• 32.

    אין על שמרלינג למדתי ממנו המון (ל''ת)

    בן דוד, 24/11/07 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שמרלינג אתה איש מיוחד שיחנקו ה'קנאים (ל''ת)

    יניב, 10/11/07 20:46

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שמרלינג יתותח מה המצב? אין על שמרלינג נקודה

    המאבטח של מוטי, 10/11/07 09:04

    בהתקלויות בעזה היו נוהגים כמו חיות נותנים רורס שמרלינג ב80 קמ''ש דורסים אותם חיים

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שמרלינג אתה תותח...אף אחד לא אוהב לשמוע את האמת (ל''ת)

    שבי, 09/11/07 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מצטרף לדעתך אמיר בוחבוט

    נח, 09/11/07 19:45

    צדקתה!כבר אמרו חכמינו''אם תרצו אין זו אגדה''.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הערסים הורסים כל חלקה טובה

    גרשון, 09/11/07 18:06

    הערסים הורסים כל חלקה טובה, וכבוד לחוק - אין.
    לאף אחד אין כוח לנסות לאכוף את החוקים. זה נכון בצבא ובאזרחות.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מסכים, 10/11/07 14:28

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    שמרלינג איש מצחיק, אבל ממש לא אחד שיודע לשנות מגמה

    אחד שמכיר, 09/11/07 16:12

    ובכל זאת, יש יחידות שמעסיקות אותו, ותמיד עולה מהן דיווח על ירידה של 50% בכמות התאונות. לא 40%, לא 60%. 50%.
    זה רציני? לא!

    הגב לתגובה זו

    • מה שעשה שמרלינג בחטיבה לא יעשו עוד 30 מחטים...הנהגים היו בפאניקה (ל''ת)

      גדוד שמשון 06', 09/11/07 21:17

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    שמרלינג שיגעת אותנו בחטיבה אבל בסוף צדקת. מספר התאונות ירדו (ל''ת)

    לוחם גבעתי, 09/11/07 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למספר 14 ולאלו שדיברו על נהיגה וההאמר

    חייל, 09/11/07 14:53

    14 אתה טיפש במיוחד
    האמר רכב יציב מאוד ושליטה עליו היא מעולה
    זה אחד הרכבים הכי הכי הכי יציבים ויושבים על הכביש שיש .

    זה לא העניין של הבלמים ואיך רכב זורק תחת או לא זורק או יותר יציב מאחר
    הקטע הוא כאן שהנהג כניראה נסע מהר ביחס לשטח בו הוא נהג ! גם מהירות של 5 קמ''ש בשטח מסויים היא מהירות מופרזת הכל תלוי באיזור בו נוהגים צריכים להתאים את הנהיגה ביחס לכביש ולא לקחת סיכונים כי נוסעים בהאמר שהוא רכב יציב יחסית לאחרים...

    תיהיה נשמתו צרורה בצרור החיים . אמן

    ת.נ.צ.ב.ה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מפקד אוגדת עזה תא''ל שמואל זכאי ?? הוא עזב כבר לפני 3 שנים . מה קור

    אייל, 09/11/07 14:37

    מה עובר עליך בוחבוט ? איפה איזכור של המפקד הנוכחי צ'יקו תמיר הפשלונר הסידרתי עם ה''סכין בין השניים'' ...

    הגב לתגובה זו

    • באמת מוזר כל העניין. (ל''ת)

      יעל, 09/11/07 18:47

      הגב לתגובה זו

    • חבל שאתה לא יודע לקרוא...תקרא שוב (ל''ת)

      אני, 09/11/07 20:36

      הגב לתגובה זו

    • צא מהמתח ליצן. כתוב שם לשעבר...מפקד אוגדה לשעבר (ל''ת)

      עזריאל, 09/11/07 21:17

      הגב לתגובה זו

    • וואלה צודק בדקתי ואין זכר לצ'יקו תמיר בכל המגילה.... (ל''ת)

      רוני, 09/11/07 22:24

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    משמעת=דוגמא אישית

    יעקב טל, 09/11/07 14:19

    משמעת יש רק דרך אחת להנחיל,ע''י דוגמא אישיתץ יתחילו בכך המנהיגים והמובילים -למשל המשטרה,הייתי שמח לראות את רכבי המשטרה נושאים לפי החוק,למשמל במהירות המותרת,היתר יסתדר מעצמו.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. דוגמה אישית כמו חלוץ...לדבר באנגלית בזמן שחיילים נהרגים (ל''ת)

      זורו, 09/11/07 21:18

      הגב לתגובה זו

      • באמת ? דיבור באנגלית הורג חיילים ? (ל''ת)

        לא ידעתי, 10/11/07 12:41

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    מסכן.. שנשמתו תהייה בגן עדן. (ל''ת)

    אחת שמכירה.., 09/11/07 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מסכן.. שנשמתו תהייה בגן עדן. (ל''ת)

    אחת שמכירה.., 09/11/07 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    פרס ליחידה המצטינת במשמעת וחסר תאונות

    חיל זקן, 09/11/07 14:08

    אדון כתב על צה''ל.
    פרס ליחדות מצטינות בלחימה
    בתאונות דרכים ומשמעת, יש דבר כזה!
    מדוע על כך לא קראתי מילה אחת
    גם על יחודות טובות
    החושבות כיצד להחזיר את הבנים
    והבנות ללא תאונות למשפחות.
    צריך לת לציבור לדעת
    לא רק על תאונות ואסונות.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה: לידיעתך בפרויקטים מהסוג שלי הרבה חיילים קיבלו פרסים ומפקדים

      שמרלינג, 09/11/07 14:25

      פרגונים ויש לנו הרבה מאוד מפקדים טובים וחיילים טובים אבל לא בזה כרגע אנחנו עסקינן....ברצונך לשמוע על דברים טובים צור איתי קשר...0525613572 לא בשבת

      הגב לתגובה זו

      • שמרלינג הם לא ברמה שלך. כולם יודעים שאתה מקצוען אמיתי (ל''ת)

        כפר עזה, 10/11/07 21:00

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    בלי סיפורים ראיתי

    זובינובי, 09/11/07 14:02

    ראיתי נהגי האמרים בזמן נהיגה בכביש וגם בשטח לא יאמן באיזה חוסר זהירות ובאיזה מהירות הם נוהגים גם כאשר תנאי השטח לא מתאימים .
    ואני בעל ניסיון רב בנהיגת ריכבי שטח באופן מיקצועי כ15 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    IDF no discipline

    ephi, 09/11/07 13:36

    EFO Gorodish

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צהל חייב לרכוש מקצוענים בתחומים שונים.

    צביקה, 09/11/07 13:18

    צהל זקוק למקצוענים בתחומים רבים
    לרבות בנהיגת שטח, המקצוענים לא
    נמצאים בשרות בקבע וחבל.
    ולכן על צהל לרכוש את השירותים
    של המקצוענים , כמו כל מפעל שרוכש בעלי מקצוע.

    הגב לתגובה זו

    • צביקה, בגדול אתה צודק הבעיה שהחמור הפך את האמר בדרך סלולה! (ל''ת)

      ג'פאי, 09/11/07 13:52

      הגב לתגובה זו

      • לא אומרים על אדם שנפטר חמור ! חתיכת אדיוט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        אשר, 09/11/07 13:58

        תתבייש לך

        הגב לתגובה זו

        • מי שנהרג זה לא הנהג אלא לוחם יקר שישב מאחורה.... (ל''ת)

          סתם אחד, 09/11/07 14:27

          הגב לתגובה זו

    • לא צריך מקצוענים, צריך להשמע להוראות (ל''ת)

      ס, 09/11/07 15:55

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ''כתב חוקר''

    אורן, 09/11/07 13:04

    זה שדובר צה''ל ענה לך איך שענה, לא אומר שאין דברים שלא נפתחים בפניך בצה''ל, או אפילו שיש דברים בשטח שדובר צה''ל (ג'ובניקים) לא מודעים אליהם
    אתה חושב שאתה עם ''תחקיר טלפוני'' של שעתיים ותגלה דברים שעשרות קצינים לא פחות מוכשרים ממך ושחיים עם זה כל יום כל היום, פספסו?
    אתה חושב שאתה יותר מוכשר ממצ''ח? אתה חושב שיש לך מקורות אינפורמציה שאין להם?
    בא נעזוב לרגע את האגו של מח''ט עזה ונדבר רגע על האגו שלך. המשמעויות שהפרחת כאן לגביו הן חוצפה מאין כמוה. מי אתה? יש כאן משפחות שכולות ואתה מפליץ בפומבי האשמות חמורות. על סמך מה? הפיסקה האחרונה שווה פיטורים שלך. מי אתה בכלל?
    התקשורת חייבת מיד להוריד את מינון השתן במוח שלהם.
    מה שהייתי רוצה לראות זה שאלה שנפגעים מהתקשורת יתחילו לגבות ממנה מחיר. לחייב את התקשורת ליותר אחריות דרך בתי המשפט

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      אבינועם, 09/11/07 13:20

      באמת חוצפה מצד הכתב.
      ולא בפעם הראשונה.

      הגב לתגובה זו

    • אורן, אתה בדיוק הדוגמא לאגו המנופח שהוא דיבר עליו

      מהשטח, 09/11/07 13:39

      לא מסוגלים לקבל ביקורת. אטומים.

      הגב לתגובה זו

      • ביקורת כן, אבל לא דרך כתבות פופוליסטיות מתנשאות.

        כן אבל, 10/11/07 12:51

        נהג ההאמר טעה או השתולל ויש לטפל בענין בהתאם. מפקדי צה''ל מטפלים בנושא ואינם צריכים עצות של כתב יומרני מחפש כותרות.

        הגב לתגובה זו

    • אורן - כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

      אחת שנפגעה, 09/11/07 17:33

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    האמר גיפ מפחיד ומסוכן

    מילואימניק, 09/11/07 12:55

    אני כמעט נהרגתי כי האמר אינו יציב.

    הגב לתגובה זו

    • הג'יפ מסוכן? סע לאט. שמור על כללי בטיחות. תהיה זהיר. זה הכל (ל''ת)

      אבא, 09/11/07 15:45

      הגב לתגובה זו

    • לא יציב ?

      X, 09/11/07 15:50

      היית צריך לדפוק מכות לנהג שנסע כמו פסיכי

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תעברו לגימני של סוזוקי....

    נחמה, 09/11/07 12:40

    הכי טוב וזול.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נושא חשוב! כתבה מעולה... (ל''ת)

    מיה, 09/11/07 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שוב הכתב הזה מתנפח והולך רכיל (ל''ת)

    די מימנו, 09/11/07 12:24

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שמישהו יוציא לו את האוויר מהבלון (ל''ת)

      סיכה, 09/11/07 21:19

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ההאמר הוא ג'יפ גרוע

    האמר, 09/11/07 12:09

    כמו טיל הפטריוט,
    כמו ה-F15.
    הוא נוטה להתהפך ללא סיבה.

    הגב לתגובה זו

    • לא נסעת על האמר בחיים...

      דותן, 09/11/07 12:32

      ההאמר הוא כלי בטוח כל כך! והוא בטח לא מתהפך בלי שגורמים לו.

      הגב לתגובה זו

      • נכון

        האמר, 09/11/07 12:47

        אבל ''נסעתי'' ב-F15 וראיתי את הפטריוט (דור --3 ) בעבודה.

        אלה כלים מעולים.

        לישראלי שלא מיומן בהפעלתם יש עליהם בקורת.

        אומרים שישראל הצליחה להפוך הכי הרבה האמרים, יחסית למספר כלי הרכב שברשותה.

        אם לא נהיה קצת צינים, נשקע בשיעמום.

        הגב לתגובה זו

    • רוצה לומר לך שאתה בין הבודדים שאומרים כך על האמר. אתה צודק וזה אומ

      שמרלינג, 09/11/07 14:19

      אומר שאתה מבין ברכבי שטח!!!

      הגב לתגובה זו

    • גר בבני ברק, דוס ?

      NN, 09/11/07 15:49

      האמר הוא הג'יפ הכי טוב בעולם, הבעיה שהחיילים שנוסעים עליו הכי מפורעים בעולם

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    השלטים בעוצבת אדום

    א, 09/11/07 12:08

    השלטים בעוצבת אדום אידיוטיים, מסוכנים ומבהילים בעיקר כאשר אתה מנסה להבין מה כתוב בשלט ההמטופש ופתאום תופס שאתה כבר באמצע הסיבוב!

    הגב לתגובה זו

    • תשובה: השלטים ממוקמים במקומות שחובה לעצור בהם גם כך. אז מה למה אתה

      שמרלינג, 09/11/07 14:22

      לא עוצר לפני שלוט עצור ואז לקרוא את השלט שלי? יא ברדקיסט.
      2. אתה כנראה מסוג הנהגים שלא רוצה שיעירו לו ויתריעו בפניו. סע במהירות שקבעו על הציר ותראה שאתה כיול גם לקרוא את השלט וגם להכין נס...כשתהיה רציני דבר על תאונות דרכים. אתה מוזמן להתקשר אליי 0525613572 לידיעתך שלט שלא מדברים משמע לא קיים...ואם לכל השלטים אתה קורא מטופשים סימן שקראת את כולם. לכן אני נותן לעצמי ציון טוב בשיווק...

      הגב לתגובה זו

      • אנשים כאלה לא שווים תגובה. יישר כוח על עבודתך שמרלינג

        אורן, 09/11/07 23:12

        אתה מציל חיים לא פחות מנהגי האמבולנס!

        הגב לתגובה זו

        • מכיר את שמרלינג אישית: הוא מלח הארץ. נותן את הנשמה למדינה ולא כולם

          אבי, 10/11/07 20:53

          מעריכים. כן יירבו ציוניים אמיתיים כמוהו....אני אומר לכם הבחור גבר בגברים. נותן את הנשמה

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    הברדק מתחיל אצל המפקדים!!!שמישהו יודח

    לרדו, 09/11/07 11:51

    צ'יקו תעשה סדר בעניין.
    יש לך יכולת לטפל בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רק צה''ל הצליח להפוך האמר

    B, 09/11/07 11:39

    האמריקאים אפילו באו לראות איך אפשר לעשות דבר כזה.
    כל התאונות הן מסיבה אחת: החיילים שמים פס על החוקים ונהלי הבטיחות

    הגב לתגובה זו

    • להפוך האמר צריך הרבה כישרון (ל''ת)

      ג'פאי, 09/11/07 13:03

      הגב לתגובה זו

      • וגם לנהוג כמו משוגע (ל''ת)

        B, 09/11/07 15:48

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    כתבה מעולה ....חבל על הפרח....מות סתמי. (ל''ת)

    אבי, 09/11/07 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    רכב 4 על 4 לא זורק תחת כשלוחצים על ברקס ?

    א, 09/11/07 11:34

    עירבת פה שני דברים שונים.
    רכב 4X4 לא זורק תחת בגלל משחקי גז, בניגוד לרכב 2X4. (במיוחד בעל הנעה אחורית).

    אבל, כשמדובר על התנהגות בבלימה, אין הבדל עקרוני בין הנעה כפולה לרגילה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רכב 4 על 4 לא זורק תחת כשלוחצים על ברקס ?

    א, 09/11/07 11:34

    עירבת פה שני דברים שונים.
    רכב 4X4 לא זורק תחת בגלל משחקי גז, בניגוד לרכב 2X4. (במיוחד בעל הנעה אחורית).

    אבל, כשמדובר על התנהגות בבלימה, אין הבדל עקרוני בין הנעה כפולה לרגילה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רכב 4 על 4 לא זורק תחת כשלוחצים על ברקס ?

    א, 09/11/07 11:34

    עירבת פה שני דברים שונים.
    רכב 4X4 לא זורק תחת בגלל משחקי גז, בניגוד לרכב 2X4. (במיוחד בעל הנעה אחורית).

    אבל, כשמדובר על התנהגות בבלימה, אין הבדל עקרוני בין הנעה כפולה לרגילה.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה: צור קשר אם אתה אדם רציני ואוכיח לך את הטענות. 0525613572 (ל''ת)

      שמרלינג, 09/11/07 14:17

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    המשך לכתוב על הנושא ,הדוגמאותטובות

    אורי, 09/11/07 11:13

    לא רק בכללי, מה שכולם יודעים, אלא
    על דוגמאות של מפקדים שהתעלו על השיקול של חשש מפגיעה (מוטעית) בתדמיתם.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה קרה אשכנזי מותח ביקורת על חברו צ'יקו ? האם הבין את הביקורת שיש ב

    שאלה ?, 09/11/07 11:11

    במדינה על החונטה של גולני שהביאה אותנו עַל עֶבְרֵי פִּי פַּחַת ?

    הגב לתגובה זו

    • משמעת ומשמעות

      ח.ש., 09/11/07 11:47

      מאז הימים שרפול ז''ל הנהיג איסוף תרמילי כדורים, והיה לעז לדבר, המצב החמיר בענין כבוד הדדי, משמעת, יחס בין אדם לחברו, יחס בים אדם למקום ולתפקיד, וממי ילמדו? כשהמנהיגות מתנהלת כפי שהיא מתנהלת? כואב הלב על כל פצוע ופגוע, על כל חלל, וענין המשקפיים הוא דוגמא קטנה,. יש אמירה - '' הדג מסריח מהראש''.... והראש זו המנהיגות!!! הרבה אנשים הקריבו את החיים שלהם למען המדינה הקטנה והמיוחדת הזאת. ועוד יש לשמור על מה שיש.כל הכבוד לרמטכל.

      הגב לתגובה זו

      • המשמעת בצה''ל היא כמו שהחיילים נראים

        אביב ישראלי, 09/11/07 13:02

        מרושלים ומוזנחים כמו חיילי ''פלנגות''.

        ככה הם גם נלחמים כולם ראו לפני שנה וחצי את התוצאות.

        רוצים צבא טוב תחזירו את המשמעת את הסדר ואת הכומתה לראש!

        הגב לתגובה זו

        • צודק

          אחרי צבא, 09/11/07 15:47

          אני רואה חיילים ואני מתבייש איך שהם נראים.

          הגב לתגובה זו

      • עוד פעם אולמרט אשם?

        אורן, 09/11/07 23:10

        יאללה תחליף תקליט!

        ההורים אשמים.
        המפקדים שבגולני אשמים שנותנים לכל מיני מרידות להחליק.

        זו תאונת משמעת נטו. החייל ,סביר להניח , לא נסע לפי תנאי הדרך וכנאמר - טס נמוך מידי בסיבוב.
        קשה מאוד מאוד להפוך האמר בנהיגה סבירה.

        תנחומי למשפחת החייל.

        הגב לתגובה זו