• 134.

    מורים יקרים זה אולמרט ובר און.. צריך להציע משהו..

    בוכמן, 05/12/07 00:51

    נראה שמישהו שם למעלה..
    מחכה לאיזו הצעה מפתה מהמורים..
    אולי תנסו להציע להם איזו דירה בזול..? משהו..?
    לא לבוא אליהם בידים ריקות..
    כבר למדנו שהחברה האלה אימצו את אמירת ביבי..
    יתנו יקבלו..
    כי אלה הנורמות המונהגות במדינה שלנו, ע:י האנשים האלה..

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    החינוך הציבורי הוא מבצרה הראשון והאחרון של הדמוקרטיה המורים החילים (ל''ת)

    ארז וגנר, 30/11/07 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אל תשברו

    ד.ד., 30/11/07 09:08

    המורים חייבים להמשיך את המאבק , כיוון שזו ההזדמנות האחרונה שלהם להשתמש בנשק של השבתת הלימודים . הציבור לא יתמוך בעוד שביתה , לכן תהיו חזקים ואל תרתעו מהאיומים של צווי המניעה .

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    זלזול של הורים זה שורש הבעיה , מה אתם עושים למען ילדכם? (ל''ת)

    יעל, מורה, 30/11/07 08:04

    הגב לתגובה זו

    • ומה את עושה למען ילדים

      אני, 30/11/07 12:49

      שמענו על הציונים של הילדים וממה זה נובע?ממורים כמוך שלא יודעים ללמד ואת ההאשמה מפנים להורים

      הגב לתגובה זו

      • תדחסו 100 בכיתה ותקצצו עוד בשעות

        יש גם הורים, 30/11/07 14:10

        הלימוד ואז בטוח שההישגים יגיעו.

        לא כתבתי 100 ''תלמידים'', כי הורים כמוך, מייצגים את האוצר, ולא רואים בתלמידים בני אדם.

        להורים- תמשיכו לגבות את ילדיכם כשהוא מאחר, מבריז, מתחצף, לא מכין ש''ב, לא מביא ציוד לימודי, מפריע.....ואז בטוח שההישגים יבואו.

        נ''ב- ההישגים של תלמידי טובים מאוד למרות הקשיים שהורים כמוך מערימים....

        הגב לתגובה זו

  • 130.

    אילמרט לא דואג לעתיד כי הוא כבר מחר הכל פה (ל''ת)

    אני, 30/11/07 06:45

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    איפה ראש הממשלה?????

    ירקוני גילי, 30/11/07 06:28

    למה ראש הממשלה לא מתערב בסכסוך?
    היתכן כי ילדינו כבר 45 ימים לא לומדים???
    כנראה שלראש הממשלה שלנו יש דברים חשובים יותר מהחינוך של הנוער!!!!

    הגב לתגובה זו

    • חקירות, פרוסטטה, הגניבות, סיינפלד

      לא להטריד את, 30/11/07 09:13

      צריך עוד?

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    הלימודים בבת ים נמשכים כרגיל (ל''ת)

    נתי ברידנר, 30/11/07 06:21

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    לעצור את המורים האלימים ולהעמיד

    אדם תרבותי, 30/11/07 06:00

    אותם לדין. מה זה המערב הפרוע.

    הגב לתגובה זו

    • לאור העובדה שביום א' יש שביתת הורים, בוא נעצור גם את ההורים. (ל''ת)

      כבשה עונה לטיפש, 30/11/07 07:41

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    לשלוח את המורים לעבור הסמכה

    המועצה לחינוך, 30/11/07 05:16

    ללמד עם נבחן את המורים השובתים
    תשעים אחוז מהם יכשלו, רפורמה חייבת תחילה להתחיל במורים, ולאחר מכן בגודל הכיתות, מה יתן כיתה קטנה עם המורה אדיוט?

    הגב לתגובה זו

    • נסי לכתוב תגובה בלי שגיאות כתיב,

      תלמידה, 30/11/07 13:24

      ואז אפשר יהיה לדון בכבוד בעמדה שלך.
      המורים עושים עם התלמידים ועם כל העתיד של המדינה הזו חסד ענק.

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    רגע שנציגי אולמרט ינצחו את המורים, אזרחי המדינה מחוסלים. (ל''ת)

    אזרחים חייבים, 30/11/07 05:14

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו כבר מחוסלים. זמנינו פה שאול (ל''ת)

      אירני גולה, 30/11/07 06:47

      הגב לתגובה זו

      • אל תהיה פיסימי

        ד.ד, 30/11/07 09:01

        הכל יהיה בסדר , הכל לגיטימי תתחזק ואל תפחד.

        הגב לתגובה זו

  • 124.

    בצווים נתן לבנות פירמידות אבל לא ללמד

    אילן, 30/11/07 04:16

    בצווים נתן לבנות פירמידות אבל לא ללמד. את זה כולם חייבים להבין

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מֶמְשָלָה חֲלוּלָה.מֶלַח עַל פְּצַעֵינוּ.חוּכָא ואִיטְלוּלָא.

    דורי, 30/11/07 03:32

    מֶמְשָלָה חֲלוּלָה. ממשלת מֶלַח עַל פְּצַעֵינוּ.חוּכָא ואִיטְלוּלָא.

    מֶמְשָלָה רשלנית, ריקנית, נקבובית, הרסנית, עלובה, נבובה, כאובה, חבולה, מבולבלה, חולה, חלולה.
    במה עוד צפויים ועדים אנו לחזות ולצפות, לא מתוך תחושת חמלה, סליחה ומחילה ?
    לאיזה עוד מעשה שלומיאליות ממשלה עקלקלה-בלתי-הגונה-פתלתלה זו מסוגלה ? יכולה ? עלולה ?
    שמתם לב ? שמא הבחנתם ? כי למכשלתנו ארשת פנים כפולה, מכופלה, נבולה, נפולה, אומללה.
    מחד ממשלה חייכנית, צחקקנית, צדקנית, חנפנית, חינחונית, יומרנית, כוחנית, נכונה למראית עין לכל פעולה
    מאידך ממשלה חדלת-אישים, חסרת אונים, משותקת-מוחין, נעדרת תקווה. חזון-יוזמה-עוצמה לחלוטין נטולה
    יכולת ממשלתנו להחליט, לתכנן, ליישם, על עמה לגונן, לשקם, לבצע, מנוטרלה כליל, אבודה, מבוטלה, משוללה.
    מֶמְשֶלֶת מאובנת, מתנוונת, מתרוקנת, נרגנת, עד-כדי-כך עלובה, שֶלֶד-צֵל-עצמה, לא-ראוייה אפילו לטיפת חמלה.
    מֶמְשָלָה אשר ממתינה, בלית ברירה אחרת, לבשורות איוב. לתבוסתה הבאה. למפלתה.

    מֶמְשָלָה אשר בלי להניד עפעף מפקירה נתיניה עשרים וארבע שעות ביממה
    מאלצת אזרחיה ועַמָה לשתות יחדיו עמה, כוס כישלון, כוס יגון, כוס תוּגָה, כוס תרעלה, ללגום אותה עד תוּמָה.
    מֶמְשָלָה אשר לנוכח פני המציאות, בנשמה ובלב, מתפקדת כממשלת-זוועה, אֵימָה, חֲרָדָה, ממשלת מדבר-שממה
    ממשלת אשר כליל נעדרת טיפת בושה וכלימה, ממשלה חסרת-מצפון, יסורים, חרפה, התייסרות, חרטה.
    מֶמְשֶלֶת קלון, רמון, חקירות, זדון וזימה. ממשלת תולעה ורִמָה. מֶמְשֶלֶת הולכת שולל. מֶמְשֶלֶת כחש, כזב ומירמה.

    מֶמְשָלָה שלכסאותיה צמודה מגנטית. בתרגילי הישרדותה יצירתית להפליא, מקורית, פטנטית.
    בכישלונותיה הכואבים, צורבים, דואבים, ממשלה אוטנטית. בדרך-התנהלותה-תפקודה לגמרי אימפוטנטית.
    התפוגגותה, התפוררותה, התרסקותה, התפרקותה יום-יום מתרחשת לנגד עינינו, אך אינה כלל פתטית.

    מֶמְשֶלֶת בועה, יוהרה, ריקנות, ראוותנות, גאוותנות, חלחלה, אמתלה, מהתלה.
    מֶמְשֶלֶת מלח על פצעינו, מֶמְשֶלֶת אסון, חרבון, חורבן, השפלה, הצטדקות, התרפסות, חרדה, טלטלה.
    מֶמְשָלָה אובדנית-סופנית. מייזעת, מייגעת, משגעת, צולעת, מקרטעת. בדרך-לא-דרך, בנס, מתנענעת.
    מֶמְשָלָה ללא קורטוב בריא של טיפת הגיון או שמץ שיקול-דעת.
    חיי-אדם עבורה כקליפת-שום ריקה, כתוכה של דלעת.
    בהפקרתם היומיומית של אזרחיה, חיי-אדם מסכנת, בכך מתורגלת-מיומנת-מורגלת, מאורגנת, ממושמעת, מודעת.
    לעיתים תכופות-תדירות, בליקוי מאורות, לשווא-לחינם, לא רק בשדרות, מפקירה אזרחיה, חיי-אדם ביודעין מקפדת.
    כלום יש פלא, איך וכיצד, ממשלה שכזו, על-עִם שלל בעיותיה, כלל איננה מתמודדת ?
    על דם אזרחיה מדלגת-רוקדת-שורדת.
    על כל צעד ושעל, מצל עצמה בלבד, פוחדת. רועדת. מועדת.
    האם ניתן כלל בממשלה רשלנית-שלומיאלית כזאת לבטוח ? לתת בה אמון ?
    לשאוב ממנה תקווה ? עידוד ? עזוז ? אמונה ? ביטחון ? כוח ?
    מאחריות אישית ממשלתנו בכל הזדמנות נסה. על בני-עמה כלל לא חסה. מישיבות-כנסת נעדרת - לחו''ל תכופות טסה.
    מהתמודדות עם מציאות אמיתית בורחת. נמנעת. סולדת.
    כלום ניתן לצפות שממשלתנו תגן על חיי אזרחיה ? על ביטחונה של מולדת ?
    שמץ וזכר לא היה ואין בה מתכונות חתולה. תשע נשמות יש לה אך אף אחת מהן לא סגולה.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    לממשלה קָשֶה לִמְשוֹל – הממשלה כָּשְלָה כָּשוֹל !

    אלכס, 30/11/07 03:32

    לממשלה קָשֶה לִמְשוֹל – הממשלה כָּשְלָה כָּשוֹל !

    ''בארבע השנים האחרונות זה מצב בלתי אפשרי - לממשלה קשה למשול והכנסת אינה מפקחת''. ישראל מימון, מזכיר הממשלה.
    מזכיר הממשלה אמר כי מבוקר עד ערב הוא עסוק בהישרדות הממשלה ובהחלטות של פרץ
    ''אני לא יכול לחשוב מעבר ליום אחד קדימה'' - כך אמר הבוקר מזכיר הממשלה, ישראל מימון, בכנס השנתי של לשכת עורכי הדין באילת, במושב שעסק בשינוי שיטת הממשל. ''אני לא יודע מה עמיר פרץ יחליט מחר בבוקר, והאם עמי אילון או אהוד ברק יחליטו להישאר בממשלה'', הסביר. מימון הוסיף כי הממשלה נמצאת במצב קשה בגלל החשש מבחירות.
    מימון ציין בדיון כי הוא עסוק מהבוקר עד הלילה בממשלה ''לא במובן התיאורטי'', הבהיר. ''כאשר יש עילות שלפיהן הולכים לבחירות, יש חרב מתהפכת מעל הראש כל הזמן''. לדבריו, החרב יוצרת עיסוק מתמיד בממשלה שאינה יכולה למשול. ''בארבע השנים האחרונות זה מצב בלתי אפשרי - לממשלה קשה למשול והכנסת אינה מפקחת''.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – כָּשְלָה המֶמְשָלָה כָּשוֹל !
    ומה עלינו ? אזרחיה ? עד היכן ? עד אנא ? עד מתי ?
    לאן נוליך את חרפתה ? לאן נוליך את חרפתנו ?
    עד מתי בשיפלותה, בעליבותה, נאלץ בלב כוֹאֵב-דוֹאֵב לִצְפוֹת ?
    עד מתי מתיפקודה ומהתנהלותה באופן כה שיטתי-בעייתי-מגמתי נצטרך לִסְבּוֹל ?
    יען עָצוּם הכֶּשֶל.
    עָמוּק השֶבֶר.
    חָמוּר השֶסַע.
    עֲנָק הַפַּעַר.
    כה רב !
    כה רחב !
    כה גָדוֹל !

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – כל יום שבא, שחר מפציע, פֶּתַע מופיע עוד נַחְשוֹל !
    להרגיע – אין כבר שום כוח שיכול.
    מֶמְשָלָה אטומה-מנוונה-מנוולה נָבול-נַבְלָה, קָמול-קמְלָה. לא יוֹעִיל אף אקאמול.
    מעצמאותינו, חירותינו, כמיהותינו, כיסופינו, תיקוותינו, ערגותינו, חזונינו, עתידנו
    בין אם יום שבת זה, יום של חג, או סתם יום של חול
    ממשלתנו-מַכְשלְתֵנוּ, את הבסיס לקיומנו,
    את שמחת-חדוות-חיינו,
    אפילו את מדינתנו,
    סָחבָה-סָחוֹב, גַנְבָה-גַנוֹב, גָזְלָה-גָזוֹל, נִישְלָה נָשוֹל.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל, כל זאטוט, די-בקלות, להבחין בזאת יכול
    יד כל עתה בממשלה - ידה של ממשלה בכָּל
    עד מתי חושבת מכשלתנו כך לשְרוֹד ? לִרְעוֹד ? לִפְחוֹד ? למְעוֹד ?
    עד מתי תתעקש מַכְשלתֵנוּ על חשבוננו כך למְשוֹך ? לִפְעוֹל ? למְשוֹל ?

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – על חטאיה, יוהרתה, אין-אפשרות בכלל למְחוֹל !
    ימין ושמאל רק שְכוֹל ותְכוֹל. מכירת חיסול כללית הפעם - לחיינו ערך מאד זוֹל.
    אך מכשלתנו אשר בתיפקודה-בהתנהלותה כל-כך התרשלה-רָשוֹל
    בדרכה, לשיטתה, כהרגלה, שוֹרֶדֶת-חוֹגֶגֶת-מִתְמוֹגֶגֶת,
    עם שלל בעיותיה כלל איננה-מִתְמוֹדֶדֶת, יוצאת בסערת מָחוֹל.
    אותנו, במאבקנו כנגדה,
    מַכְשלְתֵנוּ ברַפְסוּתָה, ברִיפְיוֹנָה, בחִידְלוֹנָה,
    מְחַשֶלֶת רק חַשוֹל.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל –עבור עצמה ועבורנו הפכה מזמן לנֵטֶל, עוֹמֶס, עוֹל, מִכְשוֹל.
    זָנְחה אותנו, אזרחיה, כָּלִיל הפְקִירה ! לעצמה תקעה (ואיזה...) גוֹל !
    זו על רגל אחת, באמת ואמונה, כל התורה כולה, הכל.

    הגב לתגובה זו

    • נו?מה עם טוב טעם? קריסטמס מתקרב (ל''ת)

      נו?, 30/11/07 07:14

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    מֶמְשָלָה גוֹסֶסֶת... כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת... מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת...

    דורי, 30/11/07 03:31

    מֶמְשָלָה מוּבֶסֶת. מֶמְשָלָה בִּלְתִּי-מְאוּפֶּסֶת. כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת. מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת.
    מְאִי-נְטִילַת, אִי-לְקִיחַת, אִי-נְשִיאָה בְּאַחֲרָיוּת אִישִית-מְדִינִית-פּוֹלִיטִית, נִיזוֹנָה-מֶמְשָלָה, מִתְפַּרְנֶסֶת.
    מֶמְשָלָה בָּזָה, מְבוּזָה, מִתְבָּזָה, מְאוּסָה, מְקוֹמֶמֶת, מִתְנַווֶנֶת, נִרְגֶנֶת, מְשוּעַמֶמֶת, חוֹמֶסֶת, מְקָרְקֶסֶת, מְקוּרְקֶסֶת, מוֹאֶסֶת, מְבוֹאֶסֶת.
    אַתָּה מַרְגִיש אֶת נְשִימוֹתֶיהָ הקְצוּבוֹת, האַחֲרוֹנוֹת,
    שֶל מֶמְשָלָה יְהִירָה, יוֹמְרָנִית, הַרְסָנִית, רַשְלָנִית, חוֹבְבָנִית, שְלוּמִיאֵלִית, רוֹמֶסֶת, גוֹרֶסֶת, הורסת. דוֹרֶסֶת.
    חָש וְרוֹאֶה אֵיך וְכֵּיצַד, אֶל מוּל, לְנוֹכַח, לְנֶגֶד עֵינֶיך, מֶמְשָלָה-מַכְשֵלָה זוֹ אַט-אַט גוֹסֶסֶת.
    בְּמֵי-מַדְמֵנַת מֶחדְלֵיה שוֹקַעַת יֵישוּתָה, נְמַסָּה-מִתְמוֹסֶסֶת-מִתְבּוֹסֶסֶת-קוֹרֶסֶת.
    כָּל הַעַם, לא רַק אַתָּה, עֵדִים לַמִתְרַחֵש, צוֹפִים בַּמִתְחוֹלֵל,
    מִתְבּוֹנְנִים בַּתַהֲלִיך - לא מִתוֹך תְחוּשָה שֶל חֵן, רַחֲמִים וחֶסֶד.
    חֵרֶף רְצוֹנָם נוֹכְחִים בְּכָּך אֲפִילוּ ''נְצִיגֵינוּ'', ''נִבְחרֵינוּ'' בַּכְּנֶסֶת.
    בִּיְהִירוּתָה-רְהֲבתָנוּתָה-גַאֲוְותָנוּתָה-רַאֲוְותָנוּתָה מֶמְשָלְתֵּנוּ אינה מִתְרַפֶּסֶת.
    אַך יוֹדַעַת-מוּדַעַת מֶמְשָלָה כִּי חָלַף זְמַנָה. תָּם קוֹרְבָּנָה.
    מֶמְשָלָה עֵצָה מְטַכֵּסֶת. מֶמְשָלָה עַל עֵצִים מְטַפֶּסֶת. מֶמְשָלָה אֶת צִיפּוֹרְנֶיהָ כּוֹסֶסֶת.
    מי יְתַאֵר עַתָּה את רוּח הַתְקוּפָה ? מִי יִכְתוֹב אֶת תוֹלְדוֹת הַכִּשָלוֹן ? הֵיקֵף הַחִידָלוֹן ? האֲבַדּוֹן ?
    עוֹמֶק הַקֶרַע ? חוּמְרַת הַשֶסַע ? גוֹדֶל הַשֶבֶר ? מֵימַדֵי האֶסוֹן ? עוֹצְמַת היָגוֹן ?
    מִי יְתַּעֵד עַתָּה אֶת דִבְרֵי הימִים ?
    אַף אִם יֵש מְלָאי לְמַכְבִּיר שֶל דְיוֹ בַּקֶסֶת ?

    כל מילה נכונה, אין לי מה להוסיף, רק להתפלל שנמשיך להתקיים. ל''ת אמיר ברד, צפון, 14/05/07 11:16

    כל מילה מדוייקת. ל''ת אני, 19/05/07 12:34

    שיר מגניב. ל''ת לאה, 19/05/07 23:15

    עצוב. יותר ממה שזה מרגיז זה עצוב. ל''ת מיכל כהן, 21/05/07 22:44

    כואב אבל מקסים ל''ת עוד אחת, 22/05/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    על הממשלה להכריז על סגירת שנת הלימודים, לא תאמינו כמה מהר (ל''ת)

    יתעופף רן ארז, 30/11/07 02:39

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    האתר עושה יד אחת עם אנשי האוצר ?

    דוד, 30/11/07 01:24

    ''בעוד שנציגי המדינה והשופטים מנסים להבין מה רוצים המורים השובתים......'' מה המשפט הזה אמור להביע ?
    וכי המורים לא הגדירו במדוייק את דרישותיהם ?
    אנשי האוצר ומשרד החינוך עושים עצמם כלא מבינים . ואולי באמת אינם מבינים , בגלל זה מתמשכת השביתה וצריך להחליף אותם ?

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    הייתי בהפגנה והשוטרים היו עצבניים (ל''ת)

    יותר מהרגיל., 30/11/07 01:12

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אסור להיכנע, לא לעבוד תחת צווים (ל''ת)

    עידן, 30/11/07 00:55

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מניפולטיבים ,ציניקנים, תופסי כותרות

    מוריאל, 30/11/07 00:47

    עד איפה מגיעה הבושה?
    שר האוצר ושרת החינוך טוענים שלא יתנו תוספת אם לא תהיה רפורמה.
    אז על מה בדיוק מדבר רן ארז-מזה שנים על תוכנית הרפורמה הגדולה - עוז לתמורה.
    הם מנהלים שיח של חרשים אלמים - כדי לתפוס כותרות בעיתון של יום המחר.
    בנוסף לכך, אצה רצה הגב' תירוש להרויח עוד כוח פוליטי ועושה כותרות במטרה להדיח את יולי תמיר - את לא מתביישת??? את שהרסת במו ידייך את החינוך, את שהיית אומרת ההן של צרת החינוך לימור לבנת שנתת ידך בהרס החינוך ובהשפלת עמיתייך. הלא תבושי???
    ובין לבין רומסת המשטרה את כבודם של אזרחים הנלחמים על לחמם.
    רבותי אנחנו נילמחים על הלחם - לא על החמאה.
    הורים, תלמידים - מגיע לכם יותר טוב מכך. מגיע לכם שיהיו יותר שעות - מה עם כל השעות שנגנבו מכם? מה עם תנאי לימוד ראויים - ולא 40 ילדים בכיתה.
    מגיע לכולנו הרבה יותר מזה.
    בינתיים - אולמרט שותק.
    אה, כן - הוא מצטלם עם סיינפלד.
    נו, טוב - זה יותר סקסי מאשר להיצטלם עם מורה

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אולי המורים יבינו, כי עליהם לפעול נגד המדינה, ולא כסוכניה

    אורי וייס, 30/11/07 00:46

    עליהם לחשוף בפני התלמידים את האמת על פשעי הכיבוש, ולבטח לא לחנכם לשירות צבאי

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    יש משהו שלא ברור לי כ''כ...

    תלמיד י''ב, 30/11/07 00:41

    אם יש צווי מניעה שיכולים להכריח מורים לוותר על הזכות הדמוקרטית שלהם ולשבות עקב תת-תנאי העסקה אז למה אין צווי מניעה שיכולים להכריח את משרד האוצר והחינוך להפסיק להסתכל על המורים כאל כוח עבודה זול,חרוץ ומהיר.... או צו מניעה שיכול לגרום למשרד החינוך והאוצר לשלם למורים את המשכורת האמיתי שמגיעה להם? זה היה יכול להיות נחמד...

    הגב לתגובה זו

    • בעל המאה הוא בעל הדעה (ל''ת)

      אחלה רעיון, 30/11/07 06:53

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    כל תלמיד שמעיז להגיב פה משהו, ישר מוצאים מי שישתיק אותו..

    שמיניסטית, 30/11/07 00:38

    נחשו מי לימד אותנו שהישגים זה הכל, נחשו את מי עניין רק לסיים את החומר מהספר ולא לשאול אותנו מה דעתנו על דברים ברומו של עולם, נחשו מי התייחס אלינו כאל עול קולקטיבי ולא כפרט שבעצם רוצה להכיר את המורה שלו ולהזדהות איתו.

    נורא קל להתחסד עכשיו אל מול המאבק, אבל יש כל כך הרבה מורים שאפילו ה-4,000 שקל בחודש לא מגיעים להם. לא מגיעים להם בגלל הזלזול, האטימות, חוסר הרצון, השנאה מראש לתלמידים בלי לנסות להכיר אותם אפילו.
    ודאי שצריך לשפר את תנאי המורים, אבל גם לעשות רפורמה כוללת וטיפול שורש אצל המורים, שרבים מהם פשוט גורמים למערכת להיות רקובה.

    תלמידים שמתלוננים פה בתגובות שלא תהייה להם בגרות, פשוט מאמצים את הגישה שהכתיבו להם מכיתה א'- אל תביעו את הדעה שלכם, היא לא מעניינת, כל מה שצריך זה לשנן ולהוציא ציונים גבוהים.

    מעניין כמה ישתיקו אותי עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • אמנם ישנם מורים שחוקים, אבל זו השיטה שמסרסת את כולנו

      תלמידה, 30/11/07 13:29

      המורים מלמדים בצורה מסויימת כי אין להם ברירה, בהפגנות ובפגישות עם מורים לא מפסיקים לדבר על הבגרויות שהורסות את חוויית הלימוד הן למורים והן לתלמידים. אלו לא המורים, זו השיטה.
      זו חלק מהרפורמה שהמורים [וקומץ תלמידים] נאבקים עליה כרגע.
      אין לי שום עניין להשתיק אותך, אבל אני מציעה לך
      לפקוח את העיניים.

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    אולמרט נתן הוראה לשבור את שביתת המורים בכוח

    עידן, 30/11/07 00:36

    המשטרה קיבלנה הוראה מלמעלה לפגוע פיזית במורים המפגינים על מנת להגדיל את הלחץ עליהם

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּט אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנ

      אלכס, 30/11/07 03:33

      הוּא פָּשוּט אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-רִיפְיוֹנֵר-רוֹפֶסְיוֹנֵר-כִּישְלוֹנֵר-פַשְלוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
      לא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ
      לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, ב
      ְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ?
      אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ?
      אֵלינוּ יִתְנַכֵּר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ?
      יִתְבַּצֵר ?
      יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ,
      הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ?
      הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ?
      שִירַת-רִינַת-הִילַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ?
      אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ?
      תִּתְפּוֹרֵר ?
      תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ?
      מִי פִּלֵל.... ?
      מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    אצל אוריאל רייכמן זה לא היה קורה.

    Moises, 30/11/07 00:34

    אולמרט דפק את המדינה עם מינויו של פרץ לשר בטחון, הירשנזון לשר אוצר, ומנע את מינויו של אוריאל רייכמן לשר החינוך, ובמקומו מינה את יולי תמיר המקבלת תכתיבים מרוני בראון.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    צריך לעשות רפורמה בארגון המורים

    שורש רקוב, 30/11/07 00:32

    והדבר הראשון זה להעיף את רן ארז

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    a.c.a.b

    dave, 30/11/07 00:31

    f**k da police!! yasam da gaylords!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אולי צווי מניעה יכניסו את המורים לפורפורציה (ל''ת)

    רן גוטליב, 30/11/07 00:30

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מורים רדו מהעץ תתפשרו ותחזרו לעבודה

    ורד נביא, 30/11/07 00:25

    אחרת תשארו קירחים מכל הכיוונים

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אל תומר ''עופק חדש'' אמור ''New Ofuck'''' (ל''ת)

    אבי מ., 30/11/07 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ארז כשלת תתפטר ומהר

    אהוד ארליך, 30/11/07 00:24

    כולך רוח וצלצולים.. אוהב לעשות רעש ולא חושב על המורים אותם הוא מוביל כצאן לטבח!!

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כמה נמוך עוד המורים ירדו

    שירה, 30/11/07 00:22

    המורים חוץ מלבייש את עצמם ולתת דוגמא לא חינוכית בכלל לא עושים כלום נראה כי הם שכחו כבר עבור מה הם נלחמים

    הגב לתגובה זו

    • ל 104

      מוני, 30/11/07 03:45

      האמנם? כמי שמציגה עצמה כאדם אינטליגנטי, צר לי להודיע לך ששאינך כזאת- ריקה מכל תוכן.

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    היום ליד מכבי האש בעפולה התמיכה של הנוסעים הייתה מדהימה

    מורה, 30/11/07 00:19

    כולם תומכים במורים ומבינים כי אין זה מאבק סקטוריאלי כי אם אזרחי הנוגע לכלל אזרחי המדינה . ראינו זאת בעצרת בכיכר ורואים זאת בכל יום בדרכים בכל פינה בארץ. כל הכבוד לאזרחי המדינה שמחזיקים אותנו שפויים. תבורכו.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מורים - רן ארז מערפל את הדרישות. נמאס להורים (ל''ת)

    רואה נכוחה, 30/11/07 00:19

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אוי למדינה עם בראון תמיר השחצנים הורסי החינוך (ל''ת)

    אזרח מודאג, 30/11/07 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מדינת משטרה, השוטרים גלקסי אולמרט והממשלה האטומה והפושעת (ל''ת)

    רפי, 30/11/07 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    חזק חזק לכל המורים ישמור אתכם האל

    אזרחית, 30/11/07 00:16

    ברוכים תהיו. וברכת חזק חזק לרן ארז. כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אל תשברו אחים ואחיות יקרים. אנחנו איתכם!! (ל''ת)

    אורי, 30/11/07 00:15

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אתן יכולות לבכות, בכי לא משפיע עלי

    דוד, 30/11/07 00:15

    זה המשפט שלכן לא? אז מה פתאום אתן בוכות?!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    נמאסתם מורים

    הורה, 30/11/07 00:12

    די מספיק. המורים שמפגינים מחוץ לבית הדין לא יודעים אפילו על מה הם מפגינים.עברתי שם במקרה היום ושאלתי כמה מהם על מה הם מפגינים והם לא ידעו לענות לי. רן ארז מגלומן בצורה מפחידה. הוא מחזיק 600,000 תלמידים בבית ועוד יש לו תמיכה מהורים כפי שאני רואה בתגובות. מה השתגעתם? אתם לא יודעים שמורים עובדים 21 שעות בשבוע, יש להם 4 חודשים בשנה חופש, פעם בשבע שנים שנת שבתון, על מה הם מתלוננים? היום כל עובד מתחיל בשכר מינימום ועובד במקרה הטוב 10 שעות ביום אז על מה הטענות? על מה הבלאגן? ואתם עוד תומכים בהם? תספיקו עם הטמטום הזה ותחזרו ללמד גם ככה כפי שראינו אתם לא עושים זאת מספיק טוב.
    פרזיטים. ואתם כותבי התגובות תסתכלו ותראו כמה המדינה מוכנה להוסיף להם לשכר ואחרי זה תכתבו את השטויות שלכם. הלוואי ולכולנו היו מוסיפים 30% לשכר בנוסף להסכם הכללי שנחתם עם ההסתדרות כללית תוספת של 5%. על מה הם בוכים זה פשוט משגע אותי ועוד יותר משגי אותי התגובות שלכם. תתעשתו איפה אתם חיים די מספיק. לחזור ללימודים לאלתר...

    הגב לתגובה זו

    • המורים לא מוותרים על ההסכם הקיבוצי,

      תלמידה, 30/11/07 13:31

      על השינוי השלם בחינוך,
      צריך להודות להם,
      ולא לקרוא להם בשמות.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    ההורים משביתים א-יב ביום ראשון!! (ל''ת)

    גבי, 30/11/07 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    לעיתונאי מעריב:''מה רוצים המורים ''- בכותרת ..דמגוגיה שמשרתת את האוצר (ל''ת)

    אלעד, 30/11/07 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    התקשורת התגייסה על ידי איילי ההון שמפעילים אותה- לצד האוצר... (ל''ת)

    רועי, 30/11/07 00:01

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    רן ארז - מועמד ליו''ר אוהדי בית''ר י-ם (ל''ת)

    צפוני, 30/11/07 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    רק אלימות תזיז את השמנים באוצר (ל''ת)

    מורה, 29/11/07 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שוטרים נוקמים....

    רבקי, 29/11/07 23:54

    משטרת ישראל אולי תתעסקו באנשים, בפושעים ובנרצחים ולא תיטפלו למורות?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    תגידו כבר 45 ימים ולא התעוררתם?

    יוסי, 29/11/07 23:50

    45 ימי שביתה ולא התעוררתם?
    איפה החינוך? ישראל בין המקומות הנמוכים בעולם בנושא החינוך...
    חושבים שיש מקום לשיפור?.. אין..
    אם תמשיכו בשביתה - המצב ידרדר.
    ואם לא תמשיכו בשביתה - גם כן המצב ידרדר אלא אם כן יוחזר למורים כל כספם המגיע להם הם לא עובדי קבלן!!!.
    אנו תקועים בפרשת דרכים איומה מאוד והפתרון הוא: כסף תנו למורים את המגיע להם כי לא תתנו מי יהיה הדור הבא של מדינת ישראל מי ינהיג את מדינת ישראל אם לא אנחנו..
    (שמיניסטים)

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    המורים נפלו על הראש- והולכים כמו עדר אחר רן ארז שלא שפוי בנפשו (ל''ת)

    אמלוחיניר, 29/11/07 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ממש בושה שבמדינת ישראל ''יהודית''מרביצה המשטרה למורה

    דש, 29/11/07 23:45

    עם זה לא מדליק נורה אדומה בחברה אין לי מילים שבתרבות היהודית מעמדו של המורה היה מעל לכול בעלי המקצועות האחרים המקום האחרון על כדור הארץ שאפשר יהיה לצפות למראות כאלה זה בישראל .
    החברה בנויה על יסודות שעל גבם של המורים והרופאים וההתיחסות אליהם
    ציבור שהפסיק להתיחס ליסודות האלה עיבד את דרכו
    מה שתמיד החזיק את החברה היתה המלחמה שניהלנו עם הערבים וחס ושלום עם קיבלו שכיננו שכל והחליטו לעשות שלום איתנו הם עמדים לחסל את מדינת ישראל
    אנחנו נהרוס אותה יותר טוב מאשר 400 מליון ערבים אנחנו יותר טובים מהם בלהרוס

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לא לותר לממשלה הזאת, בושה וחרפה

    רונית, 29/11/07 23:42

    יש להעלות את המשכורות למורים

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    עופר עיני תתעורר!!! שביתה כללית למען המורים

    יוני, 29/11/07 23:40

    אני לא מורה ואיפגע מאוד משביתה כללית באופן אישי, אבל זו הדרך היחידה. צריך להצית מדינה שלמה כדי שהחינוך יחזור לתפקד. עופר עיני תתעורר כבר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    נראה אתכם מוציאים לנו צווים

    דוד, 29/11/07 23:38

    אנ יאבוא לכיתה ואפתח בכזאת שביתה איטלקית שהאיטלקים בעצמם יבואו ללמוד ממני. אין כזה דבר ללמד בכוח.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    איפה ההסתדרות וארגון ההורים שהבטיחו להגן על המורים? (ל''ת)

    רפי, 29/11/07 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    רן ארז/הרס

    סולי, 29/11/07 23:30

    רן ארז הוא זבל של בן אדם והוא האחרון שהייתי רוצה שיהיה מורה לילדי.הוא גס רוח,לא יודע גבולות,אדם ללא חמלה,שלא מבין מה מגבלות הכוח של משרד האוצר .תוספת של 30% זה בהחלט מכובד ואי אפשר לתת יותר שכן לאחר מכן סקטורים אחרין יבקשו גם כן תוספות.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    בלוג מורים - מכתבים ומאמרים על החינוך בארץ

    טל גלילי, 29/11/07 23:28

    על ידי מורים, מורי מורים, הורים, אקדמאיים, סטודנטים, תלמידים...
    www.blogmorim.com

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא להיכנע למורים - התלמידים יכולים ללמוד לבד באינטרנט

    למען החינוך!!!!, 29/11/07 23:28

    ממילא אין מה ללמוד מהמורים רודפי הבצע האלה....
    איפה נשמע שכל שנה! בתחילת שנת הלימודים יש שביתה?
    למה כל השנה לא מנהלים מו''מ מסודר אלא מחכים לתחילת שנת הלימודים כדי לעשות שביתה?
    זו התנהגות ילדותית של אנשים טיפשים - אני קורא לממשלה לא להיכנע אלא להוציא תוכנית לימודים באינטרנט !!!
    שנת הלימודים הזאת ממילא מחוסלת !!!
    זו הזדמנות לעשות רפורמה יסודית ולסלק אלפי מורים כושלים !!!

    למען החינוך !!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    למה בעצם התלמידים אלימים?

    אבא כועס, 29/11/07 23:27

    זה מה שלומדים מהמורים/ות, אספסוף של פרזיטים שעינינם זה הכיס ולא חינוך, לידיעה, הרפורמה מוסיפה לשכר המורים כ28% מתי קיבלתם תוספת כזו לשכר?

    הגב לתגובה זו

    • עם תוספת של 28% השכר שלי 6300 נטו

      מורה, 30/11/07 05:31

      אתה קולט את המספר הזה??
      לא עוד לעבוד בהתנדבות.
      חוצמזה, תשאל את עצמך את השאלות האמיתיות: מיהו המורה שאני רוצה שיעמוד מול ילדי? מה מידת ההשקעה שאני רוצה שמורה ישקיע בילדי?
      אחרי שיש לך תשובה לזה, חשוב איך מביאים מורה כזה למערכת.
      כי אני מוכשרת, משכילה, יצירתית, כריזמטית ומאוד אכפתית.
      אבל, אני עובדת במקביל כל הזמן ב-3 עבודות כדי לחיות עם הראש מעל המים. אז לכל הכישורים האלה אין זמן לבוא לידי ביטוי וגם לא אנרגיה.
      אז אני בפירורים (כן 28% זה פירורים) לא מסתפקת.
      ואם הילד שלך חשוב לך, אז גם לך זה לא אמור להיות מספיק.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    השביתה הזו היא מהמוצדקות שאי פעם היו !... (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 29/11/07 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה יהיה אתכם?

    מורה מתוסכלת, 29/11/07 23:23

    כל הנציגים של האוצר, אתם פשוט אנשים שלא מבינים דבר וחצי דבר בחינוך...וזאת הבעייה האמיתית...

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    שוב NRG עם הממשלה?

    יגאל, 29/11/07 23:17

    בית הדין מנסה להבין מה המורים רוצים?!

    זה הניסוח שבחרתם????

    המו8רים רוצים מה שהעם רוצה-כל כך פשוט.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לכל ההורים הטיפשים

    שמיניסט, 29/11/07 23:12

    מה אתם חושבים?! 'לא נשלח את הילדים לבית ספר אם יוציאו צווי מניעה'! אם לא שמתם לב המורים שובתים על חשבון הילדים שלכם! ואתם עוד עוזרים להם!!! אתם לא מבינים שהמורים בכל מקרה ירוויחו בסוף?! השביתה תסתיים מתישהו! מי שיפסיד זה הילדים שלכם!!! איך לעזאזל הם אמורים ללכת לבגרות כשהם לא יודעים כלום!! אם לא הבנתם הצווי מניעה אמורים להגן על התלמידים!! חוץ מזה למה אתם חושבים שאתם 'שולחים מישהו'! זה לא שהילדים יישארו בבית כי אתם החלטתם שצריך לעזור למורים! הילדים יעשו מה שבראש שלהם ואם אתם לא יודעים לדאוג להם אז לפחות הם ידאגו לאינטרסים שלהם!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    זה כבר משעמם

    נתניה, 29/11/07 23:11

    נימאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אנשי הממשלה המטיפים לנו מוסר

    יעקב, 29/11/07 23:11

    מענין כיצד ראש הממשלה וידידו שר האוצר הגיעו לרכוש כה רב ממשכורות של חברי כנסת ושרים
    גם אם הם היו עורכי דין פרטיים.
    כישוריו הכלכליים היחידים של שר האוצר הם היותו חבר של ראש הממשלה וראש הממשלה עצמו ציין באחד הכנסים שהוא לא שוכח חברים
    מעניין שאנשים נכבדים אלה שחיים ברוחה כלכלית מטיפים לנו המורים הצנועים שעושים את עבודתם בצנעה
    האם הם רוצים שנחיה כמו עניים כל החליים והם יחיו ברווחה כלכלית וימשיכו להנות ממנעמי השלטון
    אסור למאבק שלנו להפסק עד השגת המטרות שלשמן יצאנו לשביתה
    מורה בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    האוצר- שכירי חרב של העשירון העליון .הילדים שלהם לומדים בחינוך פרטי (ל''ת)

    אברהם, 29/11/07 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    להפר את הצו, זהו צו השעה!! אם השופט אדלר שוב יפעל כמשת''פ של

    דרור מרמת גן, 29/11/07 23:07

    המעסיקים והממסד הקאפיטליסטי, ויפעל באופן בלתי חוקי, נגד שביתה חוקית, הפרת הצו תהייה מעשה הכרחי, צודק, דמוקרטי ומוסרי.
    אל תתקפל רן ארז, אל תתקפל!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    יולי תמיר- את מאכזבת אותי כל כך אין לך מושג. עד כמה:( (ל''ת)

    חיים, 29/11/07 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לפטר את יולי תמיר לאלתר בכל מקרה

    חבל על הזמן., 29/11/07 23:00

    זה לא יעבוד!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מה שאולמרט עשה בבטחון עכשיו הוא עושה בחינוך. הרס והפקרת המפקדים ! (ל''ת)

    מילואימניק, 29/11/07 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יש להקים ממשלת צללים. לקרוא תיגר על שלטון האימה של אולמרט. (ל''ת)

    ירוחם, 29/11/07 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בכסף שבזבזו על ועידת אנאפוליס יכלו לממן שנת לימודים (ל''ת)

    שוש, 29/11/07 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אתם מפריעים לאולמרט בספינים שלו. נו באמת קצת התחשבות.... (ל''ת)

    קם, 29/11/07 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כלעוד תמיר בחינוך =החינוך מופקר.

    חברי העבודה., 29/11/07 22:57

    זה לא בעלמא אלא מתוך עובדות עצובות ומרעישות!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    וסרמן. בקרוב תראה מה יקרה להסתדרות המורים שלך..... (ל''ת)

    נבלה, 29/11/07 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    האוצר מקצץ 50 מיליון שקל מתקציב החיילים שהמשוחררים!!!!!! (ל''ת)

    בראון=אסון, 29/11/07 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שימעו בדיחה מורה ושוטר עמדו זה מול

    אסתי, 29/11/07 22:53

    בהפגנה . המורה חסם את התנועה והשוטר עצר את המורה על הפרת הסדר הציבורי. בניידת החלו השניים לנהל ויכוח מי יותר מושפל.?
    הרי מדובר בשני המיקצועות המבוקשים במדינה ועוד עם שכר כל כך גבוה.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אוי למדינה שאלו מנהיגיה. להחליף את הממשלה בפועלים זרים. (ל''ת)

    :-(, 29/11/07 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    להמשיך בשביתה ללאהגבלת זמן לא להישבר (ל''ת)

    רן ארז אוהבים א, 29/11/07 22:50

    הגב לתגובה זו

    • עצלנים נמאסתם תחזרו לעבודה!! (ל''ת)

      נשבר מהארגון, 30/11/07 00:28

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    כל דבר שרוצים להפריט קוראים לזה ''רפורמה''. כמו מערכת הבריאות ההרוסה. (ל''ת)

    ראינו כבר, 29/11/07 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אולמרט שיטת ההפרד ומשול מתפוצצת לנו בפנים. (ל''ת)

    סנגוריה צבאית, 29/11/07 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    נמשיך בשביתה האיטלקית . רפורמה לא תהיה . (ל''ת)

    מיקי, 29/11/07 22:47

    הגב לתגובה זו

    • הלואי לכולם עבודה כזו

      בברגז, 30/11/07 05:43

      מה יש בעיה להוסיף שעתיים. במבחני מיצב לא קיבלנו מקום טוב אתם מקבלים יותר מהמורים ברוסיה והם במקום טוב גם בלימודם וגם בספורט תגידו תודה מקום עבודה עם השעות אחי נוחות והחופשים גם לימוד עריכת דין לוקח זמן אבל בסוף הוא לא נמצא בחממה של אירגון לקבלת תנאים .הוא כמו צב קטן בים מי שטוב ומזל שורד מורים גם פחות טוב נשארים לא צריך להתאמץ רן ארז דואג שלא יפטרו

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אל תלמדו, נעמוד לצידכם מורים . אנחנו איתכם ! (ל''ת)

    אב לשלושה, 29/11/07 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לאולמרט יש זמן לסיינפלד לא למורים (ל''ת)

    ורד, 29/11/07 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אולמרט לא רוצה רפורמה אמיתית. הוא רוצה לשרוד . זה הכל !!! (ל''ת)

    דדי, 29/11/07 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מורים, המשיכו במאבקכם הצודק. (ל''ת)

    ענת, 29/11/07 22:39

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם יש צווי כפיה למורים- אני לא שולח את בני לבית הספר! (ל''ת)

    מנחם שוקרו, 29/11/07 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    דורסים את המדינה - רן ארז חזק ואמץ

    מורה שובת, 29/11/07 22:37

    , מה המורים רוצים..המדינה מנסה להבין.. הם מבינים בדיוק מה אנחנו רוצים..רק נוח להם להתמם.. סבלנותם של נערי האוצר פוקעת.. אנחנו המורים ילדים מופרעים? ומה עם סבלנותינו לגחמות ולמסיבות העיתונאים שלהם? אנחנו המורים שובתים לא רק למען עצמנו, זוכים לתמיכה ציבורית והם באוצר ובחינוך יחד עם שליחנו לאנאפוליס מנסים לדרוס ברגל גסה אותנו כארגון עובדים ואת מערכת החינוך הציבורית ..אזרחים בורים לא ידעו לשאול ולבקר..ככה יובטח שלטונם של הקפיטליסטים ורודפי השלטון האחרים השותפים ''הסוציאליסטים'' שלהם רחמנא לצלן..שעושים לביתם..
    עוד לא הגענו למצב שבו המדינה יכולה להפריט את החינוך ( זו לדעתי מטרתם הנסתרת- צריך להעשיר עוד כמה על חשבון מעמד הביניים ואלו שמתחתיו.. ) מי יעניק ערכים? מי יחנך לפטריוטיות? מוסדות ה ''לימוד'' הפרטיים? בעליהם יהיו עסוקים בלשלוח יד לכיסנו ולסחוט אותו עוד קצת למען יעבור הילד אולי.. בגרות בהצלחה ושוב.. בגרות לעשירים..חסמים גבוהים לאוניברסיטה..מי ילך ללמוד? היכן יהיה שיוויון הזדמנויות?
    הם גורמים נזק בלתי הפיך לדור שלם ולא אכפת להם..איך הגענו לשביתה ממושכת כזו? בגללנו? אנחנו מוותרים מרצון על משכורתינו? הבל הבלים.. נראה אותם דורשים צווי ריתוק.. מה הם ירוויחו? אוכלוסיה בלי מוטיווציה? הילדים לא יהנו ממצב כזה וכל אדם בר- דעת..מבין את זה לבד..אני תקווה שבית הדין לא יענה לשום בקשה שלהם..ויחזיר אותם לשבת מולנו ראש בראש ,לפי כותב המאמר גם כבוד השופטים לא מבינים.. אז איך יוכלו לתת החלטה ? היא עלולה להיות מוטעית .ולגרום לעיוות גדול יותר ממה שכבר יצרו .

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולמרט הפקרת את בטחונה של מדינה שלמה ועכשעו אתה מפקיר את החינוך !!! (ל''ת)

    אבי, 29/11/07 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    פואד בן אליעזר מוכן לדבר עם החמס אבל ממשלת ישראל לא מוכנה לדבר עם ה (ל''ת)

    מורים !!!!!!!!!, 29/11/07 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    העם איתכם...! עדיף שהילדים ילמדו בבית עד שינתן כבוד ושכר למורים (ל''ת)

    בן ימין, 29/11/07 22:34

    הגב לתגובה זו

    • בשביל כבוד צריך לעבוד!!! (ל''ת)

      דמוקרטיה, 29/11/07 23:45

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    בושה וחרפה לעם ישראל האטום הנלוז והנהנתן אשר יושב בבית ולא נוקף אצב (ל''ת)

    אלי, 29/11/07 22:32

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אולי עכשיו יחזרו ללמד (ל''ת)

    דיי לשביתה!!!, 29/11/07 22:31

    הגב לתגובה זו

    • אל תבנה על זה איש קטן.... (ל''ת)

      קטנטן, 29/11/07 22:36

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין כלום !!!! (ל''ת)

      זה שאכפת לו, 30/11/07 00:16

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    במקום שהחינוך יהיה האינטרס של המדינה. האינטרס הוא של המורים. בושה ! (ל''ת)

    ///, 29/11/07 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בשיעור האזרחות אני אלמד מהי דמוקרטיה ומדוע אין כזו בישראל (ל''ת)

    רונית, 29/11/07 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הציבור עדיין אתכם !! אל תשברו . מאבק שלכם מאבק של כולנו (ל''ת)

    ככד, 29/11/07 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אולי המפכ''ל יתארח שוב בצל סוכתו של אולמרט ??? (ל''ת)

    בושה, 29/11/07 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    צווי מניעה כנגד מאבק חוקי הם נשק יום הדין נגד הדמוקרטיה

    שמיניסט, 29/11/07 22:21

    היכן מאבק צודק וחוקי לחלוטין מסתיים בצווי מניעה? מה זה אם לא אונס (יתכן שמר רן ארז נתפס בידי רבים מקוראי תגובה זאת כאדם בוטה, אך איך עוד תכנו דיכוי מסוג זה) ? איזו עוד דרך קיימת לנהל מאבק ציבורי אפקטיבי במדינה דמוקרטית? הרי נוסתה כל דרך אפשרית. תחשבו למה אנו הופכים, במקום לבוא לקראת הציבור שמנהל מאבק הכרחי לעתידה של מדינת ישראל (וגם משכורות ראויות למורים הכרחיות לעתיד המדינה, כי אם נראה לכם שכעת יש מחסור במורים וצפיפות בכיתות, בעוד 20 שנה נמצא עצמנו שואפים לשקמם את מצב החינוך אפילו לרמה בו הוא נמצא עכשיו- כי מספר המורים עוד יקטן. וכל זאת מכיוון שהפקולטות להוראה יהיו ריקות מסטודנטים- כי בשביל המשכורת הזאת הלימודים היקרים באוניברסיטה הם פשוט בזבוז זמן וכסף) הממשלה מדכאת מאבק זה באלימות. אסור שבית המשפט יהפוך לנשק יום הדין בחיסול הדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני לא מבין למה בכלל מורים נשארים במערכת הזו. יש הרבה אופציות

    /שד, 29/11/07 22:21

    אחרות . חברות סלולריות משרדים שונים , בתי ספר פרטיים . המגזר הדתי. בשביל משכורות עלובות כאלו אני לא מבין למה הם נשארים. יש גבול לכמה אפשר לאהוב מקצוע , שבסופו של דבר אי אפשר להתפרנס ממנו.

    הגב לתגובה זו

    • פשוט כי זה נוח....יש כמה מורים שמשקיעים וכל השאר חוגגים.

      אזרח, מרכז, 29/11/07 22:33

      לאיזה גוף/מוסד יש כלכך הרבה ימי חופש? אולי מלבד המצילים שעובדים בדיוק בתקופות הפוכות?

      הגב לתגובה זו

      • אזרח - אתה אידיוט (ל''ת)

        מוני, 29/11/07 22:47

        הגב לתגובה זו

    • אל תדאג אחרי השביתה הזאת 20% מהמורים לא ישארו.

      מוטי, 30/11/07 01:16

      הנזק שנגרם ויגרם למערכת החינוך הוא שלא כל המורים יחזרו להוראה. הרבה מורים צעירים מצאו עבודה אחרת בזמן השביתה . הם וודאי הרוויחו פי שתיים ממה שקבלו עד כה.
      המערכת לא תצליח לגייס מורים חדשים . בעיקר מתמתטיקה , אנגלית , לשון , פיזיקה וביולוגיה.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    לצאת לרחובות למרי אזרחי בעד המורים!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אמא, 29/11/07 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בליל הכ''ט לנובמבר עוצרים מורים יהודים שנאבקים על זכותם הדמוקרטית!

    יעל, 29/11/07 22:14

    אוי לעיניים הרואות, כיצד במדינה שקמה לפני שישים שנה, פוגעים שוטרים בזכותם של מורי ישראל להביע את זכותם הדמוקרטית!
    אוי לעם היהודי שהעומד בראשו מתעלם ממחנכיו כבר חודשיים!
    אוןי לתמידי ישראל הילדים והסטודנטים שלראשו לא אכפת שהם בטלים מלימודים חודשיים!
    יממה אחרי פרסום הנתונים החפירים, במקום שיבואו האוצר, החינוך למורים ויפתחו את הלב ואת הארנק ויגידו ''טעינו'' הם עוד באים לבית הדין לכפות על המורים ללמד תחת צווים!
    הייתכן כדבר הזה במדינה דמוקרטית?הזוהי מהות ההוראה אליבא דממשלת אולמרט? כפיי במקום חינוך? לאן נגיע?
    ממשלה אנטי חברתית שפוגעת בקשישים, בחולים, במשתכרי שכר המינימום ומחנכי ישראל המורים והמרצים, ממשלה שאינה מכבדת את המורים שנושאים בשליחות החינוכית ועומדים מול הכיתות העמוסות 42 ילד, עם פחות שעות מכל מדינה אחרת, ועוד מצליחים להגיע להישגים, צריך לברכם ולא להתעמר בהם!
    די כבר אולמרט, תתעורר, כי נגמר לך הזמן, שלום עושים בבית , אחר כך באנפוליס, אנפוליס זה כאן!

    הגב לתגובה זו

    • באמת אבסורד...ועוד מצפים ש....

      מורה, 29/11/07 22:22

      שנלמד לפי התוכנית של 60 שנה למדינה........
      ממש ''יש'' במה להתפאר....

      הגב לתגובה זו

      • אני חולמת על לחזור לארץ. אך כיצד? מה קורה כאן? אני מחזקת ידי המורים

        מית נמש, 30/11/07 00:38

        אמן ואמן שתצליחו במאבקכם ואכן תהיה רפורמה
        אמן ומשרד הקליטה יצליח במשימתו להשיב יורדים לארץ! אני מתפללת יום יום

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט, אני ילמד אותך שיעור באזרחות !!!!!!!! (ל''ת)

    מורה, 29/11/07 22:12

    הגב לתגובה זו

    • מורה לא היה אומר אני ילמד (ל''ת)

      xx, 29/11/07 22:52

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני ילמד בקצב של צב מת ........ (ל''ת)

    מורה, 29/11/07 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אל תלמדו בחגים אל תעשו ישיבות אל תחלקו תעודות אל תצאו לטיולים ! (ל''ת)

    מורה מההסתדרות, 29/11/07 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אוי ואבוי שהגענו למצב כזה שמורים ילמדו בכוח. סוף המדינה. (ל''ת)

    מיכאל, 29/11/07 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אסור להישבר

    מורה, 29/11/07 22:09

    רן ארז תחזיק מעמד בשביל כולנו
    אסור להישבר, חייבים לעשות מהפככה - והפעם מהפכה אמיתית

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כדי להגיש לבגרות נצטרך ללמד אחה''צ

    ובחופשות......., 29/11/07 22:06

    נראה לכם שנעשה זאת תחת צוים????????

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט, מקסימום אני ילמד בכיתה כמו שאתה מנהל את המדינה. תחשוב על זה (ל''ת)

    רמי, 29/11/07 22:02

    הגב לתגובה זו

    • גדול, אתה גדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אבי, 29/11/07 22:16

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מורים אל תשברו . אנחנו ההורים נשבית גם את היסודיים !!! (ל''ת)

    יפעת, 29/11/07 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני נשבע לא להשלים את החומר החסר לתלמידים !!!!! (ל''ת)

    מורה, 29/11/07 21:51

    הגב לתגובה זו

    • נקמה בתלמידים?ל 28

      מורה מהצפון, 05/12/07 14:03

      מדוע לנקום בתלמידים?אמנם משרדי החינוך והאוצר השפילו אותנו,רימו אותנו ובעיותינו טרם נפתרו , אך אל לנו להוסיף על סבלם של תלמידינו.אני אשוב לעבודה מושפלת ומבוזה , אך אלמד את תלמידי כראוי. הם אינם אשמים במצב שנוצר.אם נכבד את תלמידינו-נכובד גם אנו! אנו חזקים ונצליח!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    חורבן הבית השלישי

    הניה, 29/11/07 21:50

    במידה ונדרש ללמד תחת צווי מניעה להגיע בבגדים שחורים לבית הספר, ולנהוג מנהגי אבלות בכיתה - בשום פנים לא ללמד!
    אנו לא צינור שמעביר ידע אנו רוצים להעניק תכנים ערכים וחינוכיים.
    לא בכפייה!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חלאס יש כאלה שלומדים לבגרויות!

    תלמיד כיתה ט!, 29/11/07 21:47

    תעשו כבר משו!!!!!!!!!!
    כמה אפשר לחכות??? למי? המשיח לא נראה באופק!
    תזיזו ת'תחת שלכם!!!

    הגב לתגובה זו

    • לך למורה פרטי. חבל לך על הזמן. (ל''ת)

      סוף המדינה !!!!, 29/11/07 21:54

      הגב לתגובה זו

    • חוצפן! שב בבית ותבקש מאמא ואבא לחנך וללמד אותך (ל''ת)

      בן ימין, 29/11/07 22:35

      הגב לתגובה זו

      • חוצפן מי שעונה כך לילד, אם אתה מורה

        יואל, 30/11/07 00:34

        בישראל, אוי ואבוי לכל מערכת החינוך !!!! וגם אם יש לך מה להגיד, תלמד קצת תרבות דבור

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    נו נראה את דון-אולמרט מוציא צווים. נבוא לכיתה ולא נלמד ! (ל''ת)

    מני, 29/11/07 21:47

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מחכים לגודו...?

    מורה להיסטוריה, 29/11/07 21:42

    מדינת ישראל במלוא הדרה מחכה לנס? לא מספיקים התוצאות האחרונות במבחני מיצ''ב ופיזה? מגדל פיזה יותר ישר מדרכי השלטונות!!! וראש הממשלה עסוק בלגבות את שריו מבלי להבין את הצורך לשינוי משמעותי במערכת החינוך... אולי גודו לכשיגיע יבין מהן הבעיות וכיצד לפתור אותן, לא צווי מניעה ולא כוח יפתרו זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תחזירו עם צווים - לא נלמד בחופשים. לא (ל''ת)

    נספיק את החומר!, 29/11/07 21:41

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל הכבוד לארגון המורים - לא לוותר

    ג.ר., 29/11/07 21:40

    אני מורה חבר הסתדרות המורים וכואב לי הלב לראות איך המורים של הארגון נלחמים גם עבורנו ואנו המורים של הסתדרות המורים לא עושים כלום. המטרה היא של כולנו ואנו צריכים לעמוד לצד המורים של הארגון.

    הגב לתגובה זו

    • קומו והצטרפו

      מורה, 29/11/07 22:03

      אין זה הזמן להתלבט.
      יש לעשות מעשה - לקום ולפעול.
      אני קוראת לכל המורים בישראל ללא קשר לארגון שאליו הם משתייכים לשבות!

      הגב לתגובה זו

    • אם כל כך כואב לך

      מורה מהארגון, 29/11/07 22:16

      מדוע שלא תצטרף לארגון? לשבת מן הצד ולכאוב את כאבנו אך ליהנות מהמשכורת, לא עוזר לאף אחד.
      מורי ההסתדרות - עזבו את האופק החדש באופק ובואו לארגון!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכל כבר הפקר אפשר לעשות הכל

    שלום לחינוך, 29/11/07 21:33

    המורים לא יחזרו ללמד רובם יעזבו את המערכת חלקם את הארץ.

    הגב לתגובה זו

    • ומה המורים יעשו בלי חינוך

      בעל מקצוע, 29/11/07 21:42

      ישתפו כלים במסעדות סיניות?

      הגב לתגובה זו

      • ומה בעל מקצוע יעשה בלי חינוך?

        לא נלמד בכוח, 29/11/07 21:52

        ''ישתוף'' כלים?

        הגב לתגובה זו

        • זו שיטת החינוך שלך?-עדיף שתלמד חומר

          בעל חינוך, 29/11/07 22:36

          יבש.אבל יש כאן מילכוד-תלמידים יודעים יותר ממוריהם!!

          הגב לתגובה זו

          • אז שהתלמידים ילמדו לבד

            לחוכמולוג, 29/11/07 23:24

            מי מפריע להם?

            הגב לתגובה זו

        • אם תלמד אחרי שיוסיפו לך כסף-השתן יעלה לך לראש (ל''ת)

          תלמיד, 29/11/07 22:37

          הגב לתגובה זו

    • ומשטרת ישראל המטונפת מכה מורים- חלאות. (ל''ת)

      המטיף, 29/11/07 21:42

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא להיכנע למשרד האוצר ולא לבית הדין

    מורה, 29/11/07 21:31

    אסור להיכנע לבית הדין לעבודה לא הוא ולא השופטת משלמים את משכורות המורים נראה את כבוד השופטת חיה עם משכורת כמו של מורה ומתמודדת עם כיתה של 40 תלמידים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מדינת ישראל- מדינת חוק

    rainy, 29/11/07 21:29

    כאזרחית במדינת ישראל וכמורה לאזרחות אני מאמינה שעקרון שלטון החוק חזק יותר מכל הפגנת זכות אחרת. נורא יהיה לחשוב שאנו המורים מפגינים זילות בשלטון החוק
    מורים- באם יוצאו צווים - שובו ללמד.
    אם ההורים יבקשו להשבית המערכת בגין זאת, שישביתו.

    הגב לתגובה זו

    • צווי המניעה אינם דמוקרטיים

      דיקטטורה אפילו, 29/11/07 21:39

      המורים לא צריכים לשלם את המחיר כי בית הדין דואג לכסאו.

      מקסימום, אם השופטים יפוטרו, שילכו לעבוד כמורים, צפויה להם משכורת נהדרת ותנאים מצוינים.

      הגב לתגובה זו

      • מי אמר לך שישראל דמוקרטית ? גם לבנון אומרת שהיא דמקורטיה. נו אז ?? (ל''ת)

        'קר, 29/11/07 22:26

        הגב לתגובה זו

    • תתעוררי , ישראל היא מזמן איננה מדינת חוק. איפה את חייה ??

      אחד, 29/11/07 22:25

      יש מישהו בארץ שמכבד את החוק (לצערי) , אף אחד לא מכבד שום חוק. תסתכלי סביבך.

      הגב לתגובה זו

    • האם אולמרט וממשלתו מכבדים את החוק ??

      תומך במורים, 30/11/07 00:32

      אולמרט חותר ככל יכולתו להרוס את החוק במדינה ואת בתי המשפט.
      אולמרט המושחת הראשי וסגנו בראון גס הרוח שעולה לו בדם והעיקר לשבור את המורים.
      יש להשבית את כל המדינה עד שממשלת החדלון תתעשת ותתחיל לפעול למען המורים, החלשים, הזקנים והחולים. לא היתה ממשלה רעה כל כך מאז קום המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    רן ארז ולמורים, אל תשברו העם איתכם

    הורה ל-2 תלמידי, 29/11/07 21:23

    אם חלילה יכפו עליכם בצווים לחזור לעבודה תתחילו בשביתה איטלקית, אין מבחנים, אין טיולים, אין מסיבות, אין תעודות, אין ישיבות, אין כלום.
    זה מה שהממשלה דורשת ואת זה יקבלו, תעבדו לפי הספר משעה 8 עד 12 בצהרים. בראון ויולי תמיר החליטו לשבור אתכם בכוח בפרט בראון המושחת ואולמרט, תבינו שאי אפשר להכריח אתכם ללמד המקסימום שאפשר להחזיר אתכם לכתות ותו לא
    עליכם להמשיך במאבק הצודק ביותר מאז קום המדינה שום הורה לא יסכים שתלמדו בכפיה. אם אין ברירה כנסו לכתות ואל תלמדו.

    הגב לתגובה זו

    • תודה על התמיכה, אך אנו לא עובדים

      מורה בתיכון, 29/11/07 21:31

      מ-8.00-12.00 ....

      שביתה איטלקית פירושה לא ללמד בכלל.

      לאוצר\\לחינוך ממש לא יפריע אם המורים לא יצאו עם התלמידים לטיולים או אם לא יקיימו ישיבות....

      הגב לתגובה זו

      • להזכירך,עשינו זאת בשנים הקודמות

        מורה ומחנכת, 29/11/07 23:07

        וזה לא ''דיגדג'' להם...

        הגב לתגובה זו

    • אני בעד

      תיכוניסט אדיש, 29/11/07 21:38

      ככה אני אוכל להמשיך את השביתה גם עם הצווים.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בית-הדין מכרסם בזכות האחרונה של אחרוני העובדים המאורגנים (ל''ת)

    אסי, 29/11/07 21:23

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אם יוצאו צווים אסור לכבד אותם

    מורה בתיכון, 29/11/07 21:20

    מקסימום נגיע לביה''ס ו''נשמרטף''. אסור ללמד, לבגרות או לא לבגרות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא ללמוד תחת צווים

    עידו , ט' ., 29/11/07 21:19

    אנא מורים יקרים אל תסכימו להסדר של למידה תחת הצווי מניעה , אנו התלמידים רוצים מאוד לחזור ללימודים , אך לא ללא הסכם מהסיבה שלא עושים לנו לא מבחנים לא טיולים ולא כלום רק בחנים שמכשילים אותנו , כל בוחן 2 שאלות מספיק שאתה נופל על הדבר הכי קטן בשאלה אחת אתה כבר נכשל , אז אנא משרד האוצר היקרים תנו למורים את כל מה שהם רוצים , מגיע להם . אל תחזירו אותנו לבצפר עם צווים .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בושה כי במדינת ישראל

    זמבי, 29/11/07 21:18

    ישברו שביתה של אירגון עובדים עם צוי מניעה , אך כנראה שאין לאן להוליך את הבושה כאן במדינה ,
    האם אתם ההורים מוכנים כי מורים ילמדו תלמידים כאשר הם אנוסים ללמד תחת צוי בית משפט על מנת לשבור זכות יסוד ?
    זיכרו ! היום אלו המורים , מחר אלו אתם במגזר הציבורי אשר עדיין נמצאים שם .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כולנו צריכים ללמוד מרן ארז

    חיים, 29/11/07 21:14

    כולנו צריכים ללמוד מרן ארזמי שמוכן להקריב לשבות ולא להכנע למוניפולציות של האוצר בסופו של דבר ינצח חבל שלא כל נציגי העובדים לא מסורים כמו רן ארז

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    דיון בבית המשפט

    אופיר, 29/11/07 21:14

    לא הבנתי את הבקשה של השופטת. האם ארגון המורים הגיע לא מוכן לדיון או שלא ברור מה הבקשה שלהם

    הגב לתגובה זו

    • ארגון המורים הגיע עם ''נייר'' כפי שמכנה

      מורה ומחנכת, 29/11/07 23:10

      השופטת את הצעת האוצר.ל''נייר'' שלנו קוראים:''עוז לתמורה''.דרך אגב הוא כבר מזמן עבר בר-מצווה.(לידיעת הציבור שאולי חושב שהמורים ''נזכרו'' שהם מחנכים רק עכשיו)

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    רן ארז יישר כוח השם ישמרך. חזק חזק. (ל''ת)

    מורה, 29/11/07 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    Don't give up your fight give up your job

    Support, 29/11/07 21:14

    don't give up your fight give up your job

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לאולמרט סוגרית תיקים, ולמורים מוצאים

    בועת קדימה, 29/11/07 21:13

    צווים.

    הגב לתגובה זו

    • השופטים מפחדים שיוציאו להם צווי

      דיקטטורה, 29/11/07 21:22

      מניעה....

      הם לא רוצים להרגיז יותר מדי את פרידמן.....

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    זוהי שעתם הגדולה של ההורים להשבית את הלימודים והפעם מיוזמתם!!!! (ל''ת)

    אמא, 29/11/07 21:11

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מדינת משטרה!

    שלו, 29/11/07 21:11

    אסור למדינה לשבור את השביתה.
    נוכלי האוצר מנסים לשחק במשוואת סכום אפס,ולכן כל האשמה על כתיפהם.
    בימים אלו אנו רואים את תוצאות הזלזלול המתמשך בחינוך ובציבור המורים
    רפורמה שכוללת את כל דרישות המורים חיונית כעט יותר מאי פעם

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא רוצה שבני ילמד עם מורים שילמדו תחת צווים (ל''ת)

    אמא, 29/11/07 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    קריאה לוועדי מורים להתכנס ולחשוב מה עושים אם ייוצאו צווים (ל''ת)

    מורה, 29/11/07 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הבעיה בשביתה,שר האוצר.

    פיני, 29/11/07 21:06

    הוא מנסה לשבור את המורים בלי לשלם.
    מורים יקרים לא להיכנע.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה בהחלט לדעתך (ל''ת)

      מ, 29/11/07 22:35

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    המדינה רוצה לשבור את המורים!!

    לא לוותר, 29/11/07 21:04

    הם לא נותנים כלום
    שום דבר, הם מבקשים
    שנחזור תמורת 8.5%
    שהם פיצויי השחיקה המגיעים לנו
    ויש להם את החוצפה לבקש
    על כך עבודה נוספת..
    שיא החוצפה לבוא לבית המשפט ולאיים עלינו .
    יוציאו צווים בבקשה נלמד עם אזיקים
    ואך מורה לא יעשה השלמות
    תשכחו מזה..
    אבל לעולם אני מדגישה לעולם
    ידו של שום מורה בתיכון לא תחתום
    על אותו הסכם איום ונורא שנקרא
    רפורמה.
    הרפרומה המוצעת על ידי האוצר
    גוזלת מאיתנו 35% ממשכורתנו...
    הדלה .
    המדהים הוא איך הממשלה רימתה את כולם בהציגה כביכול שהיא
    נותנת משהוא....

    הגב לתגובה זו

    • האבסורד ש- 8.5% זה 200 ש''ח

      מורה, 29/11/07 22:10

      הכי עצוב שהאוצר עושה פוזות של רוטישלד ובחישוב פשוט מדובר על סהכ 200 ש''ח..........

      הגב לתגובה זו

      • אני מקיימת מישפחה חצי שבוע מ-200 שקל!!

        מע' חינוך, 29/11/07 22:45

        רק מתנשאים כמוכם - ציבור מורים - שאת תוצאות הגישה העלובה שלכם רואים בהשוואה למע' חינוך בעולם -מזלזלים בכל הצעה שמציעים לכם ...

        הגב לתגובה זו

        • צר לי שאת חשה שאנו מתנשאים

          מורה ומחנכת, 29/11/07 23:18

          מעלייך אך הצעת האוצרהיא אחיזת עיניים משום ש8.5% המדוברים מגיעים לנו על השחיקה מהשנים 2002-2007.להעמיד זאת מול הצעתם הנצלנית והצינית שהם מכנים:רפורמה ולחשוב שאנו נגיד ש''זה מים'' ולשתות זאת בשקיקהתהיה הגזמה!
          לגבי הסכום:200 ש''ח מסכימה איתך שזה כסף אבל זה רק מה שאני משלמתבממוצע על שיחות בסלולרי שלי לתלמידים והוריהם בחודש עבודה(כשאנו עובדים) וזה לא משולם לי במשכורת!!! גם אני מכלכלת את ביתי ועורכת קניות בסכומים כאלה.

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    סטיב אדלר, אנו עדיין דמוקרטיה

    מורה שובתת, 29/11/07 21:01

    יש הפרדת רשויות בארץ.
    הרשות השופטת איננה חלק מהרשות המבצעת.

    הגב לתגובה זו

    • הרשות השופטת מזמן לא מכירה בהפרדת רשויות (ל''ת)

      אהרון ברק, 29/11/07 21:26

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה היא שהם נכנעים לשרים כדי

        דמוקרטיה?, 29/11/07 21:40

        לשמור על כסאם.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    רן ארז, בלי תוספת עבודה

    מורה בתיכון, 29/11/07 20:57

    שישלמו קודם על הישיבות, ההשתלמויות, ימי ההורים, אסיפות ההורים, ימי מגמה, הקלדת נתונים במחשב, שיחות עם תלמידים\\הורים
    תשלום הוגן עבור טיולים, סיורים, הצגות...

    הגב לתגובה זו

    • וואי די לבכות! (ל''ת)

      תיכוניסט, 29/11/07 21:46

      הגב לתגובה זו

      • אני תוהה מה התלמידים מוכנים לעשות

        פני הדור, 29/11/07 21:58

        ללא תמורה....

        לפחות, תלמידים כמוך.

        הגב לתגובה זו

        • נעלבתי! ומכיוון שאני יו''ר אירגון הכלבים...

          אמסטף, 30/11/07 01:05

          שביתה ממחר.
          -שום כלב לא מקשקש בזנב יותר.
          -עושים צרכים על השטיח בסלון.

          הגב לתגובה זו

      • כשתהיה אב למשפחה ותתפרנס משכורת זעומה. נראה אותך. תתבייש. (ל''ת)

        /שש, 29/11/07 22:27

        הגב לתגובה זו

      • תיכוניסט חוצפן ואומלל ומפונק, חשבת פעם כמה המורים שלך משקיעים?

        בעז בן ימין, 29/11/07 22:37

        כל מה שמעניין אותך זה שכולם יכרכרו סביבך וישרתו אותך וילמדו אותך, ואתה תתלונן ותלך הביתה מדושן ומפונק

        הגב לתגובה זו

    • חבל אתה מפספס את העיקר.

      מ, 29/11/07 22:33

      א. לא נראה לך שחשוב יותר שמספר התלמידים בכיתה יהיה יקטן .?
      רק בכיתות קטנות יותר הלימוד יהיה לימוד,!!! וזה מה שצריך להיות בראש מעייניך.
      שאר התפקידים שמנית הם חלק אינטגרלי של ההוראה והרפורמה של בתי הספר היסודיים מתייחסת לכך בתוספת תשלום.
      ב. תחשוב על כך שכל מה שאת/ה מקדיש מעבר לשעות הפרונטליות תפזר על פני החופשים ואז לא תרגיש כל כך מסכן. כמה שעות פרוטליות אתה מלמד בשבוע ?
      לסיכום: הקטנת מספר התלמידים בכיתה , והוספת שעות בבית הספר לתמיכה ועזרה לתלמידים מחד, ותוספת תשלום מאידך הם שיגרמו לשינוי אמיתי.

      הגב לתגובה זו