• 105.

    ציפי לבני, ראש הממשלה הבאה של ישראל, יישר כח!!! (ל''ת)

    יישר כח!!!, 19/11/07 17:57

    הגב לתגובה זו

    • חבל שלמטומטמים אי אפשר ליישר את (ל''ת)

      המוח וכך, 19/11/07 18:18

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    מה אתם רוצים בדיוק שיקום פה בוסניה וסרייבו (ל''ת)

    זה מה שאת, 19/11/07 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    כולה כסת''ח, רעש וצלצולים

    קיד וקסידי, 19/11/07 17:15

    מה היא - כבר יודעים,
    השאלה רק המחיר: סגן רוה''מ, רוה''מ משנה, ראש סיעה וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    היא כול כך צודקת, רק אנשים עיוורים לא יכולים לראות!!

    לבני אישה חכמה!, 19/11/07 12:19

    לפינס והשמאל, ח''כ לבני אישה חכמה ונבונה יותר מכולכם!!

    הגב לתגובה זו

    • כל כך חכמה - שמוכרת את המדינה בנדיבות לב

      שכזאת, 19/11/07 17:35

      המדינה הפלסטינית שתבלע את מדינת ישראל. ככה זה שהחוכמה כבר נוזלת.

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    משל הצפרדע...

    רוני, 19/11/07 12:13

    .

    הגיע הזמן שנפתח את העיניים ונראה את המציאות כפי שהיא :

    אנו היהודים במדינה חיים במרחב האיסלמי שלא מוכן לקבל את המצאותינו כאן,ורואה בנו נטע זר, שריד קולוניאליסטי מהמאה הקודמת שיתאדה וייעלם מהאזור כמו כל האימפריות מהבריטית עד לצלבנית.

    עפ''י אותו היגיון הערבים אזרחי ישראל -שמשום מה מכונים ערביי ישראל,הם מגדירים את עצמם כפלשתינים שחיים בישראל - ולא רואים עצמם כישראלים.

    לעת עתה הם נהנים מכל מה שישראל כמדינה דמוקרטית ומתקדמת יכולה להציע (חינוך,בריאות,סעד וקצבאות וכד'.) בניגוד למדינות הערביות השכנות ובוודאי הרשות הפלשתינית.אך אט אט הם מתחילים להשמיע זמירות על אוטונומיה תרבותית,על הזדהות עם אחיהם, וחלקם אף משתתף בפעילות ביטחונית עוינת נגד המדינה.

    על גל הפשיעה הגואה המופנה כנגד האוכלוסיה היהודית אנו יכולים לראות ולשמוע בכל מקום ברחבי הארץ.

    אך הבעיה הגדולה היא הדמוגרפיה - עפ''י נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה,האוכ' הערבית בתחומי מדינת ישראל מכפילה עצמה כל 20 שנה,מאידך האוכ' היהודית מכפילה עצמה כל 40 שנה(למרות העליה). כך שבעוד שנים לא רבות עפ''י יחסם באוכ' יהיה להם ייצוג הולם בכנסת,ואז זה סופה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.



    קראו,חישבו,הפנימו...והסיקו מסקנות :



    ניסוי ראשון

    1 . בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים רותחים, בידך השניה צפרדע .





    2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.





    3. מה היא עושה?



    ברגע שרגליה חשות במים הרותחים היא קופצת את קפיצת חייה ויוצאת מהסכנה.



    ניסוי שני





    1. בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים פושרים, בידך השניה צפרדע.





    2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.





    3. מה היא עושה?



    ברגע שרגליה חשות במים הפושרים היא נשארת במים ומשתכשכת להנאתה.



    אבל





    4. מתחת למחבת דולק נר, ומחמם את המים לאט ובהתמדה.





    5. המים בטמפרטורה של 35 מעלות - מה עושה הצפרדע?



    משתכשכת.





    6. המים בטמפרטורה של 45 מעלות - מה עושה הצפרדע?



    לא נעים לה אבל היא עדיין משתכשכת.





    7. המים בטמפרטורה של 55 מעלות - מה עושה הצפרדע?



    היא בקושי נושמת וקשה לה לזוז אבל היא עדיין במים.





    8. המים בטמפרטורה של 65 מעלות - מה עושה הצפרדע?



    מתבשלת במים ללא רוח חיים.



    אז למה היא לא קופצת?



    היא לא קופצת כי:





    היא לא מרגישה שהיא בסכנה .





    המציאות אמנם השתנתה והיא הרגישה משהו אך לא הבינה .





    כשהמצב היה חמור וקיצוני היא כבר היתה במצב של חוסר אונים .



    מוסר השכל:



    כולנו דומים לצפרדעים.



    הטבע יצר אותנו מוכנים לזיהוי סכנה מיידית ובעלת עוצמה ואז אנחנו מוכנים להתמודד מיידית או לברוח.



    אבל אנחנו עיוורים לשינויים וסכנות שמתפתחים בהדרגה.



    אז הפסיקו לבלוע צפרדעים ותתחילו לשנות!!!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד, אהבתי את המשל !! (ל''ת)

      איתי, 19/11/07 12:39

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    עצם קיומנו מעורר אצלם זעם

    גרשון הזועף, 19/11/07 10:23

    עצם קיומנו מעורר אצלם זעם.
    אבל פתרון למצבם הם לא קיבלו ולא יקבלו. לכן גם עוד חמישים שנה מדינת ישראל תבנה חלליות והפלשתינים ישליכו אנשים מהגגות.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    זה מקובל בעולם בפתרון סיכסוכים עקובי דם

    דבורה, 19/11/07 09:12

    מאז מלחמת העולם השניה הפתרון בהרבה סכסוכים עקובי דם כלל בין היתר העברת אוכלוסיות שגרו במקום הרבה דורות.

    לדוגמא, הפיתרון אחרי מלחמת העולם השניה של העברת גרמנים מפולין לגרמניה, הגרמנים שהועברו חיו דורות רבים בפולין לפני העברתם.

    דוגמא נוספת, הפתרון לסכסוך בקפריסין כלל גם העברת אוכלוסיות שלמות שגרו זמן רב במקום שממנו הועברו.

    לכן, זה בהחלט אפשרי, כחלק מפתרון הסיכסוך הישראלי פלסתינאי, שאוכלוסיות שלמות יועברו ממקומן למרות שהן גרו במקום שממנו הועברו דורות רבים

    הגב לתגובה זו

    • נכון,וזה בעצם הפיתרון האמיתי היחיד. (ל''ת)

      אין פיתרון אחר, 19/11/07 18:16

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק בשביל זה עשינו את ההתנתקות! (ל''ת)

        ברוך השם, 25/11/07 00:35

        הגב לתגובה זו

  • 98.

    עצם העובדה שאת אומרת מדינה פלסטינית - זה כבר מכירת (ל''ת)

    המדינה, 19/11/07 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    גם אני זועם

    דן, 19/11/07 06:23

    למה לא הציעו את זה קודם ?
    אני יודע שהתגובות יגיעו שאני גזען , ושונא ערבים ובעד טרנספר , יכול להיות שיש צדק במה שיגידו אבל אני בסה''כ רוצה לחיות בארצי ובמודלתי בשלום , ואם נשים לב למה שערבי מדינת ישראל עשו למען השלום כנראה שלא תהיה לנו בררה רק ליפרד , שזה כנראה גם המשאלה של ערבי מדינת ישראל אשר קוראים לעצמם בגאווה ( ולמען ההגינות בצדק) פלסטנים תושבי ישראל , אין לי כוונה לפנות אותם מביתם פשוט נשנה את גבולות המדינה , תושבי המשלוש ואזור ועדי ערה ישארו בביתם אבל יעברו להיות תושבי פלסטין .

    הגב לתגובה זו

    • אני בעד שערבי ישראל ילכו לשם

      פצצת אטום, 19/11/07 09:32

      אני מוכן לתרום לנושא, אתה יודע מה קורה בחיפה עזה קטנה

      הגב לתגובה זו

      • אני גם חיפאית ודווקא הדו קיום נעים ונחמד (ל''ת)

        יעל, 19/11/07 12:40

        הגב לתגובה זו

  • 96.

    יכול להיות שליבני חותכת ימינה לעקוף את ברק שעקף את ביבי מימין?

    יגאל כהן, 19/11/07 01:26

    אני כמעט בטוח שלא.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    היא צודקת לחלוטין ! (ל''ת)

    מירו, 19/11/07 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    כל מי שחושב שרק לעם הפלסטינאי יש זכות הגדרה עצמית הוא פשיסט (ל''ת)

    די לצביעות, 18/11/07 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    גזר דין מוות על ישראל (ל''ת)

    Ahmad, 18/11/07 23:46

    הגב לתגובה זו

    • Ahmad sweety - go to Gaza to be with your brothers

      Moshe, 19/11/07 02:53

      and see what love is all about

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו נמצא אותך ונראה אותך רושם או אומר את זה (ל''ת)

      100% ציוני בדם, 19/11/07 06:43

      הגב לתגובה זו

    • זה נשמע לי כמו סתם מסית ימני שרוצה לעורר פרובוקציה (ל''ת)

      ., 19/11/07 08:36

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    אלה בכוח רוצים להדבק לנו לתחת

    אבו מנדבושקס, 18/11/07 23:20

    לבטל להם את האזרחות עם יהיה הסדר, או אוטנומיה.

    הגב לתגובה זו

    • I call this tough love

      Baruch, 19/11/07 02:54

      The Israeli Arabs cannot have it both ways, they are going to reunite with their Palestenian brothers and sisters and get the hell out of Israel

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    האם יש צודק יותר מיכך, מה הערבם מנסים לערער פה משהו?

    pini, 18/11/07 22:36

    מדינה אחת ויחידה ליהודים, אמת ויציב. ועשרים ושתיים מדינות,
    לכל הערבים כמובן שגם אלה החיים בתוך מדינתינו ואינם נוטים להכיר בה כמדינת היהודים, יש בעיה חמורה. אך זו היא בעייתם. הרי ערביי כל ארצות אירופה, ארצות אמריקה,
    אוסטרליה ועוד... הם דיירים שם באישור הרשויות. ולא יותר מיכך.
    כאן אין שום חדש, אין בכלל ויכוח על כך. ושירגעו מיד אלה המעוניינים להמשיך ולחיות כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ההתבטאות כלפיי ערביי ישראל-הפעולה המוצלחת ביותר שלה ולצערי-היחידה. (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 18/11/07 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    היא היתכוונה שערביי ישראל גם יהיה להם מדינה?

    Avi Ecuador, 18/11/07 20:30

    או אולי שישרפלסטין תהיה המדינה שלה, לא הבנתי

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    את פשוט מכשירה את הקרקע למדינה פלסטינאית - רק נאיבים (ל''ת)

    לא מבינים, 18/11/07 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    את פשוט מנסה לשחק משחק כפול - ולדחוף לנו מדינה פלססטינית

    מהדלת האחורית, 18/11/07 20:23

    דבר. הרי זה ברור כשמש שהערבים שגרים במדינה גם אם יגרדו אותם בשפכטל לא יצאו. יעוררו את כל דעת הקהל בעולם שאנו עושים להם טרנספר. ככה שאל תנסי לעבוד עלינו.
    ולהקים מדינה בתוכנו זה אסון לאומי לשמו. ורק עיורים לא רואים. או מטומטמים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הנאכבה היא רק עניין של זמן. תודה לטיבי . תודה לדהאמשה. (ל''ת)

    יושקו, 18/11/07 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    קבלו את הדברים במובן ובפן החיובי (ל''ת)

    lina, 18/11/07 20:07

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תזכרו . benzi. a אומר לכם ציפי ליבני היא ראש הממשלה הבא !

    benzi. a, 18/11/07 20:03

    לא ביבי שמיבי ולא ברק . ציפי היא הדומיננטית והיא שתוביל בבחירות הבאות . ימים יגידו ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כדי שתחכימי כדי שתלמדי - שהערבים חיים על שני דברים עקרוניים (ל''ת)

    כבוד ואדמה, 18/11/07 20:02

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך להכליל, אני יכול להגיד את זה על המתנחלים גם. (ל''ת)

      בני, 18/11/07 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    תגובות השמאל מזעזעות

    שמאל שפוי, 18/11/07 19:59

    אם במונח של הקמת מדינה פלסטינית אתם לא מתכונים לשתי מדינות לשני עמים אז אתם מבצעים הונאה חמורה של הציבור בארץ ומשמשים כלי שרת בידי שונאי ישראל להביא להשמדת המדינה. די לפוסט ציונות.
    מדינת לאום יהודית בצד מדינת לאום ערבית פלסטינאית או שלא צריך תהליך שלום

    הגב לתגובה זו

    • שתי מדינות לאום כן - גרוש וטרנספר לא.

      מאיר, 18/11/07 21:07

      ולפני שתתחיל בהטפה אז כן, אני בעד שמתנחלים ישארו תחת ריבונות פלשטינאית - כמו הערבים הישראלים אצלנו.

      הגב לתגובה זו

      • Arabs go to Palestine, Jews in Israel

        Ahmed, 19/11/07 02:57

        Great fences make great neighbors

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    מה בדיוק נראה לך - שתקימו פה מדינה פלסטינית וערביי ישראל (ל''ת)

    יעברו אליה, 18/11/07 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    זו עובדה,כהנא גנדי וליברמן צדקו,צודקים ויצדקו.הפלשטינים לעולם לא (ל''ת)

    יכירו בישראל, 18/11/07 19:29

    הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שגנדי יעלב שאתה שם אותו לצד כהנא (ל''ת)

      רפול, 18/11/07 20:11

      הגב לתגובה זו

      • אתה מתכוון לגנדי ההודי כן? :P (ל''ת)

        שניחהם פשיסטים, 19/11/07 12:42

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    אז המונח ''מדינה יהודית'' שהעקשת עליו זה רק כסות לטרנספר?

    ---, 18/11/07 19:24

    חוץ מזה אם לדייק גברת לבני, אז הניגוד של שתי מדינות לאום זה מדינה אחת של כל אזרחיה. אולי זה כבר עדיף על ההצעות הגזעניות שלך.

    הגב לתגובה זו

    • ליהודים יש זכות למדינת לאום!!!!! (ל''ת)

      חד וחלק, 18/11/07 19:58

      הגב לתגובה זו

      • ברור, אין ויכוח. כל עוד זה לא משמש כהצדקה לטרנספר. (ל''ת)

        שמאל ציוני, 18/11/07 21:09

        הגב לתגובה זו

    • זה לא טרנספר,זה התכנסות והתנתקות. (ל''ת)

      צריך לדבר נכון, 19/11/07 08:39

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אם זאת הכוונה ב''מדינה יהודית'' גם הרצל היה מתנגד להגדרה :\\ (ל''ת)

    ציוני אמיתי, 18/11/07 19:18

    הגב לתגובה זו

    • הרצל לא ידע על הג'יהאד העולמי,השהידים ומלחמת 100 השנים... (ל''ת)

      נאו קונסרבטיב, 18/11/07 21:49

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    אם זאת הכוונה שלה מאחורי אנאפוליס אז זה מצדיק את התנגדות ערבי ישראל (ל''ת)

    דן, 18/11/07 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ארופה בצפייה (ל''ת)

    אדם, 18/11/07 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ובתנאי שיום אחד אחרי אנאפוליס את מעיפה את ערביי ישראל לעזה......... (ל''ת)

    ג'ינג'י, 18/11/07 18:46

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הערביים יהיו בארץ לנצח.... (ל''ת)

    אדם, 18/11/07 18:45

    הגב לתגובה זו

    • אבל יהיו אזרחי פלסטין ויצביעו שם לפרלמנט (ל''ת)

      או שיהיו נאמנים, 18/11/07 19:59

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    ערביי לנצח (ל''ת)

    אדם, 18/11/07 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הכל משיקולי בחירות

    שקוף, 18/11/07 18:28

    בתקופת הבחירות (לבני ופואד בטח יודעים דברים שאנחנו לא יודעים), כולם לובשים חליפה כתומה.
    אחרי הבחירות הם חוזרים לסורם.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כל הכבוד

    C, 18/11/07 17:34

    צודקת במאה אחוז
    וכשם שערביי ישראל חיים כאן ומשלמים מיסים לישראל שהמתנחלים
    ישלמו במדינה שלהם מיסים בפלסטין

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא מספיק שאנחנו החצופים מקימים להם מדינה

    אורי, 18/11/07 17:20

    אנחנו גם נותנים לערבים לחנך אותנו ולשכתב את ההיסטוריה.
    וואללה, אולי עדיף על עודף דמוקרטיה, וריפורמה יקרה בחינוך.
    או שזו הריפורמה של יולי תמיר?

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מה ... מההה.מההה. כנסו

    תושב ואדי עארה, 18/11/07 17:19

    ציפי .. לא יעזור לך כלום.. בואי כל שבת לואדי עארה ותשאלי את כל היהודים שעוברים בכביש ועושים בו פקק ממגידו עד ברקאי מי מוכן מהם לוותר לך על החומוס שהוא אכל בבוקר באום אל פחם או על הבייגל שהוא קנה מהילד ששכר את תחנת האוטובוס למלאכה, בשביל ההצעה שלך הם יצטרכו לעשות סיבוב גדוווול בשביל להגיע הביתה מוקדם, לא יעזור לך כי ואדי עארה זה הציר של המדינה, ולא מפריע לנו שעוברים בו כל יום ובלי תקלות בכלל , רק תעשו לי טובה בשבת תנו לי זכות קדימה לצאת כי צומת הכפר לא מרומזרת ואני אתקע הרבה שעות בגללכם, אהלן וסהלן בכוולם

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת, תושב ואדי ערה

      מרכז ונהיה שפוי, 18/11/07 17:44

      הרעיון הוא שהואדי יתפנה, ויעבור לחלק המזרחי של ארץ ישראל כפשרה , ולא יהיו יותר מהומות וחסימת עורק מרכזי במדינה,
      תשאל את כל השכנים שלך את חמולת ג'בריאן , ושאר החמולות למי הם שומרים אמונים, למדינת ישראל או לפלסטין אם תקום?
      אז תתחילו לארוז,

      הגב לתגובה זו

      • אני תושב תל אביב ומוותר על החומוס וכו' וגם על ה וואדי עארה (ל''ת)

        והבנתי גם הבנתי, 18/11/07 20:04

        הגב לתגובה זו

    • מוכן לוותר על החומוס והבייגלה עד יום מותי (ל''ת)

      מוכן לאכול חול, 18/11/07 17:48

      הגב לתגובה זו

    • אהלן וסהלן גם לך, אוהבים אתכם ואל תתבאסו מהחמישה ימנים שכותבים פה (ל''ת)

      את כל, 19/11/07 12:44

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    ציפי לבני אמרה את האמת רגע האמת הגיע שתי מדינות לשני עמים

    שתי מדינות !!!!, 18/11/07 17:18

    ערביי ארץ ישראל חייבים לחבור לפלסתינאים ביהודה ושומרון ועזה הם צריכים להעביר את כל הכפריפם שלהם לשם יש מספיק מקום ביהודה ושומרון להעתיק את כל כפרי הגליל הנגב והמשולש . אין להם מה לחפש כאן לכשתקום מדינה פלסתינאית . נאמנות צריכה להיות מוחלטת לא חלקית הם לא יכולים להינות משני עולמות , אז הברירה היא לעבור לשם.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    נתת לערבים יד הם רוצים את כל הגוף

    א, 18/11/07 16:50

    תומכי הנסיגות
    נתתם אצבע רוצים את כל היד.
    נתתם יד רוצים את כל הגוף
    נתתם את רצועת עזה וגוש קטיף - חשבתם שתקבלו שלום - הערבים רוצים את כל יו''ש.
    אתם רוצים לתת את יו''ש וחושבים לקבל שלום - הם רוצים גם את ישראל שלא תהיה יותר בעולם מדינה ליהודים.
    ניסיתם. לא ממש הצלחתם.
    לא הגיע הזמן למחשבה מחדש?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כשמקימים שתי מדינות לשני עמים אז כל הערבים שייכים למדינה הערבית וכל

    היהודים למדינה, 18/11/07 16:47

    אין כזה דבר שתי מדינות לשני עמים כאשר אחת ערבית והשנייה יהודית וערבית.
    צריך להיות ברור שכל ערביי ישראל שגם מגדירים את עצמם כפלסטנאים, יהיו שייכים למדינה הפלסטינאית שתקום,כמו שכל המיתנחלים היהודים שחיים בשטחים יהיו שייכים למדינה היהודית.

    הגב לתגובה זו

    • בראבו. זאת הנוסחה היחידה שתעבוד!!! (ל''ת)

      מי שיבצע יזכה, 18/11/07 17:51

      הגב לתגובה זו

    • גם גזלת גם גרשת גם....אתה פשוט אנטי דמוקרט ולכן אנטי ציוני (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 18/11/07 18:41

      הגב לתגובה זו

      • אחד העם הייתי שמח שתשתייך למדינה המוסלמית

        Avi Ecuador, 18/11/07 20:28

        הם יודעים לטפל בשרצים שלא שיכים להם...

        הגב לתגובה זו

      • אל תלמד אותי מה זה ציוני

        ציוני באמת, 19/11/07 05:04

        אתה בוודאי לא ציוני. אתה יהודון גלותי מאד. אפילו חבריך הערבים לועגים לחוסר הגבריות שלך.

        הגב לתגובה זו

        • אתה בטח לא ציוני אלא אנטישמי אם אתה משתמש במושג יהודון (ל''ת)

          הלן קלר, 19/11/07 12:45

          הגב לתגובה זו

  • 65.

    אנו מלח המלחים של הארץ.... כנסו

    ערבי, 18/11/07 16:46

    עמדתך (לבני) ועמדת שכמותך היא עמדה של נודד שאין לו אחיזה במולדת ולכן יכול ללעבור ולהעביר עמים ממקום למקום בהבל פה.

    ואם יציעו לרוב המגיבים-מתלהמים כאן סל קליטה ועבודה בקנדה הם ירוצו לשם לשם...

    ואילו אני הנטוע בארץ הזו אלפי שנים אישאר כאן (עם אותם יהודים שפויים אוהבי הארץ) ולא הימין הסהרורי

    הגב לתגובה זו

    • תפדאל

      אורי, 18/11/07 17:35

      לא יעבור או יועבר שום ערבי שמקבל את ההגדרה הלאומית של המדינה הזו בה הוא בוחר לחיות- מדינת היהודים. זה לא סותר את מלוא זכויותיך וכיבודיך האזרחיים. רק אל תשלול ממני את זכות ההגדרה העצמית שלי, ואל תתמוך במדינת אויב שלא מכירה בי ובלאומיותי.

      הגב לתגובה זו

      • אורי - כל מילה זהב!!! (ל''ת)

        נכון ומדוייק, 18/11/07 20:07

        הגב לתגובה זו

      • Yallah - Arabs start packing (ל''ת)

        fed, 19/11/07 03:00

        הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז אתה אחי יותר מהימין הקיצוני שלנו (אצלנו ואצלכם) (ל''ת)

      אלכס, 18/11/07 20:14

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    ומה ברכה שכח?

    עודד, 18/11/07 16:44

    וברכה שכח שהיתה תוכנית חלוקה שהיהודים הסכימו שהפלסטינים נזכרו פתאום שיש לאום כזה אך בשם האומה הערבית התנגדו לה ורצו להשמיד את הישות הציונית הקטנה וזו על אף כל זאת הסכימה כי התושבים אך לא הישות הפלסטינית ישארו בתחומה וחלקי הישות הפלסטינית שלא היו בשטח מדינת ישראל=הישות הציונית חולקו בין האומה הערבית הגדולה כל היהודים גורשו מהם וכל מה שהיא,האומה הערבית הגדולה כאשר הפלסטינים בתוכה רוצים זה להשמיד את הישות היהודית הקטנה בכל מיני שיטות ודממגוגיות כמו זו של ברכה .אז עם יש לך כל כך הרבה טענות למדינה היהודית בהסכם השלום יהיו גם חילופי שטחים ואת השטח שנולדת בו נעביר למדינת הלאום הפלסטינית

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הם מחכים ליום שיהיו הרוב במדינת ישראל

    אורי, 18/11/07 16:38

    ציפי לבני.
    לא יודע איך לקרא לזה אבל, צריך למצא פתרונות יצירתיים שהערבים בישראל לש יהוו רוב ולו גם , רוב דחוק במדינת ישראל.
    אחרת אנחנו יכולים לחזור כולם לגלות.
    או בטרנספר מרצון, או טרנספר כפוי מהולה בשואה נוספת.
    אסור לנו להיות פראיירים.
    אחרת נמצא עצמנו מחוץ למדינה , חלקנו גם בתוך המים הסוערים של הים התיכון.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    גועל נפש (ל''ת)

    אחמד, 18/11/07 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לבנת!!! את לא יודעת כמה שאת צודקת....

    צבי, 18/11/07 16:36

    במאה אחוז. את היום גדולה מהחיים. יישר כח!!!

    הגב לתגובה זו

    • לבנת?? (ל''ת)

      ק., 18/11/07 17:03

      הגב לתגובה זו

      • ליבני.. ליבנת.. - בשבילו אותו דבר ! (ל''ת)

        :) :) :), 18/11/07 17:56

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    פתרון דו צדדי...

    ציקו, 18/11/07 16:36

    סוף סוף , מתחילים להבין שלא ניתן לחיות ערבים ויהוים באותו חבל.
    רוצים מדינה פלשתינאית , תפדאל - אבל גם ערביי ישראל יהיו בה.
    אתם במדינה שלכם ואנחנו במדינתנו.
    לא נכנס לוויכוח מי היה , מה היה.
    הערבים טוענים שהיו פה , ואנחנו אומרים להם שאנחנו היינו לפניהם פה....
    אבל העובדה היא - אנחנו פה.
    ואם הם לא יסכימו למה שלבני אמרה , אז הם יהיו אתנו במצב של לחימה לכל הדורות , ולדעתי זה מה שיהיה
    (אולי בעוד 500 שנה יהיה פתרון...)

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    סוף סוף התחילו לפחות להגיד את זה.יאללה החוצה. (ל''ת)

    קיקו, 18/11/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    יישר כוח ציפי, כך צריך!!

    טל, 18/11/07 16:31

    מקווה שיהיה לך את הכוח, הנחישות ושיתוף הפעולה להמשיך במהלך זה.
    כרגיל הערבים אינם מחמיצים הזדמנות להחמיץ הזדמנות ובמו ידיהם או שפיהם ומעשיהם גרמו לכך, וטוב שכך, שיועברו למדינה הפלשטינאית לשם הם שייכים.

    נמאס, נ מ א ס, נ מ א ס מהם!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בלי אשליות. היא לא מתכוונת להעביר אותם רק פתרון רעיוני

      לשאיפותיהם, 18/11/07 18:11

      למישהו נראה שלפרינססה ליבני יש אומץ אפילו להשאירם במקומם ורק להזיז את הגבול כך שיכללו בתוך פלסטין? אפילו רק לחשוב על זה היא פוחדת...

      לדעתי היא מתכוונת שישארו בכל מקום בו הם חיים, אבל אם הם מחליטים שהם פלסטינים - יצביעו בפלסטין וימשיכו לקבל כל הזכויות וההטבות כאן מישראל (כן, כולל ביטוח לאומי). ואם יחליטו שהם ישראליים יוכלו לבחור לכנסת ולהיות ''נאמנים '' (אלק) למדינה. שזה בערך כמו היום.

      בקיצור - למרות שזה נשמע כאילו היא מתכוונת לתת לנו תקוה שיעזבו אותנו לנפשנו ויסכימו לחיות תחת דגל פלסטין - יותר הגיוני שהיא מפזרת סתם מילים ריקות. ברגע שתבהיר את דבריה ערביי ישראל יירגעו ויחזרו לחתור תחת אושיותינו כהרגלם בשנים האחרונות.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לעולם לא נסכים לפנות יהודים! אבל עם ציפי לבני אפשר להתוכח

    דודו ש, 18/11/07 16:31

    העמדה שלה לא נכונה לדעתי, אבל היא הגיונית ולא מטורפת כמו כל שאר השמאל. אפשר לנהל איתה ויכוח

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מאז שנפטרה לה אמא

    יוש אילת, 18/11/07 16:27

    מאז שנפטרה לה אמא האגדית לוחמת למען תקומת ישראל בארצו אתחילה לחזור לעצמה הגברת לבני

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ח''כ ברכה: מדוע אתה ומשפחתך נדבקים למדינת היהודים ?

    עמי, 18/11/07 16:24

    מציעים לך להפרד ממדינת היהודים בלי שיפגעו באדמתך או במקום שאתה יושב בו.
    מציעים לך עצמאות, אך אתה מתנהג כעבד שמסרב לעזוב את בית אדוניו.
    מציעים לך להפרד ממדינת היהודים ולהצטרף לאחיך הפלסטינים האהובים שאתה כה עורג להם, מדבר בשמם, חולם עליהם.
    הנה מציעים לך לממש את החלום אך אתה מסרב, מפחד מהרגע. אז אם אתה כה חזק בדיבורים מתלהמים - הרם את הכפפה וצא לעצמאות: השער פתוח!
    מובטח לך סידור איכותי של היפרדות
    שתימשך מספר שנים - בהם יבנו עבורך מוסדות שונים כמו אוניברסיטאות, בתי חולים וכד'(יבנו עבורך - כי אינך מסוגל לעשות זאת לבד!).
    כמובן שמוסדות מסויימים כמו ביטוח לאומי - תצטרך לבנות לבד.

    אז מדוע אתה נדבק למדינה היהודית ואוחז בפחד בקרנות המזבח?

    הגב לתגובה זו

    • תביאו אלינו גבולות המדינה הפלסטינית (ל''ת)

      ערבי, 18/11/07 16:37

      הגב לתגובה זו

      • אולי תסביר למה בדיוק אתה מתכוון? או שאתה פוחד? (ל''ת)

        מחכים לשמוע, 18/11/07 18:21

        הגב לתגובה זו

      • It is time for you to go to Nablus and stay there (ל''ת)

        Yoni, 19/11/07 03:02

        הגב לתגובה זו

    • אולי יש לרצוע את אוזנו

      עמית, 18/11/07 16:42

      לפי ההלכה - אם עבד אינו רוצה להשתחרר מאדוניו בסוף תקופת העבדות - יש לרצוע את אוזנו.

      הגב לתגובה זו

      • אתה רוצה להחזיר אותנו 3000 שנה אחורה ולהתחיל לרצוע אוזניים לאנשים? (ל''ת)

        אתה פרימיטיב, 19/11/07 12:47

        הגב לתגובה זו

    • כי הוא לא באמת אוהב לחיות בקרב בני עמו.

      הכל אצלם, 18/11/07 18:20

      וכדי שבני עמו יניחו לו לחיות בנחת ושפע אצל היהודים הוא חייב להעמיד פנים ו''להראות להם'' שהוא ממש סובל'' אצל היהודים. וכאילו מתעקש להשאר פה כדי לשמור על האינטרסים שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני לא מקבל את עמדתה כי לא מגיע לערבים עוד מדינה, אבל...

    בן ימין, 18/11/07 16:22

    אני לא מקבל את עמדתה כי לא מגיע לערבים עוד מדינה, אבל סוף סוף השמאל נשמע קצת פחות הזוי.

    הגב לתגובה זו

    • לעומת זה אתה לא נשמע שפוי במיוחד... (ל''ת)

      כמה אתה רוצה, 18/11/07 18:22

      הגב לתגובה זו

      • דווקא אחת הדעות השפויות פה

        עמית, 18/11/07 18:35

        להקים מדינה בגודל אסימון לעם שלא היה ולא נברא עד לפני עשור, וגם היום מוכיח שהוא לא עם אלא אוסף שבטים שנלחמים ביניהם, זה חוסר שפיות.

        פתרון החלוקה היה צודק - מדינה אחת ליהודים ומדינה אחת לערבים. עכשיו כבר יש מדינה אחת לערבים - ירדן. אז אי אפשר להקים עוד מדינה ערבית, ולצידה עוד מדינה יהודית-ערבית...

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    אני מציע פינוי מרצון עם פיצוי הולם וקרקע . (ל''ת)

    מרעי, 18/11/07 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    במקום לפלסטינאים בישראל לתת לשכר מורים (ל''ת)

    בטוח לאומי, 18/11/07 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ישראל צריכה ליהיות מדינת היהודים ותושביה הנוכחיים

    ע, 18/11/07 16:14

    לא מדינה יהודית שזה אומר שהדת היהודית צריכה לשלוט בה
    כמובן שלערבים לא תהיה אוטונומיה ולא זכות שיבה ( שזאת היתה כנראה כוונת ליבני)

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שיקבלו ביטוח לאומי מאבו-מאזן (ל''ת)

    טירן, 18/11/07 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לאלוני הדברים מיועדים גם לך

    אלקס, 18/11/07 16:12

    לגברת שולמית אלוני הדברים שאמרה שרת החוץ מיועדים גם לך וגם לערבים

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא לתת להם ביטוח לאומי הם עולים לנו הרבה כסף (ל''ת)

    רוני, 18/11/07 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בוקר טוב גברת ליבני! (ל''ת)

    מני, 18/11/07 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    צודקת....צודקת...צודקת. (ל''ת)

    גיל, 18/11/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פלסטיני רוצה אזרחות ישראלית כמו אזרחות דנית

    או צרפתית, 18/11/07 16:02

    ערבי המציג זיקה לשטח האדמה של פלסטינה ההיסטורית, שהיא לעיתים קרובות קלושה או מזוייפת, רוצה לקבל זכויות אזרח שלא יוכל לחלום עליהן במדינות כמצרים, סוריה או ירדן. הוא לא נאמן ליעד ההגירה, ורק רוצה לנצל אותו. גם תושב פלסטינה מדורות, באימפריה העותומנית, לא היה בעל זכויות אזרח של מדינת ישראל, ואין סיבה להעניק לו אותם, כי הוא לא נאמן בדרך כלל ויחתור תחתיה כפי שאנו רואים כל העת. הפתרון של מדינה פלסטינית הוא הפתרון הראוי לשאיפותיהם הלאומיות. אך הם עצמם לא מאמינים שבני עמם המוצהרים יקימו משהו שאפשר וכדאי יהיה לחיות בו כאזרחים. ולכן הם נצמדים לישראל, אך נשארים לא נאמנים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ציפי הצחקת אותי

    רעאל, 18/11/07 16:00

    איה יהודית ואיזה דמוקרטית
    הכיצד ישנם 400000 יהודים פסולי חיתון בארץ - על פי הרבנות הם אינם יהודים על פי המדינה הם כן
    כמוני למשל , אני נולדתי כאן , אמי ניצולת שואה , בתעודת הזהות אני יהודי ,הייתי קצין בצבא . אך למרות זאת אני אזרח שלא יכול להתחתן במדינה שלו .
    על איזה דמוקרטיה אתם מדברים
    ומה את רוצה מאירן בקרוב גם אנחנו נהיה מדינה הנשלתת ע''י קומץ רבנים עם פצצת אטום ( על פי דיווחים זרים)
    ואתם מתפלאים שכולם מפסיקים להתגייס
    אני התגייסתי לשרת דמוקרטיה לא דמגוגיה .
    אין דמוקרטיה בלי שיוויון
    להפריד דת ומדינה !
    ש''ס ויהדות התורה + חמאס

    הגב לתגובה זו

    • עלה והצלח

      הצדיק מסדום, 18/11/07 16:22

      המשך כך ובקרוב תהיה גם אתה ניצול שואה. כן, כאן בארץ ישראל.
      אגב. ה''דרך'' היחידה בה אתה לא יהודי (עפ''י הרבנות ולדבריך, היא אם אמך היא אמנם ניצולת שואה, אך אינה יהודית).
      עוד אגב. ניסית להתקבל ל-NBA? נדמ לי שיש להם כללים די מוגדרים לקבלה. אינך עומד בהם, לא התקבלת. לא שמעתי שאתה טוען על ''גשענות'' נגדם או נגד ה-NFL.

      הגב לתגובה זו

    • למה אתה פסול חיתון?

      חילוני מוחלט, 18/11/07 18:45

      התכוונת להתחתן עם השכן שלך (דוקוא את זה תוכל לעשות בקרוב), או שאמך ניצולת השואה - עם כל הכבוד והסימפטיה (האמיתית!) אינה יהודיה ומעולם לא התגיירה?

      אלו מכשולים טכניים וניתן למצוא להם פיתרון יצירתי וחוקי. בשביל זה לא חייבים לשנות את הצביון היהודי המסורתי של כל המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    זה פתרון לכל אלה שקשה להם לעמוד דום בהימנון ולהצדיע לדגל שלנו, (ל''ת)

    רחמים, 18/11/07 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לערביי ישראל: מדינת ישראל תהיה תמיד יהודית

    עודד לוין, 18/11/07 15:54

    לא יעזור לכם דבר, מדינת ישראל היתה יהודית מהיווסדה ותישאר כך גם לתמיד. כך נקבע בהחלטת החלוקה של האו''ם מנובמבר 1947 (''החלטת החלוקה''), לפיה יקומו בארץ-ישראל שתי מדינות-אחיות, מדינה ערבית ומדינה יהודית. כזכור, מדינת ישראל קמה על בסיס החלטת החלוקה הזאת (כפי שנכתב במפורש במגילת הכרזת העצמאות ביום 14.5.1948). דחיית ההחלטה על הסף בזמנה ע''י ערביי ארץ-ישראל אינה מבטלת אותה, ועובדה היא שכל מדינות העולם החופשי מכירות בפתרון זה של שתי מדינות לשני העמים.

    אשר על-כן, מדינת ישראל אינה מדינה רגילה ככל מדינה אחרת, אלא יש לראות את מכלול העניין של חלוקת ארץ-ישראל לשתי מדינות-אחיות מנקודת ראות כפולה, המתחשבת באופן מקבילי בנעשה בשתי המדינות-האחיות ביחד ולא בכל אחת מהן לחוד, ברוח החלטת החלוקה האמורה. משתמע מהחלוקה הזאת שהמדינה היהודית זכאית לשמור על אופייה היהודי באמצעות חוקים מתאימים, כשם שגם המדינה הפלשתינית רשאית לעשות כך, ובאף אחת משתי המדינות-האחיות אין להגדיר חוקים כאלה כ''גזעניים ואנטי דמוקרטיים'', אלא כתוצאה בלתי-נמנעת של חלוקה אתנית הגיונית וצודקת של הארץ בין שני העמים המגדירים אותה כמולדתם (וכאמור, היא גם מאושרת ומקובלת ע''י מדינות העולם). ניתן להגדיר דמוקרטיה דו-מדינתית כזאת כ''דמוקרטיה מותנית'', שבה אמנם ניתן שוויון זכויות מלא לתושבי המיעוט, אך רק בתנאי שלאומיותה של המדינה-האחות שבה הם מתגוררים לא תיפגע.

    חשוב מאד לדעת כי החלטת החלוקה האמורה לא רק שניתנה מתוך ידיעה מראש שבכל אחת משתי המדינות-האחיות עלולים תושבי המיעוט שבה להרגיש מקופחים מבחינה לאומית, אלא היא גם הציעה מראש פתרון לבעיה הזאת: בסעיף 3 של ההחלטה נאמר: ''בשתי המדינות שיקומו בארץ-ישראל, המדינה היהודית והמדינה הערבית, כל אחד השייך למיעוט בכל מדינה יוכל לבחור באיזו אזרחות הוא רוצה: של המדינה שבה הוא יושב, או של המדינה השכנה.''

    מוצע שממשלת ישראל תיישם את האמור בסעיף 3 של החלטת החלוקה האמורה באמצעות חקיקה מתאימה, ואז כל אחד ואחד מערביי ישראל יוכל להחליט לאן הוא שייך: למדינת ישראל או למדינת פלשתין. אם הוא יחליט להיות שייך למדינת ישראל – עליו יהיה לקבלה כמדינה יהודית, לקיים את כל חוקיה, להניף את הדגל הלאומי הישראלי, לשיר את ההמנון הישראלי, לחגוג את יום העצמאות הישראלי ולשרת שירות לאומי, ואז יוכל ליהנות גם מזכויותיו הדמוקרטיות, כגון: יצביע וייבחר לכנסת ולממשלה. אם הוא יבחר להשתייך למדינה הפלשתינית – הוא יהיה פטור מלקיים את סממני המדינה היהודיים (יניף את הדגל הפלשתיני וישיר את ההמנון הפלשתיני וכו'), אך ייהנה רק מזכויות סוציאליות שהמדינה תקבע, וכמובן שהוא יצביע וייבחר לפרלמנט הפלשתיני ולא לכנסת.

    כך גם לגבי היהודים אשר ירצו להמשיך ולחיות תחת השלטון הפלשתיני: הם יצביעו וייבחרו לכנסת ולא לפרלמנט הפלשתיני.

    בכך תבוא הבעיה הזאת על פתרונה המלא, וייעשה צדק לכל.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד על התגובה הממצה והמעניינת!! (ל''ת)

      איך לא חשבו, 18/11/07 19:07

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ציפי ליבני

    יהודיה ישראלית, 18/11/07 15:54

    ל- 37 אתה צודק בהחלט - עזה בוערת!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני שר עם עצמי, ורוקד עם עצמי ונותן לעצמי הצעה ...

    קישקשתא, 18/11/07 15:54

    ומוחה גם כפיים למי ???
    לעצמי ...

    בשביל מה צריך את אנפוליס כאשר הפוליטיקאים שלנו יכולים לסגור את כל העסק בעצמם - עם עצמם.

    והקטיושות והקאסמים על שדרות ??? ימשיכו לרדת בכל מקרה.
    ואבו מאזן ???
    כאילו DA ???????????
    וליברמן ??? ''נש קונטרול''...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כהנא צדק בגדול! הבן-אדם ראה את העתיד!!!!! (ל''ת)

    טרנספר עכשיו, 18/11/07 15:48

    הגב לתגובה זו

    • את העתיד של עצמו הוא לא ראה אז את שלנו? (ל''ת)

      ..., 18/11/07 20:20

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל הכבוד לך שרת החוץ ... פלסטינים לפלסטין (ל''ת)

    גיא, 18/11/07 15:46

    הגב לתגובה זו

    • והיהודים לפאריז ?? (ל''ת)

      ערבי, 18/11/07 15:52

      הגב לתגובה זו

      • פלסטינים לפלסטין (=ירדן) (ל''ת)

        אמוץ, 18/11/07 17:16

        הגב לתגובה זו

        • בגרמניה אמרו ''יהודים החוצה'', בישראל יש מי שאומר ''ערבים החוצה''. לא (ל''ת)

          למדנו כלום, 19/11/07 08:40

          הגב לתגובה זו

      • כאשר תהיה נאמן לישראל כמו שהיהודים הצרפתים למדינתם נדבר ! (ל''ת)

        נאו קונסרבטיב, 18/11/07 22:36

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    ליבני: לי אין ארץ אחרת.. גם אם אדמתי בוערת

    ערבי, 18/11/07 15:46

    עמדתך (לבני) ועמדת שכמותך היא עמדה של נודד שאין לו אחיזה במולדת ולכן יכול ללעבור ולהעביר עמים ממקום למקום בהבל פה.

    ואם יציעו לרוב המגיבים-מתלהמים כאן סל קליטה ועבודה בקנדה הם ירוצו לשם לשם...

    ואילו אני הנטוע בארץ הזו אלפי שנים אישאר כאן (עם אותם יהודים שפויים אוהבי הארץ) ולא הימין הסהרורי

    הגב לתגובה זו

    • ממש אלפי שנים

      א, 18/11/07 15:53

      לך תלמד הסטוריה....
      אולי מאות אבל בטח לא אלפי....
      שהיינו פה איסלם אפילו לא היה קיים

      הגב לתגובה זו

      • למי אכפת מה היה לפני אלפי שנים? כרגי יש פה 2 עמים והם צריכים ללמוד (ל''ת)

        להסתדר, 18/11/07 23:50

        הגב לתגובה זו

    • תעמוד מול המראה ותראה כי לא אלפי שנים ולא בטיח

      יהודי, 18/11/07 16:06

      אם תסתכל טוב מראה מיד תראה כי מוצאך הוא ממצרים (אחמד טיבי העגלגל למשל) סודן או כל ארץ ערבית אחרת במרחב. והנסיון שלך להטעות אותנו הוא לא יותר מאשר נסיון פתאטי. אבל למה לנו להתווכח כנס לספריות ההסטוריות של הבריטים,הצרפתים ועוד... ואז תווכח ב ''טעותך'' שאתה מנסה להקנות לה אמינות. כי זה פחות מאלפיים שנה גורשו היהודים על ידי קלגסי רומא בכח החרב (כח שלעניות דעתי אין לערבים. אז בהצלחה ''בן דודי הרחוק מאוד (אתה הרי מיוצאי חלצי ימעאל נכון.)

      הגב לתגובה זו

    • ערביות ורק 1 יהודית תעוף לשם ! (ל''ת)

      22 מדינות, 18/11/07 16:19

      הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא ירצה אותך בעולם,,,,,,

      אבנר, 18/11/07 16:30

      לכן אתה נישאר,,,,,,,אני חי בקנדה בוא תיראה כמה ערבים כמוך יש פה מהארץ,,,,,,,,,,,,,

      הגב לתגובה זו

    • יש לכם גושפנקות נכון? מי שמע על פלשתינאים לפני 65? (ל''ת)

      הצחקתיזי, 18/11/07 16:41

      הגב לתגובה זו

    • פלישתים = פולשים

      עמית, 18/11/07 16:46

      קראו לכם פלישתים כי פלשתם לאדמה לא-לכם ! לנו יש קושן על האדמה הזאת בדמות ספר התנ''ך וספר הקוראן - שניהם מבטיחים את ישראל ליהודים.

      הגב לתגובה זו

      • יש אנשים שאשכרה חושבים שהתנ''ך זה גושפנקא למשהו.... (ל''ת)

        ..., 18/11/07 20:21

        הגב לתגובה זו

        • לא רק התנ''ך...

          אייל, 19/11/07 08:12

          אלפי ממצאים ארכאולוגים ברחבי הארץ מאששים את העובדה שהיתה כאן ריבונות יהודית הרב ה לפני שהערבים הגדירו את עצמם בכלל כלאום!

          הגב לתגובה זו

        • מה יש התנ''ך לא COOL ?

          קילרוי, 19/11/07 16:54

          מה בעיניך טוב יותר מהתנ''ך בן ה3000 שנה? הניירות שכתב וויסגלאס? אנציקלופדיה בריטניקה?
          אולי הקוראן שהעתיק מהתנ''ך והוסיף עוד הרבה שקרים?

          שום דבר.

          אבל הכח כנראה כן ישכנע אותך . כדאי לך להתחיל להתכונן לנכבה הבאה. להכין את הפקלאות ולא להשאיר לנו את הנעליים ואת החמורים.

          הגב לתגובה זו

    • העם היהודי היה פה הרבה לפניכם

      תירגע, 18/11/07 17:38

      למרות שניסיתם למחוק את הזהות שלנו ראה דוגמא את הר הבית

      וכדאי שתפנים שהיום המצב בלתי הפיך וחזרנו לכאן ואין טעם לריב על זה שערביי ישראל ישארו במקומם
      וכנגד המתנחלים יקבלו אזרחות פלסטינית וישלמו לפלסטין מיסים

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ברכה אתה החוצפן ןהבריון

    רובי, 18/11/07 15:46

    בתגובתך לדברי ג'ב לבני שהיא חוצפנית ,אתה טועה כי אתה החוצפן ,והבריון בהתנהגותך וכן התנהגות חבריך הפוליטים אתם גורמים רע לערבי ישראל וחבל.

    הגב לתגובה זו

    • הערבים למדו להשתיק כל סממן יהודי

      יוש, 18/11/07 16:45

      היום הערבים למדו להשתיק ולהעלים כל סממן יהודי מהאשמאל שאסור ליהודי לתגונן הם תמיד יגידו אתה גזען וזה עובד כי הימין משותק ופחדן וצבוע

      הגב לתגובה זו

      • הימין? ומה עם השמאל??? (ל''ת)

        משת''פפפפפ.., 18/11/07 19:13

        הגב לתגובה זו

      • תגובה לתגובה

        צביקה, 19/11/07 00:46

        אם להיות יהודי נחשב לגזענות אז אני גזען גאה

        הגב לתגובה זו

        • מי אמר שלהיות יהודי נחשב גזען?

          קקק, 19/11/07 08:42

          לשנוא אנשים בגלל הקבוצה האתנית שלהם זה להיות גזען. ואם אתה כל כך מתגאה בזה, לך תצטרף לקו קלוס קלאן. נראה איך יתיחסו אליך שם.

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    ציפי צודקת ערביי ישראל מקומם במדינה פלסטינית רק שם יהיו שווים ושם

    אריה, 18/11/07 15:46

    יהיו העליטה של העם הפלסטיני...

    הגב לתגובה זו

    • אין דבר כזה מדינה פלסטינית (ל''ת)

      ואתא שונרא, 18/11/07 16:28

      הגב לתגובה זו

      • יש דבר כזה

        עמית, 18/11/07 18:37

        קוראים לה ירדן.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    אין דבר כזה ערביי ישראל!הם גם פלסטינאים וצריך להבין זאת ! (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 18/11/07 15:41

    הגב לתגובה זו

    • זה כמו לומר שאין עם יהודי אלא פליטים מאירופה ומארצות ערב (ל''ת)

      ., 18/11/07 23:50

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    צריך להפריד בין כמה דברים

    לפריקון, 18/11/07 15:37

    גם העם היהודי וגם הפלשתינאי חיים פה מאות שנים. האדמה משותפת - אבל בני הזוג לא מסתדרים. לכן לאלו תהיה מדינה יהודית ולאלו פלשתינאית (בתקווה שיצליחו לחיות בשלום וכו וכו), וכל אחד מהם יבין שמדינתו היא על חלק מאדמתו.

    לצרכים פוליטיים שיגרמו להריסת הפתרון האולי אפשרי - והרס עתיד העם הפלשתינאי ועתיד העם היהודי - מוחמד ברכה מגלגל עיניים ועושה את עצמו תמים.

    הגב לתגובה זו

    • אולי 10% מערביי הארץ חיו כאן ''מאות שנים'' השאר תספו טרמפ! (ל''ת)

      מישהו בדק אז?, 18/11/07 19:16

      הגב לתגובה זו

      • אולי 1 אחוז מיהודי הארץ חיו פה מאות שנים. היתר היו בגולה.

        גנדי93, 19/11/07 08:45

        מי היה פה קודם וכמה זמן זה ויכוח טפשי והדבר היחיד שיוצא ממנו זה מלחמות והרג. צריך לחשוב מה עושים הלאה כדי שכולם יהיו מרוצים - או להמשיך בהרג עוד מאות שנים.

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    כולם צריכים לחזור בתשובה!עם לא..לא יהיה שלום!

    אבינו מלכנו, 18/11/07 15:34

    רק אלוהים יציל אותנו מעצמינו! אחרי 3000 שנה אנחנו לא חזרנו לפה בזכות עצמינו...רק בגלל שאלוהים נתן לאברהם אבינו את המילה שלו! מי שזוכר את ששת הימים יודע בלב שלו שהיה פה נס ולא יעזור כלום! צריכים לסיים את מה שיתחלנו לפני 3000 שנה ןלגרש את עמלק...ועם הוא לא ילך ביפה צריך לגרש אותו בלא יפה! עם ישראל חי לנצח!

    מי שלא מאמין פשוט לא יהודי וזה ברור שהוא/היא תתנגד!

    יום טוב לכולם!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הצעה ללבני-

    worud, 18/11/07 15:34

    אני מציעה ללבני שהיא וכל מי שהגיע עמה לארץ הזו ימצאו לעצמם מדינה לחיות בה---
    מאיפה את במקור? אני נולדתי פה ההורים שלי הסבים שלי...
    אז לפעמים עדיף לשתוק במקום לדבר בטיפשות ולומר שטויות..
    אחרת יציעו שאת וכל מי שהגיע איתך שתחזרו מאיפה שבאתם!!!
    תודה

    הגב לתגובה זו

    • יש גם יהודים פלשתינים

      עמית, 18/11/07 15:45

      ישנם יהודים רבים שהם צאצאים ליהודים שגרו בפלשתינה מימים-ימימה, הרבה לפני העלייה הראשונה (שגם היא הייתה לפני קום המדינה, ובהחלט ניתן להגדיר גם את אלה שעלו דרכה כפלשתינים).

      הגב לתגובה זו

      • יש גם יהודים פלשתינאים שגרים בהרי חברון

        מוכרת הגפרורים, 18/11/07 16:27

        שהערבים אילצו אותם להתאסלם

        הגב לתגובה זו

        • שמעתי באמת שהמציאו סיפור אמיתי דומה. (ל''ת)

          הם לא נטו לאסלם, 18/11/07 18:30

          הגב לתגובה זו

    • גם אני עזבתי ארץ שנולדתי בה

      אנדרי, 18/11/07 16:22

      אין בעיה גם אני עזבתי ארץ אחרת גם אתה יכל ואים קשה לך נעזור לך

      הגב לתגובה זו

      • לא גרשו אותך אנדרי, אתה בחרת לעזוב. אז אל תגרש אף אחד אחר גם. (ל''ת)

        __, 18/11/07 20:23

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    היא צודקת 100%. אי אפשר לחיות במדינה ובאותו זמן גם לנסות להרוס אותה

    ענת, 18/11/07 15:33

    הערבים הישראלים מסרבים לעשות שירות לאומי אפילו במגזר שלהם,לא מכירים בישראל כמדינה יהודית ורואים את עצמם חלק מהאומה הערבית שרוצה בהשמדת מדינת ישראל.אז, די לצביעות!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הם גם שם וגם פה -זו עסקה מבית היוצר של השמאל המרושל טוב עשתה

    גלעד, 18/11/07 15:33

    ליבני שהעמידה את המשוואה הנ''ל שהיא משוואה לוגית חוקית מוסרית והגיונית
    כימני כתום אשר מתעב את מפלגתה את ליבני ואת בגידתה בקהל מצהיעה הימנים אני חיב להודות
    שאם ליבני תרים את היוזמה הזו אני תומך בה!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ציפיטפוט תמימה, אין כרגע עם מי לעשות שלום, אבו מאזן הוא דחליל

    שי, 18/11/07 15:30

    כל מה שנאמר באנאפוליס ישמש בעתיד כנגדנו.
    רוב העם הפלשתיני רוצה בהמשך הטרור, ראינו את זה בבחירות שהיו להם.
    הכי מסוכן שאנחנו מנסים לעשות שלום עם מישהו שאין לו כוח ולא פועל נגד הטרור.
    ולכן לא נוכל לבטוח בהם שיקיימו הסכמים.
    בכלל, היינו בסרט הזה עם ערפאת שלו באמת היה כח בציבור הפלשתיני, וראינו לאן זה הוביל אותנו.
    מספיק עם האשליות

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ואחרי שהבגץ יעלם ואחרי שבחירות יביאו ממשלה אמיתית יעלמו ערבי ישראל (ל''ת)

    עתיד קרוב, 18/11/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ציפ ציפ ציפ ציפ ציפי פיצי,,,טפשותך כה חמודה שבא לי לצחוק חה חה חה,, (ל''ת)

    הפלמחניק, 18/11/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פי פי פי פי פיצי פיצי,,אוי כמה שאת חמודונת,,,טיפשונת,, (ל''ת)

    הפלמחניק, 18/11/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מיום ליום היא יותר ויותר הזויה. (ל''ת)

    לולו בלולו, 18/11/07 15:26

    הגב לתגובה זו

    • מיום ליום השמאל יותר הזוי (ל''ת)

      דודו ש, 18/11/07 16:31

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    יש מדינה פלשתינית מזה כבר - קוראים לה ירדן!!!!!!!! (ל''ת)

    אין צורך לחכות, 18/11/07 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מהו הפתרון לגבי האויב הגר בתחומי ארץ ישראל?

    יהושע בן נון, 18/11/07 15:25

    ''וַיְדַבֵּר יְהוָה אֶל-מֹשֶׁה, בְּעַרְבֹת מוֹאָב, עַל-יַרְדֵּן יְרֵחוֹ, לֵאמֹר. דַּבֵּר אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם: כִּי אַתֶּם עֹבְרִים אֶת-הַיַּרְדֵּן, אֶל-אֶרֶץ כְּנָעַן. וְהוֹרַשְׁתֶּם אֶת-כָּל-יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ, מִפְּנֵיכֶם, וְאִבַּדְתֶּם, אֵת כָּל-מַשְׂכִּיֹּתָם; וְאֵת כָּל-צַלְמֵי מַסֵּכֹתָם תְּאַבֵּדוּ, וְאֵת כָּל-בָּמוֹתָם תַּשְׁמִידוּ. וְהוֹרַשְׁתֶּם אֶת-הָאָרֶץ, וִישַׁבְתֶּם-בָּהּ: כִּי לָכֶם נָתַתִּי אֶת-הָאָרֶץ, לָרֶשֶׁת אֹתָהּ. וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ בְּגוֹרָל לְמִשְׁפְּחֹתֵיכֶם, לָרַב תַּרְבּוּ אֶת-נַחֲלָתוֹ וְלַמְעַט תַּמְעִיט אֶת-נַחֲלָתוֹ--אֶל אֲשֶׁר-יֵצֵא לוֹ שָׁמָּה הַגּוֹרָל, לוֹ יִהְיֶה: לְמַטּוֹת אֲבֹתֵיכֶם, תִּתְנֶחָלוּ. וְאִם-לֹא תוֹרִישׁוּ אֶת-יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ, מִפְּנֵיכֶם--וְהָיָה אֲשֶׁר תּוֹתִירוּ מֵהֶם, לְשִׂכִּים בְּעֵינֵיכֶם וְלִצְנִינִם בְּצִדֵּיכֶם; וְצָרְרוּ אֶתְכֶם--עַל-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ.''
    (במדבר ל''ג, נ'-נ''ה)


    והיה וניתן לאויב להשאר בארצנו, מה אז? שימו לב טוב:

    ''וְהָיָה, כַּאֲשֶׁר דִּמִּיתִי לַעֲשׂוֹת לָהֶם--אֶעֱשֶׂה לָכֶם.''
    (במדבר ל''ג, נ''ו)


    חומר למחשבה.

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר להבין אף מילה שלך עם כל הניקוד הזה (ל''ת)

      ואולי טוב שכך, 18/11/07 20:24

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אין דבר כזה ''ערביי ישראל'' הם פלסטינים המתגוררים בישראל

    beetle, 18/11/07 15:24

    המושג ''ערבי ישראלי'' הוא של השמאל השואף להקים מדינה פלסטינית לצד מדינה דו לאומית ושמה ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    משוררת ציפורה נחמדת למה התכוונת?

    דיוגנס בחבית, 18/11/07 15:21

    מה ימות משיח הגיעו? אוטונומיה תרבותית לערבים בישראל(פלשתינאים 48)?
    או אולי התכוונה למה שליברמן ,כהנא ומורשת גנדי התכוונו בשתי מדינות לשני עמים .
    מדינה ליהודים ומדינה לערבים ולא חשוב מאיזה סוג?
    הם שם ואנחנו כאן כדברי ברק ורמון .נשים חומה גבוהה ולא נראה לא נשמע

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    האם גב' לבני מעלה את רעיון הטרנספר ?

    ערבי ישראלי, 18/11/07 15:20

    האם גב' לבני מעלה את רעיון הטרנספר ? או רק נדמה לי ? לכי תשטפי כלים במטבח או תנהלי את משק הבית !! אפילו זה גדול עלייך

    הגב לתגובה זו

    • לצערי, היא לא! אבל לא יהיה מנוס מזה! (ל''ת)

      חיים, 18/11/07 15:34

      הגב לתגובה זו

    • זה מאוד סקסיסטי אשה למטבח,גם אם אתה צודק בגזענות שיצאה לאור (ל''ת)

      אשה מהצפון, 18/11/07 15:44

      הגב לתגובה זו

    • טרנספר זה כבר חוקי, לא שמעת ?

      עמית, 18/11/07 15:51

      מאז גירוש גוש קטיף, יהיה קשה מאוד להסביר מדוע טרנספר ליהודים הוא חוקי וטרנספר לערבים אינו חוקי.

      אגב, רעיון של טרנספר, ליהודים או לערבים, הוא פשוט רעיון לא ישים - וראינו את הניסיון לטרנספר מבתיהם כמה אלפי אנשים - אין שום סיכוי להצליח לטרנספר מאות אלפי אנשים, בטח שלא ערבים. אז הסר דאגה מלבך.

      אבל צריך להיות ברור לכולם שלא ייתכן להחזיק בתעודת זהות כפולה - כל אדם יצטרך לבחור אם להיות אזרח פלסתיני או ישראלי. מה תבחר ? האם תהיה מוכן להילחם בצה''ל כנגד ''אחיך'' הפלשתינים ?

      הגב לתגובה זו

    • לך קודם תעשה צבא, תשכב באמרבים . אח''כ תהיה לך זכות דיבור (ל''ת)

      דרוזי ישראלי, 18/11/07 15:57

      הגב לתגובה זו

      • אפילו עם צבא

        ערבי ישראלי, 18/11/07 16:50

        אפילו אם שירת אתה לא תגיע לקרסןל של היהודי הנמוך ביותר עלה אדמות... לפי דעת הקיצוניים ביותר בארץ אז אל תבנה ארמונות מחול... ראית מה קרה עם הדרוזיפ בפקיעין ? תלמד תבין תפנים.. דרוזי נשאר ערבי לפי תפיסת עולם רוב העם היהודי שאת האמת אין לי כלום נגדו כעם אלא נגד הגזעניים שביניהם!!

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לערבי ישראלי מנצרת

          צביקה, 19/11/07 00:52

          פתאום אתה ערבי ישראלי? ? ? זה ממש מפתיע לידיעתך אני מכיר את העדה הדרוזית מילדות ויש לי רק דברים טובים להגיד על העדה הנפלאה הזו ואין מה להשוות בין הישובים הדרוזים לישובים הערבים כי אחרי הכל. . . הם תמיד היו יותר חכמים ממכם

          הגב לתגובה זו

    • לא טרנספר,התנתקות,אה.. התכנסות. (ל''ת)

      התכנסות, 19/11/07 08:44

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    סוף סוף מקבלים את עמדתי לפתרון הסכסוך ואני שמח שיש פוליטקאים שקוראם

    יחזקאל ח, 18/11/07 15:19

    טקבקיסט עלוב

    אז כך מבלי לפגוע בחוקי היסוד של ברק ובלי לפגוע ולטרנספר אנשים אז התוכנית לגיטמית ופשוטה

    מדינתץ הלאום והדת שערביי ישראל שואפים לה היא ירדן הבסיס

    כל ערביי א''י מהנהר לים יהיו תושבים בלשוננו גרים יהיה להם זכויות יסוד עסוק דת קניין וביטוחים סוצילים ,ק ילדים ,פנסיה ובריאות , אזרחותם היא ירדנית הם לא יצטרכו ללכת לצבא אבל לשרות לאומי ,
    כל זמן שהם יחיו בצורה לוילית למדינה הם תושביה כולל תשלום אגרת טלויזיה

    אין פתרון אחר לא יעזור לאף אחד לא סמול ימין או דתיים רוצים מדינה יהודית ולא אפרטהיד זה הפתרון
    תושב לא יכול להתלונן על קיפוח בהג

    עכשיו כל הישראלים מבינים למה ערביי ישראל אזרחי המדינה לא רוצים שלום ובעצם מלבים את אש השנא הטרור והמלחמה והם חחיים על סיר הבשר אצל היהודים

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לציפי מיצי ראש פיצי-אין לה מושג איך מנהלים מדינה (ל''ת)

    עדי, 18/11/07 15:13

    הגב לתגובה זו

    • אכן תגובה מעניינת ומנומקת

      קובי, 18/11/07 15:19

      בניגוד אליך שבוודאי יודע\\ת לנהל מצוין מדינה...

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לבני: מדינה פלשתינית - גם לערביי ישראל

    ירמי, 18/11/07 15:10

    הברכים והצרצורים אינם מייצגים את ערביי ישראל! הם עושים הרבה כסף על הגב שלהם ומחשידים אותם בעיני יהודים רבים. צריך להפסיק את החגיגה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ציפי, אנא הכיני לך משרד עו''ד טוב...

    א, 18/11/07 15:08

    תפירת התיק נגדך ע''י השמאל החלה ברגע זה, הם ידאגו להחזירך לתלם שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • זיפתי לבני, הכיני לעצמך משרד עו''ד טוב כי בקרוב תצטרכי לחפש עבודה

      שבעת הגמדים, 18/11/07 15:24

      ובאותה הזדמנות ומ אותן הסיבות תעשי קורס באנגלית.

      הגב לתגובה זו

    • כמה נכון!!! אך יש סיכוי סביר שהגב' תחזור בה מבהלה!! (ל''ת)

      עוד לפני שיתפרו, 18/11/07 19:43

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    נכון מאוד! פלשתין היא מדינת הלאום של ערביי ישראל אז שיעברו לשם

    אזרח שמבין, 18/11/07 15:00

    ויפה שעה אחת קודם!
    ושתי המדינות יחיו בשגשוג ובשלווה שבכל מדינה יש את הלאום שלה ותו לא!

    הגב לתגובה זו

    • ערביי ישראל לא יזוזו מכאן - אתם כולכם חיים בחלום - שיתפוצץ (ל''ת)

      לכם בפנים, 18/11/07 15:12

      הגב לתגובה זו

      • אתם תזוזו גם תזוזו, אני מבטיח לך אישית. (ל''ת)

        מר אפרטהייד, 18/11/07 15:23

        הגב לתגובה זו

        • אם מר אפרטהייד הבטיח הוא גם בטח יקיים :P (ל''ת)

          נלסון מנדלה, 18/11/07 23:52

          הגב לתגובה זו

      • איך בדיוק יתפוצץ

        א, 18/11/07 15:50

        לנו יש צבא ,משטרה,שלטון
        ו6 מיליון יהודים
        לכן יש כמה אבנים,רובים ו1.3 מיליון ערבים
        והרבה טיפשות
        ראינו אתכם ב48
        כאשר לכם היה 5 צבאות ו10 מיליון ערבים
        מסביב
        ולנו היה 600 אלף יהודים וחצי צבא
        אם אז לא הצלחתם אז גם היום לא תצליחו....
        גם בג''ץ לא יעזור לכם.....
        לכו תגורו בפלסטין עם אחיכם
        ותעזבו אותנו בשקט........

        הגב לתגובה זו

      • מרצונם החופשי הם לא יזוזו, אך אפשר גם אחרת (ל''ת)

        ימים יגידו, 18/11/07 17:16

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    החתרנות הפלשתינית הפנימית גוברת ככל שהם נוכחים בקריסת מדינת היאהוד (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 18/11/07 14:59

    הגב לתגובה זו

    • לך תסביר את זה לאולמרט, עם כל החקירות שלו... (ל''ת)

      הוא ימכור גם, 18/11/07 19:45

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    איפא בעולם יקבל ערבי ישראלי בטוח לאומי,,וחינוך חובה חינם,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    ציפי פיצי,,,, 18/11/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ליבני חכמה וצודקת ערבי שלא מעוניין יכול לעבור לשטחים (ל''ת)

    רוני, 18/11/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אוי בראכה בראכה אתה כבר לא יכול להכיל את השנאה שלך למדינה

    אזרח, 18/11/07 14:54

    מכל מילה מכל משפט השנאה שלך נוטפת, פשוט נותר רק לרחם עליך ברכה וככל שתמהר לקבל את המדינה היהודית כעובדה כך יהיה לך קל יותר לחיות

    הגב לתגובה זו

    • ברכה הוא ה''עזמי בשארה'' הבא! (ל''ת)

      ימים יוכיחו, 18/11/07 19:47

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לבני עוד מעט תגיע הבחירות ותחילי להתחנו אלינו אך תעזבי אותך משטיות (ל''ת)

    ערבי גאה, 18/11/07 14:49

    הגב לתגובה זו

    • סליחה? אתם מצביעים למפלגות הערביות אנטי ישראליות! (ל''ת)

      אז מי צריך את, 18/11/07 19:48

      הגב לתגובה זו

      • ערבים רבים מצביעים למפלגות ציוניות כמו העבודה ואפילו הליכוד. (ל''ת)

        ביבי, 19/11/07 08:46

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    גזענית!ידעתי שרוב החכים בקדימה שטופים באדיולוגיה גזענית!

    תמר, 18/11/07 14:49

    רק בגלל זה לא בחרתי ''בקדימה'' כי תמיד ידעתי שרוב הפוליטיקאים ''בקדימה'' יצאו מבית מדרשה של תנועת חרות הגזענית,וציפי לבני חושפת ומוכיחה זאת היום.

    הגב לתגובה זו

    • נמשת''פים מהשמאל הקיצוני יכולים להצביע לבל''ד. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 18/11/07 15:00

      הגב לתגובה זו

    • נפקנית !

      עמית, 18/11/07 15:54

      עכשיו, אם תצליחי להסביר לי איך ציפי לבני ביטאה גזענות בתגובתה. אולי אסביר לך איך תגובתך מבטאת נפקנות...

      הגב לתגובה זו

      • באנה עמית אתה הזוייייייייייייייייייייי (ל''ת)

        ד''ר הופמן, 19/11/07 12:21

        הגב לתגובה זו

    • הגזענות היא ברובה נחלת השמאל המטורף

      דוד ש, 18/11/07 16:29

      שלא מוכן שתהיה כאן מדינה יהודית

      זו הפעם הראשונה ששמעתי דברים הגיוניים מהשמאל

      הגב לתגובה זו

    • צודקת במאה אחוז. (ל''ת)

      מאיר, 18/11/07 20:26

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לבני אנחנו פה מלפני שההרורים שלך בכלל יחשבו עליך

    ערבי גאה, 18/11/07 14:48

    ללבני ולכל מי שחושב כמוה.... אנחנו פה מלפני אלפי שנים וההחלטה באם לשאר פה ובאם לאו היא אך ורק שלנו באם ... אז עיצה קטנה אל תדברי בדברים שאין לך זכות לדבר עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • יא סחבי...אתם רוצים להישאר כאן הישארו לויאלים. בלי קשר למי בא קודם (ל''ת)

      יובל, 18/11/07 15:03

      הגב לתגובה זו

      • כל עוד הם לא עוסקים בטרור זכותם להילחם על הזכויות שלהם.

        ., 19/11/07 08:50

        גם אם חלק ממה שהם דורשים לא נראה לנו עדיין זכותם להאבק על זה (לא בצורה אלימה כמובן). זו בדיוק משמעות המושג דמוקרטיה.

        הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה חותם ערבי גאה ולא פלסטיני גאה??? (ל''ת)

      צפוני, 18/11/07 15:03

      הגב לתגובה זו

    • הערבים פה רק כמה מאות שנים (ל''ת)

      ג'וק, 18/11/07 15:07

      הגב לתגובה זו

    • אתה תישאר היכן שאתה נימצא,אנו נשנה את הגבול ונחליף קרקעות...

      עוגב תנוחה, 18/11/07 15:27

      צא ולמד.

      הגב לתגובה זו

    • הערבים נכנסו לכאן בניגוד לחוק המנדטורי ממדינות ערב רבות מאוד לשיפור

      מדוע אתה מדבר, 18/11/07 15:32

      מצבם הכלכלי בזמן המנדט. אין דבר כזה ''עם פלסטינאי''. המצאה תועמלנית.

      הגב לתגובה זו

      • לא מזמן המנדט ,הרבה לפני כן .

        מרעי, 18/11/07 16:15

        הם לא באו ,אלא נדדו מאזור לאחר שהיו בשליטת המדינה העותמנית, נהפוך הוא היהודים באו בזמן המנדט קנו כמה אלפי דונמים והשטלתו על השאר בחינם....

        הגב לתגובה זו

        • הגירה אדיר בזמן המנדט ותפסו במירמה את שטחי הבית הלאומי שנועדו עפ''יי

          רוב הערבים נכנס, 18/11/07 18:55

          החוק הבינלאומי להצלת העם היהודי הנרדף.הם הגיעו ממדינות ערב רבות מאוד מכל העולם הערבי, שם היו חלק אינטגרלי מהאוכלוסיה המקומית: עירקים, סודנים, הודים-פקיסטנים, מרוקאים, תימנים, אלג'ירים ועוד ועוד. אין דבר כזה ''עם פלסטינאי''. המצאה תועמלנית.

          הגב לתגובה זו

    • בטח כשטיטוס קרא לא''י פלשתינה הוא חשב על ערפאת... (ל''ת)

      חיים, 18/11/07 15:36

      הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא יזיז אותך מביתך

      עמית, 18/11/07 15:58

      לפחות לא ה''יהוד'' - בקושי את עצמנו אנחנו מצליחים להזיז... אני רק חושש מה יקרה איתך כשהחמאס ישתלט על השטחים שנעניק לאבו-מאזן - האם הוא יחוס עליך ? או שתהפוך גם אתה בשר תותחים ושהיד של ה''עם הפלשתיני'' ?

      בקרוב אתה עומד לעבור דירה. שם הרחוב והעיר לא ישתנה, אבל כן תשתנה המדינה...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ציפי לבני הסהרורית מקימה את חמאסטן 2 !! שוב ?!?!?! (ל''ת)

    מי יגן עלינו ??, 18/11/07 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    סוף סוף דיבורים לעניין

    .ש.ת, 18/11/07 14:45

    מחזקת את הדברים שאמרה ציפי לבני. במדינה שלנו אין מקום לתושבים שדעותיהם , מעשיהם וליבם עם אלה ששואפים להשמיד אותנו ובינתיים לוקחים את כל ההטבות שהמדינה מאפשרת כדמוקרטיה מבלי להיות מחויבים למדינה.
    רק הדדיות בין הצדדים יאפשרו לנו לקיים מדינה בטוחה.
    מוחמד ברכה חצוף מתמיד ומרשה לעצמו להגיד דברי שנאה בשם הדמוקרטיה ולצפצף על מחויבותו כאזרח למדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אין מה להתלהב. לא מדובר בשינוי מהותי בחיי היומיום. (ל''ת)

      הכל ישאר בדיוק, 18/11/07 19:54

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אז אמרת שלא ידעת שהיתה מלחמה - אח''כ תגידי שלא ידעת

    שנתנו מדינה, 18/11/07 14:31

    ככה זה שלא רואים את הנולד. וחיים עם מוח מצומצם ששואף לאפס.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ציפי ליבני צודקת

    פקק תנועה, 18/11/07 14:25

    בשביל מה מוקמת המדינה הפלסטינאית ?למיספר מטרות .זו למעשה ההחלטה על חלוקת ארץ ישראל שנימצאת בן הנהר לירדן .שתי עמים. למדינה היהודית ומדינה ערבית .ארץ ישראל למעשה כבר מחולקת למיספר מדינות ערביות .ואנו בקושי מחזיקים בשאריות שנישארו בידנו לאחר תקופת המנדט הבריטי .או מילחמת העצמאות .

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אתם רוצים להקים לנו כאן גרעין פלסטיני - ואתם מבלבלים את המוח

    על אירן, 18/11/07 14:22

    בתוכנו. להקים כאן מדינה פלסטינית. לא צריך להטיס אותו מאירן.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תגידי גם את החלקת על השכל - איזה מדינה בראש שלך

    אלה טטרים, 18/11/07 14:17

    כאן לא שוויץ. הם עם עצמם רבים. מדינה בתוכנו תביא להרס מדינת ישראל. מטורפים מי יפסיק את הטירוף שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא יודע לקרוא שלא יבוא בטענות

      עמיר, 18/11/07 14:55

      היא אומרת :
      יש מדינת ישראל ליהודים ותהיה מדינה פליסטינית לערבים. זה הפתרון הכי הגיוני. מי שרוצה לחיות עם העם שלו היהודי או לחיות כמיעוט בשילטון ישראלי, יחיה בישראל.
      מי שרוצה לחיות עם העם שלו הערבי
      או הפלסטיני, יעבור לגור איתם שם.
      מה כל כך לא ברור ?

      הגב לתגובה זו

      • כן, רק ששכחת שכבר יש מדינה פלשתינית

        עמית, 18/11/07 16:10

        וקוראים לה ירדן.

        הגב לתגובה זו

        • ויש מדינה יהודית וקוראים לה אלסקה. תעשה לי טובההההה (ל''ת)

          קופמן, 19/11/07 12:22

          הגב לתגובה זו

    • שר המלחמה, האבל והשכול, יפסיק את הטרוף היהודי, לתת ולתת ממה שאין!! (ל''ת)

      האמת תפוצץ סלע, 18/11/07 14:55

      הגב לתגובה זו

    • ליבני צודקת.אם תוקם מדינה פלשתינית היא תהיה מדינת ערביי ישראל. (ל''ת)

      ליהודים יש רק, 22/11/07 14:38

      הגב לתגובה זו