• 220.

    גל הירש - אנחנו מאמינים לך ובך! אתה קצין ומצביא דגול!ל (ל''ת)

    בית מעלה החמישה, 13/11/07 20:57

  • 219.

    גל הירש- לא זכית בזכות להעביר ביקורת.

    מצטער, 12/11/07 23:04

    תעשה טובה ותשתוק. לא זכית בזכות להעביר ביקורת על אף אחד פרט לעצמך- אז תתרכז בזה.

  • 218.

    גל הירש - קצין ערכי ראוי ואמין - כל הכבוד על האומץ! (ל''ת)

    רון, 12/11/07 22:50

  • 217.

    מפקד כושל ואדם דוחה - אני ואפסי (ל''ת)

    יוסי, 12/11/07 22:25

  • 216.

    איפה בוגי יעלון בכל הסיפור הזה? (ל''ת)

    גם הוא ספג אש, 12/11/07 19:37

  • 215.

    גל יקירינו-כולם יודעים שאתה צודק והצביעות חוגגת! (ל''ת)

    בית מעלה החמישה, 12/11/07 18:43

  • 214.

    שונית למכירה. יד ראשונה. ללא חברים (ל''ת)

    אמנון, 12/11/07 18:42

  • 213.

    תמכתי בדברי הירש אמש. (ל''ת)

    וייס, 12/11/07 18:40

  • 212.

    גל הירש - מחזקים את ידיך ואוהבים אותך- חזק ואמץ (ל''ת)

    עידו, 12/11/07 18:07

  • 211.

    גל הירש סמל לערכים יושר מקצועי ואמינות! (ל''ת)

    רועי לוחם, 12/11/07 18:06

  • 210.

    החצוף הזה חושב שהוא מעל המדינה והצבא

    אזרח, 12/11/07 15:16

    פיקד על צבא קטן של תשע חטיבות, מאות טנקים, גדודי ארטילריה והנדסה, מסוקי קרב ומטוסים. עכשיו טוען שלא היה לו גיבוי במלחמה נגד כאלף לוחמי חיזבאללה?
    אין גבול לחוצפה.
    רק הצבא עומד בינינו לבין השמדתנו. עם מפקדים כאלה גורלנו נחרץ.

  • 209.

    גל הירש צודק ! (ל''ת)

    מני, 12/11/07 15:13

  • 208.

    ידע לו כל אב וראוי כי ידוֹעַ תֵדַע לה כל אמא....

    תמרה, 12/11/07 15:06

    ''תדע לה כל אמא כי הפקידה את בנה בידי מפקדים הראויים לכך'' ציווה דוד בן-גוריון את צה''ל בראשית דרכו.

    ידע לו כל אב וראוי כי ידוֹעַ תֵדַע לה כל אמא....
    איך 'קדימה'
    לגלגה, סרבה להכיר ולהודות בשגגה, בארשת מלאת-נצחון שאגה, כלל לא דאגה,
    זיגזגה, להגה, התמוגגה, חגגה, ראש כלל וכלל לא הרכינה.
    על בטחון חיי בנינו, חיי חיילינו בקשת רחבה-גבוהה-יהירה, קשת פולחת-מנצחת-ניצחת, צִפְצְפָה, זִמְזֵמָה והִשְתִּינָה.
    איך לחזית, לתופת, למוות, להרג, שלחה 'קדימה' כצאן לטבח את לוחמינו קָדִימָה !
    על חייהם הורידה מסך, פתיל חייהם קטעה באחת, בְּהֵבְזֵק, בְּבּוּם, בְּמַטַח, ב'טְרַח'
    שמחת-חיים פתע חתכה וניתקה, פרחים גדעה, משפחות קרעה, בעודן בחיים 'קָדִימָה' אותן חיסלה וקברה,
    טיפת אחריות בגין כך לא לקחה, לא נשאה, לא נטלה.
    בזילזול-הפקרות-שאננות מרעימת-מערימת-מפקירת-מרקיעת שחקים
    שאננות אשר אין מחילה לה אף לא ביום כיפורים - חיי לוחמים לחלוטין הפקירה 'קדימה' !

    ידע לו כל אב וראוי כי תדע לה כל אמא...
    איך 'קָדִימָה', לאחר מלחמה, התנהגה כבת-יענה, את ראשה עמוק-עמוק בחוֹל כוֹפְפָה והִטְמִינָה
    איך... ? איך... ? איך... ? השלימה 'קדימה' משימתה ומלאכתה והרדימה
    עם שלם, עם כסיל, עם אויל, עם מחריש, עם אדיש, עם ביש, עם מביש, עם בלתי-רגיש
    עם אשר קוּרֵי שתיקה טווה כעכביש, את עצמו טוב והיטב בהם כסה והיסווה, לטרף צִפה, מנה עסיסית, דשנה.
    עם אשר משתיקתו נהנה כמו ממשחק פַּנְטוֹמִימָה.
    איך 'קָדִימָה' שעורים לא למדה, לא ספגה, לא שיננה, לא הכינה. לקח להפיק לא חפצה,
    בשגיאותיה ובאחריותה להכיר מאנה, תמונת-אמת לגמרי טישטשה, מציאות לחלוטין לא הפנימה.
    את משמעותם העמוקה של חיים 'קָדִימָה' ביהירותה-כסילותה-בורותה כלל לא הבינה
    מאחריות אישית-שילוחית-לאומית, כמו חתול מטיפות גשם, התנערה כליל 'קדימה'.
    במחדליה-כשלונותיה-אסונותיה-קורבנותיה אף את עצמה ואת עמה 'קָדִימָה' הפליאה, התמיהה, הִדְהִימָה
    בחוסר-אחריות, עזות מצח, התנשאות, התעלמות, התכחשות, שאננות, אדישות, 'קדימה' הרשימה
    עריצות שלטונית, חוצפת מנגנון שלטון, בקפדנות ובנחישות 'קָדִימָה' הדגימה
    כמו בגטו, פרסה-מתחה 'קָדִימָה' בהשראת ''מנהיגיה'' בינה לבין עמה, חַיִץ, גָּדֵר, קונצרטינה.
    אכזריות, רשלנות, פזיזות, יהירות, שררה, זילזוּל וכח, בשרירות-לב 'קָדִימָה' הפגינה.
    איך וכיצד שלחה 'קָדִימָה' לוחמים, כל-כך בלתי-מוכנים, כך קָדִימָה ?
    איך ערפה במלחמה 'קָדִימָה' את חיי חיילינו בעוצמה ובדיוק רב כמו גִילְיוֹטִינָה ?
    אלמנות, יתומים, משפחות קורסות-הרוסות, מאחור ביגונן השאירה 'קָדִימָה', בדד אותן בשדה הוֹתִירָה.
    בשלות שלטון פּוֹֹלֵחַ-מְנַצֵחַ, שלטון אשר בשירת הללויה ללא-הֶרֶף פּוֹצֵחַ, כל זאת כאשר ליבנו גוֹעֵש ורוֹתֵחַ,
    שלטון בלי כל טעם או ריח, שלטון בלי טִיפַּת חֶמְלָה, שלטון כוֹס-תַרְעֵלָה, שלטון בְּרוּך-רְווי-קְלָלָה.
    דבר לא מנע מ'קָדִימָה' למלא עיתותיה בניגון הִמְנוֹן-מוֹפֵת-לעצמה, 'קָדִימָה' את זמנה בצליליה הנעימה.

    ידע לו כל אב וראוי גם רצוי כי תדע לה כל אמא.... איך 'קָדִימָה'
    על ביטחון חיי בנינו, חיי בחורינו, חיי חיילינו, צִפְצְפָה, צחקה, שתקה, להֲגָה, לגלגה, חגגה, כלל לא דאגה
    בקשת גבוהה-רחבה, קשת פולחת-משתלחת-ניצחית-מנצחת-ניצחת,
    בשלווה עִילָאִית-חֲגִיגִית-אוֹלִימְפִּית, 'קָדִימָה' פִִּיזְמָה והִשְתִּינָה.
    על חיי לוחמינו הורידה מָסָך, פְּתִיל חיים גדעה בבת-אחת : בְּבּוּם, בְּמַטַח, בִּטְרַח !
    בחרב חדה, מתהפכת, מושחזת, שְלוּחָה, במלחמה כמו במַהֲפֵּכָה
    ערפה את חיי בנינו, חיי נערינו, חיי חיילינו, בדיוק רב, כמו גִילְיוֹטִינָה.

    ידע לו כל אב וראוי כי תדע לה כל אמא....

    • הבאת דעה או רצית לכתוב כבתה? (ל''ת)

      ס', 13/11/07 21:10

  • 207.

    איך מונה גל הירש לתפקידו

    א.ב., 12/11/07 14:54

    גם גל הירש מונה לתפקידו כחלק מנורמות מרכז המפלגה שהוא מצביע עליהן

  • 206.

    מי מינה אותך , גל הירש? דן חלוץ... (ל''ת)

    זה אומר הכל., 12/11/07 13:23

  • 205.

    עדיף מאוחר מאשר אף פעם

    eva, 12/11/07 10:56

    אני אמו של שמואל דן מיזליש שנהרג במלחמת חומת מגן ב-2002
    היה צריך להתפתר בבושת םנים כבר אז

    • כן, וההינו שוכרים תילנדים במקום.... (ל''ת)

      רויטל, 12/11/07 11:50

      • זו הבעיה המרכזית של עמישראל - חוסר טאקט! (הנושק לפעמים לבהמיות.) (ל''ת)

        קורא, 13/11/07 02:39

      • ...שלא לדבר על ההתעללות בשפתנו האהובה. (ל''ת)

        קורא, 13/11/07 02:40

        • לא כל אם שכולה היא פרופסור לבלשנות. אז מה? (ל''ת)

          נ., 13/11/07 06:07

  • 204.

    הירש צדק בדבריו ! (ל''ת)

    יורם הוד, 12/11/07 10:20

  • 203.

    וינוגרד המונשם ממתין לכאוס הבא עם חבריו (ל''ת)

    הועדה מטעם בטעם, 12/11/07 09:28

  • 202.

    וידוי אישי ומרגש ויכול להיות שגם צודק .

    פקק תנועה, 12/11/07 09:07

    אבל עם ישראל אף פעם לא למד להפיק לקחים .מאז ימי מסיבת עגל הזהב .למרגלות הר סיני. בדיוק כשעם ישראל היה צריך לקבל. את עשרת הדיברות בנכוחותו של משה רבנו .

  • 201.

    צה''ל הוא כפוף לאולמרט המושחת וילדיו (ל''ת)

    אולמרט אשם בהכל, 12/11/07 08:53

  • 200.

    זוכרים? ''צהל כנס'' ו-''צהל צא'' וחו''ח 30 פעם (ל''ת)

    חלוץ השפוט פעל, 12/11/07 08:47

    • ל 200 ,בור ועם הארץ.

      נתן.ש, 12/11/07 10:31

      חבל להקדיש לך מילה נוספת.

  • 199.

    פרסום תגובות סלקטיבי הוא המרשם למחדל הבא (ל''ת)

    ארנון, 12/11/07 08:45

    • צודק100% חסרות אלפי תגובות בנושאים השונים, מושחתים בעיתונות הכתובה (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 12/11/07 20:45

  • 198.

    גם אתה הפקרת

    אבי, 12/11/07 08:41

    הוזמנתי אתמול לפנ''ל כאב שכול שאיבד את בנו במלחמת לבנון השנייה בקרב הסלוקי.הקשבתי לך בסבלנות וצפתי לראות אותך בין יושבי הפנל,אך לצערי לא מצאתה לנכון להיות שותף כפי שלא היתה שותף למלחה,היתה צמוד לתקשורת שאותה אתה כול כך אוהב והם אילו שגרמו לך נזק אישי.בסוף דברך דברת על ילדך איך הם חיים עם התחושות על מה שעשו לך,אני מזמין אותך לראות איך בני השני חיי אחרי שאחיו עידו נהרג,ואיך הוא מתמודד כאשר הוא רואה הורים שקשה להם לחיות,אני מוכן להתחלף אתך.
    גל גם אתה היתה חלק מאותם מפקדים בכרים שהפקירו את חיליהם בקרב,לא היתה לך טיפת מנהיגות במלחמה נגד הדרג שמהלך לעצור את הבלגן.היום יש לך טענות.יצא צדיק וצודק לא מנהיג.

  • 197.

    הירש כל הכבוד על הדברים !!!!!!!!!! (ל''ת)

    גבי, 12/11/07 08:39

  • 196.

    מי שנס וברח בתבוסה משם היום הוא השהב''ט (ל''ת)

    המפקיר הלאומי, 12/11/07 08:32

  • 195.

    דברים טובים, שקולים ובעיקר אמינים. (ל''ת)

    דניאל, 12/11/07 08:31

  • 194.

    160 נופלים +3 חטופים לחובתך ר''מ עבריין (ל''ת)

    ישרוד להמיט, 12/11/07 08:29

  • 193.

    מעריב מפרסם כמעט רק השתלחות בהירש (ל''ת)

    רה''מ ציווה על, 12/11/07 08:28

  • 192.

    דבריו של הירש יזעזעו משהו כן וטוב שכך. (ל''ת)

    איתן, 12/11/07 08:25

  • 191.

    לתוקפי הירש צהל כולו כשל ולא איש אחד (ל''ת)

    תנציחו על גבו, 12/11/07 08:22

  • 190.

    דבריו של הירש צרכים להילקח במלו הרצינות וכובד הראש (ל''ת)

    שמוליק, 12/11/07 08:21

  • 189.

    קפלינסקי חייב לעוף הביתה מידית !!!! (ל''ת)

    טום, 12/11/07 08:16

  • 188.

    דרג מדיני כושל שחייב לעוף הביתה. (ל''ת)

    טלי, 12/11/07 08:15

  • 187.

    כשל הדרג השמאל-מדיני רקח אובדן 160 נופלים (ל''ת)

    ''יח' 160+3'', 12/11/07 08:15

  • 186.

    אבות הכשל והמחדל מממנים ההשתלחות בהירש (ל''ת)

    צמרת צהל מפעילה, 12/11/07 08:12

  • 185.

    מפחיד לחשוב שמה שהוא אומר נכון

    אבי, 12/11/07 08:11

    מבטיחים לנו שהמלחמה הבאה תיראה אחרת לפי הירש לא הוסקו המסקנות הנכונות. זה נכון שהמפקדים במלחמה הזו היו חסרי עמוד שדרה.

  • 184.

    עוד בנושא הכפר פקיעין

    יוסף סגל יוסקה, 12/11/07 08:08

    ברגע זה שמעתי שחבר הכנסת ביילין מבקר בכפר ותומך בהקמת ועדת חקירה ממלכתית .
    מר ביילין אל תבלבל לנו את המח וטוב תעשה אם תדרוש להסגיר מיד את רעולי הפנים אלה המנוולים שחטפו את החיילת שוטרת. אתה רוצה לעשות למפלגתך ראית את מה שהם עוללו ליהודים
    תתבייש לך בושה וחרפה לך ולמפלגתך בוש לך חצוף שכמוך.פוגרומ עשו ביהודים ואתה בא לתמוך בהם???בכפר הזה

    • מסכים לכל מילה. (ל''ת)

      נתן.ש, 12/11/07 10:33

  • 183.

    רק תגובות כמו חתיך וחכם עוברות? אפילו את התמונה החלפתם בשעה האחרונה

    $$$$$$$$$$$$$$$, 12/11/07 08:01

    רק תגובות כמו חתיך וחכם עוברות? אפילו את התמונה החלפתם בשעה האחרונה לתמונת פוזה חתיכית,יופי מעריב

  • 182.

    גל הירש

    אשר, 12/11/07 07:55

    מכובדי,
    דבר רק בשם עצמך. כתוב ואמור שוב את הנאום שאמרת, ובכל מקום שאמרת הפיקוד הבכיר או צמרת צה''ל ו/או כל ביטוי כוללני אחר תגיד :''אני''. אתה , גל הירש, היית חלק מאותה מערכת ולא השמעת קול. בשעת מעשה נסחפת בזרם ולא היית מוכיח בשער. קל מאד לומר '' דברים שרואים מכאן לא רואים משם'' . אדם ישר אומר את הדברים הלא נעימים גם אם ישלם מחיר אישי.

  • 181.

    הירש איש של ערכים. אין ויכוח. (ל''ת)

    עודד, 12/11/07 07:53

  • 180.

    וידוי אישי מאוד מרגש אבל עים סימן שאלה

    פקק תנועה, 12/11/07 07:51

    מאוד גדול. מיפני שאן למי לבוא בטענות. מיכון שהחברה הישראלית .לא מסוגלת להפיק לקחים .עוד מהיום הראשון של קבלת מתן תורה. במעמד הר סי ני. על ידי משה שירד ממרומי ההר .שראשו היה בתוך העננים .

  • 179.

    קשקשן - תסתכל במראה !

    אריה, 12/11/07 07:50

    מדבר על עצמו וחושב שמדבר על אחרים.

  • 178.

    הירש יש לך תמיכה מהעם הזה. כך הנהגה !!!!! (ל''ת)

    רוני, 12/11/07 07:46

  • 177.

    גל הירש - אתה טועה בכיוון

    Zeous, 12/11/07 07:46

    הבעיה גל הירש זה לא כלל צה''ל , הבעיה גל הירש כי בצה''ל נוצר מעמד של אנ''ש ואם אתה בקליקה הנכונה אתה תקודם לתפקיד בכיר , דבר זה היה מאז ומתמיד אבל מאי ? בעבר הדרג המדיני נתן גיבוי מלא וגב חם לשדרת הפיקוד ולמטכ''ל ,כיום בעידן חלוץ וסדר היום האובדני של מדינת ישראל והעומד בראשה אזי הצבא מקבל גב קר למטלותיו ,
    כאשר שר ביטחון וראש ממשלה מתיחסים לירי הבלתי פוסק של טילים ופצמרים בדרום , ואו ירי תלול מסלול בכמות גבוהה במשך של 33 יום ולא עושה מאומה לשיתוק מקורות הירי גם במחיר של אובדן חיי אזרחי אויב אזי משהו דפוק במדינת ישראל ולא רק בצה''ל

    צה''ל מר גל הירש הינו הבבואה של העם לכם השחיתות והסיאוב מצאו את דרכם לשם במהירות

    כאשר מיעוט בעם דורס את רצון הרוב שבעם על ידיי חוקים וצווים כי הם עומדים בראש הפרימידה אזי המדינה נידונה לאבדון .

  • 176.

    דו''ח אלמוג שווה לפח !!!! (ל''ת)

    שמעון, 12/11/07 07:40

  • 175.

    מטה כללי רציני יותר, לא היה מעניק לך, גל הירש, דרגות תא''ל.

    זהו חלק מהמחדל., 12/11/07 07:40

    החיזבללה הפתיע אותך בדיוק באותה שיטת לוחמה שבה ביצע את החטיפה הקודמת. הגיזרה מול מקום החטיפה הייתה מוזנחת, שיטת הסיור הייתה פגומה להחריד, זמן התגובה היה נוראי... מה כל זה מלמד עליך תא''ל הירש ?

    שאתה לא יודע להפיק לקחים. שאתה לא קיימת מספיק סיורים בשטח. ואם קיימת סיורים בשטח, לא הבנת את תמונת הקרב די הצורך. שאתה לא יודע לקחת אחריות על שגיאות קשות שלך. שאתה אולי חברמן אבל בשורה התחתונה, בשטח, אתה כישלון חרוץ. ''מרכזהמפלגה הגרוע'' כפי שאתה מכנה את המטכ''ל, מינה אותך הרשלן לתפקיד שהיה כנראה גדול עליך ברמות. גם הם אשמים, אין ספק בכך.

    אני לא שולל ולא לוקח ממך את כל ההצלחות שכנראה היו לך כשהיית מפקד זוטר יותר. -הדגש- זכור שאותו מטכ''ל כושל הוא זה שמינה אותך -סדגש- ... ואכן, כמפקד בכיר ביותר, נכשלת לחלוטין.


    -הדגש- אתה צודק בביקורת שלך על המטה הכללי בראשות דן חלוץ. מטה כללי נבון יותר, מקצועי יותר, לא היה בכלל ממנה אותך!! -סדגש-

    • הירש

      נדיב, 12/11/07 14:28

      לכמה עמוק דרדרה אותנו התרבות הפוליטית הצבאית , בלי חשיבה נכונה בלי השקר שאנחנו משקרים לעצמנו כל הזמן ומבלי להבין שאנחנו עומדים לפני אויב עקשן נחוש שמנצל בצורה הכי טובה את חולשתינו הירש עצמו היה חלק מהמערכת שלא הפיקה לקחים ולא אומרת את האמת

  • 174.

    גל הירש אמר דברי אמת עלינו להפנים את דבריו ! (ל''ת)

    מני, 12/11/07 07:34

  • 173.

    הירש ראוי להנהיג את המדינה הזו !!!!!! (ל''ת)

    אלי, 12/11/07 07:32

  • 172.

    יש כאן מגיב אובסיסי התוקף את תא''ל הירש בכל מיני שמות שונים ...

    איציק, 12/11/07 07:16

    תגיד...אין לך חיים ?

    • יש כאן ''צוות אלופים'' התוקפים את הירש לחפות על מחדליהם (ל''ת)

      נא לדייק, 12/11/07 08:51

  • 171.

    הירש, צריך להעמידך לדין על התרשלות ולהורידך בדרגה . דחוף!!

    דוד מלכי, 12/11/07 07:16

    החיילים נחטפו בגללך המפקד הבכיר הירש. אתה ולא אחר הייתה מפקד הגיזרה המוזנחת הזו . אתה ולא אחר אשם.
    אם אני מפקדך, הייתה עומד למשפט ומורד בדרגה!!

    • רב אלוף דוד מלכי תחקירן צהל בכיר ואסטרטג (ל''ת)

      כווווולם סופר, 12/11/07 08:53

  • 170.

    יסולקו לאלתר כל המגיבים ''האנונימיים'' . אנחנו יודעים מי אתם (ל''ת)

    ישראל, 12/11/07 07:16

  • 169.

    אתה גל הירש הפקרת את חיילך כשנחטפו אתה אשם לא פחות

    ש.לוין, 12/11/07 07:10

    גל הירש מדבר כמו ילד קטן שנפגע אבל במקרה הזה הוא שלח חיילים אל מותם. אות האזהרה היה הרבה לפני המלחמה הארורה הזו אבל גל הירש התעסק בדברים אחרים , הבחור עם האגו המנופח רחוק ומרוחק מהחיילים שלו מדבר עכשיו על ערכים הוא עצמו משולל ערכים בסיסים הקושרים את המפקד עם החייל הבודד בשטח . אחד המדבר מעל גובה העיניים ובשפה איזוטרית שאולי מובנת רק לו הבחור הזה צריך לעבור הסתכלות והסתגלות הוא באמת תלוש מהמציאות המרה שהוא עצמו הביא על חייליו ועלינו הוא חלק בלתי נפרד מהזנחה ארוכת שנים של המערכת הצבאית , הוא חלק בלתי נפרד מהכשלונות. אם היה ממש בדבריו הוא היה צריך לקום בראשית המלחמה ולומר מיד את דברו, או לחילופין הוא היה צריך לפעול בשטח לפי רעות עיניו כפי שעשה בזמנו אריק שרון כשנכנס בניגוד לפקודות למצרים. אבל גל הירש מעדיף להסתתר מאחורי מילים נבובות , לא צריך שההסטוריה תשפוט אותו יש מספיק מידע צילומים הקלטות ומסמכים המוכיחים בעליל שהבחור הזה כשר לא פחות מהאחרים שעדיין יושבים ובולסים ושובעים .

  • 168.

    ברוך אתה השם אלהינו מלך העולם שהחיינו והקיימנו והגיענו לזמן הזה ! (ל''ת)

    דוד, 12/11/07 07:09

  • 167.

    אין לי, לא היה לי ולא יהיה לי אמון בדורון אלמוג ! מפקד כושל (ל''ת)

    עוז, 12/11/07 07:07

  • 166.

    החרזן מול הפלזמה: ''בינת ג'וביל בידנו''

    לג, 12/11/07 07:07

    16.3.1945
    איוו-ג'ימה בידנו
    בלי מסך פלזמה.

    7.6.1967 שעה 10 בבוקר.
    מפקד חט' הצנחנים מוטה גור
    ''הר הבית בידי''
    בלי מסך פלזמה.

    גל הירש במלחמה האחרונה
    במשרד מול הפלזמה:
    ''בינת ג'ביל בידינו''

    זה כל ההבדל!!!!!!!!!!!!!!!

  • 165.

    רק עם קצינים כמו הירש צה''ל ישתקם והמדינה תרוויח!

    ירון, 12/11/07 07:02

    איפה כשלנו ???

  • 164.

    צה''ל הוא צבא פוליטי !!!

    דודי, 12/11/07 07:02

    צה''ל הוא צבא פוליטי בשירות המאפייה השמאלנית השולטת במדינה מאחורי הקלעים. זה צבא שמופעל רק נגד אלה השייכים לצד הימני והיהודי של המפה הפוליטית, למרות שרוב חייליו נמנים על צד זה. כנופייה של אנשי שמאל שולטת במינויים, בג'ובים, בתודעה, באתיקה, ובחוקים שצה''ל אמור לפעול לפיהם. התוצאה היא מפקדים אידיוטים הנלחמים להגן על ערבים במקום על יהודים. אידיוט מי ששולח את ילדיו להילחם במסגרת צבא כזה!

  • 163.

    אז למה

    מירו, 12/11/07 07:01

    אז למה לא התרעת מיד והתפטרת כשכל זה התגלה לך???

  • 162.

    כמי שלחם בגזרת אוגדת 91 חייבים להגיד שגל היחיד שתפקד כמו שצריך.

    מייק, 12/11/07 07:01

    גל הירש - עם ישראל איתך ויודע את האמת!

  • 161.

    גל האמת יוצאת לאור בזכותך - אתה קצין ישר והגון! (ל''ת)

    עשו לך עוול, 12/11/07 06:59

  • 160.

    גל - לוחם אדיר מטובי בניה של הארץ הזו-מלח הארץ (ל''ת)

    עמית, 12/11/07 06:58

  • 159.

    החינוך שהוא החשוב ביותר זוכה בימים אלו לזלזול מצד הממשלה (ל''ת)

    אמא, 12/11/07 06:58

    • ולאיוש של גבבה מוסרית. (ל''ת)

      אבסורד לאמובן, 12/11/07 11:39

  • 158.

    גל הירש - אתה מלך! (ל''ת)

    רועי בלפר, 12/11/07 06:56

  • 157.

    דוח החטיפה- ספין של אלוף שרלטן...כולם יודעים! (ל''ת)

    גם רפפורט, 12/11/07 06:56

  • 156.

    המלחמה אכן לא תוחקרה כמו קרבות רבים -

    לוחם שהיה שם!, 12/11/07 06:53

    והכל ספין של חלוץ ואשכנזי ממשיכו!

  • 155.

    תא''ל הירש -על השתתפותך במלחמה בסד''כ כזה אתה צריך לקבל אלוף!!! (ל''ת)

    צל''ש, 12/11/07 06:51

  • 154.

    כל מילה בסלע! גל אתה הגיבור שלנו!

    אמיר לוחם מיל, 12/11/07 06:51

    אתה דור העתיד וצהל עוד יאכל את הלב!

  • 153.

    הירש אחד הקצינים המבריקים בצה''ל. והוא חסר למערכת

    רמי, 12/11/07 06:49

    •

  • 152.

    גל-קצין טעון ערכים משכמו ומעלה

    דודו, 12/11/07 06:48

    קצין ואדם מדהים , ערכי , מקצועי , חד , יצירתי , ממוקד וברור!
    הצבא צריך מפקדים כמו גל , אתה צריך וחייב והמשיך.
    אין מה להתייחס להמלצות של אלוף ששיקוליו נראים לא ענייניים!

  • 151.

    גל הירש אתה לוחם אמיץ ומנהיג למדינת ישראל-אנו מחכים! (ל''ת)

    רוני, 12/11/07 06:46

  • 150.

    יוחזר גל הירש לאלתר!

    שרית, 12/11/07 06:46

    הירש-קצין ערכי הגון ומצביא אמיתי במלחמה

  • 149.

    הירש-קצין ערכי הגון ומצביא אמיתי במלחמה -ההסטוריה תשפוט!!! (ל''ת)

    שי, 12/11/07 06:44

  • 148.

    גל - לוחם ללא חת בכל מובן! המשך כך צדקתך יוצאת לאור (ל''ת)

    עומרי, 12/11/07 06:44

  • 147.

    גל הירש ממשיכים להתגאות בך- בית מעלה החמישה (ל''ת)

    מעלה החמישה, 12/11/07 06:42

  • 146.

    דורון אלמוג - שרלטנות זו דרך חייך?... (ל''ת)

    תתבייש אלמוג, 12/11/07 06:41

  • 145.

    תחקירי צהל אכן שקריים! - הכל ספין של אשכנזי וחלוץ!!! (ל''ת)

    בושה, 12/11/07 06:40

  • 144.

    דן חלוץ בגד בערכי הגיבוי רעות ואחוות הלוחמים!!! (ל''ת)

    לא נשכח לא נסלח, 12/11/07 06:39

  • 143.

    גל הירש - אתה מספר אחד וכך תמיד תהיה! (ל''ת)

    צהל במערומיו, 12/11/07 06:38

  • 142.

    הלוזר התפוטר ! לא התפטר. רמה נמוכה! (ל''ת)

    אזרח, 12/11/07 06:37

  • 141.

    דווקא כן היה חלוץ לפני המחנה

    אילן, 12/11/07 06:32

    רק חבל
    שהוא חשב שהבנק זה המחנה

  • 140.

    החייל גל הירש

    משה צור, 12/11/07 06:25

    אני עומד מאחוריו על אומץ ליבו יושרו
    וערכיו יש כח גל

  • 139.

    תאמינו לגל הירש הוא מעיד על עצמו ועל צמרת צה''ל ובמיוחד על הממשלה! (ל''ת)

    לא מאמינים?, 12/11/07 06:24

  • 138.

    תיזמון מדהים לעבריינות רה''מ במחדליםבכל תחום (ל''ת)

    יועץ טורבוביץ, 12/11/07 06:22

  • 137.

    זהו תקדים תוצר השמאל הקיצון שבחר העם (ל''ת)

    להמיט אסון, 12/11/07 06:20

  • 136.

    אל תשכחו מי מינה את הליצן עמיר פרץ לשר בטחון וטען שזה מינוי נהדר... (ל''ת)

    אולמרט סור נא, 12/11/07 06:18

  • 135.

    מגננת התקשורת על רה''מ תוביל לשואה-2 (ל''ת)

    גרמניה 1940, 12/11/07 06:18

  • 134.

    אמינות נסראללה עולה על זו של הדרג המדיני/צבאי שלנו (ל''ת)

    אפס(0) אמון, 12/11/07 06:17

  • 133.

    החביאי תקש' בזויה את האשם-רה''מ ונקי אותו (ל''ת)

    כי הטילים לא, 12/11/07 06:14

  • 132.

    גל מי יתן וירבו כמוך ולכל המקטרגים תיזזזזזזזזזזזזזז תתפוצצו (ל''ת)

    Benny, 12/11/07 06:14

  • 131.

    איזה צדיק...!!! (ל''ת)

    איזה צדיק...!!!, 12/11/07 06:10

  • 130.

    התקש' באי פרסום תג' הציבור מחפה על מחדל הדרג המדיני (ל''ת)

    תקש' מגוייסת, 12/11/07 06:10

  • 129.

    בכיין שכשל בעת מבחן,רק בדיבורים הוא טוב,איש שיווק בלבד!

    סתם אחד, 12/11/07 06:01

    אבוי לצבא גרוזיה אם זה היועץ שבחרו...
    כולנו ראינו ושמענו כמעט בזמן אמת את התנהלותו ,מילים לא יטשטשו את העובדות.

    • הבכי הגדול יהא בנפול הטילים בריכוזי אוכלוסין (ל''ת)

      לא סתם אחד, 12/11/07 08:21

  • 128.

    עכשיו כולם הבינו שגל בחוץ יותר טוב לצה''ל

    סרן שמעון, 12/11/07 05:52

    בינת ג'יבל בל בל מתבלבל,,,,,,,,
    המבין מבין !
    מוטב שתשתוק.

  • 127.

    זאת אולי הבעיה. את עצמו הוא לא מאשים (ל''ת)

    שרה, 12/11/07 05:49

  • 126.

    חברים, לא הבנתם את האיש...

    דוד א., 12/11/07 05:45

    ראשית הוא בכלל לא מנקה את עצמו, אז הירגעו !!
    נכון שהוא - עדיין לא הישתחרר מהשחצנות והשפה הבועתית / שפת המצופים.
    נכון שכאיש צבא, הוא לא מבריק כי הפוליטיקה של הצבא הקפיצה אותו לתפקיד אוגדונר מהר מדי, בזמן שהיה אולי ראוי לתפקיד מג''ד ומקסימום לתפקיד סמח''ט על פי יכולותיו וניסיונו הצבאי.
    זה כשל, והוא אינו חף ממנו.

    אבל, האיש צמח במערכת כזאת, ואלה סביבו ומעליו אף היו גרועים ממנו.

    טענותיו לגבי הממונים עליו נכונות,

    וחוץ מזה, לא הכל זה עניין של רעות ואחוה, קודם כל צריך לדעת לנהל מלחמה, אין טעם באחוות כולם מתים.

    הפיקוד הבכיר נכשל,
    פיקוד השדה הבכיר נכשל.

    לא היכנתם את הצבא כראוי למלחמה, גם אתה לקחתה חלק באורגיה.

    קח את האוגדונר ממזרח לך צוקרמן, שכשל ברמה שמ''מ טנקים או חיר לא היה כושל,
    אבל זה קיבל צל''ש על יכולות בלארגן פינוי ישובים בפיקוד דרום.

    אין לי ספק, שמי שעשה שימוש בצבא כצבא המתמחה ביכולת לארגן פינוי אזרחים, ואכן עשיתם זאת להפליא (זאת עבודת המשטרה נטו) במקום, הרס את הצבא !!!!!!!

    צבא נועד להילחם, לחשוב מלחמה 7/24
    דרוך כמו קפיץ.

    הצבא של 2006 היה צבא עם מפיקוד עלוב וחלול !!! וחיילי מילואים של ראו טנק 7 שנים.

    גל הירש צודק בחלק מטענותיו, נשמח לשמוע אותו עוד.

    גל, אנא חזור לבית הספר ועשה מקצה שיפורים לאחור לשפה תיקנית.
    אין צורך ליצור הטיות פלצניות !!

    שדאות ורובאות טובה אין בינם לשפת יחצני הציבור המתמחים בלשקר יפה, דבר וחצי דבר.

    השפה הצבאית חייבת להיות מדוייקת, ענינית, וישירה. עד שאחרון הטוראים מבין אותה!!!

    בנתה הירש !!

    • תגובה גדולה ! (ל''ת)

      מומלץ, 13/11/07 02:46

  • 125.

    הדרג השמאל-מדיני תעתע בצבאי למחדל לאומי (ל''ת)

    הרצברג, 12/11/07 05:42

  • 124.

    גל הירש היה חלק בלתי נפרד מכשלון המלחמה

    ש.לוין, 12/11/07 05:33

    הכישלון של הירש לא התבטא רק במערכה עצמה אלא קודם לכן עוד בתקופה שלפני חטיפת החיילים בזמן החטיפה ולאחריו. הפוסל במומו פוסל. כל המערכת הצבאית הייתה לקויה האשמות החד צדדיות שלו לא רלוונטיות ואינן במקום, הן נובעות מתוך תסכול רב מאוד שלו עצמו למעשה בדבריו אלה הוא הכניס לעצמו גול עצמי נוסף.
    על צהל לשלוח את הבחור הזה לשיקום עצמי האמת הוא באמת פגוע בעיקר נפשית וזה ברור הוא הפך להיות השעיר לעזאזל בעוד באות אנשי צבא בכירים עדיין יושבים בצבא מקבלים שכר גבוה והם פשלונרים לא פחות ממנו אם לא יותר .
    צריך לשקם את הצבא לא רק ברמת החיילים והיחס אליהם צריך לנקות את הראשים ויפה שעה אחת קודם אם לא יסלקו את אותם פשלונרים אחד אחד או בחבילה הרקב ישאר ויהפוך ברבות הימים חלקים גדולים בצבא'' לבאושים.''

  • 123.

    פשוט מגלומן שלא יכול להתמודד עם הכשלון וקבל אחריות. (ל''ת)

    פרופ' ע, 12/11/07 05:28

  • 122.

    הבעיה: צה''ל איננו צבא מקצועי שתכליתו לשמור על בטחון המדינה ויושביה

    מיכאל בן חורין, 12/11/07 05:26

    אלא חבורת לובשי מדים שעיקר תכליתם לשאת חן בעיני 'הזרג המדיני'.
    אין מקצועיות צבאית,
    אין כבוד,
    אין 'מילת קצין',
    אין אחריות,
    אבל:
    יש התנכרות לעם,
    יש יצירת ניכור בין העם לצבא, דרך גירוש יהודים והחרבת ישובים, בהם מאגר כוח האדם היותר מתאים לצה''ל.
    במכינות הקדם צבאיות, רובן דתיות, מצוי כוח אדם מעולה ומוכשר לשירות ולקצונה.
    צה''ל אינו תומך בהן.
    רוח צה''ל-חסרת מוטיבציה ציונית ויהודית.
    לכן, אין זה פלא שבנינו, הבאים בשערי הצבא עם מוטיבציה גבוהה, ששים להשתחרר מהמועקה הזאת בתום הגיוס.

    • צבא אשר אינו מקצועי ואינו מיומן

      אמציה, 12/11/07 08:26

      בין הטענות הראשונות שהושמעו, לאחר מותם של אסף רוזנברג וגיל צוריאנו זיכרונם לברכה, קורבנות אסון כבל המסוק של יחידת חילוץ 669 היתה, כי הם ''לא היו מיומנים מספיק'' (טענה קלה וסימן היכר מובהק של המערכת הצבאית אשר בה הסימפטום והסינדרום של ''הקורבן אשם'' שב תמיד וחוזר. גם, אבל לא רק, משום שהקורבן כבר לא יכול להגן על עצמו). תא''ל (מיל') אמציה חן מי שהיה מפקד מתקן האימונים בצאלים אמר כי ''יש לנו צבא לא מקצועי עם כושר מבצעי לקוי''. על משפט זה מבוסס השיר.

      צבא אשר אינו מקצועי ואינו מיומן

      צבא אשר אינו מקצועי ואיננו מיוּמן
      לא תצילנו שכחה - אף לא יצילוהו פעמיו של הזמן
      לא יצילנו רהב, להג, שחץ, הבל פי מפקדיו
      אשר שכול ויתמות לא עברו, כמו אם ובת, בן ואב.

      לא יצילנו מצ''ח – בתישאול (לא תיחקור) של סִילוּף וזִיוּף הוויה –
      לא יצילנו פצ''ר - בפיברוקה של עוד ראייה
      בזריית חול לעיני הבריות... בטיפוחה של עוד אשלייה...
      בטשטוש, טאטוא, מריחה וטיוח של מציאות וקיום בעייה
      לא יצילוהו קצינים בביסוס ואִימוּת בדייה
      החגיגה צריכה להימשך... קצין בצה''ל חייבת בהחלט להיות חוויה !
      לא יצילנו ''סמוך עלי!'' של כבוד-הוד-עוד רמטכ''ל
      הבא לכסות תחת קצינים (כסת''ח) ולקבור סופית את המחדל...

      צבא שכזה, טוב יעשה, אם לקרב לא יצא -
      כי שואה וחוּרבן ימיט על עמו ועצמו אם ירצה וגם אם לא ירצה
      טוב יעשה אם ישב עם הסבתא בצוותא בכורסא מוּל האח
      יספר לה צ'יזבטים ויפליג בערגה בשבחם של לוחמי הפלמ''ח
      ישוֹרֵר שירי מולדת ויפצח ברינה ב''אם גם ראשנו לא שח''
      ועם פינוקים, פיצוחים ושאר תפנוקים יתיימר להגן על כל זקן, על כל מך ועל דך
      צבא שכזה – חומת מגן לא יהין, לא יוכל לעולם לשמֵש !
      כוחו רק בפיו, אינו יודע פירוש-משמעות: מגל, חנית או חרמש.
      צבא שכזה הוא האויב הגדול ביותר של עצמו – תכניותיו שלו ישבש !
      מקור גאווה וחיים פסק וחדל מזמן כבר להיות –
      מעיין אכזב מתגבר הוא, חרֵב ויבש.
      צבא שכזה: ממורק, מצוחצח, מתחמש, מתחדש
      את עובדת היותו מלך עירום לא יצליח לעד לטשטש
      אֵמוּן הבְּרִיוֹת, צו הדורות, ערבות הדדית, רֵעוּת ואחוות לוחמים – מפקיר הוא ונוטש
      בשדות-קרב להתמודד יוּכל רק בדומינו, דמקה, קלפים או שש-בש.

      כי צבא שכזה, רשלן, טיפש, עלוּב ...ואוי ...כה אומלל
      אין זכות קיום ויישות עצמו כל-כולו הִנוֹ משוּלל !
      עוד טרם יצא לרדוף בשדות צר ואויב יהפוך את עצמו מְקוּלל
      והוא עצם מעצמותינו, בשר מבשרנו, איך וכיצד נהיה כך מְחוּלל ?

  • 121.

    אבי תורת ה''עימות בעצימות נמוכה'' שגרם לנו נזק עצום (ל''ת)

    פפר, 12/11/07 05:24

  • 120.

    יש ללמוד מדבריו,,,,

    מכלוף, 12/11/07 05:24

    שמנהיגינו באמת לא ציונים,אלא מניפוליסטים מפלגתיים,כספיים,וכןחנים.
    וכאשר יש בזיון הם הראשונים לברוח,,,,,,כמו עם הלחם האחיד.

  • 119.

    חרב מתהפכת

    אוהד, 12/11/07 05:04

    פוליטיזציה, חוסר ערכים וכו' לא נולדים בבוקר מלחמה אחד, היית חלק מזה שנים. מה קרה? פתאום זה התהפך עליך אז אתה מתחיל לבעוט ולהאשים? כשזה עבד לטובתך שתקת אז מה אתה פותח פה עכשיו?
    וחוץ מזה היית לך אחריות גדולה, זה היה התפקיד שלך שמור על החיילים והם נחטפו, אז מה אין לך אחריות? שום כלום? כולם אשמים עד ראש הממשלה ואתה לא? די היית צריך ללכת אין מה לעשות צריך גם לדעת לקחת אחריות ולשתוק ולא ליבב ולהאשים את כולם.

  • 118.

    צהל הנוכחי רקוב יותר! צדק הירש זו תהא המלחמה האחרונה (ל''ת)

    והדרג המדיני, 12/11/07 04:42

  • 117.

    נאום רווי הצהרות,אבל...

    גדעון, 12/11/07 04:22

    עם אפס התיחסויות עניניות לטענות ממוקדות שהושמעו כלפיו!

    איך ניתן לגשר על טענות כל-כך קשותעם אפס התיחסות לטענות קונקרטיות שהופנו כלפיו ?!?!

    • משפטים מחוזיים

      zviw, 12/11/07 08:16

      היה כאן אוסף משפטים מחוזיים של אדם שרוצה לרוץ לפוליטיקה.
      שם דבר לא ענייני, הכל ססמאות, וכולם אשמים חוץ ממנו.
      צריך להאשים אותו קודם כל בשותפות ביצירת אווירה שבה לא צריך באמת לטפל בדברים, בזה שלא עושים את מה שצריך אבל הכל מתנהל כשורה.

  • 116.

    חולות ראשון

    המבקר, 12/11/07 04:19

    הירש והחפ''ק בנו שוחות בחולות של ראשון שמו את כל הציוד צבעו פנים בירוק ושחור שמו משקפות כאילו ממש עכשיו חזרו מהשטח ישר למצלמות של התקשורת.
    גל הירש כך אחריות טעית תלך אצלי בטלווזיה זה היה נשמע:
    אוי,אוי,אוייי פגעו בי לקחו לי.

  • 115.

    כזאת יהירות !!! טוב שהלך - מענין כמה נשארו כמוהו ?

    רונן, 12/11/07 03:53

    ''אני מבקש לקבוע'' - מי אתה שאתה קובע ?!
    אין צניעות – יש יוהרה בגלל זה נכשלנו במלחמה.
    הפסדנו למליציה קטנה בתוך מדינה החלשה ביותר במזרח התיכון.
    הצבא החזק, המתוחכם, הזריז, האריה של האזור נכשל למליציה קטנה של 1000 לוחמים.
    נכון הוא צודק במה שאומר על הדרג המדיני והצבאי.
    אבל יותר חשוב - הוא מראה את היהירות שהביאה עלינו אסון.
    טוב שהלך – חבל שהוא לא לקח איתו עוד כמה מפקדים כמוהו.
    הקב''ה הוא השומר עלינו - - לא כוחי ועוצם ידי.
    אם ה' לא ישמר עיר שוא שקד שומר. ... פסוק מתהילים.
    אנו כאן נמצאים בנס במזרח התיכון – וצהל הוא הכלי ולא הגורם למציאות.
    זה מזכיר את הסיפורים על מפקדים במלחמת ששת הימים עם הגאווה שכמט הביאה עלינו אסון במלחמת יום כיפורים.
    קצת ענווה אדון הירש.

  • 114.

    הדרג המדיני הטריד מינית, הצבאי עסק בבורסה...לא פלא שהלוחם השתבלל ! (ל''ת)

    קורא רדיו, 12/11/07 03:48

  • 113.

    אולמרט נראה מבוהל בתמונה''איזה פחד'' (ל''ת)

    הדבור, 12/11/07 03:44

  • 112.

    ההכרעה המשכנעת ביותר של הצבא הישראלי היתה נגד יהודים. (ל''ת)

    הרס מוחלט., 12/11/07 03:20

  • 111.

    חטפו אצלו חיילים בדיוק בשיטה הקבועה וכולם אשמים חוץ ממנו (ל''ת)

    מוזר, 12/11/07 03:12

  • 110.

    וואלה לא מכיר אותך אישית אבל כל סמך הווידאו אני מבקש לקבוע:אתה תחמן (ל''ת)

    צדקן עלוב נפש, 12/11/07 03:11

  • 109.

    את מי אתה מאשים? האחריות היתה שלך

    מילואימניק צעיר, 12/11/07 03:04

    וחטיפה והמלחמה לא תוחקרה כראוי?
    * אתה לא תיחקרת כראוי. זאת היתה האוגדה שלך שחטפה ונכשלה.

    לא לקחו אחריות?
    * אתה היית הדרג הבכיר, איפה האחריות שלך?

    אוירה של מחכז מפלגה?
    * אתה היית נגוע בפוליטיקה צבאית של קידום מטאורי, נעמדת מול המצלמות והכרזת ''בינת ג'בייל בידיינו'' בזמן שהחיזבאללה מזנבים בכוחות הקטנים שנכנסו לשם. כמה חיילים שילמו בחייהם בשביל תמונה של לתקוע שם דגל?

    * אתה היית מפקד הגזרה - ואתה - ורק אתה נושא באחריות לפקודות שהעברת לפקודיך בדרכם האחרונה ממנה לא שבו. פקודות מבולבלות שהתחלפו בכל שעתיים ולא ניתן היה להבין אותן.
    * אתה הנהגת שפה ''עילית'' צבאית, אותה אף אחד לא מבין, משום שאלו הם עורבא פרח.

    אדוני הנכבד - אתה ולא אחר נושא באחריות .

    • על מילה זהב. כולם לקרא ולהפנים!!! (ל''ת)

      רמי, 12/11/07 05:26

    • מה לא ברור ב-''מנוהל השתבללות''? (ל''ת)

      זחל לחמצה, 12/11/07 07:57

  • 108.

    אין לי שום דרך לדעת אם הוא מדבר לעניין או משבלל את המוח. (ל''ת)

    מה קרה בלבנון ?, 12/11/07 03:04

  • 107.

    כאחד שמכיר את המצב גם היום אלופי הפלזמה מוכרים לנו בטחון בגרוש (ל''ת)

    יוסף, 12/11/07 02:44

  • 106.

    מה קרה גל ? הבנתה פיתאום שהאויב האיתי זו הממשלה שלך חשבתי שאתה יותר (ל''ת)

    זריז הבנה, 12/11/07 02:18

  • 105.

    המשפט היחידי שנכון בסרטון''חקירות יחב''ל'' צודק, חייבות להסתיים בהקדם (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 12/11/07 02:17

  • 104.

    גל הירש,מדוע אינך מדבר על 100 אלופים שלא עלו לפצ''ן לאורך כל הלחימה? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 12/11/07 02:09

  • 103.

    גל הירש היה לך תפקיד אחד חיחיד השמדת האויב, לא ביצעת דבר!! ציון ''0'' (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 12/11/07 02:07

  • 102.

    הייתי איתך ועדיין לא אמרת את הכל

    קצין בצפון, 12/11/07 01:58

    נלחמתי בגזרתך הייתי בשעות הקשות שלך והתמונות חוזרות ואני עדיין חי את רגעי העוצמה שהפגנת וידענו הכל חיכינו לרגע הזה למען ידע עם ישראל מה קרה אותנו אוהבים אותך

  • 101.

    הפאשלונר שנכשל מעיז לפתוח את הפה?

    חיים, 12/11/07 01:30

    כשעמיר פרץ קישקש על שכולם נכשלו במלחמה חוץ ממנו זה היה אולי מצחיק, אבל כשהקצין ה''גאון'' עם התיאוריות השונות ומשונות שנכשלו אחת אחרי השניה כמו בניין קלפים בזמן המחלמה, רודף הפרסומת שהכריז ''בינת ג'בייל בידיינו'' כדי לתפוס קצת פריים טיים בטלויזיה יום לפני שנהרגו שם לא מעט חיילים מעיז לדבר?
    גועל נפש.
    כשאדם כמו הירש מפקד על אנשים - הם יודעים שאין להם על מי לסמוך.

  • 100.

    אתה א פ ס.....!!!

    נאור חציר, 12/11/07 01:22

    שימו לב לאצבעות של פרץ .....

  • 99.

    תודה על הוידאו. (ל''ת)

    אילן, 12/11/07 00:34

  • 98.

    תא''ל הירש הנכבד

    נח, 12/11/07 00:29

    לפי דבריך אני מסיק:
    א.או שאתה בעל אינטליגנציה נמוכה מאוד,ואז נשאלת השאלה איך היגעת לדרגת תא''ל את התשובה תן לעצמך בכינות.ב.או שאתה אופורטוניסט נבזה ביותר.לכן ג.המסקנה:היית הרי כמה עשרות שנים '' בממפעל '' הזה הקרוי צה''ל.ואם דברי הבקורת האלה לא עלו בדעתך עד עתה .אז כנראה שהאישיות שלך מורכבת מ- א+ב

    • כן ירבו כמוך נח נאורים ואז יבוא שלום על אזורינו (ל''ת)

      אחמד מגבליה, 12/11/07 02:12

  • 97.

    גל הירש, מתנער מאחריות

    ירושלמי, 12/11/07 00:19

    אני מכיר אותך גל הירש, עוד מימי בה''ד 1, כדאי שתשתוק!!

  • 96.

    בית המשפט שייך לאבא של חשין,כנסת ישראל למשפחת אולמרט,והצבא לאבא של

    pofffff, 12/11/07 00:16

    בית המשפט שייך לאבא של חשין,כנסת ישראל למשפחת אולמרט,והצבא לאבא של אלמוג,כולם מרגישים בבית!ואנחנו צריכים לשלם למשפחות העלית!

  • 95.

    אנו מדברים עצמנו לדעת ובינתיים רצועת טילים אירנית/רוסית מקיפה אותנו (ל''ת)

    חדל ברברת ברשת, 12/11/07 00:15

  • 94.

    להעיף את חלוץ ואת פרץ! (ל''ת)

    גדי יערי, 12/11/07 00:04

  • 93.

    עוד אחד שמדבר

    אליס, 12/11/07 00:00

    איש החונטה הבטחונית שאונסת בעקר מאז 67 את האג'נדה ההזויה, המטורפת שלה על מדינה שלמה, כולל על מנהיגיה.תצא תמיד נקייה מכל מחדל שמן נסתם ידבק לדרג האזרחי. לקרוא את דו''ח ועדת אגרנט ולהבין, מה שהיה הוא שיהיה ושהשאר ימותו. החונטה לא זו בלבד ששלחה גרורות את כל מוקדי הכוח במדינה, אל גם שולטת גם על כ 90 אחוזי המרחב האוירי של ישראל[הסיבות לכמעט תאונות אוויריות], בסיסים שאין להם שימוש משתרעים על שטחי ענק,שולטת גם על מרחבי החופים והים בארץ, רוב תדרי התקשורת ברשותה, וכל זאת למה?, כי כך כן בונים חומה, ככה מראים לכולם מי הבוס במדינה וזהו.כל ניסיון להסדר כלשהו עם שכנינו,''ילווה'' בפרץ של אזהרות מפי ''מומחים'', רצוי אנשי אמ''ן,מוסד, שב''כ.ומן הסתם, גם יתלוו לעניין, פרובוקציות, כמו סיכול ממוקד, כניסה לשטחים ע''מ לעצור מבוקשים ''שממש עמדו לבצע...'',סלע קיומה של החונטה הזאת הן המלחמות, ולכן תעשה הכל ע''מ לשמר את כוחה ההרסני.תראו את התנהלות איש החונטה ברק[כשלון בפני עצמו], לפני הועידה הצפויה. אז הירש דיבר סו וואט, הרי הוא יוצא חלציה של החונטה הזאת, מה קרה, האיש לא קיבל קידום ללמוד'' או להפוך ''לנספח'' כלשהוא בארה''ב, אגב ב''מקרה שכזה'' גם תתלווה לו פמלית ענק,? שירגע, כי מה שמובטח לו זה העתיד, כמו, פנסיה שמנה בגיל צעיר, לא כולל התברגות במקום עבודה ''מכובד ויוקרתי'' עם משכורת שמנה, עפ''י השיטה הקיימת במדינה של חבר מביא חבר ...

  • 92.

    • אכן גל הירש הוא מופת לערכים שכולם כבר נטשו! גיבוי!!! (ל''ת)

    שי, 11/11/07 23:59

  • 91.

    אין לי מה להגיד וזה הרבה (ל''ת)

    מחריש, 11/11/07 23:55

  • 90.

    התקיפה היא גלגל הצל(ח)ה (ל''ת)

    מציל החוף, 11/11/07 23:54

  • 89.

    קצין מעולה וערכי !!! (ל''ת)

    קובי, 11/11/07 23:52

  • 88.

    שתיקתך היא אשמתך!!!

    מפקד, 11/11/07 23:50

    בתור מפקד הגיזרה הית צריך לנער את כל המפקדים אבל בחרת להיות הילד הבישן !!אתה לא מתאים להיות מפקד!!! שתיקתך היא אשמתך!!!

  • 87.

    מחר אני יוצא למילואים. הייתי רוצה קצין כזה כמפקד.

    אלידע, 11/11/07 23:49

    וכן הנורמות המחורבנות נמצאות בכל רובד באוכלוסיה, יש לימודים ואין חינוך, יש צבא ואין רעות, יש כסף ואין התנדבות, אדם לאדם זאב.ניתן לעשות סדר במדינה הזאת אבל הראש רקוב ואין מי שילחם ניתן להילחם בפשיעה , ניתן ללמד ערכים, ניתן להחזיר את האמון ואחוות הלוחמים וכל זאת ללא תוספת תקציב צריך בני אדם

  • 86.

    בחרת להיות הילד הבישן !!

    אשמת, 11/11/07 23:48

    בתור מפקד הגיזרה הית צריך לנער את כל המפקדים אבל בחרת להיות הילד הבישן !!אתה לא מתאים להיות מפקד!!! שתיקתך היא אשמתך!!!

  • 85.

    המדינה מפקירה לוחמים אמיצים ונאמנים. ומשאירה את האשמים בתפקי (ל''ת)

    בתפקיד !!!!!!!, 11/11/07 23:46

  • 84.

    גל הירש גיבור ישראל !!!!!!!!!

    רונאל, 11/11/07 23:43

    הלוואי והיו עוד רבים כמוך.לוחם,ישר,הגון,איש של ערכים,מדינת ישראל באמת נתברכה בך,חבל שבצה''ל ויתרו על אדם איכותי כזה.עם ישראל מודה לך ומבקש שתשוב לשרת אותו ולהגן עליו.
    יוחזר גל הירש לפיקוד העליון של הצבא!!!
    אכן,לא כך היו צריכים לנהוג במפקד..אבל
    יש עדיין את האפשרות לתקן.

  • 83.

    ראש הממשלה הבא, וסביר להניח שזה יהיה ביבי,יחזירו לשירות ב''ה (ל''ת)

    רעות, 11/11/07 23:43

    • הוא לא ישוב,

      שמשן דער נעבעכד, 12/11/07 06:21

      הוא לא ישוב, יש לו את גרוזיה וזה מה שחשוב.

  • 82.

    יותר מידי בכיינות !!! ופחות מידי לקיחת אחריות ! (ל''ת)

    דני, 11/11/07 23:43

  • 81.

    • הירש אתה מגדולי המפקדים בצה''ל הבעיה היא בפוליטיקה בדרגים הבכירים (ל''ת)

    יניב, 11/11/07 23:42

  • 80.

    ומה אתה לא דרג בכיר ?

    משהו, 11/11/07 23:42

    מדהים אי אין לך בושה אתה לא קורבן אתה הדרג הבכיר !!! פשוט חוצפה !!! כשאתה לא עשית כלום אנחנו חילצנו פצועים והחזרנו שאריות של חברים לקבורה עוד מעט גם חלוץ יטען שזה לא אשמתו ואולמרט יגיד שזה לא אחריותו ואיך קואים למשופם משדרות שיגיד שהוא רק רצה להיות שר אוצר!!! תגידו המדינה זה מגרש המשחקים שלכם נהרגו פה חברים שלנו כי אתם התרשלתם!!! אנחנו לא נשכח ולא נסלח הפצעים של המשפחות השכולות עוד פתוחים ואתה בורח מאחריות אתה וקצינים שכמותך הם עלבון לאינטילגנציה ומה שעצוב שאנחנו הקצינים הזוטרים והלוחמים נהיה גם במלחמה הבאה נעזוב את המשפחות שלנו ונהרג כדי שאתם תוכלו לכתוב ספרים (מי שבינכם שיודע לכתוב)

  • 79.

    מי אר בינת ג'בל בידינו?

    חנון, 11/11/07 23:40

    הגאון תתת אלוף הירש הקשקשן המקצועי.

  • 78.

    גל קצין ערכי ביותר בעל טוהר מידות (ל''ת)

    עומרי, 11/11/07 23:40

  • 77.

    סוף סוף מישהו עם ביצים מצביע על האשמים האמיתיים !!! (ל''ת)

    כל הכבוד !, 11/11/07 23:38

  • 76.

    גל הירש חזק ואמץ!

    יואב, 11/11/07 23:37

    כחייל מילואים באגד ארטילריה, אוגדה 91, בגדוד המילואים הראשון שגויס למלחמה, אני מחזק אותך, תא''ל מיל. גל הירש, מפקד האוגדה. חזק ואמץ

  • 75.

    הירש העם איתך !!! אתה צריך להוביל אותנו. (ל''ת)

    בני, 11/11/07 23:36

  • 74.

    יש להתייחס בכובד ראש לדברי הירש. דברים עם טעם וחומר למחשבה . (ל''ת)

    מורה, 11/11/07 23:34

  • 73.

    ואחרי זה קוראים לנו למילואים ?????????????? (ל''ת)

    2/, 11/11/07 23:34

  • 72.

    כך נהייה צהל , צבא של קומבינות משכורת טובה ורכב צמוד. זהו. (ל''ת)

    כגד, 11/11/07 23:33

  • 71.

    טוב שדיבר , הדברים ראויים ! (ל''ת)

    יונה, 11/11/07 23:32

  • 70.

    בכיין - קח אחריות כמו גבר ותפסיק ליילל

    ש. שרף, 11/11/07 23:31

    אני מבקש לקבוע - גל הירש מבייש את עצמו עם שטף היללות

  • 69.

    הירש, פסיק להגיב לעצמך. גמד!

    הבנ, 11/11/07 23:29

    לא רק שאתה נכשלת באופן חרוץ במלחמה.
    לא רק זה שיצרת שפת קשר בלתי מובנת ומילים מפוצצות.
    עכשיו אתה מעיז להאשים אחרים?

    לך וסע לשלום

  • 68.

    בוא נשווה את תרומת גל הירש למדינה ותרומת ילדיי אולמרט למדינה... (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 11/11/07 23:27

  • 67.

    הבעיה שדוקא היה חלוץ. אבל גבוה מעל המחנה. גבוה מדי. והיה גם אולמרט (ל''ת)

    ויש אולמרט, 11/11/07 23:26

  • 66.

    חבל שעזב. !!! (ל''ת)

    יעל, 11/11/07 23:21

  • 65.

    צה''ל והמדינה הפסידו קצין מעולה ! (ל''ת)

    רון, 11/11/07 23:19

  • 64.

    אחד הקצינים הטובים שהיו לנו כאן ! (ל''ת)

    ירום, 11/11/07 23:18

  • 63.

    מההתחלה טענתי שהדו''ח של אלמוג מוזר ומניפולטיבי (ל''ת)

    אזרח, 11/11/07 23:18

  • 62.

    גל הירש - איש של ערכים רעות וגיבוי כל הכבוד!!! (ל''ת)

    דני, 11/11/07 23:16

  • 61.

    רשלנות

    אורח, 11/11/07 23:15

    מנסה לתאר לעצמי שגנרל פוליטיקאי היה תלוי בך-ישר ההיתה מקבל דרגה.
    אדם נימדד במבחן התוצאה-בה ניכשלת!!!
    את החיילים חטפו-איך נתתה לזה לקרות? למה לא אמרתה אז לפני האירוע שאתה לא ממשיך ללא מספיק חיילים על קו הגבול.
    אתה יודע שמשמעת מבעית לא שררה בתקופה ההיא ולפניה באיו''ש.
    מפקד שחושש מה יגידו עליו אינו מפקד אלה סכנה!!!
    מבקש מימך סליחה אישית על מה שכתבתי פה אבל כן היתכוונתי לכל מילה אליך ולמפקדים הבאים.
    תפסיקו להיתנהג עם החיילים כמו בגנון-לשם אתם מובילים.

  • 60.

    גל הירש הייתי שולח את כולם הביתה אתה שווה 120 ח''כים ! (ל''ת)

    ג'קי, 11/11/07 23:14

  • 59.

    תיראו איך אולמרט כשל בחודש מלחמה, כשל בחודש שביתה, כשל בבריחה מעזה.

    ותסיקו מסקנות, 11/11/07 23:12

    כל דקה שהוא בשלטון מסכנת את המדינה

  • 58.

    גל רד מאיתנו, היזקת די, מספיק עם הבכיינות (ל''ת)

    רחמים, 11/11/07 23:09

  • 57.

    גל, אין כמוך! מחזקים ואוהבים! (ל''ת)

    רונן, 11/11/07 23:06

  • 56.

    גל אלוף המחדל, הועף על ידי ועדת חקירה מקצועית בראשותו של אלוף אלמוג (ל''ת)

    תנו לאמת, 11/11/07 23:05

    • מה קורה דורון ? הרבה זמן לא שמענו ממך (ל''ת)

      יניב, 12/11/07 07:28

  • 55.

    אנחנו איתך גל

    8101, 11/11/07 23:02

    היינו איתך במלחמה,
    וגם עכשיו

  • 54.

    חלוץ עשה רוח, אתה עושה גלים (ל''ת)

    לך הביתה ואל, 11/11/07 22:59

  • 53.

    הנאשם מאשים. יופי לנו (ל''ת)

    דוד, 11/11/07 22:59

  • 52.

    מי האפס הכי גדול בתמונה? (ל''ת)

    אפס קטן, 11/11/07 22:56

    • פרץ ,לא??? (ל''ת)

      אפס אחד, 12/11/07 07:55

  • 51.

    כבר אמרו חכמנו, ''גם אוויל מחריש חכם יחשב'' (ל''ת)

    צא ולמד, 11/11/07 22:55

  • 50.

    הוא צודק אבל מה האחריות שלו?מה לגבי הטעויות שלו? (ל''ת)

    תם, 11/11/07 22:54

  • 49.

    הוא צודק אבל מה האחריות שלו?מה לגבי הטעויות שלו? (ל''ת)

    תם, 11/11/07 22:53

  • 48.

    אז למה לא דיברת כשהיית בתפקיד, פחדת שלא תקודם אה?

    הבוז לך, 11/11/07 22:53

    פתאם אתה קם ומדבר
    אם ראית מה שראית קודם למה לא דיברת
    למה לא תיקנת
    למה שתקת

    רצית קידום אדון גל
    ואנחנו שלחנו את הילדים שלנו לצבא

  • 47.

    גל הוא בכיין באצימות נמוכה, תמיד ידע לברוח מאחריות (ל''ת)

    גל, 11/11/07 22:48

    • ''אצימות''?? מילה חדשה?

      א, 11/11/07 23:05

      נכון שהוא המציא עברית חדשה אבל עדיין היתה לה משמעות מעורפלת כלשהי (עצימות = כוח, עוצמה). אם החיילים חשבו שהוא מדבר על ''אצימות'' אז רק אלוהים יודע מה הם הבינו

  • 46.

    גל הירש תודה בכישלון, הכישלון הוא שלך ואל תברח מאחריות. (ל''ת)

    דן, 11/11/07 22:46

  • 45.

    גל הירש שחצן, חצוף עם פה גדול, מחובר לתקשורת הרופסת והמתרפסת (ל''ת)

    נימרוד, 11/11/07 22:36

    • גל הירש מלח הארץ, ולא כמו חברך המושחת אולמרט (ל''ת)

      יוסי הגלילי, 11/11/07 23:00

  • 44.

    מילים בלי כיסוי הצבי גל

    גלגל, 11/11/07 22:35

    זה הצבי שחרז מילים
    הגלים שיצרו חרוזים
    מלל בלי תוכן
    תוכחה טענות ומענות

    אלו הם הגלים ששתפו את הצבי

    • הצבי ישראל על במותיך חלל

      הדס, 12/11/07 00:31

      איך אנחנו הפלנו גיבורים.

      המפקד,
      אני גאה לומר שבמשך שהותי בקק''צ שירתתי תחת פיקודך. אני יכולה לומר שאופי ואופן התנהלותך עוררו בי הערכה רבה. שיחות המפקד עוררו השראה.
      מתוך הכרות עם עברך העשיר אני יכולה לומר שאתה מטובי בניה של הארץ.
      צר לי עליך, אחי. צר לי על שהארץ לא ידעה להיטיב עם בניה הטובים.
      מדיניות הרחמים על הרשעים הובילה להתנהגות מרושעת כלפי הרחמנים.
      אף אחד לא יוכל לקחת לך את עברך העשיר ואת ההשראה שפועלך עורר.
      אני מצרה גם על הטעם המר שנותר ממפקדיך שלך. הגיע לך יותר. הרבה יותר.
      גל, אני מעריכה מאוד את כל אשר עשית למען העם והארץ. פועלך לא ישכח.
      הייתי רוצה לראותך מפנה את כישוריך הרבים למקומות בהם ידעו להעריך אותך. הצב לנו מנהיגות אחרת! אינטליגנטית יותר, ציונית יותר, דואגת יותר.
      על מנהיג מוטלת האחריות להעמיד מודל בפני עמו, היטבת לעשות כן מול פקודיך, עשה זאת מול כל עם ישראל!!!
      בהצלחה בכל אשר תפנה,

      • חנקת אותי מצחוק .. מורעלת לא חכמה ..

        המעניש, 12/11/07 03:19

        א.עדיין לא ברור איך את קצינה .. ובאיזה קקצ היית אולי של ג'מאסי = צבא מצרים ?
        ב.כל מי שהיה בקקצ יודע באמת כמה זמן אתה מבלה עם המפקד בסיס ( ממש יומם ולילה המב''ס היה ישן מיטה מעלי והיה עושה איתי שימון שמירה ביחד , בלילות היה היה גם מוציא וופלות ונותן לכל החברה .. נראה לך ?! )
        ג.אז פעם הוא נאם דפק לכם מור''ק באולם הרצאות או בחד''ת מזה עשית צימס ??!! השראה , העם לא יישכח ,פועלך מה הקישקוש ?

        גברת הוא קיבל כסף והרבה לשלוש מטרות עיקריות :
        1.להגן על מדינת ישראל
        2.להכין את היחידות שלו לקרב
        3.לבצע את פקודות הדרג הבכיר לטובת השגת הכרעה בשטח במצב לחימה .

        את אף אחד מהדברים האלה הוא לא השיג במלחמה האחרונה !. וממש לא מעניין אותי למה !
        הוא צריך היה לעוף הביתה
        לחכמים יפה השתיקה !
        וחכם הוא לא ...

  • 43.

    אכן יש פוליטזציה בצבא. יש לתקן זאת !!!! (ל''ת)

    הוא צודק !!!!!!, 11/11/07 22:32

  • 42.

    יש לנו מנהיג ! חד משמעית. (ל''ת)

    רונן, 11/11/07 22:29

    • נכון אולמרט הוא מנהיג מעולה מבטן ולידה !

      המעניש, 11/11/07 23:14

      זה שהוא מושחת , שקרן לא מבין בלום בביטחון שלח את טובי בנינו למלחמה כשהילדים שלו לא שירתו בצבא ושעוד הוא הפסיד במלחמה זה כלום זה הכל שטויות .

      הוא ייתן את הגולן הגדה והכל יהיה בסדר הוא יעשה שלום במזרח התיכון אולמרט מנהיג דגול !!!!
      הוא ממש לא דיקטטור .. חס ושלום .

  • 41.

    אובדן ערכים מוחלט. הבן אדם דיבר מעומק ליבו. (ל''ת)

    ירמי, 11/11/07 22:28

    • והיכן היה עומק ליבו קודם לכן, כששירת בצבא? (ל''ת)

      שמעון רבנוביץ, 11/11/07 23:07

    • הוא מדבר מעומק התיסכול של מי שנכשל והודח ומחפש אשמים ! (ל''ת)

      דני, 12/11/07 00:09

  • 40.

    כל מילה חקוקה בסלע. יש פה פוטנציאל למנהיג לישראל ! (ל''ת)

    יעקב, 11/11/07 22:22

  • 39.

    יכולת שיווק 10 פיקוד 0 (ל''ת)

    יואב, 11/11/07 22:09

    • תגובה 1- !!!!!!!!! (ל''ת)

      רונן, 11/11/07 22:51

    • תגובה 10 !!!! (ל''ת)

      רונן, 11/11/07 22:51

  • 38.

    זו הייתה הקדמה ראויה לוינוגרד. מקווה שאולמרט יעוף !!!! (ל''ת)

    עמי, 11/11/07 22:09

  • 37.

    גל הירש. כל הכבוד . אין מה להוסיף !!! (ל''ת)

    גד, 11/11/07 22:07

  • 36.

    ציונים מה עשיתם למדינה ?????? (ל''ת)

    הרצל, 11/11/07 22:06

    • ומה אתה עשית בשביל המדינה הרצל, חזית, הזית, עישנת? (ל''ת)

      סרקין, 11/11/07 22:54

    • הרצל תרגע, העיקר שיש אמריקה

      אבא אבן, 11/11/07 23:04

      ובכלל מי היה צריך את החלום שלך?

  • 35.

    חברים : יש לנו מנהיג רציני לישראל . שימרו עליו !!!! (ל''ת)

    רוני, 11/11/07 22:03

  • 34.

    בכיינות בעצימות סופר-גבוהה (ל''ת)

    יוסף דיין, 11/11/07 21:59

    • הוא אומר את האמת תקרא לזה איך שתרצה (ל''ת)

      יהודה, 12/11/07 00:40

  • 33.

    חתיך - אבל צודק בכל מילה. (ל''ת)

    גלי, 11/11/07 21:57

    • גלי חמודה התגובה שלך מוזרה

      אילן חטאב, 11/11/07 22:59

      כאילו שזה סותר חתיך וצודק ''חתיך אבל צודק'' דהיינו מי שחתיך בד''כ לא צודק...
      אז אני מקווה שכל הבנות לא צודקות

    • למה ''אבל''? נסחי מחדש - נאה במידה מסוימת וגם צודק

      אהרונה, 11/11/07 23:10

      אם כי תרשי לי לא להסכים איתך - אדם כה יהיר לא יכול להיות נאה

    • אף אחד לא מושלם...נסלח לו על החתיכיות. (ל''ת)

      א. (החמישית), 12/11/07 01:06

  • 32.

    ככה זה ששולה זקן ממנה קצינים (ל''ת)

    אמנון, 11/11/07 21:56

  • 31.

    חלוץ

    שלו, 11/11/07 21:49

    אם חושבים על זה ..חלוץ דפק את כולם...את אולמרט...את פרץ...ואת הצבא

    אבל מי ששילמו בחייהם,הם הנופלים

  • 30.

    גל הירש גם לך יש חלק בתבוסה (ל''ת)

    רפי, 11/11/07 21:49

  • 29.

    צבא שמגרש יהודים אין לו זכות קיום ולקאפו הפיקודי המבצע עוד פחות !!! (ל''ת)

    זיין שכל בזוי, 11/11/07 21:47

  • 28.

    לשמוע דברים כאלו מפיך..?

    יוחאי, 11/11/07 21:45

    זה היה ברור שיום אחד יצא גל הירש ויפרוש את משנתו המעומעמת (כמו התנהלותו הפיקודית...) בפני כל. חכם הוא מי שבודק ראשית בציציותיו ולא מנסה להתנער מאחריות אישית. הפשטות, הצניעות והקשב הן תכונות בסיסיות של מפקד מוצלח, תכונות שלצערי לא היו מנת חלקו של הירש לעומתן היוהרה, ''אין עוד מלבדי'' ו''כחי ועוצם ידי..'' איפיינו את גל הירש כמעט בכל תפקיד שמילא ובכלל זה במהלך מלחמת לבנון השנייה. אם היה בך מעט יושר אישי, הרי שהיית מבין ש''במקום שאין איש - תהיה איש'' ואל תלך אחרי סחף הכשלונות המהדהדים ותזרוק אחריות לכל עבר.
    גל הירש, הצנע לכת בדרכך החדשה כי אם לא עכשיו אימתי..??

  • 27.

    צודק, אבל...

    א, 11/11/07 21:43

    בוא נראה מה אתה יודע לעשות חוץ מאשר להעביר ביקורת, נכונה ככל שתהיה.

    עכשיו שהבנת את גודל הבעיה (הדג מסריח מהראש), בוא נראה אותך הופך לראש ומתקן.

    אחרת, דבריך לא יהיו יותר מאשר אבק ברוח, ורוח לא תהיה בהם.

  • 26.

    כמה כאב, כמה צדק, כמה מהר יתנערו כל הכלומניקים מדבריו הנכוחים (ל''ת)

    יישר כוח, 11/11/07 21:42

  • 25.

    בקיצור,את המדינה הזאת מנהלות 4

    ספינר, 11/11/07 21:39

    אימהות חורגות ואירגוני חופש הפרט והחידקל עם כל השמאל היהודי-ישראלי פאשיסטי.יש סיכוי?

  • 24.

    תא''ל הירש

    תומי2, 11/11/07 21:35

    אני מאוד מזדה עם הכתבה הבעיה היא מה עושים מול מערכת מושחתת שכל מענינה כסף בכיס אין ערך לחיי אדם ולראיה הכסמים מה עוד נשאר לדאבוני לאורך כל ההיסטוריה העם הזה כאשר הוא במדינתו לא טוב לו הוא צריך גלות ראה 60 שנה ואנחנו מיתפוררים

  • 23.

    חתיך (ל''ת)

    דליה, 11/11/07 21:34

    • מספיק כבר עם ההטרדות המיניות האלה. (ל''ת)

      אותך לבייניש, 12/11/07 01:09

  • 22.

    אתה הייתה בין מגבשי התפיסה של ''עצמימות נמוכה''!! אתה חלק בכשל

    גל. גם לך חלק!!, 11/11/07 21:32

    הייתה מח''ט בנימין, במקום למגר את הטרור העדפתה לדבר על ''עצימות נמוכה'' ועל בעיות גלובליות באפגניסטן. זנחתה את הפקודה הפשוטה לג'יפ הבודד פשוט להשתמש בכל האמצעים על מנת לכבות את האש וליייבש את הביצה. לא היתה החלטה אמיתית להתמודד גם מול האבנים והטרור הקטן. אין פלא איפה שהמפלצת גדלה!! אתה גל הייתה בין מעצבי המדניות הזו, מבית היוצר של אהוד ברק ואחרים. לכן, עם כל ההערכה שיש לי כלפיך כאדם מוכשר אמיץ נחוש וציוני אל תעביר את האחריות לאחרים. הייתה חלק חשוב בבניית הקונספט!!

  • 21.

    מישמש של נושאים, תערובת של רגשות ומחשבות מפוזרות, כמה חבל (ל''ת)

    יאיר, 11/11/07 21:27

  • 20.

    לגל - בהצלחה בעסק החדש ''חומת מגן''

    מאורי, 11/11/07 21:15

    בהצלחה בכל אשר תלך.

  • 19.

    מה הפירוש שמ-1 באוגוסט נכנסו מושגים חדשים כמו אב''מ (אזור ביטחוני ל: (ל''ת)

    אהבל, 11/11/07 21:12

  • 18.

    הפסקה הלפני אחרונה מדברת בעד עצמה (ל''ת)

    שימו לב, 11/11/07 21:11

  • 17.

    גם אתה וגם תא''ל צור - הנכם דמויות מרכזיות בכישלון.

    עמי, 11/11/07 21:08

    המון שחצנות וחוסר יצירתיות.

    אם תיחקר החטיפה ביסודיות, תיחשף במלואה הפשלה שלך בהכנה הכוחות לאפשרות חטיפה ובתגובה שלך כאשר
    התרחשה.

    • שומר על עם שיורק לך בפנים

      גולדה מהקבר, 12/11/07 03:29

      גם אם גל הירש טעה אל לנו להשתמש במילים בוטות כדי לבקרו.הביקורת הנוקבת כלפיו החלה עוד לפני שיצא מלבנון. מה קרה לנו? התחרפנו לגמרי?
      אל תשכחו שרק מי שלא עושה יכול להעביר ביקורת.

  • 16.

    אל תירא עבדי גל,,,קום ודבר אל העם כי אמת בפיך,,עלה והצלח,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    עלי הכהן,,,,,,,, 11/11/07 21:06

  • 15.

    אינ אדמ ניתפס בצערה של מדינה שלמה (ל''ת)

    איש מודיעינ, 11/11/07 21:06

  • 14.

    אבינו שבשמים,,אנא הסיר מעלינו את חרפת העם ושמו אולמרט,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    יהושע בן נון, 11/11/07 21:03

  • 13.

    אבינו שבשמים,,עד מתי עוזך בשבי,,,עמך דורשים צדק,,ומנהיגנו מושחת,,, (ל''ת)

    יונה הנביא, 11/11/07 21:01

  • 12.

    הבעיה היא שאולמרט הוא מלחמתי מדיי עדיף היה להידבר עם נאסראללה

    גדי, 11/11/07 21:00

    אולמרט לא היה צריך לפתוח במלחמה מיותרת ועקובה מדם,לא היה צריך לתת אישור להרג חפים מפשע.עדיף שאולמרט היה פותח במשא-ומתן עם נאסראללה ובכך היה
    מחזיר את השבויים בלי אבדות בנפש.

    • האמנם?

      סימה, 11/11/07 22:25

      לא אוהדת אולמרט אנוכי. אך דבר אחד בטוח: המלחמה הזאת היתה מוצדקת מאין כמוה. אי אפשר לשאת ולתת עם חיזבאללה מנקודת חולשה.
      כוח ההרתעה של ישראל נשחק לפני כן עד דק, בגלל הנסיגה החד צדדית מלבנון ומעזה. התיקון במאזן ההרתעה היה הכרחי והוא עדיין לא הסתיים.

    • וגם מקים לתחיה את החיילים שנהרגו

      זכרון קצר, 11/11/07 23:29

      בארוע החטיפה?

  • 11.

    גל הירש לא נותר לנו אלא להעריך אותך ולהודות על שאתה כזה!

    שלום, 11/11/07 21:00

    גל הירש לא נותר לנו אלא להעריך אותך ולהודות על שאתה כזה!

  • 10.

    הבעיה היא שאולמרט הוא מלחמתי מדיי עדיף היה להידבר עם נאסראללה

    גדי, 11/11/07 21:00

    אולמרט לא היה צריך לפתוח במלחמה מיותרת ועקובה מדם,לא היה צריך לתת אישור להרג חפים מפשע.עדיף שאולמרט היה פותח במשא-ומתן עם נאסראללה ובכך היה
    מחזיר את השבויים בלי אבדות בנפש.

  • 9.

    אם רוצים אנו מפקדים ראויים ...

    מפקד - מתלבט..., 11/11/07 20:58

    גם אם איני מסכים אם כל דבריו,וגם אם הוא ידוע בלשונו המשתלחת והיהירה...
    לא יאמן שכך התיחסה החברה והתקשורת לאיש אמיץ זה , המראה באורח חייו ציונות מהי,הקרבה מהי?
    אני כמפקד סדיר במערך הלוחם המובחר בצה''ל - בוחן את דרכי ...

    • אתה בעצמך חלק בכישלון!

      רררררועי, 11/11/07 22:07

      הרי כל הטקטיקה של מלחמה חכמה, של כוכחות עלית ''מבצעים כירורגיים'', שלה הינך כל כך סוגד - נכשלה ובגדול. אין יחיה כזאת - גדוד טנקים ''מתגנב'' לכפר. אין חיה כזאת שבמלחמה הזאת תפסנו שטח ונסגנו ממנו ועוד פעם תפסנו ועוד פעם נסגנו.
      מביקורת שלך - אתה בין הראשונים שצריך להיפגע. בשאר הדברים אתה די צודקת, רק שהביקורת הזו היא גם פוליטיקה של ''מרכז מפלגה''

      • אינני חולק עליך - אבל הבטן נחמצת...

        העני מדעת, 11/11/07 23:31

        איני חולק על מילה ממה שאמרת,
        ובכל זאת דיברתי בעיקר על הגיבוי , על תחושת הבגידה ממי שמקריב את ה-כ-ל למען הכלל...

        • מי שמביא תוצאות לא צריך גיבוי. (ל''ת)

          אתה צריך גיבוי, 12/11/07 03:53

    • אתה לא הולך לשום מקום אחא. אם תלך אקח את מקומך,ואז אבדנו. (ל''ת)

      מפקד לא ראוי, 12/11/07 01:17

  • 8.

    ''חוּפְשָה מִשְפַּחְתִּית''

    סרג'יו ומירטה, 11/11/07 20:57

    הנגבי אישר צווי 8 וטס לחופשה בארה''ב – בעת שחברי ועדת החוץ והביטחון מתכנסים כמעט מדי יום לרגל המצב, בחר יו''ר הועדה, לצאת לחופשה משפחתית בארה''ב. ח''כ ישראל חסון: ''צריך לעמוד לצדו של העם ברגעים קשים''. הנגבי בתגובה: ''הנסיעה לא צפויה לפגוע בעבודת הועדה''.
    זה הזמן לחופשה ? ? ?
    מלשכתו של ח''כ הנגבי נמסר בתגובה, כי מאחר שרעייתו היא ילידת ארה''ב מדי שנה נוסעת המשפחה בתקופת פגרת הכנסת לביקור משפחתה.

    ''חוּפְשָה מִשְפַּחְתִּית''

    לאחר פרוץ מלחמת לבנון השניה חתם צחי הנגבי על צווי 8 ויצא עם משפחתו לחופשה משפחתית
    השהות בארה''ב תמיד היתה עבורו חוויה בלתי-נשכחת, חוויה אשר העניקה לו הרגשה כה ביתית
    הכל צריך היה להתנהל במדוקדק, לפרוטרוט, בדיוק ובהתאם לתוכנית שנתית תכליתית.
    כיושב-ראש ועדת חוץ וביטחון תפקידו לא הטרידו עוד יותר, לא מעשית, וודאי לא מהותית
    אחרי ככלות הכל, לאחר מלאכה קשה, מאומצת, צחי הנגבי זקוק היה באמת, לשלווה ולמנוחה אמיתית.
    ומי שמכיר ויודע, אין כמו אמריקה, המסוגלת להקנות ולתת לך, בצורה כה טבעית
    הרגשת חופש, אוויר נחוץ לנשימה, תחושה מנצחת, אולימפית, אוורירית, חגיגית, הרגשה עילאית.

    לעובדה שבארץ בינתיים פרצה מלחמה
    לא היתה משמעות מעבר למה ששמע וראה
    הפוליטיקה אשר היוותה עבורו בבחינת בית שני, חממה
    תדע אף לשמש לו לבטח מקום מפלט ומקלט בעת מצוקה וצרה.

    אך בינתיים, מה שסברו וחשבו פוליטיקאים, כי מדובר רק ב''קרב'' או ''מבצע''
    לא נשמע, לא נראה כך, בוודאי לא לאחר אותה הפצצה
    המערכה הופכת יותר ויותר למה שנקרא ומכונה בעברית : מלחמה
    בשורות איוב מתחילות להגיע. במשפחות שוררת אווירת שממה ודממה.

    המלחמה מתחזקת, הולכת-גוברת, מדי-יום נהרגים בה בנים
    למי יש עתה פנאי וזמן לחשוב על חופשה ? מניות ? נשיקות ? הנאות ? עינוגים ? שעשועים ?
    הבן יקיר לי יניב ? אם אשכחנו תשכח ימיני...
    על מה ומדוע בוכה את ? אנא ספרי לי, אנא אימרי לי, אמי.

    ביתר שאת הולכת-גוברת מתעצמת המלחמה
    בדיאבד, פוליטיקאים כאולמרט, פרץ, פרס, רפי איתן, חיים רמון וצחי הנגבי
    ידעו למצוא בה אף הרבה מאד נחמה
    צחי הנגבי עדיין שוהה באמריקה, רמון מזמן תקע לשון, חלוץ החרוץ בתיק מניותיו כבר טיפל
    מי יעמוד עתה לעזרה ? מי יושיע ? מי יחלץ ויציל בשעת חירום את עם ישראל ?
    עמכם הסליחה, אם שכחנו לשאול אֵל : מתי, אם בכלל, יבוא לציון גוֹאֵל ?

    • תודה עבור התזכורת,אני לא שכחתי דבר (ל''ת)

      התן, 11/11/07 23:34

    • שיר נפלא וקולע. כישרון מתפוצץ!!! (ל''ת)

      משה, 11/11/07 23:34

    • מלחמונת קטנה לא צריכה להפריע לחופשה השנתית של צחי

      הלו צחי, 11/11/07 23:40

      כמו כל ליכודניק הנגבי יודע להתלהם ולנבל פה, אבל כשצריך לעשות הוא משאיר את זה לאחרים.
      איך הליכודניקים אומרים ? - אני לא פריאר של אף אחד, אז מה פתאום שאני יסתכן.
      מענין שהוא עדיין יו''ר ועדת חוץ ובטחון !

  • 7.

    מי שמדבר (ל''ת)

    חי, 11/11/07 20:57

  • 6.

    זעקי ארץ אהובה,,,בניך מצויניך להגנתך יצאו ונפלו,,,ומנהיגיך סוררים,, (ל''ת)

    בצלאל, 11/11/07 20:55

    • די לתקוף את ביב על הקיצוץ החד בתקציב הבטחון

      רואה נכוחה, 11/11/07 22:15

      הוא לא הסיבה היחידה שהצבא לא היה מוכן

      • שמע נא, אתה בנדם מתוחכם, אני לא סתם אומר אני, אני יש לי טביעת אצבע (ל''ת)

        אחד שמבין,, 12/11/07 01:34

  • 5.

    גל הירש האחד והיחיד , חבל שהלכת (ל''ת)

    דניאל, 11/11/07 20:55

  • 4.

    העיקר שאת גוש קטיף הם ידעו לפנות

    אורי, 11/11/07 20:53

    מר הירש היקר, אתה כנראה חי במאה הקודמת. מטרות המדינה וצה''ל השתנו. האויב העיקרי הוא המתנחלים (חוץ מביבי כמובן). עם כל השאר עושים ''שלום''. שלום - זה לא אומר שאין מלחמה. שלום זה אומר שחדוות גירוש מתנחלים זורמת בעורקי השמאל. כך השאר - לא חשוב.

    • צה''ל ביצע,ההחלטה על פנוי הגוש היא של הממשלה(כולל ביבי שכן תמך)+כנסת (ל''ת)

      ללא קשר למחדלים, 12/11/07 12:41

  • 3.

    הירש היית שותף

    רוב העם, 11/11/07 20:52

    עם ההשתבללות, עם ההסתערות הנחילית. אתה יכול להיות מורה ללשון לא לוחם.
    איפה היית חודש במלחמה? למה לא דיברת? היית סמל, או טר''ש?
    היית ממובילי המערכת המושחתת, שגירשה יהודים. ולכן נפלתם.

    • גל הירש היה בשדה הקרב בכל המלחמה

      מעוט בעם, 11/11/07 23:36

      אחרים התראיינו ללא הרף

    • מה הקשר להתנתקות

      jACK, 12/11/07 01:03

      מה הקשר - אני מכבד את מפעל המתנחלים ומכיר בכאבם אבל... די- כל דבר זה אשמת ההתנתקות???

      - המזג אויר גרוע בגלל שהתנתקו
      - הדיסה קרה בגלל שהתנתקו
      זה מגוחך -

      בלי לדעת את העובדות, אין מצב שגל הירש מעיז עד כדי כך לשקר לפני כולם - הוא סבל מחוסר גיבוי ולשאלה איפה הוא היה יש לענות - כשיש מלחמה אין לחיילים אמיתיים כמוהו הגיבורים זמן ושהות למחות, להאשים את הפיקוד, לתקן - יש להגן ולהילחם ואין יום ואין לילה

      אז תפסיקו להתבכיין שהוא איחר עם הביקורת - גל הירש מתנהג בכבוד רב ובהוגנות!

  • 2.

    1. צודק בבקורת 2. הבקורת נכונה גם לגביו (ל''ת)

    dvir, 11/11/07 20:49

  • 1.

    איזה חתיייייייך גל הירש. ויותר מזה הוא צודק בכל מילה

    כומתה, 11/11/07 20:45

    כל מילה בסלע, גל. הממשלה כיסת''חה את עצמה במלחמה והוציאה את צה''ל קטטטטטן. טוב שהחלטת לפתוח את הפה.

    • לא מתוכח איך הוא נראה אבל יש לך בעיה בהבנת הנקרא

      רואה נכוחה, 11/11/07 22:14

      הוא בכלל לא מדבר על הדרג המדיני אלא רק על הדרג הצבאי. ניסיון למצוץ מזה ביקורת על אולמרט היא לא רצינית