• 59.

    וגם על שטחי יו''ש, חלק מארץ ישראל המזרחית, וחלקים מלבנון

    יש תיעוד כזה. האדמה שלנו!!!, 23/10/08 10:22

    כל מטר נרכש על ידי יהודים שאחר כך נטבחו בשואה. והבריטים המעונבים השלימו את המלאכה ומילאו את הארץ בערבים מכל מיני מקומות, כדי למנוע הקמת בית ליהודים בארץ ישראל. צבועים ונצלנים שכמותם: הסתייעו בהיהודים במלחמה נגד התורכים, השתמשו וזרקו.
    מסקנה: לא רכישת אדמה, ולא יחסים בינלאומיים, -מה שצריך זה כיבוש אדמה בכוח וגירוש והריגת האוייב בשטח שנכבש.
    זאת הדרך היחידה!!!
    אני מישהו מתל אביב, שבזכות חיסול שייח' מוניס- לא יורים עליו.

    IP: 79.176.228.187דווח על תגובה זו

  • 58.

    לא להוריד מסדר היום (ל''ת)

    יוסף מועלם, 03/12/07 10:29


    IP: 89.1.211.231דווח על תגובה זו

  • 57.

    יותר קרוב ל-70 אלף דונם.

    א.ב., 02/12/07 15:05

    למיטב ידיעתי המדובר בקרוב ל-70 אלף דונם. זלמן כהן ז''ל מכפר-תבור היה נציג הברון אשר ''שמר'' על אדמות אלה עבורו.
    כל השנים הללו הדבר היה ידוע, אך משום מה לא עשו דבר בעניין עד עתה.
    הגיע הזמן שהדבר נודע ברבים ואף כי היו יהודים (יוצאי רומניה ובולגריה ובראשם יחיאל ברקוביץ) אשר יישבו את האזור וחיו שם בתנאים קשים ומבודדים כאשר יהושע אוסוביצקי קישר בינם לבין השלטונות העותומניים וערביי הסביבה.

    IP: 192.115.90.81דווח על תגובה זו

  • 56.

    להחליף עם רמת הגולן

    יהודי ד, 01/12/07 15:38

    מדינת ישראל בהסכם שלום צריכה בתוקף לדרוש להחליף את רמת הגולן באדמה הישראלית ליד דמשק.
    הערבים יבינו את זה וגם יסכימו בסופו של דבר.

    IP: 79.180.247.204דווח על תגובה זו

    • חח! שוב לקרוא בגוף המאמר. הערבים העלו טענה דתית נגד בעלי הקרקע היהודים

      טענתם שמדובר באדמת וואקף! זה שם סוף לריבונותינו!, 30/09/14 01:19

      על פי האסלאם לכל פיסת אדמה שנכבשה אי פעם על ידי המוסלמים יש כרטיס לכיוון אחד ויחיד: אדמה זו הופכת להיות ל"דאר אל אסלאם". כלו' זו אדמת וואקף השמורה למוסלמים עד קץ כל הדורות. מי שאיננו מוסלמי יכול לחיות על אדמות האלה אך ורק כמי שנתון תחת שלטון מוסלמי בדרגת ד'ימי. כלו אזרח מסוג ג' כמו הקופטים במצרים. ולכן, כל טענה שלנו לריבונותינו בארץ ישראל לא תופסת מבחינתם. ראשית כי הארץ הזאת מוגדרת כוואקף ובנוסף כפי שמבהירה האמנה הפלסטינית לתפיסתם היהודים אינם אלא מיעוט דתי בכל מדינה ומדינה שבה הם חיים וולא עם הזכאי לריבונות ולהגדרה עצמית.

      IP: 84.111.21.108 דווח על תגובה זו

  • 55.

    מה בקשר לאדמת חייבר והשכונות היהודיות במכה ? (ל''ת)

    נדב, 01/12/07 11:34


    IP: 87.69.178.195דווח על תגובה זו

    • אין קשר, אבל לאדמות היהודים שנמלטו מסוריה יש קשר. רק

      בשם בן גוריון, 01/12/07 13:07

      עיוות מחשבתי המונע ע''י שנאה ינסה לגזור גזרה שווה בין חייבר לבשן הנמצא בא''י הציונית ההיסטורית.
      שאלו את בן גוריון

      IP: 80.230.189.231 דווח על תגובה זו

  • 54.

    העניין ידוע ומצוי בכל הספרים הבסיסיים.אי ידיעת

    בשם בן גוריון, 01/12/07 06:32

    הציבור נובעת ממדיניות הממשלות האנטי ציוניות בנושא הגולן .כך גם לגבי עובדות מכריעות עוד יותר בנושאים טריטוריאליים נוספים.

    IP: 80.230.189.231דווח על תגובה זו

  • 53.

    זו דמגוגיה. רוצים שבמקביל נחזיר את כל האדמות שהפקענו לערבים מ48? (ל''ת)

    נראה לי שלא, 01/12/07 03:21


    IP: 84.108.107.183דווח על תגובה זו

    • זוהי דמגוגיה - רוצה שנבקש את את כל האדמות שהיו שלנו בזמן התנ''ך? (ל''ת)

      דוד, 01/12/07 07:27


      IP: 10.232.84.14 דווח על תגובה זו

    • אין קשר לסוריה. ובנוגע לאדמות 1948,רכשנו אותן במחיר דמים יקר מידי

      בשם בן גוריון, 01/12/07 13:12

      תוקפן שנכשל בניסיונו להשמידנו. שמא תנסה לסלף את העובדה ההסטורית הזו?

      IP: 80.230.189.231 דווח על תגובה זו

    • הערבים הם אוייב תוקפני ולכן אין סימטריה. חוץ מזה אני

      יהודיה ולא מהאו''ם, 23/10/08 10:24

      תפסיק לשחק אותה אובייקטיבי
      אם היהודים רוצים לשרוד הגיע הזמן שיפסיקו להתנהג בחולניות

      IP: 79.176.228.187 דווח על תגובה זו

  • 52.

    זו דמגוגיה. רוצים שבמקביל נחזיר את כל האדמות שהפקענו לערבים מ48? (ל''ת)

    נראה לי שלא, 01/12/07 03:21


    IP: 84.108.107.183דווח על תגובה זו

  • 51.

    אדמות קק'ל

    שלמה, 01/12/07 01:54

    לאבי ז''ל היו אדמות בדמשק אך הוא נושל מהן והגיע ארצה חסר כל.
    מה הסיכויים שלי?

    IP: 65.13.48.189דווח על תגובה זו

  • 50.

    וזה מוכיח את התיאוריה שלי.

    יאיר בן מנשה, 30/11/07 22:35

    בעלות משפטית איננה מספיקה , צריך לכבוש בכוח.
    בסופו של דבר נשיג את הקרקעות בחורן (חוות יאיר) בנוסף לגולן שכבר בידינו.

    עם ישראל חי.

    IP: 99.238.57.47דווח על תגובה זו

    • מחזק (ל''ת)

      חלילחיל, 01/12/07 03:41


      IP: 79.179.16.217 דווח על תגובה זו

  • 49.

    חייבים לתבוע את אדמתנו בבית דין

    לוסי, 30/11/07 21:36

    בינלאומי בהאג, כי בג''צ משת''פ של ערבים

    IP: 87.68.56.241דווח על תגובה זו

    • גם האג. כל העולם כבוש ע''י הערבים והכסף שלהם (ל''ת)

      שפויה, 23/10/08 10:25


      IP: 79.176.228.187 דווח על תגובה זו

  • 48.

    the baron rochild was ashkanazi.

    ashkenazim, 30/11/07 20:56

    the ashkenazim are the bad ones,no
    ?
    he was buying half of the cantry,mayby more mayby les.
    this is a rashist cantry,
    after 100 years steel divaid pepole by the raise,
    rashizm,
    and the fanny thing is that the most of the pepole are mix any way this days.

    mayby the keshet ha mizrhit will wont rochild lend,way not,he dayed,evry body can clime for his land.

    IP: 83.89.126.219דווח על תגובה זו

    • תגובה

      שלמה, 01/12/07 00:54

      איפה למדת אנגלית? ברמאללה?
      כתוב בערבית, אולי נבין מה ברצונך לומר לנו

      IP: 65.13.48.189 דווח על תגובה זו

    • הוא MUSHTAL (ל''ת)

      LO Mushtal, 01/12/07 06:19


      IP: 65.10.246.144 דווח על תגובה זו

  • 47.

    תראו! כאשר תוכרע אירן יוכרעו סוריה והחמאס

    גזור/שמור, 30/11/07 20:53

    וכמה שזה קרוב, הכינו את עצמכם

    IP: 205.188.116.201דווח על תגובה זו

  • 46.

    תפנימו,כל האדמה שייכת לאלוהים

    מוטי קליפורניה, 30/11/07 19:08

    ואם תעשו חסד וצדקה האחד עם השני אז מימלא הגבולות יפתחו באהבה ובני האדם יוכלו לגור בכל מקום שיבחרו וישמחו האחד בשני.
    המדינות הן בסיס ניהולי של קבוצות אנשים.ושיתוף פעולה מלא בין כל המדינות יאפשר לאלוהים לגור בכל מקום שיבחר ולפתח את כל המקומות לרווחת האדם.
    כדור הארץ הינה ספינת-חלל שנוצרה ע''י האלוהים,הנעה במסלול קבוע אשר יש בה את כל הדרוש לקיום פיסי של האדם,וכל בני האדם הם אנשי-צוות שנועדו לשומרה ולעובדה.
    וברגע שתראה עצמך כחלק בלתי נפרד מאנשי הצוות יקל עליך להבין
    מטרתה.
    לעולם הבא בגמר תוקף שירותך הנך מביא את כלל המעשים הטובים באהבת האדם,בעזרה לאדם.
    כאשר הנך נותן לילד מתנה ומעלה חיוך על שפתיו,כשהנך מוחה דמעה
    של בן-אנוש,ועוזר לו בקשיים הנך בונה את העולם הבא שהוא הנצח.
    אל תתן לאף אדם טועה להדיחך מן האמת הצרופה הזו.
    הנשמה בגופך היא חלק אלוה ממעל ולכן אתה שותף מלא בצוות הספינה.-דרוש זכויותיך וחובותיך.
    אין עוד מלבדו.

    IP: 70.134.116.202דווח על תגובה זו

    • כנראה שיש לך נסיון

      ציון, 30/11/07 21:40

      פתחו לך פעם את הראש, והכל הסתדר בתוכו, עכשיו אתה הוזה

      IP: 87.68.56.241 דווח על תגובה זו

      • לציון מרכז

        מוטי קליפורניה, 30/11/07 22:04

        זו לא הזיה אלא מציאות שתתגשם.
        את דברי אלו מבין כל בן-אדם בתוך נשמתו וזה יותר חזק מכל לימוד שלילי שמנסים להקנות.
        זה יתקיים ויתגשם! ובדיוק כפי שאתה יודע בודאות שהשמש תזרח כל בוקר כך אני יודע בודאות שזו הדרך הנכונה שתתממש ותתקיים לנצח.
        כי עזרה לאלמנות יתומים לעני לחלש לנכה והפגוע זה האלוהים ואין אחר.
        -אין עוד מלבדו.

        IP: 70.134.116.202 דווח על תגובה זו

        • מוטי אנחנו צריכים עוד אנשים כמוך

          power to the, 01/12/07 01:29

          ביחד נביא את אחרית הימים שהנמר ממאן לקרב.
          אחיי ואחיותיי הגיע הזמן לשנות את החשיבה ולהביא שלום בתוכנו תחילה ואז יבוא שלום עליי אדמות ואכן לא יישא גוי אל גוי חרב.

          IP: 68.107.31.139 דווח על תגובה זו

        • ככה אתה חושב...

          דניאל, 01/12/07 12:45

          מי אתה בכלל?... חי חיים יפים באצות הברית, משם קל לדבר אה?..

          IP: 89.138.17.180 דווח על תגובה זו

    • אתה מדבר על אחרית הימים.

      נמר, 30/11/07 22:49

      כאשר האריה יאכל תבן , בני האדם יפסיקו להלחם.

      הגד נא, אתה חי בשלום עם כל בני משפחתך?

      סליחה אם פגעתי.

      IP: 99.238.57.47 דווח על תגובה זו

  • 45.

    באשר אסד.........

    לא פרייר, 30/11/07 17:56

    ככל שתישטוק כך תישאר לך מדינה גדולה יותר אנחנו לא פריירים!!!!!!

    IP: 80.230.239.250דווח על תגובה זו

  • 44.

    סיפור גדול ונדיר!

    יחזקאל, 30/11/07 17:28

    למה אי אפשר לקבל יותר פרטים? האם אפשר לדרוש חילופי שטחים?

    IP: 82.166.245.235דווח על תגובה זו

  • 43.

    מדהים!!!!! מאיהפ זה בא לנו!!! (ל''ת)

    אברהם, 30/11/07 17:26


    IP: 82.166.245.235דווח על תגובה זו

  • 42.

    איזה דבר ענק!!!!

    דן ברנע, 30/11/07 17:23

    איך לא ידענו על זה

    IP: 82.166.245.235דווח על תגובה זו

  • 41.

    עד ''לבוא חמת''

    מוטי קליפורניה, 30/11/07 17:22

    Ezekiel 48 (New King James Ezekiel 48
    Division of the Land
    1 “Now these are the names of the tribes: From the northern border along the road to Hethlon at the entrance of Hamath, to Hazar Enan, the border of Damascus northward, in the direction of Hamath, there shall be one section for Dan from its east to its west side; 2 by the border of Dan, from the east side to the west, one section for Asher; ....., from the east side to the west, with the sanctuary in the center.
    9 “The district that you shall set apart for the LORD shall be twenty-five thousand cubits in length and ten thousand in width. 10 To these—to the priests—the holy district shall belong: on the north twenty-five thousand cubits in length, on the west ten thousand in width, on the east ten thousand in width, and on the south twenty-five thousand in length. The sanctuary of the LORD shall be in the center. 11 It shall be for the priests of the sons of Zadok, who are sanctified, who have kept My charge, who did not go astray when the children of Israel went astray, as the Levites went astray. 12 And this district of land that is set apart shall be to them a thing most holy by the border of the Levites.
    13 “Opposite the border of the priests, the Levites shall have an area twenty-five thousand cubits in length and ten thousand in width;..... ..... the area between the border of Judah and the border of Benjamin shall belong to the prince.
    23 “As for the rest of the tribes, from the east side to the west, Benjamin shall have one section; 24 by the border of Benjamin, from the east side to the west, Simeon shall have one section; 25 by the border of Simeon, from the east side to the west, Issachar shall have one section; 26 by the border of Issachar, from the east side to the west, Zebulun shall have one section; 27 by the border of Zebulun, from the east side to the west, Gad shall have one section; 28 by the border of Gad, on the south side, toward the South,[a] the border shall be from Tamar to the waters of Meribah by Kadesh, along the brook to the Great Sea. 29 This is the land which you shall divide by lot as an inheritance among the tribes of Israel, and these are their portions,” says the Lord GOD.
    The Gates of the City and Its Name

    30 “These are the exits of the city. On the north side, measuring four thousand five hundred cubits 31 (the gates of the city shall be named after the tribes of Israel), the three gates northward: one gate for Reuben, .... and the name of the city from that day shall be: THE LORD IS THERE.”[b]

    IP: 70.134.116.202דווח על תגובה זו

  • 40.

    הסורים הפסידו את הגולן בגלל התוקפנות שלהם

    מני, 30/11/07 17:17

    הפגיזו את ישובי הצפון עד 67.מי חייב להם משהו?

    IP: 84.95.190.151דווח על תגובה זו

  • 39.

    אדמות הברון ברמת הגולן

    דוד אמיר, 30/11/07 16:48

    בתקופת ההתישבות שלפני קום המדינה נרכשו כאמור אדמות רבות ע''י פקידי הברון גם בחורן ובגולן.
    פקיד הברון הבכיר בתקופה ההיא היה איש בשם טריפון.
    ביתו חיה בחיפה עד היום. תולדות חייה הם פרק מעניין בתולדות היישוב.
    במלחמת יום הכיפורים, באיזור שקראנו לו ''המובלעת'', בסביבה שמוגדרת במפות הצבאיות כנקודות 4185 א' ו-ב' נפל בקרב סגן גיל טל-טריפון ז''ל, נכדו של פקיד הברון טריפון.
    בעיני זהו לעג הגורל.
    בקיצור, יונתן הללי מכובדי, תודה לך על הכתבה, אבל זו בהחלט אינה ''חשיפה''.

    IP: 10.101.16.195דווח על תגובה זו

    • כן, לצערי לא מדובר בחשיפה

      Avi Ecuador, 30/11/07 17:20

      עוד ניסיון של השמאל להסתיר ''בעיות'' שיכולות להסביר לעם-הארץ על זכויותנו על מדינת היהודים או על זכויות של איזה שהוא בית בחברון או בעיראק או אדמות בסוריה.
      הם כל כך מתאמצים להסביר לנו על עגל הזהב ''שלום''-סדום-עמלק שכל דבר שיכול ''להפריע'' להם להשריש את תורת האידיוטיות מוסתר או מוצנע או לא מיוחס לו חשיבות, ששכחו שגם ליהודים יש זכות לנשום.
      שילכו לאלף עזאזל השמאל הקניבל שקם על עם-הארץ.
      תורת האידיוטית שהכת הזאת בחרה לעמנו.

      IP: 190.10.200.143 דווח על תגובה זו

  • 38.

    את האדמות השארנו, את החורנים קלטנו בארץ.

    חורני, 30/11/07 16:38

    למיטב ידיעותי את האדמות האמורות רכשה משפחת רוטשילד וע''פ הסכם בין ממשלות צרפת וסוריה משלמים הסורים למשפחת רוטשילד דמי חכירה שנתיים.

    IP: 84.228.151.213דווח על תגובה זו

  • 37.

    למה לא ידענו על זה עד עכשיו - אנו דורשים

    ירושלמי, 30/11/07 16:37

    את השבת השטח הזה לריבונות ישראלית , ואני לא צוחק , זאת עילה לבקשה האום וסנקציות עולמיות נגד סוריה , ארץ ישראל השלמה .

    IP: 79.180.98.244דווח על תגובה זו

  • 36.

    ילדים תתבגרו כבר, על איזה זכות אתם מדברים?

    THE ONE, 30/11/07 16:36

    זכות ריבונות ישראלית על אדמה במדינה זרה?
    שטויות... לך תקנה אלפי דונומים באוסטריה ותגיד שזו ארץ ישראל..

    איזה דפוקים אתם, בעלות יהודית של אדמה (לא משנה גודלה) לא הופך אותה לישראלית גם אם המדינה קנתה אותה !! במצב זה אדמה ''ישראלית'' בארץ זרה בריבונות זרה. ואין זכות לישראל לשלוט בשטחים אילו. נקודה.
    אם אתם חושבים אחרת, אז תלכו תקנו את כל העולם!! ותהיה ריבונות ישראלית על אוסטריה טורקיה גרמניה צרפת רוסיה איטליה וכל אירופה !! למה לא? לכו תקנו יאללה.

    IP: 85.250.207.2דווח על תגובה זו

    • בעלות של גוף מדיני הינה כריבונות

      רמי, 30/11/07 18:06

      מכיון שפיק''א הייתה גוף המייצג את היישוב היהודי לפני קום המדינה וקק''ל אחריו הינו גוף הקשור למדינה הרי הבעלות הזאת דינה כריבונות.
      שתי דוגמאות - 1)אלסקה ניקנתה ע''י ממשלת ארה''ב מרוסיה הצארית ולפיכך אחרי הקניה גם החילה את ריבונותה על השטח הזה. 2) בריטניה חכרה את הונג-קונג מהסינים בשנת 1898 ל-99 שנה ובתקופה זו החילה את ריבונותה על הונג-קונג. ריבונות זו באה לידי בטוי במלחמת קוריאה. בריטניה קיימה את האמברגו של האו''ם על סין והקשרים בין הונג-קונג לסין נותקו בתקופה זו.

      IP: 212.199.12.2 דווח על תגובה זו

      • עדיין מדבר שטויות, וחסר חינוך

        The One, 30/11/07 19:11

        בדוגמה ראשונה מדינה קנתה אדמה ממדינה ולא מתושב!
        בדוגמה שניה זה הסכם.
        במצב הנוכחי, אם אני מליוניר, והולך וקונה 100 אלף דונומים בגרמניה, לא תהיה זכות לישראל להגיד לגרמניה ''בואי הנה זאתי ארץ ישראילית!!'' גם אם מכרתי את השטח למדינה וממשלת ישראל !!! במצב זה הממשלה קונה את השטח מאזרח או ארגון ולא ממשלת גרמניה!! אותו הדבר זה בסוריה, אין שום זכות למדינת ישראל להשתלט על שטח זה גם אם הוא בבעלות הממשלה, בעלות לא שווה ריבונות! תבין שפה לא מדובר על הסכם בין שתי מדינות אלא הבעלות הועברה מאזרח/ארגון לממשלה ולא יהיה אז שום הסכם שישראל תקבל ריבונות על השטח ההוא !!
        תפעיל את השכל ואל תדבר כמו ילדים בבקשה.

        IP: 85.250.207.2 דווח על תגובה זו

        • האסלאם זה כיבוש אחד גדול (ל''ת)

          אלכסנדר, 30/11/07 20:55


          IP: 205.188.117.135 דווח על תגובה זו

        • למומחה לחינוך והמאמץ את שכלו

          רמי, 30/11/07 23:39

          ראשית נתקן אותך בכמה דברים. איני מדבר כאן כי אם כותב, ואני יכול להעיד שכתיבתי אינה כשל ילד...לפחות כשל נער :).
          ומבחינת חינוך איני יודע איך הסקת שהוא חסר למרות שהוא רחב אופקים מהנדסת חשמל, מחשבים, שירה וספרות, מקרא, מיתולוגיה, הסטוריה,תורת הנאום וכו' שמענינים אותי. אך נעבור לעניננו.
          1) פיק''א היתה חברה לישוב יהודים בא''י שמומנה באופן פרטי, לא
          בדיוק חברה פרטית.
          2) השטחים הנמצאים בסוריה של היום נקנו בתקופת המנדט הצרפתי לפני הכרזת העצמאות של סוריה.
          3) יש לזכור שכמעט כל המתווים לחלוקה של א''י (של הבריטים, האו''ם) לקחו בחשבון את השטחים שנקנו ע''י מוסדות הישוב העברי ומקום הישובים העבריים דוגמא מאוד בולטת היא אצבע הגליל (שכללה שטחים שלפי הסכם סיקס פיקו היו אמורים להיות לבנונים).
          4) במו''מ לשלום בנוגע לגולן שישראל כבשה במלחמה (עקב הטרדות הסורים מתש''ח עד מלחמת ששת הימים), אם מדובר ברצון טוב אמיתי והדדי לשלום אז כפי שישראל תתפשר על שטחים שכבשה הגיוני שסוריה תתתפשר על שטחים שנקנו ע''י הישוב העברי לפני הכרזת עצמאותה.
          5) אם תתחיל לזמר את מילות השיר של ''כיבוש לא חוקי לפי החוק הבין-לאומי'' ודברים המתחרזים איתם, אזי יש באותו האופן להחזיר את לבנון, סוריה, ירדן וערב הסעודית לתורכים שכן (לא אכלול את א''י כי אין זו מדיניות ישראל בנוגע לכבוש כי אם של הערבים ושכמותך) לתורכים שכן הללו נכבשו ע''י הבריטים מידיהם.

          IP: 87.70.112.12 דווח על תגובה זו

    • ומה זה שגרירות ונמלי תעופה?

      דניאל, 01/12/07 12:51

      אתה מדבר סתם...

      IP: 89.138.17.180 דווח על תגובה זו

    • נכון. צריך לכבוש בכוח ולגרש מי שגר שם, אז זה הופך להיות שלנו (ל''ת)

      כמו שהאמריקאים סילקו את האינדיאנים, 23/10/08 10:26


      IP: 79.176.228.187 דווח על תגובה זו

  • 35.

    ישוחררו השטחים בחוראן (ל''ת)

    רודף שלום, 30/11/07 15:46


    IP: 212.179.46.189דווח על תגובה זו

  • 34.

    מדוע אתה מגלה??לא יפה להלשין לכולם (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 30/11/07 15:26


    IP: 99.237.202.90דווח על תגובה זו

  • 33.

    די לכיבוש הערבי. הכיבוש הזה משחית. (ל''ת)

    אביטל, 30/11/07 15:12


    IP: 89.0.56.163דווח על תגובה זו

    • האסלאם זה כיבוש אחד גדול

      Avi Ecuador, 30/11/07 15:42

      הכל בכוח, אפילו ''התורה''.

      IP: 190.10.200.143 דווח על תגובה זו

  • 32.

    ברמת הגולן אדמות יהודיות רבות כולל ביר-א-שגום

    אלכסנדר ינאי, 30/11/07 15:09

    העיר גמלא וסביבותיה שיכות ליהודים, הכפר יהודיה כפר יהודי איזור קצרין ובית הכנסת היהודי כולל הכפר היהודי שהיה שם יהודי ועוד כפרים אחרים שנהרסו ,רמת הגולן מעולם לא היתה שטח סורי הם הקימו שם את הביצורים כדי להשמיד את ישראל .
    רמת הגולן יהודית ,שראלית לעולם ועד.

    IP: 217.132.82.96דווח על תגובה זו

  • 31.

    תודה על הידיעה המשמחת

    ירון, 30/11/07 14:55

    לא שהיו לי ספקות לגבי בעלותנו על בגולן, אבל בכל זאת.
    תודה.

    IP: 79.177.16.141דווח על תגובה זו

  • 30.

    אלפי יהודים ברחו מחאלב שבסוריה והשאירו שם את כל רכושם..להתחיל להגיש

    עדינה השרון, 30/11/07 14:50

    תביעות של כל יוצאי ארצות ערב שנטשו את בתיהם ורכושם ונמלטו מפני השילטונות המקומיים. הערבים חייבים ליהודים מיליארדים בעבור רכוש זה. הרבה עורכי דין יקפצו על העגלה הזאת אם תוגש התביעה הראשונה. וכפי שהגישו תושבי רמת גן תביעת פיצויים מעיראק על הנזקים שגרמה במלחמת המפרץ הראשונה, ורבים קיבלו פיצויים נאותים.

    IP: 77.124.39.185דווח על תגובה זו

    • אחי אל תוותרו על זכותיכם למען ישראל

      תימני, 30/11/07 15:51

      כתימני שיש לו גיס שכל משפחתו באה
      מחלב משפחה מפוארת ועשירה ביותר
      שבאו לישראל והשאירו רכוש עצום/
      לדעתי אתם חייבים להתאחד ולדרוש
      את זכותיכם כפרטים וכעדה ושממשלת ישראל לא תחגוג עליכם
      למען החונטה ששולטת בישראל

      IP: 79.176.112.156 דווח על תגובה זו

    • למה אין לפלסטינים שברחו בשנת 48 לבגיש כזו תביעה? תשתוק בבקשה . (ל''ת)

      THE ONE, 30/11/07 16:40


      IP: 85.250.207.2 דווח על תגובה זו

      • זהו שהם מגישים. אז גם אנחנו יכולים. (ל''ת)

        ירון, 01/12/07 01:36


        IP: 171.66.155.11 דווח על תגובה זו

  • 29.

    מגניבב!

    ציוני, 30/11/07 13:26

    מתי שיהיה לי כסף אני אקנה שטחים בגולן! אני מציע לכם להצטרף!

    IP: 81.5.13.25דווח על תגובה זו

  • 28.

    חצי מהעיר חאלב שבסוריה היתה שייכת ליהודים-אני רוצה את בית הורי .... (ל''ת)

    עדינה השרון, 30/11/07 13:20


    IP: 77.124.39.185דווח על תגובה זו

    • מתקופת השבטים ובניית המקדש

      מוטי קליפורניה, 30/11/07 16:58

      הם ישבו בה.
      אמת אמת אמת

      IP: 70.134.116.202 דווח על תגובה זו

  • 27.

    להכריז על האזור כמובלעת ישראלית

    ליישב אותה, 30/11/07 13:05

    פלשתינים ולהכריז על עצמאות הרפובליקה הסוציאליסטית של צפון ישראל.

    IP: 84.228.33.78דווח על תגובה זו

  • 26.

    עוד אדמה יהודית אהובה שזועקת לבניה ומשוועת להצלה (ל''ת)

    אריה, 30/11/07 12:59


    IP: 79.210.70.167דווח על תגובה זו

  • 25.

    ניתן להם את האדמה הזאת בתרומה לרמת הגולן

    WR, 30/11/07 12:55

    ואפשר גם להשלים אם יהיה חסר כסף.

    IP: 85.250.167.238דווח על תגובה זו

  • 24.

    מתנה כמחווה לסורים..אולי לחיזבלה. (ל''ת)

    אלעד, 30/11/07 12:17


    IP: 189.25.15.67דווח על תגובה זו

  • 23.

    סוף סוף נפל למישהו האסימוןועכשיו אפשר להוכיח שבגולן וסוריה גרו יהוד

    אריה, 30/11/07 11:00

    יהודים עוד מימי עשרת השבטים וסוריה היא רק מדינת בובה שהוקמה לאחר נפילת של המעצמה העותומנית והשטח סתם חולק בין המעצמות המנצחות היינו רוסיה.אנגליה וצרפת...

    IP: 79.210.70.167דווח על תגובה זו

  • 22.

    רמת הגולן תמורת שטחי קק''ל=שלום. (ל''ת)

    טירן, 30/11/07 10:58


    IP: 192.116.198.2דווח על תגובה זו

  • 21.

    תגידו, אתם צוחקים?

    עמית, 30/11/07 10:54

    כמה עשרות מיליארדים שווים רק האדמות, הבתים והרכוש שנלקחו מהערבים ביפו, ירושלים, חיפה ובכל מדינת ישראל?

    עשרות? מאות מיליארדי דולרים אם תעשו חשבון. תכלס חצי מדינה קרקעות ובתים של ערבים.

    IP: 79.179.109.167דווח על תגובה זו

    • לא אנחנו לא צוחקים....

      רמי, 30/11/07 11:35

      נמשיך באותו הסגנון של דבריך - כמה עשרות מיליארדים שווים רק האדמות, הבתים והרכוש שנלקחו מהתורכים בערב הסעודית, ירדן, סוריה ולבנון ע''י הבריטים?
      עשרות? מאות מיליארדי דולרים אם תעשו חשבון. תכלס חצי מזה''ת קרקעות ובתים של תורכים.

      IP: 87.70.100.154 דווח על תגובה זו

      • בהקשר יותר מציאותי

        יוספוס, 30/11/07 12:50

        כמה שווה הנדל''ן לבדו של יהודים שעל ארצה, חלקם גורשו, לחלקם הוברר שכדאי לעזוב, וחלקם נטלו מעט מטלטלין והגיעו.

        כמה שווה הרכוש והנדל''ן היהודי חלקו במרכזי ערים ערביות ראשיות במרוקו, בסוריה, בטוניס במצרים, בלוב, בתימן, באלגיר, בעירק, באירן, בלבנון?

        כמות היהודים שהגיעו הנה בשנות ה- 50 עולה על כמות הפלשתינים שעזבו, וכך גם רכושם רב שהותירו מאחוריהם.

        חבל שלא הוזכר ע''י אולמרט לכלל שרי החוץ באנפוליס שסרבו ללחוץ את ידו \\ יד לבני אבל דרשו מחוות ישראליות.

        IP: 82.166.220.5 דווח על תגובה זו

    • יאאלה איש בוא תגור בסוריה -המעבר עלי! (ל''ת)

      סורי, 30/11/07 11:38


      IP: 201.52.147.33 דווח על תגובה זו

    • אדמות ובתים שקנינו במיטה כספנו (ל''ת)

      הברון רטשילד, 30/11/07 12:06


      IP: 89.138.58.206 דווח על תגובה זו

    • חישוב פשוט - כמה שווים בעינייך בתייה ואלפי הדונמים בעזה? ..........

      יבין שמבין, 30/11/07 15:26

      זה בדיוק מה שהיתה שווה ארצנו, אילו המשיכו להתגורר בה ערבים.
      נקודה.
      פשוט כלום אחד גדול.
      תשאל את מליוני הערבים שהיגרו לאירופה, מארצותיהם המשגשגות, והפורחות.

      IP: 89.1.234.58 דווח על תגובה זו

    • what with the Jews houses in IRAQ,Syria,Egypt,Morocco (ל''ת)

      you see, 30/11/07 16:39


      IP: 66.114.68.114 דווח על תגובה זו

  • 20.

    דין תל אביב כדין נצרים (ל''ת)

    חלוץ המחנה, 30/11/07 10:51


    IP: 89.138.180.108דווח על תגובה זו

  • 19.

    אם האדמה שייכת לקק''ל אז לפי החלטת בג''ץ

    בן יפונה, 30/11/07 10:41

    צריך ליישב שם את משפחת קעדאן, ולאפשר קריטריונים שוויוניים, או מפלים כלפי יהודים כאפליה מתקנת. ולכן אם האדמה שייכת לקק''ל אז קק''ל מחויבת לוותר עליה מכח שלטון החוק (כלומר ברק ובייניש), ואם כך נוכחותה של קק''ל רק פוגעת בעמדתנו במשא ומתן, כי קק''ל היא ציונית וציונות היא גזענות.
    מ.ש.ל.
    על החתום, האח הגדול.

    IP: 85.250.80.47דווח על תגובה זו

  • 18.

    שיהיה לו לבריאות..אנחנו לא קטנונים כמוהם (ל''ת)

    עג, 30/11/07 10:25


    IP: 89.138.58.206דווח על תגובה זו

    • דבר בשם עצמך. אני קטנוני ולא מוכן לוותר על סמ''ר מאדמת ארץ ישראל. (ל''ת)

      גורלניק, 30/11/07 15:13


      IP: 89.0.56.163 דווח על תגובה זו

      • שטויות... לך תקנה אלפי דונומים באוסטריה ותגיד שזו ארץ ישראל..

        The One, 30/11/07 16:25

        איזה דפוקים אתם, בעלות יהודים של אדמה (לא משנה גודלה) לא הופך אותה לישראלית גם אם המדינה קנתה אותה !! במצב זה אדמה ''ישראלית'' בארץ זרה בריבונות זרה. נקודה.

        IP: 85.250.207.2 דווח על תגובה זו

  • 17.

    אל תידאג אסד את אולמרט זה לא מעניין והוא אפילו חושב שלא חשוב (ל''ת)

    סתם אחד, 30/11/07 10:14


    IP: 89.0.120.123דווח על תגובה זו

  • 16.

    הדברים ידועים מאז ומעולם.גם בגולן גרו יהודים עד 1929 -מאורעות תרפ''ט (ל''ת)

    גם סוריה שלנו !, 30/11/07 10:05


    IP: 62.219.97.104דווח על תגובה זו

  • 15.

    עוד פרשת נדל''ן?? (ל''ת)

    להקים התנחלות, 30/11/07 09:59


    IP: 85.250.26.46דווח על תגובה זו

  • 14.

    מעניין מה בג''צ יגיד (ל''ת)

    יובל, 30/11/07 09:49


    IP: 75.80.48.255דווח על תגובה זו

  • 13.

    הסבא שלי ברח מדמשק בשנת 1949.והשאיר רכוש השווה כיום מאות מיליונים.

    tt, 30/11/07 09:47

    מוסכים.חברת תובלה.ספרי קודש מגרוש ספרד.בתים.אדמות.שדה התעופה של דמשק יושב על אדמה שסבא שלי קנה בשנות ה-20.

    IP: 84.94.199.170דווח על תגובה זו

    • דמשק

      שי, 30/11/07 10:51

      איך קוראים לסבא שלך

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • תבע אותם בהאג (ל''ת)

      באג, 30/11/07 12:57


      IP: 85.250.167.238 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כל פעם שכתבתי את זה בתגובות בעבר

    Human Being, 30/11/07 09:46

    קיבלתי תגובות מזלזלות בחזרה מכל מיני כאלה שחושבים שהם חכמים אבל בעצם לא יודעים כלום.

    תודה על הכתבה זה חשוב שאנשים יהיו מודעים לכל ההוכחות ולא רק לחלק של אויבינו

    IP: 76.90.52.140דווח על תגובה זו

  • 11.

    יש להבחין בין בעלות לריבונות

    נדלניסט, 30/11/07 09:45

    יש אדמות רבות בגבולות ישראל, אפילו בגבולות החלוקה, שהן בבעלות של פלסטינים שגורשו מכאן.

    יש להחזיר להם את הבעלות, לא את הריבונות.

    IP: 132.68.248.78דווח על תגובה זו

    • בעלות של גוף מדיני הינה כריבונות

      רמי, 30/11/07 10:06

      מכיון שפיק''א הייתה גוף המייצג את היישוב היהודי לפני קום המדינה וקק''ל אחריו הינו גוף הקשור למדינה הרי הבעלות הזאת דינה כריבונות.
      לדוגמא, אלסקה ניקנתה ע''י ממשלת ארה''ב מרוסיה הקיסרית ולפיכך אחרי הקניה גם החילה את ריבונותה על השטח הזה.
      איני בקיא בפרטים (האם קנייה ממישהו פרטי שווה לקנייה ממדינה) אך אני מניח שבהסדר שלום, אם הסורים רוצים שלום אמת, ימירו השטחים הללו בשטחים בגולן.

      IP: 87.70.100.154 דווח על תגובה זו

      • רמי, קשקשת.

        נדלניסט מומחה, 30/11/07 14:21

        אדמות שקנה תאגיד הופכות אותן לרכושו, במובן הנדל''ני.

        ריבונות אינה ניתנת לרכישה.

        תעזוב את אלסקה (או סע אליה).

        IP: 132.68.64.171 דווח על תגובה זו

        • יש להבדיל בין מי שמבין ומי שמשים עצמו מבין.

          יושקו, 30/11/07 15:16

          אצלך ההבדל ברור.
          אתה בטח מלך המסיבה בפורים....

          IP: 89.0.56.163 דווח על תגובה זו

    • יש להבדיל בין שוטה לכסיל. אצלך ההדל לא ברור. (ל''ת)

      יושקו, 30/11/07 15:15


      IP: 89.0.56.163 דווח על תגובה זו

  • 10.

    כשראיתי את הכותרת התחלתי לצחוק ...

    רונן, 30/11/07 09:38

    מי שגילה עובדה הסטורית זאת צריך לקבל פרס ישראל...
    מעניין מה אסד חושב על זה

    IP: 84.110.198.102דווח על תגובה זו

  • 9.

    עדיף לוותר על אדמות אלו ולהמשיך להחזיק בגולן !

    בילי, 30/11/07 09:35

    הגולן הוא בעל חשיבות אסטרטגית בניגוד לאדמות האלו.
    בקיצור עדיף להחזיק בגולן מאשר באדמות אלו.

    IP: 84.229.163.35דווח על תגובה זו

    • גם במרג' עיון שבלבנון

      עוד אדמות, 30/11/07 11:31

      יש אדמות, שעיבדו איכרי מטולה עד 1948!.

      IP: 89.138.218.222 דווח על תגובה זו

  • 8.

    שישכחו מהגולן (ל''ת)

    אריאל, 30/11/07 09:27


    IP: 89.0.38.62דווח על תגובה זו

    • כל זמן שהשמאל בשלטון, הם לא ישכחו מהגולן ואף יזכו בו. (ל''ת)

      מציאותית, 30/11/07 10:50


      IP: 217.132.128.95 דווח על תגובה זו

  • 7.

    זה היה ידוע עוד מזמן פשוט מדינה ותקשורת איתה ביחד שתקו ולא ספרו (ל''ת)

    לציבור. לב, 30/11/07 08:56


    IP: 79.176.166.76דווח על תגובה זו

  • 6.

    אל תידאגו במשא ומתן עם הסורים לא יהיה נעים לאף אחד להגיד

    אחד, 30/11/07 08:56

    ולדרוש

    IP: 89.0.120.123דווח על תגובה זו

  • 5.

    טוב ויפה אבל ...

    ביזי, 30/11/07 08:55

    מה שנכבש כתוצאה מתוקפנות ואלימות של האויב אינו מוחזר לעולם.

    גם החוק הבינלאומי אינו מחייב החזרתו.

    אלא מה ? העם הזה מחובר לנדל''ן אבל לא לאדמה. רוצים את דיזינגוף ושנקין אבל לא כרמים ומטעים.
    ולכן כנראה שנצטרך להמשיך לנדוד .

    IP: 82.166.137.107דווח על תגובה זו

    • אז יהודה ושומרון שלנו! (ל''ת)

      ארי, 30/11/07 09:27


      IP: 132.68.249.37 דווח על תגובה זו

      • בלי שום קשר, יש היה לך עדיין צל ספק??!! (ל''ת)

        1 מהעם, 30/11/07 11:57


        IP: 41.243.193.242 דווח על תגובה זו

  • 4.

    גם בלבנון יש אדמות יהודיות

    נחום, 30/11/07 08:51

    אדמה יהודית? בעצם ''בבעלות'' יהודית...
    בכל מקרה אדמות מטולה שנרכשו רובם בלבנון

    IP: 213.151.52.118דווח על תגובה זו

    • עוד ממלכות דויד ושלמה

      מוטי קליפורניה, 30/11/07 17:04

      כמעט כל לבנון היתה שייכת ליהודים.

      IP: 70.134.116.202 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כנכד של משפחה מחאלב לסבא שלי היו שם אדמות רבות

    יצחק, 30/11/07 08:37

    והניירת שמורה במשפחה! אני מוכן להחליף תמורת רמת הגולן

    IP: 83.130.88.27דווח על תגובה זו

    • למה שלא תלך לארכיון הציוני עם המסמכים? (ל''ת)

      אדם, 30/11/07 08:55


      IP: 217.132.37.21 דווח על תגובה זו

  • 2.

    לפנות להאג לבית המשפט

    דני, 30/11/07 08:33

    קדימה להגיש תביעה לקבלת השטח בחזרה .

    IP: 212.179.109.154דווח על תגובה זו

  • 1.

    יש להעלות את הסוגיה במשא ומתן. אנו אם כך שווים בדרישותינו !! (ל''ת)

    עמי, 30/11/07 08:10


    IP: 80.230.48.85דווח על תגובה זו

    • לאלומראט יש בייצים של פיל הודי,הוא יוציא מאסאד כל גרוש וכל פרוטה...

      מלקולם אסרף, 30/11/07 15:11

      יש על מי ליסמוך...

      IP: 149.135.98.106 דווח על תגובה זו

      • אולמרט עסקן עלוב!

        דוד, 01/12/07 07:47

        בלי ביצים בכלל - לא יוציא מהערבים שום כלום - רק אולי מלחמה נוספת...

        IP: 10.232.84.14 דווח על תגובה זו

      • ויתן לאסד כל קילומטר וכל סנטימטר ויישוב..יש לו רקורד ידוע (ל''ת)

        בשם בן גוריון, 01/12/07 17:55


        IP: 80.230.189.231 דווח על תגובה זו