• 60.

    ליברמן יכול להיות רק מס. 2 של אלי ישי וגם זה בקושי! (ל''ת)

    רבבבבבבבבדיה, 07/12/07 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חבל שבפוליטיקה ישראלית עולים לשלטון אנשים

    בוריס ד, 24/11/07 23:53

    לא אמתיים, כמו ליברמן.
    לא חשב שהוא יקבל קולות קרוב לזה שקיבל.
    - בעיה שאין עבור מי להצביע. -זה בעיה שאין מנהיג נכון לעם יהודי.
    כנראה את הקנוניות מושחתות לא נותנים לעלות לאדם הנכון.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    היכן היה ליברמן בהתנתקות ????

    888, 24/11/07 22:39

    בעת ההתנתקות לא שמענו קול אחד - את קולו של ליברמן? כל הימין הפגין, רעש, געש, אבל ליברמן החריש. לי זה היה ברור שליברמן כבר לא ימני, והיום החשש אכן מתאמת. לא הכיסא הוא הנר לרגליו של ליברמן, אלא המהפך שעבר בדיעותיו הפוליטיות. מזל שלא נתתי לו את קולי.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ליברמן..בבחירות 2010 ההיתרסקות שלך מובטחת!!! (ל''ת)

    RENATA, 24/11/07 21:23

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ליברמן מזוייף הנאמנים בחזרה

    חיים, 24/11/07 21:05

    אי אפשר להאמין כבר לליברמן אם הליכוד יחזיר את לנדאו קרא יתום והנאמנים שצדקו בכול מלה יצביעו ליכוד

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ליברמן פולטיקאי ממולח?! נהנתן ממדרגה ראשונה

    RENATA, 24/11/07 20:55

    יחבור לביביהו?!
    יחבור לכול מי שיאפשר לו..
    לרוץ כל הדרך אל הבנק
    תואם את אסתרינה טירטורינהNBA
    תואם המושחתים
    תואם אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מדהים להיווכח איזה תגובות (ממש לא פרובוקטיביות) מצנזרים כאן..

    לא זו היתה, 24/11/07 15:08

    ואגב, גם אילו היו פרובוקטיביות - הרי היה זה המלח ופילפל, נשמת אפו של כל וויכוח הגון ומרתק...אז מה הרבותא ?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אם תצרף את ליברמן אני אשקול להצביע לפלגת התקוה

    הצופה, 24/11/07 09:07

    ויש עוד הרבה אנשים ערכיים כמוני!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ליברמן יחד עם ביבי,נכס לקדימה. (ל''ת)

    נתן.ש, 24/11/07 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ביבי

    אבי, 24/11/07 07:29

    אם יש לך תתכנית להחזיר את ליברמן...
    זה יחזיר גם אותי למפלגה אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אבירי התקשורת והשמאל בפניקה בנימין נתניהו מוביל בסקרים (ל''ת)

    הם מפחדיםםםםםםם, 24/11/07 00:49

    הגב לתגובה זו

    • רק במשאלים שביבי מזמין וקובע מראש את התוצאה (ל''ת)

      סחריר, 24/11/07 06:36

      הגב לתגובה זו

      • הסקרים האלה הם ווירטואלים ולא רלוונטים . ביבי לא יהיה ראש ממשלה

        benzi. a, 24/11/07 10:22

        כל הסקרים האלה הם כלל לא משקפים את המציאות. כי רוב הציבור הנורמטיבי והיצרני כלל לא משתף פעולה עם הסוקרים. ולדוגמה. הסוקרים פונים לכ 10.000 נשאלים. ובקושי מצליחים לקבל תשובות נוקפות לגבי השקפתם ודעותיהם מכ 500 . וזה אומר שאצל תומכי ביבי יש התלהבות לפניית הסוקרים כי עבורם כמו הביבי שלהם כל יום זה יום בחירות. . ואילו אחרים מתחמקים מלהשיב וטורקים מייד.
        בערב הבחירות ב 2010 פני הדברים יראו אחרת . על כל פנים הביבי הזה בחיים לא יהיה ראש ממשלה. הוא יצטרך להזיע הרבה כדי לשמר את ה11 12 המדטים שיש לו היום ימים יגידו.

        הגב לתגובה זו

        • למה, אתה זה שקובע? (ל''ת)

          עוד טיפש על, 24/11/07 14:54

          הגב לתגובה זו

      • כן, שמענו עליכם. בגלל זה ההיסטריה.... (ל''ת)

        אז תהיו רגועים, 24/11/07 14:53

        הגב לתגובה זו

    • בנימין נתניהו שר האוצר שר החוץ ראש ממשלה שגריר ישראל באו''ם (ל''ת)

      מדינאי מפוכח, 24/11/07 22:02

      הגב לתגובה זו

    • המדינה צריכה נתניהו כפול 5 שר אוצר חוץ ביטחון חינוך וראש ממשלה (ל''ת)

      אהוד ברח, 24/11/07 22:09

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ליברמן,תמכת באולמרט לתת לעבאס שריוניות,מי בדיוק על הכוונת שלהם,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 23/11/07 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ביבי חביבי,,ב''ה שעתך מגיעה,,אל נא תתפתה לפליטי קדימה ולליברמן ,,,, (ל''ת)

    ביבי=הטוב שיש, 23/11/07 22:30

    הגב לתגובה זו

    • לביבי עד 120 ,באופוזיציה. (ל''ת)

      נתן.ש, 24/11/07 17:28

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ליברמן אדם לכל עת, כבר לא פונקציה,אף אחד לא יצרף אותו לשום דבר (ל''ת)

    חוני מעגל פינות, 23/11/07 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הכי טוב ארקדי גיידמק. הוא כי הוא פטרון ותומך של בית''ר ירושלים.

    רוצים את גיידמק, 23/11/07 17:19

    ביבי ראש ממשלה
    גיידמק שר הספורט
    בית''ר אלופה לנצח נצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שברוטוס ישאר עם משענת קנה רצוץ

    אנטוני הופקינס, 23/11/07 16:13

    הישמעלים יתאסלמו בסוף הדרך וזאת נחמתי.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לפי סקר ישראל היום ליברמן עומד על 7 מנדטים

    מעדכן, 23/11/07 14:42

    רק שתדעו

    הגב לתגובה זו

    • לפי הסקר ובמבט כללי רוב מצביעי הליכוד הם בבונים ופסיכים (ל''ת)

      אזרח הארץ, 23/11/07 17:25

      הגב לתגובה זו

      • לאזרח הארץ אתה גזען את התגובה הגזענית שלך יש למחוק (ל''ת)

        בניגוד לחוק נגד, 24/11/07 00:03

        הגב לתגובה זו

      • זו התשובה הכי אינטליגנטית שיכולת לגרד?.. (ל''ת)

        בתור, 24/11/07 14:57

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    עדיף את יחיאל חזן. כמשנה לביבי מעל פני ליברמן .

    ליכודניק עצבני, 23/11/07 14:07

    לפחות יחיאל חזן הוא אחד מי שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ליברמן בליכוד. זה כמו אמיר פרץ שגנב את מפלגת העבודה .

    יודע דבר, 23/11/07 13:30

    והכי חשוב שאם לברמן והליכוד הם היום 23 מנדטים. בבחירות הבאות שהם מאוחדים. ספק אם הם יגיעו ל15 מנדטים.

    הגב לתגובה זו

    • ישד לך עוד מחמאות וסופרלטיבים לעצמך? (ל''ת)

      שכחת משהו:, 24/11/07 14:58

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ליברמן. זה מלכודת לביבי. . ושניהם ביחד יוכלו אחד את השני ביעילות

    benzi. a, 23/11/07 13:27

    ליברמן ינסה לקרוע לביבי את הצורה ואילו הביבי הזה יוכל מרורים ובסוף יתפלגו. אז יאללה היידי שיתאחדו. זה טוב לכל אלה שמתעבים את שניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ליברמן = כבש בעור זאב (ל''ת)

    אזרח, 23/11/07 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ליברמן מילכד את עצמו!!המיפלגה בלוף אחד גדול בריבוע!!העיקר ה-VOLVO (ל''ת)

    והתיסרוקת, 23/11/07 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל מה שמענין אותך זה בצע שלטון וכסף !!!!

    ליברמן אפס, 23/11/07 12:25

    ארץ ישראל וירושלים לא היו מעולם בראש מעיינך !!!
    שלא תזכה אתה אולמרט וכל ממשלת התבוסה והחידלון לראות את בוקר המחר !!!

    הגב לתגובה זו

    • אמן ושוב אמן - מהמפה שלך לאלהים (ל''ת)

      אזרח, 23/11/07 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ברגע שליברמן עוזב את הממשלה, פתאום יצוצו להם כמה תיקי חקירה פתוחים. (ל''ת)

    אבי געזונט, 23/11/07 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ליברמן אינו נכס עבור נתניהו אלא נטל וכדאי לא לצרפו לליכוד! (ל''ת)

    משה, 23/11/07 11:13

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק !!! (ל''ת)

      בלי ליברמן, 23/11/07 11:50

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    את מחיר הבגידה בימין ישלם ליברמן ב-0 מנדטים (ל''ת)

    ליברמנן כ-לפיד, 23/11/07 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אלהים בבקשה תשמור על עם ישראל בארץ ישראל (ל''ת)

    זקוקים להגנה, 23/11/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני מוכן לסלוח לליברמן על הטעות הכי גדולה שהוא אי פעם עשה, להכנס למ

    שי, 23/11/07 10:40

    לממשלה.
    אבל פרוש עכשיו , לפני וינוגרד.
    הצטרף לנתניהו, תהיה מספר 2 ותצילו את המדינה מהאיש המסוכן הזה ששמו אולמרט

    הגב לתגובה זו

    • אין לו מה לפרוש כרגע. ימתין לתוצאות הועידה ויפעל בחוכמה. (ל''ת)

      הוא לא טיפש, 23/11/07 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ליברמן בגד מפחד הכלא וסחיטת החקירות 8 שנים (ל''ת)

    סוכן שלאף בזוי, 23/11/07 10:34

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. אולי אולמרט פועל מפחד, לא ליברמן. (ל''ת)

      ואינני מצביע, 23/11/07 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ליברמן חכם אבל לפעמים פראיר של בובי

    יבגני, 23/11/07 10:23

    אם יש איש חכם בפוליטיקה הישראלית זה יורי ליברמן אבל גם החכמים לפעמים שוכחים כמה דברים והופכים לפראירים כיום כשבובי צריך אותו הוא ילקק לו אבל האם האיש החכם לא למד מהעבר הלא אתמול הוא היה אצל אנשי בובי רוסי מסר...
    והיום הוא הבן יקיר לי.
    אביגדור לא פראיר הוא יודע שבספסל מאחורה הוא יכול רק לשחק רמי עם בובי להקתו ומקסימום להוציא חוקים נגד עישון נסיעה באופנים הדלקת מנורות חיסכוניות ואיסוף קקי של כלבים. בודאי שריח הקקי הוא לא הריח שלנו מצביעי אביגדור ולכן אנו לא מאמינים שהוא יחבור לבוי שרה וגאידמוק

    הגב לתגובה זו

    • הפעם ליברמן נייט נתניהו דא דא דא (ל''ת)

      בוחר לשעבר, 23/11/07 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    השמאל מדגיש את תמיכתו באוייב , והפיכתנו לאוייב השילטון . (ל''ת)

    רז, 23/11/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ליברמן לא יוסיף מנדטים לנתניהו

    גל, 23/11/07 10:11

    זה רק יזכיר עוד יותר את נתניהו של 1996 שהם עבדו יחדיו וירחיק אחרים מהליכוד כי עם ליברמן תתקבל תדמית של מפלגה ימנית ויהיה לליכוד קשה ללכת למרכז שם יגיעו אליו רב הקולות לאחר הבנת הקונספציה הוירטואלית שקיימת היום.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לכל מילה. (ל''ת)

      אין לחבור, 23/11/07 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ביבי הגעגועים אליך גוברים (ל''ת)

    אלי, 23/11/07 10:00

    הגב לתגובה זו

    • ביבי נתניהו חזור לשלטון ותוכיח לנו שרק הלכוד יכול(כב05)לפנות ישובים (ל''ת)

      ''שלום-אכשיו''!!, 23/11/07 12:44

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    שפן (ל''ת)

    זהבה, 23/11/07 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני בוחר ליברמן למרות הכל..

    ילכ, 23/11/07 09:46

    בתור ימני זה די מתסכל ששני האפשרויות שלי הם ביבי וליברמן..אבל אם כבר עדיף ליברמן כי לא שקרן כמו ביבי.
    וגם אני חושב שרעיון חילופי השטחים הוא רעיון מצוין!

    הגב לתגובה זו

    • אתה תבחר ליברמן ביום שבו אחמד טיבי יבחר ליברמן... (ל''ת)

      נתניהו משכמו, 23/11/07 11:41

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם האפשרויות האחרות?

      דדי, 23/11/07 11:54

      האיחוד הלאומי ומפלגת הימין החדשה שהוקמה, התקווה? ליברמן הוא שמאלני בתחפושת של ימני. אדם שמוסר את ארץ ישראל לאויב הוא מרכז או שמאל אבל בטח שלא ימין. ליברמן לא שקרן, אתה צוחק עליי? המנוול הזה יושב בממשלת הכישלון והביזיון של אולמרט ונותן יד לכל המהלכים ההרסניים שאולמרט הדביל עושה [נתינת רובים ונגמשי''ם לאויב ושחרור מחבלים בסיטונות]. רעיון חילופי השטחים הוא רע מאוד. למה שניתן לערבים חלקים מארצנו, כדי לקבל עוד טרור? כל ארץ ישראל שייכת לעם ישראל- ואם אתה חולק עליי בנושא זה אתה לא ימני.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני מציע לו להשאר כי ממילא אין לו סיכוי להיבחר שוב , ואם ביבי ..כנס

    רועי, 23/11/07 09:37

    מצרף אותו אליו אז גם לביבי אני לא יצביע בבחירות הבאות אלא יחפש אלטרנטיבה ישרה יותר

    הגב לתגובה זו

    • כן? מי למשל? אופיר פינס???? (ל''ת)

      הצחקת.., 23/11/07 11:42

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ליברמן הוכחתה שאתה גם נגוע (ל''ת)

    עמיר, 23/11/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    משגיאות לומדים! טעיתי בענק!

    פיני, 23/11/07 09:29

    בבחירות האחרונות נתתי את קולי לליברמן משום שהתרשמתי שהוא איש עם מלה. הצבעתי עבורו כי מאסתי בבלומנטלים, חזנים וגורלובסקים למינהם מהליכוד. אבל בדיעבד הסתבר שהוא לא טוב מאד אפילו יותר מסוכן. הוא עשה מעשה נפשע בכך שבחר לתמוך בממשלת הכשלונרים האולטימטיבית בראשות המוחת שמאלמרט. אני בדרך הביתה לליכוד ואיני רוצה לראות אותו כחלק מהבית.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מושחת מושחת מושחת מושחת (ל''ת)

    קזינו יריחו, 23/11/07 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לברמן9 המנוול גנב את קולי בבחירות ונתן אותו לשנאי ישראל (ל''ת)

    רפי, 23/11/07 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לברמן,אם היית גבר היית חובר לביבי ומעיף את אולמרט!

    העם רוצה נתניהו, 23/11/07 09:18

    לברמן,יש לך הזדמנות אחרונה,תחבור לנתניהו ותקימו את ממשלת החלומות ואז נראה את הערבים עושים מאיתנו צחוק כמו שהם עושים מאולמרט ולבני האפסים...
    הלוואי ותתפכח!!!

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן שרוף בימין ורק יביא מינוס מנדטים לליכוד! (ל''ת)

      מומו, 24/11/07 17:54

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שרים מושחתים שנראים ככבשים תמות (ל''ת)

    קרילוב, 23/11/07 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חולה על דו''ח בנגל!!!

    קורן, 23/11/07 09:09

    מיה אני ממש אוהב את הטור שלך.
    ועכשיו לגבי תוכן הכתבה:
    אני מאוד מקווה שהקשרים העבר בין ביבי ואיווט יחזרו אותם לעבוד יחד כדי להציג אלטרנטיבה שילטונית. ביבי כראש ממשלה, בוגי יעלון כשר ביטחון ואיווט כשר בכיר אחר היא פתרון מעולה לרשימה הריקה של הליכוד היום. לליכוד אין היום חברי כנסת בכירים ואהודים, פרלמנטרים מעולים אבל לא כאלה שנתפסים כשרים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש מטומטם. היא נגד כל מי שאתה בעדו... (ל''ת)

      אי הבנת הנקרא, 23/11/07 11:44

      הגב לתגובה זו

    • בשום אופן אסור להחזיר לליכוד

      גידי, 23/11/07 12:00

      את הנוכל עלוב הנפש המושחת ליברמן. האפס הזה רק יפגע בליכוד. הוא שותף לכל מחדל שאולמרט עשה. מהפקרת שדרות ועד מסירת הנגמשי''ם למחבלים והתכנית לחלוקת ארץ ישראל וירושלים. לכל מי שחושב שליברמן יגרום לערבים לפחד אתם חייים בסרט. עובדה שהיום הוא שר ל''עניינים האסטרטגים'' והערבים ממשיכים לצחוק עלינו כל הדרך לקבלת חלקים מארצנו.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    איכס... תפסיק לחמם כסאות

    מאיה, 23/11/07 09:05

    פעם האמנתי באיש הזה, בסוף הוא התגלה כאינטרסנט כמו כל השאר.
    הכסא חשוב לו יותר מהעקרונות.

    ליברמן- איבדת הרבה מאוד תמיכה בעם. תהיה בטוח.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אביגדור אוהב כינויים בומבסטיים '' שר לעניינים איסטרטגיים ''

    ישמעאל, 23/11/07 08:58

    האגו של ליברמן התנפח מעבר ליכולת עוביו לקלוט ! זמנו של ליברמן כאיש ימין אמין חלף עם כל פסיעה ונשימה של אולמרט . הדבר היחיד שהוא עוד יכול לעשות כדי להציל את גודל מפלגתו הוא לנסות לחבור לליכוד ולשריין לעצמו כמה מקומות . ככל שיעבור הזמן , המחיר שיקבל יהיה נמוך יותר .

    הגב לתגובה זו

    • אין צ'אנס. הליכוד לא יקבל אותו. אבל מבחינתו עבד בחוכמה!!! (ל''ת)

      קיבל ליגיטימציה, 23/11/07 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אם אתה לא יוצא עכשיו איווט,אני וחברי לא מצביעים לך שוב (ל''ת)

    ערן, 23/11/07 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רק לא ביבי! (ל''ת)

    רוני, 23/11/07 08:09

    הגב לתגובה זו

    • נהפוך הוא רק ביבי רק ביבי רק ביבי (ל''ת)

      לי, 23/11/07 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה הקשר למלכוד 22 ?

    ארי, 23/11/07 08:08

    ליברמן יושב בממשלה כי זה נוח לו, וכנראה שגם מישהו מחזיק אותו במקום מסויים במרכז הגוף (חקירת משטרה?).

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אל לנתניהו לחבור לליברמן.

    אני, 23/11/07 07:57

    נתניהו, כמו כל מדינאי שהוביל מדיניות קפיטליסטית, זכה לקיטונות של רותחין בימי ההובלה, ולמסות אדירות של תוכמכים ביום שאחרי הביצוע. כי עם תוצאות לא מתווכחים, ואין שיטה כלכלית שמובילה לתוצאות מרשימות יותר מזו הקפיטליסטית.

    נתניהו חזק בסקרים, ולאו דווקא בגלל ה'התנהלות ההממלכתית' שבה נקט במהלך המלחמה בלבנון, אלא בגלל ההתנפצות הדרמטית של האידיאולוגיה של כל מתנגדי נתניהו, ובו בזמן, יכולת הניבוי הכמעט מושלמת של נתניהו-אני בטוח שגם הוא עצמו לא האמין שהתחזיות שלו יתממשו בצורה כה מוחלטת.

    בימים שלאחר פרוץ המלחמה, עוד לפני שנתניהו התבטא לראשונה, החל כוחה של מפלגת הליכוד לטפוח. לפני הנאומים, לפני הדיבורים ולפני שידענו שהוא ינקוט ב'התנהלות ממלכתית'.
    כמובן שזו תרמה לו להאיץ את הצמיחה של הליכוד, אבל זה היה לא יותר מזרז של התהליך, ובטח ובטח לא הסיבה העיקרית.

    כל יום שעובר, ובייחוד על פי הצפי לימים שיגיעו לאחר אנאפוליס, רק יגבירו את הסלידה מהדרך שניסו להתוות מתנגדי נתניהו, ויגבירו את כמות האנשים שיתמכו בו.

    ככל שמדיניות השלום המתרפסת של מפלגות השמאל קורסת, והחזיונות ה'אפוקליפטיים' של 'המפחיד הלאומי' מתקיימים, אז אנשים לומדים להכיר שחזיונותיו מורכבים מריאליזם בלבד, וכי לא מדובר במפחיד הלאומי, אלא במתריע האמת של מדינת ישראל, שמוכן להסתכן גם באיבוד מנדטים, ובלבד להודיע לעם בישראל להתכונן מול הסכנות האורבות לו, גם אם אין זה פופולרי לדבר על זה.

    חבירה לליברמן רק תזיק לנתניהו, ושועל קרבות פוליטי מנוסה שכמותו יפתיע אותי באם ינקוט במהלך הזוי שכזה.
    בכל פעם שליברמן ימצא שנתניהו מקבל מעט יותר כותרות ואיזכורים ממנו, מיד יגבור עליו היצר הדמגוגי והוא יתחיל להפריח לאוויר חלק מהגיגיו הקיצוניים-טוב, זה וודאי לא יעשה לליכוד, לא מבחינת תדמית, לא מבחינת כח ציבורי ובטח ובטח לא מבחינת מנדטים. זה יבריח אנשים מתונים מהליכוד, וירחיק כאלו ששקלו להצביע לליכוד מלעשות כן.
    וזאת בלי להזכיר את העובדה שלליברמן יש תשוקה בלתי נלאית לאחוז במושכות, לקבוע ולנווט.
    הוא לא יפסיק לנשוף בעורפו של נתניהו, לפעמים גם מעבר לנשיפה, הרבה מעבר. אף בר דעת לא יתפלא אם ליברמן גם ינקוט בצעדים שיפגעו במדינה, כל עוד זה יקרב אותו למעמד ההנהגה.
    וכך, נתניהו, במקום להתעסק בשאלת שיפורה והעצמתה של מדינת ישראל, יאלץ להתעסק, בעל כורחו, בשימור כס ההנהגה, כשמתחת לכס תמיד עומד מצקצק הלשונות הקיצוני עם מסור, ומחכה לרגע בו יוכל לחתוך את הכס עליו יושב נתניהו.

    לנתניהו טוב לבד בהנהגת הליכוד, מכל הבחינות. הוא צבר כח ועוד ימשיך לצבור, התדמית שלו שופרה פלאים ויכולותיו מוכחות. העם, שרק לפני פחות משנתיים הצביע נגדו בגלל ההתרעות המדיניות שלו והמדיניות הכלכלית שלו, עושה פניית פרסה ומחליט היום להצביע לו, דווקא בגלל אותה תפיסת העולם-הן המדינית והן הכלכלית.
    העצמה הגדולה של הליכוד, יותר מבכח שכבר צברה בסקרים האחרונים, הוא הפוטנציאל שלה. ולכן, למרות שהליכוד היא הגדולה שבמפלגות כיום, יכולת הצמיחה שלה היא הגדולה ביותר גם כן. השילוב של העצמה הגדולה ביותר, יחד עם פוטנציאל הצמיחה הגדול ביותר, הוא שילוב שאין שני לו.

    ביבי, אל תכנס איתו לאותה קורת גג. גם כי הוא יפגע בך פרלמנטרית, וגם, ובעיקר, בגלל שהוא מסוכן לעם ישראל. אל תתן לו מפלט ואל תגן עליו עכשיו כשהוא סוף סוף מועד. ליברמן נמצא בפאניקה, הוא חשב שהכניסה לממשלה תוביל אותו להיות המנהיג הימני החזק ביותר, תלמד אותו שלישראלים-ימנים-ציונים-חילוניים-ליברלים יש רק מפלגה אחת-היא מפלגת הליכוד!

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות! (ל''ת)

      יהודי, 23/11/07 10:57

      הגב לתגובה זו

    • הלכוד מפלגה שלטונית.בראשות נתניהו הביאה120קולות יותר מלברמן.אםBBטוב (ל''ת)

      אז להחליף העם?!, 23/11/07 11:43

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין ספק שהיום נתניהו המועמד העדיף על כולם - בכמה רמות (ל''ת)

    הלוואי יותר טוב, 23/11/07 07:40

    הגב לתגובה זו

    • אין ספקשהיום וכתמיד נתניהו השרלטן והמסוכן מי כולם. (ל''ת)

      והלוואי ויעוף, 24/11/07 22:01

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    קדימה ליברמן! הצטרף לביבי

    היידה ביבי, 23/11/07 07:37

    ואחרי הבחירות בעוד שנה תגלה שלהיות מס' 2 באופוזיציה זה אחלה חיים.

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שהיית רוצה! אתה הרי שפוט של אולמרט. (ל''ת)

      ומחכה לך הפתעה, 23/11/07 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בושה

    avi, 23/11/07 07:27

    את מחיר חוסר הבושה של ליברמן הוא ישלם בקלפי

    הגב לתגובה זו

    • זה לא עניין של חוסר בושה. הוא יותר חכם ממה שאתה חושב (ל''ת)

      הנסיבות טרפו לו, 23/11/07 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כשלונו של ליברמן.

    ישראל וייס, 23/11/07 07:26

    אין ליחס לח''כ ליברמן, מין חכמה כה גדולה. ליברמן היה חזק כשמעליו היה נתניהו. הם לפחות יכלו לדגול באידיאלוגיה משותפת.
    כשליברמן צעד לבדו, הורגשה תמימותו וחולשתו הפוליטית.
    לדעתי לא רק 2 מנדטים ינשרו ממנו, אלא הוא יצתמק למחצית ממה שהוא קיבל בבחירות האחרונות.
    ליברמן לאורך כל הדרך, הראה את חולשתו בזה שהלך עם אולמרט, אשר יעלם כראש ממשלה (וזה בטוח לחלוטין) בבחירות הבאות. וליברמן ישאר עם המכנסיים למטה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    נייט ליברמן

    זמבי, 23/11/07 07:16

    מר ליברמן הנכבד , לצערי ביזבזת את האשראי שנתן לך הציבור הישראלי בבחירות האחרונות , כיום אתה משמש כסות עלה התאנה עבור הפוליטיקאים המושחתים ,יושב בממשלה הגרועה ביותר שהיתה לעם היהודי איי פעם , אז מר ליברמן הנכבד הפעם ההצבעה תהייה נייט ליברמן ,דא מישהו אחר .

    הגב לתגובה זו

    • וכמה ''מנדטים'' אתה מייצג כדי להחליט עבור ''העם''? (ל''ת)

      כל זב חוטם וכו', 23/11/07 10:23

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ליברמן מפחד שאם יצא ממשלת הגנבים יפתחו מחדש התיקים נגדו (ל''ת)

    ''שלטון החוק'', 23/11/07 07:16

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הממשלה הזו צריכה למות וכל שנייה שהיא ממשיכה הנזק רק גדל ומתעצם (ל''ת)

    כמה רוע אפשר לב, 23/11/07 07:15

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כדאי לכותבת לקרוא מחדש את''מילכוד 22'' לפני שהיא משתמשת באנלוג מופרך (ל''ת)

    כבשה סרקסטית, 23/11/07 07:07

    הגב לתגובה זו

    • הכבשה צודקת (ל''ת)

      כבש, 23/11/07 10:08

      הגב לתגובה זו

      • מח''ל(שראשהBBתמך בהתנתקות ב05)=הלכוד הוא שבמלכוד=12מנדטים ש7מתוכם (ל''ת)

        הצביעו בעד שרון, 23/11/07 12:49

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    שאלת ליברמן-לרסן את אולמרט או להפיל אותו?

    אייל, 23/11/07 07:07

    המדינה שבוייה כיום בכלוב החוקים שהיא בעצמה יצרה, המאפשרים למגלומן אגוצנטרי פושע לכהן כראש ממשלתה ה''דמוקרטית'', למרות פופולריות של אפס אחוזים וקביעת וועדת שופטים שהוא כישלון גמור. ליברמן צריך להחלית אם לרסן את אולמרט מלהזיק עוד יותר למדינה, או להפיל אותו, שעדיף. לרסן אפשר רק מבפנים. להפיל רק ע''י פרישה. אבל לא כדאי לפרוש אם זה לא מספיק כדי להפיל, כי אז גם אי אפשר עוד לרסן. ליברמן-שתף פעולה עם העבודה. ככה גם תפרוש וגם תפיל את אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • במה בדיוק יכול ליברמן לשתף פעולה עם ה''עבודה''? (ל''ת)

      ????, 23/11/07 10:26

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הבעיה שליברמן הוא גזען והממשלה גם

    סלבה, 23/11/07 06:51

    אני גם בחרתי בליברמן אבל התאכזבתי ממנו קשות!במקום לקדם
    את הרעיון של חילופי שטחים כמו שמופיע במצע ובכך היו מגיעים לשלום,הכול קורה ההפך.ליברמן נשאר כשפוגעים בפלשתינאים,נשאר
    כשאולמרט נותן אישור לתקוף בסוריה
    ובכך בעצם מסכן את כול המדינה.אני מאוד אשמח אם ליברמן יפרוש מהממשלה הגזענית וימשיך לקדם את
    הרעיון של חילופי שטחים שזה מה שיביא לשלום.

    הגב לתגובה זו

    • סלבה - או שאת טיפשה או שאת שקרנית. (ל''ת)

      בחרת ליברמן??, 23/11/07 10:35

      הגב לתגובה זו

    • לא יעזור לימין.רק נתניהו יפנה(כב2003-6)ישובים יהודיים בהסכם+כלכלה (ל''ת)

      ''שלום-אכשיוו''!!, 23/11/07 11:45

      הגב לתגובה זו

      • ההתנתקות היתה גולת הכותרת של ממשלת:שרון/נתניהו/לפיד/שטרית++שליברמן+ (ל''ת)

        +לנדאו++++פוטרו, 23/11/07 12:40

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    הציבור לא נאיבי ולא יסלחו לך על כך שהיצלת את אולמרט!!!

    משה א, 23/11/07 06:39

    אני מקוה שזה הסוף שלך מיפני שלא עשיתה את מה שאמרת לבוחריך , להיתראות בסיבוב הבא וביבי ידאג לך לפנסיה אם תיתנהג יפה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יאללה משה, לך תביא אורנג'דה... (ל''ת)

      מה זה השטויות, 23/11/07 10:36

      הגב לתגובה זו

    • השררה העבירה אותך על דעתך ליברמן (ל''ת)

      איתן, 23/11/07 10:38

      הגב לתגובה זו

    • נראה שדווקא הפוך.BBנתניהו הוא הרוצה לחבור לליברמן+מפדל++וליתר הימין (ל''ת)

      מי הצביע בעד, 23/11/07 11:40

      הגב לתגובה זו

      • אתה מדבר שטויות. סתם אנטי נתניהו.. (ל''ת)

        למה כבר אפשר, 23/11/07 11:52

        הגב לתגובה זו

        • שטויות?!לאוהד ביבי-עיוור.כל העולם ראה שנתניהו הצביע בעד ההתנתקות. (ל''ת)

          =פרוטוק' הכנסת=, 23/11/07 12:36

          הגב לתגובה זו

        • נתניהו לא כאדם פרטי.הוא יו''ר תנועה שלטונית.אפשר להתווכח,אך לא עם

          קבלות/עובדות, 23/11/07 12:52

          שבת שלום ל/כ-ו-ל-ם !!!!!!!!!!!!!!!!

          הגב לתגובה זו

      • ללא קשר לכשלון ההתנתקות שנתניהו תמך בה,בהגדרה:ביבי לא ימין(ולא מרכז (ל''ת)

        אפילו השמאל היה, 23/11/07 11:53

        הגב לתגובה זו