• 15.

    ''שלום'' ? תעשו לי טובה. תתחילו לדבר עברית במקום אורווליאנית. (ל''ת)

    יושקו, 18/11/07 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חייבים לחזור במהרה לגבולות 67 (ל''ת)

    לעמיר אתה טועה, 18/11/07 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הפגנתי נגד פינוי ימית וצדקתי. אין שלום ואין בטיח. (ל''ת)

    כתום, 18/11/07 05:51

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    העולם הערבי נידה את מצרים אחרי השלום

    הטמיעו את זה, 17/11/07 17:15

    יש ציפייה של העולם הערבי מהפלסטינים-לשמור על האש והדלגיטימציה כלפי ישראל.

    הפלסטינים (בתוך ישראל ומחוץ לה) חשים גאווה ב''התנגדות'' לישראל, כהגשמת ציפיות מטעם העולם הערבי,ושיחשבו כ''בוגדים'' אם ישלימו עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין שגריר מצרי בישראל,ושגריר שלנו שם-

    מאויים ולא רצוי, 17/11/07 17:09

    אני כן מעריך ומעדיף את המצב של שלום קר, מה שנקרא,על משהו יותר גרוע-
    אבל זה מה שזה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שירה צודקת

    ע., 17/11/07 16:10

    למגיב מ-3 - רוצחי סאדאת היו אסלאמיסטים שראו את המשטר ככופר וחילוני, ובמשפט שלהם הם צעקו שהם רצחו את פרעה. תקרא תשכיל ..תצליח.

    הגב לתגובה זו

    • לעולם לא נדע אם היה נרצח

      גם בלי השלום, 17/11/07 16:38

      זה שהם קראו ''פרעה'' לא אומר כלום, זה המסר הכללי שלהם נגד מה ומי שהם רואים מפריע לאיסלאם.

      בטוח שהשלום הגביר את שינאת הפונדמנליסטים כלפיו.
      זה שהם שונאים גם ''בלי שלום'' -לא מוכיח כלום..

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    סאדאת כגיבור-רק על המלחמה (ל''ת)

    מבוזה בקשר, 17/11/07 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תקראו במסוף של מקור ראשון על מה שהתקשורת לא מספרת על סאדת

    שי, 17/11/07 13:40

    ודי לסיתמת פיות. במוסף מקור ראשון רשום שסאדת קרא את הספר של היטלר והתלהב. כמו כן מצרים כל שנה עושה המון ירדי ספרים שמלאים תעמולה אנטשמיית. הפרוטקול של זקני ציון נמכר שם בכמויות למרות שאחד הסעיפים בהסכם השלום זה שכל מדינה תשדל להוריד את סף השינאה. בעוד שאנחנו מלמדים את ילדנו על שלום הם מוכרים ספרים מלאי שינאה ליהודים. שמעתם שבפרלמנט המצרי רצו להעביר חוק שאסור לישראלי/ת להתחתן עם מצרי.מצרית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בהחלט מוכיח שישראל מחנכת לשלום ואהבה... (ל''ת)

      יעל, 17/11/07 16:39

      הגב לתגובה זו

      • למה? הוא טען שהתקשורת (ל''ת)

        לא מספרת, 17/11/07 17:06

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    הסכם ה''שלום'' עם מצרים מהווה תקדים מסוכן

    יהושע בן-נון, 17/11/07 13:07

    לראשונה בתולדות האנושות הצד המפסיד במלחמה מכתיב את תנאי השלום במקום הצד המנצח.


    לערבים יש שכל. הם יודעים שאי-אפשר להשמיד את ישראל במלחמה, אך אפשר להשמיד אותה באמצעות דיפלומטיה והסכמים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מנהיג גדול סאדאת

    אבו דאהוד, 17/11/07 12:57

    צר לי להודות אבל אנואר סאדאת היה מנהיג גדול לעמו ומזה''ת בכלל.
    חוכמתו הובילה את מדינת ישראל לגלות את מערומיה ובגדול!!!
    היה לו אומץ,כריזמה,וחזון שמגשים את עצמו שברגע שמדברים שלום עם ישראל מנהיגי ישראל נבהלים וזו גדולתו. הוא הבין שבכח הנשק ההשיגים יהיו פחותי ערך.לכך מנם קורה

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    סאדאת רצה בשלום,מובראק דוחה השלום.ומונע נורמליזציה!!! (ל''ת)

    דודי, 17/11/07 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''ערפאת ניסה ללכת בעקבותיו'' - בדיחה גרועה

    אלכס טוקבק, 17/11/07 12:34

    ערפאת היה טרוריסט רוצח ילדים.
    הוא מעולם לא רצה באמת שלום עם ישראל.
    מעולם לא הכיר באמת בזכותה להתקיים.
    אל תספרו לנו אגדות אוסלו. אין שום מקום להשוואה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    סדאת לא נרצח בגלל הסכמי השלום

    שירה, 17/11/07 11:58

    מר חורי, ממך אני מצפה ביותר.סאדת נרצח בשם היותו פרעה,דהיינו כופר.באותם שנים החלו לצמוח תנועות אסלאמיות קיצוניות במצרים, אך במקביל סדאת החל בכל מני תהליכים חילוניים במדינה. הסכם השלום עם ישראל הוא נדבך ביחסים המורכבים בינו לביו הכוחות האסלאמיים אךממש לא המהות.

    הגב לתגובה זו

    • סאדאת - כן נרצח בגלל הסכם השלום - מאז הוא היה בסכנה

      וזה היה ברור, 17/11/07 12:14

      עצמך נאיבית. או שאת לא יודעת או שהיית קטנה בזמנו כדי לדעת.

      הגב לתגובה זו

    • שירה צודקת

      אחד שיודע, 17/11/07 13:07

      שירה כמובן צודקת. סאדאת נרצח מפני שנקט צעדים קשים נגד האחים המוסלמים. במשפטם הרוצחים אפילו לא התיחסו להסכם השלום עם ישראל כגורם מרכזי

      הגב לתגובה זו

      • אחד שיודע - כן - ולמה מובראק אף פעם לא בא לארץ - כי הוא מפחד

        שדינו יהיה כדין, 17/11/07 14:16

        יבוא. שהקנאים המוסלמים יחסלו גם אותו.

        הגב לתגובה זו

    • השלום עם ישראל היה ,ועוד איך, הסיבה

      ה''הוכחה'' להיותו, 17/11/07 16:00

      חוצמזה-
      הפונדמנטליזם מאחד לאומנות עם קיצונות דתית

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הייתי מעריכה יותר את סאדאת ומוכירה אם היה קם מהקבר (ל''ת)

    ולוקח גם את, 17/11/07 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    סאדאת היה מנהיג גדול ואמיץ - רק עשה טעות אחת

    שהשאיר לנו, 17/11/07 11:31

    טעות ותשלום יקר למדינתו.

    הגב לתגובה זו

    • הטעות היא שלנו, סאדאת עשה בשכל

      עמיר, 17/11/07 15:46

      המצרים התעקשו על כל שעל. אפילו על כמה דונמים במחלוקת כמו בטאבה.
      אבל את עזה השאירו לנו כמו עצם בגרון.
      הטעות היא של בגין שנתן נכסי תיירות, שדות נפט, שטחי אימונים וכו', אבל שכח לתת קן צרעות מאוכלס בצפיפות בערבים.
      את המחיר אנחנו משלמים, והמצרים שמחים לאיד ומוסיפים שמן למדורה, כמו מנהרות הברחת נשק.
      במשא ומתן הבא חובה ללמוד לקח:
      לשמור את אריאל, אלפי מנשה וכו'.
      להפטר מכפר קאסם והמשולש.

      הגב לתגובה זו

      • חייבים לחזור במהרה לגבולות 67 (ל''ת)

        לעמיר אתה טועה, 18/11/07 10:59

        הגב לתגובה זו

    • למה שמצרים תרצה את עזה??

      יעל, 17/11/07 16:37

      אתם חושבים שהמצרים כן רוצים למעלה ממיליון פלשתינים בשטחם? ממש לא! הם רוצים שזו תהייה בעיה של ישראל.

      הגב לתגובה זו