• 117.

    בואו לעצרת הזדהות עם המורים בככר רבין

    עדי, 13/11/07 12:55

    הגיעו והשפיעו!!!!!!!!
    מוצ''ש 17.11.07 בשעה 20:00 בככר רבין

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מה עם נושא הפרישה לגימלאות

    מיכאל, 12/11/07 11:26

    שכר שניתן למורים היצאים לגימלאות
    מאפשר להם במקרה הטוב לא למות מרעב.
    אחרי עשרות שנות הוראה יש לבדוק את זכויותיהם, גם הצעירים יותר זיכרו שמגיע יום הפרישה.
    תנאי הפרישה מביישים, הפנסיה אינה מספיקה לקיום בתנאים מינימליים

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    יולי תמיר גבבה מוסרית ואינה ראוייה (ל''ת)

    עובדה., 12/11/07 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    לרן ארז היה חזק ואל תיתן להם לשבור אותך.

    לאה, 12/11/07 00:10

    לרן ארז היה חזק ואל תיתן להם לשבור אותך.
    אנחנו מאמינים בך וסומכים עליך. לא לוותר.אנחנו כולנו איתך הורים ותלמידים.
    יישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    לא נפסיק את השביתה

    ג. יוסף, 11/11/07 23:30

    נערי האוצר! תפסיקו להתחכם! תתבגרו כבר!
    רן ארז ! הידד . אל תיפול

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    ברכה ועידוד לרן ארז

    יעקב בר שלום, 11/11/07 22:25

    לרן שלום ,נוכח הטקטיקה של נערי האוצר,כדאי לקחת חברת פרסום -לאסטרטגיה שתנהל באופן מקצועי את המאבק מולם,בסופו של דבר זה משתלם.בכל מקרה אל תישבר כי את זה הםרוצים להשיג עמוד איתן,וה' יהיה איתך

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    רן ארז ישר כח

    מורה בישראל, 11/11/07 17:36

    רן ארז ישר כח סוף סוף קם מישהו במדינה הזו וחשף את כל האמת על החינוך הכל רק מילים יפות

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    עוד ספין של האוצר.אלופי הקומבינות על גב החלשים (ל''ת)

    מתבונן, 11/11/07 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    נמאס לנו,רוצים ללמוד! (ל''ת)

    נאדיה, 11/11/07 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    כל הכבוד לרן ארז

    שרון, 11/11/07 12:27

    למספר 2, אתה לא יודע על מה אתה מדבר.
    אם יושג שינוי זה יהיה רק בזכות רן ארז. כל המורים איתו במאבק הצודק.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    האוצר טוען ארגון המורים ירק לבית הדין בפרצוף ומה עשה האוצר

    ש.לוין, 11/11/07 12:06

    פשוט לא יאמן הם חושבים את עצמם מעל החוק מעל כולם וחכמים מכולם, אבל לא, הפעם ,נערי האוצר שהיו פעם תלמידים בבית הספר- המורים עכשיו, עושים להם בית ספר מחדש. גם לבראון וגם לאולמארט , היריקה בפרצוף לבית הדין לעבודה היא מצד האוצר ושר האוצר שלא רוצים בכלל ללכת למשא ומן ולהסכם עם המורים ומנסים בכל דרך וכח לאכוף על המורים לוותר ולהתקפל.
    לא יעזור לכם הפעם כל הציבור מאחורי המורים וזה סופי גם בית הדין מבין את זה סוף סוף .
    אז חבל על הזמן ועל הילדים תחתמו כבר !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    השביתה הזו עלולה שלא עלנו .להוות

    פקק תנועה, 11/11/07 11:50

    תקדים לשביתות אחרות במשק .

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כל הכבוד למורים

    פרופסור, 11/11/07 11:37

    אנחנו, הסגל האקדמי באוניברסיטאות ומורי התיכון, שובתים על אותו הדבר: תקצוב מכובד לחינוך ומשכורת מכובדת לאלה שעוסקים בחינוך. השביתות כואבות (יש לי בן בכיתה י״ב; אני יודע עד כמה זה כואב) אבל אין דרך אחרת במדינה הזאת. אסור להתקפל ואסור להאמין לדיבורים של הממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    הגמלאים תמיד מקופחים

    שמואל הורוביץ, 11/11/07 10:43

    השר רפי איתן או בכינויו רפי המסריח לא עושה דבר עבור הגמלאים
    חוץ מזה הוא מנסה לקלקל את היחסים הטובים שיש לישראל עם גרמניה בדרישה מחוצפת ''תנו עוד כסף''
    אני תקווה כי המפלגה שמתפצלת תוכל לעזור יותר לגמלאים
    אני תולה את תקוותי בחבר הכנסת משה שרוני הוא נלחם עבור הגמלאים ובגלל זה זרקו אותו מהתפקידים שנשא בממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ליבי עם המורים- מחזק את ידיכם - עתיד העם בידיכם

    ארז, 11/11/07 10:21

    השכר של המורים מגוחך, התוספת של 15% ג''כ מגוכחת ולמדינה יש את החוצפה לעשות שוק ולהתמקח ל-10%? כמה אפשר לירוק למורים בפרצוף?

    אין למורים שום סיבה לחזור ללמד. התנאים לא תנאים, תלמידים זורקים כיסאות על מורים ולאף אחד לא איכפת.
    לציבור לא איכפת שילדיו יושבים בבית במקום ללמוד. עם הספר במיטבו!

    אל למורים להפסיק את השביתה, אני בתור אזרח רוצה לראות הפגנות ברחובות בעד המורים. אני רוצה לראות את מעמד המורה משוקם. לפני 40 שנה מורה היה מקצוע מכובד עם שליחות. כיום מורים שולחים את עצמם לשטוף רצפות בחדרי מדרגות בשביל אוכל.

    בכל העולם מדינה נמדדת במשכורתו של מורה. כאן היא נמדדת בכמות הכיסאות והיריקות שהמורים סופגים.

    לא לחזור ללמד והלוואי שתתבטל שנת הלימודים לגמרי. אז אולי מישהו יתעורר פה. בטוח שמישהו יתעורר, זה יהיה צה''ל שמתאם את מחזורי הגיוס שלו עם הבגרויות.
    וכל אותם צעירים שיקבלו זכות הצבעה בעוד שנה ילמדו סוף סוף פרק באזרחות.

    עם ישראל תתעורר כבר!

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות!

      רונית, 12/11/07 15:08

      כל הכבוד לך, ארז. אני מניחה כי אינך מורה, אולם דבריך מדוייקים עד כאב. אני מורה בתיכון שאוהבת מאוד את תלמידיה ואת המקצוע ורואה בו שליחות בעלת חשיבות ראשונה במעלה,ולמרות זאת גם אני לא יכולה יותר להתעלם מתנאי ההוראה שמתאימים יותר ללפני מאה שנים במדינה נחשלת. אני גם לא יכולה לעצום יותר עיני לתחושת התסכול שלי למראה משכורתי הנמוכה למרות שיש לי תואר שני ואני מלמדת מזה 20 שנה. תודה לך על התמיכה.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    ההסדר חייב להיות כולל גם את גמלאי המורים

    גדעון חלמיש, 11/11/07 10:09

    אירגון המורים עוד לא הכריז כי ההסכם הוא כולל והגמלאים של המורים לא יקופחו
    יש ידיעות המעידות על כך שיש חשש כי בהסדר המתגבש בין הארגון לבין משרדי האוצר והחינוך, יזם הארגון הסכמה ולפיה תוספת השכר שעליה יוסכם תשולם למורים המועסקים היום בפועל ולא לגמלאי הארגון.
    זה לא הוגן
    מהעיתונות אפשר גם להבין כי משרד האוצר לוחץ על המורים לסיים את השביתה ולהפקיר את הגמלאים.
    אני גמלאי איגוד המורים מאחר וחברי איגוד המורים העל יסודיים אינם מקבלים פנסיה תקציבית אלא פנסיה באמצעות מבטחים - הם ממילא מקופחיםואני בתוכם

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    רעיון מבריק שלו לסיום הסכסוך עם המורים לתמיד

    שמואל הלוי, 11/11/07 09:51

    .......קראתי בעיתון רעיון מבריק שלו לסיום הסכסוך עם המורים לתמיד, כך שנוכל כל פתיחת שנת לימודים חדשה לישון בשקט
    אני מצטט
    '' אני מציע לנהל את המשא ומתן בדרך חכמה יותר, אסור להזניח מאות אלפי תלמידים אשר 24 ימים לא לומדים ואינם נמצאים במסגרת חינוכית וכמובן אסור לשכוח את המשפחות, האמהות החד הוריות והמרוויחים שכר מינימום אשר הנטל על כתפיהם, בעקבות שביתת המורים, כבד עוד יותר.

    אני מציע כי בכדי לפתור את שכרם של המורים לאחת ותמיד למנוע שביתת מורים כל תחילת שנת לימודים בישראל:

    הנחה ב15% במס ההכנסה, לכל העוסקים בהוראה בישראל

    מקצוע ההוראה הוא ייחודי וכל מורה, מרצה ומחנך בישראל אשר מקדיש את חייו למקצוע ההוראה יתוגמל בהנחה במס ההכנסה, כפריבילגיה ייחודית, ללא קשר לחוזים והסכמים אחרים במשק.
    בכך ייסתם הגולל על ההתנכרות התמידית של משרדי הממשלה השונים כלפי המורים וזאת מאז שנים רבות''.
    ח''כ משה שרוני - רעיון מבריק

    הגב לתגובה זו

    • ל101 של מי הרעיון לגבי 15%

      מורה שובת, 11/11/07 10:12

      ל101 מי זה שהציע את הרעיון הז???

      הגב לתגובה זו

      • יוזם ההצעה הוא חבר הכנסת משה שרוני (ל''ת)

        שמואל הלוי,, 11/11/07 10:29

        הגב לתגובה זו

    • המס ממורים אינו משמעותי

      חיים, 11/11/07 10:50

      מ-3000 ש''ח לא יורד כלל מס !
      15% מכלום = כלום.
      זו הצעה לא רצינית...

      הגב לתגובה זו

      • ךחיים זה לא נכון אני מורה ומשלמת המון מס הכנסה

        מרים ענתות, 11/11/07 10:59

        מורידים לי אחרי כל התוספות כל חודש כסף רב עבור מיסים
        מיסים פחותים עבור המורים זה רעיון כביר

        הגב לתגובה זו

        • גם לי מורידים יותר מדי מס הכנסה

          גילה שלזינגר, 11/11/07 11:11

          אני נשואה ואם לשני ילדים, בעלי מרוויח לא רע ולי הורידו בחודש הקודם כמעט 900 ש''ח רק מיסים
          לשלם פחות מיסים זהוא פתרון לזמן ארוך ןמספיק עם השביתות

          הגב לתגובה זו

  • 100.

    חייבים להתחיל לשפוך מיליארדים על חינוך! (ל''ת)

    אין דרך אחרת, 11/11/07 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ומה עם הגמלאים המורים???

    רבקה חושן, 11/11/07 09:46

    מר רן מלמד סמנכ''ל עמותת ''ידיד'', העמותה לחיזוק השכבות החלשות והגברת הסולידאריות החברתית, מזהיר במכתב בהול ששיגר אתמול אל יו''ר ארגון המורים העל יסודיים, רן ארז, כי יש חשש כי בהסדר המתגבש בין הארגון לבין משרדי האוצר והחינוך, יזם הארגון הסכמה ולפיה תוספת השכר שעליה יוסכם תשולם למורים המועסקים היום בפועל ולא לגמלאי הארגון.
    ''מדובר בתקדים מסוכן במערכת יחסי עבודה בישראל ובסולידאריות שהייתה מאבני היסוד של חקיקת המגן בישראל, מאז חקיקת חוק הגמלאות אשר קבע את נורמת היסוד שזכתה למעמד חוקתי ולפיה כל תוספת שכר שיזכו העובדים, תינתן גם לגמלאים''.
    יש לציין כי בהסכם האחרון שנחתם עם הסתדרות המורים - נכללו הגמלאים במקבלי ההטבות.
    האם מורה גמלאי שעבד אולי פחות שעות בעבר אך לא נהנה מהטבות רבות שנוספו למורים כמו משכורת 13 והטבות נוספות אינו זכאי לפחות לשמור על רמת חיים מינמלית?
    ח''כ משה שרון מסיעת גיל כותב במכתב ששלח לרן ארז
    '' אל תפקירו את הגמלאים כי יום אחד כולנו נהייה גמלאים. האם זה הגיוני שמורה בישראל שפרש לגמלאות לאחר 21 שנות עבודה בהוראה ובעל תואר שני, יקבל רק 2300 שח' לחודש, כולל גמולים!!. ''
    והוסיף ''אני פונה אישית ליושב ראש ארגון המורים העל יסודיים, רן ארז , למנכ''לית משרד החינוך שלומית עמיחי ולממונה על השכר במשרד האוצר, אלי כהן, אנא הביאו את המשבר לסיומו ואל תפקירו את הגמלאים''

    הגב לתגובה זו

    • אני גמלאי לאחר 32 שנות הוראה

      מנשה סולבין, 11/11/07 10:14

      אני גמלאי לאחר 32 שנות הוראה
      וגומר בקושי את החודש
      קיצצו לנו במשך השנים משכרינו שנה בשנה.
      כל ממשלות ישראל עשו עוול לגמלאים. לפי חוק שחוקק בשנת 1954 כל גמלאי חייב לקבל 20.4% מהשכר הממוצע במשק. במהלך 15 שנים הורידו 6% כלומר גנבו מהגמלאים 43 מיליארד ₪. לעומת זאת רוב ההטבות שניתנות לגמלאים כמו ארנונה ושירותים סיעודיים תלויים ברמת החיים של הנזקק לפי חישוב השכר הממוצע במשק.
      הצדק הוא להיות צמודים לשכר המינימום במשק ולא לשכר הממוצע במשק כיום ולאפשר לכל הגמלאים לחיות בשיבה טובה.

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מישהוא נחלץ לעזרת הגמלאים

      גילה דוברת, 11/11/07 10:17

      מפלגת הגמלאים לא עשתה דבר בכדי לעזור לגמלאים
      אני תקווה שמר שרוני בהיותו חבר כנסת מטעם הגמלאים יעלה איתנו על הבריקדות
      חבר הכנסת משה שרוני אנחנו איתך בכל הדך
      גילה דוברת
      מורה בגמלאות

      הגב לתגובה זו

    • הגמלאים הופקרו על ידי מפלגת הגמלאים

      ערן שבתאי מורה, 11/11/07 10:22

      מנסיוני כל המפלגה היא אחיזת עניים וכלבלבים של אולמרט
      הם הפקירו את הגמלאים
      את מצטטת את ח''כ שרוני אז בואי נראה האם הפיצול בפלגה יעשה לנו רק טוב
      את שרוני אני מכיר באופן אישי הוא איש צנוע והגון
      אני מחזק את ידיו שיצא בקריאה לא לקפח את הגמלאים, המורים.


      ,

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    רוב התגובות בעד ארז

    אחד שיודע, 11/11/07 09:35

    הם ממשרד יחסי הציבור של מוטי מורל
    איך אני יודע ?אני עובד שם

    הגב לתגובה זו

    • ל98. קשקשן גדול

      לאה, 12/11/07 00:12

      ל98.
      קשקשן גדול צא לשטח ותראה איזה אהדה ציבורית יש לרן ארז.
      אז אל תבלבל במוח איש קטן.
      ואחוז אימה ממהלכים היסטוריים

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    הרעיון במו''מ הוא להתפשר

    מאסתי בכם, 11/11/07 09:35

    אף אחד, לא המדינה ולא המורים יכול לצפות שכל דרישותיו ורצונותיו, יענו בחיוב. זה טיבו של משא ומתן והגיע הזמן שארגון המורים הכוחני יבין זאת. ההסדר שהממשלה והסתדרות המורים הסכימו עליו הוא ראוי וטוב לשני הצדדים ולא ברור באיזו זכות ארגון המורים מרשה לעצמו לגרום כזה נזק למורים, לתלמידים למערכת החינוך ולמשלמי המיסים.

    הגב לתגובה זו

    • מי שקרא את ההסכם - לא מסכים לו

      חיים, 11/11/07 10:54

      בהסכם יש קיצוצים של כ-40% מהשכר הפנסיוני ופגיעה קשה באחוזי הפנסיה שמורה צובר בשנות עבודתו.
      יש ביטול גמולים נרחב והטבות פנסיוניות של המורים.
      התמורה היא תוספת חלקית שאינה פנסיונית כלל.
      מי המטומטם שיסכים כך לפגוע בעתידו הכלכלי, בכל אשר חסך בשנות עבודתו, בכספים שיוותרו לו בזקנתו ?
      למה רב מורי הסתד' המורים לא חותמים ומסרבים להסכם - אם הוא כל כך מיטיב ????

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    כמה ש''ש יוחזרו לתלמידים?

    מימי, 11/11/07 09:19

    באוצר אוהבים לזרוק מספרים גדולים כדי להראות עד כמה הם נדיבים...
    מדוע לא לומר: תמורת 8.5 השעות שקוצצו בשנים האחרונות נחזיר 3 למשל.
    בלי לדעת כלום נראה לי שזורקים פה עצם קטנה וגם קצת חול בעיניים.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מצחיק שכל פעם האוצר מציג את אותה רפורמה בצורה אחרת. ממש בדיחה עצובה (ל''ת)

    נוני, 11/11/07 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הילדים ברחובות ואולמארט חוגג בכנסת

    ילדים עזובים לנ, 11/11/07 09:09

    פשוט לא יאמן איזו אטימות , פשוט לא יאמן איזה לב של אבן, חוסר איכפתיות , פשוט לא יאמן איך האיש הזה הגיע להיות ראש ממשלה וחושב שהוא מנווט או מנהיג את המדינה.
    המטורף הזה אולמארט ירד לגמרי מהפסים וצריך לשים סוף לשלטון המטורף שלו. מאות אלפי ילדים מסתובבים ברחובות ושום דבר לא קורה. מאות אלפי ילדים עזובים לנפשם ולגורלם ושום דבר לא קורה.
    הוא מתעסק עם הפלסטינאים טס לפה ולשם והילדים הילדים שלנו מסתובבים ברחובות.
    הוא יושב לו במשרד פאר אוכל ושובע על חשבוננו והילדים שלנו מסתובבים ברחובות, הוא אוכל במסעדות יוקרה מעשן סיגרים במחיר של חצי משכורת של מורה והילדים שלנו מסתובבים ברחובות.
    עד מתי מושחתים יעלוזו עד מתי ?????

    הגב לתגובה זו

    • הלב בוכה והעיניים דומעות לדברים אלה.... (ל''ת)

      אמא, 11/11/07 09:16

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    מורים, המשיכו במאבקכם הצודק ! לא להיכנע לדון-אולמרט !!!!!!!!! (ל''ת)

    טום, 11/11/07 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    רן ארז תמשיך ואל תתיאש , המורים אתך עד הסוף.

    רמי, 11/11/07 09:08

    מבין כל הצדדים המתדיינים בסכסוך הזה אוצר , חינוך , ארגון המורים , רק רן ארז יצא גדול . כולם נראים קטנוניים ומביישים את עצמם ואת התפקידים בהם הם נושאים .

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    רן ארז תמשיך ואל תתיאש , המורים אתך עד הסוף.

    רמי, 11/11/07 09:08

    מבין כל הצדדים המתדיינים בסכסוך הזה אוצר , חינוך , ארגון המורים , רק רן ארז יצא גדול . כולם נראים קטנוניים ומביישים את עצמם ואת התפקידים בהם הם נושאים .

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    קשקוש-עוד תירוץ של המורים (ל''ת)

    בז למורים, 11/11/07 09:04

    הגב לתגובה זו

    • ''בוז'' זה לא טיעון וכשאין טיעון שותקים!!!

      יוש, 11/11/07 09:12

      כנראה אתה מהבוזזים של האוצר !

      הגב לתגובה זו

    • ל90 אישה קטנת חסרתאמונה וחזון

      לאה, 12/11/07 00:16

      אישה קטנת חסרתאמונה וחזון. מזל שלא כולם כמוך כי המדינה הייתה מתפרקת.
      קחי נשימה גדולה ותתבונני קצת יותר ממטר קדימה. את בטח לא מסוגלת זה ממש לא מפתיע.
      מאחלת לך שתתבוני ממש קדימה אישה קטנה.
      ואולי אז תראי משהו חיובי מדינה חינוך טוב יותר.
      בהצלחה אישה קטנה

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    איזו פשרה ואיזה נעליים, אותה גברת ערמומית בשינוי אדרת נכלולית !!! (ל''ת)

    יוני, 11/11/07 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הקול קול יעקב והידיים ידי עשיו

    ש.לוין, 11/11/07 09:00

    ממשלה מושחתת המדברת בשני קולות ומתעתעת , ולא רק במורים אלא בהורים ובילדים. זו הדוגמה שנותנת ממשלת אולמארט לכל בני הנוער העומדים לפני גיוסם לצהל, האיש הזה אולמארט מחרב את כל מה שנבנה כאן במדינת ישראל במשך 60 שנה מה שסיפר זליכה זה רק אפס קצהו אזרחים תתעוררו זה כבר לא עניין של המורים זה בנפינו זה במדינתנו הם (הממשלה הארורה של אולמארט) בעוכרינו . חייבים להפיל את הממשלה המבהילה הזו הם הורסים ומכרסמים את המדינה מבפנים. הפעם זה כבר לא מלחמת לבנון 2 הפעם זה מלחמה בתוך ונגד כל אחד ואחת מאיתנו.
    אם לא נתעורר מהר נאחר, הם מכינים לנו מלכודת פתאים גם לבחירות הבאות במדינה שבה ממחזרים מנהיגים כדוגמת ברק הדבר מסכן מאוד את הדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כול הכבוד למורים.

    סוציליסט לאומי, 11/11/07 08:59

    תמשיכו לבות עד שהקומסרים של האוצר יכנעו.
    והלווי שהוועדים חזקים במשק.(מקורות , חברת חשמל וכו) יצטרפו לשביתה של המורים.
    אבל זה חלום רחוק כי בחברה המגעילה שלנו אין סולדריות בין הפרטים שחיים כאן.
    כול אחד לעצמו בחברה הישרלית הרומסת.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יולי תמיר את חייבת להתפטר.

    חברי העבודה, 11/11/07 08:41

    למה?- האמון!!! אין אמון בך! -חד וחלק.
    תמיר, נניח והשביתה תופסק, אז מה?!
    כל גרושה יודעת ,בדיעבד שניסיונות הפיוס טרם לגירושין -הם תהליך כואב לשני הצדדים והמבחנים נשענים על האמון, כן אמון ולא משנה כמה מאמץ יעשה האחד כלפי השני- הכל מתפוצץ ובגדול!

    מה שקורה היום הוא בבחינת החטא ועונשו ואת מודעת לו הייטב בין אם הבנתך ברובד האמוציונלי ובין אם ברובד השכלתני - מלימודי הפילוסופיה שמחלל בך .....
    והעונש על אף שהוא מניטורי יחסית-
    - זכית בו ביושר רב!

    תמיר את גילית לאומה שאת לעצמך ובכל מה שקשור בך חודעת ויודעת לדפוק על השולחן ולהשיג את מבוקשך
    כן לוחמנית אופורטוניסטית!
    הדוגמאות לכך רבות ואף מוקצנות.
    מהדוגמאות המוקצנות נזכיר את לחימתך ללא חת להשיג ליו''ר המועצה להשכלה גבוהה שכר.
    התפקיד עד לדרישתך היה תפקיד התנדבותי!!!- את מלחמתך להשגת השכר תירצת בכך: שלא יעלה על הדעת שהנ''ל ישקיע עבודה ולא יקבל שכר.
    באמת יפה מצידך אבל תמיר לא נלחמת על שכר של 10,000 או 20,000 או....
    או..
    או..... נלחמת על שכר של 70,000 ש''ח כן 70,000ש''ח על עיסוק שהיה עד לבואך התנדבותי גרידא!!!!
    השד יודע למה?.......אבל זה בהחלט קשור בלהשיג לך ורק לך משהו!
    כי איך תסבירי את העובדה שלא עשית כל טרנספורמציה לאותה מיומנות לוחמנית שקשורה לטובתך האישית, למען ציבור המורים?!!!!!!!!!
    ועוד... ועוד.... ועוד.. דוגמאות למלחמה למענך בלבד ולא למען הציבור המחנך העובד וודאי קשה יותר מאותו פרופסור שכל ישיבה שלו מלווה בתקרובת ובשכר של 70,000 ש''ח.
    בקיצור, תמיר נניח ותמשיכי המערכת תהייה חולה חולה מאוד ובסופו של דבר אף תוצאי מתפקידך תוך גילוי מסד מבואותך למשרה זו.

    חבל תמיר שואתה

    הגב לתגובה זו

    • הכל אמת וזהו קצהו של האמת. (ל''ת)

      ..............., 11/11/07 12:56

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ניתן לסיים את השביתה היום אם נערי האוצר יפסיקו להתל במורים (ל''ת)

    אמא, 11/11/07 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    בואו בהמוניכם במוצאי שבת לכיכר רבין להפגין נגד ממשלת המחדל (ל''ת)

    אמא, 11/11/07 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הכאוס נגד ממשלת אולמארט מקיר לקיר בכל שכבות העם

    קול העם, 11/11/07 08:29

    זה כבר לא עניין של המורים זה כבר עניין לכל המדינה לכל הציבור למי אין ילדים בבית הספר כל עתיד המדינה תלוי ועומד על הנוער שלנו ואילו נערי האוצר בראשותו של בראון חברון וכנופיית אולמארט עושים שמות במדינה .
    כל הציבור בישראל מרימים אצבע מאשימה מול אולמארט וממשלתו, כל הציבור בישראל עומדים כחומה בצורה מאחורי ארגון המורים הסופג מכות עלבונות והשפלות מידי המושחת אולמראט וכנופייתו,
    הציבור בישראל אומר לא לא לא לאולמארט .
    זו הוא אות קלון לממשלת המצלצלים של אולמארט שממשיכה להרוס להתל ולטלטל את החברה הישראלית

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    שרת החינוך- בושה תתפטרי, שכחת את מי את צריכה לקדם (ל''ת)

    אמא לשניים, 11/11/07 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    רן ארז בשיטת פרץ והנזק שגרם בהרס המשק (ל''ת)

    ש''ס - הסחטנות, 11/11/07 08:24

    הגב לתגובה זו

    • ואתה מדבר שטויות בזמן שאולמרט עסוק בחקירות (ל''ת)

      שב בשקט חמודי, 11/11/07 22:01

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    המשך השביתה

    רות, 11/11/07 08:20

    ארז כולם איתך
    חזק ואמץ וכה לחי

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יולי תמיר אם את פרופסור עם ערכים תתפטרי

    יפה שעה קודם, 11/11/07 08:19

    רק עזיבה בחמת זעם שלך את ממשלת אולמארט המושחתת אולי תחזיר לך משהו מהכבוד האבוד, הכתבה עלייך אתמול לא מוסיפה לך נקודות נהפוך הוא היא רק מחזקת את העובדה שאת מתייסרת באי הצדק בחוסר האיכפתיות שמגלה הממשלה בה את יושבת ,
    כל מבטי ילדי ישראל והוריהם מופנים אלייך היום!!! כל משפחת מורי ישראל מביטים בך ומשתאים האם גם אצלה אחד בפה ואחד בלב ,
    עכשיו הזמן ולא כל כך מאוחר אם את רואה שהיום לא הולכים לחתום עם המורים תתפטרי מיד.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    במקום לחתום עם אירגון המורים מכינים פסיכולוגים להפיל את רן לקרשי

    פסיכיאטר כללי, 11/11/07 07:57

    נציגי האוצר בעידוד רוני חברוני '' החמוד '' מהאוצר מכינים עכשיו סוללה של פסיכולוגים שינווטו את פיקדי האוצר במשא ומתן עם רן ארז הם מיעצים איך לטפל
    באגוז הקשה הזה שמעולם לא נתקלו בנחישות כזו ודבקות במטרה להשיגה.
    הם רק שכחו דבר אחד מאחורי רן ארז עומדים 40 אלף נזקקים ורעבים מושפלים ומוכים ואליהם נלווים עוד 100 אלף בני משפחה במצב זה, אף פסיכולוג לא יוכל להביס את האנשים האלה

    הגב לתגובה זו

    • לא נשבר- אולמרט הפסיד 150000 קולות מורים ועוד 500

      מורה בישראל, 11/11/07 08:19

      כ- חצי מיליון קולות עתידיים של התלמידים.
      ועוד כ- 200000 קולות הסטודנטים.

      בקיצור- אולמרט נגמר לך המנדט

      הגב לתגובה זו

      • מה תעשו? תצביעו ביבי? לבנת?חה חה חה (ל''ת)

        נימאסת, 11/11/07 08:28

        הגב לתגובה זו

        • נצביע למי שידפוק את הממשלה הזאת!! (ל''ת)

          גבי, 11/11/07 08:52

          הגב לתגובה זו

      • לאולמרט אין מה להפסיד !

        יוש, 11/11/07 09:08

        השביתה הנוכחית היא כסף קטן בשבילו , הנדלן ווינוגרד הם הכסף הגדול . אולמרט כבר לא רלוונטי מזמן ,למרות שהוא נאחז במושכות .
        נקווה שייסיים את תפקידו לפני שיגמור גם את החינוך.

        הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שרן ארז יקבל את תגובתך , מאוד עצוב מדינה אוכלת יושביה .

      אמא לשניים, 11/11/07 08:34

      אני מקווה שמישהו מכין לרן ארז תיק עיתונות כדי שידע מה מתכננים לו ובמקביל לקבל ייעוץ כיצד לנהוג בנערי האוצר המושחתים שמשכורתם מספיק מכובדת. פעם בלימודיי הרחוקים אמרה מרצה לסוציולגיה שהמדינה מכוונת לעניים שעסוקים בפת הלחם כדי שיוכלו לעשות מה שרוצים נערי האוצר, כעסתי והתקוממתי על האימרה הזו, והיום כמה עצוב אני חושבת שהיא קראה נכון את המפה וצר לי על המורים שעד היום כסף היה מילה גסה שלא דיברו עליה. במדינה נורמלית אדם שיוצא לעמלו מרוויח מספיק ומכובד כדי להתקיים ובמדינה המושחתת הזו עובדים יוצאים לעמל יומם , מפוטרים כל 10 חודשים, או מרוויחים שכר עבדות מודרנית. בושה.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    רן ארז המשך לא ליפול במלכודת של נערי האוצר (ל''ת)

    מורה, 11/11/07 07:49

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    קוראת לכל ההורים לבוא להפגין בשבת הקרובה בככר רבין

    אמא, 11/11/07 07:48

    שינוי סדר העדיפות הלאומי הוא צוו השעה. נבוא בהמונינו.
    ההמשלה מעןודדת בעלי הון ופוגעת בשכירים.
    החליטו לשבור את המורים והתותאה שבירת ילדינו.
    המאבק שלהם הוא גם המאבק שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מהם כישוריה האמיתיים של פרופסור תמיר???

    מורה חקרן...., 11/11/07 07:45

    צריך רק להסתכל באתר משרד החינוך או גוגל: תואר ראשון בביולוגיה. תואר שני במדע המדינה. למה כולם אומרים שיש לה דוקטורט בפילוסופיה? מה היא מבינה בחינוך? היא עשתה דוקטורט בפוליטיקה. היא לא עיקבית ומאמריה מלאים בשגיאות כתיב, ניסוח ומבע - איך אני יודע? פשוט הם מפורסים באתר משרד החינוך! אז מה רוצים מטרטמן?

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אולמרט - ראש ממשלה דפוק !!!!!!!!!!!!!!!

    מגיע לנו יושר, 11/11/07 07:44

    אם לא כן, היה מכנס את הצדדים, מגביר אמינות, ותוך מספר שעות - מצעיד את המערכת להסכם חדש, ומעלה את החינוך במדינה על דרך המלך.
    אכן אולמרט - ראש ממשלה דפוק !!!!

    הגב לתגובה זו

    • לאולמרט אין זמן, הוא עסוק בחקירות המשטרה. (ל''ת)

      אולמרט - תתפטר, 11/11/07 07:55

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    האוצר גורס שהמורים מרוויחים כעת מספיק עבור ה''תפוקה'' שהם נותנים...

    אייל, 11/11/07 07:33

    וזאת הנבזות הבסיסית הנמצאת בליבה של מרירות המורים. מתוך הנחה מנוולת זו, המתאימה למנטליות של סרסורים, דורש האוצר תוספת סחורה עבור תוספת תמורה. אז קודם כל, המצב הבסיסי הוא הפוך. המורים עובדים כבר שנות דור בשכר לגמרי משפיל, כמעט בהתנדבות, ומגיעה להם תוספת גדולה ללא ''תמורה''. שנית, המדינה מנציחה את המצב המטורף בבתי הספר, עם כיתות ענק מלאות בפסיכים רועשים, כאשר רוב המורים חוץ מאלו עם אופי של רס''ר קשוח, משמשים כשמרטפים בלבד ולימוד רציני כמעט בלתי אפשרי בברדק השורר בכיתה. ולקינוח, ''זכויות הילד'' סירסו אותם לגמרי.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אֵיך אַדְמַתֵנוּ מִדָּם בַּחוּרֵינוּ כַּיְאוֹר הֶאֱדִימָה.

    תמרה, 11/11/07 07:23

    נְזְכּוֹר, לא נִשְכַּח, בתוֹדָעָה נִצְרוֹב , לא נִסְלַח, תְקוּפָה רָעָה-אֲיוּמָה-נוֹרָאָה בְּרָאשוּת מִפְלֶגֶת ''קָדִימָה''
    אֵיך אַדְמַתֵנוּ מִדָּם בַּחוּרֵינוּ כַּיְאוֹר הֶאֱדִימָה.
    אֵיך וכֵּיצַד לִישוֹן הִשְכִּיבָה ''קָדִימָה'' עַם אָדִיש-מְנוּמְנָם-שַאֲנָן,
    עַם כְּסִיל, עם אֱוִֹיל,ֹ לְגַמְרֵי הִרְדִימָה.
    אֵיך חֲבוּרַת פוֹלִיטִיקָאִים נִיבְזִים-נְלוֹזים-פוֹחֲזִים בְּמַקְהֵלת-פֶּה-אֶחָד, אַך בָּדָד, שָרָה-הִשְמִיעָה
    הִמְנוֹן תַרְמִית קוֹלָנִי-תוֹעֲלתָנִי-אָנוֹכִי לְ''קָדִימָה'': ''נֵס ואָבוּקָה הָבָה נָרִימָה!''
    אֵיך עַל עַם שָלֵם בְּנִיצוּל כּוֹחַ-שְרָרָה, עָרִיצוּת שִלְטוֹנֵית, חוּצְפַּת-מנגְנוֹן-שִלְטוֹן, עֲזוּת-מֶצַח, הֶעֱרִימָה ''קָדִימָה''.
    אֵיך אָטִימוּת לִבְלִי קֵץ, לבְלִי-גְבוּל, ללא-סוֹף ודַי מפלגת ''קָדִימָה'' הִפְגִינָה.
    חֵרֶף הַעוּבְדָה, כִּי בַּמִלְחָמָה, לִשְלוֹם בַּחוּרֵינוּ הִתְפַּלַלְנוּ, הַגִינוּ, פִּילַלְנוּ, יִיחַלְנוּ, רָצִינוּ בְּכָּל-מאֹודנו
    כָּל-כָּך לְהַאֲמִינָה, מְלֵאֶי-תִקְוָוה, עִם כָּל הַלֵב, שַרְנוּ, הִמְהַמְנוּ : ''כָּל עוֹד בַּלֵבָב פְּנִימֶה''
    לא היתה אוֹזֶן קַשֶבֶת-שוֹמַעַת ב''מַנְהִיגוּת'' מִפְלָגָה נְבוּבָה, עָלוּבָה, רְקוּבָה, מְסוֹאָבָה, מַשְמִימָה
    מִפְלָגָה אשר מְאוּמָה, שוּם-כְּלוּם, טִיפַּת-עֵרֶך, לא חָרְתָה על דִגְלָה, דָבָר לַחֲלוּטִין לא הִפְנִימָה.
    מִפְלָגָה אֲשֶר בְּחַיֵי חֲיילֵינוּ שִיחֲקָה, שִיחֲקָה וחִייכָה, שִיחֲקָה וְצַחֲקָה, שִיחֲקָה וְשָתְקָה, כְּמוֹ בְּמִשְחַק פַּנְטוֹמִימָה
    מִפְלֶגֶת עִיוְורִים-אִילְמִים-חֵרְשִים-כְּסִילִים-אֱוִילִים-עֲרֵלִים-אַכְזָרִיִּים-נוֹרָאִיִים
    אֲשֶר שְמָה הוֹלֵך לְפָנֶיה : ''קָדִימָה'' !

    איך שלחו ''מנהיגינו'' את בנינו למוות, לתופת, להרג, לחזית, לשטח
    בֵּן-אחר-בֵּן, פֶּרַח-אחר-פֶּרַח, מִשְפָּחָה-אַחַר-מִשְפָּחָה, פֶּלַח-אַחַר-פֶּלַח.
    הִשְלִיכוּ אֶת בָּנֵינוּ בִּלְתִּי-מוּכָנִים כְּנֶגֶד צַר וְאוֹיֵב, כרָחֵל לִפְנֵי גוֹזְזֶיה, כְּצאן לטֶבַח.
    לא הוֹתִירוּ לבָּנֵינוּ כָּל שֶמֶץ סִיכּוּי, שְבִיב תִקְוָה, צֵל שֶל אוֹר, בִּשְעַת חֵירוּם, שְעַת רֶתַח.
    לא הִשְאִירוּ לָהֶם דֶרֶך מִילוּט, חִילוּץ, צוֹהַר, סוּלָם, חַלּוֹן, פֶּתַח.
    ועטד זכו ''מנהיגינו'' אחרי-כן מנאמניהם-עמיתיהם
    לשֶפַע אֲמִירוֹת רַהַב, לַהַג, קֶלֶס, פְּאֵר, הַלֵל, דִבְרֵי-הֶבֶל, עִיתוּרֵי שֶבַח !
    לא זָכְרוּ, לא הִפְנִימוּ לא רָצוּ ''מנהיגינו'' לִזְכּוֹר, כִּי כָּל אֶחָד מִבָּנֵינוּ בֵּן טָהוֹר, בֵּן צָחוֹר, בֵּן נָאוֹר, בֵּן חָפֵץ-אוֹר,
    בֵּן מְלֵא-חַיִים, בֵּן שוֹאֵף דְרוֹר, בֵּן אוֹהֵב, מֶלַח האָרֶץ, בֵּן בִּמְלוֹא תִפְאֶרֶת פְּרִיחַת-עֲלוּמָיו, בֵּן יָקָר, בֵּן פֶּרַח.
    וכמו להוסיף חֵטְא על פֶּשַע, בַּבְּחִירוֹת הַבָּאוֹת,
    אֲשֶר כוּלָנוּ תקווה כִּי ייערכו, מִי יתן, הלוואי, בעוד יֶרַח
    בשֲעֲטַתם-דְהַרתָם שוב לכּוֹח-הוֹן שִלְטוֹן ושְרָרָה, הוֹאִיל ולא יסתפקו כְּמוּבָן ''מנהיגינו'' אַך בנֶתַח
    בְּהַזְכִּירָם ''מַנְהִיגוּתָם'' בעֵת-מִלְחָמָה, תְקוּפָה הֲרַת-אָסוֹן, שעה מְלאַת-סְפוּגַת-רְוּוית-מֶתַח
    בְּהִתְעלְמָם מאִי-הִתְמַצְאוּתָם הבְּסִיסִית-אָסוֹנִית-אוֹבְדָנִית-סוֹפָנִית-חֶרְבּוֹנִית-חוּרְבַּנִית-גוֹרָלִית
    בָּה לְעוֹלָם לא יוֹדוּ ''מנהיגינו'' לבֶטַח
    אִי-יְכוֹלְתָם לִקְרוֹא קְרִיאַת מַפַּת-מְצִיאוּת נְכוֹנָה-הֶגְיוֹנִית-אֲמִיתִית בשֶטַח
    יָמִים בָּהֶם שָלְחוּ, לְלא מַחֲשָבָה, בְּלֶי-הִיסוּס, את בָּנֵינוּ כְּעֵדֶר-צאן לטֶבַח.
    עוד יְנַסוּ-יְקווּ-יבַקְשוּ וודאי ''מנהיגינו'' להַפִיק מִכָּך (אֵיך לא?) מֵירַב ומְלוֹא-רֶוַוח.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    האוצר יפר כל הסכם עם המורים, לבקש ערבות בנקאית מהאוצר

    יוני, 11/11/07 07:20

    מי שראה כיצד האוצר לא מקיים בעשר השנים האחרונות הסכמים חתומים עם המורים מבין מדוע רן ארז מתעקש על הסכם חתום.
    אין חודש שהמורים לא במאבקים משפטיים, נאבקים עם בוררים כדי שהאוצר יקיים רק את מה שחתם.
    האוצר הרי יכול לחוקק חוקים שיבטלו הסכמים.
    רק ערבות בנקאית!!!

    הגב לתגובה זו

    • יש הרבה הסכמים שהאוצר מסרב לקיים עם המורים

      מירה, 11/11/07 08:14

      יש עשרות הסכמים קטנים למיגזרים שונים אצל המורים, כמו מורים לספורט, טכנולוגיה, יציאות לפנסיה , בדיקת שחיקה וכד'
      שהאוצר מסרב לקיים או נותן פרשנות משלו להסכם.
      על ארגון המורים לבקש ערבות בנקאית או ערבות אחרת שההסכם שיחחתם יקויים .!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • האוצר יבטל את ההסכם בחוק ההסדרים

        ירין, 11/11/07 08:28

        האוצר ילחץ שתוספות השכר ינתנו רק בשנים הבאות.
        כי כך הוא יכול לחזור לפטנט אעך לבטל הסדרים באמצעות ''חוק ההסדרים'' או כל סחבת אחרת...
        לעמוד על כך שההסכמים יגובו בערבות של בית המשפט.

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    אותי-הפסדת

    רותי, 11/11/07 07:14

    יש גבול וחצית אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ''תשפכו'' כסף וקבלו אלימות סמים בורות וכשל (ל''ת)

    פרופ' תמיר אם, 11/11/07 07:12

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בְּתֶּקֶן שֶל חֲצִי-אֱלוֹקִים

    תמרה, 11/11/07 07:11

    בְּתֶּקֶן שֶל חֲצִי-אֱלוֹקִים

    הֵם עָשוּ חוֹזֶה, חוֹזֶה מוּשְלָם, חוֹזֶה בִּלְתִּי-הָפִיך, חוֹזֶה עם אֱלוֹקִים
    כי כל עוד היהודים ושכניהם זה את זה במֶרֶץ מַכִּים
    יוּבְטַח להם מַעֲמָד של חֲצִי-אֱלוֹקִים.
    גם, אבל לא רק, משום כך הם תמיד לבטח נראים
    כה אגדתיים, כה נִצְחִיים, כה נְפִילִים, כה עֲנָקִים.

    יֵש לָהֶם, לפּוֹלִיטִיקָאִים, הֶסְכֵּם מוּזָר עִם אֱלוֹקִים
    כִּי כָּל עוֹד שְאִיפוֹת כּוֹחַ, הוֹן, שִלְטוֹן ושְרָרָה בַּהֶם מִמַעֲמָקִים מְפַכִּים
    יוּקְנֶה ויִהְיֶה לָהֶם לַעַד מַעֲמָד של חֲצִי-אֱלוֹקִים.
    בַּבּוֹקֶר מוּקְדָם הֵם מְמַהֲרִים קוּם לְהַשְכִּים
    מַקְדִימִים אַף אֶת מְטַאטְאֵי-רְחוֹבוֹתֵינוּ, אֵלוּ אֲשֶר אֶת עָרֵינוּ בְּמֶרֶץ כּה רַב מְנַקִים
    בִּשְמוֹ שֶל אֱלוֹקִים, בִּשְמָם, בִּשְמֵנוּ, בְּשֵם חֶבְרָתֵנוּ, בְּשֵם תַּרְבּוּתֵנוּ, בְּשֵם מְדִינָתֵנוּ,
    מְחוֹקְקִים הֵם לָהֵם וְלָנוּ הַנְחָיוֹת (כְּמוֹ חָיוֹת אָנוּ) שְלָל נִכְבָּד שֶל חוּקִים
    חוּקִים אֲשֶר תּוֹדוֹת לָהֶם, נִרְאִים אָנוּ, בְּסוֹפוֹ של יוֹם, כָּל כָּך מְצ'וּקְמָקִים
    דְרוּסִים כמו תִּיקְנִים, מַקָקִים, ג'וּקִים מְחוּצִים, תִקְוָה ועָתִיד מוּחְמָצִים, מְחַיִים-כָּלִיל-מְחוּקִים.

    הֵם עשו חוֹזֶה עם הקב''ה, עִם אֱלוֹהֵינוּ, עִם אֱלוֹקִים
    כִּי כָּל עוֹד יִשְחוּ ויִשְהוּ במַיִם רְדוּדִים, מַיִם מְעוּפָּשִים, מַיִם בִּלְתִּי-עֲמוּקִים
    יוּכְלוּ לְהַמְשִיך להנוֹת מחַיֵי הַנָאָה, חַיֵי-שַלְוָה, חַיֵי-רַאֲווָה, חַיֵי דוֹלצֶ'ה וִיטֶה, חַיִים מְתוּקִים.
    אותנו שולל הם יום-יום מוליכים, בתרגילי הישרדותם עלינו מערימים,
    במשיכת-זמן נצחית מצטיינים-מתמחים, עם שלם מרדימים, לשוכרה אותנו מַשְקִים.
    משום כך אנו כמובן נתמיד להיראות כה אוּמְלָלִים, עָלוּבִים, נְבוּלִים, נִידָפִים,
    מְצוּמָקִים, מְשוּתָּקִים ושְחוּקִים.
    בתוֹר מְיַיגֵע, מְיַיזֵע, תּוֹר אָרוֹך-מִשְתַּרֵך, מגָלִיל וְעַד נֶגֶב, מִיַרְדֵן וְעַד יָם מִשְתַּרֵעַ,
    בפניהם אנו מִתְבַּטְלִים, אליהם אנו מִתְחַנְפִים, נִדְחַפִים, נִדְחַקִים, מִשְתוֹקְקִים
    מִצְטוֹפְפִים כמו תְנוּעָה הוֹמָה-שוֹקֶקֶת בצַווָּאר בַּקְבּוּקִים, תְנוּעָה גוֹרֶמֶת פְקָקִים
    מתנהגים כמו צִי-בּוּר, עֵרֶב רַב, של שְמוֹקִים-שְמוֹקְמוֹקִים
    חיים כהרגלנו חיים מְרוּחֲקִים, מְנוּתָקִים ודְחוּקִים.
    מִי אֶבְיוֹנִים וְדַלִים מעָפָר ומאַשְפָּתוֹת סוף-סוף יַעֵז, יָרִים ויָקִים ?
    קִים... קִים... קִים... קִימָה-הֶר... קִים-מַהֵר... קִים...

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מֶמְשָלָה גוֹסֶסֶת... כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת... מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת...

    דורי, 11/11/07 07:10

    מֶמְשָלָה מוּבֶסֶת. מֶמְשָלָה בִּלְתִּי-מְאוּפֶּסֶת. כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת. מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת.
    מְאִי-נְטִילַת, אִי-לְקִיחַת, אִי-נְשִיאָה בְּאַחֲרָיוּת אִישִית-מְדִינִית-פּוֹלִיטִית, נִיזוֹנָה-מֶמְשָלָה, מִתְפַּרְנֶסֶת.
    מֶמְשָלָה בָּזָה, מְבוּזָה, מִתְבָּזָה, מְאוּסָה, מְקוֹמֶמֶת, מִתְנַווֶנֶת, נִרְגֶנֶת, מְשוּעַמֶמֶת, חוֹמֶסֶת, מְקָרְקֶסֶת, מְקוּרְקֶסֶת, מוֹאֶסֶת, מְבוֹאֶסֶת.
    אַתָּה מַרְגִיש אֶת נְשִימוֹתֶיהָ הקְצוּבוֹת, האַחֲרוֹנוֹת,
    שֶל מֶמְשָלָה יְהִירָה, יוֹמְרָנִית, הַרְסָנִית, רַשְלָנִית, חוֹבְבָנִית, שְלוּמִיאֵלִית, רוֹמֶסֶת, גוֹרֶסֶת, הורסת. דוֹרֶסֶת.
    חָש וְרוֹאֶה אֵיך וְכֵּיצַד, אֶל מוּל, לְנוֹכַח, לְנֶגֶד עֵינֶיך, מֶמְשָלָה-מַכְשֵלָה זוֹ אַט-אַט גוֹסֶסֶת.
    בְּמֵי-מַדְמֵנַת מֶחדְלֵיה שוֹקַעַת יֵישוּתָה, נְמַסָּה-מִתְמוֹסֶסֶת-מִתְבּוֹסֶסֶת-קוֹרֶסֶת.
    כָּל הַעַם, לא רַק אַתָּה, עֵדִים לַמִתְרַחֵש, צוֹפִים בַּמִתְחוֹלֵל,
    מִתְבּוֹנְנִים בַּתַהֲלִיך - לא מִתוֹך תְחוּשָה שֶל חֵן, רַחֲמִים וחֶסֶד.
    חֵרֶף רְצוֹנָם נוֹכְחִים בְּכָּך אֲפִילוּ ''נְצִיגֵינוּ'', ''נִבְחרֵינוּ'' בַּכְּנֶסֶת.
    בִּיְהִירוּתָה-רְהֲבתָנוּתָה-גַאֲוְותָנוּתָה-רַאֲוְותָנוּתָה מֶמְשָלְתֵּנוּ אינה מִתְרַפֶּסֶת.
    אַך יוֹדַעַת-מוּדַעַת מֶמְשָלָה כִּי חָלַף זְמַנָה. תָּם קוֹרְבָּנָה.
    מֶמְשָלָה עֵצָה מְטַכֵּסֶת. מֶמְשָלָה עַל עֵצִים מְטַפֶּסֶת. מֶמְשָלָה אֶת צִיפּוֹרְנֶיהָ כּוֹסֶסֶת.
    מי יְתַאֵר עַתָּה את רוּח הַתְקוּפָה ? מִי יִכְתוֹב אֶת תוֹלְדוֹת הַכִּשָלוֹן ? הֵיקֵף הַחִידָלוֹן ? האֲבַדּוֹן ?
    עוֹמֶק הַקֶרַע ? חוּמְרַת הַשֶסַע ? גוֹדֶל הַשֶבֶר ? מֵימַדֵי האֶסוֹן ? עוֹצְמַת היָגוֹן ?
    מִי יְתַּעֵד עַתָּה אֶת דִבְרֵי הימִים ?
    אַף אִם יֵש מְלָאי לְמַכְבִּיר שֶל דְיוֹ בַּקֶסֶת ?

    כל מילה נכונה, אין לי מה להוסיף, רק להתפלל שנמשיך להתקיים. ל''ת אמיר ברד, צפון, 14/05/07 11:16

    כל מילה מדוייקת. ל''ת אני, 19/05/07 12:34

    שיר מגניב. ל''ת לאה, 19/05/07 23:15

    עצוב. יותר ממה שזה מרגיז זה עצוב. ל''ת מיכל כהן, 21/05/07 22:44

    כואב אבל מקסים ל''ת עוד אחת, 22/05/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הוּא פָּשוּט אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנ

    אלכסנדר, 11/11/07 07:04

    הוּא פָּשוּט אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-רִיפְיוֹנֵר-רוֹפֶסְיוֹנֵר-כִּישְלוֹנֵר-פַשְלוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
    לא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
    כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
    יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
    אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
    יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
    עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ, בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
    בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
    עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ? אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ? אֵלינוּ יִתְנַכֵּר ?
    עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ? יִתְבַּצֵר ? יִתְמַסְמֵר ?
    הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
    עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ? הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
    לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
    עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
    עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ? שִירַת-רִינַת-הִילַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
    עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
    עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
    עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ? אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
    מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
    הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
    כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
    לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
    אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
    תִּתְפּוֹגֵג ? תִּתְפּוֹרֵר ? תִּתְפַּזֵר ?
    ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
    מִי הָיָה מַאֲמִין.... ?
    מִי פִּלֵל.... ?
    מִי מִלֵל.... ?
    מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
    ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בעזה פתחו קסאמים ל 25 ק''מ - תשבתו ביחד עם שדרות

    לישראלים האדישי, 11/11/07 07:01

    דבקה בד''כ לא משקרים:

    החמס, הצליח בששת השבועות האחרונים להטעות את צה''ל ואת אמ''ן, ומה שנראה כאי יכולת שלו לשגר טילי קסאם, ולבצע פיגועים, נתגלה כמהלך טקטי מחושב היטב גם בגדה המערבית וברצועת עזה, שמטרתו לייצר דור חדש של טילי קסאם שהטווח שלהם הוא עד 25 ק''מ, וראש הנפץ שלהם הוא 3 ק''ג, לעומת 1 עד 1.5 ק''ג של טילי הקסאם קצרי הטווח המצויים בידו היום.

    החמס עוסק גם בקדחתנות, בבניית תשתית ייצור ושיגור גדולה של טילי קסאם מהגדה המערבית אל הערים הישראליות במרכז הארץ.

    עם השלמת התוכניות האלה, לפי ההערכה המודיעינית, בעוד 6 עד 8 שבועות, יהיו תחת טווח טילי הקסאם עוד כחצי מיליון ישראליים. רבע מיליון בדרום ישראל, ורבע מליון בערים הישראליות במרכז הארץ.

    החמס נמצא 'במרוץ עם הזמן' להספיק לייצר עד סוף חודש, מועד פתיחתה של וועידת אנאפוליס, מספר מצומצם של טילי קסאם ארוכי טווח, אותם הוא יכול לשגר ערב פתיחת הוועידה, ובימים בהם היא תתקיים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    רן ארז אנחנו איתך ! (ל''ת)

    אירגון ההורים, 11/11/07 06:51

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    המורים ''כסף! ועוד כסף!! וכמה שיותר כסף!!!'' (ל''ת)

    התרדיף לחינוך, 11/11/07 06:46

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    המורים לארז ''המשך הם נכנעים סחוט כמו ש'ס'' (ל''ת)

    החרדים לברמן, 11/11/07 06:44

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    האוצר עושה עכשיו 'מלחמת כוחות' עם רן ארז (ל''ת)

    חצופים וגנבים, 11/11/07 06:35

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    רן ארז בחור כארז (ל''ת)

    מהפך עכשיו, 11/11/07 06:33

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בדיוק כך!!!

    ישראלית לשעבר, 11/11/07 06:31

    לא להסתפק במילים יפות בהן הפוליטיקאים מומחים. לא לוותר. לארז בהצלחה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ארז אתם חיים משכר רעב!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    איך אפשר, 11/11/07 06:29

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ארז מה עם המגזר הערבי צריך קודם לטפל גם בו (ל''ת)

    ארז תותח, 11/11/07 06:28

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    קרב ההתשה של המורים על המרשרשים בלבד (ל''ת)

    הורה ל-3, 11/11/07 06:28

    הגב לתגובה זו

    • אתה צריך לתמוך במורים למען עתיד ילדיך!!!! (ל''ת)

      אמא, 11/11/07 07:35

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    רן ארז להמשיך בשביתה ללא הגבלת זמן!!!!!! (ל''ת)

    העם איתך לא @@@, 11/11/07 06:27

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ידע לו כל אב וראוי כי תדע לה כל אִמָא....

    אמא, 11/11/07 06:27

    ''תדע לה כל אמא כי הפקידה את בנה בידי מפקדים הראויים לכך'' ציווה דוד בן-גוריון את צה''ל בראשית דרכו.

    ידע לו כל אב וראוי כי תדע לה כל אִמָא....
    איך 'קָדִימָה'
    לִגְלֵגָה, סרבה להכיר ולהודות בשְגָגָה, באֲרֶשֶת מלאת-נצחון שָאֵגה, כלל לא דָאַגה,
    זִיגְזְגָה, להֲגָה, הִתְמוֹגְגָה, ראשה כלל לא הִרְכִּינָה.
    על בטחון חיי בנינו, חיי חיילינו בקשת רחבה-גבוהה-מתנשאת-מנצחת-ניצחת, צפצפה, פיזמה והשתינה.
    איך לחזית, לתופת, למוות, להרג, שלחה 'קָדִימָה' כצאן לטבח את לוחמינו קָדִימָה !
    על חייהם הורידה מסך, פתיל חייהם קטעה באחת, בְּהֵבְזֵק, בְּבּוּם, בְּמַטַח, ב'טְרַח'
    שמחת-חיים פתע חתכה וניתקה, פרחים גדעה, משפחות קרעה, בעודן בחיים 'קָדִימָה' אותן חיסלה וקברה,
    טיפת אחריות בגין כך לא לקחה, לא נשאה, לא נטלה.
    בזילזול-הפקרות-שאננות מרעימת-מערימת-מפקירת-מרקיעת שחקים
    שאננות אשר אין מחילה לה אף לא ביום כיפורים - חיי לוחמים לחלוטין הִפְקִירָה 'קָדִימָה' !

    ידע לו כל אב וראוי כי תדע לה כל אמא...
    איך 'קָדִימָה', לאחר מלחמה, אימצה אופייה של בת-יענה, את ראשה עמוק-עמוק בחוֹל כוֹפְפָה והִטְמִינָה
    איך... איך... איך... השלימה 'קדימה' מלאכתה והרדימה
    עם שלם, עם כסיל, עם אויל, עם מַחֲרִיש, עם אָדִיש, עם בִּיש, עם מֵבִיש, עם בִּלְתִּי-רָגִיש
    עם אשר קוּרֵי שתיקה טווה כעכביש, את עצמו טוב והיטב בהם היסווה, לטֶרֶף צִפָּה, מָנָה עֲסִיסִית, דְשֵנָה.
    עם אשר משתיקתו נֶהֱנה כמו ממשחק פנטומימה.
    איך 'קָדִימָה' שעורים לא למדה, לא ספגה, לא הכינה. לקח להפיק לא חפצה,
    בשגיאותיה ובאחריותה להכיר מאנה, תמונת-אמת לגמרי טישטשה, מציאות לחלוטין לא הפנימה.
    את משמעותם העמוקה של חיים 'קָדִימָה' ביְהִירוּתָּה-כְּסִילוּתה-בּוּרוּתָה כלל לא הבינה
    מאחריות אישית-שילוחית-לאומית, כמו חתול מטיפות גשם, כליל התנערה 'קָדִימָה'.
    במחדליה-כשלונותיה-אסונותיה-קורבנותיה אף את עצמה ועמה 'קָדִימָה' הפליאה, התמיהה, הִדְהִימָה
    בחוסר-אחריות, עזות מצח, התנשאות, התעלמות, התכחשות, שאננות, אדישות, 'קָדִימָה' הרשימה
    עריצות שלטונית, חוצפת מנגנון שלטון, בקפדנות ובנחישות 'קָדִימָה' הדגימה
    אכזריות, רשלנות, פזיזות, יהירות, שררה, זילזוּל וכח, בשרירות-לב 'קָדִימָה' הפגינה.
    איך וכיצד שלחה 'קָדִימָה' לוחמים, כל-כך בלתי-מוכנים, כך קָדִימָה ?
    איך ערפה במלחמה 'קָדִימָה' את חיי חיילינו בעוצמה ובדיוק רב כמו גִילְיוֹטִינָה.
    אלמנות, יתומים, משפחות קורסות-הרוסות, מאחור ביגונן השאירה 'קָדִימָה', בדד אותן בשדה הוֹתִירָה.
    בשלות שלטון פּוֹֹלֵחַ-מְנַצֵחַ, שלטון אשר בשירת הללויה ללא-הֶרֶף פּוֹצֵחַ, כל זאת כאשר ליבנו גוֹעֵש ורוֹתֵחַ,
    שלטון בלי טעם או ריח, שלטון בלי טִיפַּת חֶמְלָה, שלטון כוֹס-תַרְעֵלָה, שלטון בְּרוּך-רְווי-קְלָלָה.
    דבר לא מנע מ'קָדִימָה' למלא עיתותיה בניגון הִמְנוֹן-מוֹפֵת-לעצמה, 'קָדִימָה' בצליליה את זמנה הנעימה.

    ידע לו כל אב וראוי גם רצוי כי תדע לה כל אמא.... איך 'קָדִימָה'
    על ביטחון חיי בנינו, חיי בחורינו, חיי חיילינו, ציפצפה, צחקה, שתקה, להֲגָה, לגלגה, כלל לא דאגה
    בקשת גבוהה-מנצחת-ניצחת-ניצחית, בשלווה עילאית-חגיגית-אולימפית, צפצפה, זימזמה והשתינה.
    על חיי לוחמינו הורידה מָסָך, פתיל חיים גדעה בבת-אחת : בְּבּוּם, בִּטְרַח, בְּמַטַח !
    בחרב חדה, מתהפכת, מושחזת, שְלוּחָה, במלחמה כמו במַהֲפֵּכָה
    ערפה את חיי בנינו, חיי נערינו, חיי חיילינו, בדיוק רב, כמו גִילְיוֹטִינָה.

    ידע לו כל אב וראוי כי תדע לה כל אמא....

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מֶמְשָלָה חֲלוּלָה.מֶלַח עַל פְּצַעֵינוּ.חוּכָא ואִיטְלוּלָא.

    דורי, 11/11/07 06:21

    מֶמְשָלָה חֲלוּלָה. ממשלת מֶלַח עַל פְּצַעֵינוּ.חוּכָא ואִיטְלוּלָא.

    מֶמְשָלָה רשלנית, ריקנית, נקבובית, הרסנית, עלובה, נבובה, כאובה, חבולה, מבולבלה, חולה, חלולה.
    במה עוד צפויים ועדים אנו לחזות ולצפות, לא מתוך תחושת חמלה, סליחה ומחילה ?
    לאיזה עוד מעשה שלומיאליות ממשלה עקלקלה-בלתי-הגונה-פתלתלה זו מסוגלה ? יכולה ? עלולה ?
    שמתם לב ? שמא הבחנתם ? כי למכשלתנו ארשת פנים כפולה, מכופלה, נבולה, נפולה, אומללה.
    מחד ממשלה חייכנית, צחקקנית, צדקנית, חנפנית, חינחונית, יומרנית, כוחנית, נכונה למראית עין לכל פעולה
    מאידך ממשלה חדלת-אישים, חסרת אונים, משותקת-מוחין, נעדרת תקווה. חזון-יוזמה-עוצמה לחלוטין נטולה
    יכולת ממשלתנו להחליט, לתכנן, ליישם, על עמה לגונן, לשקם, לבצע, מנוטרלה כליל, אבודה, מבוטלה, משוללה.
    מֶמְשֶלֶת מאובנת, מתנוונת, מתרוקנת, נרגנת, עד-כדי-כך עלובה, שֶלֶד-צֵל-עצמה, לא-ראוייה אפילו לטיפת חמלה.
    מֶמְשָלָה אשר ממתינה, בלית ברירה אחרת, לבשורות איוב. לתבוסתה הבאה. למפלתה.

    מֶמְשָלָה אשר בלי להניד עפעף מפקירה נתיניה עשרים וארבע שעות ביממה
    מאלצת אזרחיה ועַמָה לשתות יחדיו עמה, כוס כישלון, כוס יגון, כוס תוּגָה, כוס תרעלה, ללגום אותה עד תוּמָה.
    מֶמְשָלָה אשר לנוכח פני המציאות, בנשמה ובלב, מתפקדת כממשלת-זוועה, אֵימָה, חֲרָדָה, ממשלת מדבר-שממה
    ממשלת אשר כליל נעדרת טיפת בושה וכלימה, ממשלה חסרת-מצפון, יסורים, חרפה, התייסרות, חרטה.
    מֶמְשֶלֶת קלון, רמון, חקירות, זדון וזימה. ממשלת תולעה ורִמָה. מֶמְשֶלֶת הולכת שולל. מֶמְשֶלֶת כחש, כזב ומירמה.

    מֶמְשָלָה שלכסאותיה צמודה מגנטית. בתרגילי הישרדותה יצירתית להפליא, מקורית, פטנטית.
    בכישלונותיה הכואבים, צורבים, דואבים, ממשלה אוטנטית. בדרך-התנהלותה-תפקודה לגמרי אימפוטנטית.
    התפוגגותה, התפוררותה, התרסקותה, התפרקותה יום-יום מתרחשת לנגד עינינו, אך אינה כלל פתטית.

    מֶמְשֶלֶת בועה, יוהרה, ריקנות, ראוותנות, גאוותנות, חלחלה, אמתלה, מהתלה.
    מֶמְשֶלֶת מלח על פצעינו, מֶמְשֶלֶת אסון, חרבון, חורבן, השפלה, הצטדקות, התרפסות, חרדה, טלטלה.
    מֶמְשָלָה אובדנית-סופנית. מייזעת, מייגעת, משגעת, צולעת, מקרטעת. בדרך-לא-דרך, בנס, מתנענעת.
    מֶמְשָלָה ללא קורטוב בריא של טיפת הגיון או שמץ שיקול-דעת.
    חיי-אדם עבורה כקליפת-שום ריקה, כתוכה של דלעת.
    בהפקרתם היומיומית של אזרחיה, חיי-אדם מסכנת, בכך מתורגלת-מיומנת-מורגלת, מאורגנת, ממושמעת, מודעת.
    לעיתים תכופות-תדירות, בליקוי מאורות, לשווא-לחינם, לא רק בשדרות, מפקירה אזרחיה, חיי-אדם ביודעין מקפדת.
    כלום יש פלא, איך וכיצד, ממשלה שכזו, על-עִם שלל בעיותיה, כלל איננה מתמודדת ?
    על דם אזרחיה מדלגת-רוקדת-שורדת.
    על כל צעד ושעל, מצל עצמה בלבד, פוחדת. רועדת. מועדת.
    האם ניתן כלל בממשלה רשלנית-שלומיאלית כזאת לבטוח ? לתת בה אמון ?
    לשאוב ממנה תקווה ? עידוד ? עזוז ? אמונה ? ביטחון ? כוח ?
    מאחריות אישית ממשלתנו בכל הזדמנות נסה. על בני-עמה כלל לא חסה. מישיבות-כנסת נעדרת - לחו''ל תכופות טסה.
    מהתמודדות עם מציאות אמיתית בורחת. נמנעת. סולדת.
    כלום ניתן לצפות שממשלתנו תגן על חיי אזרחיה ? על ביטחונה של מולדת ?
    שמץ וזכר לא היה ואין בה מתכונות חתולה. תשע נשמות יש לה אך אף אחת מהן לא סגולה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אָז מָה יֵש לָנוּ כָּאן בִּפְרוֹס שְנַת התשס''ח ? ...בְּלִי כסת''ח !

    תמרה, 11/11/07 06:20

    אָז מָה יֵש לָנוּ כָּאן, בְּעֶצֶם, בַּחֶבְרָה וּבַּמְדִינָה, בִּפְרוֹס השָנָה החֲדָשָה, שנת התשס''ח ? בְּלִי כסת''ח !

    נָשִיא (תוֹדָה לאֵל ! ...לשעבר) אוֹנֵס
    ראש-מַכְשֵלָה חוֹמֵס וְרוֹפֵס
    שִלְטוֹן מְפַרְכֵּס וְגוֹסֵס.
    עֶבֶד כִּי יִמְלוֹך אֲשֶר יוֹשֵב לוֹ כְּמוֹ מֶלֶך עַל כֵּס.
    עַם מִתְלַבֵּט, מִתְחַבֵּט, מִסְתַלְבֵּט, מִתְּרַפֵּס.
    עַם מְנוּמְנָם, אָדִיש, שָאֲנָן, מְתוּסְכָּל, מְהַסֵס.
    אֵם וְאָב שַכּוּלִים אֲשֶר בְּעִקְבוֹת מִלְחָמָה, אֶת צִיפּוֹרְנֵי אֶצְבְּעוֹתֵיהֶם נֶאֱלָצִים לְכּוֹסֵס.
    וִינוֹגְרָד מִתְמוֹסֵס.
    שְלוּמִיאֵל-לֵיצָן-מוּקְיוֹן-טְרָאגִי אֲשֶר אֶת שִלְטוֹנוֹ,
    חֵרֶף וְלַמְרוֹת מֵימַדֵי כִּישְלוֹנוֹ, אַט-אַט מְבַסֵס.
    נָבָל אֲשֶר מַמְשִיך לְהַחֲזִיק בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ. בִּשְרָרָה, כּוֹח, הוֹן וְשִלְטוֹן אֶת ידָיו מְכַּבֵּס.
    חִינוּך, צֶדֶק, מוּסָר, חוֹק ומִשְפָּט בַּמְדִינָתֵנו מִתְמוֹטֵט וְקוֹרֵס.
    רְחוֹב וְשוּק הוֹמֶה, שוֹקֵק וְתוֹסֵס.
    אֶזְרָח קָטָן אַשֶר בְּקוֹשִי מוֹצֵא אֶת לַחֲמוֹ. לא גוֹמֵר חוֹדֶש. בְּדַחַק רַב מִתְפַּרְנֵס.
    מְדִינָה אֲשֶר פּוֹעֶלֶת בְּלִי טִיפַּת הִגָיוֹן ושֵכֶל - סוֹמֶכֶת רַק עַל נֵס !
    עַם אֲשֶר בְּמַחֲדַלָיו, מֵי-מַדְמֵנָתוֹ, בִּיצָתוֹ, מִתְבּוֹסֵס.
    אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-כִּישְלוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
    קָלִיקֶר אֲשֶר בְּכָּל מְאוֹדוֹ, אֶת הַמְצִיאוּת בְּצֶבַע וָרוֹד, מְנַסֶה-מִשְתַּדֵל לְרַסֵס.
    לא-יוּצְלַח אֲשֶר אֶת סַבְלָנוּתוֹ הַפוֹקַעַת שֶל עַמוֹ
    לקְצִיצוֹת קְטַנּוֹת קוֹצֵץ, לפְּרוּסוֹת דְקִיקוֹת חוֹתֵך וּפּוֹרֵס.
    ...אֵיזֶה Mess !

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חֲנוּת מַכּוֹלֶת.

    תמרה, 11/11/07 06:16

    מְנַהֲלִים הֵם אֶת מְדִינָתֵנוּ הקְטַנְטוֹנֶת, אֶת אַרְצֵנוּ הַפִּיצְפּוֹנֶת
    כְּמוֹ אֶת מֶמְשָלְתָם-מַכְשֵלְתָם-מַכְשֵלְתֵנוּ מָשָל וּכְּאִילוּ הָיְתָה זוֹ חֲנוּת מַכּוֹלֶת.
    חֲנוּת פְּרָטִית, מִשְפַּחְתִית, פִּינָתִית, שְכוּנָתִית, יוֹם סְגוּרָה, יוֹם פְּתוּחָה,
    יוֹם יֵש, יוֹם אֵין, קֶמָח, אוֹרֶז או סוֹלֶת.
    חֲנוּת מַכּוֹלֶת בָּה אֶפְשָר, לְעִיתִּים, מִפַּעַם לְפַּעַם, לִמְכּור אַף פְּסוֹלֶת.
    תַּרְנגוֹל גָדוֹל פוֹסֵעַ-טוֹפֵף בַּחֲזִית חֲנוּת המַכּוֹלֶת,
    צוֹעֵד הֲלוֹך וחֲזוֹר כְּשוֹמֵר-סַף, שְמַר-טַף
    תַּרְנגוֹל אָדוֹם גָדוֹל, תַּרְנגוֹל מְגוּנְדָר, תַּרְנגוֹל צִבְעוֹנִי בַּעַל כַּרְבּוֹלֶת
    מִדֵי פַּעַם התַּרְנגוֹל עוֹצֵר, מְנַקֵר, בּוֹלֵעַ גַרְגֵר חִטָה אוֹ שִיבּוֹלֶת.
    הַאִם יַצְלִיחַ תַּרְנגוֹל זֶה לְבַדּוֹ, בְּעַצְמוֹ, לִשְמוֹר אֶת חֲנוּת המַכּוֹלֶת ?
    לְהַבְטִיח אֶת חֲנוּת המַכּוֹלֶת מִפְנֵי סְגִירָה ?
    נְעִילָה ? טַלְטֵלָה ?
    לְהַצִילָה מִמַפּוֹלֶת ?
    לְהַגֵן עַל חֲנוּת המַכּוֹלֶת מִפְּנֵי מְעַרְבּוֹלֶת ?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לממשלה קָשֶה לִמְשוֹל – הממשלה כָּשְלָה כָּשוֹל !

    דורי, 11/11/07 06:15

    לממשלה קָשֶה לִמְשוֹל – הממשלה כָּשְלָה כָּשוֹל !

    ''בארבע השנים האחרונות זה מצב בלתי אפשרי - לממשלה קשה למשול והכנסת אינה מפקחת''. ישראל מימון, מזכיר הממשלה.
    מזכיר הממשלה אמר כי מבוקר עד ערב הוא עסוק בהישרדות הממשלה ובהחלטות של פרץ
    ''אני לא יכול לחשוב מעבר ליום אחד קדימה'' - כך אמר הבוקר מזכיר הממשלה, ישראל מימון, בכנס השנתי של לשכת עורכי הדין באילת, במושב שעסק בשינוי שיטת הממשל. ''אני לא יודע מה עמיר פרץ יחליט מחר בבוקר, והאם עמי אילון או אהוד ברק יחליטו להישאר בממשלה'', הסביר. מימון הוסיף כי הממשלה נמצאת במצב קשה בגלל החשש מבחירות.
    מימון ציין בדיון כי הוא עסוק מהבוקר עד הלילה בממשלה ''לא במובן התיאורטי'', הבהיר. ''כאשר יש עילות שלפיהן הולכים לבחירות, יש חרב מתהפכת מעל הראש כל הזמן''. לדבריו, החרב יוצרת עיסוק מתמיד בממשלה שאינה יכולה למשול. ''בארבע השנים האחרונות זה מצב בלתי אפשרי - לממשלה קשה למשול והכנסת אינה מפקחת''.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – כָּשְלָה המֶמְשָלָה כָּשוֹל !
    ומה עלינו ? אזרחיה ? עד היכן ? עד אנא ? עד מתי ?
    לאן נוליך את חרפתה ? לאן נוליך את חרפתנו ?
    עד מתי בשיפלותה, בעליבותה, נאלץ בלב כוֹאֵב-דוֹאֵב לִצְפוֹת ?
    עד מתי מתיפקודה ומהתנהלותה באופן כה שיטתי-בעייתי-מגמתי נצטרך לִסְבּוֹל ?
    יען עָצוּם הכֶּשֶל.
    עָמוּק השֶבֶר.
    חָמוּר השֶסַע.
    עֲנָק הַפַּעַר.
    כה רב !
    כה רחב !
    כה גָדוֹל !

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – כל יום שבא, שחר מפציע, פֶּתַע מופיע עוד נַחְשוֹל !
    להרגיע – אין כבר שום כוח שיכול.
    מֶמְשָלָה אטומה-מנוונה-מנוולה נָבול-נַבְלָה, קָמול-קמְלָה. לא יוֹעִיל אף אקאמול.
    מעצמאותינו, חירותינו, כמיהותינו, כיסופינו, תיקוותינו, ערגותינו, חזונינו, עתידנו
    בין אם יום שבת זה, יום של חג, או סתם יום של חול
    ממשלתנו-מַכְשלְתֵנוּ, את הבסיס לקיומנו,
    את שמחת-חדוות-חיינו,
    אפילו את מדינתנו,
    סָחבָה-סָחוֹב, גַנְבָה-גַנוֹב, גָזְלָה-גָזוֹל, נִישְלָה נָשוֹל.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל, כל זאטוט, די-בקלות, להבחין בזאת יכול
    יד כל עתה בממשלה - ידה של ממשלה בכָּל
    עד מתי חושבת מכשלתנו כך לשְרוֹד ? לִרְעוֹד ? לִפְחוֹד ? למְעוֹד ?
    עד מתי תתעקש מַכְשלתֵנוּ על חשבוננו כך למְשוֹך ? לִפְעוֹל ? למְשוֹל ?

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל – על חטאיה, יוהרתה, אין-אפשרות בכלל למְחוֹל !
    ימין ושמאל רק שְכוֹל ותְכוֹל. מכירת חיסול כללית הפעם - לחיינו ערך מאד זוֹל.
    אך מכשלתנו אשר בתיפקודה-בהתנהלותה כל-כך התרשלה-רָשוֹל
    בדרכה, לשיטתה, כהרגלה, שוֹרֶדֶת-חוֹגֶגֶת-מִתְמוֹגֶגֶת,
    עם שלל בעיותיה כלל איננה-מִתְמוֹדֶדֶת, יוצאת בסערת מָחוֹל.
    אותנו, במאבקנו כנגדה,
    מַכְשלְתֵנוּ ברַפְסוּתָה, ברִיפְיוֹנָה, בחִידְלוֹנָה,
    מְחַשֶלֶת רק חַשוֹל.

    למֶמְשָלָה קָשֶה לִמְשוֹל –עבור עצמה ועבורנו הפכה מזמן לנֵטֶל, עוֹמֶס, עוֹל, מִכְשוֹל.
    זָנְחה אותנו, אזרחיה, כָּלִיל הפְקִירה ! לעצמה תקעה (ואיזה...) גוֹל !
    זו על רגל אחת, באמת ואמונה, כל התורה כולה, הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פה בקרית ביאליק מיתארגנים ההורים לייבא מורים ....

    עוגב בתנוחה, 11/11/07 06:04

    לייבא מורים מהודו ומסין....
    הרמה תעלה פלאים והלימודים ייתנהלו בשפה האנגלית ...!!
    שכר המורה ייעמוד על 800 $ נטו לסמסטר.[ בהודו המורה מרויח זאת בשנה תמימה ]
    אני צופה הגירה המונית לאזור הקריות.

    הגב לתגובה זו

    • ..ההודים דוברים אנגלית רהוטה......

      סניל צ'נגרה, 11/11/07 06:30

      הם נישלטו בידיי האימפרייה הבריטית
      וניצלו זמן זה להיסרג עם השפה האנגלית.

      הגב לתגובה זו

      • ''להיסרג עם השפה האנגלית''? (ל''ת)

        עירית, 11/11/07 13:56

        הגב לתגובה זו

    • הודי ממוצע יחסוך מצד ,כ-750$ מתוך ה-800 $.....!!!!!

      ורדה ליפלט, 11/11/07 06:32

      100מם...!

      הגב לתגובה זו

    • טמבל, בהודו המורה לא משלם מחייה כמו בארץ (ל''ת)

      פיליפיני, 11/11/07 06:38

      הגב לתגובה זו

    • זה רעיון שלי. לייבא מורים מח''ול .

      פקק תנועה, 11/11/07 11:42

      פירסמתי זאת באתר זה .נא לא לקחת זכיות ששיכים לאחרים .

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    רון ארז -מנהיג אמיתי-איש צדק! (ל''ת)

    רמי, 11/11/07 05:42

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא רוצה לראות יותר את התמונה של ארז

    אביבה צ, 11/11/07 05:37

    הוא הורס את חינוך ילדינו!
    חוץ מכסף, הוא מתעניין בעוד משהו? מה בקשר להוספת שעות לימוד?

    הגב לתגובה זו

    • חצופה עיצמי את עינייך

      רוני מ, 11/11/07 06:25

      האם מישהו חייב לחנך את ילדייך הגאונים בחצי חינם

      הגב לתגובה זו

    • שעות למערכת

      מורה, 11/11/07 08:59

      לא קראת כנראה על 20000 שעות שיוחזרו למערכת רק בגלל נחישותו של רן ארז!!
      אין במדינה שלנו עוד אנשים עם ערכים לאומיים כמו רן ארז!!

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    די עם השביתה, התלמידים הם המפסידים! (ל''ת)

    מורה, 11/11/07 05:35

    הגב לתגובה זו

    • שימשיכו להפסיד למי איכפת מהם ????? (ל''ת)

      הירשזון בראון, 11/11/07 06:26

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    משרדי הממשלה - חלמאות

    אורן ג, 11/11/07 05:31

    איזו רפורמה? הרעת תנאי עבודה.
    לפיי הסימולטור המתוחכם של ההסתדרות המורים הותיקים לאחר שיורידו להם את כל הגמולים בגין השכלה השתלמויות וותק ואחרי התוספות שעליהם חתם ווסרמן ירוויחו 30 ש''ח לשעה
    רבותי זו הרעת תנאי עבודה ואני מקווה שבית הדין לא יתן ידו לכך. שיעשו רפורמה למורים חדשים ונראה מי יצטרף למערכת. גם אם השכר ההתחלתי יהיה גבוהה ההתקדמות איטית ביותר ומורים יתקעו עם עמשכורת ההתחלתית

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רן ארז מגלומן חסר אחריות

    חכם מימון, 11/11/07 05:21

    נראה כי השת.. עלה לו לראש,
    שכבה שלמה לא תהיה מוכנה לבגרויות ,כל האחריות לכך היא על ארז,
    רן ארז כנראה לא מבין בלימוד בגרויות הוא הרי מורה להתעמלות אם אינני טועה,

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    רה''מ משסה אמסטאפים מהאוצר בזליכה (ל''ת)

    בסייוע המאלף, 11/11/07 04:43

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    האוצר מכין אמבוש לרן ארז מלחמת ההתשה נגדו החלה.

    הורה מודאג, 11/11/07 03:52

    ''בתחבולות עשה לך מלחמה '' זה מה שעושה עכשיו משרד האוצר הם מפנים את כל הכח והמשאבים שלהם להפיל את האיש החזק הזה העומד בראש האירגון הדוגל בחינוך ורוצה להחזיר עטרה ליושנה .
    ממשלת ישראל הזו היא ממשלה זדונית יציר כפיו של אריק שרון שהקים את החונטה להשתלאות על המדינה והשאיר את השדה לנטיניו הנוכלים. הם ממשיכים בדרכו הנלוזה של שרון ובניו .
    אם לא יחתם הכם בכתב לסיום השביתה לא יחזרו המורים לכיתות וילדי ישראל באחריות ממשלת אולמארט ימשיכו להתגלגל ברחובות.
    מחר בבוקר השמש שוב תזרח והם ימשיכו לבלוס את הבורקסים שלהם בישיבות הממשלה , ישמינו וישבעו כאילו כלום לא קרה הם חיים בפלנטה אחרת שם גבוה בכנסת , כניראה רק לאלוהים הפיתרונים. שם דבר לא ניראה באופק גם לא אופק חינוכי חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    התנהלות המשא ומן עם המורים מוכיח בעליל את כוונות האוצר

    פסיכולוג קליני, 11/11/07 03:46

    הם לא מתכוונים לשלם, הם לא רוצים לשלם, הם לא רוצים שום אופק עם המורים העל יסודיים הם רוצים בכל כח להפיל את רן ארז לקרשים זו מטרתם זו מגמתם ולזה הם מפנים את כל הכח והמשאבים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לאולמארט המושחת ובר און חברון לא מעניינים שהתלמידים ברחובות

    יוסף, 11/11/07 03:44

    ממשלה אטומה וחסרת לב , ממשלה מושחתת משחור חברי ממשלה אטומים ורדודים ,לא קמו אף נקיי כפיים ומורמים מעם בממשלת אולמארט המושחתת וצעקו בראש גלי מספיק עם גילגול הילדים ברחובות והשפלת המורים. לאן אתם מפנים את החינוך ואת המדינה מה קורה כאן הכל זה רק כסף . בושה כבר אין לאף אחד בכהסת ישראל מאולמארט ועד טרטמן !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    במקום הסכם האוצר בונה פרופיל פסיכולוגי לרן ארז כדי להפילו

    ש.לוין, 11/11/07 03:35

    אין גבול לנוכלות ולשקרים של נערי האוצר ושר האוצר. אין גבול לרמה הירודה של משחקים בנפשות צעירות המתגלגלות ברחובות שבועות רבים. ממשלה אטומה רדופת בצע. ממשלה מושחתת ההורסת את המדינה מבפנים ואינה רוצה להחליט שהגיע העת להפסיק את משחקי הנוכלות ולתת את מה שמגיע בדין למורים ולתלמידים. מדינה אוכלת יושביה לא תחזיק מעמד הרבה זמן.
    מעשי ממשלה אולמארט זה אות אזהרה חמור לעתידה של החברה הישראלית המתפוררת והמפוררת.
    החברה הישראלית כבר מזמן נמצאת בנסיגה ערכית מאין כמותה, וזה מתבטא בכל מכמני החיים.

    חוסר איכפתיות מחולים, מזקנים גימלאים, רצח על הכבישים , אי קיום החוק פשע סמים וזנות ברחובות מתגברים מיום ליום, אירגוני הפשע פועלים באין מפריע משטרה חלשה מושחתת ונשלטת בחלקה על ידי גורמים פליליים, ממשלה מושחתת הפועלת כחונטה שהציבור משמש רק כמנוף ומשאבה לכסף . מדינת ישראל מתדרדרת מהר מאוד לתהום שקשה מאוד יהיה לצאת משם. זה לא חזון זו המציאות המרה.

    הגב לתגובה זו

    • מבהיל לקרוא !!!!!

      רוחמה, 11/11/07 07:50

      תעשו משהו !!!!!!
      תצילו ת המדינה
      תחזירו את הילדים לכיתות מהר פן יהיה מאוחר .

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    שמממעעעעעו = /

    תלמיייידה =), 11/11/07 03:34

    השביתה באה לנו בטווב
    אבל מצד שניי השביתה דופקת לנו ת'חופשים /:
    בבקקקקקקקשה ממכם
    אם אתם כבר ממשיכים ת'שביתה
    אז פששווט אל תורידו לנו חופשים ושאתם מחזירים אותנו בבקשה אל תוסיפו עווד שעוות כי יותר משש שעות יש תלמידים שמתחרפנים
    תתתתתוודה DD =

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הצעת האוצר - הקפאת הצווים לשבועיים, תמורת ביטול השביתה לשבועיים ???

    שרה נמה, 11/11/07 02:39

    עולה הרושם או שהאוצר + סרת החינוך חושבים שהם מתדברים עם מי שאיבדו שפיותם , אושמא הם עצמם איבדו את השפיות.
    קרוב לודאי שהאפשרות השניה נכונה ומדויקת יותר.

    לכתב זלינגר, אנא הכן ש.ב בטרם תפרסם דבריך. תוספת ה-10% אינה ללא תמורה, אלא עבור שחיקה שלא שולמה 7 שנים...

    הגב לתגובה זו

    • 10% הם על שחיקה-

      מורה, 11/11/07 09:02

      קראו פרטים באתר של אירגון המורים ש 10% הם שחיקה שגם בלי שביתה היינו מקבלים בבית המשפט!!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    זה הזמן לחזק את המסר בציבור

    יובל, 11/11/07 01:46

    רן ארז, כמורה לספורט, אתה יודע שבמשחק כדורסל, כשהקבוצה היריבה נמצאת בתנופה לוקחים פסק זמן על-מנת לשבור לה את המומנטום. זה מה שנערי האוצר מנסים עכשיו לעשות לנו!
    בשום אופן לא להשעות את השביתה – השעיה פירושה וויתור, אחרי שבועיים של השעיה נאלץ להתחיל הכל מהתחלה וזה יהיה הרבה הרבה יותר קשה.
    זכרון הציבור הישראלי קצר, מאד קצר, ונצטרך פי כמה אנרגיות כדי להביא לחידוש התהליך.
    תראה את נחישות המורים, תראה את נחישות וועד ההורים, תראה את ההפגנות בכל הארץ.
    בימים האחרונים נראה כי אנו מצליחים סוף-סוף להעלות את החינוך לתודעת האזרחים, התלמידים, וההורים וזו הפעם הראשונה בהיסטוריה, נדמה לי, שהצלחנו לעשות זאת.
    אם יש לך כבוד עצמי, וחוט שדרה, אם אתה נחוש לא להוריד את מאמצי השביתה הזו לטימיון קום מהמו''מ תגיד להם, בלי לחץ: ''תודה רבה רבותי, הבנתי עם מי יש לי עסק, שלום''.
    ואנו יחד נמשיך את המאבק, ואם צריך, נחריף אותו.
    לא לשכוח שאנחנו במזרח התיכון, כאן זה השוק.
    נראה שרה''מ מנסה להיות שחקן פוקר. לא יעזור, יש לו עוד הרבה מה ללמוד מהמשחק. דווקא עכשיו כשהוא צריך שקט תעשייתי מבית וזאת לפני ''המכירה הגדולה'', השטח מתחיל לבעור מלמטה גם על ידי ההורים והתלמידים ''האסימון מתחיל לרדת גם אצלם''.

    לו בית הדין לעבודה היה מוציא צווי-מניעה היינו, סביר להניח, זוכים בתמיכתם של ארגון ההורים והתלמידים ואולי אפילו, סוף-סוף, בתמיכת ההסתדרות. אולי דווקא הוצאת צווים הייתה יוצאת לטובתנו. (איומי השביתה של ההורים ושל ההסתדרות, שביתה איטלקית של המורים, איום התפטרות של אלפי מורים, וקיימות עוד אופציות).
    נראה כי חלק גדול מהציבור החל להבין כי מהות המאבק אינה הכסף (וזאת למרות חשיבותו הרבה לכולנו), אלא מעמד המורה, איכות ההוראה, איכות המורים והתנאים האופטימאליים הדרושים להעלאת הישגי התלמידים (כך אני אישית רואה את המאבק).
    המאבק בעיני, לא היה על שכר.

    אל תעצרו את המומנטום

    זה הזמן ''לנתק מגע'' ו''לשבור את הכלים'' לכמה ימים, שתהיה ''דממת אלחוט''.
    זה הזמן לתפוס את המומנטום ולחזק את המסר האמיתי של המאבק, לא לתת לשרה ולפקידים למוסס אותו.
    מבטיח לך שאלי כהן, שרוצה שהמורים ירדו על ארבע, יצטרך לעשות זאת בעצמו...
    הרי גם עליו יש לחץ של הממונים עליו....(הוא כבר הפסיד בעבר בכמה משאים ומתנים).
    אל תיכנס לקטע שאלי כהן הכין לך פרופיל פסיכולוגי, עזוב את זה.... תתעלם, ותתעלה.
    ראשי ארגון המורים מתמודדים עם אנשים קטנים באמצע הדרך...
    דרכנו ומאבקנו צודק בהחלט.
    אנחנו ננצח.
    בהצלחה לכולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    רוצים לדעת,מיהו ארז?הכנסו ותופתעו...

    מיהו רן ארז?, 11/11/07 01:45

    מנהיג פועלים שחורים אמיתי!
    בעל גו זקוף,שעומד בלחצים.
    מקווה שתכונותיו העקשניות יביאו,אחת ולתמיד, לפתרון בעית המורים והשביתות

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני קורא למהפיכה חברתית שתביא לשינוי סדרי העדיפות במדינת היהודים (ל''ת)

    ירמיהו, 11/11/07 01:39

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יישר כוח

    טלי, 11/11/07 01:38

    כמו שאף אחד מאיתנו לא היה קונה דירה ללא חוזה , כך אין לחזור לעבודה ללא הסכם כתוב ו ח ת ו ם!!!

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת ב100%

      צודקת!!!, 11/11/07 10:00

      צריך הסכם בכתב ......

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    נשיב את ימי הלימודים-השתגעתם?? ! (ל''ת)

    אור, 11/11/07 01:38

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רן ארז המורים תומכים בהחלטתך (ל''ת)

    מורה, 11/11/07 01:38

    הגב לתגובה זו

    • תומכים ברן ארז ובהחלטותיו (ל''ת)

      מורה מהקריות, 11/11/07 09:04

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יולי אולי עד דצמבר

    רוני מ, 11/11/07 01:25

    הפסיקי לנסות להונות עשרות אלפי מורים ואם אינך יכולה לדאוג להם פשוט אימרי ביי החיבור של ישבנך לכיסא אינו קתולי נכשלת בייצוג המורים ,לדעתך ורק לדעתך שכר של 4000 ש''ח למורה מספיק למחייה ומהווה שכר נאות אך לעצמך זה אמור להיות כסף כיס הוצאות השרה לארוח

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    באוצר לא רוצים צווי ריתוק-יהיה קרקס שרק יזיק להם

    3 חודשים שביתה, 11/11/07 01:15

    באוצר שהתגלגל מצחוק עם וסרמן לא יודעים איך לאכול את ארז. מה לעשות, זה מאבק צודק ואמיתי. חלום הבלהות של האוצר- צווי ריתוק. זה ממש יהפוך לקרקס תקשורתי והם כנראה כבר הבינו את זה. לשחרר קצת את הכיס ולגמור ענין.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ההורים איתכם במאבק הצודק לשיפור החינוך

    אמא, 11/11/07 01:14

    מילים יפות זה כלום
    המשיכו להיאבק למען תלמידי ההווה והעתיד
    קוראת לילדינו להתנדב בקהילה - בתי חולים, קשישים, מאבק לתאונות.
    מועצת תלמידים ארצית תפעילי את התלמידים להתנדבות בקהילה

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    על שרת החינוך להתפטר אין אימון בינה לבין המורים (ל''ת)

    מורה, 11/11/07 01:12

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    להקדים את הבחירות

    ציקי צפון, 11/11/07 01:07

    התנהגות הממשלה בשביתה של המורים מראה עד כמה היא נוהגת בשרלטנות כלפי המורים.
    משום מה הממשלה אינה מבינה שהציבור בארץ עוקב אחר מעלליה. אנשי משרד החינוך ואוצר מדמים בנפשם שהציבור בארץ מטומטם והולך שבי אחרי התעמולההזולה שלהם. זה לא יעזור לממשלה שמפקירה את החינוך ומשביתה מאות אלפי תלמידים. על מה?
    על מה שמגיע למורים על פי דין. אבל הממשלה מנסה לתת למורים ולציבור הרגשה שהיא עושה טובה למורים והיא מוכנה לתת להם 10% תוספת שכר. אך תוספת זו מדיעה למורים מתוקף ההסכם משנת 2000. על כל שנה הייתה צריכה הממשלה להוסיף למורים תוספת שחיקה של 2% לשנה. כמה זמן עבר מאז? כל אחד יודע (יותר מ-10%).
    הממשלה יודעת זאת אבל מה איכפת לה לחשוב שניתן להתל בציבור המורים וההורים, כאילו מדובר בעדה של טיפשים.
    אז בחייכם אנשי משרד החינוך והאוצר, תפסיקו ללכת סחור סחור, תתחילו לנהל את המדינה כמו שצריך. ויותר מזה, תפסיקו לחשוב שאנחנו הציבור לא מספיק אינטליגנטי.
    אם לא מגיע למורים, אל תתנו להם אבל אם מגיע, תנו להם מה שמגיע. אינכם רוצים ריפורמה בחינוך? אתם מעוניינים לגרום לחינוך להדרדר עד שתגיעו ''למסקנה'' שצריך להפריט את החינוך? קדימה, עשו זאת. ומה יקרה אחר כך?
    נכון, שתי מערכות חינוך: חינוך לעשירים וחינוך לעניים - אם לזה אתם רוצים להגיע, ועוד בניצוחה של תמיר הסוציאליסטית, נראה אתכם עושים זאת.
    המסקנה האחת והיחידה - להקדים את הבחירות ומיד.
    לפני שכל העם בארץ ישלם על כך ביוקר.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    התמיכה בשביתה היא מלאה מצד הת' לא בגלל שזו שביתה ולא לומדים אלא

    תלמידה תומכת, 11/11/07 00:58

    שגם הת' מרגישים את הירידה ברמת הלימוד,המורים אינם יכולים לספק את מיטב תשומת הלב לכל ת' ולכן החינוך נפגע,
    כפי ששמתם לב מדינת ישראל היא לא מהמפותחות בעולם,היא לא מהעשירות בעולם,היא סובלת מתופעה הנקראת ''בריחת מוחות''
    הדרך היחידה להתקדם בסולם המדיני בעולם היא דרך חינוך,דרך חינוך הכל ישתפר רק חבל שהממשלה לא מבינה את זה ובוחרת להשקיע בדברים חסרי ערך
    לכן אנו הת' מעוניינים לצאת במבצע,''מבצע הצפה'' ,אנו מבקשים מכל ת' בעל דעה המקבילה לזו של ארגון המורים לשלוח מכתב למשרד האוצר,ולמשרד החינוך...המטרה היא להראות לממשלה שהת' תומכים בשביתה אך גם מבינים שהיא תפגע בהם ואנו דורשים שיענו לדרישות הארגון על מנת להשיג עתיד טוב יותר

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ארז נלחם בשילטון המושחת בשביל כולם

    יואב, 11/11/07 00:53

    הממשלה חוגגת עם כספי הציבור
    ומפקירה אותו לנפשו

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חייבים להתמיד במאבק, לא להתפשר על דברים פלואידים (ל''ת)

    אלדד, 11/11/07 00:53

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רן ארז כל הכבוד , תמשיכו להיאבק כי החינוך ינצח (ל''ת)

    אדיר, 11/11/07 00:52

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צרת החינוך לא מאמינים לך (ל''ת)

    רינה, 11/11/07 00:52

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

    ציון, 11/11/07 00:46

    מספיק עם השביתה הזאת כבר

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

    ציון, 11/11/07 00:45

    מספיק עם השביתה הזאת כבר

    הגב לתגובה זו

    • מה דיי מה?

      תלמיד חרשן, 11/11/07 09:58

      השביתה תימשך עד שהמורים ישיגו את מבוקשם אתה לא מבין?!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    תמיר ואפסי עוד

    אסתי ברוכי, 11/11/07 00:38

    גברת תמיר הנכבדה,

    היום(6.11.2007) הוצאתי דף חשבון מהבנק, ובין התנועות של חובה וזכות, הופיעה תנועה של משכורת חודש אוקטובר, ומולה הסכום אפס.
    עם האפס הזה אכלכל את צעדי בחודש הקרוב, ואשרוד את המאבק האבוד למען כבודי המקצועי.
    כבר ראיתי הרבה אפסים בחיים ועוד לא ראיתי כזה מביש ומעליב. והוא, האפס הזה, ראוי שיידבק על מצחך ולא יוסר ממנו כל עוד תשאי בתפקיד שרת החינוך הממונה על שכרי. כי אין טוב ממנו לתאר את הציון המוענק לך בזאת.
    בימים אלה בהם שישים אלף מורים מקבלים סכום אפס לחשבון הבנק שלהם, ושלוש מאות אלף תלמידים מסתובבים ברחובות ומבלים בביתם בחוסר מעש - את יושבת זחוחה ויהירה על כס המלכות ומתבוננת בנתינייך הנאנקים במאבק חסר תקדים על דמותה של מערכת החינוך. כאילו היינו סקטור עובדים שאין לו קשר אלייך.
    מצאת לך בן זוג פוליטי בדמותו של שר האוצר, ואת נוהגת כמו אישה כנועה העושה רצון בעלה. באדישות שלך ובניכור כלפי עובדייך את כמו אמא המוכנה להבליג בשתיקה על התעללות בבניה, למען שלום בית.
    ואין עלבון צורב מעלבון השתיקה.
    לא שר האוצר מעליב אותנו. גם לא ראש הממשלה שיש לו סדרי עדיפויות אחרים. ולא הנשיא שאינו מתערב, ולא ראשי השלטון המקומי, ולא מזכיר ההסתדרות.
    את - שקיבלת את התפקיד הרם של ראש המערכת החינוכית בה משרתים כולנו, שראינו בך חורתת על דגלך את החינוך בראש סדר העדיפויות וכולנו הולכים אחרייך כלוחמים אחר המנהיג – דווקא את, משרתת את הנלחמים נגדנו וניצבת דוממת ומחביאת פנים כמו סוס העץ במלחמת טרויה.
    אותך נזכור ואת עלבוננו לא נשכח.
    פרופסור תמיר.
    לא הסמכת אותי לתואר אקדמאי, ולא קיבלתי ממך תעודת הוראה. את השכלתי רכשתי בימים ולילות של עבודה קשה. יכולתי למצוא עבודה מעניינת עם תלוש משכורת גבוה בהרבה מסכום המשכורת החודשית שלי. בחרתי לשרת את הציבור, הועדתי את עצמי לחינוך ואינני מצטערת על בחירתי אפילו לא לרגע. גם במחיר הכלימה הנשקפת מהאפס בדף חשבון הבנק שלי.
    היינו כאן במערכת לפנייך, ונהיה גם אחרייך.
    הציבור בז למנהיגים אופורטוניסטים ושולח אותם חזרה למקום ממנו באו.
    גם את תשובי אחר כבוד אל בימת המרצים באוניברסיטה ותחזרי ללמד תיאוריות במדע המדינה ופילוסופיה פוליטית. שם אולי את מוכשרת קצת יותר, ושם תוכלי להתמודד טוב יותר עם תלמידים וסטודנטים.
    לכי כבר עכשיו, גברת תמיר. מוטב לך לא לחכות לקיצך הפוליטי.
    שובי אל הפודיום. את חזקה יותר בתיאוריה מאשר במעשה.
    לכי.
    את ואפסך עוד.
    אסתי ברוכי – מורה ותיקה – אקדמאית
    בית ספר תיכון ירושלים

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד, לא יכולתי לבטא טוב יותר את דעתי, אני רק מקווה שהיא תקבל

      אמא לשניים, 11/11/07 08:51

      זאת אישית ותסיק את המסקנות, או שלפחות תעסיק יועצים נבונים ממנה ותלך הביתה ויפה שעה אחת קודם.

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה בסלע (ל''ת)

        סלע קיומנו, 11/11/07 11:31

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''תבן אין נתן....

    TB, 11/11/07 00:38

    ''תבן אין נתן לעבדיך ולבנים אמרים לנו עשו...''
    ופרעה היה מצרי ונקרא רשע.
    איך תקרא ממשלה שכך עושה למוריה?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ההשכלה היא האוצר הטבעי היחיד שלנו. (ל''ת)

    רן ארז ענק!, 11/11/07 00:35

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איזה בושה

    אמא בישראל, 11/11/07 00:35

    מורי ישראל תתבישו שזה המנהיג שלכם
    פשוט נמאסתם רובכם תת רמה
    והעובדה שאתם הולכים אחרי מנהיג כזה רק מוכיחה את זה
    תתבישו אני מקווה שכולכם תחתמו על מכתב ההתפטרות ההזוי של ה''מנהיג ''שלכם ונוכל לקבל במקומכם מורים נורמלים

    הגב לתגובה זו

    • התפטרות , ומי יעסיק אותם ?

      שמואל, 11/11/07 05:28

      את צודקת גבירתי , המורים במילכוד . טוב להם במערכת החינוך , מעבר למה שהינם , לא יצלחו . אף מעסיק לא יקבל מורה לעבודה . האמת הפשוטה היא שאנו , הציבור , אסור לנו לתת להם לחזור ''וללמד'' מבלי שתהייה סלקציה אמיתית . הטובים ישארו ו''אוכלי החינם'' יצאו .

      הגב לתגובה זו

      • שמואל מיתר מתי תשכיל להבין מה שכבר רוב הציבור מבין

        אמא, 11/11/07 07:42

        כדי שיבואו מורים טובים צריך להעלות את השכר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        בשביל מה יש לך מוח????????????????

        הגב לתגובה זו

        • לאמא ולשפויה !

          שמואל, 11/11/07 12:56

          הוא שאמרתי חוזר ואומר , שבנה בבית גבירותי . לא ינקו את האורוות , לא '' ישפכו מיליארדים '' לחינוך . עליכן להבין גבירותי , המערכת עמוסה , יש לעשות סלקציה אמיתית ורק אז להביא מורים חדשים עם שליחות , מאחר ועם שליחות לא הולכים לסופר , יש לשדרג את שכר המורה שלא יפול מעובד חברת -החשמל או פקיד בכיר בבנק . אבל , ללא ניקוי יסודי חבל לכן על הזמן . אנו ההורים לא ניתן לכן ''לחגוג'' ולקבוע שרמת ההשכלה העלובה ''זה מה יש'' הבנתן !

          הגב לתגובה זו

    • אולי את יותר נורמלית מהמורים ותסכימי

      אזרחית שפויה, 11/11/07 09:27

      ללמד ולחנך את ילדייך הפרועים וילדי שמואל ממיתר ותקבלי בתור מורה מתחילה 2800 ש''ח? אל תדאגי, תוכלי גם להשלים את ההכנסה - תלכי לביטוח לאומי והם ישלימו! ובבקשה, אז תסתמי ותגידי תודה שסוף-סוף יש מורה טובה לילדייך.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מר ארז - השינוי הדרוש הוא עמוק יותר מכמה שקלים ... תמשיכו

    מעמד המורה, 11/11/07 00:34

    השינוי הדרוש הוא לא בגרוש אלא במעמד המורה .
    במדינה מערבית מי שלא מרויח אין לו מעמד .
    השינוי צריך להתחיל בהבאת אנשים טובים להוראה ולא כמו היום בסמינרים .
    הכי טובים צריכים להיות מורים ולא הכי פחות טובים .
    מי שיש לו 800 בפסיכומטרי צריך להתקבל להוראה ולא למשפטים .
    זה מה שצריך להיות .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לבקש שעות לימוד !

    x-man, 11/11/07 00:30

    - לדרוש יום לימודים ארוך, 8:00 עד 16:00
    - לדרשו שעורי העשרה ,במקצועות מדעיים ומקצועות הומניים
    - לא לזלז בבריחת המוחות לאירופה וארה''ב
    - לצמצם את מספר התלמידים בכיתות ל-22

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הממשלה איטית בתגובות וכך גם כושר ההחלטות שלהם!

    אחד שמאמין, 11/11/07 00:29

    שימו את רן ארז כשר חינוך ותיראו שהוא יעשה שינוים דרסתיים בכל מערכת החינוך!

    חבל מאוד שממשלה הנכשלת שלנו מוציאה אנשים טובים ולא נותנת לאחרים להכנס.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סוף סוף מנהיג שאומר מה שכל העם יודע וחושב (ל''ת)

    דוד, 11/11/07 00:28

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אין יותר פריירים!

    משה, 11/11/07 00:27

    כל הכבוד לרן ארז! חזק ואמץ! אסור ליפול למלכודת הדבש של מתק שפתיים ומילים נבובות. בלי הסכם אין סוף לשביתה. גישושים ודיונים וחישובים וכל שאר האמטלות לדחיית ביצוע וכד' היו יכולים לעשות באוצר בשנה שעברה, כאשר החלו העיצומים. האירגון נהג באיפוק ואחריות רבה ונתן את הזמן, אבל משרד החינוך והאוצר השיבו בבוז ובחוסר התיחסות. סגרו , כאילו הסכם, עם ההיסתדרות, שאמור להחתם בחודש הבא (ושלא יחתם, כי אין הסכמה ואין חקיקה מתאימה וגם שם הממשלה מזלזלת) כדי להפריד ולמשול. כעת שלא ילינו על חוסר האמון שהם זוכים לו, כי אין אמון בשום מילה שיוצאת מפיהם, כי גם הסכמים הם לא ממש מכבדים, אלה אם יש חרב מונפת מעל צוארם. רק הסכם מפורט עם מועדי ביצוע והתחיבויות מגובות בסנקציות ברורות למקרה של הפרה, יכול לסיים את השביתה. ועכשיו, שנערי האוצר יחליטו כמה זמן לוקח להם להתארגן עם תשובות אמיתיות, כי לרן ארז יש את כל הזמן הדרוש ואת כל הגיבוי מהמורים ואת המנדט המלא ליצג אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני מוציא את הבן שלי מביה''ס הכללי ומעביר לאקסטרני.

    הורה לתלמיד, 11/11/07 00:26

    הבן שלי לומד בכתה י''א בבי''ס תיכון עירוני בנתניה.
    למורים אני אורמ-המשיכו בשביתה למען הדורות הבאים -הלוואי ותצליחו.
    בנתיים ,לבן שלי אין זמן, הוא צריך ללמוד ולהצליח כי הגיוס דוחק בתום השנה הבאה ואני לא מעונין שאחרי השירות הוא יצטרך לעשות שוב את כל בחינות הבגרות.
    רשמתי אותו אתמול לבי''ס אקסטרני (זיו כספי) ואני אממן לו את הלימודים ככל שאוכל כדי לחסוך ממנו את ההבלים שארגון המורים מאכיל אותו. אין לו ואין לי זמן להבלים הללו. תהיו בריאים והצליחו -אנחנו מחוץ למערכת החינוך שלכם. זה נגמר.

    הגב לתגובה זו

    • החינוך דורש טיפול שורש ובנתיים....

      יוש, 11/11/07 06:48

      לא דואגים לעשירים אלא לחינוך עממי טוב וחובה . העשירים תמיד ישתדרו !!!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא לשכוח רן ארז הוא מייצג אותנו...

    יעל, מורה, 11/11/07 00:25

    אנחנו הסרבנים
    אנחנו לא מוכנים לשחק במשחקים
    אנחנו לא פוליטיקאים
    אנחנו שכירים שעובדים קשה
    ולכן מאמינים שצריך את השינוי
    ...אנחנו אלה שעובדים בשטח
    הפרצוף האמיתי של המדינה - של אנשי האוצר ומשרד החינוך מתגלה
    בשביתה הזו
    זאת המדינה שלנו, דורסים את החלש
    אבל אנחנו חזקים והתלמידים לומדים הרבה מהשביתה הזו, מהי אזרחות
    ומי הם הפוליטיקאים - אנשים לא ישרים

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ארז תחזיר את הילדים ללימודים

    רוס גלר, 11/11/07 00:24

    התוצאות לשביתה חמורות מאוד אלימות בקרב בני נוער משועממים עולה ובנוסף הם מפסידים המון חומר לימודי

    הגב לתגובה זו

    • כהורה תצא לרחובות ותפגין אנחנו לא נחזור ללמד במשכורות רעב!!!! (ל''ת)

      מורה, 11/11/07 07:43

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    רן ארז תדגים את האמינות שאתה דורש

    המתבונן הישיר, 11/11/07 00:22

    1. מיד תתבע לדין את כל מי שעבר כנגדך בעבירת לשון הרע וטען שאתה מורה שקיבל כסף על שעות פיקטיביות. אם אינך מתכוון, בימים הקרובים לתבוע, קום והתפטר, על מנת להראות דוגמה אישית.

    2. בהנחה שאתה תוכיח את נקיונך, על ידי תביעת לשון הרע, בה כמובן תזכה, פנה כבר עכשיו, באופן גלוי, לחבריך המורים ותבע מהם להקיא מתוכם את כל מורי ה'כאילו', כולל מפקחי הכזב המקבלים משכורות ממשרד החינוך, אך עדיין משתייכים לארגונך.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ארז הגזמת לגמרי

    יוחאי לוין, 11/11/07 00:19

    עד מתי תמשוך את השביתה הזו... זה כבר יצא מפרופורציה

    הגב לתגובה זו

    • עד שהחינוך יעבור לראש סולם העדיפות אצל עם הספר (ל''ת)

      מורה, 11/11/07 01:37

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    פרופילו של נער אוצר

    מביט, 11/11/07 00:03

    האחריות על השביתה הזו
    היא רק על נערי האוצר שהוליכו
    שולל את שר האוצר שרת החינוך
    וכנראה גם את אולמרט. הצעה פשוטה של עיני נדחתה על ידם , בראון הפך למריונטה ביד ילדי האוצר הוא הציע 5% לשלוש שנים היום זה נשמע מגוחך.
    שרת החינוך מבוזה יום יום על ידם
    הם מתעלמים ממנה וצוחקים לאידה.
    מיהו אותו אלי כהן רווק צעיר מפונק
    חסר אחריות ציבורית.
    נער אוצר טיפוסי הוא צעיר בוגר כלכלה
    או מנהל עסקים בעל ידע מינימלי ונסיון
    חיים של חנון תאוות הבצע מחלחלת
    בגופו והוא אחוז אובססיה להוכחת
    הליברליזם הקדוש נוסח פרידמן
    בדיוק כמו שלמד באקדמיה על בסיס
    תיאוריות שוק חופשי ושנאת המשק הציבורי. מדובר בחבורת צעירים חסרי
    מוסר, חסרי ערכיות, הבזים לאנושיות
    ציונות והקרבה למען החברה.
    חבורה זו עוסקת ימים ולילות רק
    כדי לפגוע בשכירים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד לרן ארז

    איאד מוהנא, 11/11/07 00:03

    אסור להיכנע לתרמיות של משרד האוצר! אל לנו לרדת מהעץ! אנחנו כבר באמירים! מוכנים לספוג כל הפסד כלכלי למען הצלחת המאבק! רן ארז, חזק ואמץ!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מורי ישראל תתעשתו ותעיפו את רן ארז הוא פוגע בכם

    עמיר, 10/11/07 23:56

    רן ארז פוגע בכם בגלל משחקיי כבוד ואגו מנופח , האיש אסור שיקרא מורה בישראל לביריון מאשדוד

    חיזרו לעבוד ותעיפו את העומד בראשכם הוא קיבל את המשכורת המנופחת שלו החודש מארגון המורים

    הגב לתגובה זו

    • במקום לחזק את רן ארז את מבלבלת במוח.

      לאה, 12/11/07 00:19

      מה את מבינה?
      נראה אותך עובדת בתנאים לא תנאים.
      במקום לחזק את רן ארז את מבלבלת במוח.
      תתחילי לחשוב על ההיסטוריה שתתחול עם אכן יהיה השינוי המיוחל

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    רן ארז, תציב תנאים ותעמוד אחריהם, אל תראה כאילו אתה עומד לבטל

    עורך דין, 10/11/07 23:47

    את השביתה כל יום, זה רק פוגע במאבק שלכם, האוצר רואה שכל רגע אתם עומדים להישבר ולכן זורק לכם כל פעם עצם בדמות ''הצעה חדשה'' ואתם מצטיירים כסרבנים הסידרתיים

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת, הדרישות ברורות אוצר מתחמן (ל''ת)

      תותי, 11/11/07 00:18

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      מירי, 11/11/07 00:31

      אני מחזקת כל מילה. אסור לוותר עכשיו. רן ארז צריך להמשיך עד חתימת ההסכם.

      הגב לתגובה זו

    • רן ארז מצטייר כמי שמהלכיו מתוכננים היטב (ל''ת)

      שובתת ועוקבת, 11/11/07 00:35

      הגב לתגובה זו