• 72.

    www.youtube.com/watch?v=ti_yNNAcLws&feature=related# (ל''ת)

    ללא מילים, 18/11/07 22:24

  • 71.

    רן ארז צודק ! (ל''ת)

    מיקי, 18/11/07 15:18

  • 70.

    עוד משהו שלא ידעתם

    רפי, 18/11/07 14:25

    מורי הסתדרות המורים יקבלו מענק שחיקה חד פעמי בגובה של כמשכורת אחת במועד תשלום משכורת נובמבר.
    ההסדרים של האוצר עם הסתדרות המורים מוציאה את רן ארז מדעתו ולכן הוא מוביל קו תוקפני וחסר פשרות שלא יביא לשום תוצאה

    • בולשיט. עבדו עלינו- על מורי ההסתדרות ואנו לא רוצים את ההסכם הזה. (ל''ת)

      מורה, 18/11/07 15:18

    • זו תוספת שמגיעה גם למורי הארגון - תקראו

      מורה, 18/11/07 18:06

      תוספת זו היתה צריכה להיות משולמת בינואר , היא הוקדמה לנובמבר כדי לנקר את עיני מורי הארגון- מניפולציה זולה של פקידי אוצר והעומר בראשם.
      מאחר וזו תוספת שחיקה המגיעה לכל המורים הענין בטיפול משפטי של סיגל פעיל

  • 69.

    אים החברה הישראלית רוצה

    פקק תנועה, 18/11/07 14:05

    שמה שניקרא מערכת החינוך או ההשכלה יצליחו בתפקידם ומטרתם הסופית .יש להפריד בן שתי המושגים הללו. חינוך. והשכלה .מפיני שמה שקורה כיום עים מה שנקרא חינוך. זו בעיה עצמאית ביפני עצמה. שגורפת אחריה את מערכת ההשכלה בחברה הישראלית.למצב רע . ושתי מערכות הללו בעיקר מה שניקרא חינוך .משפיע לרעה על מערכת ההשכלה .

  • 68.

    מתוך דבריו של מקים חברת החשמל....

    משתמש בחשמל, 18/11/07 13:42

    ברחוב הנשיא בחיפה קיים מבנה לזכרו של בונה ומקים חברת החשמל לישראל ועל הקיר ישנו שלט המספר על פועלו בהקמת חברת החשמל לישראל. בהמשך על חשיבות החינוך בארץ ישראל .
    בקיצור כל שצריכים נבחרי הציבור וכל מי שהחינוך חשוב לו להגיע למקום לקרוא,
    לקרוא את הכתוב על המצבת בהרחבה ואולי תצליחו כנבחרי הציבור להבין את חשיבותו של המשך החינוך לקיומנו .

  • 67.

    מפתח אצל מי

    דוד, 18/11/07 13:23

    דומני שמפלגת העבודה בשתיקתה לנוכח שביתה זו ולנוכח התדרדרות מערכת החינוך מפספסת הזדמנות פז לרכוש לה אוהדים ומכאן בוחרים פוטנציאלים.
    הצעתי למפלגת העבודה, תצוא מהקיפאון ותתערבו אקטיבית (אפילו באיום בפרישה מהקואליציה)ע''מ לפתור את הסיכסוך הזה שמעיק על כולנו.המפתח לפיתרון הסיכסוך הוא אצלכם ולא אצל פקידוני האוצר ,לא אצל שר האוצר האטום ולא אצל ראש הממשלה החלול.
    צאו כבר מאדישותכם וטובה שעה אחת קודם.

  • 66.

    הייתי בכיכר רבין אתמול

    תל אביבי, 18/11/07 11:24

    באתי רק בגלל ההופעות וממש לא בגלל ארגון המורים. אם כבר אז להפך, אני חושב שהסדר האוצר והסתדרות המורים טוב וסביר: יותר שכר תמורת יותר שעות. היקף המישרה הנוכחי של מורה הוא חצי מישרה למעשה ובשביל זה השכר סביר לגמרי, בהתחשב בחופשות הארוכות ובשנת השבתון.

    לגבי שאר הנוכחים בכיכר רבין: 90% היו בני נוער, שממילא נמצאים בשביתה וכמוני באו להופעות של הזמרים ותו לא.
    בחייכם, נותנים עברי לידר, פבלו רוזנברג, עידן יניב ועוד זמרים בחינם - לא תבואו?

    • בכיכר שאני הייתי היו גם המון מבוגרים (ל''ת)

      אזרח, 18/11/07 18:08

  • 65.

    המורים ניצחו--החינוך הפסיד

    מה שהיה (גרוע.., 18/11/07 09:38

    המון כח אדם גרוע במערכת
    שיטת מערך הוראה שעבר זמנה

  • 64.

    ארגון המורים הורס את החינוך

    יגאל שנגעל, 18/11/07 08:55

    מסר אחד מפיקים כל הצדדים בנושא הזה - רק בכוח לנהל את הדברים. המורים, התלמידים, אירגוני עובדים אחרים, הממשלה. כולם לומדים שרק בכוח אפשר לדבר פה. חבל, כי אפשר היה להגיע להסכם טוב כמו עם הסתדרות המורים שמבטיח רפורמה נדרשת בחינוך ומצד שני שיפור הכרחי במעמד ומשכורות המורים. ארגון המורים נטל על עצמו את תפקיד הרס החינוך רק כדי לקדם אינטרסים אישיים של ראשי המאבק.

  • 63.

    צריך מפלגת חינוך

    דודי יפרח, 18/11/07 07:43

    צריך להקים מפלגת חינוך שתמשוך איה את חברי הכנסת המכהנים אך מתעלמים מן המצב.

  • 62.

    יש לשלם יותר

    אילן, 18/11/07 05:36

    ובאותה מידה להיפטר
    מכל אותם אנשים שלא יודעים
    ללמד
    הוראה היא אומנות לא מקצוע!!!

  • 61.

    אם המורים כביכול היו מלמדים.!

    פרופ' מרמלדה, 18/11/07 04:44

    אז ההייתי מבין את חוצפתם לדרישת שכר יתר אבל שכרם לא נשחק אלא להפך, אז לדרוש שכר שהוא מעל כל פרופרציה זה סחיטה של הממשל.
    במקום להיכנע למורים יש להתחיל בעקירת העשבים השוטים שגדלו סביבם, האירוניה היא מי שדורש שכר
    גבוה ומכריח את המורים לשבות
    הם העשבים השוטים, שחונקים את התלמידים ואת המורים שניתן עדיין לראות בעין בלתי מזוינת.

    • זה פרופסור זה?

      ליה, 18/11/07 07:17

      פרופסור נכבד, או שהיה לך כל כך רע במערכת החינוך בשלב זה או אחר וצר לי על כך או שאתה אטום. פשוט אטום. האפשרות השלישית שאולי אתה טיפש לא נראית לי בשלב זה.
      גם בקרב הפרופסורה יש עשבים שוטים ופגיעתם רעה עוד יותר ..
      היית רוצה שיבערו אותם לפני שמכשירים קרקע לגלוט עשבים משובחים, לא בדיוק כמוך? אולי כמוני?. כן. דורות של תלמידים בגרו תחת ידיי וכיום חלק מהם פרופסורים, רופאים עוד ו''סץם'' אנשים פשוטים אך טובים באמת .
      בוש לך והיכלם.

  • 60.

    כל הכבוד למורים! חזקו ואמצו אנחנו התלמידים אתכם!!!!!!!! הייתי בכיכר

    תלמידה תומכת, 18/11/07 01:30

    ואני ממשיכה לתמוך ולחזק!
    אתם צודקים ויש לכם את תמיכת התלמידים... המתגעגעים!

  • 59.

    31 מאד צודק- כשזה מגיע לביזנס ולהנאה של העשירים פתאום כל הדברים

    מציאותי, 18/11/07 00:54

    נפתרים מהר יותר.

  • 58.

    היה צפוף מארלזרוב דרומה אחרי הככר. (ל''ת)

    מורה, 18/11/07 00:48

  • 57.

    דקדנטיות ישראלית

    אמא ומורה שובתת, 18/11/07 00:35

    פני החברה שלנו כדקדנטיות שוקעת ושוקעת. השולטים מועלים,מושחתים,גנבים,מסואבים.
    הפשע חוגג, האלימות בשמיים,הכל
    כמו על פתיל קצר.נפיץ.הכיבוש
    משחית את החיילים,גם הרמה בצה''ל יורדת,השתמטות. יש ירידה ברמה בכל התחומים. עצוב,מייאש,מדכא
    שנת ה-60 למדינה, היא יוצאת לפנסיה זה ברור. המדינה אוזלת.
    מתפוררת לנו בין הידיים. מכים רופאים, אלימות מחרידה, התבהמות החברה כולה.אבוי לנו מעצמנו.
    חורבן בית 3

  • 56.

    ילדיי לא זכו למער' חינוך משובחת אך אני מקווה

    מינה, 18/11/07 00:24

    שהדור הבא כן יזכה בחינוך טוב.חשוב לי שבחברה בה אני חיה יהיה חינוך משובח לכל ילדיי ישראל ונהיה אור לעולם כולו.
    מי שלא מבין זאת הוא מסכן ואטום ודווקא אלה שרק דואגים ל''תחת'' שלהם כלומר ילדיי השמנת צריכים להתעורר ומהר.
    אנחנו נמצאים בשעת מבחן.
    נערי האוצר שכל הזמן דואגים ללגטימציה של השביתה ובמיוחד של אלה העומדים בראשה שיתביישו להם.

  • 55.

    הסיקריקי נוקם בכולנו,את נקמת גוש עזה שלו. (ל''ת)

    יגאל כהן, 18/11/07 00:16

  • 54.

    מורים תקחו דוגמה מהירשזון קצב

    אזרח מודאג, 17/11/07 23:41

    אלו דמויות לחיקוי.

  • 53.

    אונס בכיכר!

    שלו, 17/11/07 23:27

    לא רוצה לעמוד לזכרו של רבין
    באתי להזדהות עם המורים..ונאנסתי בדקה דומיה לזכרו של רבין

    • מזדהה איתך באופן מלא

      טמיר, 18/11/07 01:21

      יש יום זכרון אחד ודי....

      • גם אני מסכימה אבל בל נשכח שהוא היחד שהשקיע בחינוך (ל''ת)

        מורה, 18/11/07 06:32

        • בל נשכח שכבר היו לו 2 ימי זיכרון. (ל''ת)

          !, 18/11/07 20:39

    • צודק! זה היה לא במקום!!!

      הייתי שם, 18/11/07 03:47

      אני לא מבין מה הקשר... זה היה לא במקום...

    • בזיון..... נמאס מקרנבל רבין..... (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 18/11/07 12:35

  • 52.

    האוצר משלם לי לטקבק נגד המורים ורן ארז בפרט (ל''ת)

    חסוי, 17/11/07 23:25

  • 51.

    הדבר הכי כפי בהפגנה היו פגישות מרגשות עם תלמידים - הגעגוע הדדי. (ל''ת)

    מורה, 17/11/07 23:23

    • כמוני כמוך. הם האוצר שלנו.שיהיו רק בריאים ונמאושרים

      ליה, 18/11/07 09:21

      .

  • 50.

    איך שבן אדם משתנה כאשר עומדים מולו אלפים..נהיה ..פשששש (ל''ת)

    Yo, 17/11/07 23:23

  • 49.

    היום כשראיתי את תמיכת ההמונים הייתי שוב גאה להיות מורה (ל''ת)

    מורה, 17/11/07 23:22

  • 48.

    החזרת מדינת ישראל לקדמת המדינות המתועשות

    זו הדרך, 17/11/07 23:22

    והבטחת התפתחות ההון האנושי בחיי הרוח, בתרבות, בתעשייה ובמחקר תושג רק על ידי :
    1. צמצום מספר התלמידים בכיתה.
    2. החזרת שעות הלימוד שנגזלו מכל תלמיד.
    3. הקצאת שעות סיוע לליקויי למידה.
    4. שיפור משמעותי במעמד המורה ובשכרו.
    רק כך תובטח עתודה של מורים איכותיים, שיהיו בידיהם הכלים להורות, לחנך ולהעצים את האדם שבכל תלמיד במדינת ישראל.

    • דברים כדרבנות. קדימה המאבק! הלאה האוצר! (ל''ת)

      צמר בים, 18/11/07 21:59

  • 47.

    והכי עצוב שאין למי להצביע יותר!!!!

    מורה, 17/11/07 23:21

    אני ומשפחתי מצביעים כבר דור שלישי למפלגת העבודה
    והמשבר בחינוך גורם לנו לתת גט כריתות למפלגה זו שבגדה בחינוך
    עצוב לי

    • מרגישה אותו דבר

      מורה, 18/11/07 01:41

      אבל, כשיגיעו הבחירות, צריך לבחור בצורה נבונה ולא לשכוח את המושחתים והצבועים מקדימה, הליכוד, העבודה...

  • 46.

    היה מרגש לראות את כל התמיכה שקבלנו הערב

    מורה, 17/11/07 23:16

    רן ארז המשך להוביל מאבק חברתי
    לטובת מדינת ישראל

    • סוף סוף החברה יוצאת מהאפטיות שלה

      שרית בכר, 18/11/07 08:49

      היה לי הכבוד להשתתף ולתמוך בהפגנה דמוקרטית כזו .דרישה כספית ותנאים אלמנטרים זוהי לא מילה גסה!!!
      אנחנו לא נלחמים נגד העושק אלא מביסים אותו..כל הכבוד למנהיג כמו רן ארז שדורש לראות שחור על גבי לבן את ההסכמים ולא מסתפק בהבטחות ריקות מתוכן!!1

  • 45.

    יאסו! יאסו! אני גאה להיות אזרחית מדינה שאלו הם מחנכיה!

    שמעונה מדימונה, 17/11/07 23:15

    שדור העתיד ילמד שאפשר, שהוא יכול להלחם על זכויותיו. מה שעושים מורי ישראל היום זה השיעור האמיתי!
    שבוע טוב (-:

  • 44.

    תודה לכל הקהל הרב שמילא היום את הכיכר (ל''ת)

    מורה, 17/11/07 23:14

  • 43.

    מי אמר שככווללם בעד המורים

    יקי, 17/11/07 23:13

    אני בעד חינוך טוב ולא בעד ארז הלוחם כשהחינוך הוא הדבר האחרון שמענין אותו.מעל חודש אין לימודים ואין פשרה אין חתימה אין חזרה ללימודים ...המורים לא מקבלים מספיק כסף ...תספרו את זה לסבתא ...כמה ארז מרוויח ..רוב המורים מרויחים כמו שמגיע להם . איפה הרמה . מספיק לשבות תחזרו ללמד ובעצמכם תילמדו . הממשלה מוסיפה לכם מספיק ואולי יותר מדי . די כבר

    • מענה ליקי

      אירית, 18/11/07 08:57

      בכל ציבור עובדים יש התפלגות נורמלית לכן גם אני בעד שכר הולם למורים הטובים. אבל איך תמדוד ותשוה בין המורים? אין דין המלמד תלמידים מצטיינים כדין המורה תלמידים טעוני טיפוח.לא דומה מורה תלמידים ממושמעים ומשתפי פעולה למלמד תלמידים פרועים.גם ההנחה המובלעת שרוב המורים לא ראויים מעליבה,האם אתה מוכן שיתיחסו אליך כך בתחום עיסוקך.

  • 42.

    אם כל כך טוב אז למה כל כך רע

    מורה, 17/11/07 23:10

    לכל המקנאים במורים על שכרם ותנאי עבודתם, יש לי הצעה. בואו בהמוניכם הכנסו לכיתות ונסו ללמד. רק אז נהיה מוכנים לשמוע אתכם. למה קשה להשיג מורים טובים ?למה מורים צעירים בורחים תוך שנה שנתיים? כי אף אקדמאי לא מוכן לעבוד ולהיות זקוק להבטחת הכנסה! נסו אתם להתמודד בכתה יב עם 38 תלמידים בכתה וגם להספיק ללמד חומר ברמה המתאימה לבחינת בגרות.
    לכ להמלעיזים! כדי לצאת לשבתון אני חוסכת כמו כל עובד אח במשק, אבל אני חייבת לצאת ללימודים אחרת אשלם קנס אם ארצה לפדות את הקרן. ולגבי מתנות. פעם בשנה אנחנו מקבלים 400 שח תלושי שי מן הארגון וזה אחרי תשלום חודשי של מיסי אירגון. ממש ראוי לקנאה. אבל אם כל כך טוב אצלנו למה אתם לא עומדים בתור?

  • 41.

    בונה את עצמו על גב המורים והתלמידים

    בר הברברי, 17/11/07 23:10

    בושה למערכת החינוך שאדם כמו יו''ר ארגון המורים נמצא בקירבה. מנצל את המצוקה האמיתית של המורים והמערכת כדי לקדם את עצמו. משכורת העתק שלו, לא נפגעת, אז מה אכפת לו להמשיך ולקבל כל היום כותרות בעיתונים?!

    • אכן אתה ברברי (ל''ת)

      יהושפט, 18/11/07 00:05

  • 40.

    מאבק המורים צודק מכל מאבקי עובדים

    מורה מזדהה, 17/11/07 22:54

    שידענו עד היום. המורים לא נאבקים
    על קצבאות וסעד וגם לא על המותרות של עובדי חברת חשמל.הם
    נאבקים על שכר הולם את מאמציהם. נמאס כבר לשמוע את הטענות על ריבוי חופשות או שעות עבודה מועטות. מורה עובד שעות אין ספור בביתו,מעבר לשעות העבודה.רק בני
    משפחתו רוים זאת. מורה משתתף באין ספור ישיבות השתלמויותואירועים בית ספריים.מורה משוחח עם תלמידיו שעות רבות ללא תשלום, ואף בביתו

    • בכיין קטן אתה מוזמן לעבוד איתי בהיי טק

      אבי, 17/11/07 23:55

      ואז תבין מה זה לעבוד סביב השעון.
      אל תעשה לי טובות ותעבוד בבית. תעבוד בבית הספר שם תבדוק מבחנים ועבודות.
      אם יש ישיבות שישלמו לך שעות נוספות אל תעשו לנו טובות.
      קבל כמוני שבועיים חופש בשנה ולא חודשיים המצטרפות לשבועיים ועוד שבועיים ויום פה ויום שם ויום כן ויום למה לא.
      ומעל לכל אלה שנת שבתון - אתם פשוט סחטנים.

      • בכיין גדול, בוא תעמוד בכיתה שעתיים...

        ח, 18/11/07 02:44

        הרי לשלם מאות שקלים לרופא מומחה שבודק אותך 5 דקת אין לך בעיה, נכון?
        אבל לשלם יותר למורים כדי לשפר את איכות האנשים שאתה מפקיד את ילדיך בידיהם לזמן ארוך יותר מהזמן שאתה נמצא איתם - לזה אין לך כסף או אמפטיה.

        מר הייטק - נראה אותך מצליח לעבוד במפעל המדונדש שלך אם היו אצלכם 3 מחשבים על מאה עובדים, וכ-40 מקומות ישבה סביב שולחנות משותפים. כי זה המצב בחדרי המורים. נראה לך שמישהו מעוניין לקחת את העבודה הביתה?

        חינוך זו עבודה שאתה מושקע בה כל כולך, גם בחופשות וגם בלילות, מפני שחיי התלמידים בידך. תיאור מעט בומבסטי, אבל ממחיש את גודל האחריות שחשים מורים רבים.

        עדיף להימנע מהתלהמות, ולהבין שאנחנו אלה שמסייעים לך להשיג את הטוב ביותר עבור ילדיך. למרות שאתה בוודאי מאלה שמצדדים בהם בכל עימות עם ביה''ס, ומתייחס לבית הספר כנותן שירותים בלבד. כמה רחוק מחינוך וערכים.

        • מזדהה עם סבלכם האינסופי (ל''ת)

          תעבדו כמו, 18/11/07 12:38

        • בכיין הייטק קר ומנוכר - צא אל האור ולמד.

          צמר בים, 18/11/07 22:10

          ואחרי כל הטענות שים לב: אם היו משלמים למורים מה שמשלמים לך בהייטק (ומשלמים להם על כל שעות עבודתם בפועל -גם בבי''ס וגם מחוץ לו) אין ספק שהיית גם אתה חושב להיות מורה, לא? אבל במצב הנוכחי, כיף להשוויץ במשרתך הנחשקת אל מול אלה שעובדים בשביל פרוטות. מול כל מי שמנסים בתנאים מחפירים לחנך את ילדיך הנטושים לנפשם במשך שעות עבודתך הארוכות. אתה בטח מפחד שהאוצר יכנע להם וכבר לא יהיה לך מול מי לנקר עיניים עם רכב הליסינג הנוצץ, הלפ-טופ והחוויות מחופשת הסקי האחרונה שממנה חזרת...
          כדאי שתבין שאתה לא יכול לצפות מאקדמאי מוכשר לפחות כמוך שירצה לעבוד בשביל כל כך הרבה פחות!

  • 39.

    כשחומר הלימוד לא רלוונטי,

    אורי, 17/11/07 22:50

    והמסגרת כפויה על מורים כתלמידים, כסף ו 'ריפורמה' לא יפתרו כלום.
    חינוך לא מתרחש בחממה מלאכותית, וטיוב-התפתחות לא קורה בחברה סקטוריאלית המתנכרת לעצמה כקהילה.
    הכל פוליטי וקצר מועד מכדי להתייחס ולטפח את הפרט. אדם צריך קודם לא להידרס כאן, כדי למצות את יכולתו. דמוקרטיה?

    • ברבורים פוסט-מודרניים על חינוך לא יספקו

      יהושפט, 18/11/07 00:10

      לך את הטכנולוגיה שבה אתה משתמש כאן. זו נבנתה מחומרי לימוד ''לא רלבנטיים'' כמו מתמטיקה, פיסיקה והנדסה אלקטרוני ועוד.. הם גם לא יספקו לנו את ההגנה מפני אויבים שלא חדלים מלחלום על עולם המחר שבו העם היהודי לא יהיה קיים בו.הם גם לא יספקו לך ידע של ממש, אלא תדמית של ידע ותלמידים טרחניים כמוך (אפלטון - עוד מישהו לא רלבנטי)

  • 38.

    למכון-בריאות ''רומנטיקה'' דרושות עובדות (ל''ת)

    הצעת-עבודה מפתה, 17/11/07 22:49

  • 37.

    תעיפו את רן ארז מראשות האירגון הוא רק הורס לכם

    עמיר, 17/11/07 22:45

    האיש ביריון ולגרי ומחפש כבוד , ומקבל 3 משכורות בו זמנית כל עוד אתם מורי הארגון מקבלים בקושי משכורת אחת , והכספים שלכם הולכים לאן?

    ליס של רן ארז מכחיוון שהוא מושך משכורת של 40 אלף ש''ח
    לפירסומאים, לחצני''ם

    ואתם כלום

    תעיפו את הביריון מאשדוד שבקושי עברית הוא מדבר
    ורק תרויחו מזה

    • הלהט שלך נגד ארז נשמע לנו כמחמאה (ל''ת)

      מורה, 18/11/07 02:07

  • 36.

    כל הכבוד למורים, המאבק צודק!הגיע הזמן שהתעוררו שם בממשלה! (ל''ת)

    אמא ל-3, 17/11/07 22:44

  • 35.

    אנחנו אתכם, חזקו ואמצו במאבקכם הצודק. (ל''ת)

    אמא מודאגת, 17/11/07 22:43

  • 34.

    מאיפה את בארץ

    אליס מארץ הפלאו, 17/11/07 22:38

    סביון או כפר שמריהו מותק?
    מה יש לך נגד ההתישבות היהודית שהיא היום ההגשמה של הציונות מול טיפוסים מתבוללים אוכלי חזיר וזוללי טרפות כמוכם
    מי את בכלל שתקבעי מה ואיך ללמד
    קצת דרך ארץ גברת
    רוצה להפריט? בטח אולי גם תקני אותנו כמו שאת קונה כל דבר
    כך מדברים נציגי ההון והשלטון
    הבנתם את אליסה החמודה רוצה ארץ פלאות מופרטת
    לא איכפת לך מקשישים ונכים רק הכיף שלך
    תתביישי ותעלמי

  • 33.

    ''מורה נהדר הוא מורה נעדר'' (ל''ת)

    תלמיד שמח, 17/11/07 22:38

  • 32.

    רן ארז= צ'אוצ'סקו.

    בני 123, 17/11/07 22:35

    הפטוס של נאומו מעל במת הקירקס הזכירה לא במעט את צ'אוצ'סקו.בסתר ליבו הוא גם הרגיש כך.
    מורי ישראל,סלקו מעליכם את האיש הזה ואז השיחות עם הממשלה תהה יותר מהירה,שלא לומר גם יותר נעימה.

  • 31.

    שביתה בנתב''ג היתה נפתרת מהר יותר

    אזרח ואבא, 17/11/07 22:33

    תחשבו כמה זמן היתה נמשכת שביתה בנתב''ג.
    אף אחד לא היה מאפשר לה להמשך למעלה מ30 יום.
    ואילו את שביתת המורים שגורמת נזק גדול פי כמה וכמה - אף אחד משהממשלה לא מוכן לפתור !

  • 30.

    למה לא מכניסים אותו לבית הסוהר?מדינה דפוקה יש לנו (ל''ת)

    avnerb, 17/11/07 22:29

    • זו מדינה דמוקרטית...

      מורה, 18/11/07 10:12

      שכחת, הא?

      כשהשלטון מתעמר באזרחים ומתייחס אליהם כאבק אדם, עבדים נרצעים שלו ושל המאיון העליון, אפילו האנשים שוכחים שהם בני אדם חופשיים.

      חבל.

  • 29.

    כל הכבוד למורים. (ל''ת)

    מחזק את ידכם, 17/11/07 22:26

  • 28.

    בולטים בהעדרם!

    דני, 17/11/07 22:25

    ומי-הם הבולטים בהעדרם? כל ה''חברתיים'' למיניהם: שלי יחימוביץ, עמיר פרץ, וכו' מי עוד זוכר את הפוזה ה''חברתית'' שתפסו לפני הבחירות? שקרנים עלובים! שתיקתם רועמת.

    • מה שנכון ... נכוןןן (ל''ת)

      קובי, 17/11/07 23:55

    • הבולטים בהעדרם - ''החברתיים'' רק לכסאם.... (ל''ת)

      נתראה ביום, 18/11/07 02:39

  • 27.

    האם ראיתם את תלוש המכורת שלו?????אפשר להאכיל חצי שנה משפחה מסכנה): (ל''ת)

    avnerb, 17/11/07 22:25

  • 26.

    מורים כאלו תולים באירן בשורה לפי א -ב כולל הומוהים חוליגנים ישראלי (ל''ת)

    avnerb, 17/11/07 22:23

  • 25.

    מורים כאלו תולים באירן בשורה לפי א -ב כולל הומוהים חוליגנים ישראלי (ל''ת)

    avnerb, 17/11/07 22:22

  • 24.

    המורים חיזרו ללימודים

    אזרחי, 17/11/07 22:21

    קיבלתם הצעה מצויינת מהאוצר ובהתחשב בכמות השעות שאתם משקיעים לעומת שאר המשק הרי ששכרכם הוא בין הגבוהים פר שעה.
    גם לא יזיק אם תתנדבו לצמצם את ימי החפש שלכם במהלך השנה.
    לדוגמא:חופשת פסח ''רק 3 ימים לפני הסדר במקום השערוריה של 14 יום במצב הנוכחי.

  • 23.

    ארז לך כבר ואל תבלבל את המוח הקטן שלנו (ל''ת)

    התלמיד שמעון, 17/11/07 22:21

  • 22.

    יולי יכולה כבר ללכת

    בועז, 17/11/07 22:15

    היא נכשלה כשלון חרוץ. יפה שעה אחת קודם!

    • יולי מזמן עזבה את תיק החינוך. היא יושבת באוצר כבובה

      מורה גאה, 18/11/07 01:41

      יולי מזמן ויתרה על תיק החינוך, כשנוכחה שעליה ליאבק באוצר.
      בתמורה האוצר הקצה לה בפינה כיסא רעוע עם דבק מע, אלא ש....
      הדבק אטם גם את תאיה האפורים....

      הייתי בהפגה , הינו למעלה מ-100,000 . משום מה בתשחורת העדיפו להשתמש במילה רבבות, פחות מאיים על הממשלה????

  • 21.

    2 העם איתך (ל''ת)

    גילי, 17/11/07 22:14

  • 20.

    לדעתי מורה צריך להרוויח יותר מ...

    גילי, 17/11/07 22:12

    מנקה רחובות , עובד בזבל, מלצר, נהג, מזכירה, מוכר בחנות
    והרשימה עוד פתוחה , אני לא רוצה להעליב אבל מורה זהו אחד התפקידים החשובים ביותר בחברה
    משכורת גרועות מביאות מורים גרועים
    לפי דעתי 15,000 ברוטו שכר התחלתי

  • 19.

    שוב פקידי אוצר מטקבקים פה

    הורה לתלמידים, 17/11/07 21:57

    אחרת אין הסבר לתופעה: כולנו מבינים שהמורים צודקים ועדיין יש תגובות נגדם. ועוד כאלה עם טענות של פקידוני האוצר. זה שקוף, לא?!

    • ממתי לרן ארז איכפת מהחד הוריות והנכים נאום בלוף וצביעות הכל בצע כסף (ל''ת)

      נאום בלי כוונות, 17/11/07 22:49

    • מה שאתה מבין זה לא מה שאחרים מבינים!!אתה החלטת שהמורים צודקים!!!!!! (ל''ת)

      אתה זה לא כולם, 17/11/07 22:51

    • המושחתים מממנים משרדים 'אסטרטגיים'

      אלו לא הפקידים, 17/11/07 23:00

      שממלאים את הטוקבקים.
      אליהם מצטרפים חברי הסתדרות מורי היסודי ש'יצאו פראיירים' עם הסכם משפיל.
      וכן אנשים קטנים מהסוג שמרביץ לרופאים וכואב להם שאנשים משכילים מהם יקבלו את המגיע להם ויזוזו לעומתם במדרג החברתי.

    • טיעון מעגלי

      יואב, 18/11/07 08:36

      אם אתה מחליט שכל מי שמתנגד לך
      הוא ''פקידון'' אז ברור שאתה מגיע למסקנה שאין מתנגדים אמיתיים ואז אם יש מתנגדים אז הם כמובן ''פקידונים'' וחוזר חלילה...
      הטיעון שלך אופייני לכאלה שמתקשים להתמודד עם הטיעונים של היריב אז עושים לו דליגיטימציה.
      תתפלא, יש הרבה אנשים שחושבים אחרת. אני אישית חושב שמורה טוב צריך לקבל משכורת גבוהה יותר. המורים לא נלחמים רק על זה. הם דורשים שכל המורים יקבלו לפי אותו הסולם. אין ברירה, על משהו הם צריכים לוותר. או כולם ושכר נמוך, או שהטובים יקבלו שכר גבוה יותר. אני לא פקיד, אני מלמד במכללה. אבל זה לא עושה אותי מכובד יותר.

  • 18.

    לא מצדדת במאבק.

    אמא, 17/11/07 21:48

    לא מצדדת במקצוע שמנסה לשפר עצמו על גב אלו שעבורם הוא עובד.
    לא חושבת שמורה מרוויח פחות מטכנאי , או פקיד בבנק.
    למורים תנאים סוציאליים השתלמויות חינם, שבתון כל 6 שנים ותנאים שלאף עצמאי אין. אפשרויות לדברים רבים מוזלים , תלושים לחג ועוד...
    הרמות שכר לא גבוהות אבל באף מקום אחר מורה לספרות או תנ''ך לא היתה מרוויחה יותר גם אם היתה מזכירה רפואית או כל דבר דומה.
    להפך השביתה תיצור הוראה פרטית לעשירים והוראה הציבורית תדרדר הלאה.
    אני את הילדים שלי מתכוונת לשלוח לעשות בחינות בגרות אקסטרניות
    ולקחת קורסים של האוניברסיטה הפתוחה אם השביתה תמשך עוד...
    בבית הספר הנוכחי של ילדי המורים פחות מבנונים איכותם ויכולתם נמוכה ורוב התלמידים פוטנציאלית גבוהים מהם.
    בעיקר פגשתי מורים שתלטנים צעקנים רודנים שהמקצוע משרת להם צרכים אחרים מהוראה.
    נכון שיש אחרים אבל הם נדירים.
    איפה מורה לחיים ? איפה מורים של פעם?
    רק בחינוך הפרטי ובמערכות חלופיות.

    • מאה אלף אזרחים בחלקם הורים רבים חושבים אחרת ממך (ל''ת)

      מורה, 17/11/07 23:11

    • קראי בבקשה

      מורה מההסתדרות, 17/11/07 23:11

      שבתון כל 7 שנים והשתלמויות חינם תתעוררי על השבתון אני משלמת ממשכורתי כל חודש ועל כל השתלמות אני משלמת ואפילו נסיעות או השעות שאני לומדת הן שלי ועל חשבוני גם טיול כשהבן שלך משתולל ולא ישן אני שומרת עליו וכן הפתעה לא משלמים לי על זה ולא על הטלפון לספר לך על ילדייך ולא על עוד המון דברים הכל מכיסו של בעלי שיחייה ... והשיכפולים וקישוט הכתה והטוש ללוח והספר הכל מכיסי הפרטי בערך כמו שפקיד בבנק יביא איתו מהבית מחשב אז בואי ליום אחד 41 ילד בכתה מוזמנת לשבוע נסיון נראה אותך גיבורה שלי הרי מילדייך הפרטיים את משתגעת אחרי כמה שעות אז מ41 כמוהם מוזמנת מקיף נהריה וכל בית ספר אחר בארץ שבוע ונראה אותך מורה מהשורה

    • הלוגיקה שלך שגוייה

      ב.ק., 17/11/07 23:12

      חינוך ציבורי קלוקל נובע מתקציב ציבורי דל. מורים עניים, שכר ירוד, כיתות גדולות, מביאים לחינוך של עולם שלישי. אבל העשירים יוכלו לקנות חינוך פרטי מעולה - למשל בבית הספר האמריקאי בכפר שמריהו משלמים 30 אלף דולר לשנה!!! אבל גם אם אמא עשירה מספיק לחינוך כזה, הילדים שלך יחיו בחברה דלה. כדי להיות חברה בריאה צריך מליוני משכילים.

    • איפה ההורים של פעם? איפה התלמידים של פעם? (ל''ת)

      מורה, 17/11/07 23:17

    • חבל שלא הגעת היום להפגנה היית פוגשת מאות אימהות שחושבות אחרת (ל''ת)

      אמא, 17/11/07 23:18

    • ''המורים לחיים'' נדירים בגלל הורים כמוך שאינם מבינים את הצד השני

      גם אני אמא, 17/11/07 23:19

      הורים כמוך שמצדדים באופן אוטומטי בילדים שלהם, משפילים את המורים באים לצעוק עליהם, להתלונן נגדם.
      הורים כמוך שאינם מבינים שהחלק העיקרי בחינוך אינו נובע ממורים לחיים אלא מהורים גרועים שאינם מבינים שתפקידם, בין השאר - לחנך!!

    • הכל דמגוגיה !

      דן, 17/11/07 23:48

      את מקשקשת שטויות.

      תלושים לחג... הרגת אותי.

      את ''התלושים לחג'' אני מקבל פעם בשנה מאירגון המורים להם אני משלם כל חודש מס חבר. בעצם אני משלם בעצמי את ''התלושים לחג''.

      הבנת?

    • שכר מתאים

      רינה, 17/11/07 23:56

      תגובה
      בוודאי שיש מורים/ות מסוגים שונים. ככה זה יהיה תמיד. השאיפה להרבות את המורים/'ות שירגישו שהוראה זו שליחות- ייעוד, ולא סתם מקצוע או ''מקום עבודה''- לכן ברגע שיהיה שכר הולם אפשר יהיה לבחור את הטובים והמתאימים . לכן השביתה חשובה, ומקווה שאכן תיצור את הטלטלה הנחוצה.

    • השמלמות בנושא שכר המורה

      צוברי, 17/11/07 23:58

      את מדברת שטויות. רואים שאת לא מכירה את הנושא מקרוב. המורים משלמים על השתלמויות ולא מקבלים גם נסיעות על כך.
      שנת שבתון : התשלום שהמורים מקבלים הוא מקרן השתלמות שהם חוסכים במשך שש שנים ולא מכספי משלם המיסים. ובנוסף הם חייבים ללמוד 16 שעות בשבוע כלומר יומיים.
      אז לפני שאת כותבת שטויות תבדקי.

    • תנאים סוציאליים?

      ל-18, 18/11/07 08:54

      על איזה תנאים סוציאליים את מדברת ?

  • 17.

    שר לא מפגין נגד ממשלתו

    יוסף ג., 17/11/07 21:45

    עוד כשלון! את דואגת לממשלה ולא לחינוך.

  • 16.

    דור העתיד = חינוך אין חינןך אין עתיד

    דן, 17/11/07 21:43

    אין טעם להיות מורה כאשר השכר הוא כה נמוך
    מי שיגיע להוראה יהיה מחוסר ברירה
    מורה לא מוכשר
    מקצוע ההוראה צריך להיות אטרקטיבי
    כדי למשוך אנשי הוראה אייכותיים
    לעתיד ילדינו

    • אני לא נגד המורים- אבל זה לא רק הכסף

      2:1, 17/11/07 23:00

      מאז ימי הרבי בחדר, ואולי כבר אז, בחרו רוב היהודים להיות עורכי דין, ושאר ירקות מניבי תשואות סטארט אפ. אז שלא יכרכו לי פה שליחות/איכות/התאמה אישית- עם התמורה הכספית למורה.
      יש המון מה לתקן במערכת, ולא רק בבתי הספר, ולא הכל ניקנה בכסף, במיוחד לא שכל.

  • 15.

    רמת הכרזות מעידה על רמת החינוך...חינוך יהודי ----עכשיו!! ודי

    yo, 17/11/07 21:38

    לדיקטטורה החילונית על ילדי ישראל. dot.

  • 14.

    ליבנו עם המורים (ל''ת)

    שי, 17/11/07 21:29

  • 13.

    ''בשביל כבוד''

    אליס, 17/11/07 21:23

    צריך לא רק לעבוד יותר, אלא מורים משכילים יותר, בעלי ידע רב תחומי. הקץ לשיטת הלימוד המיושנת, מורה לכל מקצוע, לא רק שמרדים את התלמידים בשיעורים, אלא שגם ל''צורך הפגת השיעמום,'', פותח פתח לאלימות. רפורמה אמיתית חייבת להיעשות החל מגיל הגן ועד לביה''ס התיכוניים. הכשרת גננות ומורים ללמד בשיטה שמרחיבה את הסקרנות וממילא את הידע. שיטת הלימוד של היום, מיושנת, כושלת ונחשלת. הראייה, מד''י,מדורגת בבכל הפרמטרים הארציים והבי''ל, במקומות נמוכים.מדינה החפצה חיים[?!], חייבת לשים בראש מעייניה את נושא החינוך. ברם, נראה בעליל, שממשלות ישראל ''מקדמות'' והמעדיפות להזרים כספים לבטחון שממילא לא קיים, להתנחלויות הממאירות ולבעלי ההון והשררה, ולפי כך מה שנותר הוא, להפריט את מערכת החינוך ומיד!.כי תוספת שכר ושעות, ממילא לא ישפרו, שלא לומר יקדמו את החינוך בישראל.

    • ל - 13 קישקוש מקושקש של מי שלא מבין בחינוך והוראה (ל''ת)

      מורה, 17/11/07 23:07

    • את מקבלת, כמו שאת משלמת (ל''ת)

      אין פלאות, 17/11/07 23:31

  • 12.

    גאה במורי ישראל!

    מורה נרגשת, 17/11/07 21:20

    מדהים!!! חוץ מהפגנות פוליטיות, מעלים המורים גם נושאים חברתיים! כבר מזמן לא מדובר רק על שכר! מדובר על ערכים, על דרך ארץ!! לא ניתן לכפות הסכמים בכוח, לא ניתן לכפות הסכמים זמניים, צריך למצוא פתרונות אמיתיים למען המורים והתלמידים! אולי עכשיו מישהו יתעורר, בכל מקרה לא נשכח לממלשה הזאת את הזלזול וחוסר הפרגון, חוסר ההבנה הבסיסית שמדובר באמת בעתיד המדינה ולא בקלישאות!!

    • הקלישאות הן שלך ושל ציבור המורים

      אבי, 17/11/07 23:47

      בשביל משכורת צריך לעבוד ולא לחלטר מספר שעות בשבוע משך כחצי שנה בשנה.

  • 11.

    מיסים שלנו הקופה ריקה

    דוד, 17/11/07 21:19

    רן ארז על תבלבל את המוח הציבור לא יכול לשאת מיסים נוספים. אין אף מורה עובד חינם כל אחד בחר מיקצוע לעצמו זה שלא טוב לו יחפש מיקצוע אחר הנטל למדינה כל כך כבדה אתה כמורה מנותק מכל.יש בנקים חברות במשכורות טובות עבודות כאלה נועדו לאנשים מיוחדים

  • 10.

    פני המורים כפני המנהיג שלהם....איכס! (ל''ת)

    אל תתנו לבטלנים, 17/11/07 21:17

  • 9.

    מורים עלובים כמה עלתה ההפגנה?

    שמוליק, 17/11/07 21:09

    האם תבקשו תשלום בעבור שעות ההפגנה?
    מורים לא יקרים אתם סחטנים כמו אחרון החוליגנים.

    • הרבה פחות ממה שאמא שלך מרויחה בתל ברוך !!! (ל''ת)

      ימותו השמאלנים, 17/11/07 22:41

    • שמוליקיפוד - דוקר בלי אבחנה (ל''ת)

      שושי, 17/11/07 23:20

  • 8.

    רוב הקהל הגיע לראות את האמנים

    נתי ברידנר, 17/11/07 21:07

    שרן ארז יפסיק להתלהם ויתחיל להתפשר

    • צודק ב 1000%!!! (ל''ת)

      יהודית, 17/11/07 22:35

  • 7.

    נאום בלי כוונות הכל בלוף פתאום איכפת לו מכולם נאום סתם (ל''ת)

    לא רואה ממטר, 17/11/07 21:06

  • 6.

    ממשלת נמושות לאן הבאתם את המדינה? (ל''ת)

    רבי שמעון, 17/11/07 21:03

  • 5.

    סתם דמגוג נאלח וחוצפן שמחזיק את ילדינו בני ערובה (ל''ת)

    אהרן, 17/11/07 20:55

    • אתה מפגר חבל על הזמן !!!!

      ימותו השמאלנים, 17/11/07 22:43

      אולמרט מחזיק עם שלם בן ערובה וגם רוצח את בניו .

  • 4.

    כל הכבוד למפגינים, העם איתכם!!!

    אמא ל-2, 17/11/07 20:52

    לא כולם הצליחו להגיע, אבל כולנו איתכם, מאבקכם הוא למען כל מי שיש לו ילדים!!!

    • שלום לך ''עם'' פתאום קם אדם ומרגיש כי הוא עם?

      אבי, 17/11/07 23:44

      רפורמה מלאה בשכר ובתמורה שהמורים נותנים.

  • 3.

    בושה למורים שהם מנצלים (ומעסיקים) את הילדים שיפגינו למענם

    עולם-שלישי, 17/11/07 20:41

    חשבתי שתופעות כאלו קיימות רק ''בעולם-השלישי'' ובמדינות-חשוכות, אך מתברר שגם אצלנו אנשים ''נאורים'' אשר אמונים על חינוך-הדור, מוכנים לנצל את תמימותם של הילדים ולהוציאם בלילה קר ולשעבדם כניצבים בהפגנה למען תוספת של אתנן-כספי למשכורתם, ושלא יספרו לנו שהילדים באו מרצונם כיון שאני יודע על אין-ספור טלפונים שהמורים עשו לתלמידים כדי שיבואו להפגנה והרי ידוע מה יעלה בגורלו של תלמיד אשר יסרב

    • זה שיעור באזרחות/דמוקרטיה! (ל''ת)

      אזרח, 17/11/07 22:56

    • קישקוש ת...

      g.l, 17/11/07 23:24

      הייתי בכיכר-והילדים לא נראו כמי שנגררו לכיכר,ומי בכלל יכול לגרור נוער בני 15,16,17 אין לך מושג על מה אתה מדבר-וקשה לי להאמין שהמורים איימו על מישהו.אולי יגיבו פה תלמידים שאיימו עליהם ואז אולי אאמין שזה באמת קרה.

  • 2.

    הלזה ייקרא מאבק?

    יולי תמיר, 17/11/07 20:41

    בזמן שהממשלה עושה מאמץ אמיתי לשדרוג מעמד המורה מתבצרים המורים במאבק לקבל מבלי לתת. הלזה ייקרא מאבק צודק?!

    • מי מאמין לך?

      מורה, 17/11/07 22:24

      המורים לא נותנים? איפה את חיה? שרת החינוך מנותקת לגמרי מהמציאות, כושלת במערכת החינוך, כושלת באוניברסיטאות.
      את מתאמימה לתפקיד שרת החינוך כמו הירשזון לאוצר, פרץ לביטחון ואולמרט לראשות הממשלה.\\

      הגיעה הזמן שתלכי!

      • איפה את חייה?לתת זה לתת עבודה שעות והשגים! (ל''ת)

        אבי, 17/11/07 23:43

    • 0 בהבנת הנקרא!

      משה, 17/11/07 23:02

      האם להחזיר שעות לימוד לתלמידים זה לקבל? להקטין מספר תלמידים בכתה גם זה לקבל? החזרת תקציבים שקוצצו, זה גם לקבל?
      להבנתי רק נושא השכר הוא לקבל וכל השאר הוא מאבק למען התלמידים!

    • אתה מגלה בורות במאבק!!!1 (ל''ת)

      אמא, 17/11/07 23:14

  • 1.

    = מהפכה במערכת החינוך =

    שי אברהמוף, 17/11/07 20:38

    יש ליצור קשר

    חד וברור



    בין הישגים מדידים של תלמידים

    בתחום האקדמי וההתנהגותי



    לבין יכולתם של מורים

    מנהלים

    ומפקחים



    לשרוד את מקום עבודתם



    ברגע שתהליך מסוג זה

    יונע בתוך מערכת

    המכורה

    לאורכה ולרוחבה

    לבינוניות ולרפיסות



    יחל תהליך שתופעות הלוואי שלו

    ידמו

    לתופעות הלוואי ול''קריזים''

    עימם מתמודדים נרקומנים

    בתהליך הגמילה



    תגובות אלימות מסוגים שונים

    יופיעו בקרב פרטים

    וקבוצות

    בכל המערכת



    קברניטים שמעוניינים להוביל מהפכה

    שאינם מכירים בעובדות הללו

    ושאינם מחזיקים במאגרי אהבה מתאימים

    לסוג תהליך שכזה

    עבור מי שאמורים לעבור אותו



    לא יצליחו ביצירת שינוי משמעותי

    והתנועה שייצרו

    תרשם בתולדות המערכת

    כעוד רעידת אדמה

    חסרת משמעות



    ולא מעבר

    • לא נהיה יותר עבדים!

      מורה מעודדת!, 17/11/07 21:24

      המורים והמורות כבר לא הסקטור החלש! נמאס לנו! נמאס לנו להיות שק החבטות של כל זב חוטם! כה לחי למורי ישראל! כוחנו במוחנו ואנו מוכיחים זאת יום יום בעבודה ועתה גם בחוץ! לא נהיה יותר עבדים! לא ניתן שיקבלו כמובן מאליו את התנדבותנו האינסופית למערכת התובענית. ניתן הכל, תמורת תנאים הולמים!

      • אין לכם בושה

        מתנדבים עלאק, 17/11/07 22:28

        תוקעים כל נסיון לשינוי

        • דוקא מאוד רוצים שינוי למשל צימצום מספר התלמידים בכיתה (ל''ת)

          מורה, 18/11/07 06:38

      • מורתי חמודתי שוק העבודה הוא חופשי חפשי לך משרה במקום אחר

        אבי, 17/11/07 23:41

        עם כמות שעות זעומה כמו של מורה.
        תפסיקו ליילל ולחנטרש.
        תנו עבודה וקבלו משכורת.
        רוצים עבודה נוחה ''קל לגדל ילדים'' אל תבכו על המשכורת.
        תעבדו שבוע מלא עם יום וחצי חופש שיצבר לזכותכם במהלך כל חודש. בקיץ תפעילו קייטנות.
        רוצים רק את הדבש ולא את העוקץ??
        אני מתעב את אולמרט אבל מעריץ אותו בעמידה מולכם.
        סחטנים נמאסתם.

        • מסכים עם 1

          טמיר, 18/11/07 01:30

          אתה צודק מאוד. אנחנו נקרעים ב8 שעות עבודה +עבודה בבית .אני עובד רווחה ולי אין את החופשות של המורים . זה מקומם ומעצבן.