• 60.

    אני מחזקת את האירגון! המשיכו בשביתה עד שתיראו תוצאות!

    תלמידת חתיבה, 11/11/07 12:17

    אני מחזקת ומסכימה עם ארגון המורים! אל תפסיקו עם השביתה עד שתיראו את התוצאות הרצויות!


    אנחנו איתכם.

  • 59.

    האים מ ישהו שם לב לכך ?

    פקק תנועה, 11/11/07 11:59

    שאחרי כול שביתה במשק הישראלי ולה משנה איזו שביתה זו ..תמיד מוצאים כול מיני דברים מיתחת לשטיח ........

  • 58.

    יוליה, תחזרי לרומיאו (ל''ת)

    עידן, 11/11/07 00:59

  • 57.

    יולי תמיר - האם את חושבת שהמורים מפחדים מצווי מניעה ?

    עידו, 11/11/07 00:58

    המורים כבר לא חוששים מצווי מניעה , לכן הגב' יולי, את לא יכולה לחלום להפסיק את השביתה המוצדקת הזאת ולהבטיח שבתמורה לא תבקשי צווי מניעה

  • 56.

    אסור להיכנע

    מורה שובתת, 10/11/07 19:55

    טעות לחזור ללימודים אפילו לשבועיים, אסור לפספס את המומנטום. עבדנו קשה כדי לקבל את התמיכה של הציבור, לכן לא לחזור עד שאין הסכם בטוח. שלא תהיה בכייה לדורות.

  • 55.

    לא לוותר ללכת עד הסוף

    פיני, 10/11/07 18:37

    לא לשקרים והתרגילים חשבונאים ששולף האוצר והתרבות

  • 54.

    השעיית השביתה

    נר, 10/11/07 18:11

    לא לחזורלעבודה לפני חתימה על הסכם! אנו רוי הבטחות. מושכים אותנו כבר שנים ושום דבר משמעותי לא קורה. שיבואו לראות איך מורה נכנס לכיתה ואין שולחן להניח את דבריו. איך הזבל נערם בפינת הכיתה כי אין פחים. מעמד המבזה את האנושות.

  • 53.

    רן, אל תסכים למכור אותנו בעבור נזיד עדשים!

    חנה אבני, 10/11/07 16:29

    אנחנו מתקרבים אל הרגע הקריטי בו נצטרך לקבל החלטות לגבי המשך השביתה. אל תתפשר בשמנו על העלאת שכר שהיא בזיון! גם 15% הם בזיון! יש לבצע כלפינו אפליה מתקנת ולהפריד אותנו משאר הסקטורים כי לנו אין לאן להתקדם בסולם השכר! אל תשבר ואל תסכים לפשרה שמבזה אותנו!
    חנה, מורה מהדרום

    • אפשר לקבל ממך תשובה רצינית

      למה את נגד, 10/11/07 17:20

      כפי שמציע משרד החינוך?

    • את כל כל צודקת. מחזקת את דברייך!

      ענת, 11/11/07 12:18

      המשיכי כך

  • 52.

    ארז אל תאמין להם !

    ctcua, 10/11/07 16:15

    רן ארז.
    יש להמשיך בשביתה ואף להחריפה.
    אל תאמין לאף מילה של אלי כהן.
    רק הסכם משפטי חייב הכולל את העקרונות שבשמן יצאנו לשביתה.
    בהצלחה.
    ctcua

  • 51.

    יש להמשיך בשביתה עד לחתימת מסמכים

    מורים בתיכון, 10/11/07 15:13

    שלום לכולם ,
    שמעתם וקראתם את שעומד להתרחש מחר בערב.
    תקציר- בבית הדין לעבודה הוחלט לנסות ולהגיע לאיזושהי פשרה וכדי להתקדם צריך ארגון המורים להפסיק את השביתה לשבועיים והמדינה מתחיבת בזמן זה לדון בפרטי ההסכם.

    אנו רואים בצעד זה נסיגה ולמעשה מהלך שיכול להוביל לכשלון המאבק.
    אם נחזור ללמד נחזור לתלמידים שלא מכוונני מטרה כי '' עוד מעט תחזור השביתה'' , לא נפעל במלוא המרץ להשגת מטרותינו ולמעשה נוביל לכישלון.

    לכן החלטנו לנסו ע בערב , מוצ''ש ,

    למשרדי הארגון ולומר לרן ארז בצורה חד משמעית שאין אנו מוכנים לוותר.

    בשעה 19:00 תתחיל ישיבת הנהלת הארגון בה יציג רן ארז את דרישות הממשלה.

    נוכחותנו חשובה וחיונית !!!

    • איתכם בכל

      שולה, 10/11/07 16:02

      נותנת לכם מנדט לייצג גם אותי וויתר מרץ. מסע לאיזור המרכז מאזורינו קשה ( גם רכבות אין)
      אם נחזור ללמד - חבל על החודש בו לא לימדנו.
      אם הסרת איום צווי המניעה תחזיר אותנו לבתי הספר זכה האוצר.

    • פשוט נכון. וכל מילה נוספת מיותרת.

      קסי, 11/11/07 12:20

      פשוט כך

  • 50.

    יש להמשיך את השביתה

    מורי התיכונים, 10/11/07 15:09

    אסור להפסיק את השביתה עד להשגת מטרותיה בכתב.

    אנו, קבוצת מורים מהתיכון, מתנגדים להפסקת השביתה לנוכח הבטחות האוצר. איננו מאמינים באוצר, וקוראים לרן ארז להתנגד לכך. בואו היום , במוצ''ש בשעה 19:30 למשרדי האירגון בת''א,

    מורי תיכון ''בן צבי'' קרית אונו

  • 49.

    גם איכות של מורה שתהיה טובה ככל שתהיה לא תאפשר השגת מטרות כשמקצצים (ל''ת)

    שעות ולא חומר, 10/11/07 13:48

  • 48.

    לא להישבר ולא בשביל נזיד עדשים, אחרת ערכנו ירד יותר כל שנה שביתה (ל''ת)

    ללא תוצאות.מורה, 10/11/07 13:45

  • 47.

    בחנוכה המורים יודיעו שחוזרים לעבודה למה - כי כבר יש (ל''ת)

    חופש, 10/11/07 13:40

  • 46.

    רן ארז - אסור להשבר עכשיו!

    מורים מהמרכז, 10/11/07 13:13

    אסור בשום פנים ואופן להפסיק את השביתה. לא לשבועיים ולא ליומיים אחרת אנחנו מאבדים את המומנטום שלא יחזור בעתיד הנראה לעין

  • 45.

    התלמידים ימשיכו להיכשל בכל מבחן בנילאומי

    שנה אחר שנה, 10/11/07 12:46

    ללא שינוי במערך ההוראה.
    לא(!) מספר התלמידים בכיתה זה העיקר-
    אלא
    * כח האדם (איכות המורה מבחינה מקצועית ופדגוגית),כיום יש הרבה לא ראויים
    *ושינוי עצם מערך ההוראה.

    המורים מסרבים לרפורמה הזו, ומנציחים מערכת כושלת.

  • 44.

    רז ארז - אסור להפסיק את השביתה

    מורה חזקה, 10/11/07 12:41

    עד שלא נקבל את המגיע לנו.
    לי אין אימון בהבטחות הממשלה , מורחים ומוכים אותנו הרבה זמן , אם שרת החינוך רוצה שנחזור אק ורק בתנאים שהצבת , אל תשבר , אנחנו איתך , גם לנו קשה לא ללמד , אבל הממשלה לא השאירה לנו כל ברירה.
    המורים תומכים בך.

  • 43.

    תמיר הביתה-את רק מריונטה של האוצר! (ל''ת)

    הורה, 10/11/07 12:34

  • 42.

    כמה ארסים וקומבינטורים אנשי האוצר!! מדהים. (ל''ת)

    צופה מהצד, 10/11/07 12:33

  • 41.

    להוציא צווים לממשלה,שלא מספקת שרותי חינוך הולמים! (ל''ת)

    הורה מודאג, 10/11/07 12:32

  • 40.

    לחזור לעבודה? רק תמורת תוספת משמעותית מיידית! (ל''ת)

    מורה מחיפה, 10/11/07 12:28

  • 39.

    רן ארז לא ולא לוותר !

    ירושלמית, 10/11/07 11:47

    רן ארז אסור לך כרגע להישבר ! אל תוותר לאוצר ואל תפסיק את השביתה ! תמיכה כמו שהשגנו עד עכשיו מרוב הציבור לא תחזור על עצמה ! רק אבל רק שתהיה הצעה אמיתית ממשית ורצינית מצד האוצר אז יהיה אפשר לדבר !

  • 38.

    המלה 'שווה', בעברית אומרים ''כדאי''

    אליעזר בן-יהודה, 10/11/07 09:15

    בעברית העכשווית משתמשים עיתונאים רבים במילה 'שווה'' במקום המילה ''כדאי''. זה שיבוש גס בלשון העברית.

  • 37.

    לא להפסיק לשבות בשום פנים!

    מחזק ידי המורים, 10/11/07 07:38

    השכר של המורים מגוחך, התוספת של 15% ג''כ מגוכחת ולמדינה יש את החוצפה לעשות שוק ולהתמקח ל-10%? כמה אפשר לירוק למורים בפרצוף?

    אין למורים שום סיבה לחזור ללמד. התנאים לא תנאים, תלמידים זורקים כיסאות על מורים ולאף אחד לא איכפת.
    לציבור לא איכפת שילדיו יושבים בבית במקום ללמוד. עם הספר במיטבו!

    אל למורים להפסיק את השביתה, אני בתור אזרח רוצה לראות הפגנות ברחובות בעד המורים. אני רוצה לראות את מעמד המורה משוקם. לפני 40 שנה מורה היה מקצוע מכובד עם שליחות. כיום מורים שולחים את עצמם לשטוף רצפות בחדרי מדרגות בשביל אוכל.

    בכל העולם מדינה נמדדת במשכורתו של מורה. כאן היא נמדדת בכמות הכיסאות והיריקות שהמורים סופגים.

    לא לחזור ללמד והלוואי שתתבטל שנת הלימודים לגמרי. אז אולי מישהו יתעורר פה. בטוח שמישהו יתעורר, זה יהיה צה''ל שמתאם את מחזורי הגיוס שלו עם הבגרויות.
    וכל אותם צעירים שיקבלו זכות הצבעה בעוד שנה ילמדו סוף סוף פרק באזרחות.

    עם ישראל תתעורר כבר!

  • 36.

    שימו לב לתכסיס של אלי כהן

    ל 1 2 3, 10/11/07 06:43

    הקצתי משנתי הנעימה וגיליתי עולם חדש-עולם מופלא

    לפתע יש לאוצר אמצעים רבים
    להקטין צפיפות בכיתות
    להוסיף אלפי שעות
    ואת המורות לפצות

    אני לא מאמין לאף מילה של אנשי האוצר ושרת החינוך

    לא ייתכן שבמשך חודש אין להם בכלל אמצעים
    ולפתע יש להם

    הם מוליכים אותנו שולל

    לא להפסיק את השביתה עד להשגת כל מטרותינו

    רן ארז התחייב בפנינו בכינוס בתל אביב כי הוא לא יוותר ולא יישבר

    עד השגת מטרותינו


    דב הלוי מחולון

  • 35.

    למורים מגיעה תוספת בלי קשר לרפורמה

    רומיאו, 10/11/07 04:50

    המורים - אחד הסקטורים המקופחים והמבוזים בארצנו. מגיעה להם תוספת שכר וטפיחה על השכם בלי קשר לרפורמה זו או אחרת.
    יש חשש שהצעת האוצר ''להקפיא את צוי המניעה'' נובעת מההערכ שביהמ''ש לא יתן צו כזה. המורים אינם נחשבים לקבוצת לחץ ונראה שרק שביתה ממושכת, כזו שתעמיד בסכנה את שנת הלימודים כולה, תביא לשיפור במצבם. עצוב, אבל זה המצב.
    המשיכו להיאבק עד שתשיבו את כבודכם!

    • העובדות לגבי השכר אחרות

      יער דורון, 10/11/07 10:31

      כדאי לבדוק את העובדות. השכר לשעת עבודה של מורה גבוהה מאד, החופשות בתשלום כולל שנת שבתון כל 7 שנים מזעזעות. המדינה מוציאה לתלמיד סכום גבוה בכל קנה מידה ומקבלת מורות עלובות המקבלות שכר ללא כל קשר לתוצאות המושקעות, גבוהה מאד לשעה, ועולה ריאלית כל שנה. העובדות חביבי אחרות.

      • אולי תרדו כבר מהשבתון!!!

        המורה יהודה, 10/11/07 12:25

        אין עובד במדינת ישראל במקום מאורגן, שאיננו חוסך בקרן השתלמות.
        רוב העובדים משתמשים בכסף לשיפור רמת החיים למשל רכב או דיור או נופש.
        המורים לעומת זאת חייבים להשתמש בכסף לשיפור רמת ההוראה שלהם.
        איזה פשע יש כאן?

  • 34.

    אם השופט אדלר לא ינהג כמשת''פ ולא יפעל באופן בלתי חוקי נגד שביתה

    דרור מרמת גן, 10/11/07 02:30

    חוקית, לא יהייה צו מניעה!!
    הדמגוגים השקרנים מהאוצר מתבטאים כאילו הוצאת הצווים מובטחת. זו רק בקשה!

  • 33.

    רן ארז הזהר, הפסקת השביתה = שבירת וכשלון השביתה!!

    דרור מרמת גן, 10/11/07 02:29

    הרי ברור שממשלת הרשע לא תכנע ללא כח!
    השבועים ינוצלו למסע הסתה נגדך ונגד השביתה.
    אתם לא תקבלו כלום, והממשלה תמרח את הזמן.
    המומנטום של השביתה יתפוגג ולא תצליח לחזור לשבות. חלק מהמורים יישבר.
    היום כל הציבור תומך בכם.
    חזרה לשביתה, תוך כדי מסע הסתה נגדכם, תפגע בתמיכה הציבורית.
    אל תעיז להפסיק את השביתה!
    אתה צריך להעמיד את השופט אדלר מול הדילמה - לפעול נגד שביתה חוקית ולהיות מוצג כמשת''פ של השלטון,
    או לדחות את הבקשה לצוו המניעה, ובכך המאבק שלכם יקבל זריקת עידוד עצומה, והממשלה תחטוף מהלומה.
    אל תעיז להפסיק את השביתה!

    • ל- 33 אתה צודק במאה אחוז!

      אילת, 10/11/07 10:38

      רן ארז לא להיכנע !

  • 32.

    רן ארז, אל תאמין לאוצר עד שלא תראה את ההבטחות מקויימות!

    אמא של מורות, 09/11/07 23:21

    לאוצר יש שיטה, להתיש את האנשים, כך עשו לניצולי השואה, כעת הם מבקשים כסף מגרמניה לשלם להם!
    כל ההבטחות הם ''אחיזת עיניים''-הם רוצים להוריד את השביתה מסדר היום הציבורי, כי הציבור תומך במורים, ובמטרות השביתה המוצדקות!
    אל תאמין לאוצר ולא לשרת החינוך, אל תחתום עד שתביא לידיעת הציבור והמורים,מה באמת האוצר מתחייב!
    יצאנו לצמתים, לכיכרות, להגין, קיבלנו תמיכה מקיר אל קיר, אל תפספס את ההזדמנות ההסטורית להשיג שינוי אמתי!
    אל תישבר, אל תיכנע, אל תפסיק את השביתה, כי זה יהיה ''בכייה לדורות''-לא תוכל לחזור ולשבות, ותאבד את תמיכת הציבור, ובתוכם הורים והתלמידים!
    אנחנו איתך, עלה והצלח!

  • 31.

    חלם בהתגלמותו

    מושון, 09/11/07 21:41

    תראו מי מנהל את המו''מ מטעם ממשלת ישראל, שרה שמשנה את דעתה כל כמה שעות ולא מדווחת אמת, והכהן הזה שהוא ילד לא מנוסה במו''מ ונפוח מרוב חשיבות, אלה פשוט מביאים חורבן עלינו ועל ילדינו

  • 30.

    לא להפסקת השביתה!!!

    מורה שובת, 09/11/07 20:39

    האוצר רוצה להפסיק את המומנטום של שביתת המורים. הלחץ הציבורי רק הולך וגדל ואסור למסמס אותו!!
    אין להפסיק את השביתה עד שיוגו המטרות!!

  • 29.

    לא לוותר לא להישבר

    משמר המורים, 09/11/07 20:13

    משמר המורים הוא הגוף המגן על המורים מפני עצמם
    מפני חולשותיהם
    מפני הנפילה במלכודת הדבש של האוצר
    לא להאמין להם
    הם כבר הוכיחו עצמם כלא אמינים

    הכפלת שכר
    צמצום מיידי בתלמידים בכיתות
    תוספת מיידית של שעות
    יצירה מיידית של תנאי עבודה

    ואז רפורמה מקיפה

    לא להפסיק השביתה עד השגת המטרות

  • 28.

    האוצר מפעיל פטנט פסיכולוגי נגד המורים. לא להסכים!!!

    אייל, 09/11/07 19:50

    הפטנט של הפרחת בלונים כי יש התקדמות והנה השביתה מסתיימת היא שיטה שתמיד נועדה לקטוע את תנופת השביתה.
    בשנתיים וחצי שהיו שבתו המורים לסירוגין וכל פעם האוצר הבטיח הבטחות והשביתה הסתיימה ללא כלום.
    על המורים לא להסכים לשבירת השביתה.. תרגילי האוצר שקופים. לא לשכוח שחג החנוכה בפתח.

  • 27.

    לא לחזור אפילו לדקה בלי הסכמים חתומים (ל''ת)

    מורה, 09/11/07 19:44

  • 26.

    בלי רפורמה במערך ההוראה לא תקבלו תוספת רצינית

    קחו ותנו-, 09/11/07 19:26

    לטובת מערכת החינוך ולטובת המורים הראויים, שיתנו את העיקר--------- טובת התלמיד.

    • ישר כח -26 (ל''ת)

      יער דורון, 10/11/07 10:32

  • 25.

    ישנתי קצת התעוררתי ו

    יוסף החלבן מעוצ, 09/11/07 19:24

    הלכתי לישון בידיעה המרה שלממשלה אין כסף
    שלמורים אין כבר כוח

    והנה הקצתי משנתי הנעימה וגיליתי עולם חדש-עולם מופלא

    לפתע יש לאוצר אמצעים רבים
    להקטין צפיפות בכיתות
    להוסיף אלפי שעות
    ואת המורות לפצות

    אני לא מאמין לאף מילה של אנשי האוצר ושרת החינוך

    לא ייתכן שבמשך חודש אין להם בכלל אמצעים
    ןךפתע יש להם

    הם מוליכים אותנו שולל

    לא להפסיק את השביתה עד להשגת כל מטרותינו

    דב הלוי מחולון

    • כמה נכון

      עליזה, 10/11/07 17:37

      מילים כדורבנות!

  • 24.

    רן ארז

    הורה מודאג, 09/11/07 19:21

    מכל מה שאני מבין,ניכרת בי התחושה,שיו''ר ארגון המורים(רן ארז),מכהן בתפקידו,מזה מספר שנים רב מידי.במפעל פרטי,אם אחד העובדים,ואין זה משנה כמה בכיר הוא,לא היה מגיע להישגים,כפי שרן ארז לא הגיע,לאחר הרבה שנים,בעל המפעל היה מעיף אותו מכל המדרגות.כך יאה לאיש שלא הביא להישגים עבור המורים.אבל,במדינתנו,המורים,הם כמו עדר,ומבלי לחשוב על מה לא עשה רן ארז,הם נוהים אחריו,כשעיניהם מכוסות,ואין הם רואים שום דבר.
    לך הביתה,רן ארז!!!!!!!
    אתה פוליטיקאי ''קטן''.

    • סוף כל סוף רוצים לעשות שינוי

      מורה מודאג יותר, 09/11/07 19:58

      לא תוספת שכר אלא שינוי אמיתי.
      המורים ממש לא עדר.
      המורים הם השכבה המשכילה של העם.
      אל תמעיט בערכנו.
      מזל שאתה בדעת יחיד.
      ארגון ההורים תומך בשביתה.
      לשביתה הזו יש קונצנזוס בעם וממשלה מדורדרת כמו הממשלה הנוכחית לא תשבור את המומנטום.

      • בלי שינוי במערך ההוראה -זה לא שינוי! (ל''ת)

        אתם מסרבים, 10/11/07 12:32

    • אתה חושב עצמך גיבור גדול

      להורה קטן, 09/11/07 21:11

      ציבור המורים הוא ציבור משכיל היודע לבחור את מנהיגיו יותר מאשר אתה יודע לבחור מילותיך
      ראוי לך בעת הזו לשתוק אלא אם ממש מצאת משהו חכם לומר

    • הורה מודאג

      מורה, 10/11/07 22:13

      אל תמעיט בערכם של המורים.
      40000 מורים לא הולכים כעדר אחרי רן ארז
      במאבק הזה דוקא השטח מוביל את המאבק.
      אני גאה להיות מורה וגאה להיות חלק מהמורים שיצאו לרחובות במאבק על החינוך במדינת ישראל.
      מאוד מאכזב שההורים לא מספיק מצטרפים למאבק ומתיחסים למורים כאל שמרטפים של הילדים שלכם.
      פתאום ההורים קלטו שהם לבד לא משתלטים על הילדים.!!!!

  • 23.

    רן ארז

    הורה מודאג, 09/11/07 19:21

    מכל מה שאני מבין,ניכרת בי התחושה,שיו''ר ארגון המורים(רן ארז),מכהן בתפקידו,מזה מספר שנים רב מידי.במפעל פרטי,אם אחד העובדים,ואין זה משנה כמה בכיר הוא,לא היה מגיע להישגים,כפי שרן ארז לא הגיע,לאחר הרבה שנים,בעל המפעל היה מעיף אותו מכל המדרגות.כך יאה לאיש שלא הביא להישגים עבור המורים.אבל,במדינתנו,המורים,הם כמו עדר,ומבלי לחשוב על מה לא עשה רן ארז,הם נוהים אחריו,כשעיניהם מכוסות,ואין הם רואים שום דבר.
    לך הביתה,רן ארז!!!!!!!
    אתה פוליטיקאי ''קטן''.

  • 22.

    שיטת הצווים החא שריד בולשויקי וכיסוי למימשל כושל.

    צפצפ, 09/11/07 18:52

    אם תנאי השכר כל כך טובים כמורה למה הסטודנטים הולכים להי-טק, למשרד האוצר ולא לחינוך? כמו כל דבר בחיים, מי שרוצה חינוך טוב למען רווחה כלכלית צריך לשלם, רמת תיגמול קובעת את רמת החינוך.

    • למה הסטודנטים הולכים להיי-טק

      יער דורון, 10/11/07 12:42

      כי שם משלמים לפי הצלחה ותוצאות. המורות מקבלות ללא קשר לתוצאות לכן אנשים מוצלחים לא יכולים להתקדם שם וכולן מתיישרות לפי הנמוך. מקצוע של עקרות בית במשרה מלאה של 19 שעות בשבוע במשכורות עתק.

  • 21.

    = מהפכה במערכת החינוך =

    שי אברהמוף, 09/11/07 18:48

    יש ליצור קשר

    חד וברור



    בין הישגים מדידים של תלמידים

    בתחום האקדמי וההתנהגותי



    לבין יכולתם של מורים

    מנהלים

    ומפקחים



    לשרוד את מקום עבודתם



    ברגע שתהליך מסוג זה

    יונע בתוך מערכת

    המכורה

    לאורכה ולרוחבה

    לבינוניות ולרפיסות



    יחל תהליך שתופעות הלוואי שלו

    ידמו

    לתופעות הלוואי ול''קריזים''

    עימם מתמודדים נרקומנים

    בתהליך הגמילה



    תגובות אלימות מסוגים שונים

    יופיעו בקרב פרטים

    וקבוצות

    בכל המערכת



    קברניטים שמעוניינים להוביל מהפכה

    שאינם מכירים בעובדות הללו

    ושאינם מחזיקים במאגרי אהבה מתאימים

    לסוג תהליך שכזה

    עבור מי שאמורים לעבור אותו



    לא יצליחו ביצירת שינוי משמעותי

    והתנועה שייצרו

    תרשם בתולדות המערכת

    כעוד רעידת אדמה

    חסרת משמעות



    ולא מעבר

  • 20.

    אם נערי האוצר כל כך צודקים, שילכו להיות מורים

    צפצפ, 09/11/07 18:47

    בשכר הנמוך, עם 40 תלמידים בכיתה עם תלמידים ''מגיע לי'' והורים ''בן יקיר לי'' , עם אלימות בכיתות וללא גיבוי בכלל.
    נו, מהר יש תורים ארוכים במשרד הרישום.

    • אף אחד לא מכריח את המורות

      יער דורון, 10/11/07 10:35

      הפתעה ! המורות יכולות לעזוב את העבודה שהן מתארות כקשה מול שכר דל, בניגוד גמור לעובדות אגב. כשהן הגיעו להיות מורות הן ידעו היטב שזה מקצוע לעקרות בית משרה מלאה 19 שעות שבועיות ואין קשר בין שכר לתוצאות. הן גם ידעו שיש כמעט כל שנה שביתה והשכר הריאלי רק עולה כל שנה ושוב ללא כל קשר לתוצאות

  • 19.

    שטויות : דון-אולמרט ודון בראון חברון בונים על אנאפוליס. זה הכל !!! (ל''ת)

    בלי אשליות !!!!, 09/11/07 18:46

  • 18.

    20 אלף שעות זה כלום יש 140 אלף מורים

    צפצפ, 09/11/07 18:42

    כולה 10 דקות נוספות למורה, כאן יולי תמיר צדקה, זה לא מה שישנה את מעמד המורה.

  • 17.

    שרת חינוך מוזרה

    א, 09/11/07 18:39

    מדברת ללא הרף, ומשתלטת על אמצעי התקשורת, אבל למעשה היא חסרת אונים מול האוצר , או שאינה מבינה את התרגילים של הפקידים.....

    • התקשורת רק לטובת המורות

      יער דורון, 10/11/07 10:38

      היה מי שאמר שאמירת שקר הרבה פעמים הופכת אותו לאמת. הצד של מתנגדי ארגון המורות כמעט ולא נשמע בתקשורת, וגם שרת החינוך בקושי מקבלת זמן אויר וגם בדוברה משתדלת לא להתעמת עם המורות יותר מידי, ואפילו לא סותרת את השקרים המזעזעים בקשר לשכר המורות לשעה ללא כל קשר לתוצאה.

  • 16.

    האוצר משקר לבית המשפט בנושא התקציב. זו הטעיה פלילית (ל''ת)

    חמור ביותר !!, 09/11/07 18:38

  • 15.

    נמצאו עוד שעות?????.

    יצחק השומר, 09/11/07 18:36

    השכלה כפול ידע חלקי חינוך בחזקת 2 +כח =כסף !!
    יולי חזרי למגדל השן ולכי לעשות טיפול שורש ....
    אולי תמצאי שם גם כסף !!

    • אין בעיה עם הכסף (ל''ת)

      יש בעיה עם סרוב, 09/11/07 19:28

  • 14.

    אסור לאבד את המומנטום !

    מורה מושבתת, 09/11/07 18:21

    ללא קבלת 15% תוספת, התחייבות להחזר השעות ותשלום מידי עבור ימי השביתה, אין לחזור לכיתות !

  • 13.

    פתאום יש להם שעות.......

    ציקי צפון, 09/11/07 18:15

    יותר ויותר אפשר לראות כמה משרד החינוך והעומדת בראשה משכו את השביתה ללא צורך.
    מה קרה שפתאום יש שעות? מכאן אתה למד שלמשרד החינוך ביחד עם האוצר בזים לציבור וכל זמן המאבק הם הוליכו שולל את הציבור וגרמו להשבתה מיותר.
    עכשיו הם גילו את פרצופם האמיתי. מי יודע מה עוד הם מסתירים....
    נורא.

  • 12.

    3 פשוט תסתום את הפה!

    ארע, 09/11/07 18:02

    ''סגץ

  • 11.

    ברגע שהמורים חוזרים הממשלה נעלמת

    אזרח, 09/11/07 17:41

    רק בשביל לראות כיצד הממשלה, האוצר
    משרד החינוך כולם נעלמים כדאי לחזור
    לדעתי המורים צריכים לחזור ל 72 שעות
    שלושה ימים בלבד ולורק כדאי לראות
    את הנכונות שלהם
    הם משקרים(האוצר,הממשלה)

  • 10.

    רן ארז שלא יעבדו עלינו!!!!!

    מורה, 09/11/07 17:38

    שלא יציגו את תוספת השחיקה המגיעה לנו על פ חוק כתוספת לשכר!!!
    המורים מוכנים לשביתה ארוכה, אל תשבר!!!!!!

  • 9.

    20000 שעות לימוד תוספת ?

    ראובן, 09/11/07 17:37

    מי ילמד אם המורים לא רוצים לעבוד יותר שעות ?

    סחיטה - עבירה פלילית.

  • 8.

    בשעת לימוד לומדים נטו גג 10 דקות, השאר זה בעיות משמעת

    אלון, 09/11/07 17:35

    אולי תחשבו קודם איך להפוך את שעת הלימוד לשעה קודם.

  • 7.

    חבל שוסרמן חתם מהר על הסכם

    מורה מהסתדרות, 09/11/07 17:26

    חבל שהוא חתם על הסכם מבלי לבדוק מה טוב למורים ומה לא...הסכם כזה גרוע לא נחתם מעולם.

    • חבל על חלב שנשפך

      ציקי צפון, 09/11/07 18:01

      מדוע אינך מצטרפת לארגון המורים? זו התשובה הניצחת לווסרמן הנכבד. אם הוא יו''ר הסתדרות המורים אז אני תולעת.

  • 6.

    כל הכבוד לתלמידה!

    תלמיד לשעבר, 09/11/07 17:25

    כל הכבוד לתלמידה המפגינה! איזה התנסחות, איזה ביטחון, איזה ערכיות..

    כל הכבוד לך.
    מתלמיד לשעבר וחייל בקרוב.

    • חבל שהיא לא קוראת מדף... (ל''ת)

      -, 09/11/07 18:47

  • 5.

    בזיון

    ש, 09/11/07 17:19

    למה שתלמידי התיכונים יקבלו תוספות לימוד?
    אז כול הבעיות יתחילו
    תלמידים יברחו מוקדם וכ'

  • 4.

    רוצים לחזור ללמוד... יש בגרויות

    יונת דואר, 09/11/07 17:19

    אין זמן לריבים עכשיו תגיעו להסכמה ותחזרו ללמד אותנו כבר. שכחתם שיש לנו בגרויות????

    • מבטיחה שתקשיבי ולא תשחקי בפלפון.... (ל''ת)

      מורה, 09/11/07 18:47

  • 3.

    קחו דוגמא מההסתדרות - הסכם בלי שביתה

    למה למה?, 09/11/07 17:15

    למה אי אפשר לנהל משא ומתן בלי שביתה כלכך מזיקה , למורים כלכלית ולתלמידים חינוכית

    • בדיוק כמו ההבדל בין להיות עבד למחנך

      צדוק, 09/11/07 18:09

      עם הסכם כמו זה שחתם ווסרמן היה יכול להתאים למערכון של הגשש.
      תאר לעצמך שווסרמן מגיע לשרת החינוך ומאיים עליה אם לא תפחיתי משכרי אני שובת.
      היא עונה: מר' ווסרמן לא נעים, קח משהו.
      ווסרמן: לא, אני מעקש לקבל פחות. הממשלה זקוקה לכסף הזה. אנחנו ציבור המורים מוכנים לתת דוגמה להפחתת שכר גורפת.
      תמיר: טוב, אם אתה מתעקש, שיהיה.
      נו, באמת, זו תגובה רצינית?

    • בזכות ההסכם של וסרמן.....

      נחמה, 09/11/07 18:59

      אני היום אדם חופשי,מאושר ומרוויח פי שלוש.
      אני כבר לא עבד...
      ההסכם המשפיל גרם לי לפרוש מהמערכת הדפוקה הזאת.

      • אני מציע שכל המורות יפעלו בדרכך

        יער דורון, 10/11/07 10:40

        שיוציאו אותנו לחופש מהן. נמצא מורים בשכר לפי שעה ולפי תוצאה.

  • 2.

    ארז תחזיר את המורים לעבודה (ל''ת)

    מורה מיואש, 09/11/07 17:13

    • אניי לא חוזרת לעבודה, השביתה לא של ארז

      לחופש נולדה, 09/11/07 18:00

      אני לא חוזרת לעבודה, השביתה אינה של ארז היא שלי, של המורה שעובדת בשכר משפיל.
      אתה יודע למה האוצר לא מוותר, לא בגלל שאנחנו לא צודקים אלא בגלל שהם מפחדים מכך שעובדי חברת חשמל יתבעו את התוספות שאנחנו נקבל.
      האוצר לא חושב על החינוך, ואתה, אתה הרי מורה לא ?

  • 1.

    תמורת תשלום המורים גם ימצאו מיליון שעות

    עבודה, 09/11/07 16:59

    לעבודה.

    • תקרא את הכתבה

      ל.ר., 09/11/07 17:09

      כנס לכתבה, תקרא קצת ותראה שמשרד החינוך הוא זה שמצא את התקציב לעוד 20 א' שעות לימוד.