• 119.

    כךבשביל עוד 4 שנים הכלבים ממפלגת העבודה יגמרו את ישראל

    לשחרר יגאל עמיר, 14/11/07 18:07

    בבוגדים צריך ירות כמו בכלבים

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    איפה מגיני החוק והשיוויון, הכלבים של מרץ עכשיו? (ל''ת)

    יחי כך, 14/11/07 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ישראל המדינה היחידה בעולם ששגריר של עם אחר יושב בממשלת המדינה ! (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 14/11/07 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    ערבי נשאר ערבי...שקרן..תחבולן...בוגדני...מסוכן. (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 14/11/07 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    לסלק את סוכן האיסלם בממשלה מייד !!!!

    א.ב.ס.ט, 14/11/07 17:23

    מתי תיפול ממשלת הזדון של שמואלמרט....
    ממשלה זו היא סכנה לעתיד המדינה...השר הערבי מוכר את הגולן לסוריה ועכשיו משתלט על הר הבית...
    צריך לגרשו מייד מהממשלה הכושלת !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    לאנשים הרעים: מה לא נכון בדברי מג'אדלה? האם הר הבית בידינו?

    אפרים, 14/11/07 17:07

    לצערי, אם משה דיין היה יהודי בנוסף להיות ישראלי - אז הוא לא היה מוסר את הר הבית לוואקף המוסלמי.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    הבוגדנות הפלשתינאית מרימה ראש,והשלטון היהודי,כולל האופוזיציה

    דרור מרמת גן, 14/11/07 17:01

    ''הימנית'' ממשיכים להתרפס לאוייב הפנימי, ממש כמו לפני זה החיצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    להחזיר את הערבי לכפרו לפני שיעשה נזק! (ל''ת)

    אחמד, 14/11/07 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    זה מה שהוריש לנו עמיר פרץ

    שמעון אמסלם, 14/11/07 14:31

    לתפארת מדינת ישראל ומסיבות נפנופי הידיים.

    עמיר פרץ הוא בושה למפלגת העבודה ונזק מתמשך למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפה למדינה ישראל

      יוסף סגל יוסקה, 14/11/07 17:27

      יש להעיף מיד את השר מג''טדללה מתפקידו. זו מדינה מפגרת שמשאירה שר כזה על מקומו.
      בושו לכם אדוני ראש הממשלה

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    וזה עוד הח''כ הערבי המתון ביותר בכנסת

    לא נשבעת אמונים, 14/11/07 13:36

    כמובן שיש קיצונים ממנו וגרועים ממנו, אך ידע כל בוחר שלו ששלח לכנסת אדם שחוקי מדינת ישראל לא תקפים לגביו במקומות מסוימים.

    וידע ראש הממשלה שמינה אותו כשר, שמינה שר בעירבון מוגבל, כי לעיתים נאמנותו לא תהיה למדינה.

    וידע היועץ המשפטי לממשלה שיש להעביר שר כזה מתפקידו בשל התבטאות זו, ולא חלילה בשל תפקודו המושלם בקידום התרבות הישראלית (מצב התיאטראות למשל), המדע (בריחת מוחות, אין מחקרים) והספורט (אלימות, השגים, תשתיות) אלא בשל התבטאות זו.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הגיע הזמן כי כבוד השר מג'דרה

    זמבי, 14/11/07 12:48

    יעסוק בתחומי משרדו ויתבטא כך , האיש מונה לשר בישראל ומשכורתו משולמת מכספי המיסים שאני משלם למדינה , באם הוא מוסלמי קודם ושר בממשלה בעדיפות אחרונה אז אולי הגיע הזמן כי יראו לכבוד השר את הדלת החוצה , הגיע הזמן כי כבוד השר יתיחס ויעשה מעשה למתרחש באולמות הספורט שזה עיסוקו ולא ישב ויפטפט על נושאים כנגד המדינה שאותה הוא אמור ליצג ועל זה הוא מקבל שכר .

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ה''נכבה''-תמיר,''אל אקצה''-מג'אדללה בן גוריון מתהפך בקברו... (ל''ת)

    מפלגת ה''אבודה'', 14/11/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    איך הפתגם אומר? היינו כחולמים.

    גא, 14/11/07 12:16

    לא די שעמיר פרץ מינה שר ערבי, את מג'דלה כדי למצוא חן בעיני הערבים, למרות שזה לא ממש הועיל לו לפרץ.
    ועכשיו רואים שהשרים מצהירים קבל עם ועולם כי נאמנותם היא לדת ולא למדינה !
    למה הערבים נלחמים כל כך על ירושלים ? הרי בזמן תפילתם הם מפנים את גבם לירושלים, זה רק מראה כמה צביעות יש כאן, מה לערבים ולירושלים ? הרי בקוראן לא מוזכרת אפילו פעם אחת, לי נראה שכל מלחמת הערבים על ירושלים זה רק כדי שהיהודים לא יבנו את בית המקדש השלישי, ועובדה היא שהערבים כל הזמן מתנגדים לארכיאולגים שחופרים במקום, כדי שלא יתגלו ממצאים יהודיים במקום
    וההוכחות יהו מוצקות יותר, הרי עד עכשיו בכל החפרות שהיו התגלו אך ורק ממצאים יהודיים ולא התגלה אף ממצא ערבי, לכן הם בכוח רוצים להילחם בנו ויהי מה, כי מבחינתם המטרה מקדשת את האמצעים.
    יש לי עצה לשר מג'דלה, פשוט שילך לעזה ונראה אותו מקבל את אותו חופש שיש לו כאן בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    שרים מוסלמים לא צריכים להיות בכנסת ובממשלת מדינת ישראל!!!!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 14/11/07 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    זה מה שקורה שדת מכתיבה (ל''ת)

    התנהלות, 14/11/07 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ירושליים מוזכרת אין ספור פעמים בתנ''ך ולא בקוראן !

    די עם השטויות, 14/11/07 11:41

    חוץ מזה ירושליים זה המקום הכי קדוש ליהודים ורק ה3 למוסלמים.תנסו לבקש ממוסלמים לותר על מטר אחד ממכה והם יהיו מוכנים לצאת למלחמת עולם ולהקריב מיליונים !.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    במצרים או סעודיה יש מקום שהחוק הסעודי או המצרי לא חלים בו?

    כנ''ל הר הבית, 14/11/07 11:40

    הויכוח המדיני/ריבוני בין ישראל לפלסטינים-עניין אחר.

    ואם (תיאורטית)הר הבית יעבור לידי ריבונות פלסט'- הר הבית יהיה מחוץ לחוק הפלסטיני??

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    יש לפטרו מיד..זאת הסתה מוצהרת.. (ל''ת)

    אריה, 14/11/07 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    חבל שאצלנו זה לא כ''כ ברור

    אייל כהן, 14/11/07 10:57

    שיהודים צריכים להיות נאמנים קודם כל לדתם ועמם כמו שמג'אדלה הערבי מרשה לעצמו להכריז בראש חוצות בגאווה (ואולי גם בצדק).
    כמובן, שכמו שכבר צריך להיות ברור כבר מזמן לאור מהומות הערבים השונות שהערבים לא היו ולא יהיה נאמנים לישראל כמדינה יהודית ואי לכך צריך להסיק את המסקנות המתבקשות מאליהן.
    כל ה''נאורות'' הזאת של אפליה מקדמת של ערבים לא רק שלא תוכיח את עצמה בסופו של יום אלא תגרור עוד איומים מעין זה של מינוי שר ערבי במדינה יהודית.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    תקדים קפריסין

    משה מ,,,, 14/11/07 10:31

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הצפוני של האי והטורקים לצדו הדרומי של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית . למגיבים: אכן נכון שזה כמעט בלתי אפשרי

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב-אך חפש מנהיג אחד אצלינו שיקום ויכריז על כך............... (ל''ת)

      עדינה השרון, 14/11/07 12:11

      הגב לתגובה זו

      • אל דאגה,אני עומד לרוץ לממשלה והכל ישתנה (ל''ת)

        אביב, 14/11/07 13:05

        הגב לתגובה זו

  • 99.

    אם אלו דעותיו מה הוא מחפש בממשלה ציונית? (ל''ת)

    דב בינדר, 14/11/07 09:40

    הגב לתגובה זו

    • הוא בא לחבל במדינה. מה לא ברור?

      פרד, 14/11/07 10:07

      אני גם לא מתפלא על ראש הממשלה שלא מפטר אותו ואף לא קורא לו לסדר. אבל מג'דלה, הוא עושה את מלאכתו נאמנה.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    חוקי ישראל לא חלים על מג'דלה (ל''ת)

    יהודי פשוט, 14/11/07 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מה אתם מתפלאים, מוסלמים תמיד יישארו נאמנים אך ורק לעצמם כל העולם

    תום, 14/11/07 08:49

    תראו מה קורה בכל מקום שיש בו מוסלמים עולם המערבי, יש ניכור ושנאה למערב, ואחרי זה הם לא מבינים למה אף אחד לא רוצה אותם.
    חבורה של טרוריסטים צבועים שעוד מעים להתבכיין על כך שמפריעים להם להשמיד את העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    יגאל כהן זלמן הפנסיונר מהארץ

    חחחחחחחחחחחחחחח, 14/11/07 08:47

    צפציפית מוואלה מופיעים בסרט ערוץ 8.
    בכדי לראותם כנסו לגוגל רשמו
    עמנאול הלפרין זלמן הפנסיונר והכתבה תופיעה.

    לא ייאמן

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    גם ליהודים מותר להתפלל בהר הבית

    גרשון, 14/11/07 08:46

    אין סיבה בעולם שרק למוסלמים תהיה שם שליטה. זה מקום קדוש לכולם.

    שמאלהים צבועים - איפה חופש הדת והמצפון שאתם כל פעם מנפנפים בו כדי לעצבן את החרדים והמתנחלים? איפה הכבוד לשלטון החוק?

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    וזה עוד שר המדע והתרבות ...

    ירון, 14/11/07 08:39

    שר שלא מכיר במדינה שלנו כמדינה יהודית. שר שאומר שהוא קודם כל מחוייב לאיסלם (שכידוע נמצא כרגע במלחמה איתנו).

    חלם. פשוט חלם.
    מה חשבת לעצמך מר אולמרט? למכור את מדינת ישראל עבור כמה קולות?

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    פרשת מיזרח ירושליים נוצרה

    פקק תנועה, 14/11/07 08:34

    כתוצאה מטעות בשיקול הדעת .של מנהיגות ישראל .במילחמת העצמאות ב48 .ועכשיו עם ישראל משלם ביוקר רב על טעות מדינית זו .שהיא גם טעות גאוגרפית וביטחונית .וכמובן גם כלכלית .

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מי שרוצה לראות את יגלא כהן שיכנס

    צפציפית, 14/11/07 08:21

    לגוגל וירשום עמנואל הלפרין זלמן הפנסיונר.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    זה מה שמחכה לישראל כמדינת כל אזרחיה (ל''ת)

    הרס הבית היהודי, 14/11/07 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    רק בישראל הוא יכול לדבר כך, בושה שיראה לי פסוק אחד בקוראן שכתוב על

    צפוני, 14/11/07 07:32

    כול מוסלמי שבקיא בקוראן יודע שאין ולו חצי מילה על ירושלים מהיכן היא קדושה לכם, או שזה עוד מזימה של המוסלמים להפצתו בעולם

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מינוי של פרץ... אין מה להוסיף (ל''ת)

    נאמנות לג'יהאד, 14/11/07 07:11

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    כל הכבוד ותודה

    אריה, 14/11/07 06:29

    לא אחת אנו זקוקים לתזכורת ולכן תודתי לך ותפילתי שכל חברי הכנסת והשרים ששכחו מי הם .מה הם .מי בחר בהם ולמה .ובכן להזכירם הם קודם יהודים ומכאן מחויבותם לדתם לתורת ישראל לעם ישראל לארץ ישראל והכרה נחרצת בנקודות אלה היא המפתח להצלחה במילוי תפקידם של ניבחרנו.ולחכ אלדד תלמד אל תכעס פשוט תקן לחם את כבוד כור מחצבתך תורתנו הקדושה .

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    חחח שיספר לי על ה''סורה'' של חוקה באיסלם (ל''ת)

    Zach, 14/11/07 06:28

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    במסגרת מלחמתה באוייב , מינתה ישראל שר מטעם החמאס . (ל''ת)

    אולמרט,אתה ענק., 14/11/07 05:59

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    !!!חמאסניק בממשלה (ל''ת)

    סאל מיל, 14/11/07 05:09

    הגב לתגובה זו

    • נכון, ליברמן מזכיר לפעמים את קיצוני החמאס אבל לא צריך להגזים ;) (ל''ת)

      ., 14/11/07 05:19

      הגב לתגובה זו

      • סמולן קטן - אולי תענה לענין?

        ירון, 14/11/07 08:41

        סמולן קטן - אולי תענה לענין?
        סמולן מתנשא - אולי תפסיק לשנות נושא?
        סמולן שכמותך - זו גם המדינה שלך.
        סמולן - תפסיק לתמוך בערבים רק כי זה מעצבן את הדתיים.

        הגב לתגובה זו

        • ת'אמת - שיר נחמד. עניתי לך כבר בתגובה 80, לא יודע אם פרסמו כבר :) (ל''ת)

          ..., 14/11/07 08:48

          הגב לתגובה זו

  • 84.

    מדוע ישראל התנגדה כל השנים למנות ערבי לשר או חבר בוועדת חוץ ובטחון (ל''ת)

    עכשיו מובן, 14/11/07 04:09

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אשמים במינוי שר עוכר ישראל זה היה צפוי דיעותיו ידועות (ל''ת)

    אולמרט ופרץ, 14/11/07 04:08

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    יצא המרצע מין השק'' התגלה פרצופו האמיתי של החבר של פרץ (ל''ת)

    י סאל מיל, 14/11/07 04:03

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    גזעני

    אוהד, 14/11/07 02:14

    האם באמריקה היה שר אומר''קודם כל יהודי או מוסלמי''ולא טס מייד ועומד למשפט על חוסר נאמנות למה שנשבע ביום שנבחר על ידי פוליטיקאים מושחתים שהטימטום של האדם הזה כל כך ברורתשפתו דלהתואם היה צריך להבחר למכרזתלא בטוח שהיה חייט שתופר לו חליפת מיניסטר ועוד לשר התרבות,הספורט וליקוקי תחת למגזר שהוא לא מייצג ?????? אם היה יהודי,ליברמן,אוצר שהוא קודם רוסי ואחר כך יהודי,ואי ואי איך השמאל הצבוע עם בעיתונות וטומי לפיד,החבר של זה שזה מקום עבודתו,ההוא שבתאונה טרגית ''נבחר''לכבות אחרון את האור''.בושה וחומר למחשבה,אם יש כאלו שעדיין חושבים ולא סופרים מליונים להם ולבני משפחתם ל 10 דורןת.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אויב המדינה

    eric, 14/11/07 01:23

    רק במדינת ישראל יש אויבים בשלטון
    והעם הטיפש הזה מוכן לקבל אותם במקום להרוג אותם

    הגב לתגובה זו

    • ואת זה אמר הציוני הגדול שגר בארה''ב ולא בישראל... (ל''ת)

      בוח, 14/11/07 03:27

      הגב לתגובה זו

      • maybe Eric is fed up with Israeli stupidity

        Dan, 14/11/07 05:06

        If you want to win your war against the arabs and the Islam, you have to play bold. Stop taking all this bullshit from the Israeli Arabs who wish you all dead.

        הגב לתגובה זו

        • עוד עצה מציוני דגול.... (ל''ת)

          בוח, 14/11/07 05:14

          הגב לתגובה זו

          • סמולן קטן - אולי תענה לענין?

            ירון, 14/11/07 08:10

            סמולן קטן - אולי תענה לענין?
            סמולן מתנשא - אולי תפסיק לשנות נושא?
            סמולן שכמותך - זו גם המדינה שלך.
            סמולן - תפסיק לתמוך בערבים רק כי זה מעצבן את הדתיים.

            הגב לתגובה זו

  • 79.

    ג'אדללה ופרץ הם תחלואיי החברה המודרנית.

    עוגב בתנוחה, 14/11/07 01:07

    עוד ליפניי הנקבה [1947] נישאו בניי מישפחות פרץ ומאג'ללה בין בניי דודים......
    גנטית הם נחותים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח גם אוכל ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      ,בריוורס, 14/11/07 03:35

      אצלכם גם היו נישואי תערובת בגלל זה אתם איטלרים קטנים

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    קודם כל מוסלמי

    צברי אחד מהעם, 14/11/07 01:06

    וכך הוא בחר.
    אם כך,
    הוא אינו אובייקטיבי ולכן
    הוא חייב להיתפטר או שאנו חייבים לפטר אותו ומייד.
    הוא לא ראוי לשבת על כיסא שר,
    ועוד שר במדינת ישראל.......
    אשר עדיין הרוב הוא יהודי...............

    אירו דיסני ..........צחוק הגורל..............

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לפי הדת היהודית אסור למוסלמי להיות בהר (ל''ת)

    אשר, 14/11/07 01:00

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לפי הדת היהודית אסור למוסלמי להיות בהר (ל''ת)

    אשר, 14/11/07 01:00

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ONLY WEAK AND WICKED JEWS (SHKENAZIM) LET THAT HAPPEN (ל''ת)

    meir yaeir, 14/11/07 00:51

    הגב לתגובה זו

    • ONLY WEAK AND WICKED JEWS LIVE IN USA AND NOT IN ISRAEL (ל''ת)

      יוג, 14/11/07 03:25

      הגב לתגובה זו

      • ONLY SMART JEWS THAT HATE PREJUDICE LIVE IN THE U S A

        MEIR YAEIR, 14/11/07 03:57

        I LEFT ISRAEL BECUSE OF YOUR PREJUDICE ...JEWS THAT CAME OUT OF HITLER OVEN CALL OTHER JEWS SHVARTS A CHAYEA...REMEMBER THE ONE THAT SAID I HATE ARABS BECUSE THEY LOOK LIKE SFARADIM....SO EAT THE SHIT THAT YOU COOK.......... I LOVE IT HERE

        הגב לתגובה זו

        • תרשה לי להגיב בעברית

          יוג 2, 14/11/07 04:20

          אני גם ספרדי במוצאי, אז מה? מסכים איתך שיש פה גזענות: כלפי מזרחים, כלפי אתיופים, כלפי ערבים.
          זה במיוחד בולט בטוקבקים כמו זה אבל גם בחיים האמיתיים, לצערנו.
          נדמה לי שאתה, במקום להבין שגזענות זה דבר רע, לא משנה כלפי מי היא מופנית, הפכת בעצמך לגזען כלפי אשכנזים/יהודים ישראלים/ערבים. חבל.
          (ואגב, אני לא באמת מבקר אותך על זה שעברת לארה''ב, זאת זכותך המלאה. רק את ההערה הגזענית שלך על ''יהודים חלשים ומרושעים''.

          הגב לתגובה זו

  • 74.

    בושה למדינה שמינתה שר עוין מוסלמי

    לודר בזירה, 14/11/07 00:46

    שמעביר סודות מדינה לאויב, ואחר כך ראש הממשלה הטמבל! מגרד את הראש כתמה, ושואל את חוקריו היכן טעה כביכול, ומבטיח שילמד מהטעיות
    וחוזר על הטעות במינוי אחר של תושב עוין שאין הדעת סובלת למשרד רגיש. והפטרונים יחפשו פתרנות.

    הגב לתגובה זו

    • אבל זה השר הערבי הראשון אז מה אתה מקשקש (ל''ת)

      אמירה בוזגלו, 14/11/07 03:29

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    בושה למדינה שמינתה שר עוין מוסלמי

    לודר בזירה, 14/11/07 00:46

    שמעביר סודות מדינה לאויב, ואחר כך ראש הממשלה הטמבל! מגרד את הראש כתמה, ושואל את חוקריו היכן טעה כביכול, ומבטיח שילמד מהטעיות
    וחוזר על הטעות במינוי אחר של תושב עוין שאין הדעת סובלת למשרד רגיש. והפטרונים יחפשו פתרנות.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    בושה למדינה שמינתה שר עוין מוסלמי

    לודר בזירה, 14/11/07 00:45

    שמעביר סודות מדינה לאויב, ואחר כך ראש הממשלה הטמבל! מגרד את הראש כתמה, ושואל את חוקריו היכן טעה כביכול, ומבטיח שילמד מהטעיות
    וחוזר על הטעות במינוי אחר של תושב עוין שאין הדעת סובלת למשרד רגיש. והפטרונים יחפשו פתרנות.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מן הסתם הוא לא היה מתנגד לריבונות מוסלמית (ל''ת)

    בהר הבית, 14/11/07 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    יש לו פנים של מחבל למוסלמי הזה

    אילן, 14/11/07 00:38

    ואתם שבחרתם בו הלואי שתאכלו כמה שיותר חרה מהם, מגיע לכם!

    הגב לתגובה זו

    • גם לחצי מהיהודים בארץ יש ''פנים של מחבל'', אז מה? (ל''ת)

      ג'ימס בראון, 14/11/07 03:31

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    ועושים רעש מחופש הביטוי של אוהדי בית''ר

    סוף הישראליות, 14/11/07 00:37

    שר בממשלה שאומר דברים כאלה ראוי לתגובות כפי שאוהדי בית''ר קיבלו כשהביעו את עמדתם הטקס האזכרה של רבין.
    השר בוגד ופוגע ברוב תושבי ישראל

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? איך הר הבית קשור לדת רבין? (ל''ת)

      פגיעה ברגשות, 14/11/07 01:25

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    אני מבקש הבהרה מכבוד השר: מהו הלאום שלך???

    יש-רע-אל, 14/11/07 00:32

    ציטוט: ''...יגבר אצלי השיקול של הדת שלי והלאום שלי''''

    מכיוון שאם הלאום שלך סותר את קיומה של המדינה אותה נשבעת לשרת, עליך להתפטר מייד.

    וכולנו יודעים את התשובה לא כן ?!!!!

    מדינת חלם, נמאס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    עוד נתחרט שלא עצרנו את אלדד מעצר מונע.

    יגאל כהן, 14/11/07 00:26

    הנבל משסה בנו ובפלשתינאים את העשבים השוטים שגידלו חבריו בגוש עזה.
    הוא יביא לרצח ראש ממשלה.
    והוא לא מפסיק לחרחר מלחמת דתות עם מליארד וחצי מוסלמים.
    הוא מסוכן לא פחות מביבי.
    הוא נביאם של אפורי התחת.
    חומץ בן יין.

    הגב לתגובה זו

    • והנה קופץ לו עוד שמאלן עם תסמונת גלותית

      יש-רע-אל, 14/11/07 05:49

      שמעדיף ללקק תחת מוסלמי ולהתנצל על עצם קיומו במדינה משלו.
      העשבים השוטים הם אנשים כמוך אשר עדיין מאמינים בשלום עם אסופה של אנשים אשר רוצים יותר מכל דבר אחר לראות אותך שוחה בים.

      אתה וחבריך לאידיאולוגיה הפטליסטית הזאת גוררים עם שלם לשואה מס' 2. כל התחלואות של החברה שלנו כיום אינם נובעים מהכיבוש (הסיסמא הנצחית שלכם- הכיבוש משחית) להיפך בגלל שכל המאמצים המדיניים מופנים כלפי חוץ - שלום עם חיות אדם (להלן אולמרט ומשבר החינוך).
      דוגמא נוספת לכך היא המשטרה המודה שכיום (לאחר התגברות הטירור - בגלל כל אותן שיחות שלום שלא תרמו לנו דבר מלבד צער וכאב) ישנה יוקרה רבה יותר (דהיינו חשיפה עיתונאית) לתפיסת טירוריסטים מאשר טיפול באנסים, רוצחים ושאר החולירות בחברה הישראלית.
      השמאל הרס והורס את המדינה וחצופים כמוך קופצים כל פעם ש''מתנחל'' חושף את הקלפים שלכם (חביבי, אתם לא מחזיקים שום אס בחפיסה, כל הקלפים הגבוהים נמצאים לצערי אצל חבריך).

      פעם בימי רבין אכן האמנתי שניתן וצריך להגיע לשלום, אך המציאות פקחה את עיני.
      ועוד דבר - רבין היה ראש הממשלה של העם ולא של השמאל, אז הפסיקו לנכס את זכרו מנוולים ולהשתמש בכל מה שקשור אליו כמנוף פוליטי לאידיאולגיה המנוונת שלכם.

      NRG אבקשכם לפרסם את מילותתי במלואם

      הגב לתגובה זו

      • נו אז השמאלן קפץ, זה עדיין עדיף על ההוא עם הגיליוטינות והעמלקים (ל''ת)

        ;, 14/11/07 06:17

        הגב לתגובה זו

      • למגיב לתגובה 67

        ישראלה, 14/11/07 06:36

        כל מילה בסלע! למרבה הצער אתה כל כך צודק! מר כהן ה''יקר''- עם ''חברים כמוך לא צריך אוייבים! עם כל אימרות הכנף שלך ושל אחרים כמותך, יש לערבים ולשר ערבי את עזות המצח והחוצפה, לפתוח את הפה בלי חשבון! אז אולי תסביר לי מי הם העשבים השוטים כאן???!!!

        הגב לתגובה זו

    • אתה אידויט מושלם ואמא שלך דוקא נחמדה (ל''ת)

      אורי, 14/11/07 08:44

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    מג'אדלה

    ישראלה, 14/11/07 00:22

    וזה שר בממשלת ישראל ה''מהוללת''.? איזו חוצפה ועזות מצח יש ל''כבוד השר'' מג'אדלה לזלזל בחוקי מדינת ישראל מעל בימת כנסת ישראל! יש להעיף אותו לכל הרוחות. הוא לא ראוי להיות חלק ממשלת ישראל אלא בממשלת החמאס אולי?
    כך לא מתבטא מישהו שאמור לייצג את האינטרסים של מדינת ישראל. זה מחדל לתת לו להשאר שר בממשלה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מג'אדלה - שר ערבי וטיפש

    יוסי, 14/11/07 00:21

    אפשר גם לחשוב קצת , לפני שפולטים אימרות פופוליסטיות , חבל
    שזהו הגשר בין ערביי ישראל והעם היהודי

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בנדר כל הכבוד על הדיווחים מהכנסת

    מזורסקי, 14/11/07 00:20

    דיווחים מהירים מדוייקים אמינים ראשוניים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    שיילך לעזאזל יחד עם השמאלנים שהכניסו את החמאסניק הזה לממשלה. (ל''ת)

    חיפאי, 14/11/07 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יהודים זה מדינה יהודית? ההההההה

    עוז, 14/11/07 00:13

    זאת מדינת היהודים? אם כך חבל שהיא קמה בכלל מה משאירים מהיהדות בכלל, שר מוסלמי שלא מכיר בזכות היהודים על הארץ, סגן יושב ראש הכנסת מוסלמי שהוא יותר בשטחים מה שבארץ (יוסץ מיוחד של ערפת לשעבר) והכל שראש ממשלתנו יוכל למשול לעזזל הכל יח' השלטון, ועוד לימדו אותנו טוב למות בעד ארצנו. הההההה עבדו עלינו. חבל הלכה לנו המדינה היחידה והאהובה.
    יהודי שחשב שזאת מדינת היהודים,

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הדת קודמת

    יפה תאר, 14/11/07 00:03

    איני מבין למה כל הבבונים קופצים ומתלהמים -
    תשאלו את כל החרדים וחלק גדול מהמתנחלים על הליכה בדרכי החוק הישראלי והאם דרך התנהגותם היומית היא במסגרת החוקים שנחקקו במדינה ונראה מה התשובה ,יש לברך את מג'דאלה לפחות על יושר ליבו.
    היידה ביבי וביתר ירושליים..

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    והוא עוד שר התרבות של היהודים

    אנטוני הופקינס, 13/11/07 23:46

    כמה אפסים אנחנו.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אודיעכם אך אל תצחיקו אותי לשלוח טפסי תשלום! וואללה יא מאג'דללה!!! (ל''ת)

    מתפקד במערך, 13/11/07 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ההתלהמות של אלדד לא במקום

    מישהו, 13/11/07 23:36

    הרי יש סיעות מוצהרות בכנסת שמכריזות שחוקי הדת כפי שהן רואים אותן הינן עליונות על חוקי המדינה - ש''ס ויהדות התורה למשל.

    שקוף מאוד מהשאילתא של אלדד ומתגובותיו שהוא מחפש לסכסך בין הציבור היהודי לערבי כי חורה לו שיש שר ערבי בממשלה וחורה לו שתורתו ותורת ליברמן אינן זוכות לרוב בעם. עצתי לו היא שבמקום להתעסק בפרובוקציות יתעסק בדברים חשובים יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שיעוף מהכנסת. כל יום שהוא שם-הרס מדינתנו (ל''ת)

    ציוני, 13/11/07 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בתכל'ס אני מבין את השר ר'אלב מג'דלה

    יונתן, 13/11/07 23:30

    גם אני רואה את שיקולי הלאום שלי(היהודיים) לפני חוקי המדינה,למרות שכדאי לציין שבהרבה מובנים טובת העם והמדינה חופפים.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חוק יסוד ירושלים בירת ישראל

    חי, 13/11/07 23:17

    חוק-יסוד: ירושלים בירת ישראל1
    ירושלים השלמה והמאוחדת היא בירת ישראל.
    1. ירושלים - בירת ישראל
    ירושלים היא מקום מושבם של נשיא המדינה, הכנסת, הממשלה ובית המשפט העליון.
    2. מקום מושבם של הנשיא, הכנסת, הממשלה ובית המשפט העליון
    המקומות הקדושים יהיו שמורים מפני חילול וכל פגיעה אחרת ומפני כל דבר העלול לפגוע בחופש הגישה של בני הדתות אל המקומות המקודשים להם או ברגשותיהם כלפי אותם המקומות.
    3. שמירת המקומות הקדושים
    הממשלה תשקוד על פיתוחה ושגשוגה של ירושלים ועל רווחת תושביה על ידי הקצאת משאבים מיוחדים, לרבות מענק שנתי מיוחד לעיריית ירושלים (מענק הבירה) באישור ועדת הכספים של הכנסת.
    (א)
    4. פיתוח ירושלים
    לירושלים יינתנו עדיפויות מיוחדות בפעילויות של רשויות המדינה לפיתוחה של ירושלים בנושאי משק וכלכלה ובנושאים אחרים.
    (ב)



    הממשלה תכונן גוף או גופים מיוחדים לביצוע סעיף זה.
    (ג)



    תחום ירושלים כולל, לענין חוק-יסוד זה, בין השאר, את כל השטח המתואר בתוספת לאכרזה על הרחבת תחום עיריית ירושלים מיום כ' בסיון התשכ''ז (28 ביוני 1967), שניתנה לפי פקודת העיריות.
    5.2 שטח תחום ירושלים (תיקון מס' 1)
    לא תועבר לגורם זר, מדיני או שלטוני, או לגורם זר אחר בדומה לכך, בין דרך קבע ובין לתקופה קצובה, כל סמכות המתייחסת לתחום ירושלים והנתונה על פי דין למדינת ישראל או לעיריית ירושלים.
    6. איסור על העברת סמכויות (תיקון מס' 1)
    אין לשנות את הוראות סעיפים 5 ו-6 אלא בחוק-יסוד שנתקבל ברוב של חברי הכנסת.
    7. נוקשות (תיקון מס' 1)




    יצחק נבון
    מנחם בגין



    נשיא המדינה
    ראש הממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    קודם כל יהודי אח''כ ישראלי, מהשאומר שמגאדג'לה יכול להצטרף לבשארה

    שני, 13/11/07 23:14

    ויפה שעה אחת קודם ושלא יבלבל את המוח על זכויות מיעוט

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עוד הוכחה לגאונות של עמיר פרץ שהכניס אותו לממשלה. (ל''ת)

    חלוצי, 13/11/07 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עם עמדות כאלה צריך להעמיד הספק את האזרחות שלו!

    טל, 13/11/07 23:09

    ושל עוד הרבה ערבים פה בארץ.
    ''הר הבית בידינו'' כך אמר יצחק רבין כשנכנסנו לעיר העתיקה וקיבלנו אותה לידיינו.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    וזה עוד שר מטעם מפלגת העבודה! חומר למחשבה

    יגאל כהן, 13/11/07 23:04

    עשו עליי סרט דוקמנטרי , היידה שרה

    הגב לתגובה זו

    • ביבון,תודה על הפרומו שעשית לי,חרצוף אהבל. (ל''ת)

      יגאל כהן, 14/11/07 00:27

      הגב לתגובה זו

      • יגאל כהן לא לשכוח כדור אדום בוקר

        רופא, 14/11/07 08:17

        וכחול בערב.

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    כמה כלבים יש בממשלה הזאת???? (ל''ת)

    ג'ינג'י, 13/11/07 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כרגיל הבבונים המוסלמים חיים במילניום הקודם. (ל''ת)

    ניר, 13/11/07 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אני לא מבין מה אדם כזה עושה אצלנו בממשלה,,,,,

    JIM BEAM, 13/11/07 22:59

    אם זה לא ליקוק אינטרסים של העליטה השלוטת אז מה כן?

    הגב לתגובה זו

    • מה ציפית מבן אדם עם שם של אוכל (מג'אדרה) .. (ל''ת)

      המעניש, 14/11/07 00:54

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מג'אדלה גיס חמישי !!!! (ל''ת)

    דוד, 13/11/07 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    צריך לפטר את כל ממשלת האסון שנחתה עלינו

    קיפוד, 13/11/07 22:57

    לפני שיביאו לחיסול מוחלט של מדינת ישראל. איפה חברי הכנסת ''הישרים והאמיצים'' שיש להם קצת מצפון ואחריות צבורית: קומו והתפטרו ופטרו את עם ישראל מן הממשלה הזאת!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שר בישראל שלא מכיר בקדושת הר הבית ליהודים - בזיון מוסרי לממשלה הזו

    לסלק את מג'אדלה, 13/11/07 22:52

    יש גבול לכמה הערבים במדינה הזו יכולים להשתין על פרצופנו ולדרוש אחרכך להיות אזרחים שווי זכויות. 50% מהמשכילים במגזר הערבי הם גם מכחישי שואה. לאן הגענו פה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    סוף סוף הבנתי! מדינת ישראל אינה רק מדינה ערבית, אלא גם מוסלמית! (ל''ת)

    צפנת פענח, 13/11/07 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מגאדרה (ל''ת)

    ישראלית, 13/11/07 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כמו במרוקו כך גם בישראל

    בוזגלו, 13/11/07 22:42

    ערבי נשאר ערבי.
    תסתובב הוא ישים לך סכין בגב.

    אבא שלי עליו השלום נרצח במרוקו בשנת 1952 על ידי אחד שהיה ''חברו''.

    אין אמון בערבים.
    בנימין נתניהו אמר משפט חכם מאוד:
    ''לא הייאוש הוא זה שגורם להם לעשות פיגועים, כי אם התקווה לגרש אותנו מפה''

    ואני לא גזען.
    אני נולדתי במרוקו עליתי לארץ בגיל 18 והכרתי ערבים בחיי גם בישראל.
    עדיין אין לי אמון בהם. בבחירות הבאות אני איתך אריה אלדד.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עם יד על הלב, שמאל נכבד

    כתום זועם, 13/11/07 22:41

    קם מוסלמי ומצהיר כי חוקי תורתו גוברים על כל דבר אחר, ואין פוצה פה בשמאל.
    יקום מחר יהודי ויאמר דבר זהה, כל להקת השמאל תקפוץ עליו כמוצא שלל רב. למה? אין לי פתרונים לכל השינאה ומנגנון ההשמדה העצמי של השמאל בכללותו. כי הרי כבר היינו בסרט הזה קודם, ולא רק פעם אחת...
    אולם ברור כי תשבו בשקט, כיוון וזה לא באינטרס הצבוע שלכם...
    בוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווז

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    עוד ערפי שלמד לדבר (ל''ת)

    מוחמד, 13/11/07 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מג'דלה זו אחת מעשר המכות שפרץ נתן לעם ישראל רק בגלל בית כסא (ל''ת)

    דוד, 13/11/07 22:36

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אז איזה חוקים חלים שם?

    ירון, 13/11/07 22:36

    אם לא חלים שם חוקי המדינה אז איזה חוקים חלים שם? חוקי השריעה?
    מגדלה טעית בממשלה אתה צריך להצטרף לממשלת אבו מאזן

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בסדר...נעשה שהחוקים לא יקוימו בהר הבית ואז...

    האהא, 13/11/07 22:34

    כל פעם שתהיה הפגנה קנה נפוצץ
    את המפגינים עם פצצה של 120 קילו.
    מותר לעשות את זה כי הרי אין חוקים... לא ככה?
    רק אח''כ שלא יתבכיין כי הוא קיבל את מה שהוא רצה...

    הגב לתגובה זו

    • ל''האהא'' יפה אמרת!! (ל''ת)

      יהושפט, 13/11/07 23:26

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה מסובך? מג'דלה הצהיר שהוא נאמן

    לעם שלו לא, 13/11/07 22:33

    מה הבעיה? צריך פשוט להעביר אותו לגור עם העם שלו בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לצערי אין ברירה אלא לפטר את השר

    יריב, 13/11/07 22:31

    כשחברי כנסת מהסיעות הערביות אומרים את הדברים זה מרגיז, אבל אין לנו שליטה על כך.

    לאולמרט יש ויש שליטה על מי יהיה שר בממשלתו.

    אני קורא בקריאה נרגשת למר אולמרט לפטר לאלתר את מאג'אדללה מהממשלה. בממשלה ציונית אין מקום להתבטאויות מהסוג הזה.

    הגב לתגובה זו

    • לצערך. אני דווקא אשמח אם הוא יפוטר. (ל''ת)

      :), 14/11/07 00:57

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אמרנו לכם 2

    אחמדיניג'אד, 13/11/07 22:31

    חבל שתוך שבוע אני צריך להגיד אמרנו לכם למה למה לכל הרוחות השמאלנים לא מבינים שאין אם מי לדבר והערבים תמיד יהיו בעד טרור ובעד גדול המרצחים הפלשתני ''שורר השלום גברת יאסר ערפאת'' (גברת כי לעולם הוא לא עשה משהו עם ביצים) דיייייייייייייי תבינו אין אם מי לדבר!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מצטער אבל לפטר

    דניאל, 13/11/07 22:30

    חוקי המדינה מעל הכל ,במיוחד אם אתה שר ,ככה גדלתי וככה שר בממשלה צריך לנהוג ,בושה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נו עמיר (או אולי חמיר בערבית) היה שווה?

    דוד, 13/11/07 22:30

    כרגיל השמאל דוחף אותנו לאבדון

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כנסו כנסו

    אני, 13/11/07 22:29

    ועכשיו תצאו תצאו

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ברית אחים

    מוטי קליפורניה, 13/11/07 22:28

    בין ראשי היהדות הנצרות האסלאם והדרוזים יאפשרו לכל אדם הרוצה להתפלל לאלוהים להכנס למסגד לכנסיה או לכל בית תפילה שהוא בלי הבדל דת גזע ומין ולהתפלל לאלוהים שהוא אחד ושמו אחד.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • וככל שיקדימו כן ייטב.

      מוטי קליפורניה, 13/11/07 22:46

      סובלנות דתית בין דת אחת לאחרת מעצים את האלוהים ונותן לו את האפשרות להשכין שלום.
      וכיון שבתי התפילה בעולם הם בחזקת מקדש מעט וקדושים הם.
      לכן כל עובדי האלוהים ללא הבדל
      רשאים להתפלל בהם.
      וביום שאני אראה יהודי מניח תפילין ולידו מוסלמי כורע על שטיחון שפרש
      ומתפללים יחדיו לאלוהי אברהם אדע
      כי העולם נגאל.
      -אין עוד מלבדו ולא מסתפק בפחות מזה.

      הגב לתגובה זו

    • מוטי קליפורניה?

      עליכם השלום, 13/11/07 23:04

      כתבת את השטויות שלך מאטלנטה ועתה
      ממשיך גם מקליפורניה?
      יאאלה תירגע!

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה הפלא? הכתובת היתה והנה על הקיר

    דוד, 13/11/07 22:27

    גיס חמישי כבר אמרתי.
    שתי מדינות לשני עמים באחת ישראלים ובשניה פלסטינים לרבות ערביי ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תפטרו את המחבל ''גיס 5 '' הזה! (ל''ת)

    אזרח שנמאס לו!, 13/11/07 22:23

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה מה שקורה שנותנים לאדיוט כמו פרץ להחליט!!!

    דרור, 13/11/07 22:20

    סחטיין על המינוי של הערבי!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יש לאפשר ...

    מוטי קליפורניה, 13/11/07 22:20

    יש לאפשר ליהודים לנוצרים ודרוזים להתפלל בהר הבית.
    אולי חוקי מדינת ישראל לא טוב שיהיו שליטים בהר-הבית אבל 'חוקי האלוהים' המתירים לכל אדם עובד- אלוהים להתפלל במקום שקדוש לו, מן הדין שיהיו שליטים בהר הבית.
    נמאס לראות חוסר סובלנות בין-דתית.
    הר-הבית לא שייך לדת המוסלמית בלבד. אלה לכל עובדי האלוהים שהם:
    מוסלמים,יהודים,נוצרים,ודרוזים וכל אדם השואף להתפלל לאלוהים במקום זה.
    והגיע הזמן(זמן הגאולה האמיתית) שראשי הדתות עובדות האלוהים יתכנסו יחליטו ויתירו לכל אדם להתפלל בכל בתי-התפילה בעולם באשר הם.
    ניתן לעשות משמרות תפילה וביקור במקום או לעשות אולמות נפרדים לדתות השונות.מכל מקום יש להתחשב בכל עובדי האלוהים ללא הבדל.
    ''כי ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים''
    והדגש על כולם!.
    -אין אלוהים מלבד האלוהים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למה ערבים גאים בכך שהם ערבים ומוסלמים?

    יהודי לא ציוני, 13/11/07 22:19

    למה יהודים מתביישים ביהדותם, בלאומם ובמורשתם ומעדיפים את ''דת'' שלטון החוק והדמוקרטיה?

    האם היה כאן אי פעם שר יהודי שהצהיר שהוא מעדיף את טובת עמו וטובת דתו על החוק היבש?

    הגב לתגובה זו

    • שלא נגיע לזה ,בעבר זה כן היה,,מזלנו טוב (ל''ת)

      ,lol, 13/11/07 23:11

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אמרנו לכם שהערבים נאמנים למדינה!

    דמר94, 13/11/07 22:18

    עכשו צריך למנות את טיבי לשר הבטחון ואת מוחמד בארכה לרמטכ''ל!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למוסלמים אין זיקה בשום מקום בקוראן להר הבית מלבד' בנית המסגד. הר הב

    ת יהיה לעולם של, 13/11/07 22:15

    היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • אני מציע לך לקרוא בקוראן שוב.. המסגד מוזכר בשם המדוייק ''אלאקצה'' (ל''ת)

      הבית שלכם, 13/11/07 23:33

      הגב לתגובה זו

      • The musques in jerusalem are not mentioned,an idiot or a lier? (ל''ת)

        vengence, 14/11/07 00:37

        הגב לתגובה זו

      • the musques in jerusalem are not mentioned in the quran

        ven, 14/11/07 00:38

        further more it says that israel belongs to the jews.
        You are either an Idiot or a complete Lier

        הגב לתגובה זו

      • עוד מוסלמי שלא יודע כלום על האיסלאם קרא ולמד ..

        המעניש, 14/11/07 00:51

        1.אל אקצה = הקיצון . זהו הכינוי למסגד שאליו הגיע מוחמד בלילת אל קאדר על הסוס שלו אל בוראכ . משמע - הוא הגיע למסגד הקיצוני ביותר בירושלים . אל אקצא של היום הוא לא קיצוני הוא המרכז של האיזור העתיק בירושלים .

        2.הר הבית נקבע כבית ליהודים . האיסלאם בא אחרי היהדות והנצרות ואתה בתור מוסלמי אמור לדעת את זה ולהאמין בזה אחרת אתה לא מוסלמי - וזה כתוב בקוראן .

        3.הר הבית הוא המקום השלישי המקודש לאיסלאם אחרי מכה ומדינה . למה שליהודים לא יהיה מקום מקודש ליהדות ?

        נ.ב: וואחד קאדר הוא הרביץ על הסוס אהה כל הדרך בלילה אחד - חבל שאל בוראכ לא יכול לקחת אל בור כמוך בדהירה אחת למקום שממנו באת טמבל ..

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    נו פרץ,אתה מרוצה.....

    ניר, 13/11/07 22:14

    מהמינוי הדפוק שלך?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ואח''כ בת''א מתפלאים שיש כל כך הרבה הרוגים בפיגועים?

    יואב, 13/11/07 22:13

    ישראל לא יודעת לשים את הגבול, אפילו כשמדובר בלב ליבו של העם היהודי - הר הבית.

    הבוז הזה מתפוצץ גם למיעוט המנותק - בת''א.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יצור חוצפן

    בן, 13/11/07 22:13

    היצור הזה חוצפן וצריך להעיף אותו כמה שיותר מהר מהמדינה שלנו. אני חושב שאין מקום בכנסת ישראל ובמיוחד בממשלת ישראל למי שבעצם מתנגד למדינת ישראל והאמינו לי הוא מתנגד למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שמג'דלה יחפש ת'חברים שלו

    יהודי גאה, 13/11/07 22:12

    ברש''פ, איזור מומלץ עזה עם כל הטיבים למיניהם

    החמאס ידע כבר איך לטפל בהם
    (אני מאמין)

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יהודים, התעוררו!

    רן, 13/11/07 22:11

    זו המשמעות האמיתית של מדינה יהודית, קודם כל יהדות ואחר כך מדינה.
    כל עוד ננסה לנצח את המוסלמים בארץ ישראל בשם המדינה (הדמוקרטית) ולא בשם היהדות- ניכשל!

    הגב לתגובה זו

    • Lo Nachon

      Aharon, 14/11/07 05:56

      Yisrael hi medina Yehudit Leumit, lo medina Yehudit datit, vekach hi chayevet lehishaer. Eini rotzeh lichyot bemedina kmo Iran, ve rov hayisraelim vehayehudim baolam choshvim kamoni. Hasichsuch enio kashur leshitat hamemshala haYisraelit, ze stam kishkush.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    פיטורים מיד (ל''ת)

    כזה דביל, 13/11/07 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    האיש עונה על כל הקריטריונים של גייס חמישי ובוגד!. (ל''ת)

    מדהים, 13/11/07 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני קורא לאולמרט לפטר מחר בבוקר את האדון מג'אדלה

    עורך דין, 13/11/07 22:10

    לא ייתכן ששר יזלזל כך בשלטון החוק.
    גם מכריז שהאיסלאם גובר מבחינתו על חוקי מדינת ישראל, וגם מתכחש לתוקף חוקי המדינה על ירושלים בירתה.
    חמור מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא את מג'דלה אלא את אולמרט ועמיר פ. (ל''ת)

    להעמיד לדין, 13/11/07 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    טוב, עם כל הצורך בשיוויון, מה שהאיש הזה עושה הוא לא שיויון

    האיש הזה לא יכו, 13/11/07 22:09

    הוא קיפוח של אזרחי ישראל היהודים.

    הוא מוציא את דבתינו ופועל נגד האינטרס של המדינה, ועכשיו גם ללא כל הצדקה קובע כי איננו ראויים להיות רבונים על המקום הקדוש היחיד שלנו. אנחנו, שאנחנו לא רק מדינה דמוקרטית, אלא גם מרוב להיטות להוכיח את סובלנותינו הפקרנו את המקום הקדוש היחיד לנו, שאינו קדוש למוסלמים, אלא משום שהוא קדוש לנו, אנחנו לדידו לא ראויים להכפיף את חוקי המדינה שם, ולתת להם להרוס את המקום היחיד שאליו התפללנו 2000 שנה, והיחיד שספר הספרים מדבר עליו כמקום קדוש לנו, שלא לדבר על ערכו הארכיאולוגי והפשע שהמוסלמים עושים (כמו בכל מקום אחר) לארכיאולוגיה. אז עם כל הכבוד, ולצערי לא נשאר לי ממש כבוד, למרות שנורא התלהבתי כשהוא מונה, וחשבתי שאולי זה הדבר היחיד שפרץ עשה נכון כדי להצדיק את ההצבעה שלי בשבילו, מספיק זה מספיק. האיש הזה אינו יכול להיות שר.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מבין מה שימח אותך

      בן, 13/11/07 22:18

      מה לא ידעת שזה מה שיקרה? היית צריך לחכות לראות את זה ? כמו ההתננתקות? חבר'ה אנחנו שאננים מדי! נאיבים מדי! הדברים ברורים תתחילו לפקוח את העינים כבר!!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה ההבדל בין ערבי לעולם המערבי

    Erez, 13/11/07 22:08

    אין ספק שאם מוסלמי ימצא על הר הבית שרידים של בית המקדש או אפילו הארון ,דבר אחד ברור הם ישמידו כל זכר של הסטוריה יהודית. אם יאז מערבי לדבר רעה על הנביא מוחמד ,העולם יבערררר.
    אז מג'אדלה תחליט אם אתה אכן נאמן לצב המצפון והיושר או שבתוככה נשארת ערבי מוסלמי פאנטי.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אשמח לשמוע

    הצדיק מסדום, 13/11/07 22:06

    את אשר יש לומר בנושא זה, לזהבה ושלושת הדובים, הלא הם אבו-וילן (גם אתה מוסלמי, לא כן? כי יהודי בודאי שאינך), פינס, ושולה'לה הכל-יודעת.

    למוסלמי מותר לדבוק בדעה שהדת מעל לחוק, אך יהודי שעושה כן הוא גזען. מה?

    בתור לתאים, כולנו יהודים, לגבי המג'אדרה הזה. ואל תישגו בכך לרגע.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שמאלנים נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    סוף השמאל קרוב, 13/11/07 22:06

    הגב לתגובה זו

    • אמן!!!! (ל''ת)

      אחמדיניג'אד, 13/11/07 22:43

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה כבר ציפיתם מערבי???

    דרור, 13/11/07 22:06

    שיהיה נאמן ושיפסיק לשנוא יהודים???

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה כבר ציפיתם מערבי???

    דרור, 13/11/07 22:06

    שיהיה נאמן ושיפסיק לשנוא יהודים???

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה כבר ציפיתם מערבי???

    דרור, 13/11/07 22:06

    שיהיה נאמן ושיפסיק לשנוא יהודים???

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מג'דלה הגבר

    אברי, 13/11/07 22:03

    סוף סוף קם איזה דוס שאומר בלי להתבייש שהתורה העל הדמוקרטיה. מעניין מה היו אומרים חברי הכנסת אם היה מעז איזה בעל זקן יהודי שהתורה היהודית היא מעל חוקי ה(אדם)דמוקרטיה. מג'דלה יקירי אם רק בשביל לשמוע את המשפט הזה הגעת ל(מלכות)היות שר דיינו. (הרי חוץ מזה לא ממש עשית משהו)

    הגב לתגובה זו

    • טמבל!!!

      אחמדיניג'אד, 13/11/07 22:46

      הרי זה גם המדינה שלך ושל כל השמאלנים פה לצערי כי אם זה היה תלוי בי מזמןם הייתי מעיף מפה את השמאלנים ורק אח''כ תערבים לערבים אין זכות על הר הבית נקודה זה מדינה שלנו
      כולם אומרים :הר הבית בידנו ''
      אני שנים זועק ''הר הבית לידנו'' יחי ההבדל הקטן.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מג'דלה הגבר

    אברי, 13/11/07 22:02

    סוף סוף קם איזה דוס שאומר בלי להתבייש שהתורה העל הדמוקרטיה. מעניין מה היו אומרים חברי הכנסת אם היה מעז איזה בעל זקן יהודי שהתורה היהודית היא מעל חוקי ה(אדם)דמוקרטיה. מג'דלה יקירי אם רק בשביל לשמוע את המשפט הזה הגעת ל(מלכות)היות שר דיינו. (הרי חוץ מזה לא ממש עשית משהו)

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מג'דלה הגבר

    אברי, 13/11/07 22:02

    סוף סוף קם איזה דוס שאומר בלי להתבייש שהתורה העל הדמוקרטיה. מעניין מה היו אומרים חברי הכנסת אם היה מעז איזה בעל זקן יהודי שהתורה היהודית היא מעל חוקי ה(אדם)דמוקרטיה. מג'דלה יקירי אם רק בשביל לשמוע את המשפט הזה הגעת ל(מלכות)היות שר דיינו. (הרי חוץ מזה לא ממש עשית משהו)

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הבעיה היא שגם ישראל מבצעת חפירות בשער המוגרבים שמכעיסות את המוסלמים

    ג'אבר, 13/11/07 22:01

    באחרונה אולמרט נותן אישורים לגורמים,ומשפצים יהודים,לחפור ולבצע חפירות בשער המוגרבים שפוגעים בעתיקות האיסלאם.אני מקווה שהממשלה הזאת תתעשט מהר
    ותפסיק לתת לכול גורם יהודי אישור
    לחפור בהר הבית.אחרת זה חס ושלום
    יביא לידיי מהומות סיבוב 2.

    הגב לתגובה זו

    • בולשיט:

      אילו עתיקות?!, 13/11/07 22:17

      בשער המוגרבים אין עתיקות, כן יש שם גשר מתפורר ומסוכן לבני אדם (באופן כללי, ובינהם גם יהודים ומוסלמים).
      מה שאתה מצטט אלה שקרים של התנועה האיסלמית שמנסה לעשות הון פוליטי על הגב שלך, תוך סיכון פוטנציאלי של חייך. וחבל שאתה נגרר אחריהם.
      כי ההגיון הישר אומר שהעתיקות בישראל, גם אם הן מוסלמיות, הן ''שלנו'' ולמה שנרצה להרוס לכם עתיקות? מה יוצא לנו מזה?
      כלום!!!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הבעיה היא שגם ישראל מבצעת חפירות בשער המוגרבים שמכעיסות את המוסלמים

    ג'אבר, 13/11/07 22:01

    באחרונה אולמרט נותן אישורים לגורמים,ומשפצים יהודים,לחפור ולבצע חפירות בשער המוגרבים שפוגעים בעתיקות האיסלאם.אני מקווה שהממשלה הזאת תתעשט מהר
    ותפסיק לתת לכול גורם יהודי אישור
    לחפור בהר הבית.אחרת זה חס ושלום
    יביא לידיי מהומות סיבוב 2.

    הגב לתגובה זו

    • ג'אבר-חרטא ברטא

      החתול, 13/11/07 22:12

      אין שום פגיעה בעתיקות בחפירות בשער המוגרבים (מתחתיו),מאחר ורשות העתיקות מבצעות חפירות הצלה במקום ללא קשר לדת/מין/גזע וכו'.

      הגב לתגובה זו

    • גאבר, אין לך שמץ

      יוהנתן, 13/11/07 23:01

      ההשיפוצים של הגשר בשער המגרבים נועד שמתי שבני עמך יעלו לאל אקצה, הגשר לא יתמוטט והם יפלו למותם...
      אבל אתה צודק, טעות שלנו כי אנחנו צריכים לתת לכם ללמוד על בשרכם שהדת שלכם צריכה להתקדם למאה ה21 במקום להיות תקועים בימי הביניים

      הגב לתגובה זו

    • שטויות פשוט קשקוש

      ארכיאולוג, 13/11/07 23:27

      פשוט שטויות לנסות ולטעון כאילו ישנן איזה שהן ''עתיקון מוסלמיות'' בשער המוגרבים- ייתר על כן אין שום עתיקות מוסלמיות גם על הר הבית עצמו - כל העתיקות הן של ביתי המקדש הראשון ךוהשני (שהוכחו כעובדה היסטורית בחפירות הארכיאולוגיות שבוצעו בעיר דוד)
      הר הבית מעולם לא היה כל כך קדוש לאיסלם - מקום קדושתם העיקרי הוא מכה ולאחריה מדינה והר הבית נמצא הרחק מאחור, כל השמדת האיות ההיטוריות על דבר קיומם של בתי המקדש על הר הבית נועדו בכדי לנסות ולטעון כי אין קשר בין היהדות להר הבית - כפי שניסה לטעון בזמנון הצורר אבו-עמר

      הגב לתגובה זו

    • טלו קורה מבין עיניכם

      פרובוקטור, 14/11/07 00:03

      צריך להזכיר פה את החפירות של הוואקף שכבר במשך כמה שנים פועל להשמדת כל נוכחות יהודית בהר הבית, כך שבעוד מספר שנים אנשים יגידו ''אבל אין ראיות לנוכחות יהודית בהר הבית, מה אתם רוצים?!''. כבר עכשיו לא נשארו הרבה.
      רוצים לעלות להר הבית - מסכים, אבל תבואו כתיירים.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לג''אבר מס2

      יוסף סגל יוסקה, 14/11/07 17:36

      ג''אבר אל תבלבל את המח
      לך להיסטוריה תלמד מה היה פה. לא יעזור לכם
      אתה לא ראוי לתגובה.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    נו, מינו שר ערבי, מה חשבו שיקבלו ? (ל''ת)

    מיקו, 13/11/07 21:59

    הגב לתגובה זו