• 74.

    פילפל, שום, שמן-זית ושמיר....

    תמרה, 28/11/07 18:43

    פילפל, שום, שמן-זית ושמיר....

    מה רוצים מיולי תמיר ?
    חודש נובמבר עומד להיגמר
    בפתח מחכה לנו כבר חודש דצמבר
    חודש חורפי, אידיאלי, לבזבז זמן נוסף, זמן יקר, במשא ומתן,
    להמשיך להסביר, לדבר, לבאר
    ליד שולחנות עמוסי-כל טוב, משפע ארצנו, לברבר
    על מה ולמה, שר האוצר מר (לא מתוק), בר-און לפיכך מתמרמר ?
    וודאי אינו מעלה על דעתו את יום הדין, דין הבוחר.
    עד יולי הן הכל עוד יכול להשתנות...
    עדיין לא מוצה הזמן והפנאי הדרוש לכל קשת הסוגיות, הטענות והמענות
    המורים והאוצר יכולים לפחות עוד שמונה חודשים להמשיך זה את זה לענות
    בסוף עוד יהיה טוב, תיווכחו. בסוף כולם יקבלו מתנות
    אך בינתיים, עד אז, מה יהא על תלמידינו ?
    מה יהיה גורלם של התלמידים ?
    הם שהיו נוהגים ללכת מדי-בוקר לביה''ס,
    כך נהגו רובם ככולם, כך התמידו הם ומתמידים
    התלמידים, כל עוד שובתים מוריהם
    נותרים בבתיהם חסרי-מעש, גלמודים, בודדים
    רווחי חברות הטלפון על שיאים חדשים, מדהימים, עתה עומדים
    גם בקנינונים מדווחים על מחזורי-מכירות ענקיים
    רווחים בלתי-רגילים לתקופה זו של השנה
    מה, מנהלת ביה''ס ומחנכת הכתה אפילו לטלפון אינה עונה ?
    אז מה בכל זאת רוצים מיולי תמיר ?
    עדיין מחיר החינוך לא האמיר.

  • 73.

    הפרת צו בלתי חוקי, היא צו השעה וצו הדמוקרטיה! אם ביה''ד יפעל כמשת''פ

    דרור מרמת גן, 27/11/07 20:55

    של השלטון ושל הממסד הקאפיטליסטי, ויפעל נגד שביתה חוקית וצודקת, הוא יאבד את זכות קיומו המוסרית, והצו שיתן ערכו המוסרי הוא אפס!!

  • 72.

    צריך לקיים במדינה תחרות של שביתות (ל''ת)

    פקק תנועה, 27/11/07 11:46

  • 71.

    יולי ורוני,,בולשוויקים מושחתים חברי כנופית אולמרט בוזזזזזזזזזזזזזזז (ל''ת)

    בצלאל, 27/11/07 02:30

  • 70.

    שמתם לב שאין יותר ''סקרים'' ??? השמאל מחביא אותם ! (ל''ת)

    ליאור התל אביבי, 27/11/07 02:08

  • 69.

    מצטערת אבל ממש קשה לי להאמין

    מורה ומחנכת, 27/11/07 00:47

    לשר האוצר ולא ברור לי מה בדיוק מבקשת יולי תמיר להפיק.שימו לב ל''מריחת'' הצעותיהם על פני שנים...אם הקציבו לשינוי אז מה הבעיה שלהם?שהם לא ממש מעוניינים לעשות את הנדרש אלא רק לשמא את ''ההישג הקלוש'' שהשיגו עם וסרמן על חשבון המורים!!!
    אלדר פרש אחרי יומיים משיקוליו.עיני אמור לייצג את העובדים ואת איטרס הציבור.הוא גם איים בהשבתת המשק.האם הוא באמת דואג לכלל הציבור או שמא להסכם וסרמן-תמיר-בר-און?
    ממשלת אולמרט דואגת לסיים את מלאכתם של ''ביבי את לימור הפרטה''!!!!

    • פה קבור הכלב. עייני ווסרמן מייצגים את הממשלה

      ציפציף, 28/11/07 15:33

      לא את העובדים, לא את המורים. מייצגים אינטרסים צרים ו/או הם עבדיה הנרצעים של ממשלת האוצר.

  • 68.

    חברים המדינה מתפרקת

    דניאל, 27/11/07 00:15

    בלי מרכאות. מערכת המשפט רפה ודורסנית, אין דין ואין דיין, שוטרים אלימים על הציבור החלש ומאויימים מעבריינים, מערכת החינוך מתרסקת, והשילטון ? כבר אין כוח להכביר מילים, ובחוץ האויבים מתלכדים, לועידת אנאפוליס מתכנסים, כאוכלי נבלות מצפים למות הקורבן ממתינים. ואנא אנו באים ?

  • 67.

    אסור להפסיק את השביתה

    עומר, 27/11/07 00:00

    זו זכות דמוקרטית לשבות, ולא ייתכן שכל פעם שהשרים לא מצליחים להגיע להסדר הם יפנו לבית הדין ובית הדין יעשה בשבילם את העבודה - כשהמורים אוכלים אותה.

    • בית הדין הפך למקור מפלטם ומבטחם של כל השרים הכושלים (ל''ת)

      איש תם, 28/11/07 15:35

  • 66.

    בראון, הון ושלטון. ואיפה שלי יחימוביץ' מתחבאת היום? (ל''ת)

    רני, 26/11/07 23:53

  • 65.

    לא יתכן שאנשים כמו בראון, תמיר, לבני ואולמרט יהיו בהנהגה. הביתה!

    אפי, 26/11/07 23:51

    לכל אחד מהם קופת שרצים אחרת על הגב.
    רן ארז - המאבק שלכם צודק. לא להשבר!

  • 64.

    המשוואה- הסכם קיבוצי כעת יישום בהמשך

    ליאור, 26/11/07 23:50

    אנו מבינים שהיישום יהיה ארוך ולכן ניתן לסכם את כל הדברים כעת:
    28 תלמידים בכיתה, החזרת השעות, מעמד המורה, ושכר המורה.
    כל הצדדים (הארגון, משרד החינוך, משרד האוצר) יחתמו כעת על הסכם קיבוצי שיכיל את כל הנושאים הנ''ל.
    היישום יתחיל כעת ויימשך כמה שנים.
    המורים לא יהיו תלויים בממשלה זו או אחרת, המורים לא יהיו תלויים בנערי אוצר אלה ואחרים.
    ולכן המשוואה צריכה להיות, הסכם קיבוצי כעת יישום במשך שנים.
    למורים יהיה הסכם סגור ,ברור, מוסכם, מסוכם, וחתום למשך שנים הבאות.
    למורים תהיה מעתה והלאה תקווה, ניתן לראות את האור בקצה המנהרה.
    אין כל ספק שהמורים יסכימו לחזור ללמד כאשר יש בידם הסכם חתום, והאוצר לא
    צריך להשקיע מיליארדי שקלים ברגע זה.
    מערכת החינוך והתלמידים רק ירוויחו מרעיון זה.

  • 63.

    חבל על המו''מ המטופש שפורץ כל ככמה שנים, להצמיד שכר מורים לשכר ח''כים (ל''ת)

    על מה כל המהומה, 26/11/07 23:35

  • 62.

    כשלון לממשלה ולשריה . להתפטר !

    אדם שאכפת לו, 26/11/07 22:38

    כל הכבוד למורים שחייבים לנצח הפעם ולהביא לשינוי . בושה מה שאנשים מרוויחים במקצוע הזה . מורה מתחילה , אקדמאית מרוויחה 3000 שח! ובלבול שכל עד הלילה עם טלפונים, מבחנים ומה לא .

  • 61.

    teaching in the usa

    miky, 26/11/07 22:11

    you should check how it is to be a teacher in usa
    it is a great job with good pay and it is an huner to be a teacher.
    in 9-12 grades you have 32 kids in the class maksimum

    • ל61

      JUST ME, 26/11/07 22:43

      Dear Teacher
      I'm glad you earn more than
      us here in Israel .But your mistakes in spelling make me wonder .....

    • teachers in the usa

      a teacher, 26/11/07 22:50

      you are correct. i have friends in the usa. teachers are honored. they can tech not babysit. i wish i could teach.

  • 60.

    השביתה - בועה ללא תוכן

    אבי, 26/11/07 22:07

    רן ארז החליט ללכת לצעד מחאתי ללא כל מחשבה על העתיד , וכרגע הוא לא מוצא סולם כדי לרדת מהעץ שהוא טיפס עליו !
    התוצאה תהיה בסוף , החזרת המורים כמובסים ומושפלים .
    במקום לרומם את מעמדם הוא רק סודק עוד יותר במעמדם שגם כך לא רם במיוחד !!!

  • 59.

    רן ארז אנחנו מאחוריך, על תוותר לממשלה!!!

    D, 26/11/07 21:55

    אסור לחזור לבתי הספר עד שתיהיה רפורמה בחינוך גם עם יוציאו צווי מניעה...

  • 58.

    לשלוח את בראון לנהל משא ומן עם

    ללא מילים, 26/11/07 21:44

    אבו מאזן, תגידו מה שתגידו הוא בדיבורים עשר.

  • 57.

    עכשיו אתם תחזרו כמו טאטלא בלי

    תלמיד בכיתה זין, 26/11/07 21:40

    לקבל כלום, וכל זה בגלל שיש לכם עיניים גדולות כי לא רציתם להתפשר,
    בפעם הבאה תשלחו מישהו שמבין במשא ומתן שמדבר בעברית רהוטה
    ולא אחד שלא מבין בנושא.

  • 56.

    יש שביתה?? איזו שביתה?? לא שמתי לב!!! (ל''ת)

    תלמיד, 26/11/07 21:34

  • 55.

    על בית הדין לעבודה להורות לממשלה לשלם למורים שכר הוגן. (ל''ת)

    והשביתה תסתיים., 26/11/07 21:33

  • 54.

    שביתה איטלקית עם משכורת

    נורית, 26/11/07 21:31

    א. לא בודקת נוכחות בכיתות, לא מענישה על העדרות
    ב. לא מלמדת חומר חדש. חזרה שוב ושוב על חומר ישן.
    ג. עושה מבחנים קלים קלים שהציון עליהם תמיד יהיה 100
    תוך שבוע התלמידים בעצמם לא יבואו ללמוד.

    • אה זאת שביתה איטלקית, אז מה

      המנהל, 26/11/07 21:47

      היא שביתה פולנית?

  • 53.

    שרים קומוניסטים

    אזרח, 26/11/07 21:21

    רק בממשלה שיש לה תמיכה של 3 אחוז מנצלים את בית הדין ליצירת דיקטטורה. קומוניסטית. אם בית הדין יתערב בשביתה מוצדקת זו הוא יאבד את שארית האמון של הציבור.

  • 52.

    מורים, אל תהיו פראיירים! רק חצי משרה ! (ל''ת)

    למה מה זה חינוך, 26/11/07 21:19

  • 51.

    חוץ משימור ''עובדים בבית'' לא מעניין את המורים כלום

    זו זכות יסוד, 26/11/07 21:14

    לא משנה שזה דופק כל שינוי הכרחי לטובת מה מקבל התלמיד

  • 50.

    רן ארז אנחנו איתך- יולי תתבישי

    דפנה, 26/11/07 21:12

    רן ארז, אל תיפול רוחך המורין התלמידים וההורים איתך
    יולי את מבישת את כולנו

  • 49.

    מורים-תתפטרו! שיבואו כאלה שרואים בהוראה קריירה מקצועית במשרה מלאה! (ל''ת)

    ולא שעות נוחות, 26/11/07 21:07

  • 48.

    אני מריונטה של האוצר - אבל לפחות לוקחת משכורת הביתה (ל''ת)

    יולי תמיר, 26/11/07 21:07

  • 47.

    נו יאללה תנו לנו לסיים תבגרויות תנו לנו עתיד

    שקד, 26/11/07 21:05

    למה ניראליי למדינה הזאת אין עתיד!!

  • 46.

    סוף סוף

    רונן, 26/11/07 21:04

    רק שבית המשפט יהיה מספיק החלטי וישים סוף לשביתה המטופשת הזו ויחזיר את התלמידים לשגרת לימודים. והרן ארז הז צריך ללכת הביתה עם ההתבטאויות האומללות שלו והדוגמא האישית של בריון שעושה בושות לחינוך ולמקצוע

    • נראה אותך קורא לזה שביתה מטופשת אם אתה צריך לפרנס משפחה (ל''ת)

      רונן ב', 26/11/07 22:54

  • 45.

    לא נישבר

    דני, 26/11/07 21:03

    גם אם רן ארז יחתום על הסכם - לא בטוח שאנחנו בשטח נקבל אותו - אז... שלא יעבדו עליכם.

  • 44.

    בראון ביריון, הפודל של אולמרט - קח את אדונך והסתלקו יחדיו !!! (ל''ת)

    גדול מושחתי, 26/11/07 21:01

  • 43.

    רן אנחנו אתך!!! מורה הגאה בעבודתו!

    אריה, 26/11/07 21:01

    מסיבת עיתונאים העלובה של הממשלה.. הקומבינטור ''בראון חברון'' ושרת החינוך האווילית חסרת כל עמוד שידרה עם החיוך הדבילי הוא מראה מול פרצופה של המדינה שלנו.
    חשבנו ששרה מהאקדמיה תקדם את החינוך בישראל....זה ממש לא מעניין אותה... פוליטיקאית עלובה מהסוג הבזוי ביותר... אני בז לך.

  • 42.

    הגיע הזמן לארגן את אם כל ההפגנות !!! (ל''ת)

    רן ארז אל, 26/11/07 20:59

  • 41.

    האירגון צריך לעשות שני דברים :

    מורה, 26/11/07 20:58

    1. לגייס לשורותיו מורות בתי ספר יסודים. זה ייתןהרבה מאד כוח לכל מאבק עתידי-ויהיו עוד הרבה כאלה.
    2. לבנות כוח פוליטי. המורים שווים לפחות 7 מנדטים שלא מובאים לידי ביטוי כרגע. אילו היה כוח פוליטי הם היו משיגים את מטרתם,והרבה מעבר לכך,ללא שום שביתה. ההכרזה של ארז על אי הליכה לפוליטיקה היא טעות איומה. אם ארז לא רוצה פוליטיקה זו זכותו,אבל המורים כאירגון חייבים ויכולים להיות שחקן מרכזי במגרש הפוליטי.

    • מה תגידו לציבור? אסור לקחת מהמורים את ''העבודה בבית''??

      תקבלו מיליון, 26/11/07 21:12

      מה עוד תגידו לציבור?
      אסור בשום אופן להכניס שינויים במערכת כושלת?
      -תקבלו 2 מיליון מנדטים!

      אולי גם יתר הציבור יחליט שהוא מעדיף ל''עבוד בבית''..
      וגם יכתיב לבוסים ולמנהלים איזה מדיניות צריך לנקוט..

      • איפה רצית שיעבדו ? בשירותים בביה''ס ?

        חיים, 26/11/07 23:31

        לא די שמורים משקיעים מזמנם על עבודות למען התלמידים ובית הספר, מטלפנים להורים ולפעילויות שהם מתכננים מכספם, קונים ציוד משרדי מכיסם, הופכים חדר מביתם למשרד -
        איפה תמצאו כאלה עובדים במדינה ?
        יש להעריכם בשכר הוגן, ובתנאי עבודה טובים - כדי שהטובים יגיעו לחינוך והחינוך יהיה יעיל ומחנך לערכים.
        המורים הם האידיאליסטים האחרונים במדינה ! על כך תודתנו האמיתית !!!

  • 40.

    מורים יקרים,תעזבו את המקצוע המאוס הזה כל עוד אתם צעירים! (ל''ת)

    מורה, 26/11/07 20:53

    • מסכימה עם 40 - מורים צעירים כדאי לקרוא

      מורה ותיקה, 26/11/07 21:40

      כל מורה עם פחות מ 10 שנים ותק, כדאי לכם לחפש משהו אחר בסוף שנה''ל הזאת ולעזוב את המערכת מיד. מילים אילו ממורה שמתביישת
      מ 29 שנים מבוזבזות. לא האמנתי שבסוף הקרירה שלי, ישפילו אותי כמו שהמורים הושלפו במשך השביתה הזאת.

      • צודקת 1000% !! עזבו את ההוראה!

        מורה 23 שנים, 27/11/07 16:04

        ולמי ששוקל ללמוד הוראה, חבל על כל יום והמאמץ. לצעירים במערכת ברחו כבר עכשיו!!!

        במיוחד כל מי שלומד להיות מורה לאנגלית ומתמטיקה...תקבלו שכר ומעמד וכבוד העולים פי כמה וכמה מזה של מורה.

        אין יותר מה לחפש בהוראה.

  • 39.

    אולמרט ביקש שביתה ארוכה כמסך עשן למכירת מדינת ישראל לאוייב (ל''ת)

    בוגדנות גנטית, 26/11/07 20:51

  • 38.

    טוב שיש את ארז. ווסרמן מכר אותנו במחיר אפס!! (ל''ת)

    מורת הסתדרות, 26/11/07 20:51

    • מסכימה איתך - המון מורות מתוסכלות

      מורה מהסתדרות, 26/11/07 21:13

      צריך להכנס לחדר מורים ולראות כמה לא רוצות את הרפורמה הזויה הזאת.

      אני בעצמי רוצה לעבור לארגון.

      • גם גימלאי ההסתדרות מאוכזבים!

        אזרחית במדינה, 26/11/07 21:42

        וסרמן דאג לעצמו ושכח את המורים ואת הגימלאים.
        הוא רוצה לנתק את הגימלאים מהמורים הפעילים וזוהי בכייה לדורות.

      • אתם מתלוננים אבל לא עושים מעשה אמיץ כי אתם רוצים לקבל משכורות!!!!! (ל''ת)

        מורה, 27/11/07 06:45

    • אני מורה מההסתדרות, לא קיבלנו כלום (ל''ת)

      מורה, 26/11/07 21:34

      • לעבור לארגון

        דני, 26/11/07 22:51

        עשו מעשה והצטרפו לארגון המורים - כך תחלישו את ''אופק חדש'' ותשתתפו ברפורמה חדשה וטובה יותר

    • עדיין רבים לא תפסו את המחדל !

      חיים, 26/11/07 23:37

      לוקחים למורים הותיקים גמולים בשיעור שבין 30% -40% שהם פנסיוניים, ונותנים להם 26% שאינם פנסיוניים !
      המשמעות היא הקטנת השכר לפנסיה, והקטנת אחוזי הפנסיה עקב שנות השבתון שלא יוכרו כשנות ותק לפנסיה.
      זה אסון, זו פגיעה אדירה בשכר המורים, האסור על פי החוק !!!
      לכן דורשים את חתימתכם !
      הזהרו - ואל תחתמו !
      חתימתכם תוביל אתכם לפנסיה עלובה, תוך גזילת כל מה שצברתם עד היום !!!
      האוצר עושה על המורים קופה של מיליארדים...
      ראו הוזהרתם !

  • 37.

    הון+שלטון לוקחים 40000 בחודש ולמורים רוצים לתת 4000 (ל''ת)

    הורה, 26/11/07 20:49

  • 36.

    5 שעות-5 ימים בשבוע-4חודשים חופש-המשכורת בהתאם......תתפטרו או

    לגייס מורים, 26/11/07 20:49

    שתתחילו להתייחס לעבודה שלכם כאל מקום עבודה שצריך להשקיע בו את הלב והנשמה, כמו כל עובד במגזר הפרטי, או שתחפשו לכם מקצוע אחר. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. ומעבר לכך, כדאי שתחליפו את העומד בראש הארגון שלכם ללא דיחוי, הוא זה שגורם לכם את הנזק האמיתי.

    • אתה מבלבל את המוח-קשה מאד למצוא מורים היום! (ל''ת)

      מורה, 26/11/07 21:03

  • 35.

    שילבו לביה''ד - הם לא יקבלו צווים!! רק יתבזו. (ל''ת)

    מורה מהצפון, 26/11/07 20:48

    • את צודקת,הם מנפנפים באקדח קפצונים (ל''ת)

      מורה מת''א, 26/11/07 21:01

  • 34.

    המורים = פושעים

    מאיר, 26/11/07 20:48

    אילו היו מארגנים הפגנת ענק לפני השביתה , אילו היו שוכרים יחצנים לפני השביתה , אילו היו עושים מהומות לפני השביתה אולי היה אפשר להתייחס לרן ארז וחבורתו . אבל הם השתמשו בנשק האחרון , השביתה , כאקט ראשון ומובן מאליו , כי כך הם רגילים - להרבה זמן פנוי... וזוהי הטעות הגדולה שלהם - בעיקר מבחינה...חינוכית . זילות נשק השביתה גורמת למקבלי ההחלטות אדישות , כך גם לציבור והחמור מכל - גם לדור העתיד . בושה לנו עם דור מחנכים שכזה , גזלני דעת והליכות מילדינו , ביריונים תאבי בצע במסווה אידיאולוגי של ''מחנכים'' . נזק בלתי הפיך , לא יודע איך הם יביטו בעיניהם של הילדים ביום הראשון כשהסיוט ייגמר . מה הם יגידו לתלמידים ''בוקר טוב ילדים , יש לי עוד כמה שקלים בקופה , ועכשיו נלמד על...'' מי בכלל יקשיב להם ? הילדים הללו למדו שביריונות משתלמת - וכל השאר זה סתם דיבורים . פני הדור כפני הארז .

    • ראשון? אתה לא מתבייש? (ל''ת)

      נמאס מהאוצר, 26/11/07 21:02

    • לך תלמד אתה וגמרנו אתה מוזמן בבקשה (ל''ת)

      מורה, 26/11/07 21:18

    • אין לך מושג על מה אתה כותב !

      חיים, 26/11/07 23:43

      ארגון המורים מנסה שנה וחצי לנהל מו''מ עם האוצר ומשרד החינוך - וצחקו עליהם.
      רק השביתה הביאה למו''מ אינטנסיבי, אבל ללא שום תזוזה של ממשלת הכשלון הפוליטי-מדיני-צבאי-וחינוכי.
      זריית חול בעיני האזרחים ''כאילו'' הממשלה מוכנה להוסיף שעות ולצמצם מספר התלמידים, ולשלם למורים שכר הוגן - הכל שקרים והבלים.
      בריונות ממשלתית שתעלה ביוקר ובחיי אדם בעתיד.

    • הילדים שאתה מדבר עליהם מפגינים יחד איתנו בצמתים

      מורה, 27/11/07 06:41

      התלמידים יודעים שכרגע המאבק הו על צימצום התלמידים בכיתה והזררת שעות לימוד שקוצצו , הם תומכים בנו, כותבים לנו, עומדים איתנו בצמתים, הגיעו בהמונהים לכיכר, רק אתה לא מבין על מה המאבק.

    • חבל שכולנו לא נתברכנו בנחישות ובכנות של ארז (ל''ת)

      אמא, 27/11/07 06:43

  • 33.

    הגיע הזמן, ארז הוא הרס

    צב ביניים, 26/11/07 20:44

    חבל שלקח לממשלה כל כך הרבה זמן להבין שארז הוא לא יותר מעסקן פוליטי שמנסה לבנות את עצמו על גבם של המורים וגבה של מערכת החינוך. צריך היה להוציא את צווי המניעה כבר ביום הראשון של השביתה, אז כבר היה ברור שארז משבית את המערכת על פחות ממה שהסתדרות המורים השיגה בלי שביתה.

  • 32.

    רן ארז -המורים אתך-אם תגיד לא להיענות לצווים-כך אמנם נעשה (ל''ת)

    נראה אם באמת, 26/11/07 20:37

  • 31.

    זה הזמן של ההורים

    מורה, 26/11/07 20:35

    להשבית את מערכת החינוך.
    כיצד יראו בתי הספר כשהמורים ילמדו מאונס?
    הורים התעוררו-אם יחליט בית המשפט להוציא צווי מניעה השביתו אתם את בתי הספר.

  • 30.

    רן ארז הכרזת שאם יוציאו צווי מניעה תתפטרו

    הורה מודאג, 26/11/07 20:27

    עמוד אחרי המילים שלך, אם תחזרו ללמודים זו תהה בכיה לדורות.
    כל ערכך ירד בעיני העם אם תחזור ללמודים. היום כל הציבור אתכם, מחר תשאר בודד במערכה.
    לכל המורים אל תשברו תתפטרו בהמוניכם ונראה מה ממשלת המחדל עושה. אם תתפטרו הרבה מגזרים יצטרפו אליכם, חייבים להפיל את הממשלה

    • נראה אותם

      מורה, 26/11/07 21:06

      לא חוזרת עם צווי מניעה. לא אתפטר ואתן את התענוג למשרד החינוך לחסוך בעוד תקן של מורה.שיבואו לאסור אותי.

  • 29.

    אירגון המורים לא מרשה למשרד החינוך להעביר רפורמה נדרשת!

    לא מוכן בכלל, 26/11/07 20:16

    איפה נשמע דבר כזה??

    • בכל מקום בו עובדים הם לא עבדים

      נמאס מהאוצר, 26/11/07 21:04

      ה''רפורמה'' היא שם יפה לחיסול האגון והפיכתם לעובדי-קבלן. תקרא לפני שאתה מקשקש.

    • עדיף שמשרד החינוך יפטר כמה אלפי פקידים אולי יהיה כסף לחינוך (ל''ת)

      מורה, 26/11/07 21:04

      • יש כסף לחינוך. והרבה. אבל אתם מסרבים לרפורמה !! (ל''ת)

        כי אתם חייבים, 26/11/07 21:16

    • מהי בדיוק הרפורמה

      אורנית, 26/11/07 21:06

      משיהו יכול להסביר לי אחת ולתמיד מהי הרפורמה?
      רק עליית שכר כפוף לשעות נוספות בבי''ס?
      עזרה ללקויי למידה (שמורים רגילים לא יודעים ללמד- אלא רק מורים שהתמחו בכך?)
      בקיצור אולי אני היחידה במדינה שלא יודעת, אבל מהי הרפורמה????

  • 28.

    נקודת השבירה של מדינת ישראל.

    תלמידה, 26/11/07 20:15

    לא מוכנים לתת תוספות,אלא רק בשביל עוד שעות..כאילו השכר לא עלוב במילא.

    מורים-אל תוותרו. תתחילו בשביתה איטלקית[ככה קוראים לזה?]. בואו לכתות ונאמו על חופש ההתארגנות שנלקח מכם.
    עוד שנה שנתיים נראה מי יהיה זה שייתן צווי מניעה למורים..
    בעצם,נראה אם תהיה בכלל ממשלה.

    • או מדינת ישראל. (ל''ת)

      תלמיד י', 26/11/07 20:35

  • 27.

    אולמרט ובראון חייבים ללכת הביתה !!!

    מורה בישראל, 26/11/07 20:11

    רן ארז הוא אדם ישר , בעל עקרונות ומייצג נאמנה את הציבור ששלחו . לעומתו אולמרט ובראון הם הדוגמא לכח המשחית ולרמיסת החלש . נמאס הקשר בין הון שלטון ותקשורת והאונס המתמיד והברוטלי של אזרחי המדינה על ידי מנהיגות בלתי ראויה זו . יש לאולמרט ובראון הרבה מה ללמוד מרן ארז .

  • 26.

    הם רוצים לשבור את רן ארז, לא לשפר את החינוך (ל''ת)

    רן-תהיה חזק., 26/11/07 20:07

  • 25.

    בראון, אל תתלהב - יולי תמיר לא ממש אוצר

    עֵז רך, 26/11/07 20:07

    היום היא איתך
    מחר היא נגדך
    אופורטוניסטית במובן המלא.

    אתמול היא עם פרץ
    היום עם ברק.
    אופורטוניסטית אמיתית.

    פעם היא שלום עכשיו
    היום היא בממשלה שלא מורידה התנחלויות
    אופורטוניסטית קלאסית

  • 24.

    קצת מאוחר מידי לשמיניות

    אמא של תלמיד יב, 26/11/07 20:04

    כגרע כבר לא מעניין אותי אם המורים צודקים או לא . כרגע יש לי בן בכתה יב עם בגרויות באנגלית מתמטיקה פיסיקה וכימיה ב5 יחל לפניו א ב ל ישל לו גם צו גיוס ליולי מה לעשות - 97 בלי להשתמט. זה כבר לא יעזור לו אם יחזרו ללמוד מחר . הראש שלו כבר במקום.חצי שנה הוא לא למד ובעוד חצי שנה הוא ירוץ בג'בלאות. ואני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל: זוהי קריאה לכל תלמידי יב לא לחזור ללימודים עד שלא יבטיחו להם הקלות מאוד משמעותיות בבגרות ולחילופין השתמטו חבריי כי לזה המדינה הביאה אתכם , ( ואני בעד גיוס ל כ ו ל ם).איש לא יזכור בעוד 4 שנים בבחינות הכניסה לאוניברסיטה כי אתם מחזור השביתה הדפוק- הקלות בבגרות ועכשיו. אמא כועסת

    • צריך היה להיות כתוב תחשבי בגדול (ל''ת)

      אמא, 26/11/07 20:56

    • תגובה ל-24

      גן, 27/11/07 02:36

      זו בדיוק הבעיה- לא מעניין אותך שום דבר!!!!!!!!!!
      כי אם היה מעניין אותך ועוד רבים כמוך היו יוצאים מאות אלפי אנשים לרחובות עם המורים ומפגינים, מדי יום.
      היו סוגרים כבישים ומשבשים את התחבורה לבעלי ההון. !!!!!. הם כבר היו לוחצים , בדיוק כפי שנם לוחצים שסוגרים להם את הנמלים . אבל את כמן כולם מתקרנפת מתבכיינת. קומי ועשי מעשה.
      מורה

  • 23.

    להעיף את נערי האוצר

    רונן, 26/11/07 20:02

    איזו מן הצעה זאת, שתוספת שכר תלך לבניית כיתות אם לא יושג הסכם על הרפורמה? מה זה, המורים צריכים לממן את הרפורמה מכיסם?
    איפה נשמע כזאת שערוריה?
    זה רק מעיד עד כמה האוצר לא רציני בהצעות שלו. חבל ששרת החינוך ויו''ר ההסתדרות משתפים פעולה עם תוכנית כזאת....
    אבל מה הפלא, הרי כל המדיניות החברתית של האוצר היא על הפנים, הנכים, הקשישים והמוגבלים מימנו את הצמיחה, אז לה שהמורים לא יממנו את הפרורמה?

  • 22.

    ההורים אתכם - כל הכבוד רן ארז (ל''ת)

    אבי, 26/11/07 20:02

  • 21.

    נקודת השבירה של מכשלת ישראל מגיעה, תודה לאל ! (ל''ת)

    אלכס, 26/11/07 19:57

  • 20.

    מישהו יכול להסביר לי למה שרת החינוך כל הזמן מחייכת?????

    מורה, 26/11/07 19:56

    אנחנו בוכים ואת מחייכת.
    תליתי בך תקוות גדולות, כאשה את בוודאי מבינה שהגענו הלום כי רוב המורים הם נשים , יש כאן דוגמא לעושק נשים!!! ואת ולימור ושלומית לא מבינות זאת. נותנות לפאטריארכיה הגברית בדמות שר האוצר ונעריו לשחק בכם.
    התעוררו!!!
    אל תשכחו את הסטודנטים שלא לומדים , את יאוש הצעירים בכל הגילאים.
    מכה על חטא שהצבעתי למפלגת העבודה!!!

    • דוקא בתמונה המצורפת היא לא מחייכת (ל''ת)

      יוסי, 26/11/07 21:37

    • פקידי האוצר מבינים בחינוך ?

      חיים, 26/11/07 23:50

      שרת החינוך מבינה בכספים ? בתקציבים ? בתכניות ארוכות טווח ובבניית מערכת חינוך חדשה ?
      אז הכל הפוך כאן.
      שר האוצר מבין ברפורמות חינוכיות: תוסיפו שעות ותקבלו דכר נמוך יותר לשעה !
      אפילו ילד בגן לא יקח תכנית אווילית שכזו !
      תתעוררי יולי - האוצר דוחף לך רפורמה שאת לא מבינה בה...

    • תגובה ל 20

      גן, 27/11/07 02:40

      מכה על חטא שהצבעתי בכלל!!!!
      כולם אותו הדבר!!!!!!!. ג מרץ שהיו לי ציפיות גבוהות ממנה , איכזבה אותי קשות. זהבה גלאון החינוך ומורים נרמסים, לא רק הפלשתינים!!!!!!!!!!!!!!

  • 19.

    רן ארז - כל הכבוד לך!!! הלוואי כל השרים בכנסת היו כמוך

    עידן, 26/11/07 19:52

    אתה נלחם על העתיד של כולנו ואתה ראוי לציון לדעתי!!

    המשך במאבק,בעזרת השם אתה תנצח בסוף!!!

  • 18.

    בקשה תפסיקו את השביתה!! המורה שלי שולחת לנו את החומר באימיל!!

    מורן, 26/11/07 19:49

    דיי בבקשה!!!
    אני לא יודעת אייך להתכונן..
    וגם שמנתי כל השביתה הזאת ..ונמאס לעבוד!!!!!!
    בבקשה!!!!!

    • אוף (ל''ת)

      גם אני שמנתי, 26/11/07 20:05

      • אוף עוד מעט אני מתפוצצת מהישיבה בבית ,הצילו ! (ל''ת)

        עליתי לפחות, 26/11/07 21:07

    • מורן זו את? (ל''ת)

      המורה, 26/11/07 20:06

  • 17.

    לא להפסיק

    משה, 26/11/07 19:49

    הגיע הזמן שההורים יתמכו במורים
    לאן נעלמו כל ועדי ההורים שהבטיחו את תמיכתם במורים ??????
    מערכת החינוך קורסת במדינה כמו גם מערכת המשפט ומערכת אכיפת החוק.
    הורחם תתעוררו צאו להפגין ושקוכם יגיע עג אנאפוליס

    • הגיע זמן שתפסיקו עם שטויות האלה!!!

      נמאס כבר, 26/11/07 20:14

      לכו לעבוד ודי לבבל''ת

  • 16.

    רן ארז אנחנו איתך

    אין מה להפסיד, 26/11/07 19:47

    אירגון ההורים-עכשיו תורכם לממש הבטחות!!!
    למורים החזיקו מעמד.

  • 15.

    ליו''ר ההסתדרות עופר עיני

    אלכס, 26/11/07 19:44

    ליו''ר ההסתדרות עופר עיני איפה השבתת המשק כמו שאמרתה בתחילת השביתה??

    • ההסבר ברור

      רחל, 26/11/07 20:13

      עיני הבין שעומד בפניו ראש ארגון חזק שמאפיל עליו, לכן זה כבר לא נוח לו לגבות את המורים. לא לצפות שמשהו אחר יעשה את העבודה של המורים. כל אחד דואג לאינטרסים שלו.

      • ההסבר אפילו יותר ברור

        מקורב להסתתדרות, 26/11/07 20:29

        הוא הבין שמדובר במגלומן שלא מעניין אותו דבר וחצי דבר מטובת המורים או החינוך ושגם אם ישביתו את המשק לעשרים שנה הדרישות של רן ארז רק יגדלו יותר ויותר ויתנתקו מכל קשר עם המציאות.

        • ההסבר שלך הפוך למציאות

          חיים, 26/11/07 23:55

          המורים הם האחרונים שעדיין נלחמים על מקצועם, על עתיד המדינה, ועל החינוך שפשט את הרגל.
          לצערנו כשלון מערכת החינוך לא מעניין את ממשלת הכזבים הביריונית, וגם אזרחים שכמוך...
          השביתה היא חוקית !
          השביתה מקודשת !
          השביתה היא כלי דמוקרטי להלחם על עוולות נגד עובדים אמיצים ואיכפתיים כמו המורים !

        • זה לא רן ,זה כל המורים חברי הארגון

          מעין ארבל, 27/11/07 00:00

          רן ארז הוא הנציג הטוב ביותר של 40000 מורי הארגון. אנחנו עומדים מאחוריו לאורך כל הדרך ,חזק ואמץ לרן.

    • אכן- עופר עיני אם לא על מעמד המורה על מה כן?

      אמיר, 26/11/07 20:17

      עופר עינ יקר- הייתי מצפה ממך לעזור לארגון המורים במאבקו על דמותה של מערכת החינוך שלנו, שקוצצה שוב ושוב, ועל מעמד המורה שהגיע לשפל חסר תקדים.
      נכון היה לדעתי להתייצב לימין הארגון עם וועדים חזקים שיתמכו במאבקם
      זה הרי בדמינו, מדובר פה על דמותה של החברה הישראלית.
      אינני מבין מתי זה קרה, ששכחנו שהחינוך וההשכלה הם הם הביטחון האמיתי שלנו?
      מי ייתן ונתעשת- כי כסף לא חסר- הרי יש עודפים שלא ינוצלו השנה וייעלמו, מה ההתעקשות הזו?
      אולי כדאי להצמיד את שכר המורים לשכר ''נערי האוצר'' עם כל ההטבות שלהם- תוך חישוב שעות העבודה המלאות של המורים- הכוללים, ישיבות, בדיקת מבחנים, הכנת שיעורים, אסיפות הורים, ליווי להצגות וטיולים, אינני מורה בטוח שיש דברים שלא ציינתי כאן- אך העקרון ברור- הייתי רוצה לראות את החינוך וההשכלה בראש סדר העדיפויות כאן- ושכר המורים יהיה בהתאם לכך.

  • 14.

    צווי מניע למורים- צו מאסר לארז (ל''ת)

    ראובן, 26/11/07 19:42

  • 13.

    בלתי אפשרי לחזור ללימודים בצורה כזו!

    תלמידה בכיתה י', 26/11/07 19:39

    בכיתתי ישנם 42 ילדים (כולל אני) , אנו לא מסוגלים ללמוד, אנו יושבים בכיתה צפופה ודחוסה , מרגישים כמו בקופסאת סרדינים וגרוע מזה!!!
    אנחנו ממש לא מרוכזים בשל הצפיפות והחומר הלימודי נקלט בתהליך איטי יותר והדבר מקשה עלינו מאוד!

    אני מבקשת - אל תחזרו עד שיובטח שעוד השנה (!!!) יצטמצם מס' התלמידים בכיתות.

    ואתם, בממשלה - קל לכם לדבר, אתם פשוט לא מבינים מה המורים עוברים ואיך אנחנו , התלמידים , מרגישים.
    אתם פשוט לא דואגים לצרכים שלנו!

    ומה?
    בעזרת צווי מניעה המורים יחזרו ללמד, אנחנו נחזור לקופסאת הסרדינים- אההה סליחה לכיתה הצפופה... ו...?
    אתם חושבים שהמורים ילמדו אותנו טוב? שהם יבואו בכיף לעבודה כאשר אתם מכריחים אותם ללכת אליה???

    פשוט בושה!!!

  • 12.

    די נמאס, שיוציאו צווי מניעה ונסיים את השביתה חסרת התועלת הזו. התלמי

    כבר איבדו את צי, 26/11/07 19:37

    לם והם מיואשים, משועממים, חסרי חיים, והגיע הזמן להזיז משהו.

    • אם באמת דאגתך לתלמידים ?

      חיים, 26/11/07 23:59

      היית דורש לשבות עד שדרישות המורים ליעול מערכת החינוך, לתנאים טובים יותר לתלמידים בכיתה, ולשעות לימוד להקניית ערכים ינתנו יחד עם שכר הוגן למורים כדי שטובים ילמדו את התלמידים.
      כל אלה דרישות אלמנטריות, ורק ממשלת הכזבים לא עושה דבר - פרט ליחסי ציבור וספינים...

  • 11.

    עובדי הנמל איתכם

    חיים, 26/11/07 19:24

    עופר תעזור להם הם צודקים
    תשבית את המשק לאות הזדהות ליממה
    היום הם מחר אנחנו ואחרים רוצים להפוך את כולם לעובדי כ''א /קבלן

    • מי הופך את המורים לעובדי קבלן? זה הדיסאינפורמציה (ל''ת)

      החדשה של, 26/11/07 19:35

      • מורים- גרוע מעובדי קבלן.

        מגי, 28/11/07 04:29

        כידוע, התפתחה בארץ תעשייה מכוערת , של יווך וסירסור בעובדים- או נכון לאמר- עבדי קבלן. אלו עובדים ללא שום זכויות,
        התופעה התפתחה כשהיתה דרישה לפועלים זמניים בדגלל המצב הבטחוני. אותם מתעשרים שסחרו בעבדי הקבלן ראו כי טוב וביקשו להרחיב עסקיהם לתחומים נוספים והקצב רק מתגבר. רבותי, תפתחו את העיניים וראו איך אנו הופכים במהירות רבה למדינה פיאודלית, במסיכה מודרנית. פערים עצומים בין עניים לעשירים, ניצול של העניים, ושלילת זכויותיהם. וכאן אני מגיעה למורים. בהבדל גדול מרוב[בלי להעליב] עובדי הקבלן- מורים רכשו השכלתם וממשיכים להתפתח בפרופסיה שלהם. העיניין הוא שיש מי שרוצה לצרף אותם גם כן לאותה קבוצה של מועסקים שנשללו מהם זכויות סוציאליות ואחרות. המטרה- ריסוק המדינה בשיטה מתוחכמת. לפלשתינים לא תישאר הרבה עבודה . יש לנו מנהיגים -שבכשרון ובהתמדה- הפעילו תוכנה להשמדה עצמית למדינת ישראל. יש לעצור תהליך מסוכן זה- יש לפעול להחלפת המכשלה- למען קיומה של המדינה. אולי זו תהיה המתנה האמיתית למדינה בת ה60 שסובלת מניוון מתקדם.. ויפה שעה אחת קודם.

  • 10.

    יולי תמיר כמה זמן יקח לך להבין

    נמאס מהצרה, 26/11/07 19:23

    שהבייביסיטר התפטרה????

  • 9.

    די עם השביתה!!!!

    תלמידת יב'., 26/11/07 19:20

    זה מסכן את הבגרות שלי. תפסיקו.

    • די לבכות, ולא, לא אכפת לי שזה הורס לך את העתיד. (ל''ת)

      תלמיד י'., 26/11/07 19:47

      • אם ככה

        תלמיד יב, 26/11/07 21:54

        ולי לא אכפת מהבטחון שלך אז אני לא מתגייס בלי התעודת בגרות שתבטיח את העתיד שלי.

        חצוף

        • זה לא מפריע לי.

          תלמיד י'., 27/11/07 01:38

          כי גם לא אכפת לי אם אתה הולך להתגייס או לא, הצבא לא אטרקטיבי במיוחד בימינו.

  • 8.

    מה זה יעזור?...

    תלמידת י', 26/11/07 19:17

    מה זה יעזור נחזור ללמוד,ואז עוד כמה ימים שוב תיהיה שביתה,ואז נעבור שנת לימודים מעולה...

  • 7.

    שרת החינוך -עם האוצר ונגד המורים

    אלמוני, 26/11/07 19:15

    תראו באיזה צד של השולחן היא יושבתבזמן המו''מ,ומהבדיחות של מי היא צוחקת. תראו עם מי היא עושה מסיבת עיתונאים ונגד מי.צריך לספר לה שהשר המר גרם בהתעקשותו לטובת המורים להתפטרות שר האוצר.צריך לשאול אותה איך בתקופתה שובתים סטודנטים,מורים ומרצים.צריך לשאול אותה איך היא היתה בעד ועדת שוחט שסתרה את מסקנות וינוגרד שנכתבו כשתמיר היתה שרה בממשלת ברק. צריך לשאול אותה איך היא רואה שראש הממשלה שלה נפגש עם סיינפלד ולא שואלת אותו למה אין לו זמן למורים.צריך לשאול אותה איך שר נלחם עם האוצר נגד הכפופים לו. צריך לשאול אותה איך רה''מ מבטיח משהו במכתבו הפומבי ומנכ''ל האוצר מבטל את זה בשיחה עם המורים. בקיצור-איך הפכה שרת החינוך לסגנית שר האוצר!ֱ

    • טמבל, היא חברת ממשלה לא חברת הסתדרות. איפה רצית שתשב (ל''ת)

      קטעים איתך, 26/11/07 19:42

      • הבנת הנקרא

        ש זמי, 26/11/07 21:25

        אתה כנראה היית בשביתה כשלימדו את הבנת הנקרא

    • מסכימה איתך ב-100% !!! (ל''ת)

      מורה גאה, 26/11/07 19:43

    • לקרוא כל מילה בסלע. (ל''ת)

      מורה, 26/11/07 19:50

    • צודק במאה אחוז! (ל''ת)

      t, 26/11/07 20:46

    • צודק מאוד!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      רוחמה, 26/11/07 21:06

  • 6.

    ענק!!רן ארז מהנהן... (ל''ת)

    הרג אותי, 26/11/07 19:14

  • 5.

    המורים פשוט מוליכים שולל את הציבור. (ל''ת)

    מדהים, 26/11/07 19:12

    • הפוליטיקאים פשוט מוליכים שולל את הצי-בור (ל''ת)

      מדהים, 26/11/07 19:58

      • חוץ מלהמשיך לעבוד בבית (ל''ת)

        לא מעניין, 26/11/07 20:09

  • 4.

    חבל

    תלמיד, 26/11/07 19:11

    אז סתם ביזבזו לנו את הזמן...יכלנו ללמוד, הרי בכל מקרה עם הצווי מניעה נשוב אל הכיתות עם אותם התנאים..., כנראה.

  • 3.

    נואשתם מהמו''מ.כי לא קבלו את רצונכם לעשוק את המורים. התרגלתם לשיטה

    רני, 26/11/07 19:05

    למורים-
    אל תחזרו לעבודה עד אשר ימולאו כל דרישותיכם 100%.ללא שום פשרה ושום מו''מ.אל תחזרו גם אם יוצאו צווים של בית דין לעבודה.

    להסתדרות אני אומר-אם יוצאו צווים למורים,חובה להשבית את המשק כולו.כך ששום גוף במדינה,כולל גופים חיוניים לא יעבדו.
    שתלך השיטה המחורבנת של כיפוף העובדים לעזעזל. לא עוד עבדות!!!.

    • אתם חצופים ושקרנים.כל מה שמעניין אתכם-להמשיך

      ''לעבוד בבית'', 26/11/07 19:25

      כל השמיניות באוויר-רק כדי לשמר את הפריבילגיה המעוותת הזאת , שתוקעת כל שינוי רציני במערכת!

      • מעניין על איזה שינוי אתה מדבר ?

        חיים, 27/11/07 00:07

        בביטול הגמולים למורים - כ-35% בממוצע מהשכר הפנסיוני ?
        במתן תוספת שכר פחותה משכר שעה היום ?
        לתת תוספת שכר שאיננה פנסיונית ?
        בלי להוסיף שעות חינוך ?
        בלי להקטין את מספר התלמידים בכיתה ?
        בלי לתת תנאי עבודה נאותים ?
        בלי לשלם שכר הוגן ?
        איך יבואו מורים טובים יותר למערכת החינוך ?
        מי יחנך את הנוער ? בראון הביריון ?
        מורה שיעבוד עוד 12 שעות בשבוע יצטרך להוסיף עוד 60 שעות בשבוע בביתו, עבור תוספת שעות זו !
        עם שכר מופחת !
        האם תהיה לו מוטיבציה לעבוד ?
        מאיפה יגיע השינוי המיוחל ?
        תסביר בבקשה...

  • 2.

    מי שיכול שיתפטר - מורים חדשים שלא ייכנסו למערכת הכושלת הזו (ל''ת)

    יונה, 26/11/07 19:00

  • 1.

    כמסתכל מהצד.. לי נראה שהמכשול העיקרי הוא רן ארז (ל''ת)

    אחד, 26/11/07 18:59

    • נו באמת, יש מישהו שלא חושב ככה. עכשיו פתאום הבנת את זה (ל''ת)

      דודי, 26/11/07 19:43

    • תחליף את המשקפיים. (ל''ת)

      אופטיקאי, 26/11/07 19:51

    • כמסתכל מהצד.. לי נראה שהמכשול העיקרי הם אולמרט ובר-און (ל''ת)

      שני, 26/11/07 20:02