• 72.

    אשכנזי התפטר ולא תהיה שותף לחבורת המהמרים על חיינו (ל''ת)

    עזאם עזאם, 21/11/07 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מדיניות הדלת המסתובבת הישראלית בלתי שפויה

    מורדי, 20/11/07 10:20

    יש לנו הנהגה חסרת הגיון בסיסי.

    מי יצילנו?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    החיילים שלנו

    בני, 20/11/07 09:47

    החיילים שלנו מסכנים תחיים שלהם כדי ליתפוס מבוקש אחד ואתם מוציאים אותו בכזה פשטות וזה מראה להם שכל הזמן שהם רוצים משחררים להם
    אולמרט תיתפטר! שרון לא היה עושה ככה בחיים

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אשכנזי - אתה טוב מקודמיך אבל

    מודאג, 20/11/07 09:40

    בכל זאת שפן.
    היות שברור לך הנזק מן השחרור למה אינך יוצא נגדו באופן ברור?

    הגב לתגובה זו

    • אסור לו לפי החוק בתור איש צבא להתערב בעניין הרשות

      המחוקקת, 20/11/07 18:43

      למבצעת. והם שייכים לצרעת.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    והעיקר ליקרוא לשרות מילואים בעזרת מילת הקסם .כסף. (ל''ת)

    פקק תנועה, 20/11/07 09:09

    הגב לתגובה זו

    • האיראנים ישלמו להם יותר כדי להיות מובסים כמו שהם משלמים (ל''ת)

      לתבוסה עכשיו, 20/11/07 10:01

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    רוצה לעשות מחווה שחרר אסיר אחד

    ד''ר דוליטל, 20/11/07 01:56

    בלי דם על הידים שנשאר לו שלושה חודשים, אבל מה פתאום 400 רוצחים
    עם דם על הידים הרגליים והלשון,
    מי משחרר כלבים מוכי כלבת, אם משחרר אז לשחרר מהעולם בצורה מסודרת, עם זריקת הרדמה שלא יסבלו.
    חייבים לחדש את עונש המוות למחבלים הרוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מגיע לעם המטומטם שבחר בשמאל (ל''ת)

    בבחירות. מה, 20/11/07 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    עם צבא תבוסה עכשיו של אשכנזי לא צריך אוייבים !!! (ל''ת)

    גירוש והשמדת, 20/11/07 00:09

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מומחי ההונאה של אולמרט יותר גרועים מהחאמאס !!!!!!!!!! (ל''ת)

    הם האוייב, 19/11/07 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    צבא שמגרש יהדים אין לו זכות קיום ולקאפו הפיקודי המבצע עוד פחות !!!! (ל''ת)

    הכל הצגה מתואמת, 19/11/07 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כשבן כספית בערוץ 2 מתגאה שהוא עשה הרבה מילואים...

    ציון, 19/11/07 23:16

    אבל לאו דווקא לטובת צה''ל, למה אנחנו בדיוק מצפים!
    מדינת היהודים מריחה כמו נבלה שקרבה מהר מאוד לסופה!!!
    חוץ מקומץ של אנשים טובים, לא נותרה כאן חלקה טובה אחת, בשום תחום!
    שלום לך מדינה ושלום לחלום.
    שברנו שיא!
    איך להחריב מדינה שמשמשת קינאת כל העולם, תוך רק 20 שנה?!
    אכן יהודים גלותיים, עלובים ותאבי בצע! אייחחסססססססססססססססססס

    הגב לתגובה זו

    • הכתבלב מומחה ההונאה כספית לא שווה אפילו תגובה (ל''ת)

      רק גיליוטינות, 20/11/07 00:11

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    דגנרל,השאר בקסרקטין ואל תתערב בפוליטיקה.

    יגאל כהן, 19/11/07 23:05

    היתה לך הזדמנות פז לשתוק ופיספסת אותה.
    אל תתערב בפוליטיקה.
    אתה לא יועץ של הממשלה.
    אתה גנרל,השאר בקסרקטין עם החיילים שלך.
    הגיע הזמן לעשות סוף לשלטון הדגנרלים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    קצין מילואים שמיהר לגיע

    יוסף סגל יוסקה, 19/11/07 21:59

    קצין מילואים שמיהר להגיע למכללת ספיר במדי צבא נתבקש ע''י המרצה הערבי לצאת מהכתה??? את המרצה הזה צריך מיד לזרוק מהמכללה מיד וללא דיחוי נוסף
    כמוכן לפטר אותו לאלתר ללא פיצויים וללמד אותו לקח כאן זה לא עזה. יכול להיות שהוא משתייך אליהם, צריך גם לבדוק את הדבר הזה.

    הגב לתגובה זו

    • אוניברסיטת חיפה מזמן נכבשה ע''י הערבים!

      ציון, 19/11/07 23:19

      כולם בחיפה יודעים זאת! כל הסטודנטים היהודיים שאני מכיר בחיפה מפחדים מהם!
      הישמעלים הסרוחים האוייבים הללו מהווים את הרוב באוניברסיטת חיפה!

      הגב לתגובה זו

    • תרגיל מבריק של המחלקה לתקשורת שיווקית בספיר! (ל''ת)

      אחד שיודע..., 20/11/07 11:21

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אשכנזי אתה הכי שפוי - אתה ראש הממשלה הבא שלי (ל''ת)

    אחרי אנאפוליס, 19/11/07 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אסור לשחרר אף אסיר

    בב, 19/11/07 21:23

    רק שיחזירו את החטופים נשחרר

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אשכנזי-אף אחד לא סופר עילג ורדוד שכמוך אז די (ל''ת)

    אמזלג, 19/11/07 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אתנן לעגל הזהב פלסטין

    Avi Ecuador, 19/11/07 19:59

    כמה הורים שכולים זה שווה הפעם?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שר הבטחון מי דואג לחיילנו-מה עם שליט????????????? (ל''ת)

    המטיף, 19/11/07 18:49

    הגב לתגובה זו

    • הוא עסוק עכשו בלהגן על בג''ץ - הס הס (ל''ת)

      הוא במח', 19/11/07 19:32

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    דם הנרצחים היהודיים עי המשוחררים יחול על ראש הממשלה הזאת (ל''ת)

    משה בודק, 19/11/07 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עבור מה מחווה

    שימי, 19/11/07 18:15

    אנו שיחררנו למחווה לרגל החג שלהם, וקיבלנו תגובת מתנה קאסמים, עכשיו משחררים כמחווה לועידה , ואנו לא נמשיך לקבל קאסמים, אי הכרה בישראל, ושום מידע ושום שחרור החטופים,
    רק ממשלה כזאת מטומטמת משחררת ללא תנאים,
    אפילו אם פלסטינים שסיימו את תקופת מאסרם צריך להחזיק בהם עד להחזרת החטופים,

    הגב לתגובה זו

    • זה לרגל הקמת מדינת פלסטין (ל''ת)

      במדינה שלך, 19/11/07 18:44

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    רמטכ''ל נכבד

    נח, 19/11/07 18:10

    אבדתה את הצפון.כך לך מצפן וחפש את האזימוט,ואז תמצא שאתה נמצא
    בזרוע המבצעת,ול בזרוע המחליטה!
    לך יש שטח מאד מוגדר איפה שיש לך זכות החלטה .ואתה עם הדיעה שלך,בקשר לשחרור או לא שחרור אסירי הפת''ח נמצא מחוץ לתחום!!!

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא אילם - זכותו להביע את דעתו אם שואלים אותו

      והוא הצודק, 19/11/07 18:33

      וראש הממשלה בחקירה נו אז מישהו עוצר אותו. מלמכור את המדינה לא.

      הגב לתגובה זו

    • לא רק זכותו אלא חובתו להביע את דעתו אבל לא צריך להדליף את זה

      דנה, 19/11/07 23:35

      התפקיד שלו זה להחוות דעה בעניין, כל עוד היא מקצועית ולא ''ערכית'' כמו בפעם הקודמת שהוא התנגד לשחרור. אם הפעם זו אכן היתה חוות דעתו המקצועית אז זכותו ואף חובתו להביע אותה, בשביל זה משלמים לו.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מי לעזאזל בחר בקדימה לאבדון עם אולמרט,,,בושו והכלמו,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 19/11/07 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אחרי שהרמטכ''ל אומר לא - הם יגידו אבל הבטחנו לארה''ב (ל''ת)

    לקונדי ובושי, 19/11/07 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הם אומרים לרמטכ''ל אנחנו מתייעצים איתך הוא אומר לא

    והם יעשו כן, 19/11/07 17:43

    תמיד משחקים משחק כפול. התייעצנו איתך בלבד. אבל אנחנו קובעים כל הקרמינלים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה עם הבנים?

    אמא מודאגת, 19/11/07 17:37

    האם לזעוק זכקת שבר? מי מחליט לשחרר אסירים מחבלים ללא תמורה! היום יש להתארגן ולצאת לרחובות בקריאה ''שלחו את הבנים לפני כל תנאי'' די לשתיקה! מנהיגינו מוליכים אותנו שולל. צאו לרחובות. בנינו בחזית מול האויב ואנחנו מחרישים.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הרמטכל יותר מתאים לניהול המדינה מאשר כל אלה שיושבים בממשלה המחלישים (ל''ת)

    ענת, 19/11/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מזל שיש צדיק בסדום

    עמית, 19/11/07 17:32

    חבל שאנשים יהרגו בגלל שלא מקשיבים לו.

    הגב לתגובה זו

    • רק אתמול הלעזתם עליו.... (ל''ת)

      גילי, 19/11/07 23:36

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    למה לאנפוליס לפני הכרה במדינה???

    שפוי, 19/11/07 17:20

    השתגענו !!! למה הולכים לאנופוליס בלי הכרה במדינת ישראל????

    ולמה אנו משחררים מאות מחבלים בלי לקבל השבויים שלנו בחזרה???

    המדינה מתאבדת!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כי הממשלה איבדה את ההכרה - מרוב הריצת עמוק

      לתהילה, 19/11/07 17:53

      למצב שקומה. כדי שנוכל שוב להקים את מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    בפעם הבאה כשהמשוחררים יחזרו למעשי הטרור ויהיה צורך לעוצרם מחדש, אני

    חלבני, 19/11/07 17:19

    מקווה שישלחו את ילדיו של אולמרט לקסבה של שכם כדי לבצע המעצרים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בעד השתמטות

    ג, 19/11/07 17:19

    מצד אחד חיילים מסכנים את חייהם על מנת ללכוד מבוקשים, ומצד שני הממשלה משחררת את האסירים שנלכדו בלא תמורה. אז עבור מה להתנדב ליחידה קרבית? מה הטעם בסיכון החיים?? ואני מתפלא כיצד זה שלא קמה עדיין תנועה שתפעל למען ביטול שירות החובה. בסופו של דבר מדוע לחייב אדם לסכן את חייו בעבור כלום?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ורק טיביב והחברים השמאלנים שלהם מסכימים כל עוד משחררים את

    ג'ינג'י, 19/11/07 17:16

    החברים שלהם אבל מקימים קול זעקה כאשר מדובר ביהודים!!!
    נבלות אנטישמים!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא משחררים רוצחים. אז אל תתחילו עם יגאל עמיר וחבריו עכשיו. (ל''ת)

      גילי, 19/11/07 23:38

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    היום ''האידאליסטים'' בצבא הם רק שמאלנים, למה?

    Avi Ecuador, 19/11/07 17:12

    לפחות להם אפשר ''להסביר'' שהקרבנות הם למען עגל הזהב פלסטין-סדום-עמלק.
    מה יסבירו לימני על עבודה זרה ועבודת אלילים של צה''ל ועם-הארץ?

    הגב לתגובה זו

    • אהמ... להזכירך גם השמאל לא אוהב חלק מפעולות הצבא (שטחים, כיבוש וכו)

      גילי, 19/11/07 23:40

      לכל אחד יש סיבות טובות למה לבקר את הצבא ולא להתגייס. גם ימין וגם שמאל. אבל אם כולם ישתמטו נהיה בבעיה קשה...

      הגב לתגובה זו

      • יבואו האמריקאים

        Avi Ecuador, 20/11/07 02:06

        גם בשואה הקודמת באו, עם השמאל גטו שעשו יהודים, איזור צייד לחיות שבאים לצוד בני אדם.
        יימח שמם של השמאל, יותר גרועים מאויבים...
        מחלת איידס של עם.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    הורים ישראלים שולחים את בניהם על קרן הצבי

    Avi Ecuador, 19/11/07 17:09

    גידלו כל חייהם אוצר ושולחים אותו בידיו של אולמרט.
    איזה אסון.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מגננת ה''חבר'' של רה''מ במניעת פרסום התגובות (ל''ת)

    עיתונאי, 19/11/07 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הוא רץ יום יום לתפוס אותם והממשלה משחררת אותם !!

    צודק הרמטכ''ל, 19/11/07 17:08

    הרמטכל יום יום מנהל מלחמה שקטה לסכל פיגועים ולתפוס מחבלים .... וההם שם למעלה בגלל שיקולים אישיים או שיקולים כביכול ''חכמים'' משחררת אותם !!!
    דלת מסתובבת ישראלית !!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כמה זה 4+2 +מופז אחד ? (ל''ת)

    כבשה והקושיה, 19/11/07 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל הכבוד למאזן המתעתע ברה''מ בלי סוף (ל''ת)

    משטה בהם, 19/11/07 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שולח בניו לצהל יורה בהם בראשיהם (ל''ת)

    הם מסתכנים וה-, 19/11/07 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תגובה 7 - לקרוא ולהעביר (ל''ת)

    ממליצה יונית, 19/11/07 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל מי ששלום אזרחי המדינה בראשו מתנגד

    שרית, 19/11/07 16:48

    למה לא היינו בסרט הזה???
    כמה פעמים אפשר לעבוד עלינו???

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם יש לו דעה, שיגיד אותה בממשלה

    גל, 19/11/07 16:45

    וינמק בנימוקים צבאיים, מתחום סמכותו ומקצועיותו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בפעם הבאה ששולחים חיילים לעצור

    Avi Ecuador, 19/11/07 16:45

    שיספרו להם מתי משחררים אותם כך שהחייל יוכל להרגיש שהוא לא פרייר לפחות.
    קרבנות עגל הזהב שקוראים להם שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    4 שס,2 ליברמן ומופז זה לפי חשבוני 7!!! (ל''ת)

    דוד, 19/11/07 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תשמעו מה הרמטכל אומר לכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גליה, 19/11/07 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה זה יעזור לו?! (ל''ת)

    עקב, 19/11/07 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אם הרמטכ''ל חושב שהנושא קריטי שיקום וישים את המפתחות על השולחן !!!!! (ל''ת)

    קדימה !!!!, 19/11/07 16:32

    הגב לתגובה זו

    • ''תרגע'', יש לו משימות יותר חשובות ''לעתיד'' הקרוב

      Avi Ecuador, 19/11/07 17:21

      ניקוי אתני ליהודים ב''פלסטין''.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מי הבאים בתור ומי בתור הבא לשולחן פ' היס? (ל''ת)

    ''יח' 160+3'', 19/11/07 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ממש לא בסדר, אשכנזי. ככה זה כשהרמטכ''ל הוא מינוי מקצועי ולא פוליטי.

    כתום, 19/11/07 16:25

    מה זה, אולמרט? אתה לא יודע שאסור למנות אנשים רציניים לתפקידים כאלה? מישהו עלול להפעיל שם בצה''ל את השכל, חס וחלילה. ואז מה יהיה?!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    השמאל הדפוק והתומכים הערבים נגד הרמטכל (ל''ת)

    טוטו, 19/11/07 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חילים מסתכנים להביא אותם לכלא ובהנף יד משחררים!!!נראה ונשמע הזוי (ל''ת)

    ''חלם'', 19/11/07 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זבוב בלי כנפיים כמוך מס' 1 בתגובות לא יחליט מה תפקידו של הרמטכ''ל

    איתי, 19/11/07 16:15

     

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שישלחו אריה כמוך לתפוס את הבאים בתור

      Avi Ecuador, 19/11/07 16:50

      אולי תזכה לארון

      הגב לתגובה זו

      • אותו, ואת הבן שלו. אגב, שרתתם בצבא, שניכם? (ל''ת)

        רינו, 19/11/07 17:14

        הגב לתגובה זו

        • תרגע, אני עם אות הצטינות מהצבא

          Avi Ecuador, 19/11/07 19:25

          היום אני כבר פטור משרות...

          הגב לתגובה זו

          • אולי צבא קמבודיה.......... (ל''ת)

            אילן, 19/11/07 23:45

            הגב לתגובה זו

  • 21.

    6 שרים?? אני ספרתי שבע....

    לספור עד שבע..., 19/11/07 16:09

    4 ש''ס+ 2 ישראל ביתנו +שאול מופז... נדמה לי שזה שווה שבע...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צריך בע''ה לחזק את ידידנו ובן-בריתנו אבו מאזן באמצעות שחרורים נוספים

    נעמן, 19/11/07 16:07

    חייבים לחזק את אבו מאזן שומר השלום.

    אבן מאזן הוא בן בריתנו החשוב ביותר אצל הפלסטינים. יחד עימו נוכל לשאת ולתת עם אחינו אפלסטינים על שלום אמיתי. שלום לדורות.

    אבל את אבו מאזן יש לחזק.

    יש להתוות תכנית מקיפה לחיזוקו באמצעות:
    1. פירוק כל המאחזים החוקיים והשבת האדמות שנוכר הגבעות גזר לאדוניהן פלסטינים.
    2. קביעת לוח זמנים מפורט להחזרת כל השטחים הכבושים בגדה המערבית ומזרח ירושלים
    3.אין צורך בפירוק התנחלויות. מספיק שצה''ל יפרוק את הנשק של המתנחלים ויסוג מהאזור.
    4. שיחרור סיטוני של לוחמי חופש (''אסירים'') פלסטינים מבתי הכלא הישראליים.

    די לכיבוש!!

    הגב לתגובה זו

    • זה בצחוק או ששוב שכחת את הכדורים???? (ל''ת)

      שרית, 19/11/07 16:47

      הגב לתגובה זו

    • יוסוף V יצא מדווח לכם מהשרותים

      Avi Ecuador, 19/11/07 16:52

      הוא צף...

      הגב לתגובה זו

    • תגיד, אתה אמיתי או פיקציה של nrg בשביל לעורר דיון?

      לא בשמאל מזמן, 19/11/07 21:27

      אני מקווה שאתה פיקציה כי אם אתה אמיתי המצב שלך חמור

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולמרט לא צריך לשלוח את הילדים שלו לתפוס מבוקשים. הוא שלח אותם לUSA (ל''ת)

    אמא לחייל, 19/11/07 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חבל שלא שיחררו יותר! רק ככה נוכל לעשות שלום עם אחינו היקרים (ל''ת)

    שמאלני, 19/11/07 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    1, אני איתך! כל מילה בסלע. (ל''ת)

    יוצא ''שמשון'', 19/11/07 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רמטכ''ל עם ביצים

    ירון, 19/11/07 16:00

    יקצצו לו את הכנפיים....

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הרמטכ''ל צודק, אין סיבה לשחרורים ללא תגמול (ל''ת)

    שלומי, 19/11/07 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נכון, אבל הוא הנורמלי היחידי הרואה את הנולד

    משה, 19/11/07 15:57

    יושבים בממשלה אנשים חסרי אחריות לאומית ומחליטים החלטות שיביאו עלינו אסונות לא פחות מהאסונות שנגרמו לנו בשחרורים הקודמים.חוץ מזה, אילו מחוות יש או היו מצידם של אויבינו ?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ה''מחווה'' במחיר של דמים!

    דדדיייייייייייי, 19/11/07 15:56

    כל פעם שמשחררים מחבלים יהודים חפים מפשע נהרגים!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הרמט''כל צודק ב-100% כל הכבוד לו

    תלם אהרון, 19/11/07 15:56

    פתאום ישנו אור בחשיכה כבר חשבנו שאנחנו שפוטים של אולמרט וחריו ,אבל הנה טעינו,לא הכל חושך,המשך הלאה כך הרמט''כל ושבו בנים לגבולם ,כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שחרור אסירים=תעסוקה נוספת לרמטכל. (ל''ת)

    יעקב, 19/11/07 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לוחמיו נהרגים בכדי לתופסם

    חללי ישראל, 19/11/07 15:54

    היה צריך למחות , זה לא הגיוני.
    הרי מי שלוכד אותם ומבין באמת את המשמעויות הבטחוניות וההרתעתיות הם אלו שבשטח ולא ע' כתב גל''צ מר שלומלרט או ילדיו סרבני הגיוס.
    ברק אגב סתם ספינולוג סמרטוטוטן.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם הוא חושב שהנושא כל כך קריטי, שישים את המפתחות על השולחן ! (ל''ת)

    גדי, 19/11/07 15:53

    הגב לתגובה זו

    • צודק. מי שיש לו טענות שלא רק יתלונן. (ל''ת)

      מיקה, 19/11/07 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה לא יוצא 7 שרים? (ל''ת)

    דן, 19/11/07 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    להפסיק להעביר שקלים לעזה

    עד שישוחרר שליט, 19/11/07 15:46

    די למשאיות השקלים.

    אשכנזי: זה בידך - תן את ההוראה.

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון מאוד תקראו מה קורה

      עובד בנק, 19/11/07 16:57

      למרות הכרזת הממשלה על עזה כ''טריטוריה עוינת'' ממשיכה ממשלת ישראל לאפשר העברת מיליונים של שקלים במזומן (שטרות ומטבעות) למערכת הבנקאות בעזה אשר בשליטת החמאס.
      השטרות מגיעים לעזה בשיירות של ''משאיות השקלים'' - עסקה סיבובית שראשיתה בשטרות שמדפיס בנק ישראל, המועברים לבנק המרכזי הפלסטינאי ולבנקים בגדה וסופם בהעברות מזומנים פיזית (כביכול לצורך ''התחשבנות פנים בנקאיות מסניף לסניף'') של בנקים ערבים מהגדה לעזה – כל זאת ברשות מלאה של ממשלת ישראל.

      למניעת מימון הטרור בדרך קלה זו, כל מה שישראל צריכה לעשות זה לאסור העברת מזומן מתוך ישראל לעזה ומעזה לישראל.
      צעד כזה לא יהיה חשוף לביקורת בינ''ל נרחבת ויעמוד בפני בג''ץ - זאת משום משום שהוא נתפס כצעד טכני בלבד וכסנקציה כלכלית רכה (שאינה כוללת נושאים הומינטריים כמו מזון, מים, חשמל, תרופות)
      החמאס יהיה בבעיה מיידית כי כיום כל העברות הבנקאיות מאיראן, ערב הסעודית, ושאר העולם לעזה מסתימות בהמרה לשקלים ובמעבר מזומנים לתוך הרצועה (אין הרבה העברות שיוצאות מעזה ולכן אי אפשר כמעט לבצע קיזוז – כך שרוב ההעברות חייבות לההפך למזומן כדי להגיע ליעדן ברצועה)

      הגב לתגובה זו

    • החמאס הוא מעצמה כלכלית

      אחמד ג'עברי, 19/11/07 16:58

      לפני מספר חודשים נפתחה חקירה של הרשות להלבנת הון נגד בנק דיסקונט משום שהוכח שכספים שעברו בהעברה בנקאית דרך ישראל היגיעו לידי חשבון בעזה בבעלות פעילי טרור. להגנתו טען הבנק כי אין ביכולתו לדעת מי היעד הסופי של העברות כספים לעזה. (זו אמת אין בעזה שום פיקוח – כולל של הרשות) לאחר הכרזת הממשלה ניצלו הבנקים את ההזדמנות והודיעו על ניתוק הפעילות הבנקאית עם עזה אבל בנק ישראל דרש מהם להמשיך פעילות זו (כרגע:''באופן זמני''). האינטרס של בנק ישראל בהמשך מצב זה אינו ברור ואינו מוסבר על ידי הבנק.
      במקביל מיהרה הרש''פ לחוקק חוקים נגד הלבנת הון – אבל בפועל חוקים אלו הם רק כסת''ח לאפשר לבנקים בעולם את המשך הפעילות הבנקאית עם עזה. אין לרש''פ דרך מעשית כדי לדעת לאן מגיעים הכספים בעזה (למען הדיוק – גם בנק ישראל וגורמי הבטחון בישראל אינם יכולים לשלוט למי בסופו של דבר מגיעים המזומנים שישראל מעבירה לעזה). מדיווחים של העיתונות הזרה בעזה ברור שהחמאס משלם לפעיליו במזומן וכי ארגוני הטרור ומבריחי השוק השחור הם הגורם המרכזי שמחזיק מזומנים בעזה. החמאס משלם משכורות בהיקף של כ 30-50 מ' ש''ח בחודש (וזקוק ליותר מכך לצרכי הצטיידות) ולאחרונה חילק מזומנים בשקלים לפעיליו מתוך מזוודות ברחובות בהצהירו כי ''אינו רוצה להביך את מערכת הבנקים בעזה''. במקביל תקף דובר החמאס את הבנקים הישראלים שהודיעו על ניתוק הקשרים וטען שהדבר יפגע ב''עם הפלסטינאי''. ברור שהחמאס לחוץ מכך שיש ניתוק של מערכת הבנקאות הישראלית מעזה אבל למרבה ההפתעה - לא רק החמאס לחוץ מכך - דווקא ממשלת ישראל מחפשת פתרונות להמשך העברת השקלים הישראלים לעזה:
      בקשה של הרש''פ להעברה דחופה של 105 מ' ש''ח נשקלת בימים אלו .
      בלחץ של בנק ישראל ומשרד האוצר שוקל בנק הדואר להכנס לעסקי הסליקה ואספקת המזומנים לבנקים בעזה (במקום דיסקונט והפועלים) – זאת בתנאי שיובטח לבנק הדואר פטור מחוק מניעת מימון טרור.
      שר האוצר בראון הצהיר כי ''ישראל רוצה שבעזה ימשיכו להשתמש בשקל'' ואף דווח כי היציע לשר האוצר המצרי שישראל תשלם עמלה לבנקים מצריים כדי שאלו יקבלו את משאיות השקלים מישראל ויעבירו את הכסף לעזה. (עוד עסקה סיבובית)
      בתגובה לשאלות עיתונאים על משאיות השקלים טוען משרד הבטחון כי ''הכספים מועברים רק לתומכי אבו-מאזן''''.....

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה לא תפקידו!

    שלו, 19/11/07 15:43

    על אשכנזי להכין את הצבא שנכשל למלחמה הבאה

    מחוות לפלסטינים הם לא ענינו של רמטכ''ל

    הגב לתגובה זו

    • זה הוא שיצטרך לספק חיילים כשירצו לעצור אותם בפעם השנייה או השלישית (ל''ת)

      אלוף במיל, 19/11/07 15:57

      הגב לתגובה זו

      • תבקש את הילד שלו (ל''ת)

        שמוקמרט, 19/11/07 16:43

        הגב לתגובה זו

    • הוא היה בישיבה- ותפקידו לחוות דעתו

      אורי, 19/11/07 16:09

      זה לא ברק, שאצה לו דרכו, ובהיותו רמטכ''ל חיווה דעתו על דרך המשא ומתן עם הערבים, והנה עדיין הוא רץ..

      הגב לתגובה זו

    • ה''מלחמה הבאה'' תהיה עם הפלסטינים, טמבל. והיא כבר התחילה.

      רונן, 19/11/07 16:10

      הרקטות השדרות זה לא מלחמה, יא סנוב תל אביבי המנותק מהחיים האמיתיים?

      הגב לתגובה זו

    • למה לא?

      ארז, 19/11/07 16:15

      הרי תפקידו לשלוח את החיילים לעצור שוב את החלאות האלה (עברו מקצה שיפורים בבית הכלא)ץ
      הוא יצטרך להביט לך בעיניים ולהסביר מדוע בני משפחתך נהרגו בהתקפת הטרור האחרונה שבה הישתתפו המשוחררים האלה.

      אז מחוות לאבו-מאזן זה כן עיניינו ואולי אפילו עיניינו של השמאל ההזוי שבקרוב יהיה קורבן לקאסאמים שיתחילו לעוף גם מהשומרון...

      הגב לתגובה זו

    • הצבא יצטרך להילחם נגד מחבלים אלה שאתה ודומיך תומכים בשחרורם. (ל''ת)

      המטיף, 19/11/07 16:17

      הגב לתגובה זו

    • ששששש אולמרט משלם טוב? (ל''ת)

      תתעניין בשבילי, 19/11/07 16:29

      הגב לתגובה זו

    • ודאי שזה תפקידו!!!

      גיא, 19/11/07 16:41

      הרמטכ''ל לא אמר את דעתו בתקשורת. הוא אמר את דעתו באופן פרטי לשרים שהתעניינו בה. הרמטכ''ל חייב לתת את הזוית הבטחונית לכל מהלך של הממשלה-גם אם זה לא הולך בקו אחד אם מה שהיא רוצה לעשות!!! אם הוא לא יגיד-אז מי יגיד?

      הגב לתגובה זו

      • נכון, כל עוד הוא לא יוצא לתקשורת זה בהחלט תפקידו

        שמאלנית, 19/11/07 23:42

        ואני כן בעד השחרור, אבל עדיין זה תפקידו ואין מה לבקר אותו על זה שהביע את דעתו

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    מעניין אם בג''ץ היה מתנגד לנוהל שכן שבם שמים את אולמרט ושרים ישראלים

    Avi Ecuador, 19/11/07 15:41

    אני חושב שרוב העם היה שמח, היו חוסכים לפחות בשכול להורים יהודים ושמאלנים.

    הגב לתגובה זו

    • להביא למשאל עם

      Avi Ecuador, 19/11/07 15:49

      נוהל שכן שמים ראש ממשלה ושרים...
      מי בעד?
      יש לכם את הקול שלי.

      הגב לתגובה זו

      • הם לא שווים את הכדור (ל''ת)

        AQ, 19/11/07 21:25

        הגב לתגובה זו

      • אתה לא רציני אתה... (ל''ת)

        משה קמבודיה, 19/11/07 23:44

        הגב לתגובה זו

        • אתה חושב שאתך אני צריך להיות רציני

          חחח, 20/11/07 02:22

          קח שאחטה...

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    בפעם הבאה נוהל שכן לוקחים את אולמרט (ל''ת)

    Avi Ecuador, 19/11/07 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אולמרט:ברוז שלא הצמיח נוצות. אבו מאזן כבר כן

    למה לשחרר רוצח?, 19/11/07 15:37

     די להתנקנק!! גם אם אין דם על הידים הם אחראים לרצח של אחיי וכל משפחת היהודים!

    הגב לתגובה זו

    • לא משחררים כאלה שרצחו או ששלחו אחרים לרצוח (ל''ת)

      ולכן אתה טועה, 19/11/07 23:46

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בפעם הבאה כששולחים את חיילי צבא הכנה לפלסטין

    Avi Ecuador, 19/11/07 15:34

    לעצור מחבלים לא להשתמש בנוהל שכן, לשים את אולמרט והשרים במקום השכן הערבי...
    היום חייל יהודי הוא אפילו לא פרייר.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תודה לכם

    חייל, 19/11/07 15:34

    תודה לך ממשלתי שסיכנת את חיי וחיי חבריי כדי לאסור את החלאות האלו, תודה לך ממשלתי על כך שאת משחררת אותם שוב ומסכנת שוב את שלום הציבור. תודה לך ממשלתי שתשלח שוב את אחיי ובניי להסתכן שוב מול אחיהם ובניהם. תודה לך ממשלתי, כי אני רק אזרח שמתבונןן מהצד, לא מחליט, מאמין להבטחות שלפני הבחירות, כך חונכתי, כך צעדתי אחריכם כל חיי.
    תודה לך ממשלתי שאת פונה לקראת השלום, ממשלתי שלא שולחת את בניה לקרב, אך שולחת את בני אזרחיה.
    תודה לך ממשלתי כי עודני מאמין בשלום למרות ששלחתני בקרב, מאמין בשלום, מאמין באדם, לעיתים אף מאמין באויב.
    אך רק בך כבר לא אאמין.
    תודה לך ממשלתי, על פניך הרבות שמקבלת החלטות על דם של בנים, תודה לך ממשלתי לו רק תשימי לכך סוף. ואשוב להאמין.

    הגב לתגובה זו

    • דיבורים לא יועילו יותר אתה וחבריך וכולם צריכים לצאת להפגנות חונקי ש

      עודד יערי, 19/11/07 16:20

      יחנקו את השלטון הרשע והמושחת שהמוני טיפשים מטומטמים העלו לשלטון למרות שהזהירו אותם אנשים כמוני לא לבחור בקדימה על מושחתיה שבגדו כבר בבוחרי הליכוד.
      נשאר לטיפשים רק לתקן..

      הגב לתגובה זו

    • מה אכפת לאולמרט, הבנים שלו לא סיכנו

      מיכה, 19/11/07 16:40

      את חייהם בכדי לעצור את חלאות האדם, וגם לא יהיו חשופים בעתיד מול הטרור של המחבלים המשתחררים שיחזרו לסורם.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      A, 19/11/07 21:24

      במעצר הבא פשוט תירו בהם, כל המדינה תהיה איתכם.

      הגב לתגובה זו

      • אתה רוצה שננהג כמו רוצחים? צר לי אבל הגזמת. (ל''ת)

        בני בגין, 19/11/07 23:48

        הגב לתגובה זו