמת ווסרמן לקבל את הצעת האוצר לתוכנית ''אופק חדש'' היא תקיעת מקלות בגלגלים של אירגון המורים. ווסרמן לא השיג שום דבר טוב למורי היסודי . ההפך הוא הנכון המורים יעבדו יותר ויקבלו תמורה נמוכה ביחס למה שהם מקבלים היום .
    זו ההזדמנות להורים להרים את נושא החינוך בראש סדר העדיפויות .

    הגב לתגובה זו

    • וסרמן סינדל את המורים של ההסתדרות (ל''ת)

      והפראיירים, 30/11/07 15:05

      הגב לתגובה זו

      • סינדל??? === יותר נכון בגד. סכין בגב. (ל''ת)

        מקורב, 30/11/07 17:40

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    ברור! הרי המטרה הראשונית של בית הספר הוא ביביסיטר...

    אין עתיד!, 30/11/07 14:34

    כאשר המדינה ותושביה מסתכלים קדימה רק עד חצי הצעד הבא, לא פלא שהחינוך נראה כך, הרפואה נראית כך, ההשכלה הגבוה נראית כך, המשטרה נראית כך והצבא נראה ככה.
    ואתם יודעים משהו... מגיע לנו!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הורים שאכפת להם מחינוך ילדיהם צריכים לתמוך במורים (ל''ת)

    יונית כהן, 30/11/07 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חינוך מקבלים בבית, השכלה רוכשים דרך קריאת-ספרים ואינטרנט, ובית-הספר

    מורה נהדר הוא, 30/11/07 14:29

    זה למפגש חברתי ולא יותר, אז שהמורים לא יעשו עלינו ''פוזות'' ושרירים

    הגב לתגובה זו

    • צודק ביותר. ממילא המורים צריכים ללמוד איך מנהלים מו''מ (ל''ת)

      אמא, 30/11/07 14:58

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הילדים שלי ילכו כרגיל לבית ספר

    חזי, 30/11/07 14:20

    צר לי
    אך אני כבר לא מזדהה עם המורים העל יסודיים.
    וכאבא לבן מושבת, שכמעט מטפס על הקירות, אין לי אלא לדרוש במפגיע מראש ארגון ההורים הארצי להפעיל את כל הלחץ על מנת שהשביתה המחורבנת הזו תסתיים לאלתר.
    נראה לי שנציגי ארגון ההורים הארצי חושבים על כיוונים פוליטיים עבורם, ולא מעניין אותם כהוא זה עתיד ילדינו.

    הגב לתגובה זו

    • טוב כנראה את רוצה שמרטפות ולא הוראה . אז תקבלי שמרטפות. (ל''ת)

      ללא השכלה !!!!!, 30/11/07 14:38

      הגב לתגובה זו

    • מה זאת אומרת כבר לא מזדהה

      יוסי, 30/11/07 14:53

      ולפני חודש הזדהת ? משהו השתנה מאז ?

      הגב לתגובה זו

    • גם שלי

      דנה, 30/11/07 15:13

      נימאס כבר מהקישקושים

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הורים יקרים מתי תלמדו

    סמי, 30/11/07 14:17

    הורים יקרים גם לי יש ילדה בגיל יסודי יש לזכור שהאוצר עושה הכל כדי לא לצמצם את מספר התלמידים בכיתה. לו לא היה עושה זאת הרי מזמן הרפורמה היתה נכנסת.רפורמה אמיתית פחות ילדים בכיתה 25 תלמידים זה סביר. מכאן האלימות תרד. למורה יותר זמן להתייחס לתלמידים ובעיקר סבלנות ורצון לעבוד ולא רק להגיע לעבודה. כולם מבינים זאת עד שמגיע הרגע להזדהות . נכון אין מקום לשים את הילדים הרכים. נכון ביבי סיטר עולה(יותר משעת הוראה) אז תפסיקו להתעלם ותחשבו על העתיד הרחוק לא רק על העתיד הקרוב. לו הסתדרות המורים היתה משתפת פעולה ולא חותמת על אופק חדש הרי השביתה היתה קצרה עד מאוד ועל כך חבל. ברור לכולם שמניתי רק מעט מיתרונות צמצום מספר הילדים בכיתה
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • רפורמה זה לא מספר ילדים בכיתה (ל''ת)

      המורים עובדים, 30/11/07 14:46

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אחמדינגאד יודע מה הוא אומר - מדינה מתפרקת

    מישהו, 30/11/07 14:17

    מי חינך את דור ההייטק?
    מי חינך את חיילי צה''ל?
    את טייסי חיל האוויר?

    המורים מלמדים היום מול 40 פרחחים בעוד ההורים לא מסולגים להגיד לילדים שלהם לא, שולחים אותם לחוגים בלי סוף, וחושבים שהב''ס זה מקום להתפרק!

    תתעוררו, כי בגלל הורים שאיכפת להם רק מעצמם ומהכסף והנוחיות שלהם המדינה הזאת תתפרק על כל ערכיה בדיוק כמו שאחמדימג'נון אומר.

    ההורים ששולחים ילדים לב''ס הם בדיוק כמו הנוער המשתמט...

    אותו זוג אנשים - אגואיסט וחסר ערכים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ביום ראשון נדע לאיזה הורה אכפת מחינוך ולאיזה לא

    למורים אכפת, 30/11/07 14:05

    אנחנו המורים מוותרים על משכורות

    ושובתים.

    איפה ההורים?

    הגב לתגובה זו

    • להורים כאלה מגיע חינוך כזה! אבל מה עשו הילדים??? (ל''ת)

      אבות אכלו בסר.., 30/11/07 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי זה אירגון ההורים ?? לשלוח את הילדים לבית- הספר !!!!!!

    hartk'''''''''', 30/11/07 14:05

    לא די בשביתה עכשיו קם אירגון שאיש אינו יודע מאיפה הוא צץ וגם הוא משבית !!!!

    על זה בדיוק נאמר : כל ממזר מלך !!!

    הגב לתגובה זו

    • להורים כאלה מגיע חינוך כזה, אבל מה עשו הילדים???

      אבות אכלו בוסר, 30/11/07 14:38

      שהפ צריכים ללמוד בגטאות של 40 ילדים לכיתה, שהמורה מכירה את הילד רק לפי המיקום שלו ברשימה ולא תדע מה צבע העיניים שלו,
      הילדים שלכם סטטיסטיקה - ואתם שותקים

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ילדי לא ילך לביה''ס !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הורה, 30/11/07 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בוודאי שילכו לבי''ס

    דוריס, 30/11/07 13:54

    מספיק נזק נגרם.
    הגיע הזמן לחשוב על היום שאחרי!

    הגב לתגובה זו

    • דווקא מחשבה על היום שאחרי מצריכה לא לשלוח את ילדינו לבית הספר (ל''ת)

      אמא, 30/11/07 17:45

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    בקיצור החינוך ימשיך להיות שמרטפות . חבל. (ל''ת)

    הורה מזדהה, 30/11/07 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בסוף רק הדת תנצח

    פיני, 30/11/07 13:46

    אז שלחו את הילדים לישיבה תיכונית שם לא שובתים בכלל עצה חכמה

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זה לא יאמן , ההורים עצמם רוצים שיפגעו בחינוך של ילדיהם.

    כגכד, 30/11/07 13:38

    איזה מדינה , כנראה זה מה שמגיע למדינה הזו , חינוך מחורבן. ההורים רוצים בזה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק עם מטומטם מקבל את המגיע לו

      אזרת, 30/11/07 14:03

      צמצום האלימות בבתי הספר, הקטנת הצפיות בכיתות, הארכת יום הלימודים אינם סיבות מספיקות ? אם אלה ההורים מה הפלא שאנו מגיעים ל''הישגים'' כל כך טובים במבחנים הבינלאומיים ?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    וואי בע''ה יהיה בצפר בבקשה יש לנו מלא בגרויות אווףף (ל''ת)

    שקד, 30/11/07 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בושה

    יואב, 30/11/07 13:35

    ההורים מסתפקים בלצקצק בלשון ביום שישי בסלון.
    כשיש להם הזדמנות להשפיע, הם נסוגים.

    הגב לתגובה זו

    • סקס ישראלי מצוי... (ל''ת)

      ז, 30/11/07 17:38

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ממש לא טוב!

    חסוי, 30/11/07 13:31

    מה זה? זה ממש בושה!זה מספיק שהתיכוניסטים לא לומדים כמעט חודשיים ומסתובבים ברחובות-עכשיו גם הילדים היותר צעירים???אם לא ימצאו פיתרון למשבר הנורא הזה דחוף-המצב במדינה יהיה נורא!

    הגב לתגובה זו

    • זה כזה נכון וממש בושה למדינהה (ל''ת)

      הורה, 30/11/07 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    חח..נו ברור שההורים יישלחו את הילדים!

    ערן, 30/11/07 13:28

    יש עבודה...

    איפה בדיוק ישימו ההורים את הילדים שלהם??

    אצל הסבתא??חחחחח

    ההורים של היום,הם העניים של עוד 15 שנה.

    בינתיים תנו להם לעבוד ולשרוד.

    הגב לתגובה זו

    • אד נשבית את המשק. אם לא בשביל זה, בשביל מה? (ל''ת)

      שונא אוצר, 30/11/07 13:46

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך

      ראובן, 30/11/07 14:03

      כל הכבוד ! פגעת בנקודה הנכונה.
      עבור רוב ההורים בי''ס זה שמרתף
      בחינם ותו לא!

      הגב לתגובה זו

    • למר אלומראט יש בייצים של קרנף אפריקני.....

      מלקולם אסרף, 30/11/07 15:15

      הוא יינפץ את אירגוניי המורים לרסיסים זעירים.
      יש על מי ליסמוך....!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • ממממ'.... ?? לאן נעלם פקק תנועה מקרית ביאליק... מממ''''........???

      עוגב בתנוחה, 30/11/07 15:17

      בטח ירד ליטבול במיקווה......

      הגב לתגובה זו