• 131.

    מדינת K.G.B

    שי, 13/11/07 14:26

    אפילו בעיתונים רואים את טביעות האצבע של הפוליטיקאים והאינטרסנטים.
    מזעזע. גועל נפש.
    זה הזמן לברוח מכאן.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    עמיחי? מה זה אחות שכולה? מהיכן ההמצאה הזאת? (ל''ת)

    ירמיהו, 09/11/07 09:28

    הגב לתגובה זו

    • אחות שכולה זה כי אחיה נפל במלחמה פוליטית

      בפעם האלף, 11/11/07 11:20

      ומשם התחיל לכ הבלאגן

      הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב, ירמיהו. יש דבר כזה אח שכול ויש אחות שכולה. איפה אתה חי? (ל''ת)

      עורך לשון, 12/11/07 18:48

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    שושי, כולנו מאחורייך

    הטוקבקים, 08/11/07 17:23

    שושי, אנחנו איתך.

    על החתום

    200 הטוקבקים שכתבת

    הגב לתגובה זו

    • לשושי אין אינטרנט בבית (ל''ת)

      יצאת, 08/11/07 18:14

      הגב לתגובה זו

      • אבל יש בבית של

        עומר, 09/11/07 03:18

        החברות (אם נשארו כאלו). ומשם היא מטקבקת בטירוף כל פעם תחת שם אחר.

        הגב לתגובה זו

        • אתה עובד של מקור ראשון? או שקוראים לך יועז?

          רוני, 11/11/07 10:41

          נשלחת להגיב מטעם המערכת? פודלצ'יק? ומשהו ענייני אין לך להגיד? חוץ מהשמצות דביליות לאל כל הוכחה?

          הגב לתגובה זו

  • 128.

    שושי לא הראשונה. מה עם חני לוז?

    רחל בן יעקב, 08/11/07 15:08

    שושי לא הראשונה שפוטרה ממקור ראשון בגלל ''ימניות יתר''.
    גם חני לוז עזבה-הועזבה על אותו רקע !
    נתנו את הטור הלוחני המצויין שלה לדתי-מחמד-שמאלני - אנשיל פפר.

    הימין עדיין לא נגמל מהגלותיות,מ רגשי הנחיתות מול השמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    תגובה בנושא לורד שצונזרה בערוץ 7

    עובדת לשעבר, 08/11/07 14:04

    אחד מנימוקי לורד לפיטורי גרינפלד היה ''יחסי האנוש'' הגרועים שלה.
    לורד האוטיסט הוא האחרון שיכול לנופף בנימוק הזה מאחר והוא בעצמו לוקה בהם. למעשה אין לו בכלל יחסי אנוש.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מבין, ''אוטיסט'' זאת מילת גנאי?

      קורא מקור ראשון, 08/11/07 15:42

      כמו ''משקפופר'' או'' אבו ארבע''. אם ככה את מתבטת, אני די מרוצה שאת ''עובדת לשעבר בעיתון שאני קורא.

      הגב לתגובה זו

      • לא! זאת אבחנה סוציו-פסיכולוגית (ל''ת)

        זיגמונד (פרויד), 08/11/07 16:02

        הגב לתגובה זו

      • כן. ''אוטיסט'' היא מילת גנאי

        גם קורא, 08/11/07 17:07

        וגם ''קצר רואי''.

        אגב, הח''מ הוא קצר-רואי.

        הגב לתגובה זו

  • 126.

    לורד בכלל הגיע מהשמאל ומנסה להראות שהוא בימין

    שפויה, 08/11/07 13:47

    מנסים גם לשלוט על הדעות שלנו המדינה הופכת לסותמת פיות פחד

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אח שכול: לא אישרתי תעודת עיתונאי

    כותרת חלופית, 08/11/07 13:18

    לבחורה שכתבה בעיתון בערך פעמיים בשנה

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ''מקור ראשון כ''כ לא מעניין

    נרקיס, 08/11/07 13:05

    שהוא זקוק לאיזו סערה בביצה

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    רוצים לעזור ?

    גולש, 08/11/07 12:28

    ראשית אציין שמעולם לא ראיתי או דיברתי עם שושי גרינפלד. הדברים נכתבים שלא על דעתה.

    אבל,

    למה שעשה לה אמנון לורד מסיבות פוליטיות יש גם היבט כלכלי. שושי היא בימאית קולנוע. לפני כמה חודשים היא פרסמה את ההודעה שבקישור:

    http://tinyurl.com/2amxf8

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אני עושה מנוי למקור ראשון!

    איתמר, 08/11/07 12:00

    בחודשים האחרונים העיתון מתנער מהתדמית הדביקה והפטאתית של הצופה, ומספק לקוראים חומר שהוא לאו דווקא בהקסבה של המתנחלים. זה מה שעושה אותו טוב, וזה מה שיעשה אותו מוכר.
    מקור ראשון אינו עיתון דתי, אלא עיתון לאומי. מי שמחפש תכנים דוסים-דוסים-דוסים שיקרא את ''בשבע'' - המקומון של השומרון.
    כולםכם תראו שגרינפלד תתקשה למצוא עבודה חדשה. לא בגלל שהיא ימנית, אלא בגלל שהיא פנטאית שלא יודעת לבטא עצמה באופן אלגנטי.

    הגב לתגובה זו

    • יש להם את האתר אינטרנט הכי יפה

      עמית, 08/11/07 18:23

      והכי נעים לקריאה. חוצמזה עיתון מצוין, אני אוהב לקרוא את מקור ראשון והארץ, וגם ישראל היום. כל השאר זה זבל ביצות.

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד לחוש ההומור שלך! (ל''ת)

        חהחהחהחהח, 08/11/07 20:10

        הגב לתגובה זו

    • תדמית דביקה ופטתית?נכון להיום, הצופה הוא הדבר הטוב ביותר שיוצא מבית

      הירשמדיה, 11/11/07 19:46

      הלו, תתעדכן.

      הייתי מנויה על השיעממון-ראשון, וכשרציתי לבטל הציעו לי במחלקת מנויים לנסות את הצופה החדש (ככה הם קוראים לזה). החלטתי לתת צ'אנס, ובינתיים לא התאכזבתי.

      אם כבר מישהו צריך להתרענן מתדמית דביקה ומשעממת, זה מקור ראשון.

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    לשושי'לה

    שמאלני מאד, 08/11/07 11:50

    את יודעת ארמית?
    על דאטפת אטפוך וסוף מטיפיך יטופון.
    ואני אשב ואצחק.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    להשתחרר מהעיתון (ל''ת)

    צו גיוס 8, 08/11/07 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    מקור ראשון הוא עיתון ימני - לא דתי

    לא קשור, 08/11/07 10:43

    אני מנוי ואמשיך להיות מנוי

    הגב לתגובה זו

    • קשור ליהדות, לא לדת

      עמית, 08/11/07 19:41

      היהדות היא הסיבה היחידה ללאומיות שלנו, ומקור ראשון הוא בהחלט עיתון לאומי, אבל לאו דווקא דתי.

      הגב לתגובה זו

      • נכון (ל''ת)

        אני, 09/11/07 13:41

        הגב לתגובה זו

  • 118.

    הבהרה

    שלמה, 08/11/07 10:05

    מאז שמייקל כריש נפטר העיתון נהפך לשמאלני.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם מס' 118

      חדוה, 08/11/07 11:41

      העתון שינה לגמרי את דרכו, וחבל.

      הגב לתגובה זו

    • הוא מכר את העיתון לפני שנפטר (ל''ת)

      דודו, 08/11/07 14:31

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    יש לו כיפה ל''ימני הזה''? ימני כמו נתניהו ושרון או כמו ליברמן??? (ל''ת)

    כאשר אבדתי, 08/11/07 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    תבינו: היא לא קראה לסרבנות גירוש, אלא לסרבנות בשעת מלחמה

    עקיבא א', 08/11/07 09:45

    יש הבדל תהומי. היא בעצם חברה לקיצוני השמאל שאנחנו כל כך מגנים. תמיד הטענה היתה שיש הבדל בין סרבנות לפינוי יהודים לבין סרבנות לפעולה שלשמה קיים צה''ל, הגנת ישראל. שושי קראה לסרב פקודה ולא להתייצב למלחמה. אז אל תבלבלו במוח עם דיבורים על פינוי. זה לא העניין.

    הגב לתגובה זו

    • איזה מלחמה? מלחמה פוליטית! אולמרט בעצמו אמר שהיא מנוף להתכנסות

      מנהיגות, 08/11/07 09:58

      אז לגרינפלד יש קצת יותר שכל מלך והיא עוד לפני שהחלב נשפך כבר הבינה שזו לא מלחמה אלא מבצע ראוה פוליטית, ואמנם אחרי המלחמה התפרסמה כותרת במעריב שהמבצע בבינת ג'בל היה מבצע ראוה. אח שלה נהרג במלחמה. אז אסור היה לה לצעוק? שהחיילים נשלחים למות לשוא? אתה צריך לנשק את רגליה שהצילה חיי חילים מלהמשיך למות לשוא, והגיע הזמן שלא תכנה כל מבצע ראוה בשם מלחמה. בנת?

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט: המלחמה היא מנוף להתכנסות!

      מרפא אלצהימר, 08/11/07 10:06

      הבנת? ציטוט מ''שעת המלחמה''.

      הגב לתגובה זו

    • מלחמה שבאופן מוצהר אמורה לסלול את הדרך לגירוש

      יואב, 08/11/07 10:25

      ובאופן מוצהר התנהלה על פי עקרונות בלתי מוסריים, כמו הגאווה על כך שלא ירו במחבל חמוש בטיל נ''ט כיוון שהחזיק תינוק בידו.

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    מישהו עדיין קורא מקור ראשון? נו באמת...

    עיתונאי, 08/11/07 09:39

    חוץ ממוסף שבת האיכותי ?!
    עכשיו מתגלה פרצופם האמיתי והצבוע של לורד וחבריו

    הגב לתגובה זו

    • אני אגיד לך מי קורא- מקור ראשון מתקשר לאנשים הביתה ואומר להם שיעשו

      חננאל, 08/11/07 09:53

      מנוי כי זה עיתון ימני ובלה בלה בלה. אז הקורא הנאיבי אומר לעצמו: נו, טוב. באמת כדאי שתהיה במה גם לקול שלנו. ואז הוא משתכנע וחותם. רק מה? עכשיו הקוקרא המסכן מגלה שבעצם הלורד הזה יושב לו במקום הכי יקר בארץ בבנין יוקרתי, מורם מעם ואי אפשר בכלל לגשת אליו, וגם הוא מגלה שהעיתון בכלל לא ימני, הנה מי שקורא לסרב פקודה לגירוש יהודים מועף על טיל מהעיתון. אבל נראה לי שקוראי מקור ראשון והמתנחלים האלה כאלה סתומים שהם פשוט ימשיכו לקורא. אפילו אם העיתון מחר יקרא לגרש אותם מהבית הם ימשיכו לקורא. כי הם יגידו שאין אלטרנטיבה וזה עיתון ימני

      הגב לתגובה זו

      • אכן העיתון סופו לפשוט רגל כמו כל פרוייקטיו של בן צבי (ל''ת)

        י.ק., 08/11/07 10:01

        הגב לתגובה זו

  • 114.

    לא יאומן, שלחתי לאתר ערוץ שבע כמה תגובות נגד לורד והן מצונזרות

    טוקבקיסט, 08/11/07 09:26

    כנראה פוחדים שם שלורד יתבע אותם אז החליטו ללקק לו

    הגב לתגובה זו

    • לא ייאמן, שלחתי לאנרג'י תגובות נגד גרינפלד ורובן לא פורסמו

      רב-שמות, 08/11/07 09:47

      אז הנה עוד ניסיון.
      שושי היא פעילה פוליטית בארגון מנהיגות יהודית.
      מה שבעייתי הוא לא זה, אלא העובדה שהכתבות (כתבות, לא רק מאמרים) שלה מוטות עד כדי עיוות העובדות, לצורך הנחלת דעותיה.
      הכתבה שלה מחברון, האחרונה, היא דוגמה מחרידה לכך.

      הגב לתגובה זו

      • שקר. היא לא פעילה במנהיגות. זו הוצאת דיבה (ל''ת)

        מנהיגות יהודית, 08/11/07 09:59

        הגב לתגובה זו

        • למה זו הוצאת דיבה להיות המנביגות יהודית? חשבתי שזה דבר שבח. (ל''ת)

          מנויה, 08/11/07 17:07

          הגב לתגובה זו

    • גם אני שלחתי! מדהים!! (ל''ת)

      צבי, 08/11/07 09:49

      הגב לתגובה זו

    • גם אני (ל''ת)

      יואב, 08/11/07 09:57

      הגב לתגובה זו

    • לורד נאד לא יתבע אף אחד הוא מפחד מהצל של עצמו

      אורתופד, 08/11/07 11:03

      חסר עמוד שדרה, אמרתי?

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    לחברי מערכת מקור ראשון, תפסיקו להגיב בשמות בדוים (ל''ת)

    יוסי, 08/11/07 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    עקדת גרינפלד (ל''ת)

    בשמלה אדומה, 08/11/07 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    הכותרת הנכונה: פעילת פייגלין: סולקתי בשל כתבות התעמולה שלי (ל''ת)

    בת שבע, 08/11/07 09:16

    הגב לתגובה זו

    • מי את? פעילת נתניהו? ולמה את מוציאה דיבה?

      רובי, 08/11/07 09:35

      גרינפלד אינה פעילה של פיגלין, וזו עילה להוצאת דיבה

      הגב לתגובה זו

      • פעילה גם פעילה. היא עסוקה בהפצת חומר השמצה ברשת נגד

        בת שמונה, 08/11/07 09:52

        אנשים שלא התנגדו די הצורך לגירוש, לטעמה. היא סייעה לפייגלין בקמפיין שלו בליכוד - כפעילה, לא רק כעיתונאית מגויסת.

        הגב לתגובה זו

        • אם היא מתנגת לגירוש זה מצוין! כי זה פשע!!!

          סוהר, 08/11/07 10:00

          ואותך נכלא בכלא על שאת מצדדת בפשע. ורוצה לגרש יהודים

          הגב לתגובה זו

        • לורד מגויס לנתינהו (ל''ת)

          חננאל, 08/11/07 10:04

          הגב לתגובה זו

        • מי ששיתף פעולה עם המגרשים זכאי לכך שידעו על פועלו. (ל''ת)

          יואב, 08/11/07 10:49

          הגב לתגובה זו

    • הכותרת הנכונה: עובדת מקור ראשון מכפישה את גרינפלד (ל''ת)

      סמדר, 08/11/07 09:38

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    שושי גרינפלד מתאימה ל''בשבע'' ולא למקור ראשון

    דני תל אביב, 08/11/07 08:23

    כל מי שקורא מקור ראשון יודע שהוא רוצה לקרוא עיתונות חושבת ולא עיתונות מגוייסת.

    הגב לתגובה זו

    • אה. ולהיות מגויס לבנימין נתניהו זו לא התגיסות

      אפרת, 08/11/07 09:12

      חחח... אתה מגוחך. ביותר. לורד מפציץ את הטור שלו בליקוקים לביבי

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    סוף סוף אפשר לחדש את המינוי

    שולה, 08/11/07 07:58

    נדרתי לחדש את המינוי למקור ראשון ביום בו תסולק גרינפלד הקיצונית מהעיתון. סוף סוף הגיע היום. חוזרים למקור ראשון.

    הגב לתגובה זו

    • ומה תעשי ביום בו את תגורשי מהבית שלך?

      גם אני מבית אל, 08/11/07 09:13

      אחרי שמי שקורא לסרבנות כדי שלא תגורשי, מסולק ומושתק? הצעתי לך: תארזי כבר עכשיו יא מטומטמת, ולכי ללקק לאלה שרוצים לגרש אותך ולתומכים בהם. גרינפלד היא מהיחידים שמעיזים להרים קול כנגד הגירוש. חתיכת האבלה

      הגב לתגובה זו

    • גברת שולה- את תשארי כנראה הקורא האחרון של מקור ראשון

      חירותה, 08/11/07 11:13

      תהיה לך הזכות (הגדולה) לכבות את המשואה ביחד עם אמנון נאד

      הגב לתגובה זו

    • עכשיו יש לי סיבה לעזוב את מקור ראשון

      נאוה, 08/11/07 11:46

      העתון נהפך לגמרי ''לא ימני'' בלשון המעטה. וגם הגב' מבית אל הפריעה לה גב' גרינפלד - לבריאות.
      גם כך העתון הוא לא מה שהיה. עבור
      חוברת הילדים נדרשים לשלם לחוד,
      למה? כל הזמן הכל היה חבילה אחת.
      חוץ מהמוסף של שבת-מס' 5. כל העתון האו חנטריש גדול.

      הגב לתגובה זו

      • תיקון טעות

        החיזר מכפר אז''ר, 08/11/07 12:51

        מוסף השבת הוא החנטריש הכי גדול, בעצם כל השעמומון ''מקור ראשון'' הוא חנטריש גדול לאחר שבן צבי הגנב סילק כותבים טובים משום שלא רצה לשלם משכורות. אז נשארו רק כותבים/ות מתלהמים שכתבו מסיבות אידיאולוגיות בחינם, וכך נראה ה''עיתון'', סליחה - בטאון יו''ש.
        עכשיו גם הימין המתלהם מאיים לנטוש אותו. וגם קומץ אנשי הימין שהיו מוכי סנוורים מעצם העובדה שאיש שלום עכשיו כמו לורד ''ערק'' לשורתיהם (הצודקות?) והתלהבו מהנפיחות ההגותיות שלו בטורו ''נגד הרוח'', (מומלץ לקריאה לאחר הצ'ולנט של שבת יחד עם מוסף השבת להגברת האפקט) תולים עכשיו עיני עגל מאוכזות בלורד האו האו שאיכזב.

        הגב לתגובה זו

      • וניחא לו מוסף הילדים היה שווה את הכסף,

        לא מרוצה, 11/11/07 19:51

        אבל כזאת רמה נמוכה וכזאת הגהה גרועה ממש מסכנת את האינטליגנציה של ילדינו.

        הגב לתגובה זו

  • 108.

    גרינפלד לכי לישון

    שירה, 08/11/07 07:50

    מסכנה. ישבה כל הלילה וכתבה טוקבקים בעד עצמה....

    הגב לתגובה זו

    • אין לה בכלל אינטרנט קשקשנית, אולי את ישבת כל הלילה

      עומרי, 08/11/07 09:10

      וכתבת טוקבקים נגדה? יכול להיות?

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    הלורד הקטן?

    שוקי, 08/11/07 06:24

    אמנון לורד היקר. המחוייבות הראשונה והיחידה שאמורה לנהל כל אדם וביחוד אנשי תקשורת היא המחוייבות לאמת. ברגע שמחוייבות זו מתחלפת ברצון לשאת חן ולקבל ליטוף ממושא החנופה כל עיתונאי גם אם הוא עורך עיתון חשוב מאבד את תעודת העיתונאי שלו מבחינה מוסרית.
    ועיין...

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מה המשותף בין ''מקור ראשון'' לחומוס?

    וישר, 08/11/07 03:19

    בשניהם ''מנגבים''!

    הגב לתגובה זו

    • בחומוס מנגבים? טיפש (ל''ת)

      לאה, 08/11/07 11:10

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה אוכל חומוס בסכין ומזלג?

        אוהב חומוס יחיה, 08/11/07 12:54

        מתי ניגבת לאחרונה חומוס?

        הגב לתגובה זו

        • בעברית תקנית הרי אומרים ל''נגב חומוס'' (ל''ת)

          אבשלום קור, 08/11/07 20:16

          הגב לתגובה זו

  • 105.

    שושי? ואת כל אלא שפיטרו במעריב או בידיעות גם זה פוליטי? את בפרנויה.

    מני, 08/11/07 02:13

    האם יש לך צל של ספק שאם את היית בידיעות היו נותנים לך לחגוג? את באמת נאיבית.

    הגב לתגובה זו

    • לפעמים זה פוליטי ולפעמים לא. כל מקרה לגופו

      חננאל, 08/11/07 09:27

      כאן ברור שזה פוליטי. כדאי שתתחיל לפתח חוש הבחנה בין מקרה למקרה.

      הגב לתגובה זו

      • חננאל. הכל פוליטי. ואך ורק פוליטי. אתה פשוט תמים. כנס.

        מני, 08/11/07 09:40

        גם אם היא תגיד לי שלוש פעמים ביום שזה לא אני אומר לך שזה שקר. שאלה? אם היית אח של מוזס היה לך צל של ספק שלא היית במערכת? או אם היית בן של אולמרט. האם היה ספק שלא תקבל חתיכה מהעוגה? גם בלי קישורים כמובן!?

        הגב לתגובה זו

        • אבל כאן העורך אמר לה בפירוש שבגלל היא חברה בארגון פוליטי

          חננאל, 08/11/07 09:47

          אז זה חמור

          הגב לתגובה זו

          • חננאל? נראה לך שאם תגיע לעורך עיתון ידיעות עם שטריימל הוא ישב אתך?

            מני, 08/11/07 16:52

            אני לא מבין למה לא ברור לך שהעורכים מבקשים לדעת את הזרם בו אתה שייך כלומר לדעת את דעותיך. בכדאי לדעת שלא תעשה פרובוקציות מיותרות כנראה כמו ששושי עשתה ולכן התוצאה היא כמו שאתה רואה. הרי ברור לך שאם אני בתור מזרחי ארצה להתקבל לעתון המודיע או יתד אז יהיה לי בעיה. וכך זה לא רק אצל הדתיים אלא גם אצל אחינו החילונים שבאים מכמה זרמים שונים.

            הגב לתגובה זו

  • 104.

    כנראה שמקור ראשון שוב עומד להחליף ידיים

    אורתופד, 08/11/07 00:47

    וכדי למצוא חן בעיני רוכשים פוטנציאליים החליטו העורך הזוטר לורד וה''עורך הראשי'' בן צבי למתן את העיתון . אולי מקווה לורד שהדבר יסייע לו להמשיך בתפקידו. אולם מלבד כתיבת דברי ''הגות'' נדרשת מעורך גם תכונה אורתופדית כמו עמוד שדרה ויחסי אנוש טובים.

    הגב לתגובה זו

    • אבל מה מיתון מה? לורד קיצוני מאוד!

      המסביר הלאומי, 08/11/07 09:41

      שוב אני חוזר ומסביר: מי שקורא לצית בעיורון לכל פקודה כמו לורד קורא בקיצניות לציתנות עיורת. כבר ראינו ב''מלחמה'' האחרונה איזו מסוכנת הציתנות העיורת. ושישי לעומת לורד אמרה לסרב לפקודות לא חוקיות בעליל. אז מי פה קיצוני מי?

      הגב לתגובה זו

      • אגב, לורד היה פעם בצד השני של המפה

        חיים, 08/11/07 11:50

        אז מה כעת הוא מנסה לחזור בחזרה לצד השני/השמאלני בדרך העתון שאמור להיות ימני????

        הגב לתגובה זו

        • לא- הוא פשוט מנסה למצוא חן

          אורתופד, 08/11/07 12:56

          כדי לשמור על מקום עבודתו

          הגב לתגובה זו

        • לא - הוא פשוט מנסה למצוא חן

          אורתופד, 08/11/07 12:58

          כדי לשמור על מקום עבודתו והפנסיה שלו.

          הגב לתגובה זו

  • 103.

    אמנון לורד, גועל נפש מה שעשית (ל''ת)

    עמית, 08/11/07 00:45

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    השתגעתם, מי בכלל קורא את''מקור ראשון''

    אביגיל אשת חיל, 08/11/07 00:33

    הוא כבר מזמן ''מקור אחרון'', השכן שלי מנוי על העיתון, מתוך מעשה חסד מאחר והוא ימני בדעותיו, אבל קורא ה''ארץ'' אתם יודעים למה?
    ''העיתון משעמם, אין מה לקרוא בו. אני מעדיף לקרוא מה חושבים אויבי מאשר מה לא חושבים שותפי לדעה''. כך אמר לי איש הימין . וכך מדי שבוע האבוקדו והמנגו שלי רק יוצאים נשכרים מאדיבותו של שכני כשאני עוטפת אותם בדפי השיעמומון . הם אוהבים במיוחד להתעטף בטור הנפיחות ''נגד הרוח'' של אמנון נאד ובמוסף השבת של יואב השורק.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    תרד מהעץ, אמנון, ומהר

    מספיק נזק גרמת, 08/11/07 00:28

    ממי אתה מפחד? מי איים עליך?
    באו השב''כ ואמרו, ''תשמע, זאתי אסור לתת לה פרנסה, בטחון המדינה, אתה יודע''?

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    נטישה המונית של מנויים היא התשובה לאמנון לורד

    עירית, 08/11/07 00:15

    יש מי שמוכר נשמתו לשטן ויש מי שמוכר נשמתו רק לפוליטיקאי ששמו ביבי ולאילי ההון המממנים אותו.
    הציבור לא פראייר של אף אחד, גם לא של ביבי ואמנון לורד

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    טוב שזרקו אותה!!!

    דני, 08/11/07 00:06

    אחרי מה שאמרה לרב וייס!!

    הגב לתגובה זו

    • ולרב רונצקי גם

      קורא, 08/11/07 03:34

      פשוט אין בושה - מטיחה האשמות בלי לבדוק.

      הגב לתגובה זו

      • רונצקי וויס שניהם משת''פים של הגירוש

        רועי, 08/11/07 09:07

        וכנראה גם אתם שפוטים של הרקבון. מסכנים. ממני רועי

        הגב לתגובה זו

      • רונצקי נבחר בידי מיטב הפסיכולוגים של הגירוש כשההתכנסות עוד היתה על

        מרפא אלצהימר, 08/11/07 09:44

        רונצקי נבחר בידי מיטב הפסיכולוגים כשההתכנסות עוד היתה על הפרק. בעיתונות התפרסם שהמגרשים אמרו בפירוש שהשתמשו ברבנים ואנשי ציבור כתומים כדי לעשות את הגירוש. רונצקי היה אמור להיות עלה התאנה של הגירוש הבא. הבנת? טומטום

        הגב לתגובה זו

    • ויס פושע שעשה מסיבה בזמן שעקר את מתי גוש קטיף

      מגורש, 08/11/07 09:09

      מי שלא זוכר שיחפש באינטרנט את הסרטון המזעזע של ויס ופקודיו מזמרים וחוגגים תוך כדי הגירוש. אין לכם בושה!

      הגב לתגובה זו

    • לדני- כל מה שאמרה היה צודק בהחלט

      ורד, 08/11/07 11:53

      אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו..
      מכיר את הפסוק???
      אז היא אחות שכולה ודיברה מדם ליבה.
      ואכן וייס הזה הוציא מתים מקיברם (בגירוש גוש קטיף) זוכר? ואח''כ עשו סעודת שמחה-וראינו זאת בכל האתרים. זה וייס שלך???
      אגב, בעיני הוא לא רב.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    היום כל נודניק קורא לעצמו עיתונאי ומיילל כשמפטרים אותו (ל''ת)

    אחד שנמאס לו, 08/11/07 00:04

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    הם לא שווים שתעבדי אצלם פרנסה מאת ה' (ל''ת)

    אל יבוש מפני, 07/11/07 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אם שושי היתה ישרה, ואם לורד לא היה עדין נפש,

    מימי, 07/11/07 23:13

    אז - 1. לא היתה מוכחשת פה העובדה ששושי משמשת פעילה של תנועת מנהיגות יהודית, ואף ליוותה את משה פייגלין בקמפיין שלו בליכוד, ולא כעיתונאית. רבותיי, כולל יקירי הטוב יואב מגבעת שמואל - האם זו העיתונות שאתם רוצים? זה אולי היחס שלכם למקצוע העיתונות, אך למקור ראשון יש כנראה יחס רציני יותר למקצוע הזה.
    2. היה מועלה פה לדיון עניין הכתבה האחרונה של שושי במקור ראשון, על אחד הגירושים בחברון, שבה הטעתה את הקוראים ושיחקה בעובדות וגרמה לקורא לחשוב שחיילי צה''ל השמיעו מוסיקה של וגנר בזמן הגירוש. שושי כותבת מוכשרת אך אינה מסוגלת להבחין בין דעה לידיעה, וגרוע מכך, בין עובדה לדמיון.

    הגב לתגובה זו

    • שקרנית! שוןשי בכלל לא היתה בקמפין של פיגלין ולא ליותה אותו

      דורית, 08/11/07 10:17

      זו הוצאת דיבה ושקרנות. מתישבי חברון אכן השמיעו את וגנר בזמן הגירוש. ואת כנראה אינך מסוגלת להבחין בין אמת לשקר, אין לך מילה אחת ישרה. כל העיתונאים שהיו שם וכל מי שהשתתף בגירוש שמע את המוזיקה של וגנר. לעומת זאת איש לא ראה את שושי במטה של מנהיגות ובאותו זמן בכלל היתה אזכרה לאחיה. חתיכת אפסית מלוכלכת

      הגב לתגובה זו

      • זו בדיוק הנקודה: המתיישבים השמיעו וגנר, ושושי נתנה להבין שזה צה''ל (ל''ת)

        מימי, 08/11/07 14:41

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    אם כל מי שמזוהה עם לורד יקנה את העיתון ומי שמזוהה עם גרינפלד יחרים

    אפרת, 07/11/07 22:55

    תוך שבוע העיתון יפשוט את הרגל.
    העיתון מתיימר אולי להיות אובייקטיבי אבל תכלס אם נדגום את הקליינטים שלו נגלה שהם הרבה יותר קרובים בהשקפה ובתפיסה לגרינפלד מאשר ללורד.
    לקוחות - הצביעו ברגליים !

    הגב לתגובה זו

    • צודקת - קדימה לחרם (ל''ת)

      אני, 08/11/07 04:48

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    מסכים (ל''ת)

    פיצפיץ, 07/11/07 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    שושי את עבורנו פרוז'קטור

    מגורשת מגוש קטי, 07/11/07 21:54

    המשיכי. את האור שלנו!

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    למנוים יש יכולת להשפיע על ההחלטה אם יבטלו הרבה מנוים. כדאי להתאגד

    מנוי, 07/11/07 21:51

    איך אני יוצר קשר עם מנוים אחרים לצורך התאגדות?

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    למה? למה? למה?

    שטטנר, 07/11/07 21:50

    למה ככה? למה? שושי גרינפלד למה עשו לך ככה? למה? ככה? למה?

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שולשה שוטרים העידו בשבועה נגד אליעד מימון

    עדות שקר, 07/11/07 21:49

    הם העידו עדות שקר נגדו, כדאי לקרוא את פרטי המאמר בערוץ שבע

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    שושי אנחנו איתך, אוהבים אותך ומחזקים אותך (ל''ת)

    זמירה, 07/11/07 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    חיזוק לסרבנות לה קראה שושי מהסופר גרוסמן אב שכול

    צבי, 07/11/07 21:47

    הסופר דוד גרוסמן, ששכל את בנו במלחמה, תקף בעצרת לפני כשנה בתל אביב את הממשלה, ''אחד הדברים הקשים שחידדה המלחמה האחרונה הוא התחושה שבימים האלה אין מלך בישראל. שההנהגה שלנו חלולה, ההנהגה הצבאית והמדינית שלנו חלולה. אני אפילו לא מדבר כעת על המחדלים הגלויים לעין של ניהול המלחמה, של הפקרת העורף, גם לא על השחיתויות הגדולות והקטנות, אני מדבר על כך שהאנשים המנהיגים את ישראל כיום אינם מסוגלים לחבר את הישראלים אל זהותם, ובוודאי שלא אל החלקים הבריאים והמחיים והמפרים של הזהות הזאת. לאותם חלקי זהות וזיכרון וערכים מכוננים, שייתנו לנו תקווה וכוח. שיהוו נוגדנים להחלשות של הערבות ההדדית, של הזיקה לארץ, שיעניקו משמעות כלשהי למאבק הקיום המתיש והמייאש'', אמר אז.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    העיתון מקור ראשון גם ''מתכווץ'' וגם מתדרדר. (ל''ת)

    עמי, 07/11/07 21:47

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    עיתונאית גדולה, אבל תעברי לעשות סרטים! אולי זה הענין שלך

    מעריץ אלמוני, 07/11/07 21:43

    אהבתי מאוד את סרטך פינוי

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בכך מצטרף המקור הזה לכל היודנרטים האחרים (ל''ת)

    צביקי בן דוד, 07/11/07 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אמנוני נוני מה נטפלת לשוש? אשתך הרגיזה אותך באותו יום?

    עמידרור, 07/11/07 21:42

    או שנתניהו התקשר אליך שתערוף למענו ראש יומי?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    העיתונאים של מקור ראשון ששותקים: אל תתפלאו אם יום אחד זה יגיע אליכ

    ריבי, 07/11/07 21:40

    אליכם. כמו שאמרו לאסתר המלכה: אל תדמי להמלט בית המלך מכל היהודים. היום עושים את זה לשושי ומחר יעשו את זה לכם. היה ראוי ומכובד יותר שתתאגדו ותמחו על העול. אבל אתם נמושות בעיתון עכברושי

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק העניין: שאנחנו עיתונאים, לא תועמלנים

      עיתונאי, 08/11/07 09:54

      ולכן איננו מתאגדים למען תועמלנית שכתבותיה מגמתיות.

      הגב לתגובה זו

      • הנה התגיסת נגדה. תועמלן עלוב. (ל''ת)

        עיתונאי גם, 08/11/07 10:02

        הגב לתגובה זו

        • מה הקשר? בעיתון אני עושה עבודה מקצועית, ופה אני מגיב

          עיתונאי, 08/11/07 11:51

          הבעיה אצל שושי היא שהיא התקשתה להפריד בין השניים. הכתבות שלה היו לעיתים נגועות ומוטות.

          הגב לתגובה זו

    • עיתונות זה לא פלקט!

      עיתנואי שלישי, 08/11/07 11:50

      ומי שלא מבין את זה שיעוף מהתקשורת כיבינימט!

      עיתון עם אג'נדה זה דבר מבורך ולגטימי, אבל גם 'הארץ' יודע היכן עובר הגבול, ו''מבחינה עיתונאית-מקצועית הוא נחשב לכלי התקשורת המוביל מבחינת אמינות הדיווח'' (-אמלי אמרוסי).

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    שושי גרינפלד חזקי ואמצי

    חלי, 07/11/07 21:38

    אני חושבת שעשו לך עול

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    השפויות היא אצל מי שמסרבים לגרש יהודים

    אחד מבנימין, 07/11/07 21:36

    לורד היה מתגיס לגרוש כי הוא חושב שאסור לסרב פקודה. אז מה לנו ולו?

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הטור של לורד משעמם בכל מקרה (ל''ת)

    אימא, 07/11/07 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    איזה אח מתוק. כואב הלב

    שירן טל, 07/11/07 21:33

    רואים בתמונה איזה טוהר ויופי היו לו. חבל

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    גרינפלד עשתה לא מזמן כתבה מעולה על הזולה של חצרוני

    ברוכי, 07/11/07 21:33

    קראתי ונהנתי

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ללורד יש בוס: שלמה בן צבי. מדוע הוא שותק?

    רות, 07/11/07 21:32

    ולא מטפל בעורך הסורר? הא? מי שיכול להגיד שירים את ידו

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הגיע הזמן לסלק את לורד ונתנהיו מי נתן להם להשתלט על מקור ראשון? (ל''ת)

    שאלת תם, 07/11/07 21:31

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ביטלתי את המנוי!

    סבוראי, 07/11/07 21:30

    המזכירה היתה מאוד לא נחמדה, דרך אגב

    הגב לתגובה זו

    • לא ביטלתי

      עוד אחד שהתקשר, 08/11/07 10:08

      אבל התקשרתי להתלונן, המזכירה דיברה אלי בגסות נוראה.

      הגב לתגובה זו

    • יאללה יאללה - שקרן (ל''ת)

      עדי, 08/11/07 11:51

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    בערוץ שבע מצנזרים תגובות נגד לורד

    הראובני, 07/11/07 21:29

    מגוחך. הם כנראה נבהלו ממנו

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לורד הוא סתם פוליטרוק קטן (ל''ת)

    רון, 07/11/07 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אם העורך של מדור דיוקן עבר להארץ כנראה שהעיתון הזה הוא לא מה

    לירון מ., 07/11/07 21:14

    שחיכינו לו.
    פרסמתם שיש פתרון לכל מתיישב... וכעת ברור באיזה צד אתם.
    חבל

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    היום כולם יודעים שושי צדקה במה שאמרה במלחמה

    מתפקח, 07/11/07 21:12

    ואז היינו כולם עוורים

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מקור ראשון הוא עיתון בשירות ביבי נתניהו

    תומר, 07/11/07 21:11

    והוא מושחת

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אתם רוצים להיות ברווזים של שמאלמרט?

    צלי, 07/11/07 21:10

    או מה? שושי המשיכי להאיר עינים

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מי שאומר שגרינפלד קיצונית דמגוג. הסבר בפנים

    טוביה משולם, 07/11/07 21:09

    גרינפלד בסך הכל קראה לסרבנות, כלומר אמרה שיש לשמוע לצו המצפון ולא למלא בציתנות מזופתת כל פקודה. מה קיצוני בזה? קיצוניות זה דוקא למלא בציתנות כל פקודה

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש בלבוש

      שי, 08/11/07 11:52

      יש לך בעיה קשה באבחנה

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      אני, 09/11/07 13:53

      גרינפלד לא קראה לסרבנות לפקודות מסויימות, כי אם להשתמטות מוחלטת מצה''ל. אני מזדהה עם הכאב שלה על אחיה הי''ד, ולא בטוח שיש לזקוף את דבריה לחובתה, אבל אלו הדברים.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    הימין הקיצוני הורס אותנו

    דודי, 07/11/07 21:08

    אנשי מנהיגות יהודית מחריבים את כל מפעלי הימין. צריך להרחיק אותם ממוקדי ההשפעה מוקדם ככל האפשר. כל הכבוד לאמנון לורד על המעשה האמיץ.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    גרינפלד הצילה חיים

    חיים, 07/11/07 21:07

    קריאתה בלוית אחיה היתה מאוד משמעותית ומאוד חשובה, צריך לתת לה צל''ש ולא לגרש אותה

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    היא לא מתאימה למקור ראשון

    דני, 07/11/07 21:07

    מקור ראשון הוא עיתון רציני, ענייני, ומעמיק ואין בו מקום לכתבות של גרינפלד. לשם כך נועד בשבע.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    היא מעולם לא הייתה עיתונאית

    שלומי, 07/11/07 21:06

    הכתבות שלה היו טורי דעות סהרוריים. גרינפלד על הקצה וזה החמיר מאז עקירת גוש קטיף. הסוף היה צפוי מראש. לורד נהג בשכל כשהרחיק אותה מהעיתון.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כל האחים- עשינו לאבא שלי מנוי

    מירי, 07/11/07 20:52

    כמתנת יום הולדת למקור ראשון. המנוי עומד להסתיים ואם חשבנו להאריך אותו-עכשיו אין לי ספק שלא נעשה את זה.
    אם יש משהו שאני מתעבת זה סתימת פיות.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ''העיתונאית שושי גרינפלד''? מישהו קרא פה פעם כתבה שלה

    צפצה, 07/11/07 20:48

    זה לא כתבה, זה חומר פובליציסטי נקי. היא יכולה לכתוב מדור אישי, אבל לא כתבות. זה כמו שיתנו לגדעון לוי להיות כתב חדשות

    הגב לתגובה זו

    • כן אני קראתי, כתבות מצוינות יא עלובת נפש

      רוני לב, 07/11/07 21:05

      מי את בכלל את יודעת לקרוא?

      הגב לתגובה זו

    • לידיעתך גדעון לוי הוא עיתונאי במשרה מלאה בהארץ (ל''ת)

      אדוה נוה, 07/11/07 21:44

      הגב לתגובה זו

      • לאדווה. דווקא את שכל היום כותבת מכתבים לעיתון צריכה לדעת

        שרקי, 08/11/07 10:38

        שגדעון לוי הוא לא ריפורטר, הוא כותב דעות

        הגב לתגובה זו

    • או עוד דוגמא

      דובי, 07/11/07 22:16

      זה כמו שיתנו לאמנון אברמוביץ' פינת פרשנות בחדשות ערוץ 2. אה, את זה בעצם כן עושים...

      הגב לתגובה זו

    • טעות

      מעריץ של שושי, 07/11/07 23:16

      שושי כותבת גם טורים פובליציסטיים אבל גם כתבות, והכתבות הן תמיד מלאות צבע, אנושיות מאוד מדויקות ומעבירות חוויה אמיתית. אני אישית עוקב אחרי כתיבתה ואוהב את הסגנון שלה

      הגב לתגובה זו

    • בטח קראתי אחלה של כתבות

      אשר, 08/11/07 09:42

      למרות שאני לא מסכים לגמרי עם הקו האידאולוגי שלה.

      בושה למקור ראשון.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    שושי, עיתונאית ישרה אמיצה ומקצועית (ל''ת)

    דוד, 07/11/07 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שושי, עיתונאית ישרה אמיצה ומקצועית (ל''ת)

    דוד, 07/11/07 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    עזבתי בצער את העיתון. (על מעריב וידיעות אין מה לדבר)

    אורי, 07/11/07 20:17

    חבל.
    עד שהיה עיתון אחד שאהבתי...

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לבטל מנויים על מקור ראשון

    מיכל, 07/11/07 20:12

    העיתון הוא כלל לא ימני כמו שיש שחושבים. כבר בתקופת ההתנתקות כשהם פירסמו ''פיתרון לכל מפונה'' ופירסומות שהציגו את הימין כאלימים נגד חיילים רציתי להפסיק את המנוי.

    הגב לתגובה זו

    • ממש ככה! כואב הלב לראות לאן העיתון הזה הדרדר...

      גלעד, 07/11/07 22:11

      בתקופת העורך הקודם (אמנון שומרון הזכור לטובה) מקור ראשון ביטא נאמנה את רחשי ליבם של נאמני א''י, אבל מאז שהוא עזב הגיע אמנון לורד והרס כל חלקה טובה!

      עלינו לקרוא לכל הציבור הכתום לבטל לאלתר את כל המנויים עד שלורד יסולק, ויפה שעה אחת קודם!!!

      הגב לתגובה זו

      • בטלנו את מקור ראשון לפני כשנה וחצי,

        עיתונאית מהימין, 08/11/07 04:46

        הוא הלך והדרדר.
        הכתבים הטובים שלו, והעורך אמנון שומרון עזבו, כול שבוע הוחלפו מדרים גרפיקות מוספים קמו ונפלו, והמחיר זינק. אני מסתדרת עם ידיעות ומעריב, עד שיקום עיתון ימני שפוי אמיתי.

        הגב לתגובה זו

        • באמת ''כל הכבוד'' לך

          עמיר, 09/11/07 13:58

          מבטלת את ''מקור ראשון'' כי הוא לא ימני, וממשיכה לחזק כלכלית את ידיעות ומעריב. אין ספק שזה מה שיעזור לתקשורת הימנית.

          אנטי אנטי ועוד אנטי - בלי שכל.

          הגב לתגובה זו

    • ביטלתי כבר באותו יום! (ל''ת)

      חשוך ימי בינימי, 07/11/07 22:39

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    עיתונאית קטנה ושכירה גרועה

    דנה, 07/11/07 19:59

    לא פלא שפיטרו אותה. תראו איך היא מתלכלכת על המעסיקים שלה.

    הגב לתגובה זו

    • מגיבה קטנה ודמגוגית, אין לך משהו עניני לומר?

      קונ, 07/11/07 21:06

      רק שטויות במיץ עגבניות? עדיף שתשתי מיץ גזר ותשתקי

      הגב לתגובה זו

      • ןאתה ממש מלא בעניין והסברים מעמיקים (ל''ת)

        סמי, 08/11/07 04:39

        הגב לתגובה זו

    • מה רצית שלשכי רלא תהא זכות תגובה (ל''ת)

      גלית, 07/11/07 21:46

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    די להשתקה במקור ראשון ובימין

    מבוהל, 07/11/07 19:42

    מה יהיה? כל מי שקורא לא לשמוע לגירוש מסולק. אז אל תתבכינו אחר עך

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    להחזיר את שושי מיד לעיתון

    רוית גדות, 07/11/07 19:38

    מה זה?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חובה לסרב לפקודות לא מוסריות

    יואש, 07/11/07 19:37

    טמבל מי שלא מבין זאת

    הגב לתגובה זו

    • נכון - בגלל זה אני לא שומר בהתנחלויות (ל''ת)

      רן, 07/11/07 20:30

      הגב לתגובה זו

      • הנה, זה כל הענין. ה''מתנחלים'' ב''ממלכתיות''

        אתם ערב רב!, 07/11/07 21:02

        שלהם, רצו למות למען טינופת כמוך, ואתה לא מגן על ''התנחלויות''. כדאי שתפנים - אתה אורח בארץ הזו! אין לך זכות להיות כאן! אתה נמצא כאן בחסדנו. מי שצריך היה לגרש - זה אנחנו, ואת מי שצריך היה לגרש, זה אתכם!
        כי שלנו מגינים על הארץ, אתם מגינים על חורבן הארץ! כי הארץ הזו איננה שלכם! הנער שהשתכר את פרוטתו הראשונה, מוכן היה להיכנס לאש, כדי להוציא אותה, בפרוטות שקבל מאמו זלזל.
        אתה שומר על הדוקטרינה האנטישמית שלך, ה''מתנחלים'' מגינים על הארץ ועל היהודים שבתוכה!
        אתם מפקירים את הארץ ואת יושביה, שאינם מאמינים בתורות השקר שלכם. אתם, פשוט מאד, לא שייכים! ברגע שזה יהיה אפשרי, כשעם ישראל יבין שאתם האויב ולא שום גורם אחר, אתם תעופו מכאן!

        הגב לתגובה זו

        • בדיוק ההפך

          שמח לאידכם, 10/11/07 03:12

          כל מה שאמרת - הכל בדיוק ההפך.

          ואולי המתנחלים, במקום לבוא בטענות לכל העולם, יידרשו לפסוק ''מפני חטאינו גלינו מארצנו''

          הגב לתגובה זו

      • חבל שאתה לא מבחין מה מוסרי ומה לא פושע קטן (ל''ת)

        רובי, 07/11/07 21:03

        הגב לתגובה זו

      • אל תעשה טובות רן! אם צה''ל קיים בשביל לגרש יהודים- אני מוותר על

        גלעד, 07/11/07 22:13

        קיומו של צבא שכזה...

        הגב לתגובה זו

        • אל תעשה טובות גלעד (ל''ת)

          אורי, 08/11/07 04:40

          הגב לתגובה זו

  • 53.

    אין לאמנון זכות לשלול ממנה את התעודה

    סמי, 07/11/07 19:35

    הוא משתמש שלא כיאה בכוחו

    הגב לתגובה זו

    • זכות חוקית יש לו. זכות מוסרית אין לו.

      אורן, 08/11/07 12:32

      התעודה תלויה בעבודה בעיתון.
      ברור שהוא השתמש בכוחו באופן פוליטי.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ביביהו שוב מתגלה כדיקטטור עם הלקקן לורד

    חומי, 07/11/07 19:27

    ושניהם ינסו לגרש יהודים

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מי זה הלורד הזה? לא שמעתי עליו

    יוסף, 07/11/07 19:26

    ממשוקפון

    הגב לתגובה זו

    • מה לא ידעת?

      הדבורה מאיה, 07/11/07 23:49

      הוא בעלה של הסופרת הגדולה גייל הראבן

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לורד יצאת קטן

    אצבעוני, 07/11/07 19:25

    שלא לומר קטנטן. אצבעוני. יא חתיכת אומלל. תפסיק להתעלל בכתבים שלך. שושי את עשר

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שושי אנחנו בעדך

    קובון החמוד, 07/11/07 19:21

    אל חשש

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שושי עיתונאית בחסד

    כרמלי, 07/11/07 19:17

    ימותו הקנאים. היא גם סופרת מעולה. מתגעגעים לסיפורי הילדים המשעשעים שלך

    הגב לתגובה זו

    • בעיקר הסיפור על המשיח. פשוט מעולה (ל''ת)

      כתום ירוק, 07/11/07 23:17

      הגב לתגובה זו

      • לא מכיר. יש ברשת? למישהו יש קישור? (ל''ת)

        יואב, 08/11/07 10:05

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    סתימת פיות....

    אמיר, 07/11/07 19:16

    למרות שאני איני מחזיק בדעותיה של גרינפלד בתור מנוי אני נהנה מהכתבות שלה !
    היא כותבת מוכשרת אין ספק!!!!
    חבל שיש סתימת פיות גם בעיתון הזה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גרינפלד הצדק איתך. לורד ציתן עיוור

    שולי פלמנוביץ, 07/11/07 19:15

    שמצית בעוורון לכל פקודה רקובה. מסכן

    הגב לתגובה זו

    • לורד מציית לאדונו בן צבי

      קרן השפע, 08/11/07 00:10

      איני מסכים עם דעותיה של גרינפלד ולדעתי היא לא כותבת גדולה, אולם מתוך הכרות עם הנפשות הפועלות מה שקרה הוא שבן צבי הנמצא כיום במגעים עם ''חברו'' נוני מוזס להעברת הזבלון ''ישראלי'' לידיעות, רוצה למצוא חן בעיני הזרם המרכזי של העתונות, דהיינו מוזס ושות' ודעות קיצוניות ימניות כשל גרינפלד יכולים רק לקלקל לו את העיסקה. קחו גם בחשבון שאדלסון תובע אותו על גניבת כספו וקומץ המנויים שעוד נותר מאיימים עכשיו לנטוש את העיתון ה''נכס'' האחרון ב''אימפריית'' התקשורת, ''הירש מדיה'' (עלאק) של טייקון העיירה הרשל'ה. לורד ישאר האחרון לכבות את האור בעיתון הגוסס ''מקור אחרון''

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    שושי עיתונאית מעולה!!!!

    חגי, 07/11/07 19:13

    שושי עיתונאית מעולה!!!!
    ומי שקורא מקור ראשון יהיה חייב להסכים איתי!
    פיטרו אותה על רקע פוליטי וזה ברור ששושי לא המציאה את השיחה עם לורד!!!
    בסוף החודש אפסיק את המנוי למקור ראשון!!!
    העם איתך שושי!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שהיא תגיד תודה שהעסיקו אותה עד כה. עיתונאית היא לא הייתה אף פעם (ל''ת)

    אחד אובייקטיבי, 07/11/07 18:58

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן תגיד תודה שמפרסמים את קשקושך

      שמוליקו, 07/11/07 19:11

      כרינפלד חזקי ואמצי

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    שהגב' תוציא את עיתון יצהר ושות' (ל''ת)

    מה הבעיה, 07/11/07 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אז מה רבותה שהיא אחות שכולה?

    ברון רוזן סנטור, 07/11/07 17:57

    השכול קיים במחוזותינו מראשית תחילת ההתישבות כאן, והשאלה הנשאלת היא האם עובדה זו
    נותנת דרור וזכות למחשבה ולכתיבה סהרורית משיחית דתית לאומנית?

    הסכסוך הטעון במזרח התיכון הוא מורכז ותלוי בהרבה משתנים ,וכמו כן אין אנו נמצאים בתקופתו של יהושע בן -נון, נגמרו הימים של טיהורים אתניים נוסח יריחו העיי וגבעון!!
    האח הגדול במערב,משגיח מתקצב ולפעמים שם בלמים למנהיגים הישראלים .
    ולא לשכוח את מה שאמרו אנשי אופוזיציה כשהגיעו לשלטון, ''דברים שרואים מכאן לא רואים משם''!

    הגב לתגובה זו

    • אחיה היה ברוז והשתמשו בו למלחמה פוליטית

      רבותה, 07/11/07 19:12

      אז מה הרבותה? זו הרבותה

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לורד שפוט של נתניהו וזה מעצבן (ל''ת)

    מנויה, 07/11/07 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    עכשיו אתם אתם מבינים למה הימין מצטמק ובאופוזיציה?? דור הפלגה

    שחר שלום ביטון, 07/11/07 17:52

    עצוב לי כל פעם מחדש לראות את הימין הולך ודועך שוב ושוב , ונופל ומדשדש ,מה שהורג אותנו זה ריבוי הדעות הפנימי והסגירות הקיימת בכל הימין שלא מאפשרת לקבל את האחר, כל אחד חושב שהוא הכי צודק,
    מועצת ישע ועיתון בשבע וכל הימין המובהק הזה , מקדם אג'נדה יחידה בלבד!! שטחים שטחים , מאחזים מאחזים, כמו אחוזי טירוף ואמוק..
    די עם זה , תפסיקו כבר לדאוג רק לזה , המאסתם עליי את הגישה שלכם ואת העיצון המעצבן שלכם בשבע והעלונים השטאנצים קוממיות ישע שלנו וחבריו!!!

    אני מרגיש איך אני וחבריי תלמדי בר אילן הולכים ותופסים מרחק מכל מה שמזהה אותנו כשייכים לזרם הזה , ההזוי והפנאטי .
    שושי גרינפלד שייכת אליו , תתחילו לקרוא את המפה הפוליטת ותמצאו פתרונות יצירתיים ולא רק לקטר כל היום על איך שדופקים אתכם

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אמנון לורד הוא בכלל דתי? מה הוא בדיוק עושה במקור ראשון ? (ל''ת)

    ממתי מחזיקים, 07/11/07 17:50

    הגב לתגובה זו

    • כי מקור ראשון, הפתעה, הוא לא עיתון דתי

      --, 07/11/07 21:03

      הוא עיתון לאומי, שרבים מקוראיו ועובדיו דתיים.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    רק הימין מתנהג בכזה פאשיזם אל כתביו

    ראובן, 07/11/07 17:45

    לא יאומן. לו היתה שושי קוראת לסרבנות לשרת ביו''ש היא היתה זוכה לטור בעיתון הארץ. אבל הימין המשוגע דוחק את כל מי שלא פאשיסט- כולמר קורא לציתנות עיורת כמו למשל שעושה לורד עצמו. ובכך הוא איש מסוכן. אפילו בית הדין אחרי מלחמת העולם השניה קבע שאסור לציית ציתנות עיורת. אולי צדק ליבוביץ כשכינה את גוש אמונים פאשיסטים.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שושי עיתונאית ויוצרת מהמעלה הראשונה

    רבקה יפה, 07/11/07 17:32

    מאכזב שמקור ראשון חושש להכיל קולות ימין שאינם מתישרים עם הזרם המרכזי, שלא כמו השמאל שלעולם מחבק את קיצוניו ותומך בהם.
    שושי מבטאת קולות מושתקים ועושה זאת בכישרון ועם אש בעיניים.
    שושי, אחותנו את היי לאלפי רבבה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אכן סיפור פוליטי. זה מה שהימנים עושים לכתבים שלהם?

    אני מתביש, 07/11/07 17:32

    מה זה?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אמנון לורד עושה שימוש פסול בעתון

    כל הכבוד לשושי!, 07/11/07 17:31

    הנתון בידיו כחומר ביד היוצר. האיש, בלי בושה, פועל כבר שנים בשירות נתניהו. ונתניהו רע ליהודים!!!
    ואת זה אני טוענת, כמובן, כיהודיה שאינה שוחרת ''שלום''!
    שבתי טבת, בספר ''הדרך לאייר'', טוען שיש מחלוקת מי יזם את תכנית החלוקה, חיים ויצמן או בן גוריון, והוא מגיע למסקנה, שהיה זה בן-גוריון. כיפאק. התירוץ, להקדים את הקמתה של המדינה הציונית.
    מה הסיבה היום, ובמשך עשרות השנים האחרונות שעיקר פעילותה של המדינה הציונית היא חלוקת הארץ, על כל הדם היהודי השפוך?
    כי המטרה היא, מסירת ארץ התנ''ך, ותו לא! כל המוותרים ויתורים שכלל אינם כואבים להם, יודעים שהויתורים האלה הם הזמנה למלחמות הבאות, ובכל זאת חותמים על כתבי ויתור כשזה איננו בסמכותם, כשנתניהו משמש חותמת גומי ומוציא לפועל (הסכם וואי, לחיצת ידי רב-הטבחים, ערפאת), כי ''הסכמים בינלאומיים יש לכבד'', במקום להעמיד לדין באשמת בגידה את החותמים על הסכמי דמים ומסירה.
    שושי היא בעד עם ישראל, השמאל הוא נגד עם ישראל וביבי ואמנון לורד בעד ביבי!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שיא חדש של אטימות

    יוני, 07/11/07 17:30

    הכותרת שלכם, הכל כך לא קשורה לעניין בזה שהיא מכניסה את עניין השכול, הופכת בהתחשב בעובדה שהמותקף - אמנון לורד - הוא בעצמו אח שכול, לבושה וחרפה עיתונאית. בוז עמוק לכם.

    הגב לתגובה זו

    • העיתונאית גרינפלד קראה בלויה אחיה לסרבנות

      הסברים לסתום בל, 07/11/07 17:51

      ובשל דעה זו סולקה מהעיתון. עכשיו אתה מבין את הקשר? מר חסר הבנה

      הגב לתגובה זו

      • עיתונאים רבים מציגים את ישראל כמדינה פאשיסטית, אז מפטרים אותם? (ל''ת)

        גלית, 07/11/07 21:48

        הגב לתגובה זו

    • שמענו! השמאל מתמחה בשימוש במשפחות

      צביעות הוא שם, 07/11/07 18:04

      שכולות לקידום עניינו, שהוא - חורבן העולם היהודי. לא תשמע את ד''ר יהודית שחור, שבנה אורי נרצח יחד עם אוהד בכרך בוואדי קלט, בתיקשורת ה''ישראלית'', אבל לא תפסיק לשמוע את הסהרורי יצחק פרנקנטל, את מוציא אהבת המולדת מן הקוד האתי של צה''ל, אסא כשר, את ההירשנזון ואת הפלד-אלחנן וכו'. נכון, היא אחות שכולה שהתחננה לפני אחיה שלא יצא לפארסה הזו! והוא יצא ונהרג והשאיר אלמנה צעירה עם שני תינוקות.
      יצא גם עמשא משולמי, מגורש נצרים, להגן על קבוצי השמאל בצפון, שהתנדבו לגרש אותו ואת משפחתו. גם הוא נהרג, אשתו ילדה את בתם הבכורה כשהיא יתומה מאב. לא היתה לזה שום הצדקה. כמה ''מתנחלים'' מעלי נהרגו גם הם, למרות שידעו, על פי הצהרת ראש הממשלה, אבי משפחה של סוכנים זרים, שהמלחמה הזו אמורה להיות מנוף לגירושם מישוביהם בארץ ישראל.
      כשהשמאל נהרג, זו בעיה שלו, הוא זה המונע את השלום בויתוריו ובנסיגותיו, אבל אין שום הצדקה שיהודים יפלו למען המדינה המחריבה אותם!

      הגב לתגובה זו

      • אל תשרתו בצה''ל! (ל''ת)

        אבל תתפנו בשקט, 07/11/07 19:16

        הגב לתגובה זו

        • באמת לא נשרת את הפולטיקאים העלובים

          ביני, 07/11/07 19:23

          אתה מוזמן למות מות גיבורים למען הכלום. אבל גירוש הוא פשע ואתה פושע

          הגב לתגובה זו

          • יופי! עכשיו עוף.... (ל''ת)

            ארז, 08/11/07 04:43

            הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה את מחרטטת , השכול לא יוצר זכות לסהרוריות

    אמנון רוזן ברון, 07/11/07 17:29

    המצב המדינה קשה ומורכב , יש שכול מתחילת ההתישבות בתקופת הבילויים, אך באיזו חוצפה את נוטלת מכך זכות ורשות לטפטף לנו ''סדר יום'' לאומני משיחי ודתי . משנתך הכתומה ההזויה אינה יכולה לאנוס את המציאות, כאשר בבחירות כל שהם תשיגי רוב של 61 בפרלמנט הישראלי, אזי תצרי את השינוי.

    דרך אגב גם מנחם בגין (ומנהיגים אחרים אחריו), אחרי ישיבה ארוכה באופוזיציה ,הסיקו והבינו ש''דברים שרואים מכאן לא רואים משם '' והנושא מורכב טעון ולא תמיד בידם וברצונם, כי יש או''ם שמום, מעצמות תלות כלכלית וכו'.

    הגב לתגובה זו

    • גרינפלד הצילה גם אותך כשקראה לא להיות בובת מריונטה במלחמה פוליטית

      מילואמיניק, 07/11/07 17:47

      אחיה נהרג כבובה במלחמה פולטית של אולמרט- ולזה אתה קורא שימוש פסול בשכול? היא הקרבן של המלחמה הפולטית, והיום לאחר מעשה כולם יודעים שקריאתה לסרבנות היתה מוצדקת. יותר ממאה משפחות החיילים השכולות קובלות על הפשעים שנעשו במלחמה.

      הגב לתגובה זו

      • מילואיניק.היא לא מסתפקת בענין המלחמה השגויה,אלא הוזה בהגיגים כתומים (ל''ת)

        אמי טוש, 07/11/07 18:04

        הגב לתגובה זו

        • נו ולגר ש יהודים זה מוסרי? ליהודים אין זכויות אזרח? (ל''ת)

          חוליגאן, 07/11/07 19:13

          הגב לתגובה זו

          • מה אתה מעלה נשכחות הגרוש היה בספרד 1492 ! (ל''ת)

            פרדיננד ואיזבל, 07/11/07 19:26

            הגב לתגובה זו

            • וגם בגוש קטיף 2005

              רופא חולים, 07/11/07 19:37

              אתה חולה באלצהיימר?

              הגב לתגובה זו

            • אה, כולה חזרה הביתה לגבולנו (ל''ת)

              ההיפך מגירוש-, 07/11/07 20:47

              הגב לתגובה זו

    • מנחם בגין ''איבד את הראש.''

      רותי, 02/01/08 19:19

      כן , כואב ולא נעים לומר. סעדאת בא כי היה זקוק נואשות לכסף אמריקאי,ברית המועצות נטשה, הפגנות הלב גברו, והיהודים הטיפשים מצילים את מצרים. בבגין היתה תערובת של תמימות,חוכמה וטיפשות.
      כמנהיג אני עדיין מעריכה אותו מכולם,אך הביקורת קשה ,על אובדן איסטרטגי של שטחים ,נפט, ופתיחת פתח לפסיכולוגיה של נסיגות תמורת לא כלום. אף אני התרגשתי כשעדאת הגיע. גם היום אני מתרגשת כאשר אני צופה בקבלת הפנים בטלוויזייה, אך הוא כמחמוד עבאס,אומרים את האמת שלהם,שלום תמורת לא כלום, וגם שלום לא היה ולא יהיה. הכל אינו ''קאלאם פאדי'' ,כלומר מילים ריקות,כפי שאומרים בערבית. נאומי מחמוד עבאס המיועדים לערבים,נושאים אמת ערבית, ששליטי ( לא מנהיגי) ישראל, אינם מסולגים לשמוע. רק שאין המדובר במישחק, אלא בחיינו. נא להתעורר.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אמנון לורד - משת''פ מכור לביבי !

    דודי, 07/11/07 17:29

    ביבי ימזער נזקים ורק יחלק את ירושלים...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שושי חיזקי ואימצי! אמנון לורד מאז ומתמיד היה נטע זר

    גלעד, 07/11/07 17:27

    ודברי השיטנה שכתב נגד משה פייגלין ערב הפריימריס בליכוד- מעידים יותר מכל על השנאת ישראל שבה הוא לוקה.
    הדבר היחיד שאני ממליץ כרגע לעשות זה מה שאני עשיתי לפני כחודשיים, בשעה שהתקשרה אליי נציגת מכירות של מקור ראשון בניסיון לשכנע אותי לחדש את המנוי: הבהרתי לה באופן חד משמעי שכל עוד יש לעיתון עורך כזה- אין בכלל על מה לדבר!!!
    על כל הכתומים לבטל לאלתר את המנויים למקור ראשון עד שהעורך הנוכחי יסולק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גרינפלד צודקת (ל''ת)

    אני, 07/11/07 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גרינפלד מוכשרת ומביאה קולות מושתקים

    רבקה יפה, 07/11/07 17:26

    צר לי מאד על סילוקה ממקור ראשון.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תגובתו של לורד מגוחכת

    יואב, 07/11/07 17:24

    לורד הודה בעצמו, בדברים שכתב בבלוג של ''וולווט אנדרגראונד'', שהדברים בעניין שלילת התעודה מטעמי ''פעילות פוליטית'' אכן נאמרו בשיחה. הוא הודה, על כן, שמניעת תעודת העיתונאי נעשתה על רקע פוליטי. חבל שהוא מתכחש היום למה שהודה בו אך אתמול בצהריים.

    פעילותו הפוליטית של לורד עצמו אינה נעשית בסתר. הוא מטיף בגלוי לתמיכה בנתניהו, וכינה את מתחרהו בליכוד בשמות גנאי בעיתונו. מוזר שכעת הוא מטיף נגד ''פעילות פוליטית''.

    התנהגותו של לורד מעלה שאלות קשות בנוגע להתנהלות העיתונות בכלל, והעיתון שהוא עורך בפרט. לפני זמן מה פורסם שגם ערן שטרנברג הודח (במהלך עדין יותר אך בעייתי לא פחות מבחינה מוסרית) מערוץ 7, על רקע לחצים כבדים שהופעלו על הערוץ. על פי השמועות מדובר בלחץ של שירותי הבטחון, שהיו מודאגים מקריאתו להמנע משירות בצה''ל כל עוד צה''ל רואה את הגירוש כמשימה לגיטימית.ולא כמשימה פסולה מבחינה מוסרית.

    גרינפלד אינה פעילה פוליטית. היא נמנעת מעיסוק ישיר בפוליטיקה, ולדעתי עם ישראל מפסיד הרבה מכך. קול מקורי כפי שהובע במאמריה צריך, לדעתי, להשמע לא רק בעיתונות כי אם גם במישור המעשה. אם יהיה בהתנהגות עורך ''מקור ראשון'' בכדי לשכנעה להצטרף לפעילות פוליטית, אולי בסופו של דבר יצא הפסדה-הפסדנו, בשכרנו.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עיתון פתטי של קוראים פתטיים. כמו בטאון התמועה הקיבוצית (ל''ת)

    ''מאוזן'' עלק, 07/11/07 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הכללים לכתיבה בעיתוני הנחמד

    אלנון מורד., 07/11/07 17:22

    1. אסור לצאת כנגד ביבי.
    2. אסור לכתוב דברים שלא מוצאים חן בעיני ביבי.
    3. אסור לכתוב דעות שונות מהדעות של ביבי.
    4. מידי פעם צריך לכתוב כתבת ליקוק לביבי.
    חוץ מזה אנחנו עיתון מאוד פלורליסטי פתוח וכו' וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מצוין. לגברת אין מה למכור מקצועית פרט להיסטריה (ל''ת)

    אחד שקול ומאוזן, 07/11/07 17:21

    הגב לתגובה זו

    • היא כותבת מוכשרת ומעולה (ל''ת)

      קורא קבוע, 07/11/07 17:40

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הכללים לכתיבה בעיתוני הנחמד

    אלנון מורד., 07/11/07 17:20

    1. אסור לכתוב נגד ביבי.
    2. אסור לכתוב דעות שונות מהדעות של ביבי.
    3.אסור לכתוב דבר שלא מוצא חן בעיני ביבי.
    4.צריך לכתוב מידי פעם כתבת ליקוק לביבי.
    חוץ מזה אנחנו עיתון פלורליסטי פתוח וכו.

    הגב לתגובה זו

    • חחח.. גדול!!! (ל''ת)

      ט, 08/11/07 09:21

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לורד העיתון משעמם. התפטר

    דוי וגלוית, 07/11/07 17:17

    ובלי קשר אני בעד גרינפלד

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני מפסיקה את המנוי ל''מקור ראשון'' עד החזרתה של שושי גרינפלד! (ל''ת)

    הילה, 07/11/07 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לשם מה הוקם מקור ראשון?

    דוליטל, 07/11/07 17:16

    האם כדי לרדוף אחרי עיתונאים שחושבים אחרת מלורד ונתניהו? איכס

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני הפסקתי את המנוי שלי, ועימי כל ילדי

    חנה זיו, 07/11/07 17:10

    אני מפצירה בציבור להחרים את העיתון עד שהיא תוחזר

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי רק אם יעיפו את לורד יתוקן העוול (ל''ת)

      שימי המנחש, 07/11/07 17:43

      הגב לתגובה זו

    • ואני חידשתי את המנוי (ל''ת)

      אבי, 08/11/07 04:30

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    המדהים הוא שיש כאלה שימשיכו לצרוך את מקור ראשון אחיר כל זה (ל''ת)

    משה, 07/11/07 17:09

    הגב לתגובה זו

    • אתה כקורח: ממקור ראשון דורש טלית שכולה תכלת, אבל רץ לקנות עיתוני

      מאשה, 08/11/07 09:15

      שמאל המלאים בהסתה ובשנאה שלא היו חולמים להעסיק עיתונאי שחושב כמו שושי, קל וחומר לא אם הוא פעיל פוליטי כמו שושי.
      יאללה, תבטלו מנויים, לכו לפרנס את מעריב שנמסר לשני עורכים מהשמאל הרדיקלי, את ידיעות אחרונות שהכריז השבוע בכותרת ראשית שרק השמאל שפוי, את הארץ שחבל לבזבז עליו מילים. העיקר לא לקרוא את העיתון שבעדכם, כי הוא לא מוכן לבזות את תעודות העיתונאי שלו ולהעניקן לתועמלניות.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם זה עתון שלו-זכותו המלאה לפטר אותך, פאקצה (ל''ת)

    לא מבין, 07/11/07 17:08

    הגב לתגובה זו

    • פקאצה אחותך

      שלומי, 07/11/07 17:51

      זכותו לפטר וזכותה לפרסם את הנבזות

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אמנון לורד הוא אמנון טוש

    דניאל, 07/11/07 17:06

    גם אני עם גרינפלד

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פוטרה באופן מוצדק

    רעות, 07/11/07 17:05

    הדיווחים של שושי לקו בדיווח מגמתי וחסר כל איזון. זה לא מה שמקור ראשון רוצה להציע (וכן זו בעיה של הצהובונים האחרים כמעט באותה מידה). בחורה שדעותיה הפוליטיות ברורות כל כך (סרבנות ועוד) והיא לא מנסה להציג חלקים נוספים מהתמונה זה הופך להיות לא מעניין לא חדשותי ולא רלוונטי.
    אגב עם כל אהבתי להודיה כריש חזני גם היא לא ממש יכולה לסקר אירוע בשטחינו, יש רבים וטובים אחרים במקור ראשון שעושים את עבודתם נאמנה.

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש אין כזה דבר דיווח אוביקטיבי

      שלומי, 07/11/07 17:54

      דיווחים בערוצים ממלכתיים לוקים בהטייה שמאלנית אלא שכבר התרגלנו
      מקור ראשון אמור להיות ימני ולתת במה לקולות הימין אף אחד לא מצפה ממנו לאוביקטיביות
      בכך שהוא ימני האוזן שלנו מצליחה להישאר אולי קצת אוביקטיבית

      הגב לתגובה זו

      • מה שתגיד.... (ל''ת)

        רמי, 08/11/07 04:46

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    לורד מה אתה מקשקש?

    פיני, 07/11/07 17:01

    גרינפלד העם איתך

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כולה תעודת עיתונאי, חשבתם על זה???! (ל''ת)

    נעמי, 07/11/07 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    העיתון מקור ראשון יורד מדכי אל דחי

    אהרון, 07/11/07 16:46

    איך כותבים דחי? או דכי? ובכלל זה עיתון שגומרים לקורא בחמש דקות. משעמם. אני מתלבט אם בכלל להמשיך לקנות אותו. מנוי אין לי בכל מקרה. אני קונה אותו בקיוסק. אבל אולי אפסיק גם לקנות אותו בקיוסק

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אמנון לורד אתה מסכן

    גבי, 07/11/07 16:44

    רחמי עליך. מה הפריעה לך שושי גרינפלד?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל הכבוד! לסלק את הרב וייס ואת אמנון לורד!

    יריב, 07/11/07 16:43

    יש סוף לרשעים ולמשתפי הפעולה!
    הרב וייס קיבל אות אזהרה מוסרי ומהדהד כשעוקר הקברים, המשת''פ של שרון ובנו הפושע, רצה לטמא בנוכחותו את הלוייתו של אחיה של שושי.
    גם אמנון לורד שכח שעיתונות צריכה להביא ידיעות ולא להיות דווקא אגף היחצנות של ביבי.
    אני עם ''מקור ראשון'' גמרתי. נחסוך קצת שטיפת מוח וכסף...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שושי מחזקת את ידיך

    רותי גלעדי, 07/11/07 16:40

    אמנון לורד תתביש

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שושי כל הכבוד על גירוש ויס מלוית אחיך

    רונן, 07/11/07 16:39

    כולנו זוכרים אותו מצחקק בעת תלישת קברי המתים של גוש קטיף. עשית נכון

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    באמת קשה לומר אמת. גם לחברים. חבל. חזקי ואמצי. (ל''ת)

    אריה, 07/11/07 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יהיו מלא מלא תגובות. בגלל

    גםגם, 07/11/07 16:30

    שהעיתונאים עצמם הם מגיבים כרוניים. כמה רעש.

    וחוץ מזה אני בעד גרינפלד.

    הגב לתגובה זו

    • התגובות בגלל ששושי

      ע', 07/11/07 19:44

      כל פעם מגיבה בשם אחר.

      הגב לתגובה זו

      • אולי זה אתה מגיב כל פעם בשם אחר? על ראש הגנב בוער

        אבי פורת, 08/11/07 09:23

        על ראש הגנב בוער הכובע. נשמח סוף סוף אם תזדהה בשמך המלא כדי לדעת מי הנודניק שממלא את כל התגובות בהכפשות האלה.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש הרבה טעם רע בכותרת

    אלחנן, 07/11/07 16:29

    מה קשור השכול לכאן? גם אמנון עצמו אח שכול ממלחמות ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • הקשר הוא שושי התחילה לקרוא לסרבנות בלווית אחיה

      יורד ים אלמוני, 07/11/07 16:47

      ומשם התחיל כל הענין, וכל ההתבטאות של לורד קשורה למה שהיא זעקה בלויה אז בטח שזה קשור

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מידה כנגד מידה:את סילקת את הרב וייס מהלווית אחיך,סילקו אותך מהעיתון

    דוד, 07/11/07 16:24

    יש אלוהים בשמיים.

    הגב לתגובה זו

    • ואותך יסלקו מלהגיב. חוצפן קטן (ל''ת)

      שימי מקימי, 07/11/07 16:48

      הגב לתגובה זו

      • ומה אתה?? אדם מנומס??

        רמי, 08/11/07 04:47

        בהמה!!

        הגב לתגובה זו

    • תכל'ס היא הצילה אותו ממוות

      כי ר' אברום, 07/11/07 16:59

      שלא יוציא שנתו, והיא ביזתה אותו, שזה שקול למוות.
      אני במקום וייס הייתי כותב לה מכתב תודה.

      הגב לתגובה זו

      • את מי הוא בדיוק קילל?

        דב, 10/11/07 21:08

        אולי הוא בטעות עמד מול המראה?

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    שושי הצילה יהודים רבים

    ניצול פוגרום, 07/11/07 16:17

    מציפורניהם של שחורי המדים, וזאת כשהיא חמושה במצלמה בלבד.
    מי יציל אותנו עכשיו?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הבעיה של הימניים שהם מתנהגים לחברים שלהם בדיוק כפי שהשמאל מתנהג אלי

    סתם אחד, 07/11/07 16:16

    במקום לתת מקום לכולם, כל אחד בימין מפחד ממי שקצת יותר מימין לו ופוסל אותו. בשמאל אין קיצוניים כולם בסדר גם אם לא מסכימים יעמדו על זכותו של כל אחד לכתוב ולומר את הדברים הכי קיצוניים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט! (ל''ת)

      לילוש 1, 07/11/07 16:56

      הגב לתגובה זו

    • שושי גרינפלד היא לא קצת יותר ימינה

      קורא, 07/11/07 17:47

      היא כבר עברה את הימין כולו מזמן והגיעה למקומות שאפילו בן גביר ומרזל חששו לדרוך בהם.

      הגב לתגובה זו

      • אה באמת? היא סך הכל קוראת לסרבנות

        ריבי, 07/11/07 19:14

        כדי שכם החיים שלך אידיוט קטן ינצלו ולא תהיה בובת מריונטה בידהם של פוליטיקאים.
        היה ראוי שתנשק את רגליה במקום להתפלצן

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    ממש ממש קשור ליהדות. אידישקייט אמיתי..... (ל''ת)

    בוזגלו, 07/11/07 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אמנון לורד יצאת דביל בקטע הזה

    עיתונאי, 07/11/07 15:57

    בחורה צעירה עשתה לך בית ספר! זה רק מראה שחבל שזרקת אותה כי היית יכול להפחק ממנה תועלת. בחורה עם אומץ ומחשבה מקורית לא זורקים! מוצאים לה ג'וב כזה או אחר אבל לא זורקים! אבל האמת היא בחורה לפוליטיקה ופחות לעיתונות

    בכל זאת היית צריך לנחש שעומדת כאן מישהי שלא מפחדת מאף אחד גם לא מאמנון לורד ואפילו לא מנתניהו. ידידי, הבחורונת הזו עשתה ממך צחוק בריש גלי!

    הגב לתגובה זו

    • לא חוכמה לעשות צחוק מהלורד המנומנם

      הלל בן-שלמה, 07/11/07 16:33

      הרי כל המערכת שלו צוחקת עליו, מאחורי הגב, בגלוי, ופה ושם אפילו ברמזים בתוך העיתון שלו. רק כיוון שאף אחד לא קורא את מקור ראשון, לא שמים לב לבדיחות הרמוזות שתוקעים עליו

      הגב לתגובה זו

      • למה (ל''ת)

        צוחקים עליו?, 07/11/07 17:14

        הגב לתגובה זו

        • לבטל את המינויים למקור ראשון עש שתוחזר שושי ויעוף אמנון

          מנויה מאוכזבת, 07/11/07 19:17

          גם אם היו מעיפים אותה מעיתון הארץ היינו מוחים וכועסים
          אז על אחת וכמה מעיתון שאמור
          לייצג כביכול את הדעות שבעיתונות האחרת משתיקים?
          עוד הלילה נבטל כולנו את המינוי
          לעיתון שאיש פחדן עורך אותו
          והורס בו כל חלקה טובה...

          הגב לתגובה זו

          • מצטרף למבטלי המנוי כך ראוי לעשות (ל''ת)

            ashai, 07/11/07 20:32

            הגב לתגובה זו

    • את הצחוק היחיד עשתה האווזה מעצמה

      חנן, 07/11/07 17:11

      עם דעות כאלה, עדיף באמת להרחיק אותה וכמה שיותר מהר מכל מקום שיש בו אנשים חושבים, ולא מתלהמים.

      הגב לתגובה זו

      • אז גם אתה צייתן? בעד צייתנות עיורת? זהו פאשיזם

        מתופף, 07/11/07 17:49

        אחי המסן אתה הוא המתלהם והמסוכן. תתבגר

        הגב לתגובה זו

      • ואתה מה? חזירון מפוטם?

        דוידי, 07/11/07 17:53

        אתה מוזמן להיות ברווזון במלחמה הפוליטית הבאה של אולמרט. שיערב לך, אחינו. אנחנו נשארים בבית

        הגב לתגובה זו