• 162.

    כמה שאתם פטטים,חברי כנסת (ל''ת)

    שאול, 29/11/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    אבל אף אחד מהצדדים

    פקק תנועה, 29/11/07 08:26

    לא מוכן להגיע לשום פשרה .לכן זה לא יתכן שקוסם חדש .יפתור את כול הבעיות השונות .

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    ה-''נכבה'' נוקמת בפילוסופית השפויה/נאורה (ל''ת)

    פשיטת רגל, 29/11/07 07:23

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    כל הכבוד לבראון - אין תמורה ללא מהפך בחינוך (ל''ת)

    הורה ל-4 ילדים, 29/11/07 07:21

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    עם כשל קולוסלי כזה בחינוך על יולי להתפטר (ל''ת)

    דגנית, 29/11/07 06:57

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    בתקופתה של תירוש נהרס החינוך במדינה,היום שייכת לכנופיית קדימה (ל''ת)

    פירמה 4, 29/11/07 06:53

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    ההשכלה שלה , לא מסתדרת עם האפס שהיא מקבלת על ביצועים

    דוד מלכי, 29/11/07 05:51

    וויקיפדיה :
    בשנים 1972-1974 שירתה בצה''ל ביחידה 848 של אגף המודיעין. במהלך מלחמת יום הכיפורים ב-1973 שירתה כקצינה במוצב צה''ל בסיני. השתחררה בדרגת סגן.

    בעלת תואר ראשון בביולוגיה ותואר שני במדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר דוקטור לפילוסופיה פוליטית מאוניברסיטת אוקספורד באנגליה. בין השנים 1989-1999 לימדה בחוג לפילוסופיה באוניברסיטת תל אביב וכמו כן הייתה עמיתת מחקר של מכון הרטמן בירושלים ובאוניברסיטאות פרינסטון והרוורד.

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    היכן ששמאלני מניח ידו - לא צומח דשא

    ד, 29/11/07 03:41

    למי שהספיק לשכוח, יולי תמיר נמנית על מקימי הארגון האנטי ציוני שלום עכשיו, אז הכישלון שלה היה צפוי מהרגע הראשון. ובכלל, הראו לי תפקיד אחד ששמאלני הצליח בו, מלבד כמובן העתונות, שאם נקרא לילד בשמו הרי שמדובר באגף לענייני פרופגנדה של השמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    פרופסור ?לפילוסופיה? לוגיקה בגרוש!

    אשת אקדמיה, 29/11/07 01:42

    ''אם רק 40 ח''כים חתמו, סימן ש-80 הנותרים הביעו את תמיכתם'', ממש הגיון פילוסופי צרוף שאינו מתאים אפילו לגננת לגיל הרך!! ...האם אין שום אפשרות נוספת הבאה בחשבון? וזאת מפי לוגיקאית מדופלמת ....

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    אני תומך בזה וזה צריך להיות ביי-פרטיזן(לא מפלגתי) (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 29/11/07 00:56

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    הורים-בלי שיוני מהותי כמו דו''ח דוברת או הרפורמה--

    ילדיכם במערכת, 28/11/07 22:09

    ועד שההורים לא יקלטו את זה-
    תמשיך הנסיגה וההדרדרות של מערכת החינוך בישראל.

    כנראה שעד שההורים עצמם יקלטו מה קורה-המורים ימשיכו להכשיל כל נסיון לשינוי הנדרש.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    מי שצריך להתפטר הוא שר האוצר! תמיר לא יכולה לתת גם אם היא רוצה! (ל''ת)

    י, 28/11/07 22:07

    הגב לתגובה זו

    • האומנם? תקציב החינוך הוא השני בגודלו

      ?.....???, 28/11/07 22:38

      היכן הכסף? איזה שימוש עשתה בו יולי תמיר? לא מזמן הציע שכר ליו''ר המועצה להשלה גבוהה שכר בסך 70,000 ש''ח ונלחמה בחרוף נפש למען שכר לתפקיד שעד שיולי תמיר הגיע היה בגדר התנדבות ללא שכר.
      אז איפוא הכספים?

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    כל נסיון לרצח אופי של יולי תמיר

    לא מחזיק מים___, 28/11/07 21:58

    ימנים כתומים קופצים על העגלה, בלי שום קשר לחינוך וכו'

    משרדו של מוטי מורל שעות נוספות עם אוסף השמצות(שמרו בקנה?מאיפה זה צץ פתאום?)

    ומורים שאיבדו כל רסן ופרופורציה.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    זה מה שקורה לשרה שהגיעה היישר מבית היוצר של שלום עכשיו

    מוטי, 28/11/07 21:58

    מה שהטריד אותך אלה הקו הירוק וגזרות נגד החינוך הדתי.
    לא ששאול מופז או רונית תירוש יור נורמליים.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    שמעתם טוב?!! רונית תירוש קופצת בראש (ל''ת)

    הורסת החינוך, 28/11/07 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    שר החנוך -אלי כהן הממונה על השכר

    אייל הדרומי, 28/11/07 21:10

    ובכן מדובר בגאון לא קטן ''המצליח ''מאוד במלאכתו-
    עם המרצים המו''מ- חרבנה
    המורים-על הפנים
    עובדי בנק ישראל- עובדים ללא הסכם שכר שלוש שנים
    רופאים מרדימים-אים כולם בחו''ל כי אלי נתן להם 27 ש''ח לשעה
    עופר עייני- הוא ניזהר לא לפגוש אותו בסימטה אפילה לבד
    עובדי הנמלים- לקחו את הכסף שנתן להם הגאון אלי כהן ובתמורה נתנו לו חרהפורמה
    רשויות מקומויות חורגות שכר- איים אאיים איים איים שיקח שיקח שיקח עודפי שכר ,לא לקח
    ובכן למערכת קורסת יש להביא ממוחה לקריסה אלי כהן הגאון העצום

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    שר החנוך -אלי כהן הממונה על השכר

    אייל הדרומי, 28/11/07 21:10

    ובכן מדובר בגאון לא קטן ''המצליח ''מאוד במלאכתו-
    עם המרצים המו''מ- חרבנה
    המורים-על הפנים
    עובדי בנק ישראל- עובדים ללא הסכם שכר שלוש שנים
    רופאים מרדימים-אים כולם בחו''ל כי אלי נתן להם 27 ש''ח לשעה
    עופר עייני- הוא ניזהר לא לפגוש אותו בסימטה אפילה לבד
    עובדי הנמלים- לקחו את הכסף שנתן להם הגאון אלי כהן ובתמורה נתנו לו חרהפורמה
    רשויות מקומויות חורגות שכר- איים אאיים איים איים שיקח שיקח שיקח עודפי שכר ,לא לקח
    ובכן למערכת קורסת יש להביא ממוחה לקריסה אלי כהן הגאון העצום

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    יולי תמיר הכי מפחיד בך שפשוט אין

    חברי מפלגת העבו, 28/11/07 21:03

    לך בושה בבחינת אין דין ואין דיין , בבחינת אני ואפסי.
    ואמרנו'' אני'' -מילא אם היה לך אני ראוי מוסרי,מוסרי בעיקרי הדברים הבסיסים ביותר שהיו מהווים את הפלטפורמה הראשונית לחינוך. אבל אין לך זאת תמיר וזה הכי מפחיד.כן מפחיד אותנו שכמותך ואת ועוד רבים אחרים מודעים למעשיך שהן האנטיטזה לכל דבר המתקשר לחינוך.
    לא ברורה התמיכה שלך את זוכה מהתקשורת כפי שגובית על ידה במעשיך.
    אל לתקשורת לבוא ולייבב בעיניים מצועפות כשמדובר באלימות בנוער והמחריד ביותר בקשישים ובעיניים קלות משתוממים הם.- בושה פשוט בושה.זאת אותה תקשורת שהעלימה את מעשיך האלימים והמלמדים.

    אבל תמיר יש כוח עליון-הקדוש ברוך הוא שמראה לך ו''לחסידיך'' שיש ויהיה גמול הולם למעשיך.......

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    סתם נטפלים ליולי תמיר.

    תלמיד י''ב, 28/11/07 20:56

    היא בסך הכל שנה בתפקיד. ההדרדרות בציונים החלו עוד לפניה. יפה שמצאו למי קל להטפל. אף אחד לא ירצה להיות שר חינוך עם העליהום התקשורתי הזה. כל שר חינוך יוצא עם הזנב בין הרגלים. תנו לה צ'אנס. היא אחת הפוליטקאיות היותר אכותיתיות שיש לנו. בטח יותר מהגנרל מופז ומח''כ גדעון ''מי זה?'' סער.

    הגב לתגובה זו

    • אחריות לתפקיד?

      מוטי, 28/11/07 21:40

      אין כאן טענות על אחריות למצב המערכת. אלה דרישה משרה לפעילות לתיקון המצב.

      הממשלה הקודמת נפלה כי היא לא תפקדה.

      זו דרכה של דמוקרטיה מי שנכשל אף ובמקומו בא אחר שאמור לתקן את המצב. אין לו את הפרבילגיה לטעון שלא הוא זה שהרס.
      שכאן בגלל שההוא הרס הוא עלה לשלטון.

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    מי שצריך ללכת הביתה זה לא היא

    טל, 28/11/07 20:54

    היא מנסה לתקן את מה שאלו שקדמו לה קלקלו ! נתניהו ותירוש ועוד......

    הגב לתגובה זו

    • לתת מוסר כתמיר אסור לתת לה להמשיך (ל''ת)

      בכל מחיר-הביתה., 29/11/07 17:08

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    תמיר הבייתה לפני שהכל ירעד כשיוודע

    חברי העבודה, 28/11/07 20:52

    לשאר על מעשיך החמורים בלשון ההמעטה בושה.........................וחרפה........................

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    מי הטיפש ששם פרופסורית בתפקיד ביצועי?

    ירחמיאל, 28/11/07 20:52

    פרופסור = מניפולטור מקצועי שיכול להתאבד בקפיצה מהאגו לאינטיליגנציה

    (יש כמה יחידי סגולה יוצאים מהכלל, אבל לא תמצאו אותם במרכז מפלגת העבודה...)

    הגב לתגובה זו

    • באקדמיה היא גם היתה בלוף אחד גדול.

      מכיר אותה, 28/11/07 20:57

      זו אשה שהתקדמה על תחמונים ולא
      כישרון או עבודה ראויה.

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    רונית תירוש-ברוטוס

    אילנה, 28/11/07 20:51

    את היית מנכלית משרד החינוך והרסת אותו יחד עם ליבנת, ובזת למורים. על מופז חבל לדבר ומי זה בכלל גדעון סער?

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    תקראו את 107 זה המעט שנכתב על תמיר

    פ''ת, 28/11/07 20:50

    מקומה של תמיר.... ראינו ולא האמנו איך איך פרופסור ...איך? התמלאנו בושה גדולה ולא הבנו באיזו עזות מצח וחוצפה שמזכירה עבריינים ביקשה לעצמה תמיר את ה-ח-י-נ-ו-ך
    איך איך איך?

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    מה דעתם של השועלים הכתומים והתנרוגלות האדומות?

    יגאל כהן, 28/11/07 20:43

    מה דעת השועלים הכותמים,אלדד ומידד וערל לב,
    והתרנגולות שלהן,מלכת הנשף גללאון וחברתה המכוערת יחימוביץ?
    אם השועלים והתרנגולות לא איתכם,
    המרד לא יתרומם.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    היחיד שצריך להעיף זה רן ארז שמכשיל כל סיכוי

    בוש ביושב ראש, 28/11/07 20:43

    תמיר לא אשמה, איש לא אשם מלבד רן ארז שעושה הכל כדי להכשיל כל סיכוי להסכם. המממשלה בראשות שרת החינוך ושר האוצר וההסתדרות בראשות עיני ווסרמן וכולם עושים הכל כדי להשיג הסכם אבל רק רן ארז בשלו כדי להמשיך ולהשאר בכותרות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, ארז הוא המכשול, לא תמיר

      סר החינוך, 28/11/07 21:24

      מה רוצים מתמיר ש''בסך הכל'' רוצה לשפר את מערכת החינוך ועל הדרך גם את שכר ותנאי המורים?! ארז הוא זה שמכשיל כל הזמן את המשא ומתן ונלחם על פחות הישגים ממה שהסתדרות המורים השיגה בלי לפגוע במורים או בתלמידים שלה כמו שארז פוגע.

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    חודש וחצי לא לומדים והכנסת עומדת על תילה,חשבתי שהראש היהודי גם עובד (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 28/11/07 20:43

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    גם אני רוצה לחתום!

    Melina Perez, 28/11/07 20:41

    איפה חותמים?

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    את יולי צריך לפטר, אך גם בלי קשר, המצב לא ייפתר...

    אייל, 28/11/07 20:40

    עד שלא תתרחש תזוזת פרדיגמה טוטאלית בכל מה שקשור לחינוך. זה לא ייפתר גם עם שקי שינה ודיונים בלתי פוסקים כל עוד האוצר ומשרד החינוך תקועים באותה תפיסה שבעזרת קומבינת הקסם ועייפות המורים מהשביתה, זה יסתיים. זה לא יסתיים ומערכת החינוך פשוט תתרסק לרסיסים. כבר עכשיו הופכים את תמיר לשעיר לעזאזל, אבל זו רק ההתחלה. לקראת הסוף אני מעריך (או לפחות מקווה) שיתחילו לפטר גם את הפקידונים חסרי המעוף שטעו טעות כל כך גסה ויהירה לגבי סיכוייהם לכופף את המורים בשיטות הידועות. כשהילדים של כולם ימצאו את עצמם מול שוקת שבורה זה ייגמר

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מופז הפוסל במומו פוסל תביט במראה לפני כן

    הרפתן מנהלל, 28/11/07 20:39

    איך אתה לא מתבייש אתה שגדלת על הערכים בנהל ברפת , איך אתה לא מתבייש לבקש לפטר את יולי אתה לא שווה את הקרסוליים שלה היא לפחות עיקבית ונצמדת לתכנית שלה מה אתה עשית למען השיפור בכבישים נאדה, מה עשית ברכבת ישראל כלום אז תפסיק לחלק ציונים לך לעבוד.

    הגב לתגובה זו

    • כן נכון תמיר ריפדה בג'ובים הולמים....

      עוד הכל יוודע, 28/11/07 22:06

      על מוסרה הנפשע....................!

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    כמו שזהבי אומר.....

    קובי, 28/11/07 20:35

    ''מדינת ישראל זנחה את אזרחיה ...נקודה!!!!!!''

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    כמו שזהבי אומר.....

    קובי, 28/11/07 20:35

    ''מדינת ישראל זנחה את אזרחיה ...נקודה!!!!!!''

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    שתמיר תעש סדר במשרד-לאן הולך הכסף. למפקחים מיותרים למשל. (ל''ת)

    עורי יולי., 28/11/07 20:34

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    הגיע הזמן ושתקח איתה עוד 119 אוכלי חינם

    י. הכהן, 28/11/07 20:33

    יש להביא פוליטיקאים זרים, הם הצילו את ענף החקלאות והבניה ובטוח שפולטיקאים זרים יוכלו להציל מדינה שהולכת לאבדון בעניים פקוחות לרווחה.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    יולי תמיר היא נכס, אישה יקרה!

    אמיר, 28/11/07 20:25

    מזמן כבר לא היתה שרת חינוך שכל כך אכפת לה

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון נכס מבחינת גבבה מוסרית

      אין לה בושה, 28/11/07 20:43

      ולכל מצדדיה, אלו שקיבלו את המגיע כדי להסתיר את מעשיה מה לעשות יש כוח עלין שמשלם ועוד איך משלם וישלם לתמיר כגמולה.......!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אכן, יולי תמיר היא נכס, אישה יקרה לאוצר !!! (ל''ת)

      עין לציון, 28/11/07 20:46

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    יולי תמיר היא נכס, אישה יקרה!

    אמיר, 28/11/07 20:25

    מזמן כבר לא היתה שרת חינוך שכל כך אכפת לה

    הגב לתגובה זו

    • צרת חינוך - לא יודעת לנהל את משרדה (ל''ת)

      עדיף שתתפטר, 28/11/07 20:36

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    לחתום לפטר את מג'דאלה לפני יולי

    יורם, 28/11/07 20:25

    שר תרבות שהורס כל חלקה טובה
    בתרבות הישראלית המתהווה!
    חכ''ים שנסו מותנים קחו עט ותחתמו
    על עצומה לפטר לאלתר את שר
    התרבות שהוא שר הכי מביש שהיה
    למדינתנו!

    הגב לתגובה זו

    • לפחות מג'דלה נבחר ביושר , תמיר לא נבחרה

      פ''ת, 28/11/07 20:45

      לימדה איך גונבים ורומסים....

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    גם אולמרט הביתה . (ל''ת)

    הביתה, 28/11/07 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מופז'' שר התאונות וההרג בכבישים'' נאה דורש נאה מקיים תתפטר אתה כשלון (ל''ת)

    יואל, 28/11/07 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    גם עם ישראל קורא להעיף את שרת הנאכבה (ל''ת)

    לכל הרוחות, 28/11/07 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ששר האוצר יפוטר

    פרא לא מחונך, 28/11/07 20:09

    מי שבאמת צריך להתפוטר (ולא, לא מדובר בשגיאת כתיב) זה שר האוצר. תמיר לא גאונה גדולה, אבל היא גם לא שורש הבעיה: שרי החינוך מתחלפים, מדיניות האוצר נשארת (גם כששריו מתחלפים).

    הגב לתגובה זו

    • שורש הבעיה אגו הנפוח של ארז מה שמו?

      די עם בבל''ת, 28/11/07 20:15

      לכו לעבוד

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא מבין - אין כמוהו

        תומכים בו, 28/11/07 20:38

        הוא היחיד שבאמת איכפת לו מהחינוך לא כמו וסרמן שמכר את הסתדרות המורים.

        הגב לתגובה זו

    • נכון,צריך לפטר את הקומבינטור בר און. (ל''ת)

      בר און חברון, 28/11/07 20:19

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    מופזון לך תבקש סליחהממ. מדחת חייל צהל שופקר למוות על ידך. (ל''ת)

    המשפחה ממתינה, 28/11/07 20:08

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    כשלימור ליבנת הייתה שרת החינוך איזה עליהום היה עליה אבל לשמאלנית עד

    ג'ינג'י, 28/11/07 20:07

    היום מוותרים לה, השמאלנים הרסו כל חלקה טובה במדינה במערכת הפוליטית מדינית, חברתית ,מערכות בתי משפט וכעת החינוך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    שרת החינוך נגד המורים! איפה השכל שלה? (ל''ת)

    מורה שובתת, 28/11/07 20:07

    הגב לתגובה זו

    • תמיר בחרה להיות שוליה של האוצר.....

      ציפציף, 28/11/07 20:29

      ועם הבעה מטומטמת ממשיכה לאמר שהיא פועלת למען החינוך.

      שעות פרטניות - בדיעה.

      לפני עשור לימדתי בתיכון, והיו לנו שיעורי העשרה(לחזקים) ושיעורי תגבור(לחלשים). את כל השעות האלה קיצצו, ומעבר גם את שעות ההוראה לכיתה קיצצו, וכעת בוכים על התוצאות.....

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    זאת השרה שלעולם תיזכר כמי שהביאה את הישגי ישראל במתמטיקה לפחות מאלה (ל''ת)

    של הכדורגל, 28/11/07 19:57

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מה אתם מתנפלים על המסכנה הזו?היא סתם שום דבר. (ל''ת)

    חץ, 28/11/07 19:56

    הגב לתגובה זו

    • סתם מריונטה של האוצר.

      הורה, 28/11/07 20:09

      איפה השכל שלה?
      המורים הם הלחם שלה,מקור כוחה, והיא נלחמת עם האוצר נגדם ?
      לא ברור לי ההגיון שלה.

      הגב לתגובה זו

    • הסתם שום דבר הזה מקבל משכורת של 5 מורים (ל''ת)

      שום דבר, 28/11/07 20:18

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    השאלה כרגע איננה מי גרם להרס אלא מי לא תורם לתיקונו. יולי - הביתה! (ל''ת)

    סימה שמואלי, 28/11/07 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    צאי בחוץ

    בוצי, 28/11/07 19:54

    שלום ולא להתראות!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    החוצה החוצה שרת הנכבה (ל''ת)

    הביתה מהר, 28/11/07 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    רונית תירוש - במקומך הייתי סותם את הפה

    ע, 28/11/07 19:47

    בתקופתך הפגיעה בחינוך היא הגדולה ביותר ולא זכור לי שייצגתם את המורים מול ביבי

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    למה היא נאחזת בקרנות המזבח-השלטון

    יולי תמיר, 28/11/07 19:40

    טיפול בשביתה- כישלון
    חינוך- אין. כישלון
    מיצ''ב, מתימטיקה- כישלון

    יולי- הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מופז חתם. עוד טיפש. (ל''ת)

    לא להאמין, 28/11/07 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    שאול מופז - ''שר לתפארת'' ורונית תירוש - שתשב בשקט בפינה.....

    בושה וחרפה, 28/11/07 19:34

    הכושלים ביותר, עלובי הנפש מכול, מרימים עכשיו ראש בניסותם להראות שיש כביכול מישהו שכושל מהם. נחמת עלובי הנפש... בושה.

    הגב לתגובה זו

    • רונית תירוש- עוד דוגמא לאחת שהרסה החינוך (ל''ת)

      שובב, 28/11/07 19:44

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    95 מה זה צודק. אני איתך! (ל''ת)

    עמיר פרץ, 28/11/07 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    יולי תמיר,,חה חה חה,,,בא לי להקיא,,,בגללה אני השתמט מהצבא,,,,,,,,,, (ל''ת)

    יניב-בן 17, 28/11/07 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    עם כל הכבוד יולי,ואין כבוד לא כלפייך בכל

    עדינה, 28/11/07 19:33

    אופן, הרי שבשאפתנותך, ברדיפת הכבוד(שלעולם לא תמצאי)שלך ובאהבתך לדברי חנופה ולמלחכי פינכה,ובגסות רוחך ובאטימותך החרבת את המעט שנותר ממערכת החינוך.
    אחרי שתסולקי יולי כל ''מבקשי טובתך'' והמשרתונים הקטנים שסובבים אותך יתרחקו ממך כמו שמתרחקים מניבלת חתול. כן גבירתי זה הריח האמיתי שלך שאת מנסה להסוות בהזלפת הבושם המתוק והיקר בו את משתמשת, אבל ללא הועיל.

    הגב לתגובה זו

    • ממש עדינה. תחליפי את שמך לגב' חץ. חבל שאת צודקת (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 28/11/07 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    מגעים עם החאמאס להעביר אליהם את השמאל העמלקי ללינץ' יומי (ל''ת)

    בשביל ההנאה, 28/11/07 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    רק פינוי ניקוי תמיר מתבוסה עכשיו אל אחיה בעזה ייתן בטחון (ל''ת)

    לעם ישראל, 28/11/07 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    יש דין יש דיין השמאל עמלקים מתחילים לשלם (ל''ת)

    הסרטן בדרך, 28/11/07 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    תעשו לה נאכבה שאפשר יהיה ללמד בבית הספר (ל''ת)

    ממהיגות תבוסה, 28/11/07 19:30

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    החתימה שלהם=00000000000000 (ל''ת)

    תמיר אל תפחדי, 28/11/07 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מה פתאום עם הספר?!

    בנימין, 28/11/07 19:29

    טעות נפוצה שמקורה במדינה קקיונית שמקורה במזרח התיכון ובה ערב רב של קבוצות אתניות שונות שהמכנה המשותף היחיד בניהם הינו השחצנות והיוהרה. כידוע לכל בר דעת היהודים הם עם הספר. היהודים הינו עם שמקורו גם הוא במרח התיכון אך מזה אלפי שנים מתגורר בתפוצות.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    צרת החינוך הקודמת לימי ועוזרתה

    גווידון, 28/11/07 19:26

    הנרצעת רונית, הרסו את החינוך, איפה היה רן בעל גוף ארז אז הוא לא
    פצה פה וציפצף יען כי חשב שאם
    הוא ילקק יכנס לפוליטיקה כמו
    שאומרים הרומנים(עקשיו)עכשיו שיש
    לו את יולי תמיר הוא עושה מנברות
    יאללה מימוצה רד מהעץ, רונית תרגעי
    מקסימום תחזרי ללימי

    הגב לתגובה זו

    • יכולת הביטוי שלך מתאימה לרמתה של תמיר (ל''ת)

      -273.16, 28/11/07 19:31

      הגב לתגובה זו

      • אין שום בעייה עם רמתה של יולי תמיר (ל''ת)

        תרגיעו, 28/11/07 19:37

        הגב לתגובה זו

        • עם הרמה שלה אין בעייה. עם רמת התוצאה יש בעייה (ל''ת)

          0, 28/11/07 19:57

          הגב לתגובה זו

    • לפחות רונית תירוש היא אדם מוסרי

      אין מילים., 28/11/07 19:36

      יולי תמיר היא גבבה מוסרית ולא משום דעותיה השמאלניות.
      בושה ששר חינוך מגיב לעצומה על בסיס התיחסות כמותית{מה ,רק 40 חתמו....} ולא על בסיס איכותי עקרוני.
      ימים עוד יספרו את מעלליה הלא מוסריים שנתנו את אותתם כנורמות קלוקלות שחילחו .............

      הגב לתגובה זו

      • תמיר ציפתה ש-120 יחתמו להדחת, כשראתה 40 נרגעה

        שרה נמה, 28/11/07 20:33

        היא לא יודעת מה קורה סביבה.

        הגב לתגובה זו

  • 99.

    מערכת החינוך קורסת ושרת החינוך מחייכת (ל''ת)

    מורה, 28/11/07 19:25

    הגב לתגובה זו

    • מערכת החינוך קורסת כי המורים הם הם המכשילים כל מה שעשוי לעזור- (ל''ת)

      קודם דוברת, 28/11/07 19:46

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    גם אני חותם! זבולון אורלב שר החינוך הבא של ישראל!!! (ל''ת)

    אסף, 28/11/07 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    שרת החינוך

    סלומון, 28/11/07 19:24

    שנערי האוצר ימשיכו להתעלל במורים.
    הם אלה שאיראים למצב היום והם צריכים להתחיל לדאוג כי הילדים שלהם או נכדיהם כבר יהיו אנאלפבתים.

    חוץ מזה מאיפה לוקחת רונית תירוש את החוצפה לגלגל עיניים ולדרוש את התפטרותה של תמיר, הרי היא ולבנת נושאות באחריות למצב בו השאירו את החינוך לתמיר.

    אבל כמו בארצות ערב כך גם אצלנו
    ההנהגה רוצה עם מטומטם וחסר השכלה . שהרי עם חכם יעיף את הממשלה והכנסת לקיבינימאט.
    עם טיפש ,מטומטם, וחסר השכלה לא ידע שמנהיגיו מובילים אותו לאבדון

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    יולי. אם את חושבת שאכן 80 תומכים בך את או טיפשה או שקרנית! (ל''ת)

    שי, 28/11/07 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ''השמיניסטים של השנה צריכים לסרב להתגייס לצה''ל !! אין בגרות אין צבא (ל''ת)

    י. אלוני, 28/11/07 19:23

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך!! (ל''ת)

      נועם ברגר, 28/11/07 19:30

      הגב לתגובה זו

      • יולי המשיכי כך! (ל''ת)

        גם אני, 28/11/07 20:07

        הגב לתגובה זו

  • 94.

    יולי. אם את חושבת שאכן 80 תומכים בך את או טיפשה או שקרנית! (ל''ת)

    שי, 28/11/07 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    השמיניסטים של השנה צריכים לסרב להתגייס לצה''ל !! אין בגרות אין צבא. (ל''ת)

    י. אלוני, 28/11/07 19:21

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט!! צריך להפגין בכיכר תמיר. (ל''ת)

      דוד כהן, 28/11/07 19:32

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    כמצביע מפלגת העבודה - יולי תמיר לא מתפקדת ! להחליף ומהר (ל''ת)

    אבי, 28/11/07 19:18

    הגב לתגובה זו

    • באין מו''מ - אף אחד לא ''יתפקד''

      המורים לא (!), 28/11/07 19:27

      הם מציבים את דרישותיהם ותו לא.

      פשוטו כמשמעו.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    זו לא אשמתה המלאה של יולי!

    לי, 28/11/07 19:17

    אילו לימור לבנת לא היתה שרת החינוך זה לא היה קורה!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אם מישהו הרס את החינוך זה לבנת ותירוש בעצמם

    אריאל, 28/11/07 19:15

    הם נתנו יד לקיצוצים עצומים בחינוך , בשעות לימוד, בכיתות , בתקציבי ההשכלה הגבוה והם השאירו נזק כל כך גדול שקשה מאוד לתקן עכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איפה היו רונית תירוש וגדעון סער שהיתה לימור ליבנת

    אברהם, 28/11/07 19:11

    צרות בחינוך החלו כבר שלימור לבנת היתה שרה,שנתנה ידה לפיחות עצום בשכר כל עובדי החינוך.ביסודי,בתיכון ובהשכלה גבוה.עכשו כל חברי ושרי הליכוד לשעבר התעוררו?היכן הייתם שביבי קיצץ מכל חלקה טובה,אחרי שזרק הון עתק על התנחוליות ביש''ע.מה עשיתם עד היום למען החינוך?מי אתם שתלולנו עכשו.היכן היו רוה''מ ושר האוצר 40 יום?.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ועדת חקירה לחקירת מחדלי לימור ליבנת ורונית תירוש שהובילו להרס (ל''ת)

    החינוך בישראל, 28/11/07 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    טיפשים, מי שצריך להתפטר זה אולמרט (ל''ת)

    אני, 28/11/07 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    טיפשים, מי שצריך להתפטר זה אולמרט (ל''ת)

    אני, 28/11/07 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מתי, כן מתי, יגיע הרגע הנכסף והמיוחל בו הח''כים יקראו לפטר את עצמם ? (ל''ת)

    אלכס, 28/11/07 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ומה עם אחריותה של גברת תירוש?

    רונית הבכיינית, 28/11/07 19:02

    שהובילה את החינוך באמצעות מדיניות קלוקלת
    לתהום בו הוא נמצא היום

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    של מי הממשלה הזו לכל הרוחות?! לא של...

    איציק, 28/11/07 19:02

    המורים
    התלמידים
    הסטודנטים
    המרצים
    מרויחי שכר מינימום
    אלו ללא פנסיה
    אוכלי הלחם
    הזקנים
    ניצולי השואה
    תושבי שדרות והדרום
    מילואימניקים

    אולי של משפחות
    עופר?
    אריסון?

    לאן הולך הכסף? הרי מצבה של המדינה לא היה כה טוב הרבה שנים!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מדוע ח''כ ברברמן לא שר אוצר ??? האיש הנכון במקום הנכון !!!!!!

    א. פסלגול, 28/11/07 19:01

    איש משיכמו ומעלה .....חכם במידה לא שיגרתית .....צריך אנשים כמותו בהנהגה !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אולי בגלל שהוא מברבר??? (ל''ת)

      חה חה חה, 28/11/07 21:00

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    ומה עם אחריותה של גברת תירוש?

    רונית הבכיינית, 28/11/07 19:00

    שהובילה את החינוך באמצעות מדיניות קלוקלת
    לתהום בו הוא נמצא היום

    הגב לתגובה זו

    • נכון. רונית תירוש הרסה ועכשיו מתחסדת (ל''ת)

      ורד, 28/11/07 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    איתך תמיר נגד בעלי הענין האישי - תמשיכי ברפורמה לא לוותר !!!!! (ל''ת)

    אריק כנען, 28/11/07 18:57

    הגב לתגובה זו

    • איזה רפורמה בראש שלך? (ל''ת)

      מורה, 28/11/07 19:25

      הגב לתגובה זו

    • אופק חדש = הידבקות לכסא השררה בכל מחיר (ל''ת)

      ציפציף, 28/11/07 20:56

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    הרס מחזור שלם של תלמידים-לדחות גיוס

    יהודה, 28/11/07 18:57

    התלמידים שאמורים היו לסיים את שנת הלימודים השנה יצאו מפוקוס לא לומדים כבר מעל חצי שנה- חופש גדול החגים והשביתה.
    יהיה קשה מאוד להחזיר אותם ללימודים ולהשלים את הבגרויות השנה.
    לכן חובה להוסיף לפחות סימסטר ולדחות את הגיוס.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פיטורי שרת החינוך

    נעם, 28/11/07 18:55

    למעשה לא צריך כבר שרת חינוך מפני שאין מה לפקח עליו, רוב המוסדות שבאחריות משרד החינוך לא מתפקדים כך שכדי להפנות את המשאבים למקומות אחרים, לדעתי היה צריך לפטר את השרה כבר מזמן מפני שמה שקורה עם מערכת החינוך והשביתה זה ביזיון שאין לא אח ורע בישראל, לא משנה לי מי צודק וזה לא עבודה שלי או כל אחד אחר מאזרחי ישראל לפטור את הבעיה, כל האחריות בגין אי סיום שביתה זאת היא באחריות המלאה של השרה !

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לפטר מיד

    מוסא קאראף, 28/11/07 18:54

    מורה מתוסכל

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ומה לגבי פיטור רוה''מ ? אין לו שום אחריות בנידון? (ל''ת)

    יואב, 28/11/07 18:53

    הגב לתגובה זו

    • כל הברוך מרזלים (ל''ת)

      יוצאים מהחורים, 28/11/07 18:59

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    צרת החינוך

    יוסיפון, 28/11/07 18:53

    השרה יולי תמיר הוכיחה את חוסר כישוריה הבולטים בטיפול במשבר החינוך.
    הכשרון היחיד שלה הוא שהיא יודעת להתברג לכל מיני מקומות ולבגוד' באלו שתמכו בה בעבר.
    נוסף לחוסר היכולת שלה היא ידועה בהערותיה המרושעות והניבזיות כלפי יעל דיין וכלפי לימור לבנת.
    צרת החינוך צריכה לדעת שגם כלפי יריבים אפשר להתבטא הצורה נאותה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    סוף סוף יש שרת חינוך לעניין

    גלעד, 28/11/07 18:52

    הכל אינטרסנטים פוליטיים
    איך בדיוק היא אשמה במה שקורה?
    עד שמגיעה שרה טובה לממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    צרת החינוך

    יוסיפון, 28/11/07 18:52

    השרה יולי תמיר הוכיחה את חוסר כישוריה הבולטים בטיפול במשבר החינוך.
    הכשרון היחיד שלה הוא שהיא יודעת להתברג לכל מיני מקומות ולבגוד' באלו שתמכו בה בעבר.
    נוסף לחוסר היכולת שלה היא ידועה בהערותיה המרושעות והניבזיות כלפי יעל דיין וכלפי לימור לבנת.
    צרת החינוך צריכה לדעת שגם כלפי יריבים אפשר להתבטא הצורה נאותה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    נפולת של נמושות...

    שמוקלר, 28/11/07 18:50

    הם סרבו להסיר חסינות של ח''כים עבריינים, אבל כאשר השיקולים הם פוליטיים , הם ששים לתמוך בפיטורי שר מכהן.
    מעניין מי מהם אינו חושק במשרה?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לפני ההתפטרות תחתמי על הסכם קיבוצי

    עמית, 28/11/07 18:49

    אנו מבינים שהיישום לשיפור מערכת החינוך יהיה ארוך, ולכן ניתן לסכם את כל הנושאים כעת:
    28 תלמידים בכיתה, החזרת השעות שנגזלו מהמערכת, מעמד המורה, ושכר המורה.
    כל הצדדים (הארגון, משרד החינוך, משרד האוצר) יחתמו כעת על הסכם קיבוצי שיכיל את כל הנושאים הנ''ל.
    היישום יתחיל כעת ויימשך חמש שנים (תוכנית חומש).
    המורים לא יהיו תלויים בממשלה זו או אחרת, המורים לא יהיו תלויים בנערי אוצר אלה ואחרים.
    ולכן המשוואה צריכה להיות, הסכם קיבוצי כעת יישום במשך חמש שנים.
    למורים יהיה הסכם סגור ,ברור, מוסכם, וחתום למשך השנים הבאות.
    למורים ולתלמידים תהיה מעתה והלאה תקווה, ניתן לראות את האור בקצה המנהרה.
    אין כל ספק שהמורים יסכימו לחזור ללמד כאשר יש בידם הסכם קיבוצי חתום, ומצד שני האוצר לא יצטרך להשקיע מיליארדי שקלים ברגע זה.
    ניתן להתגבר על מכשולים כאשר יש תקווה, מערכת החינוך והתלמידים רק ירוויחו מרעיון זה.

    רק בשביל להזכיר...
    אני מצטט ממכתבו של רה''מ מעיתון ידיעות אחרונות:
    ...לחברי ארגון המורים העל-יסודיים. אני מתחייב להקטין את מספר התלמידים בכיתות למספר מקסימאלי שיוסכם בינינו במשא ומתן שיחודש מיידית, בהנחיית שרי האוצר והחינוך.''

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מילא הליכוד-מי מאנשי קדימה חתם?? (ל''ת)

    שיתפטר עכשיו!!, 28/11/07 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    נכשלה בגדול- מה לגבי השיטה היפנית? (ל''ת)

    אופיר, 28/11/07 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שרת החינוך מושחתת..קל להרוס קשה לבנות. (ל''ת)

    יוליה!! למה????, 28/11/07 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    העוול היחידי של יולי תמיר-נשארה מאופקת ומנומסת כלפי רן ארז והמורים

    במקום להשתלח, 28/11/07 18:45

    ובעצם להסביר לציבור במילים חדות מי חוטא כאן למערכת החינוך ,כלומר לתלמידים ואיך הם מתנהלים.
    (עד היום המורים רק הציבו תנאים ולא נכנסו לשמץ משא ומתן).

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    פילפל, שום, שמן-זית ושמיר....

    תמרה, 28/11/07 18:44

    פילפל, שום, שמן-זית ושמיר....

    מה רוצים מיולי תמיר ?
    חודש נובמבר עומד להיגמר
    בפתח מחכה לנו כבר חודש דצמבר
    חודש חורפי, אידיאלי, לבזבז זמן נוסף, זמן יקר, במשא ומתן,
    להמשיך להסביר, לדבר, לבאר
    ליד שולחנות עמוסי-כל טוב, משפע ארצנו, לברבר
    על מה ולמה, שר האוצר מר (לא מתוק), בר-און לפיכך מתמרמר ?
    וודאי אינו מעלה על דעתו את יום הדין, דין הבוחר.
    עד יולי הן הכל עוד יכול להשתנות...
    עדיין לא מוצה הזמן והפנאי הדרוש לכל קשת הסוגיות, הטענות והמענות
    המורים והאוצר יכולים לפחות עוד שמונה חודשים להמשיך זה את זה לענות
    בסוף עוד יהיה טוב, תיווכחו. בסוף כולם יקבלו מתנות
    אך בינתיים, עד אז, מה יהא על תלמידינו ?
    מה יהיה גורלם של התלמידים ?
    הם שהיו נוהגים ללכת מדי-בוקר לביה''ס,
    כך נהגו רובם ככולם, כך התמידו הם ומתמידים
    התלמידים, כל עוד שובתים מוריהם
    נותרים בבתיהם חסרי-מעש, גלמודים, בודדים
    רווחי חברות הטלפון על שיאים חדשים, מדהימים, עתה עומדים
    גם בקנינונים מדווחים על מחזורי-מכירות ענקיים
    רווחים בלתי-רגילים לתקופה זו של השנה
    מה, מנהלת ביה''ס ומחנכת הכתה אפילו לטלפון אינה עונה ?
    אז מה בכל זאת רוצים מיולי תמיר ?
    עדיין מחיר החינוך לא האמיר.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת לנקד

      את נודניקית, 28/11/07 18:51

      וימנית קיצונית-זו המוטיבציה לכל השטויות שלך

      הגב לתגובה זו

    • איפה איבדנו את הדרך ?

      אריאלה, 28/11/07 19:02

      איפה איבדנו את הדרך ?
      מתי הפכו את חיינו לזוֹלִים כָּל-כָּך ? פְּחוּתִים כָּל-כָּך ? נְחוּתִים כָּל-כָּך ?
      שוּלִיים כָּל-כָּך ? נִקְלִים כָּל-כָּך ? בְּזוּיִים כָּל-כָּך ? נִבְזִיִים כָּל-כָּך ?
      רְקוּבִים כָּל-כָּך ? בְּאוּשִים כָּל-כָּך ? חסרי כמעט כל תוכן ? עֵרֶך ?
      לבוקר חדש ורענן, משכים אדם, מקיץ עולם, ניעור לו כְּרָך.
      אזרחים קטנים, חסרי-אונים, אבודים, אומללים, במצוּקוֹתיהם נֶאֱנָקִים,
      נשחקים, נמחקים, מופקרים לחלוטין לגורלם ולנפשם על-ידי ממשלתם,
      מתבוננים בתבל מבעד לצוהר קטנטון-פיצפון בלבד, חָרָך.

      איפה איבדנו את הדרך ?
      ממתי הרגילונו פוליטיקאים להרכין ראשנו בפניהם ? תקוותנו ? תבונתנו ? הגיוננו ? עתידנו ?
      להתבטל בפניהם במחשבתנו ? מעשינו ? רצוננו ? כיסופינו ?
      לאבֵּד לחלוטין את כבודנו ? שיקול דעתנו ? לכרוע לפניהם כה-תְּדִירוֹת בֶּרֶךְ ?
      על מה ומדוע ? כיצד, למה ואיך הפכו את חיינו לרֵיקנִיִים כָּל-כָּך ? מְרוּקּנִים כָּל-כָּך ?
      מוּרְכָּנִים כָּל-כָּך ? מִזְדַקְנִים כָּל-כָּך ? שוֹמְמִים כָּל-כָּך ? דוֹמְמִים כָּל-כָּך ? מַשְמִימִים כָּל-כָּך ?
      שְפוּפִים כָּל-כָּך ? שְדוּפִים כָּל-כָּך ? כְּפוּפִים כָּל-כָּך ? נְבוּבִים כָּל-כָּך ? מְאוּסִים כָּל-כָּך ?
      מוּבָסִים כָּל-כָּך ? נֶחְפָּזִים כָּל-כָּך ? נְלוֹזִים כָּל-כָּך ? נִמְהָרִים כָּל-כָּך ? נִלְעגִים כָּל-כָּך ?
      נִרפִּים כָּל-כָּך ? מְרוּמִים כָּל-כָּך ? חַסְרֵי-אֵמוּן כָּל-כָּך ? שוֹתְתֵי-דָם כָּל-כָּך ?
      נְטוּלֵי כמעט קוֹרְטוֹב של עֵרֶך ? ומתי, כן מתי, נצליח ללמדם סוף-סוף לֶקַח ?
      מתי סוף-סוף יִכְלוּ פוליטיקאים רָעִים, אֲרוּרִים, מְנוּוָלִים, מוֹעֲלִים, נוֹאֲלִים, מְרוּשָעִים,
      מְקוֹמְמִים, בּוֹאֲשִים, מֵבִישִים, מַבְאִישִים, רְפֵי שֶכֶל וזָבֵי חוֹטֶם מן הארץ ?
      מתי יוּכּוּ בחזרה, פוליטיקאים מוּשְחָתִים עד לְשַד עצְמוֹתָם, אולי בזו הפעם, אף שוק על יָרֵך?

      איפה איבדנו את הדרך ? מתי הפכונו הפוליטיקאים מְגוּמָדִים כָּל-כָּך? מְקוּמָטִים כָּל-כָּך ?
      מְצוֹמָקִים כָּל-כָּך ? מְצ'וּקְמָקים כָּל-כָּך ? מְשוּמָדִים כָּל-כָּך ? משוּפָּדִים כל-כך ? מְקוּפָדִים כָּל-כָּך ?
      מְקוּרְפָּדִים כָּל-כָּך ? מְקוּרְנָפִים כָּל-כָּך ? מְחוּנָפִים כָּל-כָּך ? מְחוּצָפִים כָּל-כָּך ? אנוכיים כָּל-כָּך ?
      לא-חינוכיים כָּל-כָּך ? חסרי-חוליות כָּל-כָּך ? נעדרי-חירות כָּל-כָּך ?

      איך וכיצד הצליחו להפוך את חיינו לגֵיהִינּוֹם שכזה ?
      גיהנום כֹּה בּוֹטֶה, כֹּה נָחוּש, כֹּה נֶחְרָץ, כֹּה נִמְרָץ, כֹּה נִקְלֶה, כָּזֶה נִבְזֶה ?
      מתי העמידו פוליטיקאים אֲרוּרִים, מְשוּקָצִים, נְּמַקִּים , מְתוֹעֲבִים, רֵיקנִיים,
      נְבוּבִים, בעצמם מְאוֹהֲבִים, סימן שאלה כה-גדול על מַהוּתָם של חיינו ?
      (הם הרי, באנוכיותם, פועלים למראית עין, כביכול בִּשְמֵנוּ,
      אך משלימים ועושים את הכל ממילא בלעדינו...)
      מתי הפכו חיינו בעיניהם לכֹּה חסרי עניין? כֹּה נעדרי-בִּנְיָין?
      אך כה מלאי נֶכֶס וקִנְייָן ?

      הגב לתגובה זו

      • או, הנה ימנית קיצונית

        שלא שכחה, 28/11/07 19:29

        אתם חבורה חולנית

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    הפרופסור יולי תמיר

    זמבי, 28/11/07 18:43

    הפרופסורית המכובדת מונתה לתפקידה היות והיא מאנשי פרץ כמו כן שותפתו לגייס שלום באספמיה , הפרופסורית הנכבדה לא מצליחה להמריא אלעל , החל מהמלחמה האחרונה שקולה נחבא אל הכלים ולא נראתה בשטח כאשר התלמידים היו זקוקים לה , בהמשך עם שביתת הסטודנטים אשר פעם תמכה בהם ,פעם בוורה ,פעם במרצים ואחר כך כאשר הבינה היכן הפת מרוחה פנתה לתכתיבי האוצר .
    כעת היא מסובכת מעבר לראש עם מגזר מורי התיכון שמראה לה מהיכן ומאיפה הדג ............ , 42 יום מובטלים תלמידי ישראל בגלל גחמה פוליטית של שרת חינוך שלא נוקפת אצבע אלא מטילת לה בעולם , או מחייכת אל המצלמה כאשר היא מופנית אליה או שולחת SMS עלום שם , האם זה מודל לשר ?
    מדוע קולה לא נשמע זועם ? מה עם שביתת המרצים ? היכן מסתתרת שרת החינוך המכובדת האם בסינגפור בחיפוש אחר תוכנית גרנדיוזית חדשה ?

    הפיתרון הוא לא בסינגפור אל בתוך משרד החינוך אשר צריך לאמץ את המושגים הבאים !
    א'- המורה הוא ערך למשרד אשר לא יסולא בפז
    ב'- לא הפקידים הם אלו היושבים בכיתות ומלמדים
    ג'- כאשר התלמידים רואים אותך שרת החינוך מבזה מנהיג עובדים ואת המורים מאחריו איך הם יתנהגו כלפי אותו מורה האמור ללמדם ?
    הרי הם יסיקו (והם לא טיפשים ) כי הכל מותר והכל פרוץ ובאם אתם מתעללים בהם גם להם (התלמידים) מותר , מה עוד שכיום ההורים (כמו בצה''ל) מנהלים בפועל את מערכת החינוך ולא המורים והנהלת בית הספר .
    שלום לך כבוד הפרופ' יולי תמיר אינך יכולה להמשיך בבית סיפרנו !

    הגב לתגובה זו

    • מעניין שמומחי חינוך מחוץ למערכת

      הגיעו למסקנה, 28/11/07 18:56

      ורק מהמורים נבצר לראות את זה.

      יזרקו את יולי תמיר אלף פעם-המערכת תישאר בכשלונה המערכתי.

      תלמידי ישראל יפסידו-לא אף אחד אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    ואולי אתם תתפטרו?

    חכם מימון, 28/11/07 18:42

    כל חברי הכנסת שחתמו על העצומה הינם עוכרי ישראל , שונאים מקינאה את יולי תמיר,
    יולי תמיר האחרונה שאשמה בשביתה,
    תתפטרו אתם ולאחר מכן תבקשו לפטר אחרים.
    כנראה אתם חברים של הבריון רן ארז,
    תאמר לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לגרש את יוליה מהמדינה...לא רוצים מרגלים כאן... (ל''ת)

    יולי מרגלת בוגד, 28/11/07 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עכשיו בלי פוליטיקה אין כמו

    לא משנה, 28/11/07 18:41

    שולמית אלוני
    היא דואגת לחינוך

    נקודה

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    פיטורי ראש הממשלה

    שרון, 28/11/07 18:41

    בשלב הבא שיחתימו את אולמרט על פיטורי ראש הממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יולי תמיר היא רק קצה הקרחון של הממשלה המושחתת הזאת ! (ל''ת)

    מורה, 28/11/07 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    המורים מאשימים את התלמידים בתוצאות הנמוכות!

    מסרבים לכל, 28/11/07 18:39

    ומאשימים את ''יכולות התלמידים'' במקום את עצמם ואת מערך ההוראה שעבר זמנו ומנציח כשלים מתמשכים.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    השביתה בגלל יוליה,היא הרסה לילדים ,למורים ולמדינה .. (ל''ת)

    יוליה מגעילה.., 28/11/07 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    החותם שלה במערכת החינוך- הנכבה (ל''ת)

    אחמד מדיר אלאסד, 28/11/07 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    החינוך זה לא כדורגל

    יוסי, 28/11/07 18:37

    חברי הכנסת הנכבדים
    כאשר קבוצה בכדורגל מקרטעת-מפטרים את המאמן ''כדי לזעזע את הקבוצה''
    אתם חושבים (לפי רמתכם האישית)כמו שחקבי כדורגל
    די .הפסיקו להכניס התחשבנות מפלגתית לכל נושא

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שפנים

    מורה מיואש, 28/11/07 18:36

    במקום לדרוש מראש הממשלה למשול

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ''כל כלב בא יומו'' (ל''ת)

    פתגם ערבי עתיק, 28/11/07 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    רונית תירוש שכחה שהיא בעצם האשמה יחד עם רן ארז ומוריו הלא יוצלחים

    איזו בדיחה, 28/11/07 18:36

    גברת תירוש
    בלי את מצב החינוך כמו שהוא היום את יצרת
    אדון סער בתקופתה ששרה מהליכוד היתה במשרד החינוך נוצר הביזיון .

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מכירת חיסול כללית!!!!

    בנימין, 28/11/07 18:35

    מי שיכול ועתיד ילדיו ועתידו שלו שיברח מהמקום הקורס הזה כל עוד נפשו בו! המקום הזה מועד לפורענות

    הגב לתגובה זו

    • טעות בידך.אין מקום טוב משלנו .ראה כל הבאים לעבוד פה (ל''ת)

      שמח בחלקי, 29/11/07 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    תירוש הגיעה לכנסת לא בשל כישוריה כמנכל''ית המשרד אלא בשל קשרים אחרים

    זו נבלה השניה ט, 28/11/07 18:35

    היא נדבקה כמו עלוקה או משהו אחר למן דהוא מהכנסת וכך הצליחה להכניס את עצמה למקום של נהנתנים וכדאיניקים היא לא שווה כלום וכמוה יולי המכורה לאולמארט. שונאת את המורים ולא שמה דם עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    רונית תירוש--------------אין מילים.

    שיא גינס, 28/11/07 18:34

    תמכה בדוח דוברת?
    -תמכה !
    תמכה ברפורמה?
    -תמכה !

    מכרה את לימור לבנת כי אולי יצא לה משהו מזה?
    -מכרה.
    מוכרת את יולי תמיר כי אולי יצא לה משהו מזה?
    -מוכרת.

    עלובת נפש .
    אין מילים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל החותמים יודעים קרוא וכתוב? (ל''ת)

    דני, 28/11/07 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מי יתן

    משה, 28/11/07 18:33

    לדעתי זה יכול לעזור מאד מכיון שיש תחושה ששרת החינוך הנכובדת לא מסוגלת לטפל בבעיה,כל הזמן היא מנסה לשדר הכל בסדר אבל החיוך שלה לא עובד עלינו .גברת תמיר לכי הביתה ויפה שעה אחת קודם

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יולי, המורים אמרו לך

    לחופש נולדה, 28/11/07 18:32

    יולי, אמרנו לך, בואי איתנו המורים להפגנות, אל תתחברי לבראון, הוא יוביל אותך לכישלון. אם היית נלחמת בו, היית זוכה לתמיכה ציבורית מקיפה .

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שתעוף כבר לכל הרוחות...במגזר הפרטי מזמן הייתה בלשכה!!!! (ל''ת)

    דן, 28/11/07 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לימור ליבנת עסקה רק בפוליטיקה פנימית של הליכוד ובספינים תקשורתיים

    כך עברו להם...., 28/11/07 18:29

    5 שנים של הרס טוטאלי בסיוע של תירוש שעסוקה רק בתלבושות ותסרוקות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    החברה הישראלית חייבת לנצל את המומנטום ולנער את כל ההנהגה הכושלת (ל''ת)

    הזדמנות לתיקון, 28/11/07 18:25

    הגב לתגובה זו

    • תמיר היא הבעיה הקטנה. ממשלת אולמרט המושחתת היא הבעיה האמיתית. (ל''ת)

      המטיף, 28/11/07 18:31

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לכי הביתה שם מקומך את לא מתאימה לשום תפקיד הביתה ומהררררר (ל''ת)

    רפול, 28/11/07 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לפטר את התלמידים. (ל''ת)

    pupu, 28/11/07 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כן,אחרי שלבנת ותירוש הכושלות הרסו (ל''ת)

    את המערכת!, 28/11/07 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    יולי תמעיר מכרה את נשמתה לשטן(לאולמארט) אחרת אי אפשר להבין התנהגותה

    תמיר ונעלם ממנה, 28/11/07 18:23

    זו לא שרת חינוך הקשר שלה למורים ולחינוך הוא מקרי בלבד היא קרה מנוקרת ולמעשה הפודלה של אולמארט ועושה דברו. היא לא רואה את השליחות שלה ואת המורים ממטר היא רואה רק את השררה שבידה. בזמנו רצתה להיות העוזרת של צרת החינוך הקודמת אבל בדיעבד כיום היא לא יכולה להיות פקידה במשרד החינוך. היא גרמה להרס וחורבן של מה שהשאירה קודמתה מן הראוי הוא לסלקה לאלתר הבייתה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    נבלות ..נמושות..הזקיף תמיד אשם!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    RENATA, 28/11/07 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גדעון סער שכח שלבנת איתו במפלגה

    ינון גלעד, 28/11/07 18:20

    האישה שהשאיר חורבות במערכת החינוך יושבת לצידו של גדעון סער שעכשיו מטיל את הסיפור על תמיר.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    סלקו אותה כושלת בכל תפקיד

    יוש, 28/11/07 18:19

    סלקו אתה. כושלת בכל תפקיד

    הגב לתגובה זו

    • מערכת החינוך כושלת!!! מערכת החינוך !!

      לא השרה-, 28/11/07 18:29

      הרפורמה באה לתקן כשל שנגרר שנים.

      המורים לא מנהלים מו''מ-הם מציבים אולטימטום, שלא טוב לתלמידים!!
      לא טוב למערכת החינוך.
      גישת המורים לא נותנת לנצל את המשאבים שכן ישנם ועוד מוסיפים למערכת !
      תוצאות בהתאם.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    יש לה פנים של מורה למתמטיקה.

    תיכוניסט אדיש, 28/11/07 18:16

    בגלל זה אני תומך בפיטוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ח''כים קטנים מי שצריך להתפטר זה רן ארז!!

    רן ארז תתפטר, 28/11/07 18:14

    אתם קים בפוליטיקה הזולה ביותר
    לא ממש רוצים לפתור את המשבר, אלא להמליך את ביבי נתניהו שיהרוס שוב את כולנו!!!!!!!!!

    מטורפים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אל תתפטרי בגלל פוליטיקאים עלובים - העם איתך!! (ל''ת)

    עם ישראל, 28/11/07 18:13

    הגב לתגובה זו

    • איזה עם?עמה!! (ל''ת)

      שפוי, 28/11/07 18:26

      הגב לתגובה זו

      • נו, ימין. (ל''ת)

        בלי קשר לכלום, 28/11/07 18:36

        הגב לתגובה זו

        • נו, שמאל

          רק ססמאות, 28/11/07 19:11

          אפשר להחליף אתכם במערכת כריזה

          הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש לפטר את בראון המושחת ולא את שרת החינוך

    לפטר את בראון, 28/11/07 18:12

    נתחשבן אתכם ביום הבחירות, חייבים להפיל את הממשלה המושחתת

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יולי תמיר השרה הכי טובה שהייתה משקמת את ההריסות של ליבנת ותירוש (ל''ת)

    לכי הביתה תירוש, 28/11/07 18:11

    הגב לתגובה זו

    • זו נבלה וזו טרייפה.

      cukh, 28/11/07 21:04

      העיקר שהכניסה תעמולה ערבית (נכבה) לתכנית הלימודים.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    *** תלמידי כיתה ד' מקום 27 מתוך 40 במבחן קריאה בינלאומי

    פורסם הערב, 28/11/07 18:11

    מערכת החינוך כושלת !!

    ולא בגלל 40 תלמיד בכיתה!

    על הכשל המתמשך הזה באה לענות הרפורמה שדורש משרד החינוך!

    המורים, ברוב חוצפתם, לא מוכנים לשמוע על זה !!

    לא מוכנים לשאת ולתת על זה !

    איפה נשמע דבר כזה??

    (כי זה לוקח להם את הפריביליגיה המפוקפקת של שעות עבודה מגוחכות-הפריבילגיה הזאת עצם בגרון של כל שינוי במערך ההוראה.
    הפריבילגיה הזאת מנציחה מערכת כושלת,עם תוצאות בהתאם).

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    40000מורי הארגון ישמחו להצתרף ולחתום (ל''ת)

    אורלי, 28/11/07 18:07

    הגב לתגובה זו

    • דבילים תלמדו לכתוב בלי שגיאות - מורים עלק!! (ל''ת)

      שגיאוט כטיב, 28/11/07 18:24

      הגב לתגובה זו

    • גם 80,000 מורי ההסתדרות ישמחו לחתום

      מורה, 28/11/07 20:52

      על פיטורי תמיר, בר-און ווסרמן

      ואולמרט בראשם

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    רונית תירוש שחקנית משנה קלאסית

    שזוממת על, 28/11/07 18:04

    היא הרי תמכה גם בדו''ח דוברת-שהיה יותר קשוח כלפי מורים!
    מה עמדתה כלפי הרפורמה??
    לא שמעתי אותה מתבטאת נגד..

    הגב לתגובה זו

    • קראת את דוח דוברת? נא לקרוא!

      חצרוני, 28/11/07 18:50

      דוח דוברת אומר:
      להעלות שכר המורים ולשפר מעמדם
      להקטין כיתות
      להוסיף שעות נוכחות מורים בביה''ס
      לקבוע תכנית לימודי ליבה וללמדם
      להכשיר מנהלי ביה''ס לניהול משופר
      לערב הורים בדירקטוריון ביה''ס
      לדאוג שכספי חינוך לא יזלגו לצדדים
      הדוח אושר על ידי הממשלה וארגוני המורים הכשילו את יישומו. אז מה בדיוק הבעיה של כל הקשקשנים שפשוט לא קראו את הדוח? או שקראו ולא הבינו-הבנת הנקרא?

      הגב לתגובה זו

      • גם אני טוען שדו''ח דוברת היה טוב

        והמורים הכשילו, 28/11/07 19:44

        כמו שהם ממשיכים להכשיל כל יוזמה חיונית למערכת.

        התייחסתי לתירוש עצמה עם התנהגות בלתי נסבלת שחוזרת על עצמה-
        בשני המקרים היא תמכה עניינית(דוברת ועכשיו הרפורמה) ובשני המקרים ''זרקה לכלבים'' את האישיות שהיא רצתה לרשת, כשהיה נדמה לה שיש גל כזה לרכב עליו.

        29

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    מצאו ש''ג

    ירדן, 28/11/07 18:04

    כמו תמיד בעלי המפתח והשליטה לא לוקחים אחריות. שחיתות כבר אינה מילה גסה והדוגמא האישית חוגגת. ואת מי שולחים הביתה - את הש''ג שעוד לא נמצא בחקירה כמו כולם...

    הגב לתגובה זו

    • שרת החינוך - ש''ג?! (ל''ת)

      משה, 28/11/07 18:59

      הגב לתגובה זו

    • אכן, היא ביטלה עצמה משרת החינוך לש.ג. של האוצר

      ציפציף, 28/11/07 21:13

      מעילה זדונית בתפקיד = דחוף הביתה !!!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ניהול כמצופה מבוגרת שלום עכשיו

    חדווה ארנון, 28/11/07 18:04

    מה עשית עד היום במערכת החינוך מאז שמונית לתפקיד, חוץ מלצייר את הקו הירוק והסגול והכחול והשחור? הפרחת ססמאות ריקות ותו לא.

    פרופסור יולי תמיר, את כישלון. הנושא היחיד העומד לנגד עינייך הוא הנושא הפלסטינאי, ובמצב כזה לא פלא שהחינוך מקבל אצלך מקום משני. חינוך זו לא מקפצה לשלב הבא או נושא איזוטרי, ואני תמהה על שפרופסור כמוך אינה מבינה עובדה פשוטה כזו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צריך להעיף את רן ארז ששיכור מכוח (ל''ת)

    חינוך, 28/11/07 18:04

    הגב לתגובה זו

    • ???????????????? (ל''ת)

      חזור לקליניה, 28/11/07 18:34

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לבנת ותירוש הביאו לחורבן החינוך וההשכלה הגבוהה - כנסו

    סער ותירוש, 28/11/07 18:02

    אל תשכחו שרונית תירוש היתה מנכ''לית כשלבנת היתה שרת החינוך , היא וגדעון סער עמדו מנגד ומילאו פיהם מים כשביבי קיצץ בפראות את תקציבי החינוך וההשכלה הגבוהה במשך 5 שנים.
    הקפיטליזם החזירי של הליכוד מוטט את מערכת החינוך ועכשו צריך לשקם את ההריסות. תתביישו לכם

    הגב לתגובה זו

    • ממש נכון ! (ל''ת)

      עדנה, 28/11/07 18:16

      הגב לתגובה זו

      • ברור, עכשיו הרבה יותר קשה להתמודד (ל''ת)

        בעד יולי, 28/11/07 20:09

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    יולי לא מתאימה

    אלמוני, 28/11/07 18:01

    שלושה ארגונים שבתו ושובתים נגדה.מול כולם היא ניצבת כתף אל כתף עם שר האוצר.במו''מ היא יושבת לצד בר-און מול ארז.מישהו מינה אותה לסגן שר האוצר?דרשו ממנה לחסוך כסף למדינה? תפקידה לדאוג שקודם כל יוחזר למורים הכסף שנשחק מ-1999,שיוקטנו הכיתות ושיוחזרו שעות לימוד.מה שהיא עשתה זה לחתום עם ההסתדרות כדי שיהיה בייבי-סיטר לילדים הקטנים ומצד שני להלחם עד חורמה במורי הילדים הגדולים-הם יכולם להיות לבד בבית ושביתה אצלם לא תוציא הורים לרחובות.אז יולי-לשמר-טף נמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צרת החינוך התייצבה לצד האוצר נגד המורים והחינוך (ל''ת)

    מורה, 28/11/07 18:00

    הגב לתגובה זו

    • עוד מורה (ל''ת)

      תת רמה, 28/11/07 18:05

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שכל הממשלה הזו תתפטר. הגיעו מים עד נפש. (ל''ת)

    רונן, 28/11/07 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    והיא עוד רצתה להכניס חומר פרו ערבי

    דרור, 28/11/07 17:59

    חה חה חה!!!
    עופי הביתה מיותרת!!!!!!! תלמידים לא לומדים כבר 3 חודשים!!!!

    הגב לתגובה זו

    • חומר פרו ערבי=שיעורי התנגדות להתבוללות? (ל''ת)

      כנראה שכן, 28/11/07 18:53

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    והיא עוד רצתה להכניס חומר פרו ערבי

    דרור, 28/11/07 17:59

    חה חה חה!!!
    עופי הביתה מיותרת!!!!!!! תלמידים לא לומדים כבר 3 חודשים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    והיא עוד רצתה להכניס חומר פרו ערבי

    דרור, 28/11/07 17:59

    חה חה חה!!!
    עופי הביתה מיותרת!!!!!!! תלמידים לא לומדים כבר 3 חודשים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    והיא עוד רצתה להכניס חומר פרו ערבי

    דרור, 28/11/07 17:59

    חה חה חה!!!
    עופי הביתה מיותרת!!!!!!! תלמידים לא לומדים כבר 3 חודשים!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה מאלה ששונאים זרים בטח (ל''ת)

      אנטי פשיזם, 28/11/07 18:08

      הגב לתגובה זו

      • אני מאלו ששונאים אוייב!!!!!!

        דרור, 28/11/07 18:25

        ולא תומך בהם כמוך.
        אך לפחות אתה מודה שהם זרים!

        הגב לתגובה זו

      • לא שונא זרים שונא את האויבים שלי אלה שלוקחים את חיינו כל יום

        אני, 28/11/07 18:31

        ורוצים להשמיד אותנו כמילוי מצוותם הדתית. אותם אני שונא ומותר לי זה טבעי לאדם בריא בעל יצר השרדות לשנוא את אויביו הרוצים במותו.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    העיקר שאתם לא מבזבזים את הזמן

    יופי, 28/11/07 17:58

    כל הכבוד ח''כים יקרים, הכל במדינה בזו טיפ טופ, כולכם נשמות טובות, ורק השרה תמיר אשמה במצב החינוך שמדרדר כבר שנים. במקום לדאוג לרפורמה בחינוך אתם רוכבים על גל פופוליסטי במטרה להדיח את השרה תמיר. נניח שהיא תפוטר. ואז יגיע מישהו אחר שספק אם יעניין אותו החינוך כמוה. במה זה בדיוק יעזור למערכת? חבורת אוכלי חינם! תתביישו לכם!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לפטר את כל הממשלה ביחוד את אולמרט

    רחל המשוררת, 28/11/07 17:58

    ובדרך גם לבטל את מוסד הנשיאות ולהביא את ג'רי סיינפלד. אותי הוא לא מצחיק אבל האחרים גורמים לי לבכות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יולי תמיר - שלום ולא להתראות!!!!!!!!!!!!111111 (ל''ת)

    מורי ישראל, 28/11/07 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לפטר את שר האוצר!!

    סולון, 28/11/07 17:53

    תשעה מליארד שקל עודף בקופה!!
    שר האוצר גרוע יותר מרוכל בשוק.
    מוכר סחורה רקובה והעיקר שהקופה מלאה.

    הגב לתגובה זו

    • שר האוצר חוסך להוציא בבחירות ...

      חה חה, 28/11/07 19:08

      המושחתים אולמרט בר און רוצים עוד קדנציה להרוס את המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    יישר כוח לחברי הכנסת. צריך לעשות משהו (ל''ת)

    דבורה, 28/11/07 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חחח. האוצר מפריט, מקצץ, ומקסח את המורים, ושרת החינוך הפתטית אשמה? (ל''ת)

    חלם, 28/11/07 17:51

    הגב לתגובה זו

    • האוצר עושה את תפקידו. שרת החינוך מועלת בתפקידה

      עין לציון, 28/11/07 20:49

      ונותת גיבוי מלא לדרישות האוצר ולא לדרישות מערכת החינוך.

      יחי ההבדל הקטן.

      אלה וגם אלה עוכרי המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם אתם בחרתם בדרך הרסנית לא כחמה ולא אנושית (ל''ת)

    יאיר, 28/11/07 17:51

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט לא ''כחמה''. זו דרח תיפשיט מעוד ואכשיו קולם מבינים למה צריח (ל''ת)

      לפתר אוטה, 28/11/07 18:07

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הגיע הזמן שימו שר שאכפת לו גם מאוניברסיטה בגליל! (ל''ת)

    ךף, 28/11/07 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נכון! במשך כל המשברים...

    ירון, 28/11/07 17:48

    יולי תמיר מנסה שלא לבחור צד ויוצא שאין לה שום אידיאולוגיה, שום אסטרטגיה לטווח ארוך וגם בניהול משברים היא חלשה מאד. שתלך הביתה ויביאו ביצועיסט

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולמרט, כמובן, רק יחגוג על ההזדמנות לפטר אותה. (ל''ת)

    גיורא, 28/11/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולמרט, כמובן, רק יחגוג על ההזדמנות לפטר אותה. (ל''ת)

    גיורא, 28/11/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    Saar and the Likudniks

    Gil, 28/11/07 17:47

    How politically sleazy can you get? she is the best Minister of Education Israel has even had. Let me remind you of hte previous minister of education from your party lines who has not even graduated college. Learn to keep your mouth shut when you need to

    הגב לתגובה זו

    • לשבת במיאמי USA ולבלבל בשכל?!

      יוסי א., 28/11/07 18:34

      צריך להיות שמאלני אדוק בכדי להתאמץ בשביל יולי תמיר.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לימור ליבנת היתה השרה הגרועה בתולדות משרד החינוך אז שתק סער הטמבל

    עכשיו כשיש קצה, 28/11/07 17:47

    של אור הוא מבלבל את השכל.

    הגב לתגובה זו

    • לא מצדיקים סרחון בסרחון אחר. ששתיהן יעופו. למנות שר חינוך. (ל''ת)

      -, 28/11/07 18:08

      הגב לתגובה זו

    • למה היא הייתה הכי גרועה?

      אבי, 28/11/07 18:50

      מאז שהיא עזבה המצב רק מחמיר.
      היא לא הייתה הכי טובה אבל אל תאמין לכל ההשמצות נגדה.

      הגב לתגובה זו

      • היא הייתה שרת החינוך היחידה שנתנה מכות לפחות לאדם אחד (ל''ת)

        מספיק, 28/11/07 18:53

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    קומוניסטית נגד קומוניסטים

    הפופקורן, 28/11/07 17:47

    בהצלחה לשני הצדדים.

    אני בצד של החינוך היהודי העצמאי האנטי קומוניסטי אותו שונאים גם המורים וגם יוליה תמירובה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זה מה שהם יודעים לעשות?

    לא מורה, 28/11/07 17:46

    המשאבים המעורבים במשבר, היקיפו גודלו, קוראים להתערבות של כל הכנסת, קואליציה קודם כל, וגם אופוזיציה כדי להביא לפתרונו. במקום זה מחפשים שעיר לעזאזל. ממש כל הכבוד לחותמים על העצומה, ממש סייעתם לפתרון הבעייה. ומי מוליך בראש? אלה שנכשלו ברפורמת דוברת!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש לי רעיון אחר......

    g.l, 28/11/07 17:46

    להעביר את שר האוצר מתפקידו!!!
    ולחברי מפלגת העבודה -תתביישו לכם שאינכם נותנים ליולי תמיר גיבוי.
    הייתם כבר מזמן צריכים לעזוב את הקואליציה האמפוטנטית הזו!

    הגב לתגובה זו

    • מופז.. ''הפוסל , במומו פוסל'' (ל''ת)

      יוליה, 28/11/07 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    השרה תמיר אומרת:צריך לקצץ בחינוך ולהעביר את הכסף לצ''הל (ל''ת)

    @@@@@@@@@, 28/11/07 17:44

    הגב לתגובה זו

    • אתה אומר דבר שקר! מהיכן שאבת זאת?

      חצרוני, 28/11/07 18:57

      מה שאתה כותב פשוט לא נכון וגובל בהוצאת דיבה.
      אפשר לקבוע ששרת החינוך נושאת באחריות לקורה בחצרה, אך לא צריך לשקר בזדון ולהמציא דברים שלא עשתה. קצת יושר ויושרה למי שמעיר על צורך בשיפור מערכת החינוך.

      הגב לתגובה זו

      • איזה הוצאת דיבה מה הוא קילל מישהו? (ל''ת)

        סתם הסתלבט, 28/11/07 19:28

        הגב לתגובה זו