• 230.

    לפחות הוא מודה יש שמאלנים שלא מודים כלל (ל''ת)

    ליאת, 22/05/08 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 229.

    האופי של פואד

    מכיר את פואד, 16/11/07 09:25

    פואד מוריד את הראש בפני חזקים ממנו, מבטל עצמו בפניהם ולא חשובה דעתו. החזק קובע.

    הגב לתגובה זו

  • 228.

    עזות מצח שאין כדוגמתה.

    ירוחם, 11/11/07 02:45

    האם לא הזהירו אותו ? האם לא היו מחאות? האם הוא לא הבין בעצמו את המשמעות? האם מדובר פה על טירון שאין לו כלים להבנת מציאות איסטראטגית כה פשוטה?

    ההפך הוא הנכון. מדובר כאן על אדם שמכיר היטב את המנטאליות הערבית, ששרת כקצין בכיר בצה''ל ובין תפקידיו מדריך בבית הספר לקצינים, מפקד סיירת ועוד, הוא ידע ועוד איך !!.

    האם הוא נכשל בקונצפציה, או שיש כאן שימוש ציני בתמימותו של הציבור?
    איך שלא נסביר את הצטדקותו של פואד, המסקנה המתבקשת היא אחת. עליו להסיק את המסקנות האישיות ולהתפטר לאלתר!!!

    ואם הוא טעה, מה נגיד כעת על התנהלותם העכשווית של ציפיליבני את אולמרט את רמון ? האם גם הם מתכוונים לבצע צעד דראסטי, הרה אסון, ואחר כך כשהמציאות המרה, שתבוא בעקבות צעדיהם הנלוזים, תכה בכולנו, יודו שטעו?

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    פואד באור יהודה נחנך מועדון חדש (דנדש)לקשיש אז יללה חפפנו'ס

    משה, 09/11/07 19:17

    מתי בכלל אמרתה מה האז'נדה שלך
    אם יש לך כדבר הזה בכלל
    בחיית פואד תפנים את זה שזמנך עבר ,השטחים מזמן לא רלוונטיים
    ולא ארץ ישראל סתם בלבל מוח ,
    הפרופסור למשפטים .
    מר דניאל פרידמן
    ראש הממשלה הבא שלי נקודה ,

    הגב לתגובה זו

  • 226.

    יש כאן שני עמים מתאבדים (ל''ת)

    טעות, 09/11/07 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 225.

    לפואד לא אכפת מאנשים אך הקאסמים מתקרבים למפעלים ביטחוניים

    Metziuty, 09/11/07 02:53

    וכאשר זה יקרה, תיפול עלינו שואה, והשמאלנים יאכלו את כל החבילה.

    אז פואד כעסקן וותיק ומנוסה, כבר מבדל את עצמו מהמקרה.

    אלה הם השמאלנים, פירומנים המבעירים את המדינה אך נמלטים, לפני שזו התפוצצה.

    וונוגרד - ומה עם אוסלו???
    טוב, אנחנו רק הלכנו שבי אחר מילותיו.של רבין. תמיד ידענו כי אוסלו היא טעות, אבל היינו חייבים לתמוך ברבין.
    בכבוד רב
    שמעון פרס.

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    לך בקש סליחה מהמגורשים

    אמרנו לכם, 09/11/07 00:55

    לך לבקר בביה''ח את כל הפצועים מהירי מעזה
    לך לנחם את משפחות החללים שנגרמו בגלל הגירוש
    לך ותן נשיקה לשמן הרדום מחוות השקמים
    ואח''כ לך ותתפטר מהכנסת כי מחדליסטים כמוך לא צריכים שם !!

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    לשחרר את ברגותי זה לא פחות דבילי (ל''ת)

    פואד, 09/11/07 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    כיום כל אחד רואה שזו טעות. עכשיו זה הזמן לתקן....

    אני, 08/11/07 23:48

    לומר טעינו זו לא חוכמה גדולה.עכשיו תתקן, תדאג לביטחון ישראל, תדאג למגורשים, ככה מתקנים טעויות..

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    ועדיין הם מתכננים איך לבצע נסיגות נוספות :-( (ל''ת)

    יואב, 08/11/07 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    הנה דרך למירוק החטא: פזר את דיקטטורת השמאל בשידור הציבורי!

    גל, 08/11/07 23:31

    אם לא היתה דיקטטורת שמאל השידור הציבורי ובמערכות האקטואליה האלה, היה נוצר דו-שיח רציני, לא שוטף-מח, בנושא, והיו מתלבנים דברים מראש.
    אבל כשכולם חושבים אותו הדבר, מה הפלא שהרעיונות דפוקים?! אין שום בקרה, שום פיקוח.

    הגב לתגובה זו

  • 219.

    משהו על הפרסומת ליוזמת ז'נבה

    זה או זה, 08/11/07 23:14

    משום מה הקליע נראה לי יותר מהעט. יותר אמין, יותר חזק ויותר יעיל.
    צריך להתחיל להשתמש בו יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 218.

    אל תכה על חטא

    מחשבתית, 08/11/07 22:25

    וגם לא על טית, פשוט הגיע הזמן שתעוף מהעיניים של הציבור. ''אני ''אני אני'',. פשוט אתה כלום, מעלליך טרם נכתבו ואולי הגיע הזמן שיסופרו...

    הגב לתגובה זו

    • פואד באור יהודה נחנך מועדון חדש (דנדש)לקשיש אז יללה חפפנו'ס

      משה, 09/11/07 01:00

      מתי בכלל אמרתה מה האז'נדה שלך
      אם יש לך כדבר הזה בכלל
      בחיית פואד תפנים את זה שזמנך עבר ,השטחים מזמן לא רלוונטיים
      ולא ארץ ישראל סתם בלבל מוח ,

      הגב לתגובה זו

  • 217.

    בשורה טובה ורעה

    ממו, 08/11/07 21:08

    א.כל הכבוד לפואד שבאומץ מודה על הטעות בידעו כמה הוא יקבל ההשמאלנים שגילה קבל עולם שבגדי המלך החדשים הם אוויר ופנטזיה והמלך ערום.
    ב. הבעי' שבמדינתינו אפשר ומותר למנהיגים להמר לטעות גם בחייהם של אזרחים,להרוס אלפי משפחות,לגרום למותם ,להרוס עיר שלימה שדירות,ולהמשיך לצחוק כל הדרך אל הכורסא בממשלה,מה זאת אומרת טעיתי ?מה זאת אומרת שגייעה גדולה ונוראה?תסיק מזה שאינך יכול יותר להנהיג שמא תטעה עוד פעם בסדר גודל כזה,ולא שכולם טעו ,הרי התחננו הזהירו שבדיוק כך יקרה ובשקר וקומבינות של פיטורי שרים ואי ציות למשאל חברי המפלגה.והפרת הבטחות ושקרים,
    פואד אסור לך להיות יום אחד בהנהגה.תהיה הגון העם לא יכול יותר לסבול כאילו טעויות.שעתה אולמרט מאיים על העם,עשיתם לעם הזה את מה שלא הצליחו לעשות לנו שונאינו במשך עשרות שנים,פואד הלחם נא בעוצמה שלא ימשך הטעות,
    ואולי בזה קצת תתקן את טעותך ,
    רק בישרא אפשר לטעות בטעויות גרנדיוזיות, ולהמשיך כאילו לא קרה דבר

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    ההתנתקות הבאה תצליח(?!)

    מיכאל ברר, 08/11/07 20:38

    העניין כבר לא הטעות שנעשתה. 12 שנות אוסלו זו לא טעות זו אובססיה מחליאה. הפחד הוא מפואד ושכמותו שיש לנו לצערנו למכביר היא אמונתם העיקשת שה''התנתקות '' הבאה כן תצלח כי נעשה אותה ביתר טיפשות.
    ראו נאומי ההכנה של פושע השלום אולמרט ''שלום כרוך בויתורים מכאיבים'' כך הוא מכין עוד מאות ואולי אלפי בתים בישראל לשכול חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    בוגד !! טיטבייש לך ! בוזזז !

    טיבי, 08/11/07 20:26

    וברצינות ,
    יש לומר שפואד הוא אדם אמיץ לב.
    ישר וכנה .
    ולכל הימניים הקיצונים כאן אין טיפת בושה , ירקת לבאר התורה ששתו ממנה אבותיכם ואתם יורקים עכשיו לבאר הציונות אהובתכם.
    סיגנון חייכם הוא ריקני , והנוער שלכם מדיר את רגליו מבית המדרש ,
    מקטין את הכיפה לגודל של לירה.
    יצאתם קרחים מדרך ומהות .
    מה שנישאר לכם זה הריב על הקרקעות ,הא?
    לא שונים הרבה מאחמד ויוסוף ,גם להם יש טענות על קרקעות .
    וגם על השמיטה המוזרה שלכם כולם מגחכים .
    היתר מכירה לגוי ?
    אתם מוכרים את ארץ ישראל בעבור קילו עגבניות ?

    אבדון לד''לים

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    דההה

    מתן, 08/11/07 19:27

    אא דה

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    ואלה גילית את אמריקה פואד חחחחחחח (ל''ת)

    לך תאכל חומוס ו, 08/11/07 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    עבודה בעניים!!! מתכוננים לבחירות ורוצים את קולות הימין!!!!!!! (ל''ת)

    מתי, 08/11/07 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    פואד מאגף עם ברק מימין. מוטב ביבי. (ל''ת)

    דן, 08/11/07 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    פואד תכה ע חטא בחירת ברק.זה אסון יותר גדול (ל''ת)

    מגיב, 08/11/07 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    מדוע 95 אחוז ממעשיי הטרור בעולם מבוצעים ע''י מוסלמים? (ל''ת)

    בוחן לשמאלן, 08/11/07 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    פואד. פנה את מקומך למוכשר ממך.

    צביקה, 08/11/07 18:49

    פואד אם לא למדת עד היום , אין סיכוי
    שתלמד. כדאי לך לפנות את מקומך
    כאחד שטעה לאחר מוכשר יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    הוי פואד הכסיל שכחת כמה חילים ואזרחים וילדים נהרגו בעזה כשהינו שם.

    ג.מרכז, 08/11/07 18:43

    האם שכחת כמה קסמים נפלו על שדרות ועל ההיתנחלויות בזמן שישבנו שם עם כוחות עצומים ולא הצלחנו לבלום את ההרג של חילים ואזרחים וירי קסמים.

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    פואד מאוחר מדי הרכבת דוהרת לתהום (ל''ת)

    Benny, 08/11/07 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 205.

    עומד בראש מורם ומודה שפינוי גוש קטיף

    אבי, 08/11/07 18:24

    היה משגה??? היית צריך לבוא בראש מושפל, ולבקש את סליחת האנשים שגרשתם מבתיהם, הרסתם את פרנסתם ואת משפחותיהם....

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם תושביי שדרות?אם נצא והם יירו רק קסאם אחד.... (ל''ת)

      נאו קונסרבטיב, 08/11/07 18:43

      הגב לתגובה זו

  • 204.

    טרוריסט מועד עם קבלות יושב בטוניס האם הבאתו תתרום לשלום או לטרור? (ל''ת)

    בוחן לשמאלן, 08/11/07 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    הטעות שלך מפחידה אותי.

    נתן.ש, 08/11/07 18:02

    כשר ביטחון לשעבר,איש ביטחון עם נסיון מוכח ,קשה לי לקבל ממך את דבריך.פשוט'' מכה על חטא''ועוברים הלאה.מניין לי שלא תחזור על הטעות,כמובן לפי דבריך?.יצרת לי בעיה קשה.

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    ריח בחירות באויר (ל''ת)

    רנטגן, 08/11/07 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    הטעות היתה אחרת...

    יאיר, 08/11/07 17:48

    הטעות היתה שעל מעשה התוקפנות הראשון לא הגבנו בחומרה, ולא בעצם פינוי השטח.
    ולהזכירכם - גם כשישובי גוש קטיף היו קיימים ירו קאסמים - אבל פשוט לעבר ישובי גוש קטיף, והצבא לא עשה הרבה.
    מה זה אומר? שהתשובים בגוש קטיף היו סוג של בשר תותחים שלאף אחד אחר במדינה לא היה אכפת ממנו?
    לא צריך להחזיק שטחים כדי להשיג הרתעה אפקטיבית. צריך אומץ וחזון, דבר שחסר לממשלות ישראל כבר שנים רבות.

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    בוקר טוב אליהו, השאלה מתי יבינו שאנאפוליס זו טעות לא פחות גדולה (ל''ת)

    אייל, 08/11/07 17:06

    הגב לתגובה זו

    • הקבוצה הזאת, סליחה, הכת הזאת

      Avi Ecuador, 08/11/07 17:15

      מחושקת להבל פה, להבטחות שנתנו לרשעים ומנהיגי עולם ולתורת האידיוטיות, אין מה לצפות מהם לטוב לעם-הארץ, הם יחזרו על אותן שגיאות רק שההבדל יהיה שישראל תהיה שקועה יותר עמוק ועם פחות אפשרויות להתאושש ולהיחלץ.

      הגב לתגובה זו

      • צריך להסביר לתושביי רעננה,כפר סבא שבקרוב שמים להם מע.צבע אדום...

        נאו קונסרבטיב, 08/11/07 17:49

        ויותר מזה הימין האימפוטנטי המפולג חייב לעשות עצרות כל יום בערי השרון והשפלה על מנת להראות להם את חיי היום יום בשדרות ולהסביר להם מה צופן העתיד עם יתנו לקונדי-אבו בלוף-ציפיטפוט ושמאלמרט להקים ביו''ש את חמאסטאן2!.

        הגב לתגובה זו

  • 199.

    בלבנון כשנתנו לחיזבאאלה להתארגן.שם טעית בגדול. (ל''ת)

    טעית בלבנון, 08/11/07 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    צה''ל יכול להכנס ולצאת. המתיישבים היו נטל נכל הבחינות. (ל''ת)

    לא טעינו, 08/11/07 16:51

    הגב לתגובה זו

    • אז למה הוא לא נכנס? חכם גדול

      אלכס טוקבק, 08/11/07 18:30

      מה לגבי הנשק שמוברח בפילדלפי?

      הגב לתגובה זו

    • טעות ענקית.ציר פילדלפי צריך היה להשאר בשליטה שלנו.

      חכם קטן, 09/11/07 10:00

      מהגבול בעזה לכיוון מערב שטח נקי מפלסטינאים.בטווח הקאסמים. לתת לאזרחים הפלסטנאים שלא מסוגלים להתנגד לחמאס ודומיו להתפנות בהתרעה זמן מספקת. צה''ל נכנס ויוצא..בחוכמה.

      הגב לתגובה זו

  • 197.

    תומך ומזדהה עם הפלסטינים ומציית באופן עיוור להוראות התקשורת ! (ל''ת)

    מיהו שמאלן, 08/11/07 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    פואד תגיד לא שיחקת כיבוש מחנאות?

    ממ עכשיו?, 08/11/07 16:36

    אנחנו אפילו לא רוצים להזכיר את הצבא שהיית בו מפקד. מה לא ידעת שכשמפנים אז הבררה נכנסת?
    מה אתה לא יכול לעשות איזה שהיא טרנספורמציה בדרך החשיבה האינדוקטיבית ממשחק מחנאות לפינוי?-ראבק פואד.

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    פואד זרק עצם לסהרורי הימין . והם מסתערים על זה כעדת זאבים רעבים.

    ריקי, 08/11/07 16:22

    שאלוהים ישמור אותנו ממטורפי הימין. עם אוייבנו הנלחמים בנו אנחנו איך שהוא כבר נסתדר.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הוא סהרורי.

      יניב, 08/11/07 16:31

      מי שמגרש את התושבים שלו מהבתים הוא סהרורי.
      מי שלא לומד לקח וחושב שאם נפנה עוד, אז הפלשתינים יפסיקו עם הטרור הוא סהרורי.
      מי שלא נותן לעובדות להרוס לו את התאוריה הוא סהרורי.

      הגב לתגובה זו

      • אמרת יפה יניב

        d, 08/11/07 16:40

        שמאלנים מטומטמים עם מי אתם רוצים לעשות שלום?עם החמאס שלא מכיר בארץ ישראל?? לתת שטחים לחמאס שירה טילים גם למרכז הארץ?

        הגב לתגובה זו

    • נראה לי שאנחנו הימניים צריכים לומר את זה (ל''ת)

      אירוני חח, 08/11/07 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 194.

    אני ראיתי את משעל מסוריה מדבר

    יונתן, 08/11/07 16:06

    משעל מסוריה אמר שבכול פעם שהפלשתינים נלחמים ביהודים, אז היהודים נסוגים ושצריך להמשיך להלחם בהם כי הם חלשים.
    זה מה שהוא אמר. לא המצאתי כלום.
    מבחינתם כול פינוי של תושבים זה סימן לחולשה ולא סימן לרצון טוב של שלום.
    כול מי שחשב שזה יהיה ההיפך טעה.

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    פואד מברבר וכולם מבסוטים!!

    חזון עובדיה, 08/11/07 16:04

    לאור אמירותיו של גאון הדור מרן פואד בנימין בן אליעזר שליט''א תובבבבבבבבבבה.

    בעידודים של כל הרטרואקטיביים נכנס בחזרה לרצועת עזה , ובתנופה נכבוש גם את הממלכה האשמית ואת עירק (למרות וחרף נוכחות האמריקאית שם) נכריז על כך השטחים האילו כנחלת האבות, כי תמיד יהיה איזה רב או דמוי רב שימצא את הפסוקים המתאימים לאושש זאת.
    לאחר מכך נקים התנחלויות מהודו ועד כוש לתפארת חזונם של הראי''ה המלכה וויקטוריה ונכדה הקיסר ווילהאם מפרוסיה האימפריליסטים.

    אך במציאות יהיו תחת שליטת ישראל מיליוני בני אדם תאווי זכויות וכל אילו ידרשו גם הם לקבל זכויות אזרח ויבחרו לבית הנבחרים הישראלי וכך נהפוך למדינת כל מוסלמיה

    אכן פתרון קביל גם על סהרוריי הימין הישראלי וגם מטורפי הלאומנות האיסלמיסטית

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מבלבל את המוח ?

      אבי, 08/11/07 16:19

      הוא לא אמר שצריך לכבוש שטחים חדשים.
      הוא אמר שלא היה צריך לפנות את השטחים שפינו.

      הגב לתגובה זו

      • לא טענתי שהוא אמר, אך לאור דבריו יש תגובות כיבושיות!! (ל''ת)

        חזון עובדיה, 08/11/07 16:25

        הגב לתגובה זו

  • 192.

    ביבי צריך להקים משטרה מיוחדת שיטפל בכול הסמולנים האלה בארץ

    חרמושי, 08/11/07 15:56

    אני סומך על ביבי נתניהו.

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    האג'נדה והמדיניות המאוזנת

    מה, 08/11/07 15:49

    להבטיח ליהודים שלום ביד ימין (קמפיין חזרת העבודה לשלטון), ולמסור אדמה לערבים בשמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    בלשכתו של פואד תמונות:בן גוריון,יצחק רבין ויאסר ערפאת... (ל''ת)

    פקיד לשכה, 08/11/07 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    ברגותי הודיע שישתתף בפריימריז של ה''עבודה''נגד מג'אדללה.. (ל''ת)

    המבזקן, 08/11/07 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    תהיה גבר ותדאג עכשיו למפונים. (ל''ת)

    דרור, 08/11/07 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    סופסוף העיניים נפקחות...... (ל''ת)

    הדס, 08/11/07 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    חוק חדש של השמאל-אסור למתוח ביקורת על ההתנתקות... (ל''ת)

    המחוקק, 08/11/07 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    לידיעת תומכי ביבי-עמיר. גם ביבי היה מתנתק וביבי עוד יתנתק ויחלק את

    benzi. a, 08/11/07 15:31

    הביבי הזה הלחיץ והמזיע אך דמגוג מדופלם. שיודע איך להלהים את האהבלים שלו. הוא שוויתר על חברון תמורת כלום . ואילו היה נשאר ראש ממשלה אז הוא היה מחזיר את כל ישובי חברון וקרית ארבע.
    היצור הזה כולו רוח וצלצולים. הוא בעצמו יחלק את ירושלים ויסוג לגבולות 67 ואף ימסור את רמת הגולן לסורים. וכל אלה המפזזים סביבו. וצורחים בגרונות ניחר היידי ביבי-והיידי-שרה . יהיו הראשונים שיקללו אותו ואת היום שבחרו בו.
    אז תמשיכו לרקות את מחול השדים סביבו ולשיר שירי הלל ל''גיבור''שלכם יגאל עמיר . ימים יגידו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה זקוק לטיפול פסכיאטרי ולכדורים משקיטי

      פסיכולוג, 08/11/07 16:30

      שנאה!

      הגב לתגובה זו

    • את ביבי מותר לשנוא, אבל את רבין אסור כמובן

      אלכס טוקבק, 08/11/07 17:12

      הצביעות של השמאל הקיצוני.

      הגב לתגובה זו

  • 184.

    הם עוד לא הבינו שהם גם היום טועים, תלכו הביתה

    Avi Ecuador, 08/11/07 15:19

    טיפשים שיושבים ''במרום'' וראשם בעננים ולא רואים למטה.
    אתם גם לא רואים שאתם מקימים את מדינת סדום-עמל-פלסטין ונותנים את כבשת הרש שאין לנו עדיין.
    אתם גם לא רואים שמי שצריך לשלם היום הם הרשעים שניסו, מנסים וינסו להשמיד את ישראל, אתם גם לא רואים מה יקרה בעזה החדשה בעכו, יפו הגליל, לוד...
    ''טעינו'' חחח,
    תעופו לנו מהעיניים ומהנשמה כבר.
    פזיזים ושוטים עליך ישראל.
    כת דת האידיוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    בראש מורם??????

    חיה, 08/11/07 15:19

    במקומך הייתי משפילה את ראשי ומכה על חטא. הגעת למסקנה מאוחרת שההתנתקות גרועה מבחינה מדינית ובטחונית. אתה צודק, רק חבל שלא טרחת להזכיר את הנזק האנושי שגרמה ההתנתקות לאלפי משפחות, נזק שחלק נכבד ממנו הוא בלתי הפיך. מותר לך, מר פואד, להרכין את ראשך, לבקש מהם מחילה, והכי חשוב לפעול ולהשפיע למען שיקומם המיידי, שמשום מה לאיש מההנהגה לא בוער לעשות זאת.... כבר יותר משנתיים אחרי וחלקם הגדול מתגולל עדיין ללא דיור ראוי, ללא עבודה וכד' בעיות קשות.

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    טעות

    אולגה, 08/11/07 15:08

    פואד, מספיק לנו טעויות שלכם: אוסלו, לבנון. עזה. שום מדינה לא מצפה לנו. לכן הגיע זמן להבין שאין לי ארץ אחרת !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    כמה פעמים נתן להם הזדמנות לאמר טעינו? אחרי כמה קרבנות שלום? (ל''ת)

    ישראל, 08/11/07 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    לילמוד מטעות זה חכם

    avi k, 08/11/07 15:05

    בואו לא נהיה כמו בני דודנו ונערוף ראשים להודות בטעות פוליטית זה
    לאקל עדיף מאוחר מאף פעם
    זו השעה שהעם יגיד את דברו ונחזיר
    עטרה ליושנה שליטה ללא כל יתחשבות בשכננו

    הגב לתגובה זו

    • הם ימשיכו לעשות טעויות

      Avi Ecuador, 08/11/07 16:07

      דרך אגב, בארצות הברית כשהיה פואד בביקור הוא פלט דברים שהיו חסויים והאמריקאים החרימו אותו לאחר שפטפט, פשוט לא רצו לראות אותו יותר ומאז הוא מוחרם שם בפסגה.

      הגב לתגובה זו

  • 179.

    למדתי את הטעות ואני חוזר עלייה באנאפוליס-חמאסטאן2 (ל''ת)

    פואד, 08/11/07 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    איפה הכחולים עכשיו???

    כתום, 08/11/07 14:54

    למה לא שומעים את תגובתכם?? חצופים!!

    הגב לתגובה זו

    • הם היום בידיעות וואללה

      Avi Ecuador, 08/11/07 15:22

      עם התגובות החלולות שלהם ועם אותה אידיוטיות.
      כת של שמאלנים חרדים אסטרונאוטים שאיבדו את כוח המשיכה לשכל ולהגיון.

      הגב לתגובה זו

    • קודם תשלם. אח''כ נעבוד.

      כחול, 08/11/07 16:45

      אידיאולוגיה? זו מילה מפוצצת ל''כסף'', נכון?

      הגב לתגובה זו

  • 177.

    כן שמאלנים

    Avi Ecuador, 08/11/07 14:53

    תתחילו להקיא את עצמכם, רק שזה לא יהיה מאוחר מידי לעם-הארץ.
    טיפשים שיושבים ''במרום'' וראשם בעננים ולא רואים למטה.
    אתם גם לא רואים שאתם מקימים את מדינת סדום-עמל-פלסטין ונותנים את כבשת הרש שאין לנו עדיין.
    אתם גם לא רואים שמי שצריך לשלם היום הם הרשעים שניסו, מנסים וינסו להשמיד את ישראל, אתם גם לא רואים מה יקרה בעזה החדשה בעכו, יפו הגליל, לוד...
    ''טעינו'' חחח,
    תעופו לנו מהעיניים ומהנשמה כבר.

    הגב לתגובה זו

    • קל לדבר מאקוודור, נכון?

      יאיר, 08/11/07 17:49

      אולי תחזור כבר לארץ, תשלם מסים כמו כולנו, תסבול את השחיתויות כמו כולנו, ותלך למילואים במבצעים בעזה כמו כל החבר'ה הקרביים?
      או שאתה עסוק מדי בשהיה הנוחה שלך באקוודור?

      הגב לתגובה זו

      • אתה תצטרך להתיחס לאמת ולא למי ומאיפה כתבו

        Avi Ecuador, 08/11/07 19:28

        עוד שמאלני שמחפש לצאת מהבעיה בצורה אופינית לאידיוט חסר אישים.

        הגב לתגובה זו

  • 176.

    תעשה משהו לטובת העקורים - ולטובת ביטחון מדינת ישראל (ל''ת)

    לא מספיק, 08/11/07 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    רק שהטעות לא תחזור על עצמה שוב

    סימה, 08/11/07 14:48

    בהצבעה הבאה של פוארד בכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    בוקר טוב אליהו. מודה ועוזב ירוחם. איפה הוידוי של שאר האשמים? (ל''ת)

    יוסי, 08/11/07 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    סליחה טעות, אמר הקצב לעגל, (ל''ת)

    אז תקן אותה!!, 08/11/07 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    אמרנו לכם לפני אוסלו וההתנתקות. לפחות עכשיו תקשיבו!

    פרופלור, 08/11/07 14:46

     

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    ושביבי אמר את זה לפניי הם הסיתו נגדו!...

    חושף צביעות, 08/11/07 14:46

    מסקנה:תשמעו לאזהרות לפניי!!!שעושים את המהלך ולא אחריו !.

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    ועכשיו כל הטועים מוליכים אותנו לאנאפוליס!

    שירה, 08/11/07 14:43

     

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    פואד, אם יש לך ביצים תתפטר

    גידי, 08/11/07 14:41

    אתה תמכת במהלך שאתה בעצמך אומר שהיה טעות איומה- אז תסיק מסקנות אישיות ותתפטר יחד עם כל מי שתמך בגירוש- אולמרט, לבני, רמון, דיכטר, ברק ושאר הממשלה הכושלת. אתם הבאתם עלינו את אסון ההתנתקות וקסאמים על שדרות- ואם אתה מודה בטעות- מן הראוי שתתפטר וקרא גם לחבריך לממשלת הביזיון לעשות זאת.

    הגב לתגובה זו

    • ל 169

      אולגה, 08/11/07 15:31

      מה פתעום שהוא יתפתר. הכיסא שלו ושל חבריו הפושעים כל כך טוב ונוח. למה שהוא ילך. אז מה שהוא וממשלה הרסו חיים של אלפי אנשים מגוש קטיף ? הכי חשוב שהוא עדיין בממשלה. עדיין בשלטון .......

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    משדרים חולשה מקבלים חמאס ובינלאדן (ל''ת)

    מקבילית המוחות, 08/11/07 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    ומה המחיר שישלם פואד על טעותו הנוראה ?

    אפרת, 08/11/07 14:37

    פואד גרם לסבל נורא ל-10,000 אנשי גוש קטיף, לתושבי מערב הנגב, הרס את ההרתעה של ישראל, הנציח את המדינה כארץ אוכלת יושביה, ועכשו מתאים לו להודות בטעות.
    זה מתאים וראוי, אך מה המחיר שישלם פואד ההגון? מס שפתיים כרגיל, ככל הנראה. בישראל פוליטיקאים לא לוקחים אחריות.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    עוד מעט שמונה ימים

    סקאד קטן, 08/11/07 14:37

    טעות שמודים בה ניתן לתקן .פואד הוא הקלף הראשון שיוצא ממבנה הקלפים של ''נפנה ונחיה ''.אין חיה כזאת ,והיא לא במזרח התיכון. פינינו טעינו ,גם סיסמה יפה .כל הכבוודקה פואד ,כעת תגיד מה לעשות עם זה .אולי להחזיר את כפר דרום ?למה בעצם לא למחוק כל בית בנמצא בטווח פילדלפי ואז לפחות עד שיתאוששו לא יהיו הברחות ?

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    אין להאמין לפוליטיקאים

    אדריאן, 08/11/07 14:36

    פואד פשוט רוצה לשמור על הכסא שלו אז עכשיו הוא מדבר ככה. אין להאמין לאף פוליטיקאי, כולם שקרנים

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    אז תלמדו סוף סוף ותקשיבו לאזהרות הימין!

    מויש, 08/11/07 14:35

     

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    טעית ?! התפטר

    מרזי מורית, 08/11/07 14:34

    תראה דוגמא.
    אתה לא חייב להשאר ולטעות שוב !!

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    ההתנתקות-טעות,הבריחה מלבנון-טעות, אוסלו-טעות... מתי נלמד? (ל''ת)

    את''ע, 08/11/07 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    הטעות של אוסלו והטעות בהנתקות חד הם:

    דוד מלכי, 08/11/07 14:33

    בשני המקרים המשגה היה שלא השמדנו את מנגנוני הטרור

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    טעות

    אולגה, 08/11/07 14:32

    לא ידעתה,לא חשבתה. אתה הייתה חייב לחשוב לפני גירוש יהודים מהביתים שלהם, ולא להיכנה ללחץ של כל מני ארגוני זכויות מחבלים. הטעות שלך עלה לנו ביוקר : קסאמים לעבר דרום ( בנתיים, כי תל-אביב, גוש דן בתור ) , חמסתן ופתחסתן מתחת לעף שלנו ! ואתה ממשיך לדבר על הגירוש הבאה מיהודה ושומרון ?? אדון פאוד - אחרי טעויות האלו אנחנו אלולים להפוך לפליטים. וגם בארצות הברית וגם בלונדון וגם בקנדה ובארצות אחרות לא מצפים לנו ! פאוד ואחרים - עוד לא מאוחר להבין שאין לי ארץ אחרת !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    תרבות לקיחת האחריות...

    ירון, 08/11/07 14:31

    אם טעית בנושא כ''כ עקרוני... אז לך הבייתה!!!! (וקח אתך את אולמרט, ציפי ושות')

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    הקסאמים היו לפני

    ממש גאון הדור, 08/11/07 14:31

    די כבר עם הדמגוגיה הזולה הזו.
    הקסאמים היו הרבה לפני ההתנתקות. מאז ההתנתקות נהרגו הרבה פחות ישראלים בעזה ובסביבותיה.
    אין ספק שתוכנית ההתנתקות רחוקה מלהיות אידאלית, שכן נעשתה באופן חד צדדי וללא כל הסכמות, אבל זה הרע במיעוטו!

    הגב לתגובה זו

    • מספיק עם בלבולי השכל והדמגוגיה

      דדי, 08/11/07 15:56

      בוא נדבר עובדות- לפני אוסלו צה''ל היה בעזה והיה שקט בשדרות. אחרי הנסיגה מעזה באוסלו התחילו הקסמאים- אם כי לפני ההתנתקות החמאס היה הרבה יותר חלש ולא היו לו כמות של נשק והברחות כמו היום, והיה אפשר בקלות לחסלו אם היו עושים חומת מגן בעזה כמו ביו''ש. אחרי הגירוש החמאס מתחמש הרבה יותר ויורה על אשקלון ונתיבות. וזה לפני ההתנתקות לא היה. כדי שבשדרות יחיו בשקט צריך לשלוט בעזה ולסלק משם את הערבים- נקודה.

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    לא נורא פואד קורה שמתפקחים רק אחר 1,500 נרצחים (ל''ת)

    המדען הראשי, 08/11/07 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    שימו לב לטרמינולוגיה שלו!

    מתנחל תל אביבי, 08/11/07 14:29

    לא אכפת לו על אלפי מגורשים מחוסרי עבודה וכבוד עצמי שאבדו את עולמם, פרנסתם ואך את משפחתם (בחלקם). לא מעניין אותו גורל העם, אנשי מלח הארץ שהפכו בין לילה ל''פושעים'' בהינף קולמוס השרון.
    הוא לא מתחרט על עצם הרעיון להתקפל עם הזנב בין הרגליים משטחי ארץ אבותינו ואף אומר כי זה מה שיש לעשות (רק עם ''פיקוח בינ''ל''...).

    היום השמאל מתחיל להבין, אבל יקח לו עוד הרבה זמן להפנים שאת אמא לא מוכרים ואת הארץ לא מפקירים!

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    שלא יתמם! הרי אמרנו לו (האזרחים ואנשי ביטחון)!!!!

    יונקת, 08/11/07 14:28

    לא רק מהבחינה הביטחונית אלא גם מהבחינה הדמוקרטית. זה היה הליך שלא יבייש שום דיקטטורה, בו שרון התעלם מהבחירות שאמר שיפעל לפי תוצאותיהן.

    בקיצור, שוב ושוב מגלים שהברברים הגדולים הם אנשי השמאל באצטלה של נאורות מאוסה.

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    כל הכבוד למי שיודע להודות על טעויותיו

    יצחק, 08/11/07 14:27

    וחבל שהוא לא הבין את זה מקודם

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    פואד

    משה, 08/11/07 14:27

    מודה ועוזב ירוחם; יישר כח לפואד, אך את הפשע הנורא שבוצע, לא ניתן כבר לתקן.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    טעיתם. לפחות להפסיק להתעלל במגורשים

    דב, 08/11/07 14:25

    עד היום לא רואים בית!!!!!!
    פואד לפחות תגרום לכך שזה יגמר.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    נחמד

    יוספוס פלביוס, 08/11/07 14:25

    רק חבל שעל הטעות ה''קטנה'' הזאת של פואד משלמים עשרת אלפי מגורשי גוש קטיף, ועוד כל תושבי עוטף עזה. אז הוא טעה, לא נורא, אל תהיו כבדים.. שישמשיך לשבת בכנסת אחרת מאיפה יתפרנס המסכן....

    - צריך להעיף מהכנסת את כל מי שתמך בטיהור האתני השערורייתי הזה. אין הזדמנות חוזרת לח''כים שגרמו לכאלה תוצאות נוראיות.

    -כנראה שלמי שתמך בגירוש הזה אין ראייה לטווח של מעבר לאף שלו ובטח שלא לטווח רחוק ולכן אין הוא ראוי לקבל שוב החלטות הרות גורל במדינתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    כל הכבוד לך, עכשיו תודה שגם אוסלו היה טעות !!!

    ויקטור חסון, 08/11/07 14:25

    איך יכולנו להיות כל כך טיפשים ללכת איתם למשא ומתן ועוד יותר גרוע להכניס אותם לפה ולתת להם נשק לפני שהם הסכימו לוותר על זכות השיבה ועל ירושלים.

    זה הרי היה שקוף לכל עיוור שזה מתקון לסיוט בלתי ניגמר.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    כל הכבוד

    ליאור, 08/11/07 14:24

    מי יתן וירבו כמותך פואד לפתוח את העיניים ולבדוק תהליכים ולא ללכת שולל אחרי תהליך ''השלום''. כל הכבוד לאומץ.אם תוכל למצוא תיקון נודה לך, כי אם אפשר לקלקל ניתן גם לתקן.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    פואד, לא נבחרתם כדי לטעות, שלמו את המחיר ולכו הביתה ומיד, לפני טעות (ל''ת)

    גורלית נוספת, 08/11/07 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    הוזי השלום...להתעורר

    רוב העם, 08/11/07 14:21

    כי שלום לא עושים עם ערבים, כי לשלום צריך שניים. כי ארץ ישראל שייכת לנו מימי אברהם אבינו. ולישמעאל, צריך לעשות ברית מילה....

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    תתפטר (ל''ת)

    דניאל, 08/11/07 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    אני לא מבין את ההודעה הזו

    פקק תנועה, 08/11/07 14:19

    של בנימין בן אליעזר. מדוע ליזרות מלח על הפצעים .הרי זה ברור שזו טעות מדינית ביטחונית וגאוגרפית בעלת נזק בלתי הפיך .מדוע יש את האופי הזה .בלהודות בטעיות מסוג זה .כשכול הזמן מרתיעים על כך שזה נזק בלתי הפיך .למדינת ישראל. הרי עברו מספיק שנים. כדי להכיר את שכננו .אים כך מה עלנו לעשות לגבי אבו מאזן ויהודה ושומרון . ?ליפני ביצוע תוכנית ההתנתקות ביצע עיתון ידיעות אחרונות .סקר שבו נישאל איזו אפשריות נסיגה. ניתן לבצע ברצועת עזה. ואני עניתי לסקר זה. ושלחתי מיכתב לעיתון .וצינתי שיש לסגת רק מנצרים .כפר דרום .ואלמוג . בלבד .ואת גוש קטיף וישובי צפון הרצועה. יש להשאיר בידי ריבונות ישראל לצמיתות .מסיבה ביטחונית גאוגרפית ומדינית וכלכלית .וכך גם לגבי יהודה ושומרון ורמת הגולן .ביהודה ושומרון יש להשאיר את כול ביקעת הירדן צפון ים המלח וירושליים בידי ריבונות ישראלית לצמיתות .וכול מיטווה בוש שרון בשיטחי יהודה ושומרון .

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    טעית? מתי צדקת? (ל''ת)

    הרמב''ם, 08/11/07 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    בוקר טוב אליהו! (ל''ת)

    משה, 08/11/07 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    עצוב כמה שזה נכון!

    בני, 08/11/07 13:59

    כולם צריכים ללכת הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    **********הטעות היא הוצאת צהל*********

    א, 08/11/07 13:59

    למתיישבים לא הייתה סיבה להיות שם........

    הגב לתגובה זו

    • בטח שהייתה להם סיבה להיות שם

      דדי, 08/11/07 15:59

      ארץ ישראל שייכת לעם ישראל ולכל יהודי יש זכות להתישב בכל חלקי הארץ- כולל חבל עזה. אם לא היו מתישבים שם הקסאמים היו מגיעים כבר לפני 20 שנה.

      הגב לתגובה זו

      • מאיין הבאת את הכרזת הזכות הזו איזה המצאה על סמך מה? התנ''ך הבדוי! (ל''ת)

        אדריאנוס, 08/11/07 16:10

        הגב לתגובה זו

      • צהל מנעה את ההתחמשות לא המתיישבים

        א, 08/11/07 16:32

        לגבי ''ארץ ישראל שייכת לעם ישראל''
        מזכיר לי את הסיסמאות של חמאס
        ''לא נוותר על גרגיר חול מאדמתינו.
        אין מקום ליהודים''
        מה אתה טוב יותר ?

        שום דבר לא שייך לאף אחד,
        הכל נקבע ע''י עובדות בשטח ולא על פי חיפוש אחר הצדק , כי לצדק הרבה פנים.
        ואת הקביעה בשטח יש ליצור על פי שכל ישר
        ולא אידאולוגיה משיחית.

        הגב לתגובה זו

        • את הצדק של ערפאת אנחנו מכירים (ל''ת)

          אלכס טוקבק, 08/11/07 18:35

          הגב לתגובה זו

        • לשמאלני האנטי ציוני שמעלי

          דדי, 08/11/07 23:54

          אם ,ארץ ישראל שייכת לעם ישראל'' מזכיר לך את את החמאס אז מה אתה עושה פה? למה אתה נמצא בארץ הזאת? אם אין לך זכות על גוש קטיף אז איזה זכות יש לך על תל אביב? למה לא אוגנדה? לערבים יש מעל 20 מדינות- שילכו לשם. מה לא צודק בזה?איזה עוד פנים יש לצדק? הטיעונים השקריים של הערבים שרוצים לגזול את אדמתנו? לפי זה אפשר לומר שהיטלר צדק- הרי לצדק הרבה פנים לא?יש רק אמת אחת- והיא שרק לעם היהודי יש זכות על הארץ הזו- אמת שאתם ללא בושה מנסים לקעקע. אתם השמאלנים בדמגוגיה זולה משווים את הציונים האמיתיים לחמס- אין לכם שורשים, אתם עלה נידף. אתה אומר ששום דבר לא שייך לאף אחד- והעובדות קובעות. העובדות בשטח היו ששלטנו בעזה, ועכשיו העובדות בשטח שאנחנו שולטים ביו''ש, כך שאפילו אפס כמוך מסכים שזה שלנו.

          הגב לתגובה זו

    • אם צה''ל היה נשאר שם, ה''כיבוש'' לא

      ע, 08/11/07 16:42

      היה מסתיים, לא?
      זו הייתה המטרה, או שמא המטרה היתה לפגוע במתנחלים?

      הגב לתגובה זו

      • ה ''כיבוש'' עצמו לא מעניין אותי

        א, 08/11/07 16:54

        אם צריך אז כובשים.
        השאלה היא אם צריך, לאיזו מטרה ואיך.

        הגב לתגובה זו

        • מה המטרה שלך בת''א?

          ע, 08/11/07 17:02

          מה המטרה שלך בנתיב העשרה?
          מה המטרה שלך בגולן?

          הגב לתגובה זו

          • שוב אותה שאלה מתחכמת

            א, 08/11/07 17:31

            מה עניין שמיטה והר סיני?
            מדברים על המתישבים מעזה לא עלי
            אבל כל הזמן אתם מסובבים את השאלה
            ללא הסבר מספק כלשהו על מעשכם.

            אתה יודע מה...
            נגיד כי גם לי אין מטרה במקום בו אני יושב,
            וגם אני טעות שיש לעקור.עדיין לא הבנתי איך זה מצדיק את מטרת המתיישבים שם
            ולמה היתה טעות לפנות אותם.
            תשובה בבקשה...

            הגב לתגובה זו

  • 140.

    מודה ועוזב ירוחם (ל''ת)

    bb, 08/11/07 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    הדרך לגהינום רצופה כוונות טובות! (ל''ת)

    לוציפר, 08/11/07 13:56

    הגב לתגובה זו

    • בהתנתקות לא הייתה כוונה טובה אחת.

      ע, 08/11/07 16:41

      היא נולדה על מנת לחלץ את שרון מהכלא ובוצעה על מנת לפגוע במתנחלים.

      היא נולדה בחטא, בוצעה בחטא ועל חטאים, כידוע, משלמים.

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    אוהה סוף סוף ...תזהר ''מאמרנו לך'' (ל''ת)

    מאוחר מידי, 08/11/07 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    זה הריי היה ברור פואד אז אל תשחק אותה שלא ידעת או טעית

    קקי, 08/11/07 13:55

    אתה בסך הכל זרמת עם שרון ומען הטוסיק השמן שלך ובלי שום מחשבה

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    ההיתנתקות מרצועת עזה ומגוש קטיף הולידה רק צרות

    ענת, 08/11/07 13:53

    ההיתנתקות מרצועת עזה ומגוש קטיף רק פגעה בחוסן הלאומי והביטחוני של מדינת ישראל, כי הפלסטינים שאבו עידוד לגבי יכולתם לקבל שטחים נרחבים מישראל ללא הפגנת רצון טוב ומחוות כלפי הישראלים. אי אפשר להשיג שלום וביטחון מהפלסטינים, אם ישראל תמשיך ליסוג אזור יהודה ושומרון ללא תמורה משמעותית מהפלסטינים. נסיגה חד צדדית, כמו זו שברצועת עזה היא מסוכנת לישראל בשל אי חיוב הצד השני בסכסוך ללכת לקראתנו ולעשות גם הוא פשרות בתחום זכות השיבה של הפליטים ובתחום מעמדה הקדוש של היהדות בברית ישראל, ירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    אז מה הבעיה להחזיר אותי הביתה

    מפונה מגוש קטיף, 08/11/07 13:52

    כמו שבצ'יק הוצאתם אותנו, בצ'יק תחזירו אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • הפשע הוא שהיית שם מלחתחילה אזרח מסיג גבול מחוץ למדינתך!1 (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד, 08/11/07 15:17

      הגב לתגובה זו

      • לך תדע את זה באמת ספרדי טהור, או שבדי טמא... (ל''ת)

        מה שבטוח,,, 08/11/07 17:20

        הגב לתגובה זו

    • אני לא בטוח שאתה רוצה את זה....

      א, 08/11/07 17:02

      ממש לא כדאי (לך).

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    שוב ספין תקשורתי ???!!!! (ל''ת)

    מסעוד, 08/11/07 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    הסנילי הזה לא זוכר את הפצמרימ להתנחבלויות מלפני הפינוי,נגמר המח. (ל''ת)

    איש מודיעינ, 08/11/07 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    מודה ועוזב - תתפטר - ירוחם!!!! (ל''ת)

    יצחק, 08/11/07 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    מודה ועוזב ירוחם? אפילו לא דימונה! (ל''ת)

    אביהו, 08/11/07 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    טעות? תחזיר לי את הבית ואת החממות ואת הפרנסה ואת הבריאות. מנוול!! (ל''ת)

    מגורש, 08/11/07 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    נו באמת פואד, זה לא היה צפוי?

    מישהו, 08/11/07 13:47

    מה אתה חדש בארץ? אתה לא מכיר את האוייבים שלך? אתה חושב אתה גר בניו-זילנד? זה לא היה ברור שהם יהפכו את השטחים לבסיס טרור? שההברחות ימשכו ואף יגברו? שירי הקסאם יגבר? שתימשך התעצמות החמאס?
    אם לא ידעת את כל זה אתה פשוט ילד!!!!
    כנראה שידעת וזרמת עם כולם...

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    זאת לא היתה טעות. זה היה פשע. (ל''ת)

    דן, 08/11/07 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    נו באמת פואד, זה לא היה צפוי?

    מישהו, 08/11/07 13:45

    מה אתה חדש בארץ? אתה לא מכיר את האוייבים שלך? אתה חושב אתה גר בניו-זילנד? זה לא היה ברור שהם יהפכו את השטחים לבסיס טרור? שההברחות ימשכו ואף יגברו? שירי הקסאם יגבר? שתימשך התעצמות החמאס?
    אם לא ידעת את כל זה אתה פשוט ילד!!!!
    כנראה שידעת וזרמת עם כולם...

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מה קרה? עברתם ניתוח בעיניים? כולם ידעו את זה ושיתפו פעולה בגלל מזומ

    ג'ינג'י, 08/11/07 13:44

    מזומנים שזרם לכם בכיסים????

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אז איך זה שפשוטי עם ידעו זאת

    אזרח, 08/11/07 13:43

    ועשו הפגנות וניסו בכל כוחם למנוע התנתקות והם ידעו זאת בוודאות שזה מה שיקרה, ופוליטקאים לא ידעו זאת ?
    זה מראה איזה בורים עמי ארץ ומושחתים מנהלים את המדינה, שכל מה שמעניין אותם זה רווח כיס שלהם בלבד, הפולטיקאים לא יודעים לחזות סכנה שהם בעצמם מייצרים, והכי גרוע מכל זה שגנרל לשעבר(אריק שרון) טעה והטעה בגדול מה שמוכיח שזקנים דעתם משתבשת ואין לתת להם את האחריות לנהל מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    יש לך הזדמנות לתקן,להחזיר את השטח ואת המתישבים המסכנים שגרשתם

    רוני לוי, 08/11/07 13:43

    או לפחות לשחרר את הגוש מכיבוש
    החמאם והטרור

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    יש לך הזדמנות לתקן,להחזיר את השטח ואת המתישבים המסכנים שגרשתם

    רוני לוי, 08/11/07 13:43

    או לפחות לשחרר את הגוש מכיבוש
    החמאם והטרור

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    חבוב, עכשיו אתם הולכים לעשות את זה שוב (ל''ת)

    ערן, 08/11/07 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    מטעויות לומדים.

    שמוקלר, 08/11/07 13:40

    מי שלא עושה כלום , לא עושה טעויות מהן אפשר ללמוד.
    כדי לדעת שטועים וללמוד מכך, צריך לעשות.
    טוב שעשינו כי למדנו.
    אם לא היינו עושים כלום , היינו חיים במחשבה שאנחנו טועים.
    עכשיו ברור לנו יותר איפה הטעות וממה אנחנו צריכים להזהר .

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    ארץ ישראל לא שלנו היא

    זיוה, 08/11/07 13:40

    היא נמסרה לנו לשמרה ולעבדה עי השם, יתברך , ואין לנו זכות למסור אותה או חלקים ממנה לאיש!

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    הקשקשן הזה...

    אנני, 08/11/07 13:40

    לא מעוקצו ולא מדובשו. אז מה אם הוא אומר ככה או ככה? הוא לא אוטוריטה פוליטית, לא דמות מנהיגותית.. סתם עסקן אופורטוניסט שעלה לגדולה. נשלה מאיזו תהום אפרורית. וואו, פואד מודה, מכה על חטא? מעניין אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אז איפה האחריות שלך פואד (ל''ת)

    יעל, 08/11/07 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ההתנתקות היתה נכונה

    תומר, 08/11/07 13:39

    אבל היינו צריכים להשאר בציר פילדלפי. ההתנחלויות עצמן היו סתם עצם בגרון וממילא לא היה להם שום עתיד והם רק הקשו על פעולת הצבא.

    הגב לתגובה זו

    • עצם בגרון של אנשי החמאס? (ל''ת)

      אלכס, 08/11/07 18:37

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    אז למה כל הטועים ממשיכים ומתנתקים גם מירושלים?? (ל''ת)

    מיכל, 08/11/07 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    העם מתחיל להתפקח (ל''ת)

    יוסי, 08/11/07 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ההנתקות האידאולוגית החלה ב-6 הימים

    אורי, 08/11/07 13:37

    ואח''כ ימית, ואח''כ חוסר הבושה להצליח פיננסית על חשבון אחיך.
    חוסר אחריות של מנצחים.
    הפרטת הלאומיות לניהול זר.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    פואד פנה את מקומך למשה פייגלין.

    עירית לינור, 08/11/07 13:37

    תנו למלח הארץ לשלוט ותראו איך שהכל יסתדר.

    הגב לתגובה זו

    • מי שקורא לסרוב פקודה במלחמות ישראל הוא לא מלח הארץ

      יאיר, 08/11/07 17:52

      פייגלין ואנשיו קראו לסרוב פקודה במלחמת לבנון השניה, בעקבות התבטאויות אומללות של אולמרט בזמן המלחמה.
      מי שקורא לסרוב פקודה בזמן מלחמה הוא לא מלח הארץ, הוא משהו אחר, איזה סוג של כינוי שהודבק לכמה ראשי ממשלה שהיו לנו בעבר, והמבין יבין

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    שרון ראש הננשלה הכי חלש

    ירושלים, 08/11/07 13:36

    לא היה לו חוט שדרה בסיסי

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    פתאום כולם נהיו נתניהו (ל''ת)

    יניב רינגוולד, 08/11/07 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מודה ועוזב ירוחם

    יעקב, 08/11/07 13:35

    ומה המסקנה להבא

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    המצב הנוכחי רק דוגמית לאסון שגרם שרון (ל''ת)

    בנפול הטילים, 08/11/07 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מר פואד, במדינות אחרות הולכים הביתה על פחות מזה, מה גם שמשלמים קודם (ל''ת)

    את מחיר הפשע, 08/11/07 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    גם אני מתוודה שטעיתי וההתנתקות היתה טעות (ל''ת)

    חמניה, 08/11/07 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ההתנתקות היתה טעות ,''מה פתאום''...

    Erez, 08/11/07 13:33

    נכון גירשתם יהודים מהבתים שלהם ,אז מה... בסה''כ ימנים.
    נופלים קסאמים ופצמרים על שדרות וסביבתה ,אז מה...בסה''כ אוכלוסיה חלשה מהפרפריה.
    נחטף גלעד שליט ונהרגו חיילים ,אז מה ... הם ''קורבנות השלום'' כפי שמר פרס מכנה אותם.
    בסה''כ הערבים יודעים שאנחנו מדינה ללא עמוד שידרה.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    רק ההתנתקות מצפון הרצועה היתה טעות !!!

    אבי דביר, 08/11/07 13:29

    לגבי הישובים בתוך הרצועה - טוב שפיננו אותם, שכן השאיפה שלנו צריכה להיות רצף טריטוריאלי. זה היה קשה, ובעתיד היה הופך להיות קשה יותר, להשקיע את כל המאמץ הצבאי בהגנה על ישובים מבודדים. גם ככה יש לנו בעיות מוטביציה בצבא.
    בנוסף לקאסמים (ואין מה לעשות, איום של טילים קיים מכיוון כל מדינה סמוכה), היינו צריכים להתמודד עם בעיות קשות נוספות.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    תפנה אלינו, תבקש סליחה, תשקם אותנו

    מגורש מתגעגע, 08/11/07 13:28

    למי אתה מודה? גש אלינו תבקש סליחה ,תגיד צדקתם אני מצטער טעיתי,אנחנו צרכים הרבה עזרה, הממשלה מתעללת במגורשים קום תוביל אותנו לישובי קבע חדשים,קום !

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מר פואד, אתה מבין מדוע אינך יכול לכהן כשר-ביטחון?

    דוד, 08/11/07 13:28

    בשביל לכהן כראש ממשלה ו/או כשר ביטחון צריך יותר יצירתיות ומעוף.
    צר לי שלא ניחנת בתכונות הנ''ל.
    יתר על כן, ילדים בני 13 אמרו לך שאתם שוגים.
    אבל זילזלתם (עוד תכונה שלילית) בהם.
    מר פואד, לא היית ראוי בעבר ואף אינך ראוי היום לכל תפקיד ממלכתי.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    עדיפה מדינת חמאס מסוגרת ללא ישראלים בתוכה.

    אמנון, 08/11/07 13:28

    מזל שהוצאנו את הישראלים משם. תארו לעצמכם את מדינת החמאס שקמה שם, כאשר לא רק שדרות בטווח הקאסמים אלא עשרות ישובים ובטווח אפס.
    פואד כנראה גם שכח את מספר המחבלים שהגיעו מעזה לתוך ישראל.
    לעומת זאת אני בהחלט מסכים, שעל כל קאסם או מרגמה, צריך להגיב בחומרה ולא להתחשב יותר מדי באזרחים שלהם. הם צריכים לחשוב על האזרחים שלהם לפני שהם יורים.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    שטח שמפונה בלי הסכם\\לא כך לגבי הסכם פנוי

    חזי מועלם, 08/11/07 13:26

    לגבי שטח שמפונה בלי הסכם\\זה נכון,
    אבל לא כך לגבי פינוי לאחר הסכם !!
    פואד מתחיל להתחנף קראת הבחירות במפלגה-אולי??
    למי בדיוק מתחנף??.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מה יהיה בועידה עכשו ימשיכו לעשות שגיעות ולהוליך אותנו שולל??!!!!!!! (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 08/11/07 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אני בימקומך לא הייתי מעיז להיתראיין לתיקשורת

    פקק תנועה, 08/11/07 13:25

    ביזמנו .ואף שלחתי רעיון זה לעיתון ידיעות אחרונות שערך סקר .איזו נסיגה יש לבצע ברצועת עזה .ו פירסמתי כאן רעיון .שאפשר לסגת. רק מכפר דרום .ומנצרים ומורג .ואת כול גוש קטיף וישובייי צפון הרצועה להשאיר בידי ריבונות ישראל לעולם .אים כך מה עלנו לעשות ביהודה ושומרון וסוריה ?.זאת אומרת שגבולות ישראל הם ..ירושליים מאוחדת .צפון ים המלח וכול ביקעת הירדן ישארו בידי ריבונות ישראל .ובשיטחי יהודה ושומרון יש להגיע להסכם מדיני ביטחוני וגאוגרפי .על פי מיטוה בוש שרון .ורמת הגולן והחרמון למעט ישוביי הדרוזים .ישארו לצמיתות בידי ריבונות ישראל .

    הגב לתגובה זו

    • אני במקומך לא הייתי מעז להתראיין לתקשורת בזמנו.

      פקק . תנועה, 08/11/07 15:11

      ואף שלחתי רעיון זה ליומון ''ידיעות אחרונות'' אשר ערך סקר,איזנ נסיגה יש לבצע בעזה. ופרסמתי כאן ראיון שאפשר לסגת רק מכפר דרום,נצרים ומורג. את שאכל גוש חטיף וישובי צפון הרצועה להשאיר בשליטת ישראל לעולם. אם כך מה עלינו לעשות ביהודה ושומרון וברמה הסורית? זאת אומרת שגבולות ישראל הם ירושלים מאוחדת צפון ים המלח וכל בקעת הירדן נותרים ברבונות ישראל. ובשטחי יהודה ושומרון יש להגיע להסכם מדיני בטחוני וגיאוגרפי. על פי מיטווה בוש שרון. ורמת הגולן והחרמון למעט ישובי הדרוזים, ישארו ברבונות ישראל.





      נכון שאני גאון ואף אחד לא חשב על זה מלבדי??

      הגב לתגובה זו

      • מה לעשות אבל העובדות מדברות בעד עצמן . (ל''ת)

        פקק תנועה, 11/11/07 09:57

        הגב לתגובה זו

  • 98.

    האם חיים רמון שמע את פואד ?

    ה, 08/11/07 13:24

    כי בתקשורת אמר שאם ועידת אנאפוליס תיכשל, אז הממשלה תקח את הענינים לידיים ותעשה פינוי נוסף חד צדדי! עד כאן אני מקווה כי דייקתי בציטוט.
    מותר להודות בטעות, כדי שלא לעשות טעויות נוספות ולגרום להרס וחורבן כמו שהיה בהינתקות בגוש קטיף, אך הלוואי שראש הממשלה והעדר הנוהר אחריו יבין זאת ויתייחס
    בכל הרצינות לכל המפגשים עם
    האב-מאזנים למיניהם וידגול בכלל: של ביבי, יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו, דהיינו הם צריכים להראות שבאמת רוצים שלום ולא רק שישראל היא זו שתיוותר ותתן מחוות ללא תמורה, כמו המחוות שהיו לאחרונה, נקרא להן ''מחוות הרמדאן'' שתמורתן לא קבלנו מאומה, ושלא לדבר על שחרור גלעד שליט. די מהמחוות החינמיות.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    רואים שבכל זאת היה לפואד חינוך בית''רי ואיננו בולשביק! (ל''ת)

    כל הכבוד, 08/11/07 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ומי ישלם - משלם את המחיר???

    שלומית, 08/11/07 13:24

    צריך לדעת גם להודות בטעות , וכל הכבוד לפואד. אבל... והאבל הגדול, מי ישלם את המיר לעות ה''קטנה'' הזו? גם לטעות האישית וגם לטעות הקולקטיבית. חבל שלפני שחורצים גורלות של עם, של אדם פרטי לא מקדישים עוד דקת חשיבה, ורק אז פועלים. ומישהו חושב שמישהו ילמד מזה לקח לעתיד? הלואי ונתבדא ונראה שכן.
    בנחמת ציון ננחום.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    תגובה מעניינת כדאי לכנס

    עלי באבא, 08/11/07 13:23

    אכן הטעות היתה בכך שההתנתקות הייתה מצד אחד תוך התעלמות מוחלטת מהפלסטינים .
    בטוחני אילו הנסיגה היתה מתואמת עם הפלסטינים ובהסכם שלום המצב הייה שונה לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    פואד

    שלמה, 08/11/07 13:22

    אל אולמרט לילמוד מניסון של פואד

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    בתור בקשת סליחה תתחיל לדאוג לעקורי גוש קטיף .

    צבי, 08/11/07 13:21

    כמה שלא צעקנו, כמה שלא הפגנו אטמתם את עינייכם, אוזניכם מלראות ולשמוע.
    פעולה אחת אתה יכול לעשות עכשיו ובכל הכח. תתחיל לסייע לעקורי גוש קטיף עד שיהיה לכולם פיתרון הולם.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ומה עם איזה התנצלות קטנה?

    סטודנט בטכניון, 08/11/07 13:20

    הרי מדבריך שלך נובע, שהכתומים מתנגדי ההתנתקות ו''פורעי החוק'' היו בעצם הגיבורים, שבמסירות נפש הגנו על המדינה מפני אסון, ואילו כל החיילים והשוטרים וכל מי שביצע את ההתנתקות היה פושע שפעל להרס המדינה.

    עכשיו, אני לא מצפה שמחר המדינה תחלק מדליות ומלגות למתנגדי ההתנתקות (כמו שמגיע להם), אבל כן הייתי מצפה לאיזה התנצלות (וגם לא יזיק, סגירה של כל התיקים הפליליים, שהרי אתה בעצמך מודה שהתיקים האלה נפתחו על פעילות למען הצלת המדינה).

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לא טעות אלא הוכחה (ל''ת)

    לא טעות, 08/11/07 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הטעות היחידה: פואד בן-אליעזר בממשלה והתבטאויותיו החמורות!

    נגד הכיבוש., 08/11/07 13:19

    ההתנתקות היא רק ההתחלה של הסרת והורדת כל ההתנחלויות וההיאחזויות מהשטחים הכבושים וסיום הכיבוש הנורא!
    מפלגת העבודה צריכה להקיא מתוכה את בן-אליעזר ולהסתייג לחלוטין מדבריו החמורים!
    די לכיבוש המזויע!
    לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק: על העבודה לפטר את כל חבריה הציונים (ל''ת)

      ולהתאחד עם מרץ, 08/11/07 15:57

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    רחוק מלהיות טעות

    יוסי, 08/11/07 13:18

    ההתנתקות לא היתה טעות.
    אנחנו חייבים להבין שני דברים בסיסיים:
    א. שלום לא יהיה (לפחות לא בדורנו). כך שכל שטח פלשתיני הוא שטח עויין מבחינתנו.
    ב. אם לא נתנתק מהם, הם יהיו חלק מאיתנו, ובסוף, נמצא את עצמנו כמו הלבנים בדרום אפריקה. מה שיחייב אותנו להעניק להם זכויות אזרח בישראל (שתהפוך לפלשתין). נקבל מדינה דו לאומית (ובהמשך - חד לאומית).
    אם חפצי חיים אנחנו, טוב שהתנתקנו. עדיף לסבול קצת קאסמים, מאשר להשתתף בתהליך חיסולה של מדינת ישראל.
    ואני מקווה מאוד, שבקרוב יגיע גם תורה של הגדה.

    הגב לתגובה זו

    • ליוסי מיוסי. אבל את הנקודה החשובה הזאת הלאומנים לא תוספים!! (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד, 08/11/07 15:13

      הגב לתגובה זו

      • המדינה היהודית צריכה להתמך בחוקה

        אורי, 08/11/07 15:43

        שכל אזרחיה- כולל הערבים- יקבלו, עם כל זכויות האזרח. ואז מבחינתי שיתרבו כמה שירצו. ברגע שיכירו ביהדות כלאום, יצטרכו לבחור, לעזוב, או לחיות כמו יהודי בארה''ב (או פלשתיני בגלות, או יהודי ביהודה ושומרון) הפרדה אינה סימן לשלום. והצטמצמות לגטו איזורי אינה ערובה לביטחון.

        הגב לתגובה זו

  • 88.

    תבקש מאנשי גוש קטיף סליחה ומחילה

    משה מכרכור, 08/11/07 13:18

    ובבקשה ממך תאיץ בחבריך לעשות כן ובנוסף לכך, תחשבו עשר פעמים לעשות צעד כלשהו כדי לרצות את העולם שבלוא הכי לא אוהב אותנו בלשון המעטה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אתה הטעות,אפשר להחזיר את הסיקריקים לגוש עזה, אם תרצה.

    יגאל כהן, 08/11/07 13:18

    ואז מה?
    צה''ל ממילא נכנס ויוצא כרצונו.
    ההתנתקות ניתקה רק את הסיקריקם מהעזתים ולא את צה''ל מעזה.
    קשקשן ,משחק לאספסוף של ביבי, בביצים.

    הגב לתגובה זו

    • יגעל.... ?! זה אתה ?! (ל''ת)

      ., 08/11/07 14:56

      הגב לתגובה זו

    • היהפוך יגאל עורו וכהן חברבורותיו??? (ל''ת)

      יהושפט, 08/11/07 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    פואד מדבר לפי כיוון הרוח. מחר יחזור

    יואל, 08/11/07 13:18

    בו ''מהתובנה'' החדשה כאשר הוא יחשוב שזה כדאי לו מבחינה פוליטית. כאשר הוא תמך בגירוש הוא חשב שהוא מרוויח מהתמיכה, עכשיו הוא חושב שהוא מרוויח הממתנצלות. זאת כל ''התורה'' הפוליטית שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    פואד - כל הכבוד (ל''ת)

    צ, 08/11/07 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הטעות יסודית הרבה יותר

    דודי, 08/11/07 13:17

    אדון בן אליעזר,
    נידבת הסבר ביטחוני יפה מדוע ההתנתקות הייתה טעות, אבל לחלוטין התעלמת מהנושא המוסרי והאנושי בעניין.

    עצם המחשבה על עקירת אלפי אזרחים יהודים מביתם למען שיפור עמדות טקטיות, למען מלחמה בטרור, כאשר ניתן להילחם גם ללא צעד זה - מחשבה זו היא הקטסטרופה האמיתית.

    מה עם כל חיי האנשים שגרו שם?
    איפה הרחמנות היהודית?
    איפה ההכאה על חטא על זילות ההתחשבות בחיי האנשים מן המחנה שאינו שלך?

    וחשוב מכל, מה אתה עושה כדי לשפר את מצב העקורים היום?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    חייב לוותר

    אולמרט, 08/11/07 13:17

    אני חייב לוותר על שטחי יו''ש לערבים, זה הדרך היחידה שלי לצאת מהחקירות, ואז גם התקשורת תעטוף אותי כמו אתרוג, אני יודע שזה טעות אסטרטגית, אבל פואד, תבין אותי , אני לא רוצה לסיים כמו דרעי...

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    למה לא מדגישים את הצדדים החיוביים שבתהליך ההתנתקות?

    עופר, 08/11/07 13:16

    רק לראות את המתנחלונים נגררים על העפר ומתחננים על הבתים שלהם זה היה שווה.

    הגב לתגובה זו

    • ומה הם בדיוק הצדדים החיובים???

      manu, 08/11/07 16:31

      קאסמים על שדרות?
      חטיפת גלעד שליט?
      התחמשות החמאס?
      דריסה רגל של אל קאידה?
      .
      .
      .
      .
      .
      .

      הגב לתגובה זו

    • אינשאללה יהיה פיגוע ברמת אביב

      שמאלנים, 08/11/07 23:02

      יא מגעיל אתה לא אח שלי!

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    פואד מדבר לפי כיוון הרוח. מחר יחזור

    יואל, 08/11/07 13:15

    בו ''מהתובנה'' החדשה כאשר הוא יחשוב שזה כדאי לו מבחינה פוליטית. כאשר הוא תמך בגירוש הוא חשב שהוא מרוויח מהתמיכה, עכשיו הוא חושב שהוא מרוויח הממתנצלות. זאת כל ''התורה'' הפוליטית שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אני כאיש מפלגת העבודה מעודד מדמויות ציוניות עם אחריות כפואד במפלגה

    שמעון, 08/11/07 13:15

    לעומת פוסט ציונים חסרי אחריות אשר הביאו על המפלגה ועל המדינה אסון אחרי אסון..

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    המשפחות האומללות שגורשו שלמו את המחיר!!! (ל''ת)

    צבר, 08/11/07 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מאוחר מידי הסבל כבר נגרם מי יפצה את התושבים (ל''ת)

    תושב גדיד, 08/11/07 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בטח... ההתנתקות=טעות היסטורית! (ל''ת)

    יניב, 08/11/07 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כל מקום שנפנה החמאס יכנס - תפנימו את זה כבר !!! (ל''ת)

    אזרחית, 08/11/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אז טעינו מה יש אסור לטעות

    אוהב ישראל, 08/11/07 13:12

    אז טעינו מה יש אסור לטעות אז מה עם הרסנו גירשנו פגענו - טעינו אז מה

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    טעות

    אולגה, 08/11/07 13:11

    הייתה חייב לחשוב על זה לפני גירוש יהודים מהביתים שלהם ולא להיכנע ללחץ כל מיני ארגוני זכויות מחבלים.
    הטעות שלך עלה לנו ביוקר: קסאמים בדרום ( בינתיים בדרום, תל-אביב בתור, אל תידאג ), וגם חמסתן וגם פתחסתן מול עף שלנו. זה המחיר של טעות שלך .

    הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור? אז צה''ל היה נשאר, אבל את הכתומים היו חייבים לפנות מכורח (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד, 08/11/07 14:29

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה באמת... .????????

    יוס, 08/11/07 13:10

    שנתיים וחצי לקח לפואד מהגשש להבין את זה ב ר ו ך....ומה בדיוק עושה שר התשתיות כדי לסייע לנפגעי ההחלטה הנמהרת ההיא שעד רגע זה סובלים מאותה החלטה שהוא היה שותף בה ,שנתיים וחצי אחרי...

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    נמאס לי להחזיק את האצבע על ההדק (ל''ת)

    חייל גולני, 08/11/07 13:10

    הגב לתגובה זו

    • שים ''חמש אצבעות ידית אחיזה'' במקום. (ל''ת)

      המ''מ, 08/11/07 23:04

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    הכתב טעה, הציטוט המדויק הוא ''אני אני אני''

    אמיר, 08/11/07 13:08

    ולא כפי שנכתב בכתבה. פואד לא יכול להשלים משפט שלם בעברית, כך שמעבר ל''אני אני אני'' - כל השאר הוא טעויות עריכה קשות

    הגב לתגובה זו

    • שכחת משהו, ''אני אני אני, בוא!'' (ל''ת)

      טל מהצפון, 08/11/07 14:27

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    מה באמת? ואוסלו ? (ל''ת)

    אוהב ישראל, 08/11/07 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    זו הטעות היחידה שלך?? מה עם חברת חשמל ??

    שאול, 08/11/07 13:04

    גם אחריי הרפורמה תגיד - טעיתי - אחריי שכבר הרסת ?

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    פתרון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!אולמרט וברק כנסו

    יוגב, 08/11/07 13:04

    לפרק את רפיח ולייצר רצועת בטחון מינימלית ברוחבה, מינימום חיכוך מקסימום שליטה על ההברחות שמתבצעות דרך רפיח המצרית. נשמע יומרני אך רפיח מאכלסת כ0.005 אחוז מאוכלוסיית רצועת עזה מיקומם המחודש בגוש קטיף לשעבר(גדולה יותר בשטחה מרפיח)חילופי שטחים זה מספיק מוסרי אפילו לאבו מאזן,צעד זה גם ייאלץ את המצרים לעבוד ברצינות!מעבר לכך שיקום המודיעין באיזורי ההברחות רלבנטי יותר משיקום המודיעין בכל רצועת עזה,בעלויות מזעריות יחסית נ.ב. ברק אוהב טיפול בשיטת הפינצטה וצעד זה ירצה אותו לדעתי.....

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    צריך להלחם בטרור (ל''ת)

    נפתלי, 08/11/07 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אידיוט אם טעינו בא נחזיר לעצמינו

    רועי, 08/11/07 13:04

    השמאלנים הורסים לנו את המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אוסלו, הבריחה מלבנון, ההתנתקות (ל''ת)

    רצף של טעויות, 08/11/07 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אפשר לתקן. בואו נחזור למקומות האלה ונצמצם הטרור (ל''ת)

    איתמר, 08/11/07 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אומר זאת בראש מורם במקום בראש בתוך האדמה

    אורית, 08/11/07 13:04

    יש טעויות שפשוט אסור לעשות.
    לפחות תתאמץ באותה מידה למניעת הקטסטרופה שהממשלה הנל מקדמת במרץ!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מה אתה אומר....זה מפליא... תמשיכו להתחנף לערבים האלה נגיע רחוק (ל''ת)

    ליאת, 08/11/07 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מילא זה היה עוזר??

    שמוליק, 08/11/07 13:02

    הרי חוזרים על הטעויות האלה כל פעם

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אתה לא היחיד, השאר פוחדים על התחת שלהם

    אורי, 08/11/07 13:01

    אתה לא היחיד פואד. גם צחי הנגבי חושב כך, אבל הוא עדיין פוחד על התחת שלו , שעלול להיות בלי מושב של תפקיד ציבורי בכיר.
    עוד הרבה חושבים כמול פואד אך מתביישים להודות.
    השררה מעבירה אתכם על דעתכם.

    אני אב ללוחם גבעתי בסדיר. ולטנקיסט במלואים. שחברים שלו התפוצצו בשני הטנקים בנצרים.
    אולי את נצרים בלבד היה צריך לפנות אך לא יותר.

    הגב לתגובה זו

    • גם את כפר דרום

      יוש, 08/11/07 14:45

      אבל צריך היה להעבירן לתוך גוש קטיף ולחזק את הקשר שלו לישראל.
      גם את דוגית, אלי סיני וניסנית בצפון הרצועה, אסור היה לפנות.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    בוקר טוב אליהו (ל''ת)

    הבוס, 08/11/07 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    טעות כמה וכמה פעמים ! מטומטמים !

    ראובן נוף, 08/11/07 13:01

    פעם אחת לפי התוצאה.
    פעם נוספת לפי המוסר. פעם שלישית לפי הגיון הקלוקל מאחורי זה. ופעם רבעית לפי שלא הוכן פתרון אלטרנטיבי. ופעם אחרונה לפי שלא הוכן דרך לתקן את המעוות.
    אמור מעתה: העיוורון הפוליטי חוצה גבולות מפלגתיים בדרך מטמטמת !

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ומה היה קורה במדינה אחרת??

    אזרח שפוי, 08/11/07 13:00

    במדינה מתוקנת ( ל-א בישראל) הואת שר בכיר שהיה מודה כי טעה במהלך מדיני כה מכריע כמו גרוש אזרחיו ( סליחה '' התנתקות'') .
    היה עומד לדין ובוודאי מתפטר בבושת פנים.
    ביפן??
    שם השר היה נוקט בגישה הרבה יותר ישירה...

    הגב לתגובה זו

    • פינוי האזרחים הוא עדיין במקום ומבורך ,רק צה''ל צריך היה להיוותר שם! (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד, 08/11/07 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה לא להודות באומץ שאוסלו-ערפאת היה טעות?

    אלכס טוקבק, 08/11/07 12:59

    הבחירה בערפאת כפרטנר להסדר מדיני בטחוני היתה טעות נוראית. אסור היה להביא אותו לכאן
    מטוניס.אסור היה לתת לו ולאנשיו נשק ושטח
    להקמת בסיסי טרור פתחלנד חמאסתן.
    רק טיפשים יכלו להאמין להבטחות של אדם כמו ערפאת.
    מתי נשמע איש שמאל שפוי אחד בעניין הזה.

    הגב לתגובה זו

    • תשאיר את זה לדור שגודל בקאסמים. (ל''ת)

      LUBER, 08/11/07 14:28

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    פואד הוא רק עוד אחד שתמך אז ומודה בטעות.... שרון במצבו-לא מסוגל (ל''ת)

    לעשות זאת......, 08/11/07 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בוקר טוב. ועכשיו נא לטפל במפונים כמו שמגיע להם, כמו בגיבורים!! (ל''ת)

    ררר, 08/11/07 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ברמת אינטלקטואלית צמרת שלנו מתקרבת לגיל 14 של נוער הגבעות.התקדמות. (ל''ת)

    LUBER, 08/11/07 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לפחות א-ת-ה תפסת...

    גלעד שליט, 08/11/07 12:58

    האכלת אותנו חול

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נו, ומה עושה אדם חכם שמכיר סוף סוף, בכשלונו,

    elad, 08/11/07 12:58

    שב אל קיאו?! אין אם כן שום ערך בהכרת החטא ובהודאה בכשלון מבלי שינוי מעשה להבא. לא כל שכן, כאשר אוחזים וממשיכים באותם רעיונות/חזיונות ומעשים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    למה טעות? שרון לא בכלא!! הצלחנו! (ל''ת)

    ויסגלס, 08/11/07 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בן אליעזר! תתאחדו עם קדימה!אחרת ביבי מחכה בפינה! (ל''ת)

    רוני, 08/11/07 12:57

    הגב לתגובה זו

    • בן אליעזר! תתאחדו עם קדימה! ונרוץ ביחד לטעות הסופית-לתפארת החמאס... (ל''ת)

      הבנת את זה?, 08/11/07 14:45

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מודה ועוזב ירוחם.

    המשווה, 08/11/07 12:56

    עכשיו תתחיל ללחוץ על ברק שיוריד את אולמרט מהעץ ולא יחזור על אותה טעות ביו''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שטויות- ההתנתקות חשפה את פרצופם האמיתי של הפלסטינים על רצועה דקה

    רונן, 08/11/07 12:55

    מה היה קורה אם היינו שומעים לפואד כשרצה עם ברק לתת הכל- כולל חולות חלוצה תמורת מסמך נייר.

    חברים ההתנתקות הייתה נכונה- אמר זאת נכון וייסגלס- תוכנית ''הפורמלין''- צודקת יותר מתמיד.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא טעות!

    דיפני, 08/11/07 12:55

    הטעות הגדולה ביותר היא ההתנחלות בשטחים הכבושים. האם השארת ישובי גוש קטיף היתה תורמת לביטחון של שדרות? המשמעות החשובה של פינוי הישובים היא המסר שישראל מוכנה להגיע לפשרה ושלום עם הפלשתינאים כדי להיות מדינה יהודית ודמוקרטית ולא מדינה יהודית וקולוניאלית. דווקא בראיה לטווח ארוך (מה שבן אליעזר לא מצטיין בה במיוחד) יתברר שהמהלך הזה היה חשוב ביותר!
    ימים יגידו!

    הגב לתגובה זו

    • התנתקות מהתנחלות- טעות

      זר, 08/11/07 13:52

      ההנתקות האידאולוגית, הפרדת הצודק מאדמתו, החלה ב-6 הימים:
      ואח''כ ימית, ואח''כ חוסר הבושה להצליח פיננסית על חשבון אחיך.
      חוסר אחריות של מנצחים.
      הפרטת הלאומיות לניהול זר.

      הגב לתגובה זו

      • מי קובע מי הוא הצודק

        א, 08/11/07 15:11

        הכי פחות צודק הוא זה שבטוח בצידקתו
        ולא מוכן אף לשמוע על דעה אחרת.

        הגב לתגובה זו

        • האמת ההיסטורית קובעת מי הוא הצודק

          דדי, 09/11/07 12:18

          בסכסוך היהודי ערבי אנחנו הצודקים- נקודה. ארץ ישראל שייכת לעם היהודי והערבים רוצים לנשל אותנו מאדמתנו ולהשליך אותנו לים, וזה כאשר יש להם מעל 20 מדינות בשטח עצום . וזה לא מספיק להם, הם עוד רוצים את ארצנו הקטנה ועוד המציאו עם פיקטיבי כדי לגזול אותה מאיתנו, אז מי הצודק? תקשיב שמאלנוביץ, מה אתה מנסה לומר? שהערבים צודקים? באותה מדיה אתה יכול לומר שהיטלר צדק והגזע הארי הוא הגזע העליון, הרי אף אחד לא יכול לקבוע שהוא לא צודק. אין כזה דבר כמה אמיתות- יש רק אמת אחת- והיא שהארץ שייכת לנו, ואנחנו ניאבק עליה הבנת?

          הגב לתגובה זו

    • את חיה בסרט יעיוורת (ל''ת)

      שחקן, 08/11/07 13:58

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הטעות שבהתנתקות

    רפי, 08/11/07 12:55

    בוקר טוב !!!
    הכתובת היתה על הקירות, על המון קירות!

    הגב לתגובה זו

    • הקיר היה על הכתובת (ל''ת)

      דותן, 08/11/07 14:02

      הגב לתגובה זו

    • לרפי. חצי טעות, רק חיילים צריכים להשאר מעבר לקו הירוק!! (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד, 08/11/07 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    יוסי ביילין צדק.הינתקות רק בהסכם.

    רון, 08/11/07 12:54

    יוסי ביילין דרש לבצע את ההינתקות
    בתיאום ובהסכם עם אבו מאזן.אבל
    לא שמעו בקולו.

    הגב לתגובה זו

    • טוב שלא אמרת עם ערפאת או ברגותי. (ל''ת)

      אלכס, 08/11/07 18:44

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אגב מה דעתך על ועידת הכניעה באנופוליס? (ל''ת)

    פרופ' יגאל כהן, 08/11/07 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אם טעית כזו טעות חמורה, אז סע הביתה ואל תצא מהשרותים!

    רחבעם זאבי צדק, 08/11/07 12:51

    בניו ג'רזי התפטר מושל כי הוא הומו, בשוויץ נפלה הממשלה כי רכבת איחרה.

    בישראל - פוליטיקאים מתגלחים לנו על הזקן כל בוקר בלי בושה!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    פואד כל הכבוד שאתה מודה בטעות עכשיו סים לחץ

    משה א, 08/11/07 12:51

    ושצהל ישלוט על ציר פילדלפי עד שמישהוא מהאום יחליט לקחת את הציר לידיו ,אין מנוס ואי אפשר לחיות עם קסמים כל יום ,רצועת עזה היום שוה לדרום לבנון לפרק אותם מייד !!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מדוע זו לא העת למבצע צבאי?

    1, 08/11/07 12:51

    האם הגנרל הדגול עם המוח האנליטי חושב שיום אחד יקומו הפלשתינים ויחליטו בעצמם, ללא כל עזרה מבחוץ, לא לירות עוד קסאמים?
    איזו תועלת יש בדחיית המבצע? הוא רוצה לתת לחמאס עוד זמן להתחמש ולהתעצם?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    סוף סוף מישהו מדבר בעברית (ל''ת)

    אלון, 08/11/07 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בוקר טוב פואד! האם לא התנסית בכך ששיטחי A שפינינו הפכו לבסיסי טרור?

    אפרים, 08/11/07 12:50

    יחד עם זאת, לנוכח ההודאה שלך בטעות - מגיע לך להיות נשיא המדינה.
    אם פרס, שלא הודה בשום טעות - נבחר להיות נשיא, אז לך מגיע על אחת כמה וכמה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פואד היקר ...

    עמיר, 08/11/07 12:50

    מה אתה חושב שקורה לזאב עם אג'נדה פוליטית שמאלנית ( גם אם הוא חכם, ערמומי ומצוייד בנשק אייכותי ) כאשר מכניסים אותו לתוך הג'ונגל שבו יד מיליוני זאבים עם אג'נדה / מנטליות / תרבות של זאבים ?
    פואד, תלמד פעם אחת ולתמיד :
    עם זאבים מדברים ומתנהגים בזאבית.
    כל מי שמתנהג כבן אנוש בתוך להקת זאבים - מעבר לעובדה שהוא נראה מגוחך ונלעג בעייני הזאבים - הזאבים יעשו כל מאמץ לטרוף אותו ( גם אם הם יספרו לו שהם רוצים לחיות איתו בשלום וללכת איתו לכל מיני וועידות ולחתום איתו על כל מיני הסכמים ). הם יפסיקו ממאמציהם רק באחת משתי סיבות :
    1. הזאב החכמולוג ייעלם ויחזור למקום ממנו הוא בא.
    2. הזאב יפעל רק על פי חוקי הג'ונגל - לא לפי חוקים אנושיים - ויחסל את כל הזאבים שרוצים ברעתו עד ששאר הזאבים שיישארו יירעדו מפחד מפניו.
    וכל המקדים הרי זה משובח ...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פינוי היישובים לא היה טעות. פינוי צה''ל כן. (ל''ת)

    ארז, 08/11/07 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    איפה נעמן ? כנראה שאישפזו אותו ... חחחח (ל''ת)

    קאסם 3,, 08/11/07 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם אתה בן אדם - תעבור מקרוואן לקרוואן ותבקש סליחה מהמגורשים (ל''ת)

    עכשיו נזכרת?, 08/11/07 12:49

    הגב לתגובה זו

    • שום סליחה ושום בטיח, הקוזק הנגזל, מה חיפשו שם האזרחים הישראלים?

      ס''ט ספרדי טרוד, 08/11/07 14:43

      להזכירם זהו שטח שהיה מחוץ ל''גבולות מדינת ישראל'' ורק צה''ל היה עקב הנסיבות אמור להסתובב שם!

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    סוף סוף פוליטיקאי מודה בטעות - כל הכבוד לפואד (ל''ת)

    א, 08/11/07 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ''מודה ועוזב ירוחם''...

    האזרחי, 08/11/07 12:48

    לפחות לעתיד לא לעשות אותן שטויות.
    הלואי שגם ראש הממשלה יודה כמוך ,
    כי דחף בכל הכח לא פחות ממך, והוא ''אבי אבות החטא''.

    הגב לתגובה זו

    • למה לעזוב ירולם ? הכתומים היו צריכים ללכת לירוחם מ 1968 (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד, 08/11/07 14:45

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    תתפטר!

    1, 08/11/07 12:47

    אדם ללא שיקול דעת שתמך במהלך כל כך הזוי לא ראוי להיות ח''כ או שר.
    אחרייך נטפל ב 100+ חברי הכנסת האחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אז למה כשביבי אמר זאת,התנפלתם עליו זאבים טורפים?למה? (ל''ת)

    אז ביבי צדק, 08/11/07 12:47

    הגב לתגובה זו

    • כל ישראלי שפוי ידע מראש איך ייגמר מבצע הטימטום המושחת. חבל שגם לא (ל''ת)

      סמולנים משלמים, 08/11/07 15:00

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    עוד 2-3 טעויות כאלו ולפואד לא יהיה ממי לבקש סליחה.. (ל''ת)

    א, 08/11/07 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מודה ועוזב ירוחם

    זהר, 08/11/07 12:46

    בסוף בסוף תכו על חטא קוצר ההבנה
    וזה מאדם שמכיר את המנטליות הערבית

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אמרנו לכם............

    אזרח, 08/11/07 12:46

    אבל אף אחד לא הקשיב
    כל פעם מישהו שמחליט שהוא יביא את השלום וישנה סדרי עולם
    עושה מה שעושה
    הולך
    ואנחנו משלמים את החשבון......
    עד מתי.........

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חסרה התנצלות על הפן המוסרי

    דובי הראל, 08/11/07 12:46

    ראויה היא התנצלותו של פואד על ההפקרות הביטחונית. אבל לתוכנית הגירוש היה גם אספקט מוסרי, שהוא חמור אף יותר. על כך פואד לא מדבר, וחבל.

    הגב לתגובה זו

    • לדובי .לא היה שום גירוש. אלא ב 1492 מספרד!!

      פרדיננד ואיזבל, 08/11/07 14:49

      היתה חובה מלתחילה למנוע את ההגירה האלימה של האזרחים הישראלים הפולשניים לתחום רצועת עזה והגדה המערבית, והדבר טרם בוצע, עד שפונו משיגי הגבול ב2005 בכוח מאחר וסירבו לפנות את הגזלה מרצון!

      הגב לתגובה זו

      • שתישרף אמן יא חתיכת בן שרמוטה (ל''ת)

        פרננדו חואן, 09/11/07 12:20

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    בוקר טוב אליהו

    ארז, 08/11/07 12:45

    מוטב מאוחר... ולאחר שהבנת שכל שטח שנמסר לאוייב הופך לבסיס טרור, איפה ההכרה בטעות שבוצעה ב-1993?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ראשית הבעיה החלה בהסכם עם מצרים - ועוד נצטער עליו בגדול. אבל במצב

    ישראל סבא, 08/11/07 12:45

    שנוצר בדרום, נכון היה להינתק מעזה וגם זאת יראו בטווח הארוך.
    אני פשוט מתפלא על פואד, אחד הישראלים הטובים והמוכשרים בימינו.
    בעיית הקסאמים תיפתר, אבל הבעיה הדמוגראפית מאיימת עלינו פי כמה ולכן לא היה לנו מה לחפש שם.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא צריך להיות גאון כדי להבין שזו היתה טיפשות ויהירות ישראלית (ל''ת)

    יובל, 08/11/07 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הגיע הזמן להודות

    אבי, 08/11/07 12:44

    כל מה שהשמאל הארור עשה ו/או תמך בו הנו טעות.
    על כן,כדי למנוע טעויות שכאלו בהמשך,יש לסגור ולהחרים את רכושם של כל הגופים השמאלניים כגון מפלגת העבודה,מרץ וכמובן חלאות שלום אך שוא.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לך הביתה כמו בגין.תישא באחריות. (ל''ת)

    לא דין ולא דיין, 08/11/07 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אז מדוע אתה תומך במהלך דומה ביו''ש? (ל''ת)

    משה, 08/11/07 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נו ומה המסקנה פואד, נסביר לך לאט כדי שתבין. התנתקות דומה בגדה תביא (ל''ת)

    לתוצאות דומות !, 08/11/07 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    האסון הוא לא רק מההבט הבטחוני, אלא גם מההבט הדמוקרטי

    בשמלה אדומה, 08/11/07 12:41

    רה''מ יכול להפר ככה מצע בחירות ותוצאות מישאל מפלגתי

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אמרנו לכם! אמרנו לכם! אמרנו לכם!!! (ל''ת)

    טוראי במיל, 08/11/07 12:40

    הגב לתגובה זו

    • גם גנדי אמר והרבה לפניו גם כהנה (ל''ת)

      מתושלח, 08/11/07 14:02

      הגב לתגובה זו

    • מה אמרתם להם ??? שטיות במיץ עגבניות כתומות!!!

      ס''ט ספרדי טרוד, 08/11/07 14:56

      לא נסיתם רק לשכנע באיוולת של הסגת כוחות צה''ל! אלא טענתם שיש לכם זכות פלישה ושהיה אזרחים בעלי אידיאולוגיה אימפריליסטית באדמות הנכבשים!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    פואד!מודה ועוזב ירוחם!!! (ל''ת)

    יעקב, 08/11/07 12:40

    הגב לתגובה זו

    • איזה מודה?

      ירוחם, 08/11/07 13:26

      לא מודה ולא עוזב.
      מטומטם מהלך על 2.

      הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי, מדובר בגורל העם ולא בטעות קטנה של 1 + 1. (ל''ת)

      פואד-מיד הביתה, 08/11/07 13:35

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ''ומודה ועוזב!!! ירוחם'' (ל''ת)

    א, 08/11/07 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עמי אילון עוד מחלק צמידים כחולים בעד ההינתקות.. (ל''ת)

    ענת, 08/11/07 12:39

    הגב לתגובה זו

    • הגמד הזה בכלל משועמם בחיים, מחפש שישימו עליו. (ל''ת)

      כתומה גאה, 08/11/07 13:36

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הרבי מלובאויטש אמר את זה מזמן (ל''ת)

    אופק, 08/11/07 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מס' 1 צודק (ל''ת)

    אבי איטליה, 08/11/07 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    להכות על חטא ולהשאר בתפקיד זה חסר משמעות

    י, 08/11/07 12:37

    יש לי שפואד פשוט זורק חכה למים כדי לדוג קולות מהימין. אין היום אדם אחד שחושב שההתנתקות היתה הצלחה חוץ אולי מאריק שרון בעצמו...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אז אתה הוא עולה החדש מרוסיה

    פצצת אטום, 08/11/07 12:37

    שלא מבין מה קורה פה ופשוטי העם זועק ואומר ואתם לא שומעים

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    היה טעות ונמשיך לטעות---- אולמרט מחלק את ירושלים

    מוטי, 08/11/07 12:36

    הוא הולך לאינדינאפוליס למכור אותנו

    הגב לתגובה זו

    • נחלק לו ת'מח אם ינסה למכור אותנו (ל''ת)

      ליאת, 08/11/07 13:04

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    פואד, כל הכבוד. הלוואי ולביילין ושות' היה אותו אינטגריטי (ל''ת)

    דק אבחנה, 08/11/07 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פואד מודה בטעות

    הבוחן, 08/11/07 12:35

    פואד יפה אמרת, עכשיו בדחיפות תרגיע את ריצת האמוק של אלה שלא מבינים ובונים לנו הסכם אוסלו חדש ומסוכן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    פואד.אתה מקלקל לשמאלנים את האשליה. (ל''ת)

    ביילי, 08/11/07 12:35

    הגב לתגובה זו

    • כנראה לא הבנת אותו. הוא אומר את מה שהשמאל אמר תמיד

      לא אשליה, 08/11/07 13:40

      מחזירים שטחים רק בהסכם.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אז כל מי שתמך צריך להתפטר ומיד! הם לא מתאימים לשלטון

    אריה, 08/11/07 12:34

    בשלטן אדם צריך להיות עם ראיה כוללת וארוכת טווח.

    מה שראו אנשים פשוטים, המנהיגים לא ראו - הם היו עיוורים לסכנות. ולכן הם צריכים לא להיות בשלטון

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לך עד הסוף צבוע

    אחד 1, 08/11/07 12:33

    ומה עם ההתנתקות של מנהיגך ברק.
    למה אתה שותק. ניזקה של ההתנתקת הזו כפול ומכופל ברמה אסטרטגית איזורית.
    להודות בטעויות של אדם שחי כצמח זו ממש גבורה גדולה אבל מפואד מלך הקומבינות והאחרון שאקרא לו ישר אני ממש לא מצפה לכלום.
    אפילו ועדת וינוגרד הזכירה את הטעות שבבריחה מלבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לפחות ניסינו. ועכשיו למדנו על בשרנו. וטוב שזה כך.

    ישראלי שפוי, 08/11/07 12:30

    עכשיו נהיה חכמים יותר . ולמרות הכול! טוב שהיה ההתנתקות. .ומעתה התנתקות רק בדרכי שלום אמת וללא פשרות ...

    הגב לתגובה זו

    • התקרבנו עוד צעד לקראת השמדת ישראל

      ישראלי ''שפוי'', 08/11/07 12:48

      אבל נכנסו במתנחלים ולכן זה היה שווה את זה.

      הגב לתגובה זו

    • כמה נסיונות נחוצים כדי להודות בפיגור הגורף? (ל''ת)

      הרצברג, 08/11/07 12:51

      הגב לתגובה זו

    • מעכשו...

      עמיר, 08/11/07 12:52

      אתה נאיבי !
      כל עוד יושבים בממשלה מפלגות סוציאליסטיות שמאלניות, אין סיכוי שזה יקרה.

      הגב לתגובה זו

    • לפחות ניסינו ....

      דמיון, 08/11/07 12:54

      איזה משפט אומלל.
      מזכיר במידת מה משפט של אנס

      הגב לתגובה זו

    • השפוף(לא השפוי!)הופך בקלות 10000 יהודים לשפני ניסיון''לפחות נסינו''

      לישראלי..., 08/11/07 12:56

      נסית למכור/לגרש את אחותך/אמך/בתך/בנך ולהפקירם ללא מגן חשופים לשוד ולרצח?!
      כשתעשה זאת ותאמר:''לפחות נסינו לפתור את בעית הצפיפות שבבית וזה לא הצליח'',תהיה אמירתך על המתנחלים המגורשים לפחות הוגנת

      הגב לתגובה זו

    • ניסינו? מה למדתם מתוצאות הסכם אוסלו? למידה אינה השטח שלכם.

      יאל, 08/11/07 12:57

      מה שקוראים האינתיפאדה השניה היא למעשה השלישית. השניה הייתה כרוכה בטרור האוטובוסים אחרי הסכם אוסלו.

      הגב לתגובה זו

    • כל כך תמימים וחסרי חוט שידרה... (ל''ת)

      שלי, 08/11/07 13:05

      הגב לתגובה זו

    • לא ניסינו עדיין את מתן ''זכות השיבה'',אולי זו תביא את השלום ?!

      עוד ישראלי שפוי, 08/11/07 13:05

      סוף מעשה במחשבה תחילה.... מבצעי ה''התנתקות'' היו בטוחים ב''חכמתם'' והיו בטוחים-ממש כמו החולמים מאוסלו-שיש להם מתכון מנצח להבאת השלום,לומדים בדרך הקשה,את המחיר לכך כולנו משלמים.

      הגב לתגובה זו

    • טוב שזה כך-אתה בטוח לא גר בשדרות וסביבתה (ל''ת)

      אורית, 08/11/07 13:06

      הגב לתגובה זו

    • מדיניות שגויה זה לא בורסה .

      מוטי, 08/11/07 13:10

      על חיי העם לא מהמרים . כמו שההתנתקות היתה טעות ואוסלו טעות. גם המדיניות הנוכחית טעות . לכן נא לפנות את הכסאות .

      הגב לתגובה זו

    • למדנו על בשרינו???!!

      רוני, 08/11/07 13:13

      אלפי משפחות איבדו את מטה לחמם
      מאות מהם עדיין לא מתגוררים במבני קבע
      עשרות משפחות נהרסו - אם בזוגיות או עם הילדים
      שטח גדול ממדינת ישראל (הנגב המערבי) נתון להתקפות בלתי פוסקות של ירי קאסמים
      עיר שלמה חיה תחת התקפות טילים שגובים אבידות בנפש
      וכל זאת מבלי להזכר את ישיות הטרור שצמחה בעזה ואת הרוח הגבית שניתנה לטרור להמשיך בדרכו העקובה מדם.

      ואתה עוד אומר ''טעינו'' !!!!!
      על חשבון מי הטעויות האלו - על חשבון ילדים וזקנים ?

      הרי כל הצמרת הביטחון אמרה שזהו מעשה שיגרור אחירו את התוצאה הנוכחית - מה יעזור להם עכשיו שטעית?!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • קל לך להגיד ''למדנו על בשרינו''

      אגואיסט,, 08/11/07 13:23

      איך בדיוק למדת את זה על בשרך?!
      איך אתה יכול להגיד שזה היה טוב?!

      הרי אתה לא חלק מה-8000 מתיישבים שלמדו את זה על בשרם! לך תגיד את זה להם!

      הגב לתגובה זו

    • ה''נסיונות'' האלה מביאים לקורבנות.

      מיכה, 08/11/07 13:41

      ראה ערך ''הסכמי אוסלו''.
      צריך לחשוב טוב טוב בכל מהלך, פה זה המזה''ת למי שעוד לא הפנים עדין.

      הגב לתגובה זו

    • כמו רולטה רוסית

      ציקי צפון, 08/11/07 14:02

      מה השטויות האלה ניסינו. מנהיגים חכמים לא מנסים, הם צריכים לשקול כל תרחיש אפשרי בכול תהליך של קבלת החלטות.
      ראינו מה קרה כשהתנתקנו מלבנון - חטופים, מלחמה, הרוגים ומה לא. אי אפשר לתרץ שגיעה מעין זו באמירה של ''ניסינו''. בחיי אדם ומדינה לא מנסים - חושבים.
      הבעיה היא שההתנתקות מגוש קטיף - אשר לדעת רבים - צריך היה לצאת - אבל יציאה עם הסכם, עם ערבויות ותגובות הולמות למקרה של ירי קסאמים ומרגמות.
      אולמרט ראש ממשלתנו הוא זה שדחף להתנתק מרצועת עזה, הוא זה שהוביל אותנו לצרה עם חיזבאללה. אם זה מנהיג אז אני ברווז.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אמרנו את זה מההתחלה!

    ימני שפוי, 08/11/07 12:24

    למה לא מקשיבים אף פעם לאנשים השפויים שפעם אחר פעם תחזיותיהם מתבררות כנכונות?!

    הגב לתגובה זו

    • וההבדל הוא! שאת האזרחים היה חובה לפנות בכל מקרה , את צה''ל לא!

      ס''ט ספרדי טרוד, 08/11/07 12:57

      כי האג'נדה הכתומה מסמלת את היהירות הישראלית והיהודית/אמונית.

      בשטח צבאי יש להשאיר רק אנשי צבא !! ולא מיליציות ג'יהד יהודי!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה היית צריך

      דוד לריאה, 08/11/07 13:02

      להיות כזה שמכיר ערבים; חייל, מפקד לוחם, שר ביטחון, ממוצא עירקי ועוד...
      אני חשבתי על התוצאות לפני המעשה.
      ולך רק כעת נפל לך האסימון?
      ואתה עדיין שר בישראל....
      אני מבקש שתגיד את הסיבה העיקרית להתנתקות; להוריד את השמאל והמשטרה מהגב של שרון וכל המשפחה שלו. תגיד, אל תתבייש.
      לא ניתלה אתך בככר העיר.

      הגב לתגובה זו

    • מחר הוא יגיד שדבריו הוצאו מהקשרם (ל''ת)

      מאור החמור, 08/11/07 13:13

      הגב לתגובה זו

    • כי האמת נעדרת ואת דובריה מפטרים.

      JDH, 08/11/07 13:27

      עיין ערך שושי גרינפלד

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    העיקר שלא להודות שאוסלו היה בדיוק אותה טעות

    לא להודות., 08/11/07 12:19

    ביום שערפת הגיע לכאן הוא הכריז שהמלחמה לא תיסתיים עד שחרור פלסטין מהים ועד הירדן.

    הגב לתגובה זו

    • גם זה יגיע. (ל''ת)

      פעם היתה מהשמאל, 08/11/07 12:37

      הגב לתגובה זו

    • לכן פסטיבל רבין מיותר.צריך להכנס לפרופורציות

      יורם, 08/11/07 12:44

      ולא לקיים טקסים כל כך גרנדיוזים כאילו היה מדובר בגאון מדיני שסיים את המלחמות כאן. די עם ההערצה הזאת לרבין ופרס!!

      כולם יודעים איזו אינתיפאדה נוראית היא הביאה עם1500הרוגים, ומשפחות שלמות מחוסלות.

      הגב לתגובה זו

      • אסור היה להתיישב ברצועה

        שמואל השמאלן, 08/11/07 13:59

        רצועת עזה איננה ולא היתה מעולם ארץ ישראל אלא נחלת פלישתים ,אח''כ תורכים ובסוף פלשתינים ימ''ש.אין ולא היתה סיבה לדחוף ישראלים להתיישבות שם . זה לא היה אף פעם מפעל ציוני אלא מפעל שנועד להעשיר חקלאים(בעיקר חובשי כיפות סרוגות) על ידי עבודה זולה של ערבים ובעידוד מכוון של תנועת הציונות הדתית (כולל רבני הרבנות הראשית שהכריחו מסעדות ומלונות לרכוש את תוצרת הגוש אחרת תוסר כשרותם ).
        מה שהתקשורת לא סיפרה לפני ההתנתקות זה שהישובים חטפו כל לילה במשך 5 שנים קסאמים ומרגמות ובעצם כל הישובים היו לנים כל לילה במקלט. מסיבות פוליטיות לא סיפרו זאת לעם ישראל אך זו היתה אז המציאות.
        בקיצור פואד: טוב מאד שהישובים פונו . יתכן והיה מקום להשאיר בסיסי צבא אבל ההתישבות היתה מיותרת.

        הגב לתגובה זו

        • וגם בשדרות נכון? (ל''ת)

          אלכס, 08/11/07 18:43

          הגב לתגובה זו

    • ומי המיט עלינו את אסון אוסלו ?

      אמרנו לכם, 08/11/07 13:00

      אחד שיושב בבית הנשיא ואחד שהשאיר לנו ''מורשת''.

      הגב לתגובה זו

    • אוסלו היתה טעות, אבל לא פשע...

      סמן ימני, 08/11/07 13:07

      כמו שמעריציו העיורים של ביבי עמיר צווחים (מענין שרובם אפילו לא שרתו בצה''ל או שרתו כש''ג וכדומה).
      מי שטוען שאוסלו הביאה להגברת הטרור טועה. הערבים הם ערבים הם ערבים והטרור הפלשתינאי קורה ללא קשר עם אוסלו. ברור לכל (להוציא את השמאל הקיצוני) שאין עם מי לדבר, אבל בלי לנסות לא יודעים.

      הגב לתגובה זו

      • ראשית, נמאס מההכללות המתנשאות האלה לגבי ימניים.

        ג'ול, 08/11/07 14:51

        רק חדלי אישים צריכים להכליל בכדי ''להתווכח''.

        שנית, הסכם אוסלו ביטל את שליטת ישראל ביש''ע, ויצר שלטון מרכזי תומך טרור, נגדו אנו נלחמים מאז.

        אז אל תספר לי ש''אוסלו לא שינה דבר'', כי הוא שהפך את הפזורה הערבית ביש''ע לישות מדינית מוכרת מבחינה בינ''ל, והוא שאפשר ל''התקוממות עממית'' לגדול לכדי מיליציות מאורגנות, והיום גם לכדי צבא.

        הגב לתגובה זו

      • צודק 100%! סמן ימני (ל''ת)

        י, 08/11/07 14:55

        הגב לתגובה זו

      • אוסלו לא הגביר טרור? חה חה חה

        אלכס טוקבק, 08/11/07 18:41

        לא התפוצצו אוטובוסים לפני אוסלו,
        לא ירו עלינו טילים מעזה לפני אוסלו.
        רק טיפשים יכלו להאמין להבטחות של אדם כמו ערפאת.

        הגב לתגובה זו

        • הקמת התנחלויות ממש גרמה לאירגוני טירור לעשות הסבה לכדורת דשא (ל''ת)

          אורן, 08/11/07 23:30

          הגב לתגובה זו

      • כמובן שהגביר את הטרור:

        גל, 08/11/07 23:36

        כל שאתה מעודד את האויב להמשיך להילחם מלחמה חסרת סיכוי, ככל שאתה משדר חולשה וותרנות בלי לעמוד על הישג הדדי, כך האויב מבין שעליו פשוט להגביר האלימות. הם לא טיפשים, אף אחד לא טען אי פעם שהם טיפשים יותר מהממוצע האנושי.

        הגב לתגובה זו

    • ההתנתקות מעזה אינה טעות

      שם, 08/11/07 13:19

      גם מבחינה דמוגרפית וגם בטחונית. ההתנתקות הרסה ופילגה את ערביי השטחים. ההתנתקות והקמת חמאסטן נותנת לגיטימציה להפצצה אוירית של עזה ללא כניסה קרקעית כפי שניתן לעשות בלבנון. ובנוסף ניתוק כל התשתיות והאספקה וזריקת האחריות על המצרים.
      העובדה שהממשלה מסרבת להתנהג בהתאם למצב החדש היא בעיה אחרת.

      הגב לתגובה זו