• 99.

    לא ברור כיצד שוטרים ששירתו במשטרה במשך שנים נהפכים ל - ''עשבים שוטים''

    אזרחית, 28/01/09 04:38

    והחמור מכול שארגוני הפשיעה מקבלים באהדה רבה - לתפיסת השוטרים;
    ולעומת השוטרים - ארגוני הפשיעה צומחים וגדלים ומקבלים הגנה משפטית -ונהפכים לידוענים בעולם הספורט ובתקשורת וכדומה, וחיים בצורה שוויונית;
    ומי שנפגע מהם אותם אזרחים שאינם קשורים לכול מעשי הפשיעה - עד מתי?

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    רק מאוים מבין זאת

    LG, 10/11/08 16:20

    המפכ''ל מסתובב עם פמליה כל הזמן ובתור ראש המאפיה הכי גדולה במדינה אין סיבה שירגיש מאוים אך השוטר שמיצג את המפכ''ל מול האזרח
    חשוף בפני כל העלבונות יריקות ומה שמביא בסוף את הבדוקאים לתפוס תחת על השוטרים איפה דיכטר שאמור להבין ביטחון פנים

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    תקימו שכונות סגורות לשוטרים בלבד כולל שמירה הקיפית

    אהברהם אזולאי, 16/08/08 14:02

    בארה''ב יש שכונות על שטח אדמה עצום בשכונה יש בתי ספר,גני ילדים,סופרים,מקומות בילוי,וספורט,עיר ענקית שמוגנת ע''י שריפים מקומיים,ואף בן זונה עבריין שיעיז לנסות להתקרב לשכונה הזו,מי שהחליט להכנס לעיר הכוונה לעבריין הוא חרץ את גורלו,חי לא יצא משם,אני כשוטר ותיק כשיצאתי למשמרת אם שותף שהוא שוטר מן המניין ולא חייל שחם נתנה לי תחושת ביטחון,אז לא היוא מתנדבים ביחידות סיור,בילוש,תנוע,והעבריינים שלא נתנו כבוד טופלו וחונכו,אף מנייק לא היה מעז לאיים על שוטר.אני מציע שמשטרת ישראל תחליף פאזה ותלמד מהאמריקאים משהו על רווחת השוטר ותוכנית הגנה לעדים ושוטרים הגיע הזמן

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אחי השוטרים בצפון שווה להכנס

    ששון, 26/12/07 18:56

    לכל אזרח הגון ששמע וקרא את כל מה שקרא עם השוטרים מהצפון.
    למרות שהפיקוד הבכיר והשר לבטחון פנים בעטו בשוטרים הטובים שנלחמו ככל יכולתם בפשע המאורגן בצפון אני גר במרכז ברצוני לבקש בכל מי שקורא את התגובה יתרום ככל יכולתו
    בהמשך הימים הקרובים הוסיף עוד תגובות רבות היום היתי עדין מאד לגבי הפיקוד והשר לבטחון הפנים שאיכזב מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    השוטרים מנהריה

    אדם וחווה, 11/12/07 02:29

    בגן עדן אין פרוטקשיין

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    עוד מעט נשלוט במשטרה לאט לאט ונסרס אותם (ל''ת)

    ראול, 28/11/07 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    עם ישראל עם השוטרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יורם, 27/11/07 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    עבריינים מספיק

    יוסי, 23/11/07 11:13

    כל הכבוד העבריינים עושים מה שבא להם שהם יפחדו גם כל העם צריך לקום נגדם ולעזור לשוטרים שאין מי שמגן עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    בלוז לכחולי המדים

    משה, 23/11/07 07:46

    מה הפלא שהגענו למה שהגענו שוטרים מאויימים על ידי עבריינים המחלקה לחקירות שוטרים מסרסת את המשטרה מערכת המשפט רבה על כבודה במקום לעסוק בשפיטה מעניין לעשות סקר דעת קהל לגבי עמדת הציבור ולמי ניתנת התמיכה לשוטרים או לאלה שמדירים שינה מאיתנו

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    נמאס מהעברינים ועורכי דינם ותבי המשפט המתרפסים (ל''ת)

    רואה נכוחה, 22/11/07 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    המדינה מתנהלת לפי המצב רוח של ''כל הגדולים'' למינהם (ל''ת)

    Trip, 22/11/07 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    חובה לתת להם צל''ש

    דודו, 22/11/07 14:56

    שוטרים אמיצים שהחליטו לעשות מעשה ולחסל את העבריינים ,במקום הבלא בלא בלא בבתי משפט הרחמנים שלנו. כל הכבוד להם מגיע להם צל''ש

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מחזיקים אצבעות

    ישראלי מצוי, 22/11/07 14:40

    אחי עצורי השלום אשר הקרבתם את עצמכם ועתיד משפחותיכם ופרנסתכם למען לחימה בפושעים והשכנת שלום ובטחון כמוכם כמו כל חייל שנלחם במחבלים הן בגלוי והן בסתר יקיזו את דמכם לא חדש נמשיך לצעוד



    +

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מות או חיים

    משה, 22/11/07 14:35

    השוטרים צודקים במציאות הקיימת במדינת ישראל ובמשטרה אין להם ברירה. השאלה שעומדת בפניהם היא לא חוק או מאסר אלא מוות או חיים של מי מקרוביהם.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כמו בצהל ה-''ראש הוחלף והגוף נרקב'' (ל''ת)

    עונת המלפפונים, 22/11/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תפקידו של דיכטר? למנחש מיליון דולר (ל''ת)

    שר לעינייני, 22/11/07 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לערב יחידות מובחרות ממג''ב ומהצבא באופן מיידי

    קובי, 22/11/07 12:48

    בלי קשר למצב השוטרים והמשטרה שיש לתקנו במהירות. הגיע הזמן שהפוליטיקאים יתחילו להבין איפה אנחנו חיים ויפעלו לייצוב רמת הביטחון ברחוב. יש לצבא יחידות מובחרות שיכולות לתת מענה ולפשוט על בתי הפושעים (כמובן לאחר עריכת ש''ב והשגת מודיעין טוב). מדובר פה בביטחון המדינה ואזרחיה וחשוב להציל את פשוטי העם מהגיהנום הזה

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אחת השיטות המכוערות של השוטרים המושחתים

    השוטר הזולאי, 22/11/07 12:14

    היא לסמן אזרחים תממים שאין להם ולא קשר הכי קטן לפשע(שעיר לעזזל)שהופכים אותם ליעד מודיעיני במקום פושעים אמתיים. נשאלת השאלה למה?!כדי להטעות שוטרים סמויים שבאים ללכוד עבריינים ולהקשות את בצוע משימתם. כמו-כן אותם שוטרים שחצו את הקווים מעברים אינפורמציה לפושעים שמתנהל מעקב אחריהם. ישנם שוטרים שהקימו מאפיה משלהם כמו משפחות פשע אחרות ומנהלות מלחמות נגדם(נגד משפחות פשע)

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    תחקרו מה הביא אותם לכך. אין מורא של החוק עבריינים

    אזרח מוצדאג, 22/11/07 12:13

    עושים במדינה כשלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    גיפים? שעונים יוקרתיים?

    רוני, 22/11/07 12:08

    תמיד תופסים את הגנבים הקטנים.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כל הכבוד לשוטרים

    טליה, 22/11/07 12:05

    אם זה מה שצריך לעשות כדי להתמודד עם עבריינים
    אז כל הכבוד להם
    שהמשטרה תתן להם גיבוי.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לצערי אם לא היו עבריינים בתוך המשטרה לא הגענו למצב הזה !!! (ל''ת)

    א -מ, 22/11/07 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ליבי עם השוטרים.

    ליבי, 22/11/07 11:58

    השוטרים עושים עבודתם נאמנה. היו חזקים

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    גם כל הצוותים ששומרים על בריאות הציבור בבתי החולים זה מקצוע כפוי

    איש, 22/11/07 11:57

    טובה !!
    כל הדברים החשובים . גם מורים

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הוצאתם לי את המילים מהפה

    קדם, 22/11/07 11:50

    ממש כך אני מרגיש כאזרח, שהפקירו אותי לעבריינים!
    מדוע השוטרים חושבים שזכותם לקבל הגנה לפני שהאזרחים מקבלים הגנה???

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    חשבתי שהוראה זה המקצוע הכי כפוי טובה שיש (ל''ת)

    מירי, 22/11/07 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לפרק את מח''ש

    ציון, 22/11/07 11:46

    יחידה זו ראשית מנסה בדרך עקיפה לטפול על השוטר אשמה, בכך השוטר כבר מנוטרל פיזית ונפשית וזה משליך גם על הבית. אח''כ עליו לחפש עו''ד טוב כדי לצאת מן המבוך שבו הוא נתון, כי בסך הכל מילא את תפקידו,דבר שלמח''ש לא מוצדקים מעשיו בעליל ולכן כך נראית המשטרה בעיני הציבור שאינם מפרגנים למשטרה בשום מקרה בטוב או ברע.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שנדר פרקליט המדינה הפורש : יש קשר בין השלטון לפשע מאורגן

    מחזק את הדברים, 22/11/07 11:45

    שנדר: יש קשר בין השלטון לפשע מאורגן
    שנדר. משה לדור הוא אדם ישר ומקצועי שלא יהסס לומר מה הוא חושב (פרקליט המדינה היוצא אמר כי קיימת בישראל בעיה אמיתית בנושא השחיתות. על לדור: הפרקליטות קבלה אדם ישר ומקצועי

    פרקליט המדינה היוצא ערן שנדר אמר היום בראיון לערוץ 1, כי קיים קשר בין גורמים שונים בשלטון לבין אנשים הקשורים לפשע המאורגן. לדבריו, לא מדובר בדרג בכיר.

    שנדר התייחס לנושא השחיתות ואמר, כי ''אם מסתכלים על העובדות ניתן לראות כי יש לנו בעיה אמיתית''. שנדר הוסיף, כי הוא מקווה שההרתעה תפחית את החקירות בעתיד''.

    לגבי ראש הממשלה אהוד אולמרט, אמר שנדר כי ההחלטה האם לפרוש או לא צריכה להיות שלו. לדבריו, ''בפשיטה שנעשתה על ידי המשטרה על מנת לחשוף 'ראיות חפציות' נגד אולמרט, נמצאו ראיות שכאלה''.

    שנדר אמר כי לדעתו היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז אינו צריך לעזוב את תפקידו גם אם בג''ץ יחליט להתערב בעסקת הטיעון שנחתמה עם משה קצב. עם זאת אמר שנדר כי הוא אינו מאמין שבג''ץ יתערב בעסקה. לגבי מחליפו המיועד לתפקיד עו''ד משה לדור אמר שנדר, כי ''הפרקליטות קבלה אדם ישר ומקצועי שלא יהסס לומר מה הוא חושב''.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ואת השר לבטחון פנים-מענינת עזה וההסדר איתם וכו (ל''ת)

    שאול, 22/11/07 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מה שכנופיית אולמרט שודדת ביום ארגוני הפשע לא עושים בשנה (ל''ת)

    עם טפש, 22/11/07 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    עם העבריינים בממשלה לא צריך משטרה (ל''ת)

    מיותר לחלוטין, 22/11/07 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מקווה שיתוקנו הליקויים

    קישון, 22/11/07 11:39

    סומך על המשטרה ב 100 אחוז

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    שוטרים מפחדים מעבריינים, במקום שיהיה הפוך (ל''ת)

    עצוב ומפחיד, 22/11/07 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    השקעה נכונה ושפויה בחינוך תפתור מצוקות של סקטורים אחרים

    באותה שלולית, 22/11/07 11:27

    הגיע הזמן שתפנימו את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זה המצב כשבראש המדינה עומדת כנופיית פושעים כאולמרט, רמון והירשזון

    זאב, 22/11/07 11:26

    זה המצב כשבראש המדינה עומדת כנופיית פושעים כאולמרט, רמון והירשזון

    הגב לתגובה זו

    • המלצה לביצוע מיידי

      שלומי, 22/11/07 11:54

      על המשטרה לבדוק מהיכן לכל העבריינים המוכרים למשטרה אך המשטרה מתעלמת מהם והם נוסעים עם מכוניות פאר ולא עבדו יום אחד באוןפ חוקי .

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    כנסו ותבינו איזה מדינה מטומטמת

    תושב הצפון, 22/11/07 11:21

    בנהריה והסביבה אי אפשר לפתוח
    עסק בלי שיסחטו אותך כל הפרזיטים
    העלובים שחיים מעבדותם הקשה של
    אנשים ישרים. הגיע הזמן לעשות מעשה ועל כל איום מתועד להכניס
    את העבריין לכלא לכל החיים.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מה יהיה אם תהיה מישטרה חלשה...תיתעוררו

    הזקן 35, 22/11/07 11:20

    אין חוק אין ביטחון ברחובות, הרבה יותר גנבות שודים, אונס רצח ביזה פריצות,פדופילים ברחובות,מעילות מצד בכירים, עבודה בתנאי עבדות, נהגים מסוכנים תאונות דרכים ומוות בכבישים,בריונות בכבישים ברחובות, כנופיות פשע, כנופיות רחוב, זנות רחוב, סחר בנשים ילדים, סחר באברי גוף האדם,רצח אנשים לצורך סחר באיברי אדם,שוחד מכל מקום, כולל בתי חולים תורות וכו, פרוטקשן....
    ויש עוד רוע שמחכה לכם ברחובות והגיע הזמן לעשות חושבים מה אתם מעדיפים מישטרה חלשה ואת כל הרוע, או מישטרה חזקה ופחות מהרוע שצוין למעלה , אז תתחילו לחשוב ולא רק ביגלל שקיבלתם דוח, תחשבו על ההורים שלכם, הילדים שלכם, החברים שלכם,וכ מי שקרוב אליכם,ותיסתכלו לרחוק ולא לטווח הקרוב...תיתעוררו

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    דרוש שיטור חכם יותר ---

    אזרח, 22/11/07 11:19

    אם תופסים אדם שיש חשד שמעורב בפשע ניתן לחקור אותו על מקורות הכנסתו - מאיפה יש לו מכונית ורכוש בשווי של מאות אלפי ש''ח ? איפה הוא עובד ? לבדוק דיווח מס ?

    כמו כן, לעשות סדר עדיפות ולטפל קודם בעברינות קשה ולמעט בשיטור למען הכנסה (דוחות ובפרט ביצוע מלכודות בדרכים כדי לתפוס ''עברינים'' כדי לכתוב דו''ח) זה מדרדר את הרמה המקצועית ומשחית את המשטרה.

    שלישית, לחזק את הקשר עם הפקליטות כדי למנוע מצב של חוסר בראיות בעת הדיון המשפטי ושחרור עבריינים. כדאי לצרף עו''ד טובים בתחום הפלילי והאזרחי כדי לחזק את המאבק בפשע המאורגן שהופך ליותר חכם.

    המשטרה חייבת רפורמה עמוקה - מאסטרטגיה חדשה של העדפת שיטור כחול על ביטחון פנים ע''י השר, פיתוח מנהיגות בפיקוד הבכיר ויצירת מקצועיות בדרגי השטח. כיום המצב שיש לנו משטרה בינונית במקרה הטוב.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא שמעתי את דיכטר,איפה הוא מתחבה עכשיו.איפה? (ל''ת)

    thomas braitbar, 22/11/07 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בצפון כבר ידוע ששוטרים מעלימים עין מפעילות העבריינים שמאיימת עלינו

    אריאל, 22/11/07 11:15

    בצפון כבר ידוע שיש העלמת עין שיטתית של המשטרה מפועלם של העבריינים. ראו דוגמת השתלטות העבריינים על חופי הכנרת וחוסר העמידה מולם.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מדינה בפשיטת רגל - כבר אמרנו? (ל''ת)

    רועי, 22/11/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ככה זה כשאסור לשוטרים להשתמש בנשק

    מיקי, 22/11/07 10:58

    חם נגד מבצעי פוגרום ונגד עבריינים, ומדי יום מעמידים לדין שוטרים על פגיעה ב''כבוד'' או פגיעה פיזית בפושעים. לעומת זאת לפושעים וגיס חמישי הכל מותר. לינץ', שריפת בתים ומכוניות של יהודים, ידוי אבנים ובלוקים על כביש סואן וכו'.
    כן, אני מתכוון בעיקר ל''אחינו'' הערבים.

    הגב לתגובה זו

    • מה ערבים ???? חסר עבריינים יהודים ? (ל''ת)

      א, 22/11/07 11:18

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    דיכטר... איזו אכזבה סתם ניפחו אותו התקשורת (ל''ת)

    מוטי, 22/11/07 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עצוב וכואב לחיות המדינה ללא תקנה

    לך תבבנה, 22/11/07 10:50

    מה קורה לנו מה?

    עד לאן?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    גם הדרום מופקר, לא רק הצפון

    ד, 22/11/07 10:49

    הבדואים עושים בנגב כבתוך שלהם, והם יודעים שהמשטרה לא תעז לפגוע בהם, הן מפני שהשוטרים ימצאו עצמם בסכנה (והמדינה תפנה להם גב), והן מפני שהשמאל יבוא עמם חשבון אם יעזו לפעול נגד הפשיעה של הערבים.

    הגב לתגובה זו

    • מי ישמע מה עושים הבדואים

      בדואי, 22/11/07 11:12

      דיי כבר לחיות בהרגשה שהבדואים עושים דברים רעים כי הם בדואים המדינה שלך מפקירה את כולם פה ונותנים להם תנאים של בהמות וזו התגובה שאתה ומדינתך תקבלו לעולם לא לחשןב אחרת יחס גורר יחס תני כבוד תקבלו תתנהגו כמו בהמות תקבלו במהמות ואין להם מה להפסיד !!!!!!ותמשיכו לרדוף ולכתוב דברים דבילים

      הגב לתגובה זו

      • בדואי - בקרוב גם לנו לא יהיה מה להפסיד ואז

        הודיני, 22/11/07 11:54

        אתה ושכמותך תאכלו אותה ובגדול!!!

        הגב לתגובה זו

    • בעומר ומיתר השוטרים נסחטים ע''י הבדואים

      אורנה, 22/11/07 11:29

      אפילו שוטרים, כמו שאר התושבים שבונים בית, נאלצים לשלם לבדואים כדי ש''ישמרו'' להם על הבית שהם בונים, כלומר - זהו בעצם תשלום כסף כדי שלא יפגעו להם בבית הבנוי. פרוטקשן. ואני מכירה שוטר בדרגת סגן-ניצב שבעצמו שילם לבדואים כדי שלא יהרסו לו את הבניה.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה חשבתם, שרק האזרחים יסבלו ואתם תשארו נקיים? תוכלו את מה שבישלתם. (ל''ת)

    ערן, 22/11/07 10:41

    הגב לתגובה זו

    • שמחה לאיד?

      שי, 22/11/07 11:00

      כשהשוטרים לא ירצו להיות שוטרים מי יגן עליך?

      הגב לתגובה זו

      • גם ככה הם לא מגינים עלינו!!!! (ל''ת)

        הודיני, 22/11/07 11:24

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    הפרקליטות ובית המשפט- הם הבעיה (ל''ת)

    מוות לעבריינים!, 22/11/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אני יודע שזה נשמע טיפשי אבל

    מוטי, 22/11/07 10:37

    למה אי אפשר להביא שוטרים זרים מחו''ל ?
    במשטרה אין סודות מדינה כמו בצבא.
    אין מספיק שוטרים בארץ.
    ולמה אי אפשר לעשות מבצע גדול בסיוע של 20000 חיילים ?
    ושיתנו להם לירות באופן חופשי בעבריינים מסוכנים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    גם אם צודקים מה הקשר, נראה שנוקטים כאן בעקרון ההגנה הטובה היא התקפה (ל''ת)

    קרואנגליה, 22/11/07 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    צריך פתרון מהפכני כנסו ותבינו!

    מושיקו, 22/11/07 10:13

    ראשית נעשה אנלוגיה לבית שנבנה להכיל משפחה של שלוש נפשות.
    תחילה הכל תקין והבית מתפקד טוב.
    עם השנים (נניח 60 ) המשפחה מורחבת ל 10 נפשות, הבית פשוט יקרוס כי הביוב דפוק וצינורת המים סתומים והקירות מתפוררים ו...את הרעיון ניתן להבין.
    אז מה עושים? מתחזקים..פה תיקון טיח ושם מעקף מים וקצת צבע על מנת שהמבנה יראה סביר ומתפקד.
    זה עובד בהתחלה עד לרוויה.
    רגע האמת הגיע כי פשוט צריך לשנות כלומר להרוס את כל הבית ולבנות אותו מהתחלה!!! לפי צרכים מציאותיים חדשים.
    כך גם לגבי משטרת ישראל:
    את הגוף האומלל הנ''ל יש לפרק ולבנות מהתחלה.
    הבניה אמורה להיות בשלבים:

    1 שינוי מעמד והגדרת התפקיד (לשרת ולהגן), לאמור
    שוטר איננו במקרה הטוב אחד שיש לו תעודת בגרות.
    שוטר הוא אדם שסיים בהצלחה אקדמיה למשטרה המנפקת עבורו תואר ראשון מותאם במיוחד (מדעי המדינה, סוציולוגיה, אומניות לחימה, פסיכולוגיה ועוד).

    2) כנושא תעודה אקדמאית (תואר BA) יהנה השוטר ממשכורת מורחבת שלפחות 20000 שקלים על מנת למנוע את הפיתוי החומרי וזאת בנוסף לתנאים הנלווים של קרן השתלמות קופות גמל וכדומה.

    3) על מנת להתקבל לאקדמיה המשטרתית חייב יהיה אדם בעל נתוני סף מינמאלים של גובה למשל 185 ס''מ, משקל שלפחות 90 ק''ג ורמת מישכל גבוהה.

    4) לשוטר החדש יורחבו סמכויות להפעלת שקולה של כוח עד לרמה של ניטרול מלא של סכנה.
    שוטר יקבל גבוי מלא משפטי מצד אחד אבל יבדק על ידי גוף חיצוני אזרחי מיוחד.

    5)המשטרה החדשה תצויד באמצעים המתוחכמים ביותר וגישה מלאה לכל מאגרי נתונים חשובים ( תחת ביקורת).
    בכל ניידת משטרה תוצב מצלמה שתתעד 24 שעות ברציפות את פעילות השוטרים על לאפשר בירור מהיר במקרה של פעילות חריגה.

    6)שוטרים יסיירו בצורה בולטת ויחפשו מגע משתנה עם האזרחים:
    מנומס חם רישמי על מנת להחזיר את הביטחון והכבוד לציבור שומר החוק ותוקפני ואגרסיבי (לפי הצורך) כנגד אלו שמפירים אותו ובמיוחד לעבריינים מועדים וידועים.

    7) על מנת ליצור אפקט יעיל, תוגדל משמעותית כמות השוטרים בכל מרכז ראשי וקהילתי.

    8) עבודת השוטרים לא תהיה יעילה אם לא ישונה עיקרון חיוני: הענישה.
    המוטו לצערנו בארץ הוא להחזיר למוטב, לתקן, לבדוק איפוא שגינו וכדומה.
    הרעיון הוא יפה חינוכי אבל לא יעיל ולא מעשי.
    עובדה שפושע נישאר פושע רק מסוכן יותר.
    יש לשנות את הגישה הזאת כלומר לתת הזדמנות אחת בודדת לעבריינות ''קלה'' ולאחר מיכן להגן על הציבור!!!!!!!
    להוציא מסמכותם של שופטים את שיקול הדעת על סוג מסויים של עבירות ולקבוע חד משמעי מאסרי ארוכים מאוד ועד עולם בצורה אוטומטית . זה אולי נשמע מזעזע אבל רק כך ניתן יהיה להרתיע.
    רבותי איום איראני פחות מפחיד מהאיום חברתי,האישי,הכלכלי ,שפוגע במדינה.
    יש מה לעשות צריך גוליאני כזה עם ביצים!

    הגב לתגובה זו

    • הנ''ל צודק,אבל עוד תוספת קטנה....

      צודק לגמריי, 22/11/07 10:53

      האמת שזה לא רק משטרה,צריך להקים את המדינה מחדש,אחרי שישים שנה הכל קורס,חינוך בריאות מוסר וכו,...תרבות החומר הרסה כל חלקה טובה,והבריחה מבית ישראל סבא ממש התבררה כטעות הרסנית!
      ניראה שרק ''רעידת אדמה''אמיתית של חזרה למקורות,תתקן את המעוות.

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד - צודק (ל''ת)

      gilad, 22/11/07 11:09

      הגב לתגובה זו

    • אני עונה על תנאי הסף בתחום המשקל (ל''ת)

      ישראלי, 22/11/07 14:14

      הגב לתגובה זו

    • כשאתה מסביר על בית ישן ובית חדש

      Avi Ecuador, 22/11/07 15:07

      היום מדובר במדינת ישרפלסטין שצריכה להפוך לישראל של יהודים ואולי באמת תצטרך לההרס לצערי...

      הגב לתגובה זו

    • הגזמת בתנאים לקבלה

      Avi Ecuador, 22/11/07 15:10

      הפכת לגזעני.
      בתור בלש שנכנס למקומות שונים צריך אנשים שנראים כמו אלה שהם אמורים להלחם בהם.
      ומספיק לז' את השכל במגילות של שטויות

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    השופטים נלחמים על כבוד והפשע חוגג

    אלקיים, 22/11/07 10:13

    השופטים בבג''צ נלחמים על כבוד שלא מגיע להם והפשע חוגג

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הפכנו לסיציליה ... (ל''ת)

    רפי, 22/11/07 10:11

    הגב לתגובה זו

    • בסיציליה אומרים - הפכנו לישראל (ל''ת)

      הודיני, 22/11/07 10:44

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    פשע וכסף

    אילן, 22/11/07 10:04

    השוטרים מתלוננים על ג'יפים מפוארים ותכשיטים . למה לא חוקרים , כמו באר''הב , מה מקור הכסף ? האם זה מעבודה ? האם הם משלמים מיסים ? ובלי סיפורי סבתא שהמכונית שייכת לאימא והדוד מעסיק אותו בבסטא בשוק , לא תעצרו את המשפחה אם צריך !!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    קולומביה (ל''ת)

    רועי, 22/11/07 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עצוב פה בארץ...

    עופר, 22/11/07 09:49

    בישראל 2007 בתי הכלא עמוסים ולכן מאחדים תיקים וסוגרים עיסקאות. משכורות השוטרים נשחקו ללא הסכמי שכר מ2001 ובעקבות גזרות ביבי, ובמקביל סמכות האכיפה הוגבלה ע''י ארגוני זכויות אדם ודומיהם. משאבי המשטרה נשחקו עקב סיאוב מערכות ואינטרסים פוליטיים ומולם הפשע המאורגן רק התעצם והתגבר. הנוער בארץ נחשף ומושפע לסממן ''כל דאלים גבר'' וכל בוקר נחשפים לפרשה אחרת המערערת את אמון הציבור במנהיגות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    וכרגיל אף קצין בכיר לא יקח אחריות....

    גיל, 22/11/07 09:49

    וכמו בכל דבר במדינה אף קצין בכיר לא יקח אחריות ויבוא ויעמוד מול העם כמו גבר ויגיד אני נכשלתי כמובן כאשר מגיעים לדרגות מסויימות לומדים לגדל עור עבה עור של פיל וכמובן לא יודעים לקחת אחריות, משטרת ישראל מהשר דיכטר דרך שדרת הפיקוד חולה באורח אנוש ומטופלת באקמול מה הפלא שאוטטו היא תמות......

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בלינץ' בשפרעם הם התחבאו בפוגרום פקיעין הם ברחו (ל''ת)

    בעמונה פצחו, 22/11/07 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עכשיו אני מבין מדוע שוטרי התנועה במחוז הצפון הם הכי ''חרוצים''

    י, 22/11/07 09:45

    הם משקמים את האגו הפגוע של המשטרה על חשבון נהגים תמימים שומרי חוק.

    הגב לתגובה זו

    • ועשיו אני מבינה שאתה בטוח נוסע באדום

      דינ, 22/11/07 10:18

      מדבר בפלאפון בנהיגה, חותך מסלולים.. וכיו''ב.
      כל הממורמרים הם עבריינים שנתפסו..

      הגב לתגובה זו

      • לידיעתך, מעולם לא ניתפסתי, ו...כן, אני נוסע

        דינ, 22/11/07 10:49

        חופשי באדום, חותך מסלולים, מעלים מסים, מצפצף בצהריים, מקלל נהגים מעיר מתים, מזיז הרים ומאלף נמרים וקרוקודילים.
        כל הכבוד לך על האיבחון.

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    המחוז הצפוני חזק על חלשים, הם יודעים רק לשלוח 200 שוטרים לפקיעין

    דרוזי, 22/11/07 09:44

    לבצע מעצר של 4 או 5 חשודים בהצתת אנטנה (לא שאני מצדיק מעשה זה). בדיעבד, אני חושב שאירועי פקיעין כן קשורים, המשטרה במחוז הצפוני אולי ניסתה באירועים אלה להחזיר ולו מעט מיוקרתה ומכבודה שנרמס ע''י קשריהם עם ארגוני הפשע ומה שייחשף היום. אך זה לא צריך לבוא על חשבון האזרח הקטן (אם בפקיעין או בכל מקום אחר. דרוש בדק בית וניקוי אורוות רציני בארגון המופקד על בטחנום של האזרחים במדינה הקטנה והאהובה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • ולהוריד למשטרה עשרות בני נוער מכפר ורדים

      זינה המלכה, 22/11/07 11:41

      על שטויות

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    העיקר שיש להם הרבה אומץ לפצח ראשים של יהודים בעמונה (ל''ת)

    מול עבריינים, 22/11/07 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אגב, מה הקשר בין 2 הספורים? או שמא

    מממממממ, 22/11/07 09:37

    ההגנה הכי טובה היא התקפה. קיפוח זה תמיד חזק. קיבות שמאלניות לא עומדות בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בואו לאשדוד שם ב''משטרה''חוגגים (ל''ת)

    אלברט השוטר, 22/11/07 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    המשטרה לא יוצאת מהכלל. מוזנחת כמו כל המוסדות האחרים במדינה (ל''ת)

    dexi, 22/11/07 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שהדג מסריח הוא מסריח מהראש אלו שנעצרו הם רק .....

    אזרח, 22/11/07 09:23

    ששוטר רואה ומרגיש שעושים מימנו צחוק או מאיימים אליו .אז הוא מתחיל לחשוב פעמיים עם שווה לעצור את אותו עבריין או פשוט להיתעלם מימנו ,מה נובע מיכך המישטרה מיתעלמת מיארגוניי הפשע הגדולים בגלל אותה סיבה ,ובימקום זה הם מציקים לאזרח הפשוט האזרח שיוצא לעבוד בבוקר עד הערב ומרוויח את לחמו היושר ולא בדרכי הפשע .הפשע נותן לגיטמציה לנוער הצעיר הם רואים אותם עם מכוניות חדשות בגדים נוצצים ומה לא ,מה אתם הייתם עושים עם הייתם בימקומם של אותם צעירים שרואים שלא עושים כלום לאותם עברינים .למה לא גם אני יכול וזה פשוט מחלחל להם בין הידיים,בקיצור עד שלא תהיה משטרה עם ביצים המדינה שלנו תמשיך להיות ארגון פשעה אחד גדול .

    הגב לתגובה זו

    • u get excatly what u pay-pay good and get good cops (ל''ת)

      AVI, 22/11/07 10:12

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אוי ואבוי למה המדינה הזו הדרדרה........... (ל''ת)

    רמי, 22/11/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צחוק של ממש

    ???????????, 22/11/07 09:21

    תעברו גם אתם לצד השני,היום למי שאין עבר פלילי לא יכול להיות עובד מדינה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אתם מפספסים: הממשלה מעוניינת

    בן, 22/11/07 09:15

    במצב הזה!! הם רוצים משטרה חלשה!! הרי כך אין למשטרה כוח להתעסק בחקירות של בכירים. האזרחים עסוקים בהישרדות אישית כי אין משטרה. והשלטון גונב בינתיים את נכסי המדינה. בנוסף, המדינה מעבירה בעצמה עשרות מיליונים לפשע המאורגן באמצעות חוק המחזור. אתם באמת רוצים לומר לי שאי אפשר היה לסגור את הפרצה הזאת עד היום??

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    המשטרה מכירה את השימוש בכוח רק כשמדובר במתיישבים יהודיים ביש''ע (ל''ת)

    גיבורים גדולים, 22/11/07 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    דיכטר עסוק במשימות בינלאומיות גלובליות אינטרקונטיננטליות

    דני, 22/11/07 09:11

    ואין לו זמן לטפל במשרד עליו הוא מופקד.
    איזה יופי הוא אומר ח'מאס עם ח'ית גרונית. ממש מחייה נפשות.

    הגב לתגובה זו

    • משימות אינטרנציוליות מדרג ראשון

      כל דאלים גבר, 22/11/07 10:03

      שלא ספק ברגע שהוא יגמור אותם הוא מיד מתפנה לטיפול במשטרה וב... נו איך קוראים לו... אהההה כן ''האזרח הקטן''.

      אבל זה נכון יש לו חית גרונית וזה כוח הרתעה.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אבי דיכטר השר לבטחון פנים-לא בא לך לעשות משהו, לשם שינוי?!...

    יסמין, 22/11/07 09:05

    במקום להתראיין על נושאים שלא קשורים לבטחון הפנים,רצוי היה שכשר הממונה על בטחון הפנים תפעל לבטחון האזרחים ולמיגור הפשיעה המאורגנת.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם יש לכם חשש על חייכם תפנו למשטרה! (ל''ת)

    יובל, 22/11/07 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    איך שוטר יכול לעבוד בשטח??

    אורלי מלכה, 22/11/07 09:01

    תסתכלו איך השוטר נראה - כמו פקיד ולכן אין פעילות
    הם לא מתלכלכים ולא מקמטים בגדים הם מעומלנים כל היום ומאובזרים עם משקולות :
    אקדח ,משקפי שמש ,מכסנית נוספת ,מכשיר נייד 2, עטים, צרור מפתחות ,אזיקים לקישוט, פנקס לרישום קנית, ,ארנק , פנס ענק ואחד קטן, בקיצור בדיחה- זה עוד משרד ממשלתי אה... כוס לקפה לדרך.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד.גם זה פן של המשטרה (ל''ת)

      יעל, 22/11/07 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    דרוש אדם עם חזון

    גודי, 22/11/07 08:52

    נחוץ כאן אדם עם חזון וביצים של יען כמו רודי ג'וליאני
    אשר מסוגל בעזרת החוק ומניפולציות שונות לתירגומו לעשות תוהו ובוהו בעברינים וכל פעם לעבור לאיזור אחר ולטפל .להביא שוטרים מהדרום כדי לטפל שוטרים בצפון וההיפך תאמינו או לא זה ויעבוד מהר פשוט מאוד צריך להפעיל את הראש ולמצוא
    כי במלחמה בפשע מה לעשות צריך גם שכל לא רק חוקים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ממשלה משטרה בתי משפט

    מושחתים, 22/11/07 08:52

    אין במי לבטוח
    מדינת ישראל בפשיטת רגל

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מישטרת הגיבורים נגד חלשים.....

    מונטיפיורי, 22/11/07 08:49

    מרביצים מכות לתושבים ישרים שמפגינים או מכים מפונים ואחרים
    שלא יחפשו סימפטיה ....מגיע להם..
    ניראה שאף פעם לא הישתנו וחוסר הכבוד להם זה פועל יוצא של התנגותם.....

    הגב לתגובה זו

    • מקווה שלא תקרא למישטרה...

      לא עבריינית, 22/11/07 10:22

      כשפורץ יכנס ר אליך הבייתה, או כשמטורף עם רשיון נהיגה יפגש בך בצומת..

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אז אם המצב כל כך חמור אולי תקראו למשטרה

    רונן, 22/11/07 08:46

    אה... אופס... אתם המשטרה...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תבדקו בקישון כמה עצורים

    בחורה, 22/11/07 08:39

    על רצח בגלל שוטרים ומי אלה שעזרו להם ובמיוחד הפוליטיקה בצפון

    אין חדש תחת השמש

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ממתי עברינים מפחדים מעברינים - חגיגה במשטרה (ל''ת)

    יואל, 22/11/07 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הפקירו את שדרות ועוטף עזה,אז לא יפקיירו שוטרים (ל''ת)

    חכם באשי, 22/11/07 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אם רק השוטרים היו עושים את העבודה

    אמנון, 22/11/07 08:33

    הם לא היו בוכים על מצבם או מקנאים בפושעים.
    המקום להתלונן שעבריינים מסתובבים במכוניות פאר או עונדים שעוני זהב, תפקיד השוטר הוא להוכיח שמדובר ברכוש גנוב.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה הקשר בין הרישא לסיפא (ראש הדברים וסוף הדברים)

    מוטי, 22/11/07 08:28

    האם הכותרת באה לחפות על הריקבון. לאורך שנים המשטרה העלימה עין ונתנה לעברינות להשתולל . לא פלא שעכשיו קשה להם להתמודד, כאשר הדברים יצאו מכלל שליטה .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני השופט מיכאל כתוקף תפקידי כשופט רחוב

    מיכאל-שופט רחוב, 22/11/07 08:27

    אני מיכאל שופט רחוב קובע בזאת שאת סמכיות המשטרה אני מעביר למשפחות המאפייה בישראל
    ראש הממשלה יעקב אלפרון
    שר הביטחון יעקב אברגיל
    שר המשטרה זאב רונשטטין

    הגב לתגובה זו

    • ראש הממשלה יהיה גאידמק (ל''ת)

      יעקב, 22/11/07 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הבושה שעכשיו עוד יציגו את השוטרים באור שלילי

    אייל, 22/11/07 08:26

    במדינת ישראל הפשע משתלם
    המדינה מעודדת פשע
    במקום לתת עכשיו כתף לשוטרים שוב המדינה מפנה אליהם עורף!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    2008

    צביקה, 22/11/07 08:26

    המשטרה של שנת 2008 צריכה לשנות פניה לזרוק לכלבים עשבים שוטים אך גם להגן על השוטרים האחרים להעלות משכורות כדי לימנוע שחיתויות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כשבפיקוד הבכיר יש אנטישמי כניסו שחם אין פלא

    אד, 22/11/07 08:19

    שכל השאר זבל

    הגב לתגובה זו

    • ניסו שחם קצין מעולה

      ברוך אביעד, 22/11/07 08:31

      ניסו שחר לא אוהב עבריינים ופורעי חוק האם לצדיקים האלה כונתך

      הגב לתגובה זו

      • ניסו שחם עבריין בשירות המדינה, ותומכיו עבריינים אף הם. (ל''ת)

        יוסי, 22/11/07 08:34

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''מסכנים השוטרים'' מותר להם להרביץ רק לילדי מתנחלים (ל''ת)

    פפי, 22/11/07 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סדום תגמור כמו סדום ! (ל''ת)

    פפר, 22/11/07 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חייב להסכים עם מספר 5

    שי, 22/11/07 08:15

    השופטים במדינה הם המקור לכל הצרות. אין ענישה במדינה, הפרקליטות סוגרת עיסקאות עם עבריינים שאפילו בשוחד (אם לא מקבלים) לא נותנים. מצטער להגיד אבל כל עוד השופטים הליברלים עם הפלצנות השמאלנית שולטים במדינה, אנחנו בסכנת קיום ממשית!

    הגב לתגובה זו

    • מבכים

      יוש אילקנה, 22/11/07 10:05

      מסכים איתך בכל

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין חדש תחת השמש

    שמוליק, 22/11/07 08:15

    לפני 20 שנה עזבתי את המשטרה
    בגלל המשכורת הבזויה.
    שרתתי כמפקד ביחידות מובחרות ביותר. עזבתי אז בגלל שלא יכולתי לתת למשפחתי את המינימום. מקורס הקצינים שלי עזבו את המשטרה יותר מחמישים אחוז. רובם הסתדרו היטב מי שלא חזר למשטרה.
    כח אדם הכי טוב עוזב תמיד ונשארים רק למי שאין מה שהוא אחר לעשות הניסיון שצברו העוזבים המצויינים אין לו ערוך חבל חבל חבל

    כל פעם מדברים עם מפכ''ל כזה או אחר חכמים בעיני עצמם שמשכורתם מעולה כולל פנסיה מהסרטים

    שידברו רק עם החיילים שעובדים ואין להם כבוד בזה שאין מספיק אוכל למשפחתם וזו אינה מליצה.

    הגב לתגובה זו

    • לקרוא את 11, כמה חבל שזו המשטרה שלנו. דרוש שינוי (ל''ת)

      לא שוטרת, 22/11/07 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ובצה''ל?

    אכפת לי!!!!!!!!, 22/11/07 08:13

    אני אישית הייתי עד לשני מיקרים בהם רס''ר של בסיס היה מאויים על ידי גורמים עבריינים. המדינה צועקת הצילו ואין מי שיציל...
    צריך להתחיל להתעורר כי יכול להיות שעוד מעט יהיה מאוחר הממשלה ביזיונית, צה''ל מפסיד מלחמות, המשטרה פושטת רגל, החינוך מתחת לכל ביקורת
    חייבים להתעורררררררר!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מלחמה כמו במחבלים

    קרא, 22/11/07 08:12

    יש להתיחס לעבריינים כמו למחבלים .
    כמה שוטרים ביחד בחדר לטלטל כמו שצריך גם כמה אקדחים לפרצוף ובמוח העבריני להקליט את העבריין בן ה 20 כולל השעון פעם פעמיים ואז השופטים הרחמניים יתעוררו ויילה וזלין לשים אותו בכלא יחד עם היריבים שלו לעשות סיכסוך קטן באגף לשים מצלמה ואז עבריינים הורגים אחד את השני אבל זה חייב להיות מערכת משומנת ושהקצינים יפסיקו לשבת במסעדות כל היום כחול שמחול ויתחילו לעבוד כמו שצריך.

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת לתת להם שיריוניות, רובים

      יוסי מאשקלון, 22/11/07 08:34

      לשחרר מהכלא במסגרת מחוות וכו'.
      בארץ גם למחבלים לא עוזים כלום.
      הדם שלנו הפקר.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הם צודקים

    יוסי, 22/11/07 08:11

    אם לשוטרים אין לאן לפנות להגנה על חיי משפחותיהם וחייהם , הם חייבים להגן על עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הם צודקים

    יוסי, 22/11/07 08:11

    אם לשוטרים אין לאן לפנות להגנה על חיי משפחותיהם וחייהם , הם חייבים להגן על עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    משטרה ........שהמאפייה הרוסית שיחדה..... (ל''ת)

    רוזי גור, 22/11/07 08:11

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      גבי, 22/11/07 11:04

      זה נכון !!!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    זאת משטרה הצחקתם אותי....גיבורים על חלשים

    איציק, 22/11/07 08:09

    זאת משטרה חחחחחחחחחחח זבל
    נלחמים באזרחים הקטנים אלה גיבורים.........

    הגב לתגובה זו

    • שוטרים מתוסכלים

      מיקי, 22/11/07 08:16

      ואת התסכול הזה מוציאים על אחד שלא חוגר חגורת בטיחות.

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאת צודק --תקראו למטה

      מיכל, 22/11/07 08:21

      כמה שאתה צודק ביום שלישי 20.11 היו 2 נידות אצלנו בכניסה למושב ורשמו דוחות למי שלא אותת ............
      זאת משטרת ישראל לבושת מדינת ישראל

      הגב לתגובה זו

      • זה כי המשטרה הפכה ל''תעשיה וניהול'' כל היום רק ''יעדים'' במקום לעבוד (ל''ת)

        רצים אחרי יעדים, 22/11/07 08:55

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    כמה הם צודקים השוטרים .כנסו

    מוטי, 22/11/07 08:05

    השופטים במדינה הם המושחתים הגדולים. הענישה המצחיקה לעבריינים. אני מדבר מכאב כחה שורפים לשוטרים את הרכבים זורקים רמונים .איומים והדרג הבכיר במשטרה .ממש לא איכפת להם.מהשוטרים דיכטר חייב להיתפטר הוא הרס את המשטרה. כן שוטרים צרכים להגן על עצמם גם במחיר כבד מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    האזרח הקטן מפחד

    דני, 22/11/07 08:02

    מה יגיד האזרח הקטן שפשוט מקבל
    מכות מכל עבר.
    השחיתות המוסדות הממשלה מקרינה
    לכל עבר.
    אין דין ואין דיין ואולמרט והממשלה שותקים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בצמרת צהל והמשטרה כל קצין וכרסו בין שיניו (ל''ת)

    סא''ל במיל', 22/11/07 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מאז וועדת אור, המשטרה בצפון הפסיקה לתפקד. לא לוקחת יותר סיכונים

    מצער אבל צודק., 22/11/07 07:51

    בשום תחום שקשור לעבריינות במגזר הערבי.

    וועדת אור עשתה מעשה נורא כאשר הפילה תיק על המשטרה שעשתה את תפקידה ועשתה אותו נכון. המחיר הוא קריסת המשטרה . פשוטו כמשמעו.

    הגב לתגובה זו

    • יש לזכור שהמקים של ועדת אור הוא אהוד ברק. (ל''ת)

      יוסי, 22/11/07 08:32

      הגב לתגובה זו

    • התפקוד הלקוי של המשטרה

      ברוך אביעד, 22/11/07 08:35

      אני גר בקרית חיים המקום פשוט מופקר נככתי בארוע שבו קיללו והרביצו לשוטרים ליד בית מרזח ''פאב'' והדבר עבר כאילו כלום

      הגב לתגובה זו

    • יש להעמיד את משכורת השוטר הפשוט על 20 אלף מינימום.....

      עוגב תנוחה, 22/11/07 08:44

      .

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט!!! (ל''ת)

      gilad, 22/11/07 11:11

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק !!! (ל''ת)

      מיקי, 22/11/07 11:17

      הגב לתגובה זו