• 47.

    תגובה

    חדד דוד, 25/11/07 19:53

    גועל נפש

    הגב לתגובה זו

    • זה באמת גועל נפש כשהבן לא רק שקרן אלא (ל''ת)

      שקרן בן שקרן, 28/11/07 06:00

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    בא לברך ויצא מקלל

    בלעם, 25/11/07 13:18

    בא לברך ויצא מקלל. ראו באיזו התנשאות וזלזול באחר, מסנגר פינגשטיין על הראשל''צ (לא נגענו):

    ''הרב סיפר שלא ידע מה לעשות, כי לעלות דרך בתי הכנסת הללו לא היה לו נוח. בנוכחות הצלמים הרבים והקהל, עלולים לחשוב שהוא מקבל את קיומם של בתי הכנסת הללו. לבסוף, כך סיפר, הודיעו לו שיש כניסה צדדית אחרת, שלא עוברת דרך בתי הכנסת הללו''.

    עם או בלי ריח של גיהנם, הדברים מסריחים למדי.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אביעד! האם יש שכינה או גהינם בכנסיות של הרפורמים?

    ישורון, 25/11/07 10:27

    פשוט שאין שכינה,ופשוט שריח עשן של גהינם יוצא מבתי העבודה זרה של הרפורמים.
    אם כן לשם מה ההתגוננות זה גורם נזק שכאילו אסור לומר על בתי הכנסיות שלהם דברי גנאי ,אלא שבח.

    הגב לתגובה זו

    • אתה פסיכופת על פי כל הדעות, מפני שהיהודים הרפורמים יותר יהודים (ל''ת)

      מגר עמלקי כמוך, 25/11/07 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני כדתי לשעבר לא מופתע ויודע ששקים וחצאי אמיתות זה לחם חוקם של

    שקרים וחצאי, 24/11/07 10:08

    הדתיים ובמיוחד הרבנים והמיסיונרים אשר בעזרת הפחדות,שקרים וחצאי אמיתות שובים תינוקות ומדרדרים אותם אל חשכה,נחשלות ובערות הדת.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הרב אליהו לא עוצר באדום לא בלשונו ולא במעשיו

    הרב הוא אסיר, 23/11/07 20:21

    תוסיפו לזה את השריעה=ההלכה היהודית אשר מעוותת את תפיסת עולמו המוסרית וכשתשמעו אותו לא תדעו אם קול האייטולה אירני בוקע מגרונו או קול רב(מלשון ריבים,סכסכנות ופלגנות) יהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    If it talks like gehinom, walks like gehinom, smells like gehinom (ל''ת)

    it IS, 23/11/07 15:36

    הגב לתגובה זו

    • And you know all that because that is where your family (ל''ת)

      ???comes from, 24/11/07 00:43

      הגב לתגובה זו

      • No sir. Just the opposite. I have observed YOU and the likes !!!

        ORTHODOX ONLY, 26/11/07 18:52

        It is not man made, nor a religion of convenience trimmed and cut to your whim and figment of imagination. If you do not adhere, stop wearing my tag and go to Uganda or lechol haruchot. You are not at a jew, nor even close. Kappish

        הגב לתגובה זו

        • Typical fanatical irrational response

          coming from an, 26/11/07 23:16

          radical extremist, you are no different than Islamic or Christian extremists, same excrement different package

          הגב לתגובה זו

          • Fanatic your ass. Yahadut here is Orthodoxy, what have you losthere

            Ignoramus ben, 27/11/07 16:10

            ignoramus, medubal bechzkat 10

            הגב לתגובה זו

            • ישורון בעל הפה המטונף (ל''ת)

              ממש לא משכנע, 27/11/07 22:53

              הגב לתגובה זו

            • Pi hatabaat metunaf (ל''ת)

              karkashta, 29/11/07 15:44

              הגב לתגובה זו

        • !!! I think not (ל''ת)

          unconvincing, 27/11/07 22:55

          הגב לתגובה זו

          • never mind, we can survive it without you (ל''ת)

            ., 03/12/07 03:55

            הגב לתגובה זו

  • 41.

    למה אתה צריך בכלל להתנצל (ל''ת)

    דורון, 23/11/07 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אלופי השקר מעמי השקר

    דורשים התנצלות, 23/11/07 05:19

    או שאת תוצאות הפצת שנאה ושיטנה נגד רובם של יהודים בעולם אתם תסבלו!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''היה לא תהיה'' זוכרים? (ל''ת)

    נביא עם בייגלה, 23/11/07 05:17

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    האב הבן ורוח השטות...

    אורי, 22/11/07 22:56

    מרדכי אליהו עוד לא גומר להשמיץ את הרפורמים ושמאל אליהו פותח ג'ורה על הדרוזים. כנראה שתסמונת טורט, גזענות, רעות רוח וטפשות הן תכונות העוברות בתורשה במשפחת אליהו...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    קיבלתי את ההתנצלות (ל''ת)

    מ. מנדלסון, 22/11/07 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פניגשטיין שומר על המשכורת שמשלמת לו משפחת אליהו השלילית הזו (ל''ת)

    מנהל בנק, 22/11/07 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הרב אליהו חייב לצאת בהתנצלות ולהחליך את פניגשטיין שפידח ! (ל''ת)

    יאיר, 22/11/07 20:22

    הגב לתגובה זו

    • ספר לנו מה הפדיחה?

      יעקב, 23/11/07 14:48

      איפה מצאת בכתבה הזאת פדיחה?

      הגב לתגובה זו

      • תגיד, כמה קיבלת ב''הבנת הנקרא''?

        דביר, 24/11/07 17:39

        נסה לחפש את הפדיחה לבד, אם לא תמצא אנסה לעזור לך

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    אופססס, פאדיחה בינלאומית לרב אליהו (ולבן שלו)

    עדו, 22/11/07 18:58

    הוא חייב לצאת בהתנצלות אם הוא רוצה לשפר את מעמדו

    הגב לתגובה זו

    • הרב אליהו לא פוליטקאי כך שאין הוא צריך לשפר את מעמדו בעיני אף אחד (ל''ת)

      דורון, 23/11/07 09:57

      הגב לתגובה זו

      • שיספר את זה (ל''ת)

        לשופט, 24/11/07 00:12

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    אביעד! אתה לא צריך להתגונן, אלא לא אמר ,ואם אמר נכונים דבריו

    ישורון, 22/11/07 18:52

    הרב עובדיה והרב אליהו לא מסתירים את אשר על ליבם, מותר לומר אמת,וחובה לומר אמת ,אחרת יובן שיש עוד דרך בדת.
    הם הרפורמים רשעים ארורים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ציונות דתית ריאלית - ישר כח לכם !

    ליאור, 22/11/07 18:51

    סוף סוף מישהו מעז לעמוד בעוז מול ההנהגה החרדל''ית הסורחת של הציונות הדתית

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ואם הרב אמר , לא שקר דבריו אמת לאמיתה

    ישורון, 22/11/07 18:31

    בית כנסת שמחללים בו שבת, מעורב בנשים וגברים, נשואים לגויים, האם יש שכינה?!
    לשם מה צריך להתגונן ולחפש סבלנות וסובלנות,מי אמר שצריך לנהוג כך, מלבד עדר של צבועים שמח]שים כל דרך להגיש לחי שנייה ,לרפורמים ולקונסרבים,הם פשוט גויים ערב רב עדת רשעים ועוכרי ישראל.
    אם ישאלו את הרב אליהו וגם את הרב עובדיה הם יאמרו שהם זרע מרעים ,גויים ופושעים ומבית הכנסת שלהם שורה אשה של גהינום.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בעלון מופיע השם של הרב אליהו

    יוסף, 22/11/07 18:12

    לא אף אחד אחר. אם מישהו כתב משהו שקרי בשמו, שיתבע אותו בבית משפט! אני רוצה לראות את התביעה!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נכון, זה כתוב בעלון

    עינת, 22/11/07 18:11

    כתוב תחת ''עקיפת בתי כנסת'' או משהו דומה לזה. אולי הוא לא אמר את זה בשיעור עצמו, אבל זה מופיע בעלון שאתם בעצמכם הפצתם.

    אז אם הרב לא התכוון שדבר כזה יכתב בשמו, אתם חייבים להוציא גירסת תיקון והתנצלות על הגירסה הקיימת.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אם הוא לא אמר את הדברים אז ראויים הם להאמר

    אחד, 22/11/07 17:57

    רפורמים = גוים גמורים. ואל תזלזלו ברב הזה, הוא ענק וכל מה שהוא אומרנשקל היטב לפני שהוציאו מהפה.

    הגב לתגובה זו

    • אמת ,הוא דובר אמת,גם בשמים מסכימים (ל''ת)

      ישורון, 22/11/07 18:49

      הגב לתגובה זו

      • ואתה השוטה שמבין במה מסכימים

        בשמים, 23/11/07 05:42

        קח את התרופות שלך ולך לישון.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה זה משנה מה הניסוח המדויק?

    אלי, 22/11/07 17:47

    הרב מפחד לעבור מחוץ לבית כנסת רפורמי... ממה בדיוק הוא כל כך מפחד?

    הגב לתגובה זו

    • שלא נשתין עליו (ל''ת)

      כמו על המן, 23/11/07 05:35

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    צביעות בהתגשמותה

    רונן, 22/11/07 16:59

    למה היה צורך בחמישה ימים כדי לחכות להכחשה? מלבד זאת, נראה כי הדברים לא נאמרו בשיעור המוקלט, אלא בעלון... האם מישהו לא שם לב לדברים שצוטטו בעלון מפי הרב?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תנועה עם סמכות כזו - תיסגר!

    יניב, 22/11/07 16:44

    התנועות הריפורמיות ושאר השמות,
    הסמכות היחידה שלהם שמכתיבה את דרכם 'היהודית' היא התאוות שלהם, אין להם שום מיגבלה על האורח חיים שלהם, אין להם שום קבלת מרות של מישהו נעלה מהם.
    פשוט כלום לא מענין אותם חוץ מעצמם, ולכן אין להם סיכוי לשרוד.
    רוב הילדים של הריפורמים, מתחתנים עם גויים, והנכדים כבר שכחו שהסבא או הסבתא היו יהודים.

    חבל שיש כאלו שמתפתים להאמין לדרכם חסרת הדרך.

    עדיף להיות 'חילוני' מאשר 'ריפורמי'!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    רפורמים הם מבחינתי שונאי ישראל

    חופש הביטוי, 22/11/07 16:42

    ואני לא מתכוון לכל הרפורמים אלא למנהיגיהם-וזאת כמובן דעתי האישית בלבד במסגרת חופש הביטוי אז תרדו מהרעיון של לתבוע דיבה-כי אין כאן. פעם קראתי ראיון עם רבת קהילת אלסקה, אם אני זוכר נכון-שאמרה כי אינה מאמינה באלו-הים בכלל....

    בכל אופן, מה שמעניין הוא שהם קמו במקור כדי לעזור ליהודים להתבולל-להתחתן עם גויה גמורה בנישואים רפורמיים (שבהם יכול להיות משותף גם כומר נחמד, המייצג את הדת הנוצרית שכה היטיבה עם היהודים...), אבל לבוא מדי פעם ל'בית כנסת' (לא חשוב שהתפילה בגרמניה\\דנית\\צרפתית או כל שפה אחרת המאפיינת את המקום, ושיש עוגב, אין הפרדה בין נשים לגברים ושבחלק מהקהילות אפילו רצו לבטל את ברית המילה אם לא ביטלו) ולנקות את המצפון.

    רפורמי הוא מבחינתי אדם שעושה שקר בנפשו, ולעיתים אינו מודע לכך.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הרפורמים לא יהודים! נקודה! לא צריך להסביר מדוע! נקודה! (ל''ת)

    מני, 22/11/07 16:42

    הגב לתגובה זו

    • מי שאומר ''נקודה!'' הרבה פעמים סימן שיש לו הרבה סימני שאלה...

      מניה, 22/11/07 18:47

      אם הרפורמים נולדו לאם יהודיה אז הם יהודים. (פסיק). בכלל לא חשוב אם בנותיהם עולות לתורה. (נקודותיים). מי שלא מבין את זה פשוט לא יודע הלכה. (נקודה).

      הגב לתגובה זו

      • מניה? את יהודיה? רק לידעתך. יהודיה לא תקח רפורמי. היכנסי.

        מני, 22/11/07 20:24

        הרי אם היהודיה רוצה ילדים יהודים אז למה לה להיות תחת חסות רפורמית? בזה שהיא מתחתנת איתו באותו רגע גם היא תחשב (בספק) רפורמית. ומי ירצה להתחתן עם ילדיה? רק רפורמי ולא יהודי. לכן יש לך בעיה בהבנת הדברים. ואני מאמין שאם את תדעי שהם ממש לא יהודים אז גם את לא תרצי אחד כזה.

        הגב לתגובה זו

        • ההיפך! אם רפורמי היא בטוחה להיות חלק מכלל רוב עם ישראל עם אורתודוקס (ל''ת)

          ספק כת קטנה, 23/11/07 05:38

          הגב לתגובה זו

          • במקרה שלך את צודקת. אבל השאלה נשאלת אחרי כמה דורות. היכנסי.

            מני, 23/11/07 06:08

            איך נדע מהילדים שיתחתנו מי יהודי ומי לא? הרי הבן שלה יכול להתחתן עם רפורמית וכן הלאה. את זה את כן מבינה? שבת שלום.

            הגב לתגובה זו

          • במקרה שלך את צודקת. אבל השאלה נשאלת אחרי כמה דורות. היכנסי.

            מני, 23/11/07 08:18

            איך נדע מהילדים שיתחתנו מי יהודי ומי לא? הרי הבן שלה יכול להתחתן עם רפורמית וכן הלאה. את זה את כן מבינה? שבת שלום.

            הגב לתגובה זו

            • כבר עברנו על זה, אבל אתה כנראה מפגר, כל מי שנולד ליהודים יהודי

              וכל מי שירצה, 23/11/07 16:15

              הרי הם יהודים לכל דבר!
              נאה או לא נאה לך או לרבנים שלך זאת המציאות וזה עתיד העם היהודי! מפני שבזה בחרו רוב בני ישראל!
              וכפי שחכמים אמרו עתידה התורה כולה להתבטל, חוץ מחנוכה ופורים, נאה או לא נאה לך או לרבנים שלך זאת האמת המציאות וזהו עתיד העם היהודי!
              ואתם מיעוט הכופרים האורתודוקסי עתידים להתבטל בפני הרוב!

              הגב לתגובה זו

            • אני לא אגיד עליך שאת מפגרת אבל הכנסי.

              מני, 24/11/07 17:57

              השאלה נשאלת שאם הילד היהודי שנולד לך החליט להתחתן עם בת של הורים (שהאם גויה והאב יהודי) האם הילדים שלו יהיו יהודים? אז מי אמר שאת לא טועה? ולכן מנחש אנו מתרחקים.

              הגב לתגובה זו

            • מני מותק- לא סגרנו שלא אומרים יותר ''כנסו''? (ל''ת)

              מספיק, 24/11/07 23:09

              הגב לתגובה זו

            • בהחלט הם יהודים לכל דבר, ואנחנו נשתדל (ל''ת)

              להוציא אתכם, 25/11/07 00:20

              הגב לתגובה זו

            • אז כנראה שאת דיסלקטית ולא ראית שכתבתי ''ה''כנסו. (ל''ת)

              מני, 25/11/07 01:03

              הגב לתגובה זו

            • אני מבין! מה קשה לך להבין? (ל''ת)

              הם יהודים!!!, 29/11/07 14:31

              הגב לתגובה זו

  • 22.

    אדון פניגשטיין הכוזרי,פתאום מלמד זכות על האיש ממערות בבל השח כנמרוד (ל''ת)

    ס''ט ספרדי טרוד, 22/11/07 16:00

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא כוזרי, אבל אתה חולה נפש

      גילי, 22/11/07 16:24

      ולפי התגובה שלך אתה לא ספרדי טהור אלא ערבי טהור, מקסימום. כדאי שתבין, בציבור הדתי הלאומי שרואה את הרב מרדכי אליהו אין את אותה גזענות ועבודה זרה קיימת בחלקים מהציבור החרדי.

      הגב לתגובה זו

      • לגלי. פניגשטיין ודומיו מאירופה ,זיקתם לגלות רומי בטלה ב60 ברבוע!

        דון יצחק אברבנל, 22/11/07 16:45

        וישנה אפשרות של קירבה לערבים בתור הזהב באנדלוסיה ,גרנדה וכו' (ובחלומות באספמיה)

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    האם מישהו פה יודע מי זה הרב אליהו???

    אוריאל, 22/11/07 15:59

    האם מישהו יודע כמה מסירות נפש יש לרב הענק הזה?
    האם מישהו ראה כמה דמעות הוא מוריד עבור עם ישראל?
    הרב אליהו לא מוותר לעצמו ולמרות גילו המבוגר מגיע לבריתות ומשתדל לבוא לחתונות וללווית (ל''ע).
    שיעוריו מועברים לעשרות אלפי אנשים ותורתו חוצה מגזרים.
    הוא מקובל אלוקי שעשה מעשי ניסים רבים ועצומים.

    שמרו על הפה שלכם!

    הגב לתגובה זו

    • לא שכנעת אותי.

      מוריה, 22/11/07 16:26

      כל מה שציינת לא מוכיח את גדולתו
      של הרב .

      הגב לתגובה זו

    • אז זהו, מכירים ולא רוצים יותר להכיר (ל''ת)

      מנחם, 22/11/07 16:26

      הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      ., 22/11/07 21:07

      הגב לתגובה זו

    • שהכסיל יפסיק להזיל דמעות

      כי אין לנו שום, 23/11/07 21:37

      ועל השעורים שלו במתולוגיה ואמונות תפלות אנחנו מוותרים!
      גם מקובל במיכנסים הוא כבר לא, ועוד נס אחד שלו לא הצלחתם להוכיח!
      רשעים בני רשעים תשמרו על לשוניכם מרע ושפתיכם מדבר מרמה!
      סייג לחוכמה תסתמו את הפה העילג שלכם, או שזה יעלה לכם ביוקר מאוד!

      הגב לתגובה זו

    • יודעים גם יודעים

      JEWאיש, 25/11/07 12:20

      הרב אליהו הוא האדם שמטיף יומם ולילה לגזענות ולשנאת ערבים.
      הרב אליהו הוא האדם שמטיף יומם ולילה לפלגנות ולשנאת רפורמים.
      הרב אליהו הוא האדם שמטיף יומם ולילה לשנאת חילוניים, נשים, אשכנזים, שמאלנים, הומואים...(שכחתי מישהו?).
      והכי מעניין, שכל התשפוכת הזאת של שנאה, חוסר סובלנות והסתה לאלימות , מכונה בפי הרב אליהו וחבר מרעיו ''אהבת ישראל''.
      המונח ''ניוספיק'' אומר לכם משהו?

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש לתבוע את כל המגדפים לדין תורה! (ל''ת)

    אסף, 22/11/07 15:55

    הגב לתגובה זו

    • חא חא חא, טמבל התכוונת כנראה לדין הדיוטות

      ולא מקבלים, 28/11/07 06:07

      הדיוטות!
      לכן יש אך ורק דין הממשל או בלשוניכם האשורית דינא דמלכותא, דינא!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    בושה

    שושי, 22/11/07 15:48

    כשאלוקים חילק בושה כנראה כמה מהמגיבים לא עמדו בתור. איך אין להם בושה לדבר כך על הרב אליהו שליט''א?אין הם יודעים מה זו דרך ארץ וכיצד יש לכבד רבנים?

    הגב לתגובה זו

    • כשהרבנים יכבדו את הציבור - הציבור יכבד אותם

      יהושע אבריג, 25/11/07 17:35

      בשום מקום בתורה או בחז''ל לא כתוב שצריך לכבד רבנים בכל דבר ועניין, רק בגלל שהם רבנים.
      אדרבה - במקום שיש חילול ה' אין חולקים כבוד לרב.
      אלה אמונות תפלות מהסוג החרדי שנועדו להאדיר את שמם של הרבנים ולהופכם מעל לכל ביקורת.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ומי משקר? קבלו את ההוכחה.

    מוטי, 22/11/07 15:48

    מתוך שיעור של הרב שמופיע באתר של הרב אליהו WWW.HARAV.COM

    ''עקיפת בתי תפילה של רפורמים

    פעם הזמינו אותי לשבת בסנדקאות בבניין בו שכנו שלושה בתי כנסיות על שלוש קומות, ואני רואה בכניסה שלט המסמן שבקומה הראשונה שוכן ''בית תפילה'' של רפורמים, ובקומה השניה ''בית כנסת'' של קונסרבטיבים, ורק בקומה העליונה נמצא בית המדרש של ה''אורתודוקסים'' אליו אני אמור לעלות. ואני תוהה לעצמי כיצד אכנס ואעבור דרך בתי כנסת אלו שנודף מהם ריח גיהינום! פניתי ושאלתי אם אין דרך עקיפה לעלות, ואמרו לי שיש איזה מטבח צדדי, שדרכו אפשר לעלות מבלי לעבור דרך פתח בתי הכנסת ההם, ואמרתי להם שאני לא אעלה אלא דרך אותו המטבח, ובלבד שלא לעבור דרך פתחיהם של אותם בתי הכנסת האסורים. ''

    הכותב פשוט משקר ללא בושה.

    טוב....

    מה כבר אפשר לצפות מעושי דברו של הרב הזה?

    הגב לתגובה זו

    • אתה מצטט את העלון, לא את הרב בשיעור המוקלט (ל''ת)

      שושנה, 22/11/07 16:29

      הגב לתגובה זו

      • וקצפם של המתלוננים יצא על העלון. (ל''ת)

        יעל, 22/11/07 18:13

        הגב לתגובה זו

        • אז תכעסו על כותב העלון, לא על הרב (ל''ת)

          שושי, 22/11/07 19:17

          הגב לתגובה זו

          • והשם של מי מופיע בראש המאמר בעלון?

            תוהה, 22/11/07 21:38

            אהה נכון, הרב אליהו.

            הגב לתגובה זו

            • של השקרן (ל''ת)

              אבי השקרן, 28/11/07 06:08

              הגב לתגובה זו

    • מוטי. האם אתה מאמין שיש גן עדן וגיהנום? הרפורמים לא מאמינים. היכנס.

      מני, 22/11/07 22:03

      אז למה אתה מלין על זה? הרי הם בטוח לא מאמינים. אז למה אתה צריך להתרגש?

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    תפסיק להתנצל, רפורמים=גהינום! (ל''ת)

    יוסף שלום, 22/11/07 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תגיד פניגשטיין, אתה חושב שאנחנו מטומטמים?

    רחמים, 22/11/07 15:31

    נראה לך שאנחנו לא מבינים מה קורה פה?
    חפש לך אידיוטים אחרים והורד אותי מרשימת התפוצה שלך

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הרב אליהו

    אברום, 22/11/07 15:28

    הרב אליהו פסק שליהודי מותר לגנוב פרי משדה של ערבי. עכשיו תלמידו משקר בשמו ומנסה לשכנע אותנו שהאיש מתון ומוסרי.

    הבעיה היא שאנחנו כבר מכירים אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עם אוהב ישראל כזה מי צריך אוייבים?

    אפי זלצמן, 22/11/07 15:28

    אוהב ישראל זה לא ממש ההגדרה למי שהיה חבר במחתרת ורצה לשים מטען חבלה במשרד החינוך. אני חושב שהוא ישב בכלא על זה.

    הגב לתגובה זו

    • אדון אפי, ניתן לתבוע אותך על הוצאת שם רע! (ל''ת)

      אסף, 22/11/07 15:55

      הגב לתגובה זו

      • אני מסכים עם העובדות שאפי הביא, אנא תבע אותי !!!

        דב זלצר, 22/11/07 16:34

        אתה הרי תפסיד במשפט ותאבד את רכושך ואת ביתך, אתה יודע זאת כי אתה יודע שהרב אליהו היה חבר בארגון טרור יהודי וגם ישב בכלא על כך! אז תפסיק לבלב את המח ותבע אותי, נראה אם יש לך אומץ.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    פירוש רשי להדיוטות

    זהבה, 22/11/07 15:18

    לאחר כל דרשה של הרבנים יוסף
    ואליהו מופיעים פרשנים מטעמם
    כדי לכבות שריפות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זהו - מבחינתי אליהו זה שם מחוק

    נועם, 22/11/07 15:17

    פעם הערכתי אותם היום כבר לא

    הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב אליהו... אני כבר שם מתקופת ''היו לא תהיה''

      חביב, 22/11/07 15:42

      אם פעם הערכתי היום זה עובר לידי. גם הוא וגם הבן הליצן שלו

      הגב לתגובה זו

      • שהקב''ה ירחם עליכם ושיסלח לכם! (ל''ת)

        אסף, 22/11/07 15:56

        הגב לתגובה זו

        • אבל אנחנו לא סולחים לו (ל''ת)

          ומרחמים עליכם, 28/11/07 05:51

          הגב לתגובה זו

      • גם האב וגם הבן מומחים להשנאת היהדות על הציבור

        מאיר, 25/11/07 17:30

        מתפלל שיסלח להם כל חילול ה' שהם עושים, לפני שייסלח למי שכותבים כנגדם

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני קראתי במפורש את הדברים בעלון ! למה הוא משקר ?

    ירון, 22/11/07 15:10

    אני מפסיק לקרוא את העלון הזה

    הגב לתגובה זו

    • אולי תשאל את מי שכתב את העלון?

      א, 22/11/07 15:55

      תראה, במאמר יש קישור לשיעור, ושומעים מפורשות שהרב לא אמר.

      מדוע זה כתוב בעלון?
      שאל את התלמיד, מדוע לא דייק בדברי רבו.

      הגב לתגובה זו

      • שאל את הרב השקרן למה אישר דבר שלא (ל''ת)

        הסכים לפרסם???, 26/11/07 23:50

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    איזה שקר גס! קראתי את העלון והמילה גהנום מאוד ברורה!!!

    אחד שבודק, 22/11/07 15:09

    למה צריך להתגונן בעזרת שקרים??? כל מי שקורא 'קול צופייך' ראה את מה שכתוב. אם עד עכשיו הייתי מוכן לסלוח, כעת אני מבין שמה שנשאר לכם זה רק שקרים...

    הגב לתגובה זו

    • אז אולי תקשיב לשיעור המוקלט?

      א, 22/11/07 16:00

      יש שיעור מוקלט. דברי הרב מתועדים באופן מוקלט וברור.
      מדוע לא תקשיב?

      ואולי מישהו כתב בעלון דבר שהוא המציא?

      אתה ראית את הרב כותב במו ידיו?

      הגב לתגובה זו

      • נראה לך שיש לי זמן בשבת לשמוע את ההקלטה?

        חיימי, 22/11/07 16:25

        אני קורא את העלון וזהו, מה אני אשם שהעורך התרשל

        הגב לתגובה זו

        • ומה אשם הרב שהעורך התעצל? (ל''ת)

          ברוך, 22/11/07 19:18

          הגב לתגובה זו

          • מפני שהרב ידע, מפני שהרב ראה את הכתבה טרום פרסומה (ל''ת)

            והרב השקרן אשם, 26/11/07 23:48

            הגב לתגובה זו

      • בעלון השם שלו מתנוסס למעלה

        יוסי, 22/11/07 18:11

        אם משהו מופיע בשם שלו, לפחות ראוי שיבדוק את זה קודם, לא כן? די להתנער מאחריות.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    נו נו ! אם הם התחילו להאמין בגיהנום אז דיינו. הרב עשה את שלו. כנסו

    מני, 22/11/07 15:07

    אז שהם ילכו לגיהנום יחד עם השמלאנים.

    הגב לתגובה זו

    • מני- אולי מספיק עם המילה- כנסו!!

      מספיק, 22/11/07 15:16

      אפשר לומר- היכנסו בבקשה או - אנא התסכלו בבקשה. אבל אין צורך לצוות על שום דבר.

      הגב לתגובה זו

      • תגובתך התקבלה בהבנה. תודה. (ל''ת)

        מני, 22/11/07 16:39

        הגב לתגובה זו

    • לאדמו''ר מני . הגיהנום זה פה בין רמת גן לפתח תקוה! (ל''ת)

      כץ הפרדס ן, 22/11/07 16:52

      הגב לתגובה זו

      • אם הגיהנום זה בין רמת גן לפ''ת? אז מהיכן הרב רצה להכנס לביה''כ? היכנס

        מני, 22/11/07 23:29

        אז תזהר שלא תגיע לביה''כ שלהם. כי אח''כ תהיה בין רמת גן לפ''ת. ואתה בטח לא מעונין. שאלה קטנה לך. אתה יודע כמה ערים יש בין רמת גן לפ''ת?

        הגב לתגובה זו

    • הוא רק נתן עוד הוכחה שרבנים שקרנים ורמאים (ל''ת)

      בני שקרנים, 28/11/07 05:55

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אמר או לא אמר זה נכון! (ל''ת)

    בעעעעעעעעעעעע, 22/11/07 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שימו לב:הגשם ביטל את התפילה שאירגן הרב אליהו כנגד ועידת אנפוליס

    דוד, 22/11/07 14:14

    היתכן שגם אלוהים בעד הועידה והגשם הוא מסר לרב?
    ואולי מאס אפילו אלוהים בשטויות של הרב?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ממש...

    אורן, 22/11/07 14:11

    ''דמות של אוהב ישראל בכל איבריו, מלמד זכות על כל אדם, שמאמין באהבת האדם באשר הוא''.. לא זכור לי שהרב הטיף לאהבת אדם כל כך, לא מזמן, לפני מצעד הגאווה.

    הגב לתגובה זו

    • לאהוב בני אדם זה לא אומר ש

      עמיחי, 22/11/07 14:45

      צריך לאהוב גם מעשים לא נכונים שהם עושים כמו השתתפות במצעד הגאווה.

      הגב לתגובה זו

      • לאהוב בני אדם זה לכבד אותם גם אם אתה חושב שהם טועים.

        דוד, 22/11/07 15:02

        קודם כל אף אחד לא בטוח שדווקא אתה צודק והם טועים.אולי להיפך.
        זה שנראה לך,לפי השקפת עולמך,שהם טועים,עדיין לא אומר כלום.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    שקרן !!! הדברים הופיעו בעלון בבית כנסת !!!!

    דוד, 22/11/07 14:10

    איזה שקר

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למרות שאני מזרחי כבד לא הייתי מתנגד לרפורמית אמריקאית מטופחת (ל''ת)

    אורן, 22/11/07 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    קטנוני - ובכל זאת...

    אבשלום, 22/11/07 13:14

    מטובל = בעל טבל (תבואה שלא הפרישו ממנה תרו''מ).

    מתובל = שיש בו תבלין (וכך צריך היה להיות בכתבה!)

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מצפה,שהם גם ידעו לכתוב עברית נכונה?

      נו,באמת, 22/11/07 13:26

      שגיאות כתיב,שפה עילגת ותוכן עילג עוד יותר.
      ככה זה כשאתה המלחכים את ''היו לא תהיה''...

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד אביעד!!!

    nestol420, 22/11/07 12:48

    שעשית את מה שאף אחד לא עושה... ללכת לבדוק את האמת.
    התשקורת תמיד תבלבל לנו את ה&%$^ ותמיד יהיו כאלה שיגידו אמן לשטויות.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תיקון טעות

    כלשהו, 22/11/07 12:30

    התנועה המסורתית- היא השם העברי של התנועה הקונסרבטיבית, ולא יצוג של שתי התנועות.

    הגב לתגובה זו