• 149.

    תאמין לי שליבני ואתה זה אותו דבר עבורי (ל''ת)

    שניכם בעד, 19/11/07 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    אנחנו צריכים אדם חזק כמו ציפי לבני, שלא נבהלת מאף אחד!

    יישר כח!, 19/11/07 18:00

    ציפי לבני, ראש הממשלה הבאה של ישראל, יישר כח!!!

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    שרת החוץ ציינה עובדה מדינית ביגלל

    פקק תנועה, 19/11/07 08:46

    דבר מסוים .למי שלא טוב לא לחיות במדינת היהודים .יוכל להגר כרצונו למדינה ערבית שכנה .שתקום בסופו של דבר. בעיקבות הסכמים באום לחלוקת מדינת ישראל לשתי עמים .

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    כשיהודי עוזב את ארצו וביתו ובא לישראל, אנחנו קוראים לזה עליה.

    בוקר טוב, 19/11/07 07:16

    גם הם חיו דורות במקומות אחרים, אבל ישראל זו ארצם הטיבעית ''המולדת'', למרות שלא נולדו בה.

    הטיעון של ערביי ישראל, שבגלל שנולדו פה, זו ארצם - זה בדיוק לב הסיכסוך.

    החמס, גורס שזו ארצו, ואבו מאזן רוצה זכות שיבה לישראל.

    בלי לסבך את העינינים, כמו שהשמאל אוהב לעשות, (אולי בגלל האתגר המחשבתי, והפתרונות היצרתיים, שנותנים הצדקה לשנים של ניוון באקדמיה) - עד שלא תהיה הפרדה פיזית בין העמים, ופרק זמן ארוךךךךךךך של הפנמה, נחייה בשקרים על גבי שקרים.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    חשוב לזכור מה מקובל בעולם בפתרון סיכסוכים ארוכים ועקובי דם

    דבורה, 19/11/07 04:24

    מאז מלחמת העולם השניה הפתרון בהרבה סכסוכים עקובי דם כלל בין היתר העברת אוכלוסיות שגרו במקום הרבה דורות.

    לדוגמא, הפיתרון אחרי מלחמת העולם השניה של העברת גרמנים מפולין לגרמניה, הגרמנים שהועברו חיו דורות רבים בפולין לפני העברתם.

    דוגמא נוספת, הפתרון לסכסוך בקפריסין כלל גם העברת אוכלוסיות שלמות שגרו זמן רב במקום שממנו הועברו.

    לכן, זה בהחלט אפשרי, כחלק מפתרון הסיכסוך הישראלי פלסתינאי, שאוכלוסיות שלמות יועברו ממקומן למרות שהן גרו במקום שממנו הועברו דורות רבים.

    הגב לתגובה זו

    • חשוב חשוב אבל פעם אחת מפסיק. למה 3 הודעות זהות?? (ל''ת)

      מר קטנוני, 19/11/07 06:36

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    חשוב לזכור מה מקובל בעולם בפתרון סיכסוכים ארוכים ועקובי דם

    דבורה, 19/11/07 03:46

    מאז מלחמת העולם השניה הפתרון בהרבה סכסוכים ארוכים ועקובי דם כלל בין היתר העברת אוכלוסיות שגרו במקום הרבה דורות.

    לדוגמא, הפיתרון אחרי מלחמת העולם השניה של העברת גרמנים מפולין לגרמניה, הגרמנים שהועברו חיו דורות רבים בפולין לפני העברתם.

    דוגמא נוספת, הפתרון לסכסוך בקפריסין כלל גם העברת אוכלוסיות שלמות שגרו זמן רב במקום שממנו הועברו.

    לכן, זה בהחלט אפשרי, כחלק מפתרון הסיכסוך הישראלי פלסתינאי, שאוכלוסיות שלמות יועברו ממקומן למרות שהן גרו במקום שממנו הועברו דורות רבים.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    חשוב לזכור מה מקובל בעולם בפתרון סיכסוכים ארוכים ועקובי דם

    דבורה, 19/11/07 03:45

    מאז מלחמת העולם השניה הפתרון בהרבה סכסוכים ארוכים ועקובי דם כלל בין היתר העברת אוכלוסיות שגרו במקום הרבה דורות.

    לדוגמא, הפיתרון אחרי מלחמת העולם השניה של העברת גרמנים מפולין לגרמניה, הגרמנים שהועברו חיו דורות רבים בפולין לפני העברתם.

    דוגמא נוספת, הפתרון לסכסוך בקפריסין כלל גם העברת אוכלוסיות שלמות שגרו זמן רב במקום שממנו הועברו.

    לכן, זה בהחלט אפשרי, כחלק מפתרון הסיכסוך הישראלי פלסתינאי, שאוכלוסיות שלמות יועברו ממקומן למרות שהן גרו במקום שממנו הועברו דורות רבים.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    סוף סוף ליבני טובה ליהודים ולציונות אוהבים אותך. (ל''ת)

    האליל, 19/11/07 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    טיבי סוכן שב''כ (עראק)

    כ, 19/11/07 00:23

    אחרת אני לא מבין כיצד זה שיועצו של פושע המלחמה ערפאת לא מועמד לדין... אחרי השמפניה בא העראק...

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    למה אתם הערבים קופצים לכל אמת, כאילו נעקצתם מימשהו?

    פיני ש, 18/11/07 23:42

    האם כאשר זרקו את תושבי גוש קטיף מעזה, עם כל הכאב שהיה, יצאתם להגנתם, אתם הערבים? לא!!!
    האם אריק שרון לא עשה זאת לטובתכם? שתהיה לכם סוף סוף מקום נוסף לחיות בו - פרט לעשרים ושתיים המדינות שתלכו בקרוב לפי בחירתכם לחיות כאזרחים. הרי במדינת היהודים אינכם מכירים, אדרבא, תעזבו, לכו לכם היכן שכן תכירו במדיניות - כמדינתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    סוף סוף שר בממשלה אומר דיברי טעם (ל''ת)

    שי, 18/11/07 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    תעשו לי טובה ותקראו את תגובתי

    אדם נורמלי, 18/11/07 23:16

    בדרך כלל אני לא גזען... וחי בכיף ולא מתערב בפוליטקה כי לדעתי פוליטיקה זה עסק מלוכלך אך לאחר שקראתי את רוב התגובות להלן תגובתי....
    אנחנו פה ואין כוח בעולם הזה שיכול להוצוא אותנו מאדמתנו, פה נולדנו ופה נמות... רציתם או לא מתאים לכם או לא... לפני שתחשבו להבטות בתגובות גזעניות תחשבו שאנחנו פה כמה אלפי שנים... ואם תמשיכו כך בתגובה נתחיל להתחתן עם 4 נשים כל אחד....

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    זה מראה את הכוונות האמיתיות של הערבים ב''תהליך השלום''

    ימני, 18/11/07 22:35

    לקחת את עזה, יהודה ושומרון, אחרי זה את הגליל, ואחרי זה הם לא ירצו להרוס את ישראל אלה רק להחזיר את הפליטים המסכנים הביתה.

    שמאלנים ללכת לגבולות 67? חושבים שזה יביא שלום? לכו על זה.
    אבל האנשים שימותו בדרך הם עליכם וכך גם כל מי שנפגע מתהליך אוסלו. התכוונתי לפגיעה פיזית מפיגוע.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    הפתרון הצודק 22 מדינות יהודיות(עוד 21)שיהיה שוויון !. (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 18/11/07 22:33

    הגב לתגובה זו

    • למה לא, 200 מדיניות יהודיות מפה ועד הירח. הזוייייייי (ל''ת)

      --, 19/11/07 06:37

      הגב לתגובה זו

      • 21 ערביות+פלסטינאית+ישראל(מדינת כל אזרחייה)בלי מדינה יהודית זה הוגן (ל''ת)

        נאו קונסרבטיב, 19/11/07 14:58

        הגב לתגובה זו

  • 135.

    tibi,what did GOLDA MEIR said ,its not such thing PALESTINAIM (ל''ת)

    lior, 18/11/07 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    איזה מדינה תשלם ביטוח לאומי לערבי שמשריץ 15ילדים?נכון. מדינת היאהוד (ל''ת)

    אז למה שהם, 18/11/07 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    TIBI,I DONT WANT TO HEAR A WORD FORM YOU ,TRADER (ל''ת)

    ZIPPY, 18/11/07 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אחמד טיבי-תמשיכו להתנגד ואנו נתנגד למדינה פלסטינית!נגמרו המשחקים! (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 18/11/07 21:54

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    טיבי: ''הערבים היו כאן לפניה ויישארו גם אחריה''

    ירון, 18/11/07 21:41

    אתה מתכנן משהו לגבי עתידה של מדינת ישראל מר טיבי?

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    3 מדינות ל-2 עמים

    שרית, 18/11/07 20:55

    לפני מלחמת 6 הימים עזה היתה שייכת למצרים. אחרי הסכם שלום עם מצרים , המצרים התנערו מעזה. המצרים לא רצו אותה. שתהיה לעזתים מדינה ונתנער מהם גם אנחנו.
    יהודה ושומרון היו שטחים ירדניים לפני מלחמת ששת הימים. אחרי הסכם השלום עם ירדן חוסיין התנער מהם. הוא לא רצה חזרה את שטחי יהודה ושומרון. שתהיה להם מדינה ונתנער מהם גם אנחנו. נוסיף להם חלק מערביי ישראל (שנאמנותם למדינה הולך ופוחת מיום ליום) לפי עיקרון חילופי שטחים ואז תשאר המדינה השלישית מדינת ישראל מדינת העם היהודי שאוכלוסיתה הערבית תצטמצם ולכן מס' אויבינו מבית יקטן.
    אם טיבי רוצה להשתייך למדינה, אז מדוע הוא עושה יד אחת עם אויביה?

    הגב לתגובה זו

    • טיבי לא רוצה להשתייך למדינה. הוא רוצה

      מיקי, 18/11/07 22:35

      שהמדינה תשתייך אליו, הערבי.

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    פלסטיני נשאר פלסטיני לא משנה איפה אני גר

    אוסאמה, 18/11/07 20:37

    מי שלא מוצא חן בעיניו שישתה מים המלח... אני נשאר בארץ אבותיי....תעזבו אתם!

    הגב לתגובה זו

    • תישאר בחושה שלך, תמליט עוד 20 ילדים

      מיקי, 18/11/07 22:35

      אבל אל תצפה להיות אזרח שוה זכויות במדינה שאנחנו הקמנו כאן מהמזבלה שהיתה ב-1947. אם תרצה קצבת ילדים - תעבור למדינה הפלשתינית, אם וכאשר תקום.

      הגב לתגובה זו

      • יש לו את כל הזכות לצפות לזה. מרוב ''יהודית'' שכחתם מה זה ''דמוקרטית''. (ל''ת)

        משיח בן דוד, 19/11/07 05:04

        הגב לתגובה זו

    • טרוריסט נשאר טרוריסט -צאו מהארץ שלנו נמאס ממכם (ל''ת)

      AVNERB, 18/11/07 22:56

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    שטויות הרי טיבי יודע שערביי ישראל לא יצאו מהמדינה - הוא רק עושה

    הצגה עם ציפי, 18/11/07 20:30

    מדינה פלסטינית מהדלת האחורית.

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא !שיישארו בבתיהם אבל יקבלו ת.ז פלסטיניות ויצביעו לפרלמנט שם!. (ל''ת)

      נאו קונסרבטיב, 18/11/07 21:56

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    ליבני בסה''כ מכשירה את הדרך למדינה פלסטינית (ל''ת)

    שמאלנית קיצונית, 18/11/07 20:25

    הגב לתגובה זו

    • אין דבר כזה פלסטינים!!!!!!!!!!!!!!!!

      שטפו לך, 18/11/07 21:05

      פלסטינים זה ירדנים! די כבר עם השקרים שהשמאל הזה מתבסס עליהם למרות שהם יודעים את האמת! חלאס!

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    מגיעה שעת האמת למדינת ישראל ועל זה דיברה לבני

    דש, 18/11/07 20:14

    מה ששרת החוץ אמרה נוגע להרבה ישראלים שהקמתה של מדינת פלסטין תפתור לערבי ישראל את זהותם
    אלה שירצו להשבע אמונים לפלסטין יוכלו לקבל דרכון פלסטיני ,לוותר על אזרחותם הישראלית ,ולהמשיך להיתגורר בישראל עם וויזות כמו כל אזרח חוץ שמתגורר בישראל ולא תהיה לו בעיה של זהות גם לשוודים אין בעיה של זהות שהם מתגוררים בישראל
    ואלה שיעדיפו להפוח לאזרחי המדינה יחויבו בכל המטלות שיש לישראלי כולל שרות בצבא מילואים ותרומה לחברה,באשר לרכוש שיש לערבים בישראל ,כמו כל אזרח זר שקונה דירה או בית בישראל ,אין לו זכות בחירה לכנסת. ואין לו שום פריוילגיות שיש לאזרח
    ולאחי ממוצא ערבי אני יודע ,אבל אי אפשר לאכול את העוגה שתישאר שלימה,שתקום מדינה פלסטינית יהיה לכם יצוג שם ולא פה ותעמדו בפני החלטה
    וזה נכון לגבי המתנחלים שיעדיפו לגור מחוץ לגבולות של מדינת ישראל ,הם אזרחים זרים בפלסטין כמו השוודים או היפנים ,מותר להם לקנות רכוש אבל אין להם זכות הצבעה או שנחליף אוכלוסיה,וזה נראה לי מופרך,גם הטורקים שמתגוררים בגרמניה ,או המקסיקנים הארה''ב,אין בעיה,איש לא רוצה להפוך את אמריקה למקסיקו,או את גרמניה לטורקיה ,ואיש לא יצליח להפוח את מדינת ישראל למדינה ערבית ,ולא חשוב כמה חזק תצעקו ,תפניו מדינת ישראל היא מדינה יהודית בית לאומי לכל היהודים בעולם, וכך תישאר עד אחרית הימים ולא תעזור לכם הנפט הערבי ופעולות החבלה הראו לכם שאזרחי ישראל הרוויחו כל מילימטר מפיסת האדמה הארורה הזאת ביושר ודם ובדמעות,והנסיונות הדמגוגים של המנהיגים הערבים בישראל לא יצליחו לעורר את הציבור ,כשתגיעה שעת מבחן יקום כל הציבור בישראל ולא חשוב דתי ,חילוני,ימני ,שמאלי,עשיר,ועני,ויגן על מקומו כן,והוכחנו את זה מספר פעמים,או שאתם רוצים להיות חלק מהמפעל הציוני של מדינת ישראל ,או שתעשו את ההחלטה כמו שהרבה יהודים עשו ,לקחו את החפצים ועברו לגור במקום אחר.

    הגב לתגובה זו

    • Very good. (ל''ת)

      Avnera, 19/11/07 07:11

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    שטויות. הערבים עשו זאת לעצמם. שיודו לטיבי ולזחאלקה. (ל''ת)

    בנצי, 18/11/07 20:01

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ד''ר טיבי

    אני, 18/11/07 19:48

    באמת ראוי לתואר הדוקטור שלו.

    גאון, חד, בעל תפיסה פנומנלית.

    רואים שאתה מבין עניין ...

    א נ ח נ ו ר ו צ י ם
    מ ד י נ ה י ה ו ד י ת
    ב ל י א ף ע ר ב י

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    היום כולנו יודעים מאיר כהנא הי''ד צדק !! (ל''ת)

    reality check, 18/11/07 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    סבבה. יום גדול בישראל. סוף סוף נופל האסימון. אסטה לויסטה אחמד (ל''ת)

    transfer now, 18/11/07 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    מה עם תגובות הימין?

    רון, 18/11/07 19:22

    למה רק הערבים מקבלים פה זכות תגובה? ברור שהעמדה של ליבני נתמכת ע''י 90% מהיהודים - צריך לתת לזה ביטוי בסיקור העיתונאי

    הגב לתגובה זו

    • משום מה אני רואה פה רק תגובות של ימנים. על מה אתה מדבר?? (ל''ת)

      אני בהלם, 19/11/07 05:05

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    מדינת היהודים - ליהודים טבעי לא ?

    ננה, 18/11/07 19:12

    כל השנים שהיהודים היו בגלות בנכר
    מי נהנה מההפקר וניצל את המצב ?
    הערבים והטורקים והאנגלים ועוד כמה
    אבל היהודים חזרו לביתם והם רוצים בחזרה את מה ששיך להם. אז ניצלתם את המצב כמה שנים תחזירו מה שלא שייך לכם !
    חוץ מזה עובדה מס' 1 ) אבי עליו השלום נולד בפלסטין אז עוד לא הצהירו על מדינת ישראל , אז הוא יהודי פלסטיני וילדיו יהודים פלסטינים
    עובדה מס' 2) לפי הספרות האזרחית היהודים נלחמו וגירשו את השלטון הטורקי ואת השלטון האנגלי
    אז איזה שלטון ערבי היה פה ?
    עובדה מס' 3) לא רחוק היום שלא ישארו פה הרבה ערבים וזה יבוא טבעי
    למרות שכרגע קשה להאמין זה יקרה
    הם לא ירצו להישאר פה מרצונם
    כי הם ירגישו זרים.
    עובדה מס' 4) צודקת ציפי לבני ,היהודים מקומם עם יהודים והערבים עם ערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    נראה לי, טיבי, שאתה פורץ לדלת פתוחה

    יעל הצפונית, 18/11/07 19:05

    מהכרותי את ליבני, אני לא מעלה בדעתי שהתכוונה לטרנספר. אתם קופצים מהר מדי על שום דבר. כאילו רק מחפשים לכם סיבה למהומות. הייתי שמחה אם ציפי ליבני היתה מבהירה את כוונתה במשפט: ''גם ערביי ישראל ימצאו פתרון במדינה פלשתינית''. אולי יתברר לכם ערביי ישראל שהיא ממש לא נגדכם ולא נגד ישיבתכם כאן. ולו אני הייתי מייצגת בכנסת את ערביי ישראל, הייתי מטפלת בבעיות האיומות שיש בתוך החברה הערבית. אלימות במשפחה, בראש הרשימה. יש בחברה הערבית הסכמה לאלימות כלפי נשים וכלפי ילדים. המשפחות לא תומכות כמעט בנשים המוכות והנאנסות...להיפך מגנים ומאשימים אותן. גם הילדים סופגים מכות נורמאטיביות בחברה שלכם. כל עוד יימשך הדיכוי הפנימי הזה, אין לכם סיכוי מול החברה הליברלית. איפה שמדכאים אוכלוסיות שלימות, יש תוקפנות, שנאה, אלימות וככה לא צומחים סובלנות, אהבת אמת, אינטימיות בריאה ובטח לא פילוסופים ואנשי מדע. בעניין מדינה יהודית... אני איתכם. אנחנו צריכים וראויים להיות מדינת כל אזרחיה.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מר טיבי

    שמעון, 18/11/07 19:03

    אזרח ללא חובות אינו נחשב לאזרח.לכן המגזר הערבי בישראל ראוי לדרכון פלסטינאי ולא ישראלי.
    טרנספר פירושו לקחת ממקום איקס ולהעביר למקום ואי אוכלוסיות שלמות.לא שמעתי ממנהיגי ישראל זה מה שרוצים לעשות לכם.
    רוצים להעביר אותכם על בתיכם ומטעיכם לשלטון הדמוקראטי הטהור שברשות הפלסטינאית.
    מה לא בסדר ?מה אתם לא רוצים לחיות במדינה של אחיכם ?הרי המדינה הזו פשיסטית וגזענית כדבריכם,לא?

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מישהו צריך הוכחה יותר טובה?

    אייל, 18/11/07 18:55

    זה הרי לא חדש שהערבים הבינו שכדי להשמיד את מדינת ישראל הם לא צריכים רק נשק ורובים אלא עדיף לעודד את ישראל להשמיד את עצמה באמצעות דיבורים על ''שלום''. הרי היהודים חובבי השלום יקנו כל הצעה ובלבד שתכלול את המילה ''שלום. הסירוב המוצהר של הערבים להכיר בישראל כמדינה יהודית רק ממחיש את לב המחלוקת האמיתית - לא סכסוך על ''שטחים, ואם נחזיר את ה''שטחים'' אז יהיה ''שלום'', אלא אי-הסכמה לעצם השלטון היהודי כאן ולהיותה של מדינת ישראל מדינת לאום יהודית. הגיע הזמן להתפכח ולהתעורר ולהבין באיזה צד של המתרס הערבים נמצאים.
    ולא, אין דבר כזה ''ערבי ישראלי'' בזמן שהם עצמם מתייצבים בגאון לצד ''אחיהם הפלסטינים''.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    תגובה לשר המדע התרבות והספורט

    יוסף סגל יוסקה, 18/11/07 18:55

    השר מר מג''אדללה מועמדו של עמיר פרץ, שר הבטחון לשעבר מי שלא יודע, הוא שר המדע התרבות והספורט, נאמנותו למדינה, מדינת ישראל מוטלת בספק רב,הוא בעצמו כשנשאל אמר שהוא קודם כל ולפני הכל מוסלמי,ואני מעריך את זה מאוד , אבל זה לא מספיק שר שנשבע להיות נאמן למדינת ישראל ולחוקיה אומר דברים שאסור לקבלם בשום אופן והוא צריך לסיים את תפקידו מוקדם ככל האפשר.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    הערבי טיבי שכח דבר חשוב: את הרכוש

    מיקי, 18/11/07 18:53

    היהודי שנשאר והוחרם בכל מדינות האיסלאם, אחרי שהיהודים גורשו או ברחו משם.
    ואשר לזכות השיבה - המזבלה שהיתה כאן לפני 1947 כבר לא קיימת. החושות של הערבים בשייך מוניס ובעוד מקומות בארץ חוסלו, ובמקומם הוקמה מדינה מפותחת ובתי מגורים ראויים. האם אתה מתכוון, אחמד, שנהרוס הכל, כמו שהרסנו את גוש קטיף, ונחזיר לכם את החושות?

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ועדת המעקב:''הערבים הם בעלי האדמה''

    חשבתי שבעלות, 18/11/07 18:51

    ככה אמרתם על קק''ל..

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מר ברכה וחבריך השמאלנים. אתם בארצנו מתוך כיבוש איסלמי וכעובדים זרים (ל''ת)

    :-), 18/11/07 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הערבים מסרסים בכוונה את דברי לבני (ל''ת)

    ומלבים הסטריה, 18/11/07 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    שאווקי אלחטיב

    יוסף סגל יוסקה, 18/11/07 18:47

    אנחנו יודעים ומכירים את מחשבותיו ודעותיו של שאווקי אלחטיב.
    זה לא דבר חדש.
    גם לשאווקי אלחטיב לא יעזור שום דבר.
    אם לא מוצא חן בעיניו להיות אזרח נאמן למדינת ישראל הוא יכול להיות אזרח של האניה בעזה,כלומר לא מגרשים אותו מביתו ומרכושו הוא ישאר בביתו עם אדמותיו אבל אזרח הוא יכול להיות של האניה.לקבל משכורות וביטוח לאומי וכל ההטבות מפלסטין מה רע בזה???

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אמן ואמן שיצליח דרכה להעיף אותכם לכל הרוחות!!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 18/11/07 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    טיבי לחיזבאלה

    צבריקו, 18/11/07 18:46

    להעביר את טיבי לנסראלה.
    לשניהם יש אותה מטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    טיבי לחיזבאלה

    צבריקו, 18/11/07 18:46

    להעביר את טיבי לנסראלה.
    לשניהם יש אותה מטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אפשרי רק בהסכמה ותמורת פיצוי הולם+קרקע חלופית (ל''ת)

    מרעי, 18/11/07 18:46

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    התאבון של הערבים לא נגמר

    דניאל, 18/11/07 18:40

    בסופו של דבר יהיה לכם את עזה ירדן ויהודה ושומרון.האמת שאתם רוצים גם את הצפון.את זה לא תקבלו גם אם נצטרךלהעיף אתכם משם.וכמו שהמנהיגות שלכם מתנהגת....זה יקרה

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לאחמד טיבי:

    בנימין זאב, 18/11/07 18:38

    סגרת את התריסים ?
    הכנת את הדרכון ואת הכסף ?
    ארזת לבד ?
    מישהו נתן לך דבר מה להעביר ?
    בשארה מחכה לך !!

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ערבים לנצח..... כן (ל''ת)

    אדם, 18/11/07 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ישראל צריכה לדרוש עוד 21 מדינות יהודיות.כדי שיהיה שיוויון בין

    יהודים לערבים, 18/11/07 18:32

    לא רוצים לתת לנו שוויון זכויות.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    כהנא צדק בגדול! הבן-אדם ראה את העתיד!!!!!

    כהנא על טיבי, 18/11/07 18:32

    היה פה בית מקדש יהודי לפני שחשבו בכלל על אחד שקראו לו מוחמד!!!!!!!!!!! ואין כזה דבר ערבי ישראלי!!! רק ערבי מתנחל!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא ''מתנחל''. פולש!

      נה, 18/11/07 19:12

      המילה ''מתנחל'' באה מלשון ''נחלת אבות''...

      הגב לתגובה זו

    • מה קרה לך, את העתיד של עצמו הוא לא ראה אפילו. (ל''ת)

      בזוקה ג'ו, 19/11/07 06:38

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    לערביי ישראל: מדינת ישראל תהיה תמיד יהודית

    עודד לוין, 18/11/07 18:30

    לא יעזור לכם דבר, מדינת ישראל היתה יהודית מהיווסדה ותישאר כך גם לתמיד. כך נקבע בהחלטת החלוקה של האו''ם מנובמבר 1947 (''החלטת החלוקה''), לפיה יקומו בארץ-ישראל שתי מדינות-אחיות, מדינה ערבית ומדינה יהודית. כזכור, מדינת ישראל קמה על בסיס החלטת החלוקה הזאת (כפי שנכתב במפורש במגילת הכרזת העצמאות ביום 14.5.1948). דחיית ההחלטה על הסף בזמנה ע''י ערביי ארץ-ישראל אינה מבטלת אותה, ועובדה היא שכל מדינות העולם החופשי מכירות בפתרון זה של שתי מדינות לשני העמים.

    אשר על-כן, מדינת ישראל אינה מדינה רגילה ככל מדינה אחרת, אלא יש לראות את מכלול העניין של חלוקת ארץ-ישראל לשתי מדינות-אחיות מנקודת ראות כפולה, המתחשבת באופן מקבילי בנעשה בשתי המדינות-האחיות ביחד ולא בכל אחת מהן לחוד, ברוח החלטת החלוקה האמורה. משתמע מהחלוקה הזאת שהמדינה היהודית זכאית לשמור על אופייה היהודי באמצעות חוקים מתאימים, כשם שגם המדינה הפלשתינית רשאית לעשות כך, ובאף אחת משתי המדינות-האחיות אין להגדיר חוקים כאלה כ''גזעניים ואנטי דמוקרטיים'', אלא כתוצאה בלתי-נמנעת של חלוקה אתנית הגיונית וצודקת של הארץ בין שני העמים המגדירים אותה כמולדתם (וכאמור, היא גם מאושרת ומקובלת ע''י מדינות העולם). ניתן להגדיר דמוקרטיה דו-מדינתית כזאת כ''דמוקרטיה מותנית'', שבה אמנם ניתן שוויון זכויות מלא לתושבי המיעוט, אך רק בתנאי שלאומיותה של המדינה-האחות שבה הם מתגוררים לא תיפגע.

    חשוב מאד לדעת כי החלטת החלוקה האמורה לא רק שניתנה מתוך ידיעה מראש שבכל אחת משתי המדינות-האחיות עלולים תושבי המיעוט שבה להרגיש מקופחים מבחינה לאומית, אלא היא גם הציעה מראש פתרון לבעיה הזאת: בסעיף 3 של ההחלטה נאמר: ''בשתי המדינות שיקומו בארץ-ישראל, המדינה היהודית והמדינה הערבית, כל אחד השייך למיעוט בכל מדינה יוכל לבחור באיזו אזרחות הוא רוצה: של המדינה שבה הוא יושב, או של המדינה השכנה.''

    מוצע שממשלת ישראל תיישם את האמור בסעיף 3 של החלטת החלוקה האמורה באמצעות חקיקה מתאימה, ואז כל אחד ואחד מערביי ישראל יוכל להחליט לאן הוא שייך: למדינת ישראל או למדינת פלשתין. אם הוא יחליט להיות שייך למדינת ישראל – עליו יהיה לקבלה כמדינה יהודית, לקיים את כל חוקיה, להניף את הדגל הלאומי הישראלי, לשיר את ההמנון הישראלי, לחגוג את יום העצמאות הישראלי ולשרת שירות לאומי, ואז יוכל ליהנות גם מזכויותיו הדמוקרטיות, כגון: יצביע וייבחר לכנסת ולממשלה. אם הוא יבחר להשתייך למדינה הפלשתינית – הוא יהיה פטור מלקיים את סממני המדינה היהודיים (יניף את הדגל הפלשתיני וישיר את ההמנון הפלשתיני וכו'), אך ייהנה רק מזכויות סוציאליות שהמדינה תקבע, וכמובן שהוא יצביע וייבחר לפרלמנט הפלשתיני ולא לכנסת.

    כך גם לגבי היהודים אשר ירצו להמשיך ולחיות תחת השלטון הפלשתיני: הם יצביעו וייבחרו לכנסת ולא לפרלמנט הפלשתיני.

    בכך תבוא הבעיה הזאת על פתרונה המלא, וייעשה צדק לכל.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ערבים לנצח..... כן (ל''ת)

    אדם, 18/11/07 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    שתי מדינות לשתי עמים (ל''ת)

    ניב, 18/11/07 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כל הכבוד ללבני.

    ימני אמיתי, 18/11/07 18:27

    הלאה נתניהו והאספסוף הקרוי ליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    סירסתם כולכם את דברי ליבני.

    שפוי, 18/11/07 18:26

    ערבים היסטרים וימיניים מתלהמים
    מה היא כבר אמרה...
    שתי מדינות לשני עמים זה הכל
    המיעוט הערבי יכול לחיות כאן
    כאזרחי ישראל ויקבלו את כל הזכויות.
    שאלת השייכות הלאומית היא נפרדת
    משאלת אזרח - תושב.

    ערבי ממוצא תוניסי בעל אזרחות איטלקית דר באיטליה כאזרח איטלקי
    במדינת לאום נוצרית איטלקית ונאמן עדיין למולדתו בתוניס - מה קרה...?
    על מה ההתרגשות הגדולה???

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הערבים צריכים להחליט: אם לא יהיו נאמנים למדינת ישראל מקומם לא כאן. (ל''ת)

    שילכו ל22, 18/11/07 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ערבוש מטומטם:

    חחחחה!, 18/11/07 18:22

    אנחנו היינו כאן הרבה לפני הערבים וה''פלסטינים'' האלה יימח שמם וזכרם.... חוץ מזה ציפי לבני היהודונית הבוגדת הזאת שמדברת באו''ם נגד ישראל תחזור לימין?! הרשו לי לגחך! חחחחחחחה!

    הגב לתגובה זו

    • ואיך תרגיש כשיקראו לך יהודון? לא נעים, נכון? (ל''ת)

      ., 19/11/07 06:24

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    טיבי צריך להצטרף לבשארה. רחוק מגבולות ארץ ישראל. (ל''ת)

    דבורה, 18/11/07 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אין סתירה, הכל עניין של הגדרה: מדינה יהודית = דמוקרטיה יהודית

    זהר, 18/11/07 18:21

    היהודים רשאים להגדיר את מדינתם וצורת המשטר כראות עיניהם.
    מדינה יהודית דמוקרטית- זו ההגדרה שלנו.
    שהפלשתינאים יגדירו את עצמם כראות עיניהם. רק שימהרו, אחרת יפסידו גם את חלון ההזדמנויות הזה....

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    נשמע לי דווקא טוב

    דני, 18/11/07 18:20

    מה רע בהפרדת כוחות, כך ייטב לכולם. אנחנו לא נצטרך לסבול את הערבים והם לא יצטרכו לסבול אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    2 העמים מעוניינים בביטוי לאומי מדיני (ל''ת)

    מה לעשות, 18/11/07 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אתמוך בכל אחד שיוביל לגירוש הערבים מהארץ (ל''ת)

    דן מת''א, 18/11/07 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    במדינת היהודים שווין זכוות לערבים (ל''ת)

    67, 18/11/07 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אני נולדתי פה ואני אשאר פה מי שבא אתמול לפה שילך מפה אני ערבי

    עומרי, 18/11/07 18:14

    אני ערבי ואני אשאר פה

    הגב לתגובה זו

    • כשתהיה סדרן תחליט מי הולך מי נשאר מתי ולמה

      תרגיע, 18/11/07 18:34

      בלי הציונות אפילו אי אפשר לדעת אם הייתם מתגבשים לעם.

      בכלל יתכן שהארץ היתה מתחלקת בין מצרים סוריה וירדן..
      לא היתה לכם שום מערכת משותפת (תרבות כלכלה בריאות וכו')-הייתם אוסף שבטים/חמולות עם בקושי קשר ביניהם.

      התגבשתם לעם רק בעקבות הציונות.
      תגידו תודה

      הגב לתגובה זו

    • אפילו שם ערבי לא היה לארץ הזאת (ל''ת)

      פּלסטַיין-שם, 18/11/07 18:42

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה רוצה להישאר - תישאר כתושב

      מיקי, 18/11/07 18:59

      אבל לא כאזרח עם זכויות.
      לפני 1948 לא ידעתם בכלל מה זו דמוקרטיה. אתה באמת חושב שהיהודים חזרו לארץ בה נולד הלאום שלהם לפני אלפי שנים כדי להקפיץ אותכם מימי הביניים למאה ה-21?
      אתה חושב שהדמוקרטיה הומצאה כדי לפרנס מוסלמים על חשבון אחרים?

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 88 עומרי צפון

      יוסף סגל יוסקה, 18/11/07 19:02

      עומרי זו מדינה יהודית.ומי שלא מוצא חן בעיניו,
      יכול לעבור לרשות הפלסתית.
      איש לא מגרש אותך מביתך ואיש לא יקח לך את רכושך. אתה פשוט אם אינך שבע רצון כאן במדינה היהודית תקבל את כל המגיע לך מהרשות הפלסתינית , האדא הו.

      הגב לתגובה זו

    • יש תנאים ללוקסוס שאתה רוצה !!!! (ל''ת)

      מדרוב, 18/11/07 19:14

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    הוצאתם את הדברים מהקשרם

    דני א, 18/11/07 18:14

    כוונתה לא שיעזבו ערביי ישראל אלא שלא יוכלו לדרוש לשנות את ישראל למדינה דו לאומית דמוקרטית זה לא מה שהופיע במגילת העצמאות.כמובן שהערבים בישראל לא יסכימו כי נדמה לכל הערבים שהם יצליחו בערמומיותם לסלק אותנו אך עוד צפויה להם הפתעה

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    גם יוסי ביילין ציוני-לא רק ציפי לבני! (ל''ת)

    ***************, 18/11/07 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    פלסטינים לפלסטין (ירדן) (ל''ת)

    אריק שרון, 18/11/07 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הלוואי, הלוואי שזה באמת יהיה כך. (ל''ת)

    אבי, 18/11/07 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הם נגד המדינה, בעד מדינה פלשתינית. שילכו לשם ייטב לכולם (ל''ת)

    יוסי, 18/11/07 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אין דבר כזה ערביי ישראל, יש פלסטינים. לא ככה ?

    חי חי, 18/11/07 18:09

    אבל ברצינות-תישארו.
    נו פרובלם.
    מיעוט במדינת העם היהודי, עם שוויון זכויות אזרחי.

    תרצו ביטוי לאומי מדיני?
    -במדינת פלסטין.

    הגב לתגובה זו

    • לא כך... כנס

      ערבי, 18/11/07 18:15

      תצא

      הגב לתגובה זו

      • אבל ככה

        מה לעשות, 18/11/07 18:29

        נכנסים יוצאים-נשאר ככה זה.

        הגב לתגובה זו

      • חחח (ל''ת)

        ., 19/11/07 05:16

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    לכל הערבים המלומדים ופחות מלומדים

    יפה, 18/11/07 18:06

    תלמדו קצת היסטוריה העולם קיים הרבה לפני הופעתו של מוחמד ודתות רבות התקיימו לפניו. בזמן שאבותיכם חיו במערות ואוהלים בחצי האי ערב לעם ישראל היה את בית המקדש בירושלים ואת הסנהדרין(לפחות מלומדים מכם)זה הכנסת של היום שבה שכנו 120 חברים תסביר לי ממתי אתם נמצאים בארצנו??????? ואם אפשר מתי אתם מסתלקים מארצנו??????????????????

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לבני בקטע הזה העם איתך

    איציק, 18/11/07 18:05

    תרימי את הכפפה ואת ראש הממשלה הבאה ל4 קדנציות.
    זה הפתרון המושלם לבעיית הבעיות של העם היהודי בציון!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ההתבטאויות של טיבי מלמדות למה אנחנו לא סובלים ערבים (ל''ת)

    שיפרא, 18/11/07 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מה הבעיה? יהודים בישראל, פלסטינים בפלסטין!

    א., 18/11/07 18:04

    ישראל תפרק את כול ישובי היהודים בגדה המערבית, ובמקביל יפורקו כול הישובים הפלסטינים בישראל.
    הבה נקים שתי מדינות ללא קונפליקטים פנימיים או חיצוניים:
    מדינת ישראל בה יחיו יהודים
    מדינת פלסטין בה יחיו פלסטינים, כגסטה נוספת נחבר להם את עזה עם הגדה על חשבון אדמתנו. כמובן שיהיו שינויי גבול דמוגרפיים אך התוצר הסופי יהיה 100% של שטח שנכבש יוחזר, רק לא תמיד אותה פיסת קרקע.
    בקיצור , אנחנו לא גזענים, אלה ריאלים ועל סמך ההיסטוריה יודעים שחיים משותפים בלתי אפשריים ולכן מחלקים את ''הרכוש'' בדיוק כמו בגרושין!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ערבי ישראל לא יכולים לרקוד על שתי חתונות

    אגריפס, 18/11/07 18:03

    הם מקבלים זכיות שוות, אבל לא משרתים, ומתנגדים לשירות לאומי. הם מתקבלים לאוניברסיטאות על בסיס אפליה מתקנת, ואח''כ מנפים שם דגלי פלסטין. הם נבחרים לכנסת, ואחרי זה, יוצאים ממנה מרגלים (עזמי בשארה). ערבי ישראל צריכים להבין שאם הם רוצים לחיות בישראל, המדינה היא מדינה יהודית. דגל אחד, שפה אחת, סמל אחד. ערבי ישראל יכלו לחיות כמיעוט, ולשאת הנטל של המדינה, על ידי שירות לאומי בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • הם יכולים! עובדה! היאהוד מאפשרים להם! (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 18/11/07 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מי שלא תומך במדינה יהודית שיעבור לממלכה ההאשמית

    אפי, 18/11/07 18:00

    שם יש רוב פלשתיני ונראה איזה כיף המלך הירדני יעשה להם שם...

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    טיבי, כדאי לך לברוח מכאן. הפצצה של ידידך אחמדינג'אד בדרך (ל''ת)

    וקח איתך את כל, 18/11/07 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עם של פרזיטים שהכל מגיע להם בלי חשבון לאף אחד!!!!!!!!!!!!111 (ל''ת)

    די - נמאסתם, 18/11/07 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    בארץ ישראל קם העם היהודי .....! ולא הערבי!!!!

    ש.לוין, 18/11/07 17:52

    מגילת הצמאות מדברת בעד עצמה הערבים אף פעם לא הסכימו לה. גם כשקיבלו בארץ חיים עם זכויות בלי לשרת בצבא. עכשיו רגע האמת- שתי מדינות לשני עמים הרי ערביי ארץ ישראל מגדירים עצמם פלסתינאים אז ... בבקשה לחבור לאבו שממו מאזן וחבורתו . מה אתה רוצה אחמד לך תהיה בפרלמאנט הפלסתינאי תעזוב אתנו לנפשינו .
    כל ערביי ארץ ישראל שירצו לחבור לפלסתינאים מוזמנים לעשות זאת ביום הכרזת העצמאות שלהם. אבל. מי שישאר במדינת ישראל יצטרך להיות נאמן ושותף מלא לחזון הציוני.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אם אמנם זו כוונתה הגיעה העת לבצע זאת (ל''ת)

    משה בודק, 18/11/07 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    נער שליח וסגן יו''ר הכנסת ???

    צלף, 18/11/07 17:51

    אני רוצה להבין , נער שליח זה הפך לסגנה של דליה איציק ? אני לא מאמין ! מה יהייה דליה ? זה החלום או שיברו ? ואני יצאתי למלחמה ואף הוצאתי את בני הלוחמים ואת / ם מכניסים את מושא שנאתנו לכנסת-ישראל ?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אם טיבי צווח אזי אולי זה טוב

    זמבי, 18/11/07 17:51

    אולי התעוררה לה היפיפיה הנרדמת ואיתה שאר הממשלה הנמה את שנתה , אבל לדעתי שום דבר ממס השפתיים הזה הבוקע ממשלת קדימה לא יבוצע אז ח''כ טיבי תרגע .
    אבל תבין ותפנים מר טיבי , זה שאתם גרתם כאן אתם הרי לא שייכים למקום הזה , אתם הייתם ערב רב שהגיע לכאן מן החורן , חיג'אז ,חצי האי ערב ועירק עם צבאות צלאח א' דין ואו צבאות הממלוקים ואו כאוכלוסיה אשר הוגלתה לכאן (כמו הסודנים) על ידיי האימפריה העותומנית (טורקיה ) ואבות אבותיכם היו וסלים או העבדים של הפחות בטורקיה .
    אז מה הדרישות והבירבורים חדשות לבקרים ? הגיע הזמן באם אתם כל כך רוצים את אהדת העם היהודי אזי תראו כי אתם נאמנים כלפי המדינה היהודית ולא כאלו הבאים לחרחר מזימות להשמדתה .
    ראה איך חיים היום הפוגרומציקים בפקיעין , הרי הם ואתם לא מתאוששים מפרעות אוקטובר 2000 אז תבינו העם היהודי למד ולומד לעמוד על דעתו ובאם המהנהיגות שלנו עדיין סופרת אתכם אזי האיש ברחוב מתרחק ממכם בצעדי ענק ,יבוא יום והממשלה הלפותה בצבתות בית המשפט העליון תשוחרר מכבליה אותו יום יהייה מר ונמהר כלפיכם .

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    Y NET ,ווואלה מצנזרים תגובות שבאות מימין

    אחד, 18/11/07 17:49

    Y NET ,ווואלה מצנזרים את רוב התגובות שתומכות בדעות מימין ,כדי ליצור רושם שרוב הארץהם בעלי דעות שמאלניות לכן אתר הבית שלי הוא NRG ואני קורא פירסומות רק ב NRG כי מי שלא רוצה את התגובות שלנו,גם לא יקבל את כספנו!

    הגב לתגובה זו

    • אחד צודק ynet רעים, כנסו כנסו כנסו

      שתיים, 18/11/07 18:10

      אני ימיני גבר לא כמו ynet אנשים לא נחמדים מצנזרים את הימין - היחידים שמבינים, מדינת משטרה, ynet פורעי חוק אני עובר ל- nrg שם יש כבוד לימין וחות מזה גם רציתי לשאול גם למה כל הכנסת ולבני לא מתייחסים יפה לערבים גם הם ימנים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה אנאלפבית או עושה את עצמך? (ל''ת)

        ., 19/11/07 06:25

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    ה''שבות'' לעמישראל, ה''שיבה'' לעמה פלסתיני...וחולוסתום אל סיפור. (ל''ת)

    כל עם בג'וחה, 18/11/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כול הכבוד ללבני

    חילוני ציוני, 18/11/07 17:48

    דברי אומץ ואמת!

    טיבי מקומך עם אחיך במדינה הפלסטינית ....אם יכולת לשמש שם כיועץ,אין מניעה שתחיה שם..אתה וכול החמולה שלך.
    לא רוצים ולא צריכים אתכם פה.!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כול הכבוד ללבני

    חילוני ציוני, 18/11/07 17:48

    דברי אומץ ואמת!

    טיבי מקומך עם אחיך במדינה הפלסטינית ....אם יכולת לשמש שם כיועץ,אין מניעה שתחיה שם..אתה וכול החמולה שלך.
    לא רוצים ולא צריכים אתכם פה.!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כול הכבוד ללבני

    חילוני ציוני, 18/11/07 17:48

    דברי אומץ ואמת!

    טיבי מקומך עם אחיך במדינה הפלסטינית ....אם יכולת לשמש שם כיועץ,אין מניעה שתחיה שם..אתה וכול החמולה שלך.
    לא רוצים ולא צריכים אתכם פה.!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מדינת ישראל= מדינת היהודים

    ציוני, 18/11/07 17:47

    מדינת ישראל זה המקום היחיד בו יהודים יכולים לחיות, לכן זה מגוחך ש ''פלסטנים''( אם יש דבר כזה) יגורו פה ברגע שתקום להם מדינה!
    אני כבר מזמן החלטתי שאני מצביע לליברמן וסוף סוף יהיה מנהיג שידאג לנו בלי לפחד מהשמאל ''יפה הנפש''~
    ע-ם י-ש-ר-א-ל ח-י!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    פלסטינים לפלסטין ויהודים לישראל! (ל''ת)

    מאיר, 18/11/07 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולי תפסיקו להגיד ערביי ישראל. זאת המצאה ישראלית. הם פלסטינים (ל''ת)

    ומקומם במדינת, 18/11/07 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לפחות היא מנסה לעשות צדק שלא רק לעם שלך תהיה פה מדינה. אתה וטייבה

    לפלסטין עכשיו!, 18/11/07 17:44

    לחפש במדינת היהודים יותר. זמנך תם. אתה גם גזען וגם רשע אם ברצונך להרוס לעם היהודי את המדינה היחידה שלו. לך. אנחנו לא צריכים אנשים רשעים כמוך במדינה שלנו!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    חשבתי שרע להם פה, לא? תקנו אותי אם אני טועה (ל''ת)

    תשובה, 18/11/07 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לטיבי וכמוך יש דירות בשדרות-מתאים לך?! (ל''ת)

    צ.משדרות, 18/11/07 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה בעיה טיבי?הפכת לחובב ציון? (ל''ת)

    מורה, 18/11/07 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    טיבי אין דבר כזה ערביי ישראל...יש פלסטינים .

    א.ב.ס.ט, 18/11/07 17:39

    אתה ושכמותך פלסטינים מוסלמים מקומכם מחוץ לישראל..
    מעולם לא היית נאמן למדינה ולהיפך...
    אתה ו''ערביי ישראל'' אינכם אלא סוס טרויאני הממתין ל''שעת כושר'' לתקוע סכין בגב המדינה.
    ככל שתוקדם ההיפרדות מכם סיכויי ההישרדות של עם ישראל גוברים.
    חוץ מלחלוב את כספי המדינה אתם לא מועילים בכלום...להיפך אתם כמסורת תומכים בכל מי שרוצה להשמיד את ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      מרדכי מיאמו, 18/11/07 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא לגרש - רק להפריד. תהיה לכם מדינה עצמאית פלסטינית

    עמי, 18/11/07 17:38

    וכך לא תטענו לקיפוח, תחיו על אדמתכם - איש לא יגזול ס''מ ממנה,
    תחיו עם אחיכם להם אתם עורגים ועליהם חולמים.
    תגשימו את החלום - הדלת פתוחה!
    קו הגבול יוסט ואתם תצורפו לאחיכם בשר מבשרכם!

    אז מה הבעיה?
    אתם מתנהגים כמו עבד שמסרב לצאת לחופשי ולהמשיך ולהיות נתון למרותו של אדונו היהודי ?
    מציעים לכם עצמאות תוך שמירה על זכויותיכם: קחו אותה ואל תדבקו למדינה היהודית שאתם כה שונאים!

    * * *

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי, נכון מאוד! (ל''ת)

      מ.מ, 18/11/07 17:52

      הגב לתגובה זו

    • עמי אתה נאיבי- הם רוצים להשמיד אותנו.

      זהר, 18/11/07 18:12

      הם לא יסכימו לשום הסדר שיפטור אותנו מהם, גם אם הם ימשיכו לסבול עוד דורות רבים. העיקר שלנו יהיה רע.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    טעות היסטורית היה סיפוחם ואיזרחם של הערבים שהם חלק מהעם הפלסטיני.

    הקול השפוי, 18/11/07 17:36

    היינו צריכים לתת להם מעמד זמני במדינת היהודים עד אשר יקימו את מדינתם.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ערבים- לערב(הסעודית). יהודים- לארץ ישראל. (ל''ת)

    הצדק, 18/11/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    טיבי ושות'--------------תהיה לכם אופציה לביטוי לאומי של 101% ! (ל''ת)

    רק אם תרצו-, 18/11/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אך אוסלו אוסלו.. .. .. תראו מה קרה כאן מאז!!! (ל''ת)

    חיים, 18/11/07 17:35

    הגב לתגובה זו

    • זאת המורשת. (ל''ת)

      מורשת, 18/11/07 18:27

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    סוף לסכסוך הוא פירוד מפליסטנאי ישראל והשטחים ומישראל!! אין מנוס!!! (ל''ת)

    דודי, 18/11/07 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    נכון אמרה ליבני

    מסכים, 18/11/07 17:34

    להתחיל בצווי גירוש

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בעד זכות השיבה: יהודים-לציון, ערבים-לערב.

    רמבו, 18/11/07 17:33

    לא למלחמות, כן-להגדרה עצמית.
    כל עם במקומו הראוי,
    ושלום על ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    דיברי אמת!!

    גלעד, 18/11/07 17:32

    דיברי ליבני הם הפיתרון העתידי הנכון לבעיית הלאום של הפלשתינים בארץ.
    זכותם לגור בארצנו אך מאידך חובתם ליהיות נאמנים למדינה, לכבד את המדינה וחוקייה ולהתאים את עצמם לסגנון וציביון המודרני דמוקרטי .ולא יישנה תמיד האופציה להגר לפלשתין!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אל דאגה,לבני תבהל ותיסוג כששופט כלשהו יעשה לה נו-נו.מאוחר יותר ..

    לטיבי ושו''ת, 18/11/07 17:32

    כדור השלג הלבן והטוב הזה,שהתחיל מתגלגל היום ,יצבור תאוצה ויפתור את בעיית הזהות האמיתית שלכם.לא עוד דגל כחול-לבן,לא עוד תקווה בת שנות אלפיים,שנמאסה עליכם ולא עוד תכנית לימודים שאינה לרוחכם.יום יבוא,ותחיו בצורה שלימה הרמונית ויציבה ,עם כל אחיכם לדגל,לדת,לאמונה ולחומוס המיוחד לכם.יללה חאפלה,סולחה.גם חוסיין יתרצה והרוטציה בין הבדואים של עבדאללה והפלשתינאים של טיבי והנייה קום תקום.

    הגב לתגובה זו

    • אלא אם פרידמן יעשה סדר בסמכויות בית המשפט.... (ל''ת)

      חיה, 18/11/07 18:14

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    טיבי רוצה תעודת זהות ישראלית ופלסטינית (ל''ת)

    מה רע?, 18/11/07 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ''אחריה'' ?? והוא לא מנבא את גירוש היהודים ???? (ל''ת)

    איש, 18/11/07 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    והנה ניסוח שיתאים לערבי ישראל

    אלכס, 18/11/07 17:31

    פלסטין - לפלשטינאים (אלה שבפלסטין בישראל ומחוצה לשתיהן)
    ישראל - לערבי ישראל ויהודי ישראל (אלה מבין היהודים שבינתים גרים כאן)
    והעצוב שכך כנראה יהיה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הערבים נשמעים בדיוק כמו לפני 60 שנה. הם עדיין רוצים את ה-כ-ל!!!!!!! (ל''ת)

    עמית, 18/11/07 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אין ברירה, צריך לרדת לרמה שלהם...

    היושב בשער, 18/11/07 17:29

    ובכן, אם מדברים על מי שהיה כאן קודם, הגיע הזמן שמישהו מהצד היהודי יאמר את הדברים הידועים לכל ילד: יהודים חיו בארץ הזאת בימי בית ראשון, כלומר כאלף שנים לפני הספירה, זאת ועוד, הייתה כאן מדינה יהודית, או אפילו שתיים. כך שטיבי יכול לשתות מהמים של עזה (גם זה ברשותנו בלבד, כי גם בעזה חיו יהודים עוד לפני הערבים) ולבלום את פיו הגדול.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    טיבי היקר!או אתם או אנחנו !אז אתם עתלה על סיירה ורווווחחח! (ל''ת)

    רוני, 18/11/07 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מתי ההיתם מדינה? תזכירו לי

    שיקה, 18/11/07 17:25

    חייתם במשך 700 שנה בארץ מדברית, צחיחה, נחשלת, שהחליפה שלטונות חדשות לבקרים...
    יש לכם 22 מדינות ערביות שונות ואפילו מדינה אחת שחולשת על שטחי פלשתין (ע''ע ירדן), יש מדינה שקוראים לה ישראל היא הדמוקרטיה היחידה באזור ונכון יש לה חסרון אחד דיי משמעותי בתור דמוקרטיה, היא המדינה היהודית היחידה במזרח התיכון!!!!!, אתם אלה שרוצים לבטל את זכותנו למדינה בה ליהודים תהיה אפשרות לחיות ללא פחד, פיגועים, מלחמות רדיפות וחוסר שיוויון לא הפוך... אל תתממו

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כנראה ,למרבה הצער,נותרתם מיעוט בתמיכת בג''ץ בלבד. (ל''ת)

    נציג הרוב החוקי, 18/11/07 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אין בעיה כל שונאי ישראל והמיחלים להשמדת-החוצה ואתה טיבי בראש הרשימה (ל''ת)

    תושבת שדרות, 18/11/07 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה קרה חמודים? פתאום אתם אוהבים את המדינה? כלכך רוצים להישאר כאן?

    איציק, 18/11/07 17:21

    רק לפני כמה זמן הייתם בסוריה ביקרתם את אסד.
    ולפני כמה זמן הייתם רובכם בהלוויה של ערפאת, והתגעגעתם ''למנהיג הדגול''.

    אתם צבועים, הרי אתם נלחמים שתהיה מדינה לפלשתינם, ורובכם מגדירים את עצמכם בראש ובראשוה פלשתינים, נכון? אז מה קרה?

    פתאום המדינה הזאת, היהודית, שאתם חותרים תחתה,נראית לכם מאוד טובה, הביטוח הלאומי, הסדר,המשכורות המסודורות,את זה שיש פה חופש ביטוי.

    ואני עוד הייתי בעדכם לפני ההיתנתקות, חשבתי אם נראה לכם מחווה טובה אתם תירגעו ונוכל לחיות בשלום, אבל למזלי נפקחו עיני.

    לכו מאיתנו, שתי מדינות לשני עמים, וכן ערבי ישראל אתם פלשתינים,אתם תהיו שם לא פה, ותלמדו לכבד ולהעריך את מה שהיה לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ערביי ישראל הם אורחים שלנו

    מני, 18/11/07 17:20

    וכאורחים הם צריכים להתנהג בשקט.מי שלא יינהג כך יעוף.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק. ואורחים לא אמורים למצוץ את הדם של המארחים (ל''ת)

      איתמר, 18/11/07 17:24

      הגב לתגובה זו

    • כמו שמתנחלים אזרחי פלסטין

      א, 18/11/07 17:32

      אם ערבים רוצים להיות אזרחים שלנו
      אז מתנחלים יהיו אזרחי פלסטין
      ואז יהיה עם אחד בתוך עם שני בשני
      המדינות
      ולא רק בישראל.....

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    למעשה אין מחלוקת כי ערביי ישראל ביקשו שנכנה אותם פלסטינים, בבקשה. (ל''ת)

    עמיחי, 18/11/07 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה בדיוק הבעיה?

    עדיאל, 18/11/07 17:17

    אם אני אני לא טועה מגאדלה או אחד מהחכי''ם הערבים אמר לפני כמה ימים שהוא קודם כל מוסלמי ורק אחר כך שר בממשלת ישראל, ואין לא שום בעיה עם זה. אז גם ישראל היא קודם כל יהודית ורק אחר כך דמוקרטית. אז מי שרוצה לקבל את העקרון הזה, אהלן וסהלן , אחרת יש מקומות אחרים לגור בעולם הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אין מנוס מלומר את האמת!! ערביי ישראל הם צד בפתרון הבעיה מהשורש (ל''ת)

    דודי, 18/11/07 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הסבר דברי לבני לערבים (ויהודים) שמשתדלים לא להבין

    מוטי, 18/11/07 17:16

    מדינת ישראל - הפתרון הלאומי לעם היהודי.

    מדינת פלסטין (אם ובאשר תקום) - הפתרון הלאומי לעם הפלסטינאי.

    המשמעות לגבי ערביי ישראל היא לא שיצטרכו לעבור למדינה האחרת.
    המשמעות היא שאם ירצו לממש את זכותם למדינה משלהם, יהיו זכאים לעבור לפלסטין.
    אם ירצו להישאר בארץ, יאלצו לוותר על כך.

    לא תהיה מדינה אחת ללאום הפלסטינאי ואחת לשני הלאומים.

    זכות השיבה תהיה ליהודים - לישראל ולפלסטינאים - לפלסטין.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ישראל ליהודים ופלסטין לערבים! מה רע בזה? (ל''ת)

    אבי, 18/11/07 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יאאלה תארוז תיק (ל''ת)

    אזרח, 18/11/07 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    צדקה ליבני,ערביי ישראל והשטחים מיקשה אחת הם!! פתרון אחר אין!!! (ל''ת)

    דודי, 18/11/07 17:12

    הגב לתגובה זו

    • ההיסטוריה תשפוט אחת ולתמיד ותביא סוף לסכסוך!! פירוד יהודים מערבים (ל''ת)

      דודי, 18/11/07 17:27

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    זה לא גרוש,זה פינוי פיצוי,זה התנתקות.

    למה להעצים, 18/11/07 17:12

    כל דבר הוא מעצים רק בכיוון אחד.
    עוברים דירה.
    גם גוש קטיף עברו דירה.
    עם אוטובוסים,עם חיבוק.
    למה,אחמד טיבי לא יכול?

    הגב לתגובה זו

    • שכחת התכנות- הערבים יתכנסו בפלסטין. (ל''ת)

      נעם, 18/11/07 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    גירוש יהודים - כן. גירוש ערבים לא ????

    יקי, 18/11/07 17:12

    רוב מוחלט של החכים בכנסת תומך הצורה כלשהיא של העברת הערבים לשלטון הרשות.

    מה פתאום כעת הערבים מתנגדים? הרי לא דורשים מהם חס וחלילה לעקור מבתיהם?
    למה - יותר טוב להיות סוג ב אצל היהוד מאשר סוג א אצל החמאס?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אף אחד לא מגרש אתכם-תשארו במדינת ישראל

    רק אם, 18/11/07 17:11

    ביטוי לאומי/מדיני מבחינתכם מעל הכל-יש לכם עוד אופציות..תהיה לכם מדינה פלסטינית מעבר לגבול.
    תבחרו כרצונכם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לח''כים הערבים

    עפר, 18/11/07 17:11

    אתם והדתות שלכם, עם כל הכבוד
    הגעתם הרבה הרבה אחרינו לארץ
    הזו!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    דבריה לא הובנו כראוי, היא התכוונה שהפלשתינים ''שלנו'' יעברו התכנסות (ל''ת)

    יאללה חברים,,, 18/11/07 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מדינה ליהודים

    מלכיאל, 18/11/07 17:10

    מר טיבי ברגע שאני כיהודי אוכל להכניס ספר תנך לסעודיה אני יצטרף אילך למאבק נגד אמירתה של ליבני

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    דברי אחמד טיבי

    eli, 18/11/07 17:10

    התנגדותכם למדינה יהודית רק מצביעה על רצונכם .בקשתם מדינה אחת והרי לכם 4 מדינות:
    1.ירדן
    2.עזה
    3.י''וש
    4.ישראל בשלבים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אחמד טיבי, מה הלחץ? חשבת שהיהודים יאפשרו לך לקיים 2 מדינות לעם אחד? (ל''ת)

    המשולש,ואדי ערה, 18/11/07 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הם קוראים לנו מהגרים חצופים

    מוחמד, 18/11/07 17:09

    צודק מוחמד ברכה: הערבים/הפלשתינאים אכן לא היגרו לשום מקום...
    הם היגרו ל-כאן! זהותם הקולקטיבית כעם השייך לכאן מתגבשת רק בעשורים האחרונים, בעזרתנו.
    אנחנו- לעומת זאת- נולדנו כאן, או חזרנו לכאן.
    אם נחזור לחייבר בערב הסעודית- אולי אפשר יהיה לאמר שהיגרנו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    השמאל הישראלי הוא השמן

    מתן פרי, 18/11/07 17:09

    של ציר הרשע העולמי. השמאל הישראלי הוא חלק בלתי נפרד מציוויליזציית בין-לאדן ויאסר ערפאת וממאבקה בעולם החופשי. בסוף המלחמה רק צד אחד ישרודי - או האנשות המערבית או זרע הברברים החייתי והשמאל הישראלי, שעד מהרה יחוסל פיזית על-ידי שותפיו צמאי הדם. האם זו נחמתנו?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ללא יוצא מן הכלל נכנסו לכאן בזמן המנדט

    כל תושבי אום אל, 18/11/07 17:07

    בניגוד לחוק המנדטורי ממדינות אלה ולפי סדר מספרי זה: תימן, סעודיה, מצרים, סוריה, ירדן. למה טיבי מספר שהוא היה כאן קודם?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ולכן אנחנו נשאיר אותכם במקומכם

    ji, 18/11/07 17:07

    ורק מי שישלם לכם ביטוח לאומי יהיו הפלסטינים
    סוף כל סוף תהיו האדונים

    הרבה בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רק אחמד טיבי מותר לו לקרוא את התגובה הזו...

    מתעסק בתקשורת, 18/11/07 17:06

    טיבי.... תגובה זו היא שלך אני בטוח במליון אחוז שתקרא אותה....
    אני מתעסק בתקשורת ושקראתי את ההודעה של לבני ב NRG התערבנו שאחמד טיבי, מרוב שהוא מתעסק רק בלהוציא תגובות לעיתונאות, יהיה זה הראשון שיגיב... והנה זה אכן קרא.
    טיבי עצה קטנה, תעשה מצווה ותתעסק בדברים יותר חשובים מלכתוב תגובות ולהתעסק רק איך שהשם שלך יופיע בתקשורת ... וכמובן כל מה שאתה יכול לעשות הוא שני דברים: א' לגנות ב' לתמוך ....
    אל תדאג ד''ר טיבי לא לבני ולא כל העולם יוציאו אותך מביתך זה אך ורק פוליטיקה וקשקוש.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ערבים יקרים-המוטיבציה היחידה שלכם זה לפרק זהות לאומית של יהודים

    שום דבר אחר!, 18/11/07 17:06

    לא מעניין אתכם לחיות במדינת לאום פלסטינית-5דק' מכ''ס, מעבר לקו הירוק, ע''י מעבר לשם (הזדמנות לחיות ב 100% בשביעות רצון לאומית,פרטית וכו').

    לא מעניין אתכם להגשים את הנ''ל, בלי מעבר, יחד עם האדמות להסתפח למדינת פלסטין.

    או להישאר בישראל, כמו עד עכשיו, כמיעוט לאומי.

    כל הנ''ל לא מעניין אתכם.

    הדבר היחיד שמעניין אתכם--לפוגג את היהודים מביטוי וזהות לאומי/מדיני .

    אין לכם בעיה עם מה שיש או אין לכם--יש לכם בעייה עם מה שיש ליהודים !

    ליהודים יש פה זכויות לאומיות לגיטימיות, כמו לפלסטינים.
    לא פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    טיבי

    בודהה, 18/11/07 17:04

    אינני יכול להתעמת איתך, אבל אם הערבים לא יתנדבו לשרות לאומי - אכן הם יהיו אזרחים סוג ב'.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''הפלסטינים חזרו בהם מכל ההסכמות בניסוח ההצהרה המשותפת

    אולמרט מתפאר, 18/11/07 17:03

    גורמים מדיניים בירושלים אומרים כי המשא ומתן חזר לנקודת המוצא. להערכתם, לא תוצג הצהרה משותפת באנאפוליס


    ''הפלסטינים חזרו בהם מכל ההסכמות בניסוח ההצהרה המשותפת לקראת ועידת אנאפוליס, והמשא ומתן הישראלי-פלסטיני לגבי ההצהרה עדיין נמצא בעמדת המוצא''. כך הודיעו היום (ראשון) גורמים מדיניים בירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    השתגעו חברי הכנסת הערבים !!!!!!!

    יוסי, 18/11/07 17:02

    מי רוצה לזרוק אתכם , מי ?????


    הרי אתם רוצים לזרוק את היהודים לים .

    אני לפחות דור שישי בארץ, ואולי יותר.
    אז מקומי פה לפניכם, או ליתר דיוק יחד איתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ויפה שעה אחת קודם!!! (ל''ת)

    ישראל, 18/11/07 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לשלול זכות כהונה בכנסת ישראל

    ציונות, 18/11/07 17:01

    למי שאינו מכיר במדינת ישראל שהיא יהודית - למי שעדיין לא הבין!

    איך אנשים כאלה שהם בגדר של אוייבים יושבים שם בכנסת ישראל?!

    מאז ועד היום הערבים רצו ורוצים לזרוק אותנו לים - והשמאל את זה עדיין לא הבין...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    טיבי, אתה וחבריך במפלגות הקיצוניות, הרווחתם את זה ביושר. (ל''ת)

    אזרחית, 18/11/07 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אנו מלח המלחים של הארץ.... כנסו

    ערבי שוחר שלום, 18/11/07 16:58

    עמדתך (לבני) ועמדת שכמותך היא עמדה של נודד שאין לו אחיזה במולדת ולכן יכול ללעבור ולהעביר עמים ממקום למקום בהבל פה.

    ואם יציעו לרוב המגיבים-מתלהמים כאן סל קליטה ועבודה בקנדה הם ירוצו לשם לשם...

    ואילו אני הנטוע בארץ הזו אלפי שנים אישאר כאן (עם אותם יהודים שפויים אוהבי הארץ) ולא הימין הסהרורי

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא נטוע כאן ולא שיך לכאן על פי כל אמת מידה. לא תועיל לך (ל''ת)

      הסטוריה משוכתבת, 18/11/07 17:25

      הגב לתגובה זו

      • כימני מובהק, אין לי בעיה איתו ועם עוד ששת הערבים שוחרי השלום. (ל''ת)

        שלום ואהלן, 18/11/07 17:38

        הגב לתגובה זו

        • לפי הטוקבקים זה נראה כאילו יש גם רק 6 יהודים שוחרי שלום.

          אחמד, 19/11/07 06:31

          התקשורת תמיד מראה את הקולניים והמתלהמים ולכן אתם היהודים בטוחים שיש רק שש ערבים רוצי שלום ואצלנו הערבים אנשים בטוחים שיש רק שש יהודים שוחרי שלום. תהיו יותר חכמים מזה ותדעו שמה שמראים בתקשןרת זה לא בהכרח המציאות.

          הגב לתגובה זו

    • אתה מיותר פה

      ולדימיר, 18/11/07 17:39

      אנחנו צאצאים של האוכלוסייה המקורית פה. אתה צאצא של כובשים. לא יעזור לך כלום. בארץ היהודים תהיה יהודי או לך לעזזאל לאחת הארצות הערב. לא נולדתי פה, אבל זאת הארץ שלי ולא שלך.

      הגב לתגובה זו

    • פלסטין מעבר לקו הירוק זה פתאום לא ''הארץ''?

      אבל לא חובה!, 18/11/07 17:40

      פשוט מתן ביטוי וזהות לאומית לכל עם במדינתו.
      בישראל תשארו מיעוט לאומי כמו עד עכשיו,לא קרה כלום.

      מדינת לאום לעם היהודי-זה לא ''ימין וציפי לבני'' זה גם ביילין וכו'

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    טיבי אתם מותחים יותר מדי את החבל וזה מאוד חבל (ל''ת)

    דני, 18/11/07 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מדוע גירוש יהודים כשר ??? (ל''ת)

    מוטי, 18/11/07 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הרי אתם הפלשטינים טוענים שאין דבר כזה ערביי ישראל.אז מה הבעיה.לכו (ל''ת)

    למדינה שתוקם, 18/11/07 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אחמד? מה אתה אומר? הייתם תחת שלטון ירדן אז תחזרו לירדן ומהר. (ל''ת)

    מני, 18/11/07 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אולי הערבים היו כאן לפני ליבני אבל לא לפני היהודים התנכיים (ל''ת)

    ולראיה התנך, 18/11/07 16:55

    הגב לתגובה זו

    • אבל הכנענים היו לפנינו , אז אנחנו חייבים להם לא ?? בוא נחפש אוותם. (ל''ת)

      כגד, 18/11/07 17:33

      הגב לתגובה זו

      • הכנענים לא שרדו, חבל. (ל''ת)

        קורא, 18/11/07 17:54

        הגב לתגובה זו

        • אל תהיה כל כך בטוח. מואהאהאה (ל''ת)

          כנעני, 19/11/07 06:33

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    2 מדינות לשני עמים

    א, 18/11/07 16:51

    ולא מדינה וחצי לעם אחד(ערבים)
    וחצי לעם שני(יהודים)

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון 22.5 מדינות לעם אחד (ל''ת)

      וחצי מדינה לשני, 18/11/07 17:10

      הגב לתגובה זו

      • הוא מתכוון 23.5 לעם אחד ו0.5 לעם האחר (ל''ת)

        22 מדינות, 18/11/07 17:34

        הגב לתגובה זו

        • טעית בחשבון: התכוונת 22.5 מדינות (ל''ת)

          אבשלום, 19/11/07 06:33

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    לערבים יש 22 מדינות- שיגורו בהם! (ל''ת)

    לנו יש מדינה, 18/11/07 16:50

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג ! ליבני קשקשנית ! היא לא חושבת לפני שהיא מדברת !!!! (ל''ת)

      כלומניקית, 18/11/07 19:24

      הגב לתגובה זו