• 224.

    שוטרים יקרים אל תרכינו את ראשכם כי פעלתם מתוך הגנה עצמית

    לוחמת צדק, 20/11/10 08:47

    את השופט ששפט את השוטרים האלו ושלח אותם לכלא ישפוט בורא עולם,הסיפור הזה נגע לליבי ומקומם אותי לדעת ששוטר שרצה להגן על חיי מישפחתו הולך לכלא ואילו מיכאל מור ,מסתובב חופשי מחייך מאוזן לאוזן,לדעתי למיכאל מור אין זכות קיום מותו היה גורם נחת להרבה אזרחים ,כשהוא משוחרר הוא מסכן אזרחים תמימיםכי כשמישהו ירצה להתנקש בו כמה אזרחים עלולים לשלם בחייהם בגלל חלאת אדם,השופט ששלח את השוטרים לכלא עשה טעות אומללה ואני מקווה שמצפונו לא ינוקו ולשוטרים אני שולחת חיבוק ענקי,תשארו חזקים וזקופים אנחנו תומכים בכם באהבה גדולה

  • 223.

    תגובה

    איכפת לי, 27/07/08 14:26

    יש להעמיד את מערכת המשפט בישראל לדין על הפקרת השוטרים לידי הפושעים .
    השוטרים נאלצו להגן על עצמם לאחר שפעם אחר פעם בתי המשפט שיחררו את הפושעים והיפקירו את שומרי החוק לגורלם
    42 רימונים ניזרקו לעבר בתיהם ילדהם ובני ביתם ואף לא פעם אחת מצאו בתי המשפט את העברינים אשמים . אם זו מדינת חוק טוב עשו השוטרים שהגנו על בני ביתם ועל רכושם .
    מגיע לשוטרים האלה ציון לשבח לכולם ביחד ולכל אחד לחוד על אומץ ליבם על ההקרבה שבה מילאו את תפקידם .
    מגיע להם להדליק משואה ביום העצמאות לקבל קידום בדרגה ולהשתמש בהם כמודל חיכוי

  • 222.

    תגובה

    איש, 27/07/08 14:24

    יש להעמיד את מערכת המשפט בישראל לדין על הפקרת השוטרים לידי הפושעים .
    השוטרים נאלצו להגן על עצמם לאחר שפעם אחר פעם בתי המשפט שיחררו את הפושעים והיפקירו את שומרי החוק לגורלם
    42 רימונים ניזרקו לעבר בתיהם ילדהם ובני ביתם ואף לא פעם אחת מצאו בתי המשפט את העברינים אשמים . אם זו מדינת חוק טוב עשו השוטרים שהגנו על בני ביתם ועל רכושם .
    מגיע לשוטרים האלה ציון לשבח לכולם ביחד ולכל אחד לחוד על אומץ ליבם על ההקרבה שבה מילאו את תפקידם .
    מגיע להם להדליק משואה ביום העצמאות לקבל קידום בדרגה ולהשתמש בהם כמודל חיכוי

  • 221.

    שוטרים חצופים

    קורלאונה, 23/07/08 22:14

    עברינים במדים חשבו שהם אלוהים

  • 220.

    אשתו של בלש מתחנת נהריה(שלא קשור לפרשה)

    מיכל, 29/03/08 08:57

    השוטרים קיבלו הנחיה לבדוק שאין רימונים מתחת לרכבים הפרטים שלהם, כל רגע בעת כניסה ויציאה מהרכב.
    הרגשה איומה...
    לאן הגענו...
    אפשר להבין אותם...
    ולדעתי יש לסיים את הפרשה באזהרה בלבד...

  • 219.

    לשוטרים מגיע צל''ש

    מאיה, 29/03/08 08:54

    מענין אם מישהו מבכיריהמשטרה היו מאויומים, איך הם היו מגיבים. הא... בטח היו מקבלים אבטחה.

  • 218.

    השוטרים במצוקה

    אשקר, 25/12/07 22:59

    הייתי רוצה לראות את ראש מח''ש מה יעשה אם היה מתעורר עם רימון שהתפוצץ על הבית שלו....ולא רק הוא כל אדם אחר...........שיתביישו עשו מהזבל מיכאל מור קורבן הזבל הזה עם דם על הידיים כמו מחבל בדיוק......באמת אין צדק בעולם.....שוטרים יקרים תהיו חזקים ואנחנו עוד ננציח

  • 217.

    מעניין

    זאב, 27/11/07 16:31

    מעניין שכל העבריינים - רוצחים, שודדים, גנבים, תוקפים ושאר מרעין בישין, מופיעים בבית המשפט ובצילומים בעיתונות כשלראשם כיפות גדולות, יענו חוזרים בתשובה.
    אותם עבריינים חובשי כיפות מבזים את דת משה. שום תשובה לא תעמוד לזכותם, ודינם להיצלות באש הגיהינום.

  • 216.

    סוף סוף מתגלים

    צופה, 25/11/07 08:56

    שוטרים ששלוקחים את העבודה ברצינות .
    כל הכבוד.

  • 215.

    כל הכבוד לך עו''ד תמי אולמן- את גדולה! (ל''ת)

    אלי, 24/11/07 08:59

  • 214.

    תפתחו את העניים

    אורי, 23/11/07 22:59

    לדעתי אולי יפתחו את העיניים כל המלחמות של השוטרים מול הפשע בארץ לא שוה שום דבר כאשר יש לנו מערכת שיפוט חלשה כזאת אשר משחררת את העבריינים המסוכנים לאחר שנתפסו ע''י שוטרים דבר המחזק את הפשע ומחליש את השוטרים ומעמידה אותם לאחר מכן חשופים מול הפשע יש לשים קץ לזה
    יש לציין שאני לא שוטר אזרח פשוט שכאב ומבין את כאבם ו של השוטרים חסרי הכוח

  • 213.

    הבא להורגך השכם להורגו (ל''ת)

    הגשש, 23/11/07 18:11

  • 212.

    ''אנרכיה''

    יוסי, 23/11/07 12:00

    ''אנרכיה '' , מצחיק אותי ומעציב גם יחד שני מטענים הונחו : הראשון עבריינים על ביתו של שוטר ואיפה הם מסתובבים חופשי . השני שוטרים לעבריינים והם כבר בכלא . עצוב עצוב עצוב

  • 211.

    בוקר טוב משהו מתעורר

    יוסי, 23/11/07 11:44

    אנחנו קרובים בצעדים גדולים לכיוון המאפיות באיטליה וצריך לתמוך בשוטרים (עם כל הצער שבדבר) למען יראו ויראו...

  • 210.

    צריך לנצל את המומנטום.

    אחד מכולם, 23/11/07 10:18

    אנו עדים לתופעה מדהימה ,
    שלכאורה לא נתפסת כהגיונית.
    לציבור כל כך הוקל כששמע את כל פרטי המקרה ,החמורים ביותר לכאורה בעיניי כולם,הוקל לו משום שמזה זמן רב לא היתה פרשה שלא עסקה בשחיתות,דרדור ערכים,בצע ממון וזדון והקרינו מאומה מלבד זילות הערכים.
    ולפתע מגיחה פרשה חמורה ביותר בכל אמת מידה,שנוטעת בנו תקווה אמיתית ,שישנם עוד כאלה שמוכנים להלחם על היקר מכל לכל בן אדם באשר הוא,וזהו בטחונו האישי בפרט ובטחונו הסביבתי בכלל ובמיוחד לאור האתוס הלאומי שלנו כעם.
    לדעתי לאור הלך הרוחות הנוכחי זהו הזמן להעביר שורת חוקים,שיתוו דרך חדשה ויעילה יותר לשם הבטחת הבטחון האישי של כולם,מהלך כזה יזכה לתמיכה ציבורית ופוליטית רחבה.

    • יפה אמרת (ל''ת)

      יוסי, 23/11/07 11:36

  • 209.

    צריך לנצל את המומנטום.

    אחד מכולם, 23/11/07 10:17

    אנו עדים לתופעה מדהימה ,
    שלכאורה לא נתפסת כהגיונית.
    לציבור כל כך הוקל כששמע את כל פרטי המקרה ,החמורים ביותר לכאורה בעיניי כולם,הוקל לו משום שמזה זמן רב לא היתה פרשה שלא עסקה בשחיתות,דרדור ערכים,בצע ממון וזדון והקרינו מאומה מלבד זילות הערכים.
    ולפתע מגיחה פרשה חמורה ביותר בכל אמת מידה,שנוטעת בנו תקווה אמיתית ,שישנם עוד כאלה שמוכנים להלחם על היקר מכל לכל בן אדם באשר הוא,וזהו בטחונו האישי בפרט ובטחונו הסביבתי בכלל ובמיוחד לאור האתוס הלאומי שלנו כעם.
    לדעתי לאור הלך הרוחות הנוכחי זהו הזמן להעביר שורת חוקים,שיתוו דרך חדשה ויעילה יותר לשם הבטחת הבטחון האישי של כולם,מהלך כזה יזכה לתמיכה ציבורית ופוליטית רחבה.

  • 208.

    משפחות הפשע האלה הם ארגוני טרור וצריך

    תומך בשוטרים, 23/11/07 08:15

    להתייחס אליהם בהתאם, בדיוק כמו שמתייחסים לאירגוני טרור.
    כל הכבוד לשוטרים.

  • 207.

    ''...כדי לפגוע בעבריינים'' מישהו צריך לטפל בעבריינים האלה...

    א'-ילד (13), 23/11/07 04:12

    אווו סוף סוף שוטרים החליטו לקחת את החוק לידיים,הרי זה היה צפוי,כולם יודעים שהמישטר בישראל ממש אבל ממש ניזקק לשיפור דחוף ומיידי,אני מצדיק את השוטרים האלה ביגלל שהם לא יכלו לסבול יותר את הדבר הזה,לא עושים כלום כדי לעצור את העבריינים האלה,אלה רק מתצפתים עליהם מרחוק מבין השיחים,זה לא עוזר המעקב הזה,איך זה הולך??!! יכול להיות שהמישטרה פוחדת להפסיד שוב במישפט ושירשיאו את החשודים ואז כשזה ייקרה הציבור התלנונן אר ורך על המישטרה,האם תיסבלו איומים על מישפחתכם ועל חייכם שלכם כבר כמה וכמה שנים??!!! לא,נכון?! אז הם פשוט לקחו את החוק לידהם וזה מוצדק לפי דעתי.

  • 206.

    תנו לעבריינים מחוות במסגרת צעדים בוני אמון

    גרשון, 23/11/07 03:27

    לא סתם הפסקת אש גברת תמי אולמן, כי אם צעדים של ממש כדי להחזיר את אמון העבריינים במשטרה במסגרת הסכם קבע:
    - שחרור אסירים על מנת לחזק את העבריינים המתונים ולהחליש את העבריינים הקיצוניים.
    - כל אזרח במדינה ישלם פרוטקשן לעבריינים במקום מגוריו על מנת שאף פושטק לא ירגיש מקופח.
    - המשטרה תספק לעבריינים נשק על מנת שיוכלו לעשות סדר בעולם הפשע ולמנוע הרג חפים מפשע.
    - המשטרה תפנה בעלי חנויות שלא ישלמו פרוטקשן על מנת לשמור על שלום הציבור. העיקר שיהיה ''קצת שקט''.

    • את הזוי לחלוטין או שאתה צוחק?? התבלבלתי (ל''ת)

      יפה, 23/11/07 14:23

  • 205.

    משטרת ישראל, תסתכלו בראי.

    גידי, 22/11/07 22:18

    נכון שבתנאים נורמליים הדרך שנהגו בה השוטרים היא פסולה,אבל במקרה שלפנינו הארגון (קרי המשטרה) לא מלא את תפקידו דהיינו חיסול הפושעים ומתן הגנה הולמת לשוטרים בשטח ולמשפחותיהם בבית, ובכלל לתת הגנה לציבור דבר ששכנו מזמן, הארגון שבו מדובר (המשטרה) עסוקה ביחצנות, בסיפורים, בקשקשת, במנויים לא רלוונטים, במסיבות עיתונאים ובניהול דרך מחשבים ניידים,רק לא במה שמוטל עליהם, אז מה קרה, כמה שוטרים טובים שאויימו ע''י העבריינים עשו מה שעשו, זה לא בסדר, ואולי לא חוקי אבל מובן בתנאים שנוצרו,
    אז רבותי מספיק עם הניפוח, מספיק עם לנסות ולהיות מייצגי הדמוקרטיה בזמן שהם לא כאלה, מה קרה איימו על ''האדון'' מור הפושע, כדאי להפסיק מייד עם הניפוח ולהכנס לפרופורציות.

  • 204.

    התכנסות בכיכר לאות הזדהות עם השוטרים !!

    שמעון האוסטרלי, 22/11/07 22:13

    לרוב הציבור נימאסלראות כיצד שלטון הרחוב משתלט על חיינו. ישנה תחושה של התפרקות כללית,ולפעמים יש לי געגועים לאיזה '' אבא חזק ''. לקצת דיקטטורה.
    השוטרים עשו מה שכולנו מפנטזים מתחת לשמיכות.
    במוצאי שבת , באופן הכי פרטי ואישי , בלירעש וצילצולים , בואו לכיכר באופן ספונטני. הכי סונטני וטהור. אולי זאת תחילת המהפכה!!

    '' בשעה שמונה בכיכר !

  • 203.

    שוטרים כל הכבוד השוטרים איתכם

    אח של שוטר, 22/11/07 21:34

    כל הכבוד לשוטרים הרי אף אחד לא רואה את השוטרים ובטח לא הקצינים אז תמשיכו כך אנחנו לצידכם חכו עוד יתארגנו שוטרים נוספים להיות לצידכם החזיקו מעמד אף אחד לא ישבור אותכם ככה זה במשטרה עם עושים דברים טובים לא מפרגנים אבל דברים רעים רצים לעיתונות

  • 202.

    פשוט מסכנים

    לא שוטר ולא עבר, 22/11/07 20:43

    איזה בושה. שוטר נאלץ לעבור על החוק כדי לשמור על חייו.

    חברים, לא מדובר כאן באיזה מגב''ניק שעישן ג'וינט. מדובר על אנשים שעשן ימים כלילות בשמירה על אזרחי המדינה.

    עד שלא תוחמר הענישה במדינה הזאת לא יהיה שקט.


    אני לא מבין. עבריין, גנב, אנס, רצח וכד', לא משוגע או מטורף - מודע למעשיו, כבר ישב בכלא והמשיך בדרך העבריינות. למה לא להעלים אותו מקירבנו לכמה שנים טובות? למה לשחרר??

    גםלי נמאס לעבוד כמו חמור כל יום מ6 בבוקר עד 7 בערב. גם אני רוצה לשדוד בנק. ואם אתפס, שאתפס, מקסימום חודשיים פינוק במעצר בית...

  • 201.

    הגונב מגנב,פטור

    שוטר, 22/11/07 19:44

    והקם להרגך השקם להרגו.

    הייתי רוצא לראות את תגובת
    *חושפי הפרשה* במשטרה,
    כאשר רימון נזרק לעבר בית משפחתם...................

    חברה',
    רובו הגדול של העם ניצב בצידכם.
    אנו מצדיעים לכם.

  • 200.

    גם אני תומך בשוטרים! מי שאשם זו מערכת המשפט שמקלה עם פושעים על ימין

    צעיר, 22/11/07 18:08

    ושמאל!

  • 199.

    דבר האזרחים

    ד., 22/11/07 17:17

    אנחנו מצפים מהמשטרה לחסל עבריינים!! חד משמעית זאת העבודה שלהם מבחינתי

    • you are right 100% (ל''ת)

      good, 28/11/07 16:11

  • 198.

    בטח העבריינים מתים מצחוק עכשיו (ל''ת)

    השף, 22/11/07 16:09

  • 197.

    אילו השוטרים היו דרוזים

    דויד, 22/11/07 15:55

    הטעות של החוליה שלא צירפו אליהם שוטר דרוזי אז בטוח הם לא היו נעצרים כי מר קורן לא היה מעיז על פי הנחית מר דיכטר .הם חכמים רק על שוטרים ונשים.

  • 196.

    ייזהרו העבריינים !!! הם לא היחידים !!! (ל''ת)

    פטריוט, 22/11/07 15:54

  • 195.

    Heroes (ל''ת)

    דוד, 22/11/07 15:53

  • 194.

    שופטים עלובי נפש - אתם אשמים!

    עלמוני, 22/11/07 15:46

    השוטרים רק ניסו למלא את הואקום שהשאירה מערכת המשפט הישראלית - הנוראה בעולם.

  • 193.

    צמרת המדינה והמשטרה חצו את הקווים וחברו לשלטון הפשע

    אבי, 22/11/07 15:38

    להציל את המדינה עכשיו

    • נכון מאוד, האשמים הם לא השוטרים אלא הצמרת שלא הגנה עליהם (ל''ת)

      אריאל, 23/11/07 14:26

  • 192.

    זה אולמרט והרשזון והשופטים והאלופים וכל הראשים- הם העבריינים.

    השוטרים צודקים, 22/11/07 15:30

    כל אלה שיתפטרו מיד. והשוטרים רק לדין משמעתי. היו במצוקה וטעו בשיקול הדעת.

  • 191.

    הפושעים חוגגים ! יש יש יש !! משטרה שיורה ברגל שלה. (ל''ת)

    איציק, 22/11/07 15:29

  • 190.

    מלחמה בארגוני הפשע. סיכול ממוקד כמו בצה''ל שגם ''שופט ומיצא לפועל''

    אזרח מודאג, 22/11/07 15:27

    חברה זו מלחמה.
    קשה לחדור לארוגנים הללו.
    הדמוקרטיה לא מתגוננת.

  • 189.

    מה שבית המשפט לא עשה

    אני, 22/11/07 15:27

    עשו אותם שוטרים ובצדק רב

  • 188.

    זה תוצאה של המדיניות הסלחנית של בתי המשפט לפושעים (ל''ת)

    מרשל וואיט ארפ, 22/11/07 15:25

    • כל הכבוד לשוטרים האמיצים

      ירון, 23/11/07 01:17

      השופטים אינם רחמנים בני רחמנים כפי שנהוג לחשוב כי אם פחדנים בני פחדנים המאוימים על ידי העבריינים בראותם שהמשטרה רופסת ואינה מצליחה להגן על אזרחי המדינה בשום דרך שהי

  • 187.

    סוף סוף מטפלים בפשיעה

    גבי אשכנזי, 22/11/07 15:25

    צלש למשטרה

  • 186.

    מה? מגיע להם צל''ש הם גיבורי ישראל!!!

    אבי, 22/11/07 15:25

    טימטום, שלטון הפשע יעלה על כולנו המדינה תלך לאבדון.
    יש להלחםם בפושעים בכל האמצעים!!!
    גורלה של מדינת ישראל על כף המאזניים.

  • 185.

    המשטרה מעולם לא נתנה גיבוי לשוטריה

    יוסי, 22/11/07 15:23

    איפה היתה המשטרה ששמו לבנת חבלה ליד ביתו של שוטר? איפה ????
    צמרת המשטרה קרובה למשפחות הפשע.

    וזאת ה ת ו צ א ה ! ! ! !

    • לקרוא את 185 להתחיל להבין מי האשם ומי הקורבן (ל''ת)

      חושבת, 23/11/07 14:28

  • 184.

    כל הכבוד לשוטרים- חבל מהמטען לא התפוצץ על העבריין (ל''ת)

    נדב, 22/11/07 15:23

  • 183.

    152 אתה נקודת אור בתוך החושך הגדול שיש כאן (ל''ת)

    דליה, 22/11/07 15:20

  • 182.

    כרגיל, לשוטרים איכפת מעצמם. אם הרימון היה נזרק לבית של אזרח בקושי

    רמבו, 22/11/07 15:15

    אם היה נזרק רימון לבית של אזרח, בקושיי היו רושמים תלונה.

  • 181.

    מעונין לתרום להגנתם של השוטרים

    איש עסקים, 22/11/07 15:09

    אני לא מצדיק את המעשה. אבל אני מבין את התסכול כשזורקים לך רימון על הבית. מבין את התסכול כשפושעים פועלים בלי שיש לך את הכלים להתגבר עליהם.

    מקווה שתקום צעקה ציבורית לתמיכה בשוטרים האלה. אני מוכן לתרום כסף למימון פעילות כזו.

    שיקום מישהו עם יוזמה ויקים עמותה למען השוטרים האלה.

    • הצעה מאוד חכמה לך על זה (ל''ת)

      עדן, 20/11/10 08:13

  • 180.

    אולמן- את גדולה. אולמן לנשיאות בית המשפט העליון

    עו''ד תמי אולמן, 22/11/07 15:08

    נמשיך את הרעיון של עו''ד תמי אולמן: צריך שהעבריינים והשוטרים יכריזו על הפסקת אש ביניהם, השוטרים יפסיקו לרדוף את העבריינים והעבריינים יתרכזו בעבריינות כלפי האזרחים השלווים לא יחששו מהשוטרים והשוטרים יציקו לאזרחים השלווים כי אחרת מה עוד ישאר לשוטרים לעשות?

  • 179.

    מה שאולמרט שודד ביום אחד כנופיות הפשע עושות בשנה (ל''ת)

    טפשים, 22/11/07 15:07

  • 178.

    אולי אותם שוטרים ניסו לחסל עבריינים שפלשו

    אסטלן, 22/11/07 15:06

    לטרטורית הפשע שלהם של השוטרים? פשעים חמורים יותר מאותם עבריינים,במילים אחרות הפריעו להם ''בעבודתם'' עכשיו אני מקווה שיקום מלשין מאותה כנופיית השוטרים שילשין על כנופיה אחרת שגם שם יקום מלשין שילשין וכן הלאה כמו בטור גאומטרי. מי שיהנה מהעניין נהייה אנחנו האזרחים שנזכה סוף סוף למישטרה הגונה מוכשרת ואמיצה שתבצע את תפקידה כראוי ותלכוד את ארגוני הפשע. חיסול טוטלי של שוטרים משחתים,עקירת העשבים השוטים וניקוי העורבות.

  • 177.

    אולמרט קיבל 100 אלף דולר מהעבריין שלומי עוז

    ואתם שתקתם, 22/11/07 15:06

    המשטרה החלה בחקירת מידע חדש, נוסף, המעלה חשד לפיו קיבל ראש הממשלה, אהוד אולמרט, מימון בלתי חוקי במהלך הפריימריז בהם השתתף בליכוד. נודע, כי לפחות אחד הגורמים המעורבים בפרשה זומן למסירת עדות. מהלך חקירתי זה מתנהל עתה בנוסף לחקירות הראשיות בפרשות: כרמיה, לאומי, ומשרד התמ''ת.

    בעקבות החשיפה כאן אישרה המשטרה, כי אכן: המידע מצוי בידיה ולפי הנחיית הפרקליטות - הנושא מטופל.

    על-פי המידע החדש, ב-1999 הזרים פעיל הליכוד, שלומי עוז, סכום של 100 אלף דולר לפריימריז של אולמרט. שלומי עוז נקלע מאוחר יותר לחילוקי דעות כספיים עם כמה גורמים, ובהם פעיל הליכוד עזרא גבאי.

    נודע, כי בשיחה שקיימו השניים, אמר שלומי עוז כי הוא אינו יכול לשלם, מאחר שאולמרט והירשזון חייבים לו כספים שהזרים לקמפיין - והם אינם משלמים. יודגש, כי חוק המפלגות אוסר על חבר מפלגה לקבל מימון זר, באופן החורג מהמגבלות הקיימות. אולמרט עבר על האיסורים. חלקו הגדול של המימון ממנו נהנה הוזרם באופן בלתי חוקי, מכמה גורמים, ובהם שלומי עוז.

    • הדג מסריח מהראש!! החלשים חייבים לשתף פעולה!! (ל''ת)

      אזרחית שבויה, 22/11/07 17:23

  • 176.

    אולמרט הרבה יותר גרוע מהם הוא מספק נשק לאוייב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    איפוא מח'ש, 22/11/07 15:03

    • תתקשר

      רועי, 22/11/07 15:26

      תתקשר לאסותא תגיד להם שאתה אהבל ושאתה מבקש הפנייה לרופא שמטפל בזה.

      אתה לא בכתבה הנכונה ובכל זאת נדחף רק בגלל שכל היום היה לך מה להגיד על אולמרט.

      תנסה במדור הספורט - יש שם כתבה על פיטוריו של מאמן אנגליה.

  • 175.

    אין לי מילים לתאר עד כמה מעשי השוטרים חמור ומסוכן לארץ הזאת (ל''ת)

    שי אבידן, 22/11/07 15:03

    • כם העבריינים אף פעם אין לאנשים כמוך שום בעייה (ל''ת)

      מספיק להביך את, 24/11/07 02:48

  • 174.

    זה מה שקורה כשהחוק והמשפט מזניחים את השוטרים

    איתי רפאל אורון, 22/11/07 14:58

    כאשר מערכת שלטון החוק כושלת, בתי המשפט רופסים והשופטים מפחדים לעשות את עבודתם, אין פלא ששוטרים מאוימים על ידי ארגוני פשע ועבריינים. לשוטרים המתמודדים יום יום מול ארגוני הפשע חסרי גיבוי ונטולי כלים להגנה אין ברירה אלא לשחק על פי החוקים המאפשרים להם הגנה. את האשמים בסיפור הזה יש לחפש בבתי המשפט, בממשלה ובכנסת ולא בתוך מוסדות המשטרה. כאשר כל אלו יעשו את עבודתם לא ייתכן מצב שבו שוטר מאויים על ידי עבריין או ארגוני פשיעה, ובמידה ודבר כזה כן יקרה לשוטר יהיו את כל האמצעים, על פי חוק, להגן על עצמו, חבריו ומשפחתו. אבל כל עוד המצב הוא כפי שהוא, כל הכבוד לשוטרים שבמקום לברוח, להתעלם או להתפטר, נלחמו על זכותם להמשיך ולהלחם בפשע.

  • 173.

    להעניש את השוטרים על כשלון בביצוע המשימה

    אבישי, 22/11/07 14:56

    מה כל המתיפיפים יוצאים נגד השוטרים הללו. אם כבר צריך להעניש מישהו זה את לוקחי השוחד למיניהם ואת כל המתחככים עם העבריינים ובראש ובראשונה את השופטים הפחדנים שחופרים מתחת לאדמה כדי לזכות עבריינים.

    נ.ב. שימו לב לניגוד בין הכותרות המפוצצות של העיתונאים נגד השוטרים האמיצים הללו ומאידך את התגובות הנלהבות של הקוראים בעדם.

  • 172.

    איזה חבל שתפסו אותם.

    מ.ק 84, 22/11/07 14:56

     הגיע הזמן שהמשטרה תעשה משהו כזה. כל הכבוד.

  • 171.

    זאת התוצאה של הפקרת השוטרים

    חלק מהעם, 22/11/07 14:55

    למה שאדם ישמור על המדינה כשהחוק ובתי המשפט נגדו?, למה עבריינים יכולים לעשות ככל העולה על רוחם?, לאחר מכן לאיים על כל עד אפשרי ולבסוף השופטים הרופסים והמדושנים שלנו משחררים אותם.

    לכל השוטרים שהשתתפו בנושא תדעו לכם שרוב העם איתכם, כולנו היינו רוצים גיבורים שדואגים לעצמם ולחבריהם כמו ערכי המוסר של צה''ל שאבדו מזמן.

    מח''ש מחפשת רק את מי שטוב לה לחפש מבחינה פוליטית ותקשורתית, ואינה מטפלת בשוטרים שמפריעים לציבור הישר.

    אני רוצה לאחל לכל השוטרים שהשתתפו בנושא, שיצאו מכך בקלות, ותדעו שלאנשים כמוכם שדואגים אחד לחברו,
    בעלי ערכים שחסרים בחברה שלנו, מחכים מקומות עבודה מצוינים באזרחות.

  • 170.

    יש מספיק אנשים,בהתנדות מוכנים להרוג בנשק את העולם התחתון.אם המדינה (ל''ת)

    תתן גיבוי, 22/11/07 14:55

  • 169.

    מדוע לעשות עניין גדול

    ל, 22/11/07 14:54

    טוב מאוד, צריך לקחת את החוק לידיים כי מערכת המשפט שלנו לא מתפקדת בצורה אמיתית ונכונה,
    אין גיבוי לשוטרים בעבודתם

  • 168.

    צריך להתיחס לפשע כמו לטרור

    אזרח שבוז, 22/11/07 14:53

    כמו שצה''ל מחסל מחבלים בלי משפט
    כך גם המשטרה צריכה להפעיל יחידות חיסול כנגד עבריינים כבדים.

    מכיוון שהמשטרה כבולה כרגע ע''י משפטנים (עין ערך מזוז שלא מרשה לכבות חשמל בעזה ובטח לא לחסל עבריינים)
    אני יכול להבין שוטרים שיוצאים להגן על עצמם כנגד פושעים מסוכנים.

    הם בסך הכל עושים דבר שהיה צריך להעשות בצורה מסודרת וחוקית.

  • 167.

    כל הכבוד לשוטרים - רק כך!!! (ל''ת)

    אזרח, 22/11/07 14:52

  • 166.

    רוצים שוטרים לא שופטים (ל''ת)

    פרשה מעולה, 22/11/07 14:52

    • תגובה ל166

      אורי, 23/11/07 23:09

      אבל אין לנו שופטים מה לעשות

  • 165.

    מצדיע לכם - ארבעת השוטרים השפויים היחידים (ל''ת)

    א, 22/11/07 14:50

  • 164.

    לובשי המדים

    רצי, 22/11/07 14:42

    אסור לקחת את החוק לידיים

  • 163.

    חג לעברינים

    מיקיאווילי, 22/11/07 14:41

    שמחה לאיד כל יפי הנפש והמתרוממים למיניהם השוטרים לא עשו מה שעשו מתוך תאווה לבצע או טובת הנאה אלא מתוך איכפתיות הרי מי ניצב פנים מול פנים במלחמה בפשיעה בטח לא השופטים שלא מזמן ייצגו את אותם עבריינים ובטח ובטח לא הפוליטקאייט הביקורתיים וגדולי המשוחדים והמושחתים כולי תקווה שפרשיה זו לצד הביקורת על המשטרה גם תחשוף את מה שעובר על השוטרים ועל משפחותיהם הרי אותם עברינים שהם גם מחבלים לא יבחלו בשום אמצעי גם פגיעה בחיי חפים מפשע בשוטרים ובמשפחות שלהם שמערכת המשפט הפוליטקאים התקשורת וכל יפי הנפש כי למיטב ידיעתי רובם דגי רקק ידי הפשע תשיג אותם בהרבה יותר קלות וכדאי שיעשו חשבון נפש

  • 162.

    ככה צריך לעשות למי שבית המשפט משחרר סתם!! כנסו..

    הארי המזוהם!!, 22/11/07 14:38

    אני לא מקנא בהם- תחת איומים של עבריינים ואזלת ידם של השופטים
    והנורמות שכופים עלינו ''מנהיגינו'' -אולי זו הדרך למהפיכה חברתית!!
    להזכירכם- במדינות ערב כורתים ידיהם של גנבים!-אולי גם פה צריך ככה?

  • 161.

    נדהמתי לראות את התמיכה בשוטרים. גם אני אתכם (ל''ת)

    הם במצוקה., 22/11/07 14:33

  • 160.

    לא מכיר אבל אולי הם צודקים וכך צריך לנהוג עם עבריינים כבדים

    חיים, 22/11/07 14:31

    אני מבקש מכל החוכמולוגים להיות רגע בסיטואציה שחיי המשפחה שלכם בסכנה ולמה ? בגלל ששוטר החליט לאכוף את החוק והעבריינים מאיימים על חייו וחיי משפחתו . ואף אחד בירושלים אינו בא להגן עליו . מי בסוף ישאר במשטרה ? אין תקציבים לכלום רק מדברים ומאיימים . מדינה בסרט .

  • 159.

    מגיע להם צל''ש

    יוסי מאשקלון, 22/11/07 14:30

    יש לשים סוף לאלימות עבריינים

  • 158.

    בית המשפט ניכשל -שוטרים תותחים (ל''ת)

    להעלים את הפשע, 22/11/07 14:29

  • 157.

    זאת התשובה לכישלון בית המשפט (ל''ת)

    יניב, 22/11/07 14:28

  • 156.

    תא מחתרתי עם נורמות פשיעה- מי, ממשלת ישראל? (ל''ת)

    המטיף, 22/11/07 14:27

  • 155.

    כבר שנים אנחנו שומעים שישראל הפכה גן עדן לפושעים!

    אזרח קטן, 22/11/07 14:25

    ואנחנו רואים את בני משפחות הפשע מחייכים חיוכים נרחבים עם עורכי דינם בטלויזיה והופכים לסלברטאים!אז איך אפשר בנסיבות אלו לשמור על שלטון החוק?הכל הפך לאבסורד ואת האבסורד הזה יצרו ממשלות! ואם השוטרים האלה לקחו את החוק לידיהם,זה בגלל שהשלטון מאפשר לפושעים להתנהל ע''פ חוק הג'ונגל!והשוטרים האלה הפכו לנרדפים במקום לרודפים!אז נגד הפושעים הללו טוב יעשו אם יקחו את חוקשלא קיים בפועל) לידיים!כי כי החוק האחרהוא רק נגד האזרח הקטן חסר האונים!תבורכו!

  • 154.

    אני מת על הארי המזוהם

    צדיק, 22/11/07 14:25

    איפה שמערכת המשפט רופסת ואין אכיפה ויגאל עמיר הופך למלך בישראלואימו המנוולת מקבלת תרומות ממליונרים, איפה שפושעים חוגגים ועורכי דין מתעשריםעם קבלת כספים שהושגו בפשיעה, איפה שעושים דיל עם נשיא חלאה,איפה ששר אוצר גונב וכל דאלים גבר,לית דין ולית דיין, אין חינוך והמורים ושוטרים מושפלים-הגיע הזמן שהארי המזוהם ייקח את החוק לידיים.

    • צודק! (ל''ת)

      אזרחית מיואשת, 22/11/07 17:20

  • 153.

    כל הכבוד לשוטרים! (ל''ת)

    הגיע הזמן, 22/11/07 14:23

  • 152.

    לכל המטומטמים שמשבחים את השוטרים ..כנסו

    המום מהטמטום, 22/11/07 14:22

    אם מעשים כאלו קשים גורמים לכם להרגיש טוב יותר רק כי מי שניסה לרצוח בדם קר זה שוטר ולא עבריין אז כנראה יש לכם איזו הפרעה קשה מאוד באישיות , אתם חבורה של מפגרים שלא מבינים את חומרת המעשה ובעיקר כשהוא נעשה ע''י אנשים שכל תפקידם הוא לשמור על החוק. אני מנסה לחשוב אם השכן שלכם מחר יקום ויחליט שאתם מפריעים לו וישים לכם מטען מתחת לרכב מה תרגישו אז? ואני בכלל לא מדבר על מקרה שאולי המטען הזה יתפוצץ כשהילדים הקטנים שלכם ברכב . אז על מה בדיוק אתם שמחים??? מה הם עשו איזה מעשה גבורה שהציל את המדינה? הם ניצחו את הפשע? להיפך. במעשים שלהם הם הכשירו את הרצח הבא של שוטרים , ואני לא יודע אם הנזק שהם גרמו לשוטרים לא ישפיעלאורך שנים כששוטרים יעלו להעיד מול בית המשפט במשפים של חסולים בעולם התחתון. מי יכול להבטיח לנו שלא נרצחו כבר כמה אנשים רק כי השוטרים חשו מאויימים מפניהם. מי שלא רוצה להרגיש מאוים אז שלא יעבוד בתור בלש במשטרה שיילך לעבוד בתור יועץ יופי בסופר פארם שם אני מבטיח לו שלא יאונה לו כל רע. ואם כל מה שמציק לשוטרים זה שבחורים צעירים נוהגים בג'יפים חדשים ועונדים שעונים יקרים אז זה רק מראה שאין כאן שום תחושת שליחות אלא רדיפת בצע . ובמשכורת של שוטר לא תקנו ג'יפ ושעוניי יוקרה אולי , אבל תחושת השליחות והסיפוק שבהגנה על הציבור זה מה שאמור לפתות על זה . אל תהפכו חומריים ורודפיי כספים . יש הרבה עבריינים בארץ שיש להם הרבה כסף אבל הם לא יכולים לרדת לשתות קפה בלי שומרים ורכב משוריין ופחדים מכל אופנוע שעובר בכביש. אז אל תקנאו בהם החיים שלהם הוא גיהנום אחד גדול.

    • אבל הפ פושעים

      אזרח תומך, 22/11/07 14:49

      ולכן מגיע להם כל הסבל שבעולם,
      כולל, אוי ואבוי, חוסר יכולת לרדת לשתות קפה.

      כל הכבוד לשוטרים! מה רצית? אף אחד פה לא מטפל בפושעים. לי לא יניחו מטען כי אני לא פושע. לכן אין לי מה לדאוג

      • יש מה לדאוג

        יוסי, 23/11/07 11:47

        אבל הניחו מטען לשוטר ששמר עליך אז יש לך מה לדאוג כי אם לא השוטרים עבריינים יגיעו אליך מהר מאוד

    • סוף סוף תגובה נכונה מה קרה לכולם?? (ל''ת)

      גאה בך, 22/11/07 14:57

      • עבריינים תרדו מהעץ

        יוסי, 23/11/07 11:34

        העבריינים הרימו את הראש יותר מידי גבוה לפגוע בשוטר בביתו כי הוא שומר על כולכם רק שעל עצמו אין שומר מתוך מצוקה אמיתית קם מישהו ועושה מעשה מחוסר הגנה על ביתו למען כולנו יש לגנות אך צריך להעריך ... לפי מצב הפשיעה בארץ שהדיון עליו ארוך מאוד לא מפליא אותי מה שקרה

    • אני מסכים איתך בכל מילה

      רוני, י-ם, 22/11/07 15:00

      מה קרה לנו שאנחנו מצדיקים ניסיון לרצח רק כי שוטרים ניסו לרצוח? זה לא אמור היה לזעזע את המדינה כי אנחנו ''נורמלים'' ????
      מה עוד צריך ששוטרים יעשו כדי שנבין שיש בארגון החולה הזה כמה מושחתים רוצחים וסוחריי סמים?
      די עם הטיפשות שלכם

    • אז שהעבריינים יחליפו מקצוע !

      א, 22/11/07 15:14

      למה להם לעבור על החוק ולהרוויח הרבה מליונים, כשאינם יכולים להינות ממנו ? שיחיו בדרך הקונבנציונלית כמו רוב האנושות ויחיו כמלכים בכספם שהרוויחו אותו ביושר !

    • סוף סוף תגובה עניינית של אדם שפוי

      מסטלן, 22/11/07 15:19

      אולי השוטרים האלה עברינים בעצמם?בלי קשר להטמנת לבנות החבלה לאותם עבריינים המוזכרים בכתבה

    • אתה אולאי מהעורכי דין כמה שיות ר פשע יות עבודה

      סומסום, 22/11/07 15:24

      אתה אולאי מהחבורה של ערכי דין שכמה שיותר פשע יורת עבודה

    • אתה אכן המום מטמטום.התטמטמה דעתך.משרון ואולמרט ומהתקשורת קובעת המדי

      חנוך, 22/11/07 15:44

      ומהתקשורת קובעת המדיניות והספינים וסדר היום.

      אבל אל דאגה. עם מטומטם שלם יחד אתך.עם שהתטמטמה דעתו. ולכן כתגובת נגד מגיבים כך.

      היידה קדימה, היידה התנתקות, היידה עמונה, היידה שחרור רוצחים, היידה שוטרים שמגינים עלינו מעביריינים ושמים להם מטענים מתחת לאוטו....................

      רק על תסגרו לנו את הטלויזיה והבורסה...........................

    • אכן אתה מטומטם! מענין איך תרצה שהשוטרים ישמרו על חייך. (ל''ת)

      יוסי גימלאי, 22/11/07 16:10

  • 151.

    מעולה תמשיכו כך שוטרים תותחים

    יניב, 22/11/07 14:21

    לשוטר אין כלים כלכליים להיתמודד מול משפחות פשע אז זאת גם דרך, בית המשפט אשם בהכל..תענישו כמו שצריך תתנו רק חצי מהעונש המירבי הרשום בחוק ויהיה שינוי .

  • 150.

    זה מה שמזעזע אתכם? אותי יותר מזעזע שהעולם התחתון נכנס לכל המסגרות

    אזרחית שפויה, 22/11/07 14:20

    כולל המשטרה.
    לכן אגב השוטרים האלו אכלו אותה.
    אם היו מנסים להרוג אזרח נורמטיבי , אף אחד לא היה מתרגש.
    אבל להרוג את המקושרים של העולם התחתון?! זה כבר מזעזע את כל ראשי המדינה.

  • 149.

    זוהי זכותם להגנה עצמית (ל''ת)

    אזרחית, 22/11/07 14:17

  • 148.

    כל הכבוד לשוטרים - רק ככה ימוגר הפשע (ל''ת)

    בגדו במאפיה, 22/11/07 14:16

  • 147.

    העם כנראה מייחל לשוטרים כאלה-מעניין

    ע. מיכאלי, 22/11/07 14:15

    התקשורת נפלה הפעם בפח כי התברר שדוקא הציבור מעריץ את השוטרים האלה.
    כנראה שאת הבעיה יש לחפש במקום אחר. ממשלה,השופטים או אולי התקשורת.....

    • השוטרים האלה עברינים וסוחרי סמים.כל מה שהם אומרים זה חרטה ברטה (ל''ת)

      כדי לקבל את, 22/11/07 15:23

  • 146.

    חוליית השוטרים

    סלומון, 22/11/07 14:11

    לאחר שגילו את אזלת ידם של המשטרה ובתי המשפט לטהר את הפשע החליטו השוטרים לעשות זאת בעצמם. ועל זאת מגיע להם צל''ש
    אלא מה?
    הם המשטרה שצריכה להלחם בפשע. כמו כן חובבנות כזאת לא הייתה במחוזותינו מימיהם של חושם והרש'לה. ולכן למרות הצל''ש על המחשבה מגיע להם להיזרק מהמשטרה בשל רמת הביצוע.
    כאלה שוטרים אנחנו לא צריכים.
    ובקרוב נוכל לראות את הסרט
    ''בית ספר לשוטרים הגרסה הישראלית''

  • 145.

    עבריינים במדים

    אורן, 22/11/07 14:07

    את המשטרה ואת היס''מ -יחדה של עבריינים ארסים שקיבלו תעודת שוטר ומכים זקנות זקנים ילדים ילדות מחבלים כאחד ואח''כ מחפים אחד על השני! בהפגנת הסטודנטים היס''מ עוד הורידו את תגי השמות שלהם מול הסטודנטים ואז התחילו להכות אותנו ורק חסר למישהו שמבקש פרטים -ישר אגרוף לפנים!!!
    עבריינים במדים!!!

  • 144.

    סוף סוף שוטרים כלבבי. לתת להם צל''ש (ל''ת)

    שונא אלימות, 22/11/07 14:01

  • 143.

    למה לא הייתה צעקה כזאת נגד השוטרים ששיחררו את בני סלע?!

    לא יאומן, 22/11/07 14:00

    גם אם מה שהם עשו זה נורא ואיום, ברור שמישהו פה דואג למשפחות הפשע.

    • מה הקשר?!

      לך תנוח., 22/11/07 14:20

      בני סלע היה פאשלה של השוטרים השומרים, אתה באמת חושב שהיתה פה קונספירציה? ועוד עם בני סלע העלוב והבודד? במה הוא יכול היה לשחד את השוטרים?

      • קיבל אישור לנסוע למשפט ביום שהוא סגור, יצא עם ג'ינס מהכלא

        זו רק ההתחלה, 22/11/07 15:34

        בלי אזיקים ברגליים, בלי אזיקים בידיים, קפץ 3 מטר מעל חומה כמו האיש הביוני, שכמוהו הוא גם רץ ככה ששום שוטר לא הצליח לרוץ אחריו.

        עוד משהו?

  • 142.

    כשהפרקליטות עושה עסקאות טיעון מגוכחות, הפושעים בחוץ.

    פעלומחוסר ברירה, 22/11/07 14:00

     

  • 141.

    מההה??!! זה הכול

    moran, 22/11/07 14:00

    וואלה חבל שיעדם לא יצא לפועל אחרי הכול פחות זבל בארץ כן ירבו שוטרים כאלה

  • 140.

    הם מכירים את אוזלת ידה של המערכת

    דנה, 22/11/07 13:56

    אין כמו השוטרים שיודעים שעזרה אמיתית אי אפשר לקבל מהמשטרה.
    המשטרה עצמה היא קורבן של העברינים.
    לצערינו

  • 139.

    בעמונה ריצצו גולגלות של ילדים בני 12 ! (ל''ת)

    מי נחקר?, 22/11/07 13:56

  • 138.

    the heros caps -good work (ל''ת)

    idan, 22/11/07 13:54

  • 137.

    השר לביטחון פנים והשופטים לתשומת לבכם

    נילי, 22/11/07 13:51

    רק שתראו מה דעת הקהל.99% מהתגובות אם לא יותר, מצדדים בשוטרים. לא הגיע הזמן לעשות מעשה ושהעונשים יהיו בהתאם? איך התדרדרנו למדינת פשע ממש. משחררים פושעים שחוזרים לרחובות לפשוע ולנו האזרחים אין מושיע. רק הענשה חמורה תמגר את הפשע מרחובותינו!!

  • 136.

    לניצב קורן-זה 0.25 בסולם ריכטר תרגע לא נורא (ל''ת)

    איתן, 22/11/07 13:51

  • 135.

    דווקא רעיון טוב - מה רע בזה

    אלמונימי, 22/11/07 13:50

    אם בית המשפט לא מטפל בעבריינים (בדוק) - אז לפחות המשטרה עושה משהו, ואני לא אחד שמת על שוטרים

  • 134.

    עוד פעם חיסול משטרתי נכשל.

    ראיה אחרת, 22/11/07 13:43

    לא לתבוע אותם על ניסיון החיסול אלא על הכישלון.

  • 133.

    כל הכבוד. בהיעדר שפיטה וענישה מרתיעה

    לחסל הפשע, 22/11/07 13:42

    קול הכבוד. בהיעדר שפיטה וענישה מרתיעה יש לחסל מישפחות הפשע למען ביטחון האזרחים.

  • 132.

    האם השוטרים היו נוהגים באותה צורה במידה והיה מדובר באיומים על משפחה (ל''ת)

    אזרחית?, 22/11/07 13:42

  • 131.

    כל הכבוד

    שוטר מהמרכז, 22/11/07 13:40

    לאחר 15 שנות שירות אני גאה ולו רק בשל העובדה שמערכת המישפט שיחררה עשרות עברינים כבדים מסיבות בירוקרטיה והתוצאה לכך המציאות היומית ; החמרת עונשים תביא לשיפור המצב נקודה

  • 130.

    לשוטרים כאלו פיללתי (ל''ת)

    אבי, 22/11/07 13:40

  • 129.

    זו ''הפרשה החמורה'' ? דאגתי, אולי שוטרים לוקחים שוחד, או פושעים בעצמם

    יובל לשם, 22/11/07 13:39

    אם מאיימים על חייהם, ולמרות שהם שוטרים הם לא מוצאים סעד - אפשר להבין אותם. להעמיד לדין, אבל לא לשלוח לכלא.

  • 128.

    עם שופטים שמרחמים על הפושעים- חבל שתפסו את השוטרים!!! (ל''ת)

    מדינת ישראל=, 22/11/07 13:39

  • 127.

    כשהשופטים עושים צחוק מהחוק, ועורכי

    מיקי, 22/11/07 13:37

    הדין הפליליים מרויחים מיליוני שקלים מהכסף השחור של משפחות הפשע ומגינים עליהם בטקטיקטות מבחילות בלי כל יסורי מצפון - זוהי התוצאה.
    כל הכבוד לשוטרים.

  • 126.

    שוטרים חוצים את הקווים

    שלמה בן יוסף, 22/11/07 13:34

    איזה חציית קווים? הם תמיד היו שם.
    בעיני, שוטרים זה כמו העבריינים רק לבושים אחרת.
    פורים.
    זה אותו החומר, אותה התנהגות.

  • 125.

    אם זה נכון אז כל הכבוד להם לתת להם צלש (ל''ת)

    חיים, 22/11/07 13:34

  • 124.

    כל הכבוד

    יעקב ק, 22/11/07 13:30

    במדינה שמערכת המשפט בקריסה,המשטרה אינה יכולה למלא את יעודה בגלל מחסור חמור בכח אדם,עבריינים לסוגיהם השונים עושים ככל העולה על רוחם,''כל דאלים גבר:''אין פלא ששוטרים שהם ומשפחתם מאוימים ומרגישים שאין מי שיגן עליהם לקחו ועשו בדיוק את שצריך לעשות.כל הכבוד להם וישר כח

  • 123.

    ישוחרר שי דרומי לאלתר ! השוטרים גיבורים (ל''ת)

    רבק, 22/11/07 13:28

    • למה לא עושים כלום בעניין?

      קיסינג'ר, 22/11/07 14:43

      לפני פחות משבוע דנו ל- 15 שנה אומלל שירה בתור הגנה עצמית על משפחת חלאות אלימות שתקפה אותו.
      שי דרומי בכלא, למרות שאני לא מאחל לשופט שדן אותו ביקור לילי של 4 בדואים (ויסלחו לי על חוסר הקורקטיות...)
      צריך להתחיל לפעול לשחרור דרומי. דחוף- זה בפירוש של חיים ומוות, כי במצב הקיים אין דבר המרתיע עבריינים מלפלוש לבתינו, לבזוז את רכושנו ולרצוח אותנו!

  • 122.

    למה אני דווקא בעדם? ! (ל''ת)

    ואללה, 22/11/07 13:26

  • 121.

    אתם גברים יישר כח אוהב אתכם (ל''ת)

    פנסיונר בכחול, 22/11/07 13:25

  • 120.

    חשבתי על הרע מכל והופתעתי לטובה

    שחקו אותה, 22/11/07 13:25

    כל הכבוד לשוטרים!!
    בכל סרט משטרתי, פעולה כזו של השוטרים יש היתה מציגה אותם כגיבורים הטובים. אז נכון שהחיים הם לא סרט, אבל עדיין הפושעים חיים בסרט ויש לטפל בהם בשפה שהם מבינים.

  • 119.

    אסור לקחת את החוק לידיים. אבל בישראל קיים החוק להגנת העבריין

    benzi. a, 22/11/07 13:24

    חוק הגנת העבריין. למרבה האירוניה זה המציאות.במקביל לחוק הפקרת האזרח. לעבריינים האלה יש להם את העורכי דין הכבדים שמגינים עליהם והם מסתובבים חופשי ומסקנים את חיי האזרחים השלווים . ואילו האזרח הנורמטיבי חייו בסכנה ללא שום הגנה ובאין יכולת להתגונן בפני עולם הפשע בארץ. אז נכון שהשוטרים לא היו צריכים לקחת את החוק לידיים. אבל שלטונות החוק חייבים קודם כל להגן על אזרחי המדינה בפני המחבלים הטרורסטים האלה שבאים ממשפחות הפשע הכבדות והעבריינים הרבים השורצים בארצנו.

  • 118.

    לשוטרים שסרחו (?) כל הכבוד !!! מקווה שתצאו ללא פגע. (ל''ת)

    דניאלה, 22/11/07 13:24

  • 117.

    זה כל הרעש-חשבתי כבר סוף העולם

    אד, 22/11/07 13:24

    רעש על כלום

  • 116.

    COMEON MAKE MY DAY!!! ככה הכי טוב!

    קלינט איסטווד, 22/11/07 13:22

    לחסל את הבכירים ביותר !אחר כך את אלה שאיימו עליהם !ולאחר מכן את הזוטרים! ככה זה מתחיל ,מהשטח!

  • 115.

    השוטרים צודקים (ל''ת)

    קרמבה, 22/11/07 13:21

  • 114.

    כל הכבוד לשוטרים ,רק כך ניתן למגר את הפשע (ל''ת)

    אחד העם, 22/11/07 13:20

  • 113.

    We support the cups and ther right for self-defence (ל''ת)

    Avi, 22/11/07 13:19

  • 112.

    דווקא שהשמטרה עושה את עבודתה כובלים את ידיה... (ל''ת)

    משטרה מסורסת, 22/11/07 13:17

  • 111.

    שוטרים בבעיה

    א, 22/11/07 13:17

    {} שוטרים וסוהרים בדילמה...

    א. שוטרים
    הבעיה :- רוב רובם של
    השוטרים ממלאים את תפקידם
    באזור
    מגוריהם ובשל כך פוגשים בתדירות
    גבוהה אזרחים שמוכרים להם
    {כגון: בני
    משפחה, חברים, שכנים,
    השפעות גורם שלישי
    וכדומה...} ובשל כך הם ולא פעם
    מבליגים או נאלצים
    להבליג בכדי לסייע
    לאותו מכר וכתוצאה מכך פוגעים
    באכיפה הוגנת
    ושווה לכל אזרח
    ואזרח.
    הפתרון:- לקבוע שאף שוטר לא
    ישרת באזור
    מגוריו!!!

    אין שום בעיה לשוטר שגר כדוגמה בת''א לנסוע
    לרעננה
    בכדי
    למלא את תפקידו וזה שגר ברעננה יבוא לאור יהודה ולת''א יבוא


    אחר מעיר אחרת - הסיכו במצב המוצע ששוטר יפגוש מכר ומכך לא ימלא את


    תפקידו כנדרש הוא יחסית אפסי!
    כמו שאני ואת נוסעים בבוקר
    שעה

    לעבודה גם השוטר יכול, מה גם שמצב מעין זה יגרום לכך
    שיותר שוטרים

    יפגינו נוכחות בתחבורה הציבורית ובכלל בכבישים.


    ב.
    סוהרים

    הבעיה:- רוב הסוהרים ממלאים את תפקידם
    בכלא הסמוך למקום
    מגוריהם
    והאבסורד הוא שבאותו כלא יושבים
    אסירים גם מאותו אזור,
    מפגש גרוע שמקשה על
    הסוהר לבצע את תפקידו
    כי בתא הזה יושב שכנו,
    אולי חבר ועוד יותר גרוע
    בן משפחה
    ומכאן מתחילה מסכת לחצים על אותו
    סוהר לסייע בידי אותו אסיר

    והמסכן לא מוצא את עצמו ובאם לא יעשה
    כן עלול להפגע בחוץ וחרד הוא

    לעבודתו.
    הפתרון:- לעולם לא
    לאפשר לאסיר לשהות בכלא הסמוך
    לאזור
    מגוריו אלא את זה מהצפון להביא
    לדרום ולהיפך.

    במצב מסוג זה בתי
    הכלא יתנהלו אחרת לגמרי
    ולסוהרים תיהיה אפשרות
    לבצע את תפקידם בצורה
    טובה
    בהרבה.

    כותב אדם שהיה
    שוטר וסוהר ובשל האמור לעיל עזב את
    תפקידו!

    • צודק מאוד. (ל''ת)

      רן, 22/11/07 15:10

  • 110.

    כל הכבוד לשוטרים!!!

    אני יודע, 22/11/07 13:17

    כל הכבוד לשוטרים!!!כל הכבוד לשוטרים!!!כל הכבוד לשוטרים!!!כל הכבוד לשוטרים!!!כל הכבוד לשוטרים!!!כל הכבוד לשוטרים!!!

  • 109.

    סוףסוף מישהו עורך פעולות תגמול נגד העבריינים! כל הכבוד להם! (ל''ת)

    פטריוט, 22/11/07 13:17

  • 108.

    מה בדיוק הבעיה, זו הגנה עצמית מובהקת

    ש, 22/11/07 13:14

    לא ייתכן ששוטרים מאויימים יחכו שהפושעים ירצחו אותם.

  • 107.

    מחבלים לאומניים מותר ומחבלים פליליים אסור?

    עדי, 22/11/07 13:12

    למה לצה''ל מותר לבצע חיסולים ממוקדים ולמשטרה לא?...

  • 106.

    אלה אחלה של שוטרים מי יתן וירבו שוטרים כאלה בישראל.

    האזרח שמעריץ את, 22/11/07 13:11

    ישר כוח : אם שלטונות החוק הדבילים האלה ומערכות המשפט הדפוקים . טוב שהשוטרים יקחו מידי פעם את החוק לידיים ויחסלו את העבריינים הכבדים האלה. רק כמה חבל שהם לא הצליחו ועוד יותר חבל שהם נתפסו.

  • 105.

    מערכת המשפט הביא למצב הזה

    amir, 22/11/07 13:09

    כדי להחזיר את הצדק חייבים לקחת את החוק לידיים.
    רק עין תחת עין ונקמת דם כמו אצל הערבים תחזיר את ההרתעה.

  • 104.

    כשאין דיין (בית משפט) יש דין(שוטרים אמיצים) גיבורי חייל. (ל''ת)

    אברהם, 22/11/07 13:08

  • 103.

    ישר כח גדול לשוטרים (ל''ת)

    קלינט, 22/11/07 13:07

  • 102.

    פחות חמור ממה שחשבתי!!!!!!!!!!!!!!

    יוד, 22/11/07 13:07

    אני חשבתי שיגוללו פרשה של שחיתות ושיתוף פעולה עם העולם התחתון ובמקום זה אני מגלה על שוטרים שדואגים לעצמם ולמשפחתם היכן שהמדינה ובתי המשפט נכשלו.

  • 101.

    בעשו להם בדיוק מה שעושים לחושפי שחיתות. כל הכבוד לנטילת היוזמה. (ל''ת)

    :-), 22/11/07 13:06

  • 100.

    לחסל את העבריינים!

    שלומי, 22/11/07 13:05

    המדינה שלנו השתגעה לגמריי. מגינים על העבריינים. אדם שפרצו לו לבית וירה בפורץ הלך לכלא, הפורץ הלך הביתה. אדם שצבע בירוק גנביי צאן ישב שנתיים בכלא ושילם פיצויים, הגנבים בבית. אינני מצדיק את מעשיי השוטרים אך יכול להבין אותם.

    ומעבר להכל, העבריינים הכי גדולים בישראל הם לא משפחות הפשע אלא אלו שנמצאים בשלטון באופן ישיר (כל הגנבים של הקופה הציבורית, כמו שר האוצר לשעבר וכו') ובאופן עקיף (גופים כלכליים גדולים ששותים את דמה של המדינה תחת מסווה חוקי לחלוטין, מפעליי ים המלח, קיבוצים וכו')

    נהיינו מדינה מושחתת ולצערי הרב מדינה זמנית שסופה מתקרב לא בגלל האיומים הביטחוניים החיצוניים אלא בגלל השחיתות, הרס החינוך ומעל הכל אובדן הדרך והערכים.

    בדפיי ההיסטוריה ישראל עלולה להיות אפיזודה חולפת של כמה עשרות שנים וזהו ........

    • חבל שהעבריינים צוחקים בדרך לבנק והשוטרים בוכים בדרך למאסר (ל''ת)

      איזו מדינה, 22/11/07 13:18

  • 99.

    לשר פרידמן, רד מהאולימפוס

    אורן, 22/11/07 13:05

    במקום להתעסק בפוליטיקה, ומלחמות אגו עם שופטים על נושאים אקדמים ב''רומו של עולם''.
    אולי כדאי שבמקום זה תקדם חקיקה של עונשי מינימום לעבירות? למיגור האלימות. למיגור הגנבים הגדולים באמת (הירשזון). ולהורדת רוצחי הגה מהכביש לתמיד, למנוע מחבר-של-חבר לסגור עם עברייני קרטל עיסקת טיעון של שבועיים עבודות שירות (פזגז).
    אה כן, ועוד משהו - לבטל את ההתישנות על אונס, רטרואקטיבית, כולל תיקים פעילים (קצב)!
    כי אם לא. אז לקיחת החוק לידיים תגלוש גם לאבות-נגד-פדופילים-משוחררים. וזה לא יגמר שם.
    פרידמן - האליטות שלכם, הפרופסורים, חסרי מושג איפה הם חיים. אולי כחלק התוכנית הפרופסורה למשפטים צריף לחייב אתכם לחיות ביננו איזה שנתיים.

  • 98.

    יש דרך אחרת לטפל בארגוני פשע???

    א, 22/11/07 13:05

    לצערי הרב - לא!

  • 97.

    כל הכבוד לשוטרים

    רוני, 22/11/07 13:03

    נמאס מחבורות הפושעים, אם אין דין ואין דיין - לגיטימי לאנשים במקרה זה השוטרים לפעול מתוך הגנה עצמית.

  • 96.

    לא לתת הגנה לשופטים

    סנדרוסי, 22/11/07 13:02

    אתם חברים השוטרים צריכים לא לשמור על חייהם של השופטים תנו לפושעים שייחסלו אותם ואז החבורה המושחתת תתעורר

  • 95.

    מי שהרוויח מכל הסיפור זה הפושעים כנסו!!!

    שוטר, 22/11/07 12:59

    מי שדיווח עליהם למחש זה רכז מודיעין שנעצר על ידיי מחש מאחר וסחר בנשק עם עבריינים והוא קיבל עיסקת טיעון.שוטרים אחרים שעובדים עם העבריינים לא בסכנה כי עליהם לא ילשינו והם ישמיכו להיות מושחתים.העבריינים מוגנים על ידיי המשוחדים שלהם הפשע חוגג ומי שרוצה להילחם בעבריינים זורקים לבית שלו רימון מאיימים על הילדים שלו על אישתו פוגעים ברכוש שלו אף אחד לא נתפס אף אחד לא מואשם הברירה לשוטר היא או לעבוד עם העבריינים או לסבול וזה בדיוק מה שרוצים הקצינים הבכירים ויתר הכנופיות משטרה חלשה וזה מה שמשדרים לשוטרים אין לכם הגנה אין לכם תמיכה תהיו מושחתים הכל יהיה בסדר העבריינים יתנו לכם כסף ולא יפגעו בכם.חיזקו ואימצו חבריי הרבה שוטרים אתכם אבל מפחידים אותנו שמי שיביע תמיכה בכם יפוטר. נמצא דרכים לעזור לכם!!!!!

    • כל הכבוד לך, שוטר יקר. אם יש במשטרה אנשים כמוך - אז יש תקוה להגינות

      לאה, 22/11/07 17:17

      וליושר בארץ.
      חזק ואמץ אתה וכל חברייך השוטרים שעושים את עבודתם נאמנה.

      הדג מסריח מהראש - גם בממשלה.

      • מסכימה עם כל מילה. (ל''ת)

        כרמן, 22/11/07 17:45

  • 94.

    לתת לשוטירם צלש אוהבים אתכם (ל''ת)

    מפוחד, 22/11/07 12:58

  • 93.

    אין לנו להלין אלה רק על השופטים , בפרוש ה ש ו פ ט י ם !!!

    ש.ז, 22/11/07 12:56

    שמשחררים בסיטונות כל עבריין שמובא אליהם להארכת מעצר לאחר עבודה מאומצת של המשטרה .

    וגם כשהם מרשיעים בטובם את העבריינים הם גוזרים עליהם עונשים שאפילו מ.כפים בצהל' נותנים עונשים רצינים יותר.

    אז אין להתפלא שהשוטרים המתוסכלים הפכו למוציאים לפועל.

    • גבר

      אורן, 22/11/07 13:07

      כואב הלב לקרוא את זה

    • צודק (ל''ת)

      אילת, 22/11/07 17:13

  • 92.

    כששוטרים מנסים לרצוח אזרחים אף אחד לא חוקר

    נכה עמונה, 22/11/07 12:56

    אבל כשמנסים לרצוח עבריינים שמקורבים לשוטרים בכירים יותר פתאום עושים פיצוץ פרשיות.

    • מה יש לך

      רועי, 22/11/07 13:04

      מה יש לך עם העמונה הזה, זאת כבר הודעה שלישית שלך.

      תבין, רוב המדינה מחרבנת על עמונה, ולא שאני מצדיק אלימות כנגד מנתחלים, אבל אמפטיה לא תמצא אצל ישראלים שבוחרים לגור רחוק ככל האפשר מפסולת הפלשטינאית עויינת.

      האידאולגיה שלך, אונסת את הצבא וחיילי צה''ל לשמור על משפחות שבוחרות לגור בלב אוכלוסיה עויינית.

      עמונה זה שם....

  • 91.

    מגיע להם צל''שששששששש!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יום הכי ורוד!, 22/11/07 12:53

  • 90.

    בכפר חבד מצדיעים למשטרת ישראל (ל''ת)

    שימי, 22/11/07 12:53

  • 89.

    הניסיון לימד אותי לקח שלא אשכח לעולם

    שוטר אנונימי, 22/11/07 12:52

    עם קבלת מידע על ארוע, יוצאים לטווח 2 ק''מ מהזירה מפעילים סירנות ורק לאחר 1/2 שעה מתקרבים לזירה, זאת לאחר שהפושעים סיימו ועזבו את המקום.
    פעמים קודמות שרצתי לארוע תוך סיכון עצמי גדול, שוחררו העבריינים ע''י
    ביה''מ כהרף עין ואז סומנתי על ידם, הם פגעו בילדיי, באשתי ברכוש ובהטרדות עד צאת נשמתי.

    • עצוב ומרגיז מאוד לדעת שזה המצב. סיפור קשה וכואב. (ל''ת)

      יונת, צפונית, 22/11/07 17:11

  • 88.

    כל הכבוד לשוטרים

    ת.א, 22/11/07 12:52

    מגיע לפושעים למות כל הכבוד לשוטרים שלנו כן ירבו כאלו גיבורים
    חבל שהעיניין לא צלח.

  • 87.

    בגלל שופטים רחמנים. (ל''ת)

    ליאור, 22/11/07 12:51

  • 86.

    תראו איך אף בכיר לא יקח אחריות ! יפוצצו אותנו בתירוצים וסיפורים (ל''ת)

    ארז, 22/11/07 12:50

  • 85.

    לא רק לחסל עברינים. גם את עורכיי הדין שלהם והשופטים הפחדנים.

    מדינה ללא חוק, 22/11/07 12:46

    צריך לכתוב תוכנה לבתי המשפט. והתוכנה תחליט על העונש. יש להכניס נתונים רלוונטים ולקבל פסיקה של המחשב. אין משמעות של כיפה לאנס ודמעות לרוצח. על עונש יש לשלם ללא סיבות.

    • עוה''ד הפליליים - תופעה

      רועי, 22/11/07 12:57

      אפסים גמורים, מעניין לראות איך טון הדיבור של עו''ד פלילי ממוצע משתנה, כך שהוא נשמע כמו העבריין עצמו.

      יותר מכך, עוה''ד הפליליים מרגישים גברים, יש להם גב, הם מוזמנים לארועים של אברג'יל ואלפרון וכו', המקרה שבגינו מואשם הלקוח שלהם או הקורבן שעומד מאחורי המעשה לא מעניין אותם, זה פשוט לא עובר אצלם בראש, כל מה שחשוב זה הזיכוי, וכמה שיהיה יותר אשם, כך לזיכוי יהיה יותר עד תקשורתי אצל שאר חבריו העבריינים. חתיכת סמרטוטים, ירום הלוי, מרוז, שרמן, ששי גז ושאר המיץ - מחכה לכם מתקן מיוחד בגיהנום- יותר נכון מדור נפרד.דרך צלחה.

      • קצת חריף! לא ??? בסה''כ הם רוצים פרנסה (ל''ת)

        ב, 22/11/07 13:44

    • צודק....!!! אהלללה מעאק....!!!! (ל''ת)

      עוגב בתנוחה, 22/11/07 12:59

  • 84.

    כל הכבוד לשוטרים - כל העם גאה בכם על מלחמתכם בפשע

    מיכאל, 22/11/07 12:45

    הלוואי ובתי המשפט היו עושים משהו.
    כל הכבוד על המלחמה שלכם בפשע.

    אם צריך נצא אלפים רבים להפגין למענכם.

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      רן, 22/11/07 12:52

  • 83.

    כל הכבוד להם.זה קורה שיש מערכת משפט מדושנת ומנותקת מהמציאות (ל''ת)

    אבי, 22/11/07 12:44

  • 82.

    איזה רמה של שוטרים - לא מסוגלים לפגוע (ל''ת)

    אזרח, 22/11/07 12:43

  • 81.

    צל''ש לשוטרים ולא כתבי אישום

    שאול, 22/11/07 12:42

    שוטרים מאויימים ללא הגנה .שהופקרו על ידי פיקוד המשטרה הכושל .למה מצפים מהם

    כל הכבוד ...לשחררם מיד

  • 80.

    לשוטרים! עם דיווח על פשע לברוח מהזירה (ל''ת)

    אשת שוטר, 22/11/07 12:42

  • 79.

    אין בתימשפט לעברינים. צריך לקחת החוק לידיים. (ל''ת)

    שוטר ללא משטרה, 22/11/07 12:41

    • אבל בטח את השוטרים ישפטו בחומרה (ל''ת)

      רועי, 22/11/07 12:59

  • 78.

    האשמים בפרשה זו הם, צמרת המשטרה המנותקת מהשטח ושלא הגנה על השוטרים (ל''ת)

    הילל החכם, 22/11/07 12:39

  • 77.

    זו משטרה אמיתית. לא משוחדים עי עברינים

    מבסוט מהם, 22/11/07 12:39

    אז השוטרים שמשתפים פעולה עם עברינים תפסו שוטרים שלוחמים בעברינות. זה מה שנקרא הפשע מנצח הצדק מפסיד.

  • 76.

    מה נסגר איתכם

    השתגעתם לגמריי, 22/11/07 12:39

    כל מי שתומך בשוטרים הוא פשוט משוגע.. המדינה לא תחזיק מעמד יומיים אם אנשים יתחילו לקחת את החוק לידיים ולחסל עבריינים.. מחר משהו יבוא יהרוג ויגיד איימו עליי..

    • מה נסגר איתך, אתה השתגעת לגמרי

      ש, 22/11/07 13:17

      בגלל אוזלת היד של החוק נהיה פה מערב פרוע והפושעים עושים ככל העולה על רוחם.

      אין שום ברירה אלא לקחת את החוק לידיים ולהתחיל להדביר עצמאית פושעים שמתקיפים אותך.

      הגנה עצמית מובהקת, גם ע''פ לשון החוק - כל אחד אמור להפעיל כוח מידתי במידה והוא מאויים, כלומר לגרום לתוקף נזק שקול לזה שהיה עלול להיגרם לו.
      כלומר, כשפושע מנסה להרוג אותך חובתך להרוג אותו במיידית.

  • 75.

    זרקו רימונים על בתי השוטרים.

    אמפתיה, 22/11/07 12:38

    אם הייתי שוטר שנלחם בפשע ואותו פושע היה זורק לעבר ביתי רמון וחיי היו בסכנה הייתי מגיבה בדיוק כמו השוטרים. חיי אדם חשובים מכל דבר אחר. מי שחצה קווים ועבר את הגבול זה אותו פושע נאלח שזרק רימונים לעבר בתי השוטרים.

  • 74.

    קורן רוצה משטרה חלשה!!כנסו דחוף שוטרים!!!

    שוטר, 22/11/07 12:38

    גם כשקורן היה בירושלים הוא יצא נגד השוטרים כל תלונה קטנה של אזרח ישר היה מעכב השוטר בדרגה ושופט ומעניש גם ללא הצדקה.עברייניםה בקשר טלפוני אתו ושוטר שמפריע להם ישר קורן דאג לשפוט ולהזיז אותו ויש לי הרבה דוגמאות.קורן רוצה שיתנו דוחות על מעבר חצייה לא יותר מזה.מסדר ג'ובים למקורבים.אני מבין אותכם שוטרים על חוסר הגיבוי ואומר גם בירושלים עוד יקרה דבר כזה.השוטרים אתכם ומבינים את המצוקה שלכם חיזקו ואימצו

  • 73.

    הם גיבורים, המפקדים שלהם גרועים

    יוני, 22/11/07 12:37

    מפקד שדבר כזה קורה אצלו במחוז הוא אפס מאופס. שוטרים יקרים - העם איתכם!!!

  • 72.

    ואלו העובדות האמתיות....

    הנגבי, 22/11/07 12:37

    שוטרים אלו קיבלו כסף עבור הטמנת המטענים הטענה בדבר איומים היא לצרכים משפטיים וליחסח ציבור.

    • נראה אותך איך היתה מגיב אם

      שוטרת, 22/11/07 13:13

      היו זורקים רימון על הבית שלך, על המשפחה שלך, על הילדים שלך ובתי משפט היו משחרריםן את העבריין ששלח את החיילים שלו לבצע את זה!!!!!!!
      על איזה כסף אתה מדבר אם החיים שלך ושל הקרובים שלך בסכנה!!!!!

  • 71.

    הבעיה היא לא בשוטרים הבעיה בשופטים

    קורא בקפה, 22/11/07 12:36

    אם בתי המשפט בישראל לא מראים את נחת זרועם וכל עו''ד מתחיל מצליח לשחרר עברינים מסוכנים יקחו שוטרים ואזרחים את החוק לידים.

  • 70.

    שמעון קורן תתפטר אתה אפס

    דוד, 22/11/07 12:36

    אם השוטרים שלך מרגישים לא בטוחים, נכשלת בגדול! תומך בשוטרים במאה אחוז.

  • 69.

    בלוז לכחולי המדים.. (ל''ת)

    שנון, 22/11/07 12:36

  • 68.

    ח''כ מרציאנו מגיב ראה פירוט

    אזרח, 22/11/07 12:35

    אם כל פעם שהיו מחסלים עברין הייתי מת מזמן ולא רק מהאלכוהול וממכות עם מאבטחים ומנהיגה תחת שכרות

  • 67.

    סוף כל סוף מדברים בשפה שלהם

    נילי, 22/11/07 12:33

    רק כך הם יבינו!! בתי המשפט לא נותנים מענה לפשע והשר לביטחון פנים שלא עשה כלום מאז שנכנס לתפקיד. זאת התשובה - שהשוטרים עומדים ''חשופים בצריח'' מול הפשע המשתולל לנו ברחובות.

  • 66.

    רק בישראל פושעים מקבלים הגנת שב''כ מהשלטונות (ל''ת)

    יאל, 22/11/07 12:33

  • 65.

    מפקירים את השוטרים!!!

    שוטר, 22/11/07 12:33

    אין גיבוי למשטרה.
    מערכתבתי המשפט מושחתת
    אין חוק במדינה.
    השוטרים הללו פעלו מתוך אינסטקט בסיסי.
    להגן על עצמםו משפחתם

  • 64.

    ברדיו בד''כ קוראים לזה - ''סיכול ממוקד'' ...

    פרופורציות, 22/11/07 12:33

    זה קורה פעמיים ביום בשטחים. רצוי וכדאי שיהיה גם מול עברינים אצלנו.

  • 63.

    זה הפיתרון - כל הכבוד להם (ל''ת)

    כל הכבוד, 22/11/07 12:33

  • 62.

    גם אני בעד השוטרים האלה!!!

    אלדד, 22/11/07 12:33

    בואו נעשה הפגנה בעדם! ברצינות! נתחיל ככה לטפל בפשיעה כמו שצריך!!!

  • 61.

    כל הכבוד לשוטרים

    שלמה, 22/11/07 12:33

    כל הכבוד לשוטרים זה הגנה עצמית

  • 60.

    כן ירבו !!! לא יתכן ששוטרים יהיו מאויימים ופושעים יסתובבו חופשי (ל''ת)

    קולומבו, 22/11/07 12:32

  • 59.

    בסה''כ כמה שוטרים עם טיפל'ה של יוזמה ברוכה...

    better Luck, 22/11/07 12:31

    המשטרה צריכה להכשיר אותם, לפתח את היוזמות המקומיות, ואז אולי יהיה טוב במדינה.

    פשוט, במקום חובבנות - מקצועניות לשמה !

    • פועל יוצא של פתירת הפושעים

      אורן, 22/11/07 12:36

      המורשעים עם עונשים מגוכחים.
      הגיע הזמן שהשופטים יתחילו להגן על כולנו. על השוטרים ועל האזרחים.
      שברק ובייניש יתחילו לדאוג לפשיעה במקום להבטים האקדמיים של מעמדם

  • 58.

    חבל שהמטען לא התפוצץ (ל''ת)

    רק כך, 22/11/07 12:31

  • 57.

    סוף סוף גברים חנינה מיד

    בן לולו שלום, 22/11/07 12:30

    סוף סוף בסוף האזרחים יקחו את החוק לידים ויטפלו בנאלחים האלה
    בחיות האדם

  • 56.

    צל''ש הנשיא על מקוריות נחישות ותעוזה במלחמה בפשע (ל''ת)

    AA, 22/11/07 12:29

  • 55.

    אין בטחון במדינה

    שש, 22/11/07 12:28

    אין שום בטחון לשוטרים המשטרה בסיוע של כל היפי נפש מהמדינה ומחש'''' פרשה חמורה מאוד'''' לא דואגת כלל לשוטריה תעשו סקר בקרב השוטרים ותדעו בדיוק כיצד הם מרגישים אין בטחון במדינה המשטרה איבדה את כוחה

  • 54.

    מבחינתי, שוטרים אלו הם גיבורים, רק כך ימוגר הפשע (ל''ת)

    גד, 22/11/07 12:27

  • 53.

    עכשיו שימו לב כמה תגובות יגיעו מקרובי השוטרים ובעדם. (ל''ת)

    הם לא מעל לחוק, 22/11/07 12:26

  • 52.

    בתי המשפט לא עושים דבר .זו התוצאה לדעתי טובה מאוד (ל''ת)

    מלי, 22/11/07 12:26

  • 51.

    יופי . סוף סוף פועלים נגד הפשע המאורגן בארץ . למה עוצרים אותם ? (ל''ת)

    ניצן, 22/11/07 12:25

  • 50.

    שוטרים, כל הכבוד לכם. נמאס מהעבריינים. (ל''ת)

    דליה, 22/11/07 12:25

  • 49.

    בסופו של דבר המטרה ראויה

    beetle, 22/11/07 12:25

    עבריינים עדיף שלא יהיו עימנו או יבלו את שארית חייהם מאחורי סורג ובריח.
    השוטרים אומנם עברו על החוק וחברו לעבריינים אחרים אך כל סילוק של עבריין מחיינו הוא מבורך.

  • 48.

    מבין אותם

    גו, 22/11/07 12:25

    כשיש פשע כזה במדינה ובתי המשפט משחררים רוצחים גנבים אנסים וכשבראש המדינה יושבים אנשי שלטון מושחת.אין ברירה יש לקחת את החוק לידים לשלוח את השבכ והמוסד לחיסול משפחות הפשע המאורגן בארץ אין ברירה הם יותר גרועים מהחאמס.

  • 47.

    בתי המשפט לא השאירו לשוטרים טובים ברירה אלא לבער את הפשע בעצמם. (ל''ת)

    כל הכבוד להם, 22/11/07 12:24

  • 46.

    הם חוד החנית מול הפושעים ללא הגנה (ל''ת)

    זיו, 22/11/07 12:24

  • 45.

    באין שופטים ובאין משטרה הפשע בצמיחה

    קובי, 22/11/07 12:24

    ובגיבוי ראש הממשלה הנלחם בשחיתות ...

  • 44.

    כל הכבוד לשוטרים האלו, הם צריכים לקבל צל''ש על מלחמתם נגד הפשע

    אזרח מפסוט, 22/11/07 12:23

    סוף סוף מתגלים בארץ הזאת שוטרים אמיתיים כן יירבו וכך הפשע והשחיתות במדינתנו יפחתו

  • 43.

    סוף סוף ''לוקחים את החוק לידיים''....כל הכבוד לשוטרים (ל''ת)

    אני, 22/11/07 12:23

  • 42.

    צריך לתת להם פרס ולא להאשים אותם (ל''ת)

    אלי, 22/11/07 12:23

  • 41.

    איך תפסו את השוטרים?!

    ירון, 22/11/07 12:22

    ולמה באמת המטענים לא התפוצצו?!
    רק ככה אפשר להתעסק עם עבריינים כבדים.

  • 40.

    כל הכבוד לשוטרים! העם מאחוריכם!

    אזרח מודאג, 22/11/07 12:22

    כולנו מרגישים שהעבריינים הרימו ראש, וכל האמצעים כשרים כדי שהמדינה לא תהפוך להיות קרבן של ארגוני הפשע. השוטרים שבסך הכל הגנו על עצמם הם תעודת עניות למשטרה שלא מצליחה גם להגן על אנשיה. הגיע הזמן לתקצב את המשטרה אחרת הן בכוח אדם והן בנשק, אחרת יהיה מאוחר מדי.

  • 39.

    שוטרים גיבורים, העם איתכם !!!!!!!!!

    אפללו, 22/11/07 12:22

    כל צמרת המשטרה, הסמרטוטים האלה שאינם מסוגלים להגן על הציבור, במדינה המתפוררת, הם הראשונים להאשים את השוטרים הגיבורים האלה.

    סוף סוף יש למשטרה סיבה לגאווה !!!!

    אנשים שאמרו די עד כאן, למדינה המתפוררת הזאת.

    כל הכבוד לכם,

    ואני לא ממהר לחלק כבוד כלל.

  • 38.

    איפה פקק תנועה ? (ל''ת)

    פקקון, 22/11/07 12:22

  • 37.

    צריך ללכת צעד אחד קדימה...

    דן המשפד, 22/11/07 12:21

    עם עבריינים, ובייחוד עם משפחות פשע, צריך ללכת ע''פ השיטות הקומוניסטיות וזאת ע''פ חוק:
    פשוט להעלים אנשים. בוקר אחד קם אדם (אדם?! עבריין מחורבן) והוא פשוט נעלם מעל פני האדמה - לאף אחד אין מושג איפה הוא ואין קצה חוט שיוביל אליו. ככה עשו ברוסיה, ככה עשו בדרום אמריקה וככה צריך לעשות כאן לעבריינים ומשפחות פשע.

  • 36.

    כל הכבוד לשוטרים

    רונית, 22/11/07 12:21

    מה קרה??!!! אז מה ? הלוואי והיו ממשיכים לפגוע ככה בכל העבריינים, למה לעצור אותם? איך אפשר להלחם אחרת בפשע במדינה כמו שלנו?? די להיות נאיבים

  • 35.

    אני 4רק מתפלא שזה לא קרה לנטו הרבה קודם.

    אדם אילת, 22/11/07 12:19

    מערכת המשפט מוציאה עבריינים לחופשי כאילו הם כולם מלאכים משמים. כשאין מערכת משפט, החוק עובר לרחוב. המצב כנראה כל כך רע, עד שהוא כבר חדר לשורות המשטרה.

  • 34.

    יישר כח לשוטרים , מעיר הקודש

    צבייה, 22/11/07 12:19

    כל הכבוד לכם שוטרים יקרים, לימדו אתכם את העבודה ואתם עליתם על כולם!!
    מה יותר טוב? שיהרגו אתכם ואת בני ביתכם? לא !!! שיענשו העבריינים תחילה. אני אמא לשני שוטרים והייתי מצפה מילדיי שיתנהגו בדיוק כמו השוטרים האלה!! וייגנו עלי וגם על אזרחי המדינה.!!!
    שבת שלום לכל עם ישראל!!

  • 33.

    פרס - תחנון אותם מייד

    גדי, 22/11/07 12:19

    יש לשלוח מייל לכול גורם שאנשים הללו יקבלו חנינה כמו בקו-300

  • 32.

    ס''כ זאת הגנה עצמית!!!! ברבו להם! (ל''ת)

    אחותו של נילס, 22/11/07 12:19

  • 31.

    צריך לחקור את מה שהוביל אותם לצעד של יאוש שכזה, לא רק אותם.

    אזרח, 22/11/07 12:18

    זו השאלה המרכזית.

    • הילדים שלהם!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אני, 22/11/07 13:15

  • 30.

    אולי זו השפה שמתאימה למלחמה בארגוני הפשע?

    אריק, 22/11/07 12:18

    משטרת ישראל יודעת רק לכסת''ח את עצמה וללא מעבר לזה.
    אחרת אין להבין מדוע שוטרים שאוכלים איומים על כל צד ושעל, כשהם ובעיקר בני משפחותיהם מאויימים כל יום ובכל מקום והמשטרה ובתי המשפט מתגוננים ומפחדים חלילה להלחם מלחת חורמה נגד העבריינים ועורכי דינם.
    אני הייתי נותן צל''ש לשוטרים אלו.

  • 29.

    לחזק את ידי השוטרים! אולי המדינה שלנו תתעורר. (ל''ת)

    ישראל, 22/11/07 12:17

    • השוטרים האלה עשו לי את היום

      דליה פוצנשטייו, 22/11/07 12:43

      אם היה לי אפשרות כלכלית הייתי מממנת להם הגנה משפטית. אם תקום יוזמה כזאת אהיה הראשונה. שימו לב כמה מאמצים המשטרה השקיעה בחשיפתם וכמה מעט היא משקיעה בפושעים עצמם. אם אדם ידוא כ''ראש אירגון פשע'' לא פחות מה הוא מסתובב חופשי. אנחנו דפוקים ? או מה?

  • 28.

    סה''כ רצו להגן על עצמם (ל''ת)

    אחותו של נילס, 22/11/07 12:16

  • 27.

    ומתי יעמידו לדין את השוטרים שהיכו עם אלות בעמונה?

    רמבו, 22/11/07 12:15

    בנהריה, לפחות, פעלו נגד עבריין אלים,
    בעוד שבעמונה היכו, בלי שום סיבה וברשעות רבה, נערות ונערים תמימים.

    • ראה תגובה ל 92 (ל''ת)

      רועי, 22/11/07 14:36

  • 26.

    אפשר להבין אותם

    ימני, 22/11/07 12:15

    וטוב עשו!

    חבל רק שלא נפתרה הבעיה של שאר השוטרים המאוימים

  • 25.

    למרות חוסר החיבה הבסיסי

    הכהן, 22/11/07 12:14

    למשטרת ישראל, כאן דווקא אני יכול להבין אותם.

  • 24.

    עו''ד תמי אולמן קראה לצדדים לזנוח את האלימות

    י, 22/11/07 12:13

    ואני קורא לכל העבריינים לזנוח את הפשע ולשבת לשולחן המשא ומתן...

  • 23.

    לשחרר אותם, זה מה שמגיע לעבריינים

    דורון, 22/11/07 12:13

    ששלטון ה''חוק'' אינו מגן על האזרח צריך לקחת את החוק לידיים !!!

  • 22.

    let us all support them

    Koren, 22/11/07 12:12

    I support them. I would have done the same

  • 21.

    כשהחוק אפילו על המשטרה לא מגן

    מיכה, 22/11/07 12:12

    אז הם מייצרים אותו מחדש.
    כחה זה כשהפשע צוחק על כולנו בפרצוף, פרצופה של המדינה כמו שלהקת תיסלם פעם שרו.

    • מעניין כשמאיימים על חיי אזרח, זה כלל לא מעניין אותם. (ל''ת)

      אין ענין לציבור, 22/11/07 12:25

  • 20.

    צלש לשוטרים. זו הדרך להלחם בפשע. למנות מהם למפכל ושר לבטחון פנים (ל''ת)

    רק כאלה יחסלו, 22/11/07 12:11

    • לו אזרח היה נוהג כמוהם, זה היה בסדר? ממתי מותר לשוטר לחוקק חוקים (ל''ת)

      משל עצמו?, 22/11/07 12:24

      • עבריינים נוהגים כמוהם ולהם לא עושים כלום חוכמולוג! (ל''ת)

        הודיני, 22/11/07 12:36

      • כן, זה היה בסדר.

        אא, 22/11/07 13:29

        אים אזרח שזרקו לו רימון על הבית היה הולך ומחסל ראש אירגון פשע זה היה בסדר גמור.

        והם עוד במיוחד יודעים שאין מה לפנות למשטרה , כי היא לא תעשה כלום בנידון

  • 19.

    שאלה וחומר למחשבה

    גידי, 22/11/07 12:10

    האם לאחר הנחת המטען על ידי השוטרים (פעולה שאני יכול להבין אבל לא להצדיק) , שקט יותר בנהריה?????

  • 18.

    והשוטרים שניסו לרצוח ילדים בעמונה? הם בסדר?

    מדינת עבריינים, 22/11/07 12:09

    למה יש לי הרגשה שמח''ש בהוראת הממשלה מנסים להגן על עבריינים?

    • זה בסדר. זה היה לטובת ההצלחה של קדימה בבחירות במגזר הערבי. (ל''ת)

      HECTOP MAXHO, 22/11/07 12:21

    • הילדים ניסו לרצוח שוטרים בעמונה, זה בסדר ?! (ל''ת)

      t, 22/11/07 12:35

  • 17.

    כל הכבוד להם!!!

    פים פם, 22/11/07 12:09

    אני מקווה שהעבריינם למדו לקח!

  • 16.

    כל הכבוד להם,הם הקורבנות!!! (ל''ת)

    א.ב, 22/11/07 12:09

  • 15.

    חוסר מקצועיות בסיסית

    שד אדום, 22/11/07 12:08

    עדיין לא הבנתי למה המטענים לא פעלו כמו שצריך וחיסלו את העבריינים.
    אם כבר עושים משהו כזה אז עד הסוף

  • 14.

    עם ''שר לבטחון פנים'' שכזה...

    גדעון, 22/11/07 12:07

    צודקים השוטרים שלקחו את החוק לידיהם. חבל שלא הצליחו...
    ארגוני הפשיעה מבצעים בפועל מלחמה אלימה--והתגובה צריכה להיות באותה רמה !!

  • 13.

    סכ''ה אלו הם מאבקים בתוך העולם התחתון

    י, 22/11/07 12:07

    זה לא חדש שהם מנסים לחסל אחד את השני. הבעיה היא שאזרחים תמימים יכולים להפגע...

  • 12.

    שוטרים צדיקים ואמיצים יישר כח

    נ.פ., 22/11/07 12:07

    אם אין אני לי מי אני וכשאני לעצמי מה אני ואם לא עכשיו אימתי? (מסכת אבות)
    ראשי הפשע הם אנשים רשעים ואכזריים חיים חיי יוקרה רוצחים בשקט את כל מי שעומד בדרכם ולא נתפסים אפילו על חציית רמזור הולכי רגל באדום

    • תיקון ציטוט

      נ.פ., 22/11/07 12:21

      אם אין אני לי מי לי, וכשאני לעצמי מה אני ואם לא עכשיו אימתי

  • 11.

    כל הכבוד לשוטרים כאשר בתי-המשפט אימפוטנטים זה מה שנשאר לעשות (ל''ת)

    מני, 22/11/07 12:06

  • 10.

    השוטרים האלו הם גיבורים לדעתי

    אבד, 22/11/07 12:06

    מן הראוי לשחרר אותם ולהעניק להם קידום.
    מן הראוי להתחיל לטפל ב-פ-ש-י-ע-ה בישראל !

  • 9.

    ההר הוליד עכבר

    אישיהודי, 22/11/07 12:06

    לפני שנתיים וחצי קציני המשטרה הכי בכירים ביצעו פשע נגד יהודים טובים שלא עשו להם כל רע
    לפני קרוב לשנתיים שוטרים וקצינים בכירים השתוללו, הרביצו ופצעו קשה (אחד אנוש) ילדים נערים ונערות (כולל לפחות נסיון אחד לאונס)

    הלזה קוראים הבעיה הכי חמורה שהתגלתה מאז הוקמה מח''ש? אולי בגלל שבבעיות האמתיות מח''ש לא מטפלת

  • 8.

    לצערי, טוב שכך עשו. אין שום גורם שיגן עליהם, אם לא הם עצמם.

    עדי נויימן, 22/11/07 12:05

    איש לא יודע מה קורה בתחנות המשטרה השוטרים הם כמו כלבים, נשלחים כצאן לטווח, אל לנו להסיק מסקנות כל עוד איננו יודעים את המתחרש באמת.

  • 7.

    זה הכל ?? יבורכו השוטרים האלה !!!. (ל''ת)

    מני, 22/11/07 12:05

  • 6.

    מקרה עמונה חמור הרבה יותר

    יואב, 22/11/07 12:04

    כאן מדטבר בעבריינים שפעלו בניגוד לחוק. בעמונה, פעלו שוטרים במסגרת היחידה שלהם באופן הדומה לארגון טרור, והיכו אנשים שישבו בתוך בתים.
    שוטר צולם כשהוא מעלה ומוריד את האלה שלו פעמים רבות על ראשי אנשים שישבו בתוך בית. הוא עדיין משרת במשטרה.

  • 5.

    אני שואל מי זה החוק ? בנישתי והחברים שהיא ממנה?

    כל הכבוד לשוטרי, 22/11/07 12:04

    על פי צו בית המשפט זה אומר :
    על פי החברים של בנישתי , או של איזה חונטה אחרת.

    אתה מסכים שחברים של חברים שאתה לא מכיר יקבעו את חייך ?
    כמוני כמוך אין לך ברירה.

    אבל אני קורה להחליף את כולם לסטודנטים לפילוסופיה.


    צחקו צחקו עוד כמה שניה יקראו את התגובה הזאת ותראו.

    • עוד כמה שנים ,יחליפו את השופטים

      ואללה, 22/11/07 13:42

      סטודנטים לפילוסופיה.
      גדול !!

  • 4.

    גאידמק - נא לצ'פר את השוטרים האלה, הם קורבנות מכל כיוון (ל''ת)

    טמפו, 22/11/07 12:04

  • 3.

    כל הכבוד להם! ככה לטפל בעבריינים!

    הם גיבורים!, 22/11/07 12:04

    באמת הגיע הזמן שמישהו יטפל בעבריינים כמו שצריך!
    הם גיבורים ומגיע להם צל''ש!
    שהפושעים יפחדו מהמשטרה -הגיע הזמן!
    כל הכבוד אני מצדיע להם ומוכן לתרום להם כסף למימון עורכי הדין

    • אתה טועה!!!זה לא זה הכל אוי לנו אם כך יהיה (ל''ת)

      חי, 22/11/07 12:41

    • ואני תוהה מה היה קורה לו כתוצאה מהנחת המטענים

      עידו, 22/11/07 13:40

      היו נפגעים עוברי אורח תמימים ולא עבריינים -- האם עדיין הייתם טוענים שכל הכבוד לשוטרים הללו?

  • 2.

    זה הכל ?! ואני כבר חשבתי..... (ל''ת)

    t, 22/11/07 12:03

  • 1.

    כשאין בתי משפט

    חנה, 22/11/07 12:03

    רק השוטרים יודעים מה הם באמת עושים ובתי המשפט שולחים אותם הביתה, לפעמים זו הדרך היחידה לפעול.

    • מזכיר לי את הימים היפים של סיירת מטכ''ל !!!!

      עוגב בתנוחה, 22/11/07 12:57

      לצ'אפר את השוטרים ומייד...!!

      • כל הכבוד העם איתכם ! (ל''ת)

        רר, 22/11/07 13:38

    • העיר הרינה כ''כ יפייפייה,שלא מגיע לה נורמה כזו. (ל''ת)

      כ''ב., 22/11/07 14:51