• 225.

    בתים לא חוקים

    ורדי, 15/11/07 08:59

    אין מה לפחד נכנס עם וולקן מיכול הכיונם ונריע אותחם כיד לחם לארוס לבד את רוב הבתים הלא חוקים

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    הפלשתנינאים בישראל- סכנה קיומית ממשית

    מיקי, 15/11/07 08:28

    זוכרים את ועדת חושך? אני מקווה שזה לא יפריע למשטרה לעשות את פעולתה. הפלשתינאים לא מעל החוק. אם צריך לירות בהם, אז לירות אחרת הם ירצחו שוטרים ומה אז. עוד ירצו ועדת חקירה ממלכתית. באיזו מדינה נותנים לערבים כול כך הרבה זכויות ללא חובות כמו במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    צריך לשלוט בהם בסגנוןם החמאס בעזה - כי זה מה שהם רוצים וצריכים (ל''ת)

    מכונת יריה, 15/11/07 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    להרוס את כל אום אל פאחם! (ל''ת)

    עמי, 15/11/07 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    איפה עו''ד טליה ששון - מה רק ליהודים הורסים באמת? (ל''ת)

    טלי ששון, 15/11/07 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    טוב רבותי, אתנתחא קומית שתאחד יהודים וערבים, ימין ושמאל:

    ______, 14/11/07 23:37

    כותרת בווי נט:
    ''ישראל לדיסני: חמאס הפר הזכויות על מיקי מאוס''

    LOL ROFL LMAO

    הגב לתגובה זו

  • 219.

    הגיע זמן הנאכבה. די להשתהות. (ל''ת)

    עדו, 14/11/07 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 218.

    ילללא!! הנעלדינכום ! אתם משטלתים לנו על המדינה יא קליפות. בקיצור

    Yo, 14/11/07 23:04

    הערבים רוצים מלחמה בכל מקום.

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    ג'מאל זחאלקה-גייס חמישי-עושה דברו של עזמי בשארה-לפטרו מהכנסת לאלתר.

    עדינה השרון, 14/11/07 23:02

    השב''כ שלנו חייב לעקוב אחרי הח''כ הנ''ל. כספים רבים זורמים לחשבונו התופח בקנדה ובסוריה. סוריה וחיזבאללה מעודדים אותו ללבות את האש בין יהודים וערבים ן''מצ'פרים'' אותו במאות אלפי דולרים, כפי שעשו עם עזמי בשארה. הממשלה חייבת להתעשת ולסלק משורותיה את החכי''ם הערבים המשתפי''ם של אויבינו.

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    אם לתושבי פקיעין מותר לחטוף שוטרת... למה שערביי ערה לא יאימו ברצח?

    אחד, 14/11/07 23:01

    מדינה שבה החוק לא נאכף מטעמי ליקוק תחת לקבוצות שונות...

    מתנחלים
    דרוזים
    ערבים
    משפחות פשע מכל הדתות

    היא מדינה חלשה ומושחתת.

    תראו איזה עליהום התקשורת עשתה על המשטרה אחרי פקיעין... ואיך זה נגמר? ב''סולחה'' מביכה.
    אז הנה התוצאה הישירה של יד קלה בטיפול בפורעים. הפעם כבר יהיו הרוגים. זה בטוח.

    רק יד ברזל באכיפת החוק לכ-ו-ל-ם , וגיבוי מלא למשטרה ישנו זאת.

    הגב לתגובה זו

    • לא מסכים אבל לפחות אתה ישר ולא גזען (ל''ת)

      .., 15/11/07 02:01

      הגב לתגובה זו

  • 215.

    מדוע לא הובאה בכתבה תגובת משרד הפנים והמשטרה?

    מבקר, 14/11/07 22:58

    הכתבה לוקה בחוסר איזון קיצוני והיא מוטה לטובת האנשים שלכאורה הם פורעי חוק.

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    כמובן שבהתנחלויות לא נוגעים...

    נועם, 14/11/07 21:37

    אפילו מרחיבים ושולחים חיילים שישמרו...
    באסה לערבים שאין להם גם קומבינות בחטיבה להתיישבות של הסוכנות היהודית.

    הגב לתגובה זו

    • כל התפשטות האסלם היא התנחלות אחת גדולה

      Avi Ecuador, 14/11/07 21:54

      מה יש לך טיפש?
      אפילו לא את כבשת הרש שאתה חושב שהיא מיותרת או גדולה עליך

      הגב לתגובה זו

      • העברית שלך עילגת. גם השכל? (ל''ת)

        שמעון, 14/11/07 22:37

        הגב לתגובה זו

        • הרמה שלך היא עד לרפש...

          Avi Ecuador, 15/11/07 00:19

          אני מוריד עליך את המים.
          עוד חלאה.

          הגב לתגובה זו

        • איך ''טיפש'' כמוני מכאיב לכם שמאלנים

          Avi Ecuador, 15/11/07 00:25

          נו, עוד סיבה לשמאל כמוך ללכת למצוא קיר ולדפוק את הראש שם. אחד ''טיפש'' כמוני שמשתלח בכם ואתם משותקים.
          עוד תקיאו את עצמכם קניבלים אוכלי ''כשר''; אוכלי יהודים.
          גועל נפש בהתגלמות השמאל, מחלת איידס של עם בשם שמאל.

          הגב לתגובה זו

        • עם כל הקניבליות שלכם שמאלנים ליהודים

          Avi Ecuador, 15/11/07 01:13

          ועם כל המחלה שאתם מהווים לעם עדיין לא למדתי לזלזל בכם אבל כן לבוז לכם.

          הגב לתגובה זו

  • 213.

    טוקבקיסטים חולניים ורשעים

    אברהם, 14/11/07 21:32

    מקווה שיחרב ביתכם, אולי אז תפקחנה עיניכם ונוכל להתחיל לחיות פה. צמאי דם.

    הגב לתגובה זו

    • הבית נבנה בצורה חוקית או לא?

      תגיד יש או אין, 14/11/07 21:48

      מה הקשר לרשע?

      הגב לתגובה זו

      • להשכלתך:

        אברהם, 14/11/07 21:56

        מאחר ולא ניתנים אישורים-כמדיניות, אין אפשרות חוקית לבניה. פקח עיניך ידידי.
        בדאר אל חנון גרים מ-1925 כשהורינו עוד לא חלמו אותנו ובלפור עוד לא חשב שנגור פה ברשיון.
        קצת להבין לא יזיק. באמת.

        הגב לתגובה זו

        • איבראהים מדוע אתה מתחפש לאברהם? (ל''ת)

          אבי, 14/11/07 22:53

          הגב לתגובה זו

          • זה משנה אם זה אברהים או אברהם? הוא עדיין יותר חכם מהרוב פה (ל''ת)

            ., 15/11/07 02:16

            הגב לתגובה זו

  • 212.

    על כבשת הרש שילם דוד המלך.

    יונה, 14/11/07 21:28

    על הריסת כביש הגישה הקטן של דאר אל חנון וההריסה השיטתית של מבנים שהמדינה לא מאפשרת לקבל עליהם אישורים, ישלם אלהים או אללה. בעיני שניהם יש מחיר לכבשת הרש.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע. (ל''ת)

      אברהם, 14/11/07 21:57

      הגב לתגובה זו

    • כבשת הרש היא מדינת ישראל במקרה הזה (ל''ת)

      Yo, 14/11/07 23:06

      הגב לתגובה זו

  • 211.

    כל ערבי ישראלי שמעוניין שישראל תעלם ותהפוך לפלסטין,צריך להבין שזה

    יהיה......, 14/11/07 21:27

    שזה יהיה כמו הרשות הפלסטינאית,שבעצם הם יחיו אז ברשות הפלסטינאית וישלטו בהם אבו מאזן או חמס או חברים שלהם.
    כיום אחמד טיבי לא מסכים לעבור להיות שייך לרשות הפלסטינאית,וכל ערביי ישראל גם לא מסכימים לעבור עם השטח שלהם לרשות הפלסטינאית כמו שליברמן רוצה.
    אבל הם רוצים לסלק את היהודים ושישראל תהפוך לפלסטין....חחחחחחח
    ואז הם בעצם יגורו על שיטחם ברשות הפלסטינאית,בדיוק כמו שליברמן מציע להם עכשיו.
    אז ישלטו בהם הטרור והגנבים שיגנבו להם את כל התרומות מהעולם.אותו דבר כמו היום.

    הגב לתגובה זו

    • האם סיימת 8 שנות לימוד?

      ציון, 14/11/07 22:29

      בכיתה המקדמת?

      הגב לתגובה זו

      • כן, מה יש לך לענות לו לגופו של עניין טווס?

        Avi Ecuador, 15/11/07 01:24

        תלמד להוציא את הנכון מהטפל ותוכל להביע ביקורת שגם אנו נלמד.
        טיפש...

        הגב לתגובה זו

  • 210.

    מי שלא מוכן לציית לחוקים צריך להיות מגורש או כלוא (ל''ת)

    מישל, 14/11/07 21:27

    הגב לתגובה זו

    • כמו בוני מאחזים בלתי חוקיים, למשל? (ל''ת)

      נועם, 14/11/07 21:55

      הגב לתגובה זו

      • מוחמד מדוע אתה חותם בשם נועם? אתה מתבייש בשמך? (ל''ת)

        יקיר, 14/11/07 22:54

        הגב לתגובה זו

        • אדולף מדוע אתה חותם בשם יקיר? אתה מתבייש בשמך? (ל''ת)

          ., 15/11/07 02:17

          הגב לתגובה זו

  • 209.

    רשעות או טיפשות?

    נעמי, 14/11/07 21:25

    אותה ממשלה שניהלה מלחמה בלבנון בלי לתת את הדין על מהלכיה הכושלים, פותחת במערכה כבדה בואדי ערה. לליברמן יש תכנית והבולדוזרים בדרך.
    הצאצאים של כולנו ימשיכו לחיות על החרב המדממת של ליברמן וחבריו.

    הגב לתגובה זו

    • ספר לנו על חוסיין וספטמבר השחור (ל''ת)

      לא מדמם, 14/11/07 21:42

      הגב לתגובה זו

  • 208.

    אני מוכן ללקק לכל המגיבים היהודים את התחת

    ח'אלד, 14/11/07 21:09

    בתנאי שיפסיקו לכתוב תגובות

    הגב לתגובה זו

    • חחח לא כל היהודים כאלה אל תדאג יש גם נורמלים בינינו (ל''ת)

      wsb, 14/11/07 21:21

      הגב לתגובה זו

      • בגלל ''הנורמלים''

        חחח, 14/11/07 21:39

        הם מבינים וחושבים שהם יכולים להיות לא נורמלים ולהשמיד אותך.
        ראה את ''הלא נורמלים'' של חוסיין בספטמבר השחור, חסך הרוגים לשני הצדדים...

        הגב לתגובה זו

        • בדיוק ההפך, בגלל אנשים כמוך (ומקביליך בצד השני - חמאס) כל המלחמות (ל''ת)

          ___, 14/11/07 22:36

          הגב לתגובה זו

          • השמאל רצה לבנות להם מדינה

            Avi Ecuador, 15/11/07 00:40

            לא מאפשרים לו, ערבים לא רוצים מדינה, רוצים להשמיד את ישראל.
            יש לכם הרבה יבשות ויכלו לקחת אותכם.
            גם בלבנון אתם בגטאות שקוראים להם מחנות פליטים, למה?
            האחים הערבים שלך משתמשים בכם ככלי חסר ערך להשמדת ישראל, לכם אין להם שום סמפטיה, היו משמידים את מדינת ישראל יחד אתכם הערבים היו עושים חגיגות לדורות ואתם הייתם בטח מקבלים בתולות.
            הפתרון הוא פשוט; שתלכו מכאן ותקבלו פיצויים במקום היהודים שחיו במדינותיכם, לכולם יהיה יותר טוב ואתם תחיו בתרבותכם ואני עם הצרעת והשמאל שלנו.
            ''הפתרון'' האחר שפשוט נהרוג אחד את השני עד ששני הצדדים או צד אחד ייעלם בכל מקרה הטרנספר והפיצוי שלהם הרבה יותר הומני וצודק לאחר כל כך הרבה ניסיונות חוזרים ונשנים מצידכם להשמיד את העם היהודי בציון.
            תהיה ישר עם עצמך ושאל אם הייתם מנצחים היו יהודים בישראל, ליהודים אין ברירה, לכם יש!
            לאחים המוסלמים שלך יש מספיק אדמות שטחים ויכולת לקבל אותכם, יהודים בטח שלא יקבלו ובטח למדנו לא לצפות לחסדיכם כאשר יהודים במדינות ערב אפילו לא היו אזרחים סוג ז' בארצותיכם, היו אזרחים סוג ת' שיכולת ההישרדות שלהם אצלם הייתה אפסית.

            הגב לתגובה זו

          • השמאל ניסה לבנות לכם מדינה

            Avi Ecuador, 15/11/07 00:44

            לא מאפשרים לו, ערבים לא רוצים מדינה, רוצים להשמיד את ישראל.
            יש לכם הרבה יבשות ויכלו לקחת אותכם.
            גם בלבנון אתם בגטאות שקוראים להם מחנות פליטים, למה?
            האחים הערבים שלך משתמשים בכם ככלי חסר ערך להשמדת ישראל, לכם אין להם שום סמפטיה, היו משמידים את מדינת ישראל יחד אתכם הערבים היו עושים חגיגות לדורות ואתם הייתם בטח מקבלים בתולות.
            הפתרון הוא פשוט; שתלכו מכאן ותקבלו פיצויים במקום היהודים שחיו במדינותיכם, לכולם יהיה יותר טוב ואתם תחיו בתרבותכם ואנו עם הצרעת והשמאל שלנו.
            ''הפתרון'' האחר שפשוט נהרוג אחד את השני עד ששני הצדדים או צד אחד ייעלם בכל מקרה, הטרנספר והפיצוי שלהם הרבה יותר הומני וצודק לאחר כל כך הרבה ניסיונות חוזרים ונשנים מצידכם להשמיד את העם היהודי בציון.
            תהיה ישר עם עצמך ושאל אם הייתם מנצחים היו יהודים בישראל, ליהודים אין ברירה, לכם יש!
            לאחים המוסלמים שלך יש מספיק אדמות שטחים ויכולת לקבל אותכם, יהודים בטח שלא יקבלו ובטח למדנו לא לצפות לחסדיכם כאשר יהודים במדינות ערב אפילו לא היו אזרחים סוג ז' בארצותיכם, היו אזרחים סוג ת' שיכולת ההישרדות שלהם אצלם הייתה אפסית.

            הגב לתגובה זו

    • איכס אני מעדיף לאכול ביצים של חזיר. (ל''ת)

      תום, 14/11/07 21:45

      הגב לתגובה זו

  • 207.

    למנסור 134

    Avi Ecuador, 14/11/07 21:09

    וצחוק הגורל, זה יהיה האסון הגדול ביותר שלכם
    לא יהיו לכם שמאלנים שיגנו עליכם מפני עצמכם.
    עוד לא למדתם לשלוט ב''אני'' שלכם אתם רוצים לשלוט באחרים.
    תראה איך אחים שלך בורחים למדינות מערביות כשיש להם הזדמנות ואיך המנהיגים שלכם משסים אותכם בשמאלנים שהייתם צריכים לנשק להם את הרגליים.
    תראה את הנסיך של ערב הסעודית שקונה לו מטוס ארמון איירבס הגדול בעולם ואתם מסכנים משסים אותכם כמו כלבים אכולי כלבת לשנאה.
    אתם הייתם צריכים להלחם בתרבות שלכם ואולי בספר שמלמד אותכם את תורת הסכין ולרומם את השמאלנים האידיוטים שלנו שהייתם צריכים לעשות אותם אלוהים שלכם היום בכדי שאולי יהיה לכם עתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    אסור להרתע מאיומים.

    ללכת בדרך, 14/11/07 21:05

    אין להרתע מאיומים,צריך לעשות את העבודה,ואם הם רוצים אינטיפדה,זה דווקא טוב מאוד לאזור ולפתרון הסיכסוך באזור.
    מכיוון שזה יאיר לנו לכולנו את המצב האמיתי באזור ויגרום לנו לייצר פתרון אמיתי לבעיה שהוא: כל הערבים בארץ ישראל שייכים לרשות הפלסטינאית ובעלי אזרחות של הרשות וכל היהודים בארץ ישראל שייכים לישראל ובעלי אזרחות של ישראל.
    הדרוזים נישארים בכבוד אזרחי ישראל,וכל אחד יכול להמשיך לגור בביתו אבל לקבל את כל זכויותיו לפי אזרחותו.
    ערבים שייכים לרשות הפלסטינאית ויהודים שייכים למדינת ישראל.
    ערבים יקבלו ביטוח לאומי מאבו מאזן.ויוכלו להמשיך לעבוד בישראל כעובדים זרים עם אישורי שהייה ועבודה כל עוד הם שומרים על החוק.הם יוכלו להחזיק ברכושם כמו כמו כל אזרח זר שמחזיק רכוש באמריקה למשל או בכל מדינה אחרת.
    אבל הם לא יוכלו לבנות בניגוד לחוק כי זאת עברה על החוק שתשלול מהם את אישורי השהייה והעבודה במדינה.חייבים לשמור על החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 205.

    התיכנון צריך להיות בגדול

    Avi Ecuador, 14/11/07 20:54

    ולנצל את המלחמה עם סוריה לסיפוח שוחים ריקם לישראל ושחרור שטחים לערבים מערבית לירדן.
    כולם על משאיות ואוטובוסים ובשבועיים אין יותר בעיות, מיישרים הכל.
    חבל על הזמן המאמץ והמשאבים לכמה עשרות בתים...

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    להכנס בהם בכל הכוח! להטיל מצור ולפתוח באש אם צריך!

    צעיר זועם, 14/11/07 20:53

    הגיע הזמן שאחת ולתמיד נראה לערבים שהחוק במדינה הזו חל על כולם. נמאס כבר שהם עושים צחוק מהמשטרה ומי שנפגע תמיד הוא האזרח הנורמטיבי שרכושו נגנב או מושחת או שהוא עצמו נפגע פיזית.
    רוצים זכויות ואיכות חיים? רוצים אזרחות? תתחילו לציית לחוקים!!!
    מי שלא מוכן לציית לחוקים צריך להיות מגורש או כלוא.
    אם תושבי האיזור לא יאפשרו את הריסת התים יש להטיל מצור מלא ולהכנס בכוחות גדולים. אם הם ירו, לירות בחזרה. בדיוק כמו שהרגענו אותם בשנת 2000, כך נעשה גם עכשיו.

    אם הורסים בתים של יהודים, צריך להרוס גם של ערבים.

    ללא אכיפת החוק נחזור לתקופת הפרעות שלפני קום המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • צעיר זועם יקר:

      צעירה מגחכת, 14/11/07 22:31

      כשהחוקים יקחו בחשבון גם את צרכי האזרחים הערבים אולי תהיה צודק. אתה תמים, גזען או לא נבון במיוחד?

      הגב לתגובה זו

      • כל התשובות נכונות :) (ל''ת)

        wsb, 15/11/07 02:04

        הגב לתגובה זו

  • 203.

    נו שמאלנים, אתם מומחים בלהלחם וניקוי אתני למתנחלים

    Avi Ecuador, 14/11/07 20:32

    תנסו על ערבים היום, אולי תצליחו ישלחו אותכם לעשות ניקוי אתני ליהודים באמריקה בהמשך.
    הגויים יוכלו לשכור את שרותכם.

    הגב לתגובה זו

    • עד היום רק על ערבים הפעילו אש חיה ולא על מתנחלים אז די עם הדמגוגיה. (ל''ת)

      OO, 14/11/07 20:46

      הגב לתגובה זו

      • שכחת מרבין ואלטלנה?

        Avi Ecuador, 14/11/07 21:00

        שמאלנים שמביאים כדוגמה לחקות בהזדמנויות אחרות...
        כן, מדובר ביהודים:
        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html

        הגב לתגובה זו

        • נו מה הקשר אני נגד מה שקרה באלטלנה... (ל''ת)

          _+_, 14/11/07 21:08

          הגב לתגובה זו

          • קרא את הלינק ששלחתי לך ותוכל למצוא

            Avi Ecuador, 14/11/07 21:18

            ''...
            וכמה נורא שאת אותו דטרמיניזם אכזר, את אותה שפיכות דמים איומה, את אותה מלחמת אחים מציע בקלות ראש לא אופיינית עמי אילון בראיון ל''ידיעות אחרונות''. אלטלנה למתנחלים. האם אילון אינו מודע לתעצומות הזעם, התסכול והייסורים הכרוכות בסיפור אלטלנה? האם אינו יכול להביא דוגמה אחרת?
            אך העילה הראשונית שבגינה אני חוזר לסיפור אלטלנה היא התרשלות שלי בפר סום עובדה שגויה. ברשימה ...''

            הגב לתגובה זו

  • 202.

    נו שמאלנים, אתם מומחים בלהלחם וניקוי אתני למתנחלים

    Avi Ecuador, 14/11/07 20:31

    תנסו על ערבים היום, אולי תצליחו ישלחו אותכם לעשות ניקוי אתני ליהודים באמריקה בהמשך.
    הגויים יוכלו לשכור את שרותכם.

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    הערבים הישראלים הם מעל לחוק ! אל תגעו בם ! (ל''ת)

    הגיס החמישי, 14/11/07 19:59

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    מי שבונה בנייה לא חוקית במדינה במיוחד אצל הערבים חייבים להרוס עד הי

    ג'ינג'י, 14/11/07 19:49

    היסוד!!! המכה נמצאת בעיקר אצלהם, מנוולים אוכלי חינם שחיים על חשבון היהודים ולא משלמים אפילו מיסים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    רק במדינת היאהוד הקורסת, המיעוט יכול לאיים על הרוב באלימות.

    דרור מרמת גן, 14/11/07 19:44

    במדינה נורמלית אלימות של מיעוט הייתה נתקלת בתגובה קשה של הרוב, או של השלטון או של המון זועם שהיה עושה שפטים בפורעים.

    הגב לתגובה זו

    • מומחים (ל''ת)

      טורקים, 14/11/07 21:43

      הגב לתגובה זו

  • 198.

    אסור להלחם עם התושבים, חייבים לפתור את הבעיה בדרכי שלום. כאשר תקום

    ואדי ערה=פלסטין, 14/11/07 19:44

    פלסטין, ועם עוברים אליהה עם האדמות, התשתיות והבתים, אבו-מאזן כבר יפתור את הבעיה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חי בסרט (ל''ת)

      בן, 14/11/07 20:53

      הגב לתגובה זו

  • 197.

    אם הייתם בונים כחוק לא היו הורסים לכם בתים (ל''ת)

    ישראלי, 14/11/07 19:34

    הגב לתגובה זו

    • כשיתאפשר לערבים לקבל אישורים-הם יבנו כחוק

      נו באמת!?, 14/11/07 22:33

      החוק היום לא פותח את שעריו בפני ערבים שוחרי חוק. וזה מה שרוצה החוק להוכיח.
      חוק או צחוק?

      הגב לתגובה זו

  • 196.

    20 בתים? ח ח ח הצחקתם אותנו.

    קיקו, 14/11/07 19:30

    לכו תראו מה הולך ליד כביש וודי ערה.זה דומה לרחוב בתוך כפר.הכל בנייה לא חוקית, נתנו להם לבנות ואחרכך הסבירו להם ללכת לבית המשפט, כי היו צריכים אותם לבחירות.היום זה מאוחר ולא יקרה כלום.יקומו השמאל ויגרמו לנו להראות קטנים.הם מאיימים ואנחנו נכנעים.הפחד מהם הוא גדול, שוטרים לא ירצו ליפול בפח שוב בגלל ברק שהקים את ועדת אור אז.

    הגב לתגובה זו

    • גזען שכמותך'':

      קיקה, 14/11/07 22:34

      בגלל שכמותך אי אפשר לחיות פה.

      הגב לתגובה זו

      • צודקת (ל''ת)

        ., 15/11/07 02:05

        הגב לתגובה זו

  • 195.

    שיודיעו על עוצר כללי וירו בכל מי שנמצא ברחוב.

    יוסי, 14/11/07 19:28

    זה עבד בקום המדינה ויעבוד גם עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • וזה יעבוד מצוין גם כשיפנו התנחלויות (ל''ת)

      ..............., 14/11/07 19:39

      הגב לתגובה זו

  • 194.

    הזמנה לרצח אה? הם מזכירים את הטוקבקיסט עם העמלקים והגיליוטינות :\\

    ......., 14/11/07 19:26

    כנראה קורצו מאותו החומר...

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    למה אני לא רואה או שומע את רפי גינת וכל כתבי החצר מתחילים לנבוח?

    מוטי, 14/11/07 19:26

    נגד תושבי גוש קטיף היו כבר עשרות מאמרים לבל יפגעו בחיילי צה''ל.
    מה קורה עכשיו?
    למה לא מכנים אותם בתקשורת עבריינים?
    מה קורה עם ההסתות למינהן?

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    מה עם הבית של אולמרט . (ל''ת)

    שאלה, 14/11/07 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    האם ייעצר החתרן הפלשתינאי ח''כ זחאלקה באשמת הסתה למרד?! האם מישהו

    דרור מרמת גן, 14/11/07 19:06

    בימין הרופס יתבע זאת?!

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    לא! איתיפאדה?! לא היה לנו דבר כזה! אני ממש משקשקת (ל''ת)

    חצופים, 14/11/07 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    במדינה נורמאלית אחרת (נוצרית או מוסלמית או קשקוש אחר) הם היו רועדים

    דודו, 14/11/07 18:56

    יש להם מזל שאנחנו שפוטים של כול העולם, אחרת זה היה הסוף שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש. במדינה נורמלית הם היו אזרחים שווי זכויות. (ל''ת)

      0___0, 14/11/07 19:51

      הגב לתגובה זו

      • ואזרחים שווי חובות!!!! (ל''ת)

        לא לבניה, 14/11/07 20:48

        הגב לתגובה זו

        • על זה אני מסכים (ל''ת)

          0___0, 14/11/07 20:59

          הגב לתגובה זו

  • 188.

    לוואדי ערה,יש היסטוריה.

    נח, 14/11/07 18:52

    מאז ומתמיד היית סכנה לנסוע דרך וואדי ערה בלילה במכונית.כי אם היה לך מזל חטפת כמה אבנים על המכונית.ברגל ללכת שם בערב ממילא אף אחד לא העיז!כל התלונות שהוגשו לא עזר.ולמי אנחנו להודות למצב הזהלמפלגתהעבודה ,שתמורת כמה קולות בבחירות,הייתה מוכנה לקבל אל המצב הזה.ואפילו במחיר פצועים יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    מדוע ביילין ושלום עכשיו לא קוראים להרס הבניה הלא חוקית? (ל''ת)

    אני תוהה, 14/11/07 18:51

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שזה לא יקדם את השלום, ופינוי התנחלויות כן. פשוט מאוד. (ל''ת)

      ++++, 14/11/07 19:49

      הגב לתגובה זו

  • 186.

    לגייס שוב את רב פקד גייא רייף

    ישראלי מהצפון, 14/11/07 18:48

    הוא יודע איך לטפל במתפרעים
    לדאוג שמלאי התחמושת יספיק
    ולתת לו גיבו

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    ערביי ישראל חיים מצויין ומזלזלים בחוקים הם לא מסכנים רובם פורעי חוק (ל''ת)

    שיציתו או יעופו, 14/11/07 18:46

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    להחזירם לפלסטין

    יעקב, 14/11/07 18:46

    צריך לעשות חילופי שטחים ולדאוג שכל האזור הזה ישויך לרשות הפלסטינית

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    הערבים בתוך ישראל מחפשים תרוץ להתחיל חלקם באינתיפאדה לחיסול ישראל

    תתעוררו יהודים!, 14/11/07 18:40

    הערבים בתוך ישראל מחפשים תרוץ להתחיל חלקם בשיטת הסלאמי לחיסול ישראל. זה רק עינין של זמן יפני שהמסיבה תתחיל. תתעוררו יהודים!

    הגב לתגובה זו

    • ואתה מחפש תרוץ לגרש אותם מפה. מה ההבדל? (ל''ת)

      ----, 14/11/07 20:51

      הגב לתגובה זו

  • 182.

    לטפל בהם ביד ברזל - אחרת זו בכיה לדורות

    מלכה לב אדום, 14/11/07 18:38

    לא לוותר על מילימטר - להרוס כל קיר שנבנה ללא רשיון. הם רוצים אינתיפאדה - להכניס בהם את הצבא ביד ברזל ללא חשבון למספר הנפגעים שלהם. די נמאס מההפקרות - הם הרימו את הראש יותר מדי,צריך מהר ובנחישות להחזיר אותם לגודל האמיתי שלהם אחרת הם ינהלו את המדינה ולא אנחנו.

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    אל תדאגו.. לא יהרסו

    במבי, 14/11/07 18:38

    כמו שלא יצאו למבצע בעזה/לבנון בגלל הבזיון של המחלמה...
    לא יהרסו בתים בערה אחרי הבזיון של לפני שבועיים...
    הסירו דאגה מליבכם, לפחות ל-5 שנים הקרובות

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    כנסו.

    צדק, 14/11/07 18:35

    בכל הערים בארץ הורסים אפילו חניה מקורה לרכב שהוקמה ללא היתר אני כבר לא מדבר על תוספות בניה שזה ברור וזה החוק.
    ואיזה יופי שכננו החמדמדים בונים איפה שבא להם בלי לשאול אף אחד ורשויות החוק שותקות.
    מה שחל עלינו כאזרחים חיב לחול גם עליהם אם הם קוראים לעצמם אזרחי המדינה.
    אבל כל זה סתם כי הפחדנים לא יהרסו כלום והם ימשיכו לעשות מה שבא להם.
    לצערי.

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    ההתנחלויות הערביות בישראל חייבות להפסיק ,! (ל''ת)

    ארז, 14/11/07 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    להחזיר את וואדי ערה לרשות הפלסטינית ולשלול אזרחות (ל''ת)

    י, 14/11/07 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    ציונים מה עשיתם למדינה???? (ל''ת)

    הרצל, 14/11/07 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    הערבים מתחילים לעשות פה מה שהם רוצים

    כאילו אין חוק!, 14/11/07 18:25

    לצבא הם לא מתגייסים.
    מיסים הם בקושי משלמים
    הם מתנגדים לכל שירות לאומי.
    הם בונים איפה שמתחשק להם בלי אישורים.
    אבל - הם רוצים שוויון זכויות?....
    באיזה נימוק?
    מה הם עושים עבור המדינה שנותן להם זכות לדרוש משהו?
    ו....במה הם טובים מהדתיים או... ההפך?

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    אתם מבינים?? תנסו לסגור בת''א מרפסת ויקרעו אתכם והם... (ל''ת)

    שרון, 14/11/07 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    כמה שיהודים שונאים ערבים !! (ל''ת)

    אחמד, 14/11/07 18:19

    הגב לתגובה זו

    • לא כולם, זה רק כמה פסיכים פה שכותבים כל הזמן

      ...., 14/11/07 19:30

      יש גם שפויים אצלנו

      הגב לתגובה זו

    • זה כלום לעומת איך שערבים שונאים יהודים (ל''ת)

      אלון, 14/11/07 19:42

      הגב לתגובה זו

      • לצערנו זו שנאה הדדית. השאלה אם לטפח אותה או לנסות לצמצם אותה.

        __ __ _, 14/11/07 19:47

        אני מעדיף לנסות לצמצם. ואתה?

        הגב לתגובה זו

    • מתחילים ללמוד ממכם

      Avi Ecuador, 14/11/07 20:24

      תשאל במדינות ערב למה אין יהודים.
      בטח אתם מאוד ''סובלנים''-
      כן, ואני אפילו לא שונא אותכם?!
      אבל מבין שאתם צריכים לעוף...

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא יודע כמה אני שונא אותכם

      100% ציוני בדם, 14/11/07 20:24

      אי אפשר לרשום את זה כאן

      הגב לתגובה זו

  • 173.

    חכו, זה כלום, נראה מה יקרה כשיתחילו לאכוף את החוק אצל הבדואים בנגב (ל''ת)

    חבר של דרומי, 14/11/07 18:19

    הגב לתגובה זו

    • או בשכונת התקווה, או בכל אזור עוני אחר. זה לא קשור ללאום. (ל''ת)

      000, 14/11/07 21:11

      הגב לתגובה זו

  • 172.

    ציונות מילה גסה... כנסו !!!

    חרד למדינה, 14/11/07 18:18

    הלאומנות הערבית פלסטינאית וזה כולל את כולם (בדווים, ערבי ישראל, דרוזים, ערבים נוצרים וכו') מרימה ראש יותר ויותר, ואין מלך בישראל שיקום ויקח את המושכות יסדר את העניינים ויראה מי בעל הבית לכמה שנים טובות כך שירגעו כל המלעיזים.
    רוב שמאלני בשלטון או גרוע יותר...פחדן שחושש מתגובת הנגד של הציבור הערבי....מי באמת בעל הבית פה?
    בלי התנצלות..בלי תירוצים..להעמיד כל פורע חוק במקומו ..כל מסית מאחורי סורג..כל שר ערבי פלסטינאי להעיף...כל פורע בבית יהודי לאזוק....
    הם צריכים לפחד..והם לא!!
    לא איראן מדאיגה אותי..
    קירות הבית נופלים מבפנים ואנחנו אוטמים אוזניים ועוצמים עיניים.
    מקשקשים שטויות על מדינה פלסטינית כאשר זמננו פה עומד על חוט השערה.
    איפה בן גוריון, בגין, שרון (שזרם בהם דם ציוני ולא פוליטי) בלי קשר לשחיתןת שתמיד הייתה.
    הצילו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    תזכורת: הפרקליטות השמאלנית עדיין לא הגישה כתבי אישום נגד הלינצ'אים

    דרור מרמת גן, 14/11/07 18:13

    משפרעם, ועקב שתיקת הממסד הימני הרופס, היא כנראה גם לא תעשה זאת.

    הגב לתגובה זו

    • איפה כל מלקקי הערבים?....

      יהושוע בן נון, 14/11/07 19:10

      בניה לא חוקית?......איפה פעילי שלום עכשיוומטוסי הצילום שלהם?....איפה יוסי ביילין וחבורת האשכנזים שונאי היהודים???....

      הגב לתגובה זו

  • 170.

    דרושה אינטיפאדה יהודית נגד האויב הערבי. (ל''ת)

    ליאור, 14/11/07 18:12

    הגב לתגובה זו

    • האויב האמיתי הם הציונים הרשעים, שהביאו למצב הזה (ל''ת)

      זבוטינסקי, 14/11/07 18:28

      הגב לתגובה זו

      • האויב האמיתי זה מחרחרי המלחמה בשני הצדדים (ל''ת)

        ------, 14/11/07 20:00

        הגב לתגובה זו

  • 169.

    יו''ר הועדה מכפר לא חוקי מעז בכלל לדבר?

    שופט, 14/11/07 18:09

    דבר ראשון צריך לנקוט בצעדי ענישה והגבלת זכות ההתאגדות של ערבים שבעצמם מצפצפים על החוק ובונים ישובים שלמים בלתי חוקיים על שטח שפלשו אליו. ובמקביל להרוס לא רק את כביש הגישה לכפר הפולשים , אלא להרוס את כל המבנים במבצע בזקולחייב את העבריינים בהוצאות ההריסה.

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    נמאס מהבכי של ערביי ישראל

    זמבי, 14/11/07 18:09

    באמת דיי , נמאס לשמוע על כל הדברים הללו , כל פעולה שילטונית החל משיטור , השבחת תנאי חיים ואו ביצוע צו הריסה שניתן על ידיי בית משפט במדינת ישראל מתחילים עם סבב הבכי וההאזהרות המוצאות כלפי רשויות המדינה .
    אם לתושבי המשולש כל כך לא טוב במדינת ישראל הרי ניתן ליצור מובלעת ולהוציא אותם מתחום מדינת ישראל ולהעבירם אל האחים שלהם ברשות , הדבר ישפר את נתוני ביטוח הלאומי יופנה יותר כסף כלפי המגזר היהודי שביטוח לאומי טוען כי אין לו ובא לציון גואל , רק מעשה כזה יתפרש על ידיי ערביי ישראל כאקט שילטוני והם יפסיקו לנסות למתוח את החבל יותר מידיי .

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    להכריז על שטח צבאי סגור לחלק לאזורים ואם לא יעזור לגרש בלי מחשבה (ל''ת)

    שניה!!, 14/11/07 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    מחפשים תרוץ להתחיל חלקם בשיטת הסלאמי לחיסול ישראל

    תתעוררו יהודים, 14/11/07 18:01

    הערבים בתוך ישראל מחפשים תרוץ להתחיל חלקם בשיטת הסלאמי לחיסול ישראל. זה רק עינין של זמן יפני שהמסיבה תתחיל. תתעוררו יהודים!

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    להכריז על שטח צבאי סגור ולעשות כל מה שמתחייב מהחוק .אם לא יעזור (ל''ת)

    לגרש בלי פחד!!, 14/11/07 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    לשבור להם ידים ורגליים

    רונן, 14/11/07 17:59

    ערבים מופרעים

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    סיפור מהמילואים...

    דרור מפקד מחסום, 14/11/07 17:52

    לפני 3 שנים בזמן שירותי במילואים בגשר אלנבי הגיע אחמד טיבי למחסום, שאלתי אותו לשמו למרות שהכרתי את היועץ של עראפת טוב מאוד, הוא סירב לענות וטען שהוא יעשה לי בלאגן!
    התעקשתי לתעודות שלו, כמובן שהוא נתן אחרי נביחות רבות...
    בסופו של דבר אמרתי לו שהוא יכול להכנס למדינתי, מדינת היהודים.
    היה מצחיק, בעיקר מבטי השנאה שלו מול חיילי צה''ל עוד לפני שביקשתי התיעוד.
    סתם שתדעו!
    ביי

    הגב לתגובה זו

    • עם התנגות כזאת לא פלא שייתעב אותך. (ל''ת)

      אחמד, 14/11/07 18:19

      הגב לתגובה זו

      • אחמד - תאסוף מזוודות (ל''ת)

        אזרח, 14/11/07 18:37

        הגב לתגובה זו

      • אחמד תמיד צודק!

        דרור, 14/11/07 18:45

        אתם מתעבים אותנו כבר 100 שנה למרות שמרוב טמטומנו אנו באים לקראתכם!

        הגב לתגובה זו

      • עוד ילמדו ממכם שמאלנים לנצח

        אחד, 14/11/07 19:21

        לך תדע איזה פתרונות סופיים למדו מהאירופאים...

        הגב לתגובה זו

  • 162.

    סיפור מהמילואים...

    דרור מפקד מחסום, 14/11/07 17:52

    לפני 3 שנים בזמן שירותי במילואים בגשר אלנבי הגיע אחמד טיבי למחסום, שאלתי אותו לשמו למרות שהכרתי את היועץ של עראפת טוב מאוד, הוא סירב לענות וטען שהוא יעשה לי בלאגן!
    התעקשתי לתעודות שלו, כמובן שהוא נתן אחרי נביחות רבות...
    בסופו של דבר אמרתי לו שהוא יכול להכנס למדינתי, מדינת היהודים.
    היה מצחיק, בעיקר מבטי השנאה שלו מול חיילי צה''ל עוד לפני שביקשתי התיעוד.
    סתם שתדעו!
    ביי

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    סיפור מהמילואים...

    דרור מפקד מחסום, 14/11/07 17:52

    לפני 3 שנים בזמן שירותי במילואים בגשר אלנבי הגיע אחמד טיבי למחסום, שאלתי אותו לשמו למרות שהכרתי את היועץ של עראפת טוב מאוד, הוא סירב לענות וטען שהוא יעשה לי בלאגן!
    התעקשתי לתעודות שלו, כמובן שהוא נתן אחרי נביחות רבות...
    בסופו של דבר אמרתי לו שהוא יכול להכנס למדינתי, מדינת היהודים.
    היה מצחיק, בעיקר מבטי השנאה שלו מול חיילי צה''ל עוד לפני שביקשתי התיעוד.
    סתם שתדעו!
    ביי

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    סיפור מהמילואים...

    דרור מפקד מחסום, 14/11/07 17:52

    לפני 3 שנים בזמן שירותי במילואים בגשר אלנבי הגיע אחמד טיבי למחסום, שאלתי אותו לשמו למרות שהכרתי את היועץ של עראפת טוב מאוד, הוא סירב לענות וטען שהוא יעשה לי בלאגן!
    התעקשתי לתעודות שלו, כמובן שהוא נתן אחרי נביחות רבות...
    בסופו של דבר אמרתי לו שהוא יכול להכנס למדינתי, מדינת היהודים.
    היה מצחיק, בעיקר מבטי השנאה שלו מול חיילי צה''ל עוד לפני שביקשתי התיעוד.
    סתם שתדעו!
    ביי

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    אנחנו משלמים מיסים ..נחשו בבקשה למה?

    כנסו בבקשה, 14/11/07 17:51

    חמישים אחוז מהמיסים שלנו..היהודים הולכים לערביי ישראל..סליחה..פלסטינאים הם קוראים לעצמם..לפטמה ושלוש עשרה הדובים..לא נמאס???..אנחנו הולכים למילואים..והם מקבלים מכסות סטודנטים..אנחנו משלמים כמו שעון..והם עובדים בשחור..ומקבלים אבטחת הכנסה..לא נמאס???

    הגב לתגובה זו

    • חלילה שיימאס !! תמשיך חביבי תמשיך כך. (ל''ת)

      סעיד, 14/11/07 18:21

      הגב לתגובה זו

    • תקשיב חבוב נשמע לי שאתה לא חי במדינה , אם לפאטמא יש שלושה עשר...כנס

      ערבי בעל שכל, 14/11/07 19:18

      אז לרחל מירושלים יש 24 ועוד בעלה לומד בישיבה ולהם חבוב אתה משלם את המיסים שגנבת בטח מהקבלן הערבי שבנה לך את הבית או מהטיפ שחסכת למלצר הערבי במסעדה תתעוווורררר מי גונב את המדינה?????

      הגב לתגובה זו

      • וזה כל הסכסוך על רגל אחת. שני הצדדים צודקים ולא מוכנים להתפשר.

        ויליאם בורוז, 14/11/07 20:07

        והתוצאה: שפיכות דמים. לא חבל?
        לפחות יש כאלה (בשני העמים) שמנסים לשנות את המצב ולעשות שלום, אבל אז מכנים אותם ''בוגדים''.
        כמה טראגי - וזאת המציאות שאנחנו חיים בה
        :(

        הגב לתגובה זו

  • 158.

    יש לנו הזכות לבנות ללא אישורים כי במדינה זו אין לנו חובות ! (ל''ת)

    אחמד, 14/11/07 17:51

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה אחמד מהצפון אני משה רבנו (ל''ת)

      משה רבנו, 14/11/07 21:12

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    אבו-מאזן, אין מדינה פלסטין ללא ואדי ערה והמשולש!לא תשאיר את העם שלך (ל''ת)

    כאן כדי להרוס, 14/11/07 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    בנחישות וברגישות!!!

    אסף, 14/11/07 17:38

    שהמדינה תפסיק לפחד ותתחיל לארגן את ההריסות. כמו שטיפלו במתנחלים היהודים ב''נחישות וברגישות'' שיטפלו גם בברברים האלה באותה נחישות וברגישות.

    מי שמרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים!

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    לתת לחיל האויר את המשימה. (ל''ת)

    דוד שם בדוי, 14/11/07 17:32

    הגב לתגובה זו

    • תזהר! הבג''ץ השמאלני שלח לכלא את כהנא הבן ז''ל, לאחר שהוא שאל

      דרור מרמת גן, 14/11/07 18:11

      למה חיל האוויר לא מפציץ את אום אל פאחם.

      הגב לתגובה זו

      • הבג''צ ה''שמאלני'' גם אישר ליגאל עמיר לעשות ברית מילה לבנו

        999, 14/11/07 20:54

        אז די עם הדמגוגיה

        הגב לתגובה זו

  • 154.

    איפה הפרקליטה השמאלנית טליה ששון עכשיו..צבועה!אכיפה רק למתנחלים! (ל''ת)

    חושף צביעות, 14/11/07 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    לעצור את מדיניות ההריסות הגזענית !! (ל''ת)

    יגאל, 14/11/07 17:22

    הגב לתגובה זו

    • אדון יגאל זה לא כשור לגזענות בכלל יטמבל זה אותו חוק שחל עליך בדיוק. (ל''ת)

      צדק, 14/11/07 18:39

      הגב לתגובה זו

    • אמרת את זה גם כשהרסו לתושבי גוש קטיף את הבתים?!?!? (ל''ת)

      בוטן, 14/11/07 18:46

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    שאלה לכולכם: @@@

    שלטון, 14/11/07 17:19

    היכן טליה ששון?
    איפה משה נגבי?
    מה עם עמנואל רוזן?
    איפה רפי רשף?

    בין העונים נכונה,יוגרל השתתפות בקורס - ''שלטון החוק והצחוק במדינת ישראל''.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    זה נורא! מתנהגים לערבים כאילו הם מתנחלים (ל''ת)

    בן יפונה, 14/11/07 17:16

    הגב לתגובה זו

    • למה מתנחלים זה דבר רעה?! (ל''ת)

      שמעון, 14/11/07 17:45

      הגב לתגובה זו

      • מתנהגים אליהם הרבה יותר גרוע... (ל''ת)

        .., 14/11/07 20:48

        הגב לתגובה זו

  • 150.

    חילופי שטחים ואוכלוסין עכשיו!תם זמנם במדינת היהודים. ואדי ערה

    והמשולש למדינת, 14/11/07 17:16

    אין להם מה לחפש אצלנו יותר. אה, חוץ מלהרוס אותנו מבפנים. אולי זאת הסיבה שהפלסטינים עצמם לא רוצים בהם כעת...

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    מי בכלל פוחד ממכם נבוא לכפר שלכם עם תותח נייד

    יגאל כהן, 14/11/07 17:14

    ונפגיז את הכפר שלכם בתותח הקדוש

    הגב לתגובה זו

    • בוא.. אהלן וסהלן הכל מוכן ומחכה.. (ל''ת)

      מוסטפא, 14/11/07 18:24

      הגב לתגובה זו

      • את מוסטפא באנגליה עשו בובת שעשועים לבחורות (ל''ת)

        חחח, 14/11/07 20:49

        הגב לתגובה זו

      • ערסים יש בשני הצדדים, מסתבר :) (ל''ת)

        --, 14/11/07 20:55

        הגב לתגובה זו

  • 148.

    no reporters no cameras

    Alex, 14/11/07 17:13

    jeep and machine guns should do the trick. it will be quiet for the next 60 years.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    any and every arab will become a target if they riot (ל''ת)

    kahane zadak, 14/11/07 17:08

    הגב לתגובה זו

    • kahane my ass (ל''ת)

      P:, 14/11/07 21:25

      הגב לתגובה זו

      • Pee in your soup (ל''ת)

        SMALL, 14/11/07 23:46

        הגב לתגובה זו

        • kanes li lavishek (ל''ת)

          /, 15/11/07 02:07

          הגב לתגובה זו

  • 146.

    this time al nakba will be nothing compared to whats comming (ל''ת)

    vengence, 14/11/07 17:08

    הגב לתגובה זו

    • i feel deep sorry for you, miskeen (ל''ת)

      צשה, 14/11/07 17:49

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    ליברמן צודק. מקומם בפלסטין ולא בתוך מדינת היהודים

    ליברמן צודק., 14/11/07 17:06

    ליברמן צודק. מקומם בפלסטין ולא בתוך מדינת היהודים

    הגב לתגובה זו

    • צודק גם צודק

      yohans, 14/11/07 18:17

      מה שהמדינה עושה בעניני מפירי חוק יהודים, כדאי שתאכוף שבעתיים עם הערבים, כי השם המצב קטסטרופה שלמה, הם עושים מה שהם רוצים פה במדינה שלנו.
      צדק ליברמן, המקום שלהם במדינת פלסטין שבירדן ולא במדינת ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    למה ערביי ישראל צריכים להיות מעל החוק ?

    גא, 14/11/07 16:59

    או שיש אנטיפדה ?
    ועוד בוכים כי אין להם שוויון זכויות ?

    הגב לתגובה זו

    • כי השמאל מאפשר להם את זה (ל''ת)

      ששון גבאי, 14/11/07 17:16

      הגב לתגובה זו

      • רבותי!נתנו לתקשורת להוליך אתנו שולל!אין ''ערביי ישראל''יש פלסטינאים

        חושף מחדל, 14/11/07 17:35

        שהם גם אזרחיי ישראל!.מהומות אוקטובר,מלחמת לבנון 2,בשארה ועכשיו מג'אדללה חשפו זאת באופן מובהק.ולכן הפלסטינאים לא מוכנים להכיר בישראל כמדינה יהודית !

        הגב לתגובה זו

  • 143.

    לאזור קוראים בקעת עירון, תתחילו להשתמש בשם הזה (ל''ת)

    TT, 14/11/07 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    לתת עצמאות לתושבי ואדי ערה

    עמי, 14/11/07 16:58

    יש שם רוב ערבי והם מופלים במדינת ישראל.
    לתת להם אפשרות להתנתק בשלום ממדינת ישראל ולהקים מדינה, למשל בשם בשם ''ואדי ערה'' .
    אם וכאשר תקום מדינה של הפלסטינים על חלק מיהודה ושומרון - הם יוכלו להתאחד עם אחיהם האהובים.

    סה''כ צריך לזכור שהם לא אוהבים את היהודים - ולהיפך. אני בטוח שהם לא ירצו להדבק בכח ליהודים ולמדינת היהודים כאשר מוצעת להם מדינה משלהם - על אדמתם, ללא הזזת תושב ערבי אחד מביתו. הם גם יוכלו להקים בתים באופן חופשי - לאורך ולרוחב ואיש לא יאיים בהריסה.

    נו, ערביי ואדי ערה, אתם מרימים את הכפפה? אם לא, ספרו לי מדוע.

    הגב לתגובה זו

    • הם רוצים את הביטוח לאומי (ל''ת)

      CXC, 14/11/07 17:06

      הגב לתגובה זו

    • עמי היקר, לא נעים לי לאכזב אותך אבל...

      ותמי, 14/11/07 18:49

      הדבר האחרון שהם יהיו מוכנים זה למסור את תעודות הזהות הכחולות שלהם.
      הם מנצלים טוב טוב את מדינת ישראל, חיים על חשבוננו ושונאים אותנו תוך כדיי. ברגע שרק מועלית הסוגייה של להפריד את ערביי ישראל מהמדינה הם הראשונים שמתקוממים.

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    לכוחות הביטחון יש מלוא התמיכה של העם

    לכוחות הביטחון, 14/11/07 16:58

    לכוחות הביטחון יש מלוא התמיכה של העם

    הגב לתגובה זו

    • אבל למערכת הביטחון את את תמיכת הבוגדים בעם

      יוסי בכינור, 14/11/07 20:04

      וכדי שלא יצנזרו אותי לא אפרט מי הם הבוגדים.

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    אוי כמה שליברמן צודק. מקומם בפלסטין ולא בתוך מדינת היהודים. הם ממש (ל''ת)

    אויבים בתוכנו!!, 14/11/07 16:56

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן צדק בדיבוריו, וימסור את ירושלים במעשיו. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 14/11/07 18:08

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    הם צודקים

    מושיקו, 14/11/07 16:54

    עכשיו כשהם הכריזו על התנתקות ממדינת ישראל וחוקיה .נא לסגור מיד את כל היציאות מהכפרים, לבטל ביטוח לאומי וקופת חולים לכל אלה שלא משרתים בצבא והשירות לאומי, לנתק חשמל ומים להחזיר את הממשל הצבאי לקחת את התעודה הכחולה ולנפק תעודת תושב ארעי ומיד להעביר את הגדר כך שכל ידידנו יהיו מעבר לגדר מזרחה ויקבלו את השרותים מהחבר של יוסי ביילין.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    על היהודים ללמוד מהפלשתינאים איך מגינים על הבית,אבל היהודי הנודד לא

    דרור מרמת גן, 14/11/07 16:50

    יודע מה זה בית, מה זה כבוד עצמי ומה זה כבוד לאומי.
    לכן המדינה היהודית נמצאת בתהליך של התפוררות.

    הגב לתגובה זו

    • ניסחת את זה מצוין (ל''ת)

      מיכה, 14/11/07 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    ואדי ערה והמשולש

    שמעון, 14/11/07 16:49

    המדינה לא מצליחה לאכוף את החוקים בשטחים אלה.האוכלוסיה שם נגד המדינה,מעדיפה להיות אזרחי מדינת החמאס.אנשי החוק לא יכולים לא רוצים ולא מעוניינים להשליט סדר בעראלנד .כמה מהר להחזיר אותם לאחיהם .יהיה טוב יותר לצדדים.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    עפ''י מערכת NRG איומי טרור פלשתינאי הם ''מאבק עממי''. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 14/11/07 16:48

    הגב לתגובה זו

    • ואיומי טרור מצד המתנחלים נקראים ''מאבק פוליטי'' (ל''ת)

      ..., 14/11/07 21:03

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    דברי הבל

    ירון, 14/11/07 16:48

    בכתבה לא הובאה תגובה כנדרש בעבודה עיתונאית ובמיוחד נוכח ההאמשות הכבדות של אנשי המגזר כנגד גורמי הממסד. מדובר בכתבה מעוותת שהיא בבחינת ''ליקוק תחת'' של הכתב לערביי ואדי ערה. אין שום כוונה להרוס בתים בוואדי ערה ו NRG הפכו שופר להסתה של גורמים פויטיים במגזר הערבי כנגד הממסד. מעבר לכך, אם הורסים בית הרי זה בא בעקבות החלטת בית משפט והביצוע הוא בהתאם לחוק. מי שמתנגד לביצוע מפר את החוק. בקיצור, NRG, צפו לתביעת דיבה על כך שלא הבאתם תגובה לכתבה ממשרד הפנים ומהמשטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    זה לא יעזור לכם לא משנה כמה תהרסו

    מנסור, 14/11/07 16:45

    בסוף פלסטין תהיה שלנו
    ברגישות ובנחישות נשטלט אל הארץ

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג אנחנו נעזור לך

      מושיקו, 14/11/07 16:58

      נעזור לך ולאחיך החורנים לחזור הבייתה , הגיע הזמן לעשות פה סדר במדינה המשוגעת הזאת. נתחיל באוניברסיטת חיפה . אל דאגה תמיד הייתם מספיק חכמים כדיי להדפק אתם בדרך הנכונה.

      הגב לתגובה זו

    • זה רק שלא היו כאן יותר יהודים

      ZZZZ, 14/11/07 17:05

      אני ארוקן ארגז תחמושת לפני שאני אכנע לכם

      הגב לתגובה זו

    • תשתדלו רק קצת פחות (ל''ת)

      להתבכיין בדרך, 14/11/07 17:33

      הגב לתגובה זו

    • תודה על הכנות

      אבי, 14/11/07 19:57

      לפחות אתם אומרים את האמת

      הגב לתגובה זו

    • כן, רק שכחת להסביר לשמאל

      Avi Ecuador, 15/11/07 01:09

      שלא רק כמה שינסו להרוס אלא מה שיותר חשוב להבין שכמה שינסו לבנות אותכם לא יעזור להם, אתם תמיד תמשיכו לנסות לשלוט ולכבוש ואף פעם ולמרות מה שייתנו לכם וירצו לעשות לטובתכם לעולם לא תשלימו עם מדינה שיהודים שולטים בה.
      תודה!

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    אם תסגרו את כביש בקעת עירון

    איש, 14/11/07 16:45

    הפעם יטפלו בכם יותר בחומרה, לכוחות הביטחון יש מלוא התמיכה של העם

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    האם המשטרה הפוליטית תעצור מיד את המחבל רג'א אע'באריה? ברור שלא.

    דרור מרמת גן, 14/11/07 16:44

    האם השלטון היהודי המתפורר ייסוג תחת איומי הפרעות? ברור שכן.
    הטרור הפלשתינאי הפנימי, יתגבר ככל שתגבר כניעת הממשלה לטרור הפלשתינאי החיצוני.
    תארו לעצמכם איזה צווחות היסטריות יקימו השמאל והתישקורת, אם הכתומים יאיימו במהומות אלימות?

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    אתם ממש חוצפנים

    Z, 14/11/07 16:43

    אם תחסמו את כביש בקעת עירון (זה השם הנכון), צריך לירות בכל מי שחוסם

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    לעיתונאי איתמר עינברי

    עודד לוין, 14/11/07 16:43

    שלום רב,

    מתפלא אני שבכתבה כך כך מפורטת נמסרו אך ורק טענות התושבים, ובמפורט מאד, ולא נמסר אף מידע מדוע פעל משרד הפנים כפי שפעל.

    האם לא מגיע לנו, הקוראים, לדעת זאת ?

    ויותר חשוב: הצגת רק צד אחד של העימות מלבה את הרוחות ללא צורך, ובכך הנך גם מפר את כללי העיתונאות הבסיסיים.

    אנא, עדכן ותקן את הכתבה בהקדם.

    הגב לתגובה זו

    • מפרים את כללי העתונות הבסיסיים, ולא נראה שהם יודעים עליהם. (ל''ת)

      חח, 14/11/07 16:47

      הגב לתגובה זו

    • צד אחד

      מומי, 14/11/07 16:54

      הם תמיד קורבן תמים....אז למה לטרוח להביא את כל הסיפור?

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד, מהי הסיבה להריסה בכלל ???? (ל''ת)

      גיל, 14/11/07 17:28

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    שלטון החוק

    דנה, 14/11/07 16:43

    האם יש דין אחר לערבים או ליישובים ערבים מאשר לישובים יהודים. הרס בית שנבנה באופן בלתי חוקי זה החוק מה לעשות.
    במדינת חוק יש ךקיים את החוק

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    הערבים מכירים את חולשותיה של ישראל ומנצלים זאת עד הסוף .

    ישמעאל, 14/11/07 16:43

    הם יודעים שחוקי הבנייה לא נועדו למימוש במגזר הערבי אלא רק אצלנו הטמבלים . נראה את דיכטר אוכף את החוק במגזר הערבי !!

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    הסתה לרצח של ערבים ומכובדיהם, חבל שמהשטרה לא עוצרת אותם

    דוד, 14/11/07 16:40

    יש כאן הסתה ברורה למררד. אם ימנים היו אומרים זאת ישר התקשורת הייתה עושה כותרות. הארץ ו- YNET לא מתייחסים לזה. כי הם שמאלנים

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    הלוואי שיהרסו את כל הבתים בוואדי ערה

    דודו, 14/11/07 16:39

    הפיתרון בכלל טרנספר
    ראיתי מה עשו החלאות בפקיעין
    טרנספר טרנספר ועוד פעם טרנספר

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה (ל''ת)

      ציונה, 14/11/07 16:59

      הגב לתגובה זו

      • אני אגרש את דודו מפקיעין לפני הדרוזים

        לא איש שמאל, 14/11/07 19:51

        מעדיף דרוזים שלחמו איתי בצבא על בוגד יהודי עלוב נפש.
        מה לעשות, יש גם יהודים עלובים.

        כמו כן, אני נגד בנייה בלתי חוקית וצריך גם בכח לפעול לחסלה.
        צריך לחשוב על בנייה חוקית לגובה, כמו אצל היהודים
        ולנסות להבהיר עמדות חד משמעיות ובלתי מתפשרות

        הגב לתגובה זו

    • לכולם, לערבים, לפלס', לדרוזים, לבדוואים, בלי יוצא מהכלל. טרנספר זה (ל''ת)

      הפתרון., 14/11/07 17:13

      הגב לתגובה זו

      • יא זבל..למה אתה מדבר כך על אחיי הדרוזים???

        מתבייש בזבל, 14/11/07 17:43

        אילו שירתת בצבא היית יודע שהדם שלהם אדום כמו שלי..כשחברי הדרוזי מעוספיה נלחם איתי בלבנון שכם מול שכם..ואת חייו היה נותן לי ..כששנינו הסתערנו על האויב..ב85..ילד קטן וטיפש..

        הגב לתגובה זו

      • גם למתנחלים. (ל''ת)

        ., 14/11/07 21:04

        הגב לתגובה זו

    • דודו מה לעשות עם קברי חילי צה''ל בפקיעין? ועם נכי צהל?

      סגן במיל, 14/11/07 17:44

      דודו, תגיד כשתבוא לגרש את הדרוזים בפקיעין, האם תעמיס את את נכי צהל מהיישוב שנתנו רגלים עינים וידיים למען מדינת ישראל על המשאיות, או שתביא כמה אוהדי ביתר שייעשו בהם לינץ' במקום? ומה עם הקברים? האם תפנה את קברי חילי צהל בבית העלמין או שתבנה עליהם בית כנסת לכפר על חטאיך?
      דודו הו דודו, האם עברת בזמן משנת 1938?

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    כביש ודי ערה ..

    אני, 14/11/07 16:38

    יהיה כביש ראשי במדינה הפלסטינית.
    למי שירצה לנסוע מג'נין לטייבה דרך אום אל פאחם.

    ישראלי שירצה לעבור שם יחתים דרכון.

    נגמרו המשחקים ונגמרו השטויות.
    לא רוצים ערבים במדינה הציונית והיהודית שבנינו.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    התגובה של מס' 81 אומרת הכל!

    קריסטל, 14/11/07 16:36

    אני מצטרף לקריאה של המגיב המכובד הזה.
    הממשלה, המשטרה חזקה נגד היהודים. ואילו נגד הערבים כולכם אפסים.
    באם לא נגיב הפעם בכח לאור האיומים שלהם, המדינה תהפך לתוהו ובוהו מוחלט.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    זה המבחן, הערבים למדו להסיג באלימות והפחדה, לא לתת להם ולענות הכוח (ל''ת)

    יאיר, 14/11/07 16:35

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק במאה אחוזים

      דייב האמריקאי, 14/11/07 16:46

      להעניש על כל הפרת חוק בחומרה

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    כל ערבי שמאיים באינתיפדה,לגרש אותו מהארץ ואם כולם יאיימו באינתיפדה

    יוסי רחובות____, 14/11/07 16:34

    אז יופי:לגרש את כל הערבים מהארץ ואז לא יהיה מי שיאיים עלינו עם כל בית בלתי חוקי שנהרס. תראו,אני שמאלני ובעד שויון לערבים ודוקא מנקודת השיון הזאת אני מדבר,לא שמעתי על יהודי שבנה בית בלתי חוקי וכשבאים להרוס לו את הבית הוא עוד מתחצף ומאיים שיעשה לנו אינתיפדה ויסגור לנו את ואדי חארה

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שלא היית פה בזמן ההתנתקות... (ל''ת)

      007, 14/11/07 21:14

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    ועדת אור 2 כבר נכתבת (ל''ת)

    ואדים, 14/11/07 16:33

    הגב לתגובה זו

    • שופטים מנותקים המדמיינים סרט מצרי סוחט דמעות. (ל''ת)

      ועדת אור, 14/11/07 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    לכל המגיבים המגעילים והבורים

    ערבי שראלי, 14/11/07 16:33

    ליהודים הורסים בניה לא חקית שנבנתה בניגוד להיתר או בלי היתר כאשר ישנן תוכניות עירוניות ותכנון. בישובי ואדי עארה אין תוכנית בניין ערים תב''ע וזאת כמדיניות גזענית של הממשלה שכל מטרתה לאלצם לעזוב את ארצם, ולכן הם בונים, בלית ברירה ללא היתר כי אין להם לאן ללכת.
    יש הבדל ועוד איך יש הבדל.
    אז לכל המלהמים תרגעו. מדיניות האפרטהייד לא תועיל.
    בכל מקרה התגובות של כם כאן מראות עד כמה אתם מגעילים.
    כל אחד מכם פתאום נהיה ראש ממשלה, משפטן, שוטר, הכל מבין בכל!
    מרחם עליכם.

    הגב לתגובה זו

    • אין תב''ע לערבים-כי הם אינם מוכנים להגביל את עצמם

      שמחה, 14/11/07 16:52

      ודורשים את כל השטחים שסביבם.

      הגב לתגובה זו

      • אתם הערבים לא מעוניינים להתגורר בבתים משותפים כן גם הדרוזים והבדווא

        ים, כולכם רוצים, 14/11/07 17:17

        בתים צמודי קרקע ואי אפשר במדינת היהודים הקטנטונת. אז בבקשה מי שלא טוב לו שילך ויתגרור כל אחד במדינות המוסלמיות והערביות שמסביבינו 78 במספר. יש לכם המון אופציות, לנו יש רק אחת.

        הגב לתגובה זו

    • אתה מיותר במדינה

      אשר, 14/11/07 16:58

      בתור אזרח עויין ללא חובות ורק זכיות שקיבלת אין לך שום זכות להגיב אתם עם כפוי טובה שלא יודעים לעריך דמוקרטיה ולא מעריכים כלום

      הגב לתגובה זו

    • אין תב''ע

      ציונה, 14/11/07 17:06

      איך אפשר שתהייה תב''ע אצלכם . הלא אתם לא מסוגלים להסתדר אחד עם השני. נכון בגלל שאין תב''ע לא הורסים את כל הכפרים שלכם. אולם כל הריסה מגובה בצו בית משפט כי מישהו השתלט על שטח ובנה בצורה שגורמת נזק לציבור. חוץ מזה מה הבעייה שלך חסר לך שטח לבנות כל הדרך סלולה לחורן ארץ מכורתך מולדתך תאמין לי שאסעד ייתן לכם שטחים. אתה בטח לא יודע מאיפה ההורים שלך הגיעו חורנים הייתם וחורנים תשארו. לך תלמד קצת היסטוריה תקרא את החלטת ועידת סן רמו ותבין שלא רק שאין לכם זכויות פה אין לכם פתחון פה. מזלכם שהיהודים היו רחמנים בני רחמנים וב48 דיין הסכים לחזרתם של 150000 חורנים במקום לשלוח אותם חזרה לחורן. זכור מאיפה באת חורני.

      הגב לתגובה זו

    • הערבים אינם מגישים תכניות

      רן, 14/11/07 17:15

      לא נכנס לגידופים. רוב הקרקע בישובים הערבים היא קרקע פרטית כמו גם בישובים יהודיים מסוימים כמו רחובות, פתח תקווה, גבעתיים זכרון יעקב וכיוב'. כשבעל קרקע פרטית רוצה לאפשר בניה על קרקע חקלאית פרטית הוא מגיש תכנית מפורטת (תב''ע) ומחכה שיאשרו לו. אם מאשרים עליו לבקש היתר ולשלם אגרות בנייה והיטלי פיתוח לרשות המקומית כדי שיהיה לה כסף לבנות ביוב, תשתית מים, מדרכה וכביש גישה לבנייה שאושרה לו. הערבים אינם מגישים תכניות משתי סיבות עיקריות: הם רוצים להימנע משתלום אגרות בנייה והיטלי פיתוח ואח''כ מתלוננים שאין אצלם כבישים ומדרכות. הסיבה השנייה שהם אינם מכירים במוסדות התכנון של מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז. אבל איומי האינתיפאדה מיותרים,

      ויליאם בורוז, 14/11/07 21:16

      אתם משחקים לידיים של המתלהמים וחבל.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    בנ חישות וברגישות

    ד נ ה, 14/11/07 16:31

    לא מובן הם מאימים? חוק הוא חוק איפה הנחישות של המשטרה והצבא?

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    וואדי עארה ישאר טהור. ערבים נטו תזהרו לפגוע בוואדי את תסבלו חברה (ל''ת)

    אום אלפחם, 14/11/07 16:31

    הגב לתגובה זו

    • נשמור על הטוהר

      ציונה, 14/11/07 17:12

      אום אל פאחמניק אתה יודע מאיפה אבוציך הגיעו לייצר פחמים עבור הטורקים מהחורן לכן על מנת לשמור על הטוהר של בקעת עירון תחזור עם אחיך לחורן , הבנת חורני ואל תבוא לקופת חולים דגני לטיפול כי שם זה לא טהור

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    צדק נוסח מדינת ישראל

    יהודה, 14/11/07 16:31

    ליהודים שבנו בגוש קטיף ברשות, הרסו את הבתים וגירשו את כולם!
    לערבים שבנו ללא רשות , ובניגוד לחוק, משאירים את הבתים!!

    צדק נוסח מדינת ישראל בשנת 2007

    הגב לתגובה זו

    • אני ממליצה על תגובתך זו. כל מילה נכונה זה בגלל שעל היהודים יש לשוטר (ל''ת)

      ים ולממשל כח., 14/11/07 17:18

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    חערביי ישראל חסרה מנהיגות

    אלה, 14/11/07 16:31

    קבוצה תועת דרך וכושלת,
    עם הנטיה שלא לכבד כל חוק - מתכון לאסון.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    זה אומר שהשמאלנים הורסים בתי יהודים על רקע גזעני ולא בגלל שהבתים

    הארי, 14/11/07 16:30

    נבנו ללא רישיון.
    הבתים נהרסים רק בגלל שיהודים מתגוררים בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    נמשיך לבנות כי אין ברירה..

    אחמד, 14/11/07 16:30

    מאז קום המדינה קמו רבבו של ישובים ושכונות יהודיות חדשות ואף לא ישוב ערבי אחד. גוזלים את אדמותינו, לא נותנים אישורים לבניה ולא מרחיבים שטחי בניה . מה רציתם ? למה הם בונים בלי אישורים.. בכל אופן מספיק להסתכל על התגובות ( שאני אוסף ומפרסם אותם בחו''ל) כדי להבין למה הממסד מתנהג כך כלפינו.

    הגב לתגובה זו

    • לאחמד מעכו

      הבוחן, 14/11/07 16:53

      חבוב סע לסוריה שם תבנה מה שבא לך ואל תשכח לקנות אצל היהוד אריזת חסכון של ווזלין לשעות הפנאי
      כמו שהדודים שלך עשו לכבשים של השכנים-אתה יודע ככה גם תהיה מבסוט על הכיפק!

      הגב לתגובה זו

      • תתחילו להצטמצם בשטח. כל הבניה שלכם וברובה, בתים צמודי קרקע במדינונת (ל''ת)

        הקטנטונת שלנו., 14/11/07 17:29

        הגב לתגובה זו

    • תבקשו אישורים

      ב, 14/11/07 16:58

      בכלל אם אין אישורים זה רק כי אתם בונים בלי תוכנית

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    לי הרסו מרפסת מקורה עבור חדר לילד בירושלים . (ל''ת)

    עמואל כהן, 14/11/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    היהודים בונים הרבה יותר ללא היתר.... כנסו

    ערבי לא שונא, 14/11/07 16:29

    סטטיסטית צבסקטור היהודי בונים הרבה יותר ללא היתר ובמיוחד במושדבים וקיבוצים...

    אח''כ בד''כ המדינה מאשרת זאת.

    אגב 90% מההתנחלויות לא קיבלו אישורי בנייה.

    לעומת זאת ובהיעדר תכניות מיתאר ביישובים הערביים ישנה בנייה בלתי חוקית. (אגב המדינה לא בנתה שיכון אחד ביישובים הערביים)

    כבר הרסתם מספיק: 584 יישובים פלסטינים נמחקו מהמפה ב 1948. די

    פעם היה איכפת לי איך תגיבו ...

    כבר לא.

    רציתי לכתוב עוד אבל קראתי את תגובותיכם ואני הולך להקיא

    הגב לתגובה זו

    • לערבי מ-112

      ב.ל, 14/11/07 19:08

      אתה מביא נתונים שיקריים על המושבים והקיבוצים
      בכל השאר על הכפרים הערביים כנראה זה לא היה מספיק ולא גמרו את העבודה כנראה והרסו רק 584

      הגב לתגובה זו

    • אל תיקח ברצינות את המגיבים פה הם לא מייצגים כלום חוץ מאת עצמם (ל''ת)

      ..., 14/11/07 21:20

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    לכתב איתמר ענברי

    חזי, 14/11/07 16:28

    כתב נכבד, עם יד על הלב
    ככה, בלי לשקר לאף אחד,
    אם המתנחלים היו אומרים את זה
    מה הייתה תגובתך?
    מה תגובת העיתון בו אתה כותב
    או שאר המדייה
    אנחנו יודעים את האמת.
    חבל

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מה קרה רק למתנחלים.. כנסו

    נעם, 14/11/07 16:28

    להרוס להם את הבתים?!

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לא לפחד מתושבי ואדי ערה .לעצור את הטירוף

    יעקב, 14/11/07 16:27

    גם מס הכנסה ביטוח לאומי המכס ויתר ראשיות החוק פוחדים להכנס צריך לעשות לזה סוף פעם אחת.תעמדו בכניסה לאום אל פחם בשעה 6 בבוקר תראו איך הקבלנים יוצאים לעבודה במרצדסים וולבו גיפים חדשים טנדרים מהמודלים החדשים הם מעסיקים בני משפחה ולא משלמים מס הכנסה וביטוח לאומי.פוחדים להכנס אליהם לעשות בדיקות.

    הגב לתגובה זו

    • ל-109

      הבוחן, 14/11/07 16:50

      אתה צודק והבעיה שהשלטון הנפלא שלנו לא מתפקד ומאפשר הפקרות של שנים במגזרים העוינים הללו!

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    מיסרו! מיסרו את נפשכם (ל''ת)

    אחד שנישבר לו, 14/11/07 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לכו לארצות ערב! זה לא עולם שלישי פה! (ל''ת)

    חצופים עופו מפה, 14/11/07 16:27

    הגב לתגובה זו

    • אבל אם נקשיב לעצות שלך זה כן יהיה (ל''ת)

      ., 14/11/07 21:26

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    פושעי ההרס - לדין!

    אית, 14/11/07 16:27

    הריסת בתים היא לא חוקית ולא מוסרית - מי שנתן את ההוראה להרוס בתים ומי שמשתתף בביצועה צריך להיענש.
    הממשלה מנסה בכל כוחה להרוס את היחסים בין יהודים וערבים בארץ הזאת. אסור לתת להם!

    הגב לתגובה זו

    • מה את לוקחת ?

      IEEE, 14/11/07 16:56

      איזה יחסי ערבים-יהודים, היחס היחיד שיש זה שנאה הדדית

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    איפה כל יפי הנפש - בוא נשלח אותם

    גלעד, 14/11/07 16:26

    להרוס את הבתים ולא את השוטרים. מדינת ישראל - מדינה יהודית - מדינת חוק ,וציבור שלם שדורס ברגל גסה את החוק , את החוקים ואת הכללים וצווי בימ''שכל זאת עם גיבוי של חברי כנסת - לא יאמן!!! לשלוח אותם לעזה שם אולי יקבלו יחס יותר טוב, שם לא נהרוס להם את הבתים. בכל מקום אחר בארץ בישוב יהודי הבתים היו נהרסים מזמן!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כביש עוקף ואדי ערה

    קדם, 14/11/07 16:25

    יש לסלול בהקדם אפשרי כביש עוקף ואדי ערה, מעבר לכפרים ועד צומת מגידו. אם הכפרים אינם מוכנים לחיות לפי חוקי ישראל, יש ללכת לקראתם ולאפשר להם לחיות לפי חוקי הרשות הפלשתינית, כלומר צירופם לרשות כחל מהסדר כללי של חילופי שטחים ואוכלוסיה.

    הגב לתגובה זו

    • כבר קיים כביש. ואדי מילק ליקנעם ומשם למגידו ובשילוב כביש 6 העתידי! (ל''ת)

      די לאספלט!! אני, 14/11/07 19:17

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    ''סוף לעידן היהודים ''

    ח, 14/11/07 16:25

    אנחנו מדינה של מטומטמים, איך עד היום לא חשבתי לבנות לי בית בלי אישורים. ככה שיגיעו שיגיעו להרוס אני אקבץ את כל המשפחה בפנים ואמר להם שהיום מתחילה אינתיפדת היהודים מה אתם אומרים.
    חברה עד מתי חשבתם על זה?

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    התשובה; טרנספר (ל''ת)

    צבריקו, 14/11/07 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    טוב מאוד

    עמית, 14/11/07 16:25

    הגיע הזמן שמדינת ישראל תכיר בכך שאזור המשולש הוא ישות נפרדת ועוינת לישראל. הפתרון - סגר ומשטר צבאי, כמו בשטחים. אין ברירה.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    יש פתרון - להעביר אותם לפלסטין ולעצור את תשלומי הביטוח הלאומי שלהם (ל''ת)

    זה לא שלנו שם, 14/11/07 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    לנהוג בהם כפי היו נוהגים באולמרט.

    יוסף, 14/11/07 16:22

    החברה בונים כפרים שלמים בלי היתרים בו בזמן שאפשר לתאר מה היו עושים לאולמרט אם היה מתברר שביצע בעבר אפילו חריגת בנייה קטנה.
    אף אחד לא מעל החוק אפילו אם הוא ערבי במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אני לא מאמין שאני תומך בליברמן

    דני, 14/11/07 16:21

    אבל אין ברירה. להזיז את הקו הירוק שני קילומטרים מערבה באזור הזה. נראה אותם חיים ברשות הפלסטינית.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לא לפחד להרוס

    יוסוף, 14/11/07 16:19

    צריך להרוס הכול הפקרות......

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מי שזורע רוח (ל''ת)

    קוצר סופה, 14/11/07 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אולי נשלח כמה ליכודניקים לטפל בהם ?

    פתרון אפשרי, 14/11/07 16:13

    ...בעצם אי אפשר. הסיבה: ליכודניקים פחדנים מדי ולא משרתים בכוחות הבטחון (הם טוענים שהם לא פריארים של אף אחד). לעומת זאת, אולי החזיזים והקללות שלהם יעזרו במשהוא. בכל אופן, היידה ביבי החזק ושרה המלכה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה אינפנטילית

      רן, 14/11/07 16:37

      של אדם דפוק

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    הערבים למדו שממשלת הבובות משקשקת מפניהם ומאימת עליה. הערבים יודעים

    צפנת פענח, 14/11/07 16:09

    שזו ממשלת בובות, העוברת לאחרונה תהליך של ערביזציה ואפילו איסלמיזציה.

    רק אתמול הכריז שר ערבי בממשלת הבובות שהאסלם קודם לחוק ושאין למדינת ישראל ריבונות בהר הבית, דבר שהוא מנוגד לעובדות ומנוגד לשבועת השר הן כחבר כנסת והן כשר.

    אבל החוקים בארץ הזאת ובמיוחד אכיפתם חלה רק על יהודים אם בכלל. החוק אינו נוגע לערבים.

    המשטרה שחררה את מבצעי הלינץ' בנתן זדה רק משום שהיא פוחדת מהם בהיותם ערבים.

    המשטרה שחררה מתפרעים דרוזים ולא עצרה אחרים תמורת שוטרת שהם חטפו, שוב רק משום שהם ערבים.

    בכל מדינה נורמלית על חטיפת שוטר המתפרעים לא היו יוצאים בחיים, ועל כל פנים היו מוכנעים בכוח רב ונזרקים לכלא לעשרות שנים.

    בשום מדינה בעולם פושע כמו ראאד סלאח לא היה מסתובב חופשי, ומכריז שהמחבל מכפר מנדא נרצח והוא שהיד.

    יש דוגמאות אין ספור, אבל לא אלאה את הקוראים. רק אזכיר שבהתנתקות גיבורי המשטרה התנכלו לאזרחים תמימים בתמיכת התקשורת ובית המשפט האנטי ציוניים.

    ילדות בנות שלוש עשרה נשלחו לכלא לחודשים. איש מן הדמוקרטים של השמאל לא מחה על זה.

    בלי שום בעיה זרקו 8000 יהודים שומרי חוק מבתיהם והפכו אותם לפליטים בארצם. חבר הכנסת אבו וילן (איזה כינוי מדויק) תבע לירות במתיישבים אם יתנגדו לפינוי.

    לו המתיישבים היו נוהגים כמו הערבים אפשר שהגירוש היה נמנע. לתשומת ליבם של המתיישבים ביש''ע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • למפענח (עאלק)! אתה חוזר תמיד אל קיאך .גירוש היה ב1492 בספרד!! (ל''ת)

      פרדיננד ואיזבל, 14/11/07 19:12

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    היהודים בישראל רוצים שויון -לא לשלם ארנונה ולבנות ללא רשות

    אבי, 14/11/07 16:07

    לכל אלו שרוממות החוק בפיהם -הגיע הזמן שכל המלל שאתם שופכים יבוצע ומיד.
    יש לגבות מיסים ויש להרוס מבנים לא חוקיים.
    אני חיכיתי שלוש שנים כדי לסגור קיר וחצי במרפסת

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    בשביל מה להרוס, ספחו אותם עכשיו לשכם (ל''ת)

    אהוד אולמרט, 14/11/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אפליה- ליהודים במאחזים הורסים בתים-מערבים מפחדים (ל''ת)

    א, 14/11/07 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אם הכביש יסגר, זה יהיה גם ליציאה מהואדי... (ל''ת)

    כה אמר, 14/11/07 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אולי שימסרו את נפשם באמת

    רונית, 14/11/07 16:01

    זה יפתור גם את בעיית הבתים וגם עוד כמה בעיות...

    הגב לתגובה זו

    • וואלה צודקת!! (ל''ת)

      שלום, 14/11/07 20:54

      הגב לתגובה זו

    • על מה גידלו אותך?

      חיה, 14/11/07 20:55

      שנאת ערבים לא בבית ספרנו-אבל במקרה הנ''ל את צודקת!!רואים שקיבלת חינוך טוב!

      הגב לתגובה זו

    • זה אולי יפתור גם את בעיית הפקקים מכביש 6!

      הנוסע המתמיד, 14/11/07 20:57

      יהרסו את הכפרים ויסללו כביש רחב!

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    להרוס ברגישות ונחישות (ל''ת)

    גוש קטיף, 14/11/07 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    נו מי אמר שאין גיס חמישי שיקום! צריך להכנס לשם עם אלות!

    רועי, 14/11/07 15:58

    מי שלא מכבד את שלטון החוק צריך לחטוף וזה לא משנה ערבי, יהודי או בורמזי!!!! יש מדינה ויש חוקים או שתקיים את החוקים או שתעוף לכל הרוחות...

    הגב לתגובה זו

    • ''אלות'' ??? הצחקת אותי...צריך נשק חם !!!!

      א.ב.ס.ט, 14/11/07 17:17

      הערבים מאיימים ברצח !!!

      הגב לתגובה זו

      • גם המתנחלים מאיימים ברצח ומלחמת אחים. גם לשם להיכנס עם נשק? (ל''ת)

        +++, 14/11/07 22:42

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    וועדי ערה

    הבוחן, 14/11/07 15:58

    החוצפה הבלתי נסבלת של טובי אויבינו- בסוף תבינו מי בעל הבית פה

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    וולאה רצח אתם ערבים באמת ההההההההה (ל''ת)

    קעלק רצח חחחחחח, 14/11/07 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    המשטרה גיבורה על יהודים

    יוסי מלאך, 14/11/07 15:53

    מהערבים המשטרה פוחדת.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    זה התחיל מזה שלא הפסיקו לקרוא למקום ואדי ערה. (ל''ת)

    ארץ ישראל כאילו, 14/11/07 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    בסוף יעבירו אותכם לרשות הפלסטינאית

    הרון אל ראשי, 14/11/07 15:50

    ושם תוכלו לבנות, להרוס, להפגין
    ללכת לאום ולמחות נגד תקחו איתכם
    גם את מג'דלה השר כבוד למגזר

    הגב לתגובה זו

    • מה פתאום להעביר? טיהור אתני הוא גזענות (ל''ת)

      אחינו הם, 14/11/07 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    לערבים מותר לעשות מה שהם רוצים בכל

    מיקי, 14/11/07 15:48

    מקום בעולם. הם לא צריכים רשיונות לבנות בתים, לא מעניין אותם תכנית מתאר, הם לא צריכים לשלם מים וחשמל וארנונה, הרשויות שלהם צוברות חובות של מיליונים והם חושבים שאנחנו צריכים לכסות אותם.
    מצד שני הם רוצים ביטוח לאומי וקצבאות, כדי לפרנס את 10 הילדים שהם ממליטים בלי חשבון.
    אז הגיע הזמן לטפל בהם כמו שצריך, משפחה שבונה בית בלי רשיון לא תקבל לא מים ולא חשמל ולא קצבאות. ואם יתחברו לא חוקית לבתים אחרים - להפסיק את אספקת החשמל והמים לכל הישוב.
    וגם הגיע זמן להודיע להם רשמית - מי שעושה אינתיפאדה על כבישים ועל שוטרים - חובה על המשטרה להשתמש באש חיה. 13 הרוגים זה כלום לעומת מה שיחטפו באינתיפאדה השניה.
    את הסרטן האלים הזה צריך לחסל !

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה שכתבת

      אביאל, 14/11/07 16:31

      היא מילה במקומה. יישר כח. רציתי גם כן להגיב, אך תגובתך מכסה הכל.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אבל צריך דין אחד לכולם

      רן, 14/11/07 17:10

      אתה צודק. אבל כדי שיהיה תוקף מוסרי לאכוף את החוק יש לאכוף באופן שוויוני על כולם. במיוחד בתחום הבנייה. קשה לראות את המדינה בונה מכספנו מבני ציבור במאחזים בלתי חוקיים ביהודה ושומרון ומצפצפת על החוק ואח''כ לבוא ולטעון בואדי ערה שצריך לאכוף את החוק. צריך לאכוף במאחזים, בפקיעין בוואדי ערה ובנגב באופן שוויוני.

      הגב לתגובה זו

      • במאחזים בקושי פח אפשר לשים בגינה

        מאחזון, 14/11/07 22:37

        ופה אתה רואה את כל ואדי ערא מלא בוילות באיכות של סביון. ליש''ע יש תוכנית מתאר רק שהממהחה לא נותנת לזה לצאת לפועל. ופה הרשויות לא עשו שום תוכנית כזאת וגם מיסים וארנונה הםפ לא משלמים.

        הגב לתגובה זו

  • 80.

    מקוה שהפעם המשטרה תקבל גיבוי מוחלט ותעשה

    אזרח, 14/11/07 15:47

    את עבודתה ללא פחד מהמחבלים שגרים בוודי עארה, הגיע הזמן להחזיר הערבים לפופורציה, הגיע הזמן שיבינו שכמיעוט לא יכתיבו למדינה מה לעשות והגיע הזמן שבמדינה לא יפחדו בגלל אלימות הערבים.

    הגב לתגובה זו

    • כל מה שאמרת נכון לגבי המתנחלים (ל''ת)

      ___, 14/11/07 22:43

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    להצמיד פצצת זמן לבית , ומי שרוצה להישאר, שישאר..... (ל''ת)

    פיתרון גאוני, 14/11/07 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ''פינוי בתים בחברון יביא לרצח''

    יונה בן אמיתי, 14/11/07 15:46

    מה היו אבירי שלטון החוק אומרים על הכרזה כזו? האם רק ליהודים אסור לבנות בניה בלתי חוקית?

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בגלל הפחדנות של המתנחלים - יהודים מפנים ערבים לא מפנים (ל''ת)

    היהודים צריכים, 14/11/07 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    בקיבוצים ומושבים בונים ללא היתר... כנסו

    ערבי שמבין, 14/11/07 15:45

    סטטיסטית צבסקטור היהודי בונים הרבה יותר ללא היתר ובמיוחד במושדבים וקיבוצים...

    אח''כ בד''כ המדינה מאשרת זאת.

    אגב 90% מההתנחלויות לא קיבלו אישורי בנייה.

    לעומת זאת ובהיעדר תכניות מיתאר ביישובים הערביים ישנה בנייה בלתי חוקית. (אגב המדינה לא בנתה שיכון אחד ביישובים הערביים)

    פעם היה איכפת לי איך תגיבו ...

    כבר לא.

    רציתי לכתוב עוד אבל קראתי את תגובותיכם וןאני הולך להקיא

    הגב לתגובה זו

    • אתה יכול מצדי להיחנק בקיא שלך. במקום

      מיקי, 14/11/07 16:21

      לבנות וילות בלי רשיון, תתחילו לבנות לגובה כדי לאחסן את עשרות הצאצאים שלכם, ואל תשתלטו כאן על כל גבעה. ואם לא מוצאים חן בעיניך החוקים של המדינה בה אתה חי, ובה אתה מקבל קצבאות ושירותי בריאות וכו' - לך תחיה עם בני מינך באחת מ-23 מדינות מוסלמיות. שם תוכל לחגוג את המנהגים המוסלמים שלכם באין מפריע - תרביץ לנשים, תרצח אותן על ''כבוד משפחה''. שם זה לא נחשב לפשע. להיפך.
      כמובן שיש שם גם סיכונים - אם תעיז לתקוף שוטר במדינה מוסלמית - יתלו אותך בכיכר העיר, או יעיפו אותך מבנין בן 15 קומות.
      שויון אתם רוצים? הצחקתם אותי.

      הגב לתגובה זו

      • מיקי, יפה אמרת !

        אכן, 14/11/07 16:46

        ובנוסף: צריך לעשות, לא לדבר !!!
        אם כולנו נהיה כמו הליכודניקים הרעשנים, הפרימיטיבים והמשתמטים, אנחנו נשחה בים מהר מאד.

        הגב לתגובה זו

        • לידיעתך, יש לערבים 22 מדינות ערביות ו- 56 מדינות מוסלמיות, יחד 78 מ (ל''ת)

          דינות. ליהודים1, 14/11/07 17:37

          הגב לתגובה זו

      • הם לא רוצים שיוויון!

        המצב כפי שהוא, 14/11/07 16:52

        מה שהם רוצים זה לעשות ככל העולה על רוחם,! לא לשלם מיסים ומהצד השני לחלוב את המדינה על ידי לקיחת קיצבאות,!
        עובדים עבודות ללא דיווח עושים ערמות של כסף ( שחור) ועוד לוקחים דמי אבטלה ואבטחת הכנסה,!
        לא משלמים ארנונה ואת הגרעונות מכסה הממשלה המטומטמת,!
        לא רוצים לשרת לא שירות לאומי ולא כל שירות אחר, !
        שיויון זכיות ? מזמן כבר יש להם עודף זכיות, חובות אפס,!

        הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שתקיא גם את נשמתך! (ל''ת)

      בולס שקמים, 14/11/07 16:33

      הגב לתגובה זו

    • ל-76

      הבוחן, 14/11/07 16:46

      ערבי-שקרן כרוני פטולוגי ואלים

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      אחמד, 14/11/07 16:50

      רק ששכחת שאתה לא שייך לכאן אבות אבותיך באו מהחורן לך תלמד איפה זה . כנראה שאתה מתגעגע לצור מחצבתך . בקרוב יגיע היום שבו אחוק נקדיח את הקדרה ליהודים ופשוט תתרחש נכבה נוספת . שכל אף פעם לא היה למנהיגים שלנו. בא לך להקיא תזהר עוד מעט ינתקו לך את החשמל והמים ולא יהיה נעים גם הקצבאות וקופת חולים לא יהיו מה תעשה יבוא לך להקיא תפדל.

      הגב לתגובה זו

    • תוכנית מתאר זה בעיה של הישוב

      BB, 14/11/07 16:54

      הישוב צריך לדאוג לזה

      הגב לתגובה זו

    • אז תקיא יא מגעיל (ל''ת)

      יאסר עראפת, 14/11/07 22:30

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    למה להרוס????

    לא להרוס, 14/11/07 15:45

    למה להרוס בתים ולסבך את חייהם וחיינו, הפתרון פשוט ,שמים גדר הפרדה והם ימשיכו לחיות ולבנות באנרכיה שיש בשטחים,

    מאוד פשוט

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו רוצים להעביר אותם לרשות,הם אלו שלא רוצים

      קרן, 14/11/07 16:12

      לעבור למדינה שלא תתן להם קצבאות ילדים אסטרונומים,דמי אבטלה במגזר מוכה אבטלה ושירותי בריאות ברמה מערבית. הם רק רוצים לנצל בלי לתת

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא לשכוח את השותפים שלהם: ''שלום עכשיו'' וכנופיית רבין-פרסשרון-אולמרט (ל''ת)

    יוסי, 14/11/07 15:45

    הגב לתגובה זו

    • שאלה: למה לא שרתת בצה''ל ???

      מענין, 14/11/07 16:39

      ועוד דבר: תודיע מראש איפה אתה נוסע בכביש כדי שאנשים יברחו לא יפגעו. להתראות במשחקים של בית''ר ותמסור ד''ש לביבי עמיר.

      הגב לתגובה זו

      • מי אמר לך שהוא לא עשה צבא

        נח''ל חרדי גדוד, 14/11/07 22:29

        נראה לי שאתה ילד או שעדיין לא עשית צבא אין פלוגה שאין בה כמה ''מתנחלים קצונים''

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    לאיומים כאלה והפחדות קוראים בעברית ''טרור''-והכל כי לא הבנו

    אלעד, 14/11/07 15:44

    מה לא הבנו?

    ש''מאורעות אוקטובר'' ב2000 לא היו הפגנות זעם נגד קיפוח אלא חבירה לאינתיפאדה שהחלו בה הפלשתינאים אזרחי הרשות והמשיכו בה הפלשתינאים אזרחי ישראל.

    בקורבנות מאורעות אוקטובר לא היו מפגינים שנורו בהפגנה רגילה של חסימת כבישים, אלא אזרחים ששיתפו פעולה עם אויבנו שבאותה עת עשו לינץ' בחיילינו, חיללו את קבר יוסף, ירו על עיר בירתנו (גילה זה בירושלים למי ששכח), וחסמו את נתיב המעבר צפונה- למקום שבו חטפו את חיילינו.

    בהפגנות הללו נורתה אש חיה ונזרקו בלוקים על אנשי כוחות הביטחון- דבר המסכן חיים ומתיר ירי :מי שנהרג לא צריך לקבל פיצויים מהמדינה (למרות שלא בהכרח ההרוגים הם האשמים).

    מחרחרי הפגנות אלה היו חברי כנסת ומנהיגי הציבור הערבי בישראל וברשות הפלשתינית-לא הבנו את זה עד שזה התפוצץ לנו בפנים, ואזרחי ישראל טווחו ע''י החיזבאללה שקיבל מידע מאחד מאותם ח''כים (ע''פ החדש הוא גם היה דוקטור).

    אבל הציבור הערבי, שהתהדר באותם ימים בכינוי ''פלשתינאים בעלי תעודות זהות כחולות'' הבין שהפגנות כח שלו שגוררות נפגעים מוכיחים אצל הציבור הישראלי (לא כולו אלא אצל התקשורת שבסוף כופה את דעתה על העם) את צדקת דרכם .

    שבריונות מצד אותם חוגים זוכה למעין הבנה שמקורה גם בגזענות ופטרונות וגלותיות על ''המקומי השורשי החייתי שלא יכול לכבוש את יצרו וייצא למאבק עד טיפת הדם האחרונה''.

    ומה עם הבדואים בדרום?

    מי יאכוף את החוק של השתלטות על קרקעות מדינה (ואחרי זה בכי למה לא מחברים אותם לתשתיות) בדרום הפרוע??????

    הגב לתגובה זו

    • אמת לאמיתה. (ל''ת)

      מיקי, 14/11/07 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    ולי הרסו מרפסת כי הייתה חסרה חתימה (ל''ת)

    מוקי, 14/11/07 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חוק הוא חוק הוא חוק, גם ליהודים וגם לערבים

    חוק וסדר, 14/11/07 15:43

    אם המדינה לא תאכוף את החוקים שלה , היא לא תיתקיים

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    בלי דיבורים איתם ישר לפתוח באש עליהם!!! (ל''ת)

    מגבניק לשעבר, 14/11/07 15:43

    הגב לתגובה זו

    • לא מתפלא שאתה מגבניק לשעבר, אתם מכסחים את כולם בלי הבדל דת גזע ומין (ל''ת)

      ., 15/11/07 02:12

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    ''ובימים ההם - אין מלך בישראל''

    ע., 14/11/07 15:42

    וגם בימינו

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    'בימים ההם אין מלך בישראל, איש הישר בעיניו יעשה' (ל''ת)

    אורייתא, 14/11/07 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בנייה לא חוקית צריך להרוס, לא משנה אם זה יהודי או ערבי (ל''ת)

    אזרח שומר חוק, 14/11/07 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לזה מחכים היהודים! ערביי ישראל לא קוראים המפה! סגרו כבישים ונראה! (ל''ת)

    התלהבתי, 14/11/07 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כדאי להיות ערבי במדינת הבג'ץ (ל''ת)

    זאב, 14/11/07 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מדינה של אימפוטנטים!!!!!!!!!

    דרור, 14/11/07 15:40

    ישנם אזרחים תומכי טרור בגלוי ואף מסייעים לר כולל הסתה, מודיעין לחמאס ולחיזבאללה וכול ואנחנו לא עושים עם זה כלום!!!!!
    אותם כפויי טובה אף נהנים מזכויות מלאות ומלגות באוניברסיטאות ללא שום חובה!!! אף לא אחת!!!!!
    בנוסף אנו מפחדים לאכוף חוקים עליהם????
    להכנס בהם!!!!
    לשלול להם זכויות!!!!
    ואף לחסל אם צריך כי ישנם הרבה טרוריסטים שם!!!!
    אם נכנסנו בדרוזים ובמתנחלים ששניהם תורמים למדינה אז מה הבעיה להכנס בטרוריסטים???

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מדינה של אימפוטנטים!!!!!!!!!

    דרור, 14/11/07 15:40

    ישנם אזרחים תומכי טרור בגלוי ואף מסייעים לר כולל הסתה, מודיעין לחמאס ולחיזבאללה וכול ואנחנו לא עושים עם זה כלום!!!!!
    אותם כפויי טובה אף נהנים מזכויות מלאות ומלגות באוניברסיטאות ללא שום חובה!!! אף לא אחת!!!!!
    בנוסף אנו מפחדים לאכוף חוקים עליהם????
    להכנס בהם!!!!
    לשלול להם זכויות!!!!
    ואף לחסל אם צריך כי ישנם הרבה טרוריסטים שם!!!!
    אם נכנסנו בדרוזים ובמתנחלים ששניהם תורמים למדינה אז מה הבעיה להכנס בטרוריסטים???

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אחרי פרעות אוקטובר 2000 עוד העמידו שוטרים לדין על שהגנו על המדינה

    beetle, 14/11/07 15:39

    מי שעצם עיניים בפרעות אוקטובר 2000 בל יתפלא להתעורר לקול המואזין גם במרכז הארץ, שהמסעדה שלו תתפוצץ, שבמלחמה הבאה הטילים ילכו יהיו מדוייקים יותר ויותר, שמכוניתו וביתו יפרצו השקם וערב, שיפחד להסתובב ברחוב, שבנותיו יאנסו, שיהיה ונדליזם ברחובות, שימצא עצמו בתרבות ומנטליות ערבית, שהוא משלם מיסים לפטימה ושלוש עשרה ילדיה, שילדיו נפגעים בצבא ואחמד נהרג באוהלה של אוניברסיטה ועוד ועוד.

    מי שהגן על הפורעים הערבים לפני שבע שנים שלא יעז לעשות זאת כעת, זאת מלחמת תרבויות ולא מלחמה פנימית בישראל.

    רק הפרדות עמים תביא לשלום, כל איחוד מלאכותי יביא לפיצוץ, הם בפלסטין ואנחנו בישראל. כסיסמת השמאל - שתי מדינות לשני עמים, פלסטין לפלסטינים (כולל אלו המתגוררים בישראל) ויהודים בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שום.דבר.לא.יגרום.לערבי.לציית.לחוקי.המדינה.הציונית. נקודה. (ל''ת)

    א.א., 14/11/07 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אז מה שהם אומרים זה בעצם:''אנחנו נמשיך לבנות בתים בצורה בלתי חוקית,

    עידו, 14/11/07 15:39

    נמשיך להשתלט על שטחי מדינה ואתם תשבו בשקט כי אם לא... אנחנו נראה לכם מה זה''.
    אני אזרח שומר חוק ומשלם משכנתא על ביתו וזה ל-א מ-ק-ו-ב-ל ע-ל-י שבמדינה שלי ישתלטו על שטחים ויפרו חוק ואותם אנשים יקבלו חינוך מכספי המיסים שלי ובריאות מכספי המיסים שלי וקיצבאות מכספי המיסים ש-ל-י!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    למה להרוס להעביר בשלמות לרשות הפלשתינית שהם יטפלו בהם ..... (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 14/11/07 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    they are threatening us?

    Earn, 14/11/07 15:37

    what is going on here? if they don't oblign our laws they can move thir house to GAZA

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אל תשאירו לילדינו לטפל במפלצת

    בוננזה, 14/11/07 15:37

    אנחנו חייבים לטפל בכל הכוח ובכל העוצמה -והיום !!!! - ''בתינוק המפלצתי הזה שבעוד מספר שנים יהפוך למפלצת אמיתית. היום , בכל הכוח ובכל הכלים בלי לפחד ולחשוש.
    מהר מאוד נגלה שמדובר בנמר של נייר.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ערבים יקרים, אין מה לדאוג! הממשלה הזו חזקה רק נגד יהודים.

    HECTOP MAXHO, 14/11/07 15:37

    אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים,
    לצפצף על המדינה,
    על חוקיה,
    על ערכיה
    ורק להנות ביתרונותיה:
    ביטוח לאומי חינם
    קצבאות ילדים כיד המלך
    שרותי בריאות הטובים באיזור
    וליקוק בתחת מפוליטיקאים ישראליים.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אל תשאירו לילדינו לטפל במפלצת

    בוננזה, 14/11/07 15:37

    אנחנו חייבים לטפל בכל הכוח ובכל העוצמה -והיום !!!! - ''בתינוק המפלצתי הזה שבעוד מספר שנים יהפוך למפלצת אמיתית. היום , בכל הכוח ובכל הכלים בלי לפחד ולחשוש.
    מהר מאוד נגלה שמדובר בנמר של נייר.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אל תשאירו לילדינו לטפל במפלצת

    בוננזה, 14/11/07 15:37

    אנחנו חייבים לטפל בכל הכוח ובכל העוצמה -והיום !!!! - ''בתינוק המפלצתי הזה שבעוד מספר שנים יהפוך למפלצת אמיתית. היום , בכל הכוח ובכל הכלים בלי לפחד ולחשוש.
    מהר מאוד נגלה שמדובר בנמר של נייר.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אל תשאירו לילדינו לטפל במפלצת

    בוננזה, 14/11/07 15:37

    אנחנו חייבים לטפל בכל הכוח ובכל העוצמה -והיום !!!! - ''בתינוק המפלצתי הזה שבעוד מספר שנים יהפוך למפלצת אמיתית. היום , בכל הכוח ובכל הכלים בלי לפחד ולחשוש.
    מהר מאוד נגלה שמדובר בנמר של נייר.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לעשות את זה בנחישות ורגישות,לא? (ל''ת)

    ארמדיל2, 14/11/07 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ישראל באה אל קיצה

    נחשו מי, 14/11/07 15:36

    לא היתה זכות קיום לישראל, ובימים אלו גם האשליה מתפוגגת.
    יאללה לסגור את הבאסטה וללכת הביתה. ישראל אינה בית ליהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    האחריות על הפורעים שמודיעים מראש שהם יפרעו (ל''ת)

    לא צריך, 14/11/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    נגיע נבצע צווים ואם צריך נזיין אתכם

    שרון, 14/11/07 15:34

    הפעם אם לא תכבדו את החוק אנחנו נשבור לכם את הרגליים והידיים עד שתבינו שאתם מתגוררים בתוך מדינת ישראל ויש לכבד את חוקיה ולא תתנהגו כמו ברברים

    הגב לתגובה זו

    • ל-49

      הבוחן, 14/11/07 16:42

      בבקשה לא להשמיץ את הברברים!

      הגב לתגובה זו

    • ואם ירצה השם גם תיכנסו לכלא אח''כ (ל''ת)

      ., 15/11/07 02:14

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    בהעדר מנהיגות יציבה,כל אחד מרשה לעצמו לעשות כרצונו.. חייבים לשלוט ! (ל''ת)

    דודי, 14/11/07 15:34

    הגב לתגובה זו

    • המשטרה גיבורה רק בעמונה נגד עצמנו (ל''ת)

      יאיר נחום טבריא, 14/11/07 15:53

      הגב לתגובה זו

      • מה לעשות?ה''עצמנו'' שעליו אתה מתכוון חלש אופי ומובס!! לכן ניראים כך. (ל''ת)

        דודי, 14/11/07 16:16

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    ל-16 אני כבר לא קונה כלום אצלם...

    אידיאליסט, 14/11/07 15:32

    גם כי אני לא אכנס לישוב ערבי עם משפחתי כי מהכירי אותם מקרוב לא ניתן לצפות מתי הם יתפרצו שוב, פשוט לעשות עליהים חרם כלכלי כל אחד ואחד מאיתנו, לדעתי זה יהווה פתרון ביניים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    פשוט מצחיקים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יעל, 14/11/07 15:32

    לפני כמה שנים בלוד רצו להרוס בית קומת קרקע בלתי חוקי .הביאו את המג''בניקים ,ח''כ היו מהומותו, אבנים. בסוף הרסו את הבית.
    לאחר 3 ימים בקול ענות חלושה הבית ניבנה חזרה ל2 קומות בהדר ובגאון אתם חושבים שהרסו לא עד היום עומד על תילו . בקיצור את היהודים ניתן לגרש ואילו ערבי חס וחלילה שאם תיפול ציפורן .ומי שקורא ''להחזיר '' אדמות לערבים הוא פשוט צבוע מוחלט או שיתרום את ביתו לערבים .

    הגב לתגובה זו

    • יעל 46 אין עלייך (ל''ת)

      יאיר נחום טבריא, 14/11/07 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    שלילת ביטוח לאומי ואזרחות ממסיתים

    אזרח, 14/11/07 15:31

    שלב שני - טרנספר של בוגדים

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מאיימים, אהה?

    קסיוס קליי, 14/11/07 15:30

    פצצות בין הגבות - עבורכם !!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל זה בחימום מטעם הח''כים הערבים (ל''ת)

    אח''כ יתבכיינו, 14/11/07 15:30

    הגב לתגובה זו

    • צעד ראשון-לזרוק את החכי''ם הערבים המסיתים מהכנסת-ומיד להתחיל

      עדינה השרון, 14/11/07 15:53

      לעשות סדר במגזר הערבי. להרוס בתים בלתי חוקיים (טירות וארמונות).לחייב אותם לשלם מיסים כחוק, כפי שכל ישראל-יהודי מחויב לשלם. מס הכנסה, מע''מ, ארנונה, חשמל ומים. הם אינם משלמים אפילו את האגרה בכביש 6. יש להם כל מיני פטנטים להתחמק מהתשלומים. לתחיל להראות להם מאיפוא הדג משתין. להפחיד במקום לפחד. הם זקוקים לנו יותר מאשר אנו זקוקים להם. גם אנחנו יודעים לעשות אינתיפדה, לזרוק אבנים ולחבל להם בכל דבר אפשרי.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    צודקים. למה לשלם על רשיונות וארנונה.. (ל''ת)

    אם אפשר בלי, 14/11/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שמירה על החוק זה לא אופציה מבחינתנו

    כמאל, 14/11/07 15:28

    אין אופציה כזאת בכלל. תבואו להרוס בתים ואנחנו נתקומם עלכם. לשמור על החוק? אישורי בניה? הצחקתם אותי!

    הגב לתגובה זו

    • קצבאות וביטוח לאומי ושויון? הצחקת

      מיקי, 14/11/07 15:51

      אותי, ערבי.
      אתם יודעים לצרוח גזענות, הה?
      לשנוא גיס חמישי ופושעים זה לגיטימי.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    גוש קטיף ויו''ש ללמוד וליישם בדיוק ! (ל''ת)

    עזרה, 14/11/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    סיפוח אום אל פחם לרשות הפלסטינאית

    אבי, 14/11/07 15:28

    לספח עכשו ומיד לא מגיע להם להיות אזרחי מדינת ישראל הם יורקים בצלחת שממנה הם אוכלים .

    הגב לתגובה זו

    • לגרש מסיתים לשטח הפלסטיני (ל''ת)

      מוטי, 14/11/07 15:41

      הגב לתגובה זו

    • אז תצביע ליברמן. זו הדרישה שלו! (ל''ת)

      מיקי, 14/11/07 15:52

      הגב לתגובה זו

      • ליברמן? אתה מתכוון לשר ליברמן?

        צבוע, 14/11/07 16:22

        השר בממשלת אולמרט?

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה לא יאמן

    עומר, 14/11/07 15:26

    זה לא יאמן איך הערבים שולטים פה הם לא משלמים מיסים לאמענין אותם החוק ''ומותר'' להם לאיים ולהסית לאלימות מתי שהם רק רוצים ואחר כך כל השמאלנים מתלוננים ובוכים על כל המתישבים הגיבורים כשבעצם הם היחידים שמגינים עליהם במדינה ההזויה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זה התחיל בפקיעין ,המשיך לראמה ..

    א, 14/11/07 15:25

    ועכשיו זה יגיע לואדי ערה, ככה זה כאשר לא נותנים גיבוי למשטרה ומקימים וועדות חקירה לא לבנייה בלתי חוקית אלה לשוטרים שפועלים נגדה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נכון, צריך לאפשר להם לעשות מה שהם רוצים (ל''ת)

    יעקוב, 14/11/07 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    we need to learn from them a lot (ל''ת)

    steve, 14/11/07 15:25

    הגב לתגובה זו

    • U R right, there are no lefty Arabs (ל''ת)

      Micha, 14/11/07 15:42

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הצרה היא שכולנו יודעים שבסוף ייכנעו להם.... (ל''ת)

    האלימות מנצחת, 14/11/07 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לדבר בועדת אנאפוליס על העברת ואדי ערה לפלסטין

    מירי, 14/11/07 15:23

    בתמורה לסיפוח גוש עציון, מעלה אדומים וגוש מודיעין.

    הגב לתגובה זו

    • 100% (ל''ת)

      ZZZ, 14/11/07 16:50

      הגב לתגובה זו

    • לא את ואדי ערא אלא את תושבי ואדי

      שמשון, 14/11/07 22:24

      ערא ולא לפלסטין אלא לניו זילנד כמה שיותר רחוק יותר טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הגיע הזמן די

    אורן, 14/11/07 15:22

    די!!!
    די לאיומים ולהפחדות וההתרסות ..
    די לבניה הלא חוקית והמפוארת שרק בית אחד אצלם יכול להכיל משפחות שלמות .ומי לוקח להם את הכסף ..אם לא המועצות והמסיתים המושחתים .לפרק אותם מהביריונות ולהוריד את ערביי ישראל מהעץ.משטרה צאי לדרך חזק ואמץ

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יהודי כן ערבי לא

    חנן, 14/11/07 15:22

    בס''ד
    אם להיהודים הורסים בתים ומגרשים אותם מיבתהם אין שום סיבה בעולם שלא יעשה זואת לערבי ,מדינה מתוקנת לא צריכה להיבהל מאיומים .

    הגב לתגובה זו

    • מה קורה לך? החוקים של היאהוד, רק ליאהוד.

      אחמד, 14/11/07 15:47

      לנו מותר לבנות בארצנו, היכן שנרצה.

      הגב לתגובה זו

      • אל תדאג יא אחמד

        מוסטפא, 14/11/07 22:22

        יבוא היום כמו שאומרת התורה שכל חבריך יחרבנו במכנסייםמרוב פחד. זוהי לא ארצך אלא ארץ היהודים מקומך בערב הסעודית שם תשתה נפט כל ימי חייך אמן.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    מגיע לנו ! (ל''ת)

    שיבולת, 14/11/07 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זה לא בולשיט,המדינה מחרבנת במכנסיים

    פין חס, 14/11/07 15:21

    יותר חזקים מאולמרט ודיכטר לא הצליחו,אז דווקא שני הלוזרים האלה?
    הם מחרבנים במכנסיים מזעמם של הערבים.

    הגב לתגובה זו

    • ככה זה כשמקימים ועדות חקירה נגד

      מיקי, 14/11/07 15:56

      המשטרה כשחוסלו 13 ערבים באינתיפאדה של אוקטובר 2000.
      וככה זה כשמקימים ועדת חקירה על אלימות שוטרים, כשבפקיעין עשו להם אמבוש, עם אלות ורימוני רסס גנובים מצה''ל, ועשו פוגרום בבתים של יהודים.
      צריך להרשות למשטרה להשתמש באש חיה כשמדובר בערבים. מספיק לראות את עשרות אלפי הג'וקים האלה שבאים לשמוע את נאומי ההסתה של השייך ראיד סאלח, כדי להבין שהם סכנת מוות אמיתית לגבינו.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני מאוד מקווה שיהרסו את הבתים הלא חוקיים (ל''ת)

    שלא יאיימו, 14/11/07 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הם מאיימים ברצח?או לכלוא אותם או לרסס אותם..על גופתי המתה עלק (ל''ת)

    חפשו מדינה אחרת, 14/11/07 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כך היו צריכים לעשות מפוני הגוש (ל''ת)

    כל הכבוד להם, 14/11/07 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הממ...אפשר שבאמת תמותו תוך כדי:)? (ל''ת)

    אני דוקא רציני, 14/11/07 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש לתת להם את המשולש! רמלה, לוד, חיפה, יפו ועכו! (ל''ת)

    ואז יהיה שקט, 14/11/07 15:19

    הגב לתגובה זו

    • צריך לתת להם מכות! זה מה שצריך! ואם לא אז להחזיר להם את ת''א! (ל''ת)

      רועי, 14/11/07 16:01

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אנחנו צריכים להתיחס לחיות בהתאם!! (ל''ת)

    ערבים, 14/11/07 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ככל שנדחה את הטיפול היסודי בערביי ישראל זה יתנקם בנו!

    מרצה שובת, 14/11/07 15:18

    אנחנו מפחדים לטפל בהם בהפרות הסדר, בבנייה הבלתי חוקית, בגנבות רכוש ורכב, ועוד ועוד!
    יש להיכנס בהם ולחסל אחת ולתמיד את האיום הזה לאינתיפאדה!
    לטפל בהם כמו שהיו מטפלים בכל מדינת חוק מערבית נאורה!!!! אם צריך גם אם נשק חם!
    הם מסכנים את שלום הציבור וקוראים תיגר על מדינה מתוקנת!!!
    זה בלתי ניסבל!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לשבור להם את כל העצמות בגוף ולגרש אותם מהארץ זה מה שצריך לעשות

    אליהו, 14/11/07 15:16

    לחוצפנים המתועבים האלה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    די!

    נדב, 14/11/07 15:15

    ערבים יקרים, אתם לא מעל החוק במדינה הזו. אם החוק לא מתאים לכם- תשנו אותו, או שפשוט תלכו מכאן. הבחירה היא שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לשבור להם את כל העצמות בגוף ולגרש אותם מהארץ זה מה שצריך לעשות

    אליהו, 14/11/07 15:15

    לחוצפנים המתועבים האלה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הריסות בודי-ערה

    ראובן, 14/11/07 15:15

    אין צורך להרוס ולהכנס לעימות.
    יש לקנוס כל בונה/מקים מבנה סכום גבוהה. אם לא ישלם תוך 30 יום יש לבצע מאסר.
    כך נחסוך בעימותים מיותרים.
    גם תשלום הקנס היא עם תנאי שהמבנה ייהרס ע''י בעליו תוך פרק זמן מסויים. אם ההריסה לא תבוצע הקנס הבא יהיה בכפולות.

    הגב לתגובה זו

    • ואיך לדעתך יגבו את הקנס? אם המשטרה

      מיקי, 14/11/07 15:59

      תיכנס ל''טריטוריה המוסלמית'' של הכפר - החיות יתקיפו אותם בבקבוקי תבערה ומכל הבא ליד, ולמשטרה שלנו אסור להשתמש בנשק כנגד ערבים. כה אמר השמאל החולני.

      הגב לתגובה זו

    • ראיתה מה קרה שבאו לעצור אותם (ל''ת)

      א, 14/11/07 16:01

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא לפחד מאיומים !!! להיכנס עד הסוף !!!! (ל''ת)

    תומר, 14/11/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אף אחד בואדי לא יתן לזה יד בגלל

    אחד שיודע, 14/11/07 15:14

    אף אחד בואדי לא יתן לזה יד בגלל שבפעם הקודמת לקח להם שנים להתאושש כלכלית, הפעם היהודים לא יחזרו לקנות בואדי במקרה של התפרצות נוספת.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת שמדובר בערבים? לא שוויצרים (ל''ת)

      מיכה, 14/11/07 15:38

      הגב לתגובה זו

    • מי שחזר לקנות שם הוא בוגד

      EEE, 14/11/07 16:48

      אסור לתמוך בהם כלכלית

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    להרוס את הבתי על ראשם של המחבלים! יפי נפש נמאסתם (ל''ת)

    just me, 14/11/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הערבים השתלטו על לוד היהודים בורחים (ל''ת)

    מנשה, 14/11/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש לאכוף את החוק על הערבים!!

    יקוב הדין את, 14/11/07 15:11

    מדינת חוק צריכה לאכוף את החוק לא רק על אזרחיה היהודים, אלא גם על הערבים, בכל נושא , ובכל עניין, הריסת בנייה לא חוקית!
    גביית חובות,!
    גביית מיסים,!
    לנוכח האיומים , ולנוכח מה שקרה בפקיעין, המדינה עומדת בפני מבחן, שאם לא ייגמר בניצחון מוחלט וברור /של החוק והמדינה על הפורעים הערבים, יגרום לאנרכיה מוחלטת,! לקריסה טוטאלית!!

    הגב לתגובה זו

    • זו רק ההתחלה

      מומי, 14/11/07 15:25

      אנחנו עם בלי שכל....בכל מקום בעולם היו הורסים ומחייבים את הפושע....פה אם אתה ערבי הכל מותר לך.....אנו קרובים לסוף המשחק!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    טוב מאד! תעשו אינתיפאדה! (ל''ת)

    ר, 14/11/07 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא רק להרוס להרוס עליהם את הבתים חוצפנים הנה תוצאה ישירה של השמאל (ל''ת)

    סוד מדינה, 14/11/07 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לרסס אותם מהאוויר

    יצאק, 14/11/07 15:11

    בדלק, ולקרא לי , אני מביא את הגפרורים, רק ככה אפשר להתמודד עם טרמיטים ערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עכשיו מבינים למה צריך להעביר את ואדי ערה והמשולש לפלסטינים?

    שמי, 14/11/07 15:10

    שיחיו במדינה שמתאימה להם מנטלית.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד. ליברמן צודק לחלוטין!

      ירום, 14/11/07 15:21

      להחליף שטחים עם הפלסטינאים. למדינה הפלסטינית יתווספו שטחי המשולש, ואדי ערה והשכונות הערביות בירושלים, על כל מאות אלפי תושביהם הערבים, ולמדינת ישראל יתווספו שטחי אריאל, הבקעה, חלקי ירושלים המיושבים ביהודים וגוש עציון. רק הפרדה בין האוכלוסיה היהודית לערבית תביא לשקט לבסוף.

      הגב לתגובה זו

      • ליברמן הוא דמגוג ומושחת, רק גנדי ידע !

        זיגי, 14/11/07 16:22

        איך פותרים את הבעיה איתם,!
        כאשר יבינו זאת כולם כאן , זה יהיה כניראה מאוחר מדי,! והרעיונות של ליברמן הם דמגוגיה שאי אפשר בכלל ליישם אותה,!

        הגב לתגובה זו

    • מסכים (ל''ת)

      דני, 14/11/07 15:21

      הגב לתגובה זו

    • וואדי ערה

      מומי, 14/11/07 15:26

      פתרון טוב!

      הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ! לא להעביר להם כלום!

      שעון החול, 14/11/07 16:12

      מי שלא נאמן למדינה, מקיים את חוקיה, ולא ממלא אחר חובותיו האזרחיות, שיילך למקום אחר.
      אבל המדינה כאן נמיצאת בתהליך התפוררות, ולכן לא רוצים להתעמת איתם, אבל סך הכל דוחים את העימות שיבוא וככל שהזמן עובר הוא יהיה הרבה יותר חריף וקטלני,!

      הגב לתגובה זו

    • יהודי פחדן - צריך לגרש אותם ולא להחליף שטחים (ל''ת)

      ישראל ישראלי, 14/11/07 16:13

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    משטרה של פחדנים

    מוטי, 14/11/07 15:10

    הייתם גברים על ילדים בעמונה ואין לכם ביצים מול כמה ערבושים, דיכטר תתפטר, יה נמושה פחדנית.

    הגב לתגובה זו

    • צודק אחי!!!

      דרור, 14/11/07 15:20

      קל להרביץ למלח הארץ מאשר לאוייב צמא דם!

      הגב לתגובה זו

    • להזכירך שבאינתיפאדה של ערביי ישראל

      מיקי, 14/11/07 16:08

      באוקטובר 2000, כשהמשטרה חיסלה 13 נבלות פורעי חוק ערבים, כל השמאלנים בארץ דרשו ועדת חקירה נגד...המשטרה.
      וגם אחרי הפוגרום בפקיעין משום מה חוקרים את המשטרה, ולא את המחבלים רעולי הפנים, שעשו אמבוש למשטרה עם אלות, מוטות ברזל ורימוני רסס גנובים מצה''ל, ששרפו בתי יהודים, וחטפו שוטרת.
      הקאפואים השמאלנים מובילים את המדינה כולה לשואה שניה.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    חוק זה חוק................

    אלכס, 14/11/07 15:09

    גם לי הרסו 2 חדרים שבניתי ללא רשיון.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עוד פעם אתו סיפור נודע . (ל''ת)

    פקק תנועה, 14/11/07 15:09

    הגב לתגובה זו

    • עוד פעם אותו ספור ידוע!

      פקק, תנועה, 14/11/07 18:53

      ולא הספקתי להיות מגיב 1

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מאיימים במרד? שוב?

    גיגי, 14/11/07 15:09

    הפעם לא יהיו לכם 13 הרוגים.
    יהיו לכם 13,000 הרוגים.
    כשאסור לירות כדורי גומי - יורים כדורים חיים.

    ראו הוזהרתם.

    הגב לתגובה זו

    • רק תזכור לגבות את המשטרה כשזה

      מיקי, 14/11/07 16:09

      יקרה, והלואי שזה כבר יקרה.
      עם ערבים אסור להפגין חולשה וותרנות.

      הגב לתגובה זו

      • אני מגבה את כל מי שימנע את המרד הערבי הזה (ל''ת)

        VV, 14/11/07 16:47

        הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי (ל''ת)

      ערבי, 14/11/07 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא רשום למה הממשלה רוצה להרוס א הבתים... (ל''ת)

    PUBES, 14/11/07 15:09

    הגב לתגובה זו

    • בנייה לא חוקית

      V, 14/11/07 16:46

      זה ברור מאליו

      הגב לתגובה זו

      • אבל רק 15 בתים??זה נשמע מעט מדי... (ל''ת)

        אלון, 14/11/07 18:23

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    להרוס גם תמורת אבדות ישראלים

    יורם, 14/11/07 15:07

    ערבים חוצפנים . יהרסו לכם ואתם תישבו משקט יבוגדים

    הגב לתגובה זו

    • אבדות אבל לא מצידך הא יא גיבור על מקלדת

      יוני, 14/11/07 15:21

      בטח אפילו בצבא לא שירתת, העיקר אין בעיות שיהיו אבדות, בטח אם תקבל אבן בזגוגית של האוטו תעשה במכנסיים ותמרר כמו תינוק שלקחו לו צעצוע.

      הגב לתגובה זו

    • צריך לקיים את החוק בכל מחיר, אחרת אפשר לסגור את המדינה

      אלון, 14/11/07 15:57

      לא ייתכן שחבורת פושעים תאיים ברצח, והממשלה תתקפל ולא תקיים את החוק.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    עוד סיבה לסיים את הכיבוש הערבי על כל א''י (ל''ת)

    סיום הכיבוש, 14/11/07 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מצויין הזמנות פז להעביר את הגייס החמישי לעזה (ל''ת)

    שי, 14/11/07 15:05

    הגב לתגובה זו

    • קדימה תתגייס למשימה - ואני אחריך עם הרבה שותפים ! (ל''ת)

      כהנא צדק, 14/11/07 17:59

      הגב לתגובה זו