• 110.

    להפסיק גזענות כולנו בני אדם

    ערבי מהצפון, 13/11/07 18:28

    להפסיק גזענות כולנו בני אם זה ערבי אן יהודי חייבים רק גזר דין מוות לכל רוצח לא משנה מה הוא מסכימים !! אז יפסק הרצח של כולם היום היה עמאד מחר כהן מחרתיים מוחמד די להרג ולרצח עד מתי נמשיך לחיות ככה ???????

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    איפו הצבועים למה לא רואים אותם אחרי רצח של ילדים יהודים

    יובל, 12/11/07 00:02

    או שערבי שרוצח יהודים זו נורמה הקוראן מברך יש הצדקה לדם יהודי אז אני ימני ימני ואני ממש לא רוצח ואני יכול להודות שאני אוהב ערבים בדיוק כמו שערבים אוהבים יהודים ואני חושב שלא תהיה ברירה שתי מדינות לשתי עמים עם הפרדה מלאה רק מה אתם בעצמכם לא רוצים לעזוב את המדינה שרק נותנת לכם ואתם רק יורקים לבאר שאתם שותים ממנה אז רצח של נהג זה ראויי לגינויי אבל להאשים את הימין זה מגוחך ומזכיר את החברים השמולאנים שלכם שחיים בסרט

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    פתאום אליאס שאקור מכיר בשואת היהודים ? מוזר. (ל''ת)

    חאג' אמין, 11/11/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    sad

    abe, 11/11/07 14:24

    this is very sad

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מזעזע - תמיד רוצחים יהודים הם חולי נפש

    יענקל, 11/11/07 12:39

    והם רוצחים- גזענים

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ערביי חיפה - איפה אתם כשרוצחים יהודים?

    אבי, 11/11/07 12:21

    הרוצח צריך להרקב בכלא עד סוף ימיו אבל אין להשלים עם הדו פרצופיות של חברי הכנסת הערביים ושו''ת שנזעקים להפגנות. לא שמענו אותם בכל המקרים הרבים שבהם נרצחים יהודים בארץ ובחו''ל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין הם לא שומעים על דברים

      פצצת אטום, 11/11/07 13:11

      כאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    בואו נעצור וניזכר ברצח טלי חטואל וארבעת בנותיה... (ל''ת)

    דקת דומיה, 11/11/07 11:52

    הגב לתגובה זו

    • נכון הם חוצפנים לנו נירצחים מאות (ל''ת)

      אלמוג, 11/11/07 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    ואתם לא רוצחים אותנו בגלל היותנו יהודים?? צבועים עלובים (ל''ת)

    אתם הגזענים, 11/11/07 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    שמתם לב ש80% מהעם ימני?? נכחדו השמאלנים (ל''ת)

    סוף סוף, 11/11/07 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    זה קורה כי חוינו את השואה ואתם מאיימים עלינו באחת נוספת

    שוקרון, 11/11/07 11:07

    רצח בודד הוא כלום לעומת מה שתחוו אם תתחילו במלחמה איתנו

    הגב לתגובה זו

    • הקריאות בהפגנות הערבים בגליל ''באש ובדם...'' (ל''ת)

      אהבת ישראל., 11/11/07 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    מוסלמים- אל תלמדו אותנו על שנאה וגזענות- אתם המצאתם אותן

    דוד ש, 11/11/07 11:02

    אנחנו מגיבים לשנאה ולבזיון הערבי.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מי שנלחם בעם ורוצה להשמידו שלא יבוא בטענות על גזענות כשהוא מוכה (ל''ת)

    דודו ש, 11/11/07 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    קצת היסטוריה חברתית

    פקק תנועה, 11/11/07 10:49

    דויד בן גוריון אמר בשעתו .את אותם המילים. לאחר הרצח הראשון. שנעשה במדינת ישראל המיתחדשת .

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אני מזועזעת שמקרב הקתולים שחוו אינספור רדיפות יצאה האינקוויזיציה (ל''ת)

    תמר, 11/11/07 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מה זה קשור לימין.נבזות לכרוך את זה לימין כמו ברצח רבין (ל''ת)

    אזרחית, 11/11/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אתה טועה בענק מרוואןברגותי לא מחבל (ל''ת)

    לרענן 92, 11/11/07 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ההפגנה הזאת זה כמו שבני סלע יפגין נגד התעללות בנשים.. (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 11/11/07 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הרב כהנא-צדק! ! ! ! ! (ל''ת)

    דרור גנון, 11/11/07 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    צריכים לשחרר את החשוד כמו שרוצים לשחרר את המחבל ברגותי (ל''ת)

    רענן אלפסי, 11/11/07 09:36

    הגב לתגובה זו

    • מרוואן ברגותי לא מחבל (ל''ת)

      אתה טועה בענק, 11/11/07 09:55

      הגב לתגובה זו

      • ברגותי הוא טרוריסט שידיו מגואלות בדם-יהודי (ל''ת)

        אוהד בית''ר, 11/11/07 10:25

        הגב לתגובה זו

      • אתה צודק ! הוא ראש ארגון טרור! 5 מאסריי עולם! (ל''ת)

        נאו קונסרבטיב, 11/11/07 10:41

        הגב לתגובה זו

  • 91.

    כל-הכבוד ליהודי הגיבור!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אוהד בית''ר, 11/11/07 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    קונספירציה. שמאלנים הבטיחו לשלם לו אם יטען שרצח משינאת ערבים

    Metziuty, 11/11/07 09:35

    וזה מתקבל על הדעת. כי מי גוזם את הזיתים ומאשים בעקירה את המתנחלים... השמאלנים.

    מי מוסר את המדינה לערבים... השמאלנים, וזו גם הסיבה שבכל מסיבה, בו מושמץ רבין, יוצאים הערבים להגנתו.... למה???

    רבין היה ראש-ממשלה ערבי, ופעל למען מסירת המדינה לערבים, לכן גם הפך לאלילם של השמאלנים...
    וזו גם הסיבה שהשמאל / ערבים, נוקטים במונח ''גזענות'' כאשר הם מגנים את רצח רבין.

    ובאמת מי הוא הנשיא הנוכחי של המדינה... ערבי, זה שתכנן להפוך את היהודים לקרבנות שלום חפים, למען מדינת פלסטין.

    ומי הם שופטי הבג''צ.... ערבים או תומכי ערבים... ובאמת מזה כמה עשורים לא יצאה אפילו פסיקה אחת לטובת יהודי, כאשר עמדו זה מול זה האינטרסים של העם היהודי כנגד זה של העם הערב.

    אני מת על המילה ''גזענות'' ביטני ממש מתפוצצת מצחוק כשאני שומע את המילה ''אפליה''.

    * מי לא נותן שירות לאומי?
    * מי מקבל את רוב הדיור במעונות סטודנטים.
    * מי מקבל 7 מליארד מהביטוח הלאומי, ותורם ממיסים רק 500 מליון.
    * היכן נשמע שיהודים אוספים פרוטה לפרוטה, כדי לקמות לעצמם מערבים אדמה, ובאה מדינה ומוסרת לערבים את האדמה בחזרה...
    * היכן תמצאו מעמד מדוקא או מופלה לרעה שאינו מוכן לחלק עם המדקא את המדינה... זו צביעות לשמה.
    * רו''מ, ונשיא, ובג''צ, וחכים ערבים... כבר אמרנו.

    אז היכן לעזאזל נמצאת אצל השמאל יועצי הערבים, הגזענות והאפליה???

    הפתרון הוא הפרדה :-
    2 מדינות נטו לשני עמים.
    פלסטין נטו רק לערבים ללא יהודי.
    ישראל מדינה נטו רק ליהודים, ללא ערבים... וערביי ישראל לפלסטין.
    ללא גזענות , וללא אפליה,
    מתגרשים דוגמת קפריסין, מחלקים אדמות ונכסים, ונפרדים...

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    התשובה פשוטה : עם שלא זוכר את עברו אין לו עתיד.

    רונן, 11/11/07 09:22

    איתמר ולכל הבלוגרים
    ברגע שקראתי את הכותרת של כתבתך האסוציאציה הראשונה שעלתה לי בראש נכתבה בכותרת .
    כנראה זה עוד סממן לחברה הישראלית יהודית הנכשלת ( יסלחו לי כולם על מילים אלו פשוט אין לי דרך אחרת להביע את מחשבותיי ) .
    בראשית הציונות עוד האמינו ב''פרנסי העיר'' היום כבר אין במי להאמין .

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ''ממכם לא היינו מצפים...'' צבועים

    זכות, 11/11/07 09:12

    להזכיר את השואה ואת הגזענות שלפניה בגלל רצח שביצע חולה נפש עם תעודות רק מלמד כמה שאתם מצפים מאיתנו לזכויות וטפיחות שכם וכמה שמעצמכם אתם לא דורשים דבר.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לקנות מהם...

      סוחר יהודי, 11/11/07 09:27

      וללכת למסעדות שלהם.
      דיבורים לא מספיק.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    רבין הוא ישו של השמאל

    אמת כואבת, 11/11/07 09:11

    מדי שנה, והשנה באופן חריג במיוחד. מוציא השמאל הצבוע מן הבוידם את רבין, סמל לטוהר המידות של השמאל מול הרשעות המוחלטת של כל מי שחושב אחרת מחבורת הבולשיביקים ששומרת על מונפול תקשורת ועל מונפול במערכת המשפט באמצעות שיטות בולשביקיות.

    השנה זה היה חריף במיוחד כי היה צריך הצדקה לאנאפוליס, והשמאל, ששליטתו הדיקטטורית בתקשורת ארוכה כימי המדינה, יודע היטב כי לא צריך שום תירוץ רציונלי-הם, שהביאו את שורשי הבולשביזם המזרח אירופאי המנוון אלינו, יודעים שדי בהפחדת אנשים ובסתימת פיות.

    לילדינו, כולל אלו שעוד מעט ימלאו להם 18 שנים, שבעת הרצח היו ילדים, פעוטות או אפילו ברחם אמם, הם משקרים כי רצח רבין הוא הוא שהביא לקריסת השלום-על מאות הנרצחים מדי שנה בפיגועים המוניים ועל העובדה ששבוע בלי אוטובוס שהתפוצץ במרכז תל אביב היה נחשב לשבוע שקט, הם לא מספרים. גם לא על ביטוייו האומללים של האיש החלש הזה ''קורבנות השלום'', ''פרופלורים'' ו''רה''מ של 98% מהעם''.

    באמצעות רצח רבין הימין הפך ליהודים, השמאל לנוצרים ורבין, שלא ברצונו, לצלוב.

    הניצול הציני של השמאל אינו יודע גבולות, הצדתקן גיא מרוז קורא להרס ביתה של גאולה עמיר-שכבר הוצת ונשרף, המשטרה, משום מה, לא מצאה עד היום אשמים.

    זהבי קורא לתינוקו של יגאל עמיר ''יצור'', משמע היו ילדיו של סלאח שחאדה, רוצח מאות היהודים, שנהרגו עמו בהפצצת חיל האוויר-מה שזכה לביקורת שמאלנית מדעקת, זעקת הקוזאק הנגזל ממש, מקיר לקיר-אנשים טובים יותר שלא הזדהו עם מטרות אביהם.

    מסע הרדיפה הזה מייצג את השמאל במהותו-מתנשא, חסר יושר בסיסי, מרוכז בעצמו ולא מבין במאום בדמוקרטיה (ולא, דמוקרטיה זה לא דעות של רמת אביב ג, וגם לא סטאלינזם-וזה כן קשור למודעות עצמית מה שאין לשמאלנים המגעילים שלנו).

    אם השמאל אשם במשהו זה בזה שהוא גורם ליותר מדי אנשים שלא התכוונו לכך להגן על הרוצח יגאל עמיר (יונית לוי פעם הזכירה את שמו בלי הקידומת רוצח ואז תיקנה והוסיפה רוצח-רק ללמדכם על האג'נדה של התקשורת-ברגותי, שהיה מסוכן וקטלני בהרבה מעמיר לא 'זוכה' לקידומת הזאת)-ואנחנו חברים, לא נשכח ולא נסלח-לא על אוסלו, לא על הבריחה מלבנון, לא על הפקרת צד''ל, לא על התקשורת העויינת, לא על האקטביזם המשפטי, לא על העקירה מגוש קטיף וגם לא על האלטלנה.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    חבורת מגעילים שעושה מניפולאציה של השואה (ל''ת)

    רומח, 11/11/07 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הרצח הזה של הנהג הערבי אות אזהרה לברה הישראלית המתפוררת

    תגובה 67, 11/11/07 09:06

    משהו נורא קורה מאז רצח רבין במדינת ישראל. משהו שלא היה פה קודם לכן , אנשים נרצחים על לא עוול בכפם אנשים נרצחים בשל דתם, בשל השקפה פוליטית אחרת בגלל אמירה בגלל הערה , כבר אי אפשר להלך כאן בין הבריות כי חיות חיות כאן על הכבישים ועל המדרכות .
    משהו נורא קורה במדינת ישראל , אומרים שהדג מסריח מהראש
    אז במקרה שלנו צריך מהר מאוד להחליף את הראש לנקות את הידיים ואת הגוף ולטהר את האוויר והאווירה כאן.
    כך אי אפשר להמשיך את החיים כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ערבי שרוצח יהודי בנאלי יהודי שרוצח ערבי אירוע חדשותי למה (ל''ת)

    היהודי הנדרדף, 11/11/07 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    חבורת גזענים

    רומח, 11/11/07 08:55

    איפה היו לאחר הרצח של מסעדת מצא?
    מה נמחו משפחות שלמות מעל פני האדמה..

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    שהערבים לא ילמדו אותנו לקח. אנחנו לפחות לא עושים הפגנות תמיכה ברוצח (ל''ת)

    אני, 11/11/07 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    חבורת צבועים

    רומח, 11/11/07 08:54

    איפה היו לאחר הרצח של מסעדת מקסים
    מה נמחו משפחות שלמות מעל פני האדמה..

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    התשובה: הפרדה בין העמים!!!!! (ל''ת)

    שירלי, 11/11/07 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מה עם איזו עצרת זכרון והפגנה לזכר

    מיקי, 11/11/07 08:49

    היהודי שנרצח על כביש החוף בפוגרום של אוקטובר 2000?
    אם אנחנו נתחיל לעשות הפגנות על כל יהודי שנרצח בידי מוסלמי, בשם מוחמד, נצטרך 25 שעות ביום.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    בוש בהחלטת בית המשפט.

    נתן.ש, 11/11/07 08:48

    לשחרר לביתו רוצח,אינני מבין את מניעי השופט.אינני מבין איך הפרקליטות,לא הגישה עירעור על החלטת השופט.יושבים בכלא כמה מספר רוצחי ערבים,שנגזרו עליהם שנות מאסר ארוכות.הרוצח המשוחרר מקומו איתם.ברור שמנהיגי הציבור הערבי מנסים לייצר ,מהמקרה הטרגי הון פוליטי.זו דרכם לא מהיום,אך דרכם הנלוזה לא מקטינה מהרצח עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אני נדהם לנוכח התגובות הגזעניות כלפי הערבים, החלטתי לעזוב את המדינה

    אחמד , שפרעם, 11/11/07 08:46

    יותר אני לא אעבוד בשביל יהודים
    ואז ליהודים לא יהיה מי יבנה להם הבתים שלהם
    ואללה פחד גדול להיות כאן עדיף לערבים לעזוב

    הגב לתגובה זו

    • מצויין.

      ניר, 11/11/07 09:25

      בהצלחה בדרכך החדשה במצרים,ירדן,עירק או לבנון.
      סע לשלום ושלא ניראה אותך יותר.

      הגב לתגובה זו

    • sababa. hasta lavista (ל''ת)

      transfer, 11/11/07 10:31

      הגב לתגובה זו

    • ל-אחמד-77

      אבי, 11/11/07 10:33

      טוב מאוד ! ואל תשכח לקחת עוד כמה אלפים אתך!!!

      רק קנה כרטיס בכוון א ח ד !!!

      הגב לתגובה זו

    • עוף כמה שיותר מהר ולא לשכח

      בעל הבית, 11/11/07 10:37

      לקחת איתך את השפכטל.גם מזוודה עם התרופות שאתה מקבל כאן כמעט בחינםת כי במקום אחרת לא תקבל.
      אתה גם מוזמן להצטרף לחמס,טליבן, אל-קעידה,פלוגות אל-זוב,או לכל תנועה נאורה מסוג זה, אשר אתם, תמימים לא גזענים, שייכים אליה.
      דרך אגב, רצח הנהג הןא מעשה נתעב,צריך להעניש את הרןצח במלא החומרה.

      הגב לתגובה זו

    • סע בשלום. (ל''ת)

      ואל תחזור, 11/11/07 20:59

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    כשאתה גר ליד שכנים חולי רצחת חשוכת מרפא, נדבקים מהם. (ל''ת)

    ד''ר נו, 11/11/07 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חסר בית רצה אוכל + מיטה + שיגרה

    אבי, 11/11/07 08:43

    כנראה כבר מיואש מהחיים ומוכן לוותר על החופש שלו.
    הדרך להבטיח זאת ל-25 שנה היא ביצוע רצח.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא הבנתי מה הקשר בין שריקות הבוז לרצח נהג המונית

    דוד, 11/11/07 08:42

    מה הכוונה בכתבה שכל מי ששורק בוז הוא בעד רצח? מה הקשר. לא חייבים לאוהב את רבין. זוהי דמוקרטיה מספיק לדחוף לנו דעות שמאולניות כל בוקר בתקשורת ללא איזון מכיוו הימין. שמאלני שישרוק בוז לגנדי בטקס אז הוא בעד רצח?
    מה הקשר בין שריקות בוז לרצח נהג מונית. תפרידו בין הדברים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כהנא-צדק!!!!!!! (ל''ת)

    דרור דנון, 11/11/07 08:32

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט!! (ל''ת)

      מאיה, 11/11/07 08:43

      הגב לתגובה זו

    • ועוד איך צדק...מאיר כ''ץ (ל''ת)

      כ''ץ:, 11/11/07 20:38

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    צריכים לשחרר את היהודי כמו שמשחררים מחבלים ערבים (ל''ת)

    אוהד בית''ר, 11/11/07 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אחרי 100 שנה שמוסלמים רוצחים

    מיקי, 11/11/07 08:29

    יהודים בסיטונות ובאקסטזה דתית, וערביי ישראל מוחאים כפיים לסקאדים מעיראק, לקטיושות מלבנון, כל פעם כשהם ''מתעצבנים'' הם עושים פוגרום, אוקטובר 2000, פקיעין, כביש עכו-צפת וכו' - מה יש כל כך להתפלא שמדי פעם צץ יהודי אחד ש''נשבר לו'' ורוצח ערבי ???
    מעולם לא ראיתי הפגנה של ערביי ישראל, למשל, אחרי תפיסת כנופית הערבים מהצפון ששמו להם למטרה לאנוס ולזהם נערות יהודיות ''על רקע לאומני'' ???
    למוסלמים הכל מותר. לאחרים אסור אפילו לכתוב קריקטורות על מוחמד!

    הגב לתגובה זו

    • תוסיף 0 בצד ימין של המספר.

      ששון גבאי, 11/11/07 10:56

      לא מדובר ב-100 שנות טרור ערבי מוסלמי בא''י נגד יהודים אלא ב-1000. זאת לפני שהזכרנו את טבח יהודי ערב ע''י מוחמד וחבר רוצחיו.
      נזכיר גם שערביי ישראל היו אמורים להפעיל את מחנות ההשמדה ליהודי א''י לפי התכנון של היטלר והמופתי.
      רצח של ערבי אינו מוצדק, אבל גם גזענות זה לא.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    תנסו להחליף את המילים ערבי ויהודי בכתבה

    דמוקרט, 11/11/07 08:28

    איך זה נשמע עכשיו:

    ''הפגנות סוערות בעקבות רצח של יהודי על ידי ערבי..''

    נחמד לפנטז...

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הרוצח חולה נפש שלא לקח תרופות.

    אורן, 11/11/07 08:24

    תחפשו סיבות אחרות לצאת לרחובות, אולי מישהו באמת יתייחס סוף סוף לגזענים האמיתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מי שרף את בתי היהודים בפקיעין ?

    שאלת תם, 11/11/07 08:23

    ולמה השמאל שותק ?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הרצח הזה של הנהג הערבי אות אזהרה לברה הישראלית המתפוררת

    אות קיין, 11/11/07 08:22

    משהו נורא קורה מאז רצח רבים במדינת ישראל. משהו שלא היה פה קודם לכן , אנשים נרצחים על לא עוול בכפם אנשים נרצחים בשל דתם, בשל השקפה פוליטית אחרת בגלל אמירה בגלל הערה , כבר אי אפשר להלך כאן בין הבריות כי חיות חיות כאן על הכבישים ועל המדרכות .
    משהו נורא קורה במדינת ישראל , אומרים שהדג מסריח מהראש
    אז במקרה שלנו צריך מהר מאוד להחליף את הראש לנקות את הידיים ואת הגוף ולטהר את האוויר והאווירה כאן.
    כך אי אפשר להמשיך את החיים כאן.

    הגב לתגובה זו

    • מאד פשוטץ הרעיון הציוני הוביל למדינה ככל המדינות, והרי התוצאות (ל''ת)

      החוזה, 11/11/07 08:45

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    הסתה של ערביי ישראל ע''י סוכני אוייב איסלמים (ל''ת)

    מה שאנו רואים, 11/11/07 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    יובל דיסקין לא גזען ממש לא הוא מקצוען

    מוטי אבו אל הג', 11/11/07 08:19

    החכים הערבים לא דואגים לערביי הארץ ומקלקלים בסוף לכולם הם רק דואגים לעצמםודגים מים עכורים

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    איך זה קרה שאתם משתינים בגינות ציבוריות?

    אפי, 11/11/07 08:18

    למה הוא הלך להשתין בשטח ציבורי? מה זה כאן? עזה?

    הגב לתגובה זו

    • שאלת תם.למ''ס 64

      נתן.ש, 11/11/07 08:55

      מה יעשה אדם הצריך להטיל מימיו ואין באזור שירותים ציבוריים.?מחפש על או שיח,זאת אני הייתי עושה וגם אתה.האם הרוצח היה דוקר אותנו?,לא נראה לי.ובמידה וכן,בית המשפט לא היה משחרר אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ערבים שכל אמונתם זה לרצוח ולהונות היריב - מוכים בתדהמה?! (ל''ת)

    כמו אצלכם בבית, 11/11/07 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    על תוכנית ההסתה ''חלוציי המחר'' בערוץ הילדים הפלסטיני?.. (ל''ת)

    איפה ההפגנה, 11/11/07 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מה זה איך? העם בישראל גזען!

    בנימין, 11/11/07 08:00

    שאלה נאיבית ומטומטמת.העם שחי בישראל זה לא אותו עם שחווה את השואה. על היהודים עברה שואה והם מתגוררים ברחבי העולם. העם שחי בישראל מקורו אכן באותו עם אלא שהוא עם בפמי עצמו. העם הזה שמתגורר במדינת ישראל הוא שחצן גזען צמא דם שונא זרים נשים הומואים וכל מה שאחר ממנו. העם הזה ומדינתו כידוע שנוא ולא מקובל על רוב המדינות בעולם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך מתנשא ומלוקק שזה פשוט דורש כאפה (ל''ת)

      ., 11/11/07 08:10

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    הפסקתי לאכול חומוס מערבים

    נחמה, 11/11/07 07:48

    רק מקופסאות.
    יש שמועות שהם משתינים לחומוס.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לפי רציונל זה לא אמורים להיות רוצחים ארמנים או גרמנים... (ל''ת)

    הגיון מעוות, 11/11/07 07:46

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את מה שאתה כותב

      בני, 11/11/07 08:01

      רוצחים ארמנים????

      התכוונת לטורקים.

      הגב לתגובה זו

      • התכוונתי שהגרמנים שלמדו ממעשיהם והארמנים שהיו קורבן בעצמם.. (ל''ת)

        נאו קונסרבטיב, 11/11/07 08:05

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    איך שני ערבים נוסעים ביום כיפור לתוך קהל עם טרקורטון ורוצחים ילדה?? (ל''ת)

    עוד שאלה, 11/11/07 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    95 אחוז ממעשיי הטרור בעולם מבוצע ע''י מוסלמים איפה המחאה?.. (ל''ת)

    חושף צביעות, 11/11/07 07:44

    הגב לתגובה זו

    • אז מה? אז מותר לרצוח ערבי מחיפה? נהג מונית שמתפרנס?

      מאיה, 11/11/07 08:45

      איפה הפרופורציות אנשים! מה נסגר איתכם?!?!?

      הגב לתגובה זו

      • מאיה שמאלנית יפת נפש אם היחס הוא אחד למליון

        נאו קונסרבטיב, 11/11/07 09:13

        אני ממש לא מרגיש צורך להתבייש ולהכות על חטא.ברור שרצח באשר הוא דבר פסול!.אבל אצלנו הוא לא הפך לתעשייה ונורמה !.

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    להזכירכם!! ח''כ נפאע בא במקום בשארה והיה לא מזמן בסוריה...?????????? (ל''ת)

    עדינה מגנה את, 11/11/07 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מתי ראינו הפגנה ערבית כנגד מעשיי טרור מוסלמיים?.. (ל''ת)

    נאו קונסרבטיב, 11/11/07 07:41

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    צירוף מקרים מצער...

    שמוקלר, 11/11/07 07:39

    האדם הלא נכון היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון ופגש רוצח מופרע.
    אין כאן קשר לגזענות.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כן, זה לא הומני לרצוח

    אחד, 11/11/07 07:23

    אבל יש הרבה יהודים שאני אבכה עליהם בכדי שיכאב לי אולי הרצח הזה

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    איכן היו המפגינים....

    ניר, 11/11/07 07:13

    כשעשו פוגרום ביהודי פקעין?

    הגב לתגובה זו

    • הם רקדו על הגגות (ל''ת)

      חייל קרבי, 11/11/07 08:10

      הגב לתגובה זו

    • ניסית לכתוב היכן?

      ישי, 11/11/07 10:18

      ימני עילג

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    איך עדר ערבים עשה לינץ בחייל שבצע פיגוע באוטובוס (ל''ת)

    חיות אדם, 11/11/07 07:02

    הגב לתגובה זו

    • הקם להרגך השכם להרגו

      דודי, 11/11/07 07:21

      זה תקף גם לגבי רוצח יהודי,נתן זאדה היה ראוי למות על הרצח הנתעב שביצע

      הגב לתגובה זו

      • זה תקף על כל מבצעי הפיגועים הערבים (ל''ת)

        מצד שני, 11/11/07 08:19

        הגב לתגובה זו

    • איך עדר רוצחים עשו פרעות תרפט בחברון? (ל''ת)

      לא לשכוח לא, 11/11/07 07:36

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    איש נשך כלב.

    קוקו, 11/11/07 07:00

    אלפי יהודים נרצחים ואף אחד לא מתרגש בטח לא התקשורת הישראלית.
    כשערבי נרצח ע''י יהודי זהוא ארוע נדיר ביותר כולנו זוכרים את המקרים והשמות.
    התקשורת מדווחת על זה בזעזוע כי זה מקרה מוזר ונדיר.
    אף אחד לא ידווח על כלב שנשך איש
    זה שיגרתי וקורה כל יום.
    אבל איש נשך כלב זו ידיע נדירה ומרעישה.
    אז קצת קני מידה הערבים רוצחים אותנו ואף אחד לא מתרגש אפילו לא אנחנו.

    הגב לתגובה זו

    • חחח, ההסבר שלך על איש נשך כלב מעולה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 11/11/07 07:20

      הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת. מעניין להציג שאילתא בענין

      מיקי, 11/11/07 08:37

      לאיזה ח''כ מוסלמי.

      הגב לתגובה זו

    • נכון דברת.הדבר היה משעשע לולא היה מדובר בדם חפים (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 11/11/07 08:52

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ההסתה נגד אוהדי בית''ר ירושלים ממשיכה. גם סגן ראש העיר חיפה הצטרף

    שמעון כאסח, 11/11/07 06:57

    למסיתים.

    מעניין אם חקר את החשוד ברצח לפני שטען שהוא הושפע מאוהדי בית''ר ושריקות הבוז שלהם.

    והכי מעניין זה איך הוא הגיע למסקנה ששריקות בוז לרבין זה חלק מהאווירה האנטי ערבית.

    אוי לעיר שיש לה סגן ראש עיר כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה שאתם רואים זו הסתה של ערביי ישראל ע''י סוכני אוייב

    מאחרי החדשות, 11/11/07 06:56

    סוכני אוייב מנסים בהצלחה להעביר ערביי ישראל לצד המלחמה האקטיבית לחיסול ישראל

    הם מנצלים כל אירוע בכדי להתסיס להסית ולהמריד

    יש להכניס פעילים וסכנים אלו לכלא

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כשערבים מדברים על רוצחים - קודם שיבדקו את עצמם! (ל''ת)

    על ראש הגנב, 11/11/07 06:54

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    איך מעם שחווה שואה וכו....

    כרמן, 11/11/07 06:52

    התשובה היא שעם שנרצחו לו 6 מיליונים מבניו לא מוכן שירצחו לו את שארית הפליטה. ולגבי רבין, אפילו אני שחבבתי אותו ובכיתי אחריו - נמאס לי מהקרנבל שעושים בשמאל. ודעו לכם שהוא היה נרתע מכל זה. מפליא אותי שבניו שיודעים זאת לא מוחים כנגד הפסטיבל הזה שקורע את העם.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כל יום נרצח יהודי בידי יהודי מה לכם כי תלינו? (ל''ת)

    שעון הפשע, 11/11/07 06:49

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    המשלח הוא ביבי בריטואל שילוח הרוצח יגאל עמיר (ל''ת)

    לא נסלח, 11/11/07 06:39

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עראפת ''לא שונה מגולדשטיין או מנתן-זאדה'' (ל''ת)

    סף סיבולת, 11/11/07 06:36

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בני טובים מהרצליה רצחו נהג מונית יהודי (ל''ת)

    ומה עם זה?, 11/11/07 06:32

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הם שואלים איך מעם שחווה שואה יצא רוצח

    Avi Ecuador, 11/11/07 06:31

    ואני שואל איך מעם שתורתו סכין יצאו בני אדם לא רוצחים?
    אני מקווה שאתם מבינים את ההבדל ''הקטן''.
    אנו מקבלים את הרצח והרוע אצלם כדבר טבעי שיש להשלים איתו ולתת לו פרסים, כמובן לא אצלנו גם שזה אפסי ביחס אליהם.
    יש רוצח תפסו רוצח והוא ייענש בהתאם, אצלם יש רוצחים אז זה טבעי לרצוח ועוד לדרוש לשחרורם בעד רצח או חטיפה נוספת, למה לתפוש אותו ובטח כשזה לא מוסלמי שנרצח, מה הוא שווה?
    כן, ורוצח שהורג הרבה יהודים ומת נקרא שהיד והוא גם זכאי ל 72 בתולות.
    אצלנו שום שמאלני שמאבד עם לדעת לא זוכה לאפילו בתולה אחת.
    שילכו הם והשמאל האידיוטים לעזאזל.
    צריך להיפרד מהם, יוכלו לחיות במדינות ערב, לא צריך להמר ו''לזכות'' בחסדיהם בעתיד בשביל לנשום.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה מעולה. כל הכבוד לך (ל''ת)

      כרמן מירנדה, 11/11/07 06:45

      הגב לתגובה זו

      • תודה (ל''ת)

        Avi Ecuador, 11/11/07 07:13

        הגב לתגובה זו

    • דברים שרואים מכאן לא רואים משם

      אדם חושב, 11/11/07 06:48

      מסכים איתך ב100 אחוז. זאת ועוד, שימוש לרעה בשואה וההשוואה העלובה.
      אוקיי אני לא אומר שרצח ערבי בגלל היותו ערבי זה בסדר, לעומת זאת יכולתי להצביע על כמה ערבים אחרים שהוא יכול היה לקחת במקום. ההבדל בינינו לבינם, וזה חשוב שיישמר, שאנחנו לא הורגים בגלל מוצא, גזע או לאום. הקם להורגך - השכם להורגו. ישן אבל עדיין אקטואלי. יש מקומות, חיפה לדוגמא בה היה לפחות דו-קיום. כאשר יש סטאטוס קוו שהאוכלוסיה המוסלמית/נוצרית ערבית חיה בחיפה תחת הבנה שזו מדינת ישראל ולא האלטרנטיבה הערבית. ישנם קיצונים, רק שאצלינו הם נחשבים מטורפים, אצלהם הם שאהידים וקדושים. יחי ההבדל.

      הגב לתגובה זו

      • את חלם תוכל להמשיל היום לבועה

        Avi Ecuador, 11/11/07 07:48

        שיש בה הרבה אנשים, קשה להם לראות מה מתרחש בתוך הבועה כי צפוף ויש פיצוצים וצרות והשכל קצת לחוץ.
        בטח לא יכולים להבין ולראות לאיפה הבועה כולה עפה.
        כן וזה הסבר למה שרואים מכאן לא רואים משם.

        הגב לתגובה זו

    • ''שמאלני שמאבד עם לדעת...'' משפט השנה!

      דרור, 11/11/07 08:55

      חבל שההשראה צריכה להיות עוד ארוע צביעות של ערביי ישראל. במקום שיקראו להפסקת האלימות בכלל, הם מאשימים את היהודים. נו טוב, זה כבר בגנים שלנו להיות מואשמים מזה יותר מ-2000 שנה...

      בכל מקרה, משפט נהדר כמו שאר התגובה.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    איך קרא שב7 שנים רצחתם 1500 יהודים? (ל''ת)

    מזה''ת חדש, 11/11/07 06:29

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    גזענות

    שלום, 11/11/07 06:22

    דם ערבי הוא לא הפקר די לגזענות לשנאה ולקיפוח מערכת המשפט תיתבישו לכם

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תשאלו הפוך-איך עם שעבר שואה סובל כל כך בשקט בקירבו את הבאים להורגו?

    אייל, 11/11/07 06:22

    אבל ערבים אף פעם לא בוחנים את ההתנהגות של עצמם ורק מאשימים אחרים בכל צרותיהם. אני הרבה פעמים שואל את עצמי כשאני מסתובב במקומות ציבוריים-איך עם שעבר שואה, ואחריה מספר מלחמות נגד ערבים המצהירים שבכוונתם לבצע בנו שואה נוספת, ובנוסף מאות פיגועי טרור רצחניים בידי ערבים המצהירים בלי בושה ש''פלסטין הכבושה תנוקה מהיהודים החזירים'', עם חברים בכנסת ישראל ממוצא ערבי התומכים בהם באופן גלוי, עם פוגרומים נוסח מהומות אוקטובר 2000 בהם ערבים ישראלים ''לפתע'' מבצעים מעשי לינץ' ביהודים בתוך ארצם-איך יש כל כך מעט תקיפות של ערבים?!

    הגב לתגובה זו

    • שאלה שכדאי להפנות לח''כים הערבים

      מיקי, 11/11/07 08:44

      שמעוררים את ההפגנות וההיסטריה באופן שיטתי.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    רוצח מתועב לא עושה אותו לימני

    מוטי, 11/11/07 06:13

    אני למשל, ''ימני'' והיחס שלי לערבים הוא פי כמה וכמה תר טוב מאשר של ה'שמאלנים'
    מצידי. שיכניסו כמה שיותר נשק וכמה שפחות מדע ושכל

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לחוקק דין מוות לרוצחים על רקע גזעני ימני (ל''ת)

    נעמן, 11/11/07 06:09

    הגב לתגובה זו

    • מה עם גזעני ללא ימני? (ל''ת)

      ראי סטלין, סזון, 11/11/07 06:28

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הפגנה צודקת! הלאה רוצחים מהימין הפשיסטי (ל''ת)

    רחל, 11/11/07 06:07

    הגב לתגובה זו

    • מה עם מרץ שכבלה וכובלת ידי היהודים ומאפשרת רציחת אלפים מהם, ועוקרת

      בשם בן גוריון, 11/11/07 09:02

      אלפי יהודים מבתיהם ומגדירה את מטרות הציונות כגזענות.
      בוגדים שפלים ותו לא

      הגב לתגובה זו

      • הלאה מר''צ שרוצחת יהודים באופן עקיף ומרושע. (ל''ת)

        בן ימין, 11/11/07 11:06

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    ערביי חיפה ביום הזיכרון למורשת ערפאת (ל''ת)

    ודי ערה יסגור, 11/11/07 06:05

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    איך מאוסף של מהגרים יוצרים עם ובו מאות אלפי רוצחים...

    שלמה כ, 11/11/07 06:01

    עדיף שהערבים בישראל יסתכלו במראה לפני שהם מדברים על רוצחים.....

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כשיפסיקו הערבים לרצות לפוצץ אוטובוסים,בתי כנסת

    רונן, 11/11/07 05:55

    ילדים נשים וטף
    אז לא ישנאו אותם
    הם לא משלמים מיסים אבל רוצים הכל
    הם עוד לא מקבלים שיש כאן מדינה חהודית ולא ערבית
    אפילו ראש ממשלת הפתח לא רוצה להכיר כאן במדינה יהודית
    הם רוצים לפוצץ להשמיד
    אבל לא רוצים שישנאו אותם
    רק תן להם רק צגיע להם
    די להתחסדות נמאס

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה קורה כי העם הזה לא מוכן שתקרה שואה נוספת

    ש, 11/11/07 05:40

    אחרי שאנשים רואים שלערבים פה יש זכויות יתר, והם מצפצפים על החוק ותומכים באויבי המדינה ובהשמדתה - קיצוניים קמים ועושים מעשה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    תם עידן התמימת. האמת נחשפת.

    אזרח, 11/11/07 05:05

    דיסקין ועזרא מדברים מנסיונם. בלי פולטיקלי קורקט ובלי ליפות את המציאות. הערבים לא רוצים במדינת ישראל אבל אין זו סיבה לרצח.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    How right they are! Intifada and ozlat yad, cooks up these coooks. (ל''ת)

    והא בהא תליא, 11/11/07 05:01

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה עם הקסאמים ומלחמת לבנון והמחבלים

    אחד העם, 11/11/07 05:01

    אינני מצדיק את הרצח, אבל תופעת שוליים איננה מעידה על חברה שלמה.
    איפה כל התקשורת ויפי הנפש כאשר קבוצות שלמות (ולא בודדים תמהונים) מנסות השכם והערב לפגוע בנו אך ורק בגלל היותו עם ישראל?
    זה נכון שאפשר לעטוף את זה שעטיפות שונות ולהראות לעצמנו שאנחנו אשמים, אבל את לימוד הזכות הזה אנחנו לא מוצאים בשום מקום אחר.
    עם ישראל לא צמח משום מקום והוא, כידוע, קדם לכל העמים האחרים שמסתובבים כאן.
    מה המקור של עם ישראל? מי ''המציא'' אותו?
    תשובות אמיתיות שכל אחד מאיתנו היה נותן לעצמו, היו מובילות אותנו כבר מזמן לחברה טובה יותר ומוסרית יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הניסיון לקרא לציבור שנאסף כאן עם מצחיק

    נגמלון, 11/11/07 04:53

    רוב הציבור הזה אין קשר לשוואה רובם הגיעו ממדינות ערב או ממדינות עם שיטת שלטון דקטטורית
    והנסיונות להשתוות תרבותית למדינות מערביות מגוחך
    הגזענות כלפי ערבים מגיעה רובה מערבים ממוצא יהודי שמרגישים שהם טובים יותר מאחיהם הערבים והאמת הם שותפים לתרבותם ואין להם שום קשר ליהודי יוצא גרמניה שעבד את משפחתו בשוואה
    מעבבים את כל זה באמונה דתית ויש לנו גזענות פשיסטית

    הגב לתגובה זו

    • נגמלון, עוד לא נגמלת- תמשיך להתאשפז (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 11/11/07 09:06

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כרגיל, התקשורת השמאלנית לוקחת את הדברים

    ברווז במטבח, 11/11/07 04:53

    למקום חרדתי וחסר פרופורציות.
    אי אפשר שלא להידהם מהעובדה שכל גופי התקשורת הישראלים לוקים באחדות דעים - כשהמשותף ביניהם הוא הנתק מהעם ומהמציאות

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זה לא עם שחווה שוואה רוב הציבור יוצא מדינות ערב ואין לו קשר לשוואה (ל''ת)

    דש, 11/11/07 04:35

    הגב לתגובה זו

    • צא בור ולמד על שואת יוהדי לוב,טוניס אלגיר ואחרי זה לך תעמוד בצד

      גלעד, 11/11/07 06:20

      5 דקות
      ותתביש
      אהבל.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    how is it?

    jew, 11/11/07 04:32

    how is it that when an arab is killed the arabs go out to the streets to complain about racism but when a jew is killed by an arab theyr dancing in the streets or sitting at home as if nothing happend?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שוב טעות יסודית של השמאל בהבנות המצב

    Avi Ecuador, 11/11/07 03:55

    הקיצוניות של הימין באה אך ורק כפועל יוצא של מעשי השמאל .
    השמאל מסביר לעם-הארץ כל הזמן שעל שנאה, רשע, רצח ופגיעה ביהודים רשעים זכאים לפרסים, לפיצוי, לעידוד ולמדינה, השמאל מעודד את הרשע והשנאה ומהווה לו רוח גבית ופתאום כשהוא רואה שדברים דומים באים מצידם של יהודים הוא צועק גוולט.
    אז אתם תגידו אולי שצה''ל נלחם בפלסטינים.
    נלחם?! חחח, הוא היום צבא הכנה לפלסטין שעושה להם את שהם היו צריכים לעשות לעצמם בכדי להיות עם ואולי להיות זכאים למשהו.
    צה''ל משחק איתם בקפצונים עם ידיים ורגליים קשורות כשממשלת האידיוטים מחזיקה אותו בביצים יחד עם שקץ, סליחה, בג''ץ.
    פותר להם אנרכיה ומנסה להוציא את אלה שמפריעים לשמאל לבנות את סדום-עמלק-פלסטין.
    לצה''ל יש את האפשרות להלחם ולגמור במקסימום שבוע את ''הבעיה'' הפלסטינית שמספרים לכם שכל כך ''קשה'' לפתור.
    . נלחמים, בכל הכוח ולא משאירים אבן על אבן.
    ההסבר?
    פשוט המוסלמים מסבירים ושיסבירו הם מדוע לרצוח יהודים.
    כל האשמה בשנאה, במצב של היום ובדחיפתם של יהודים לפינה וגילויי קיצוניות מצידם בא אך ורק בגלל השמאל מכיוון שאם השמאל כת דת עגל הזהב של האידיוטים היו מטפלים ברשע והוא היה מקבל כגמולו לפי יכולתו של צה''ל וכוחו האמתי כאשר היו מגנים על המיעוט האתני היהודי המאוימים בהשמדה ''בגטו'' ישראל, לא היו תופעות קיצוניות אצלנו כשגם היום אם יש יחסית לעמים אחרים היא אפסית ולא משמעותית.
    שלא יספרו לכם שיהודים קיצוניים, השמאל קיצוני באידיוטיות שלו, אין דבר כזה או זו תופעה שולית שכמעט איננה רק שהשמאל הצבוע שקיים במדינה מעצים את התופעה בעזרת גייס חמישי והופך אותה לבעיה.
    הבעיה והסיכון העיקרי לעם היהודי בציון היא השמאל ואך ורק השמאל, יהודים דתיים חיו בעולם ולא שמענו על שום יהודי ש''רצח'' איזה היטלר בגולה, למה בארץ רצחו את רבין?
    לא בגלל הימין אלא בגלל השמאל שעודד קבלת פרסים על רצח וראו הפלסטינים היום מה השמאל רוצה לתת להם; לשחרר את הרוצחים שלהם, נתן להם נשק באוסלו והיום להקים להם יחידות צבאיות, לתת להם שטחים ומדינה כשעוד ימני בתחפושת כמו ביבי לא מזמן אמר שהוא בעד צבא ירדני ביהודה ושומרון, עוד טמבל שיאפשרו לו יהודים לתת שטחים יהודים דבר שלאולמרט לא אפשרו ולא יאפשרו..
    כן, אז נחזור לרצח, אז למה לכל הרוחות נותנים לערבים פרסים על רצח?
    נו, אז ''יופי”, “תתנו'' גם ליגאל עמיר פרס, למה הוא שונה מהפלסטינים בהתייחסות שלכם ולמה אתם חושבים שצריך מהרצח של רבין כאשר אתם שמאלנים כל כך תומכים ובונים רוצחים מוסלמים?

    הגב לתגובה זו

    • ואבי אקוודור היה נוהג בהם כמעשי הסרבים בבוסניה וקוסובו !! (ל''ת)

      מילושביץ, 11/11/07 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    הפגנה חשובה! לזכרו של הנהג שנרצח

    אורנה, 11/11/07 03:42

    שמחה לקרוא שהיו מאות אנשים, מקווה שהיו מכל הדתות.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חבל שאותו ציבור מקבל בהבנה את מי שרוצח יהודים בגלל גזענות (ל''ת)

    צביעות, 11/11/07 03:29

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה שחררו את הרוצח ?

    דני, 11/11/07 03:18

    איך משחררים את הרוצח
    למרות שהודה במעשה ?
    לא פלא שהערבים מפגינים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מדינה מטומטמת שנותנת להם במה !!!

    אני, 11/11/07 03:16

    פתאום כל העכברים יוצאים מהחורים שלהם ומתחילים לקשקש.
    הסמרטוט הזה לא מקשקש כשיום יום רוצחים יהודים, רק כשערבי נרצח הוא פותח את הפה.
    שייזרקו את הארכיבישוף הזה לגרמניה.
    חתיכת חצוף, זבל כזה צריך לגרש מהארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי אוהב יהודים עד מוות?

    דמר94, 11/11/07 03:02

    הערבים ''הישראלים'' ידועים באהבתם העצומה ליהודים, עד עכשו הם רק רצו לזרוק אותנו לים, שיתפו פעולה עם אחיהם הפלשתינאים והחיזבאלה כדי לחסל אותנו ועוד, ומה קיבלו ''הערבים הישראלים'' בתמורה ל''אהבתם העצומה''?
    ביטוח לאומי, שרותים רפואים ברמה מערבית, לימודים על חשבונינו באוניברסיטאות יהודיות ואפילו בית משפט עליון עם שופטים יהודים, שרק טובת הערבים ''הישראלים'' חשובה לו!
    אכן ישראל היא מדינה גזענית נגד...יהודים!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שריקות הבוז מבשרות על אבחון ההבדל בין פיקציה למורשת. (ל''ת)

    אבי, 11/11/07 02:54

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אוהה, ממש כעס אמיתי. האם הרציחות של יהודים גם כואב לכם? (ל''ת)

    פיני ש, 11/11/07 02:19

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לכו לאתר המתחרה שם כתב קורא לצאת נגד נישואים שבוגדים בטוהר הגזע (ל''ת)

    לאן הגענו?, 11/11/07 02:13

    הגב לתגובה זו

    • אם הסבתא שלך לא היתה המתערבבת עם גוים יכול להיות שלא הית נולד יודו- (ל''ת)

      כ, 11/11/07 06:29

      הגב לתגובה זו

      • לא הצלחתי להבין אם אתה בהלם מהגזענות של האתר המתחרה או להפך (ל''ת)

        ל, 11/11/07 08:25

        הגב לתגובה זו

    • מה רע לשמור על נישואין רק בין יהודים?! (ל''ת)

      שוקרון דוד, 11/11/07 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    תפסיקו להתבכיין...כשאתם רוצחים בנו, זה בסדר? אז לא נורא. גם אצלנו

    זיגי מינץ, 11/11/07 02:11

    ו יש רוצחים...

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי יש בלבול נוראי

      גבאי, 11/11/07 07:42

      לפי מיטב ידיעתי הערבים בישראל לא רוצחים יהודים. התבלבלת קצת. תשמור על קורטוב מינמלי של הגינות.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מדובר בחולה נפש

    עובדה נשכחת, 11/11/07 01:59

    הוא שומע קולות. מה, לא קראתם עיתון?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    את הנהג דרק רוט ואת אסף שטיירמן ...

    הוזה המדינה, 11/11/07 01:55

    את הנהג דרק רוט ואת אסף שטיירמן רצחו לא ימנים אלא חילונים אשכנזים. לא חסרי בית הזויים אלא ילדים מבתים ''טובים''. וכך גם לגבי רוצחי נשים, בעלים, חברות וחברים, מחפשי חניה וסתם בליינים.

    ובכל זאת אחרי מעשי הרצח המזעזעים שלהם לא העזו להביא בעיתון כותרת משמיצה כלפי המיעוט השמאלני בהכללה. אפילו לא כאילו 'ציטוט' של אחד המפגינים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פשוט הפעם לא נלך ככבשים לטבח. הקם להורגך השקם להורגו! (ל''ת)

    transfer, 11/11/07 01:49

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גברים. תפסיקו להשתין בקיר ותחת כל עץ רענן. כיום זו עבירה שקנס בצידה (ל''ת)

    גם לכלבים אסור, 11/11/07 01:47

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    המוסלמים ורק המוסלמים אשמים

    נביל, 11/11/07 01:47

    שרוב הציבור בישראל יוצא נגדם ומעונין להיפרד מהם.

    פשפשו במעשיכם ובתגובותיכם בעשרים השנים האחרונות ותבינו מדוע דוחים אתכם.

    כקבוצה אתם איכזבתם ואין ליהודים שום סיבה לרצות בכם. חוץ משולמית אלוני ותומכיה היהודים, אין איש הרוצה בכם. על כן חיזרו למקורות, אתם חלק מהכנופיות הפלסטיניות וכדאי שתפנימו זאת...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שיפסקו לבכות

    שונא ערבים, 11/11/07 01:42

    הם עוזרים למחבלים לרוצח יהודים על זה הם לא מדברים הישמעלים האלה שיסתמו את הג'ורה שלהם דם ערבי הפקר דם יהודי לא!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איך? להלן חלק מהתשובות

    ירון, 11/11/07 01:42

    החינוך לגזענות יהודית מתחיל בגן הילדים ובבית הספר היסודי. משפטי מפתח גזענים מטופטפים לראשינו מהגיל הרך: ''עם סגולה'', ''עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב''!! ''להרוג את גזע עמלק''!! ''שפוך חמתך על הגויים...'' ועוד ועוד. ומיהן הדמויות האידיאליות? אברהם אבינו שעיבר את הגר ושלח אותה הרה למדבר. אפילו קצב לא התנהג כך. דוד המלך שבגד ורצח את אוריה החיתי. ולמי פוחים את הדלת בליל בסדר? לשוחט קנאי בשם אליהו? אז מי כאן גזען ומהיכן מתחילה ההדרכה לגזענות?

    הגב לתגובה זו

    • ירון- תפסיק את הטפטוף השמאלני על ראשינו. נכשלתם שמאלנים! (ל''ת)

      דודו ש, 11/11/07 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ההיפך, שריקות הבוז מראות שרוח גזענות השמאל פשטה במדינה. איך ? ...

    איפכא מסתברא, 11/11/07 01:37

    לעם נמאס מהשתלטות השמאל עלינו, פשוט נמאס.
    לא עוד תקשורת שמאלנית עויינת וחד צדדית, שרבין נעזר בה מאד, בהחדרת אוסלו לורידים שלנו.
    לא עוד מערכת משפט שלא רואה ימין צודק (ימין שפך תה על יעל דיין - קיבל 3 שנים בפנים + קנס של מאות אלפים. ערבי שבר לניצב רייף את האף - קיבל 7000 שקל קנס). גם רבין לא איזן את ההרכב שהכשיר לו את אוסלו.
    לא עוד ראשי ממשלה שחושבים רק איך לגרש יהודים. יש יותר גזעני מזה ? רבין היה אחד מהם.

    שריקות הבוז היו הביטוי העממי ביותר נגד הגזענות הזו, אבל התקשורת, כדרכה, הסיטה את הכיוון של הרוח.

    מעניין אם nrg יזרקו גם את התגובה הזו לפח ...

    הגב לתגובה זו

    • לאיכפא ! איפה גירשו יהודים בתוך מדינת ישראל???

      ס''ט ספרדי טרוד, 11/11/07 08:19

      לאזרחים ישראלים אין שום מעמד חוקי ושום זכויות היסטוריות מעבר לגבולות מדינתם , התזה הנלעגת של ההבטחה לאבות (יש ספק רב אם היו קימים דמויות כמו אברהם יצחק ויעקב) אין מאחריה כלום,ישנה לר מציאות של טריטוריה שעליה מתקוטטים שתי תרבויות אחת ערבית מוסלמית נוצרית , והשניה כילאיים של ערבים(מהדת יהודית) ואירופאיים.

      הגב לתגובה זו

      • אוי ס''ט אתה אפס מטורף...! היהדות היא תרבות כלאיים??!

        בן ימין, 11/11/07 11:10

        היהדות היא תרבות כלאיים בין אירופאים לערבים? אתה כלב מטורף ושוטה

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה כשערבי הורג יהודי זה התנגדות?! ולהפך זה גזענות?!

    תום, 11/11/07 01:30

    אתם יודעים למה יש כזה ביג דיל?! כי זה נדיר שיהודי רוצח ערבי על רקע לאומני, כשההפך הוא הנפוץ יותר.
    אני יכול לתת לכם על המקרה הזה אלף מקרים שיהודים נרצחו ע''י ערבים על רקע לאומני, אבל אף אחד לא עושה על זה ביג דיל, כי להם מותר להרוג אותנו, כי הם המיעוט ''המדוכא'' ואנחנו ''הכובש האכזר'', אז מגיע לנו.
    לדוגמא ביום כיפור נדרסה ילדה קטנה לא יותר מבת 4 ע''י נהג טרקטורון בדואי, שמשתין עלינו ועל הדת שלנו, ונוסע בפרעות ביום כיפור ביישוב יהודי. ואנחנו מצטערים על כל פיפס קטן רק שלא יתקוממו, כי אצלם הכבוד הוא הכי חשוב. חיות הערבים האלה, עולם ללא ערבים זה עולם ללא בעיות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ב-10000 אחוז אבל

      יהל בוצר, 11/11/07 07:21

      זה רק מעציב יותר לחשוב על עצם העובדה שהחזון שלך כנראה שלא יתגשם, לא בזמננו על כל פנים.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ערבי ישראל היקרים. אני כועס על הגזענות נגדכם, אבל לצערי יש לכם חלק

    אבי, 11/11/07 01:23

    בזה.
    כאשר הנציגים שלכם (חכ''ים ערבים) מזדהים עם האוייבים שלנו, נוסעים לסוריה ומסיתים נגד המדינה-
    מה אתם מצפים? שיאהבו אתכם?

    אני נגד אלימות ומגנה בכל תוקף את הרצח ואת הפגיעה בכם. אבל אם אתם רוצים דו קיום אמיתי, קודם כל, תחליפו את החכי''ם שלכם מיד.
    רק בגללם אנשים כמו ליברמן מתחזקים.
    - ההשוואה לשואה היהודית בגרמניה היא לא מדוייקת ולא נכונה. היהודים בגרמניה לא הסיתו נגד גרמניה או הזדהו עם האוייבים שלה. הם נרצחו רק בגלל היותם יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא גזענות לשנוא אויב שרוצה להשמידך (ל''ת)

      בן ימין, 11/11/07 11:08

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מאות ערבים משולהבים וגזענים צועדים ברחובות

    ומקללים, 11/11/07 01:19

    זה דווקא כן מזכיר לי את השואה. ולכם?

    הגב לתגובה זו

    • לא ראיתי אף משתתף מקלל יהודים

      חיפאי, 11/11/07 07:40

      אתה פשוט ירדת מהפסים. ובכלל התגובות לכתבה מבישות.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    טיפש אחד זרק אבן, אלף חכמים לא... (ל''ת)

    מוטי, 11/11/07 01:19

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה רק ח''כים ערבים?

    מתבייש, 11/11/07 00:57

    למה אף ח''כ יהודי מגיע למחות?

    איפה הליכוד, העבודה, מפד''ל, ש''ס, קדימה, מרצ, יהדות התורה?

    מדינה של גזענים פאשיסטים

    הגב לתגובה זו

    • השאלה היא

      Benny, 11/11/07 06:07

      למה שעד היום נרצחו אין ספור יהודים על ידי ערבים כולם עברו לסדר היום.. למי שלא נאה מדינה של פאשיסטים יכול לארוז העולם גדול.

      הגב לתגובה זו

      • במדינה ערבית הרוצח הערבי את היהודי לא היה מגיע אפילו לבית משפט

        י., 11/11/07 07:23

        היו מתעלמים מהרצח ועוברים לסדר היום. לא?
        בכל מקרה מדובר באדם חסר בית, קצת לא שפוי, מכאן להשליך את התנהגותו על עם שלם זה קצת הסחפות.

        הגב לתגובה זו