• 104.

    החלש אינו מסוגל לסלוח, היכולת לסלוח היא נחלת החזקים (ל''ת)

    גלעד, 02/07/08 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    החוק ''עין תחת עין'' רק יהפוך את כולם לעיוורים (ל''ת)

    גלעד, 02/07/08 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    שנא את החטא, אהוב את החוטא (ל''ת)

    גלעד, 02/07/08 00:15

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    העולם עייף מין השנאה

    גלעד, 02/07/08 00:14

    העולם עייף מין השנאה

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אם המצב נראה נואש

    גלעד, 02/07/08 00:13

    אם המצב נראה נואש אני נזכר שלאורך כל ההיסטוריה דרכי הצדק והאהבה תמיד ניצחו, תמיד היו דיקטטורים אכזריים שהנהיגו על ידי שימוש באלימות, שנאה וטרור, ולפעמים הם נראו בלתי מנוצחים, אבל בסוף הם תמיד נופלים, תחשבו על זה, תמיד...

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    משתמטים

    לאלוף העלוב, 22/11/07 21:10

    ''נשיא המדינה, שאני לא חייב להזכיר את השם שלו פה'' מעניין שכאלוף בצהל אתה המומחה כבר חרצת את דינו עלוב היית ועלוב תשאר.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    תחליף את הפסיכיאטרים

    21, 22/11/07 10:41

    ותפסיק להתבכיין כמו ילדה קטנה.
    מה שאתה טוען זה ''הפסיכיאטרים הצבאיים כל כך גרועים'' אז תחליף אותם.

    נראה אם תשאר כזה חייל גיבור כשתתחיל לשמוע קולות.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מה עם שימון ואיציק??? (ל''ת)

    שלעפער, 22/11/07 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ''תבשיל'' השמאל השפוי/נאור - בישלתם תאכלו (ל''ת)

    תחי ה-''נכבה'', 22/11/07 07:00

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מוכנים לשרת רק מול הפלזמה (ל''ת)

    לא יותר, 21/11/07 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    קברתם את צהל עם גירוש היהודים לא יעזור לכם כלום ותשפכו כסף בלתי (ל''ת)

    מוגבל אין בכם, 21/11/07 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    לעם ישראל אין אמון בצהל של תבוסה עכשיו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ולא ישרת בו, 21/11/07 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אחרי הגירוש ופוגרום עמונה- למה בדיוק אתם מצפים ? (ל''ת)

    בעז, 21/11/07 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    איזה יעילות גרמנית ומדים יפים בגירוש היהודים כמה עליבות בלחימה (ל''ת)

    נגד האוייב, 21/11/07 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    50 מיליארד שקל לשנה מקבל הצבא הבזוי הזה כדי להפקיר את שדרות ואת (ל''ת)

    עידו זולדין, 21/11/07 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איסור חמור לשרת בצבא שמגרש יהודים מפקיר אותם בשדרות ובקדומים (ל''ת)

    להקים צבא יהודי, 21/11/07 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שטרן היקר, אתה יכול לעמוד מול חיילים ולהסביר 20 דקות מיהו ישראלי?

    רועי, 21/11/07 22:15

    אתה בטח תתקע איפשהו אחרי ''אחד שעושה 30 ימי מילואים בשנה''

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שטרן, נמאס לשמוע את הסיפורים שלך. שקרן. כנסו כנסו!

    רונן, 21/11/07 21:32

    בכנסים אחרים אמרת שמי ששאל אותך את השאלה הזו ''האם משרד החינוך?.... זה שמעון פרס, פתאום זה נהייה קצב? למה? כי זה מתאים לקישקושים שלך? או שאתה לא זוכר מה סיפרת אתמול?

    אתה פשוט מבזה את שולחך.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    נותנים 1000 רובים ו-2 מליון (!) כדורים למחבלים

    ואתה רוצה, 21/11/07 21:22

    לא שכחנו גם מה עשית בגוש קטיף.

    ואני חילוני, אבל לא שוכח.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מדינה שמאמנת את חייליה לגרש יהודים מהבית טוב שלא ישרתו בצבא שכזה,

    ג'ינג'י, 21/11/07 21:18

    שישרתו השמאלנים יפי הנפש!!!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    וגם זה שמתעסק כל הזמן

    לולי, 21/11/07 21:05

    במה שלא צריך להתעסק ובמקום להעניק ולטפל לאנשים שמגיע להם ולדאוג שאולי לא יקחו להם כספים מהחשבונות של לוחמים ולדאוג לבטח להם יותר את הכסף מתעסק בזה שכן יצא חוק ובזה שלא יצא חוקי לא עושה כלום בצבא אלוף שטרן תעשה את העבודה שלך כעיקר את עניין המשתמטים בחוק או לא ! ובבקשה אל תשווה בינינו לבין אמריקאים אחרי הכל אתה לא בדיוק בצבא שלהם אבל אתה מוזמן ללכת בכיף .....את השטויות שיוצאים לך מהפה כבר די מיצינו

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ערבים בטכניון

    רופא, 21/11/07 21:02

    יש העדפה רשמית לקבלת סטודנטים לרפואה ערבים. אח''כ יש לרופאים הערבים עדיפות לעבודה בבי''ח רמב''ם.

    הגב לתגובה זו

    • ל 83 בהחלט בדעתך

      נח, 21/11/07 21:50

      רק לידיעתך זה לא רק ברמב''ם אותו המצב גם בסורוקה,מניסיוני!
      היה אולי כדאי לשנות את במקום ''טוב למות בעד ארצינו''טוב לחיות בעד ארצינו.ולתת ליהודים את אותם הזכויות ,ולערבים את אותם החובות!

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    לי יש סוכרת נעורים

    אסף, 21/11/07 20:59

    והצבא לא מגייס אותי.
    אני נחשב משתמט?

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    maybe you can talk to Olmert about his son who who did not serve

    jack, 21/11/07 20:58

    it seems like a joke to blame anyone when the son of the man who sadly is the head of a state at war has a son who is too chicken ---to serve his country. bloody absurd.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    maybe you can talk to Olmert about his son who who did not serve

    jack, 21/11/07 20:57

    it seems like a joke to blame anyone when the son of the man who sadly is the head of a state at war has a son who is too chicken ---to serve his country. bloody absurd.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    שמאלנים נפוחים

    Avi Ecuador, 21/11/07 20:49

    אתמול היה איזה טייס רובין הוד שהגבתי לו אבל בואו נעזוב אותו.
    שמאלנים נפוחים שהסבירו לכם על יהודים גאים ועל מצעדי גאווה ועל אידיוטיות במקום להסביר על יהודי מסכן שכל חייו בגולה סבל והושפל ונוצל ונרצח וברח ומגיע לו מדינה משלו ורק שלו ובלי גויים וזאת ביוזמתם ובגללם ואולי רק לטיפול בטראומה המוצדקת או מחלה שיש ליהודים היום בגללם.
    הנפוחים שלנו הסבירו לגויים שחיים פה טווסים בארץ ישראל ויש לנו פלנטה חלם שיכולה לתרום יבשות לרשעים שפשעו ביהודים במשך דורת.
    שילכו לאלף אלפי עזאזל השמאלנים האלה שלא הבינו שהיינו שאנו המיעוט האתני המקופח שעומד בפני השמדה במזרח התיכון ולא שודדים אספסוף ערבים.
    כן יש אצלנו עוד דתיים שכל יום מניחים תפילין וקוראים על יציאת מצריים ולא הבינו שהיינו עבדים במצריים ומסבירים ליהודים היום כמה טווסים וגאים אנחנו.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ומה עושה כבוד האלוף שטרן?

    מילואימניק, 21/11/07 20:45

    מי שפוטר צעירים רבים מגיוס הם חייליו של האלוף שטרן - הקב''נים.
    איך זה שצריך חתימת הרמטכ''ל כדי לקבל ציוד מבצעי מסויים, אבל חתימה של סמל במילואים בתפקיד קב''נ יכול לפטור כל אחד משרות צבאי?
    לאלוף שטרן יש סמכות ויכולת לשנות את המדיניות שלו - אם הוא רוצה. במקום זאת הוא מעדיף להתבכיין ''אוי, צעירים מעדיפים לעבוד ולטייל בעולם במקום להיות עבדים של צה''ל שלוש שנים! מה נעשה?'' אולי כדאי לכבוד האלוף שטרן יתחיל לעבוד - ולדרוש מהפקידים שלו יתחילו לעבוד?

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    משתמט שרוצה להתגייס, מה עושים?

    דויד, 21/11/07 20:43

    כאשר זמני הגיע להתגייס לא הייתי במצב שיכולתי, מצבי הנפשי לא איפשר זאת.
    כיום שאני ב24, אני מרגיש שאני כן יכול להתמודד ולהתגייס ולתרום.
    זה אפשרי? הרי בטח יתקעו אותי מאחורי שולחן..
    מה עושים?

    הגב לתגובה זו

    • עזוב אותך.......... (ל''ת)

      אלוף מגניב, 22/11/07 04:30

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    lo-le-oslo

    kfarpotumkin, 21/11/07 20:39

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה: ראש הממשלה אהוד אולמרט מעניק לפלסטינים כוח שריון המסוגל לפעול נגד מטוסים ומסוקים ממניכי טוס. במחווה לפלסטינים, אבל למעשה שנועדה להיות מחווה לנשיא רוסיה ולדמיר פוטין, החליט ראש הממשלה אהוד אולמרט לאפשר אספקתם של 50 משוריינים לפלסטינים, לתת להם עוד 1000 רובים, ו-2 מיליון כדורים. המשוריינים שיסופקו על ידי הרוסים הם מדגם BTR. עדיין לא ברור איזה דגם של משוריינים אל יסופקו לפלסטינים מתוך 3 הדגמים הקיימים ה-BTR-60PB, BTR-70, BTR-80. ההנחה היא כי הרוסים יספקו אחד משני הדגמים הישנים יותר BTR-60PB, BTR-70. שריוניות אלה מהוות בעזרת המקלע הכבד המוצב על צריחם, מקלע מדגם KPVT בקוטר של 14.5 מ''מ, מוצב נייד של הגנה אווירית,
    המשך...


    --------------------------------------------------------------------------------


    --------------------------------------------------------------------------------


    חיל האוויר נמצא עתה בעיצומו של

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לך הביתה. (ל''ת)

    טרנדיסט, 21/11/07 20:37

    הגב לתגובה זו

    • כמה ערבים מתחזים באתר. אולי תגיב באל דזיארה. (ל''ת)

      פחדן מחופש, 21/11/07 20:46

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    נכון. נתגייס נלחם ונמות ואח''כ מלמעלה נראה אותך נותן לו שריונית מתנה

    אריה, 21/11/07 20:36

    ועל הדרך מפנה אותי מהקבר- למען השלום.
    ותודה על הדרך לכל אלו שהביאונו עד הלום

    הגב לתגובה זו

    • מזעזע שזו המציאות בה אנו חיים. (ל''ת)

      יהודי, 21/11/07 21:01

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    שטרן,כל רגע יש לך יציאה אחרת שמרעידה לך את הכיפה חצי גרוש שיש לך על

    מאיפה גייסתם את, 21/11/07 20:34

    הראש.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    תפסיקו עם הצייד מכשפות הזה.. קודם כל שבצהל יהיו יחסי אנוש

    חיילת לצערי, 21/11/07 20:32

    נורמלים ואז שכולם יתגייסו אני חיילת כבר 9 וחצי חודשים ואני פשוט מתבזבזת, אין צורך בחיילות בצבא ביחידה שלי כל החיילות זה הפרייריות של היחידה אלה שסוגרות שבתות אלה שמכינות קפה אלה שיוצאות מאוחר, כל נגד חושב שהוא \\מינימום ה', בצהל אין חוקים אין כללים הדרגה תמיד צודקת ובנתיים אנשים נשברים נפשית, הצבא גרם לי להשבר נפשית ולהיות בדיכאון, את השנתיים הכי יפות בחיים לוקחים לנו ומה אנחנו מקבלים בתמורה? כלום.!!

    שיפסיקו עם הצייד מכשפות הזה ויטפלו במערכת כולה באנשים שבה ואז אולי אנשים יתגייסו..
    בנתיים המשפט ששולט בצבא זה
    ''לא תלמד, תיהיה נגד''

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מי שדופקים אותו מספיק פעמים בסוף מפסיק להיות פראייר

    יובל, 21/11/07 20:29

    המשפט הזה מתאים בדיוק למדינה כמו שהוא מתאים לאדם הפרטי.
    אם מישהו רוצה לתקן שלא יבוא בטענות למי שבורח משרות בצה''ל. שיבוא בטענות לעצמו לאורך השנים כלומר השלטון בארץ.
    זה נורא פשוט, יחס גורר יחס. דור אחד תורם ועוד דור תורם אבל אין הכרה בתרומה הזו , יש יחס מזלזל מצד השלטון בעם ולכן עוד דור ועוד דור עובר ובסוף נוצרת תופעה כזו. רוצים לשנות? זה צריך להעשות בחינוך מהגיל הרך והקניית ערכים , כמו כן בתגמול ישיר שמורגש על ידי מי שתורם וכמו כן ביחס מועדף אשר לא עולה כסף אך נותן הרגשה טובה של הערכה למי שתורם לחברה. כל הדברים האלו היום בכלל לא קיימים פה , תפסיקו לבלבל ת'מוח , מי שאשם בלבד אלו הממשלות והשלטון לאורך שנים שניצל את העם ללא סוף ולעם כבר נמאס מלהיות מנוצל.
    ואתם יודעים מה? זה מגיע למדינה , זה בומרנג ובהתאם זו התוצאה.

    ישנו ציבור אחד שתורם , ישנו ציבור אחר שאיננו תורם על פי חוק והכוונה לציבור החרדי (לאו דווקא חייב להיות שירות צבאי , יכול להיות גם שירות לאומי מכל סוג שהוא) וכמובן עוד ציבור שאיננו תורם והכוונה לציבור הערבי ישראלי בכלל ואין לו זיקה בכלל למדינה , שום הערכה לימי הזכרון ושום הערכה להמנון ודגל. ועדיין כל אלו מחזיקים תעודות כחולות המציינות כי הם אזרחים כמו כל האזרחים , הם מצביעים לכנסת ולרשויות , מקבלים ביטוח בריאות מלא כמו כולם יחד עם כל הזכויות אשר אזרח מקבל במדינה הזו , אה כן ומילואים? מה פתאום. אבל כל אלו שמתים במילואים מתים גם בשבילם. תגידו? אתם עדיין מתפלאים איך ישנה תופעה של אני לא רוצה לשרת , אני מרגיש פראייר?. טמבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אלעזר שטרן

    uri, 21/11/07 20:21

    Israel is very lucky; our enemies, the people we fight against are stupid Arabs from poor and primitive countries however, if we had to fight against western country like England or the USA we will lose in 2 seconds with or without all the Jewish rubbish u expect your officers to sing for 20 min.
    I am Israeli and that’s the way I see my self I was a great officer in Lebanon and served my country greatly risking my life and watching my friends death and I did that with having nothing to do with Jewish values or religious feelings So Mr.…. your talk smell like rotten fascist blabbering. Your statement was stupid dangers and scary and I find it hard to believe that Israel let someone like you sing your song.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    גם מי שמשרת ולא עוזר במאומה לצבא כמו שטרן, נקרא משתמט בתשלום (ל''ת)

    מיקי, 21/11/07 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    למה לשרת בסוף עוד יזרקו אותי מהלימודים כי אני לובש מדים (ל''ת)

    המצליף התורן, 21/11/07 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כשראיתי מה עשית בגוש קטיף

    שמאלני, 21/11/07 20:14

    החלטתי לא להתגייס.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לא נתגייס לצבא הגירוש. כל מה שתקבל זה (ל''ת)

    נא, 21/11/07 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    קצין יהיר ומתנשא, שביצע פשע מלחמה

    רון, 21/11/07 20:13

    גירשת בכח גברים נשים וטף שלא חטאו ולא פשעו.

    עד היום הם מתגוללים בקרוואנים.

    ואתה רוצה שנתגייס?

    תתבייש לך!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    זה האגף שלו שמשחרר את אלה שיכולים לשרת

    מוקי, 21/11/07 20:06

    אז על מי הוא מתלונן לעזאזל ?

    (20 דקות הסברת מיהו יהודי. זוז !)

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    שטרן מוזמן לעלות כאן במעריב ולהתמודד עם הקוראים

    Avi Ecuador, 21/11/07 19:59

    שיסביר לנו ''היהודי'' מיהו יהודי.
    נראה אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עם מפונק ובכייני יובס ויוכנע ע''י אויביו (ל''ת)

    רמי, 21/11/07 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    איך אתה רוצה שאני וחברים שלי ילכו לשרת אחרי ההתנהגות של המטכ'' ל במל

    תלמיד, 21/11/07 19:49

    במלחמה האחרונה? מהפתאום שנלך למות בשביל פוליטקאיים קטנים?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שטרן, אתה זבל. התחננו לפניך לגייס את הבן שלנו

    דוד רומם, 21/11/07 19:48

    וסרבת, ודחית, הוא לא מתאים אמרת אתה והשלוחים שלך. עכשיו אתה קורה לו משתמט. חתיכת אפס שכמוך, שקרן, אתה היית מפקד בית ספר לקצינים, חסר מוסר שכמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מי הוא יהודי

    Avi Ecuador, 21/11/07 19:40

    הוא אחד שעושים לו שואה.
    הוא אחד שעושים בו פרעות.
    הוא אחד שהיה עבד לפרעה במצריים.
    הוא אחד שעשו בו אינקוויזיציה.
    הוא אחד שאילצו אותו להקים מדינה ואמרו לו שזאת מדינת היהודים בשבילו לאחר השואה בכדי להיפטר ממנו במדינות הגויים שהיו צריכים לשקמו בארצותיהם.
    יהודי זה ''אחד'' שבמדינות ערב עשקו אותו ונטפלו ליגע כפיו ורצחו אותו.
    יהודי זה ''אחד'' שערבים ראו שיכולים לנצל את יגע כפיו במדינה שאמורה הייתה להיות של יהודים וערבים עלו בהמוניהם להשיג עבודה.
    מדינה של יהודים או שמאלנים זו מדינה שערבים רוצים להשמיד.
    יהודי זה אחד שהצמיח מתוכו גויים שמאלנים שנקראים יהודים והיום רוצים לבנות לו את סדום עמלק ולחיות כזאב עם כבש על השיפוד עם מוסלמים שלא רואים לעצמם חובה לתת ליהודי אפילו את כבשת הרש שלו כאשר להם יש יבשות ואוצרות שיכלו לשכן ולהכיל את הפלסטינים שנשתלו כקרדום לחפירה ביסודות המדינה בכדי להשמיד את מדינת היהודים כששמאל של גויים ''יהודים'' עוזרים להם.

    הגב לתגובה זו

    • With all this deion you can't be one of them. (ל''ת)

      Jacob, 21/11/07 22:24

      הגב לתגובה זו

      • יהודי קורא ואומר- ''עבדים היינו לפרעה במצריים...''

        Avi Ecuador, 22/11/07 00:43

        היינו, לא היה או הם היו, הבנת את המורשת שלנו על רגל אחת?

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    תראו מי שמדבר 5

    אבי, 21/11/07 19:37

    שטרן דתי מחמד לא נשכח גם אתה לא תנוקה א .

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שטרוני מקרוני

    משה, 21/11/07 19:31

    בונה קרירה לפוליטיקה ולכן מרבה לעשות רעש, גרוש יהודים לא מפריע לציוני מחמד זה

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אם הוא ושכמוהו אלופים בצה''ל אני לא מתפלא שיש משתמטים.. (ל''ת)

    שלמה כ, 21/11/07 19:30

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כל כך פשוט:אם לשטרן לא יהיו דביזיות

    איפה אתם חיים?!, 21/11/07 19:29

    לא תהיה לו פרנסה בצבא. כמו אברום בורג . אילו לא היה מעלה לארץ בשנות היותו יו''ר הסוכנות, חצי מיליון גויים ועוד נתמכים שבניהם ''עלו'' לארה''ב ושמו אותם כאן על חשבוננו, הוא לא היה יו''ר הסוכנות. ובאותה עת ממש ישב וכתב את ספרו המשוקץ למסיבת סיום למדינה, קיבל אזרחות צרפתית והלך להצביע שם. הוא, שכמעט היה ראש ממשלה!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כמה עלוב! לא נשכח ולא נסלח לך !

    חיימי, 21/11/07 19:23

    היית אמור להורות על סירוב פקודה. הורית למלא את הפקודה הנפשעת, וטורים טורים של חיילים בשחור מילאו אחריה.

    עכשיו אתה מתפלא? מגיע לך!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אם אלוף מסכים לגרש יהודים ולוותר על ארץ ישראל - זו ה-ה-ש-ת-מ-ט-ות ! (ל''ת)

    יוסף, 21/11/07 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לכבוד האלוף שטרן

    זמבי, 21/11/07 19:18

    יואיל נא מכובדי ויגיד לנו היכן נמצאים שליט , גולדוסר ורגב ?
    היכן נמצא רון ארד ושאר נעדרי הקרב על סולטן יעקוב ? הרי אתה ראש אכ''א בצבא ההגנה לישראל , עד היום אין מענה מדוע הופקר למוות החיל מדחאת יוסף ?
    מכובדי , כאשר הצבא יואיל ויתיחס לאנשיו הן בנראות והן ביחס הוגן
    כי לא יתכן כי פושעים פלשתינים יושבים בתאי בית כלא ומפוטמים עד מוות , לומדים ומקבלים ביקורי משפחות כאשר החילים שלנו שהמדינה שלחה אותם למשימתם מופקרים על ידייה ? האם אתה זעקה מרה כנגד כפל הלשון ?
    אולי אז כאשר הצבא יתיחס למשפחות לא יסלף דיוחים ולא ישקר למשפחות שכולות אולי אז נראה את מספר המשתמטים קטן .

    ''תדע כל אם עיבריה .................''
    אמר זאת מיסד מדינת ישראל מר דוד בן גוריון לקציני צה''ל ,המוטו הנ''ל חקוק בבית הספר לקצינים כבוד האלוף שטרן !!

    הגב לתגובה זו

    • שיועיל להסביר לך על הבן של אולמרט

      Avi Ecuador, 21/11/07 19:27

      ועל ביתו ווטש שמפגינה נגד הרמתכ''ל ועל נשים בשחור שהן ''עליזות''.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    שמיו של מדחת יוסף צועקים מן האדמה.

    עמי, 21/11/07 19:17

    אחרי כזו פרשיה לאף אחד אין ימון במערכת הזו...

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יש פצפיסטים בינינו! (ל''ת)

    גיל, 21/11/07 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא נסלח ולא נשכח (ל''ת)

    גוש קטיף, 21/11/07 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    האזרח הראשון של המדינה=נשיא המדינה

    נח, 21/11/07 18:50

    הוא המשתמט המפורסם ביותר בהתאם להגדרתו של אלוף שטרן.
    וכניראה שמש דוגמא.והראה לכולם איזה כשורים צריך כדי להגיע לתפקיד גבה במדינה.ה כ ש רו ן -ל ה שת מ ט
    אני אסלח אם הצנזורה לא תאפשר לפרסם תגובה זו.בסופו של דבר אנו חיים במדינה...

    הגב לתגובה זו

    • מדינה של ערבים כול יהודי צריך לתגיס

      עומר, 21/11/07 19:20

      (1

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    הא - הא. הנוער מלמד את שטרן לקח !

    אריק, 21/11/07 18:49

    שכל אלה שגירשו יתגייסו בנחישות.

    לא נשכח ולא נסלח!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לך חפש. גירשת ועכשיו אתה רוצה שנתגייס? (ל''ת)

    יואב, 21/11/07 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אפילו הילדים של אולמרט צוחקים על מה שאמרת (ל''ת)

    סייג לחכמה, 21/11/07 18:46

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ומי שיכול להניח תפילין ולא עושה זאת , לא יותר גרוע??? (ל''ת)

    צחוק עשה לנו, 21/11/07 18:45

    הגב לתגובה זו

    • אני אוהב לקשור בנדנות על המצח וגורמטים על הזרוע (ל''ת)

      מר טוטפות, 21/11/07 19:04

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אם צהל נאבק ביהודים במקום להגן עלהם אין טעם להתגייס (ל''ת)

    צבא יהודי.?????, 21/11/07 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אלוף יוסף משלב יודע להסביר מיהו יהודי?

    מיהו יהודי?, 21/11/07 18:42

    בצבא משרתים היום נוצרים (בעיקר יוצאי רוסיה), מוסלמים (בעיקר בדואים וצ'רקסים) ודרוזים. הם מוסרים את נפשם עבור יהודים שממיתים עצמם באוהלה של תורה, ואין להם שום מושג מיהו יהודי ולמה זה בכלל רלוונטי. מי שחי במדינה הזו, נהנה מהדמוקרטיה שלה ומכספיה, צריך לשרת בצבא ולהגן עליה.

    הגב לתגובה זו

    • מה עם הכוזרים?

      שלו, 21/11/07 19:10

      אם לוקחים בחשבון את הכוזרים,הלוא הם האשכנזים אשר קיבלו עליהם את היהדות לפני 1200 שנים הרי ,שמספרם של היהודים האורגינלים הוא פחות מחמישים אחוז

      הגב לתגובה זו

      • ואם מורידים את הפרושים

        גילגמש, 21/11/07 19:30

        עובדי האלילים שהביאו עבודת אלילים מבבל (ע''ע התורה שבעל-פה) הרי שאגדת הכוזרים הם הדבר הקרוב ביותר לתורת משה וישראל.

        אבל הרעיון שאשכנזים הם כוזרים נכון כמו הגולם מפראג.

        ישראליםף שני ישראל, מדת משה ושיראל הקימו את המדינה, וכרגיל, שבט יהודה (המתיימרים להיות וקוראים לתורתם בשם השבט כמו הגויים) מחלקים אותה והורסים אותה.

        אל תתפלאו אם אשור/סוריה תשלוט כאן בעוד 50 שנה.

        הגב לתגובה זו

    • צודק מאוד (ל''ת)

      יהודי דתי, 21/11/07 19:54

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם הממשלה תחלק את ירושלים, רק האלוף שטרן ישאר בצה''ל. (ל''ת)

    הוא לבדו לגמרי., 21/11/07 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המדינה מתחילה להיות תופעה ואם לא יקום מושיע והתפוחים הרקובים יזרקו (ל''ת)

    יהיה נורא ואיום, 21/11/07 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אז למה שטרן לא מנהיג מבחן בכיאות למי שתורתו אומנותו? (ל''ת)

    צריך לא רק, 21/11/07 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    התיקשורת גורם מכריע

    קובי, 21/11/07 18:25

    אדוני לפי דעתי התיקשורת היא גורם מכריע כל השמאל הקיצוני מרוכז בתיקשורת הכתובה ובאלקטרונית

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יהודי הוא כל מי שלא מצביע למר''צ ושות' (ל''ת)

    דוד מלכי, 21/11/07 18:23

    הגב לתגובה זו

    • למלכי דוד ! מהי הגדרתו של מי שנמנע להצביע עבור אף כנופיה פוליטית?? (ל''ת)

      פקק ,, תנועה, 21/11/07 19:07

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לפקק תנועה

        יהוד'לה, 21/11/07 20:29

        ההגדרה למי שנמנע מהצבעה לשום מפלגה הוא: מגה-יהודי

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    3 שנים

    1 העם, 21/11/07 18:23

    עשיתי 3 שנים צבא ןחש פראייר גדול.
    מעניין איפה עשו הבנים של אולמרט צבא?
    או שלומי עוז שמסתובב חופשי במסדרונות השלטון

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ''מפקד שלא יודע להסביר לפקודיו 'מיהו יהודי' במשך 20 דקות - לא ינצח

    משפט זהב ., 21/11/07 18:23

    ''מפקד שלא יודע להסביר לפקודיו 'מיהו יהודי' במשך 20 דקות - לא ינצח בקרב''.

    הגב לתגובה זו

    • היו גויים שכבשו עולם ולא ידעו להסביר...

      Avi Ecuador, 21/11/07 18:34

      משפט פצצה שאין מאחוריו אפילו עשן.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לגייס לצבא רק את בניהם של המיליונרים והבכירים,כדי לשמור על כספם (ל''ת)

    כל השאר, 21/11/07 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תפסיקו כבר להתבכיין

    שרון, 21/11/07 18:15

    בעוד 10 שנים תגידו תודה אם 30 אחוזים ישרתו בצבא
    מדינה רקובה
    לא משקיעים בחינוך
    למה ילד שלא קיבל חינוך נורמלי ישרת את המדינה
    צריך להעיר את ראש הממשלה שר האוצר וצרת החינוך

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    השטרן הצבוע הזה חולה כותרות ורודף פרסום-תתבייש (ל''ת)

    עדה, 21/11/07 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מדינה ההופכת את מערכת החינוך לשמרטפיה, מקבלת ילדים ''מפונקים''

    ציפציף, 21/11/07 17:59

    התלמיד רואה את שכר המורה, מגחך ואומר אעשה למען עצמי...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כשנגמרה הבושה למנהיגים שלנו, לנוער נגמרה הבושה להשתמט (ל''ת)

    חד וחלק, 21/11/07 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הנוער רואה איך המדינ מתייחסת אליו ולהוריו ומגיב בהתאם

    עין לציון, 21/11/07 17:51

    אתמול תלמיד שלי אמר לי שיש לו צו להיום ואינו מתכוון להתייצב.
    אמר: איך המדינה מתייחסת אלינו התלמידים, מעל 40 יום אנחנו מושבתים ולאף אחד לא אכפת.

    תלמיד זה התייתם מ-2 הוריו לפני מספר שנים בעקבות תאונת דרכים. היום גר אצל אחותו.

    הנוער של היום אינו טיפש: הוא רואה את בתי התמחוי, רואה את חולי הסרטן שובתים רעב לתרופה שתציל את חייהם, רואה מערכת חינוך מושבתת, אוניברסיטאות מושבתות.
    רואה נשיא, ראשי ממשלה, שרים וחכי''ם חשודים בפלילים וממשיכים לכהן בתפקידם.
    הנוער אומר לעצמו: אם זו המדינה שלי, אז למה שאתייחס לצווים שלה.
    הרי במדינה אתה שורד רק אם אתה עבריין.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה הצביעות?(חובה לקרוא)

    אוראל, 21/11/07 17:50

    לא כל אחד שנולד כאן רוצה או חייב לעשות צבא, גם אם חונכנו כך במדינה ''דמוקרטית''!?אני אישית עשיתי שנתיים במקום שלוש, ואני מרגיש שגם השנתיים היו מיותרות ואין לי בעיה עם זה...ההיפך!בשביל מנהיגים שכל שנה מתחלפים כאן וכל מנהיג והתסכול ילדות שלו ישלך אותי כחייל למקום אחר בלי שום אחריות ואז אני אמות? אז אני גיבור מת בשביל מנהיג טיפש? לא! אתם יודעים מזה לאבד אדם קרוב? מי אתה שתשפוט אותי אם אני מוכן למות בכלל בשביל מנהיגים כמוך, או מפקדים כמוך? תפסיקו אם הפסטיבל הפטריוטי שכבר לא קיים כאן משנת 90!!! די . הצביעות הזו הורגת אותי, ואני שווה ומועיל למדינה הזו יותר מאותו מפקד שיושב על כסא ומתנדנד לו, ומקבל הוראות כל יום לשלוח חיילים תמימים למשימות מאחד שלא יודע אפילו להשקיף במשקפת! מי שוצה להתגייס שהתגייס ומי שלא זו בחירה רק שלו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עם צבא ביזיוני כזה,אין פלא כלל !

    קצין בדרגת סרן, 21/11/07 17:50

    ברברנים - נמאסתם ,חבורה של ליצנים היושבים בראש הפירמידה ולפי קפריזות מחליטים על צעדים שעולים לאמהות בחיי בניהם ! לכו קיבינימט אפסים,קודם תוכיחו שהצבא ראוי לחיליו הטובים ורק אח''כ תשפטו את תופעת ההשתמטות.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זו לא אסון להשתמט

    אריק, 21/11/07 17:45

    אני עשיתי כך ולמדתי הרבה תורה
    המון תורה..זהו עכשיו אני מומחה לעינייני תורה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יופי שטרן, סמן לעצמך V על עוד כותרת... (ל''ת)

    אסף, 21/11/07 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    רק! בהדחת שטרן תופסק תופעת ההשתמטות (ל''ת)

    עפ''י סקר ב-, 21/11/07 17:44

    הגב לתגובה זו

    • נכון! בהנחיית אשכנזי הוא יוצר ספין של השתמטות (ל''ת)

      רון, 21/11/07 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הזועק בשער

    מלכה, 21/11/07 17:44

    אלעזר שטרן הינו האיש ש''אוהבים לשנוא'' מי? כולם. הדתיים כי תמך בהתנתקות, השמאל כי המראה שהוא מציב בפניו מראה את פרצופו המכוער, הימין, כי שטרן שפוי.

    האדם היחידי שיש לו כח מוסרי לעמוד ולזעוק בשער על הדרדרות החברה הישראלית ובמקום להתייחס ברצינות לדבריו - הור נתקף מכל כיוון. כן כמו כל אותם הנביאים בשער שזרקו עליהם אבנים.

    אסור שתהיה השתמטות - מכל סיבה - מי שלא יכול לשרת בצבא, ישרת בשירות לאומי, קהילתי וכו'. בין אם הוא חרדי, חילוני או ערבי. לא יתכן שהאויברסיטאות יפנו מקומות לערבים לפקולטות לרפואה כי בני גילם הישראלים משרתים בצבא. יתכבדו וישרתו את קהילתם במסגרת שירות לאומי. יצאו תלמדי הישיבה מ''אהלם''וילמדו תורה ברחבי הארץ (בקהילות חרדיות אחרות) אולם הבשורה שתצא תהיה ''כולם משרתים'' גם נכים, גם תשושי נפש. כולם יכולים לתרום ולכולם תהיה גאוה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    המדינה תמסור נשק לאויבנו וכוח אדם ואנחנו נמסור בשביל זה את חיינו. (ל''ת)

    השתגענו????????, 21/11/07 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מדינה שמשליכה את אזרחיה לכרישי ההון לא יכולה לדרוש כלום (ל''ת)

    השתמטתי ובצדק, 21/11/07 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צ ו ד ק !!אבל,במקביל,מערכת הבטחון...

    גדעון, 21/11/07 17:39

    ח י י ב ת להיות יותר קשוחה ופחות סלחנית כלפי וכנגד מנצלי פרצות,''דתיות'' וכו'.גם אםלא את כולם באמת צריך. ''צדק'' צריך גם להיראות...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הציונות הדתית חייבת להשלים את ''כיבוש'' הקצונה בצבא

    דקל, 21/11/07 17:37

    ולאחר מכן את בתי המשפט והתקשורת.חיילים זה המסלול.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גם נשים משתמטות משנת שירות שלישית כחוק

    beetle, 21/11/07 17:33

    הן יכולות לשרת שלוש שנים כמו גברים, אין שום דבר שמונע מהן לשרת את השנה השלישית. אך החוק בישראל פוטר אותן בחסות חוקים אפלים של ימי הבניים שאומרים שנשים אינן שוות לגברים ולכן יש להקל עליהן.

    זאת לדעתי השתמטות שבשתיקה, אתם יודעים, לא נעים להגיד לאישה תתרמי עוד שנה כמו גבר...

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שמפריע לך ולא 20 שנות מילואים? (ל''ת)

      פחח, 21/11/07 18:12

      הגב לתגובה זו

    • זה בציניות... נכון?

      נ, 21/11/07 21:49

      כנראה שבימי הביניים היו גאונים אם סברו שנים שונות מגברים. מה שהוכח מדעית כנכון. נשים וגברים הם אכן שונים. פיזית ומנטלית. וד''א-ההבדל הוא רק 6 חודשים. 6 החודשים האחרונים של הבנים הם התנדבות (בערך כמו תפילת ערבית...)

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    צודק במאה אחוז

    עמרי, 21/11/07 17:31

    אבל הגיע הזמן למעשים ולא לדיבורים : לבטל את חול טל לגייס את כל החרדים הפרזיטים, ואת ה''משוגעים'' שמשתחררים על נפשי לזרוק לכלא או לחילופין לבית משוגעים איפה שהם צריכים להיות. לא יתכן שאנשים בני 18 עד 21 יקרעו את התחת שלהם וירוויחו 200 שקל בחודש בזמן ש''משוגע'' ירוויח אלפים ויצחק על אלה שמשרתים שהם פרירים.

    הגב לתגובה זו

    • בוא נבהיר משהו...

      לעמרי, 21/11/07 18:33

      תבין לא יעזור שום דבר עם ישראל איבד את הנשמה, ימי הגאולה קרובים,צה''ל יתפורר(חייל עם תהילים ביד חזק יותר מטיל גרעיני איראני-תאמין או לא) הדולר יורד והמשק בקרוב יתמוטט ארה''ב תצא נגדנו אחמדינג'אד(שנברא מהחטאים של עם ישראל) מסובב את העולם(פוטין,צ'אווס,ומדינות אירופה) על האצבע הממשלה- ורק בעזרת תפילה ובקשת מחילה מהקב''ה נצליח להביס את האויב ויצר הרע. דרך אגב כל זה נכתב ע''י חייל(8 חודש בצבא, 6 חודש דפוק) חילוני שדרכו אבדה ורק בכלא הצבאי(''בית משוגעים'') ראה את האור במנהרה, הבט אין טעם לשרת בצבא שלא מכבד דת,חיילים ורגשות, אף בן אנוש לא יכול לשפוט בן אנוש רק אבינו שבשמיים! מאחל לך שתפסיק לדבר שטויות ותראה את הדרך הנכונה.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני אילדיי לא אשכח לצבא

    בן של חולי סרטן, 21/11/07 17:25

    אני ילד יחיד לשני הורים מבוגרים חולי סרטן+אבא חולה אלצהיימר ואמא חולה במחלות רבות אחרות אני עושה מילואים כל שנה וזאת בנוסף ל3 שנות שירות מלא(לא קרבי עקב הנסיבות).
    והיום אני אומר בריש גלי שיהיו לי ילדים לא אשלח אותם לצבא.אחרי שאבא שלי עשה מילואים במשך שלושים שנה ועכשיו לאחר שהוא חולה מדינת ישראל מקצצת לו בקיצבאות הזיקנה לי בתור בן שלהם שעוזר בבית קיצצו לגמרי את דמי האבטלה עקב חוק ההסדרים.
    מדינת ישראל פשטה רגל מבחינת מחויבות לרווחת תושביה.
    לעומת זאת אחרי שמדינת ישראל זנחה את כל הרעיונות הסוציאליסטיים והשוויוניות לטובת מדיניות כלכלית ניאו ליברלית קיצונית היא מצפה מאזרחיה שהם מגיעים לגיל 18 לשכוח את הקפיטליזם ואת ההישגיות למען 3 שנים של סוציאליזם שיוויוני בין כל החיילים ועבודה בשכר אפס.
    תאמינו או לא אבל הנכדים של עופר והילידם של דנקנר והאריסון מרוויחים בצבא כמו הילידם של אם חד הורית ענייה.
    אני את משפחתי וילדיי לא אשלח לצבא של מדינת עופר/דנקנר והאריסון.
    לי מדינת ישראל לא הפריטה את כימיקלים לישראל במיליארד שקל ועכשיו שוויה הוא 45 מיליארד ואחר כך הם אומרים שאין כסף.

    הגב לתגובה זו

    • צודק,ריגשת אותי (ל''ת)

      צה, 21/11/07 21:43

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק שאלה

    ירון, 21/11/07 17:24

    חרדים משתמטים - זו בעיה פוליטית ולא צבאיםת!! צריך לפתור את זה במישור ההוא זה שמר שטרן מדבר רק נראה כמחפש צומי...

    כנל לגבי ההסדרניקים שהם כמה מאות בשנתון זו כמות קטנה ומדבריו של מר שטרן נראה כאילו הבעיות של צהל יפתרו משינוי מסלול ההסדר

    לצערי זה פשוט נראה כרדיפת כותרות...

    ההשטמתות מסדיר היא השתמטות ממילואים גם !!
    למה לא לחייב את כולם לעשות ''מילואים'' גם אם לא עשו סדיר? פקיד השלישות שעושה אבטש''ים לחם יותר מהמשתמט הממוצע?!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בניו של רה''מ דוגמא אות ומופת לעם כולו (ל''ת)

    הרצברג, 21/11/07 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אפשר לחשוב

    ארי, 21/11/07 17:22

    שכל אלה שמתגייסים מביאים תועלת. האם לפרוטקציונרים בגלי-צה''ל או ביחידות המחשב שלומדים מקצוע ע''ח המדינה מגיעים שבחים כלשהם. האם כל תושבי הקריה, תה''ש, צריפין, הפיקודים השונים ואחרים ''משרתים את המולדת'' ? הגיע הזמן לעבור לצבא מקצועי שבו יקבלו כל החיילים משכורת הולמת וייתנו (לפחות רובם) את הסחורה הרצוייה. זמנו של הפלמ''ח כבר עבר מזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עם צבא ומפקדים כאלו אין מוטיבציה. שולחים ילד בריא לצבא או שחוזר חול

    יואל, 21/11/07 17:20

    חולה נפשי או שלא חוזר או שעבר ניסויים קליניים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, הבעיה שאתה מדבר על הורים שלא אכפת להם מכל זה (ל''ת)

      רק בדיעבד אולי, 21/11/07 18:11

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני משתמט גאה, ומה איתך? (ל''ת)

    אסף, 21/11/07 17:20

    הגב לתגובה זו

    • גם (:

      הומו אתאיסט, 21/11/07 21:19

      ובצורה כפולה ומכופלת.

      שמר-אלוף שטרן יילחם את מלחמות הקודש שלו לבד.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ההשתמטות מצה''ל היא רק בגלל דבר אחד.

    ש, 21/11/07 17:20

    תושבי מדינת ישראל איבדו את האמון בצה''ל ומסרבים לשרת בו, מהסיבה הפשוטה ביותר.
    התנהלותו של צה''ל בשנים האחרונות פחות מיצגת את מדיניותם של תושבי הארץ האמורים לשרת בו.
    אם תאמר ''צה''ל הוא גוף הממלא אחר הוראותיה של הממשלה, ולכן אין להאשימו''...
    אומר - אלה אשר מסרבים לשרת בצה''ל עושים זאת משום מדיניותה הפוליטית של הממשלה הזאת, שצה''ל כפוף לה!
    מה הבעיה להבין - אנני בטוח באינטרס הפוליטי של ממשלתי, ולכן לא ארצה לשרת בגוף הממלא אחר הוראותיה..
    לא משרד החינוך ולא בטיח..
    לא ''פחד'' ו''רכיכות'' מצד הנוער ולא כלום.. (ידענו תקופות של מלחמות ומוצבים בלי סוף ובכל זאת התגיסו).
    זה הכל בגלל איבוד האמון במדיניותם.
    (לפני שאתם מבלבלים ת'מוח - אני שירתתי בצבא שירות מלא +)אקי? יופי..
    תתיחסו לדיעה - לא לאדם.
    ולא ''במלחמה כמו במלחמה''...

    הגב לתגובה זו

    • צודק 1000% (ל''ת)

      פשוט צודק, 21/11/07 17:52

      הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      גם אני, 21/11/07 18:12

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק. (ל''ת)

      יהודי, 21/11/07 18:39

      הגב לתגובה זו

    • צודק אחיי אנחנו משרתים מדינה שהורסת אותנו

      להת'', 21/11/07 18:50

      כל מילה בסלע!!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש לי ההרגשה שלו הציונות הדתית

    שורטי, 21/11/07 17:19

    היתה בשילטון, החרדים היו מזמן מוצאים עצמם רצים על הג'בלאות.

    החרדים פשוט ''עובדים'' על השילטון החילוני.

    הגב לתגובה זו

    • החרדים הם עוד המלאכים בספור כולו. (ל''ת)

      לא חרדית, 21/11/07 17:47

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מכתב סודי למשתמטים

    נופלים, 21/11/07 17:15

    מכתב סודי למשתמטים


    משתמטים יקרים ללא חת

    אל תתבישו ואל תשפילו מבט!

    אתם לא הבעיה ואפילו לא במעט,

    אתם רק משמשים לממזרים מקלט!

    שיתביישו השרים מופז וברק גם,

    שברחו למדחת יוסף ואזל לו כל הדם!

    במיוחד השר ברק באסון צאלים ,

    הבריז במסוק חופשי לפצועים!

    שיתבישו הקודקודים בצבא גם אלה בדימוס,

    שבפקודתם שעטו בננו לקרב ללא היסוס,

    בגלל רשלנותם של הקודקודים הנ''ל

    הפכו בננו שהאמינו לכל דבר לז''ל


    אל מלא רחמים על הגנבים והאנס,

    שהתחפש לנשיא ולמשפחות שכולות ''לנחם'' נכנס,

    אוי בנינו התמימים והטהורים גיבורי התהילה

    נפלתם בתקופה של מנהיגים ללא מילה.

    לקודקודים משכורות עתק!וכפל פנסיות בכיס!

    ואפילו ג'וב תפור ממשרד הביטחון יש בתרחיש!

    אבל לאזכרות של הנופלים לא מגיע מהם איש!

    מעדיפים הם לרוץ למסיבה של איזה נובוריש.

    את הקודקודים לאזכרות מנסים ההורים להזמין,

    אבל כבוד מעלתם עסוקים תמיד בכסף או במין.

    חבל להם לבזבז זמן על אזכרה של חייל פשוט,

    רצים הם למסיבה למסיבה של פרוטקציונר בתור קישוט!

    בקיצור משתמטים אוהבי חיים!

    עדיף לכם לעשות מזומנים!

    ולהיות משתמטים רק!

    מאשר לחזור הביתה בשק!

    כי בצבא של מדושנים עם כרס!

    במשפחתכם יכול להיות רק הרס!

    על החתום

    הורים שכולים של נופלים קרביים.

    הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת. חותמת על כל מילה בכאב רב. (ל''ת)

      כואבת, 21/11/07 17:48

      הגב לתגובה זו

    • חזק וכואב (ל''ת)

      אזרח, 21/11/07 17:49

      הגב לתגובה זו

    • החיבור חזק מאד, אבל!יש עשרות אלפים חיילים ומפקדים נהדרים ומצטינים

      טורונטו טורונטו, 21/11/07 18:16

      רוב יוצאי סיירת מטרת שחדרו לממשל, הם הרעה החולה של המדינה, כל אותם גנרלים לשעבר ''החושבים בגדול'' הם אשר עשו מעם אמיץ וחזק, עם שפל צמרת ושפל רוח. ישר כוח למפקדי צה''ל.

      הגב לתגובה זו

    • מצמרר... אמיתי כל כך

      יהודי, 21/11/07 18:45

      עד כאב.

      הגב לתגובה זו

    • מרגש.אני חותמת על כל מילה! (ל''ת)

      שרית, 21/11/07 19:20

      הגב לתגובה זו

    • תותח על! מסכים איתך המדינה מאוסה!! (ל''ת)

      חיים, 21/11/07 19:29

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע!!!! (ל''ת)

      מני, 21/11/07 19:37

      הגב לתגובה זו

    • *מחזק* (ל''ת)

      קובי, 21/11/07 19:47

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יכול מאד להיות שזאת הסיבה שהדתיים שולטים בצבא

    נפתלי, 21/11/07 17:15

    חבר'ה בואו נתעורר התיכונים הדתיים מחנכים ליהדות ואהבת הארץ!!
    נראה מאד שהתיכון החילוני לא משדר אידאלים. הגיע הזמן שבתיכונים החילונים יתחילו לעסוק באידאליזם ! לתהחיל לארגן הסעות להפגנות מהתיכון החילוני.. לא יכול להיות שמפנים יהודים מביתהם (בין אם זה מוצק ובין אם לאו) ונער חילוני לא יודע על מה מדובר בזמן שנער דתי מפגין עם גופו וכואב את כאבם.
    חבר'ה לא בושה להודות בואו נלמד מהדתיים. הנוער שלנו מדרדר פעם היינו הנוער העובד והלומד היום אנחנו בעיקר נוער של בלוגים ושל בנות ואנטי הצבא ואנטי כל דבר שלא יוסיף לכיס שלי כסף.

    הגב לתגובה זו

    • לנפתלי .לא פינו יהודים מבתיהם אלא מבית שנפנה על קרקעות שפלשו אליהם! (ל''ת)

      מנהל מקרקעי, 21/11/07 19:21

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    איסטרא בלגינה קיש קיש קריא. (ל''ת)

    שאינו יודע, 21/11/07 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צודק. רוב העם מסכים אתך! (ל''ת)

    הרוב השפוי, 21/11/07 17:09

    הגב לתגובה זו

    • העם זה לא נוער הגבעות (ל''ת)

      לידיעתך, 21/11/07 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    דעות קיצוניות ומסוכנות (ל''ת)

    שפוי, 21/11/07 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שטרן עצמו שכח חינוך מהו. לקידומו האישי ויתר על הדרך בה חונך.

    ציוני, 21/11/07 17:08

    בני שוחרר מצה''ל. שרת 4 שנים. עבר קורס קצינים ויותר משתרם הוא לצה''ל, תרם צה''ל לו. מי שלא משרת, פוגע גם בעצמו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא מבזה את היהדות בחבישת הכיפה

      נביל, 21/11/07 18:28

      ממש כמו בורג.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    האם סופרים גם את הדוחים בשנה או שנתיים? (ל''ת)

    אמא שמכירה כאלה, 21/11/07 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה עם המשתמט ''מר קוביות בבטן'' מייקל לואיס? (ל''ת)

    אילן, 21/11/07 17:03

    הגב לתגובה זו

    • למייקל לואיס יש בעייה עם הלב אם אתה לא יודע (ל''ת)

      האזרח, 21/11/07 17:36

      הגב לתגובה זו

      • כן שמענו

        אנונימי, 21/11/07 17:47

        וגם לכל משתמטי כוכב נולד יש בעיות משקל.

        הגב לתגובה זו

        • הבעיה היא שכאשר אדם חולה ובאמת לא יכול לשרת בצבא,בגלל אותם משתמטים

          אזרחית קיין, 21/11/07 19:56

          אנו נכליל אותו ביחד עם אותם המשתמטים.צריך הרבה חוצפה כדי להגיד שאינך בריא ובכך להמנע מגיוס.
          במקרה אני יודע שמייקל לואיס אכן נולד עם בעיות בלב ואף עבר שני צינטורים ולכן מאחל לו בהצלחה ולא נוטר לו טינה על אי שירותו בצבא.
          ולכל הרופאים למיניהם שצועקים בגאון ''קוביות כאלה עם בעיות בלב?'' אז אל תערבבו בשר עם חלב אתם גורמים לעצמכם להיראות רע.ישנם גורמים רבים שמאפשרים גדילת שריר שכזו כמו עבודה בחדר כושר וגנטיקה ועוד ועוד

          הגב לתגובה זו

      • זאת הבעיה של המדינה:עורפת ראשים סתם! (ל''ת)

        בושה, 21/11/07 17:53

        הגב לתגובה זו

      • עם בעיות לב אתה לא מגיע לכאלה קוביות

        יוני, 21/11/07 18:48

        חוץ מזה,אני בעל פרופ' 21 ושירתתי שרות מלא (בהתנדבות),המחלה שמה גם אותי בסיכון,אז מה?
        אני מילאתי תפקיד משמעותי בקריה וגם הוא יכול.

        הגב לתגובה זו

      • כן גם שהוא משחק כדורסל יש לו בעיות עם הלב? (ל''ת)

        בת-שבע, 21/11/07 21:51

        הגב לתגובה זו