• 21.

    בציר כמו בכביש

    מוטי קליפורניה, 10/11/07 03:16

    צריך להיות תמרור על סיבוב חד ותמרור על המהירות המותרת בסיבוב.
    בימים גשומים יש אף להקטין מהמהירות המופיעה בתמרור.
    בנוסף, בדרך של כורכר או בדרך בוצית או זו המלאה שלוליות מים יש להתיחס במשנה זהירות למהירות.
    יש להכין רכב לחורף-וישרים(מגבים),
    צמיגים,כיוון גלגלים,כיוון צמיגים,בדיקת הגה(תפוחים),וכמובן ברקסים ומשאבות ברקס,בלם-יד או רגל אורות ווינקרים כולל אור-ברקס צופר.להקפיד על ניקוי חלונות לפני נסיעה לילית והעברת המזגן לחימום
    על החלון הקדמי למניעת יצירת אדים.
    -אין עוד מלבדו

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הנהג היה הפוץ

    אנונימי, 07/11/07 18:24

    הוא נסע מהר כמו כל הנהגים בצהל ובגלל שהוא היה הפוץ הוא עצם את העיניים והתעורר בסיבוב ואיבד שליטה אסור לתת לסדירים להיות נהגים הם עושים פוזות ולא את העבודה שלהם רק אנשי קבע בתור נהגים הם בסדר הצבא והקיצוצים שלהם שערורייה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה השטויות של נוסעים לא חגורים

    גיל, 07/11/07 09:11

    זו לא נסיעה בכביש החוף
    התהפכות בסיור=נהיגה שלא בהתאם לתנאי השטח (מאחד שמכיר את המקום)

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שאלה תמימה?

    פקק תנועה, 07/11/07 07:54

    מה נהג האמר שהוא רכב כבד מאוד .צריך לעשות כשהוא מגיע לסיבוב מסוכן .?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ממתי בסיור נוסעים חגורים

    AHRON ZANZU, 07/11/07 02:31

    8 ZODEK

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    my condolances to the family

    ven, 07/11/07 01:46

    may you know no sorrow

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    משתתף בצערכם (ל''ת)

    א, 06/11/07 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מן השמים תנוחמו! (ל''ת)

    איש, 06/11/07 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    May God comfort you, how sad (ל''ת)

    with the family, 06/11/07 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    איבוד שליטה קורה רק בנהיגה מהירה.

    ומה עם חגורות?, 06/11/07 21:50

    ממה שאני קוראת פה הנהיגה בהאמר היא בעייתית. לכן היה צריך הנהג לשים לב לצורת הנהיגה שלו. אם היה שומר על כללי הנהיגה ברכב שכזה, לא היה קורה כלום. את זה חייבים ללמד גם מורי הנהיגה בצבא. להקפיד מאד מאד מאד.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גורמים באוגדת עזה? פאקיונרים שמאשרים רכב תקול לנסיעה.

    לוק, 06/11/07 20:38

    מי שמכיר קצת את הג'יפ יודע שקשה מאוד להפוך אותו אלא אם מישהו בחימוש חיפף והשאיר צמיגים שמתאימים לשלג, לנסיעה בכביש מלא חול. לגבי החגורות, אני רוצה לראות הנחייה לנסיעה מבצעית לאורך גדר המערכת עם חגורות. אין קץ לתחמנות ולזריקת אחריות על החפש''ים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יהי זכרו ברוך (ל''ת)

    ניר, 06/11/07 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    קמפיין ההתאבדות של תבוסה עכשיו למעלה ממומן עי האיראנים (ל''ת)

    ביילין חוגג, 06/11/07 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ממתי בסיור נוסעים חגורים???? (ל''ת)

    גולנציק, 06/11/07 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ל:5

    איתי, 06/11/07 19:33

    אתה אומר דברים לא נכונים.
    עשיתי תעסוקה וחגרנו חגורות כמו גדולים.
    מסתבר שיותר חיילים נהרגים (גם פעילות מבצעית) מהתהפכות או תאונות אחרות כי לא היו חגורים מאשר חיילים שנהרגים מזה שיורים להם על הג'יפ והם לא יצאו מהר או משהו כזה.
    הג'יפ ממוגן, גם אם יורים עליך לא יוצאים כמו פאלנגות, קודם מזהים מאיפה יורים ורק אז יוצאים.
    אני בטוח שגם בגולני ידעו והסבירו לחיילים על הוראות הבטיחות ואתה יודע מה? אני דם בטוח שהם לא מילאו אותם

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תודה למשתתפים בצערינו

    בת דודה של יריב, 06/11/07 19:23

    לכל המשתתפים בצערינו תודה רבה!!
    זה קשה לנו מאוד..\\
    אך משמח לשמוע שיש אנשים שאכפת להם ותומכים בנו....
    תודה רבה!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שלא יבלבלו במוח

    קובי, 06/11/07 18:21

    אף אחד לא חוגר חגורת בטיחות בסיור מבצעי:
    1. זה לא מבצעי. לא מאפשר פריקה מהירה.
    2. זה מסתבך באפוד, וגם ככה הישיבה עם אפוד בהאמר היא מעצבנת במיוחד.
    3. שיסעו לאט יותר, וישכשירו את הנהגים כמו שצריך, לא בקורס מזורז של שלושה שבועות, בנהיגה קלילה על כבישים וצירי עפר ברורים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    זיו משתתף בצערך (ל''ת)

    ברק, 06/11/07 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מדוע מתפלאים כול הזמן על התאונות המיותרות האלה?

    Walla, 06/11/07 17:24

    מה, זה חדש שלרוב הישראלים אין תרבות נהיגה? או יותר נכון שאין להם תרבות כלל? זה חדש שחיילי/נגדי/קציני צה''ל מתפרעים בכבישים ובדרכים בגלל שזה לא רכב שלהם, אז לא אכפת להם? הנהג אומר שהוא איבד את השליטה. מעניין למה, אולי בגלל שהוא נהג במהירות שהיא לפחות פי 2 ממה שאמורים לנהוג בסיבוב? ומעניין למה הם לא היו חגורים, אולי בגלל ש''אנחנו גברים מגניבים''. הצבא יכול לנסות לחנך, אבל הוא לא יצליח, כי בסופו של דבר מה שנמצא אצל האנשים האלה בדם זה החינוך מהבית, וכול עוד הוא יהיה עקום כמו שהוא, כלומר, כול עוד הורים כמו אלו של החיילים האלו (או לפחות אלו של הנהג) ימשיכו לא לחנך את ילדיהם להיות בני אדם, שום דבר לא ישתנה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני ההיתי נהג בצבא ויצא לי לנהוג על האמר הרבה פעמים כנסו!!!

    אורי, 06/11/07 17:14

    קודם כול אני משתתף בצער המשפחה שלא תדעו עוד צער. שנית האמר זה רכב מאוד מסוכן למי שלא יודע לנהוג בו לא סתם בקורסים לפחות שאני עברתי לוקחים את הנהגים לשטח רוב הקורס הוא בנסיעה בשטח וקצת בכביש ומי שלא למד במיומנות איך לנהוג בהאמר שלא יעלה עליו האמר הוא חיה רעה קשה מאוד להפוך אותו סעו בזהירות נהגים!!!

    הגב לתגובה זו

    • אין רכב מסוכן

      אחד שיודע, 06/11/07 21:15

      אין רכב מסוכן, יש נהג מסוכן. מי שלא מתאים את מהירות הנסיעה לתנאי הדרך זה מה שקורה. תנחומים למשפחה.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא מפתיע

    ציוני, 06/11/07 17:13

    לא מפתיע שהבזיון שבו נוהגים חיילי גולני למשמעת ולסדר , מוביל לתוצאות כאלו ! , הגיע הזמן לחנך את הלוחמים האלו שקוראים לעצמם פלנגות ושמים עצמם מעל כולם
    נמאס

    הגב לתגובה זו

    • כן, בודאו מקורסת הסלון שלך אתה יודע הכל... (ל''ת)

      דולפין מרושע, 06/11/07 18:46

      הגב לתגובה זו

    • אתה ציוני?אתה אהבל אתה! (ל''ת)

      אבי, 06/11/07 19:40

      הגב לתגובה זו