• 70.

    We need to c hange the name

    Meir, 19/11/07 11:02

    Ok all
    We need to change the name of our country to Jew Land and then every one will understand us

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אנחנו לא צריכים אישורים מרוצחים שאנחנו מדינה יהודית!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 18/11/07 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לא זקוקים להכרתכם זו עובדה מוגמרת, מנגד תתחילו לארוז כי נמאס לנו. (ל''ת)

    איתן, 18/11/07 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הרוצה שויון יוכיח נאמנות למדינתו.

    שלום ק., 18/11/07 10:59

    בכל וכוח או מחלוקת מראים ערביי ישראל את אוינותם ההולכת וגוברת למדינתם. שום מדינה דמוקרטית לא היתה סובלת זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    צריכה לצאת מחוץ לחוק כחותרת להרס המדינה מבפנים !

    ועדת המעקב, 18/11/07 10:43

    אני בטוח שיש רוב בכנסת לזה !...

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    טוענים שהם גשר לשלום?...במציאות הם הערובה להנצחת הסכסוך ! (ל''ת)

    ערביי ישראל, 18/11/07 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ישראל לא מכירה בכם כאזרחים

    דן, 18/11/07 09:32

    לשלול את אזרחותם
    רק מי שנאמן למדינה זכאי להיות אזרח

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    גיס חמישי תמיד יהיה אזרח סוג ב

    דן, 18/11/07 09:30

    לדעתי צריך להוציא את הערבים מהכנסת גם השר מג'אדרה כבר הצהיר שאל אקצה חשוב לו יותר מהמדינה
    לכל השמאלנים יפי הנפש הגיע הזמן שתתעוררו ותבינו שערביי ישראל מחכים לרגע המתאים לבגוד במדינה

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כיום יש מדינה יהודית וזאת עובדה

    דן, 18/11/07 09:27

    מי שיש לו בעיה שילך לעזה

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    היהודים מכירים מבמדינה הפלשטינאית

    פקק תנועה, 18/11/07 08:45

    ובזכותם למדינה עצמאית אבל יש מישהו ששם מקלות ברגליים.לרעיון מדינימסוים.זו זכותנו להיתקיים כמדינה יהודית.וכך היא הוקמה ביום ההצבעה הגורלי על הקמת מדינה ליהודים .והכרזת מדינה עצמאית ליהודים בכט בנובמבר .

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אם הערבים מתנגדים אז זה טוב ליהודים (ל''ת)

    גרשון, 18/11/07 05:44

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא לדבר יש לעשות !!!להוציא מחוץ לחוק כל מתנגד למדינה יהודית .!!!!!!

    שמואל, 18/11/07 03:54

    כל אדם או מפלגה או גוף שלא תומך במדינה יהודית לא יהיה זכאי לבחור או להיבחר.

    הגב לתגובה זו

    • בוא נוציא גם מחוץ לחוק מי שמתנגד למדינה דמוקרטית - אתה לדוגמה. (ל''ת)

      ., 18/11/07 05:05

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    עוד מדינה ערבית כן! מדינה יהודית יחידה לא!

    מציאותי חשוך, 18/11/07 02:13

    האם עמדה כזאת, שהיא עמדתם הבלתי מתפשרת של 99% מן הערבים לא תפקח סופסוף את עיני הסמאלנים ?

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ליברמן הוא אפס. מושחת חבר של אולמרט. (ל''ת)

    ישראל, 18/11/07 02:06

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    להעיף אותם לכל הרוחות

    דן, 18/11/07 01:50

    לעם ישראל יש בית אחד
    לישמעאלים יש 55 מדינות

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כאן יצא המרצע מן השק

    קלוד, 18/11/07 01:00

    בכך מודים בעצם רוב הערבים בארץ כי מטרתם היא חיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית שבא חיים גם מיעוטים אחרים וכבודם במקומו מונח ערבים אלה הראו את פרצופם האמיתי

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    האוכלוסייה הערבית במדינת ישראל

    פרעה, 18/11/07 00:10

    תמיד אמרה לנו שהם,
    ח ל ק--ב י ל ת י-- נ י פ ר ד--
    מ ה ע ם--ה פ ל ס ט י נ י ! ! ! ! ! !

    למה היהודים .....(המושכלים!!)....
    עדיין לא השכילו להבין את פשר דבריהם.......? ? ? ? ? ? ? ?.

    מה שלמעשה הם אומרים ודוגלים בו הוא,
    שני מדינות.......לעם אחד ויחיד,

    העם הפלסטיני שבשטחים
    ואחיהם בדם ובנפש שחיים בפלסטין *הכבושה*........ על ידי היהודים...............ונקראת על ידם,
    מדינת ישראל..............

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    http://www.knesset.gov.il/laws/special/heb/yesod2.htm

    חוק-יסוד: הכנסת, 18/11/07 00:06

    7א.רשימת מועמדים לא תשתתף בבחירות לכנסת ולא יהיה אדם מועמד בבחירות לכנסת, אם יש במטרותיה או במעשיה של הרשימה או במעשיו של האדם, לפי הענין, במפורש או במשתמע, אחד מאלה:
    מניעת השתתפות רשימת מועמדים (תיקון מס' 9 ו-35)
    1)שלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית-מניעת השתתפות

    חוק-יסוד: הכנסת, 18/11/07 00:04

    7א.רשימת מועמדים לא תשתתף בבחירות לכנסת ולא יהיה אדם מועמד בבחירות לכנסת, אם יש במטרותיה או במעשיה של הרשימה או במעשיו של האדם, לפי הענין, במפורש או במשתמע, אחד מאלה:
    מניעת השתתפות רשימת מועמדים (תיקון מס' 9 ו-35)
    1)שלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית;

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    זה לא נגד חוק יסוד הכנסת 7א? איפה אוכל החינם הבוגדני מזוז? (ל''ת)

    מהפכה, 17/11/07 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בחייאת אללה מה נעשה עכשיו ???? (ל''ת)

    ליבוביץ', 17/11/07 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    היום כולם יודעים הרב כהנא-צדק!!!!!!!! (ל''ת)

    דני גלאם, 17/11/07 22:47

    הגב לתגובה זו

    • אם כולם זה חצי אחוז הזוי באוכלוסיה, אז כן, אתה צודק. (ל''ת)

      ______-, 18/11/07 05:07

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    בבחירות-הבאות תבחרו רק בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל (ל''ת)

    אוהד פינטו, 17/11/07 22:46

    הגב לתגובה זו

    • אם ירצה השם לא יתנו להם להתמודד בכלל (ל''ת)

      בס''ד, 18/11/07 10:34

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    לפגוע בכיס....

    ארז, 17/11/07 22:28

    חברים ,

    פשוט להפסיק לקיים עסקים עם ערבים, להפסיק לקנות מהם , להפסיק לשבת במסעדות שלהם ובאופן עקרוני להפסיק להתייחס אליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אין להם בושה?!

    ירון, 17/11/07 22:27

    ישראל הוקמה כמדינת העם היהודי. לא מתאים לערבים שישראל היא מדינה יהודית - שיקחו את עצמם ושיעופו למדינות ערב.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מגיע זכויות לערביי ישראל כי אין להם חובות !

    צוקי, 17/11/07 22:24

    ובנוסף יש להם את כל הכזב השקר והצביעות של שכניהם !

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מלך בישראל

    ציוני מהדרום, 17/11/07 22:23

    דרוש מלך ומנהיג בישראל שלא מפחד ולא חושש לקום ולעשות מעשה.
    לקעקע אחת ולתמיד את החוצפה ההולכת וגוברת של הערבים המפגרים שבארצנו, אשר במו ידינו נתנו להם את החוצפה להתנהג כפי שהם מתנהגים כיום.
    לא פוליטיקאי לקקן ולר עוד עסקן, אדם ציוני ואמיץ שלא חושש גם מאינתיפאדה פנימית כי זו תגיע, השאלה רק אם נהיה מוכנים לה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני לא מבין את זה

    פלג, 17/11/07 22:23

    מצד אחד מתנגדים לחילופי אוכלוסין, מצד שני לא מוכנים שישראל תהיה יהודית ופלשתין ערבית...

    פשוט חזירות..

    לצערכם, אף אחד לא שם עליכם ואנו נקבע לבד את זהותנו.. לא נשאל אותכם ונאזרח אותכם כאזרחים פלשתינים.. תוכלו לקפוץ לי ולכולנו!

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא צריך לשאול אותם באמת זכותם לחשוב מה שהם רוצים וכנ''ל אנחנו (ל''ת)

      ..., 18/11/07 05:08

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מי שלא מכיר ביהדות ישראל, אזרחותו תישלל. (ל''ת)

    אייל, 17/11/07 22:22

    הגב לתגובה זו

    • ואיפה קיים כזה דבר במדינות דמוקרטיות?

      מירה, 18/11/07 10:42

      תראה לי מדינה דמוקרטית אחת בעולם שאם מישהו לא מכיר בדת של המדינה שוללים לו אזרחות על זה. זכותו של כל אזרח להכיר או לא להכיר במה שהוא רוצה, זכותו לקוות למדינה חרדית, למדינה מוסלמית או למדינה כורדית אם זה מה שבא לו. והמדינה עדיין חייבת להתייחס אליו כמו לכל אזרח אחר (מובן שאם הוא חבר בארגון טרור, או מתכנן הפיכה או משהו הוא ייעצר וישפט על זה). אם לא הבנת את זה, אז כנראה שאתה לא מכיר בחצי השני של ההגדרה של ישראל - (יהודית ו)דמוקרטית. היית רוצה שישללו לך את האזרחות על זה? ידעתי שלא.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    התנאי של ,מדינה יהודית'' אומר שזה תנאי מוקדם לא לדון בזכות השיבה

    יעל, 17/11/07 22:17

    אז מי יסכים לזה?
    לא היינו צריכים להעלות תנאי כזה בכלל, עכשיו הרי אף אחד לא יסכים לרדת מהסולם... לא אנחנו ולא הם.
    או שאולי זה היה כל הרעיון מראש?
    בכל מקרה גם הפלשטינאים יעשו עוול ושטות איומים אם יכשילו על זה את הועידה, אבל ברור שכרגיל הקיצוניות תנצח....
    ביילין צדק שהועדה היא רק מכשול לשלום. שיחות כאלו צריך לעשות בשקט מתחת לפני השטח ולא בועדות גדולות ובומבסטיות.

    ועכשיו, כל הימנים, אתם מוזמנים להיכנס בי :)

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תנאי מוקדם ל''מדינה יהודית'' נותן לנו יתרון במו''מ על הפליטים

    ., 17/11/07 22:07

    וזו הסיבה שאינם מסכימים לזה. זה מסוג הדברים שצריך להסכים עליהם במו''מ ולא להציב כתנאי מוקדם.. אלא אם כן מישהו רוצה להכשיל את הועידה מראש (וכנראה ש.. כן).
    שוב נראה שהקיצונים שלנו ושלהם יהרסו לכולם...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מי מכיר בכלל בועדת המעקב?????

    יהודי גאה, 17/11/07 22:07

    מדובר באוסף של שונאי שראל אשר אין להם כלל זכות קיום במדינת ישראל
    שיגידו תודה על כך שלא מגרשים אותם

    הגב לתגובה זו

    • מכיר היטב את ועדת המעקב

      ציוני, 18/11/07 00:12

      חמור מכך!!! במקום לטפל בבעיות של ערביי ישראל חברי הכנסת הערבים פועלים עבור הפלשתינאים. ועדת המעקב אינה מגשרת ואינה פועלת עבור המגזר הערבי אלא עבור עצמה בלבד.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מי שלא מכיר במדינה כמדינה יהודית מגורש

    מי שלא מכיר במד, 17/11/07 22:05

    מי שלא מכיר במדינה כמדינה יהודית מגורש

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מי הם הפלשתינאים?

    איילת, 17/11/07 22:05

    רק מבחינה הסטורית לידיעת הציבור היהודי הרחב, אין כזה דבר עם פלשתינאי ערבי! הפלשתינאים להזכירכם בהסטוריה היהודית נקראו היהודים אשר חייו בארץ ישראל בזמן הרומאים וכך הם נקראו ע''י הרומאים כשארץ ישראל נקראה פרובינקיה פלסטינה. לידיעתכם בתקופה זו עדין לא היו בכלל ערבים מוסלמים בעולם. מוחמד יצר את הדת המוסלמית רק בשנת 622 לספירה הנוצרית ולכן אין דבר כזה פלסטינאים ערבים ואם אין דבר כזה מדוע בכלל לדבר עליהם או איתם ועל מה בכלל? המדינה שלהם זו ירדן אשר נוסדה ב-1947 כאשר המנדט הבריטי חילק את האזור בינו לבין צרפת, ולכן עליהם לעבור לממלכת ירדן ובכך לפתור את הבעיה הערבית שבעצם לנו לא צריכה להיות שום בעיה איתה. אם היינו יותר נוקשים וברורים בקשר לדרישותינו היה לנו קל יותר ולא היינו מגיעים לגייס חמישי ערבי בכנסת ישראל ובכל מקום אחר במדינתינו היהודית היקרה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל מי שלא יכיר במדינת ישראל, כמדינתם האחת והיחידה של היהודים.

    pini, 17/11/07 22:05

    חבל על הזמן, שילך לים לשתות את מימיו. הערבים יכולים לחיות כאן
    כאזרחים שווים. אך עליהם ללמוד דבר ראשון, שאין מקום במדינתנו הקטנה לשני עמים השונאים זה את זה .לכן מי שלא רוצה לחיות תחת שלטון ישראלי ולקבל עליו את חוקי המדינה. יכול ללכת לאחת ממדינות ערב מתוך עשרים ושתיים הקיימות. בבקשה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מכתב קצר לדויד בן-גוריון.

    שמעון 101, 17/11/07 22:01

    ראה לאן הובילה הגישה ההומניטרית בה נקטת משך מלחמת העצמאות, אותם ערבי ארץ ישראל שלא קמו וברחו - הם ובניהם יעשו הכל כדי להרוס אותנו כשביכסם תעודות זהות ודרכונים ישראלים. לו גם היו לנו כיום 20 כורים אטומיים וארסנל עצום של פצצות אטום, אנו בודדים בעולם וכל כוחנו אולי יספיק לעוד מצדה קטנטונת. היה לי נעים לדעת שיש לי מדינה משך 60 שנה, ותם החלום!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כהנא צדק בגדול! הבן-אדם ראה את העתיד!!!!!

    חברים להתעור, 17/11/07 21:56

    להחזיר את כהנא שיהיה איזון!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ועדת המעקב העליונה בהחלט של יהודי ישראל ,קובעת שקביעוֹת

    ועדת המעקב, 17/11/07 21:55

    (אבל בלי בהחלט!סידרנו אתכם) של ערביי ישראל- אינן מקובלות.
    כ''כ
    ועדת המעקב העליונה בהחלט של יהודי ישראל קובעת, שאפיונה של מדינת פלסטין העתידית כמדינה מוסלמית,ערבית או פלסטינית-אינו מקובל.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם הם לא מכירים במדינה מדוע הם מוצצים אותה בכנסת ובביטוח הלאומי? (ל''ת)

    הם פשוט גיס, 17/11/07 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זיכרו!!ערביי ישראל הם סרטן בלב העם! הם הבעיה האמיתית!=גרוש מידי! (ל''ת)

    רוני, 17/11/07 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הם כבר קיבלו החלטה להכיר בנו. כמה פעמים ימכרו לנו את ההכרה הזאת? (ל''ת)

    יעקוב, 17/11/07 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ועדת המעקב

    יעלה, 17/11/07 21:43

    לדעתי לועדת המעקב אין שום כוח אכיפה או כל סמכות להחליט. אולם יתכן ש''החלטה'' זו תפקח את עיניו הסומות של אולמרט שאין לתת לפלסטינים שום פרבילגיות כמו שחרור אסירים וכו, ויתכן שיש אפילו לחשוב פעמים אם ללכת לאנאפוליס. ולחכות עד שהפלסטינים יבקשו מאיתנו לדבר איתם וגם אז תחת תנאים מאוד ברורים שלנו. ולגבי ערביי ישראל יתכן שיש לחשוב אולי כדאי להחזיר אותם לתקופה של המשטר הצבאי ולחנך אותם קצת. לגבינו אולי כדאי כבר בשנת ה60 למדינה להתחיל להיות קצת יותר אסרטיבים לגבי זכותינו על המדינה שלנו וקצת פחות גלותיים, כלומר להדגיש את מה שבראש ובראשונה מגיע לנו ומה שייך לנו לפני הכול ולהפסיק להתנהג כמו יהודי גלותי שתמיד חיכה ל''עד עבור זעם''.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ליברמן, את קולי לעולם לא תקבל יותר!!!

    יואל, 17/11/07 21:43

    לאחר ששכנעתי את כל משפחתי להצביע עבורך.
    ה''תודה'' שלך זה השארת ''ממשלת'' אולמרט בשלטון.
    המעשה הזה לא יסלח ולא ישכח לך!

    הגב לתגובה זו

    • בפעם-הבאה תבחר בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל (ל''ת)

      אוהד פינטו, 17/11/07 22:47

      הגב לתגובה זו

    • איך מצביע ליברמן

      ימני שפוי, 18/11/07 00:14

      יואל היקר. תבדוק למה הוא עשה את זה. אחרי שתדע את התשובה תבין לבד!!! בפעם הבאה אל תטעה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כהנא-צדק!!!!!!!! (ל''ת)

    נדב פיטוסי, 17/11/07 21:41

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לטמון את הראש בחול! (ל''ת)

    רפי, 17/11/07 21:41

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שריפה, אחים שריפה. (ל''ת)

    חיים, 17/11/07 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לועדת המעקב, כולו כאלב בעג'י יומו! (ל''ת)

    ציון, 17/11/07 21:34

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גייס חמישי ויש לגרשו לאלתר! (ל''ת)

    רוני, 17/11/07 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הכרה במדינה יהודית

    עם, 17/11/07 21:24

    מאפשרת החזרת פליטים כי המדינה תהיה יהודית גם עם רוב ערבי

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ואחר כך הם בוכים

    הרצליאני, 17/11/07 21:12

    שלא נותנים להם מעונות סטודנטים בחיפה ולא מוכנים לקבל את בוגריהם לעבוד בהייטק הבטחוני.
    תמשיכו ככה ובכלל תמצאו את עצמכם בגיס חמישי מוגדר!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הגיע הזמן לקבוע גבולות לערביי ישראל

    שמאל שפוי, 17/11/07 21:11

    2 מדינות לשני עמים זה לא כלי להפיכת מדינת ישראל למדינה ערבית
    אם אתם לא מכירים בזכות ישראל כמדינה יהודית אין לכם שום זכות למדינה פלסטינית

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עוד הוכחה מי אלה ערביי ישראל

    thmhe, 17/11/07 21:05

    גייס חמישי כנגד מדינת ישראל.

    הגיע הזמן לפרק את ועדת המעקב הפלשתינאית בישראל.

    לשלול מערביי ישראל את זכויותיהם
    ולבצע החלפת שטחים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ואני לא מכיר בכם כאזרחים במדינה שלי. (ל''ת)

    המטיף, 17/11/07 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כמו שאמרנו : ערביי ישראל צריכים להיות אזרחי הרשות הפלסטינאית.

    להחליף להם, 17/11/07 21:04

    בהסדר הקבע שיחתם.זאת צריכה להיות חלק מהדרישה הישראלית,כל הערבים שייכים לרשות הפלסטינאית וכל היהודים למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אנחנו לא צריכים את החלאות האלה שיאשרו לנו שהמדינה שלנו יהודית!!!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 17/11/07 21:00

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק ולכן זה לא היה צריך להיות תנאי מוקדם (ל''ת)

      _-, 17/11/07 22:08

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ערביי ישראל, רודפי השלום הידועים, מתנגדים לשלום המיוחל?!!! (ל''ת)

    רמי, 17/11/07 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הם חפצים בחיסולה של ישראל ולא בהקרה

    יובל, 17/11/07 20:53

    חמורים בני חמורים יושבים בממשלת החלם הישראלי רוצים הכרה ממי שלעולם לא היתה לו מדינה אנשים שבקודקוד שלהם המניע הראשי הוא דם ודם רצוי של יהודים ואם אין אז כמו בעזה שלהם עצמם שלום זה נחמד אבל לא ניראה שיהיה כזה ולו רק בשל ההצהרות של מנהיג הפלג המוסלמי קיצוני קיצוני שאם המדינה לא היתה רועדת ממנו אז הוא היה מחוץ לחוק מזמן כמו כהנא ושאר המנהיגים כמו ברכה ושאר המקלקלים שמודיעים במפורש שהם רוצים גבולות 67 כאילו זה היה שלהם את ירושלים ולא די בזה הם רוצים פליטים בתוך בקו הירוק הווה אומר רוב מוסלמי בקווי 67 ומחוץ לקו הירוק צבועים מסביב אז איזו הכרה ישראל מחפשת הרי זו בדקות תהיה מדינה פלשטינית מהירדן לים ואנחנו כניראה ניברח לים כי לא יהיה לנו מקום במדינת ישראל המוסלמית וחבל שאנשים לא רואים את זה ואומרים זאת ללא בושה מעל דוכן הכנסת שתי מדינות לשתי עמים הם שם ואנחנו כאן ללא ערבים כלל

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    להוציא אותם מחוץ-לחוק! ! ! ! ! ! ! (ל''ת)

    כהנא-חי, 17/11/07 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גם אנחנו לא מכירים בערבים כאזרחים לגיטימיים וחוקיים של מדינת-ישראל

    ואדי-ערה תחילה, 17/11/07 20:49

    ההכרזה הזו של ועדת-המעקב רק מחזקת את הצורך והלגיטימציה בחילופי-אוכלוסין עכשיו ומייד

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק. (ל''ת)

      מסכים, 17/11/07 21:56

      הגב לתגובה זו

    • עכשו ומיד! (ל''ת)

      רוני, 17/11/07 21:56

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    כהנא-צדק!!!!!!! (ל''ת)

    יוחאי ביטון, 17/11/07 20:49

    הגב לתגובה זו

    • במחשבה שניה - אתה צודק (ל''ת)

      שמאלנית לשעבר, 17/11/07 22:17

      הגב לתגובה זו

      • במחשבה שלישית - אתה לא. (ל''ת)

        שמאלנית-מחדש, 18/11/07 11:06

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדוע תנועת כ''ך מוכרזת ''ארגון-טרור'' והם חוקיים? (ל''ת)

    דוד העברי, 17/11/07 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ליברמן : מתי תתחיל ???????

    אזרח, 17/11/07 20:47

    הגיע הזמן להתחיל להחיל את הפרדת האוכלוסיות
    להעביר את הגייס החמישי לרשות הפלסטנאית שימשיכו לעקוב משם .

    הבטחת בבחירות

    תתחיל לקיים

    תתחיל לטפל בגייס החמישי

    הם האיום האיסטרטגי האמיתי

    אם אתה רוצה להיות בראש מפלגה גדולה ומשפיעה גם לאחר הבחירות הבאות אז תוכיח יכולת וכושר ביצוע עכשיו
    וועדת המעקב יכולה להיות התחלה ראויה

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, רק שכחת שיש במדינה ארגונים יפי נפש

      AQ, 17/11/07 21:35

      יש שמאל עיוור ויש את בג''צ.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    רק ליברמן (ל''ת)

    רן, 17/11/07 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מי אתם בכלל? אנחנו לא מכירים בכם, אין דבר כזה פלסטינאים...יש ירדנים

    אסי, 17/11/07 20:44

    אני מקווה שאת רובכם נחזיר בחילפי שטחים בעתיד. מדינת ישראל מדינה יהודית!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אנחנו נתגעגע לסטריליזציה של הגז! (ל''ת)

    מה אתם אומרים, 17/11/07 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    נחשף הבלוף שמוכר לנו השמאל בארץ, שמקים לנו שלוש מדינות פלשתיניות

    ירדן היא פלשתין, 17/11/07 20:40

    הגיע הזמן לעודד הגירה מרצון או כפויה של הפולש המוסלמי חזרה לירדן וסוריה שם ימצאו את פלשתין שלהם, ולא לוותר על אף שעל מאדמה יהודית הקטנה במזרח התיכון שעוד נותרה לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יהודים יקרים.....

    נחמה, 17/11/07 20:31

    תפסיקו לאכול אצלם חומוס.
    תפסיקו לפרנס אותם.
    בבקשה מכם....

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אם הם לא מכירים,אז למה...

    ניר, 17/11/07 20:27

    הם מוצצים כסף מביטוח לאומי?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם אולמרט לברמן וש''ס לא מכירים בישראל כיהודית (ל''ת)

    רפי, 17/11/07 20:18

    הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור ? (ל''ת)

      CCC, 17/11/07 21:34

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מעניין ביותר,ואני אומר- לא מכירים בוועדת המעקב כסמכות לכלום

    אזרח המום, 17/11/07 20:14

    לא מוצא חן בעיניהם - שערי ישראל פתוחים לרווחה, בכי ונהי לא יהיו

    הגב לתגובה זו