• 47.

    ומה חשבו מגלגלי העיניים

    Judaeus, 21/11/07 10:40

    מדהימה העובדה שכל פעם דורשים מהמיעוט הערבי כללי התנהגות נאותה, קבלת מרות ודין, אמרות חוזרות ונשנות של המנטרה י-ה-ו-ד-י-ת - - ד-מ-ו-ק-ר-א-ט-י-ת, למרות שגם ממציאיה והחוזרים עליה השכם והערב, ותוך שינה אינם יודעים מה משמעותה, וכיצד עליהם לחבר בין שני המושגים, שאינם מתחברים בטבע. הגיע הזמן שהימין ה''ציוני'', שמושגיו גם הם מעומעמים, וניתנים לשינוי עם כל רוח פוליטית חולפת ולשם השגת כל מטרה אלימה, יבין כי מדינת ישראל אכן שרויה בקונפליקט חריף עם המיעוט הערבי, על כל המשתמע, ולקונפליקט הזה היא מביאה את עצמה מחדש בכל פעם - משום שרוב הסיבות להיווצרותו טמונים בהתנהגותה שלה - מבחינה מדינית, חברתית, פוליטית וכל בחינה אחרת. כי הרי לא ערפאת כאן העיקר, ולא הכאפייה המפחידה שלו - שמשפיעה כפטיש קדום על תמכי הימין המבוהלים - אלא הרמיסה המתמשכת של זכויות האדם במדינת התעשיינים הגדולים ובקן הגנראלים שלנו. ומתי הם - הימין הציוני - באמת יהרהרו מכובד ראש וישאלו את עצמם, מהי יהדות? האם איננה קרובה יותר לערכים הומניסטים, שהם כל כך משתדלים לעקור מהשורש - גם מהמציאות, מהמוחות וממוסדות החינוך? ושאין מחליפים הומניזם בשירות מילואים ובניית חומות ומחסומים, הפחדות בפצצות גרעיניות, התקפות גז? ומתי הימין הציוני יבין גם כי הקונפליקט הזה לא יפתר בדרישות מגוחכות לשקט תעשייתי מהמיעוט הערבי המופלה לאורך כל הדרך, שנמנעים ממנו זכויות שנראות לרוב היהודי כזכויות בסיסיות, ושהדרישה החוזרת ונשנית מאזרחי המדינה הערבים לעמוד דום לדגל, לשיר התקוה ולחתום על הצהרת אהבים ונאמנות נצח למדינה ''היהודית, הדמוקרטית והציונית'' כמוה כקרקס זול של רוב פשיסטי משתולל, הנאחז בקרנות המזבח תוך ידיעה שעוולותיו רבים וקשים מנשוא - לא רק כלפי אזרחיה הערבים של המדינה, אלא כלפי כל פרט ופרט שאינו עומד בדרישות המטורפות של מיטת הסדום הציונית. ואכן, הכיבוש - כן, הכיבוש כשלעצמו הוא הוא העוולה לדורות, מחריב התקוות האנושיות, הורס ''הזהות היהודית'' שהימין מבכה אותה בדמעות תנין - כי הרי הוא הוא אשר התאים אותה התאמה מושלמת לדרישות האוטיסטיות של עצמו - פיגור מנטלי של שילוב בין צבא לגזענות עמוקה, שורשית, גנטית - ועתה, נותר רק להתפלא למה הסטודנטים היהודים, שמרביתם הרי גם לא יזכו לשום עתיד סביר במדינת מיטת הסדום הציונית, אינם מצטרפים לקריאות למתן זכויות שוות, הנשמעות מקרב עמיתיהם הערבים. כי אצלנו, בגטו היהודי, כל מאבק סטודנטים - איך לא? - הוא בהכרח ''לא פוליטי'' ונוגע אך ורק לגובה שכר הלימוד. ותו לא...
    נראה שעדיין מקוננת בהם, בסטודנטים - האוונגרד הלאומי - הרגשת הרוב השיכור מכוח, שעוד לא נשברה סופית על המזח החד של מדינת הגנראלים תאבי הבצע שעל חופי הים התיכון, בין מצרים ללבנון...

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    די לשקרים הגזעניים של המסיתים

    הערביים!, 19/11/07 10:51

    התאים הפוליטיים של הסטודנטים הערבים באוניברסיטה הפכו למוקד הסתה איסלאמי קיצוני ששולל את זכותנו כיהודים לחיות כאן. מנגד ישנה קבוצת אנשים שעדיין איכפת לה ממשהו אבל המסיתים ושותפיהם בשמאל הקיצוני חברו יחדיו כדי להיאבק בציונות ובזכותנו למדינה יהודית. רוב הציבור, למרבה המזל, עדיין מבין מי נגד מי בסיפור הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    די להסתה הגזענית של כנופיית ''אם תרצו''!

    סטודנט, 18/11/07 22:25

    הגיע הזמן להחזיר את השוויון וההומניות למרכז.
    לי טוב באוניברסיטת חיפה, ואני מאוד שמח על ההזדמנות שניתנה לי ללמוד במחיצת סטודנטים ערבים ויהודים גם יחד, למרות הנסיונות של האוניברסיטה וקבוצות פאשיסטיות כמו ''אם תרצו'' לערער את היחסים בין יהודים וערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זו רק שאלה של זמן עד שהתאים הפוליטיים

    האלה יהפכו לתאי, 18/11/07 18:12

    תוך חמש עד עשר שנים כל אזרח ישראל יכה על חטא שנתן לתעמולה הפשיסטית לחלחל בלב הקמפוסים שלנו. במקום להיות חלוצים בהשתלבות ובקידום סובלנות הופכות האוניברסיטאות בישראל למוקד הסתה איסלאמי קיצוני שמטיף לחיסול מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פשוט צודק

    טיפ, 18/11/07 16:18

    וחבל שכך,אבל זה עדיין בידיינו לפני שיהיה מאוחר מדי

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אין מה לומר, מדינה מתאבדת! (ל''ת)

    מירב אמויאל, 18/11/07 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ''נאכבה''-''יום הכאפיה ''

    רינה, 18/11/07 15:31

    נמאס לשמוע כל הזמן על יום האדמה . הכאפיה . הנאכבה .
    מעניין מה היה קורה חס חלילה אם הערבים בשנת 1948 היו מנצחים .
    הרי היה פה ''גיא הריגה ''וכולנו הינו שחוטים .

    אז מספיק עם כל היללות והבכיות

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ''גייס חמישי ''

    אילנה, 18/11/07 15:06

    תמהתני איך שלטונות האוניברסיטה נותנים . במה לאויבי ישראל .בקמפוס יהודי .

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל הכבוד לאם תרצו! (ל''ת)

    דנה, 18/11/07 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מאמר חשוב ומדוייק.

    אלעד וייס, 18/11/07 11:51

    את מה שראיתי ביום רביעי באוניברסיטה לא אשכח הרבה זמן. כמות השנאה נגד יהודים ונגד המדינה בקרב הסטודנטים הערבים זה משהו שלא יאמן. המאמר הזה עדין בתיאור שלו את מה שקרה, בפועל האוניברסיטה נראתה כמו מחנה אימון של החמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    החוצפה של NRG

    בניה, 18/11/07 10:44

    איך אתם מעיזים להשוות את הטיעונים של ארז תדמור, לבין אלו של חד''ש ???

    אתם NRG יהדות או NRG אסלאם ?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כוס אומו המדינה הזאת! (ל''ת)

    עינת ברזילי, 17/11/07 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    נפרצוף האמיתי לש ערביי ישראל בנצרת עילית

    אירוס נצרתי, 17/11/07 14:41

    עהערבים משתלטים באלימות פיזית, מילולית ומינית!! על נצרת עלילת.
    פוגעים בנערות ונשים יהודיות, פוגעים זימי הזיכרון תוך שהם יורים זיקוקים במהלך הצפירה ונןסעים ברכבים עם מוזיקה רועשת וזה רק על קצה המזלג....

    הגב לתגובה זו

    • מפריע לך שחברותייך יוצאות עם ערבים ואת לא מתעניינים בך? (ל''ת)

      סטודנט ירושלמי, 19/11/07 12:24

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל הכבוד ל'אם תרצו'

    אבי, 16/11/07 15:00

    אל מול האתגרים אשר צצים על עמנו מכל כיוון, הצטרפה למאמץ תנועת 'אם תרצו' אשר מצליחה עם כל הקושי- להרים את הדגל.

    אם הגענו למצב בו סטודנטים יהודים לא מרגישים בטוחים בעיר בירת העם היהודי- זה אומר דרשני, וזה אומר שאנו צריכים להעביר את עצמנו בירור עמוק וחיפוש מתמשך אחר זהות ושורשים שכנראה חסרים לנו.

    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חייבים להתעורר!

    המתנחל המשתולל!, 16/11/07 13:17

    לכאורה מדובר באירועים ''קטנים וחסרי חשיבות'' אבל התופעות הללו הן בדיוק מה שיתפוצץ לנו בפנים בעתיד הכבר לא כל כך רחוק.
    ארז תדמור מאבחן בצורה מדוייקת את הבעייה המאיימת ביותר על עתיד העם והמדינה. מדברים על שתי מדינות לשני עמים אבל עתידה של המדינה היהודית אינו מובטח כלל.
    חייבים להתייחס לנושאים האלה ולטפל בהם כמה שיותר מוקדם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כתבי NRG ונענע סילפו בעצמם את העובדות

    גלעד, 16/11/07 12:12

    הכתבים סייעו לסטודנטים הערבים שטענו בפניהם טענות שקריות לחלוטין והכתבים פרסמו מבלי לבדוק אותן. חוסר אחריות ומקצועיות עיתונאי. תודה לארז ולאם תרצו שמבהירים לנו את התמונה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני קצין משוחרר מצה''ל ואני רוצה לומר

    מכל הלב, 16/11/07 08:35

    ואני מקווה שלא תצנזרו אותי מערכת NRG.
    אני מתבייש אבל מתבייש מקצה אצבעותי ועד אחרון שערותי
    ויש לי דמעות כרגע בעיני מבושה
    על כל יום ששירתתי את המדינה
    זה היה טעות ענקית
    ואני קורא לכולם אבל לכולם
    לא לשרת בצבא
    לא לתת למדינה גזענית שמפלה את אזרחיה היהודים שמפקירה את בניה
    ונותנת לאויב את כל הכלים האפשריים לטבוח בבניה.
    תעזבו את המדינה המסריחה הזאת
    אל תשארו שם .
    שישארו שם החונטה השולטת
    בית המשפט העליון
    והתקשורת.
    אל תלחמו בשבילם.
    אתם לא שווים

    הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב~! אני השתחררי אחרי חודש כשמה שדרשתי לא קיבלתי

      יוני, 16/11/07 13:41

      ולא דרשתי משהו בשמים,
      אלא הייתי כישרוני מאוד, דרשתי לקבל לימודי משפטים באקדמיה הצבאית כי מאוד התאמתי לתלם הזה, והציונים שלי היו מעל 9/10 בממוצע.

      לא ממש רצו אותי שם, כבחור דתי/מזרחי מחק את המיותר, ופשוט בוועדת דח''ש החליטו שאני ''בעייתי'' ולא מתאים ל... צה''ל... ופשוט שיחררו אותי מהצבא לגמרי!
      ולא שהוסיפו לי איזה שהוא סעיף בשחרור, סתם רשמו ''חוסר התאמה''...

      מי שכן נכנס אקדמיות האלו, הם צפונים/אשכנזים נובורשיים שהצבא מוכן ''להשקיע'' עליהם את כספו ולהכשירם לעתידם כמייצגי הצבא.

      אני לא מתבכיין כיום, הצלחתי בלימודיי האלו במכללה פרטית. אבל האכזבה והיחס הזה של שלטון השמאנים בצה''ל/במדינה עדיין ניכר בי!

      אני מצטרף לדברים מכיוון אחר, אבל הרעיון הוא אותו רעיון, לא נשאר לנו את מי לשרת במדינה כששלטון השמאל שולט פה עדיין, אם לא בפועל אז ברוח, בתקשורת, ביצירת ''דעת קהל'' מעוותת.
      וחבל.

      [אנא- פרסמו את תגובתי~! פליז]

      הגב לתגובה זו

      • אתה סתם בכיין לא מוצלח, שמוציא את התסכולים שלו על ישויות מדומות

        123, 17/11/07 11:05

        ''דרשתי ללמוד ומשלא נתנו לי......''

        למה מי אתה שתדרוש?

        אולי יש יותר כשרונים ממך?

        אשכנזים? מה בדיוק הקשר?
        אם היית מוצלח, לא היית דורש אלא מקבל , ובטח ובטח לא היית מתבכיין מעל דפי הרשת.

        כל טוב ובהצלחה

        הגב לתגובה זו

        • אני מאוד כשרוני. הצלחתיבמבחני בידוק ברמה 1 מעל כל הנבחנים!!!!!

          יוני, 17/11/07 17:02

          לא סתם שלחו אותי לוועדה ההיא,
          רק שהרס''ן שבתה''ש [מרוקאי-דתי רב המקום] הסביר לי מראש שיש סטטוס ברור לגבי המתקבלים לאקדמיה הזו, ואני ממש לא עומד בקריטריון ''הסוציו-אקונומי''

          אני לא בא להתווכח עם מי שלא מכיר את הסיפור מקרוב, זה פסאה!
          אני לא יכול לשכנע בנאדם שעומד מאחורי מקלדת ולא ממש מאמין כי הוא לא מכיר אותי או את הסיפור הזה. אבל אני עומד מאחורי כל מילה.

          אגב-סתם להתרשמותך, תבדוק אי פעם מיהם המתקבלים לאקדמיה הזו, תבדוק ותמצא נתון מדהים, אני לא אגלה הכל מפה, אבל אם כבר הטלת ספק באמיתות הסיפור,אז תבדוק!

          נ.ב.
          שלחו אותי לוועדה ההיא לא בגלל שאני מתאים מבחינתם, אלא למרות שאני לא עומד בקריטריון ההוא,אך בשלב הבידוק עמדתי פשוט רמה מעל השאר, מבחינת ידע/כישרון ותוצאות בחינה. [אבי עו''ד פלילי המון שנים]

          בכל מקרה. תהנו מהספק שהסיפור שלי מצוץ מהאצבע ותכנו אותי בכיין. אני לא חושב לשרת בשום דרך את המדינה הזו. מעוד הרבה סיבות. זו זכותי.
          שבוע טוב.

          הגב לתגובה זו

        • למה לתקוף סתם? תבדקו עובדות לפני כן

          רינת, 17/11/07 19:30

          האקדמיה הצבאית למשפטים אינה פתוחה לכולם.
          זה לא סוד.

          הגב לתגובה זו

  • 30.

    השמאל מעודד ומחבק את מחריבי המדינה

    אודי, 16/11/07 08:28

    מושגים כמו''לאומיות'' , ''זהות יהודית'', ''ארץ ישראל''
    הפכו למילים גסות. אבל בחסות השמאל - מילים כמו ''נכבה'' , ''פלשתין''
    ''זכות השיבה'' וכו' הפכו למילים לגיטימיות. אוי לנו מהשמאל ומתומכיו שאיבדו את ההיגיון ומעודדים את האוייבים מיום ליום.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בגרמנית זה נשמע יותר טוב (ל''ת)

    יוסי, 16/11/07 08:27

    הגב לתגובה זו

    • אז תעבור לגור בגרמניה. ואל תחזור. (ל''ת)

      מיכל וולף, 16/11/07 12:01

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא צריך שבועת אמונים למדינה.כל מי שמחזיק ביומן של נסראללה ובן לאדן

    פתרון פשוט, 16/11/07 05:44

    להעמיד לדין על תמיכה בטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה בNRG יהדות? מדובר בנושא מהותי לכלל עם ישראל

    אבי, 16/11/07 01:52

    ולא רק למתעניינים ב''יהדות'' ודת.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הרי הצענו שהסטוד' הערבים יפגינו באולמות שתרמו ערבים

    muli, 16/11/07 01:11

    או ליד חדרי הכיתות (או מעבדות)שעליהן יש שלט שהם תרומת ערבים עשירים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ערביי ישראל טועים גם לשיטתם

    העקרב והצפרדע, 16/11/07 00:07

    נניח שיהפכו את את ישראל למדינת כל אזרחיה, ואח''כ ישמידו את היהודים (כצפוי).
    תהיה עוד מדינה ערבית באיזור.
    תראו איזה ''פיתוח'' יש במדינות שסביבנו. כך ערביי ישראל ימצאו את עצמם.
    לרחם עליהם: כמו העקרב הידוע - ''זה בטבע שלהם''.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זיכרון אישי

    אורי הייטנר, 16/11/07 00:05

    זיכרון מתקופת לימודיי באוניברסיטה העברית - הפגנת שמחה של סטודנטים ערבים ביום מותו של מנחם בגין. שום דבר לא השתנה, מסתבר.

    הגב לתגובה זו

    • אני אמנם לא הייתי בחיים כאשר מנחם בגין נפטר

      סטודנט, 18/11/07 22:28

      אבל השקתי כוס בירה עם חבריי היהודים והערבים כשהקצב מסברה ושתילה חטף את השבץ שהגיע לו, כפי שהרמנו כוסית ביום מותו של פינושה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    כסטודנטית אני רוצה לספר שממש מפחידה אותי הפורענות הערבית (ל''ת)

    נטלי, 16/11/07 00:04

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ארז התותח - יאללה אם תרצו (ל''ת)

    דוד, 15/11/07 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תמשיכו לפעור עיניים ולשחק אותה מופתעים

    מיצי, 15/11/07 23:12

    הגיע הזמן שתפנימו, מר תדמור וכל שומרי הגחלת מטעם עצמם:
    יש בארץ מיעוט לאומי גדול שמסרב ויסרב לראות בישראל מדינה יהודית (מחקרים מראים שהמציאות מורכבת יותר,אבל מילא.אם זו האמת שאתם מאמינים בה מי אני שיהרוס לכם).
    בכל מקרה,הציבור הזה לעולם לא יגיע לשלום של אחרית הימים עם הרוב היהודי.
    מירקם היחסים בין שתי החברות-היהודית והערבית-היה נפיץ מאז ומתמיד מתוקף היותה של ישראל מוגדרת מדינה יהודית. בטימטומנו המתמשך הוספנו למערכת היחסים הזו את המימד הלאומי עם האיוולת שמתרחשת בשטחים.
    ואנחנו עוד מתפלאים שהם מזדהים עם אחיהם בשטחים. באמת שאי אפשר לדעת אם לצחוק או לבכות.

    כל שאפשר לשאוף אליו הוא שמירה של יחסים תקינים.בלי אפליה מתמשכת,בלי גזענות במימדים מבהילים,בלי הדרה של הציבור הענק הזה מכל תחום של הציבוריות הישראלית.
    אפשר לעשות את כל זה וגם לשמור על ישראל יהודית,אם תרצו.

    (ובאשר לשר מג'אדלה-משעשע בעיניי שהראשונים לקפוץ על העגלה הפסאודו-פטריוטית,כמו תמיד,הם הח''כים הדתיים.אלו שנחשדו (ולאחרונה ביתר-שאת) בנאמנות כפולה,ומתייחסים אליהם כמי שאי אפשר לסמוך עליהם מתוקף ציותם לחוק עליון, הם הראשונים שזועקים נגד נאמנותו של מג'אדלה לאיסלאם.

    ברגע ששרי ש''ס ויהדות התורה, מרכיב קבוע בכל ממשלות ישראל ב-20 השנה האחרונות,יצהירו על נאמנותם לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית,אז ארשה לעצמי להזדעזע ממה שאמר מג'אדלה,השר הערבי הראשון.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש להגן על חופש הביטוי אפילו אם הוא לא מוסכם על הרוב

    gm, 15/11/07 21:25

    חופש הביטוי מוגן תחת חסותו של החוק והרבה אמנות,ישראליים תתעוררו מספיק עם המדיניות והאמירות והההערות הגזעניות האלה,בואו נבין אחד את השני כל השטיות והערות האלה גורמים לי לאבד תקווה בישראליים,אנו פלסטינים ערבים,אין מה לעשות ולשנות,אך אנו גרים במדינת ישראל,אז בואו נליה ביחד,אפילו אם לא רואין עין בעין,בואו נפסיק את השואה נעשת לעם הפלסטיני,ביחד נבינה עתיד טוב יותר

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ערפאת כלב חולה ותומכיו טרוריסטים (ל''ת)

    במסווה., 15/11/07 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם תרצו זו תנועה ציונית חשובה.

    דנה, 15/11/07 20:36

    חבל שלא שומעים עליכם מספיק.
    איפה הייתם עד היום.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ואין מנהיג בישראל......

    עדי, 15/11/07 20:33

    מדינה שלא מכבדת את חוקייה,כי אין חוקים.....מה תכבד?
    ודאי שאויבינו מרימים ראש וזה לא חדש,זה רק הולך ומרחיב ומעצים ועדיין שותקים ולא משליטים שילטון בארץ,וכאשר זה כך ,אל תוך הפירצה ניכנסים פושעים,עריצים,כובשים וטרוריסטים.
    וחברה ,היגענו עד הלום,ועדיין שילטון העיוורון שולט,על העם על החלשים,כי אין לו ,לא תוכן ולא משמעות ולא דרך ,אלוהים שיציל אותנו מאלה.......

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד ארז תדמור

    כתום ירוק, 15/11/07 19:27

    ובהצלחה לתנועה שלך
    מעריך אנשים כמוך

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צריך לכתוב את זה במדור של השמאלנים

    Z, 15/11/07 19:26

    לא במדור של אנשים שכבר יודעים את האמת

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא לוותר על ההגדרה ''מדינה יהודית''

    ד''ר אביבה כהן, 15/11/07 18:48

    אולמרט איננו ראוי לעמוד בראשות הממשלה, והסיבות רבות וידועות. אבל בנקודה אחת אני מסכימה איתו: דרישתו מהפלישתים להכיר בישראל כמדינה של העם היהודי - היא המוצדקת שבדרישות! דרישה זאת זהה בחשיבותה להתנגדות הישראלית למה שמכונה ''זכות השיבה''. ''הזכות'' הזאת, היא מילה מעודנת במקום קריאה ''קשה'' לחיסול מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שואפים לשחוט את הפרה ובינתיים-חולבים אותה

    דורון, 15/11/07 18:39

    זו הגישה של ערביי ארץ ישראל מאז ומעולם.
    הם כמהים לראות במפלתה של הציונות אבל עד אז -יחלבו את הפרה הציונית.

    הגב לתגובה זו

    • עראפת טמבל

      hg, 15/11/07 20:02

      טאאעעעעננ

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה להכניס את זה ב''יהדות''????

    סטודנט בעברית, 15/11/07 18:27

    בתור חילוני טהור שהיה נוכח בביזיון שהיה אתמול (יום ד') באוניברסיטה העברית, אנ י עדן לא מבין למה אתם מחביאים את הידיעה הזו בתור איזו ידיעה איזוטרית ב''יהדות''. מה שהיה שם לא קשור ליהדות בכלל...סטודנטים החולקים עימי את ספסל הלימודים, עמדו שם וקראו להתנגדות מזויינת כנגד המדינה, ולאף אחד לא אכפת...מה קורה לנו???
    כשחבורת דבילים אוהדי בית''ר ירושלים מפירים את דקת הדומיה לזכר יצחק רבין מזדעזעים שבוע שלם(ובצדק), אבל כשקוראים בתוך הקמפוס ''ברוח בדם נשחרר את פלסטין'' זה לא מזיז לאף אחד...או שמכניסים את הכתבה הזו ב''יהדות'' (היינו הך)...חברים הגיע זמן להתעורר, אין לנו לתמוך במי שחפץ להשמידנו, לא בכנסת וגם לא בקמפוס שלנו!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הם מפחדים מהערבים ומהאמת (ל''ת)

      Z, 15/11/07 19:30

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      עמית, 17/11/07 14:42

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין ספק שהאוניברסיטאות צריכות להתעורר

    מאמר, 15/11/07 18:24

    מספיק עם ההסתה המטורפת הזאת. הם חיים מכספי משלם המיסים, לומדים על חשבוננו, ויורקים לתוך הבאר היהודית-ישראלית. מספיק! כל הכבוד לאם תרצו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    NRG- תתביישו אתם רק מחריפים המאבק

    מיסם, 15/11/07 18:11

    כתבה כזו רק תחריף את הבעייתיות והמאבק שבין שני העמים. יום הכפיה לא לזכר ערפאת, אלא יום המורשת הפלסטינית, וזה לגטימי ואין בו בעייתיות יש כמה קיצוניים יהודיים שלא נראה להם טוב והתעקשו לעשות הפרעות . בכל זאת היה טוב ולא בעייתי . אז תבהירו את העניינים!

    הגב לתגובה זו

    • מהי בדיוק אותה מורשת פלסטינית

      נביא הזעם, 15/11/07 19:19

      והאם את מתרצת את דקת הדומייה שעמדתם ביום הנכבה כאות אבל על הקמתה וקיומה של מדינת ישראל גם כחלק מאותה מורשת פלסטינית???

      הגב לתגובה זו

      • המורשת שלהם זה רצח של יהודים

        Z, 15/11/07 19:30

        גברים, נשים, זקנים וטף.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    עם תגובות שכאלה, מה לעזאזל אתם רוצים שנפגין כלפיכם !

    חסן, 15/11/07 17:48

    תגידו מה קורה לכם, מזה כל הגל הזה של שנאה שאתם רוחשים לנו, חבריה -''סליחה מרשא מכל אלו שמוחים על קביעתי זו'', אין לנו אלו להחזיר לכם באותו מטבע , דחייה וכו' , למרבית הפלא, אתם אינכם מזכירים לי את אותו העם היהודי שסבל רבות מרדיפה , שנאה וטיהורים באירופה ובארה''ב ואותו רק העם הערבי והמוסלמי שש להכיל ולחבק , אני מזכיר לכם את משנתו של החליפה עומר שבכניסתו לי-ם אחרי כיבושה חילק מנשר ובו נשבע לתת חופש פעולה וחופש דת ומחייה לבני מיעוטים , יהודים ונוצרים , ואף עמד בהתחייבותו והיגן עליהם יותר מאשר היגן על בני עמו...
    אני מציע לכם - בני דודים יקרים לפתוח את ליבכם ולהתנזר משנאת חינם ולא לשמוע בקולם של כל מיני ליברמנים ואיתנימניקים למינם, שמנסים בכל מאודם לעלות לתודעת הציבור ולהגיע לכסא המיוחל על חשבונם של תמימי-דעים ....
    '' ואהבת לרעך כמוך ועשית ......''

    הגב לתגובה זו

    • ערביי ישראל חוששים שהיהודים יתכנסו למדינת תל אביב

      ב.ק., 15/11/07 18:22

      ליברמן מציע בערך שכל היהודים בישראל יתכנסו כולם למדינת תל אביב, ערביי ישראל יתאחדו עם אחיהם בפלסטיין וירחיבו את מדינתם לגליל, למשולש ולמזרח ירושלים ולמקומות אחרים שבהם הם רוב משמעותי. אבל דווקא ערביי ישראל מתנגדים בתוקף לכך, חוששים שהשלטון היהודי יתקפל והחמאס יפרוש עליהם את חסותו.

      הגב לתגובה זו

    • שאלות לי אליך חסן

      ירון, 15/11/07 18:34

      אתה עושה רושם של מתון, בניגוד למתפרעים באוניברסיטה. מענין, כתושב המשולש, מה דעתך על התסריט הבא:

      יום רגיל, צה''ל שום פעם מפספס ידיעות מודיעין ונרדם, כוח פלשתיני חודר לכפר במשולש בלי שצה''ל יספיק להתנגד.

      1. האם הכפר הזה נחשב ככבוש ע''י הכח הפלשתיני?
      2. אם כן, האם אתה דורש מצה''ל לכבוש את הכפר חזרה?
      3. אם כן, האם אתה וחבריך תמרדו בכח הכובש?
      4. אם כן, אז למה אתם לא רוצים לשרת בצה''ל ולעזור להגן גם עליכם מכיבוש?

      5. אם הכפר לא נחשב לכבוש, מה אכפת לך בעצם מתוכנית ליברמן שהרי אם הכפר לא כבוש ע''י כח פלשתיני הוא חייב להיות, לדעתך, כבוש היום תחת המשטר הישראלי.

      בקיצור חסן, אי אפשר לשבת על הגדר ולעשות פוזות של פלשתיני כשמתחשק וכישראלי כשמתחשק אחרת. את ההחלטה תצטרכו לקבל, כך או אחרת ואז נחליט מה לעשות איתכם או עם קו הגבול. עד אז, תרגיעו את האלימות שלכם כי אצלנו מתבשלת עוד נכבה בקנה והציבור היהודי רותח.

      הגב לתגובה זו

    • בכל מדינה שהיהודים חיו בה הם נשמעו לחוקים

      נמאס מהגיס ה-5, 15/11/07 19:29

      ותרמו לה.
      אתם לא שומרים על החוקים ולא תורמים למדינה.

      הגב לתגובה זו

      • אני דווקא כן, וחלק נכבד מהסקטור הערבי חושב כמוני, העניין הוא,...

        חסן, 16/11/07 22:48

        שלדאבוני אין עדין ערוצי תקשורת איתנים שבהם נוכל להידבר ולהכיר את הצד האחר, ולכן גברתי אני חושב שאת ממהרת בהסקת מסקנות ואני מייעץ לך שוב לפתוח את ליבך יותר


        המשך יום נעים

        הגב לתגובה זו

    • אתה מתלוצץ: ''הערבים חיבקו את היהודים הנרדפים''???

      muli, 16/11/07 01:07

      מתי זה היה, בסוף שנות השלושים שנאבקתם לסגור את שערי ארץ ישראל בפני היהודים באירופה (לפחות אלה שחשו בסכנה). או בראשית מלחמת העולם, כשכבר ידעו על הגיטאות ומחנות המוות? זה היה המופתי הירושלמי שהתחבק עם היטלר ועודד אותו לחסל את היהודים.
      כן אתה צודק בזה שאתה אומר, שהעם היהודי אשר עבר רדיפות, צריך להבין מהו סבל של עם אחר. ועכשיו אני מבי מבין: הערבים שלא עברו רדיפות, מובן מדוע החינוך שלהם לשנאה.
      אתה יודע עברית. בדוק ותמצא בספרי הלימוד היהודיים אם תמצא אותה שנאה כלפי הערבים ואותה הדמוניזציה - כפי שיש בספרי הלימוד הערביים. איזו תוכנית טלוויזיה ישראלית יש בה אותה שנאה יוקדת ואותה הסתה לרצח (''פורפור''...) כמו שיש בצד הערבי.
      אתה כותב ''עם תגובות כמו שלכם, לא פלא...'' - לא פלא שבגלל התגובות שלנו על ההתפרעות שלכם אתם מתפרעים... בעצמך אתה מודה מי האשם, מי המתפרע - ומי המגיב. ועוד: תתפרעו בעזרת המקלדת, כמוני, לא על ידי מעשי אלימות. תסכים אתי שבמאורעות 2000 לא המשטרה התחילה.
      אתה ממשיך את רוח ה''נאכבה'': אתם פתחתם את המלחמה ביישוב היהודי, ולמרבה הצער שלכם גם הפסדתם. ולכן אתם חוגגים את הנאכבה שלכם.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תנועת אם תרצו מצילה את עם ישראל (ל''ת)

    העם עם אם תרצו, 15/11/07 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כמה שעראפת מכוער, זה פשוט בלתי נתפס כמו היטלר (ל''ת)

    צוציק, 15/11/07 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה לא חדש

    יהודי, 15/11/07 17:39

    האקדמיה בישראל משופעת במרצים השוללים את זהותה היהודית של המדינה ושואפים למדינת ''כל אזרחיה''.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בחסות השמאל הסהרורי ויולי תמיר נציגתם (ל''ת)

    ש.צ, 15/11/07 17:24

    הגב לתגובה זו

    • אני איש שמאל שלפחות עושה מילואים לא כמוך- - אפס, אני נלחם בהם.

      כמה טמטום, 15/11/07 17:40

      ואתה? רק מדבר ומקשקש.
      לך תפגע בהם חזרה. אתה מפחד?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    למרות הכל,מוטב שיהיו בעלי השכלה,ויקטינו את מס' ילדיהם ונשותיהם (ל''ת)

    שלמה, 15/11/07 17:18

    הגב לתגובה זו

    • לפעמים עדיף 100 חמורים מ-10 מהנדסים

      הגיוני, 15/11/07 17:44

      מבחינה דמוגרפית עדיף שיצמצמו ילודה אבל מבחינה פוליטית ההשכלה מסוכנת.

      הגב לתגובה זו

      • הדמוגרפיה יותר משמעותית.

        אני, 15/11/07 19:28

        היה עדיף 6 מליון יהודים וחצי מליון מוסלמים אקדמאים בישראל מאשר מליון אקדמאים.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    האיסלם = טרור!

    אבי, 15/11/07 17:14

    כמו שהתפוח ישאר תפוח גם אם הוא יקבל צורת אגס...גם אם המוסלמים מקבלים השכלה הם ישארו מוסלמים!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    NO MOSLEM NO TEROR אומר שאין לעשות הכללות למרות שרוב המוסלמים לא

    NMNT, 15/11/07 16:48

    טרוריסטים אבל כמעט כל הטרוריסטים הם מוסלמים.צריך להזהר ולא לעשות הכללות כי הערבים בארץ לא עשויים ממקשה אחת.יש בהחלט בקרבם אנשים שלא רוצים לייצר בעיות ומהומות.

    הגב לתגובה זו

    • יותר מכל סמל אחר מסמלת הכאפיה את הקשר בין טרור לבין האיסלם (ל''ת)

      הכאפיה סמל, 15/11/07 16:52

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה שקרה אתמול בירושלים ובחיפה הוא

    באמת ביזיון., 15/11/07 16:39

    אין גבול לחוצפה של הערבים שם, לומדים על חשבוננו ומסיתים נגד קיום המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • עאלק ''על חשבוננו'' - הערבים משלמים מסים בדיוק כמוך! (ל''ת)

      סטודנט, 18/11/07 22:30

      הגב לתגובה זו