• 244.

    למי אכפת

    זה עניין פנימי, 26/11/07 08:14

    ערבי רב עם שלום-עכשיוניקית: למה מישהו חושב שזה מעניין?

    הגב לתגובה זו

  • 243.

    סיכום המצב... תיכנסו....

    סבע, 26/11/07 02:39

    ערבים.... יהודים....
    אני יודע בדיוק מה הפתרון של סוגייה זו.
    כשאלוהים יברא את היקום מחדש עליו לקלל את האלוהים שברא ערבים ויהודים..
    בפרספקטיבה אחרת: הפוליטיקה של ''נבחרי העם'' היא הסירחון של המדינה.
    לסיום: ''צבר'' הוא צמח דוקרני, מלא קוצים, רך מבפנים, צמא למיים עד כליון חושים, מפחד לאבד מים, כך בדיוק המצב בישראל. מדינה מפוחדת מאוימת ומאיימת, מתלבטת.

    יהיה שלום אמיתי כשיבוא עלינו צונאמי אחד גדול מספיק לסחוב איתו יהודים וערבים כאחד.... שלום

    הגב לתגובה זו

  • 242.

    מעניין מה היה קורה אם לא הייתי משרתים את טיבי אחרי כל התבטאות שלו.. (ל''ת)

    ניסים, 25/11/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 241.

    אל-פתאח אתה מונע דו קיום בהתבטאות שלך (ל''ת)

    ניב, 25/11/07 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 240.

    להחרים את הסניף של סופר פארם (ל''ת)

    דורון, 25/11/07 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 239.

    לפחות לערבים יש עקרונות,היהודים רק מתפרסים... (ל''ת)

    אלעד, 25/11/07 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 238.

    צריך להפסיק לקנות בסופר פארם, ממילא יקרנים (ל''ת)

    מיקי, 25/11/07 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 237.

    אין גבול לחוצפה של הערבים הישראלים!

    אזרחית, 25/11/07 14:01

    אבל ההתנהגות הזו מובילה להתפכחות, וגם אנשים כמוני בוגרי השומר הצעיר מבינים שכך אי אפשר להמשיך

    הגב לתגובה זו

  • 236.

    רק אנחנו חוטפים מהם סטירה ומקריבים את נלחי השנייה אוזלת יד יהודית (ל''ת)

    הערבים לא אשמים, 25/11/07 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 235.

    ממשלה חולת שחיתות. וחולת אהבה לכסא.

    פיני ש, 25/11/07 13:50

    אצל ממשלה חזקה, היודעת לשמור אך ורק על האינטרס היהודי, שאין לא לאן ללכת מארצו, כי זו היא לו מדינתו האחת והיחידה. היתה מענישה את הסטודנט הזה, ואת חברי הכנסת המצודדים במעשיו, ובכלל כל מי
    שמעז לדבר כאילו הוא הבעל בית כאן ומדינתו היא זו, ולא של היהודים. הבינו כבר ערביי ישראל אתם כאן בתנאי שתתנהגו כאזרחים הוגנים.
    ולא, לכו לכם לאחת מעשרים ושתיים הארצות הערביות רחבות הידיים.

    הגב לתגובה זו

  • 234.

    למה שבית חולים ישראלי ישרת ערבים.

    אלון, 25/11/07 13:37

    הרי לחלק מהם דעות כאלה ולחלק דעות אחרות.
    אז לתת שרות לערבים?!

    הגב לתגובה זו

  • 233.

    האם מישהו בימין הרופס ידרוש לפטר

    דרור מרמת גן, 25/11/07 13:24

    את הפלשתינאי הזה?


    מישהו חושב שהפלשתינאי הזה יפוטר?! אין סיכוי! והוא יודע את זה. דרור מרמת גן, מדינה חולה,
    מדינה חולה ומתפוררת!
    אני מניח שאם יהודי מהימין היה פועל כך, האופורטוניסטית הבזוייה הייתה דורשת לפטרו, והצווחות בתישקורת היו מגיעות לשמים.

    הגב לתגובה זו

    • למה שלא יפותר? אין לי ספק שיפותר (ל''ת)

      אלון, 25/11/07 13:36

      הגב לתגובה זו

  • 232.

    להחרים את הסופרפארם אם לא יפוטר הפלשתינאי, ומייד!! (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 25/11/07 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 231.

    איפה ה''סערה הציבורית'' בתישקורת השמאלנית? (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 25/11/07 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 230.

    על מה המהומה? על חוסר הבנת הנשמע!

    יהודית, 25/11/07 12:06

    ציפי לבני לא אמרה לטרנספר את הערבים למדינה פלסטינית, אלא התכוונה שהמדינה שתקום תהווה מענה לצרכים הלאומיים שלהם גם אם ימשיכו להיות אזרחים ישראלים.
    הפוליטיקאים הערבים הקטנים תמיד מחפשים לעשות מהומה על מאומה.
    הם סתם מתנפלים על לבני כי הם אוהבים להיות נפגעים ומסכנים מקצועיים. אני שמעתי מילה במילה מה שהשרה אמרה ולא שמעתי דבר ולו חצי דבר גזעני! הערבים רוצים להמשיך להנות מתנאים משופרים במדינה יהודית אך לא נעים להם להודות שאת זה הם לא יקבלו במדינה ערבית. הם פוחדים פחד מוות משלטון ערבי וזו האמת. אז תפסיקו לבלבל את המוח.
    באשר לאיש שסירב לשרת את השרה שיתבייש לו! אם אני הייתי שם, תאמינו לי זה לא היה עובר בשקט!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת ב100%

      אלון, 25/11/07 13:39

      אבל בכתבה התגובות של רק''ח והערבים רק טענו שהיא גזענית והם לא הסבירו למה הם חושבים שהצהרתה גזענית ומפלה ערבים. ולכן לא ניתן ליחס להם את שאמרת(למרות שצירת בצורה מדויקת את קו מחשבתם)

      הגב לתגובה זו

  • 229.

    היו דברים בהיסטוריה

    שמעון ח, 25/11/07 11:30

    בשנת 1947 10 מיליון מוסלמים עברו מהודו לפאקיסטן ובנו את ארצם המוסלמית. הסיקים והינדים עברו מפאקיסטן להודו וקבלו את הודו מהאנגלים בסוף המאה 19 עברו 2 מיליון יונים נוצרים מטורקיה ליון ומספר רב של מוסלמים עברו לטורקיה מיון המעברים הנ''ל לא היו פשוטים אך בסוף דבר לכל אחד יש מדינה משלו

    הגב לתגובה זו

    • יתכן.אבל לבני לא דיברה על לעבור!!!!!!

      ***************, 25/11/07 12:03

      אלא רק שביטוי לאומי מדיני יהיה לכל עם באחת מהמדינות.
      1 . מדינת פלסטין.(ביטוי לאומי מדיני לפלסטינים)
      2 . מדינת ישאל .(ביטוי לאומי מדיני ליהודים).

      אף ערבי מישראל לא יצטרך לעבור, אלא אם הוא (!) יבחר בכך, כדי לממש מבחינתו (!) ביטוי ללאומיות מדינית.

      הגב לתגובה זו

  • 228.

    צריך להפסיק לשרת

    חכ''ים ערביים, 25/11/07 11:22

    שהם בעד מדינה לעם הפלסטיני ונגד מדינה לעם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    לא אוהבת ערבים, נטיותיי הן ימניות, אבלללל

    שרלילה, 25/11/07 11:10

    מבקשת להביע את הערכתי לבחורציק ''כל הכבוד'', לא כל אחד גם יהודי נאור ושחצן, בטח היה משתפן, ואולי זורק משהו לעברה וממשיך הלאה כמו שפן,,,,
    אבל אתה בחורצי'ק (שבמקרה אני לקוחה קבועה בסניף זה, ואפילו מכירה אותך משם) מבקשת לתת לך כמו שאומרים אצלכם בסופר-פארם ''שאפו''.....

    הגב לתגובה זו

    • אבל האם הבנת את טענתו

      אלון, 25/11/07 13:42

      למה הוא כועס על הגב' ליבני, מה בדבריה גזעני או לא בסדר?

      הגב לתגובה זו

  • 226.

    את עוד תבקשי א הקולות שלנו בבחירות

    ערבייה, 25/11/07 10:42

    ציפי יא גזענית כנראה את לא זוכרת שרוב הקולות של המפלגה שלך הן מהמגזר הערבי ... תודה שחשפת את הפנים שלך ..

    הגב לתגובה זו

    • את גזענית, אולי גם לא חכמה. או טרף לתעמולה.

      תחליטי..., 25/11/07 11:19

      לבני אמרה שמדינת פלסטין העתידית תהיה בחזקת ''מדינת העם הפלסטיני''.

      בהתאם:
      ''מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי''.
      ערבי ישראלי שירצה (ירצה, לא אומרים לו, בטח לא כופים עליו-שום דבר בכוון) לחיות במדינה שתהיה מדינת הלאום הפלסטיני, מדינת העם הפלסטיני-יוכל לחיות במדינת פלסטין,הלא היא המדינה הפלסטינית.

      _____________________
      אם את חושבת שרק לפלסטינים מותר שתהיה מדינה שהיא ''מדינת העם''--את הגזענית!

      ערביי ישראל ימשיכו לחיות במדינת ישראל כמו עד עכשיו וכו'- לבני לא דיברה על זה בכלל.

      לבני רק הבהירה את המובן מאליו-מדינת פלסטין מדינת העם הפלסטיני.
      מדינת ישראל מדינת העם היהודי.

      לכל אחת מהמדינות הגדרה לאומית-זו פלסטינית וזו יהודית.

      הגב לתגובה זו

  • 225.

    סבבה

    אבו אלפוז, 25/11/07 10:40

    כל הכבוד ...אנחנו איתך תמיד

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    יפוטר השחצן !!

    הגמד העליז, 25/11/07 10:21

    ובדרך אל החופש הארוך כדאי שיתחיל לתכנן מסלול אל ארץ ה''דימוקרטיה'' שתהיה לו בעתיד הלא רחוק אם ימשיך עם השחצנות שלו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    כל הכבוד לבחור!

    יונתן, 25/11/07 10:15

    לבני גזענית וחייבת לחזור מדבריה המקוממים

    הגב לתגובה זו

    • מה מקומם בדבריה?

      אלון, 25/11/07 13:46

      למה היא גזענית? נהפוך הוא דבריה לטובת הערבים הישאלים

      הגב לתגובה זו

  • 222.

    מי שתומכים בעזמי בשארה בתוך ישראל יותר מסוכנים מאירן! (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 25/11/07 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    חשווווווווווב

    סריס, 25/11/07 10:05

    תשמעו כולכם .... זה יפה מאוד.. לחולת נפש זו לא מגיע לחיות במדינה ... סך הכל הוא הגיב לדבריה

    הגב לתגובה זו

    • מסכרא

      osama, 25/11/07 10:41

      תלמד קרוליין איך כותבים...ותגיד לה לא להשיב לתגובה שלי..העברית שלה 0...חחחחחחחחח

      הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי את הקשר בין דבריה לתגובה

      אלון, 25/11/07 13:48

      ותשתדלי לא לנקוט בלשון פוגענית אם אפשר

      הגב לתגובה זו

  • 220.

    וותד

    וותד, 25/11/07 10:00

    זו מדינה דימוקרטית לכן הוא יכול להגיד ולעשות מה שהוא רוצה..כל הכבוד עבד אלפתאח..כסאאח

    הגב לתגובה זו

    • גם במדינה דמוקרטית

      אלון, 25/11/07 13:49

      ניתן לפטר עובד שפוגע במקום העבודה בעצם חייבים

      הגב לתגובה זו

  • 219.

    מחכים לכם

    גרה, 25/11/07 09:56

    קודם כל מה שרציתי להגיד שמה שעשה הבחור הזה הוא די הוגן כי לשרה כזו לא מגיע לה אפילו מבט..כי היא די גזענית .
    זו נכון שהיא מדינה יהודית אבל יש נה דו קיום שאי אפשר להתעלם ממנו..והערבים הם לא סחורה שתעשו בהם מה שאתם רוצים..הם תושבים עם תעודת זהות ישראלית ..ערבים הם לא עולים ולא יהודים הם נמצאים בארץ הזו מלפני קיום המדינה.
    בסופו של דבר אני מחמיא על ג'ובראן כי הוא סמל לרשות הפנימיים של כל ערבי וערבי.

    הגב לתגובה זו

    • למה היא גזענית?

      אלון, 25/11/07 13:51

      כל מה שכתבת הוא נכון אבל מה הקשר לגב' ליבני, מתי היא טענה משהו שהוא שונה ממה שאמרת

      הגב לתגובה זו

  • 218.

    למה עשיתם מזה עניין

    עמית, 25/11/07 09:51

    למה להתנפל על אזרח שסך הכל רצה להביע את עמדתו ודעתו... לדעתי זו זכותו המלאה אנחנו אומרים שאנחנו מדינה דימוקרטית אז למה עשיתם את המהומה הזו אם אתם חושבים שאתם באמת דימוקרטיים !!!!

    הגב לתגובה זו

    • פלצנות או טפשות ?

      המורה, 25/11/07 10:18

      קח קורסים בכתיבה תמה...

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ל '' המורה '' !!!!

        עמית, 25/11/07 10:38

        לדעתך אני יכולה לתת שיעורים לעוד 20 כמוך ... עד כדי כך הרגיז אותך מה שאמרתי !! :)
        מעניין

        הגב לתגובה זו

      • כשאת תדעי ערבית כמו שהוא יודע עברית

        סתם, 25/11/07 11:23

        תוכלי לדבר

        הגב לתגובה זו

    • משני טעמים

      אלון, 25/11/07 13:54

      קודם כל אין שום קשר בין טענותיו לשרה לבין מה שהיא חושבת או אמרה ולשים בפי מישהו מילים שלא אמר זו עוולה קשה והכי חשוב מי שעובד כקופאי מחויב לתת שירות לא טוב לו שיתפטר

      הגב לתגובה זו

  • 217.

    עבד אל-פתאח, אתה בכל מקרה פלסטינאי

    עינת, 25/11/07 09:46

    אז מה הבעייה, ולדעתי טוב יותר לכם שתיהיו אזרחים פלסטינים ושם יהיה לכם שיוויון מוחלט

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    זה נבלה וזו טריפה (ל''ת)

    משגיח כשרות, 25/11/07 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    היום ברשת ב' אריה גולן עשה לקופאי כבוד בראיון שביבי לעולם לא יזכה.. (ל''ת)

    קול ישראל, 25/11/07 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    למעסיקו העתידי, אותך אני מחרים!

    ציפי, 25/11/07 09:13

    כול מקום שהחוצפן הזה עובד יש להחרימו, שיילך לפלסטין!

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    חרם צרכנים אם הוא לא יפוטר מיידית

    arik, 25/11/07 08:59

    אני, על-כל-פנים, אדיר את רגלי מכל בית מסחר שאינו מגיב מיידית על התנהגות שכזאת.

    הגב לתגובה זו

    • נותן שרות = לכולם, או שיהיה בחוץ

      רופאה אחת, 25/11/07 10:08

      גם אני נותנת שרותים, לכולם. בבית אני יכולה להזמין את מי שבא לי, אבל בעבודה, גם אם יגיע גזען וגם עם יגיע ערבי עם דעות של טרוריסט - אני מטפלת. עם פיאות ועם רעלות. הכל הולך. כי אני מקבלת את שכרי על מנת לטפל ולא על מנת לעשות סלקציה על פי דיעות אלה או אחרות, גם אם הן לא מוצאות חן בעיני.
      כך שמי שלא מסוגל למלא את עבודתו כי הוא נסחף אחרי דעותיו - שיעוף לו במחילה לביתו, ורק שלא ישכח בדרך לעבור בביטוח לאומי ולהמשיך לעשוק את המדינה.
      גועל נפש.
      אני לא נכנסת יותר לסופרפארם אם האויל השחצן לא יפוטר.

      הגב לתגובה זו

  • 212.

    מדינה מטומטמת

    יוסך סגל יוסקה, 25/11/07 08:53

    באיזהמדינה בעולם היו מתנהגים כמו כאן בישראל???
    את כל הבוגדים האלה צריך להעביר לרשות הפלסתינאית.
    אני מקווה שאכןכך יהיה בסופושל דברץ
    רק נאמנים למדינה היהודית ישארו עם תעודות כחולות והלא נאמנים שילכו לאלפי הרוחות,ביחד עם עזמי בישארה וחבריו. .

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    אבל ביטוח לאומי ,דמי הבטלה .אין לא בעיה לקבל .מתי תבינו פוליטקים (ל''ת)

    נמו, 25/11/07 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    אזרחי ערבייי ישראל לא מבינים .

    פקק תנועה, 25/11/07 08:49

    או שלא רוצים להבין. את דבריה של שרת החוץ.דבריה לא קיצונים כמו דבריו של ליברמן .והם גם לא מוכוונים לדרגת הביצוע של דיברי ליברמן .אבל לאבו מאזן מותר להגיד שהוא מיתנגד לישראל כמדינת היהודים .למרות שזו החלטה בן לאומית שהיתקבלה באום .

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    רק אחרי ש...

    הרואה את הנולד, 25/11/07 08:35

    רק אחרי שהפצצה האירנית תיפול עלינו, ורק אחרי שהגייס החמישי שנקרא ערביי ישראל יעשה פוגרום בשכניו היהודים אחרי נפילת הפצצה, רק אז אנחנו ניתן טיפול שורש לבעיה ותהיה לנו ההצדקה המוסרית להעביר את כל הישמעאלים לארצות מוצאם.

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    כל הכבוד

    חולוד, 25/11/07 08:25

    כל הכבוד אני חשובת שפעלת מתוך מצפון לאומי , אני בטוחה שעם שמתקוממם נגד הדכוי בארועים מוצדקים בסוף הדרך הוא יכול לשנות את הבמצאות שהוא חי בה,

    הגב לתגובה זו

    • בסוריה הדיכוי יותר נח..אף מדינה ערבית אינה מוכנה לקבל את הפלשתינאים

      עדינה השרון, 25/11/07 08:56

      זו הבעיה של הערבים החיים בקירבנו ולידינו. שונאים אותם בכל מדינות ערב ואינם מוכנים לקבל אותם למרות היותם ערבים. מובארק מסרב לתת חסות לעזה, מלך ירדן מתנער מ''אחיו'' הגרים ביהודה ושומרון ובלבנון, מלחמת נחיזבאללה בישראל מבוססת אך ורק על מטרתם להחזיר את הפלשתינאים הנמצאים בלבנון.

      הגב לתגובה זו

    • מי מדכא את מי וכיצד? (ל''ת)

      אלון, 25/11/07 13:56

      הגב לתגובה זו

  • 207.

    פעיל איכות הסביבה

    ליאור, 25/11/07 08:01

    אם לא היה איכפת לי מהסביבה הייתי ממליץ לזרוק אותכם לים, את כל הפלשתינאים אבל חבל לזהם אותו עדיף לשפוך נפט!

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    אין מקום במדינת ישראל למי שמגדיר את עצמו כערבי פלסטיני. אלה צריכים

    אלכסה, 25/11/07 07:56

    לעבור לאזור שבו תוקם המדינה הפלסטינית. כאן יש מקום רק לאזרחים ישראליים נאמנים למדינה היהודית. לא נסכים שלאום אחר ייצור בתוכנו גייס חמישי. יש לפטר את הסטודנט ולהוציא אותו גם מהאוניברסיטה, מפני כידוע, שכר הלימוד שהוא משלם מכסה רק חלק מעלות שכר הלימוד שלו, והמדינה איננה צריכה לממן את לימודי אויביה.

    הגב לתגובה זו

  • 205.

    צודק! עכשיו אתה והמרצה ממכללת ספיר, שסרב לקבל קצין במדים. לשיעור ..

    גדעון לוי, 25/11/07 07:19

    ....תוכלו ליהנות ביחד מזרקורי הפירסום שקניתם כל כך בכיף.
    חברה, פלשתינים-ישראלים(?), הרווחתם ביושר את החשדנות שלנו כלפיכם.
    אה, כן: ופלשתינים לפלשתין, בבקשה.

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    אי אפשר להשפיל ערבים

    מחפשים כבוד?, 25/11/07 06:48

    יותר משהם משפילים את עצמם,
    עם של רוצחים מלאי זימה, וקנאות הם נתקעו אי שם במאה ה15
    זה אפילו השם שלו פלילי אל פת''ח.

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    ''דו-קיום+אחווה+מז' תיכון חדש'' נוסח פרס (ל''ת)

    שייך מוניס, 25/11/07 06:46

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    מעניין. זכויות הם דורשים, אבל מחובות הם פטורים.

    גרשון, 25/11/07 06:30

    אם אני קופאי אני חייב לשרת את כולם - גם מיש לא מוצא חן בעיני. אלו כללי הדמוקרטיה.

    רק מראנ שהערבים לא ממש יודעים מה זו דמוקרטיה. מעניין. זכויות הם דורשים, אבל מחובות הם פטורים.

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    קופאי יהודי באירן מסרב לשרת את אחמדינג'אד.... (ל''ת)

    תאורטיקן, 25/11/07 05:31

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    אני קורא ליהודים להפסיק לתת פרנסה לערבים

    100% ציוני בדם, 25/11/07 04:42

    אני לא מוכן לפרנס גייס 5 סייעני מחבלים

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    הלו ציפי, הם שיגעו אותי, אומר עבד אל-פתאח במערכון הטלפון של הגששים.

    Metziuty, 25/11/07 04:30

    הם פימפמו לערבים באוסלו כי המדינה היא של הערבים והיהודים הם כאן רק העבדים בוני פיתום ורעמסס, ומשלמי המיסים, ומקור לא אכזב לקרבנות שלום כדי להגשים את חזון המזרח התיכון החדש, שפרושו הקמת מדינת פלסטין.

    פתאום השמאלנים, מוסרי המדינה לערבים, כבר לא מכתיבים ללא ערעור את כל המהלכים, הם זקוקים למדינות ערב ולארצות העולם כדי לכפות על היהודים את שאיפת הערבים.

    יהודים כבר לא מרגישים נוח להיות עבדי הערבים, לשלם מיסים, להענש ולהיות מגורשים על כל חריגה מחוקי השמאלנים ושאיפתם למסור את המדינה לערבים.
    * פתאום בג''צ השמאלן, אינו אליל העם.
    * פתאום המחוות שנותנים לערבים על חטיפת יהודים כבר אינה הקונצנזוס.
    * פתאום שלטון האתרוגים, שהם פוליטיקאים שסרחו לפלילים, הופך למועקה שהחליפה את ישראל היפה.
    * פתאום עשירי המדינה, שהתעשרו בהפרטה, ומסתובבים כמנהלים באוצר לעשות עסקות עם האתרוגים ולעשוק את המסכנים, זה כבר לא נראה מאלוהים.
    * פתאום תחבולותיו של השמאל התכמן הפסיקו לעבוד על האזרח הקטן.

    * כבר אוסלו ומדינה לכל התושבים לא משכנע כפתרון לשני העמים, ליותר מ10 שנים.
    * אינטפדות אוסלו, אבדו הצדקתם.
    * בריחה חפוזה מלבנון,
    * הפקרת חיילים,
    * גירוש יהודים מהבתים,
    * הקרבת 160 חיילים בלבנון 2 כבר לא נראית מוצדקת כדי לפנות התנחלויות.

    עבד אל-פתאח, בן 22, הפך פלסטיני גאה מאז ימי אוסלו העליזים, שם נשפכו הבטחות כמים על מסירת מדינת ישראל לערבים... לכן אני מסכים אתו לחלוטין.
    בעייתו הוא עוד חי בימי אוסלו העליזים ואינו קורא עתונים.

    אם היה קורא עתונים היה יודע כי :-
    * השמאלנים מוסרי המדינה אבדו תאוצה.
    * הבג''צ שהיה עיקר כוחם בוכה על חולשתו.
    * אתרוגות אינה כבר מחמאה כ''כ גדולה.
    * כדי לסלק מתנחלים מהבתים, עורכים ועידת שלום עם הבטחה שאמריקאים ילחצו על המדינת היהודים.

    היום הקונצנזוס הנו קיום יהודים במדינתם שפירושו...

    שתי מדינות לשני עמים :
    * פלסטין מדינה נטו רק לערבים ללא יהודים,
    * ישראל מדינה מטו רק ליהודים ללא ערבים, וערביי ישראל לפלסטין.
    כלומר הפרדת תושבים ע''פ מתווה קפריסין, עם גבול ב''ל בין המדינות...
    כל עם יחיה את חייו בשלום עם שכניו ע''פ שאיפותיו ואמונותיו.
    (יכולות להיות שתי מדינות ערביות,
    פתחלמד וחמאסטן, במקום פלסטין, ובלבד שתשאר גם מדינה ליהודים).


    עבד אל-פתאח, בן 22 מהכפר כאוכב אבו אל-הייג'א שבגליל, המכהן גם כיו''ר ועד הסטודנטים הערביים באוניברסיטת תל-אביב ופעיל במפלגת חד''ש...

    אני מזדהה אתך ומבין את אכזבתך כערבי שהשמאל הזניק את גאוותך...

    אבל...
    מסירת המדינה ללא תמורה ע''י תנועות השמאל הממומנות באמצעות האירופים מכספי הנפט הערבי, מתקרבת לסיומה.
    ואתך הסליחה על גאוותך הפגועה..

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    One thing is clear

    Shlomo, 25/11/07 03:50

    Superpharm is not the place to voice your political agendas, and he doesn't own the place; he cannot decide who he is/is not going to serve. He deserves to lose his job

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    One thing is clear

    Shlomo, 25/11/07 03:50

    Superpharm is not the place to voice your political agendas, and he doesn't own the place; he cannot decide who he is/is not going to serve. He deserves to lose his job

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    צודקת אבל לא מספיק

    רונן צוקרמן, 25/11/07 03:43

    הפיתרון של הערבים הוא היסתלקות מארץ ישראל קיומן של שתי חברות שונות ועוינות על אותו חבל ארץ לא יכול להביא לשלום ביגלל גורם התחרות ולכן כל המשאי מתן האלו נגד התורה נידונו לכישלון שיבוא או מלמטה או מהבורא הערבים מאמינים ונחושים לא פחות מאיתנו ובהיתחשב בעובדה שהם המונים הם ימשיכו את תוכניתם השלבית להביא למפלתו של צהל ואז השם ירחם מה ילך כאן לכן אמרתי ואני חוזר ואומר שהפיתרון לבלגן במיזרח התיכון הוא סילוקה של החברה הערבית מארץ הקודש פיתרון שהוא טוב גם להם ויביא גם אותם בהדרגה לסיגסוג בימקום מילחה יום יומית אני משוכנע שההסכם באנפוליס יהיה כישלון טוטלי ויותר מיזה זה הכרה של ישראל בעם כחול העמים אין דבר כזה שותפות בירושלים או ארץ ישראל או ארץ לשני עמים על אדמה בגודל של אפונה הם הערבים בכלל לא מוכנים להידברות איתנו הם רוצים לרצוח פה את כולם בדיוק כמו היטלר ואני גם לא מאמין לחיבוק הדב של ארצות הברית הם יכלו אילו רצו לסלק את הערבים כבר מיזמן גם הם חומדים את ירושלים בשלט רחוק בסוף תהיה מילחמה גדולה וגם הנוצרים וגם המוסלים יצתערו על היום שהם נוצרו

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    צודקת אבל לא מספיק

    רונן צוקרמן, 25/11/07 03:42

    הפיתרון של הערבים הוא היסתלקות מארץ ישראל קיומן של שתי חברות שונות ועוינות על אותו חבל ארץ לא יכול להביא לשלום ביגלל גורם התחרות ולכן כל המשאי מתן האלו נגד התורה נידונו לכישלון שיבוא או מלמטה או מהבורא הערבים מאמינים ונחושים לא פחות מאיתנו ובהיתחשב בעובדה שהם המונים הם ימשיכו את תוכניתם השלבית להביא למפלתו של צהל ואז השם ירחם מה ילך כאן לכן אמרתי ואני חוזר ואומר שהפיתרון לבלגן במיזרח התיכון הוא סילוקה של החברה הערבית מארץ הקודש פיתרון שהוא טוב גם להם ויביא גם אותם בהדרגה לסיגסוג בימקום מילחה יום יומית אני משוכנע שההסכם באנפוליס יהיה כישלון טוטלי ויותר מיזה זה הכרה של ישראל בעם כחול העמים אין דבר כזה שותפות בירושלים או ארץ ישראל או ארץ לשני עמים על אדמה בגודל של אפונה הם הערבים בכלל לא מוכנים להידברות איתנו הם רוצים לרצוח פה את כולם בדיוק כמו היטלר ואני גם לא מאמין לחיבוק הדב של ארצות הברית הם יכלו אילו רצו לסלק את הערבים כבר מיזמן גם הם חומדים את ירושלים בשלט רחוק בסוף תהיה מילחמה גדולה וגם הנוצרים וגם המוסלים יצתערו על היום שהם נוצרו

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    How many arabs study in the university of Tel-Aviv (ל''ת)

    israeli abroad, 25/11/07 03:41

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    How many arabs study in the university of Tel-Aviv (ל''ת)

    israeli abroad, 25/11/07 03:40

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    נמאס מהדו פרצופיות של האזרחים הערבים הישראלים

    שי, 25/11/07 03:14

    מצד אחד נהנים מכל הזכויות שלהם בתור אזרחים שחיים במדינה דמוקרטית.
    מצד שני מתנערים מכל אחריות ותוקפים אותנו על כל דבר.
    למה הם לא רוצים לחיות בשאר מדינות ערב??? הדמוקרטיה שם לא מוצאת חן בעיניהם????
    נכון, כי אין שם דמוקרטיה, אם מישהו היה מעז לדבר כך אל שר בממשלה היו שולחים אותו לצינוק ל20 שנה במקרה הטוב.
    זה פשוט מרתיח איך הם תוקפים את המדינה היהודית דמוקרטית שלנו, אבל נהנים מכל הזכויות הדמוקרטיות ותוקפים אותנו ונהנים ממהגנה של הדמוקטיה שמאפשרת להם לתקוף אותנו.
    הם לא תורמים שום דבר למדינה, רק קורצים למדינות הערביות מסביב, וכל הזמן מתבכיינים כמה שרע להם, למרות שלא היו מוכנים בחיים לעבור לסוריה או מצרים.
    חייבים לשים לזה סוף, ולהתחיל לחוקק חוקים שיחייבו אזרחים להיות נאמנים למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    אם הוא...

    יהודי מפוחד, 25/11/07 02:06

    אם הוא ערבי-פלשתיני ......



    מה הוא עושה לעזאזל במרכז הארץ..? בלב תל אביב???
    מדוע המשטרה לא מיודעת מהבחור התמהוני הזה...?
    שישאר ב''פלשתין'' שלו שם ברצועה ושיעבוד שם ב''סופר בראם'' שם בעזה.
    רק טרנספר!

    הגב לתגובה זו

    • חי במצאות מדומה

      חי במצאות מדומה, 25/11/07 09:17

      יא אהבל .... יש היסטוריה נכונה וזו לא מה שלמדת בבית הספר נקראת מציאות קודמת ''פלשתין'' זו המדינה שכבשתם ... אתה יודע שהיתה לכם בחירה אחרת למשל אוגנדה ועוד... אז לכך תשאל את הציונים הם יגידו לכך למי זאת המדינה .. למרות שגם על פלשתין וויתרנו ורוצים שלום עם עם שכבש אותנו ושיקח הכול רק לא ולא ולא את הכבוד ולא יוצאו אותנו מאדמת אבי של סבא של סבא.........תאמין לי אין יותר הנחה מזו ... ולאלו שאמרים שנחיה במצרים או במדינות ערב הוא לא מבין כי קלות הראש של העם הישראלי לא נסבלת ומאוד מצחיקה הרי אתם גם ערבים אבל עם דת יהודית יא אהבל ... אאאא דרך האגב אם לא ידעת גם דרוזים הם ערבים יא אהבל

      הגב לתגובה זו

  • 190.

    מסקנתי מקריאת התגובות היא אחת: לישראל אין כל זכות לקיום.

    Yossi V, 25/11/07 01:32

    וטוב היה שיהודיה יפוזרו ברחבי העולם.
    ידעו להתנהג, יהיו מקובלים.
    ייפתחו גזענות, יעשו בהם פרעות ושואות.
    לגויים אין כוח לשטויות היהודיוניות. הנשק 'אנטישמי' בו ישראל משתמשת לא עושה עליהם רושם.

    הגב לתגובה זו

    • מסקנת הישראלים מקראית תגובותיך היא שלך אין זכות קיום (ל''ת)

      אנחנו רבים יותר, 25/11/07 03:01

      הגב לתגובה זו

    • מעניין. גם החמאס חושב ככה.

      ירון, 25/11/07 06:28

      אמור לי מיהו חברך ואומר לך מי אתה.

      הגב לתגובה זו

  • 189.

    למשה מס' 100

    חסקל שמאלני שעב, 25/11/07 01:32

    ידידי משה, טעות בידך שאתה אומר פלסטינאי שנאמן למדינה יכול להישאר, אין לך מוסג כמה שזה טעות ומסוכן.ערביי הארץ של היום הושארו כאן ב-48 כי היו נאמנים או לפחות לא כפרו ביהדותה של הארץ,לפחות לא בפרהסיה,ותראה מה קרה, נהיו 20% מהאוכלוסיה היהודית,ואני שואל אותך האם כדאי לחזור עוד פעם על הטעות? הם אומרים שהם פלסטינאים,יפה מאוד, אין עוררין על זה,לכן צריך למצוא פיתרון שהם יקבלו את משאלתם,אבל לא בתחומה של ארצנו הקטנה. והם מרצון צריכים לחזור לארצות מהן באו לפני כ-100 שנה. אגב פלסטין היא לא מילה ערבית,והם לא פלסטינאים ולא נעליים,הם פשוט ערבים שפלשו לכאן בעידודו של השלטון העותומני,וגם נהירתם לכאן בתורם אחרי עבודה אצל החלוצים הראשונים שבאו מרוסיה לבנת את מולדתם מחדש.

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    לטרנספר את ערביי לוד לגוש קטיף

    משה נגר, 25/11/07 00:56

    הם בונים במרכז הארץ אלפי דירות
    ללא רשיון וכולם שותקים.
    אולמרט יודע לשמור על החוק כשנוח לו וכשזה נגד מתיישבים יהודים.
    אבל בלוד לא עושים כלום לשמירת החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    נו.. צריך להפסיק להעסיק אנשים מחד''ש?

    יוסי, 25/11/07 00:53

    איך אפשר להתגונן מכזה עניין כמעסיק??
    האם מותר לי לשאול אדם מה השקפתו הפוליטית ועל סמך זאת לקבל או לא לקבל אותו לעבודה?
    הקופאי ה''אמיץ'' לא עבד בעסק הפרטי שלו בעת שמצא לנכון לעלוב בשרת החוץ שהגיעה כלקוחה מן המניין.
    האם על בעל עסק להחתים עובדים על חוזה משפטי??
    האם השרה יכולה לתבוע את בעל העסק על אפליה והשפלה??

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    ערביי ישראל חייבים לעבור למדינה הפלשטינית

    דנה, 25/11/07 00:51

    אני לא מבינה על מה ערביי ישראל מתקוממים הרי ברור שהם כפלשתינים צריכים לעבור לפלשתין כמו שהיהודים בשטחים יעברו לכאן , אי אפשר לקבל מדינה פלשתינית בשטחים כאשר ירדן היא פלשתין האמיתית!!! וכאן בישראל עוד 50 שנה יהיו 50% ערבים. כלומר בסופו של דבר הם יהיו עם 3 מדינות???

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    כל הכבוד עבד.. לא מגיע לה שרות בכלל . (ל''ת)

    קומנסטית, 25/11/07 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    לפטר אותו מייד מסופר פארם (ל''ת)

    מיכל, 25/11/07 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    ערבים, התכוננו!! הטרנספר קרוב!!! (ל''ת)

    רחוק מהעין..., 25/11/07 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    עוד נאד של ערבי, ביג דיל (ל''ת)

    מוטי, 25/11/07 00:37

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    על המעסיק להעיפו בגלל שלא נתן שרות

    מרשם מוצלח, 25/11/07 00:37

    שלמען נתינתו נשכר, וערבב דיעות פוליטיות במקום העבודה.
    על המדינה להעיפו מיד לכל הרוחות או לפחות לשטחים.
    וחוץ מזה טרנספר כללי זה לא רעיון רע בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    כנסווווווווו

    בחור כארז, 25/11/07 00:37

    הוא מודה בעצמו שהוא ערבי פלשתינאי-לא ישראלי כי אם פלשתינאי.כל יהודי אמריקאי טוען שהוא בראש ובראשונה אמריקאי.זה
    אומר שהוא בכלל לא מכיר במדינת ישראל.אם כך מה הוא מחפש כאן?מה שהם מעונינים ,זה למעשה בשתי המדינות-שתהיינה תחת שלטון ערבי.מה יש בכלל להבין כאן?

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    דווקא אהבתי את עבד...כמה חבל

    אלה, 25/11/07 00:35

    שהוא פוטר, גם ביתי נילי חיבבה אותו מאוד, הוא עזר לה בלימודים ונתן לה שעות רבות של תיגבור ללא תמורה...אפיל ישן אצלנו כמה פעמים. תחסר לנו מאוד עבד..שלך תמיד אלה

    הגב לתגובה זו

    • ללא תמורה?

      ידיד, 25/11/07 09:13

      את בטוחה הרי בכתבה עצמההוא מתחנן שלא יפתרו אותו כי הוא רוצה לממן את לימודיו אז איך זה בדיוק מתיישב עם בצהרותיך קורעות הלב בהנחה שאת באמת קיימת?

      הגב לתגובה זו

  • 178.

    אי קבלת דבריה של לבני היא חמורה מאוד

    ע, 25/11/07 00:26

    לבני בעצם אמרה
    שכל אזרח ערבי ישראלי
    יכול במדינת ישראל להזדהות
    מבחינה לאומית עם המדינה הפלשתנאית שתקום כנראה לצדנו.
    הישראלי ממוצא ערהי יישאר אזרח
    ישראלי מלא זכויות ונאמנותו האזרחית תהיה לישראל ונאמנותו הלאומית לפלשתין הסמוכה.
    כמו איטלקי אמריקאי נאמן לאמא איטליה מבחינה לאומית ואזרח אמריקני.
    אבל הם נעלבו מדוע בעצם?
    כי הם לא מוכנים לקבל את הלאום היהודי וזו כבר עמדה אנטישמית
    שלילת

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    ערבי ישראל, מגיע להם מקום יותר דימוקרטי , לכן..

    נוח, 25/11/07 00:26

    ערבי ישראל, מגיע להם מקום יותר דימוקרטי , לכן לגור ביחד עם האחים ובני דודים בעזה, בעמאן, שכם, ובכל אחת מ-23 מדינות ערב הדימוקטיות שם אין אפליה, אין גזענות, החינוך חבל על הזמן, חברים יקרים חבל על הזמן רוצו הם מחכים לכם. שלום ולא להתראות.

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    אל-פתאח לך לעזאזל (ל''ת)

    אורן, 25/11/07 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    שתי מדינות לשני עמים!

    החרד לדמוקרטיה, 25/11/07 00:23

    מדינת ישראל - ליהודים
    והערבים - שילכו לאחת ממדינות ערב

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    תראו מיהי המדינה שהיא האורים והתומים של ערביי ישראל-כנסו!

    נאו קונסרבטיב, 25/11/07 00:22

    בשנת2006-ערפו 38 ראשים(כמו במהפכה הצרפתית),קטעו מאות כפות ידיים של גנבים....(גזר דין רשמי של בית משפט),אוסרים על אישה לצעוד ברחוב ללא מלווה גבר מהמשפחה...ואוסרים על נשים לנהוג ברכב(חוק מדינה)..אוסרים על הקמת כנסייה בשטח הממלכה הסעודית(ישנם כ-2 מיליון עובדים זרים בסעודיה מרביתם נוצרים שלא מורשים לקיים פולחן לדתם...)אני כישראלי וכדמוקרט נאור מתבייש אם מדינתי תהיה בקשרים דמוקרטים ו''נורמליזציה''עם משטר חשוך זה של ימי הביניים !.

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    לסלק אותו מהאוניברסיטה (ל''ת)

    ידידיה, 25/11/07 00:22

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    מובן מאליו שהחצוף הזה יפוטר.

    דב בינדר, 25/11/07 00:16

    מה הוא בכלל מחפש בתל אביב?
    אם כבר אז שילך לעבוד אצל בני מינו ביפו או בנצרת או ברמלה או בג'הנם.

    הגב לתגובה זו

    • שילך לעבוד בגנין או בעזה! (ל''ת)

      אגריפס, 25/11/07 10:21

      הגב לתגובה זו

  • 171.

    שתי מדינות לשני עמים, ולא מדינה וחצי

    רן לוי, 25/11/07 00:16

    לעם הפלשטני וחצי מדינה לעם היהודי.

    זהו הפתרון, לבני היתה מספיק אמיצה הפעם כדי לנקוב בו. ולכן נאמר בקול: פתרון הסכסוך עם הפלשטנים יגיע רק במסגרת סיום הכיבוש ופינוי כל ההתנחלויות ובמקביל פירוק כל הישובים הערבים בתחומי מדינת ישראל והעברת תושביהם למדינת פלשטן החופשית והעצמאית.

    ומקומו של עבד אל פתאח בסניף שבאב סנטר בג'נין..

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    יהודים וערבים כנסו דחוף ותגיבו

    איהאב, 25/11/07 00:08

    קודם אני רוצה להגיד לגו''בראן שאני גאה בך כמו כל הכפר שלך(ואני אחד מהם) .
    ולגברת לבני אני רוצה להגיד לך שלפני שתחליטי לגרש אותנו מהמולדת שלנו כדאי לך לבדוק קודם כל שני דברים:
    1.את מידת החוזק של השורשים שלנו במולדתנו {והיא מאד חזקה כי ג''ובראן וכל התומכים בו הם במקור מכאן הם (אנחנו) נולדו כאן והוריהם מכאן והסבות של הסבות שלהם מכאן אז את ועוד מליונים כמוך לא יוכלו לעקור אותנו מכאן). כי השורשים שלנו מאד חזקים(תפנימי את זה טוב ותשנני אותו).
    2.וכדאי לך גם לבדוק את מידת החוזק של השורשים שלך שהם בוודאי לא חזקות כי ובהנחה שאת נולדת כאן(לא בטוח) אז בטח ההורים שלך מגרמניה או מרוסיה או לא יודע מאיפה .זה אומר שהשורשים שלך לא חזקים והמבין יבין.
    אז תחשבי טוב מאד לפני כל התבטאות בבעם הבאה .ואת בסך הכל עושה לנו טובה כי את חושפת את הפנים האמיתיות שלך ושל המפלגה שלך שחלק בלתי מבוטל מהקולות של הערבים הלך אליה לצערי אז אולי עכשיו הם יתעוררו.
    ''תודה גברתי השרה הבלתי מכובדת''

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?

      ידיד, 25/11/07 09:15

      ובכלל אם היית חכם היית מנסה להבין את מה שלבני אמרה ומבין עד כמה היא צודקת

      הגב לתגובה זו

  • 169.

    די כבר עם התגובות הגזעניות

    אורי, 25/11/07 00:08

    מפחדים מכך שהערבים לא מוכנים כבר להיכנע לכם? הבחור צודק לגמרי. חבורת גזענים - אתם והממשלה המושחתת שלכם!

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    בהתחלה התרשמתי

    ד., 25/11/07 00:08

    מהאזרח הקטן והאמיץ שכך לא נרתע מאימת השררה ומבטא את אשר על לבו... ואז קראתי את הטייטלים שלו - יו''ר ועד וכו' והבנתי (ואולי טעת בידי? אשמח להתבדות) שהבחור הפעלתן והשאפתן זיהה הזדמנות פז לגזור קופון ולקדם את עצמו במעלה הסולם...
    ובכל זאת, עובד כקופאי כדי לממן לימודים. זה הכי מרשים אותי. מזכיר לי את ימי נעוריי שאותם ביליתי בעבודות מלצרות מאותה סיבה עצמה.

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    נראה את הלייצן מתחצף ככה לשר ב''פלסטין''. חחחחחחחחח' (ל''ת)

    עליזה, 25/11/07 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    במעשיך אתה גזען עליך לשבת בכלא. (ל''ת)

    אפס גמור גזען, 25/11/07 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    הוא מוכיח שהיא צדקה. (ל''ת)

    אנג'ל, 25/11/07 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    כל הכבוד!

    ציפור דרור, 25/11/07 00:03

    דרושים יותר אנשים בעלי אומץ כזה!

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    חצוף!

    אגריפס, 25/11/07 00:01

    אם אתה לא רוצה למכור לכולם, לך תגור בעזה. נראה אותך לא מוכר להניה.

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    יש בעיה עם רוקחים - הזהרו

    רוקחת מהצפון, 25/11/07 00:01

    בסופר פארם רוצים להוזיל עליות אז שוכרים רוקחים שלמדו באוניברסיטת רבת עמון.

    מי יכול ללמוד שם ? רק כאלו ממוצא מסוים . מי הולך לשם הם אלו שלא התקבלו בארץ.

    ככה השוק מוצף ברוקחים בוגרי רבת עמון שמורידים את שכר ברוקחים. בתחילה בצפון (זה כבר ירד ל50% לרוקח שמתחיל לעבוד היום) וזה זולג דרומה.

    מדוע משרד הבריאות מאפשר לרוקחים שלמדו ברבת עמון לעבוד בhaראל - שיעבדו בירדן.

    הגב לתגובה זו

    • פשוט כי יש מחסור ענק של רוקחים בארץ (ל''ת)

      רוקח, 25/11/07 23:03

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    א אומרים טרנספר,אומרים היתנתקות או היתכנסות או פיצוי פינוי. (ל''ת)

    לדבר עיברית, 24/11/07 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    you r ????????/

    no, 24/11/07 23:55

    הבעייה שאתם בעלי זיכרון דל ופג תוקפו מזמן הרי אתם כבשתם את המדינה והוצאאיתם משפחות וילדים מבתיהם וכל זה שכחתם ואסור להזכיר ואין לפלסטינאים את הזכות להגיד זאת. אבל כשר או שרה במעמד בכיר מדברת על טרנספר של עם שלם אין שום תגובה מצדכם. למה כי זה משרת את האינטרס לכם ואם יעז איזה '' מנוול'' לקום ולמחות על זה אתם מפרשים את זאת בתור בגידה, אבל זאת מדינה דימוקרטית !! אה שכחתי לא לערבים רק ליהודים. אם קם מישהוא יהודי ברוסיה ומקלל ועוצרים אותו . ישר אתם מתחילים ללילל ומזעיקים את העולם שיראה איזה אנטישימיות משתוללת נגד היהודים. באמת כואב לי הלב עליכם באמת אתם תמיד הצד המסכן שכולם צריכים לדאוג לו ( לא כולכם) כי ישנם אנשים שבאמת הם ברמה שאפשר להגיד טובה

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    איזה הגיון

    ניצן, 24/11/07 23:53

    חבר קופאי למה אתה לומד בתל אביב ולא בעזה ??? לימודים טובים יש בישראל חופש דיבור יש בישראל טוב .... אבל שלא נעים לשמוע אמת אז פיתאום זה לא טוב ??? לכול הערבים שגרים בישראל אולי תשאלו את הורים שלכם או אולי את סבא וסבתה מה קורה שבוחרים בצד הלא נכון 1948..... אז בכייף תבחרו בפלסטין ...אבל חברה על תתלוננו שיעבירו אותכם לפלסטין ...והיום יבוא אתם חושבים שישראל חלשה ... פיתחו ספרי היסטוריה ולימדו מה קורה עם העם היהודי בזמנים קשים .... בדיוק ההפוך מהעם שאתם שיכים לו אז יום טוב לכולם וליהודים שמעסיקים ערבים עורו עורו כי הגיעה השעה .

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    רק טרנספר יביא שלום ובטחון. (ל''ת)

    טרנספר עכשיו, 24/11/07 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    בשבוע שעבר קניתי לחתול שלי תרופה מהסופר- פארם ומאז הוא אומר ''מוחמד

    האם זה קשור, 24/11/07 23:46

    במקום ''מיהו'', ובמקרה גם הרוקח היה ערבי קרח עם שפם

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    לפלסטינים המתגוררים בישראל

    ישראלי יהודי, 24/11/07 23:45

    צריך להיות ברור שכל עוד הם פלסטינים, מזדהים ככאלה, וחיים מחוץ למדינה הפלסיטינית הם חסרי זכויות.
    המדינה הפלסטינית כמו הרבה מדינות אחרות בעולם היא מדינה שקיומה תלוי באומות העולם ומפת שטחיה תקבע גם היא ע''י אומות העולם וברגע שכל יוחלט וייעשה הם ייאלצו לאסוף את מיטלטליהם ולעבור לגור במולדתפ הלאומית ולא בערים או הכפרים שהם הקימו ב-1945 וחלקם אף יצא משם משום שמעולם לא היו נחלת אבותיהם.
    רב הפלסטינים אגב מוצאם מעיראק.
    אז באמת נשאר לכם מעט זמן לגור בישראל וכדאי שתתרגלו לרעיון הזה כבר עכשיו לחיות במדינה פלסטינית דמוקרטית לצד מדינת ישראל נקייה מפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

    • אם יתייחסו למדינתם כמו יהודים אמריקאים/צרפתים אתמוך בשוויון זכויות.

      לא מסכים, 25/11/07 00:00

      וזה אומר:1.נאמנים לדגל ולהמנון.2.משרתים בצבא
      3.בכל מלחמה הם לטובת מדינתם ונגד אויביהם4.ממלאים את חוקיי המדינה ממלאים את כל החובות וזכאים לכל הזכויות!

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    מה שהבחור מבקש להיות שווה בארצו..זה מקובל ולגיטימי. די להסטה (ל''ת)

    דודו, 24/11/07 23:44

    הגב לתגובה זו

    • דודו יצאת אדיוט

      יש-רע-אל, 25/11/07 01:13

      ''המצפון שלי לא אפשר לי לשרת את השרה, וההתבטאויות שלה ממש פגעו בי כאזרח ערבי-פלשתיני שחי במולדתו'' (ציטוט מדבריו)

      עכשיו תגיד לי מה אתה מבין מדבריו?
      לפי הבנתי:
      1) בתור אזרח פלשתיני מולדתו היא פלסטין ועל כן השרה צדקה בדבריה.
      2) ארצו = פלסטין (לא הוזכרה מדינת ישראל ולו פעם אחת).

      עכשיו תגיד - נכון שאתה שמאלני...
      ההסתה היחידה באה מכיוון השמאל שמעודד אזרחים ערבים להוקיע את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.

      אני לא הייתי מסתפק בפיטוריו אלה גם נותן לו קנס על אפליית לקוח בגלל דיעותיו הפוליטיות.
      מעניין איך השמאל בישראל היה רואה נושא זה לו היה מדובר באיש חובש כיפה שהיה מסרב לתת שירות לאחמד טיבי לדוגמא.
      צבועים שכמוכם.

      הגב לתגובה זו

    • דודו - תלמד קודם לאיית... וחוץ מזה...

      אחד, 25/11/07 02:36

      מי שעושה פרובוקציות פוליטיות בזמן שהוא עובד מול לקוחות - טבעי שיפוטר. לא משנה אם הוא ערבי, יהודי, ימני או שמאלני. את המחאות שלו הוא יכול לקיים אחרי שעות העבודה.

      לגבי לבני, מה שהיא אמרה זה, שמי מערביי ישראל, אשר מעדיף להיות רוב בארצו עם הגדרה עצמית עוד כמו שלנו יש בישראל (ולא מיעוט במדינה אחרת) יוכל לעבור אל המדינה הפלסטינית.

      אין בכך שום רע, כל זה לא נכפה.

      הגב לתגובה זו

    • שיעבור לבלסטין ארצו כי הוא לא מכיר בישראל-ואתה תלמד עברית, אם אתה- (ל''ת)

      ישראלי אמיתי., 25/11/07 09:50

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    מה שהבחור מבקש להיות שווה בארצו..זה מקובל ולגיטימי. די להסטה (ל''ת)

    דודו, 24/11/07 23:43

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    להחרים סניף זה! להחרים חנויות של ערבים - כי הם שוללים יישראל יהודית (ל''ת)

    א., 24/11/07 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    די לצביעות ערביי ישראל

    שמאל שפוי, 24/11/07 23:39

    היא לא אמרה לגרש ולא אמרה להפלות היא אמרה דבר אחד פשוט שהפתרון של שתי מדינות נועד שכל לאוםם ימצה את שאיפותיו הלואמיות במדינתו הפלסטינאים בפלסטין והיהודים בישראל מה יותר פשוט מזה מה יותר הגון מזה.
    הרי היא לא אמרה שלא יהיה שיון זכויות לערבים בישראל אבל זו תהיה מדינת הלאום היהודי. אגב האם יהודים ביהודה ושומרון יהנו במקביל משויון זכויות במדינה הפלסיטנאית ?

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    הוא נלחם על כבודו- ואנחנו???? (ל''ת)

    שושי, 24/11/07 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    זו אכן פרובוקציה-הקיצונים הערבים סוללים את הדרך שתוביל אותם לשטחי..

    עדינה השרון, 24/11/07 23:35

    הרשות הפלשתינאית. העומדים בראשם מובילים אותם למצב של ''אל חזור''. הרי שכולנו יודעים שלא תקום מדינה פלשתינאית, אך כל ערבי החי בישראל המצהיר על עצמו כי לפני הכל הוא פלשתינאי ימצא את עצמו בצד השני של הגדר משולל אזרחות ישראלית וכל הכרוך בכך. על הערבים להתנגד לדרך בה מובילים אותם ה''מנהיגים'' שלהם ולהפסיק להתגרות בגורלם.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    קופאי יהודי בסעודיה מסרב לשרת מוסלמי ונשאר בחיים!... (ל''ת)

    מדע בדיוני, 24/11/07 23:35

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי ......כורתים ידים בלי הרדמה ו200 מלקות לכורבנות אונס (ל''ת)

      אסימוב, 25/11/07 01:08

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    אני לא מן ערבים מוסלמים ולכן לא קונה שם

    וחוץ מזה שיילך, 24/11/07 23:34

    הלוואי והיית עולה על חמורו של מוחמד השמימה ממש כימי קדם.

    ניסים ונפלאות -רק בישראל -אם פראיירים אז יש מוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    אם דמוקרטיה לא יכולה לסבול מחאה מהסוג הזה אז זו לא דמוקרטיה

    מור - סטודנטית, 24/11/07 23:33

    הבחור במשך כמה חודשים עבד ושירת את כולם...קרה משהו שלא קורא כל יום...התבטאויות של שרה שנתפסו בקרב המיעוט כבלתי נסבלות ... והיא באה למסע קניות לפני נסיעתה לאנפולס..הבחור זה מה שיצא ממנו...וזה סביר.

    הגב לתגובה זו

    • ראי 137,בריטניה דמוקרטית!האם השמאל הבריטי היה ניצב לצד הקופאי?... (ל''ת)

      תגובה ניצחת, 25/11/07 00:25

      הגב לתגובה זו

    • עין תחת עין

      ולדימיר מעתלית, 25/11/07 01:44

      מהיום והלאה לא צריכים לשרת ערבים באף מקום כי הם לא רוצים בקיומי . נקודה...

      הגב לתגובה זו

    • לכי להכין שעורים

      יוסין, 25/11/07 02:38

      יש לך עוד הרבה מה ללמוד על דמוקרטיה אם את מצדיקה את החצוף הזה. בדמוקרטיה זכותו להפגין, לשבות רעב, להצביע בבחירות. סירוב לתת שירות אינו קשור כלל לדמוקרטיה, זה קשור יותר לאנרכיה. אני קורה להנהלת הסופרפארם לפטר את החצוף הזה מעבודתו.
      אני לא תומך בליבני ולא במפלגתה אך די לאנרכיה.

      הגב לתגובה זו

    • נפלת על הראש מורצ'יק ??

      עורך-דין, 25/11/07 10:15

      מה קרה לך מותק?
      כל אחד מותר לו להגיד מה שבא לו ?
      אז מחר נהג האוטובוס יוריד את מי שהחולצה שלו ירוקה,
      מחרתיים את זה עם הפיאות
      ובעוד יומיים בכיכר העיר זורקים ביצים על מי שהתגייס לגולני.
      נו באמת.
      הבחור פיספס את העיקרון שבו מי שעובד במתן שרותים לא עובד במתן היתרים פוליטיים לאנשים מסוימים לקבל שרותים..... שילך לפוליטיקה. בכל מקרה בבית מרקחת אין לו מקום, ואני מדיר רגלי מהסופרפארם על כל סניפיו עד שלא יעיפו אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 146.

    מי באמת גזעני כאן?

    שמוליק, 24/11/07 23:28

    הסטודנט צבוע. הוא לא רואה במדינת ישראל את מולדתו. הוא לא משרת בצבא. הוא למעשה תחת המעטה של האשמה בגזענות, תובע זכויות לאומיות על הקרקע. עבורו הביטוי מולדת מתייחס לקרקע שלשיטתו גזולה היא, ובודאי שלא למדינה הציונית כישות לגיטימית.

    בקיצור הוא חוזר על ההשוואה של הציונות לגיזענות, וזה כל הסיפור. בעיניו אני, וכל הציונים הם גזלנים גזענים, שמפריעים למימוש הזכויות הלאומיות שלו. זאת האמת הצלולה שמצויה ברקע העמדות של רוב חברי הכנסת הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    לדעתי זו מחאה לגיטימית ומה שהוא אומר משכניע (ל''ת)

    נורית, 24/11/07 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    יהודים תפסיקו לקנות....

    עוז, 24/11/07 23:26

    על היהודים לפסיק לקנות איפה יש מוכר ערבי ואז נראה אותם, הבעיה המעיסקים מעדפים ערבי על יהודי בשביל לחסוך, מענין עם הנזקים שהם עושים לא יוצא שכרם בהפסדם.

    הגב לתגובה זו

    • הההה

      ערביה, 26/11/07 14:32

      מאוד מצחיק ... קשה לך לדעת שמדינה זו לא יכטלה להתקיים בלי הערבים .
      מתי תדע?????
      לך תעשה שיעורים מטומטם

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    הגולם קם על יוצרו ,אנחנו מפרנסים את רוצחנו לעתיד (ל''ת)

    אלי, 24/11/07 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    כל הכבוד לגובראן אל פתח, אולי לבני תבין שבמזרח התיכון לא עושים שלום

    יוחאי, 24/11/07 23:22

    לבני קיבלת שיעור מצויין מערבי גאה, ואילו את תחזרי למקורות ותביני עד כמה הערבים אוהבים אותך.
    תלמדי מהעבר , ראי מאורעות תרפ''ט בחברון , עוד לפני שהיתה מדינה ולפני שהפכנו לעם כובש........

    הגב לתגובה זו

    • אנארכיסטים ושונאי ישראל-מקומם בכלא. ............................... (ל''ת)

      עדינה השרון, 24/11/07 23:48

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    ''פגעו בי כאזרח ערבי-פלשתיני'' - חוצפן!!!

    אסף, 24/11/07 23:20

    אתה טוען שהיא פגעה בך, ומצד שני לא מציג את עצמך כאזרח ישראלי. אז מה אתה רוצה ממנה?

    תתבייש. אתה אזרח ישראלי. אם אתה לא כולל את הישראליות בהגדרת האזרחות שלך, אל תתפלא שיש מי שמציעים להעביר אותך למדינה הפלסטינית. עובדה, אתה מגדיר את עצמך כ-''אזרח פלסטיני''.

    הגב לתגובה זו

    • גובראן

      ערביה, 26/11/07 14:30

      אנחנו ערבים פלשתינים שחיים באדמתנו אשר מדינתך כבשה .....דפוק כל הכבוד ג'ובראן הגיע הזמן

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    רק ביבי יביא כאן סדר, די נמאס מכל החולירות, (ל''ת)

    ביבי תזדרז, 24/11/07 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    תשובה ל 132 ו135

    תשובה, 24/11/07 23:11

    כן ולא - תחליט לבד מה כן ומה לא

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אני מצפה ממנכל הסופרפארם

    יוסף סגל יוסקה, 24/11/07 23:09

    אני מצפה מהמנכל שיפטר את הקופאי הערבי הפלסתינאי מיד וללא דחוי נוסף.
    על סרובו לשרת את הגב ציפי לבני שרת החוץ.
    מה זה כאן פלסתין???או ישראל???
    שילך לאלפי הרוחות הקופאי הזה .
    הוא יכול לקבל ממני כרטיס בכיוון אחד לעזה. שם יהיה לו יותר טוב בין אחיו הוא יחיה.שלום ולא להתראות.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    תארו לכם קופאי יהודי בלונדון מסרב לשרת את קן ליבינגסטון.... (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 24/11/07 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    ערבי שלא מבין . . .

    jeff, 24/11/07 22:59

    ערבי שלא מבין שישראל היא מדינה יהודית, והערבים בה המעוט, שיעבור בבקשה לאחת ממדינות ערב ! שיהנה שם משוויון ודמוקרטיה ......

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    שאלה למגיב 61

    לקוח עם שאלה, 24/11/07 22:59

    האם יתכן שיש רשתות שמעדיפות ערבים משום שהם מוכנים לעבוד בשכר נמוך יותר ????

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    אנחנו גיאים בך (ל''ת)

    אדם, 24/11/07 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    עם שר חוץ יהודי בממשלה פלסטינית היה מקבל את אותה תשובה מיהודי שמוכר

    דש, 24/11/07 22:56

    עם היה נכנס שר חוץ יהודי בממשלת פלסטין לחברון היה מקבל את אותה תשובה ממוכר גרעינים יהודי המובלעת היהודית בשכונה
    תפסיקו לעשות מזה ענין רק במדינת ישראל מותר לערבי להביא את דעותיו מבלי לקבל כדור בראש בשכונה שלו לא היה מעז לדבר כך למוחטר או לראיס היו מכסחים אותו ואת כל המשפחה שלו ,אז תנו לבן אדם להנות מהחופשגל עוד הוא מתגורר כאן עד שיעבור דירה לאחיו הערבים במולדתו

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    תקראו את תגובה 61

    שאלה חשובה, 24/11/07 22:55

    האם בטוח לקבל תרופה מרוקח בסופר פארם ????

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    אני מרים ידיים לנוכח המשפט:''כאזרח ערבי -פלשתיני שחי במולדתו''

    אני מודה, 24/11/07 22:53

    אני כאדם שניהל אין-ספור וויכוחים עם אזרחים בישראל אשר מצדדים בטרנספר של כל ערביי-ישראל אל מעבר לגבול בטענה שאין הבדל ביניהם לבין שאר הערבים, ואני תמיד טענתי שיש להתייחס אל ערביי-ישראל כאזרחים שווה-זכויות ושהם חלק מהמדינה, אומר לכם היום שהמשפט הנ''ל נתן נשק בדמות ''תותחי-על'' לכל המצדדים לטרנספר של ערביי-ישראל,ומול משפט כזה אני נאלם

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אולי יש ויכוח על האדמה, אם היא יהודית או ערבית...אך על המדינה, אין!

    הם ואנחנו, 24/11/07 22:52

    מדינת ישראל נבנתה ע''י יהודים עבור יהודים.
    נבנתה על טהרת יהודים ליהודים.
    מדינת ישראל היא מדינה יהודית, כשם שמכונית יפנית היא מכונית יפנית.

    ויש מי שקיבל אזרחות במדינת היהודים, משום שהתגורר באדמת מריבה, הובס, ונשאר במקומו.

    מדינת ישראל וארץ ישראל הן שתי ישויות נפרדות. אסור לתת למחלוקת על האדמה לערער ולהשפיע על המדינה.

    ובנוגע למחלוקת על האדמה, להלחם עד חורמה בחולקים.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    שרים חוצפנים!!

    יאסר ואקד, 24/11/07 22:51

    ג.ז.ע.נ.י.ם. נמאסתם!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתם והחכי''ם המייצגים אותכם גיזענים ושונאי ישראל הכי מסוכנים !!

      עדינה השרון, 24/11/07 23:43

      אנארכיסט כדוגמת הסטודנט שסירב לתת שרות במסגרת עבודתו לשרת החוץ הישראלית, מקומו בכלא. הסופרפארם לא של אבא שלו והוא לא יחליט בגלל דיעותיו הגזעניות את מי לשרת ואת מי לא. היום זו שרת החוץ ומחר יהיה זה הרמטכ''ל או כל איש צבא. כדוגמת מרצה ערבי במכללת ספיר שלא נתן לסטודנט יהודי להיכנס לשעור שלו בגלל שהופיע במדי צה''ל.

      הגב לתגובה זו

      • אבל

        יאסר ואקד, 25/11/07 13:57

        אבל מרצה יהודי מרשה לעצמו להחרים לסטודנט ערבי עבודה.. בגלל כפי שטוענים בדרך כלל אי הבנה או אי מסירה בזמן..
        זה מותר????

        הגב לתגובה זו

  • 128.

    החמצתם את הנקודה

    רון, 24/11/07 22:49

    מה ציפי ליבני עושה קניות בשבת ?
    איפה תגובת החרדים ?

    הגב לתגובה זו

    • היא רצתה לקנות גרביים חדשות לאנאפוליס קר לה מסכנה (ל''ת)

      מממ, 26/11/07 14:34

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    הקופאי בסופר פארם הערבי הישראלי!

    יוסף סגל יוסקה, 24/11/07 22:46

    אדוני הערבי הישראלי שעובד בסופר פארם!
    אתה צריך להיות מפוטר מידית אם לא רצית לשרת את השרה ציפי לבני או כל אזרח אחר שמביע את דעתו וזו לא רק דעתה שלה אלא של רוב תושבי המדינה היהודים.
    ומה הפלא??? אתם לא פלסתינאים אתם חיים כאן במדינה היהודית אם מוצא חן בעיניך או לא מוצא חן בעיניך, זו עובדה שלא אתה ולא אף אחד בעולם יכול לשנות אותה ואם אני הייתי נשיא האוניברסיטה בה אתה לומד הייתי זורק אותך מהאוניברסיטה בגלל התנהותך הבהמית.לךתלמד מדעי ההתנהגות ואחרכך תחזור אלינו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא צריך לחזור

      עוז, 25/11/07 00:13

      הוא לא צריך לחזור, גם הרבה יהודים בלי עבודה, מאז ההפליה המתקנת

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    פשוט לעשות חרם צרכנים על סופר פארם עד שיעיפו את הכלב הערבי (ל''ת)

    transfer, 24/11/07 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    כשמפנים יהודים מעזה זה לא גזענות? (ל''ת)

    כתום, 24/11/07 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    במדינה ערבית יהודי שהיה עושה כך היו עורפים את ראשו (ל''ת)

    י סאל מיל, 24/11/07 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אל פתאח כשימך כן אתה בשנאתך ליהודים וישראל זה רק תירוץ מקומך בפתאח (ל''ת)

    י סאל מיל, 24/11/07 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    מולדתך היא ירדן ...

    רוני, 24/11/07 22:40

    רק רציתי להזכיר לך

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    חזק ואמץ! כן ירבו אנשים אמיצים כמותך (ל''ת)

    יואב, 24/11/07 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מגיע לכל השמאלנים שלא מפסיקים לקדם את הערבים ומכניסים אותם ברצון לא

    ונ' ת''א ונותנים, 24/11/07 22:32

    להם להשתקע בת''א יותר מאשר למזרחיים. הם אוהבים את הערבים יותר מאשר את המזרחיים מתחתנים איתם. מגיע לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    ככה זה ,מילואימניק מסולק ממכללת ספיר המשך יבוא

    Erez, 24/11/07 22:30

    מרצה ערבי סילק מילואימניק מהרצאה במכללת ספיר. מחר שוטר במדים לא יקבל שירות מערבי בגלל פגיעה ברגשות הערבי וכך הלאה. פשוט אל תעסיקו אותם שיעבדו בכפרים. לסניף של רשת סופר-פארם בשיכון דן בצפון תל-אביב אם המנוול לא יסולק יש להחרים גם אותכם.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    והם לא גזענים כלפי יהודים ? הם לא קוראים לטרנספר של יהודים ? בבל''ת (ל''ת)

    /'ק, 24/11/07 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    האם הרוקחים הערבים אמינים ????

    77, 24/11/07 22:26

    לאור גילויי השנאה והאנטישמיות של העובד הערבי של סופר פארם עלינו לשאול את עצמנו האם זה בטוח לקנות תרופות בסניף בו מועסקים רוקחים ערבים.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מאמין להם וגם לא קונה בשנב שהם משרתיים (ל''ת)

      עוז, 25/11/07 00:15

      הגב לתגובה זו

    • אתה יודע שערבים הם גם שימים?? (ל''ת)

      יא מסטול, 25/11/07 01:41

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    רק יש להם עמדת כוח קלה , והם מנצלים אותה לרעה. תארו לכם....

    איש, 24/11/07 22:25

    שאיזה פאטמה תבוא לבית חולים , והרופא יגיד לה משהו בסגנון הזה . זה בסדר ????
    האיש , גם אם דעותיו לחלוטין לא מוסכמות , הוא לא מקצועי. הוא מפלה לקוחות על רקע אישי.
    שיסתכל במראה, הוא מתנהג באותה צורה שלה הוא בז.

    הגב לתגובה זו

    • התגובה הכי עניינית פה. ישר כוח (ל''ת)

      אופיר, 24/11/07 22:46

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    פלסטיני

    שושי כץ, 24/11/07 22:24

    אפ הוא אומר שהוא ''אזרח ערבי פלסתיני'' אז ממה הוא בדיוק נפגע??

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    הערבי המכוער.

    נתן.ש, 24/11/07 22:23

    באם הרשת לא תפטר את הקופאי ,יש להטיל חרם על הרשת.

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך אם מחשיב את עצמך בן אדם בכלל (ל''ת)

      אדם, 24/11/07 22:53

      הגב לתגובה זו

      • אתה? (ל''ת)

        ידיד, 25/11/07 09:22

        הגב לתגובה זו

  • 113.

    איזה גזענות יש כאן...תפסיקו הבחור אמר מחה בצורה מקובלת (ל''ת)

    אזרח, 24/11/07 22:22

    הגב לתגובה זו

    • תאר לך והדבר היה הפוך...

      תאר לך, 24/11/07 22:31

      שיהודי ימיני היה מסרב לשרת ח''כ ערבי או סלב בעל דעות פרו-פלסטיניות. אוהו מה היה קורה...

      הגב לתגובה זו

      • אתה יודע מה היה קורה?

        אני, 24/11/07 23:05

        אם ימני לא היה מוכן לשרת ערבי 90% מהתגובות היו תומכות בימני ( כי ביננו- אי אפשר לסמוך על הערבים האלו.. וכולם מחבלים)

        בנוסף- סביר להניח שערבי זה היה מקבל מכתבי נאצה לביתו מפעילים ימנים קיצוניים או מסתם אוהבי אדם שכמותך.

        אם זה לא היה מספיק לדכאו- השב''כ היה פותח בחקירה נגדו ומגלה שהוא בעצם מרגל עבור החמאס או משהו ,
        והכל היה בא על מקומו בשלום.

        הגב לתגובה זו

        • וואלה. אתה יכול להוציא ספר עם

          אין שם, 25/11/07 00:03

          תיאוריות הקונספירציה שלך. שב''כ,
          ארגוני ימין...לא נסחפת קצת?
          ומה עם אירגוני השמאל. הרי הם
          היו שולחים מכתבי תמיכה...

          הגב לתגובה זו

    • אם כל אדם במדינה יקבל עונש על דעותיו אזי איפה פה הדמוקרטיה? הערבים (ל''ת)

      מכירים רק דקטטו, 24/11/07 22:38

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    אני כיהודי גאה מחרים את סופר פארם

    ש, 24/11/07 22:22

    וחבל שהמפלגות הימניות שכל כך רוצות את קולנו לא מעמידות משמרות מחאה מול הכניסה לסניפי סופר פארם.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    פלסטיני

    שושי כץ, 24/11/07 22:20

    אפ הוא אומר שהוא ''אזרח ערבי פלסתיני'' אז ממה הוא בדיוק נפגע??

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    livni

    Goodman, 24/11/07 22:19

    BRAVO BRAVO BRAVO BRAVO BRAVO this is the way

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מחבלים בסופר-פארם! (ל''ת)

    ניר, 24/11/07 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    לפני 20 שנה הם היו מרימים את הראש?הכל בגלל הפולטיקאים נגרם נזק שכזה (ל''ת)

    avnerb, 24/11/07 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    סופרפארם מלאה בעובדים ערבים (ל''ת)

    גם ברמא''ג, 24/11/07 22:17

    הגב לתגובה זו

    • אז מה?!

      גועל נפש, 24/11/07 22:36

      וואו! הידעת? בסופר פארם עובדים בני אדם !
      חלקם מזרחים (יאק) חלקם אשכנזים לבנים(איכס המתנשאים האלו), חלקם רוסים(כן כן לובה), לא יאמן שמעסיקים גם ערבים , אה?

      תתבייש ותזכר מה קרה לפני 60-70 שנה...
      כיף להיות יהודי, אבל תחשוב מה היה קורה אם היית נולד כמה בתים ליד... במשפחה ערבייה.

      אבסורד שזה יכול לקרות- אבל זה קורה.
      (נקווה שאצלך בגלגול הבא).

      הגב לתגובה זו

    • תזכור מה קרה לכם בשואה והנה אתם משחזרים את זה (ל''ת)

      ערבי, 25/11/07 01:45

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    ערבי-פלשתיני להעביר לעזה מייד

    ישראל, 24/11/07 22:16

    אן מקום לערבי פלסטיני במדינת ישראל .

    טרנספר מיידי לעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    שילך לירדן. נראה אותו שם מסרב לשרת שר בממשלה. (ל''ת)

    יתנו לו טיפול, 24/11/07 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ארץ ישראל שייכת ליהודים

    ד, 24/11/07 22:16

    הערבים משולים לחוליגנים שתפשו דירה שבעליה יצא לנופש לחו''ל. מרוב דיבורים על שלום, שכחנו עובדה פשוטה זו, והתוצאה היא שהאויב מבית אפילו לא מסתיר את כוונתו האמיתית. אז הגיע הזמן לחזור ולאמר בצורה פשוטה - ארץ ישראל, משתי גדות הירדן, שייכת ליהודים, והערבים חיים כאן בחסד ולא בזכות.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לקחת את הקופאי, לתת לו

    אחד, 24/11/07 22:12

    קולה, להסיע אתו באוטו לעזה ולהוריד אותו שם. כיוון אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הערבים גיס חמישי

    יוסי, 24/11/07 22:12

    שמו לב לצביעות.
    אם לא יעניקו שרותים לערבים הם יצעקו הפליה אבל לא להעניק שרות ליהודים זה נורמה.

    לגרש את הערבים לעזה .

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    do not serve arab....

    d, 24/11/07 22:12

    kenset members.....let them pay the price for being traders.and do not hire arabs educated in arab countries.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    רגע הסטודנט פלסטני או לא ?

    משה, 24/11/07 22:11

    אם הוא פלסטנאי כפי שהוא אומר על מה בדיוק הוא כועס ?
    אם הוא ערבי ישראלי הוא צודק .
    במקום לצעוק ולפגוע בשרת החוץ הגיע הזמן שהסטודנט יקבע את הזהות שלו
    אם הוא ערבי פלסטניאי אין בעיה צריך רק תיקון גבולות אתה תישאר בכפר שלך איפו שנולד אבא שלך סבא שלך איפו שנולד הסבא סבא סבא סבא סבא ( כמה דורות שאתה רוצה) אבל תהיה תחת שלטון פלסטין , אם אתה רוצה להיות ערבי בעל אזרחות ישראלית ברוך הבא אבל קודם נאמנות למדינת ישראל .
    רק לידיעת כול ערבי ישראל הפלסטינאים התןוצאה של מחלמת לבנון השניה היתה קשה וחמוה אבל בחזית אחת יש שינוי כול תושבים ישראל הנאמנים למדו כי אתם לא נאמנים לישראל אתם רוצים רק דבר אחד להשמיד את ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    תזרקו את כל הכלבים האלו מהארץ נמאס לנו מחמאס שיש לנו גם (ל''ת)

    avnerb, 24/11/07 22:10

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך חתיכת גזעני (ל''ת)

      אדם, 24/11/07 22:55

      הגב לתגובה זו

      • לאדם-לעבור לגור איתם (ל''ת)

        עוז, 25/11/07 00:19

        הגב לתגובה זו

  • 98.

    כעובד בשרות בתי הסוהר אני מוכן לתת שרות לקופאי

    דן, 24/11/07 22:03

    אני מבטיח לתת לו תא עם חלון , רק שיגיע.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ככה סופר פארם מפקירה את בטחון לקוחותיה?

    קרפ, 24/11/07 22:02

    בושה שהטרוריסט הזה עוד שם.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לליבני הייתי מוכר תרופה להתפכחות. למוכר- כרטיס חד כיווני (ל''ת)

    ד''ר שמיל, 24/11/07 22:00

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    בסופר פארם לבני היא לקוחה ולא פוליטיקאית !! (ל''ת)

    ערבים נמאסתם, 24/11/07 22:00

    הגב לתגובה זו

    • ?!? (ל''ת)

      הא?, 24/11/07 22:16

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    שרת החוץ לא אמרה שיגרשו אותם ממקומם

    אורי, 24/11/07 21:59

    משתמע מדבריה שהם יבחרו וייבחרו לפרלמנט הפלשתיני והיהודים יבחרו וייבחרו לכנסת. פתרון מצויין, גם אם הוא חלום הבלהות של אחמד טיבי. אבו מאזן והנייה ישלמו להם ביטוח לאומי.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לאורי מס94

      יוסף סגל יוסקה, 24/11/07 22:37

      מסכים איתך במאה אחוז שאחמד טיבי , זחאלקה,
      ויתר אוהבי ישראל, שיקבלו ביטוח לאומי מהאניה ומחבריו, זה פתרון נהדר אי''ה
      שם הם יוכלו גם להתבטא כמו שהם מתבטאים כאן!

      הגב לתגובה זו

      • הבעייה שבחברה הפלסטינית משליכים אנשים מקומה 13 שלא מסכימים איתך...

        נאו קונסרבטיב, 24/11/07 23:33

        ולכן גם אם לעולם לא יודו בזה הם מעדיפים לחיות תחת השלטון הציוני השנוא עם הדגל כחול לבן וה''תקווה''ועם חופש הדיבור והעיתונות והזכות להפגין מבלי שיירו עליך לתוך ההפגנה...

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    אני מפסיקה לשרת ערבים..לא אוהבת אותם לא מסכימה עם הדעות שלהם!!

    לובה הקופאית, 24/11/07 21:59

    אפליה מתקנת? אולי ואולי לא נמאס מהם שיגידו תודה שהם אזרחים פה עם זכויות!!

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    יש להחרים את סופר פארם אשר מפלה

    ד, 24/11/07 21:57

    רוקחים יהודים לרעה ומעדיפה רוקחים ערבים על פני יהודים באופן שיטתי ומכוון. רק ניו פארם ובתי מרקחת פרטיים. נ.ב. המנכ''ל שלהם שמאלני קיצוני ביותר... והם מפלים לרעה עובדים ימנים ואף מפטרים אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מקום ערביי ישראל עם אחיהם בפלסתין !

    פיני, 24/11/07 21:54

    ככל שנשמור על מרחק עם אחד מהשני ייתן לשני העמים.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מקום ערביי ישראל עם אחיהם בפלסתין !

    פיני, 24/11/07 21:53

    ככל שנשמור על מרחק עם אחד מהשני ייתן לשני העמים.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ג'ובראן - כל הכבוד על המעשה האמיץ!!

    אית, 24/11/07 21:53

    אם סופרפארם יפטרו את הסטודנט מעבודתו - נחרים כולנו, שוחרי השלום והדמוקרטיה, את הרשת הזו.
    לבני, וכל שרי הממשלה הגזענית והקפיטליסטית של אולמרט - ראויים להיות מושפלים בציבור, עד שישנו את אמירותיהם ומעשיהם.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל..מס89 א ת מחיפה

      יוסף סגל יוסקה, 24/11/07 22:55

      שמענא יא את מחיפה הפחדן,למה אינך מציין את שמך???אתה מפחד ממישהו??? היה לי חבר טוב סלים ג''ובראן ודעתו היא לא כמו דעתך שלך. צריך לזרוק את הבחור הזה מהסופר פארם מיד וללא דיחוי הוא עובד כמשרת צבור במקום ציבורי . להעיף אותו מידית ללא היסוס ואתם כולכם יכולים להחרים את מי שאתם רוצים וזה לא יזיז לסופרפארם שמעת

      הגב לתגובה זו

      • ואתה רוצה להגיד לי ש''יוסף סגל יוסקה'' זה שם של בנאדם נורמלי?

        אית, 25/11/07 00:06

        לא נראה לי...

        הגב לתגובה זו

        • מה רע בשם הזה? (ל''ת)

          ידיד, 25/11/07 09:25

          הגב לתגובה זו

  • 88.

    להחרים את סופר פארם

    ', 24/11/07 21:53

    עד אשר תפטר את העובד הערבי שפגע בשרת החוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    להעיף אותו ומהר

    BENTZ, 24/11/07 21:53

    היינו רוצים לראות אם היה מתנהג ככה עם שר החוץ של אזה מדינה ערבית אם היה נשאר בכלל בחיים.אני סומך על השכל הישר ומשפחת קופלר להקיא אדם זה מהסופר פארם כי מה שעשה יכול היה להסתיים גם בתקיפה.ובכלל כבוד גדול עשתה לסניף שרת החוץ בהיכנסה לרכוש דבר מה בסניפם וההתנהגות של הסופר פארם בנושא חשובה לעם ישראל היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כפר חליל

    יוסי, 24/11/07 21:52

    אם רק היינו מאוחדים תאמינו לי הם היו בורחים ללא שום פיצוי.
    אבל ירמיהו כבר אמר : מהריסייך ומחריבייך ממך ייצאו.

    אם רק נהיה בדיעה אחת ולא יצאו השמאלנים הקיצוניים בהגנה מרבית ותמידית על אחיהם המוסלמים , היינו כבר חיים בשלום בארץ היהודים האמיתיים.

    חוצפן זה מה שאתה מושתן קטן מי אתה שלא תשרת את השרה ?
    מה היא אמרה בסך הכל ?
    שלא יעיזו הריירים הערבים בארץ הזו להרים את קולם ולבקש עוד מדינה פלסטינית שלישית כי כבר נותנים להם מדינה שתפקידה לאחד את כל הפלסטינים תחת קורת גג אחת.

    הגב לתגובה זו

    • כל מה שהיא אמרה או לא אמרה לא אומר שיש לו זכות בכלל לשרת או לא לשרת (ל''ת)

      אותה. לכלא., 24/11/07 22:44

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    כבר נמאס מכל הפלסטינאים במדינה

    xxxxxxx, 24/11/07 21:52

    תעשו טובה ותצאו לנו מהעיניים.
    נמאסתם.
    אתם מפריעים.
    אתם עלוקות- תנו לחיות בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    התנהגות ותגובת הסטודנט הערבי

    יהודה מימון, 24/11/07 21:52

    ''בעוונותי'' עבדתי עם הרבה ערבים ושמעתי מהם דברים שלא נעמו לאזני בגסות ובחוצפה .בתפקידי יכולתי לפטרם ועוד.אבל עבודה היא עבודה ופוליטיקה היא פוליטיקה ! ןבדמוקרטיה מותר לדבר ,לא לעסוק בה בעבודה! תנסה לפתוח פה באחת המדינות השכנות ,חוששני שלא תוכל לדבר יותר .אגב התנהגותך מוכיחה שהיא צודקת !בטח גם רצית להרשים את חבריך בחד''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    רק טרנספר לפלסטינים בישראל יפתור את הבעיה !!

    דן, 24/11/07 21:50

    לא יהיה לעולם דו קיום עם הפלסטינים. יש לעשות להם טרנספר כמו שעשו לגוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לכל הערבים, לא יעזור לכם, ישראל היא מדינה יהודית.

    מוטי, 24/11/07 21:49

    ובאמת, פלשתין היא התשובה לבעייה הלאומית שלכם, בדיוק כפי שישראל היא התשובה הלאומית לכל יהודי העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ל''ערבי-פלשסטיני'' אין מקום בבית שלנו !

    יהודי ישראלי, 24/11/07 21:48

    ךהעיף אותו ממשרה שלו לכל הרוחות, פשוט לא קונה מהם ותקראו לי גזען, לא קונה, לא מוכר, מ-ח-ר-י-ם !

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לשר את הפלשתינים והערבים לירדן מה הם עושים עוד כאן???? (ל''ת)

    טרנספר דחוף, 24/11/07 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ציפי ליבני לא הובנה נכון

    ישראלי, 24/11/07 21:48

    היא הצביעה על האבסורד שהפלסטינים מצד אחד דורשים את זכותם להגדרה עצמית, ומצד שני יוצאים נגד הגדרת ישראל כמדינה יהודית וכך שוללים את זכות ההגדרה העצמית מהיהודים. אין כאן שום גזענות או הכשרה של מעבר אזרחי ישראל ערבים למדינה הפלסטינית.

    בלי קשר, סופרמרקט הוא לא מקום לפרובוקציות פוליטיות.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד , ליבני צוטטה באופן מטעה

      יוסף, 24/11/07 22:12

      וחוץ מזה היא צודקת מאוד!
      זכות הגדרה עצמית לפלשתינאים , בבקשה ,
      ולנו גם כן!
      אי אפשר לבטל אותנו מפניהם.
      אני גאה להיות יהודי ישראלי בישראל היהודית!

      הגב לתגובה זו

      • מי שעושה עסקים ועיסקאות עם האוייב.....

        למה יצפה?, 24/11/07 23:58

        האוייב הוא אוייב שלא זנח את האוייבות.
        זאת הנקודה.
        וכל השאר זה חלם.

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    זה הוכחה נוספת לשקר שנקרא ערביי ישראל-פלסטינאים עם ת.ז ישראלית!

    נאו קונסרבטיב, 24/11/07 21:44

    נגד ההמנון,נגד הדגל,נגד סמליי המדינה,אופיה וזה לעולם לא ישתנה !.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    In the U.S. this person goes straight to jail

    Dan, 24/11/07 21:43

    It is about time we start to do something about it. This is how people were treating us in Europe 60 years ago.

    הגב לתגובה זו

    • Please stay in USA ... and

      arab, 24/11/07 22:58

      leave me in your mother

      סתם צחקתי

      יום טוב

      הגב לתגובה זו

      • You are right, it's about the time we have to take care those poepl

        and put them, 24/11/07 23:13

        in their place in Jorden. It's theier country and not here.

        הגב לתגובה זו

        • הגיע הזמן שתגמר שביתת המורים ושתלמדו אנגלית כמו שצריך. (ל''ת)

          אחד שיודע, 24/11/07 23:57

          הגב לתגובה זו

  • 76.

    תמשיכו ללקק לערבים!!! הם יהיו לראש ואנחנו לזנב!!!!!

    מתי, 24/11/07 21:42

    לא תעשה ברית עם היושב בארץ כי זה יהיה לך למוקש!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אתם לא יכולים לרצות ביטוי לאומי לפלשתינים ולשלול ביטוי לאומי לנו

    במדינה יהודית, 24/11/07 21:42

    תפגע כמה שאתה רוצה, אם תרצה אביא לך ממחטה. אנחנו לא מטומטמים ושום דיבור מסובן לא יסבן ויטשטש את זה שהעמדה של ערביי ישראל, מהמתונים ביותר ועד הלוחמניים ביותר, מוועדים דרך חברי הכנסת, ועד האזרחים עצמם, שוללת את זכותינו לבטוי לאומי בתוך ים של ביטוי לאומי ערבי סביבינו. אתה יכול להפגע עד מחר, אבל מספיק זה מספיק. אם אתם לא מוכנים לראות את הביטוי הלאומי שלכם באף אחת מהמדינות הערביות הקיימות, ומתבכיינים על הלאום הפלשתינאי, שלאט לאט מתברר שהומצא רק כדי להשמיד את ישראל, אז ציפי לבני מוכנה שתהיה לכם המדינה הפלשתינאית שלכם, אבל היא תהיה הבטוי הלאומי שלכם, וישראל תשאר הבטוי הלאומי של מדינת ישראל, וערבים שרוצים ביטוי לאומי לא יוכלו לבוא בטענות לישראל להפוך למדינת כל אזרחיה=מדינה מוסלמית, אלא יוכלו לעבור למדינה הפלשתינאית. שלום ותודה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הערבים לא הושפלו. הערבים שפלים ! (ל''ת)

    חץ, 24/11/07 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אתם לא יכולים לרצות ביטוי לאומי לפלשתינים ולשלול ביטוי לאומי לנו

    במדינה יהודית, 24/11/07 21:41

    תפגע כמה שאתה רוצה, אם תרצה אביא לך ממחטה. אנחנו לא מטומטמים ושום דיבור מסובן לא יסבן ויטשטש את זה שהעמדה של ערביי ישראל, מהמתונים ביותר ועד הלוחמניים ביותר, מוועדים דרך חברי הכנסת, ועד האזרחים עצמם, שוללת את זכותינו לבטוי לאומי בתוך ים של ביטוי לאומי ערבי סביבינו. אתה יכול להפגע עד מחר, אבל מספיק זה מספיק. אם אתם לא מוכנים לראות את הביטוי הלאומי שלכם באף אחת מהמדינות הערביות הקיימות, ומתבכיינים על הלאום הפלשתינאי, שלאט לאט מתברר שהומצא רק כדי להשמיד את ישראל, אז ציפי לבני מוכנה שתהיה לכם המדינה הפלשתינאית שלכם, אבל היא תהיה הבטוי הלאומי שלכם, וישראל תשאר הבטוי הלאומי של מדינת ישראל, וערבים שרוצים ביטוי לאומי לא יוכלו לבוא בטענות לישראל להפוך למדינת כל אזרחיה=מדינה מוסלמית, אלא יוכלו לעבור למדינה הפלשתינאית. שלום ותודה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    יש להעמיד את הערבי לדין על גזענות

    ד, 24/11/07 21:41

    ואני שואל את עצמי מה היה קורה אילו השוטר היהודי בנתב''ג היה מסרב להעביר ערבי בשל מוצאו. ובאופן כללי, הגיע הזמן לשלול מערבים שלא שרתו בצבא את הזכות ללמוד במוסדות אקדמיים ישראלים, וכן זכויות אחרות. בעולם מקובל שזכויות מקבלים רק אלה שעומדים בנטל החובות, ואילו בארץ רובה המכריע של האוכלוסיה הערבית בישראל אינו עומד בנטל החובות, ובראשן חובת השירות הצבאי או השירות הלאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לכו מפה כבר!!!

    אוהד, 24/11/07 21:38

    הארץ הזו לא לכם...

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ישראל היא מדינה יהודית. (ל''ת)

    יהודי, 24/11/07 21:34

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ציפי ליבני בסופר פארם

    דוד.פ, 24/11/07 21:33

    הגב' ליבני הגיעה לסופר כאדם פרטי ולא כשרת החוץ,לפיכך היה על הקופאי לשרתה ככל האדם.למזלנו רוב תושבי המדינה אינם כמוהו אחרת הרבה מהמגזר לו משתייך הבחור המשתמש בחופש הדמוקרטיה בצורה לא נכונה היו סובלים מאותה תופעה.אין ספק שהבחור אינו יכול לשרת קהל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חסר עמוד שדרה לאומי

      ג, 24/11/07 21:50

      במדינה ערבית היו תולים את הבחור בכיכר העיר, הורסים את ביתו ומגרשים את בני משפחתו. ובכלל, מה אתה מקשקש על כך ששרת החוץ הגיעה כאדם פרטי. הוא פגע בה כי היא שרת החוץ ולא אדם פרטי. אני מקווה שיש בחוק סעיף שיוכל לשלול מהאויב הערבי את האזרחות, ויגרשו אותו לעזה. נראה אותו מה כבר הוא ילמד בעזה, להיות קצב?

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    לא מוכנה לשלם לערבים ביטוח לאומי... (ל''ת)

    פקידת ב. לאומי, 24/11/07 21:28

    הגב לתגובה זו

    • אבל בית משפט עליון אוהב את הערבים (ל''ת)

      יפטרו אותך בלי, 24/11/07 21:45

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל הכבוד ג'ובראן,...

    נע'ם, 24/11/07 21:28

    אני מקווה שכל מי שמסכים להתבטאויות שלה יבין וידע שאנחנו לא שותקים ומוכנים לעשות הכל כדי להראות לה ולשכמותה שלא נשתוק. אנחנו איתך ג'ובראן ואם זה ידרוש שכולנו נעמוד ונגיד לה את כל מה שאמרת אנחנו נהיה שם ונשמיע את דברינו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      ג'אבר, 24/11/07 22:33

      אל תשתוק תמשיך לדבר במהרה בימינו תדבר בחורן (סוריה) תוכל לבחור את ההסעה אוטובוס נתיב (נצרת) או מסיעי עירון (כפר קרע) . תאמין לי סוף סוף תגיע למקום שאבותיך באו ממנו.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    תגובה

    ג, 24/11/07 21:28

    חבריה , שונאי עצמכם לפני שנאתכם לערבים :
    למה לא לגשת לכל חמולה ולהתפשר על מחיר עזיבתם מרצונם , לתת להם ללכת לכל מדינה שייבחרו מרצונם החופשי , ולפני הכל שיפקד להם הסכום שיידרשו ( בגבול ההגיון ) במדינה שאליה יבחרו להגר וכתנאי יתחמו וימסרו את תעודת הזהות שלהם .
    תאמינו לי שעשרות אלפי ערבים ייסכימו , אבל אף אחד נורמלי לא מבין . הרי לכל אדם יש מחיר !!!

    הגב לתגובה זו

    • למה לא? כי מייד יצוץ בג''צ שיפסול כל העניין על הסף.

      כבשה פועה, 24/11/07 21:48

      ברמה המעשית, אכן ניתן לפתור כל העניין בכסף. בוא נאמר תמורת סכום עגול של כ 100 מיליארד דולר, אפשר לרכוש לכל הערבים כרטיס טיסה בכוון אחד. אבל ברור לך בוודאי כי הליך פסילת תעודות הזהות או הוצאתו לפועל של חלקו השני של החוזה ( שליחתם מחוץ לגבולות המדינה הציונית) לא יעבור בבג''צ, כך שלאחר קבלת הכספים הם ימשיכו לשבת פה, להצביע לכנסת, לדבר על קיפוח ולהינות מן הביטוח הלאומי.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    תגובה

    ג, 24/11/07 21:28

    חבריה , שונאי עצמכם לפני שנאתכם לערבים :
    למה לא לגשת לכל חמולה ולהתפשר על מחיר עזיבתם מרצונם , לתת להם ללכת לכל מדינה שייבחרו מרצונם החופשי , ולפני הכל שיפקד להם הסכום שיידרשו ( בגבול ההגיון ) במדינה שאליה יבחרו להגר וכתנאי יתחמו וימסרו את תעודת הזהות שלהם .
    תאמינו לי שעשרות אלפי ערבים ייסכימו , אבל אף אחד נורמלי לא מבין . הרי לכל אדם יש מחיר !!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    איך ''ערבי פאלסטיני שגר במולדתו'' מתיישב עם העובדה שהוא גר בישראל?

    אבי, 24/11/07 21:27

    או שהוא רואה במדינה מדינה ערבית או פאלסטינית.
    אבל, בכל מקרה - לא מדינת ישראל.

    חביבי, אתה מיעוט ותישאר מיעוט!
    אז בבקשה להתיישר לימין!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    צודק. כל הכבוד!! בוז לגזענים!! (ל''ת)

    עומר, 24/11/07 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אל תקנו אצלהם ותפרנסו אותם (ל''ת)

    דביר, 24/11/07 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    זאת הבעיה בסופר פארם - תקראו ןתעבירו

    רוקח, 24/11/07 21:25

    הם רוצים להוזיל עליות אז שוכרים רוקחים שלמדו באוניברסיטת רבת עמון.

    מי יכול ללמוד שם ? ישראלים - כן אבל רק כאלו ממוצא מסוים . מי הולך לשם רק אלו שלא התקבלו בארץ.

    ככה השוק מוצף ברוקחים בוגרי רבת עמון שמורידים את שכר ברוקחים. בתחילה בצפון (זה כבר ירד ל50% לרוקח שמתחיל לעבוד היום) וזה זולג דרומה.

    מדוע משרד הבריאות מאפשר לרוקחים שלמדו ברבת עמון לעבוד בשיראל - שיעבדו בירדן.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אחי גם בנהריה זה ככה (ל''ת)

      טרנספר, 24/11/07 21:50

      הגב לתגובה זו

      • בשום מדינה בעולם

        די לאפליה, 24/11/07 22:57

        לא עושים הקלות לרוקחים מידן ונותנים להם לעבור עם פקטור את בחינת משרד הבריאות.

        מי שרוצה לעבוד ברוקחות בישראל שישלמד באוניברסיטה העברית בירושלים. יש שם פקולטה מעולה לרוקחות.

        הגב לתגובה זו

    • לא נכון, מידע פנימי אני יודע שהם

      עובד הנהלהלשעבר, 24/11/07 22:00

      מעדיפים רוקחים ערבים מסיבות פוליטיות כדי לעשות ''אפליה מתקנת'' ולא בשביל להוזיל מחירים.

      הגב לתגובה זו

    • רוקחים מירדן

      רוקח, 24/11/07 22:04

      ועוד נותנים להם פקטור כדי שיעברו את הבחינות של משרד הבריאות

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    וכערבי פלסטינאי יאללה תעוף מפה !!!! (ל''ת)

    דודו קים, 24/11/07 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    יש חוסר רגישות משואת כלפי

    נח, 24/11/07 21:24

    אזרחי המדינה!!!וכונתי לא רק במקרה הזה.,לבני בדבריה הוכיחה זלזול בחלק מהאוכוסיה.התנהגותו של הסטודנט היא בלתי נסבלת!.מה הסטודנט הזה עשה עבור המדינה שיכול ללמוד,כשבן גילו היהודי חייב לשרת בצבא?ואחרי אבוד של שנים לא מקבל מקום באניברסיטה,כי ''בן- דודו קבל את המקום המשורין ''

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מעכשיו לא משרתים שום ח''כ ערבי !!

    יגאל ש, 24/11/07 21:23

    הדברים שהם אומרים ומעודדים בעד המשך ''ההתנגדות הפלשתינאית'' ושחרור ''האדמות הכבושות'' תוך שפיכת דם יהודי, הם הדברים הבאמת חמורים שראויים גינוי וראוי אף לאסור אותם על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה כל כל רע להם במדינה פלשטינית שהם בעדה?? (ל''ת)

    מצדיק את ליבני, 24/11/07 21:21

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אתה צריך חינוך מחדש

    פרידמן, 24/11/07 21:21

    אתה כותב הכתבה נישמע שאתה תומך בערבי שסירב לשרת לקוחה יהודייה הגברת לבני ... אני בז לך אתה צריך חינוך מחדש להיות ציוני ויהודי אתה והחבורה שלך העיתנאים שכחתם שזה מדינה יהודית

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    גייס חמישי (ל''ת)

    מייק, 24/11/07 21:17

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אתה מעורר סערה ולא גברת לבני

    טרודנט, 24/11/07 21:08

    אתה מעורר סערה ... הגברת לבני חוזרת למקורות מאז מות אימא שלה הגיבורה האגדית שעזרה לתקומת הארץ והמדינה מה קרה? אותו ערבי הוא וכל ערבי ישראל בתמיכה של הבוגדים מבני עמנו רוצים לתת להם מדינה פליסטינית זה בסדר... אבל הם רוצים גם מדינה דו לאומית שזה סופה של מדינה היהודית הם רצים לקחת גם את החלק הקטן שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אתה מעורר סערה ולא גברת לבני

    טרודנט, 24/11/07 21:07

    אתה מעורר סערה ... הגברת לבני חוזרת למקורות מאז מות אימא שלה הגיבורה האגדית שעזרה לתקומת הארץ והמדינה מה קרה? אותו ערבי הוא וכל ערבי ישראל בתמיכה של הבוגדים מבני עמנו רוצים לתת להם מדינה פליסטינית זה בסדר... אבל הם רוצים גם מדינה דו לאומית שזה סופה של מדינה היהודית הם רצים לקחת גם את החלק הקטן שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אני לא מבין ...

    דני, 24/11/07 21:07

    אם הוא אזרח ערבי פלסטיני אז מה הבעיה שיצטרף לעם שלו ?
    נניח שהוא טוען שזו מולדתו - אז מה מפריע לו אם נשאיר אותו במקומו ורק נזיז קצת את קו הגבול ?
    מה הוא מתעקש להידבק אלינו ?
    צריך להבהיר להם בפשטות - אנו לא מסתדרים לכן אנו מתגרשים .
    קח את האדמה שלך ולך לך אל ארץ פלסטין .

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אתה מעורר סערה ולא גברת לבני

    טרודנט, 24/11/07 21:06

    אתה מעורר סערה ... הגברת לבני חוזרת למקורות מאז מות אימא שלה הגיבורה האגדית שעזרה לתקומת הארץ והמדינה מה קרה? אותו ערבי הוא וכל ערבי ישראל בתמיכה של הבוגדים מבני עמנו רוצים לתת להם מדינה פליסטינית זה בסדר... אבל הם רוצים גם מדינה דו לאומית שזה סופה של מדינה היהודית הם רצים לקחת גם את החלק הקטן שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מעניין איך השר מג'אדלה היה מגיב אם אני אל הייתי משרת אותו (ל''ת)

    חוצפה, 24/11/07 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הערבים מתחילים לדאוג

    דן, 24/11/07 21:03

    עוד מעט יתנו להם את מה שהם רצו כל השנים - להתאחד עם אחיהם הפלסטינים .
    הלוואי, הלוואי, הלוואי

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    להחרים את הסופרפארם אם לא יפוטר הפלשתינאי, ומייד!! (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 24/11/07 21:00

    הגב לתגובה זו

    • צודק. יש להטיל חרם על סופר פארם (ל''ת)

      ש, 24/11/07 21:52

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    האם תעורר ''סערה ציבורית'' בתישקורת? האם מישהו בימין הרופס ידרוש לפטר

    דרור מרמת גן, 24/11/07 20:59

    את הפלשתינאי הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מישהו חושב שהפלשתינאי הזה יפוטר?! אין סיכוי! הוא יודע את זה.

    דרור מרמת גן, 24/11/07 20:58

    מדינה חולה ומתפוררת!
    אני מניח שאם יהודי מהימין היה פועל כך, האופורטוניסטית הבזוייה הייתה דורשת לפטרו.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הוא צודק

    סטודנט, 24/11/07 20:56

    הבחור צודק...
    אמרתי לה שההתבטאויות שלה פוגעות בדו-קיום ובדמוקרטיה ומשרתות את הגזענים ואת הטרנספריסטים''

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    די לגזענות! תפסיקו זה מגעיל מה שיש כאן. (ל''ת)

    מימי, 24/11/07 20:55

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עמדתו היא הגזענית

    אלון, 24/11/07 20:55

    לפלשתינים שתיהיה מדינה הוא בטח מוכן אבל להכיר בזכותו של העם היהודי למדינה לא. זו המולדת שלו הוא אומר, לא של היהודים. לא רק שזה סילוף של ההיסטוריה, אלה זה אמירה של לנו מגיע מדינה ולכם לא. או במילים אחרות גזענות.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה??? ארץ זו שלנו, אתם בסופו של דבר תצאו ממנה , אתם המחבל האמיתי (ל''ת)

    רבי, 24/11/07 20:53

    הגב לתגובה זו

    • פו זה מדינת היהודים

      כהנא, 24/11/07 21:32

      אתה בס''כ ערבי צמא דם

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    הערבים בעד שתי מדינות לעם אחד

    האזרח, 24/11/07 20:52

    לפלסטינים. וככל שנשקר את עצמנו כך הם יאמינו יותר שזה אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    א''כ שיפסלו משהו ערבי מסיבה כמו חוסר התאמה חברתית למקום העבודה שלא

    גזענות, 24/11/07 20:52

    הרי מה שהצעד הפוליטי הפרטי שלו גורם זה נזק כלכלי לחברה שמעסיקה אותו. חברה עסקית פרטית ששיקוליה הם כלכלים נטו מעסיקה מישהו כדי שישרת את לקוחותיה ויתרום לצמחתה הכלכלית והנה המועסק פועל בדיוק בניגוד לאינטרסים של החברה. הרי השרה עשוייה להחרים את הרשת כאדם פרטי ומה הוא יפצה את החברה על כך. לכן צעד זה בסופו של דבר לטעמי הוא ''גול עצמ'' לערבים. במציאות בה ערבי ישאל מתוננים על אבטלה ואפליה בקבלה למקום עבודה ערבי שמתקבל למקום עבודה צריך להוכיח את עצמו ולהצטיין כדי לפתוח דלתות לערבים נוספים ומה שהבחור עש זה בדיוק להפך.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הערבים בעד שתי מדינות לעם אחד

    האזרח, 24/11/07 20:52

    לפלסטינים. וככל שנשקר את עצמנו כך הם יאמינו יותר שזה אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הערבים בעד שתי מדינות לעם אחד

    האזרח, 24/11/07 20:52

    לפלסטינים. וככל שנשקר את עצמנו כך הם יאמינו יותר שזה אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הערבים(אביריי הדמוקרטיה)ממציאים דבר חדש:הפגנה דמוקרטית של קופאים... (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 24/11/07 20:52

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הערבים בעד שתי מדינות לעם אחד

    האזרח, 24/11/07 20:52

    לפלסטינים. וככל שנשקר את עצמנו כך הם יאמינו יותר שזה אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גם אנחנו נעשה כך חבר כנסת או ערבי אחר שידברו

    TUPACAMARU, 24/11/07 20:51

    נגד המדינה סמליה מוסדותיה לא יקבלו טיפול רפואי או עבודה או ביטוח לאומי!!!!! כמו שאתה נותן כך אתה מקבל!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לבני להתעורר החינוך שווה יותר שיעור במחאה (ל''ת)

    מחנך, 24/11/07 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני קורא לכל הקופאים באשר הם לא לתת שירות לאף ערבי!ואם יתלוננו (ל''ת)

    תהיה לכם סיבה!, 24/11/07 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הוא רק מוכיח את מה שאמרה -

    יובל, 24/11/07 20:47

    אני לא מבין איך אותו ערבי וגם ראשי המפלגות הערביות לא מבינות כמה מגוחך הם נשמעים - השרה לבני, שבעצם מציעה לספח את ערביי ישראל לרשות הפלשתינית פוגעים באותו קופאי כ ''כאזרח ערבי-פלשתיני '' - וגם גם קראו לו ראשי מפלגתו - הרי זה יותר ממחזק את מה שהציעה! אתם רואים את עצמכם כערבים פלשתינים - אז לכו להיות אזרחי הרשות הפלשתינאית! ותפסיקו לבלבל לנו את המוח. כשאתם תומכים במי שמפוצץ אצלינו אוטובוסים ומי שזורק עלינו טילים - אל תתפלאו שאנחנו לא רוצים אתכם פה!

    הגב לתגובה זו

    • דיי לגזענות

      עלי, 24/11/07 21:28

      לא מפליא אותי הגזענות של שרת החוץ, כל שר, או כל אזרח. יהודי הוא טוב שהוא חי בפחד. ברגע שיהודי מרגיש טיפת ביטחון או כבוד מתחיל להשתולל ומאבד עשתונות. הרי, העם היהודי לא רגיל, ולא יודע איך לשלוט בגורלו. איך פתאום הוא שולט בעם אחר. הלא כתוב בתורה , ''עבד כי ימלוך''. למשך חמש אלפי שנה העם היהודי היה שם של עבדים...בבקשה לא לכעוס על הדברים שלי, אני רק מצתת מהיסטורית העם הזה.

      הגב לתגובה זו

      • אולי לא שולטים,אבל דופקים אותכם

        השולט, 24/11/07 21:47

        נכון? כואב לך? אז מי העבדים עכשיו? מי בוכה על מחסומים,אפליות,חוסר שיוויון?
        אפילו בתור עבדים אתם בכיינים מדי, לראיה: הקופאי הטמבל יפסיד את מקום עבודתות כי אננננחנו שולטים בכם.
        אבלת אל תדאג, בקרוב תעברו כולכם למדינת פלסטין שלכם (שתיהיה ,דרך אגב, עבד של ישראל.למה? כי אתם יודעים רק לבכות ולחלום בכאילו.)

        הגב לתגובה זו

      • טעות קטנה עלי

        ירון, 24/11/07 21:55

        לא ''אל-קודס'' אלא ירושלים...כדאי שתפנים את זה גבר

        הגב לתגובה זו

      • אתה מה? מצתת?

        ידיד, 25/11/07 09:29

        אתה לא חכם במיוחד נכון

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    משפט שלמה

    יופי טופי, 24/11/07 20:47

    למה , למה אנו עושים זאת לעצמנו ? מי שאשם בכך זה רק אנחנו , ''החברה הישראלית המתיפיפת והדמוקרטית '' עלאק....חוצפה שלא תאמן כדוגמתה , הערבי מכריז על עצמו כפלשתינאי , מדוע הוא מועסק ומקבל זכויות של אזרח ישראלי , הרי הוא פלשתינאי , עפ''י דבריו.....אז שילך ויעבוד יחד עם אחיו הפלשתינאים ולא יבקש זכויות של ישראלים , כשאיננו מכיר בהם כריבונים במקום בו הוא חי.
    למי שעוד לא הבין , אנו במו ידינו מביאים על עצמנו את סופנו ואת החרבת ביתינו , ויבוא היום שנחטוף בגדול מהאוייב שמבית - הערבים שחיים ונהנים פעמיים : פעם אחת מהזכויות שהמדינה נותנת , שלא היו מקבלים באף מדינה ערבית באיזור ופעם שנייה מחופש הביטווי , שמאפשר להם תמיכה בפלשתינאים.
    הגיע הזמן שמי שמנהל את המדינה , אותם מדינאים ''דגולים'' ישימו לזה סוף , ויפה שעה אחת קודם , אחרת סופנו יהיה מהיר מהצפוי ולאו דווקא מאויבים מבחוץ.לחוקק חוקים שלא יאפשרו לערבע שתומך בפלשתינאים לקבל זכויות מהמדינה , בטח שלא עבודה ובטח שלא כסף , שיקבל מאחיו הפלשתינאים שהוא כ'כ דואג להם , ואז נראה אותם , את אותם ערבים צבועים , אין מה לעשות , ערבע נשאר ערבי , שקרן , חמדן וצבוע.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כהנא צדק בגדול! הבן-אדם ראה את העתיד!!!!! (ל''ת)

    טרנספר עכשיו!!!, 24/11/07 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ליבני הילד הזה לימד אותך לקח (ל''ת)

    תל אביבי מהס. פ, 24/11/07 20:46

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד לבחור...צריכב ללמוד לדבר בכבוד לאנשים (ל''ת)

    דמוקרט, 24/11/07 20:45

    הגב לתגובה זו

    • הערבים הורגים אחד את השני

      יגאל, 24/11/07 21:26

      ואתה מתרעם על כך שלא מדברים אליהם יפה?!?

      קצת פורפורציה בחיים לא תזיק,

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הציבור הערבי ימצא בית חם בפלסטין. זו התחייבות של העולם אליהם. (ל''ת)

    יאללה צאו לדרך., 24/11/07 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אין כזה דבר ''ערבי ישראלי''.....רק ערבי! או....

    נקודה, 24/11/07 20:43

    ערבי מצרי או ערבי ירדני!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גם מנהל הביטוח הלאומי חושב כמו ליבני!

    דמר94, 24/11/07 20:43

    אני בטוח שהערבים הנעלבים, לא יסכימו לקחת את הכסף מגזעני ביטוח לאומי!
    מישהו חושב אחרת?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לאן הגענו?לגרש אותו מהארץ!!!וכל קופאי יהודי,נא לא לשרת ערבים!!!! (ל''ת)

    צבועים!, 24/11/07 20:42

    הגב לתגובה זו

    • נראה בסופו של דבר מי יצא הההההההה (ל''ת)

      רבי, 24/11/07 21:01

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    חוצפה.לפטר אותו מיד!

    ענת, 24/11/07 20:40

    אין שום מקום להבנה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בנראה שהערבים הפנימו

    מסטיק, 24/11/07 20:38

    שאם הם ינסו יחזרו על שקר מסויים אולי הוא יהפוך לאמת..

    הכרזתם מלחמה על ישראל, ועזבתם עד שתנצחו - אבל אופס הפסדתם :(
    עכשיו אתה וחבריך נעלבים כשמזכירים לכם שהבית שלכם הוא עם אחיכם שוחרי השלום מהחמאס, הרבה יותר קל לפתוח סניפים של אלקעידה[סליחה - חד''ש] באוניברסיטת חיפה ולגור בישראל [אבל לשנוא אותה ולא להכיר בקיומה], לעבוד ביוש ולהתלונן שאתה לא מקבל שכר מינימום[אפילו שמבחינתך זה לא שטח ישראלי]
    לא תשב בחיבוק ידיים כשקוראים לך לחזור הביתה, אבל לא אכפת לך שהדוד מאיראן יפוצץ אותך

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ציפי,אל תתייחסי,הם בדרך החוצה !!!

    אייל, 24/11/07 20:38

    הבני דודים עושים פוזות,נראה אותם אצל איסמעיל הנייה,תאמיני לי ,הם ילקקו לך ת'רגליים כדי לחזור לפה חחחח

    הגב לתגובה זו

    • תתביש בן אדם, אתה בסופו של דבר בדרך החוצה (ל''ת)

      רבי, 24/11/07 20:57

      הגב לתגובה זו

      • רק תחת שלטון ערבי תתגעגעו לסיר הבשר (ל''ת)

        החוצה החוצה, 24/11/07 22:02

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    יצא המרצע מהשק

    yb, 24/11/07 20:38

    הגיע הזמן להעמיד את כל ערביי ישראל או כל שם אחר שהם נקראים בפני העובדה שהם חיים כל כך טוב במדינה הזו רק בגלל העובדה שמדינה זו היא מדינת היהודים .במדינות ערב מזמן היו מעיפים אותם לארבע רוחות השמיים ללא אפשרות להסביר מי נגד מי רצוי שהשרה הנכבדת תאזור אומץ ולא תחשוש מתגובות שעפות באויר חדשות לבקרים ,ממילא תמיד יהיו עלינו ביקורת עלי והצליחי

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יצא המרצע מהשק

    yb, 24/11/07 20:37

    הגיע הזמן להעמיד את כל ערביי ישראל או כל שם אחר שהם נקראים בפני העובדה שהם חיים כל כך טוב במדינה הזו רק בגלל העובדה שמדינה זו היא מדינת היהודים .במדינות ערב מזמן היו מעיפים אותם לארבע רוחות השמיים ללא אפשרות להסביר מי נגד מי רצוי שהשרה הנכבדת תאזור אומץ ולא תחשוש מתגובות שעפות באויר חדשות לבקרים ,ממילא תמיד יהיו עלינו ביקורת עלי והצליחי

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אז נעביר אותך לעירן,

    יוסי, 24/11/07 20:37

    במידה ואתה לא מעונין לעבור למידנה שלך פלסטין אז אני אדאג שתעבור לעירן שם כרוב לודאי תשרת נאמנה את הנשיא ,ושם כרוב לודאי תאהיה יו''ר , השאלה איפה , תתביש לך . מה ששרת הלוץ עשתה למען המדינה כל הערבים כולל הדרוזים הבדואים לא עשו ואני מאמין מהכרותי איתם לא יעשו, תחזור לכפר , מה אתה עושה בתל אביב ?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ליבני תמשיכי ישר כוח גדול (ל''ת)

    להפציץ את עזה, 24/11/07 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    סופר פארם - אות כבוד

    ראובן, 24/11/07 20:35

    כל הכבוד לסופר פארם על תגובתה המהירה והנכונה.
    זה מקום עבודה ולא פרלמנט או הפגנה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מלשכתו של שרת החוץ....אוי וויי (ל''ת)

    dan, 24/11/07 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני לא קונה יותר בסופר פארם! למה הם מעסיקים מחבלים? (ל''ת)

    תותו, 24/11/07 20:34

    הגב לתגובה זו

    • כי הבעלים והמנכ''ל שמאלנים קיצוניים (ל''ת)

      ומעדיפים להעסיק, 24/11/07 21:58

      הגב לתגובה זו

    • סליחה... שלא תקנה הההה תתבייש לך חתיכת גזעני (ל''ת)

      אדם, 24/11/07 22:57

      הגב לתגובה זו

      • אדם - לך לעזה

        אורן, 25/11/07 00:20

        מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל הכבוד לעבד אל פתח, עכשיו תלך..-

    אברהם אבינו, 24/11/07 20:34

    מכאן. אל מולדתך אל המדבר. תעניש אותנו בכך שתלך מפה.. אל תשכח גם לקחת את בני משפחתך.. ואל תדאג, נזיל דמעה, אך נתגבר.. היה שלום. .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד לקופאי

    מישהו, 24/11/07 20:34

    על התבטאות כזו לא הייתי נותן לה להיכנס, גועל נפש

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מצוין! גם אני קורא לכל היהודים לא לתת שירות לערבים (ל''ת)

    יאיר, 24/11/07 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יצא המרצע! אסור להעסיק ערבים!

    שמאלן לשעבר, 24/11/07 20:32

    מה הדבר הבא רופא ערבי שייתן ליהודי למות כי יש לו מדבקה כזו או אחרת על התיק?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יצא המרצע! אסור להעסיק ערבים!

    שמאלן לשעבר, 24/11/07 20:32

    מה הדבר הבא רופא ערבי שייתן ליהודי למות כי יש לו מדבקה כזו או אחרת על התיק?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד לליבני על עמידתה על דעתה ועקרונותיה!!! (ל''ת)

    זהר, 24/11/07 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הפרובוקציה היא של שרת החוץ. ערביי ישראל הם אזרחים כמונו. (ל''ת)

    ישראלי שפוי, 24/11/07 20:29

    הגב לתגובה זו

    • כל עוד הם לא מקבלים את קיומה של מדינת ישראל במתכונתה הנוכחית הם (ל''ת)

      מועמדים לטרנספר, 24/11/07 20:35

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אתם אלה שדורשים בכל הפגנה שתי מדינות לשני עמים

    לוק, 24/11/07 20:29

    ואם סוף סוף עברתם את מחסום ה-BBB במוח של כל אלה שהתנגדו אתם קןראים לזה גזענות? לא נוכל לחיות איתכם לנצח. אין מצב שתמשיכו לרקוד על חלום המהפיכה ולטחון תקציבים מהמדינה שאתם כל כך שונאים - שתי מדינות לשני עמים!!! ואם זה נקרא טרנספר - אז טרנספר רבאק. אז תתחילו לארוז החלום שלכם עומד להתגשם.

    הגב לתגובה זו

    • טעות בידך! זה היה השלב הקודם בתורת השלבים של אש''ף

      השלב הנוכחי הוא, 24/11/07 21:08

      מדינה דו לאומית שתקעקע כל סממן יהודי ותהפוך בחסות הדמוקרטיה למדינה איסלאמית.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    זכותו היתה להביע את דעתו בצורה זו, אגב , לבני צודקת

    יוסי, 24/11/07 20:28

    זוהי מדינה דמוקרטית וזכות המחאה שלו קיימת. גם אם לגופו של ענין ליבני צודקת. זהון ההבדל בין דמוקרטיה לבין דיקטטורה.

    הגב לתגובה זו

    • טעות בידך... הוא לא אמור להביא את עמדותיו לעבודה ולנהוג על פיהן...

      ג.ק., 24/11/07 20:46

      הוא מקבל תשלום/משכורת כדי לבצע את המוטל עליו ולא כדי להביע את דעתו במקום עבודתו ובצורה שנוגדת את האינטרסים והצרכים של מעבידו.

      זכותו להביע את דעתו הפוליטית אינה מקנה לו זכות לא למלא את תפקידו במקום עבודתו. שיפגין את עמדותיו בזמנו החופשי ולא בזמן שעליו הוא מקבל תשלום ממעבידו.

      הגב לתגובה זו

    • הבחור רוצה להתפרסם ולעשות לעצמו קריירה פוליטית.

      נו באמת., 24/11/07 22:59

      הוא מנצל את הדמוקרטיה והסובלנות שיש במדינה לסוסים הטרויאנים בתוכה. צריך לרוצץ את ראש הנחש כשהוא קטן.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לפטר את הישמעאלי!!! (ל''ת)

    הודיני, 24/11/07 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נשמע בחור רציני. כל הכבוד למי שעומד על דעתו ועקרונתיו. (ל''ת)

    דודי, 24/11/07 20:26

    הגב לתגובה זו

    • דודי,בא לך עליו? (ל''ת)

      טל, 24/11/07 21:25

      הגב לתגובה זו

    • כך אנחנו נפסיק להעסיק אותם

      פרפר, 24/11/07 21:26

      כן אתה צודק שיירבו הרבה כאלה כך תהייה לנו עילה טובה מאוד שנפסיק להעסיק אותם ואז הם יברחו לשטחים

      הגב לתגובה זו

      • איפה נשמע שעובד יביע דעתו בזמן העבודה? שר לא יפחד בארץ דמוקרטית להב

        יע את דעתו כיוו, 24/11/07 22:49

        שזו עבדתו. ואם נראה לך שהוא צודק, לך לעזה ותגור שם כי דעותיך לא מתאימות לישראלי שרוצה לשמור על מולדתו השייכת ליהודים.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    שהערבים יפגינו קצת נאמנות למדינת ישראל ולא רק לפלשתינאים! (ל''ת)

    גיס חמישי, 24/11/07 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לך (ל''ת)

    אלי, 24/11/07 20:24

    הגב לתגובה זו

    • נכון. כל הכבוד לך מנהל המשמרת!

      @@, 24/11/07 20:30

      צריך להעיף אותו מהסופר פארם, אחרת אני מחרים את המקום.

      הגב לתגובה זו

      • סליחה שלא הבהרתי דברי.התכוונתי למנהל המשמרת. (ל''ת)

        אלי, 25/11/07 00:01

        הגב לתגובה זו

      • מאוקטובר 2000 אני לא קונה מערבים כלום.

        ערן, 25/11/07 00:59

        שקל הם לא יראו ממני

        הגב לתגובה זו