• 50.

    צריך להיות מתבוסה עכשיו כדי להתקדם באקדמיה (ל''ת)

    הר אופנהיימר, 15/11/07 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יולי מותק תכפתרי בבקשה את הכפתור העליון בחולצתך. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 15/11/07 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    פרופ' הכהן - כולנו איתך. תוסיפו תגובת תמיכה לתגובה הזאת!!!!

    יוסי, 15/11/07 00:06

    מנהיג אמיתי. אינטיליגנט, הגון, לא מתלהם, נחמד ואפילו מצחיק.
    חבל שהוא לא שר החינוך.

    הגב לתגובה זו

    • אני תומך!!! (ל''ת)

      משה, 15/11/07 02:36

      הגב לתגובה זו

    • ודרך איזה חור אתה מסתכל פרופ' כהן הנכבד?

      את הציבור, 15/11/07 04:49

      ולמה אתה חושב שתואר הפרופ' שלך יותר מכובד מהתואר של פרופ' יולי תמיר?
      ולמה איכם דואגים תנאי העבודה של חברי הסגל האקדמי הזוטר אלא רק לסגל הבכיר?
      אגב גם בחיפוש שערכתי בגוגל לא הצלחתי להבין למה בדיוק אתה פרופסור ומה אתה מביא למסיבה.
      עם יד על הלב. אתה מאמין שאוניברסיטה רצינית ונחשבת בחו''ל היתה מקבלת עסקן כמוך לשורותיה?

      הגב לתגובה זו

      • למה סתם להשמיץ. פרופ' הכהן מומחה עולמי בביוטכנולוגיה שהתמחה בהרוורד

        מכר של הכהן, 15/11/07 10:57

        1. דבר ראשון הוא לא אמר מה שכתוב בכותרת שהוא תמה שהיא פורפ'. הוא אמר שהוא תמה שפרופ' מתנהגת כמו שהיא מתנהגת.
        2.פרופ' יולי תמיר היא פרופ' חבר (דרג בסיסי של פרופ'). פרופ' הכהן הוא פרופ' מן המניין(הדרג הבכיר ביותר של פרופ')
        3. פרופ' הכהן קיבל את הדוקטורט שלו בישראל במכון ויצמן, התקבל להרווארד ללימודי פוסט דוקטורט ובחר בסופו של דבר לחזור לישראל.
        4. פרופ' הכהן מוביל עולמי בתחומו בביוטכנולוגיה. יש לו מאמרים פורצי דרך והוא מגייס תקציבי מחקר רבים בעולם שזורמים לישראל - ולא זה לא על חשבונך משלם המיסים. אבל אתה משלם המיסים נהנה מזה.
        5. פרופ' הכהן מפריח את הנגב. יש לו משרד באונ' בן גוריון ואת מעבדות המחקר הוא מתפעל במדרשת בן גוריון בשדה בוקר.
        6. עסקן? על מה אתה מדבר? איזה עסקים בדיוק הוא מנהל?! סתם להשמיץ. פשוט בושה.

        הגב לתגובה זו

    • אני תומך נלהב בכם. כל הכבוד (ל''ת)

      מושון, 15/11/07 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    יולי, אני אוהב אותך!

    די לכיבוש, 14/11/07 22:41

    יולי תמיר,
    לולא את הכל היה יותר גרוע.
    מערכת ההשכלה הגבוהה חשובה לך מאד כי את חלק ממנה ומבינה את חשיבותה האמיתית.
    לא פקידי האוצר ולא המתלהמים הבורים מהטוקבקים יסיטו אותך מדרכך - דרך המשא ומתן! זה תמיד עובד!
    יולי, אני איתך!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שמאל עמלקי מביא שמאל עמלקית מביאה שמאל עמלקי (ל''ת)

    לכן הם האוייב, 14/11/07 22:04

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רבותי המרצים אחרי הגדלת שווי רכב אתם הבאים בתור, שכר לימוד חינם לבנ

    פקיד במשרד האוצ, 14/11/07 21:37

    שכר לימוד חינם לבני משפחה יחוייב בשווי מס אמיתי.
    חוץ מזה ששכר המרצים ביחס לשעות מרצה בפועל גבוה לאין שיעור גם ביחס לשכר המרצים בעולם המערבי
    תפסיקו לבכות , צדק צריך להראות ולהעשות

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך, על הטבת שכר הלימוד משלמים מס מלא כבר היום.

      אלעד, 15/11/07 01:29

      ואגב מדובר בגרושים. אם תיקח בממוצע שני ילדים - 60,000 ש''ח על פני קריירה שלמה - זה כמו תוספת של 100 ש''ח לחודש.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מה עם הסגל הזוטר? מדוע אתם מתעלמים מהעוולות כלפיו? (ל''ת)

    מאי, 14/11/07 21:15

    הגב לתגובה זו

    • מי מתעלם מהסגל הזוטר? כולם תומכים בהם חוץ מהם בעצמם.

      יוסי, 14/11/07 23:54

      כולם תומכים בסגל הזוטר. פרופ' הכהן הודיע כמה פעמים על תמיכה אבל הוא לא יכול (וגם אסור לו מבחינת דיני העבודה) להכריז שהשביתה של הארגון שלו היא עבור ארגון אחר. זה פשוט לא עובד.
      שיועיל בטובו הסגל הזוטר וישמיע את קולו. אי אפשר לעזור למי שלא רוצה להאבק בכלל.
      פרופ' הכהן פנה כמה פעמים לאלי להר היו''ר של הסגל הזוטר בארץ. כל מה שהזוטר עשה זה כנס אחד בן שעתיים. מאז נדם קולם.

      הגב לתגובה זו

      • סגל זוטר וסגל בכיר

        ד''ר, 15/11/07 20:53

        ב94 הסגל הבכיר תקע סכין לסגל הזוטר ונטש אותו אחרי שקיבל תוספות של 60% ( וכמה קיבלו הזוטרים?...)

        השנה הסגל הבכיר החליט שאינו מיצג יותר את המרצים שמוגדרים ''מורים מהחוץ''

        כרגיל הבכירים דואגים רק לעצמם
        ולא לעתיד האקדמיה ולהוספת תקנים

        הגב לתגובה זו

        • אתה טועה. המרצים לא נוהגים שונה. לזוטר יש ארגון עצמאי משלו

          יוסי, 17/11/07 19:05

          אי אפשר לבקש מהבכירים לייצג את הזוטרים ולהילחם למענם כאשר הזוטרים אפילו בעצמם לא מכריזים סכסוך עבודה.
          מורים מן החוץ מוגדרים כסגל זוטר ולא כבכיר ברוב האוניברסיטאות. ולא היה בכך שינוי במאבק הנוכחי. ככה זה כבר במשך שנים.

          הגב לתגובה זו

  • 43.

    תעיפו את התמונה שלה מהכתבה

    אייל, 14/11/07 20:31

    חבל, חבל כל כך שאנשים שמייצגים אדישות, ולא מצדיקים אפילו בקצת את הקרדיט שלהם מקבלים במה בתקשורת במדינה.

    שימו כאן באתר תמונות של אנשים שבאמת מגיע להם, לא של יולי תמיר

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הפרופסורה ופלצניה תסתכלו בראי

    ד''ר צינגלא בוף, 14/11/07 20:08

    הבבועה אשמה ברמת הגמר.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מה לנו ען לימודים, אולמרט כבר הבטיח לפנות ישובים ואת י-ם מהמדינה

    ישראלי לכאורה, 14/11/07 20:01

    ע''פ הוראות קונדליסה.
    אין כבר מדינה, קונדליסה הי הממשלח, ואולמאט זו רק חותמת גומי

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    היא פרופסור לחלמאות מה יש לכם???? (ל''ת)

    בראון חברון, 14/11/07 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מתי יתגשם חזונו של קרל מארקס

    מתי, 14/11/07 18:25

    מתי יצאו ההמונים לרחוב כי במדינה הזו כבר אין להם מה להפסיד?
    מה דעתכם?
    מתי זה יקרה?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    השביתה הכי לא מוצדקת - קצת נתונים:

    דניאל, 14/11/07 17:55

    כל המגיבים כאן מתייחסים רק לצורת הטיפול של השרה תמיר בבעיה, אולם צריך לשים לב לכך שהמרצים הבכירים שובתים ללא הצדקה.
    על פי נתונים שפורסמו בעיתון ''דה-מרקר'' לפני כמה ימים, אלפי מרצים בכירים משתכרים מעל 25,000 ש''ח בחודש, לא כולל מימון של נסיעה אחת לחו''ל לפחות כל שנה, שניתן לצבור אותה ולהמירה בכסף מאוחר יותר.
    מרביתם מלמדים שעות אחדות בשבוע, ואינם מוגבלים למקום עבודה אחד. וזה רק קצה הקרחון.
    זאת ועוד: אילו היו המרצים הבכירים חרדים לגורלה של ההשכלה הגבוהה, היו דואגים באותה מידה לשיפור תנאי הסגל הזוטר, שעובד לא פחות, ללא תנאים סוציאליים ומשתכר משכורת מגוחכת.
    כעובד מנהלי באחת האוניברסיטאות בארץ, אני יכול להעיד שאין לשביתה הזו שום הצדקה!

    הגב לתגובה זו

    • תרשה לי לחלוק עליך

      מורה מן החוץ, 14/11/07 19:39

      אני נציגה של ה''סגל הזוטר''. נכון שאין תנאים, הייתי שמחה לקבלם אך אין סיבה לשלם לי יותר. העבודה העקרית של הסגל הבחיר היא מחקר וקידום מדע בעוד הסגל הזוטר רק מלמד. משלמים להם על המחקר. הוראה נטו עולה פחות וגם ערכה נמוך יותר.

      הגב לתגובה זו

      • ''הסגל הבחיר''??????????????

        מורה בתיכון, 14/11/07 23:01

        ואת אומרת כי את משתייכת לסגל באוניברסיטה?! זוטר אומנם, אבל
        א ו נ י ב ר ס י ט ה!

        אליעזר מתהפך בקברו.

        הגב לתגובה זו

    • לו היו הנתונים שפרסמת נכונים -

      מרצה בכירה, 14/11/07 21:55

      הייתי שמחה להפסיק את השביתה ברגע זה. לא רק שהשכר רחוק ממה שפורסם אלא גם תמהני עליך, בתור מי שמציג עצמו כעובד מנהלי, על שאינך יודע שההוראה תופסת מקום שולי בעבודתו של הסגל הבכיר, שעיקר עניינו במחקר. השביתה אינה גורמת לו להתבטל, והוא פשוט משקיע את כל מרצו במחקר ובהדרכת תלמידי מחקר.

      הגב לתגובה זו

    • את מפנה לכתבה שהיא ספין של האוצר. אחריה היו כמה כתבות תיקון נתונים

      אייל, 14/11/07 23:52

      הנתונים שם מעוותים לחלוטין. מרצים לפי סקר של הלמ''ס עובדים 53 שעות בשבוע ולא 6. השכר הממוצע של הסגל הבכיר נמוך מ20,000 ש''ח.
      ולגבי הסגל הזוטר, אי אפשר לעשות לאחרים את המלחמה. הסגל הבכיר הודיע כמה פעמים כבר שהוא תומך בהם אבל אם הם לא נוקטים בצעד בעצמם, הם לא יכולים לבקש שאחרים יעשו להם את העבודה.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הכותרת אינה משקפת את מה שאמר הכהן

    חוסר הבנה, 14/11/07 17:30

    הכהן אינו תמה על כך שתמיר פרופסור, אלא על כך שכפרופסור אינה מתייצבת לצד האוניברסיטאות.
    אני מצפה לקצת הבנת הנקרא מצד מנסחי הכותרות באתר!

    הגב לתגובה זו

    • ואנחנו כן תמהים שהיא פרופסורית

      זה למה?!, 14/11/07 18:02

      משום ,שבדרך טבע האדם ,חושב שישנה קורלציה בין השכלת האדם לחשיבתו בעיקר ליושר האנטלקטואלי ובעיקר ובעיקר ליושרה בלבד.
      ויולי תמיר היא האנטיטזה של אותה קורלציה מצופת.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    המינוי של תמיר לחינוך דומה למינוי של פרץ לביטחון (ל''ת)

    חן, 14/11/07 17:01

    הגב לתגובה זו

    • סתם, לא התכוונת לזה,נכון?. (ל''ת)

      חוני מעגל פינות, 14/11/07 17:40

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    יולי והחנוונים הורסים את החינוך בישראל (ל''ת)

    בתיה ג., 14/11/07 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איך יולי תמיר נהיתה פרופ'???

    ////, 14/11/07 16:54

    אני זוכר את יולי תמיר כנערה צעירה ויפהפיה מהממת בי-ם של סוף שנות
    ה60.
    כל גברברי י-ם דאז חלמו עליה בלילותהזילו עליה ריר ורצו לכבוש את חמודותיה. מבחינתנו היא היתה יותר יפה מבריז'יט בארדו והיתרון הגדול שלה שהיא היתה בהישג יד ולא מעבר לים.
    היא לא רק היתה יפה אלא גם ידעה להשתמש בשכל רב ביופיה הנדיר שימוש נאות.

    עכשיו תחשבו לבד איך היא נהיתה פרופ'.

    הגב לתגובה זו

    • איך נעשתה יולי פרופסור

      מאוכזבת טרייה, 14/11/07 17:09

      וואלה נכון באמת התפלאתי כולם רואים עכשיו הלכה למעשה שהרבה בקופסא אין חוץ מחיוכים דבילים. תגיד לי עם החיוכים האלו היא כבשה את הבחורים?

      הגב לתגובה זו

    • לצערי,אני מכירה מספר נשים באקדמיה, שקודמו באופן עליו רמזת

      אפי, 14/11/07 17:33

      אחת מהן הפכה לדיקן פקולטה.
      חבל, כי הן מוציאות שם רע לנשים האקדמאיות האיכותיות באמת!

      הגב לתגובה זו

    • היא קבלה תאר פרופסור חבר תמורת הבטחתה להתפטר.

      מי שיודע, 14/11/07 19:32

      לא היו צריכים אותה באקדמיה וזו היתה הדרך היחידה.... אף יום אחד היא לא עבדה כפרופסור.

      הגב לתגובה זו

    • בסוף שנות ה60 יולי עדיין למדה בתיכון ברמת אביב

      אחד שמכיר, 15/11/07 22:21

      אז או שהזיכרון שלך לקוי או שאתה מפנטז
      ובוא לא נגזים לא יותר יפה מבריגיט בארדו אבל נאה מאד

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מסירת מידע

    התנועה לאיכות ה, 14/11/07 16:39

    התנועה לאיכות השלטון פונה לכלל הציבור ,לכל מי שיש מידע למסור על פקידי האוצר מוזמן בזאת להעביר לתנועה לאיכות השלטון, כל מידע על מעורבות במשק הפרטי או על תוכניות מעבר למיגזר הפרטי ,או כל מידע עליהם רק כך נוכל להבין את דרך התנהלותם,קשה להבין מניין האוצר מביא את קושי התנהלות מולם ,כך עשו לעייני ,כך למורים,כך למרצים,אף אחד לא יוצא מהם נקי אלא רק לאחר מאבק מכוער מתוקשר,יוצא בשן ועין,
    התנועה מחכה למידע

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי מתמנה פרנס???

    אליה, 14/11/07 16:34

    כתבו חכמים ממני ''אין אדם מתמנה פרנס על הציבור אלא אם כן קופה של שרצים תלויה לו מאחריו''
    מרדכי גילת אנא ממך תרחרח ולו מעט על הבר,אלי כהן ,אריאב מעניין מה תגלה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    פקידוני האוצר,

    מקי, 14/11/07 16:32

    אריאב,הבר ,אלי כהן שלושה גיבורי ושיכורי כוח ,עושים שרירים כאילו הם מגינים על הקופה הציבורית ,צבועיםכאשר הכנסת צריכה לקבל תוספת מיידית ללא סכסוכים ללא בעיות,מעניין שפתואם מסגרת התקציב לא נפרצת,
    מתי אנו שומעים על מסגרת רק כאשר מיגזר כלשהוא מבקש תוספת ,אך כאשר מדובר בהם ,בחכי''ם הכל בסדר ,
    עוד מעט יגיעו לאתנן הפוליטי ושם לרוני בר און לא תהיה בעיה לתת,הוא לא יראה מהורהר ומודאג בכדי לשמור על כסאו של אהוד אולמרט מיידית ימצא תקציב ,לש''ס,אגודה''ליברמן,גימלאים,
    למה?? כי צריך להעביר תקציב פקידונים מושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כיון שאין חינוך אין צורך בשרה

    ארז, 14/11/07 16:28

    המדינה שלנו אין חינוך ולא מעוניינים בחינוך כי זה הוצאה מיותרת.
    אז אין צורך להוציא כספים על שרת החינוך . היא שרה עם תיק אבל בלי חינוך

    הגב לתגובה זו

    • לא שרה ולא מנכלית

      ציפקה, 14/11/07 17:13

      בכלל אין צורך במנגנון המנופח של משרד החינוך תחשבו כמה מפקחים, כמה רפרנטים, כמה מפקחי על מנהלי מחוז, מזכירות אישיות מזכירות מפוצצת ועוד ועוד כל אחד כזה כמה מרוויח וכמה מרוויח מורה שעוב ד פי אלף קשה

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    כוחו המשכר של האוצר

    צילה, 14/11/07 16:28

    אם מדינת ישראל היתה מחוקקת חוק בל יעבור כי מי שעבד במשרד האוצר אסור לו לעבוד במיגזר הפרטי כשכיר אלא כעצמאי בלבד ,הייתם רואים את כל גיבורי האוצר כיום בורחים משם כמו מאש ,הם עושי דברם של שועי הארץ אשר ברצותם נותנים הוראה לחתום וברצותם מסרבים ,
    מדוע הואצר מתקפל מיידית מול חברת חשמל?או נמל תעופה או הנמלים?או הרכבות? הסיבה הפשוטה היא הרי האוצר יכל לגרום שהעם יכעסו על חברת חשמל אך לא היא - הם מונעים על ידי שמונה עשרה משפחות ההון במדינה שהם המנהלים האמיתיים כל זמן שלא הסכימו המורים לא יקבלו ,המרצים לא יקבלו וכן הלאה מיגזרים שלא משתקים את גלגלי התעשיה
    אלי כהן הוא משת''פ קטן וחסר שחשיבות בשרשרת המזון של משפחות הממון, ומתכנן את מקום עבודתו הבא במיגזר הפרטי הם מחכים לו שיצא מתפקידו
    מדינת סדום ועמורה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לסלק את האוייב

    אלקס, 14/11/07 16:27

    לסלק כל עוכר ישראל וכל מי שתומך באוייבים שלנו בתוך הארץ ומחוץ .

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לקוי מאורות אצל יולי תמיר

    מורה שובתת, 14/11/07 16:23

    לא מבינה את ההתנהלות שלה. זו שצריכה לקדם את ההשכלה והחינוך בישראל מתנהגת כמו נערה פותה רק בגלל שראש הממשלה מחייך אליה. היא מתנהגת כאילו היא צריכה לשרת את האוצר ולא ההפך.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אמנם לכאורה תפקידו של אוכל החנם אלי כהן מסתכם בחתימה על הסכמי עבודה

    אבי, 14/11/07 16:09

    אך, אוכל חנם זה,יושב תקן המנכ''ל/חוזה הבכירים שלא בצדק כמו כל חבריו בכירי האוצר,קופץ את ידו ואינו מוכן לתת לא למורים,לא למרצים ולא לאף אחד שכר טוב יותר משכר הרעב שהם מקבלים,בעוד הוא מתענג על מנעמי שכר המנכ''ל ושכרו צמוד במלואו להפרשי המדד ויותר מכך.
    אי לכך,מן הראוי לתקוף אותו ואת חבריו ולגרום להם לפחות לחוש בושה כאשר הם יוצאים לתקשורת ולא למכור לה את הכזבים הרגילים שהם מוכרים.
    ככלל הסיסמא צריכה להיות: הכה בפקידי האוצר כדי להציל את מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מאכזבת. אין לה אגנדה ערכית. (ל''ת)

    מאוכזב, 14/11/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    היא שרת החינוך וטענה שט''ו בשבט זה חג מתקופת העליה השנייה (ל''ת)

    ד''ר מיץ, 14/11/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צבי הכהן התפטר!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    סטודנט מהטכניון, 14/11/07 15:10

    הגב לתגובה זו

    • כשזה מגיע מאדם שלא יודע להטות פעלים, זה לא מפתיע.

      יוסי, 14/11/07 23:48

      אתה מתכוון ל''תתפטר''?
      כי אם אתה טוען שהוא התפטר אתה טועה. פגשתי אותו לפני כמה שעות והוא היה מאד נחוש בתפקיד שלו.
      הלוואי שיצליח.
      והלוואי שיבדקו איך התקבלת ללימודים בטכניון.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אין שום הוכחות שההשקעה במחקר מביאה למדינת ישראל תועלת כלשהי

    אלון, 14/11/07 15:07

    בניגוד לשטיפת המוח שעושים לנו, אין שום ראיה שמשתלם למדינת ישראל להשקיע כסף במחקר.

    מדובר בכסף שיורד ברובו לטימיון משום שהוא הולך על מחקרים מחוץ לישראל, או על מחקרים חסרי חשיבות וערך או סתם על שעות בטלה.

    הגב לתגובה זו

    • אלון מאיפה אתה יודע ? אם לא מנסים לא נכשלים. גם לא מצליחים!! (ל''ת)

      חנוך מר''ג, 14/11/07 15:20

      הגב לתגובה זו

    • ולכן שווה להשקיע במחקר תורני?

      זברה, 14/11/07 16:16

      נכון זה מה שרצית להגיד?

      הגב לתגובה זו

    • למה לא תספר מאיםה הידיעות

      מפה, 14/11/07 17:16

      אלון - אולי תגלה לנו מאיפה ההנחה הזו?

      מאיפה ניראה לך שיש לנו תעשיית היי-טק כזו מבוססת ידע? מעצם היותנו יהודים?

      מדוע האוניברסיטאות שלנו ידועות בעולם? בגלל שתקציבים עוברים לחול? - אולי ההיפך, אם יש פה משהו זה בזכות שהגויים מאמינים בנו לעומת הממשלה שלנו...

      הגב לתגובה זו

    • תוספת של אחוז להשכלה הגבוהה מוסיף חצי אחוז לתמ''ג - זה המון!!!!

      אייל, 14/11/07 23:47

      כך עולה ממחקר של הטכניון שעשה את הבדיקה בחתך בין לאומי.
      אחוז להשכלה הגבוהה - עשרות מיליונים.
      חצי אחוז תוספת לתמ''ג - מיליארדים.
      זו ההשקעה הכי משתלמת שיש למשק להשקיע.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולי פרופ' לשמאל. (ל''ת)

    אריאל, 14/11/07 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תשאלו על מה קיבלה את התואר פרופסור.... (ל''ת)

    אור, 14/11/07 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אלימלך זורקין, יפו -- תגובה מס' 13 .

    חנוך מר''ג, 14/11/07 14:58

    אלימלך זורקין, אתה בטוח שאילו התנאים? וואלה אתה צודק! אם אתה כזה חכם וידען, אז למה לא תהיה גם פרופסור באוניברסיטה???!!
    כדאי לך במיליון אחוז, ויפה שעה אחת קודם. אתה יודע שעה אחת קודם זה מין ביטוי כזה, שהכוונה שלו היא, כדאי שתרוץ לקבל משרה, כי אחרי הגילוי שלך יתפסו את כל המשרות אם לא תזדרז...
    אלימלך זורקין בהצלחה !

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    פרופסור הוא תפקיד אך ורק

    ניסו, 14/11/07 14:39

    למי שנמצא באקדמיה

    פרופסור שעוזב את האקדמיה אינו יכול להיות בתואר פרופסור.

    ולכן יולי תמיר היא ד''ר ולא פרופ'.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יולי תמיר, מה עם רפורמה במשרדי משרד החינוך.

    חנוך מר''ג, 14/11/07 14:38

    למה אף אחד לא מדבר על המיליונים שנשפכים במנגנון המיותר (ברובו) של משרד החינוך. שם מעולם לא היו קיצוצים, אלפי מפקחים ועוזרי מפקחים ועוזרי עוזרי מפקחים ופקידות, ומשרדים ומחשבים, ומה לא. ברובם לא עושים כלום, יושבים על משכורות טובות, ומייעצים איך ניתן לקצץ בשעות לימוד, ובעומדים בקו הראשון בשדה, מול 40 סרדינים בכיתה.

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון אבל הבעיה העיקרית היא שאי אפשר לפטר מורים (ל''ת)

      אלון, 14/11/07 15:04

      הגב לתגובה זו

      • אם הם מסוגלים, שילכו ללמד בכיתה. שיכינו לבגרות 40 תלמידים בשעות שיש

        חנוך מר''ג, 14/11/07 15:15

        אם הם מסוגלים, שילכו ללמד בכיתה. שיכינו לבגרות 40 תלמידים בשעות שהם מקצים למקצוע. בחלק מהמקצועות צריך להיות קוסם על מנת להספיק את החומר... מה הכוונה לקוסם? לדעת מה ללמד ומה לא חשוב (מבחינת המבחן בלבד) כלומר להמר על החומר שיופיע במבחן הבגרות

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    שירת הברבור של יולי תמיר

    יעקב, 14/11/07 14:34

    זה עניין של כמה ימים עד שתמיר הולכת הבייתה

    זכרו היכן קראתם את זה לראשונה

    הגב לתגובה זו

    • שירת הבירבור (ל''ת)

      ., 14/11/07 14:52

      הגב לתגובה זו

    • דווקא קראתי את זה לפני שבועיים במקום אחר. (ל''ת)

      sorry, 14/11/07 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לפרופ' צבי הכהן

    יעקב, 14/11/07 14:31

    כבר נאמר במקורותינו כי ''כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שופך דמים''.....ועוד אמירות דומות. דומני שטוב יעשה הפרופסור אם יראה לתלמידיו דרך ארץ מהי. אבל זו כנראה תשאר רק בגדר משאלת לב.
    פני הדור כפני הכלב.....

    הגב לתגובה זו

    • השרה מלבינה מאות אלפי תלמידים, סטודנטים, מרצים ומורים ...

      המראה, 14/11/07 15:02

      הוא לא הלבין פניה, אלא הציב מראה מול פניה.

      שרה המתכחשת למראה עיניה אחת מהשתיים: או שאינה מבינה מה היא רואהו ו/או לא מעניין אותה מה קורה במשרדה.
      כל אדם הלוקה באחת משתי האפשרויות הנ''ל אינו ראוי לתפקידו, ולתאריו. ומעבר, הוא מועל בתפקידו (במודע או בתת-מודע).

      הגב לתגובה זו

    • פרופ' הכהן אחד האנשים ההגונים והמתורבתים ביותר שפגשתי -מהכרות אישית

      יוסי, 14/11/07 23:44

      השרה היא זו שהלבינה את פניו בועדת החינוך של הכנסת כאשר עשתה לו תרגיל מלוכלך והחתימה אנשים על פתקית עם ניסוח מעורפל ומול כל אנשי הוועדה אמרה לו תחתום תחתום רק כדי שהמצלמות יצלמו אותו מובך. כל זאת, כאשר ברור שהסכם שכר לא חותמים על פיתקית שנקרעה זה עתה ממחברת.
      פרופ' הכהן אחד האנשים הכי הגונים, אינטיליגנטיים ותרבותיים שפגשתי בחיי.
      חבל שהוא לא שר החינוך.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    בישראל אן שום קשר

    פקק תנועה, 14/11/07 14:29

    לנושא תואר אקדמאי או מיקצועי אחר .לבן יכולת ניהולית ומצפון אישי ציבורי תקין .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פרופסורים,מרצים בכירים ושכר

    אלימלך זורקין, 14/11/07 14:25

    מעניין שאף אחד מהם אינו מראה את תלוש משכורתו...עבור שש שעות הוראה בשבוע במשך ששה חודשים בשנה. להזכירם שנתיים מתוך עשר הוא בשבתון בו הוא מחלטר בארץ או בחו''ל..

    הגב לתגובה זו

    • מה מבין חמור מסלט ירקות?

      אור לבורים, 14/11/07 14:51

      נראה ששם משפתך מתאים להבנתך.

      נראה שלא סיית ביה''ס יסודי, אחרת, א''א להבין את תגובתך.
      ודאי גם לילדיך לא נתת ללמוד מעבר ל-8 שנות לימוד. אחרת היית מבין על מה המורים נלחמים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח שאילו התנאים?

      חנוך מר''ג, 14/11/07 15:06

      אלימלך זורקין, אתה בטוח שאילו התנאים? וואלה אתה צודק! אם אתה כזה חכם וידען, אז למה לא תהיה גם פרופסור באוניברסיטה???!!
      כדאי לך במיליון אחוז, ויפה שעה אחת קודם. אתה יודע שעה אחת קודם זה מין ביטוי כזה, שהכוונה שלו היא, כדאי שתרוץ לקבל משרה, כי אחרי הגילוי שלך יתפסו את כל המשרות אם לא תזדרז...
      אלימלך זורקין בהצלחה !

      הגב לתגובה זו

      • חנוך מרמת גן הראית אי פעם תלוש משכורת של פרופסור ? ובכן אני ראיתי . (ל''ת)

        אלימלך זורקין, 14/11/07 16:17

        הגב לתגובה זו

        • אז אם ראית רק ''טוב'' למה לא ''לקחת'' עבודה כזאת??!

          חנוך מר''ג, 14/11/07 19:01

          כתבתי לך כבר משהו דומה, כנראה לא הייתי מספיק ברור. קח משרה של מרצה, 6 שעות + תלוש שמן. ..
          נראה לי שתוכל להמשיך לעסוק בעבודתך הרגילה., 6 שעות הרצאה באוניברסיטה קטן עליך...

          הגב לתגובה זו

          • לחנוך מרמת גן

            טוביה החולב, 15/11/07 00:22

            איני מבין אותך,אם אלימלך זורקין ראה את התלוש מהיכן אתה מניח שהציעו לו עבודה באוניברסיטה ?
            טיעונך ''קח משרה של מרצה'' הוא אוילי.אולי האוניברסיטה אינה מוכנה להעניק לו משרה זאת.אודות זה לא חשבת,טיפש ?
            אגב אני דווקא ראיתי את תלושי הסגל הזוטר-שכר רעב.

            הגב לתגובה זו

      • לא מגיע לפרופסורים השמאלנים

        נביל, 17/11/07 01:59

        כזה שכר מופלג. יש למיין אותם עפ''י השתיכותם הפוליטית. רק לפרופסורי הימין מגיע העלאה בשכר.

        תוסיפו שכר לשמאלנים והם יגבירו את חתירתם נגד מדינת היהודים ואוניברסיטת תל אביב מפורסמת בזאת...

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    במדינת ישראל אן שום קשר .

    פקק תנועה, 14/11/07 14:21

    לבעל נושא התואר. וליכולת הניהולית והיושר האישי והמצפוני .של אותו נושא תואר. וסמכיות ניהוליות .

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תפקידו של אלי כהן - תקליט שבור.

    ציפציף, 14/11/07 14:21

    לממונה על השכר, אלי כהן, אין כל תפקיד ממשי באוצר זולת אקרובטיקה של מילים החוזרות על אותו פזמון: ''אין כסף! ראה וקדש''.

    הוא בובה ששפו בפיה תקליט שבור, בדיוק כמו השרה תמיר, המפזזת בחיוך מפה לפה את הצהרות האוצר.

    לשני המסכנים, אין הבנה מינימלית מה הם לעצמם ולעמם.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה אתה מתפלא

    דב הלוי מחולון, 14/11/07 14:19

    אתה יודע היטב כמה פוליטיקה כולל פוליטיקה מלוכלכת וקטנונית יש באקדמיה
    היא פרופסור
    אבל עכשיו מתברר שיש פרופסור ויש פרופסור
    היא פרופסור שעוסק בפוליטיקה ועושה צחוק מכולכם הפרופסורים
    היא ובר הון יגרמו לזה שתזחלו כדי לחזור לעבודה בתנאים שלהם
    אז אל תזלזל בה
    במשחק הזה משחקים בלי כפפות ויש הרבה דם
    מנצח מי שמוכן לזה
    אתם הפרופסורים הולכים להפסיד

    אני מציע לך תתחר לכוחות אחרים בחברה המנוונת הזו
    תתחבר לשפויים

    גייס את כל חבריך לעצרת למען החינוך במוצאי שבת
    גייס את כל תלמידיך להפגנה זו
    גייס את כל מכריך הפחות בכירים לעצרת למען השכלה וחינוך

    זה אולי ייתן לך סיכוי במאבקך

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הפרופסורה של תמיר היא בדבקות לכסא!!!

    עין צופיה, 14/11/07 14:15

    שרת החינוך אינה מבינה מאומה לא בחינוך, לא בהשכלה ולא במדע.
    הגב' מדברת גבוהה גבוהה ללא כל כיסוי.
    מערכת החינוך וההשכלה קורסת, ולה אין מה להגיד בנדון. היא דבוקה לכסאה, יודעת שזהו תפקידה האחרון בפוליטיקה ובכלל.

    היא כ''כ מנותקת , לכן תמיד מחייכת.
    התנכרותה באה מאי-הכרת המציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שרת חינוך כושלת

    מרצה, 14/11/07 14:12

    היא אינה מבינה את תפקידה והופכת את משרדה לשלוחה של משרד האוצר

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לפטר את יולי תמיר ואולמרט! (ל''ת)

    ניר, 14/11/07 14:11

    הגב לתגובה זו

    • מי יפטר אותם? בוש? (ל''ת)

      ., 14/11/07 14:53

      הגב לתגובה זו

    • לפטר את העם (ל''ת)

      ., 14/11/07 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לשלול מיולי תמיר את הדרגה

    ישראלי מן השורה, 14/11/07 14:06

    דרגת פרופסור היא דרגה הניתנת בעבודה בתחום האקדמי כמו שדרגת אלוף ניתנת בצבא.
    בסיום כהונתו בעל הדרגה מפסיק להחזיק או להתהדר בדרגה כי היא לא רלונטית. לכן יולי תמיר לא יכולה מצד אחד ליהנות מדרגה שהאקדמיה העניקה לה ומצד שני לחתור להריסת האקדמיה.
    תארו עצמכם שאלוף פורש מצהל ומתחיל לפעול נגדו, האם גם אז ממשיכים לקרוא לו בתואר אלוף.

    הגב לתגובה זו

    • רב אלוף נשאר רב אלוף גם לאחר שפרש

      אביחי, 14/11/07 14:42

      דרגה נשללת רק לאחר הרשעה בעבירות מסויימות.

      אתה יכול להפסיק לקרוא לה פרופסור, זו זכותך, אבל זה לא משנה את המציאות.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    קודם שהסגל האקדמי יקבל מרצים עם צבע עור שנה וממוצא שונה ואחר ידברו (ל''ת)

    איש, 14/11/07 14:05

    הגב לתגובה זו

    • למה אין?פר' בוריס איבאנוב הוא לבן עור,לא כמו הפרצופה הזו וממוצא אחר (ל''ת)

      ציניקן מרושע, 14/11/07 14:21

      הגב לתגובה זו

    • מויחעל טובעס

      מענדעל אבעקסיס, 14/11/07 14:32

      מעדיף להרוויח יותר בבסטה, ר''ל.

      הגב לתגובה זו

    • צא מהפנטזיות. היא לא לבנה ואתה לא שחור. שניכם מזרחתיכוניים

      ., 14/11/07 16:53

      רוצה לחפש לבנים, סע לאנגליה או גרמניה, שחורים- סע להארלם.
      אתם היהודיים נראים בדיוק אותו דבר פלוס מינוס שני פיגמנטים בעור, כמו שלבני דודים שלכם יש לבנים יותר בסוריה ושחורים יותר במצרים.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    יולי תמיר היא פרופסור. היא למדה ביחד עם ד''ר אסטרינה טרטמן (ל''ת)

    מישהי, 14/11/07 14:05

    הגב לתגובה זו

    • לא רק זה לשניהן יש תעודות ממכללת לטביה (ל''ת)

      סוד מדינה, 14/11/07 14:47

      הגב לתגובה זו

      • יולי תמיר קיבלה את הד''ר שלה בהרווארד, והפרופ' מת''א (ל''ת)

        רונרון, 14/11/07 16:41

        הגב לתגובה זו

        • בהרווארד גם יש מסלולי לימוד בתשלום (ל''ת)

          הייתי שם, 14/11/07 19:52

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    לנציג המרצים פרופ כהן-כנס רגע

    אייל הדרומי, 14/11/07 13:48

    קראתי בעיון רב את ההתנהלות של הממונה על השכר מר כהן אלי ,
    ובכן מספר נתונים על האיש
    בחור צעיר מאוד ללא תארים אקדמאיים שמפילים לריצפה,האיש ללא ילדים,שלוש אחיותיו מורות,חבר מרכז ליכוד,
    בכל הנושאים בהם טיפל עד כה נחל כישלון חרוץ
    1. מול עייני הוא הציע 0.2% כשעייני זרק אותו מהמדרגות הגיע רוני בלי און ונתן 5%
    2. עם המורים הוא מושך אותם באף 32 יום ללא שום רעיון יצירתי הציע את חמשת האחוזים של עייני כאשר המורים משנת 2001 ללא הסכם שכר ,המצב כיום 10 אחוז תוספת מיידית ועוד חמישה אחוז של עייני והיד נטויה
    3. בנק ישראל עד היום הגאון הזה לא הצליח לגבש הסכם שכר כבר שלוש שנים
    4. מרצים 22 יום אתה מרגיש שאתה מדבר עם קיר ולא עם ממונה על הסכמי שכר,
    מסקנה האוצר מינה אדם שזה התפקיד שלו להיות קיר ,מגיע ללא שום הצעות או רעיונות רציניים רק בכדי להתיש או לגרום לסבל לבני שיחו
    התבזות כזאת לא קיימת בשום מדינה רק בשיראל ולמזלם מצאו אדם הממלא את תפקידו בצורה ''נאה''
    להיות בלוק במשא ומתן
    העניין שהוא הולך הביתה עם ארבעים אלף ש''ח בעוד מורים ומרצים בעלי שם ותוארים אמיתיים מקבלים פחות מחצי ממנו וסובלים בשקט

    הגב לתגובה זו

    • אותנו הוא לא הצליח למרוח..ואולי אני טועה. (ל''ת)

      מורה, 14/11/07 14:09

      הגב לתגובה זו

    • לאלי כהן אין הבנה והשכלה כדי להצליח בתפקידו . מה שכן - חבר מרכז

      יוסי, 14/11/07 14:55

      הוא היה . זה כנראה יותר חשוב מכישורים.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני סטודנט ואני חושב שדרישות המרצים מוצדקות,אבל למה לא להשבית לגמרי

    ?? חוסר הוודאות, 14/11/07 13:47

    אם יש שביתה- אז עד הסוף. אי אפשר שרבע מהשיעורים יתקיימו. חלק מהמתרגלים מתקדמים בחומר , חלק לא ובכלל איך אפשר לתרגל חומר שלא למדת בשיעור ? נמאס מהטמטום הזה
    הרי בסוף הכל יהיה על חשבון הסטודנטים, ונצטרך להשלים את כל החומר על חשבון החופשה, שכמובן היא בכל מקרה תדפק בגלל מילואים בדיוק לאותו זמן.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הוא צודק

    דן, 14/11/07 13:47

    אם שרת החינוך היא פרופסור באוניברסיטה אז היא צריכה להילחם באוצר על מנת למלא את הכיסים של חבריה הפרופסורים.

    כל אחד אצלנו במדינה חושב שזכותו לקחת כמה שיותר לפני שהכסף יגמר.

    תרבות של שודדים חסרי בושה.
    וזה מפי האליטות.

    הגב לתגובה זו

    • אם היא פרופסור ההנחה הבסיסית שטובת ההשכלה מול עיניה!!! (ל''ת)

      מירי, 14/11/07 14:08

      הגב לתגובה זו

    • אבל היא לא פרופסור

      אלי, 14/11/07 14:19

      פרופסור אינו סתם תואר, פרופסור הוא תפקיד.

      יולי תמיר היא ד''ר לפילוסופיה והיתה פרופסור במספר אוניברסיטאות.

      לא שזה משנה משהו.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק. פרופסורה היא מינוי במוסד להוראה, כמו אוניברסיטה או מכללה

        מלי, 14/11/07 17:27

        זה לא תואר נוסף. דוקטור הוא התואר הגבוה ביותר שאוניברסיטה מעניקה והוא ''רכושו'' של הנושא אותו.
        דוגמא טובה לשימוש נכון בתואר הוא קיסינג'ר, שהיה פרופסור בהרווארד, אבל בהיותו שר החוץ השתמש בכינוי דוקטור בלבד.
        בארץ חושבים, משום מה, שפרופסורה מעידה על מומחיות מקצועית, ולא היא.

        הגב לתגובה זו