• 192.

    ומה עם הכותרת

    יודקיי, 17/11/07 22:40

    לא שמתם לב? אבל אתר ''יהדות'' מביא כותרת כמו ''לך תתדיין..'' עם קונוטציה מוכרת לכל ילד!.. מה עשו ל''קידום'' עם ''לך תצטיין'' ,זוכרים?!
    אז למה מרשים לאתר המכובד שלא מכבד את הציבור הנדון לדרוך עליו...
    ''יורד גשם'', לא?!

  • 191.

    יאיר - איש קטן - מקווה שתשלם בגדול

    אריה, 15/11/07 15:52

    במקום להעריך את אומץ ליבו, יושרו האישי של התובע - אתה מראה לנו כי יש לך ערכים מלאכותיים התלויים ברגע.
    מה תגיד על גרוסמן ? גם הוא כחננאל הביע ביושר את עמדתו - אז גם בו תשתלח ?
    אנו צריכים יותר אנשים בעלי יושרה ואומץ במדינה ואז אולי היינו ניראים אחרת מאשר אוסף של יאיר לפידים.

  • 190.

    מי אתה שתוק יותר טוב

    משה, 15/11/07 14:57

    אתה צבוע אתה כותב שפגיעה בפרהסיה ואתה לא פוגע בפרסיה מי התיר לך לשפוט אני מבקש להחרים אותך אתה איש לא ראוי כלל על תטיף לנו מוסר אני מאחל לך שבית המשפט
    יטיל אליך חוב גדול אם תרגיש בכיס אולי תרגיש גם בפה

  • 189.

    חננאל דיין גיבור. ואל תשכחו שהצבא התעלל בו אחרי המקרה

    אסתר המלכה, 15/11/07 01:26

    בוז לצבא
    בוז ליאיר לפיד

    יישר כח לחננאל דיין על ''גאון יעקב'' שלו - תוקף יהודי אמיתי, גאוה יהודית אמיתית. ה' יברך אותך וישמור עליך תמיד. שתזכה לכל השפע והברכות בגשמיות וברוחניות. אמן כן יהי רצון

  • 188.

    יאיר- תהיה יפה ותשתוק (ל''ת)

    שרית, 14/11/07 17:55

  • 187.

    יאיר בדרך למטה ! חזור לשורשים. עזוב את הסיגר! (ל''ת)

    שימי, 14/11/07 16:24

  • 186.

    דברי של לפיד הם התחסדות ותו לא -

    מיטל, 14/11/07 16:06

    לפיד הוא בד''כ איש תקשורת מועדף ואני קוראת את טוריו באופן קבוע .
    המעשה של החייל הוא מחאה שקטה. הוא הביע את דעותיו במידה של ענווה שחסרה להרבה מבעלי דעות כשלו. כיאה לחייל מצטיין. הוא לא פרע ולא פגע באיש. זה שהתואר עיתונאי לא מופיע לייד שמו לא מונע ממנו את הזכות להביע עמדה וביקורת.כשם שעשה לפיד באותו טור. זוהי התחסדות והתחנפות אפילו מצד לפיד לממסד למחות כביכול על החוסר יראה והערצה לרמטכ''ל ולנשיא במדינת ישראל ובצה''ל. זוהי שטות לטעון לחוסר מסירות של החייל המצטיין למולדתו. אני לא מגוננת עליו אך מבחינתי בעצם ההצדעה הוא נתן לו את הכבוד הראוי לו -לרמטכ''ל בתוקף תפקידו, כך שמבחינתי, במעשה החייל נשקפת לעיניי האמירה שלו ולא ביזוי. תגובתו של לפיד היא אולי הגיונית מצד אחד, כשם שהוא מקפיד בטוריו ובכתביו, אבל מאידך מאוד ילדותית בסגנון אתה עשית לי אז אני אעשה לך חזרה.

  • 185.

    לפיד כתב ככה גם על דוד גרוסמן? (ל''ת)

    יעל, 14/11/07 15:48

  • 184.

    אם לפיד המשמיד הרדיד זה לשה''ר, אז גם חננאל המשתולל המקלל והמתנפל (ל''ת)

    עו''ד ר', 14/11/07 15:40

  • 183.

    אין דרמה. החייל בסדר גמור, וללפיד הזכות לבקר אותו. (ל''ת)

    יאללה חזל''ש, 14/11/07 15:17

    • זו לא ביקורת. זה לעג, בוז, השמצה והכפשה. הלוחם לא קילל ולא בטיח (ל''ת)

      עו''ד, 14/11/07 15:37

      • זה נכון...אבל חוקי, תשאיר את סתימת הפיות לבולשביקים משמאל. (ל''ת)

        יאללה חזל''ש, 14/11/07 22:28

    • צודק...כל הדרמה שמורה לקראות בוז באיצטדיון כדורגל..כנגד רבין .. (ל''ת)

      אביב, 14/11/07 15:38

  • 182.

    לדוד גרוסמן כבר מצאת כינוי? (ל''ת)

    מ, 14/11/07 14:46

  • 181.

    מה שחפ''ש רואה, ורמטכ''ל לא

    דובי הכתום, 14/11/07 14:43

    חננל השיריונר לא הצדיע לרמטכ''ל הוא הבין שרמטכ''ל שנלחם ביהודים לא יכול לנצח אויבים. לא עברה שנה, וראינו שיש דברים שהאדם שבטנק רואה הרבה יותר טוב מאשר האדם שמאחורי מסכי הפלזמה. האדם שבטנק ניצח!

  • 180.

    בקרוב פינוי ביו''ש

    רון, 14/11/07 13:08

    חננאל,לא יעזור לכם.אתה יכול גם לעשות שמיניות באויר.בקרוב הפינוי
    בגדה.

    • תוסיף ביל דאם ביל רואח ניפדיק יא פאלסטין..יא יודו-פלסטנאי מבחיל (ל''ת)

      עדי, 14/11/07 15:29

    • בקרוב - חס ושלום - קאסמים בתל אביב

      מלכהל'ה, 15/11/07 01:29

      מהגבעות ביו''ש אפשר לירות יופי על תל אביב. לכן זה רעיון שמאלני מצויין לפנות משם את המתיישבים היהודים ולהפקיר את השטח למחבלים. שמאלני תל אביב ידועים כחובבי אקשן, וקאסמים נראה להם כמו הדבר הבא.


      (ח''ו חס ושלום. תתעוררו, טמבלים!)

  • 179.

    יאיר לפיד - ה א מ ת

    המתבונן, 14/11/07 12:27

    הוא מנחמד מאוד הוא רדוד מאוד
    הוא בקי מאוד בקי בשטויות לרוב
    הוא חתיך מאוד והוא גמד מאוד
    הוא ליבלרלי מאוד והא שבוי מאוד
    הוא גדול מאוד והוא אפס מאוד
    הוא מדוד מאוד והוא רדוד מאוד
    ה ו א תמיד מ א ו ד

  • 178.

    יאיר לפיד יחליף את אהרל'ה ברנע באולפן שישי,שטס להיות הכתב בארה''ב (ל''ת)

    ידיעה בלעדית, 14/11/07 12:26

  • 177.

    יאיר לפיד נבל מקסים

    איציק, 14/11/07 11:58

    עם המראה המסוקס שלו ויכולת הכתיבה שלו הוא משתלח ומגדף את כל מי שלא חושב כמוהו
    דעות של טומי עם מראה של ג'יימס דין

  • 176.

    יאיר לפיד המרדיד, המשמיד, המכחיד, (ל''ת)

    יעל, 14/11/07 10:44

    • לשון הרע? (ל''ת)

      לשון הרע?, 14/11/07 11:10

      • אם לפיד המשמיד הרדיד זה לשה''ר, אז גם חננאל המשתולל המקלל והמתנפל (ל''ת)

        עו''ד יהיר לפיד, 14/11/07 14:57

  • 175.

    חננאל אני איתך! (ל''ת)

    שיר, 14/11/07 09:41

  • 174.

    לפיד- תבע נגדית בגין ניצול הליכי בית משפט למטרות סחיטה

    שלמה, 14/11/07 09:39

    כל מה שאמר לפיד- אמת דיברתי

    אלה לא הכפשות אלא אמירות אמת המציינות מצב נפשי סוציו פסיכולוגי

    אצל האורטודוכסים אין חופש מחשבה ובודאי לא חופש דיבור

    נקעה נפשנו מצביעותם וערמומיותם של חרדלי''ם/חרדים למיניהם

    שיעופו לנו מהעיניים

    • אין בעיה, שיגיד ''אמת דיברתי''. נראה אותו מוכיח שחננאל קילל ועוד (ל''ת)

      ללפיד אין סיכוי, 14/11/07 10:50

  • 173.

    יאיר לפיד הוא סמל הרדידות הישראלית

    אורי, 14/11/07 09:33

    זו שרואה את העולם בצורה כל כך לא מאוזנת .
    לחננאל מגיעים 220,000 השקלים !!

  • 172.

    יאיר היהיר

    ראובן, 14/11/07 09:30

    זה מאמרי הביקורתי

  • 171.

    החייל המצטיין הצדיע לרמטכ''ל, הוא רק לא לחץ את ידו והודיע על כך מראש (ל''ת)

    דויד גרוסמן, 14/11/07 09:28

    • איך הוא אמור להוביל פקודים למשימות (ל''ת)

      אחרי אי אימון, 14/11/07 11:21

      • כמו כל חיל אחר שאומר ''איזה מפקד אדיוט יש לי''

        גל, 14/11/07 13:02

        ובכל זאת מבצע משימותיו.

        • יש הרבה מפקדים שאומרים לחייליהם שהמפקדים למעלה אדיוטים? (ל''ת)

          לא ידעתי, 14/11/07 15:03

      • אי אמון בחלוץ? באמת איך אפשר, הרמטכ''ל מכר מניות מדי כשחייליו נחטפו (ל''ת)

        מישהי, 14/11/07 15:39

  • 170.

    כן יאיר לפיד, לא יאיר לפיד, זה איננו העניין פה! עם כל הכבוד לחייל

    תרגיעו- כולם, 14/11/07 09:26

    היקר והמצטיין, גם לחייל מצטיין עדיין לא מוקנה הזכות להלבין פניו של רמטכ''ל ולהשפילו ובטח שלא ברבים לעיני כל.

    מעשה לא ראוי וחמור עשה החייל המצטיין.

    אילו בחר לא ללחוץ ידו של הרמטכ''ל היה עליו (אפילו חובה) לא להופיע בטקס.
    אם בכל זאת החליט להגיע שינהג בכבוד כלפי המכבדים אותו, גם אם אינו מסכים או שותף לדרכם, דעתם.

  • 169.

    הבעת עמדה של אפס ששירת בקריה (ל''ת)

    שמאלני פאשיסט כ, 14/11/07 09:24

  • 168.

    חננאל עם ישראל איתך!!!!!עשית מעשה גבורה אנו מצדיעים לך!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חלי, 14/11/07 09:23

    • כל הכבוד לחננאל! יישר כח עצום! חזק ואמץ והצלח בכל אשר תפנה! (ל''ת)

      עם ישראל חי, 15/11/07 01:30

  • 167.

    לפיד

    אבי אשכנזי, 14/11/07 09:20

    זהו. שלח את החושב שהוא כל יכול. שלח אותו לבנק , את החוצפן הזה.

  • 166.

    כל מיני תומכי חננאל מוציאים ''לשון הרע'' על לפיד ...

    **************, 14/11/07 09:14

    שלא להזכיר את הכינויים שהם מדביקים בלי חשבון על בסיס יומיומי לכל מי שאינם חפצים ביקרו (בטיקבוקים, פה ב nrg).

    לכו למאמרים של יעל פז מלמד, טומי לפיד, אלי עמיר-דוגמיות.

  • 165.

    יכול להיות שיאיר לפיד צבוע ? קראו נא

    רוית, 14/11/07 08:58

    איך הגיע הבחור הזה לתת רמה כזו בהתייחסו לחייל מצטיין?

    בגלל דיעותיו הפוליטיות ??

    היעלה על הדעת שלפיד יכתוב מלים כאלה ''מטרלל'' ''מקלל'' ''מתנפל'' על הסופר גרוסמן, למשל ?

    נו מר לה-פיד, בוא ונראה אותך- מאמר על גרוסמן בבקשה .

    ובאותו הסגנון.....

    • פשעו האמיתי של חננאל הוא-הכיפה על ראשו..כל השאר ממבל גאמבל... (ל''ת)

      אהוד, 14/11/07 09:11

    • לא נאה מצד גרוסמן

      לא סביר, 14/11/07 09:32

      יש הרבה תגובות שמסבירות, את לא מסכימה, אבל הבדל גדול יש.
      אפשר להפסיק לטרחן.

    • יפה דיברת (ל''ת)

      אביגיל הטבעונית, 14/11/07 12:29

  • 164.

    גם דוד גרוסמן לא לחץ לאולמרט את היד לפני שבוע!! (ל''ת)

    נורביט, 14/11/07 08:53

  • 163.

    לפיד ''לוחם צה''ל המהולל'' אשר שירת בעוז ובהקרבה בעיתון למחנה למרות

    רונן, 14/11/07 08:45

    שאת שירותו הצבאי החל בטירונות נ.מ. בניצנים ב1983..ובאופן מיסתורי..''התגלגל'' משירות קרבי לנינוחות הידועה של שרות בחוד החנית של צה''ל -עיתון למחנה

    רק לוחם מהולל כזה..ולו בפרט יש את הזכות והיכולת המוסרית לבקר ולגדף חיל מצטין אחר בשם חננאל..
    כי חננאל בין שאר הליקוים שבו..כגון חיל צה''ל מצטין וקרבי..הוא גם..חובש כיפה רחמנן ניצלן...
    ועל ארז כזה..אזוב בקיר כלפיד משחרר חרצובות לשונו.

  • 162.

    כשהכתומים נטפלים לנושא

    הכל יוצא משליטה, 14/11/07 08:35

    הנושא פה בכלל אם זה פלילי לכתוב מה שכתב לפיד ,או הבעת דעה/ביקורת/ לגיטימית.

    לא הויכוח על עצם לחיצה/לא לחיצה

    • אוייש כמה בורות! ''פלילי''? אתה מבין על מה אתה כותב? (ל''ת)

      אביב, 14/11/07 08:59

      • לשון הרע כפלילי, (ל''ת)

        שצריך לשלם, 14/11/07 09:16

      • בחזקת לשון הרע (ל''ת)

        על פי חוק, 14/11/07 09:35

  • 161.

    אנו מצפים מלפיד למאמר דומה על הסופר שסירב ללחוץ את ידו של אולמרט (ל''ת)

    כולם, 14/11/07 08:30

  • 160.

    איך מסננים את מה שנוח... הליכוד החליט על ההתנתקות לא חלוץ ...קשה...

    הימין מגעיל, 14/11/07 08:21

    נכון שקשה להיות בצד המתיפיף הרי אתה חי בדיסונאנס איך ביבי מחזיר שטחים.
    הרי ביבי אמר שפרס יחזיר את חברון והוא עשה את זה חודש אחרי שהוא נבחר... שמיר רץ לשבת עם עראפת בועידת מדריד הראשון שעשה זאת בפומבי. ובכך סלל את הדרך להכרה והחזרת שטחים מסיבית של הימין אהה.. נכון את סיני הימיןהחזיר לפני

    • צא ואשלם ידע בסיסי של תלמיד בכיתה ד' באזרחות. (ל''ת)

      NOAM, 14/11/07 08:58

      • באזרחות לומדים שהכנסת רשאית

        להחליט ולהכריע, 14/11/07 09:05

        והכוחות העומדים לרשותה-משטרה וצבא ,יעשו את שנדרש כדי לאפשר זאת.

  • 159.

    האם למגורש אין חופש ביטוי?

    שאול א., 14/11/07 08:21

    וכי מדוע לא כתבת את אותם הדברים נגד דוד גרוסמן, על שנמנע במופגן ללחוץ את ידו של ראש הממשלה. האם את ראש הממשלה מותר להעליב בטקס פומבי, אך את הרמטכ''ל אסור? האם מי שאיבד בן במלחמה זכאי להביע מחאה אך מי שסולק מביתו, על ידי ראש ממשלה שביקר לחפות בכך על חקירותיו הפליליות, אסור?
    מה שעשית הוא בהחלט בגדר לשון הרע ובבחינת מעשה שאינו ראוי. אין כאן הבעת דיעה אלא ניצול מעמד כדי לפגוע באדם שאינו חושב כמוך והוא במעמד שניתן לרמוס את שמו וכבודו.

  • 158.

    על פניו זה נראה כמו ניסיון התעשרות שלא כדין, של התובע

    דני, 14/11/07 08:17

    אני לא חושב שדבריו של לפיד חרגו מביקורת עיתונאית לגיטימית ןמקובלת. אך אני מסייג את דבריי משום שאין לי מספיק מידע, ואת כל התמונה בכללותה.

    • עם יד על הלב -

      ערן, 14/11/07 08:39

      ''חננאל המטרלל'' נשמע לך כמו ביקורת עיתונאית לגיטימית?

      • תאהב את הסגנון או לא

        זה לא לשון הרע, 14/11/07 09:22

        מותר להמחיש בכתיבה יחס לנושא/מושא

  • 157.

    גרוסמן וחננאל - את הפרס ממדינת ישראל וצה''ל כן הסכמתם לקבל ......... (ל''ת)

    צוציק, 14/11/07 08:14

    • מה הקשר? הפרס מגיע להם בזכות פועלם למען המדינה (ל''ת)

      לא בזכות חלוץ, 14/11/07 09:34

  • 156.

    הימין חי בדיסונאנס כשביבי ושרון המאמי שלהם פינו מאחזים והחזירו ....

    הימין יפה הנפש, 14/11/07 08:11

    שטחים רבים .
    הימין לא מבין איך המאמי הלאומי שרון וביבי מחזירים את גוש קטיף ועזה ואת חברון וסיני ועכשיו גם ליברמן מדבר על ירושלים.
    הימין חבורה של מגעילים צבועים תסתכלו על עצמכם.

    • אם כבר דפקת ''דיסונאס'' כזה מרשים..אז על הדרך ספר לכולנו על מאחז אחד

      עדי, 14/11/07 08:50

      שפינה נתניהו?

      • חברון (ל''ת)

        1, 14/11/07 11:48

        • נתניהו לא פינה אף בית יהודי בחברון (ל''ת)

          עמיר פרץ, 14/11/07 14:56

          • החזיר שטחים (ל''ת)

            החזיר את חברון, 14/11/07 15:07

  • 155.

    נו למי הוא ילחץ את היד לזה שאחאי לגרוש הזה?????? (ל''ת)

    פנינה, 14/11/07 08:03

  • 154.

    lapid is menooval .son and father

    david, 14/11/07 08:02

    lapid is menooval the son and his father.

  • 153.

    אפשר לחשוב שהכינויים שנתן לחננאל

    פנינה, 14/11/07 08:02

    לא מלבינים פנים הגיע הזמן באמת שמישהו יעמיד את הלפיד במקום....

    • מה עם הלבנת (ל''ת)

      פני הרמטכ''ל, 14/11/07 08:52

  • 152.

    אני חצוי לגבי זה..

    אורן, 14/11/07 07:56

    מצד אחד, אני אוהב לקרוא את המדור של יאיר לפיד. לטעמי הוא כותב בכישרון והתוכנית שלו או ההתחנחנויות/התחנפויות/ליקוקיות שלו במדיה האלקטרונית לא קשורות לכתיבה שלו שהיא טובה.
    מצד שני אין סיבה לקטול אדם על שסירב ללחוץ יד הרמטכ''ל. הוא הצדיע לו כנדרש, ולחיצת היד מראה על אמון והערכה אישית - שלטעמי וממספר סיבות (בשבילי בלי קשר למעורבותו של חלוץ בתוכנית ההתנתקות) - לא מגיעה לחלוץ. לא כרמטכ''ל ולא כאדם.
    להכפיש אדם באמצעות עיתון בעל תפוצה רחבה ולרדת לרמת עלבונות של בית ספר יסודי - מראה לטעמי על תסכול של יאיר לפיד ולא על צדק כלשהו.

    • כלומר יש מקום שחייל יודיע בטקס רשמי

      על שלילתו את, 14/11/07 09:00

      כאדם וכרמטכ''ל?
      ואח''כ ימשיך לשרת תחת אותו רמטכ''ל ויוביל אנשים למשימות?
      אחרי הבעת אי אימון גורפת בפיקוד העליון?

      • כמובן. זה קורה בכל צבא, כל הזמן

        גל, 14/11/07 13:05

        חיילים זה אני ואתה, וגם כשחשבתי שהמפקד שלי טועה, ביצעתי משימות כראוי. זה לא הופך את החייל לרובוט, כי:
        1. גם חייל שחושב שהמפקד שלו שוגה, יודע שהוא לא חייל עבור מפקדו אלא עבור כל עמו,
        2. תמיד יתכן שהחייל לא יודע הכל.

        כך שכן, אפשר לחשוב שהרמטכל או ראש הממשלה הוא גולם מוחלט, ועדיין זה לא מרשה לי לעבור באדום או לשדוד בנק.


        איך זה קורה שצריך להסביר דבר כזה?? ועוד כתבת את זה פה בכל מקום... זו פרובוקציה, או שזה באמת לא ברור?

        • אם אין הבדל בין לחשוב משהו ובין להודיע לכולם

          שהמפקד העליון, 14/11/07 15:14

          כל זה כשאתה בעצמך מפקד- אז אין הבדל.
          שיהיה

  • 151.

    אני לוחצת את ידך, חייל שלי! (ל''ת)

    שרלוט, 14/11/07 07:39

  • 150.

    תגובה 142 מתמצתת את רוב התגובות באופן גורף (ל''ת)

    כל האמת, 14/11/07 07:14

    • הצפות כתומות (ל''ת)

      זה הכל, 14/11/07 08:06

      • בטח, כי ''אנחנו הרוב'', נכון? (ל''ת)

        תמר, 14/11/07 09:35

        • כי יש תופעת (ל''ת)

          הצפות כתומה, 14/11/07 11:06

      • אם זה ''הצפות כתובות'', אז איך אתה קורא לתקשורת

        גל, 14/11/07 13:06

        שהיא כולה מהשמאל?
        הטוקבקים זו הדרך היחידה למי שאינו שמאל לדבר בדיקטטורה התקשורתית הזו.

  • 149.

    מה עם הסופר גרוסמן?

    שמואל מאיר, 14/11/07 07:01

    האם גם במקרה של גרוסמן לפיד העביר ביקורת?
    בודאי שלא!
    הם מאותה קבוצת בעלי דעה.
    אבל מה?
    חייל שקיבל אות הצטיינות קיבל הערכה הראויה לו בגלל מה שהוא ומה שהוא עשה, עושה ויעשה למען המדינה שלנו.
    הוא לא חייב להשפיל את עצמו ולתת יד למי שאכן הוכיח לנו עד כמה יהיר הוא ועד כמה שהוא לא היה מצטיין בתפקידו כרמטכ''ל.
    עד כמה הוא פגע בשחצנותו ובחוסר התחשבותו ביהודים שהוא זרק מביתם.

    • עוד צביעות ימנית - כי חננאל את הפרס כן הסכים לקבל למרות ההתנתקות (ל''ת)

      נו באמת, 14/11/07 08:15

      • פחחח...הפרס מגיע לו על כך שסיכן את חייו - ולחלוץ לא מגיעה לחיצת יד (ל''ת)

        מה לא מובן?, 14/11/07 09:37

    • מה זה קשור?

      מה זה קשור, 14/11/07 08:51

      לפיד (ואחרים) סברו שלא לגיטימי שחייל יעשה מה שעשה חננאל.

      מה לשון הרע על פי חוק , יש בזה?

      היתה מחאה שנויה במחלוקת, כתבו לכאן ולכאן, כמו בכל מחלוקת.

      אם צורת כתיבה וסגנון או תיאורים שימחישו את דעת הכותב זה עילה לתביעה- אז כל מדור ספורט/רכילות זה מיליון תביעות ביום..

      חייל (ועוד מייצג יחידה צבאית) שלא לוחץ יד לרמטכ''ל בטקס פומבי בבית נשיא-- זה השתנה ממקפצה (וגם תוכנן מראש להיות אקט כזה).

  • 148.

    בזמן שכה רבים משתמטים, חננאל, לוחם צה''ל, ראוי לכל עידוד! (ל''ת)

    רון, 14/11/07 06:49

  • 147.

    ואיפה שירתת אתה מר לפיד

    פיני חייל זקן, 14/11/07 06:45

    הרי הדבר היחיד שיכל להתפוצץ לידך זה קרמבו בשטח או מישהו מבדיחה. מי שמך למתוח ביקורת על חיל מצטיין בשריון שבודאי סיכן את חייו כדי שתוכל לעשות קופה על חשבונו. הפכת לנציג השלטון? אני מסתייג בהחלט ממעשהו של החייל ותומך בהתנתקות אבל ליבי לאותו חיל שראה מה שראה וזכותולהביע את דעתו על המעשים שנעשו בעוד הוא ממשיך לשרת ומצטיין, ואתה מכורסתך הנוחה כמי שלא עשה ולא יעשה כלום לבטחון המדינה מהין למתוח עליו בקורת ? מי שמך ?

  • 146.

    רק לעמוס עוז מותר (ל''ת)

    יריב, 14/11/07 06:09

  • 145.

    האב תומך בחלולים והבן במשתמטים ולתפארת מ.ישראל (ל''ת)

    הרצברג, 14/11/07 05:49

  • 144.

    העורך ה-''חבר'' של רה''מ ופורסם רק-134 מ-268 (ל''ת)

    האב שריד שואה?, 14/11/07 04:54

  • 143.

    הצעות לבן של טומי איך להוריד ממנו את היהודים

    סמולן אמיתי, 14/11/07 01:54

    אפשר,בלי בעיה, להוריד את התביעה על הסף:

    1.חננאל דיין הוא קודם כל מתנחל ורק אח''כ בן-אדם ובסוף הוא חייל. וממתי ניבול פה מול למתנחל הוא עבירה בשרוניסטאן - סמוליסטאן?

    2. ממתי אסור לבן משפחת לפיד - שאפילו שרת בצה''ל (שרת בקריה. כמו אולמרט. תקופה מקוצרת), לנבל את הפה? ומי המטומטם שחושב שחוקי מדינת ישראל חלים על צמד מנבלי הפה - טומי ובנו?

    3. חננאל באמת טיפש, ובודאי פראייר אם הוא הולך לשמור על חלאות כמו משפחת לפיד, ועל זה מגיע לו כל ניבולי הפה שלהם!

  • 142.

    לפיד בלי אש

    בעז, 14/11/07 01:02

    בעיני יאיר לפיד הוא סמל לניוון, לרייטינג זול, להתחנחנות, לצחוקים מלאכותיים,לחנופה, להסתחבקות מזויפת, לצביעות,לדו-פרצופיות, לתרבות הבל וריק, לאתרוגיזם, לריקנות,להעדר רוחניות, לשטחיות,לרצון לרצות את מדורת השבט,לחוסר תבונה, להעדר דרך, ועוד מרעין בישין...

    מתאים לו להגיש תוכניות רדודות ולהציג מלל ריק מכל תוכן כמנחה לחונטה השלטת פה !!

    לא רק שאיננו מגיע לקרסוליו של חננאל דיין האציל והערכי אלא שאין זה מכובד להזכיר את שניהם בנשימה אחת.

    על כך אני מבקש את סליחתך חננאל.

    יישר כוחך וד''ש לאבא.

    • Who gives a shit what u think?ha

      Gilos, 14/11/07 03:22

      Surprise for u if u can even read this ....nobody does

      Go titnajel

    • יאיר לפיד...עשר! ! ! 10 ! ! ! שיכנס לך טוב לראש (ל''ת)

      לא סהרורי ימני, 14/11/07 04:16

    • את/ דוחה!!!! איכס!!!! (ל''ת)

      אני, 14/11/07 06:22

    • מילים כדורבנות הוצאת לי את המילים מהפה.

      clair, 14/11/07 08:07

      סוף סןף יש מי שמעז לומר את האמת לגבי התוכנית המלאכותית של יאיר לפיד ועל היומרה ויהירות שיאיר משדר
      בועז מסכימה עם כל מילה תבורך

    • אמת ומלים חצובות בסלע

      בני, 14/11/07 08:24

      הגיע הזמן להסיר את המסיכה מפרצופו המחוייך תמיד (הכיצד ??)
      של ליצן החצר החדש/ישן של המדיה.
      זהו מקרה קלאסי של ''בן טובים'' החש חייב לשחק את המשחק עד תום.
      כך יהא מקובל במקום עבודתו,על חבריו ועל קהלו שאבד כבר מזמן כל יכולת לחשיבה ביקורתית.

      אה כן, מה עם גרוסמן?
      חפשתי ולא מצאתי מאמר מתלהם של לפיד בגנותו. (כנראה לא חפשתי היטב......)

    • כל מילה בסלע!

      ערן, 14/11/07 08:43

      כל הכבוד!

    • צודקקק (ל''ת)

      מיי, 14/11/07 09:38

    • צודק במאה אחוז !!

      יעל, 14/11/07 13:15

      להסיר את מסיכות הצבועים
      הוא ושכמותו
      ועוד לחייל שהרויח בזכות ולא בחסד תואר חייל מצטיין.

      אגב-קראתי שעדיין לא קבל את הפרס המגיע לו......

  • 141.

    לפיד בלי אש

    בעז, 14/11/07 01:01

    בעיני יאיר לפיד הוא סמל לניוון, לרייטינג זול, להתחנחנות, לצחוקים מלאכותיים,לחנופה, להסתחבקות מזויפת, לצביעות,לדו-פרצופיות, לתרבות הבל וריק, לאתרוגיזם, לריקנות,להעדר רוחניות, לשטחיות,לרצון לרצות את מדורת השבט,לחוסר תבונה, להעדר דרך, ועוד מרעין בישין...

    מתאים לו להגיש תוכניות רדודות ולהציג מלל ריק מכל תוכן כמנחה לחונטה השלטת פה !!

    לא רק שאיננו מגיע לקרסוליו של חננאל דיין האציל והערכי אלא שאין זה מכובד להזכיר את שניהם בנשימה אחת.

    על כך אני מבקש את סליחתך חננאל.

    יישר כוחך וד''ש לאבא.

  • 140.

    תמכתי בהתנתקות אבל התיעוב שלי כלפי מה שמייצג לפיד גדול יותר (ל''ת)

    בהצלחה לתובע, 14/11/07 00:57

  • 139.

    הגיע הזמן שמישהו יעמיד את המגלומן הזה על מקומו! (ל''ת)

    שחצן יהיר.., 14/11/07 00:52

  • 138.

    צנזרתם את תגובתי המציינת את העובדה שהעתקתם הכל מ''מקור ראשון'' (ל''ת)

    נתי, 14/11/07 00:46

  • 137.

    את המגינים על האתרוג דבר לא יעצור, חוץ מבחירות

    louis, 14/11/07 00:37

    יש צורך דחוף להעיף את הממשלה הזו לכל הרוחות. הממשלה הזו מייצגת את אנשי הון שלטון מהגרועים שבאזרחי מדינת ישראל. אנשים שבראש מעיניהם כסף ותו לא.
    נקווה שבפעם הבא שאנחנו הולכים לכלפי לא נבחר למפלגות שהמצע שלהם הוא מצע הון שלטון, ושרוב חברי הסיעה אינה חברים במאפיה.

    • לא בחירות יעצור אותם מההחסטוריה למדנו שרק חורבן . וגם אז הם ייצאו (ל''ת)

      נקיים, 14/11/07 07:47

  • 136.

    מי שמך?

    אחד שיאיר, 14/11/07 00:33

    יאיר לפיד, בנו של ''אם אין לחם שיאכלו עוגות''...אדם ''בעל און'', מלא בעצמו יהיר מדושן, עונג, ו''נבוכי כזה''....
    תגיד חוץ מג'ל וחנופה מזדמנת לפוליטיקאי תורן, עשית משהו למען? לא כסך ויחצ''ך בסגנון הנחיית אירועים בתרומה לזקקים אלו ו/או אחרים, משהו אמיתי מחוץ למסך ולתחושת הכח שיש בך?
    ככ דוחה אותי.
    וכותב זאת שמאלני מובהק.אך מי שמך לכתוב על מישהו ככה?
    אותו אחד ששם אותי?

  • 135.

    ובכל זאת, יאיר, זה לא סגנון ביקורת הולם, בלי קשר לחוקיותו. (ל''ת)

    ךלחי, 14/11/07 00:18

  • 134.

    חייל טיפש - הוא ישלם הוצאות משפט ללפיד

    תביעה מפגרת, 14/11/07 00:13

    טור עיתונאי ביקורתי מוגן מכל תביעה כמעט. יש כאן ביקורת עיתונאית לגיטימית. החייל הטיפש ישלם הרבה הוצאות משפט.

    • תגובה לגיטימית?

      אזרח, 14/11/07 09:31

      לכתוב שקרים ולפגוע באנשים זה לגיטימי?

      לפיד עבר על החוק ועל כך הוא ישלם בגדול, למען שמירה על כבודם של אנשים במדינה מפני כוחם של עיתונאים דורסניים וחסרי מעצורים. יש חוק במדינה ויהיה גם צדק!

      • אתה טועה. הפסיקה מייחסת חשיבות

        משפטפטנית, 14/11/07 14:51

        לאמת העיתונאית ראה מקרה ''עובדה'' ווידוא ההריגה. אין כאן שום עיקרון עיתונאי כמו ''הגנה על מקורות מידע'' או חופש ביטוי כי חננאל לא קילל וגם לא השתולל. סתם לא לחץ יד.

    • ממש לא. יאיר לפיד הוא זה שישלם לו, ובגדול. דברי לפיד: עילה לתביעה! (ל''ת)

      עורכת דין, 14/11/07 10:43

  • 133.

    מה יאיר לפיד יגיד עכשיו על הסופר דוד גרוסמן שנמנע ללחוץ את ידי רה''מ (ל''ת)

    ליאיר לפיד, 14/11/07 00:06

  • 132.

    חבל ששכחתם לציין שהעתקתם הכל מהעיתון ''מקור ראשון''

    נתי, 13/11/07 23:58

    בשבת האחרונה, עם הפניה בעמוד הראשון!
    לא נסחפנו?!

  • 131.

    למה העורך לא משנה את הכותרת המשפילה??? (ל''ת)

    נראה אם, 13/11/07 23:46

  • 130.

    גועל נפש של כותרת - רועי שרון תתבייש !!! (ל''ת)

    תמר, 13/11/07 23:43

  • 129.

    טוב מאוד יאיר לפיד כזה רדוד!

    יעל, 13/11/07 23:43

    אם אין לו על מה לכתוב שיפסיק לכתוב,הוא כזה עכשווי ובעניינים שאין לו שום דבר יחודי משלו!פשוט רדוד ומעצבן!

  • 128.

    להכות את לפיד דרך הכיס!

    קמיר, 13/11/07 23:40

    זאת אמת המידה היחידה שהוא מבין.

  • 127.

    אני עם לפיד גמרתי כשהבנתי שבעמדותיו הוא לא שונה מאביו

    מורה, 13/11/07 23:39

    שום מילה טובה אין לו להגיד על מורי ומחנכי ישראל
    מתעלם התעלמות מכוונת משביתת המורים
    מתנשא ומורם מעם
    ללא שום רגישות חברתית אמיתית
    בן של קפיטליסט

    • סטאלין היה גאה בך, בואי נשלח את כל העשירים לגולאג ונלאים את רכושם. (ל''ת)

      נאצ'ו, 14/11/07 00:57

      • אני עוד זוכרת איך האב העליב בשידור אשה קשת יום בשל הצבע בשערה (ל''ת)

        מירי, 14/11/07 06:18

    • לא רק בנושא זה. לפיד פודל של אולמרט, כמו אביו

      לפיד- לא היה, 14/11/07 01:00

      כל הזמן מוצא סיבות שונות ומשונות להגן עליו ועל השחיתות שלו, תוקף את מערכת אכיפת החוק ובתי המשפט, כל הזמן מצדיק אצ ה''אמצע'' המקודש, צובע בוורוד את תוצאות המלחמה. גועל נפש

  • 126.

    ולצעוק בוז זו לא דמוקרטיה

    יובל, 13/11/07 23:39

    ממש דמוקרטיה בעיניי המתבוננן
    אפשאר לחוש את השינאה למי מותר ולמי לא

  • 125.

    הצדעה היא ברכת שלום צבאית אין צורך גם בברכה אזרחית (ל''ת)

    שני, 13/11/07 23:18

    • לא מדובר בברכה. אלא בהבעת זלזול/אי אמון/שאט נפש (ל''ת)

      במדים, בפומבי, 14/11/07 08:05

      • הוא ביטא את תחושות כולנו... (ל''ת)

        פרס ישראל, 14/11/07 09:40

        • כל ''העם הכתום''?? (ל''ת)

          נו נו, 14/11/07 11:08

  • 124.

    גם היום יאיר הקשקשן מגן על חלוץ מה יכתוב אחרי וינוגרד (ל''ת)

    יוסי, 13/11/07 23:16

  • 123.

    אם אדם החליט לעשות מעשה בפומבי הוא צריך לדעת שהוא יעמוד לביקורת

    יאיר, 13/11/07 23:08

    אני לא מבין מותר לו בטקס להביע עמדה נגד הרמטכל אבל אסור לו לעמוד לביקורת ע''י אחרים

    • גם בביקורת יש לשמור על לשון נקייה ולהמנע מהכפשות ולגלוג (ל''ת)

      חנה בבלי, 14/11/07 08:34

  • 122.

    נראה אותו אומר את הדברים האלו על דוד גרוסמן שלא לחץ את ידו של רה''מ! (ל''ת)

    באגסי סיגל, 13/11/07 23:06

  • 121.

    בהצלחה לחננאל! (ל''ת)

    ניר, 13/11/07 22:57

  • 120.

    האם לפיד השחצן כתב טור דומה על ידידו גרוסמן שסרב ללחוץ גם הוא? (ל''ת)

    השמאל דו פרצופי, 13/11/07 22:54

  • 119.

    חננאל גרוסמן לא לחץ את יד רוה''מ+בילין, מה תגיד על זה? (ל''ת)

    תפוס אומץ וכתוב, 13/11/07 22:40

  • 118.

    לכולם

    גבי, 13/11/07 22:35

    אתם יכולים לאכול את הלב הבחור יזכה במשפט ועוד איך יקבל את הכסף ויאיר עוד יתנצל על דבריו אבא שלו הדפוק משלם על הפה שלו הרבה מאוד וכך הבן המטומטם שלו דרך אגב התוכנית שלך באמת דבילית ובלי תוכן

  • 117.

    סוף סוף יאיר השחצן ישלם על דברי השנאה והמסטמהוהה שהוא רגיל לאומרם

    שי, 13/11/07 22:20

    היגיע הזמן שהוא ישלם על דברי ההסתה שהוא רגיל להסית

  • 116.

    כנסו דחוף

    אני, 13/11/07 22:09

    לפני שבוע הסופר דוד גרוסמן היה בטקס עם ראש הממשלה אהוד אולמרט ולא הסכים ללחוץ לו את היד בגלל פשעיו במלחמה האחרונה!!
    לא שמעתי על זה כמו בתקשורת כמו שבזמנו עשו לחייל חנניה...
    נקודה עמוקה למחשבה...

    • גרוסמן הוא איש פרטי

      שירלי, 14/11/07 00:12

      הוא לא נציג מדיני והוא לא בא לקבל פרס מידי אולמרט הסיטואציה שונה לחלוטין!!!!

      • אבל דוד גרוסמן כן בא לקבל פרס. מצחיק הא (ל''ת)

        יוסי, 14/11/07 04:33

      • שירלי, לא נסחפת קצת ?

        ברוך שטיין, 14/11/07 06:06

        החייל חננאל הוא כן נציג מדיני (בניגוד לגרוסמן) ?

        החייל ייצג את המדינה בטקס, או את עצמו כחייל מצטיין ?

        דומני שבילבלת בין התפקידים בטקס :
        1. הנשיא ייצג את המדינה מצידה האזרחי.
        2. הרמטכל ייצג את המדינה מצידה הצבאי.
        3. חננאל ייצג את עצמו בלבד - כחייל מצטיין ששרת את המדינה, את הנשיא, את הרמטכל ואותך בצורה שהוכרה (ע''י המדינה) כמצטיינת יותר מחיילים אחרים .

        בנוסף, מה זה משנה האם ייצג את עצמו או את המדינה - האם הכינויים שיאיר לפיד עלב בו ראויים בשל הנימוק המופרך שלך ?

        • מעניין מי נסחף-חייל הוא חייל ,והמפקד העליון-הרמטכ''ל.

          לא משנה מה, 14/11/07 08:15

          מה השטויות את ''עצמו'', חיילים מצטיינים במסגרת צבאית !! מצטיינים מטעם הצבא !!
          גם כל חטיבה שולחת מצטיין, הוא לא יכול לכפות על החטיבה את המחאות האישיות שלו, יכלו לשלוח מצידם מישהו אחר.

    • הסופר הוא אדם פרטי ולא חייל (ל''ת)

      אני, 14/11/07 01:14

  • 115.

    לפיד - אולי תצא נגד המשתמטים במקום נגד חייל מצטיין? (ל''ת)

    ליטל, 13/11/07 22:08

  • 114.

    חננאל ישר כח שלא לחצת יד 'לחלוץ המושחתים' (ל''ת)

    משה מירון, 13/11/07 21:49

  • 113.

    לא דם. לא צער. לא ראיה לדורות. רק שני דברים מעניינים

    תומך בחננאל, 13/11/07 21:41

    את הלפידיזם. לשנוא את אלה שאינם שכפול שלהם וכסף. ולהוציא מהם כסף זה צו.

  • 112.

    בהצלחה במשפט !!! (ל''ת)

    גופי, 13/11/07 21:19

    • בהצלחה לחייל חנניה

      ssssssss, 13/11/07 23:58

      דפוק אותו חזק

  • 111.

    לפיד הוא פאסה. בגללו אני קורא את 7 ימים מהסוף להתחלה

    ., 13/11/07 21:16

    הנה ארבעה דברים שלא ידעתם על יאיר לפיד:

    עבר זמנו של האיש. הטורים שלו לא מעמיקים, לא משעשעים, לא מהחיים (אלא אם אתה חי בפרסומת של בנק הפועלים).

    הדבר היחיד שעוד טוב בטורים של לפיד זה האיורים של יזהר כהן.

    הניסיון של הננס עתיר הג'ל להצטייר כדעתן חמור סבר הוא פתטי ומגוחך.

    נדמה שכולנו, כולל יאיר הזעיר (על משקל חננאל המחלחל), הופכים ברבות הימים להורים שלנו. כך גם לפיד ג'וניור, שנהיה בלתי נסבל לסביבה, ממש כמו טומי...

    ועכשיו, תגידו שלום לתמיר וללהקה

    • מבריק!!

      נעמה, 13/11/07 22:58

      תגובה לעניין

    • כנ''ל. כולם להכנס לקרוא את התגובה שמעל. הגדרה מדוייקת ללפיד (ל''ת)

      אני, 13/11/07 23:49

  • 110.

    למה כל הדתיים מטורפים?זה גנטי?יש תרופה? (ל''ת)

    דרווין, 13/11/07 20:56

    • כנראה בגלל אנשים כמוך... (ל''ת)

      גלעד, 13/11/07 22:28

  • 109.

    האם יאיר לפיד הבן של מיס לוסי? (ל''ת)

    שולה, 13/11/07 20:46

    • לא, הוא הבן של ארצ'י באנקר (ל''ת)

      אדית, 13/11/07 22:37

  • 108.

    לפיד בלתי נסבל. כותב ברמה של תלמיד תיכון (ל''ת)

    הג'ל חלחל למוח, 13/11/07 20:41

  • 107.

    ומה יהיה ללפיד היומרני לאמר כשהסרבן הוא משמאל?

    גל, 13/11/07 20:17

    לא... כשגרוסמן הלבין פני אולמרט, לפיד שתק כדג. צבוע, כל ההתיפיפות שלו נחשפת עכשיו כצביעות מכוערת, חסרת אנושיות. במקום לב, השתילו לו פוליטיקאי.

  • 106.

    יאיר,בד''כ אתה איש תקשורת מועדף עליי..

    אור, 13/11/07 20:16

    (למרות שדיעותינו לא ממש קרובות אחת לשניה)..
    אבל פה ממש אני לא מבינה אותך!!!
    זכותו של החייל לא ללחוץ ידו של הרמטכ''ל או מי שלא יהיה..אין חוק כזה שאומר שחייבים לעשות ככה..
    מצד שני,יש חוק שאומר שאסור להשתמט מצה''ל...
    חננא-ל שירת ובזכות קיבל אות הצטיינות,מה עם אלה שמשתמטים?!! שממציאים כל מיני סיבות ..למה הם לא יכולים לשרת כמו כולם בצבא??!!
    למה דווקא נגדם אתה לא יוצא? למה אותם אתה לא מכנה בכל מיני שמות גנאי?בזמן שמיטב בנינו נהרגים בהגנה על ארצנו..בזמן שהם נהרגים כל מה שמעניין אותך זה לכנות חייל שלא לחץ את ידו של הרמטכ''ל בשמות?????????

    • דבריו של לפיד הם התחסדות ותו לא-

      מיטל, 14/11/07 00:51

      לפיד הוא בד''כ איש תקשורת מועדף ואני קוראת את טוריו באופן קבוע .
      המעשה של החייל הוא מחאה שקטה. הוא הביע את דעותיו במידה של ענווה שחסרה להרבה מבעלי דעות כשלו. כיאה לחייל מצטיין. הוא לא פרע ולא פגע באיש. זה שהתואר עיתונאי לא מופיע לייד שמו לא מונע ממנו את הזכות להביע עמדה וביקורת.כשם שעשה לפיד באותו טור. זוהי התחסדות והתחנפות אפילו מצד לפיד לממסד למחות כביכול על החוסר יראה והערצה לרמטכ''ל ולנשיא במדינת ישראל ובצה''ל. זוהי שטות לטעון לחוסר מסירות של החייל המצטיין למולדתו. אני לא מגוננת עליו אך מבחינתי בעצם ההצדעה הוא נתן לו את הכבוד הראוי לו -לרמטכ''ל בתוקף תפקידו, כך שמבחינתי, במעשה החייל נשקפת לעיניי האמירה שלו ולא ביזוי. תגובתו של לפיד היא אולי הגיונית מצד אחד, כשם שהוא מקפיד בטוריו ובכתביו, אבל מאידך מאוד ילדותית בסגנון אתה עשית לי אז אני אעשה לך חזרה.

  • 105.

    חננאל אתה גב-גבר!!!

    מצדיעה, 13/11/07 19:54

    פעםאחת שלא הסכמת ללחוץ את ידו של חלוץ הגירוש

    ופעם נוספת על התביעה של הבלון המנופח הזה ''הישראלי'' יהיר לפיד.

    אני מחזיקה לך אצבעות ומקווה שצדקתך תצא לאור כי אתה ראוי לזה.

    ולכל אדריכלי ההתנתקות- כדאי שתסיימו עם החגיגות- אתם בדרך למטה...(כולל אותך, יהיר)

  • 104.

    ליאיר המטופש החייל קיבל את אות ההצטינות בזכות ולא בחסד

    ליאיר המטופש הח, 13/11/07 19:52

    ליאיר המטופש החייל קיבל את אות ההצטינות בזכות ולא בחסד
    אבל את ה כמו אביך רגילים לקבל את הכול בפרוטקציה כדי שתשמור להם וישמרו לך ולא מפני כישרון כל שהוא לכן את רגיל להגיד תודה וללקק את התחת לאחרים
    יש פתגם צרפתי שאומר telle paire telle fis
    אמור לי מי האבא שלך ואומר לך מי אתה אותו הזבל של אותו האבא

    • על מה הוא קיבל אות הצטיינות? ניקה את קנה הטנק?

      לדתי המקלל, 13/11/07 20:56

      הוא היה פחות מחצי חייל כי הוא עושה ר-ק 16 חודש שירות. כולה היה שריונאי עלוב שלא ירה פעם אחת על מחבלים.

      • אתה סתם מקשקש שקרים ושטויות.

        יונתן, 13/11/07 22:37

        החייל הזה סיכן את עצמו וחיסל מחבלים, אחרת הוא לא היה נקרא מצטיין.

      • וואו איזה גבר כותב פה (ל''ת)

        חייל, 13/11/07 23:22

      • ''שיריונאי עלוב''?

        שריונר, 14/11/07 01:15

        רק מטומטם שלא עשה צבא כמוך יכול לרשום כאלה שטויות. בתור מט''ק במיל אני אומר לך שהשריון הוא החייל הכי טוב בצה''ל גם מבחינת העבודה הקשה וגם מבחינת כוח האדם שמשרת בו, אתה לא תידע את זה כי לא מגיעים אלינו אנשים טפשים כמוך.
        ולגבי החייל המצטיין, לא ברור לי מי הוציא ביני''ש להיות חייל מצטיין בתור אחד שפיקד על מחלקת ביניש''ים אני חושב שהם החיילים הכי מפונקים בצה''ל וזה עוד בלי להזכיר את השרות המגוכח שלהם.
        מלח הארץ עלק.

  • 103.

    לפיד מסית!! זכותו הלגיטימית של חננאל

    לילך, 13/11/07 19:51

    לא ללחוץ את היד של מי שגרש את סבו מביתו

  • 102.

    יאיר היהיר. חננאל- אני תומכת בך. יישר כוח

    אמא מהשרון, 13/11/07 19:46

    על ההגינות על היושר הפנימי ועל היותך חייל מצטיין. כול הכבוד.
    אתה מלח הארץ, ואנ חייבים חיינו לך ולשכמותך.

  • 101.

    הזכרון שלכם לא משהו: חננאל לא סירב ללחוץ את ידי חלוץ אלא להצדיע לו.

    בעל זכרון, 13/11/07 19:43

    בידקו שוב את הסרט בו תועד טקס חלוקת אותות ההצטיינות בבית הנשיא. תיראו שם שחננאל לוחץ את ידי הנשיא וגם את ידי חלוץ ובו בזמן מסביר לו משהו בשקט, משהו שלא תועד בהקלטה. התקשורת טענה שאמר לו שהוא אינו מתכוון להצדיע לו כמחאה על הגירוש. גם תיראו שחלוץ שומע ומיניד ראשו בתנועת כן, כמי שמאשר שהבין את הדברים וקיבל אותם.
    אבל כל זה לא הפריע לעיתונאים צבועים ומצורעים לנצל את ההזדמנות ולהתנפל כעדר צבועים מורעבים, ובהתלהמות מאוסה לתקוף את חננאל העדין, שלהבדיל מדוד גרוסמן הקדוש (אותו לפיד העלוב לא טרח לתקוף) לא הביע מחאתו בצורה מופגנת, אלא לחש אותה באזני חלוץ תוך כדי לחיצת היד הפומבית.

    יאיר לפיד, הלוואי שתשלם את מלוא המחיר על צביעותך ונבזותך.

    אני מאחל הרבה הצלחה לחננאל !

  • 100.

    לפיד המתנשא

    אלי, 13/11/07 19:39

    מותר ליאיר לפיד להעביר ביקורת,ולכן הוא עיתונאי.אך,אל לו להכפיש את מבוקריו,בשמות גנאי.מיהו בכלל,שמרשה לעצמו להתנשא מעל אותו חייל מצטיין.

  • 99.

    לפיד המתנשא

    אלי, 13/11/07 19:39

    מותר ליאיר לפיד להעביר ביקורת,ולכן הוא עיתונאי.אך,אל לו להכפיש את מבוקריו,בשמות גנאי.מיהו בכלל,שמרשה לעצמו להתנשא מעל אותו חייל מצטיין.

  • 98.

    כשגרוסמן סרב ללחוץ יד לאולמרט בטקס ממלכתי, ללפיד לא הייתה בעייה.

    גרוסמן וחננאל, 13/11/07 19:36

    אפילו אם חננאל הוא, רחמנה לצלן, ימני.

  • 97.

    לפיד הג'ובניק יגיד ללוחם מיהו ישראלי (ל''ת)

    יורם, 13/11/07 19:34

    • ראה התגובה לתגובה 46 (ל''ת)

      ליורם, 13/11/07 20:09

  • 96.

    חננאל צודק 100%!!!!!! נראה איך לפיד היה מתנהג אם היו מגרשים אותו (ל''ת)

    ליטל, 13/11/07 19:32

  • 95.

    זו הדרך הנאותה לטפל בעיתונאים אלימים (ל''ת)

    ברנע: המפלצתית, 13/11/07 19:31

  • 94.

    כנסו לקרוא את הגזר-דין

    שופט בדימוס, 13/11/07 19:30

    אין במאמר זה לפגוע בחננאל במיוחד שניבחר לחייל מיצטיין שכל עתידו לפנו כמו כן זכות לגיטימית של כל עיתון למתוח ביקורת על מעשה לא שיגרתי שביצע החייל, לכן אני דוחה את התביעה. תגובות הימין: הוא חבר של הבן של השופט, אבא שלו היה שר מישפטים, שופט שמאלני,הבן שלו משרת בפלוגה של חננאל,השופט היה בתוכנית של יאיר לפיד לפני שבע שנים.

    • :-) !! (ל''ת)

      +מיליון תגובות, 13/11/07 19:46

  • 93.

    250 אלף שקל זה משכורת חודשית. (ל''ת)

    רז, 13/11/07 19:27

  • 92.

    חוק התורשה לא עומד בתיקונים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חנה, 13/11/07 19:26

  • 91.

    יפי נפש יקרים מה קרה פגעו לכם ביאיר

    נכ, 13/11/07 19:23

    דיי כבר ימלוקקים אז זכותו המלאה של החייל לא ללחוץ את ידו והאמת בתור לוחם מצטיין במילואים אחד שהשתתף במלחמה אני מוכן ללחוץ לחייל את היד ( והאמת היא שאני ממש לא ימני) כי הוא החליט לקחת את הרגשות שלו ולהביע אותם אז זה לא הסתדר ליאיר ההכי ישראלי שיש זה שהכול קשור בו עובד לו מכיר את כול הנשמות הטהורות זה שחבר של העו''ד השיכור ועוד קקאות מתיפייפים שהם האחרונים בתור להגיד למי שנלחם ומגן עליהם בגופו אחרונים בתור לדבר ולחנך וגם אתה יאיר אתה כמו מסטיק שלא נגמר נדבק חסר טעם ובא לך לירוק אותו אבל אתה תמיד מופיע בכל מקום ואגב שאתה מאישם אחרים ומצביע על החייל שלוש אצבעות פונות לכיוון שלך.

    • פחחח....''אתה ממש לא ימני''

      מתחזה, 13/11/07 19:36

      אתה ימני באבו אבוה ימני וגם דתי.
      איך יודעים?
      רק ימנים דתיים כותבים ללא פיסוק ועם מבול שגיאות כתיב.

      כמה פתטי שימנים דתיים מטיפים לאחרים לדבוק בתורה, אבל לא יודעים לקרוא אותה או לחזור על שפתה.

      בגלל שאתה משקר במצח נחושה, מי שאתה מאמין שיושב בשמיים יעניש אותך. אבל אתה יודע כמוני שאין אלוהים ולכן לא תיענש.

  • 90.

    חננאל החמדן. 250 אלף?? (ל''ת)

    יוסי התפרן, 13/11/07 19:22

  • 89.

    חננאל החמדן. 250 אלף?? (ל''ת)

    יוסי התפרן, 13/11/07 19:22

  • 88.

    בקיצור יאיר: ת-ן ת'-כ-ס-ף.........

    בקיצור יאיר, 13/11/07 19:21

    למה להרבות גישה אלימה ופוגענית,רצית להעביר ביקורת אז בצורה הומאית בבקשה,עכשיו פצה את הבחור

  • 87.

    בקיצור יאיר: ת-ן ת'-כ-ס-ף.........

    בקיצור יאיר, 13/11/07 19:20

    למה להרבות גישה אלימה ופוגענית,רצית להעביר ביקורת אז בצורה הומאית בבקשה,עכשיו פצה את הבחור

  • 86.

    בקיצור יאיר: ת-ן ת'-כ-ס-ף.........

    בקיצור יאיר, 13/11/07 19:20

    למה להרבות גישה אלימה ופוגענית,רצית להעביר ביקורת אז בצורה הומאית בבקשה,עכשיו פצה את הבחור

  • 85.

    בקיצור יאיר: ת-ן ת'-כ-ס-ף.........

    בקיצור יאיר, 13/11/07 19:20

    למה להרבות גישה אלימה ופוגענית,רצית להעביר ביקורת אז בצורה הומאית בבקשה,עכשיו פצה את הבחור

  • 84.

    נשיא אנס, רמטכ''ל הפסיד במלחמה.האם הוא היה צריך לכבד את שניהם? (ל''ת)

    חנן, 13/11/07 19:17

  • 83.

    יאיר למה לא תלחין את כישוריך המילוליים ולך לשיר עם חרוכת הגרון חברת

    אוכלי חינם, 13/11/07 19:17

    חברתך המגעילה שכמותך אישתו של תמיר והלהקה חבורת איכסים אוכלי חינם

  • 82.

    יאיר האידיוט...זה גם ביקורת.

    גלית, 13/11/07 19:17

    יאיר תגיד, שנצפה בתור השבועי ש''תעביר'' ביקורת גם על דוד גרוסמן שנמנע מללחוץ את היד של אולמרט?

    אתה עברת כל גבול.
    יש לאדם זכויות.
    החייל הצדיע ובזה זה הסתיים הזכות ללחיצת יד היא שלו בלבד.

    ויש גם דרך להביע דעה וזה לא ע''י כינוי בשמות גנאי.

    תיתבייש לך.
    ביישת את העיתונות.

  • 81.

    מר לפיד -את גרוסמן שלא לחץ את ידי אולמרט אתה כן מבין... (ל''ת)

    משה, 13/11/07 19:16

    • צבא זה משהו אחר, ולהבין או לא (ל''ת)

      -לא פלילי!!, 13/11/07 19:40

  • 80.

    מאס מכול העיתונאים ה'יאיר לפידים' שמאלינים שמאלצים שמותר להם הכול (ל''ת)

    חננאל חזק ואמץ, 13/11/07 19:15

  • 79.

    לפי דעתי יאיר לפיד פירגן לחנונאל (ל''ת)

    יניב, 13/11/07 19:15

  • 78.

    דעותי הפוליטיות שונות מאלו של דיין

    דורון, 13/11/07 19:12

    אבל אני תומך בתביעתו בלב שלם. המעשה שיאיר לפיד עשה פסול לדעתי, ונועדו לפגוע, בניגוד למעשה של חננאל שנעשה כאקט מחאתי. אי אפשר שלא לשים לב למשטמה העזה שנשפכה מדבריו של יאיר לפיד, בושה שדברים כאלו הוצגו בתקשורת.

  • 77.

    אנטישמי מוסווה

    מיכאל, 13/11/07 19:11

    כאב כן בנו

  • 76.

    לך על זה - חננאל , ובהצלחה .

    ביקורת ? פחח ,, 13/11/07 19:11

    למה רק 250 אלף ???

  • 75.

    70 אתה צודק

    סבא של חננאל, 13/11/07 19:11

    חננאל נכדי הטוב לא שפוי מאז ומעולם.הוא רוצה להרוויח כמה גרושים על חשבון יאיר לפיד ולעשות משהו בחייו.הוא לוקה בשכלו ואינו מודע למעשיו וחבל שלא הכניסו אותו לכלא יחד עם סבו המתהולל.
    לתא האנסים שיראו לו אורח חיים הולם.

    • הלוואי הלוואי הלוואי שחוק הטוקבקיסטים יעבור (ל''ת)

      ואז נקרע לך, 13/11/07 19:30

  • 74.

    לפיד צבוע והצדק עם החייל המצטיין

    ירון, 13/11/07 19:09

    אין ספק שלפיד כמייצג עצמו וכמייצג התשקורת השמאלנית הוא צבוע:
    ע''פ תצהירו הוא היה אמור לגנות במילים דומות גם את דוד גרוסמן (הצבוע אף הוא) שהלבין פני ראש ממשלתנו ברבים
    גרוסמן עצמו טובע בצביעותו: הוא אינו מוכן ללחוץ את יד ראש הממשלה אך מוכן לקבל ממנו פרס
    אך אין תימה בדברים אלו - כך מתנהלת לה רפובליקת הבננות שאנו קוראים לה מדינת היהודים

  • 73.

    אבל מבין את חננאל ותומך בו

    שמאלני, 13/11/07 19:07

    מגיע לו להביע את מחאתו ואפילו לא ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל. הוא הצדיע וזו חובתו, מעבר לכך לא צריכים לדרוש ממנו דבר. ובטח שלאפס כמו יאיר לפיד אין זכות לרדת על חייל מצטיין. מעניין איפה לפיד היה במלחמה?

  • 72.

    יאיר המרומם יאיר המשתרלל

    לירון אדום, 13/11/07 19:07

    יאיר הגועל נפש יאיר הקקי

    יאיר החש דוגמן יאיר השמאלני המכוער

    יאיר המתנשא יאיר החושב שמותר לו הכל

    מה בגלל שאתה עיתונאי ?

    בגלל שאבא שלך טומי ?

    ככה ניראה לך

    הינה גם לי מותר אחי

    • ענק!!!!!!!!!!!!!!!11 (ל''ת)

      מי, 13/11/07 23:38

  • 71.

    לאור הסופרלטיבים שגרוסמן שלא לחץ את ידי רוה''מ קיבל-לפיד יפסיד (ל''ת)

    זורו, 13/11/07 19:03

  • 70.

    לחננאל המחבל: על מה ולמה 250 אלף?

    אספאל המתהולל, 13/11/07 19:00

    במה בדיוק פגע בך יאיר לפיד? אף אחד במעגלים החברתיים שלך אפילו לא קורא אותו. אפילו במעגלים החברתיים שלי לא כל כך קוראים אותו. על איזה קריירה אתה מדבר בדיוק?

    איך אתה כזה מצטיין אם אתה אפילו לא זוכר באיזה צבא אתה משרת?

    פעם באה כשאתה במעמד הזה, בבקשה להיזכר בשרשרת הפיקוד ולא בסבא האנטי-ישראלי שלך.

    • איזה שפלות חבויה בתגובה שלך

      שמיל, 13/11/07 19:22

      כותב נכבד, לוקח זמן רב כדי לזכות בערכים עלהם החייל התחנך ואתה אפילו לא מגיע לקרסוליו.
      אני מצדיע לחננאל וחינו יוביל את ישראל.

      • כמי שחלוק על עמדות מחנהו של חננאל, אני מסכים שתגובה 70 היא שפלה (ל''ת)

        נמאס מהשפלים, 14/11/07 07:36

    • ל70 השמאלן הגזען המחבל המשתרלל המקלל

      א, 13/11/07 19:23

      כשישפילו אותך בעיתון אתה תדבר אחרת...יא צבוע

    • לקרא לחננאל 'מקלל' זה שקר זה שקר! (ל''ת)

      צדוק, 13/11/07 19:23

    • בוא נראה אם יכתבו נגדך מאמר מסית מתלהם ומעליב

      אספאל מטומטמאל, 13/11/07 19:30

      בעיתונות החרדית שאף אחד מחבריך לא קורא- אם היית יושב בשקט ולא תובע את ''הדוסים האלה''.
      ועל זה אמרו חז''ל: ''אל תדון אדם עד אשר תגיע למקומו''
      אידיוט.

    • ''סבא אנטי ישראלי''? כל כך אנטי ישראלי, שנכדו הוא חייל מצטיין... (ל''ת)

      ואתה? מה אתה?, 13/11/07 19:31

  • 69.

    ומי אתה מר יאיר לפיד שתחנך אותו?

    אילן, 13/11/07 18:53

    חתיכת אפס שכמותך.

    וזה בכלל לא קשור לאם אני מסכים עם חננאל (ואני לא) או לא. זה קשור לעובדה שאתה טיפוס מלוקק שחושב את עצמו למלך. בא לי להתקלח מרוב זחיחות עצמית כשאני רואה, קורא או שומע אותך

    • כולה ביקורת לגיטימית (ל''ת)

      כן לטעמך, 13/11/07 19:04

  • 68.

    lapid - mother focker (ל''ת)

    yaya, 13/11/07 18:52

  • 67.

    אם זה היה שמאלן היית מגיב אחרת, לא

    יאיר, 13/11/07 18:50

    חננאל הגיבור
    חננאל האדיר
    חננאל המצטיין
    חננאל החלוץ

    חננאל אנחנו איתך!!!

    • אתה שקרן כי גם על בר רפאלי הוא כתב דברים לא יפים. לא קשור שמאל/ימין

      ככה הוא, 13/11/07 19:20

      אחרי שהפעיל פרוטקציות בצבא ונהיה ג'ובניק, הוא קרא לבר רפאלי משתמטת (כי הצבא השמיט אותה). אבל אז כמובן תמכת. רק ברגע שהוא מתייחס לא יפה למישהו ימני, אז זה לא בסדר.

      • מי אמר לך שהכותב תמך בהשפלתה? ומי אמר לך שבר שמאלנית? (ל''ת)

        ???, 13/11/07 19:32

        • היא בטח לא בצד של יאיר הימני שמאשים בשמאלנות את כל אויביו (ל''ת)

          לא?, 13/11/07 20:06

        • מי אמר לי? הכתבה שהוא כתב אמרה לי (ל''ת)

          תקרא ותראה, 13/11/07 20:07

  • 66.

    לא נורא, לפיד יפרסם עוד בנק

    אלי, 13/11/07 18:49

    ואז יהיה לו הכסף לשלם פיצויים.

  • 65.

    חננאל תחזיר את יאיר למימדיו הטבעיים(גודל נמלה).... (ל''ת)

    מיכל, 13/11/07 18:47

  • 64.

    ''חננאל המטרלל'' זה לא ביקורת!!

    בן, 13/11/07 18:47

    בהחלט יש בו לשון הרע ויש פה דיבה. את המעשה שעשה ניתן לפרש בכל מיני אופנים אבל את איך שדיבר מר לפיד לא ניתן לפרש ב2 דרכים אלא רק כהלבנה ופגיעה בחייל.
    אי אפשר להמשיך עם זה שבעל כוח תקשורתי ינצל את כוחו כדי לפגוע באדם איך שהוא רוצה. לעיונכם עורכי הדין!

  • 63.

    מי בכלל טורח לקרוא את יאיר הצוחק (לפיד)

    צבע בז', 13/11/07 18:46

    ולא איני כתומה אני צבע בז'

    • תתפלאי,מיליוני ישראלים אמיתיים !!!

      אריק, 14/11/07 00:02

      ואת כתומה באבו אבוהה !

      • לעיוור הצבעים

        לא כתומה, 14/11/07 12:18

        יחצני לפיד לא יעזור לכם! אתם חייבים לתלות את הקולר לאווילותו של יאיר הצוחק (לפיד) על דעותיהם הפוליטיות של המגיבים.
        ובכן אני באמת לא כתומה, אני אפילו לא חסידה שלהם. לא צריך להיות כתום כדי להבחין שדרכו של
        הגולם הצוחק לפיד לקריירה הייתה מרופדת במניותיו של סבו דוד גלעדי לשעבר מבעלי מעריב, ללא קשר לבינוניותו ורדידותו

  • 62.

    ימנים ושמאלנים כאחד - מוחים.. - על יאיר לפיד! אולי הוא התקווה שלנו

    ירדן, 13/11/07 18:45

    לקרוב לבבות :)

    • לפיד אינו תקווה

      !, 13/11/07 19:26

      כמו שינוי..

  • 61.

    סוף סוף קם גבר....

    ניר, 13/11/07 18:44

    שיראה ללפיד הזה מאיפה משתין הדג.

    • אחרי המישפט חננאל יראה מאיפה יאיר לפיד משתין (ל''ת)

      יניב, 13/11/07 19:33

  • 60.

    מי שמלבין פניו של הרמטכ''ל בל ילין על יאיר לפיד (ל''ת)

    נילי, 13/11/07 18:43

  • 59.

    להקת הטוקבקיסטים הכתומה (בתגובה 20 גם חומה)

    גיל אזולאי, 13/11/07 18:37

    ספוגה עד העצם בהרבה שנאה ויש לה עכשיו תגבורת רצינית בדמות אוהדי בית''ר הבזויים.
    בסך הכל הם מיעוט מבוטל שעושה הרבה רעש ויכול לעשות (ועושה) הרבה נזק.

    • וביקורת עניינית 0פרט לשנאה שאתה מלין עליה על הכתומים) יש לך? (ל''ת)

      ???, 13/11/07 19:33

      • תופעת ההצפה הקבועה שלכם-

        מאוד ענייני !!, 14/11/07 09:28

        גם יש להקה קבועה

  • 58.

    הערה על יאיר לפיד

    די כבר, 13/11/07 18:35

    יאיר לפיד הוא חסר השכלה שהגיע לעיתונות בזכות אביו. נמאס ממנו, מהתוכניות שלו, מהשרות הבזוי שהוא מספק לבעלי ההון.
    יאיר ''אני מלקק לבנק הפועלים'' לפיד הוא חצןף

    • תיקון טעות

      שושלת, 13/11/07 18:49

      יאיר הגיע לעיתונות בזכות סבו אבי אמו - דוד גלעדי שהיה מבעלי המניות של מעריב

  • 57.

    חננאל המשתרלל

    שקד, 13/11/07 18:32

    שב ותקבל את מה שבישלת
    רצית תשומת לב
    והצלחת לקבל.

  • 56.

    זה אינו מחובותיו של חיל צה''ל!

    ש, 13/11/07 18:31

    מחובותיו של חייל צה''ל להצדיע למפקדיו בכל עת שידרש לכך..ובכללם גם למפקד הבכיר ביותר הלא הוא הרמטכ''ל..
    אבל לחיצת יד היא אישית, ואינה כלולה באמנת צה''ל כדבר המחייב את החייל בשירותו.
    והרי דינה (של לחיצת היד) הוא לא כדין ''הצדעה למפקד'' שעל סירובה ישנם דינים ברורים..
    לחיצת היד שהציע הרמטכ''ל לחננאל היא אישית - חברית..וככזאת מותר לו לסרב לה!
    מה גם - ש''זאת לא לחיצת יד מבצעית''...

    • קשקוש פסבדו משפטי של מי שלא שירת בצה''ל

      חייל, 13/11/07 18:43

      החייל הזה השתתף בחזרה כללית לקראת הטקס עליה פיקד רס''ר משמעת שהוריד פקודה לכל המצטיינים ללחוץ את יד הרמטכ''ל.

      אין כאן עניין ''אישי'' או ''אידיאולוגי'' או שאר הירקות המטופשים ששירבבת פנימה. זוהי פקודה משמעתית של האדם היחיד שקובע איך יתנהל הטכס - הרס''ר. החייל הודיע כבר במעמד החזרה שלא ילחץ את יד הרמטכ''ל.

      הבעייה היא שלרס''ר לא הייתה סמכות להעיף את החייל מהטכס או לכלוא אותו. לו אני במקומו של הרס''ר, הייתי מתריע על התקלה למפקדי ומבקש סמכות להעניש את החייל עוד לפני הטכס.

      אל תשליך מהאידיאולוגיה הימנית-קיצונית-דתית שלך על צבא שהוא אירגון שטרם שירתת בו או שאינך ראוי לשרת בו.

      • חייל צעצוע...

        שפוי, 13/11/07 19:05

        אל תקשקש...

        מתי לאחרונה השתתפת בטקס כזה או חזרת על פקודות צה''ליות?

        ללחוץ יד זו לא חובה נק'!

      • גם דויד גרוסמן הקיש מדעותיו הימניות?! (ל''ת)

        טלי, 13/11/07 19:06

      • למה שלא תקח רובה ותירה בו?!(ברובה)

        ש, 13/11/07 19:10

        אני שרתתי בצבא שלוש שנים ויום.
        ביחידות טובות ומוכרות ברוך השם.
        אינך יכול לאכוף פקודה בצבא ללחוץ יד, ובטח שלא איזה רס''ר, ובטח שלא כמה שניות לפני טקס..(אתה הזוי)..(מיליטנט הזוי ומדומיין).(לא יכולתי להתאפק כבר)..
        אם היה נכון לפקוד כך, אז וודאי היה נכון יותר להורות לחייל לעזוב לפני הטקס, לא? - כי הוא הרי אמר את שלו לפני..
        מדוע הוא לא עמד או עומד למשפט אם ככה?..
        אני אגיד לך למה - כי אף אחד בעל השפעה לא חושב כמוך..נכון ידידי. הדרג שמחליט על כך בכלל לא חושב כמוך, ואתה יודע למה?
        כי (חלקם) הגדילו לעשות מהמקום של ''לו אני הייתי במקומו של הרס''ר'' בניגוד אליך..
        נו ועכשיו תקלל..קדימה..לא שומע..!

        • שירתת בצבא דמיקולו

          שין קוף ריש, 13/11/07 19:39

          אולי בצבא השם שלך אפשר לדבר ככה ולהמציא המצאות שאין קשר בינן לבין צבא.
          אתה הרי מתנחבל דתי ומסוגל לשקר בלי למצמץ בעיניים. כבר ראינו אתכם מאות פעמים. ילד בן 17 כותב ששירת בצבא....פחחחח....

      • שמאלןאנשים כמוהו עדיפים עליך

        zsa, 13/11/07 19:33

        הם מלח הארץ .ואתה עזוב את הארץחבל לשמור עליך

  • 55.

    נשבר מהקיצוניים (ל''ת)

    ז. חננאל, 13/11/07 18:28

  • 54.

    נשבר מהקיצוניים (ל''ת)

    ז. חננאל, 13/11/07 18:28

  • 53.

    לא דתי נחשב כטמא ולכן יותר ויותר חובשי כיפה נמנעים מללחוץ ידי

    פשוט ענין, 13/11/07 18:18

    לא דתי וזה גם מסביר את המנעותם של החרדים מלחתום על כרטיס אדי שמא ר''ל יושתל בגופם אבר של חילוני דתי או חו''ח נכרי.

    • יהודי נחשב כטמא ולכן יותר ויותר ארים נמנעים מללחוץ את ידיהם

      פשוט עניין, 13/11/07 18:24

      ככה אתה נשמע, גם אם אתה באמת מנסה להישמע עובדתי.

      • עפ''י ההלכה=שריעה היהודית מי שלא דתי ולא מקיים מצוות הוא מין אפיקורס

        אכסיומה, 13/11/07 18:32

        וכופר בעיקר ונחשב לטמא.קודם תלמד ואח''כ תכתוב תגובות.יהודי דתי מתפלל כל יום ''למינים ולמלשינים אל תהיא תקווה''.חשבת פעם מה זה אל תהיא תקווה?

        • מי אמר שמינים ומלשינים הם חילונים ?-כיום משתמשים במינוח תינוק שנשבע

          אתה רץ מהר מידי, 13/11/07 19:13

          מין זה עובד עבודה זרה - בד''כ נוצרי
          מלשין - לא צריך להסביר - יכול היות גם שומר מצוות.

          החילוניים היום אינם כלל וכלל אפילו לא מתקרבים להגדרות אילו - אז אל תמציא את מה שלא קיים

          ובכל מקרה ''אל תהיא תקווה'' - אינו קשור לנושא של טמא !!

          ולסיום יטמו חטאים מן הארץ - חטאים ולא חוטאים. גם החוטאים - ישראל הם.

          • לא נשבע.. - נשבה - היינו בשבי..

            ש, 14/11/07 00:46

            http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A7_%D7%A9%D7%A0%D7%A9%D7%91%D7%94
            בלי תורת החסידות אין לך הרבה סיכוי (אבל יש)להבין את משמעות הטקסט ''למינים ולזדים''..וכו..
            כי הרי לא תבין שהמינים והזדים קיימים גם בך בדיוק כפי שהם קיימים מחוצה לך.
            אתה מתפלל על עצמך בתפילה זאת, בנוסף על כל ''אלה'' שמסביבך...

        • עפ''י מיין קאמפף=שריעה הארית - מי שלא יהודי הוא אפיקורס (ל''ת)

          אקסיומה, 13/11/07 20:12

    • אם היתה כאן חו''ח מדינת הלכה היו הדתיים סוקלים את לפיד למוות ככתוב

      דין מוות, 13/11/07 18:28

      בתורה הקדושה? ''מחלל שבת מות יומת''.

    • מאיפה המצאת את השטות הזו. (ל''ת)

      יהודי דתי, 13/11/07 18:33

      • הדת גורמת לבוחן מציאות לא תקין ולכן אתה למרות דתיותך לא מזהה

        ליהודי הדתי, 13/11/07 18:43

        מה קורה במדינה בקרב היהודים האמוניים.

      • הרבי שלו (התגלומו הגשמית של אלוהים) אמר לו

        דבר אלוהים, 13/11/07 19:17

        זה מאוד יהודי לקבל דבר אלוהים מהרבי.

    • אבל חרדים יודעים לקבל תרומת איברים מחילונים טוב מאוד

      ג'וש המשתולל, 13/11/07 18:35

      צביעות.
      אתה אומר עניין הלכתי נטו... אין בעיה.
      לא רוצים לתרום, לא צריך,
      אבל לקחת איבר טמא מחילוני או גוי זה בסדר?

    • לא דתי - ולא אפילו גוי גמור לא נחשב כך!

      ש, 13/11/07 18:44

      בספר ההלכה של היהדות לא נחשב מי שאינו יהודי לטמא ואפילו גוי גמור לא נחשב לטמא..
      מאיפה הבאת את זה..??
      זה שטות גמורה - אני מאמין שאף אחד לא מאמין לשטיות האלה שכתבת כאן.
      לרענן את זכרונך - רק החיות הטמאות האסורות במאכל הם טמאות.

  • 52.

    לכל המתנחלים המתלהמים. בקרוב גם פינוי מיו''ש ! (ל''ת)

    משה, 13/11/07 18:17

    • פינוי ת''א יפו לפני יוש את היכול להיות בטוח (ל''ת)

      קליפת השום, 13/11/07 18:41

  • 51.

    מחאה לגיטימית - לפיד טועה

    אזרח מן השורה, 13/11/07 18:13

    אי לחיצת יד היא מחאה לגיטימית, אלגנטית, וצודקת.

    גם אני הייתי מסרב ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל מוכר המניות (אם כי מסיבות אחרות).

    אין, ולא הייתה ללפיד שום סיבה לנצל את מעמדו ולהכפיש את החייל האמיץ, שלמרות שנותיו הצעירות, היה חכם מספיק לבחור בדרך הזו.

    • וואי וואי וואי

      אוזי אגוזי, 13/11/07 18:42

      תנסה להתמם פחות. צבוע

      • האגוזים באש? (ל''ת)

        ערמון, 13/11/07 20:06

    • בצבא? לנזוף ברמטכ''ל? (ל''ת)

      אתם ימנים, יופי, 13/11/07 19:15

  • 50.

    ''חננאל המשתולל'' - יישר כח! אל תירא! (ל''ת)

    העם היהודי איתך, 13/11/07 18:13

  • 49.

    חצוף..

    מישהי שמבינה, 13/11/07 18:13

    מי הוא חושב שהוא? איזו זכות יש לו לשפוט אנשים? אם נתחיל לשפוט אותו לא נסיים גם ב-2010, החל במלתחה הקבועה של חולצה שחורה ועד לקבלת תפקידים ומעמד בזכות אביו.
    אז שפעם הבאה יחשוב טוב טוב לפני שהוא מניח את הדיו על הדף.
    ולגבי חננאל,הוא צודק במאה אחוז, זה כמו שיבקשו מבתו של רבין ללחוץ את ידו של יגאל עמיר, אני בטוחה שהיא לא תסכים ויש לה הזכות לכך.
    נכון, יגאל עמיר זה לא דוגמה, הרי הוא רוצח ולא בעל תפקיד ממשלתי אך אם חושבים על זה, לזרוק איש זקן לרחוב בלי כלום ולרצוח איש זקן, שניהם מעשים חמורים ביותר במידות שונות, אך עדיין חמורים, ולכן לחננאל יש את כל הזכות שבעולם לא ללחוץ את ידו של האיש שתמך בזריקת סבו לרחוב.

    • תומכת בך, חצוף היאיר לפיד הזה. מי הוא בכלל ? (ל''ת)

      אחת, 13/11/07 19:47

  • 48.

    מר לפיד היקר (לאשתו):

    לילוש, 13/11/07 18:13

    יש הבדל מהותי בין ''חסינות מביקורת'' לבין השפלה חסרת רסן דוגמת זו שעשית במדורך.
    דיין לא ציפה לחסינות, וביקורת אכן הוטחה בו במשך זמן רב. אתה יכול לחלוק על מעשהו, אולם הוא לא עבר על שום חוק, ובהתחשב במטען שמשפחתו נושאת בעקבות העקירה, זו היתה הדרך שלו לבטא את מחאתו. אתה יכול הלסכים עימה או לא. אתה לא יכול לטעון - כדמוקרט גדול בעיניי עצמך - שזכות המחאה שמורה לכולם חוץ מאשר לאנשי הימין.

    ביקורת לחוד והשמצות טיפשיות לחוד. רמת המדור שלך היתה של ''קקי-פיפי''. אוסף של ביטויי גנאי חסרי קשר ופשר למעשה עצמו.
    טוב עשה דיין שתבע אותך, ואם יש צדק במדינת ישראל, הוא יצא לאור כאשר בית המשפט ירשיע אותך בהוצאת דיבתו.

    • behinde you 1000%

      Arie Vinograd, 13/11/07 18:26

      I agree with every word

    • בדיוק. (ל''ת)

      יהודי, 13/11/07 18:37

    • לילוש, כל הכבוד! (ל''ת)

      אני, 13/11/07 19:44

  • 47.

    צודק הלפיד

    שי, 13/11/07 18:10

    אכן מר לפיד הוא-הוא עמוד האש ההולך לפני המחנה של חופש הביטוי ותרבות הדיון.
    אולי רק יואיל מר לפיד לאלפנו בינה ולהסביר לנו באיזה דיון באיטון או בקיימברידג' שמע שמשתמשים בביטויים כגון: ''חננאל המשתולל'', ''חננאל המקלל''? וממתי, ''חננאל המתנפל'', '' חננאל המטרלל'', '' חננאל המחלחל'', זו ביקורת עניינית? לקשה הבנה כמוני זו נראית סתם הטלת בוץ אבל מן הסתם הבעיה היא אצלי.

  • 46.

    איפה בדיוק שירת יאיר לפיד בצבא?

    סמי בן טובים, 13/11/07 18:09

    אה כן הוא היה כתב צבאי כמו הלוחם אהוד אולמרט

    • מה, אתה לא רואה עליו שיש לו פרופיל רפואי נמוך? (ל''ת)

      ישראלי או לא?, 13/11/07 19:14

      • בזמנים של אז,אלה היו המשתמטים.

        אז כולם הלכו, 13/11/07 21:27

        בדגש על ''הלכו'',כמו שיש כאלה שהולכים לעבודה.אבל היו אחרים שעשו צבא,התאמנו ונילחמו בצבא הגנה לישראל.

        • בזמנים של אז?!?!?! מה עם כל הסלבס היום שכן משרתים?!

          צא מהסרט!, 13/11/07 22:28

          אין - אין - סלב אחד היום שעושה שרות קרבי. אם תמצא מישהו, זה בגלל שהוא נהיה סלב רק אחרי השחרור.

          • יאיר לפיד הוא לא סלב.

            ?, 14/11/07 09:11

            אין סלב בגיל 18,בטח שלא בימים ההם,מקסימום להקה צבאית אבל זה למוכשרים,וגם הם לא היו סלב עד שגומרים את הצבא.
            היום אלה זמנים אחרים,אבל יאיר לפיד ואהוד אולמרט שהיו עיתונאים בצה''ל וכל אלה שכמותם בזמנם,אלה היו המשתמטים בסטנדרטים של אז.
            מי שיש לו פרופיל נמוך אמיתי זה סיפור אחד אבל מי שהשיג לעצמו פרופיל נמוך כדי להשתמט משרות כלוחם זה סיפור אחר,זה חמור ביותר,זאת פרזיטיות ישראלית.
            היום לקחו את זה עוד שלב קדימה ולא הולכים בכלל לצבא,אבל אלה אותו סוג של אנשים,פשוט בזמנים שונים,שמשתמטים במקסימום האפשרי בזמנם.

  • 45.

    לפיד, נראה לי שהפעם אכלת אותה ונקרא לך יאיר המשלם או יאיר המממן!

    מקוה שיש לך, 13/11/07 18:07

    לפיד, נראה לי שהפעם אכלת אותה ובקרוב נקרא לך יאיר המשלם או יאיר המממן!
    מקוה שיש לך כיסוי בחשבון הבנק...

  • 44.

    יאיר לפיד, מלא חנופה לבעלי המממון, נוטף דבש וצביעות. אשמח אם ישלם. (ל''ת)

    אני, 13/11/07 18:05

  • 43.

    אני שמאלנית וגם שונאת את יאיר לפיד, בעד מי אני?

    ירדן, 13/11/07 18:04

    יאיר לפיד הוא צבוע לקקן שבפני עצמו ראוי לביקורת רבה על תוארו ''עיתונאי''. אתב בעל הון? או עיתונאי? לא הבנתי....ובאשר לחננאל. אני אישית מהסבורים שההתנתקות הייתה ותישאר צעד חיוני וחשוב! אולם, צורת מחאתו של חננאל הייתה בהחלט סבירה ואף הולמת (הצדיע ולא לחץ)! יאיר, אולי תכפיש גם את דויד גרוסמן שלא לחץ לאולמרט יד?

    • תגובה ענינית וצודקת!! (ל''ת)

      דוד, 13/11/07 18:13

    • מצד אחד, גרוסמן הוא אזרח חופשי . מצד שני, חננאל היה חייל בכפייה

      באמת דילמה, 13/11/07 18:14

      ממש לא הגיוני ואפילו מפחיד שאת משווה את האזרח החופשי גרוסמן לחייל. מצד שני, יש פה גיוס חובה ולכן זה לא שחננאל ביקש להיות חייל ואז בגד בתפקידו. דילמה.

      • וחננאל הוא חייל ולכן נדרש להצדיע ותו לא! אולי שינשק את חלוץ? (ל''ת)

        ירדן, 13/11/07 18:18

        • דווקא היה מצחיק אם הוא היה מנשק אותו על הקרחת (ל''ת)

          עדיין דילמה, 13/11/07 18:23

        • תגובה משעשעת. אהבתי (ל''ת)

          ח., 13/11/07 19:48

    • פחחחחח צעד חיוני וחשוב...

      עמית, 13/11/07 19:00

      כנראה שקראת יותר מדי את העיתון שיאיר לפיד כותב בו... או שאולי קסאמים על שדרות זה חיוני וחשוב ?

      • אתה מתכוון לעיתון של בעלי ההון...?לא דווקא לא..

        ירדן, 13/11/07 23:24

        אבל אולי אתה קראת אותו....תעשיית המלחמה טובה לבעלי ההון..לא ידעת?

    • שמאלני אמיתי חייב לשנוא את יאיר לפיד הבורגני הנפוח משביעות רצון

      עמנואל, 14/11/07 01:57

      עצמית.

      בבבבעעעעע


      ואני ממש לא מתלהב מהחננאל הזה, אלב מה לעזזל שלל הכיוניים הלאה אמרו להיות? זו ביקורת עיניינית?!

      הלואי שהמתנחל יזכה

  • 42.

    חייל חייב להצדיע לא ללחוץ יד!

    טלי, 13/11/07 18:04

    בלי שום קשר, יאיר לפיד הגזים בתגובה שלו וניצל את הבמה שהוא מקבל על-מנת ל''רדת'' על החייל.
    כל זאת כשהוא יודע שלחייל אין יכולת ל''החזיר'' לו.

    גיבור על חלשים? שישלם!

    • מסכימה איתך מאוד! (ל''ת)

      אילה, 13/11/07 23:17

    • מה הביעה אי לחיצת היד בראש חוצות??

      בבית נשיא??, 14/11/07 08:26

      תענה על זה , תיזכר שמדובר על התנהלות בתוך צבא (לא הטקס בתוך צבא, ההתנהלות בין שני לובשי המדים-חייל ורמטכ''ל)- ותגיד אם זא בחשבון.

  • 41.

    מן הראוי שילמד מר לפיד

    xx, 13/11/07 18:00

    מעט צניעות...השחצנות וההתנשאות של היצור הזה עברה כל גבול.
    ובבחינת אהבת הארץ ונתינה, הרי ששירותו השבועי בניפוח שרירים בחדר כושר,או חידודי לשון בגל''צ, אינו משתווה לתרומתו של חננאל וחבריו.

  • 40.

    במקום להחמיא לו, גידף אותו

    טומיבוי, 13/11/07 18:00

    אפשר רק להתפעל מאומץ של חייל צעיר לסרב ללחוץ יד לרמטכ''ל בגלל התנגדות מוסרית לגרוש היהודים. במקום להחמיא לו, גידף אותו. ומה עם גרוסמן, לפיד קטן ושפן. בא נשמע אותך

  • 39.

    שים לב חננאל!!!!!!!!!

    אורי, 13/11/07 17:55

    הכותרת מביעה זלזול ,תתבע את הכתב הזה(רועי שרון).

  • 38.

    היה ונשאר עיתונאי קטן. (ל''ת)

    עמי, 13/11/07 17:55

    • מי פה הקטן?

      שפוי, 13/11/07 18:03

      כנראה שגם אתה קטןןןןןןן

  • 37.

    חננאל צודק, בלי שום קשר

    קורא, 13/11/07 17:55

    יאיר לפיד הוציא את דיבתו של חננאל דיין מהסיבות הבאות:
    1. הוא ייחד אותו לגינוי בכלי תקשורת בעל תפוצה ארצית.
    2. הוא לא נתן לו הזדמנות להגן על עצמו, בין בתגובה בין בהסברת מניעיו.
    3. חננאל דיין בסך הכל ביצע את תפקידו. הוא לא יזם את האירוע.
    4. דיין יצא ידי חובתו הצבאית בהצדעה למפקדו. לחיצת יד היא מחווה אנושית שאינה מתבקשת.
    ולסיום, לפיד אינו יכול לטעון ''אמת דיברתי'', כי הוא לא ביצע ולא היה אף אחד מאלה: ''משתולל'', ''מקלל'', ''מתנפל'', ''מטרלל'', ''מחלחל''.
    יאיר לפיד היה חכם כלפי מי שאינו יכול להגיב. בבחינת הבריון בכיתה.

  • 36.

    נראה את יאיר לפיד אומר את אותם דברים לדויד גרוסמן (ל''ת)

    כבה הלפיד, 13/11/07 17:54

    • הוצאת לי את המילים מהפה. (ל''ת)

      ישראל, 13/11/07 18:11

    • מבריק (ל''ת)

      יפה, 13/11/07 18:13

  • 35.

    אני לא בעד המעשה של החייל...אבל ...כנסו

    אוהב צדק, 13/11/07 17:51

    אני גם בטוח שאדון לפיד הדעתן לא יכתוב מילה אחת על הסופר דוד גרוסמן ועל סירובו ללחוץ את ידו של ראש הממשלה. אני יודע את זה כי יאיר לפיד תמיד אוהב להציג את כל מי שלא נמנה על המחנה שלו כאנשים פסולים רעים ומכוערים, בעוד הוא יושב לשתות יחד עם אדון עופר גלזר הסוטה העבריין מין המורשע, אבל זה כמובן לא מפריע ללפיד כי הוא לא רואה את כל זה הארנק של שרי אריסון מסתיר לו את הכל. לשבת עם חיים רמון ביום הולדת של אחד מה''מיוחסים'' זה בסדר אבל להעליב איש אחר על ביצוע עבירת מין זה תמיד הולך כל עוד האיש לא בא מהמחנה של יאירק'ה. אולי כדאי לאדון לפיד להפסיק לשמן את כל הקרובים אליו כמו למשל עינת שרוף שלה הוא קורא לא פחות ולא יותר ''מלכת הזמר העברי'' ומי ששמע אותה שרה בטוח שמשהו ברמקולים שלו השתבש או שהיא מעשנת 6 קופסאות ביום. וכל זה למה??? כי תמיר מהלהקה זה בן זוגה.

    • עזוב אותך צבועים יודעים לכתוב רק לצד אחד (ל''ת)

      צחי, 13/11/07 17:58

    • כל מילה פצצה -----אהבתי (ל''ת)

      תימי, 13/11/07 18:44

  • 34.

    אני מקווה שהשופט יכניס לחייל יותר ממה שאמר עליו לפיד.מגיע לו (ל''ת)

    חוניהמעגל פינות, 13/11/07 17:50

  • 33.

    לפיד הוא ה-''זיבלון הישראלי '' האולטימטיבי!!! (ל''ת)

    גורג, 13/11/07 17:50

  • 32.

    לפיד הוא ה-''זיבלון הישראלי '' האולטימטיבי!!! (ל''ת)

    גורג, 13/11/07 17:49

  • 31.

    קשה לפענח את התופעה הזאת - יאיר לפיד. כנראה ההצלחה מעוורת, כי הוא מ

    המורה עירית, 13/11/07 17:48

    מתיימר להיות הומניסט והוא ממש לא כזה (ואני בכלל עמוק בשמאל).

    • יאיר הומניסט כמו שהיהדות הומניסטית ואני בכלל עמוק

      עם נבל תתנבל, 13/11/07 17:54

      בימין.הנבל למי שלא הבין הוא חננאל.

      • שיאו, כמה שנון. (ל''ת)

        ועפ טיפש תיטפש., 13/11/07 18:06

  • 30.

    קשה לפענח את התופעה הזאת - יאיר לפיד. כנראה ההצלחה מעוורת, כי הוא מ

    המורה עירית, 13/11/07 17:48

    מתיימר להיות הומניסט והוא ממש לא כזה (ואני בכלל עמוק בשמאל).

  • 29.

    חכם על קטנים-מדוע לא מחה על כך שדויד גרוסמן לא לחץ את ידו של רוה''מ?

    און צוק, 13/11/07 17:47

    מר יאיר לפיד הנכבד מתנהג בצביעות כאשר הוא כותב על חלשים ממנו.
    לו כתב על סירובו של דויד גרוסמן ללחוץ את ידו של ראש הממשלה (ובצדק, אם יורשה לי) הרי שהיה עומד מול מתקפה חזיתית של יתר אמצעי התקשורת.

    • שאלה מצוינת! (ל''ת)

      יוני, 13/11/07 17:54

      • שטויות! אין דין אי לחיצת יד הרמטכל ע''י חייל בסדיר שווה למקרה גרוסמן

        ישי מלצר, 13/11/07 18:06

        גרוסמן הוא אב שכול שאינו במדים או בתפקיד ציבורי והוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. לעומת זאת חננאל היה חייל בשירות סדיר שביזה את מפקד הצבא!
        מי שלא רואה את ההבדל ומשמיע אמירות דמגוגיות כמו ''און צוק'' ו''כבה הלפיד'' הוא אוויל משריש

  • 28.

    חכם על קטנים-מדוע לא מחה על כך שדויד גרוסמן לא לחץ את ידו של רוה''מ?

    און צוק, 13/11/07 17:47

    מר יאיר לפיד הנכבד מתנהג בצביעות כאשר הוא כותב על חלשים ממנו.
    לו כתב על סירובו של דויד גרוסמן ללחוץ את ידו של ראש הממשלה (ובצדק, אם יורשה לי) הרי שהיה עומד מול מתקפה חזיתית של יתר אמצעי התקשורת.

  • 27.

    חכם על קטנים-מדוע לא מחה על כך שדויד גרוסמן לא לחץ את ידו של רוה''מ?

    און צוק, 13/11/07 17:47

    מר יאיר לפיד הנכבד מתנהג בצביעות כאשר הוא כותב על חלשים ממנו.
    לו כתב על סירובו של דויד גרוסמן ללחוץ את ידו של ראש הממשלה (ובצדק, אם יורשה לי) הרי שהיה עומד מול מתקפה חזיתית של יתר אמצעי התקשורת.

  • 26.

    חכם על קטנים-מדוע לא מחה על כך שדויד גרוסמן לא לחץ את ידו של רוה''מ?

    און צוק, 13/11/07 17:47

    מר יאיר לפיד הנכבד מתנהג בצביעות כאשר הוא כותב על חלשים ממנו.
    לו כתב על סירובו של דויד גרוסמן ללחוץ את ידו של ראש הממשלה (ובצדק, אם יורשה לי) הרי שהיה עומד מול מתקפה חזיתית של יתר אמצעי התקשורת.

  • 25.

    חופש הביטוי ליאיר לפיד

    זוהר פרייברג, 13/11/07 17:47

    חננאל דיין נהג בחוסר כבוד כלפי ראשי המדינה, מסיבות פוליטיות.
    אני מקווה שתביעת הדיבה שלו נגד יאיר לפיד תיזרק על- ידי ביהמ''ש מכל המדרגות.

    • ומה עם חופש הביטוי לחננאל דיין?

      חשיפת שמך, 13/11/07 18:21

      טוב שכתבת את שמך המלא כי כעת יודעים כולם בדיוק מה עומק המחשבה שלך.
      חופש הביטוי מבחינת אנשי השמאל, מוגבל רק למי שחושב כמותם. הם דמוקרטיים בעיניי עצמם, מה שהופך את כולם לאנשים עם מוסר רודני דוגמת זה של מנהיג צ'ילה.
      ובכן, הבה נדייק: חופש הביטוי מאפשר לייר לפיד לכתוב את דעתו המנומקת על מעשהו של דיין, בצורת ביקורת חריפה ככל שתהיה. אבל חופש הביטוי לא מתיר לו לקלל, להעליב ולהשפיל אותו במילות גנאי שכל קשר בינן לבין האמת מקרי בהחלט.
      לעומת זאת, חופש הביטוי מתיר בהחלט לחננאל דיין ל ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל. פשוט משום שאין חוק כזה, זוהי מחווה של נימוס גרידא. להצדיע למפקדו הוא חייב, ואת זאת אכן עשה. אבל לא ללחוץ ידיים.

      • חייל צריך להצדיע ולמלא פקודות

        זוהר פרייברג, 13/11/07 18:35

        הצבא הוא לא גוף דמוקרטי. חננאל דיין ביזה את המדים שלבש באותה תקופה. זה ההבדל בין יאיר לפיד האזרח, לבין חננאל דיין, שהיה חייל באותה תקופה. חננאל דיין - ביזיון!!! חבל שלך אין אומץ להזדהות כמוני בשמך המלא. ממי את/ה פוחד/ת?

        • הוא הצדיע. הוא רק לא לחץ יד. (ל''ת)

          פלונימוס אנוני, 13/11/07 19:05

          • ומה הביעה אי לחיצת היד מהמקפצה? (ל''ת)

            לא זלזול במפקד, 13/11/07 19:49

          • מה ההבדל בין אי הצדעה לאי לחיצת יד?

            זוהר פרייברג, 14/11/07 04:56

            חייל לא אמור להביע עמדות פוליטיות. חייל אמור להשאיר את הצבא מחוץ לוויכוח הפוליטי.
            נותנים לך פקודה, ציית וסתום!!!
            זה כל ההבדל בין חננאל דיין לבין יאיר לפיד, או דוד גרוסמן, למשל, שהנם אזרחים.

        • הוא הצדיע למפקדו. אתה מתפרץ לדלת פתוחה.

          !!!, 13/11/07 19:37

          הוא הצדיע למפקדו. אתה מתפרץ לדלת פתוחה. כל הטיעון שלך מעורער משורשו.

      • לחיילים אין חופש ביטוי

        יוסי גורביץ, 14/11/07 11:09

        ודאי לא חופש ביטוי פוליטי. את באמת לא יודעת את זה?

  • 24.

    בהצלחה לחננאל ! (ל''ת)

    רונה, 13/11/07 17:45

  • 23.

    תזכירו לי מי הנשיא ש''נזף'' בחננאל?

    ניסים, 13/11/07 17:45

    ומי הרמטכ''ל המהולל שחננאל סירב ללחוץ את ידו?
    אופססס... לא נעים, אה?

    • יש לנו מספיק מחלקות למטורללי המתנחלים................ (ל''ת)

      ביה''ח גהה, 13/11/07 17:55

      • רק שאין מחלקות לנשיאים אנסים ורמטכ''לים ורוה''מ משוחתים. (ל''ת)

        צודק 100%, 13/11/07 19:21

  • 22.

    מענין אם יערך איבחון למתנחלים כמה מהם ימצאו עם בעיות נפשיות כגון

    ד''ר שפירא אורי, 13/11/07 17:43

    הפרעות אישיות,בוחן מציאות לא תקין וכו' תרשו לי לנחש מה יהיו התוצאות?....... לא כדאי למתנחלים לשמוע את הערכתי.......

    • במחלת השנאה העצמית למשל?

      אורי, 13/11/07 18:20

      אה שכחתי זה של סמולנים.
      אי הבנת המציאות, דוגמה? יש לי יש לי יש לי: דמיון חולני שרוצחי ילדים שמצהירים שרצונם לזרוק אותך מהעולם הם בעצם אנשי שלום מתונים.

    • במקרה הטוב אתה וטרינר. ויכול להמליץ

      אתה ד''ר, 13/11/07 19:20

      לכל היותר על פסיכיאטר לכלבים משנקין.
      לא זקוקים לזבולי השכל שלך. תשאר שם בחור שלך ואל תצא.

  • 21.

    מדינת משטרה... (ל''ת)

    חסויה, 13/11/07 17:41

  • 20.

    אם הגרמנים היו מסימים את העבודה ...

    ימותו השמאלנים, 13/11/07 17:41

    לא היה את מי לתבוע !!!

    • לאויל הלא מחריש! לא היתה סלקציה עפ''י עמדות פוליטיות לפני המקלחות שם (ל''ת)

      המתים באירופה, 13/11/07 18:38

      • אבל אצל עוז יהיו (ל''ת)

        אם זה תלוי בו, 13/11/07 19:13

      • אם לא היה נגמר הגז אולי הינו עם ראש ממשלה אחר !!!

        ימותו השמאלנים, 13/11/07 19:15

        אתם השמאלנים מבקשים עוד כסף מהגרמנים, ואני מסכים אתכם תמורת עוד 6 מליון !!!

        • נו באמת...

          יאיר, 14/11/07 01:19

          משפחת אולמרט היתה בסין באותו הזמן והגרמנים לא הגיעו לשם.
          לדעתי צריך ללמוד מהשואה דבר אחד-שכולנו אותו דבר. אשכנזים ,מזרחים ,רפורמים שמאלנים ימניים. כולנו אותו דבר בעיני אוייבנו וכך צריך לראות את זה.
          כך אני חונכתי בכל מקרה ולא להתנשא על אף אחד ואם יש מישהו חלש הפיתרון הוא לסייע לו ולא להשפיל אותו.

    • אם הרבי מגו''ר והרבי מלובביץ לא היו מפקירים את צאן מרעיתם ... (ל''ת)

      עוז, 13/11/07 18:58

    • תגובה 20, אתה מתחזה שמנסה לסכסך בינינו, דתיים וחילונים. לא יילך לך! (ל''ת)

      דתי, 14/11/07 10:45

  • 19.

    ומה שעשה יאיר לפיד זה לא הלבנת פנים?!

    אורן, 13/11/07 17:41

    לפיד מתגאה תמיד בכך שהוא כ''כ חכם , והרי אתה קללת וגדפת את החייל על דפי עיתון ארצי , אז אם החייל צריך לקבל קללות בגלל ''הלבנת הפנים'' , הרי שאתה ,
    שהלבנת את פניו ברבים צריך לשלם כפל כפליים , או לחילופין לקבל קללות על דפי עיתון ארצי , מה שתבחר... אז לפיד אל תתחכם ואל תשחק משחקים כאילו אתה כ''כ לוחם על כבודם של ראשי המדינה
    אתה תשלם ועוד איך תשלם!

  • 18.

    אני כבר מחכה לקרוא על גרוסמן המשתולל, בטור השבוע (ל''ת)

    אלון, 13/11/07 17:39

    • תתבייש שכך אתה כותב על אב שכול שהקריב את בנו למען מדינת ישראל!!

      אל''מ(מיל')דב כץ, 13/11/07 18:10

      גרוסמן הוא לא איש פוליטי ולא חייל בצבא הסדיר. הוא לא חייב כלום לאף אחד. לעומת זאת חייל בסדיר חייב ללחוץ את ידיי הרמטכ''ל ואם הוא מסרב אז צריך לשלוח אותו לכלא או להסתכלות פסיכיאטרית!!

      התנהגות כמו זו של חננאל היא היא שגורמת לאנרכיה בארצנו

      • בתור אל''מ אתה צריך לדעת שלא כתוב בפקודות מטכ''ל

        מני, 13/11/07 19:05

        שצריך ללחוץ יד, כתוב שצריך להצדיע ואכן כך עשה חננאל.

        אתה יכול לעבור לתירוץ הבא

  • 17.

    חוסר נימוס ותרבות.

    נתן.ש, 13/11/07 17:38

    הבעתי את דעתי במקרה אחר,אך עם אותה התנהגות.בהתנהגותו של הסופר דויד גרוסמן .בקבלת הפרס סרב ללחוץ ידו של ראש הממשלה.יאיר לפיד נהג נכון,יש יגנות מקרים אלו.

    • לגנות כן, אבל לא לכנות בכינויים מעליבים שלא קשורים לאירוע! (ל''ת)

      פתת קנועה, 13/11/07 17:44

    • Why

      Sam, 13/11/07 17:48

      He did salut but did not shake his hand.....so what?

    • גינוי זה דבר אחד והדבקת כינויים זה דבר אחר

      מנחם, 13/11/07 17:50

      אם חננאל לא קילל את הרמטכ''ל באותו מעמד הרי שלכנותו חננאל המקלל זו הוצאת דיבה. למזלו של לפיד הוא ישפט בפני שופםים ישראלים וברורה התוצאה

    • הרמטכל הוא מפקד האירוע הצבאי! ואילו אולמרט אורח(א.מ.ת)מוזמן לשולחן (ל''ת)

      יחי ההבדל הקטן, 13/11/07 18:45

  • 16.

    החיילים הדתיים ובמיוחד חיילי ישיבות ההסדר כפופים לפאתוות

    אירן כבר פה, 13/11/07 17:37

    של הרבנים שלהם ולא חו''ח למרות וחוקי הצבא והמפקדים.ככה זה כשהרעה החולה הנקראת דת יוצאת ומתשלטת לנו על החיים וסדר היום.

    • אדיוט!

      נון, 13/11/07 17:51

      מה לא חוקי? לא ללחוץ יד? הוא הצדיע! אדיוט.

  • 15.

    מר לפיד, אם מישהו היה הורס לך את הבית ומסלק אותך?

    beetle, 13/11/07 17:36

    גם אז הייתה לוחץ לו את היד ? אולי גם היית מוסיף חצי חיוך... מה לעשות, זו החלטת הממשלה, לא?

    די לצביעות.

    • עפ''י איזה הגיון בנו הפולשים שם בתים ,מחוץ למדינה!! (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד, 13/11/07 18:40

      • פולשים = פלישתים

        עמית, 13/11/07 18:57

        אכן, הפלישתים נקראו כך משום שפלשו אל איזור עזה ואשקלון. השבטים הערבים שיושבים שם היום הם ככל הנראה לא צאצאיהם, אלא פולשים גם הם. אז מי הפולשים האמיתיים ?

        • וגם אזרחים ישראלים פלשו לשטחים מחוץ ל''מדינת ישראל'' מ1967 (ל''ת)

          ס''ט ספרדי טרוד, 13/11/07 19:10

  • 14.

    כמה אירוני

    אנין, 13/11/07 17:35

    לתבוע את לפיד על לשון הרע. האיש שביסס קריירה שלמה על ליקוק לשוני למרואייניו ו''לעם הנפלא הזה''.

  • 13.

    לא נעלבת בשם רה''מ למעשיו של דוד גרוסמן (ל''ת)

    יגאל, 13/11/07 17:35

    • גם גרוסמן יצא איש מאד קטן מהסיפור (ל''ת)

      גיל אזולאי, 13/11/07 18:24

  • 12.

    אני זוכרת את הטור

    ג'ניה, 13/11/07 17:33

    והוא היה מאוד נכון ובמקום.
    עדיף לחננאל לא לפתוח את הנושא הזה, כדי שהטור לא יפורסם ורבים ישוכנעו עד כמה חננאל טעה.

    • אם כך

      חיה, 14/11/07 00:41

      לפי ההגיון שלך אפשר לכנותו לכל היותר - חננאל הטועה.
      גם את אם כן מסכימה שיאיר לפיד הוא די מפחיד, יאיר המבהיל, יאיר המבחיל יאיר הבלביל יאיר הטמביל.

  • 11.

    האם היה כותב כך גם על הסופר גרוסמן

    איש יהודי, 13/11/07 17:32

    שסירב ללחוץ את ידו של ראש הממשלה בטקס רשמי של קבלת פרס?!

  • 10.

    אל דאגה בנק הפועלים ישלם

    אבי, 13/11/07 17:27

    צבוע צבוע צבוע חבל עליך

  • 9.

    ''הודות'' להסתת הרבנים והחב''דניקים עולה וגואה הסרבנות בצה''ל וחננאל

    סרבנות כתומה, 13/11/07 17:25

    הוא אחד הצפיעים המשקפים מגמה זו.

    • מה שכתב לפיד זה שום דבר לעומת דברי הארס,השנאה וההסתה של המתנחלים

      השנאה הכתומה, 13/11/07 18:10

      בתקופת ההתנתקות מביצת עזה ועמורה וגם לאחריה.

  • 8.

    מעניין אם אתו לפידון יכתוב אותם

    אישיהודי, 13/11/07 17:25

    דברים על גרוסמן, או שמא בגלל שהוא מאדמורי השמאל ההזוי אז לא נוגעים בו?
    הצביעות חוגגת

    • בדיוק...

      אחת, 13/11/07 17:43

      למה כל מי ששייך לאליטה של הברנז'ה התל אביבית לא מעיזים לבקר אותו?! מדינה צבועה...שמור לי ואשמור לך של השמאל הצבוע..

  • 7.

    חננאל אתה תותח!!!

    עמית ברק, 13/11/07 17:21

    מתי תאריך הדיון? הייתי מעוניין להגיע ולתמוך בך.

  • 6.

    חננאל הפגין עמדות פוליטיות בגוף שאין בו מקום לפוליטיקה ויש

    מטורלל שיצא, 13/11/07 17:16

    מחיר לזה.אחד המחירים הוא להתפרסם ולחטוף ''מחמאות'' על התנהגות סוטה וחורגת זו.

    • גם המשטרה הפגינה דעות פוליטיות בהתנתקות במסווה של ביטחון המדינה (ל''ת)

      מיכל, 13/11/07 18:48

  • 5.

    המתנחלים,החב''דניקים ושאר המינים הדתיים נאמנים למדינה בהתנייה של אם!

    נאמנות בע''מ, 13/11/07 17:09

    אם המדינה תעשה כרצוננו אזי נהיה נאמנים ולא נמרוד במלכות.הם משולים לסוסים טרויאנים בגוף המדינה.

    • רואים שלא שירתת בצבא...

      לוחם במיל', 13/11/07 19:25

      ובטח שלא דיברת אי פעם עם מתנחל, חבדני''ק או שאר מינים דתיים....
      תנסה פעם לצאת מתל אביב, תראה שיש חיים אמיתיים מחוץ לבועה.

      • לא ראיתי חייל חב''דניק,ברסלבי או מין חרדי/חסידי בצה''ל רק

        קצין במיל., 13/11/07 19:32

        במאורות הישיבות=צבאות השם ריאתי אותם.

    • אתה אדיוט!

      שושי, 14/11/07 10:24

      אם אתה לא מבין, אז עדיף שתשתוק!

  • 4.

    ורק ליאיר לפיד מותר להלבין פנים

    אורן, 13/11/07 17:07

    יאיר נעלב שלא כיבדו את הרמטכל שלו ולכן השמיץ את מי חננאל
    אבל חננאל שנעלב שהרסו את הבית של סבא שלו והרגו אותו משברון לב חייב לכבד את הרמטכל
    קצת חוסר פרופורציה לא?

    • הרמטכ''ל הוא גם שלך, ולא ''שלו''. (ל''ת)

      עיכ, 13/11/07 17:44

      • הרמטכ''ל הוא של תיק ההשקעות שלו ולא שלנו... (ל''ת)

        רמי, 13/11/07 17:58

  • 3.

    מטורלל הוא כל חובש כיפות שמעדיף לציית לאימם שלו ולא לחוקי ופקודות

    בשירות המולות, 13/11/07 17:03

    הצבא.

    • מטורלל מי שלא יודע שאין כזה דבר לחיצת יד בצבא (ל''ת)

      רז, 13/11/07 17:35

      • אבל יש דבר כזה לחיצת יד בין בני אדם

        רמי, 13/11/07 18:57

        כנראה שאתם לא

        • מי שהורס בית יהודי בארץ ישראל הוא לא בן אדם. (ל''ת)

          ז, 13/11/07 19:17

        • או שחלוץ לא בן אדם - לחיצה היא אות של כבוד-ואם לא מכבדים ? (ל''ת)

          או שחלוץ לא, 13/11/07 19:21

        • אבל אין חובה ללחוץ

          רז, 15/11/07 06:41

          האדם עשה את כל המחוייב בפקודות הצבא.

  • 2.

    טוב מאוד, הלוואי שהוא יחטוף שני מליון שקל קנס. צבוע (ל''ת)

    מה ההבדל???????, 13/11/07 16:52

    • אין כמעט הבדל בין השניים, שניהם יצאו מאד קטנים מהסיפור

      גיל אזולאי, 13/11/07 18:23

      החייל הרבה יותר חוצפן כיוון שזה מפקד שלו. (ודי עם החארטה של הצדעה)

  • 1.

    חננאל הלואי ותקרע את המתנשא הזה

    ניר, 13/11/07 16:40

    שחושב שהוא טוב מכולם ומרצה לכולם איך להתנהג
    בשעה שאביו הוא הבן אדם הכי גזעני במזרח התיכון

    • חנאל העם איתך! (ל''ת)

      חגית, 13/11/07 17:56

      • כן!! במיוחד אותו חלק שאינו מסוגל לאיית!! (ל''ת)

        אלון, 14/11/07 01:01

      • איזה עילגת- כנראה שזה הולך יחד... (ל''ת)

        שי מהצפון, 14/11/07 13:40

    • אבל אבא שלו חבר של בייניש ונגד פרידמן!! (ל''ת)

      חש חשין, 13/11/07 18:47