• 43.

    בהחלט יש מה ללמוד מהמוסלמים.איך שומרים על המקומות המקודשים.

    אבנר, 13/11/07 09:59

    חוץ מזה מה פתאום מביאים אותם לכותל,בתירוצים עלובים של לחזות באבנים עתיקים?אם הם רוצים לראות אבנים עתיקים יש להם בשפע.ודבר שני האבנים מבפנים נראים בדיוק כמו מבחוץ.לא יכול להיות שעוד מתריסים ברב ששומר על השרידים העתיקים.ואם למישהו יש בעיה עם זה שינסה לבקר ב'מכה'.
    מקווה שזה ברור.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בדיוק כמו שהם דורשים מיהודי להוריד

    כל הכבוד, 12/11/07 20:41

    את הכובע בכנסיה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מעשה הנבלה נעשה לאוהדי ישראל..ככהו מדרבנים לתמוך בנו!!! (ל''ת)

    RENATA, 12/11/07 19:59

    הגב לתגובה זו

    • א''כ, מותר ליהודי להכניס חזיר לתוך מסגד???

      יהודית, 13/11/07 01:01

      איני אדם דתי, אך יש לי הערכה רבה לתרבות שלי, לדת שלי ולסמלים שלי כיהודיה.

      הכותל הוא שריד מבית המקדש. הוא מקודש אך ורק ליהודים. כל גוי שרוצה לבקר בו , שיכבד את המקום.
      כמו שלא יעלה על הדעת שאפילו יהודי לא יעז להגיע עם סיגריה לבית-כנסת ביום שבת, כך על כל גוי לדעת לכבד את המקומות הקדושים לנו.

      באותה מידה עלינו לכבד כל מקום מקודש של דת אחרת.

      לך, אישית יש בעיה רק עם הדת שלך, ולכן הנבלה אינה אתה.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני בעד חוקים דומים בכל העולם

    אדם דם, 12/11/07 19:06

    יהיה נחמד אם לא יתנו ליהודים חובשי כיפה להכנס לכנסיות בחו''ל, במיוחד היות ובאירופה זה חצי מאתרי התיירות.
    כל מי שמתנכל לאחרים, מגיע לו שיתנכלו לו.

    הגב לתגובה זו

    • בכנסיות חייבים להוריד כיסוי ראש בכניסה. (ל''ת)

      זה אותו דבר, 12/11/07 22:25

      הגב לתגובה זו

    • האפיפיור הולך עם כיפה!!! (ל''ת)

      ציפציף, 13/11/07 01:03

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ליהודים אין כל בעייה לקחת כסף מנוצרים

    חביבים ישראל, 12/11/07 18:25

    במיוחד אם קוראים ליהודים בשם ''בנימין נתניהו'' או ''בני אילון''.
    יהודי גם לא מחזיר אבידה לגוי, ואפילו לא מכיר גוי לגוייה שמא ישתדכו וירבו הגויים בעולם.
    וכבר פסק הרמב''ם כמדומני, שההבדל בין יהודי לגוי גדול מההבדל בין גוי לבהמה.
    אבל זה לא מפריע ליהודי לקבוע שכל הגויים אנטישמים אפילו אם הוא אוכל מידם.
    שהרי כלל ברזל אצל היהודים: לעולם אל תגיד תודה למי שאתה אוכל מידו, שכן היד המאכילה אותך היא שליחה של הקב''ה, ולא מגיע לה שום תודה.
    ושנו רבנן: אכול ושנורר בתיאבון מחילונין וגויים, ובחדרי חדרים ואף בפרהסיה תלעג לפרייאר שמאכיל אותך, ובאותה הזדמנות תהלל את בוראך הוירטואלי. אם לא יועיל לא יזיק.
    והעיר ירושלים נקייה מצלבים ובא לציון הגואל.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אז מה כבר יכולה לגרום פיסת מתכת

    דן, 12/11/07 18:19

    האם אלוהים היה מונע מהם להתפלל ומבקש שיסירו את הסמלים
    נשמע הזוי

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    במסגד הם היו חולצים נעליים בשמחה ובלי ויכוח. (ל''ת)

    אבועלי אבוארבע, 12/11/07 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איזה פאדיחות הרב הזה עושה למדינה

    חיים, 12/11/07 17:28

    בחיי. אין לנו מספיק שונאים? מה הבולשיט הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בואתיקן ביקשו ממני להסיר את הכובע! (ל''ת)

    אבי, 12/11/07 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל הכבוד

    גולי, 12/11/07 16:50

    נראה אותם מעיזים להיכנס למסגד עם הצלבים.....

    לא צריך רק לכבד אותם. גם הם צריכים לכבד את אמונתנו! - מקום הקדוש ליהודים!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    גועל נפש ,ההתנהגות של הרב

    נח, 12/11/07 16:49

    כשרב באיזהשוא מקום נכנס לכנסיה ,האם אי פעם אילצו אותו להוריד את הכובע?!
    הצלב זה ענינו הפרטי של נושאו ,ואני לא רואה שום פגיעה בדת היהודית.

    הגב לתגובה זו

    • כן!! בכנסיה מאלצים להוריד את הכובע (ל''ת)

      אלון, 12/11/07 17:47

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    Religious tolerance my ass (ל''ת)

    Glatze, 12/11/07 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רב הכותל טעה ויצר סתם אנטיגוניזציה

    שרית, 12/11/07 15:35

    הם לא באו להתריס,כמו שיהודי עם זקן ופאות לא מתריס כאשר הוא מסתובב כך.
    היות שמותר לכל הדתות להגיע לכותל,היה צריך לתת גם להם.
    צריך לזכור שאנחנו דוקא אנחנו כדת נרדפת צריכים להראות רגישות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה לא מובן? הכותל הוא ליהודים בלבד!

    יהודי, 12/11/07 14:25

    אף אחד לא נכנס לכותל אלא אם הוא יהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זרקו מהכותל?? נבוא חשבון עם העמלקים המסיתים נגד היהודים (ל''ת)

    בקרוב, 12/11/07 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    טעות בשיקול הדעת של רב הכותל

    פקק תנועה, 12/11/07 11:28

    מבחינה דתית היסטורית וחברתית

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ובכנסיות בחו''ל לא מבקשים לשים מדבקה עם צלב? (ל''ת)

    .., 12/11/07 11:06

    הגב לתגובה זו

    • לא (ל''ת)

      ליאור, 12/11/07 12:48

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כי ביתי בית תפילה

    מוטי קליפורניה, 12/11/07 10:49

    כי ביתי בית תפילה ייקרא לכל העמים יש להתיר להם לגשת לכותל עם מלבושיהם המיוחדים.
    ואין עליהם להסתיר את הצלב כי אין להם להתבייש בדתם שנשלחה אליהם ע''י האלוהים.בדיוק כפי שאין על יהודי או מוסלמי או דרוזי להתבייש בדתו.
    ובודאי שחייבת שתהיה סובלנות הדדית בין כל עובדי האלוהים ואפילו כלפי אלו שאינם עובדי אלוהים שכולם נבראו בצלמו ובדמותו ונשמת האלוהים בגופם...
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • פשששששששש איזה תלמיד חכם...

      מדהים, 12/11/07 14:53

      חזור לגנון
      כדי ללמוד מה פירוש הפסוק
      ''כי ביתי בית תפילה...''

      הגב לתגובה זו

      • יקרא לכל העמים,שהיות שהם לא יתגיירו אם ישארו עדיין גויים (ל''ת)

        שרית, 12/11/07 15:36

        הגב לתגובה זו

    • איזה טיפשות אתה מדבר

      האם נכנסת פעם, 12/11/07 18:11

      איזה טיפשות אתה מדבר האם היית נכנס עם טלית ותפילין בתוך המקום שהם מחזיקים להם קדוש או למסגד של מוסלמים וכו'
      האפיופר שלהם הי' בכותל והוא הבין די טוב שצריך להחביא את הצלב שלו יש כזה דבר שקוראים לזה רגש הדדי ובמקום שיהודים מתפללים לא באים עם צלב קרס

      ובנוסף ביתי בית תפלה לכל העמים זה אומר תפלה להשם ולא להבדיל לישו שלהם

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בשם האחווה בין הדתות, אני מברך על המעשה המקרב לבבות הזה. (ל''ת)

    מש מרגש., 12/11/07 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    דמוקרטיה אינה דמוחארטה

    אסנת, 12/11/07 10:33

    על נושאי המשרה הקתולים רמים ככל שיהיו לכבד את המקום והמעמד ולא משנה אופי משרתם אעו מעמדם. צדק רב הכותל וצדקו הבישופים אולם עלהם לכבד את רגשות הנוכחים וזו חוכמת המעמד ולא רק חוכמת הרחוב של תשופוני

    הגב לתגובה זו

    • לאסנת לא ולא!

      מוטי קליפורניה, 12/11/07 11:39

      עליהם לכבד רק את האלוהים לבדו, ולא אף אחד מהנוכחים במקום.
      ואלוהים לא אסר תפילה של בן דת אחת במקום שקדוש גם לבן דת אחרת וזהו זה ולא אחרת.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

      • מוטי - אתה בחור אידיוטי....

        גולי, 12/11/07 16:55

        מאיפה אתה מביא את השטויות האלה? זה ממש לא נכון......

        ליהודי אסור להתפלל (ואפילו להכנס - סתם לידע כללי) במסגד או בכנסיה...

        הם לא היו חייבים להסיר את הצלב - הם יכלו להצניע אותו כמו הרבה נוצרים אחרים. אבל הם החליטו שלא - אז הם נשארו בחוץ.....

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    מזעזע

    דוד, 12/11/07 10:27

    ואם אני מבקר בוותיקן ויש לי מגן דוד על הצוואר ודורשים ממני להסיר אותו, תגידו שהנוצרים האלה אנטישמים.
    חבר'ה, אתם ירדתם לגמרי מהפסים.

    הגב לתגובה זו

    • לדויד

      מוטי קלפורניה, 12/11/07 11:31

      בפירוש כן,אין לאף אדם זכות לדרוש ממך להסירו.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל הכבוד ,,,,

    אריאל, 12/11/07 10:17

    ,,,,לעמדתם האמיצה של משמר הכותל , חוצפתם של הנוצרים לא ידעה אף פעם גבול , במיוחד על חשבון הדת היהודית ,

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רק ללכת סתם ככה ברחובות של אוסטריה עם כיפה

    JIM BEAM, 12/11/07 10:11

    ניראה אותכם ולא כל שכן בכנסיה,,הרב צודק4

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הנוצרים שונאים אותנו

    יהודי, 12/11/07 10:10

    רק אסונות הביאו הנוצרים על העם היהודי.

    לגרש מישראל את המשלחת הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • ההיפך מדבריך הוא הנכון

      מוטי קליפורניה, 12/11/07 11:29

      הנוצרים ובמיוחד אלו שבארה'ב אוהבים את העם היהודי.
      ומרגישים שהם חלק ממנו.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

      • למוטי מקליפורניה

        ולדימיר, 12/11/07 12:06

        בקיצור , אני מציע לך לפתוח ספרים וללמוד היסטוריה. נקודה.......

        הגב לתגובה זו

        • לולדימיר

          מוטי קליפורניה, 12/11/07 13:33

          אני חי בהווה לא בעבר.
          ואני יודע מה היה בעבר ולא נותן לזה
          להשליך לרעה על חיי בהווה ובעתיד.
          מדברים טובים בעבר עליי ללמוד, ומדברים רעים להיות מודע אליהם ולדאוג שלא יישנו ויחזרו..
          -אין עוד מלבדו

          הגב לתגובה זו

          • תלוי על איזה זרם אתה מדבר....

            גולי, 12/11/07 16:57

            יש מספר זרמים בנצרות והרוב דוקא לא מסמפת אותנו...

            תחייה בהווה, אל תשכח את העבר.....

            הגב לתגובה זו

  • 19.

    בכניסה לכנסיה

    וההפך, 12/11/07 10:10

    דורשים מהגברים להסיר כיסויי ראש (כיפה כובע).

    הגב לתגובה זו

    • זה לא בסדר

      מוטי קליפורניה, 12/11/07 11:14

      ודורש תיקון

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה כמו להיכנס למסגד עם נעליים.

    המתון., 12/11/07 10:10

    שילמדו לרחוש כבוד לדתות אחרות.

    הגב לתגובה זו

    • לגבי זה הדעה חלוקה-חיוך

      מוטי קליפורניה, 12/11/07 11:22

      מותר להכנס לבית תפילה עם נעלי בד
      ובודאי שאסור עם נעלי עור העשויים מעור בהמה.
      ''של נעליך'' היה צריך להיות מורחב לכל בתי התפילה גם אלו היהודיים והנוצריים(לא רק ביום כיפור) ואפשר לספק נעלי בד בכניסה.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''להבדיל'' זה כמו יהודי שייכנס לכנסיה עם כיסוי ראש !!! (ל''ת)

    אז מה מתרגשים, 12/11/07 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש לסלק את מי שנתן את הוראה הנואלת הזאת

    יהודי אתאיסט, 12/11/07 10:05

    אני הבאתי לכותל נוצרים רבים תוך הסבר כי במקום הזה גם ישו בא להתפלל. הכותל נבנה לפני הנצרות והוא קדוש גם לנצרות. הטימטום הזה בגירוש אנשים נושאי צלב על חזיהם הוא עלבון לכל הדתות המונותאיסטיות. אנו זקוקים לנוצרים שעולים לכותל להתפלל בו ומי שלא מבין את זה שילך לבדוק כשרות בבתי מטבחיים.

    הגב לתגובה זו

    • ממתי הנצרות היא דת מונותאיסטית (ל''ת)

      י.נ טכניון, 12/11/07 11:40

      הגב לתגובה זו

      • י.נ, עכשיו ברור מעל לכל, שיש שביתה בטכניון....

        ליאו, 12/11/07 17:56

        הנוצרות, להבדיל מהרומאים למשל, הינה דת מונותאיסטית.
        והפלא ופלא, גם היהדות היא כזו.
        ועוד הפלא ופלא גם האיסלם הוא כזה.
        אגב, קוריוז... 3 עדות אלו סוגדות לאותו האל בדיוק: אלוקים/השם, הוא אללה, הוא אלוהים.
        ובכל זאת הן נלחמות זו בזו...
        ההבדל טמון במשיחים של כל עדה:
        משיח בן משה או משיח בן דוד ליהודים (יש שניים, אני לא יודע/מבין למה-נכון לכרגע), ישו מנצרת לנוצרים, ומוחמד הנביא למוסלמים.
        הנה השכלת בזמן שביתה... :)

        הגב לתגובה זו

        • יתכן שהוא חושב על השילוש הקדוש

          יהודי אתאיסט, 12/11/07 18:53

          אם כך הרי שהנוצרים מאמינים בשלש ישויות אלוהיות. הדבר עד היום מעורר ויכוחים בכנסיה אבל אנחנו היהודים (מי שאינו עוסק בתאולוגיה) לא אמורים לדעת את זה.

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    להעיף את איש הדת הפרושי הזה

    מישהו, 12/11/07 10:02

    הוא מבזה את תורת משה וישראל יותר מכל בני דת אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נראה את הוואקף נותן להכנס עם מגן דויד...דת.

    משה, 12/11/07 09:55

    ''תקרית דיפלומטית'' אכן, אך צפויה. אם היו קבוצה של רבנים, אשר עונדים שרשראות גדולות עם מגן דויד היו מנסים לעלות להר הבית, כל הגהנום היה משתחרר. להזכירכם, ביקור שרון בהר הבית (חילוני, אשר אינו עונד שום סימול יהודי דתי) שימש כתירוץ ל''אינתפאדת אל ע/אקצה'', אז עם כל הכבוד, כשהבקשה היא בסה''כ להוריד את השרשראות בזמן הביקור (שדרך אגב, אין שום ''מצווה'' או איזה שהוא ציווי על ענידת צלב בנצרות, כי אם סמל. זקן הינו מהתורה...) תעשו את זה, או תמשיכו הלאה לאתרים קצת פחות מתוחים פוליטית/דתית.

    הגב לתגובה זו

    • ואכן

      מוטי קליפורניה, 12/11/07 11:34

      אם לא מתירים להכנס עם מגן דויד ,יכול אתה להאשימם בגזענות גלויה ולהודיע להם חגיגית שאינם מיצגים את האלוהים.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    רגע... זה קרה בישראל הסובלנית??

    Melina Perez, 12/11/07 09:52

    לא יכול להיות!
    :/

    הנה שוב הרבנים מראים כמה שהם סובלנים כלפי השונה מהם.....not.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בושה

    יהודי, 12/11/07 09:52

    כל המקומות הקדושים שיכים לכל אדם באשר הוא נמצא על האדמה הזאת.ב ו ש ה ..................

    הגב לתגובה זו

    • ליהודי

      מוטי קליפורניה, 12/11/07 11:06

      מסכים אתך : כל המקומות הקדושים בעולם כולו, כל בתי התפילה!!!
      אבל לצערינו מי שמנהל את המקומות הקדושים עדיין לא הגיעו למדרגה של ייצוג האלוהים בעולם.
      וזאת הסיבה שיש עדיין אפליות בין אנשי דת אחת לאחרת בגישה אליהם.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

      • דבר אחד בטוח מי שאינו מכיר בערכה של

        הדת אינו יכול ל, 12/11/07 18:17

        דבר אחד בטוח מי שאינו מכיר בערכה של הדת אינו יכול להגיד ולהסביר מה מותר ומה אסור בשם הדת

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    הרב רבינוביץ הוא חוצפן ממדרגה ראשונה

    יונתן, 12/11/07 09:51

    מי הוא בכלל שיקבע איך ראוי להיכנס לכותל? ודווקא לא להכניס בישופים אוהבי ישראל??
    שוב ושוב הוא מוכיח שראוי שפקיד ממשלתי (שפועל עפ''י נהלים ברורים וקבועים) יכהן בתפקיד ולא איש דת מתלהם כמוהו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד!

    שומר החומות, 12/11/07 09:50

    סוף סוף הרב רבינוביץ עושה משהו חיובי חוץ מאשר להצטלם עם סלבס ברחבת הכותל.

    תארו לעצמכם רב שהיה רוצה להיכנס לותיקן ותקוע שם בשופר כשהוא מחזיק מגן דוד גדול בידיו.
    אבסורד.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צר לי על הקבוצה המכובדת שזכתה

    אשה שלא כלבבך, 12/11/07 09:46

    לחזות בנתח מטיפשותינו ..כן אוסטרים מכובדים, עם זה אנחנו מתמודדים ביומיום שלנו..
    ולך -רב הכותל - להוריד מהם את הצלבים זה כמו להוריד ממך את הכיפה והתליון עם המגן-דוד כשאתה הולך בחו''ל ומבקר במקום מקודש כזו ואחר לדת אחרת - איך אתה היית מגיב אם היו מעיזים להוריד ממך את הכיפה ? הרי היית מזעיק ראשי ממשלות, נכנס להתקפת אמוק ומזעיק את כל 'השטריימלים ' בזעקות שבר וגוועלד ...
    ובכלל , מי שמך להחליט מה נמצא בלב אדם אחר ושרגשותיהם של המתפללים ייפגעו ..?? ואני לתומי חשבתי שאם הם עסוקים בתפילה -אזי ,הם עסוקים ממש ! הראש בתפילה לא ??
    ועוד דבר ,ועל אותו ההגיון המעוות , גם הלבוש כולו לדעתך הרי פוגע ,הצלב הוא המשלים את התמונה ,שכן רק בעלי תפקיד מסויים לובשים אותו , למה לא ביקשת מהם להתפשט לגמרי ..?

    היי- אתם אי שם ברבנות , במורשת הכותל ובלשכת העציצים - תניחו לאחרים לחיות ..אתם מביישים אותנו...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כמו לגלח זקנים? שטויות. בכנסיית יהודים מתבקשים להסיר כיפה

    חיים, 12/11/07 09:38

    לא צריכים לעשות מזה כותרת.

    אם הכמרים היו מבקרים בקודש הקודשים של המוסלמים, הם היו מסירים את הצלבים מייד ולא עושים מזה סיפור.

    הגב לתגובה זו

    • נכון,בכנסיה בעין כרם תלשו ממני בכוח את הכיפה ונאבקתי עם הנזירים

      ינון אליה שלום, 12/11/07 10:47

      ובסוף נכנסתי בכוח על אפם וחמתם

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה מבלבל במוח ''דתי''

        רועי, 12/11/07 18:05

        אני גר בעין כרם בירושלים ואני דתי והייתי במנזר שם יותר מפעם אחת ואף לא פעם אחת ביקשו ממני להוריד את הכיפה מהראש

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    בקרתי ב-ותיקן ולא בקשו ממני להוריד תכשיט מגן דוד (ל''ת)

    Jaqueline 20, 12/11/07 09:34

    הגב לתגובה זו

    • אולי כי היהודים רצחו קצת פחות נוצרים מאשר להיפך? לא חשבת על זה? (ל''ת)

      ממש ''סובלנים'', 12/11/07 16:18

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    איך רבנים היו מגיבים אילו אמרו להם להסיר את הכיפה?

    אבירן, 12/11/07 09:32

    די עם הקנאות הדתית!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גם אני רציתי להכנס

    פשוט, 12/11/07 09:31

    עם טלית ותפילין להר הבית

    עצרה אותי המשטרה

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים אתך

      מוטי קליפורניה, 12/11/07 10:57

      על המוסלמים היתה החובה לבקש מהמשטרה להתיר לך להכנס ולהתפלל.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    איך רבנים היו מגיבים אילו אמרו להם להסיר את הכיפה?

    אבירן, 12/11/07 09:31

    די עם הקנאות הדתית!!

    הגב לתגובה זו

    • אם הם היו רוצים להכנס לכנסייה, וזה היה מפריע לשומרי הכנסיה-

      צפונית, 12/11/07 14:57

      אז הרבנים היו מחליטים אם להכנס או לא, לפי תנאי השומרים. אף אחד לא היה טוען, במקרה זה, שהנוצרים אנטישמים.
      לא דרשו מהכמרים להסיר את הצלבים בלכתם ברחוב. ואני, לו הייתי שייכת לכנסייה האוסטרית- הייתי חשה מעט בושה בפני יהודים, ולו בגלל התנהלות הכנסיה באוסטריה בזמן מלחמת העולם השניה ואחריה.

      הגב לתגובה זו

    • זהו שאתה לא תראה דתיים בכנסייה

      גולי, 12/11/07 17:02

      מ2 סיבות:
      1) כי באמת אומרים להם להוריד אותה...............

      2) כי אסור לדתיים להכנס לכנסייה ( יש כאלה שלא שומרים על איסור זה ואז נתקלים בסעיף 1)

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    להיות עם חפשי ויהודי בארצו אל תירתעו מן האתרוגנים (ל''ת)

    יפה עשיתם, 12/11/07 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש לגרש את המשלחת הזו חזרה לגרמניה

    דן כהנא-חי, 12/11/07 09:08

    ולחלא אותם בדכאו

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צריך לעצור את הנוצרים ימ''ש על ביזוי הכותל (ל''ת)

    רפי, 12/11/07 09:07

    הגב לתגובה זו

    • בלי התמיכה ממדינות נוצריות הערבים היו עושים ממך שווארמה (ל''ת)

      יהודי טוב, 12/11/07 10:05

      הגב לתגובה זו

      • כבר עשו הנוצרים ממך חמין הערבים רק תפיניש-תלמד היסטוריה (ל''ת)

        חם לי, 12/11/07 11:43

        הגב לתגובה זו

      • הנוצרים כבר עשו שווארמה מהמשפחה שלי בפולין

        נצר לקדושי שואה, 12/11/07 14:59

        ואם הם היו יכולים- הם היו חוזרים על המעשה גם היום.

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא רציני... (ל''ת)

      אורן, 13/11/07 00:44

      הגב לתגובה זו